نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید با 5.6 ​​نفروپاتی فشار خون کراتینین کاهش می یابد

"من یک بیمار نفروپاتی فشار خون است. سطح کراتینین من 5.6 است. می توانید به من نشان می دهد برخی از مورد آنچه که باید انجام دهید برای کاهش کراتینین؟ "این پیام را از یک بیمار که با کراتینین 5.6 از نفروپاتی فشار خون رنج می برد. نه تنها او، بلکه بیماران دیگر می خواهید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی کاهش کراتینین 5.6 با نفروپاتی فشار خون.
نخست، اجازه دهید در مورد اینکه چرا کراتینین بالا می رود به 5.6 مطمئن شوید.
کراتینین اندازه گیری عملکرد کلیه است. علاوه بر این، سطح کراتینین بالا خواهد رفت تا زمانی که کلیه نابود شده است بیش از 1/3. است که می گویند، کلیه ها به شدت آسیب دیده و آن را قادر به تکمیل کار آنچه در آن باید تحمل است.
چه دلایلی انجام آسیب کلیه؟
به این دلیل است فشار خون بالا که به شدت فشار دیواره رگ های خونی در هر زمان خرابه عروق کلیوی. به طوری که، عملکرد کلیه پایین و پایین تر تبدیل خواهد شد. چیزهایی مضر خواهد شد در بدن در وضعیت جمع شده بودند. علاوه بر این، مسائل نامطلوب ممکن است عوامل خطرناک که منجر به آسیب کلیوی.
چگونه برای کاهش کراتینین 5.6 با نفروپاتی فشار خون؟
سم از بین بردن و درمان درمان بهتر برای بیماران نفروپاتی فشار خون را کاهش می دهد کراتینین 5.6 است. با توجه به مطالعات بالینی، بیشتر و بیشتر بیماران که با درمان تحت درمان با بهبود عملکرد کلیه با گیاهان خاص از طبیعت رها کردن کراتینین پایین. زمانی که کلیه دچار اختلال شده است، کراتینین 5.6 می شود کاهش یافته خواهد شد، و بیمار یک زندگی عادی زندگی می کنند.
چگونه می توانم درمان؟ آیا من می توانم درمان در کشور من قبول می کنید؟ چگونه می توانم به بیمارستان خود را؟ هزینه درمان چیست؟ چه مدت نیاز دارم در درمان می شود؟
اگر شما متعجب و متحیر در مورد چگونه برای کاهش کراتینین 5.6 برای بیماران نفروپاتی فشار خون هستند، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال یک ایمیل به kidney-treatment@hotmail.com. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان خارش پوست با نفروپاتی فشار خون

بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا که از پوست خارش رنج می برند زندگی وحشتناک است. و دیالیز ممکن است خارش پوست را تشدید کنند. بنابراین، چگونه به درمان پوست خارش با نفروپاتی فشار خون؟
اول، ما باید مطمئن شوید که چه نفروپاتی فشار خون است.
نفروپاتی فشار خون یک بیماری مزمن است که توسط فشار خون بالا باعث به تدریج است. این بدان معناست که کلیه می توانید مسائل ناخواسته از بدن را از بین نمی موقع. به عنوان یک نتیجه، بیماران سری از ناراحتی به عنوان سموم در بدن جمع شده بودند.
پس چرا فشار خون بالا خواهد بیماران مبتلا به نفروپاتی بیمار با پوست خارش می شود؟
هنگامی که فسفر بیش از حد و از چیزهای مضر بر روی پوست مونتاژ، پوست خارش بوجود می آیند. همچنین، محیط داخلی آشفته با توجه به کلیه آسیب دیده خواهد به خارش پوست شود. به طوری که، ما می توانیم پوست خارش را با حذف چیزهای غیر ضروری و دوره نقاهت عملکرد کلیه را کاهش دهد.
تاریخ و زمان آخرین، چه درمان می تواند پوست خارش با نفروپاتی فشار خون را درمان کنیم؟
پا حمام یک درمان خارجی است. پوست خارش به عنوان حمام کردن پاهای بیماران با طب مایع کاهش می یابد. و به این ترتیب جوهر استخراج شده از داروهای چینی را به بدن نفوذ و پس از آن کلیه را وارد کنید. در درمان، رگ های خونی هستند صرف، stases خون زدوده می شود، گردش خون بهبود یافته است و مسائل غم انگیز خواهد شد پاکسازی. از این رو، وجود دارد به نظر می رسد یک سودمند اطراف آن برای کلیه برای تعمیر توسط توانایی خود شفا افزایش یافته کلیوی.
چگونه می توانم درمان؟ آیا من می توانم درمان در کشور من قبول می کنید؟ چگونه می توانم به بیمارستان خود را؟ هزینه درمان چیست؟ چه مدت نیاز دارم در درمان می شود؟
اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد درمان برای کاهش خارش پوست برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش کمر درد با PKD

بیماران مبتلا به PKD معمولا از کمر درد رنج می برند. آنها می خواهند بدانند چه چیزی باعث درد و چگونه برای کاهش کمر درد.

چگونه برای کاهش کمر درد با بیماران PKDWhy بیمار مبتلا به کمر درد است؟

برای پاسخ به این سوال، ما نیاز به دانستن چه PKD است؟ PKD نام کوتاه از بیماری کلیه پلی کیستیک است. زمانی که کیست های کوچک و بزرگ بی شماری رو به رشد در کلیه وجود دارد، کلیه ها آسیب می بینند. آن را به نام PKD. این کیست ها پشت سر هم، کلیه آسیب دیده خواهد شد. علاوه بر این، از چیزهای مضر چه باید از شرش خلاص شد در کلیه مونتاژ شده است. به طوری که بیماران درد در کلیه است. عملکرد آن درد است. در همان زمان، کیست در حال توسعه را به کلیه را بزرگ کنید. ارگان ها و بافت های مجاور محدود خواهد شد. بیماران باید کمر درد در این مورد دارند.

چگونه برای درمان کمر درد با PKD؟

از لحاظ تئوری، اگر کلیه از آسیب محافظت می شود، عملکرد کلیه توان بازیافت خواهد، سموم خواهد شد پاکسازی و درد دور محو خواهد شد. از این رو، مشکل فروکش کننده کمر درد است چگونه برای تعمیر عملکرد کلیه است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوع از طب چینی است. گیاهان خاص خود هستند که برداشت بر اساس شرایط بیماری بیماران استفاده می شود برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه از طریق ترویج گردش خون، به استثنای چیزهایی نامطلوب و افزایش توانایی کلیه خود درمان. این درمان خارجی است. آن را به مواد فعال از کیف های پزشکی که با پودر گیاهان وارد بدن دستگاه پزشکی از طریق پوست از منطقه Shenshu بیماران پر فشار. در گذشته، زمانی که کلیه به خوبی می شود، بیماران بهتر از قبل را احساس کنید، آنها را از کمر درد ندارد.

چگونه می توانم درمان؟ آیا من می توانم درمان در کشور من قبول می کنید؟ چگونه می توانم به بیمارستان خود را؟ هزینه درمان چیست؟ چه مدت نیاز دارم در درمان می شود؟

اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد درمان برای بیماران مبتلا به PKD برای کاهش کمر درد، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال یک ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک

مشخص شده است که، بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ژنتیکی است، دشوار است برای درمان، اما این به آن معنا نیست که آن را نمی تواند به خوبی کنترل شود. در واقع، با استفاده از یک طب میکرو Osmotherapy به چینی، پیشرفت بیماری می تواند متوقف شود، به طوری که نارسایی کلیه می توان جلوگیری کرد.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان های محافظه کار بدون پمپاژ مایع و یا از بین بردن فشار است. این نوع از برنامه های خارجی در پشت است. طب چینی را به یک هزارم اندازه اصلی آن را میکرونیزه. با عمل اجاق مایکروویو، مواد مخدر را از طریق پوست و به طور مستقیم در کانال ضایعات کلیوی نفوذ کند. ما با استفاده از میکرو چینی پزشکی برای افزایش رگ های خونی، تسریع گردش خون در کیست دیوار، و همچنین به منظور بهبود نفوذپذیری کیست بنابراین ساخت کیست کوچک و کوچک. آن را تکثیر سلول های اپیتلیال مهار ترشح در نتیجه مایع کیست کاهش می یابد. هنگامی که فشار داخلی از کیست کاهش یافته است، اندازه کیست به تدریج کوچکتر می شوند، در نتیجه در اطراف کاهش فشرده سازی بافت، بهبود میکروسیرکولاسیون، و مسدود کردن پیشرفت فیبروز کلیوی. علاوه بر این، کیست ها به راحتی پس از ناپدید شدن های مکرر نیست، و علائم ناپدید می شوند. عملکرد کلیه نیز بهتر خواهد شد.

