درد معده و کراتینین 4.6، چگونه برای درمان نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درد معده و کراتینین 4.6، چگونه برای درمان نارسایی کلیه

صبح بخیر دکتر. پسر من را به بیمارستان به علت درد معده جدی رفت. و او به عنوان نارسایی کلیه تشخیص داده شد. بر اساس آزمایش خون، سطح کراتینین او 4.6 است. او 18 ساله است. میشه به من کمک کنید؟ لطفا راهنمایی کند.
با توجه به ناسالم زندگی به سبک، بیشتر و بیشتر جوانان بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، حتی اورمی هستند. بنابراین، مردم باید سودمند زندگی عادات دارند، را غذاهای کمتر بد، ترک سیگار و یا نوشیدن، و غیره همچنین، برای افراد مبتلا به کلیه ضعیف، لطفا به عملکرد کلیوی توجه بیشتر در هنگام استفاده از داروهای نفروتوکسیک.
به عنوان یک ماده در واقع، کراتینین 4.6 بدان معناست که کلیه آسیب دیده است بیش از 70٪ است. است که می گویند، کلیه طور کامل نمی تواند عملکرد آن را نگه دارید. در نتیجه، همه چیز کار برکنار شده و مضر خواهد شد در بدن، که منجر به بسیاری از ناراحتی های مانند درد معده ظاهر می شود در بدن جمع شده بودند.
صادقانه بگویم، آن است که ارزش برای بیماران جوان به قبول پیوند کلیه. به این دلیل است که کلیه جدید بدتر خواهد شد و این که بیماران نارسایی کلیه دوباره پس از 10-20 سال است. اگر بیماران می تواند تمام خواسته پیروی نمی خوبی برای محافظت از کلیه، کلیه خواهد شد به شدت به زودی آسیب دیده است. علاوه بر این، آن سخت است برای پیدا کردن یک کلیه سالم و مطابق با از دهنده به جای یکی از آسیب دیده است. و پس از آن، هر درمان دیگر به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 4.6 و معده درد وجود دارد؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که طب چینی می تواند به بیماران اگاه به گسترش عروق خونی، تمیز کردن استاز خون، برطرف کردن التهاب کلیه، ترویج گردش خون و غیره. و در نتیجه، توانایی خود بازیابی کلیوی خواهد شد در این مورد بهبود یافته است. زمانی که کلیه بازسازی شده است، درد معده خواهد محو، کراتینین کاهش خواهد یافت، و بیمار یک زندگی بهتر داشته باشد.
اگر شما هر گونه پازل در مورد درمان، رژیم های غذایی و عوارض به نارسایی کلیه با کراتینین 4.6 و معده درد، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال اطلاعات تماس خود را به ما. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: