نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین سرم بالا یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی، و دانستن واضح و روشن از آن برای درمان این بیماری مفید است، بنابراین مردم می خواهند بدانند جزئیات بیشتر در مورد آن. سپس، چه علائم و نشانه های سطح کراتینین سرم بالا و راه درمان آن وجود دارد؟

علائم و نشانه های سطح کراتینین سرم بالا چیست؟

سطح کراتینین سرم شروع به افزایش زمانی که در مورد نیمی از عملکرد کلیه است تحت تاثیر قرار. بنابراین، برای بیماران مبتلا به سطح کراتینین بالا در ارتباط با مشکل کلیه، آنها معمولا علائم و نشانه های زیر است:

1. مشکلات گوارشی مانند بی اشتهایی، تهوع و استفراغ

ادرار 2. کف آلود

ادرار 3. خون

4. تورم یا ادم

5. خستگی و یا خستگی

6. مشکلات پوستی مانند پوست خشک، پوست زرد و خارش پوست

7. تغییرات ادرار مانند تکرر ادرار در شب، کاهش حجم ادرار و آنوری

8. فشار خون بالا

راه هایی برای درمان آن چیست؟

سطح کراتینین سرم نشان دهنده بیمار کلیوی است. سطح کراتینین بالا در خون نشان می دهد کلیه ها مجروح و عملکرد کلیه است به طور جدی تحت تاثیر قرار. بنابراین اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا، شما نیاز به تعمیر کلیه های آسیب دیده.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری پزشکی گیاه چینی سنتی، می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده را با بزرگ رگ خونی، ضد التهاب، ضد coagualtion و ضد ترومبوز. همکاری با درمان های ما، می تواند مشکل کلیه از ریشه آن را حل کند. با کمک این درمان، مردم می توانند با این بیماری برای مدت طولانی زندگی می کنند و لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بالا.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا و یا بیماری های کلیوی، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/ckd-symptoms/4007.html



:: برچسب‌ها: علائم بیماری مزمن کلیه، سطح کراتینین بالا، علائم درمان سطح کراتینین بالا چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت با کمر درد باید با توجه به بیماری مزمن کلیه پرداخت، که ممکن است نشان می دهد بیماری خود را در حال رفتن به نارسایی کلیه. سپس به عنوان یک دیابتی چگونه می تواند به شما می دانید که آیا شما بیماری کلیوی دارید یا نه؟

با توجه به پژوهش، دیابت تبدیل شده است شماره یک بیماری که می تواند به بیماری های کلیوی منجر شود، بنابراین اگر شما یک دیابتی هستند، شما باید توجه ویژه ای به آن پرداخت. CKD است در ابتدا بدون علائم خاص و به طور کلی تنها به عنوان یک افزایش در کراتینین سرم و یا پروتئین در ادرار قابل تشخیص است. همانطور که عملکرد کلیه را کاهش می دهد، علائم بیشتری رخ خواهد داد. در زیر علائم شایع بیماری کلیه، امید آنها می توانند به شما کمک کند به دانستن بیماری خود روشن است.

تغییرات ادرار: ادرار کف آلود، ادرار خون، ادرار بی رنگ، ادرار کردن مکرر در شب، کاهش حجم ادرار و آنوری.

خستگی یا خستگی

تجمع آب / تورم / ادم

فشار خون بالا

درد کمر

مشکلات گوارشی: اشتها، تهوع یا استفراغ

سرگیجه

پوست خارش

افراد مختلف علائم مختلف، بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما بیماری کلیوی دارید یا نه، شما باید به دکتر خود مراجعه کنید به یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، هر دو آنها را می تواند به شما مشاوره خوب به من بدهید.

سوال دیگری در مورد بیماری های کلیوی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

http://www.kidney-support.org/diabetic-nephropathy-treatment/4006.html



:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی دیابتی، دیابت با BackPain، بیماری مزمن کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر کلیه ها در 12٪ هستند و دیالیز یک گزینه نیست چه مدت می تواند یک فرد زنده ماندن؟ به طور کلی، برای افراد مبتلا به 12٪ عملکرد کلیه، که قرار است به دیالیز اما به دلیل برخی از دلایل برخی از مردم می توانند دیالیز را ندارد، پس از آن برای این بخش از مردم چه مدت می تواند آنها برای زنده ماندن؟ آیا جایگزین دیگری که می توانید آنها را زنده دیگر بدون دیالیز کمک کند وجود دارد؟

چه مدت می تواند بدون دیالیز با 12٪ عملکرد کلیه زندگی می کنند بیمار است؟

در درمانگاه، عملکرد کلیه از 12٪ در پایان مرحله بیماری کلیوی است که به عنوان ارومیه شناخته شده است. در این مرحله مردم بسیاری از علائم و عوارض خواهد تجربه، اگر آنها می توانند دیالیز را ندارد (آن را می توانید تمام کسانی که علائم را تسکین دهد و کمک به مردم بهتر زندگی می کنند)، این بیماری ممکن است سریعتر می رود، حتی چند هفته عملکرد کلیه کاملا از دست داده خواهد شد. بنابراین این بدان معناست که مردم فقط می تواند از چند هفته بدون دیالیز زندگی می کنند.

درمان های جایگزین که کمک به مردم با 12٪ عملکرد کلیه به زندگی طولانی تر چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد، مردم نمی تواند دیگر بدون دیالیز زندگی می کنند، اما این است که مطلقا نه. اگر مردم می توانند برخی از گزینه های دیگر پیدا قبل از عملکرد کلیه کاملا از دست داده، آنها می توانند فرصتی برای بهبود آن، در نتیجه به زندگی طولانی تر، حتی بدون کمک از دیالیز HACE.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر ترین است که می تواند کمک به مردم دیالیز جلوگیری یا خلاص شدن از شر OG آن را به تدریج با بهبود عملکرد کلیه است. اگر شما علاقه مند در آن هستند و یا می خواهند بدانند که جزئیات بیشتر، برای تماس با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما اطلاعات را برای شما به صورت رایگان ارائه می شود.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد دیالیز یا نیاز به کمک در بهبود عملکرد کلیه خود را، انجام مردد به ترک پیام به ما نیست، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/dialysis/4005.html



:: برچسب‌ها: دیالیز، 12٪ عملکرد کلیه، چه مدت می تواند زندگی می کنند بدون دیالیز بیمار ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کمر درد واقعا تحت تاثیر قرار زندگی روزمره مردم، اما در نارسایی کلیه می توان آن را با دلایل بسیاری cused، بنابراین اگر شما می خواهید برای درمان آن، شما نیاز به دانستن روشن چه علت زمینه ای است. بنابراین قبل از گفتن شما راه برای درمان آن، من را به شما برخی از علل آن به اشتراک بگذارید.

علل کمر درد در بیماری کلیه ها چه هستند؟

کیست بیماری های کلیوی و یا کلیه پلی کیستیک: مردم با این اختلالات می توان با کمر درد تحت تاثیر قرار به راحتی، به عنوان کیسه پر از مایع هر دو در تعداد و اندازه با زمان افزایش می دهد، gruadually، کیست بزرگ خواهد فشار اضافی بر روی سازه های surroundig کلیه قرار داده است.

سنگ کلیه: وقتی که سنگ کلیه از کلیه ها به مثانه حرکت، درد شدید می تواند در پایین کمر یا سمت منطقه رخ می دهد.

پیلونفریت: این عفونت دستگاه ادراری فوقانی شناخته شده است، و درد می تواند درد کسل کننده است.

چگونه به تسکین کمر درد در بیماری های کلیوی؟

آنتی بیوتیک ها

اگر درد با عفونت ایجاد می شود، آنتی بیوتیک برای از بین بردن این ناراحتی داده خواهد شد. در برخی موارد، آنتی بیوتیک را می توان به صورت داخل وریدی تزریق می شود. با این حال، استفاده طولانی مدت از این داروها می تواند به برخی از عوارض جانبی منجر شود.

طب سوزنی و ماساژ

با قرار دادن سوزن به داخل پوست در acupoints خاص، درد پشت را می توان به درجه خاصی بهبود می یابد. چه چیزی بیشتر، از آن خواهد شد هر گونه عوارض جانبی ایجاد نمی کند. علاوه بر این، ماساژ همچنین می توانید مفید باشد.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این درمان طبیعی می تواند آسیب دیده را ترمیم بافت کلیه کمک و تقویت عملکرد کلیه، با این بیماری به خوبی می رود، علائم ناشی از آن را به خوبی می رود بیش از حد.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد کمر درد در نارسایی کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، برای تماس با docotor آنلاین ما و یا ترک پیام به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/renal-failure-treatment/4004.html



:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، درد بازگشت در نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی دیابتی ثانویه به دیابت است، هر دو نوع 1 یا نوع 2. بدون کنترل قند خون می تواند کاهش عملکرد کلیه شود به سرعت در حال. سپس، بیماران کراتینین سرم و به سرعت در حال افزایش اسید اوریک را پیدا کنید. 11.4 15.7 کراتینین و اسید اوریک به میزان قابل توجهی بالاتر از نرمال است، بنابراین بیماران باید درمان برای دانلود را.

کاهنده قند خون برای کنترل قند خون

سطح بالایی از قند خون علت اصلی نفروپاتی دیابتی است، و باعث آسیب به ساختار فیلتر کلیه و یک سری از عوارض. بنابراین، درمان باید از کنترل قند خون شروع، بنابراین بیماران نیاز به قند خون. با توجه به شرایط بیماری از بیماران، پزشکان می توانند دارو سمت راست برای مدیریت قند خون خود را انتخاب کنید.

طب غربی دهان یا طب چینی

تعدادی از داروها در کاهش تشکیل کراتینین و اسید اوریک یا کراتینین افزایش یافته و میزان دفع اسید اوریک موثر ثابت کرده اند. به عنوان مثال، Ketosteril مفید است و به کاهش سطح کراتینین بالا، و پروبنیسید ممکن است باعث تحریک کلیه ها برای حذف تحریم، کراتینین و اسید اوریک 15.7 11.4 úrico.Sin اسید آنقدر زیاد است که تنها با توجه به این داروها ممکن است کار نمی کند کمک خیلی خوب.

دیالیز یا سایر روشهای تصفیه خون

این درمانها می تواند کمک به جایگزین کلیه های آسیب دیده برای تمیز کردن خون و خارج کردن مواد زائد از سوخت و ساز بدن. در حالی که مواد زائد اضافی را می توان از خون، کراتینین بالا و اوریک اسید 15.7 11.4 کاهش به طور طبیعی حذف شده است.

تعمیر درمان کلیه

اگر بیماران هنوز هم برخی از عملکرد کلیه دارند، بیماران باید برخی از درمان های تعمیر کلیه برای بهبود عملکرد کلیه را. میکرو چینی پزشکی درمان پزشکی Osmotherapy آلودگی خون پاک کردن و مفید برای افزایش سطح عملکرد کلیوی هستند.

هر چیزی در مورد درمان های بالا اشتباه، لطفا با دکتر خود را به طور مستقیم آنلاین مشورت و یا یک پیام به enfermedad-renal@hotmail.com ترک.

http://enfermedad-renal.com/la-nefropatia-diabetico/1949.html



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، درمان نفروپاتی دیابتی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه مزمن بیماری مرحله 3 بیماری کلیه مرحله متوسط است. در این وضعیت، بیشتر بیماران شروع به از برخی از علائم و عوارض رنج می برند. آنها باید دیالیز CKD مرحله 3 دارند؟

به طور کلی، کلیه ها ممکن است هنوز برای خود کار می کنند، اگر عملکرد کلیه خود را بیشتر از 15٪ است. برای البته، با سطح کاهش عملکرد کلیه، به ناچار عوارض بیشتر و بیشتر مانند فشار خون بالا، پروتئینوری، هماچوری تجربه، خستگی و غیره. خوشبختانه، بسیاری از آنها را به زندگی بیماران مبتلا به مراحل سریع به خطر نمی اندازند.

دیالیز، همچنین کلیه مصنوعی نامیده می شود، استفاده می شود به جای آسیب دیده خون خود را برای تمیز کردن، فیلتر کردن مایع اضافی و مواد زائد مولکولی کوچک و کلیه ها در تنظیم فشار خون. بنابراین، آن را نیز به عنوان نجات درمانی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه افتخار.

در مرحله 3، کلیه ها عملکرد در 30٪ ~ 59٪ .در این مورد، اگر چه کلیه ها می تواند خون را به کمال فیلتر نیست، شما قادر به حفظ زندگی عمومی برای بیماران. بنابراین، بیشتر بیماران نیازی به شروع دیالیز. با این حال، این به آن معنا نیست که همه بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه می تواند دیالیز قبول نمی کند.

علاوه بر این سطح از عملکرد کلیه، بسیاری از عوامل دیگر نیز زمان شروع دیالیز تعیین می کند. برای مثال:

- سطح بالایی از پتاسیم است که می تواند توسط داروهای نمی تواند کنترل شود

- الیگوری، آنوری یا تورم شدید

- نارسایی مزمن کلیه مبتلا به نارسایی قلبی حاد، ادم ریوی و ادم مغزی

- فشار خون بالا می تواند توسط مواد مخدر نمی شود کاهش

- اسیدوز متابولیک می تواند به مواد مخدر نرمال نمی

- بالپوش التهاب قلب همزمان، خونریزی از دستگاه گوارش و علائم سیستم عصبی مرکزی

اگر بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه یکی از مشکلات فوق را می توان برای شروع دیالیز پیشنهاد شده است. هنگامی که نشانه های شما و عوارض خطرناک تحت کنترل هستند، آنها می توانند از شر دیالیز دریافت کنید. سپس، شما باید برخی از روش های درمانی است که می تواند آسیب کلیوی معکوس را.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1948.html



:: برچسب‌ها: مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، مرحله 3 درمان بیماری مزمن کلیه، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر شما یک شکست و تجربه کلیه عرق کردن بیمار و خشکی دهان هستند، شما باید مشتاق به کشف برخی از روش های آنها را کاهش باشد. آیا شما برخی از پیشنهادات مفید برای رسیدن به این هدف؟

بسیاری از عرق کردن معمولا یک رابطه نزدیک با نارسایی کلیه. در نارسایی کلیوی، بیماران اغلب به منظور محدود کردن مصرف مایعات خود را. همراه با بیش از حد عرق کردن خشکی دهان نگرانی از بیماران می شود.

نکاتی برای بسیاری از عرق

- توسعه یک عادت زندگی منظم و انجام برخی از ورزش متوسط

- اجتناب از غذاهای ادویه دار، مصرف سیگار، الکل و غذاهای شور

- در صورت امکان، تنظیم درجه حرارت از فضای زندگی بیماران و کمی سرد

- حفظ بهداشت مناسب شخصی، برای مثال، تغییر لباس خود را، ملافه و لباس خواب غالبا، و استحمام به طور منظم.

- فورا مشورت دکتر به منظور جلوگیری از عوارض جدی تر

پیشنهادات برای خشکی دهان

- اقامت خنک کنید و سعی کنید به نوشیدن آب سرد به جای آب داغ

- مطمئن شوید که مایع پنهان در مواد غذایی مانند سوپ، نوشیدنی، میوه ها، و غیره

- با توجه داروها با غذا، در صورت موجود بودن

- اگر بیماران کلیوی مشکل با دیابت ایجاد می شود، سعی کنید به کنترل قند خون خود را به دلیل قند می تواند تشنگی خون بالا و خشکی دهان را بدتر

راهنمایی در بالا می تواند کمک به تسکین بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی عرق کردن و خشکی دهان، تا حدی، اما باید ترک برای غلبه بر این مشکلات. اگر بیماران می خواهید برای افزایش کیفیت زندگی از ریشه، همچنین باید برخی از روش های درمانی را برای درمان به علت اساسی و عدم کلیه ها. فقط اگر کلیه ها، تنظیم توازن آب و سدیم به درستی، بیماران تعریق و دهان به بازگشت به حالت عادی.

برای برنامه درمانی فردی برای مدیریت مشکل کلیه شما، شما می توانید یک پیام یا ایمیل زیر enfermedad-renal@hotmail.com ترک.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1947.html



:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه، درمان نارسایی مزمن کلیه، درمان مزمن نارسایی کلیه و علائم ,
:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر چه درد و استفراغ معده هستند به عنوان مشترک به عنوان پروتئین و تورم در سندرم نفروتیک نیست، برخی از بیماران از این مشکلات شکایت دارند. سپس، بیماران باید اضطراب برای تسکین درد معده و استفراغ خود باشد.

علت

درد معده است که معمولا به احتباس مایعات در اختلال شکم یا الکترولیت مربوط.

ادم یا تورم رخ می دهد نشت زمانی که فوق العاده آب از رگ های خونی در بافت های بدن. برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک، از دست دادن پروتئین های سنگین نیز ممکن است وادار و یا بدتر ادم. خیلی اوقات، ادم بدون درد است. با این حال، در موارد شدید، مایع در پشت، بازوها، قفسه سینه یا پایین حفره شکم تجمع می یابد. سپس، آسیت ممکن است رخ دهد به القاء درد شکم یا درد معده.

علاوه بر این، هنگامی که فیلتر در کلیه ها قادر به انجام کار خود را به طور معمول، تعادل الکترولیتی را مختل می شود. این می تواند سلامت دستگاه گوارش تاثیر می گذارد و ممکن است درد معده شود.

استفراغ معمولا با ظاهر درد معده همراه است. علاوه بر علل فوق، استفراغ ممکن است به دلیل اختلال و یا سمت اسید و باز اثرات استروئیدها یا داروهای سرکوب کننده ایمنی.

تشریفات

پس از علل درد و استفراغ معده روشن را، چیزی که بعد از به انجام آن اقدام برای از بین بردن درد و ناراحتی ناشی از بیماران.

اگر آنها به احتباس مایعات نسبت داده، بیماران باید مصرف خود را از سدیم و مایعات و مصرف دیورتیک ها محدود می کند. اگر آنها مشکلات دیگر ایجاد می شود، با دکتر خود که برای تعیین مواد مخدر برای مدیریت علت مستقیم آن مفید هستند مشورت کنید.

اگر چه طب غربی می تواند کمک به تسکین درد و استفراغ بیماران موثر معده، آنها قادر به غلبه بر آنها از ریشه نیست. برای اثرات درمانی بیشتر، بیماران همچنین باید برخی از درمان های سیستمیک مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، سلول های بنیادی و آلودگی درمان پاک کردن خون را.

شما علاقه مند در مورد این درمان هستند؟ شما می خواهید برای درمان سندرم و عوارض ریشه نفروتیک خود را؟ شما می توانید بپرسید به ما کمک یک پیام به ترک زیر کلیک کنید.

http://enfermedad-renal.com/el-sintrome-nefrotico/1946.html



:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، درمان سندرم نفروتیک، معده و استفراغ، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آلبومینوری و یا پروتئینوری شاخص مترقی نفروپاتی دیابتی است. اگر بیماران دیابتی این نشانه، چه کاری انجام دهید؟

نفروپاتی دیابتی شایعترین عارضه دیابت است، و همچنین علت مرگ و میر در بیماران دیابتی. در مرحله اول، بیماران دیابتی می تواند آلبومینوری، سطح بالایی از هموگلوبین گلیکوزیله، فشار خون بالا، و غیره در مقایسه با انواع دیگر بیماری های کلیوی، نفروپاتی دیابتی پیشرفت سریعتر داشته باشد.

چرا بیماران دیابتی باید آلبومینوری؟

هنگامی که به نظر می رسد آلبومینوری در بیماران دیابتی، بیماران باید تعیین اینکه آیا آنها نفروپاتی دیابتی. اگر این اتفاق می افتد، به این معنی که بخشی از عملکرد بافت کلیه آسیب دیده اند. بنابراین، هنگامی که این علائم رخ می دهد، بیماران باید در بیمارستان به طور منظم فورا نشان می دهد. سپس، بیماران می توانند تشخیص و درمان بیماری های کلیوی به موقع.

آلبومینوری می تواند بیماری کلیوی ناشی از دیابت را با سهولت القاء، بنابراین بسیار مهم است که فورا کاهش آلبومینوری دیابتی. این به منظور کاهش آسیب های جاری برای کلیه مفید است، اما آلبومینوری به راحتی می توانید با توجه به سرد و خستگی می گیرند. به نظر از این، ما باید در درمان سلول کلیوی معلول تمرکز می کنند. در همان زمان، آن را نیز لازم برای نظارت بر بیماران فشار خون و قند خون. فقط این می تواند کمک کند کردن پیشرفت بیماری کلیوی ناشی از دیابت.

چگونه برای جلوگیری از آلبومینوری برای بیماران دیابتی؟

فشار خون قند خون در سطح مدیریت است و تحت تاثیر قرار عمده پیش آگهی از عامل بیماری کلیوی ناشی از دیابت، و همچنین کنترل قند خون و فشار خون می تواند پروتئین را کاهش دهد، حفاظت از عملکرد بافت کلیه باقی مانده و جلوگیری از عوارض قلبی-مغزی-عروقی.

علاوه بر این، بیماران باید مصرف خود را از پروتئین محدود، اجتناب از استفاده از مواد مخدر با سمیت کلیوی، خون و ادرار و به طور منظم ورزش. همه این را می قند خون خود را تحت کنترل کمک کند. در نتیجه، بیماران می توانند نفروپاتی دیابتی با موفقیت جلوگیری می کند.

http://enfermedad-renal.com/la-nefropatia-diabetico/1945.html



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، درمان نفروپاتی دیابتی، پروتئینوری ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

موثرترین درمان برای درمان کیست کلیه چیست؟ در واقع، بسیاری از کیست های کلیه خوش خیم هستند و می توان با عملیات حذف، بلکه برخی از آنهایی که می تواند توسط عمل حذف نمی شود وجود دارد. سپس هر راه های دیگر می تواند مردم را با این وضعیت زندگی بهتر کمک کند وجود دارد؟داروهای طبیعی برای کمک به کیست کلیه چیست؟

هیچ راه موثر با کیست های کلیه کمک وجود دارد، اما در حال حاضر پس از سالها تحقیق و تجربه درمانگاه، مردم یک سری از روش های درمانی منحصر به فرد بر اساس طب سنتی گیاه چینی است که می تواند کیست بدون آسیب رساندن به کلیه کوچک اختراع کرده اند. یکی از آنهایی که بیشتر موثر است میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، می تواند کوچک و مهار کیست با تغییر فشار درونی کیست. با توجه به اثر قابل توجه آن و عوارض کمی، آن را به طور گسترده ای استفاده شده است. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم مشورت کنید. همه اطلاعاتی که ما ارائه بدون پرداخت هزینه است، بنابراین احساس رایگان با ما تماس بگیرید.

همانطور که همه ما می دانیم هیچ درمانی برای درمان کیست کلیه، به خصوص بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد، اما ما می توانیم آن را به خوبی با پزشکی موثر درمان-میکرو چینی Osmotherapy کنترل. با کمک این درمان، مردم می توانند مانند یک فرد عادی زندگی می کنند، اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد داروهای طبیعی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان کیست کلیه، شما به انجمن خوش آمدید ارسال ایمیل به ما هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای کمک به شما. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/pkd-treatment/1458.html



:: برچسب‌ها: کلیه کیست درمان، کیست کلیه، موثر ترین درمان برای درمان کیست کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

در واقع، هیچ درمان می تواند بیماری کلیه پلی کیستیک از ریشه آن را درمان، اما ما می توانیم آن را به خوبی با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کنترل، بنابراین مردم می توانند با آن مانند یک فرد عادی زندگی می کنند وجود دارد، آنها باید در مورد آن نگران نیست هر بیشتر.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی است، با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلول و بافت فضا و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بیمار کمک PKD مانند یک فرد عادی زندگی می کنند؟

مواد فعال پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند وضعیت گردش خون از رگ های خونی و کیست بهبود و نرم کردن دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول های دیواره کپسول.

بسیاری از شیوه های درمانگاه ثابت می کند که ماده فعال از طب میکرو چینی می تواند PKD به طور موثر درمان، و اثر درمان می تواند سریع و پایدار.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند توسط کاهش کمک بیمار PKD مانند یک فرد عادی زندگی می کنند و مانع از رشد کیست. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما به انجمن خوش آمدید مشورت با دکتر آنلاین ما، ما اطلاعات شما را به صورت رایگان می خواهید به من بدهید.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/pkd-treatment/1457.html



:: برچسب‌ها: درمان PKD، بیماری کلیه پلی کیستیک، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مشخص شده است که بیماری کلیه خواهد شد انواع بسیاری از عوارض و بیماری cardiocascular القاء یکی از آنها، که ممکن است نرخ dath افزایش است. پس چگونه می تواند بیمار بیماری کلیه به کاهش خطرات ناشی از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی؟

چگونه به کاهش خطر ابتلا به قلب شما؟

از آنجا که از ارتباط نزدیک بین CKD و بیماری های قلبی عروقی، بسیاری از آنچه دکتر خود توصیه برای کنترل CKD شما نیز خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش دهد.

دریافت برخی از ورزش. فقط 30 دقیقه ورزش متوسط در هر روز ممکن است کمک به بهبود کلسترول خود را، حفظ وزن سالم و فشار خون پایین تر است.

اجتناب از مصرف سیگار و دود. دود دست دوم خطرناک است، بیش از حد.

تغییر رژیم غذایی. انتخاب غذاهای کم کلسترول و جلوگیری از چربی های ترانس. دریافت فیبر بیشتر خوردن مقدار زیادی از سبزیجات و غلات سبوس دار.

کنترل قند خون خود را اگر شما مبتلا به دیابت. بررسی سطح قند خون خود را اغلب و چوب به رژیم غذایی دکتر خود توصیه.

گفتگو با دکتر خود در مورد اقدامات دیگر. شما ممکن است دارو و یا یک برنامه رژیم غذایی و ورزش تخصصی تر نیاز دارند، به خصوص اگر شما دیگر عوامل خطر مانند دیابت.

به جز آن، شما همچنین باید بیماری کلیه خود را به خوبی کنترل، و آن را نقطه کلیدی برای کاهش خطرات ناشی از بیماری های قلبی است.

چگونه برای کنترل بیماری کلیه خود را به خوبی؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری پزشکی گیاه چینی سنتی، می تواند بیمار بیماری کلیوی کمک برای لذت بردن از زندگی با کیفیت بالا از طریق بهبود عملکرد کلیه است. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما اطلاعات را برای شما به صورت رایگان ارائه می کنند.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد بیماری های کلیوی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، شما به انجمن خوش آمدید ترک پیام به ما هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-treatment/1456.html



:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، بیماری های کلیوی، بیماری های کلیوی مبتلا به بیماری cardiocascular ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم چینی عملکرد کلیه پزشکی کمک به بهبود کنید؟ در واقع، بله، اگر شما می توانید درمان مناسب و به موقع دریافت کنید.

هزاران نفر از گیاهان وجود دارد در طب چینی و می توان آنها را برای درمان انواع بیماری استفاده می شود. سال های اخیر، مردم دریافته اند که طب چینی اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی. دانستن برای آن اثر درمانی قابل توجه و کمی عوارض جانبی، آن است که در حال حاضر به طور گسترده ای در سراسر جهان استفاده می شود. اگرچه، شما همچنین باید با توجه به گیاهان استفاده می کنید پرداخت. Becuse، بدون عمل خوب، ممکن است آسیب بیشتر به کلیه ها به جای محافظت کند.

چه طب چینی می تواند عملکرد کلیه کمک به بهبود کنید؟

در اینجا ما به ذکر یک سری از طب چینی است که در طب tradional گیاه چینی اما بهتر از آن بر اساس است.درمان شناخته شده ترین هستند بالا هفت درمان، آنها پا حمام درمانی، کامل حمام درمانی، دایره درمانی، انما درمان، داغ فشرده سازی درمانی، دهان چینی گیاهان دارویی پزشکی و فتیلهگذاری درمان هستند. برای هر یک از آنها دارای توابع منحصر به فرد خود را، به طوری که در طول دکتر درمان خواهد طرح درمان های مختلف برای بیماران ترتیب.

همکاری با یکدیگر، آنها می توانند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را بهبود بخشد. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت به طور مستقیم، آنها می توانند اطلاعات بیشتر را برای شما به صورت رایگان ارائه می کنند.

از بالا ما می توانیم می دانیم که طب چینی را می تواند کمک به عملکرد کلیه به بهبود تا زمانی که شما می توانید آن را به درستی و به موقع دریافت کنید. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، انجام مردد نکنید با ما تماس از طریق ایمیل، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-treatment/1455.html



:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، طب چینی، عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

شوهر من است GFR از 22. آیا معنی او مرحله 4 بیماری کلیوی؟ برای رک و پوست کنده، بله. در درمانگاه، GFR از 22 در مرحله 4 بیماری کلیه، که بدان معنی است تنها 22٪ عملکرد کلیه به طور معمول می تواند کار وجود دارد. بنابراین برای مورد شوهر خود را، او در حال حاضر در مرحله 4 بیماری کلیوی. بنابراین اگر او می خواهید برای جلوگیری از این بیماری بدتر که خواهان او را به mearsues در حال حاضر می رود، در غیر این صورت او ممکن است نیاز به صورت دیالیز.

GFR چیست؟

میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR)، حجم مایع فیلتر شده از کلیه (کلیه) مویرگ گلومرولی به کپسول بومن در واحد زمان است.GFR است که معمولا از راه های متداول برای اندازه گیری عملکرد کلیه و شکل از مرحله فرد از بیماری کلیوی.

چگونه به caculate GFR؟

اگر می خواهید بدانید که سطح GFR خود را، شما می توانید اینجا کلیک کنید، آن را به یک caculator از GFR، که می تواند به شما کمک کند سطح GFR خود را به راحتی می دانیم است.

چه کاری می تواند ما را از سطح GFR می دانید؟

از سطح GFR ما می توانیم می دانیم که چگونه عملکرد کلیه بسیار است ترک و مرحله بیماری در است، سپس با توجه کسانی که docotor اطلاعات besic می توانید طرح درمان های مختلف برای بیماران ترتیب. اگر شما می خواهید بدانید که مرحله شما در هستند و یا چه نوع درمان halth شما بهتر است، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم مشورت، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. همه اطلاعاتی که ما ارائه بدون پرداخت هزینه است، بنابراین احساس رایگان با ما تماس بگیرید.

بنابراین در حال حاضر شما می دانید که برای بیمار بیماری های کلیوی با GFR از 22 در مرحله 4 بیماری کلیوی هستند، اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما به انجمن خوش آمدید ارسال ایمیل به ما هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmal.com.

http://www.kidney-support.org/renal-failure-diagnosis/4003.html



:: برچسب‌ها: تشخیص نارسایی کلیه، بیماری های کلیوی با GFR 22، مرحله بیماری 4 کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

در درمانگاه، سطح نیتروژن اوره بالا در نارسایی کلیه نمی تواند کاهش مییابد و بنابراین مردم باید به صورت دیالیز یا پیوند کلیه. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید با توجه بالا به آن پرداخت. در زیر بعضی از جزئیات نیتروژن اوره خون بالا، امیدواریم که آن می تواند به شما کمک کند آن را به خوبی می دانند.

نیتروژن اوره خون و چگونه آن را کمک کند تا منعکس کننده عملکرد کلیه چیست؟

نیتروژن اوره محصول نهایی از پروتئین، مواد لازم بدن ما است. معمولا، پروتئین خیلی بیشتر ما مصرف، نیتروژن اوره خیلی بیشتر تولید می شوند. برای یک فرد سالم، نیتروژن اوره اضافی را می توان با کلیه ها و نیتروژن اوره خون سطح تخلیه شده است در محدوده 8-20mmol / L نگهداری می شود. با این حال، هنگامی که عملکرد کلیه دچار اختلال است، نیتروژن اوره اضافی در خون ایجاد و منجر به نیتروژن اوره خون بالا.

علائم و نشانه های نیتروژن اوره خون بالا در نارسایی کلیه چیست؟

1. فشار خون بالا

2. احتباس مایع

3. خستگی / خستگی

4. ادرار شامپانی، ادرار خونی، کاهش حجم ادرار و حتی آنوری

5. علائم دستگاه گوارش مانند بی اشتهایی، تهوع، استفراغ و مزه بد در دهان.

6. مشکلات پوستی مانند پوست خارش و خشکی پوست

7. مشکل خواب مانند بی خوابی

8. مشکلات عصبی مانند غلظت ضعیف، حافظه ضعیف، جنون و حتی کما

9. علائم سیستم تنفسی مانند تنگی نفس، نفس عمیق بکشید و طولانی است.

10. مشکلات استخوان مانند درد استخوان و شکستگی استخوان.

در واقع، همه بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با نیتروژن اوره خون بالا قطعا از تمام علائم فوق رنج می برند. با وضعیت بیماری های مختلف، بیماران ممکن است علائم مختلف را تجربه کنند.

اگر شما هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه نیاز و یا می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد خون بالا اوره نیتروژن، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/renal-failure-symptoms/4002.html



:: برچسب‌ها: علائم نارسایی کلیه، خون بالا اوره در نارسایی کلیه، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه داروهای می توان برای کاهش سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی استفاده می شود؟ در واقع، fatest راه برای کاهش levle کراتینین بالا دیالیز است، اما برای افراد مبتلا به هیچ سطح کراتینین بیش از حد بالا، بدون نیاز به آن را وجود دارد. داروها مانند cilostazol می توان برای آن کاهش، به جز که داروهای چینی مانند مریم گلی miltiorrhizae، اسطوخودوس لوئی، و آماده سازی palmatum سرما خوردگی نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور کاهش سطح کراتینین.

کراتینین چیست؟

دانستن روشن است کراتینین برای کاهش آن مفید است، بنابراین لازم است به آن را می دانم. کراتینین ماده ای است که توسط تجزیه کراتین، پروتئین ماهیچه در داخل بدن تولید می شود. کراتینین تولید شده در بدن از طریق کلیه ها دفع می شود. در حالی که بیشتر از کراتینین در کلیه فیلتر، یک بخش کوچک از آن را ممکن است در خارج از بدن از طریق ادرار منتقل می کند. گاهی اوقات، میزان کراتینین در خون ممکن است بزرگ. این اتفاق می افتد معمولا زمانی که کلیه ها به درستی کار نمی کنند. عملکرد نامناسب باعث فیلتراسیون نامناسب.

آیا راه هایی برای کاهش سطح کراتینین بالا به طور طبیعی وجود دارد؟

برای این سوال، پاسخ مثبت است. رژیم غذایی مناسب در برخی از درجه مفید است. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری های کلیوی با کراتینین بالا، شما باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب با توجه به شرایط خود را. شما می توانید تغذیه خود و یا دکتر آنلاین ما مشورت، هر دو آنها را می تواند به شما در ساخت برنامه رژیم غذایی کمک کند.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد بیماری های کلیوی و یا نیاز به کمک در درمان بیماری کلیه، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/ckd-treatment/4001.html



:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، سطح کراتینین بالا، چه داروها می توانند برای کاهش سطح کراتینین بالا استفاده می شود ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند بیماری کلیه حمله مزمن علت قلب؟ همانطور که همه ما می دانیم، که کنترل مناسبی بیماری کلیه خواهد شد عوارض بسیاری ایجاد، شنیدن حمله یکی از آنها، که ممکن است نرخ dath از بیمار بیماری کلیوی را افزایش دهد.

می تواند بیماری کلیوی حمله مزمن علت قلب؟

بیماری مزمن کلیوی (CKD) باعث می شود که کلیه ها در یک راه غیر قابل برگشت آسیب دیده می شود. به عنوان یک نتیجه، این ارگان مهم دیگر نمی تواند کار موثر برای تنظیم چگونه آب در سراسر بافت های بدن و عمل به عنوان یک فیلتر برای محافظت از بدن در برابر سموم مدت و بلند مدت آسیب کلیوی خواهد ogans ما صدمه دیده مانند قلب توزیع شده است. بنابراین بیماری مزمن کلیه می تواند حمله قلبی شود.

چه عواملی منجر به می تواند حمله می شنوید؟

گاهی اوقات عوارض ناشی از بیماری مزمن کلیه همچنین می توانید بیماری های قلبی عروقی را.

آنها عبارتند از:

کلسیم اضافی و یا فسفر در خون، که می تواند سفت و تنگ عروق خونی

سطوح بالای هموسیستئین، که برخی از شواهد نشان می دهد می تواند دیواره شریان آسیب و تشویق لخته خطرناک

التهاب سیستمیک است که التهاب که در تنها بخشی از بدن نیست، بلکه به طور کلی گسترش و می تواند به حمله قلبی و سکته مغزی منجر شود

بیماران CKD نیز مستعد ابتلا به کم خونی است که کاهش تعداد سلول های قرمز خون است. کم خونی طولانی مدت می تواند به قلب باعث به منظور توسعه یک هیپرتروفی بطن چپ، که به معنی عضله در سمت چپ قلب می شود غیر طبیعی ضخامت دارد. این می تواند به نارسایی احتقانی قلب منجر شود.

از آنجا که حتی از دست دادن جزئی از عملکرد کلیه به شدت می تواند افزایش خطر آسیب رساندن به قلب، سکته مغزی، حمله قلبی یا سایر مشکل قلبی عروقی گاهی اوقات اتفاق می افتد قبل از CKD است حتی تشخیص داده میشود. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید بیماری کلیه خود را به خوبی کنترل کنید.

اگر شما هر گونه کمک در کنترل بیماری مزمن کلیه خود و یا کاهش خطرات ابتلا به حمله قلبی نیاز دارید، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/ckd-complications/4000.html



:: برچسب‌ها: عوارض CKD، بیماری مزمن کلیه، بیماری مزمن کلیه می شود حمله قلبی ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ادرار کردن مکرر علائم شایع نارسایی کلیه است و واقعا مزاحم بقیه عادی از بیماران.درد بیماران مبتلا به ادرار کردن مکرر در شب نیز می خواهیم بیماران به درک علل و درمان.

علل تکرر ادرار در شب در نارسایی کلیوی:

1. حجم جریان خون در کلیه در شب بیشتر از حجم جریان خون پستها در طول روز است، به طوری که بیماران اغلب در شب ادرار.

2. هنگامی که بافت کلیه آسیب می بینند، لوله خصوص کلیه، عملکرد غلظت رقت کلیه را تحت تاثیر قرار می شود، به طوری که بیماران ادرار کردن مکرر در شب رنج می برند.

درمان تکرر ادرار در شب در نارسایی کلیوی:

بیمارانی که می خواهند از ادرار کردن مکرر در شب خلاص شدن از شر به ترمیم سلول های کلیوی و حفاظت از عملکرد کلیه های آسیب دیده لازم است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بهترین انتخاب برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی از توابع قوی خود است ..

مواد تشکیل دهنده فعال از دارو می تواند رگ های خونی در کلیه ها صرف، ترویج گردش خون و حذف لخته شدن خون را افزایش می دهد پرفیوژن خون در کلیه ها و افزایش GFR نیز به مواد مخدر فعال نیز می تواند جذب تصادف و زباله خون، مسائل پس از آن شکسته نیز می تواند به گردش خون متابولیزه می شود، پاسخ به طوری فوق العاده ایمنی در کلیه نیز ممکن است مسدود شود. با رسوب پیچیده هیپوکسیک ایسکمیک و ایمنی، آسیب کلیوی را می توان از ریشه متوقف شد. علاوه بر این، محصول حاوی عناصر است که می تواند تعمیر مجروح سلول های کلیه کمک، معکوس توابع کلیه است.

با این حال، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy واقعا در معکوس عملکرد کلیوی موثر است. با بهبود عملکرد کلیه، علائم نارسایی کلیه ناشی از همه می تواند کنید. و در حال حاضر، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان تکرر ادرار در شب در نارسایی کلیه، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به kidney-support@hotmail.com ما پاسخ خواهد در عرض 24 ساعت.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1944.html



:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه، درمان نارسایی مزمن کلیه، ادرار کردن مکرر، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر شما کمی در مورد طب گیاهی آموخته اند، شما می توانید ده ها تن از مزایای گزنه پیدا کنید. دیابت و بیماری کلیه هستند دو اختلال شایع در سراسر جهان. اگر همزیستی در همان شخص، او می تواند از گزنه استفاده کرد؟

دیابت و بیماری مزمن کلیه

دیابت یک اختلال متابولیک است که اگر به سمت چپ بدون کنترل به طور موثر می تواند هر قسمتی از بدن حمله است. به طور معمول، کلیه ها می تواند قند اضافی را از بدن حذف می کند. با این حال، بیش از حد قند در بدن مخزن می تواند به کار اضافه کلیه منجر شود. سپس سیستم فیلترینگ از کلیه آسیب دیده است، و دیابتی بیماری کلیوی نیز نامیده می شود نفروپاتی دیابتی رخ می دهد. همراه با توسعه بیماری کلیوی ناشی از دیابت، تورم و فشار خون بالا اغلب اتفاق می افتد.

با استفاده از گزنه

در طب سنتی چین، گزنه یک داروی معمول مورد استفاده برای پاک کردن خون، تسکین تورم و کمک به درمان احتقان مخاط، و غیره در حال حاضر، بیشتر و بیشتر مردم ترجیح می دهند به استفاده از گزنه به عنوان یک چای است. سپس، بیماران ممکن است گزنه در زندگی روزمره خود بهره مند شوند.

مزایای پزشکی و یا چای گزنه برای بیماران دیابتی مبتلا به بیماری کلیوی

بزرگترین سود است برای کنترل برخی از عوارض دیابت با بیماری کلیوی، مانند فشار خون بالا و احتباس مایعات. وقتی کلیه ها می تواند مایع اضافی به طور معمول از بین نمی برد، مایع اضافی خون در عروق باقی می ماند. در نتیجه، فشار خون بالا و تورم رخ دهد.

علاوه بر این، این گیاه به عنوان یک تصفیه کننده خون بزرگ در نظر گرفته. برای بیماران کلیوی، خون خود را معمولا با توجه به سپرده از محصولات و سموم دفع زباله آلوده. بنابراین، آن مفید است برای بیماران مبتلا به دیابت به نوشیدن چای گزنه در نفروپاتی زندگی روزانه خود را.

همانطور که در بالا مورد بحث، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت نشان می دهد با استفاده از گزنه، اما مقدار باید به عنوان دستورالعمل های پزشکی تعیین می شود.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1943.html



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، درمان بیماری های کلیوی مزمن، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

هنگامی که بیماری کلیوی پیشرفت به نارسایی مزمن کلیه، مردم در مورد بدتر شدن وضعیت بیماری خود و شروع به در تغییر در سطح کراتینین نگاه نگران باشید. دلیل این است که آنها می ترسند که سطح کراتینین سرم آنها به 700umol / L افزایش و وضعیت خود را تبدیل خواهد شد مرحله اورمی. جلوگیری از نارسایی مزمن کلیوی بدتر در اورمی؟

روش محبوب برای درمان بیماری کلیه استروئید و دیالیز است، همراه با داروهای ضد انعقاد، مدر، کاهش چربی خون و کاهش فشار خون بالا.

شاید شما پیدا کرده ام که این داروها و روش های درمانی در مدیریت نشانه ها و عوارض بیماران مختلف تمرکز می کنند. این نظریه نشان می دهد که مدیریت از بیماری کلیوی با مهار علائم بی اثر ثابت شده است. در واقع، آن قادر به کنترل علت است که منجر به تشدید بیماری کلیوی است.

این منصفانه است که علائم و عوارض از بین بردن با حذف علت ریشه است.

چه باید کرد در درمان detalleñañadimos TCM در درمان انجام دهد.

نظریه مهم از طب سنتی چینی فعال خون است، حذف حالت سکون و کاوشگر مسدود کننده کانال. این است که، تنزل میکروسیرکولاسیون سیستمیک و حذف مواد زائد و سموم. این می تواند به صورت خوبی برای بهبود شرایط بهداشتی و بیماری های کلیوی ارائه.

اثر درمانی این برنامه درمانی پایدار نیست، به عنوان عدم این مرحله است.

بنابراین، راز برای جلوگیری از پیشرفت نارسایی مزمن کلیوی ترکیبی از طب غربی و طب چینی است.

برای رسیدن به این هدف، ما نه تنها صدها نفر از دستور العمل بلکه چینی چرخه پزشکی درمان رقیق جیو دهان، بخار، حمام دارو، حمام پا، بسته و گرم و انما ایجاد شده است.

این درمانها می تواند عملکرد آن هم از طریق مناطق مختلف و اشکال به منظور ایجاد بزرگترین بیماران پردازش خروجی و جلوگیری از عود بیماری موثر کلیوی انجام،.

من فکر می کنم این چیزی است که همه بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می خواهید برای دیدن.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1942.html



:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه، درمان نارسایی مزمن کلیه، درمان اورمی مبتلا به نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفریت لوپوس نیز گلومرولونفریت لوپوس نام و ثانویه به لوپوس است. این یک اختلال پیشرونده است که مزمن کلیه شکست است.درمان طبیعی برای بیماران مبتلا به لوپوس گام نفریت 4 توصیه می شود.

مرحله نفریت لوپوس 4

مرحله 4 پیشرفته لوپوس مرحله نفریت لوپوس نفریت با برخی از خطر از دست دادن عملکرد کلیوی است. لوپوس یک بیماری خود ایمنی است که در آن پاسخ ایمنی بیش از حد فعال رخ می دهد است. پاسخ ایمنی بیش از حد فعال می آنتی بادی اضافی که در خون تشکیل می شود. نفریت لوپوس رخ می دهد که آنتیبادیهای در گلومرولها سپرده خواهد شد. اتو می تواند باعث التهاب در کلیه منجر به از دست رفتن پیشرونده عملکرد کلیوی. نفریت لوپوس در مرحله 4، بخش بزرگی از گلومرول ها را تحت تاثیر قرار و آسیب دیده، و در نتیجه علائم بسیاری از جمله هماچوری، پروتئینوری، سندرم نفروتیک، فشار خون بالا و غیره این شرایط ممکن است عملکرد کلیه به طور قابل توجهی بدتر کند.

درمان طبیعی برای مرحله نفریت لوپوس 4

به طور معمول، گام 4 نفریت لوپوس با دوز بالا کورتیکواستروئیدها و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی در ترکیب درمان می شود. این داروها می تواند باعث التهاب در کلیه سرکوب برای جلوگیری از بدتر شدن عملکرد کلیه. با این حال، آنها می توانند lúpicay نفریت برای استفاده طولانی مدت از این داروها می تواند بسیاری از عوارض جانبی باعث درمان نمی شود.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان طبیعی برای مرحله نفریت لوپوس 4 است. این یک درمان گیاهی حاوی انواع مختلف گیاهان که در خدمت شرایط خاص بیماری از بیمار است. درمان در خارج در داروهای موثر است که می تواند به طور مستقیم از طریق آسیب کلیوی منطقه کلیوی نفوذ استفاده شود.

داروهای موثر می تواند آنتیبادیهای در کلیه تنزل و علت آن را به حل در خون می شود. سپس آنها را به خارج از بدن از طریق جریان خون و ادرار کامل فیلتر شده است. اگر این روند درمان را به خوبی انجام می شود، جمع کردن می تواند در ادرار دیده می شود.

درمان می تواند اختلال عملکرد ایمنی بدن اصلاح و کمک به بدن بازسازی سیستم ایمنی بدن طبیعی است. بنابراین، نه تنها می تواند آسیب بیشتر به کلیه ها را متوقف، اما همچنین می تواند condicionesdebido دیگر بیماری ها و لوپوس را کاهش دهد.

اثر درمان بیشتر پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که می تواند خود بازسازی بافت کلیه را تحریک به بهبود عملکرد کلیه.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند گام نفریت لوپوس 4 به علت زمینه ای آن درمان و جلوگیری از به طور کامل ظاهر نارسایی کلیوی.

بالا در مورد درمان طبیعی برای مرحله نفریت لوپوس 4،؟ اگر شما علاقه مند در مورد ما، هنوز هم توجه به ما لطفا! ما مقالات در بیماری های مختلف از کلیه ها، از جمله علل، علائم، درمان، رژیم غذایی و ورزشگاه تمام اطلاعات؟ اگر شما هر گونه مشکل، شما می توانید کارشناسان ما آنلاین مشورت، E enfermedad-renal@hotmail.com ما و یا پیام زیر را ترک کنید!

http://enfermedad-renal.com/la-nefritis-lupica/1941.html



:: برچسب‌ها: لوپوس درمان نفریت ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال (FSGS) مدت پاتولوژیک ضایعات گلومرولی با ویژگی های بالینی خاص است. برای افراد مبتلا به FSGS، در حالی که پیش آگهی نسبتا خوب است اگر آنها پروتئینوری نفروتیک ثانویه، بیشتر مردم با پروتئینوری گسترده و مداوم ممکن است پیشرفت برای پایان دادن به مرحله بیماری کلیوی، حتی اگر درمان مواد مخدر سرکوب کننده سیستم ایمنی است انجام می شود. در نارسایی کلیه، پیوند کلیه ممکن است به عنوان گزینه درمانی خارجی گرفته شده است. با این حال، در FSGS، نتیجه پس از پیوند است به عنوان خوب نیست چون بیماری تمایل دارد به یک میزان عود بالاتر به عنوان یک ترکیب برای موارد دیگر با ESRD.

نتیجه FSGS پس از پیوند کلیه چیست؟ عود FSGS با بسیاری از عوامل، کودکان، بیماران مبتلا به گسترش سلاح های هسته مزانژال در کلیه بومی، کسانی که با پیشرفت به سمت ESRD، و همراه کسانی که قبل از پیوند نفرکتومی دوطرفه دریافت گزارش شده است که افزایش خطر عود. دو تظاهرات بالینی FSGS پس از پیوند وجود دارد. در عود زود هنگام، مردم پروتئینوری عظیم در عرض چند ساعت تا چند روز پس از پیوند.عود اواخر ممکن خائنانه چند ماه یا سال بعد از پیوند توسعه.

FSGS یک اختلال کلیوی است که با اختلال سیستم ایمنی مرتبط است. اختلالات سیستم ایمنی در کلیه سپرده برای فعال آسیب سیستم ایمنی به سلول های کلیه عملکرد سالم است. درمان سرکوب کننده سیستم ایمنی در طب بیماران کمک می کند تا کنترل التهاب و کاهش آسیب به سلول های کلیوی است. با این حال، استفاده طولانی مدت از عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی را سرکوب سیستم ایمنی بدن و افزایش خطر عود. بعد از پیوند کلیه، بیماران سرکوب کننده سیستم ایمنی داروهای مورد استفاده در کاهش رد کلیه جدید، با این حال، اختلال ایمنی بدن اصلاح نشود می تواند به راحتی و عود FSGS به دست آمده. در اولین پیوند کلیه، 20 تا 30 درصد از بیماران دچار FSGS مکرر. گرافت دوم، که عود در پیوند اول داشته اند، معمولا توسط عود همراه است. جوانان با FSGS و نارسایی کلیه می تواند مورد استفاده قرار گیرد بارها و بارها پیوند. همانطور که برای درمان FSGS، درمان باید بهبود سلول های آسیب دیده کلیه، تنظیم سیستم ایمنی بدن شامل و اصلاح اختلال ایمنی بدن، که می تواند کمک به جلوگیری از پیشرفت و بهبود وضعیت، بیماری. ترکیب طب سنتی چینی با طب غربی می تواند کمک به بهبود پیش آگهی در بیماران مبتلا به FSGS مبتلا به نارسایی کلیه.

بالا بالا که ذکر شد در نتیجه FSGS پس از پیوند کلیه است؟ اگر شما علاقه مند در مورد ما، هنوز هم توجه به ما لطفا! ما مقالات در بیماری های مختلف از کلیه ها، از جمله علل، علائم، درمان، رژیم غذایی و ورزشگاه در دسترس از همه اطلاعات؟ اگر شما هر گونه مشکل، شما می توانید از کارشناسان آنلاین ما مشورت، enfermedad-renal@hotmail.com ارسال ایمیل و یا پیام زیر را ترک کنید!

http://enfermedad-renal.com/Glomeruloesclerosis-focal-y-segmentaria/1940.html



:: برچسب‌ها: FSGS، پیش بینی FSGS ,
:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین بالا شایعترین علامت بیماری کلیوی است، و سپس یک بار آن را در بیماری کلیه پلی کیستیک به چه معناست و چگونه آن را کاهش رخ می دهد؟ در واقع، سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی به معنی عملکرد کلیه است که در برخی از درجه آسیب دیده، بنابراین همین کار را در PKD.

چه سطح کراتینین بالا به معنی در PKD؟

تحت شرایط عادی، کسانی که زباله های اضافی مانند کراتینین خواهد شد کلیه مرخص، اما یک بار کلیه ها آسیب دیده، آنها نمی توانند فی موثر است، به طوری که به سطح کراتینین بالا و سایر علایم رخ می دهد منجر شود.

بنابراین سطح کراتینین بالا به معنی کلیه آسیب دیده اند، به طور معمول بالاتر سطح کراتینین است، جدی تر آسیب کلیه ها می باشد. در درمانگاه، ما می توانیم می دانیم که در آن مرحله بیماران کلیوی از سطح کراتینین می باشد.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا در PKD؟

اگر ما می خواهیم به کاهش سطح کراتینین بالا، نکته کلیدی این است برای جلوگیری از کلیه از آسیب بیشتر، حتی تعمیر کلیه های آسیب دیده.

در واقع، آسیب کلیوی در PKD توسط کیست بزرگ ایجاد می شود، بنابراین اگر ما می خواهیم برای جلوگیری از کلیه از آسیب بیشتر، ما باید برای پیدا کردن برخی از راه های مهار و کوچک کردن رشد کیست.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری و بهبود سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند عملکرد کلیه های مهار بهبود و کوچک کردن اندازه کیست، اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم مشورت کنید.

نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک و یا کاهش سطح کراتینین بالا، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/pkd-symptoms/1454.html



:: برچسب‌ها: علائم PKD، بیماری کلیه پلی کیستیک، سطح کراتینین بالا در PKD ,
:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین بالا یکی از علائم conmmon ترین بیماری مزمن کلیه است، پس چه می تواند ما را از تعداد آن را می دانم؟ این airticle به ما چیزی در مورد سطح کراتینین بالا در بیماری مزمن کلیه بگویید، اجازه دهید ما را با هم یاد بگیرند.

در درمانگاه، کراتینین نمی خواهد در آغاز آسیب کلیوی افزایش می یابد، تنها پس از عملکرد کلیه شده است بالای 50٪ آسیب دیده. چرا که کلیه ما تابع جبرانی قوی، بعد از یکی از آنها آسیب دیده است خفیف، کلیه دیگر نیز می تواند با کار طبیعی رسیدگی کند. بنابراین بسیاری از علائم در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی occurd خواهد شد، پس از آن کلیه را به طور جدی آسیب دیده است.

چه کاری می تواند سطح کراتینین بالا در بیماری مزمن کلیه می تواند به ما بگویید؟

همانطور که در بالا سطح کراتینین ذکر خواهد شد تا پس از عملکرد کلیه می رود را به 50٪، بنابراین از سطح کراتینین بالا ما می توانیم می دانیم که کلیه ها به طور جدی آسیب دیده، به طوری که خواهان مردم به اقدامات immedietly برای جلوگیری از diseaes بدتر می رود .

چگونه برای کاهش سطح کراتینین hihg؟

1. آیا گوشت بیش از حد خوردن، گوشت در بدن ما در نهایت به کراتینین تبدیل.

2. کاهش ورزش جسمی منظم خود را، becasue فعالیت فیزیکی بیش از حد خواهد شد عضلات خود را تولید مقادیر زیادی از کراتینین.

3. حد پروتئین مصرف. از آنجا که کلیه ما توابع برای حفظ مواد مغذی مانند پروتئین و زمانی که کلیه ها آسیب دیده، بار کلیوی خواهد شد اگر شما پروتئین بیش از حد مصرف افزایش یافته است.

4. اما نکته کلیدی برای برای درمان بیماری کلیه از ریشه آن، به دلیل سطح کراتینین بالا به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود.

اگر می خواهید می دانستند اطلاعات بیشتر در مورد سطح کراتینین بالا و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/creatinine/1453.html



:: برچسب‌ها: کراتینین، بالا سطح کراتینین در بیماری مزمن کلیه، سطح کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی به طور گسترده ای در درمان بیماری کلیه در روز ما استفاده می شود، اما بسیاری از مردم نمی دانند که در مورد آن روشن، در اینجا من 7 انواع داروها چینی برای شما معرفی، امید آن می تواند به شما کمک کند به دانستن بیشتر در مورد آن.

درمان 1. چرخه

در طی این درمان، ما با توجه به تئوری یین سنتی و یانگ را شکل دایره در اطراف acupoints اصلی خود را. پس ما می توانیم سم از بدن از طریق مرکز دایره رسم.

2. درمان فشرده سازی داغ

در طی این درمان ما به طور عمده را Osmotherapy پزشکی طب چینی سنتی. ما را انتخاب کنید گیاهان با توجه به وضعیت بدن مفصل خود، و با هم مخلوط آنها به اندازه کافی. سپس پودر از گیاهان فشرده سازی در منطقه کلیه شما، انتقال عنصر به کلیه خود را با موج الکترومغناطیسی.

3. درمان پا حمام

بسیاری از acupoints اصلی روی پای ما، از جمله طحالی Yongquan، که به طور عمده نسبت به عملکرد کلیه وجود دارد. ما می توانیم عنصر در بدن شما کافی عرضه و جلب سموم از طریق این طحالی.

4. MOXA-فتیلهگذاری درمان

این درمان می تواند کمک به تنظیم اختلال دروغ گفتن در سیستم ایمنی بدن شما، شما می دانید نفروپاتی یک نوع بیماری خود ایمنی است. برای درمان این بیماری به خوبی، ما باید برای اولین بار از سیستم ایمنی بدن شما را به بهترین شرایط خود را کنترل می کنند.

5. حمام گیاهی

در طی این درمان، ما گیاهان که می تواند کمک به بهبود گردش خون شما و حذف سموم را انتخاب کنید. علائم خود را مانند فشار خون بالا، یا ضعف یا درد در بدن خواهد شد و بعد از درمان رها شوند.

6. درمان دهان و گرفته

پزشکی ما در طول این درمان استفاده می تواند کمک به محافظت از عملکرد کلیه خود را، و عرضه انرژی برای بهبود عملکرد کلیه خود را. در همین حال، فشار خون شما کمک می کند و کنترل عفونت.

7. انما درمان

این درمان به طور عمده در سم جمع آوری در مسیر روده خود را با هدف و مشکل اشتها خود را و یا مشکل یبوست خواهد شد تا حد زیادی برطرف شده است.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر درباره آن داروها چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد به ترک پیام به ما نیست، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-treatment/1452.html



:: برچسب‌ها: CKD درمان، پزشکی گیاه چینی، بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علت و درمان کم خونی در نفروپاتی دیابتی چیست؟ کم خونی، درست مانند فشار خون بالا، اغلب به طور معمول همراه رخ می دهد با خسارت های کلیه. مراحل مختلف شدت به عنوان های مختلف از کم خونی است.

علت کم خونی در نفروپاتی دیابتی چیست؟

کلیه Malfunctioned ناشی از نفروپاتی دیابتی موفق به تولید به اندازه کافی EPO (اریتروپویتین)، در همین حال، طول عمر کوتاه گلبول قرمز (گلبولهای قرمز خون) و سموم انباشته همه به کم خونی کمک می کند.بیماران با آن روبرو شوند به عنوان رنگ پریده، خستگی، مشکل در تمرکز و خواب آلودگی و غیره ارائه

چگونه برای درمان کم خونی در نفروپاتی دیابتی؟

مشخص شده است که نشانه هایی مانند کم خونی توسط این بیماری ایجاد می شود بنابراین تا زمانی که ما می توانیم این بیماری را درمان، آن smptoms به تدریج ناپدید می شوند.

برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، به دست گرفتن کنترل قند خون بالا خود می گوید کل داستان. با قند خون به خوبی کنترل شده، مردم باید برخی از اقدامات برای درمان بیماری کلیه را، این است که برای بازگرداندن اختلال کلیوی است.

داروها چینی مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمانی، کامل حمام درمانی و غیره اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی. همکاری با یکدیگر آنها می توانند مشکل کلیه حل از آن علل.

برای بیماران مختلف دکتر خواهد شد درمان های مختلف برای آنها ترتیب بر اساس شرایط خود را، بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که چه نوع از درمان helful برای سلامتی شما است، شما می توانید docotor آنلاین ما به طور مستقیم مشورت، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد نفروپاتی دیابتی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/diabetic-nephropathy-treatment/1451.html



:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی دیابتی، نفروپاتی دیابتی، کم خونی در نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا نارسایی کلیه بیمار به دیالیز agter خسته و چگونه آن را حل کند؟ در واقع، بسیاری از بیمار نارسایی کلیه خواهد خسته پس از دیالیز، که واقعا آنها را ناراحت. پس دلیل از خسته شده اند و چگونه آن را حل کند؟

چرا بیمار نارسایی کلیه بعد از دیالیز خسته شده اید؟

دیالیز به عنوان یکی از tratment به تخفیف علایم بیماری کلیوی، آن را نیز به برخی از عوارض جانبی به ارمغان بیاورد. در طول discahrging زباله و سموم، آن را نیز به برخی از تغذیه از بدن تخلیه، بنابراین پس از دیالیز محیط داخلی تا حد زیادی تغییر خواهد شد، بنابراین بدن بیمار نمی تواند به آن وفق دهند، در نتیجه ایجاد یک واکنش سری، و خسته یکی از آنها است .

راه هایی برای کمک به نارسایی کلیه احساس بعد از دیالیز بهتر

طب چینی از جمله پای حمام درمانی، کامل حمام Therappy، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و غیره می تواند کمک به مردم پس از دیالیز بهتر زندگی می کنند.

کسانی که درمان ما در بالا ذکر شد در طب سنتی گیاه چینی بر اساس، با یکدیگر همکاری، آنها می توانند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که remianing از آسیب بیشتر. علاوه بر این، می توانید برخی از تغذیه لازم برای بدن تامین، به طوری که مردم می توانند احساس بهتر است. می توان آن را وابسته به یا دستیار استفاده برای از بین بردن اثرات جانبی دیالیز. با کمک این درمان، افرادی که در دیالیز هستند می توانند یک زندگی بهتر داشته و از آن به تدریج خلاص شوید.

اگر شما هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه باید یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد دیالیز و عوارض آن، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم و یا تماس با ارسال ایمیل به ما، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/dialysis/3999.html



:: برچسب‌ها: دیالیز، نارسایی کلیه، نارسایی کلیه بیمار پس از دیالیز خسته ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اسهال در ESRD علل چیست و چگونه آن را درمان؟ اسهال یکی از عوارض شایع مرحله بیماری کلیوی است، علاوه بر این، آن را به ضعف و درد را، بیشتر از بیمارانی که از آن رنج می برند می خواهید بدانید که چگونه برای درمان آن است. در واقع، دانستن علل آن برای درمان مفید است، بنابراین قبل از اینکه شما درمان را، من به اشتراک بگذارید شما را در مورد علل چیز، به امید آن می تواند به شما کمک کند.

علل اسهال در بیماری کلیه پایان مرحله چیست؟

1. عوارض جانبی داروها

بسیاری از بیماران، که از لحاظ جسمی ضعیف است و در دراز مدت از استروئیدها و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی، ایمنی کم است. بنابراین، بدن آنها می تواند ویروس ها و باکتری ها جلوگیری نمی کند از حمله به دستگاه گوارش به طور موثر، و در نتیجه اسهال رخ می دهد.

2. تورم

ادم (تورم) است نشانه نوعی از بیماری کلیه، ممکن است در مخاط دستگاه گوارش رخ می دهد، در نتیجه جذب ضعیف مصرف غذا، موجب اسهال.

3. تولید ضایعات و سموم

با توجه به گلومرول آسیب دیده، GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، در نتیجه مواد زائد و سموم تجمع، که همچنین مخاط دستگاه گوارش را تحریک و باعث اسهال خواهد شد.

4. دیالیز

دیالیز می تواند کمک به افراد مبتلا به بیماری کلیوی end مرحله بهتر زندگی می کنند اما در عین حال ممکن است برخی از عوارض جانبی به مردم را و اسهال یکی از آنها است.

چگونه برای درمان اسهال در بیماری کلیه پایان مرحله؟

در واقع، درمان اسهال در بیماری کلیوی باید در علل آن بر اساس، بنابراین ما می تواند به شما راه خاص را. اما مهم نیست چقدر، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند به شما کمک کند تا زندگی بهتر درمان بیماری کلیه از آن علل.

اگر شما می خواهید برای دریافت درمان خاص و یا می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان مرحله بیماری کلیوی، شما می توانید docotor آنلاین ما به طور مستقیم مشورت و یا ارسال ایمیل به ما، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com .

http://www.kidney-support.org/renal-failure-complications/3998.html



:: برچسب‌ها: عوارض نارسایی کلیه، اسهال در ESRD، مرحله پایان بیماری کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بسیاری از افراد مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، ممکن است خون در ادرار، تجربه اما علل آن تعداد کمی از آنها می دانیم. در واقع، دانستن علل آن تنیس روی درمان آن مفید است. بنابراین بعد، من به شما برخی جزئیات در مورد علل و درمان بگویید.

چرا بیمار بیماری کلیه پلی کیستیک خواهد خون در ادرار دارند؟

با بزرگ شدن کیست، این کیست ها خواهد بافت کلیه و رگ های خونی در کلیه ها، که اختلال میکروسیرکولاسیون از بافت کلیه باعث خواهد شد ظلم و ستم. کلیه خواهد شد در حالت هیپوکسیک ایسکمیک، که به آسیب مویرگی سلول های اندوتلیال از کلیه منجر خواهد شد. بنابراین خون در ادرار اتفاق می افتد. همانطور که به آن دسته از بیماران PKD با فشار خون بالا، عروق خونی کوچک در اطراف کیست آسان به پاره.

چگونه برای درمان خون در ادرار برای پلی کیستیک بیمار بیماری های کلیه؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند کمک به مردم برای مدیریت این بیماری است. این یک عمل جراحی نیست، اما خارج در طحالی منطقه کلیه استفاده می شود. این است که در طب گیاهی چینی بر اساس، با کمک دستگاه اسمز، مواد فعال طب چینی موثر می تواند برسد و عمل در منطقه کلیه، از طریق ترویج گردش خون، افزایش نفوذپذیری کیست دیوار، مهار فعالیت پوشش سلول های اپیتلیال و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی از کیست دیوار، مایعات کیست از کیست جریان خواهد شد و خون را وارد کنید، در نهایت از آن خواهد شد از بدن با ادرار خارج شده است. همه داروهای از طبیعت آمده، بنابراین پزشکی میکرو چینی Osmotherapy امن است، علاوه بر این، آن را فقط دوست ماساژ، بسیار راحت است.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد بیماری های کلیه Plycystic و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/pkd-treatment/3997.html



:: برچسب‌ها: درمان PKD، بیماری کلیه پلی کیستیک، بیماری کلیه پلی کیستیک با خون در ادرار ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین بالا یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی است، بسیاری از بیماران آن را تجربه می کنند. چه می شود اگر سطح کراتینین سرم می رود تا 4.8؟ آیا برگشت؟

کراتینین محصول متابولیسم عضله است. سطح کراتینین توسط عوامل بسیاری، از جمله سن، جنس، نژاد، توده عضلانی و عملکرد کلیه را تحت تاثیر قرار.سطح کراتینین برای یک نفر تغییر کمی زیرا بسیاری از کراتینین را از طریق کلیه ها عبور می شود فیلتر شده و مرخص در ادرار.

کراتینین سرم شاخص عملکرد کلیه است. اگر سطح کراتینین بالا باقی می ماند برای یک مدت طولانی، به این معنی که کلیه شده است در برخی از درجه آسیب دیده.

آیا کراتینین سرم 4.8 برگشت؟

کراتینین 4.8 بالاتر از سطح عادی است، با سطح کراتینین بالا می رود، بیشتر و بیشتر علائم مانند خواب آلودگی، خستگی، تنگی نفس، confusionwill رخ می دهد. طول عمر سلول های خون نیز می تواند کوتاه تر شود. اگر شما از این علائم رنج می برند، شما باید درمان فوری را.

شاید درمان بیشتر مورد استفاده برای کراتینین بالا است که استفاده از برخی از داروها برای پایین آوردن سطح آن است. یا روش های گرفته خواهد شد برای از بین بردن علائم. اما هر دو از این روش موثر نیست. روش اساسی است به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. بنابراین کراتینین اضافی خواهد شد خارج از بدن فیلتر شده است. در مرحله 3، بیماری بیشتر احتمال دارد که با درمان مناسب این سایت متعلق به می شود. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy توصیه می شود.

این درمان طبیعی و بی خطر است. این می تواند مشکل slove از آن علل. با این بیماری به خوبی می رود، نشانه هایی مانند سطح کراتینین بالا باشد تا حد زیادی برطرف خواهد شد. عملکرد کلیه به طور کلی شما و وضعیت جسمی خواهد بهبود زیادی. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و می خواهند به دانستن بیشتر در مورد آن، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما هستند، ما به شما در اسرع وقت پاسخ دهید.

http://www.kidney-support.org/ckd-treatment/3996.html



:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، مرحله 3 بیماری کلیه، کراتینین 4 , 8 ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بسیاری از بیماران پیوند کلیه کلیه به عنوان گزینه بهترین درمان، زمانی که بیماری کلیوی بدتر در نارسایی کلیوی را ببینید. با این حال، تمام بیماران با نارسایی کلیوی ممکن است این فرصت را به شرایط پیوند داشته باشد. ممکن است برای بهبود یافتن از نارسایی کلیوی بدون پیوند کلیه؟

پاسخ پیچیده است، زیرا باید در وضعیت بیماری بیماران بستگی دارد. برای دریافت پاسخ به طور مستقیم، شما می توانید دکتر سلامت خود را آنلاین و یا از طریق ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com .بنابراین کارشناسان کلیه در اینجا توصیف، می تواند به طور مستقیم پاسخ داد.

اگر هر دو کلیه به طور کامل شکست خورده اند و یا بیماران ادرار بیش از نیمی از سال را متوقف کرده اند، هیچ درمان های جایگزین برای پیوند کلیه می تواند کمک به دوباره بازیابی کلیه شکست خورده است.

کلیه ها از بیش از یک میلیون نفرون ساخته شده است. نارسایی مزمن کلیه یک فرایند است که در آن بافت به تدریج عملکرد کلیه از دست داده است. پیوند کلیه، دیالیز و تصفیه خون: هنگامی که تمام سلول های ذاتی کلیه نکروزه می شوند، بیماران تنها سه گزینه درمان داشته باشد. در میان آنها، تنها پیوند کلیه ممکن است بیماران مبتلا به شانس نارسایی کلیوی از بهبود می دهد.

اگر بیماران هنوز هم برخی از عملکرد کلیه و یا که هنوز خروجی ادرار داشته باشد، پیوند کلیه نباید تنها گزینه شما باشد.

مانند سایر اندام، کلیه ها نیز برخی از توانایی خود شفا داشته باشد. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی با عملکرد خاص کلیه، برخی از داروها و یا درمان می تواند به بهبود آسیب کلیوی از طریق مکمل تغذیه مناسب منجر شود و افزایش ظرفیت برای خود شفا سلول کلیوی معلول. در حال حاضر، چندین درمان زمان ثابت کرده اند و دوباره به نشان می دهد اثرات درمانی خود را در درمان نارسایی مزمن کلیوی. آنها میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سلول های بنیادی، پاک کردن خون آلودگی درمانی هستند و سلول درمانی ساقه. با توجه به درجه آسیب کلیوی و شدت وضعیت بیماری بیماران، کلیه پزشکان کلیه خدمات چین می تواند مشخص است که درمان مناسب برای بیماران کلیوی است.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1939.html



:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه، درمان مزمن نارسایی کلیوی بدون پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر هیچ استروئیدها برای درمان و یا کاهش پروتئینوری در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک، بیماران باید مایل به پیدا کردن بعضی از روش های درمانی و یا داروهای جایگزین شود. طب گیاهی چینی فقط یک گزینه درمانی برای آنها است.

تئوری طب گیاهی چینی در درمان پروتئینوری

برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک، از دست دادن پروتئین به افزایش نفوذپذیری گلومرولی ناشی از آسیب غشای فیلتراسیون گلومرولی نسبت داد. در گذشته، تنها در درمان بیماری اولیه تمرکز، اما انجام یک کمی تعمیر گلومرولی فیلتراسیون غشاء. از این نقطه، ما می دانیم عود چرا پروتئینوری و دوباره این است که آسیب دیده غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی است تعمیر نیست. امروز، ما در حال حاضر برخی از گیاهان دارویی چینی است که تنها می تواند غلبه بر این نقطه ضعف.

طب گیاهی چینی که مسئولیت رسیدگی به از دست دادن پروتئین

Lumbricus: این دارو دارای اثر ضد انعقاد، ضد التهاب، گسترش عروق خونی، کاهش غلظت خون و مهار تشکیل لخته شدن خون. از دست دادن پروتئین های بهبود رئولوژی خون و مهار تشکیل انعقاد خون در گلومرول ارائه شده است.

Beeltle طبقه: این یک ویژگی قوی از فعال خون و از بین بردن حالت سکون. همچنین شما می توانید کلیه آسیب رسیدن و برخورد به طور مستقیم، و در درمان پروتئینوری عود موثر است.

زنجره و جیرجیرک دشتی پیراپوسته: در خاطر بسیاری از عفونت های فوقانی تنفسی بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک افزایش پروتئین بالینی. این ممکن است کمک به کاهش از دست دادن پروتئین از کلیه ها از طریق کاهش اندوتلین در خون، کاهش انتشار رادیکال های آزاد و کاهش آسیب به سلول های اندوتلیال گلومرولی.

اطلاع

اگر چه داروهای قبلی چینی در مقابله با پروتئین موثر است، بیماران باید تمام آنها را ندارد.نسخه باید بر روی علت شدت و زمینه ای از پروتئین در ادرار برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک بستگی دارد. اگر شما یا کسی از شما انتظار به استفاده از این داروها برای درمان پروتئینوری خود، شما می توانید به بیمار برای بیماری enfermedad-renal@hotmail.com توضیحات ارسال. ما خوشحال به کمک هستند.

http://enfermedad-renal.com/el-sintrome-nefrotico/1938.html



:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، درمان سندرم نفروتیک، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 6660
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پا متورم، علائم شایع مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، واقعا زندگی عادی بیماران زیادی را تحت تاثیر قرار و بیماران می خواهد تا تعیین علت و درمان.

علت پا متورم در مرحله 3 به نارسایی مزمن کلیه

با کاهش عملکرد کلیوی، آب اضافی در بدن نمی تواند خارج از بدن به طور موثر دفع، باقی مانده در بدن است. علاوه بر این، با از دست دادن پروتئین، بدن قفل تابع نیز آب از دست بدهند، جریان آب در بافت از سلول، بنابراین بیماران اغلب رنج می برند ادم.

درمان پای مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی متورم:

درمان سنتی از تورم استفاده مدر پا است، با این حال، هنوز هم خشم ادم و دوباره. پس چگونه می توانید از پا متورم در مرحله 3 نارسایی کلیه خلاص شدن از شر؟ مهم این است که به عقب عملکرد کلیه. طب سنتی چینی می شکند که بیماری مزمن کلیه را نمی توان درمان و به بیماران ESRD گام دیر یا زود.نماینده پزشکی در بیمارستان ما شامل:

1. ترکیب Maikang، یک نبرد پزشکی ثبت اختراع چینی می تواند در ترویج جریان چی، نگه داشتن سرعت جریان خون نرمال کار و کاهش دفع زباله.دارو را می توان در طول دوره درمان استفاده می شود.