به عنوان یک نوع درمان اعمال خارجی، آن می تواند کیست کاهش و مهار آن، آسیب بیشتر به کلیه ها نیست.

از بالا ما می توانید مطمئن شوید که اگر چه بیماری کلیه پلی کیستیک را دشوار است به درمان، اما می توان آن را با کمک طب میکرو Osmotherapy به چینی کنترل می شود. اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. پست الکترونیکی ما: Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر: 86 13292893707.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان در خارج از کشور: بیماری مزمن کلیه و بهبود GFR

شما می خواهید برای دریافت درمان در خارج از کشور؟ اگر مبتلا به بیماری مزمن کلیه، شما می توانید طب چینی را امتحان کنید، آنها می توانند بیماران به پاک کردن سموم و بهبود GFR کمک کند. بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang شرکت واقع در چین، یک بیمارستان حرفه ای برای درمان بیماری مزمن کلیه است. ما یک گروه بین المللی و یک مترجم رایگان برای شما. لطفا دکتر آنلاین و یا ترک یک پیام در زیر، لطفا.

GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) است یکی از شاخص های عملکرد کلیوی، ممکن است ما را در چه مرحله ای از بیماری است. برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، به عنوان یک افزایش GFR یک چیز بسیار مهم است، این است که به علت خود بیماری.

گفته شده است که پس از کاهش GFR، آن قابل بازگشت نیست. آن بود، اما در حال حاضر با توسعه فن آوری، GFR توانید به دست آوردن با درمان به موقع و مناسب بهبود یافته است.

همانطور که همه ما می دانیم، پس از کلیه های ما آسیب دیده، GFR آن کاهش خواهد یافت. بنابراین اگر شما می خواهید برای بهبود سطح خود را از GFR، شما نیاز به تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه در وهله اول. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های موثر است که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه و حفاظت از بقیه از آنها است، آن است که در گیاهان دارویی پزشکی چینی سنتی که ممکن است قدمت آن به هزاران سال پیش است. در همان زمان، تصفیه سموم خون ممکن است همچنین بدن و سموم را از مواد زائد بدن رسید. راه اصلی از سموم پاکسازی صندلی، ادرار و پوست است. در ترکیب با طب غربی و فن آوری بالا، می تواند کمک مردم بهبود GFR. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آن، شما می توانید یک پیام را به ما ترک.

علاوه بر درمان به طور منظم، بیمار نیز باید یک رژیم غذایی مناسب حفظ و به شکل عادت یک زندگی سالم، اگر آنها می خواهند به بهبود GFR خود. بنابراین اگر شما یک فرد با وضعیت یکسان هستند، شما بهتر خواهد بود به یک برنامه رژیم غذایی با دکتر یا متخصص تغذیه خود را. اگر شما نیاز به کمک در ساخت رژیم غذایی و یا نشیمن عادات، شما می توانید با ما برای کمک تماس بگیرید، ما اینجا در حال انتظار برای کمک به شما به صورت رایگان.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان در خارج از کشور برای بیماری مزمن کلیه، شما می توانید با ما تماس بگیرید. پست الکترونیکی ما: Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر: 86 13292893707.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان در خارج از کشور درمان نفروپاتی دیابتی در چین

با توسعه اقتصاد، بیشتر و بیشتر بیماران می خواهید برای درمان نفروپاتی دیابتی در خارج از کشور. و چگونه می تواند شما را درمان نفروپاتی دیابتی در خارج از کشور؟ شما می خواهید برای دریافت طب چینی؟ دکتر آنلاین، Whatsapp و یا ترک یک پیام در پایین، آنها شما را پاسخ می دهد.

به طور کلی، در دراز مدت دیابت منجر به آسیب کلیوی، در نتیجه به نفروپاتی دیابتی منجر شود. پس چگونه برای درمان آسیب کلیوی ناشی از دیابت؟

دیابت می تواند به صدمه به کلیه منجر شود؟

در شرایط عادی، رگ های خونی در کلیه ها کمک کند برای فیلتر مواد زائد از خون است. با این وجود، دیابت، سطح قند خون بالا می تواند این رگهای خونی از بین ببرد. با گذشت زمان، کلیه توانایی خود را برای فیلتر کردن خون به تدریج از دست بدهند. در آینده، ممکن است کار به طور کامل متوقف و توسعه به نارسایی کلیه.

با توجه به دیابت این آسیب مویرگ های خونی در کلیه ها است به طور عمده. دیابت باعث مقدار زیادی از مواد گلیکوزیله و چربی موارد سمی سپرده در کلیه ها. این التهاب کلیه ها می شود و به تدریج آسیب عملکرد کلیه.

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی؟

برای درمان این بیماری، ما باید برای متوقف کردن التهاب، حذف چیزهای سمی و بازگرداندن سلول های کلیه آسیب دیده است. و برای کمک به بهبود عملکرد کلیه است. بنابراین ممکن است برای درمان این بیماری است.

ما باید برای متوقف کردن التهاب در کلیه در وهله اول. آن را دشوار است. هستند بسیاری از طب غربی و طب چینی می توانید این اثر رسیدن وجود دارد. با این حال، این کافی نیست. اگر او می شود یک عفونت، و این بیماری آسان به عود است. بنابراین ما نیاز به یک گام دوم، است که، حذف پیچیده ایمنی در کلیه.

برای حذف کمپلکسهای ایمنی در کلیه ها، ما با استفاده از طب گیاهی چینی در چین است. از آنجا که مواد فعال از گیاهان چینی را می توان با ترکیب پیچیده ایمنی، آنها را از هم جدا، و حمل آنها را به خارج از بدن. علاوه بر این، طب چینی می تواند رگ های خونی گشاد، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون به کلیه ها و در نتیجه ایمنی بدن ماتریس پیچیده خارج سلولی، که باعث تصویر فیبروز کلیوی را می توان از تخلیه شده است.

مهم ترین چیز این است برای پاک کردن خون و بازگرداندن سلول های کلیه آسیب دیده است. این مرحله سوم است. به منظور پاک کردن خون، طب غربی همودیالیز است. در طب چینی، چینی حمام درمانی گیاهی، حمام پا درمان و پزشکی میکرو چینی می تواند کمک osmatherapy.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان و یا می خواهید برای بازگرداندن کلیه های آسیب دیده خود را، شما می توانید یک پیام برای ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. پست الکترونیکی ما: Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر: 86 13292893707.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان درمان در خارج از کشور از بیماری کلیه پلی کیستیک در چین

با توسعه اقتصاد، بیشتر و بیشتر بیماران می خواهید برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک در خارج از کشور. و چگونه می تواند شما را درمان کلیه پلی کیستیک در خارج از کشور؟ شما می خواهید برای دریافت طب چینی؟ دکتر آنلاین، Whatsapp و یا ترک یک پیام در پایین، آنها شما را پاسخ می دهد.

