نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله بیماری 3 کلیه با 45٪ عملکرد کلیه می توانم شانس بازگشت به زندگی عادی

من یک بیمار بیماری کلیوی مرحله 3 هستم و در حال حاضر عملکرد کلیه من است به سمت چپ 45٪، من می خواهم برای مورد من می دانم که می توانم شانس بازگشت به زندگی عادی؟ من واقعا نمی خواهید به دیالیز یا پیوند برای بقیه زندگی من است.

در واقع، برای بیماران مبتلا به بیماری مرحله 3 کلیه و 45 درصد عملکرد کلیه آنها هنوز هم شانس بازگشت به زندگی عادی، تا زمانی که آنها می توانند درمان منظم به موقع دریافت کنید. شما می دانید مرحله 3 مرحله بسیار حیاتی است، در این مرحله بیشتر از سلول های کلیه ها آسیب دیده نکروز نیست، بنابراین با درمان به موقع آن سلول های آسیب دیده را می توان تعمیر و عملکرد کلیه را می توان به تدریج بهبود یافته است. پس از عملکرد کلیه را بهبود، کلیه ها می تواند موثر کار و بیمار می تواند یک زندگی عادی زندگی می کنند بدون در هر درمان دیگر تکیه می کنند.

چه نوع درمان می تواند مرحله بیمار بیماری 3 کلیه بازگشت به زندگی عادی؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherpay به عنوان یک نوع از منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی، با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر. با کمک این درمان، بیمار بیماری کلیوی مرحله 3 بیماری کلیه می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی دریافت کنید.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان مرحله 3 بیماری کلیه شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی دیابتی با کراتینین 7.8 درمان چیست

نفروپاتی دیابتی با کراتینین 7.8 چه درمان است؟ شما می دانید نفروپاتی دیابتی با بلند مدت دیابت ایجاد می شود، بنابراین کنترل سطح قند خون بالا برای درمان این بیماری بسیار مهم است. بر اساس این مرحله، ما باید برخی از درمان که می تواند سطح کراتینین بالا کاهش و تاخیر پیشرفت بیماری کلیوی پیدا کنید.
چگونه پیشرفت بیماری کلیوی برای به تاخیر انداختن؟
وقتی که می آید به تاخیر پیشرفت بیماری کلیه، می توان آن را به دو قسمت، که تعمیر بافت کلیه آسیب دیده و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر تقسیم شده است. است که می گویند تا زمانی که ما می توانیم برخی از درمان است که می تواند کمک به دستیابی به آن دو هدف ما پیدا کردن، آن موقع است که شانس برای به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری را دریافت کنید.
چه نوع از درمان به تأخیر انداختن پیشرفت بیماری کلیوی مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherpay به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی گیاه چینی، آن را برای تعمیر آن بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده مفید است. چه چیزی بیشتر، می تواند گردش خون ترویج و برطرف کردن سموم و استاز از خون.
با کمک این درمان، سطح کراتینین بالا را می توان به تدریج با عملکرد کلیه را بهبود کاهش داد. چه چیزی بیشتر، بیماران می توانند شانس لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز و پیوند کلیه.
اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا چت با دکتر ما در واتساپ / وایبر، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیه با کراتینین سطح 3.5 آیا گیاهان دارویی پزشکی می توانید آن را درمان

"من یک دوست است که سطح کراتینین بالا و در حال حاضر حدود 3.5. آیا طب گیاهی می تواند سطح کراتینین بالا کنترل و درمان این بیماری؟ "همانطور که همه ما می دانیم سطح کراتینین یکی از شاخص بیماری کلیه، به طور کلی سطح کراتینین بالاتر جدی تر این بیماری است است. در درمانگاه، کراتینین 3.5 باید در مرحله 3، که به عنوان مرحله بسیار مهم شناخته شده باشد.
آیا طب گیاه می تواند مرحله 3 بیماری کلیه درمان وجود دارد؟
شما می دانید که سطح کراتینین بالا به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین نکته کلیدی برای کاهش آن است برای تصحیح اختلال کلیوی است. این است که بگوییم که گیاه پزشکی برای اصلاح اختلال کلیه، که طب گیاهی می تواند درمان خوبی از مرحله 3 بیماری کلیه مفید است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از طب گیاهی شناخته شده ترین آن اثر بزرگ در درمان بیماری های کلیوی. در مقایسه با طب غربی، طبیعی تر است. با کمک اگر این درمان، بیمار است که در مرحله 3 بیماری کلیه هستند می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی دریافت کنید.
علاوه بر این درمان هستند، بسیاری از درمان های دیگر بر اساس طب گیاهی نیز اثر خوب در درمان بیماری کلیه وجود دارد. شما می دانید بیمار متفاوت وضعیت، بیماری های مختلف است، بنابراین در طول درمان، دکتر را از درمان های مختلف برای آنها ترتیب بر اساس شرایط خود را دارند.
اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد گیاهان دارویی پزشکی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا چت بدون دکتر ما در واتساپ / وایبر، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای درمان نفروپاتی IgA استفاده

آیا می توانم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای درمان نفروپاتی IgA استفاده می شود؟ مشخص شده است که نفروپاتی IgA یک اختلال کلیوی است که حملات هنگامی که غلظت IgA-پروتئین قرار است برای کمک به مبارزه بدن در برابر عفونت-شامل غرفه های در کلیه به جای است، این بیماری سخت به درمان است. سپس، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری پزشکی گیاه چینی سنتی آن را برای درمان این بیماری مفید است؟
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نوآورانه بر اساس TCM است، و با هدف تعمیر کلیه اختلال و دوره نقاهت بعد عملکرد کلیه. مولکول های طب چینی در آن خواهد استاز خون و سموم خون در عروق برطرف کردن به تدریج با گردش خون و می تواند کمبود اکسیژن (اکسیژن کم) گردش میکرو پاک، به گونه ای می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر . چه چیزی بیشتر، می تواند ایمنی بدن ما را بهبود بخشد.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان نفروپاتی IgA؟
شروع، توسعه، پیشرفت و بهبود بیماری کلیوی دارند بسیار به کار با سیستم ایمنی بیمار.
از منظر ایمونولوژی، بیماری های کلیوی بیش از 95٪ به صورت اختلال ایمنی بدن و اختلال در عملکرد سیستم ایمنی ایجاد می شود. بنابراین ما می توانید ببینید آن بسیار مهم است برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برای تنظیم اختلالات ایمنی و بهبود ایمنی.
همانطور که در بالا پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ذکر مفید است برای ترویج گردش خون، و کسانی که مواد تشکیل دهنده فعال در آن می توانند سپرده در خون را کاهش دهد، بنابراین برای بهبود ایمنی و معکوس این بیماری است.
اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا چت با دکتر ما در واتساپ / وایبر، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا بیمار میکرو چینی Osmotherapy پزشکی راهنما با مرحله 4 نفروپاتی دیابتی

در طول 20 سال گذشته عمه من شده است پایدار دیابت و در حال حاضر او در مرحله 4 بیماری کلیوی است. من شنیده ام که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اثر خوب در درمان بیماری کلیه، این درمان او کمک خواهد کرد؟
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
این نوع درمان به عنوان یک نوآوری از طب سنتی گیاه چینی شناخته شده و با هدف اصلاح اختلال کلیوی است. در مقایسه با طب غربی، می تواند بیماری کلیه در یک راه طبیعی تر درمان، که است که می گویند می تواند بیماری های کلیوی را درمان بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر اندام.
علاوه بر این، این نوع درمان برای ترویج گردش خون و رفع سموم و استاز از خون مفید است.
چگونه می توانید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کمک بیمار با مرحله 4 نفروپاتی دیابتی؟
شما می دانید نفروپاتی دیابتی با دیابت طولانی مدت، که بافت خون در کلیه ها آسیب خواهد ایجاد می شود. و این نوع درمان در تعمیر کسانی که بافت کلیه آسیب دیده مفید است، چه چیزی بیشتر، آن را نیز می توانید کسانی که آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر محافظت می کند. در چنین راهی، پیشرفت این بیماری را می توان با تاخیر و یا متوقف شود.
در طول درمان، پزشکان همچنین سایر درمان ها ترتیب بر اساس نیاز، بنابراین به عنوان برای رسیدن به یک اثر درمانی بهتر است.
اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا مشورت دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

عوارض دیالیز چیست

عوارض دیالیز چیست؟ همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز نیز به عنوان کلیه مصنوعی شناخته شده است. آن را به یک روش که مواد زائد در خون از طریق غشاء semipermeability حذف، که می تواند بیماران را از آسیب های سمی با از بین بردن برخی از سموم در زمان محافظت اشاره دارد. اما طولانی از لحاظ دیالیز خواهد شد برخی از عوارض به ارمغان بیاورد.
در مرحله اول، فشار خون پایین. هنگامی که بیماران کاهش فشار سیستولیک بیش از 20mmHg و یا به معنای کاهش فشار خون بیش از 10mmHg، همراه با علائم فشار خون پایین، که بیماران نشان می دهد فشار خون پایین در دیالیز رنج می برند. در اینجا برخی از روش های برای مقابله با آن را دارند. یکی، گرفتن سر پایین. دو، توقف اولترافیلتراسیون. سه، تهیه نرمال سالین 100ml در یا راه حل آلبومین. چهار، تهیه نرمال سالین دوباره اگر فشار خون می کند بهبود می یابند، و یا استفاده از مواد مخدر است که افزایش فشار خون اگر فشار خون به سرعت کاهش می یابد!
در مرحله دوم، تهوع و استفراغ. دلیل آن می تواند فشار خون پایین، سندرم عدم تعادل غیره به این ترتیب، درمان شامل سه بخش، یعنی در نظر گرفتن درمان فوری برای بیمارانی که پاتوژن فشار خون پایین است. اتخاذ درمان بدون علامت بر اساس پاتوژن، مانند استفاده از antemetic. تقویت مشاهده و پرستاری، به طوری که آرمان اجتناب کنند.
ثالثا، سردرد. دلایل شایع سردرد فشار شدت خون بالا، استوک، و غیره. بیمارانی که تمایل به نوشیدن قهوه برای یک مدت طولانی نیز می تواند سردرد احساس. درمان شامل دو جنبه، یکی است دخالت سردرد با توجه به پاتوژن. دیگر استفاده از مواد مخدر برای جلوگیری از سردرد، به عنوان مثال، استامینوفن.
رابعا، خارش پوست. اگرچه پاتوژنز خارش پوست در حال حاضر بسیار روشن نیست، آن را تا روابط نزدیک با اختلال متابولیسم دیالیز و کلسیم فسفر است. برخی داروها و یا واکنش های تجزیه همچنین باید در نظر گرفته شود. همانطور که برای درمان، پزشکان می تواند درمان مناسب، از جمله تجویز بیماران داروهای آنتی هیستامین، پوست خارجی روغن موتور را.
به جز عوارض فوق، برخی از آنهایی که دیگر وجود دارد. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد دیالیز و یا می خواهید به خلاص شدن از شر آن، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 4110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هیچ درمان می تواند بیمار را با مرحله بیماری 3 کلیه راهنما

من مرحله بیمار بیماری 3 کلیه هستم و دکتر من گفت هیچ چیز آنها می توانند انجام میشود تا زمانی که بدترین وجود دارد. آیا این واقعی؟ این مسئله شامل نه تنها افراد، اما همه مردم مربوطه که از بیماری کلیوی رنج می برند. سپس هر نوع درمان می تواند مردم را با مرحله 3 بیماری کلیه کمک کند وجود دارد؟ در واقع، در گذشته آن بود نه، اما در حال حاضر برخی از درمان های جدید است که می تواند کمک به مردم به تاخیر و یا جلوگیری از پیشرفت این بیماری وجود دارد، به طوری که آنها می تواند با بیماری برای مدت طولانی زندگی می کنند، حتی این شانس را مانند یک فرد عادی زندگی می کنند .
چرا پزشکان گفت: هیچ چیز آنها می توانند انجام تا بیماری می شود بدترین وجود دارد؟
در گذشته، برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی، محدود توسط سطح مراقبت های بهداشتی، آنها هیچ فن آوری های پیشرفته و نه نفرولوژیست خوب است، پس در مرحله اولیه بیماری، آنها می توانند چیزی جز صبر انجام دهد. برای افرادی که در روز ما هستند، آنها ممکن است برخی از درمان به تاخیر پیشرفت بیماری است، اما تنها چیزی که آنها می توانند انجام دهند این است، چرا که هیچ درمان خوبی برای این بیماری وجود دارد. بنابراین بسیاری از مردم به صورت دیالیز یا پیوند کلیه. بنابراین به منظور کمک به مردم بیماری کلیوی می تواند مانند یک فرد عادی زندگی می کنند، پزشکان هرگز تسلیم پژوهش.
خوشبختانه، پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی، افرادی که در مراحل اولیه هستند می تواند یک شانس برای معکوس بیماری خود را با به موقع و به درستی درمان، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. در واقع، نه تنها یک نوع از دارو در آن، صدها نفر از داروها در آن وجود دارد. با توجه به شرایط بیماری، پزشکان داروهای مختلف برای بیمار ترتیب، بنابراین به عنوان برای رسیدن به یک اثر درمانی بهتر است.
از بالا ما می دانیم که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند بیمار را با مرحله 3 بیماری کلیه زندگی می کنند بهتر کمک کند. اگر شما هر گونه کمک دیگر در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به اجتناب از بیماری های کلیه پاییز را به ارومیه

چگونه برای جلوگیری از بیماری های کلیوی سقوط به ارومیه؟ در درمانگاه، نارسایی کلیه در مرحله دوم است و اورمی متعلق به پایان بیماری مرحله کلیوی. بنابراین، آن را بسیار ضروری است برای بیماران نارسایی کلیه برای جلوگیری از اورمی در پیش است.
کارشناسان معتقدند که در حدود شش جنبه برای بیماران نارسایی کلیه به دنبال وجود دارد، در کنار اجازه دهید ما یک نگاهی به آنها را با هم.
اول، مصرف پروتئین باید در محدوده معقول محدود شده است. متابولیت از بدن انسان از عنصر پروتئین از رژیم غذایی هستند، به منظور کاهش حجم کار از کلیه باقی مانده، مصرف پروتئین باید با ظرفیت دفعی از کلیه مطابقت. برای مثال، هنگامی که کراتینین بین 170-440ummol / D، مصرف پروتئین باید 0.6 گرم به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن باشد.
دوم، تهیه کالری ضروری پستها در طول روز مورد نیاز است. مقدار باید حداقل 35 کیلوکالری برابر با 1000 کالری کوچک در هر کیلوگرم از وزن بدن، که به طور عمده توسط قند عرضه می شود. بیماران نارسایی کلیه می تواند میوه، شکلات، عسل و غیره خوردن
سوم، هر چند برخی از توافق مواد غذایی با شرایط ذکر شده در بالا، مانند زرده، خشک نخ گوشت، به عنوان مقدار مصرف فسفر بالا، که می تواند این بیماری را بدتر است. بنابراین، آن است که برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه پیشنهاد به انتخاب مواد غذایی مانند آنها. علاوه بر این، بیماران باید ابتدا جوش و سپس طبخ غذا برای کاهش مصرف فسفر.
چهارم، مصرف نمک باید توسط شرایط بیماری تصمیم گرفت. اگر بیماران دارای فشار خون بالا با ادم، آنها توصیه به اتخاذ رژیم غذایی کم نمک هستند، یعنی 2 گرم نمک در روز!
پنجم، اجتناب از استفاده از مواد مخدر است که می تواند کلیه ها آسیب برساند، مانند جنتامایسین، سولفونامیدها، پنی سیلین و غیره.
ششم، در زمانی که بیمار نیز رنج می برند بیماری هایی مانند فشار خون بالا، دیابت، و غیره، آنها نیاز به جلوگیری از آسیب از بیماری های دیگر در خارج از کلیه به کلیه ها.
مهمتر از همه، بهترین درمان در واقع است که برای انجام پیشگیری اولیه است. آسیب پاتولوژی و روند عامل اصلی آسیب به نارسایی کلیه هستند، تنها توسعه فیبروز کلیوی متوقف به موقع، می تواند بیماران محافظت از کلیه ها به خوبی، سپس جلوگیری از اورمی.
اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام زیر را ترک کنند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی در پیشرفته

همانطور که همه ما می دانیم نفروپاتی دیابتی با دیابت (که تبدیل به یکی از اصلی ناشی از بیماری کلیه)، پس چگونه برای جلوگیری از این بیماری در پیش تبدیل شده است موضوع داغ ایجاد می شود.
نفروپاتی دیابتی چیست؟
نفروپاتی دیابتی صاحب عوارض پنهان. با زمان رفتن، آن را به تدریج تشدید. بنابراین، در مرحله inital از بیماری، آن را همیشه توسط مردم استفاده کنه. هنگامی که مردم آگاه آن، ضایعات کلیوی در حال حاضر به درجه برگشت ناپذیر توسعه یافته، از دست دادن بهترین فرصت را به طور موثر محافظت می کند.
وقوع و توسعه نفروپاتی دیابتی
این را می توان به پنج مرحله تقسیم می شود: 1) مرحله گلومرولی بالا فیلتراسیون 2) ارام مرحله، شخصیت از این دو مرحله است حجم کلیه بزرگ شده و افزایش فیلتراسیون. اما ساختار دوم کلیه است change.3 کمی) نفروپاتی دیابتی اولیه ظاهر شد. این مرحله proteinuria.4 میکرو ظاهر خواهد شد) نفروپاتی دیابتی بالینی، بیماران می تواند تعداد زیادی از پروتئین و swelling.5) نارسایی کلیه به نظر می رسد، انواع علائم سیستمیک یکی پس از دیگری ظاهر می شود.
چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی در پیش
این به طور عمده در سه مرحله تمرکز: یکی این است که آیا افزایش فیلتراسیون گلومرولی، آن عمدتا بررسی میزان کلیرانس کراتینین؛ دوم این است که آیا برخی از افزایش پروتئین های خاص، مانند آلبومینوری میکرو، A1-میکرو گلوبولین، گلوبولین B2-میکرو. سوم این است که آیا کاهش فشار اسمزی ادرار، آن عمدتا بررسی فشار اسمزی ادرار در 12 ساعت بدون آب.
همچنین در حفاظت تمرکز
1.Strict قند خون کنترل
2.Promoting گردش خون به حذف استاز خون
3.Prevention تصلب شرایین
اما مهم نیست چقدر، به عنوان یک بیمار بیماری کلیه یک بار این نوع از بیماری شما رو شما باید درمان مناسب را به موقع برای جلوگیری از آن را از بدتر شدن.
اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید با دکتر ما در واتساپ / وایبر چت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مو من در حال سقوط است از بد است این بیماری های کلیه ایجاد می شود و باید چه کار کنم

من فقط با مرحله 3 بیماری کلیه تشخیص داده شد و موهای من در حال سقوط است از بد. آیا به دلیل بیماری کلیوی و چه باید بکنم؟ در واقع، دلایل بسیاری می تواند ریزش مو، بیماری کلیوی یکی از آنها است القاء وجود دارد. بعد اجازه دهید ما بعضی از جزئیات در مورد آن را ببینید.

1. طولانی از لحاظ عصبی، خلق و خوی بد یکی از علل شایع ریزش مو است، حتی می تواند در افراد سالم رخ داده است.

2. داروها مانند immunosuppressor همچنین می توانید القاء ریزش مو

3. عادت رژیم غذایی بد و عادت زندگی می تواند یکی از دلایل، از جمله طولانی از لحاظ سیگار کشیدن و نوشیدن

بیماری اختلال 4. ایمنی مانند لوپوس اریتماتوز و کولیت اولسراتیو می تواند باعث ریزش مو

5. عفونت های ناشی از قارچ ها و باکتری ها ممکن است به التهاب و لخته منجر شود، در نتیجه تحت تاثیر قرار گردش خون، به طوری که مو ممکن است در حال سقوط به علت عدم تغذیه

به جز عوامل فوق، بیماری کلیه و بیماری های دیگر نیز می تواند القاء ریزش مو. بنابراین اگر شما می خواهید برای حل این مشکل، شما باید بدانید روشن دلایل اساسی.

در یک کلام، ریزش مو را می توان با بیماری کلیوی ایجاد می شود، بنابراین برای افراد مبتلا به ریزش مو ناشی از این بیماری، راه تو برای حل این مشکل هستند برای پیدا کردن یک درمان مناسب و به شکل یک عادت زندگی سالم، و به یاد داشته باشید که خودتان را اجازه نمی خیلی خسته.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز و یا می خواهند بدانند که اطلاعات در مورد درمان این بیماری، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا راه می در مرحله بیماری 3 کلیه کاهش سطح کراتینین بالا وجود دارد

"سلام، من در چه می توانم انجام دهم برای کاهش سطح کراتینین من دنبال. هر ایده؟ به هر حال من در مرحله 3 نارسایی کلیه هستم. "در واقع، این یک موضوع داغ در بیماری های کلیوی است. بعد، اجازه دهید ما یک نگاه دارند در با هم اینکه آیا هر راه می تواند سطح کراتینین بالا در مرحله 3 بیماری کلیه را کاهش می دهد وجود دارد.
چرا بیمار بیماری کلیه خواهد شد سطح کراتینین بالا؟
کراتینین بالا یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی است، آن است که توسط اختلال کلیوی ناشی از. همانطور که همه ما می دانیم، کلیه نقش مهمی در تخلیه مایع اضافی و مواد زائد از بدن ما ایفا می کند. پس از آن آسیب دیده نمی تواند موثر کار می کنند، بنابراین کسانی که مواد اضافی در بدن تجمع می یابد، بنابراین بسیاری از علائم رخ می دهد و سطح کراتینین بالا یکی از آن است.
آیا راه هایی برای کاهش سطح کراتینین بالا در مرحله 3 نارسایی کلیه وجود دارد؟
برای افرادی که در مرحله 3 نارسایی کلیه هستند، کلیه خود را در حد متوسط ​​آسیب دیده است، بنابراین راه هایی برای کاهش سطح کراتینین بالا است برای بازگرداندن آسیب کلیوی، تا مردم مجبور به پیدا کردن بعضی از راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه است.
میکرو چینی گیاهان دارویی پزشکی اثر قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی، می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را بهبود بخشد. این درمان متفاوت از طب غربی است، داروهای در آن ثابت نیست، آنها را با توجه به وضعیت بیماری را تغییر داد. است که می گویند، برای افراد مختلف، مراحل مختلف بیماری، پزشکان دارو های مختلف اعمال می شود، بنابراین به عنوان برای رسیدن به اثر بهتر درمانی. اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما مناسب برای آن است یا نه، و یا چه نوع داروها هستند، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت.
اگر شما هر گونه کمک دیگر در درمان مرحله 3 بیماری کلیه نیاز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه TCM می تواند کمک به کلیه بیماران بیماری نارسایی کلیه

چگونه می توان TCM کمک بیمار بیماری کلیوی نارسایی کلیه؟ TCM متفاوت از داروهای غربی است، و این درمان قدیمی دارای مزایای غیر قابل مقایسه خود را در تاسیسات بیماری کلیوی.
طب سنتی چینی بخشی جوهر فرهنگ چینی است، می توان آن را به هزار سال پیش به تاریخ. TCM متفاوت از داروهای غربی است، و این درمان قدیمی دارای مزایای غیر قابل مقایسه خود را دارد. این بیشتر مستعد به علل ریشه به جای علائم یا عوارض تمرکز است. با این حال، داروهای چینی را به اثر به آرامی و در درمان حاد و همچنین موارد جدی بد هستند. علاوه بر این، ممکن است نیاز به زمان طولانی برای درمان این بیماری است. بنابراین، به منظور حل این مشکل، کارشناسان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است، که یک ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و طب غربی اختراع. این کاملا ترکیبی از اسانس از داروهای گیاهی و تجهیزات مدرن پزشکی و فناوری با هم برای بهبود اثر بخشی دارو قابل ملاحظه. این یک درمان خارجی، که در آن دارو را درهم شکست را می توان به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم و موثر است. با کمک این درمان، نارسایی کلیه می توان جلوگیری کرد و یا معکوس با بهبود عملکرد کلیه است.
پزشکی گیاه چینی انجام می تواند کمک به درمان بیماری کلیه، اما نه همه داروهای مناسب هستند، بنابراین انجام توجه به داروهای شما را انتخاب کنید. شما بهتر است آن را توسط خودتان استفاده کنید، چرا که حتی دارو مناسب می توانید کلیه اگر شما آن را به کار گیرند در یک راه اشتباه صدمه دیده است.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد TCM و یا نیاز به هر گونه کمک در برخورد با مشکل کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به درمان ارومیه علاوه بر دیالیز اگر بیماران هنوز ادرار

چگونه برای درمان ارومیه علاوه بر دیالیز اگر بیماران هنوز ادرار داشته باشد؟ معمولا، برای افراد مبتلا به ارومیه، پزشکان دیالیز توصیه می شود. اما به دلایل بسیاری برخی از مردم نمی خواهند به آن را و یا نمی تواند به آن را، پس از آن هر درمان های جایگزین برای آن وجود دارد؟ در واقع، برای مردم هنوز ادرار که بدین معناست که هنوز هم برخی از عملکرد کلیه دارند، به طوری که هنوز هم شانس برای جلوگیری از و یا می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر وجود دارد.

در واقع، دیالیز به عنوان یک نوع از جایگزینی کلیه، می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد، ران آن می توانید انجام دهید این است که به جای کلیه برای تخلیه مایع اضافی و سموم در خون. بنابراین با بار رفتن، عملکرد کلیه را کاملا از دست داده خواهد شد، و حجم ادرار ممکن است به تدریج در گذشته ناپدید می شوند کاهش یافته است. بنابراین ما باید برخی از اقدامات در جهت بهبود عملکرد کلیه را قبل از آن کاملا از دست داده.

پزشکی میکرو چینی به عنوان یکی از نوآوری و بهبود سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، آن را تا به اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی، به ویژه برای بیمار هنوز هم با ادرار. همکاری با سایر درمان ها، می تواند کمک کنید بیمار ارومیه شدن از شر و یا جلوگیری از دیالیز با بهبود عملکرد کلیه است.

بنابراین به جز دیالیز، بیماران ارومیه همچنین می توانید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان درمان جایگزین، که می تواند کیفیت زندگی را بهبود بخشد و طولانی طول عمر با بهبود عملکرد کلیه را انتخاب کنید. اگر شما هنوز هم سوال دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیمار تحت دیالیز کمتر و کمتر ادرار

چرا بیمار تحت دیالیز دارای ادرار کمتر و کمتر؟ بیمارانی که تحت درمان با دیالیز همه می داند که ادرار خود را تبدیل شده است کمتر و کمتر اما آنها دلایل را نمی دانند. در واقع، آن است که توسط کاهش عملکرد کلیه ناشی از. بعد اجازه دهید ما بعضی از جزئیات در مورد آن را ببینید.

دیالیز درمان جایگزینی برای از دست دادن عملکرد کلیه به علت پایان دادن به بیماری کلیه مرحله است. این نقش قابل توجهی در reliving علائم جدی و افزایش کیفیت زندگی ایفا می کند. اما نکته این است که می تواند کلیه آسیب دیده تعمیر نیست، به طوری که عملکرد کلیه نمی تواند اصلاح شود، و پیشرفت این بیماری نمی تواند متوقف شود. با بیماری کلیوی بدتر می رود، عملکرد کلیه را به سطح پایین تر کاهش یافته است، در گذشته از دست داده کاملا، که به همین دلیل بیمار تحت دیالیز دارای ادرار کمتر و کمتر، در گذشته، هیچ ادرار است. چه چیزی بدتر از، بیمارانی که تحت آن باید آن را برای بقیه عمر خود را. علاوه بر این، دیالیز ممکن است برخی از عوارض جانبی را، که می تواند کیفیت زندگی مردم تا حد زیادی تحت تاثیر قرار.

بنابراین برای افرادی که هنوز خروجی ادرار داشته باشد، آنها باید این شانس را به یک روش سیستماتیک را، که می تواند به آنها کمک کند از شر دیالیز خلاص شدن از شر، در نتیجه به یک زندگی با کیفیت. کسانی که درمان باید قادر به بهبود عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر باشد. فقط در این راه، پیشرفت بیماری کلیوی می تواند متوقف شود و یا معکوس شود.

بنابراین در حال حاضر شما می دانید به همین دلیل مردم در دیالیز است ادرار کمتر و کمتر است به دلیل کاهش عملکرد کلیه، بنابراین اگر شما می خواهید برای بهبود خروجی ادرار شما نیاز به بهبود عملکرد کلیه است. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علل یبوست در نارسایی کلیه چیست و چگونه آن را درمان

علل یبوست در نارسایی کلیه و چگونه آن را درمان چیست؟ یبوست یکی از شایعترین علائم نارسایی کلیه است، آن را ممکن است با دارو، محدودیت رژیم غذایی و عدم ورزش و غیره ایجاد می شود. هنگامی که یبوست رخ داده است، پزشکان برخی از دارو به بیمار تجویز کند. پس چه نوع ملین می توانید بر روی دیالیز بیمار را می کشد؟
برخی داروها ملین ممکن است توسط دکتر تجویز، همه آنها می تواند کمک به تسکین وضعیت بد در یک زمان کوتاه، اما می تواند این مشکل را حل نمی کند به طور دائم.
چگونه به درمان یبوست در نارسایی کلیه؟
همانطور که در بالا ذکر شد، می توان آن را با دلایل بسیاری ایجاد می شود، تا زمانی که ما را طرح درمان، ما باید بدانند روشن دلایل اساسی از آن، پس از آن اقدامات مربوطه را. در زیر برخی از اقدامات مشترک برای مقابله با این وضعیت، به امید آن می تواند شما را در حدی کمک کند.
در فرض از به طور کامل محدود کردن مصرف آب، شما باید سبزیجات تازه 250G-300g ملحقات را، الیاف در آنها را برای از بین بردن یبوست مفید است.
نگاهی به برخی از داروهای ملین به دکتر به شما بدهد، ممکن است می تواند این مشکل را حل نمی کند کاملا، اما می تواند به شما کمک کند سقوط کرد بهتر در یک دوره.
انجام ورزش های خاص، که آن نیز مفید برای کاهش وضعیت خود را.
اما مهم نیست چقدر شما باید به دکتر خود است که راه بهتری برای حل این مشکل نگاه کنید به، انجام هر گونه داروها را توسط خودتان، که ممکن است بیماری شما را بدتر می رود.
در یک کلام، نکته کلیدی برای درمان یبوست به طور دائم است برای درمان نارسایی کلیه از ریشه آن است. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 894
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کف آلود در ادرار چه می تواند علت و چگونه به مقابله با آن

کف آلود در ادرار چه می تواند علت و چگونگی مقابله با آن؟ در واقع، ادرار کف آلود می توان با دلایل بسیاری ایجاد می شود، و آن را در زندگی روزمره ما رایج است، بنابراین آن را آسان به توسط مردم نادیده گرفته است. در واقع، آن را نیز می تواند به عنوان یک شاخص از بیماری کلیه، بنابراین شما باید توجه ویژه ای به آن پرداخت.
در درمانگاه، ادرار کف آلود است که به نام پروتئین آن است که توسط نشت پروتئین ایجاد می شود. تحت شرایط عادی، مقدار مشخصی از پروتئین با ادرار نشت. پس از کلیه آسیب دیده، مقدار زیادی از پروتئین خواهد نشت در قالب ادرار کف آلود، بنابراین ما باید توجه ویژه ای به آن پرداخت.
ادرار کف آلود می توان با ادرار کردن سریع باعث: به جز پروتئین، همچنین برخی از علل دیگر از ادرار کف آلود از مشکلات سالم شامل نیست وجود دارد. هنگامی که مردم در عجله هستند، آنها تمایل به ادرار کردن به سرعت و به زور به عنوان ممکن است، که می تواند در ادرار کف آلود منجر. مقدار کم از نتایج مصرف مایعات در تشکیل ادرار متمرکز، که همچنین به ادرار کف آلود منجر. جدای از این علل ادرار کف آلود، پاک کننده توالت، حضور عفونت ادراری منی، خوردن مقادیر زیادی از مواد غذایی با پروتئین بالا و بارداری نیز ممکن است ادرار کف آلود می شود.
چگونه به مقابله با ادرار کف آلود؟
همانطور که در بالا ذکر شد، عوامل بسیاری می تواند ادرار کف آلود شود، بنابراین شما باید دلایل تشخیص قبل از اینکه شما اقدامات وجود دارد. برای کسانی که ادرار کف آلود ناشی از عوامل غیر پاتولوژیک، آنها در مدت کوتاهی ناپدید خواهد شد. اگر آن را توسط بیماری کلیوی ایجاد می شود، شما باید درمان مناسب به موقع را، بنابراین به عنوان برای جلوگیری از آن را از بدتر شدن. گفته شده است که طب چینی اثر قابل توجه در درمان بیماری کلیه، بنابراین شما می توانید فکر می کنم از آن است که درمان را.
اگر شما هر گونه کمک در برخورد با ادرار کف آلود و یا درمان بیماری های کلیوی نیاز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 6056
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا راهی که می تواند سندرم نفروتیک از عود جلوگیری از وجود دارد
این است که به ما شناخته شده است که سندرم نفروتیک آسان است برای مصرف دوباره، بنابراین کنترل این بیماری تبدیل شده است تمرکز توجه کل جامعه. سپس، وجود دارد یک راه است که می تواند سندرم نفروتیک از عود جلوگیری از؟
چرا سندرم نفروتیک آسان به عود است؟
شما می دانید Hormonotherapie است که اغلب در درمان این کلیه بیماری استفاده می شود، تحت بسیاری از شرایط، این نوع از درمان می تواند این بیماری را به خوبی در مرحله اول کنترل. بنابراین برخی از بیماران فکر بیماری خود را به خوبی کنترل شده است، به طوری که آنها شروع به کاهش دوز، در نتیجه منجر به عود این بیماری است. پس از چند محافل بد مانند این، این بیماری کنترل از دست بدهند.
آیا راهی می تواند سندرم نفروتیک از عود جلوگیری وجود دارد؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند این بیماری را از عود تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر جلوگیری می کند. با کمک این درمان، این بیماری می تواند از علل آن برای بیمار است که می توانید آن را در مراحل اولیه دریافت آنها ممکن است فرصتی برای مانند یک فرد عادی زندگی می کنند دریافت درمان،.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی است، با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلول و بافت فضا و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.
اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان سندرم نفروتیک، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با بالا سطح کراتینین نمی خواهید را دیالیز باید چه کار کنم

نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا اما نمی خواهم که به دیالیز من چه باید بکنم؟ هنگامی که آن را به درمان نارسایی کلیه، می آید مهم نیست چه نوع درمان را انتخاب کنید، اهداف باید از بین بردن تمام کسانی که علائم ناشی از این بیماری، در صورت امکان برای درمان این بیماری از ریشه آن باشد.

چه نوع از درمان می تواند درمان جایگزین دیالیز؟

شما می دانید، دیالیز درمان شایع ترین در درمان نارسایی کلیه است، می تواند سطح کراتینین بالا را کاهش می دهد و تسکین علائم دیگر این بیماری است. اما آن نیز شناخته شده است که دیالیز خواهد شد برخی از عوارض جانبی را و هزینه یک حساب زیادی از پول، بنابراین برخی از بیمار به آن را ندارد.

کسانی که درمان های جایگزین دیالیز باید قادر به رسیدن به اثر درمانی مشابه اما پاک کردن عوارض جانبی توسط آن را داشته باشد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نه تنها می تواند آن علایم بیماری کلیوی را تسکین اما همچنین می تواند بخش هایی از عملکرد کلیه بازگرداند. چه چیزی بیشتر، آن است که طبیعی تر از دیالیز، می تواند این بیماری بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر ارگان های درمان.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این نوع درمان یک حرکت خوب از طب سنتی گیاه چینی و تکنولوژی بالا است. این متفاوت از داروهای سنتی است، می توان آن را مورد استفاده قرار خارجی و دستیابی به ضایعات به طور مستقیم. با کمک این درمان، بیمار است که در مراحل اولیه هستند می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی دریافت کنید. بیمار که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی نیز می تواند یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز لذت ببرید.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد روش های درمانی جایگزین دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل، و یا شما می توانید با دکتر ما در واتساپ / وایبر چت به طور مستقیم، ما بهترین های ما به سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علل نارسایی کلیه چیست و چگونه آن را درمان

علل نارسایی کلیه چیست و چگونه آن را درمان؟ همانطور که همه ما می دانیم اگر شما می خواهید برای درمان این بیماری شما باید علت زمینه ای آن پیدا، پس از آن اقدامات برای درمان آن متناظر را. بنابراین اگر شما می خواهید برای درمان نارسایی کلیه، شما همچنین باید علل آن برای اولین بار از پیدا کنید.
علل نارسایی کلیه چیست؟
در واقع، نارسایی کلیه می تواند توسط عوامل بسیاری از جمله عفونت، سرد، تب، بلند نظر فشار خون بالا و یا سطح قند خون بالا و غیره ایجاد می شود.
به طور کلی، دکتر برخی از سوال بپرسید و سپس تشخیص و طرح درمان مربوطه با توجه به علل بیماری خود را. بنابراین دانستن علل این بیماری بسیار مهم است.
چگونه به درمان نارسایی کلیه؟
شما می دانید، نارسایی کلیه یک نوع اختلال کلیوی است، بنابراین تا زمانی که شما می توانید این اختلال تصحیح، شما می توانید این بیماری از ریشه آن را درمان کند. است که می گویند شما نیاز به بازگرداندن عملکرد کلیه و محافظت از کلیه ها باقی مانده را از آسیب بیشتر است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی، می تواند نارسایی کلیه کنترل بیمار به خوبی کمک کند بیماری خود را. علاوه بر این، اگر بیماران می توانند این درمان را زودتر آنها ممکن است فرصتی برای معکوس این بیماری را دریافت کنید.
اگر شما بیمار نارسایی کلیه هستند و می خواهید آن را کنترل و یا درمان آن کاملا، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم مرحله 3 بیماری کلیه می شود توسط طب چینی معکوس
آیا می توانم مرحله 3 بیماری کلیه می شود توسط طب چینی معکوس؟ در واقع، طب چینی دارای مزایای بسیاری در درمان بیماری های کلیوی. آیا طب غربی را دوست ندارد، طب چینی، می تواند کلیه را از آسیب بیشتر محافظت، حتی تعمیر کلیه های آسیب دیده از طریق ترویج گردش خون و رفع استاز خون.
آیا می توانم مرحله 3 بیماری کلیه می شود توسط طب چینی معکوس؟
شما می دانید نکته کلیدی برای معکوس بیماری کلیه است برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه، پس یک بار ما می توانیم برخی درمان های است که می تواند ما را برای رسیدن به آن اهداف کمک به پیدا کردن، ما یک شانس برای مقابله با این بیماری داشته باشد.
مشخص شده است که بافت کلیه نکروز را نمی توان ترمیم، بنابراین تنها بیمار را درمان مناسب قبل از همه نکروز سلول های کلیه، آنها می توانند این شانس را به معکوس بیماری خود را دریافت کنید.
چه نوع طب چینی برای درمان مرحله 3 بیماری کلیه مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری معروف ترین پزشکی گیاه چینی سنتی، می توان آن را در درمان مرحله 3 بیماری کلیه استفاده می شود. با کمک این درمان، افرادی که در مرحله 3 می تواند یک شانس دوباره به زندگی عادی دریافت کنید.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی مرحله درمان 3 بیماری کلیه؟
این نوع از بیماری نه تنها می تواند آن علایم ناشی از بیماری کلیه از بین بردن اما همچنین می تواند کلیه های آسیب دیده از ریشه آن را تعمیر.
با بزرگ رگ های خونی، ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد، می تواند گردش خون ترویج و برطرف کردن استاز خون از، در نتیجه برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان مرحله 3 بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین سطح 4.7 با فشار خون بالا چیست درمان

من یک بیمار بیماری کلیوی هستم و سطح کراتینین من تا 4.7. علاوه بر این، من هم فشار خون بالا چند سال داشته باشد. آیا می توانید به من بگویید چه درمان فعلی برای من است؟
در واقع، در این مورد ما در بالا ذکر شد، بیماری کلیوی خود باید توسط بلند از لحاظ فشار خون بالا ایجاد می شود، ما این نوع از بیماری نفروپاتی فشار خون، سخت است که به درمان، کنترل فشار خون به نام یکی از مهم است گام.
چرا بیمار با کراتینین سطوح 4.7 و فشار خون بالا باید این سطح خون به خوبی کنترل؟
شما می دانید فشار خون بالا می تواند بیماری کلیوی پیچیده تر است، بنابراین بیمار بیماری های کلیوی با فشار خون بالا، اگر آنها می خواهند به درمان بیماری خود آنها باید فشار خون بالا برای اولین بار از کنترل. سپس در این نقطه به اساس، آنها می توانند اقدامات مربوط به درمان این بیماری را.
درمان فعلی برای کراتینین 4.7 با فشار خون بالا چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از موثرترین درمان در درمان بیماری های کلیوی، آن را نیز می توان در درمان نفروپاتی فشار خون استفاده می شود. مواد تشکیل دهنده فعال در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند به ضایعات به طور مستقیم رسیدن و تعمیر آن سلول های کلیه آسیب دیده ناشی از فشار خون بالا. چه چیزی بیشتر، می تواند سلول های کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر محافظت می کند. با کمک این درمان، بیمار با کراتینین 4.7 ممکن است فرصت آن را معکوس، حداقل، می تواند بخش هایی از عملکرد کلیه بازگرداندن و یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز دریافت کنید.
از بالا ما می دانیم که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان فعلی برای کراتینین 4.7 با فشار خون بالا است. اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا چت با دکتر ما در واتساپ / وایبر، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا نارسایی کلیه یک بیماری علاج ناپذیر

آیا نارسایی کلیه یک بیماری علاج ناپذیر؟ در واقع، اگر شما می توانید کلیه های آسیب دیده بر اساس حفاظت از عملکرد باقی مانده کلیه خوبی تعمیر، پیشرفت این بیماری می تواند به خوبی کنترل شده، حتی می تواند معکوس.
آیا نارسایی کلیه یک بیماری علاج ناپذیر؟
در گذشته، بسیاری از مردم فکر می کردند که نارسایی کلیه را نمی توان درمان به دلیل بافت کلیه آسیب دیده نمی تواند تعمیر شود. اما در سال های اخیر، مردم پیدا کرده اند که کسانی که سلول های کلیوی که نکروز هنوز می توان با درمان به موقع و به درستی تعمیر.
چه مرحله از نارسایی کلیه می تواند معکوس شود؟
با توجه به پژوهش، افرادی که در مراحل اولیه (سه مرحله اول) هنوز یک شانس برای معکوس بیماری خود را، که می گویند اولین مرحله از بیماری کلیوی می تواند معکوس.
همانطور که در بالا تنها سه مرحله اول بیماری کلیوی ذکر می تواند معکوس، این است که به معنی افرادی که در مرحله پیشرفته است هیچ امیدی برای درمان بیماری خود را؟ در واقع، پاسخ منفی است. چرا که برای این بخش از بیماران آنها ممکن است از دست دادن شانس به عقب بیماری خود را، اما با یک دوره درمان آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت و زندگی بهتر بدون دیالیز.
چه نوع درمانی برای درمان نارسایی کلیه مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند بیماران کمک به درمان بیماری خود را با بهبود عملکرد کلیه و حفاظت از کلیه ها باقی مانده را از آسیب بیشتر است. در طول درمان، پزشکان همچنین برخی از پزشکی چینی دیگر ترتیب بر اساس نیاز، بنابراین به عنوان برای رسیدن به یک اثر درمانی بهتر است.
اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند طب جایگزین از دیالیز برای نارسایی کلیه می شود

چه درمان می تواند طب جایگزین دیالیز برای نارسایی کلیه؟ شما می دانید در گذشته، کلیه بیمار شکست در مرحله پیشرفته است هیچ انتخاب دیگری جز دیالیز و پیوند کلیه برای طولانی طول عمر خود را. و در حال حاضر روز، با تکنولوژی توسعه یافته، درمان بیشتر و بیشتر می تواند مورد استفاده قرار گیرد به گسترش تاخیر پیشرفت این بیماری است.
چه درمان می تواند طب جایگزین دیالیز؟
طب چینی مانند میکرو چینی پزشکی Osmotherpay، پا حمام درمانی، کامل حمام درمانی، دایره درمانی و غیره می تواند به عنوان درمان جایگزین دیالیز استفاده می شود. آنها در حال حاضر به طور گسترده ای به علت کمی عوارض جانبی و اثر درمانی قابل توجه خود استفاده می شود.
اما شما می دانید برای افراد مختلف ممکن است آنها شرایط فیزیکی متفاوتی داشته باشند به طوری که آنها علائم و عوارض متفاوت است. برای شرایط شخصی خود، پزشکان درمان های مختلف برای رسیدن به اثر درمانی بهتر ترتیب. اگر شما میخواهید بدانید که چه نوع از درمان را برای شما بهتر است، شما می توانید اطلاعات دقیق خود را به ما از طریق ایمیل ارسال کنید، پس از تجزیه و تحلیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
تفاوت های بین طب چینی و طب غربی ها چه هستند؟
شما می دانید پزشکی چینی در چین گیاهان دارویی پزشکی است که هزاران سال از تاریخ است. در مقایسه با طب غربی، طبیعی تر است. چه چیزی بیشتر، می تواند مشکلات کلیوی از علل آن را حل کند. است که می گویند می تواند بیماری کلیوی از ریشه آن نه تنها علائم را درمان کند.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد روش های درمانی جایگزین دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه می توانید در زیر پیام ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی با تورم در پا آن را درمان

من در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه هستم و با تورم در پا من، آن را درمان؟ در واقع، با درمان مناسب و به موقع، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه می تواند معکوس، حداقل در این مرحله برای یک دوره طولانی کنترل، بنابراین مردم می توانند یک زندگی طولانی و با کیفیت داشته باشد.
تورم به عنوان یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی است که توسط بسیاری از بیمار شناخته شده، اما تعداد کمی از مردم به دلایل دانم. سپس، به همین دلیل تورم در بیماری های کلیوی رخ داده است؟
در واقع، تمام علائم در بیماری های کلیوی رخ داده است با توجه به کاهش عملکرد کلیه است. تحت شرایط عادی، کلیه ها ما خواهد مایع اضافی و مواد زائد از بدن تخلیه. پس از آن آسیب دیده، آن سیال و ضایعات در بدن تجمع می یابد و باعث بسیاری از علائم و تورم یکی از آنها است.
برای افراد مبتلا به تورم، من پیشنهاد شما را به ورزش شدید نیست و نمی شود بیش از حد خسته. مراقبت به نوشیدن آب بیش از حد و توجه به رژیم غذایی روزانه خود را، که می تواند زوال مشکل کلیه خود را به درجه خاصی جلوگیری می کند. برای کمک به شما مراقبت بهتر از کلیه شما، شما باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب با توجه به شرایط خود را. اگر شما هر گونه کمک در ساخت آن نیاز دارند، شما می توانید تغذیه خود و یا دکتر آنلاین ما مشورت، همه آنها می تواند مشاوره مناسب برای شما فراهم می کند.
در یک کلام، مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی با تورم را می توان با عملکرد کلیه را بهبود درمان، بنابراین نکته کلیدی این است برای پیدا کردن یک درمان مناسب. در اینجا من به شما توصیه می کنند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که موثرترین درمان برای درمان بیماری کلیه.
اگر شما هر گونه کمک نیاز و یا می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا چت با دکتر ما در واتساپ / وایبر، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

امید به زندگی برای بیمار با 10٪ عملکرد کلیه چیست

امید به زندگی برای بیمار با 10٪ عملکرد کلیه چیست؟ کلیه مانند یک عضو مهم است که ما نمی تواند بدون آن زندگی می کنند است. برای یکی با 10٪ عملکرد کلیه، کلیه خود را در حال حاضر توانایی برای کمک به حفظ یک زندگی عادی را از دست داده. بنابراین، ما می توانیم مبارزه با آن است که واقعا سخت است برای حفظ زندگی بدون دیالیز و transplantwhen کلیه تنها 10 درصد عملکرد کلیه باقی می ماند.
برای کسی که کلیه را به طور جدی مجروح شده است و تنها 10 درصد عملکرد کلیه باقی می ماند، او معمولا درد و رنج بسیاری از ناراحتی مانند حالت تهوع، استفراغ، خارش پوست، خستگی، بی اشتهایی و تورم و غیره. در چنین شرایط، اگر او را متوقف می کند انجام دیالیز بدون بهبود عملکرد کلیه، او می تواند تنها یک تا چهار هفته زندگی می کنند. همچنین، اگر او می تواند کلیه همسان پیدا، پیوند کلیه ممکن است کمک به بهبود امید به زندگی تا حدی.
پیوند کلیه مفید است، اما آن سخت است برای پیدا کردن یک کلیه قرار دادند. علاوه بر این، پیوند کلیه خطرناک است و در برخی از موارد، بیماری کلیوی می آید دوباره پس از عمل جراحی. به همین دلیل، از آن خواهد شد بسیار بزرگ اگر یک درمان که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه وجود دارد. کلیه ارگان که برای کمک به فیلتر خون است. هنگامی که بافت کلیه آسیب دیده اند و موفق به درستی کار نکند، عملکرد کلیه را کاهش می دهد. بنابراین، اختلال سلول های ذاتی کلیه مجروح به بهبود عملکرد کلیه بسیار ضروری است.
برای کسی است که تنها 10 درصد عملکرد کلیه، امکان دریافت عملکرد کلیه خود بهبود یافته است. تا زمانی که عملکرد کلیه به طور موثر بهبود یافته است، فرکانس دیالیز می شود کاهش می یابد و این کمک می کند تا برای افزایش امید به زندگی به طور موثر. همچنین، اگر عملکرد کلیه را می توان تا 15٪ بهبود موفقیت است، شانس برای بیماران برای دریافت دیالیز وجود دارد.
اگر سوالی دارید دیگر در درمان نارسایی کلیه شما می توانید به ما پیام را ترک کنند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

خوب یوگا برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

آیا یوگا خوب برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟ یوگا در هند سرچشمه گرفته و آن را تا بیش از 5000 سال سابقه. این بیش از یک تناسب اندام مد روز است، اما می تواند در درمان بیماری های مختلف مزمن از جمله نارسایی کلیه استفاده می شود.

هستند به شمار بسیاری از در یوگا که مناسب برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه وجود دارد و آنها گرفته است و ثابت می شود در تسکین اختلالات کلیوی و تشدید عملکرد کلیه بسیار موثر است.

کبرا در برخواهد داشت. دروغ در شکم را با دست صاف بر روی زمین در هر طرف. دم و گسترش ستون فقرات به جلو، بلند کردن قفسه سینه و سر را از روی زمین. اطمینان حاصل کنید که theat ساق و پا موازی هستند و وجود دارد نگه برای چند نفس. این موقعیت در یوگا می تواند کمک به تحت فشار قرار دادن خفیف در کلیه ها و احیای عملکرد کلیه.

شتر در برخواهد داشت. زانو زدن روی زمین، گسترش ستون فقرات، باز کردن قفسه سینه و رسیدن به پا. اطمینان حاصل کنید که ران خود را عمود بر کف و انگشتان پای خود را جمع می کنند. این وضعیت می تواند کمک به ترویج گردش خون و همچنین سیستم گردش بدن.

بلند کردن پاها. این بسیار ساده است اما بسیار مفید است. دروغ در پشت، دم و بالا بردن وقفه به 30، 60 و سپس 90 درجه، برای هر یک از 10 ثانیه نگه دارید. این ورزش می تواند کمک به از بین بردن اختلالات گوارشی و عضلات شکم خود را اعمال می کند.

تنفس. ورزش نفس نیز بسیار ساده است، اما آن را متفاوت از تنفس معمول است. استنشاق از طریق سوراخ بینی سمت چپ و بازدم از طریق سوراخ بینی سمت راست و سپس با سوراخ بینی سمت راست دم و بازدم از طریق یک سمت چپ. این جایگزین تمرینات نفس سوراخ بینی می تواند گردش خون را ارتقا دهد.

اگرچه یوگا امن است، هر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه نمی تواند تمام شمار انجام دهد. برای مثال، اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، خم و موقعیت دیگر است که می تواند فشار بر روی شکم و پشت باعث باید اجتناب شود. اگر بیماران دارای فشار خون بالا و یا درد کمر، آسانسور پا باید اجتناب شود. این تمرین یوگا در حالی که تماشای برخی از پزشک حرفه ای و یا تحت معلم راهنمایی اگر شما یک مبتدی یوگا هستند لازم است.

اگر شما سوال دیگر در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه مرحله 3 نفریت لوپوس بر عملکرد کلیه

چگونه مرحله 3 نفریت لوپوس را تحت تاثیر قرار عملکرد کلیه؟ در درمانگاه، بیماری کلیه خواهد شد توسط کلیه کاهش عملکرد همراه است، بنابراین نفریت لوپوس نیز خواهد شد با کاهش عملکرد کلیه در ارتباط است.

در واقع، نفریت لوپوس التهاب کلیوی ناشی از لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE)، یک نوع بیماری سیستم ایمنی بدن است. این بیماری ممکن است کلیه ها، پوست، مفاصل، سیستم عصبی و عملا ارگان و یا سیستم در بدن آسیب می رساند. بدون کنترل خوب، اراده بیماری می رود به نارسایی کلیه، بنابراین کلیه می شود جدی تر آسیب دیده خواهد شد و عملکرد کلیه به یک سطح پایین تر کاهش خواهد یافت.

مرحله 3 نفریت لوپوس یک مرحله حیاتی است، اگر آن را خارج از کنترل، آن را به مرحله پایان بیماری کلیه می گیرند، سپس عملکرد کلیه باقی نخواهد ماند کمتر از 15٪ و دیالیز یا پیوند در تقاضا باشد. بنابراین به عنوان یک بیمار با این وضعیت، آنها باید اقدامات برای بهبود عملکرد کلیه را.

درمان معمول برای نفریت لوپوس شامل داروهای سرکوب کننده ایمنی، عامل سیتوتوکسیک، Hormonotherapy، تزریق ایمونوگلوبولین، همه آنها در کنترل این بیماری کمک کننده هستند. آنها می توانند پیشرفت این بیماری به تاخیر می اندازد، اما آنها می توانند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد. بنابراین اگر شما می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه خود را، شما باید به دنبال کمک از سایر درمان ها.

سلول های بنیادی است که معمولا برای درمان سرطان استفاده می شود، اما ممکن است مشکلات کلیوی مانند نفریت لوپوس درمان. سلول های بنیادی، فقط به عنوان نام آن نشان دهنده، رفتار این بیماری از علت ریشه ای سیستم ایمنی بدن خود را نفریت لوپوس یک است. همکاری با پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفریت لوپوس شما می توانید با دکتر ما در واتساپ / وایبر چت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه بیمار شکست با کراتینین 5.4 آیا برای این کار هر گونه درمان وجود دارد

کلیه بیمار شکست با کراتینین 5.4 هر نوع درمان برای این است وجود دارد؟ در گذشته، دیالیز خواهد شد به بیماران مبتلا به کراتینین 5.4 توصیه می شود، به خصوص برای بیماران مبتلا به علائم سروز. اما در حال حاضر روز، می گزینه های بیشتر برای آن دسته از بیماران وجود دارد، و طب چینی تبدیل به یکی از انتخاب هاپ نه تنها به دلیل آن است اثرات خوب بلکه به دلیل آن می تواند این بیماری را با هیچ حد عوارض جانبی درمان.
در اینجا ما با اشاره به طب چینی است که سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی نیست، این یک نوع کاملا جدیدی از درمان بر اساس آن، که به ارث می برند مزایای استفاده از چینی گیاهان دارویی پزشکی و می توانید از کمبود آن خلاص شدن از شر است. با کمک از کسانی که درمان، بیماران می توانند پیش آگهی بهتر با هیچ خسارت زیاد داشته باشد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherpay یکی از درمان معروف ترین بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است، آن را تا اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی. با کمک این درمان، بیماران که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند شانس معکوس بیماری خود را. برای بیمارانی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز لذت ببرید.
شما می دانید بیمار با creaitnine 5.4 به آخرین مرحله از بیماری کلیوی را وارد کنید، به طوری که آنها هنوز هم نیمی از فرصتی برای معکوس بیماری خود را داشته باشد. با این حال، بیمار های مختلف ممکن است شرایط بیماری های مختلف، به طوری که آنها خواهد شد پیش آگهی مختلف داشته باشد. اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما برای این درمان مناسب هستند یا نه، و یا اینکه آیا شما می توانید یک پیش آگهی خوب است یا نه، شما می توانید اطلاعات دقیق خود را به ما ارسال کنید، پس از تجزیه و تحلیل، ما شما را با اطلاعاتی که شما می خواهید پاسخ دهید. همه اطلاعاتی که ما پاسخ داد بدون پرداخت هزینه است، بنابراین احساس رایگان با ما تماس بگیرید. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
اگر شما سوال دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک شما می توانید به ما پیام را ترک کنند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کیست کلیه باعث درد چگونه به این تسکین با چینی گیاهان دارویی پزشکی

چگونه برای از بین بردن درد ناشی از کیست کلیه با چینی گیاهان دارویی پزشکی؟ پزشکی گیاه چینی است که به خوبی شناخته شده برای عوارض جانبی کمی آن و اثر درمانی قابل توجهی، در زیر من به شما برخی در مورد اینکه چگونه می توانید پزشکی گیاه چینی برای از بین بردن درد ناشی از کیست کلیه معرفی می دهد.
چرا کیست کلیه می تواند باعث درد؟
همانطور که می دانید، کیست کلیه با سن رشد خواهد کرد. هنگامی که کیست بسیار بزرگ است، آن را به اتاق بسیاری از اشغال و فشرده سازی اندام در نزدیکی. به عنوان یک نتیجه، کپسول از کلیه ها کشیده، و در نتیجه درد در کمر، طرف و شکم. یکی دیگر از عوامل درد عفونت کیست کلیه است. این وضعیت باعث درد ناگهانی و تیز.
چگونه برای از بین بردن درد ناشی از کیست کلیه؟
همانطور که در بالا درد ذکر شده است توسط کیست بزرگ ایجاد می شود، بنابراین تا زمانی که ما می توانیم برخی از راه های مهار رشد آن کیست پیدا، ما درد ناشی از آن را کاهش دهد. البته، قبل از ما آن را کوچک کنید، باید برخی از داروها به کسل کننده درد را.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از TCM، می تواند کمک به بیمار کوچک شدن کیست بزرگ.
شما می دانید مواد فعال پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند وضعیت گردش خون از رگ های خونی و کیست بهبود و نرم کردن دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول های دیواره کپسول. با کمک این درمان، ما می توانیم درد که PKD را و جلوگیری از عوارض که کیست منجر به کاهش می دهد.
اگر شما علاقه مند در چین گیاهان دارویی پزشکی هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان کیست کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیوی ناشی از فشار خون بالا چگونه آن را درمان

سلام، من یک بیمار بیماری کلیوی هستم و دکتر به من گفت که بیماری من با طولانی از لحاظ فشار خون بالا ایجاد می شود و هیچ راه خیط و پیت کردن آن را حل کند وجود دارد. بنابراین می تواند به شما به من بگویید من چه باید بکنم؟ چگونه می توانم آن را درمان کنیم؟
در واقع، در گذشته هیچ درمانی خوبی برای بیماری کلیوی ناشی از فشار خون بالا (که آن هم به عنوان نفروپاتی فشار خون شناخته می شود) وجود دارد، اما در حال حاضر با درمان به موقع شما می توانید فرصتی برای با آن زندگی می کنند برای یک مدت طولانی است.
چگونه برای درمان بیماری کلیوی ناشی از فشار خون بالا؟
اگر می خواهید برای درمان این نوع از بیماری، در ابتدا شما باید به کنترل فشار خون بالا است. بر اساس این مرحله شما می توانید برخی از اقدامات برای درمان بیماری کلیه، که بدان معنی است که شما باید از پیشرفت این بیماری به تاخیر را، حتی آن را معکوس می باشد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از طب سنتی گیاه چینی می تواند تاخیر بیمار کمک به پیشرفت این بیماری و یا آن را معکوس می باشد. این چهار کارکرد اصلی آنها ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ شدن رگ های خونی می باشد. با این چهار تابع، کلیه های آسیب دیده را می توان تعمیر و آنهایی که باقی مانده را می توان از آسیب بیشتر محافظت می شود. اما آن را تا به یک نقطه ضعف است که می تواند بافت کلیه نکروز تعمیر نیست، بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید آن را زودتر کنند.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و یا نیاز به کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید با پزشکان ما در واتساپ / وایبر چت و یا پیام زیر ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چگونه موثر در درمان بیماری های کلیه

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در درمان بیماری های کلیوی تا چه حد مؤثر است؟ شما می دانید میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی، با کمک این بیماران درمان با آسیب خفیف کلیه می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی دریافت است. برای بیماران مبتلا به متوسط ​​آسیب کلیوی آنها نیمی از فرصتی برای معکوس بیماری خود را. برای بیماران مبتلا به طور جدی آسیب کلیوی ممکن است آنها این شانس را به معکوس بیماری خود را از دست اما آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه لذت ببرید.
میکرو چینی پزشکی Osmotherpay چیست؟
این یک نوع نوآوری طب سنتی گیاه چینی است و با هدف تعمیر کلیه اختلال و دوره نقاهت بعد عملکرد کلیه. این متفاوت از درمان های سنتی و استفاده خارجی است. از طریق برنامه های کاربردی بالینی، این درمان ثابت شده است که امن، مناسب و موثر است.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان بیماری های کلیوی؟
این چهار تابع اصلی، آنها ضد ترومبوز، ضد التهاب، ضد انعقاد و بزرگ شدن رگ های خونی می باشد. با آن دسته از توابع، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. در چنین راهی، می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد و درمان این بیماری است. اما شما می دانید بافت نکروز را نمی توان ترمیم، به طوری که است که چرا مردم با آسیب جدی کلیه می تواند بیماری خود را معکوس کاملا. بنابراین اگر شما بیمار بیماری کلیوی هستند و می خواهید برای دریافت پیش آگهی گرم خوب، شما می خواهم بهتر از درمان مناسب پیش از این، در اوایل بهتر را.
اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه شما می توانید به ما پیام را ترک و یا چت با دکتر ما در واتساپ / وایبر، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا میکرو چینی-Osmotherapy پزشکی درمان دائمی برای بیماری های کلیه

آیا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان دائمی برای بیماری های کلیوی؟ در واقع، برای بیماران مبتلا به آسیب خفیف کلیه آنها می توانند از این بیماری پس از مصرف یک دوره از درمان است. برای بیماران مبتلا به آسیب های جدی کلیه آنها می توانند در یک زمان کوتاه نمی توان درمان، اگر آنها می خواهند برای کنترل بیماری خود را به خوبی آنها ممکن است نیاز به چندین بار از درمان است. اما مهم نیست چقدر، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند داشته باشد.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بر داروهای چینی سنتی (TCM) با ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته پزشکی --- osmoscope است. با توجه به شرایط بیماری و فیزیکی خاص هر بیمار، برخی از داروهای چینی تجویز خواهد شد. متفاوت از درمان های سنتی، این داروها را به پودر میکرونیزه و سپس به کیسه های کوچک قرار داده (در مورد اندازه کلیه) که خواهد شد به راه حل آماده خیس. در حالی که در طول درمان، 2 کیسه دارو خواهد شد تحت پشت بیمار راست در مناطق کلیوی قرار داده است. در سمت دیگر، کیسه دارو با osmoscope کمک می کند که ترویج جذب مواد تشکیل دهنده فعال در داروهای متصل می شود.

چگونه می توان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کمک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی از این بیماری را دریافت کنم؟

این نوع درمان چهار توابع، آنها ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ شدن رگ های خونی، توسط آن دسته از توابع آن می توانید کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه و درمان این بیماری است.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آنچه را که بهترین درمان را متوقف آسیب بیشتر به کلیه در مرحله بیماری 3 کلیه است

"سلام، من می خواهم به دانستن بهترین درمان آسیب بیشتر توقف به کلیه، من یک بیمار نفریت لوپوس و در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه هستم." در واقع، این سوال این است که با بسیاری از مردم نگران است. مرحله 3 مرحله حیاتی است، بسیاری از مردم به علت علائم تر رخ می دهد احساس در این مرحله ناراحت کننده تر خواهد شد. به طوری که آنها مشتاق بدانند او چگونه به مقابله با آن می باشد.

در گذشته، مردم در نظر گرفته است که هیچ درمانی برای جلوگیری از بیماری وجود دارد، تنها راه است برای به تاخیر انداختن پیشرفت آن. در واقع، آن است دقیق نیست. پس از سالها تحقیق، مردم را اختراع کرده اند یک سری از روش های درمانی بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، که می تواند جلوگیری از، و حتی معکوس کردن پیشرفت این بیماری است.

بهترین درمان برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد، مردم را اختراع کرده اند برخی از درمان های منحصر به فرد بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، که ثابت شده است اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی. در میان آنها، معروف ترین هستند بالا هفت درمان، اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد آنها. در طول درمان، پزشکان درمان های مختلف ترتیب بر اساس وضعیت بیمار، بنابراین به عنوان برای رسیدن به بهترین اثر درمانی.

برای افرادی که در مرحله 3 بیماری کلیه هستند، آنها هنوز هم شانس آن را معکوس با کمک از کسانی که درمان منحصر به فرد داشته باشد. بنابراین بهترین راه برای متوقف کردن آسیب بیشتر به کلیه ها را به کسانی که درمان به موقع. برای افرادی که در مرحله پیشرفته است، آنها نیز نیمی از فرصتی برای معکوس بیماری خود را داشته باشد.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز و یا می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد راه هایی برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه، انجام مردد به چت با دکتر آنلاین ما و یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

باید بیمار بیماری مزمن کلیه با کراتینین دیالیز 4.3 نگاهی

باید مزمن کلیه بیمار بیماری با کراتینین 4.3 را دیالیز؟ در واقع، برای افراد مبتلا به این وضعیت، آنها نیاز به دیالیز اگر شرایط بیماری خود بسیار جدی است نیست. بعد اجازه دهید ما بعضی از جزئیات در مورد بیماری کلیه و دیالیز را ببینید.

در درمانگاه، پس از کراتینین بیمار سطح بالا به 8.0 یا بیماری وارد بیماری کلیوی end مرحله، دکتر دیالیز به آنها توصیه خواهد شد. بر اساس سال بسیاری از ما تجربه درمان، لازم نیست برای افراد مبتلا به کراتینین 4.3 برای شروع دیالیز، اگر وضعیت آنها را می توان از بدتر شدن متوقف شد، آنها خواهد شد جلوگیری از دیالیز. همچنین، دیالیز درمان شایع ترین نارسایی کلیه است اما می تواند عملکرد کلیه بازیابی کنید و یا از بین بردن سموم مولکولی و micromolecular وسط.

در حال حاضر یکی از مشکلات بزرگ تعداد زیادی از پروتئین در ادرار است. از دست دادن پروتئین در ادرار می تواند هیپرلیپیدمی، که خطر ابتلا به ترومبوز به طور قابل توجهی افزایش می شود. اگر اشکال ترومبوز در کلیه ها، آن می تواند جریان خون طبیعی در کلیه تاثیر می گذارد. ممکن است سریع کاهش عملکرد کلیه شود.

بنابراین مهم ترین چیز این است برای از بین بردن آن سموم را از بدن بیمار، حفظ عملکرد باقی مانده کلیه و کلیه عملکرد بهتر. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یکی از روش های درمانی موثر برای این وضعیت، اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان، چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، آنها را اطلاعات را به صورت رایگان ارائه می کنند.

اگر شما بیمار با کراتینین 4.3 و پروتئین نشت هستند و می خواهند بدانند که آیا شما باید دیالیز را یا نه، شما می توانید ایمیل به ما با برخی از اطلاعات دقیق فرستاده می شود، پس از تجزیه و تحلیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. همه اطلاعاتی که ما تامین بدون پرداخت هزینه است، بنابراین انجام مردد با ما تماس بگیرید نیست.



:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بهترین درمان نارسایی کلیه با بالا سطح کراتینین چیست

آیا می توانم شما را به بهترین درمان نارسایی کلیه به من بگویید؟ این یک موضوع داغ مربوط توسط بسیاری از مردم است. نارسایی کلیه نیز به عنوان نارسایی کلیه شناخته شده، آن است که مرحله پیشرفته ای از بیماری کلیه است، و سطح کراتینین بالا یکی از علائم شایع آن است، بنابراین اگر شما می خواهید به آن را کاهش، شما باید این بیماری برای اولین بار از درمان.
در گذشته، هیچ درمان موثری برای نارسایی کلیه وجود دارد، رایج ترین راه هستند دیالیز و پیوند کلیه، هر دو آنها را می تواند کمک به مردم بهتر زندگی می کنند. اما آنها می توانند بیماری های کلیوی از ریشه آن را حل نمی کند. برای افرادی که در حال دیالیز عملکرد کلیه خود را کاملا در گذشته از دست داده خواهد شد و آنها باید با آن زندگی می کنند برای بقیه عمر خود را. برای افرادی که پیوند را ممکن است نیاز به صورت نارسایی کلیه دوباره. بنابراین مردم در جستجوی برخی از درمان های دیگر است که می تواند کمک به حل آنها مشکل کلیه از علل آن است.
بهترین درمان نارسایی کلیه چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری و بهبود سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند بیماری های کلیوی به طور موثر و ایمنی را درمان کند. همه داروهای در آن به دقت توسط کارشناسان انتخاب، بنابراین به عنوان برای اطمینان از اثر بهتر است. از آنجا که افراد مختلف دارای شرایط بیماری های مختلف، بنابراین پزشکان داروهای مختلف با توجه به وضعیت بیمار ترتیب. صدها نفر از داروهای در این درمان وجود دارد، بنابراین اگر شما می خواهید بدانید چه نوع پزشکی مناسب برای شما، شما می توانید ایمیل به ما با اطلاعات بیماری مفصل خود را ارسال، پس از تجزیه و تحلیل، ما شما را در اسرع وقت با اطلاعات پاسخ شما می خواهید. این هیچ هزینه است، بنابراین احساس رایگان با ما تماس بگیرید.
اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد درمان نارسایی کلیه، شما خوش آمدید به چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم می باشد. ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه اتفاق خواهد افتاد اگر بیمار به دیالیز دیالیز معمول خود را ندارد

چه اتفاقی می افتد اگر بیمار به دیالیز دیالیز معمول خود را ندارد؟ در واقع، اگر بیمار به دیالیز با توجه به ساخت و ساز، دکتر را ندارد و یا به انجام آن، آنها را در دردسر بزرگ باشد، عارضه تر رخ خواهد داد، و بدتر و بدتر خواهد شد بیماری می رود. خوشبختانه، برخی از درمان های جایگزین است که می تواند کمک به مردم بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند وجود دارد.
همانطور که همه ما می دانیم دیالیز درمان شایع ترین برای درمان نارسایی کلیه است، دیالیز کافی می تواند کمک به مردم برای زندگی طولانی تر و بهتر است. اما به دلایل بسیاری که برخی از مردم می توانند دیالیز کافی را ندارد، بنابراین کیفیت زندگی خود را تا حد زیادی کاهش می یابد. برخی از آنها ممکن است درد بیشتر از افرادی که هرگز آن را رنج می برند.
آیا درمان های جایگزین می تواند کمک به مردم بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند وجود دارد؟
در واقع، برخی از درمان های دیگر می تواند کمک به مردم بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند وجود دارد، یکی از شایع ترین پیوند کلیه، که می تواند مشکل کلیه کاملا حل است، اما مردم را به برخی داروهای ضد رد برای بقیه زندگی است. علاوه بر این، مه جدید کلیه می رود دوباره شکست.
به جز پیوند راه دیگری برای حل مشکل کلیه است که به عنوان طب چینی گیاهی شناخته شده وجود دارد، یکی از شناخته شده ترین میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است، این یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است. با کمک این درمان، افرادی که تحت درمان با دیالیز می تواند بار از آن را کاهش دهد، در صورتی که به اندازه کافی خوش شانس هستند، آنها ممکن است خلاص شدن از شر. برای افرادی که دیالیز اند را ندارد، می تواند آن را اجتناب کنند. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، آنها می توانید اطلاعات بیشتری به صورت رایگان ارائه چت.
اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه چگونه به جلوگیری از آن می رود و از همه بدتر و بازیابی مجدد عملکرد کلیه

سلام، من به تازگی متوجه شده که من در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه هستم، چه باید بکنم برای جلوگیری از آن را از بدتر و دست آوردن مجدد عملکرد کلیه من؟ در واقع، اگر شما می خواهید برای جلوگیری از آسیب بیشتر و به دست آوردن مجدد عملکرد کلیه، شما نیاز به انجام به خوبی در سه جنبه، که رژیم غذایی، عادت و درمان زندگی می کنند.
رژیم غذایی مناسب و عادت زندگی خوب می تواند کمک به تاخیر پیشرفت بیماری کلیه، اما اگر مردم می خواهند برای جلوگیری از آسیب بیشتر و به دست آوردن مجدد عملکرد کلیه، نکته کلیدی باید درمان سیستماتیک باشد.
در درمانگاه، بیماری مرحله 3 مزمن کلیه مرحله حیاتی، با درمان به موقع و مناسب است، می توان آن را متوقف و حتی معکوس شود. در درمان این بیماری، در مقایسه با طب غربی، طب چینی طبیعی تر و موثر است. در میان آنها پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از معروف ترین، است که درمان خارجی است. همکاری با سایر درمان ها، می تواند بیماری کلیوی از ریشه آن را درمان کند.
با بزرگ رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می توانید کلیه از آسیب بیشتر جلوگیری و بهبود عملکرد کلیه است. بنابراین برای افرادی که در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه هستند، آنها می توانند فرصتی برای معکوس کردن بیماری با کمک این درمان داشته باشد. اگر شما مردم با مرحله 4 یا بیماری 5 کلیه هستند، بیش از حد نگران نباشید، همچنین می تواند به شما کمک کند برای به تاخیر انداختن پیشرفت و یا جلوگیری از آن را از آسیب بیشتر، بنابراین شما می توانید یک زندگی طولانی و با کیفیت داشته باشد.
مهم نیست که چقدر، به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیوی، شما هرگز نباید تسلیم. تا زمانی که شما می توانید یک نگرش مثبت دارند و همکاری با دکتر خود، شما می توانید سالم خود را در آینده نزدیک دست آوردن مجدد. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا امکان مرحله 3 کلیه بیمار بیماری به ترتیب بیماری خود

آیا ممکن است برای بیمار بیماری مرحله 3 کلیه معکوس بیماری خود را؟ در واقع، در روز ما مرحله 3 بیماری کلیه را می توان با درمان منظم و عادت زندگی سالم معکوس شود. بعد، اجازه دهید ما بعضی از جزئیات در مورد آن را ببینید.
همانطور که همه ما می دانیم مزمن کلیه بیماری دارای پنج مرحله، مرحله سه مرحله حیاتی است، بدون کنترل خوب ممکن است به مرحله 4 یا 5 می گیرند، اما با درمان خوب می توان آن را به خوبی کنترل، حتی می تواند معکوس.
با توجه به تحقیقات چینی گیاهان دارویی پزشکی اثر قابل توجهی در درمان بیماری کلیه، بنابراین بر اساس آن، کارشناسان اختراع یک سری از روش های درمانی با هدف درمان بیماری های کلیوی از علل آن است. پا حمام درمانی یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی است، همکاری با سایر درمان ها، می تواند عملکرد کلیه تا حد زیادی بهبود بخشد.
عملکرد پا حمام درمانی
تحریک چی اصلی در نصف النهار کلیه و از بین بردن عوامل بیماری زا سمی در نصف النهار کلیه توسط غرق پا به عصاره دارویی، که می تواند در طحالی Yongquan عمل (KI 1) و Taixi طحالی (KI 3). این درمان از حمام پا می تواند چی اصلی در نصف النهار کلیه از پا shaoyin کافی را و جریان هموار برای ورود به کلیه و سپس چی اصلی در کلیه را می توان دوباره بازسازی شد.
همانطور که در بالا ذکر شده است یک سری درمان های را می توان برای درمان بیماری کلیه استفاده می شود، در طول درمان، دکتر خواهد شد درمان های مختلف با توجه به بیماری بیمار ترتیب، بنابراین به عنوان برای رسیدن به اثر بهتر درمانی وجود دارد. چه چیزی بیشتر، داروهای در درمان نیز تغییرات با توجه به شرایط بیماری، که است که می گویند کسانی که درمان را می توان در هر مرحله از این بیماری اما با داروهای مختلف استفاده می شود.
اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با پروتئین بیش از حد در ادرار باید چه کار کنم به نگه دارید زندگی

من یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیوی هستم، و هر دو کلیه آسیب دیده است. دکتر می گوید: پروتئین بیش از حد در ادرار. باید چه کار کنم برای حفظ زندگی؟ در واقع، هیچ راه دیگری اما برای پیدا کردن و درمان سیستماتیک در حال حاضر وجود دارد.

در درمانگاه، پروتئین بیش از حد در ادرار به نام پروتئینوری عظیم. اگر این علائم رخ داده است، ما می توانیم تعداد زیادی از حباب در ادرار را ببینید. معمولا، مردم بیشتر نشت پروتئین در نظر گرفته، شدید این بیماری است. در واقع است که همه یکسان نیست. اما هیچ مات چگونه، نشت پروتئین یکی از نشانه های بیماری کلیه است، بنابراین ما باید آن را نادیده بگیرد.

مردم باید چه کار برای کنترل نشت پروتئین؟

پروتئین در ادرار خود را با آسیب سلولهای اپیتلیال گلومرولی ایجاد می شود. نشت پروتئین بدان معنی است که وجود دارد واکنش التهابی در کلیه شما وجود دارد، وضعیت کلیه شما رو به وخامت است به تدریج، به طوری که راه هایی برای کاهش آن است که به بهبود عملکرد کلیه است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بر داروهای چینی سنتی (TCM) با ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته پزشکی --- osmoscope است. با توجه به شرایط بیماری و فیزیکی خاص هر بیمار، برخی از داروهای چینی تجویز خواهد شد. مختلف از جوشانده سنتی، این داروها را به پودر میکرونیزه و سپس به کیسه های کوچک قرار داده (در مورد اندازه کلیه) که خواهد شد به راه حل آماده خیس. در این روش مواد تشکیل دهنده فعال در طب رسیدن به خواهد به ضایعه به طور مستقیم، به طوری که می تواند بیماری موثر تر درمان می کند.

بنابراین به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه با پروتئین بیش از حد در ادرار، شما باید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در زمان، که می تواند به شما کمک کند برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری و کاهش نشت پروتئین. علاوه بر این، می توانید اجازه دهید که شما یک زندگی با کیفیت. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به اجتناب از دیالیز با استفاده از گیاهان دارویی یا درمان های جایگزین

چگونه برای جلوگیری از دیالیز با استفاده از درمان های گیاهی و یا جایگزین؟ شما می دانید، بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه هستند تمایلی به دیالیز، که ممکن است بسیاری از عوارض دیگر در طول درمان آورد. اما در گذشته آنها هیچ گزینه های دیگر، دیالیز و پیوند کلیه تنها راه برای درمان نارسایی کلیه هستند. خوشبختانه، در روز ما یک سری از درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی ها اختراع، می توان آنها را درمان های جایگزین خوبی از دیالیز.

چگونه برای جلوگیری از دیالیز با استفاده از روش های درمانی جایگزین؟

کسانی که درمان های جایگزین می تواند کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه جلوگیری از دیالیز با بهبود عملکرد کلیه خود را. شما می دانید بعد از کلیه های آسیب دیده، عملکرد کلیه اراده پایین می رود، به طوری که آنها نمی تواند موثر کار می کنند. با کمک درمان های جایگزین، کلیه های آسیب دیده را می توان تعمیر و عملکرد کلیه را می توان بهبود یافته است.

چه نوع از طب گیاهی چینی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از پزشکی معروف ترین چینی می تواند عملکرد کلیه های ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد بهبود و بزرگ شدن رگ های خونی. با کمک این درمان، بیشتر از بیمار با کلیه خفیف یا متوسط ​​آسیب دیده می تواند شانس یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز.

با این حال، اثر درمانی ممکن است به دلیل شرایط بیماری های مختلف متفاوت از یک بیمار به بیمار دیگر. بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما می توانید یک پیش آگهی خوب، شما می توانید وضعیت، بیماری خود را دقیق به ما از طریق ایمیل ارسال کنید، پس از تجزیه و تحلیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 فروردين 1394 | نظرات ()