مشخص شده است که، بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ژنتیکی است، دشوار است برای درمان، اما این به آن معنا نیست که آن را نمی تواند به خوبی کنترل شود. در واقع، با استفاده از یک طب میکرو Osmotherapy به چینی، پیشرفت بیماری می تواند متوقف شود، به طوری که نارسایی کلیه می توان جلوگیری کرد.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان های محافظه کار بدون پمپاژ مایع و یا از بین بردن فشار است. این نوع از برنامه های خارجی در پشت است. طب چینی را به یک هزارم اندازه اصلی آن را میکرونیزه. با عمل اجاق مایکروویو، مواد مخدر را از طریق پوست و به طور مستقیم در کانال ضایعات کلیوی نفوذ کند. ما با استفاده از میکرو چینی پزشکی برای افزایش رگ های خونی، تسریع گردش خون در کیست دیوار، و همچنین به منظور بهبود نفوذپذیری کیست بنابراین ساخت کیست کوچک و کوچک. آن را تکثیر سلول های اپیتلیال مهار ترشح در نتیجه مایع کیست کاهش می یابد. هنگامی که فشار داخلی از کیست کاهش یافته است، اندازه کیست به تدریج کوچکتر می شوند، در نتیجه در اطراف کاهش فشرده سازی بافت، بهبود میکروسیرکولاسیون، و مسدود کردن پیشرفت فیبروز کلیوی. علاوه بر این، کیست ها به راحتی پس از ناپدید شدن های مکرر نیست، و علائم ناپدید می شوند. عملکرد کلیه نیز بهتر خواهد شد.

به عنوان یک نوع درمان اعمال خارجی، آن می تواند کیست کاهش و مهار آن، آسیب بیشتر به کلیه ها نیست.

از بالا ما می توانید مطمئن شوید که اگر چه بیماری کلیه پلی کیستیک را دشوار است به درمان، اما می توان آن را با کمک Osmotherapy به kiao چینی پزشکی کنترل می شود. اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان polikstoza کلیه، جرات به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. پست الکترونیکی ما: Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر: 86 13292893707.



:: بازدید از این مطلب : 503
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به منظور بهبود GFR برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه

GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) است یکی از شاخص های عملکرد کلیوی، ممکن است ما را در چه مرحله ای از بیماری است. برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، چگونه به منظور بهبود GFR یک چیز بسیار مهم است، این است که به علت خود بیماری. اگر می خواهید بدانید که چگونه سریع شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت.

گفته شده است که پس از کاهش GFR، آن قابل بازگشت نیست. بود، اما در حال حاضر با توسعه فن آوری، SCF می توانید به دست آوردن با درمان به موقع و مناسب بهبود یافته است.

همانطور که همه ما می دانیم، پس از کلیه های ما آسیب دیده، GFR آن کاهش خواهد یافت. بنابراین اگر شما می خواهید برای بهبود سطح خود را از GFR، شما نیاز به تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه در وهله اول. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از درمان های موثر است که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه و حفاظت از بقیه از آنها است، آن است که در گیاهان دارویی پزشکی چینی سنتی که ممکن است قدمت آن به هزاران سال پیش است. در ترکیب با طب غربی و فن آوری بالا، می تواند کمک مردم بهبود GFR. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آن، شما می توانید یک پیام را به ما ترک.

علاوه بر درمان به طور منظم، بیمار نیز باید یک رژیم غذایی مناسب حفظ و به شکل عادت یک زندگی سالم، اگر آنها می خواهند به بهبود GFR خود. بنابراین اگر شما یک فرد با وضعیت یکسان هستند، شما بهتر خواهد بود به یک برنامه رژیم غذایی با دکتر یا متخصص تغذیه خود را. اگر شما نیاز به کمک در ساخت رژیم غذایی و یا نشیمن عادات، شما می توانید با ما برای کمک تماس بگیرید، ما اینجا در حال انتظار برای کمک به شما به صورت رایگان.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی افزایش GFR، شما می توانید با ما تماس بگیرید. پست الکترونیکی ما: Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر: 86 13292893707.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان درمان در خارج از کشور از بیماری کلیوی در مرحله 3 در چین

بسیاری از بیماران درمان این بیماری در خارج از کشور را انتخاب کرد. با توجه به کشور خود بدون درمان موثر است. بنابراین، آنها تصمیم به رفتن به خارج از کشور برای درمان. جهان، بیماری مزمن کلیه در حال حاضر هیچ روش های موثر برای درمان این بیماری است. شما می دانید که مرحله سوم یک گام مهم است، در اکثر موارد بیماری کلیوی علائم بیشتر از این بیماری رنج می برند. در این مرحله، درمان بیماری های کلیوی و بسیار مهم قابل تنظیم است. اگر شما در حال حاضر در مرحله سوم، و هنوز یک درمان خوب برای شما یافت نشد، شما می توانید در خارج از کشور درمان را امتحان کنید.

آیا هر درمان دیگر در خارج از کشور برای بیمار در مرحله سوم بیماری کلیه مفید است؟

برای افرادی که در این مرحله و از علایم شدید رنج می برد، پزشکان دیالیز به آنها توصیه خواهد شد، اما شما می دانید که دیالیز است که تنها راه درمان مرحله 3 بیماری کلیه است. بعد، آن است که بهترین راه برای درمان مرحله 3 بیماری کلیه نیست، زیرا می تواند مشکلات کلیوی از دلایل اصلی خود را برای آنچه او می تواند به کاهش علائم بیماری های کلیوی و کمک به مردم یک زندگی بهتر را حل نمی کند.

در مقایسه با دیالیز، طب گیاهی چینی دارای مزایای بیشتر در درمان بیماری های کلیه. این نه تنها می تواند کمک به کاهش علائم بیماری کلیه، اما همچنین می تواند کلیه ها و کلیه ها باقی مانده محافظت از آسیب بیشتر، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه آسیب دیده بازگرداند. در میان آنها، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی معروف ترین است. با کمک این درمان، افراد با بیماری کلیوی مرحله 3 ممکن است این شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی کنند. برای افراد مبتلا به بیماری پیشرفته کلیه، آنها همچنین می توانند کیفیت زندگی بدون دیالیز داشته باشد.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان پزشکی خارجی و چینی برای بیماری های کلیوی مرتبط با دکتر آنلاین و یا پیام زیر را ترک، دکتر به شما ظرف 24 ساعت پاسخ دهد. پست الکترونیکی ما: Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر: 86 13292893707.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمانی برای پاکسازی سموم گلومرولونفریت غشایی با GFR 47

گلومرولونفریت غشایی یک علت بسیار شایع سندرم نفروتیک است. این اختلال، که در آن فیلتر کوچک در گلومرول ملتهب و ضخیم تبدیل با توجه به تجمع غیر طبیعی از کمپلکسهای ایمنی. به عنوان یک نتیجه، پروتئین از عروق خونی اختلال در ادرار (پروتئینوری) ریخت. اگر فرد مبتلا به این بیماری است GFR کم 47، وضعیت خود می تواند درمان شود؟

غشاء و فرآیندهای غشایی بیمار گلومرولونفریت با GFR 47 در مرحله سوم بیماری مزمن کلیه است. آیا این وضعیت می تواند درمان شود بستگی به درمان بیمار طول می کشد. با کمک یک درمان موثر در زمان، این بیماری می تواند با موفقیت معکوس شود.

درمان های مرسوم از بیماری کلیوی شامل استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی. این داروها می تواند سیستم ایمنی بدن را سرکوب و از بین بردن علائم. با این حال، آنها می توانند کاهش بیشتر در سطح GFR جلوگیری نمی کند و بهبود عملکرد کلیه. در چنین درمان، بیمار هنوز هم به نارسایی کلیه پیشرفت در نهایت.

خوشبختانه، با توسعه علم پزشکی مدرن، دستیابی به موفقیت جدید ساخته شده است برای کمک به معکوس گلومرولونفریت غشایی با GFR 47. این خون درمان آلودگی نامیده می شود.

درمان پاک سموم از خون یک درمان سیستمیک، که عمدتا شامل دو بخش است، روش تصفیه خون و ابزار برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه نامیده می شود. طرح درمان باید پس از به دست آوردن یک تشخیص دقیق از شرایط خاص هر بیمار انجام می شود.

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از این درمان این است که یک درمان طبیعی و بدون عوارض جانبی بر روی بدن انسان است. پس از یک دوره درمان، گلومرولونفریت غشایی با GFR 47 به خوبی و بدون پیشرفت به نارسایی کلیوی اداره می شود. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این رویکرد جامع، دریغ نکنید یک پیام به ترک زیر. با تشکر از وقت خود را! پست الکترونیکی ما: Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر: 86 13292893707.



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 اسفند 1395 | نظرات ()