2. جوشانده خوراکی، گیاهان چینی، دارای عملکرد تمیز کردن مواد زائد در خون، حفظ خون پاک و سالم است.انواع و دوز از دارو داده می شود و تنظیم به بیماران با توجه به شرایط خاص از بیماران.

پزشکی 3. میکرو چینی Osmotherapy، یک برنامه خارجی به مواد مخدر است، در اطراف منطقه کلیه اعمال می شود. اصول فعال دارو توابع هزینه رگ های خونی، ضد التهاب، ضد یخ و ماتریکس خارج سلولی تحقیر آمیز. این در توقف آسیب کلیه و حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده موثر است.

4. پا حمام برای بیماران هر شب ضروری است زیرا آن را به ترویج گردش خون به حذف لخته شدن خون مفید است.

هدف از درمان است مطمئن شوید که خون در سراسر بدن سرعت و محتوا طبیعی است، بنابراین مرحله 3 بیماری مزمن کلیه می تواند معکوس. با افزایش دفع ادرار و کاهش نشت پروتئین، پا متورم نیز درمان خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد علت و درمان برای بیماری های کلیوی، لطفا با پزشکان آنلاین ما، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به kidney-support@hotmail.com ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1937.html



:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه، مرحله بیماری کلیوی مزمن 3، مرحله درمان بیماری 3 مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

Apiterapia، زنبور عسل درمان نیز نامیده می شود، یک درمان استفاده می کند که محصولات زنبور عسل، مانند گرده، زهر، عسل، بره موم، و غیره، برای درمان اختلالات مختلف است. در حال حاضر، بیماری مزمن کلیه دولت از سلامت بسیاری از مردم تاثیر می گذارد. زنبور درمانی می تواند کمک به درمان CKD؟

زنبور درمانی چیست؟

در چین، این درمان دارای سابقه ای طولانی در زمان اعمال برای درمان اختلالات مختلف. در میان محصولات زنبور عسل قبلی، عسل است به طور گسترده ای استفاده می شود. زنبور درمانی ترکیبی از تئوری زنبور عسل سوزن مایع و طب سوزنی.

می تواند بیماری درمان کلیه زنبور درمانی؟

بیماری مزمن کلیه به آرامی پیشرفت می کند. با کاهش عملکرد کلیوی، بیماران علائم و مشکلات بیشتر و بیشتر رنج می برند. در اینجا برخی از محصولات زنبور عسل کمک به مدیریت برخی از نشانه های بیماری کلیه است. برای مثال:

زنبور عسل: حاوی بیش از 70٪ گلوکز و فروکتوز است. علاوه بر این، آن را نیز انواع مختلفی از ویتامین ها، آنزیم ها، اسیدهای آلی، اسید آمینه، هورمون، عنصر ثابت و عناصر کمیاب. عسل خوب برای بیماران مبتلا به کبد، کلیه و یا بیماری های قلبی عروقی است. برای بیماران کلیوی، عسل می تواند ظرفیت ایمنی بیماران و مبارزه با کم خونی کلیوی را بهبود بخشد.

گرده زنبور عسل: با توجه به تحقیقات فرستاده، محتوای پروتئین و قند و شکر بیش از 50٪ در گرده زنبور عسل است، و شامل غنی از اسید چرب غیر اشباع است که می تواند اسید لینولئیک کافی و اسید لینولنیک برای بدن فراهم می کند. از همه مهمتر، گرده دارای یک تنوع از bioactivators به عنوان آنزیم، ترکیبات کتون زرد، هورمون، پروتئین ایمنی و کالمودولین. همه این می تواند ظرفیت ضد استرس تقویت بدن.

چسب زنبور عسل: این محصول است که معمولا برای درمان اختلالات دستگاه گوارش، رفع درد بیماران و جلوگیری از عفونت های باکتریایی و التهاب استفاده می شود.

اطلاع

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم زنبور درمانی قطعا برای مدیریت مشکلات کلیوی مفید است. با این حال، تنها از نظر این درمان است قادر به درمان بیماری مزمن کلیه از ریشه نیست. اگر شما می خواهید برای دریافت بیماران کلیوی بهبود بیماری کلیوی نیز باید برخی از درمان های دیگر است که می تواند سلول های کلیه تعمیر تغییر کمک و بهبود عملکرد کلیه شرایط.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1936.html



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیوی مزمن، درمان بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

Q: دکتر سلام، من یک بیمار بیماری کلیوی end مرحله هستم و در حال حاضر از نفخ وحشتناک رنج می برند، دکتر من توصیه دیالیز و من می خواهم بدانم که آیا آن را می توانید به من کمک کند.

: سلام، gald به شما کمک کند. در واقع، برای پرونده شما، دیالیز می تواند کمک به بهتر نفخ از بین بردن شما زندگی می کنند، علاوه بر این، شما در حال حاضر در مرحله نهایی بیماری کلیوی تا در روز ما دیالیز راه comoon ترین برای درمان آن است. اما که نه معنی است که شما هیچ گزینه دیگر، درمان مانند پیوند کلیه و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy موثر ترین راه برای جایگزینی دیالیز هستند.

اما برای افرادی که دریافت پیوند آنها ممکن است نیاز به برخی از داروهای ضد رد برای بقیه عمر خود را، چه چیزی بیشتر، افراد ممکن است نارسایی کلیه دوباره روبرو هستند. بنابراین میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به شما، که اختراع بر اساس طب سنتی گیاه چینی و هدف تعمیر کلیه های آسیب دیده در نتیجه معکوس بیماری کلیوی توصیه می کنیم.

با کمک این درمان افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند شانس به مانند یک زندگی عادی زندگی می کنند. برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها همچنین می توانند فرصتی برای زندگی بهتر و طولانی تر با این بیماری داشته باشد.

هدف درمان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در حل مشکل ریشه، به طوری که بزرگترین مزیت این درمان پایدار و اثرات درمانی با دوام. بنابراین اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان، شما به انجمن خوش آمدید cosult دکتر آنلاین ما، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

همانطور که برای نفخ آن را یکی از نشانه های نارسایی کلیه است و ناشی از اختلال کلیه، بنابراین با این بیماری به خوبی می رود آن را با آن dissapear خواهد شد. اگر شما سوال دیگر در مورد بیماری کلیه پایان مرحله و یا نیاز به آنه کمک در درمان آن، انجام مردد نکنید با ما تماس از طریق ایمیل، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com

http://www.kidney-treatment.org/faqs/1450.html



:: برچسب‌ها: پرسش های متداول، مرحله پایان بیماری کلیه، دیالیز، نفخ در ESRD ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با کراتینین 6.9 چگونه برای جلوگیری از دیالیز؟ در درمانگاه، کراتینین 6.9 است در مرحله 4 بیماری کلیوی، بدون کنترل خوب ممکن است به مرحله 5 در یک زمان کوتاه توسعه، پس از آن مردم به صورت دیالیز، یکی از راه های رایج برای از بین بردن علائم ناشی از بیماری کلیوی. بنابراین برای افرادی که در این مرحله آنها باید اقدامات برای جلوگیری از دیالیز را، پس از آن به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 6.9 چگونه برای جلوگیری از دیالیز؟

همانطور که ما در آغاز اشاره شد، مردم با کراتینین 6.9 در مرحله 4 بیماری کلیوی هستند و کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است، به طوری که خواهان آنها را به اقدامات فورا برای جلوگیری از آن را از آسیب futher.

چگونه برای جلوگیری از دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 6.9؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی Medicne، اثر قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی. این می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را بهبود بخشد. با عملکرد کلیه بهبود یافته است، کسانی که علائم ناشی از بیماری های کلیوی مانند سطح کراتینین بالا به حالت عادی به تدریج عقب.

بنابراین بیمار بیماری های کلیوی با کراتینین 6.9، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از بهترین روش های درمانی که می تواند به آنها کمک کند برای جلوگیری از دیالیز با بهبود عملکرد کلیه است. اگر شما علاقه مند در آن هستند و یا می خواهند بدانند که جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، آنها می توانید اطلاعات بیشتری به صورت رایگان ارائه می کنند.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد نارسایی کلیه و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com

http://www.kidney-treatment.org/kidney-failure-treatment/1449.html



:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان، کراتینین 6 , 9، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی هستم و در حال حاضر دکتر به من گفت که GFR من است از 55، به طوری که من می خواهم به دانستن زمانی که باید من را دیالیز یا باید من باید آن را در حال حاضر؟ در واقع، کلیه انسان ما باید جبرانی قوی است، بنابراین برای افراد مبتلا به GFR از 55 آنها هنوز هم می تواند بهتر و بدون کمک از دیالیز زندگی می کنند، تا زمانی که آنها می توانند برخی از درمان که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه را دریافت کنید.

GFR 55 به معنی چیزی است که برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی؟

GFR از 55 به معنی عملکرد کلیه چپ 55٪ است، بنابراین برای افراد مبتلا به GFR 55 آنها در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و کلیه های خود را خفیف آسیب دیده است، بنابراین اگر آنها طب مکمل و جایگزین درمان مناسب است که می تواند عملکرد کلیه از بیشتر جلوگیری می کنید کاهش، آنها ممکن است فرصتی برای با این بیماری زندگی می کنند برای یک مدت طولانی و دیالیز مشتاق داشته باشد.

کدام درمان می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی بهتر زندگی می کنند بدون کمک از دیالیز؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری پزشکی گیاه چینی سنتی، می تواند آسیب کلیوی از ریشه آن معکوس می باشد. چیست impotant بیشتر، از آن می تواند بیماری کلیوی بدون ایجاد آسیب بیشتر به بدن ما را حل کند. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت.

همانطور که در بالا کلیه مذکور جبرانی بسیار قوی است، بنابراین برخی از افراد ممکن است می تواند از بیماری کلیوی خود آگاه نیست، پس توجه به شرایط کلیه شما، بنابراین به عنوان برای جلوگیری از بیماری بزرگ است.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه نیاز دارید و می خواهید برای بهبود سطح GFR، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com

http://www.kidney-treatment.org/ckd-treatment/1448.html



:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، بیماری مزمن کلیه، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ایمنی ایجاد می شود و درمان سوء تغذیه و کم در نارسایی کلیه چیست؟ مشخص شده است که با بیماری کلیوی بدتر می رود، بسیاری از علائم رخ می دهد، سوء تغذیه و ایمنی پایین دو علائم شایع بیماری کلیوی هستند، آنها مردم واقعا آزار دهنده هستند، تا امروز من به شما برخی از inforamtion در مورد علل و درمان آنها نشان می دهد، امید آن می تواند به شما کمک کند.

علل سوء تغذیه و ایمنی پایین در نارسایی کلیه چیست؟

سوء تغذیه است که توسط سطوح پایین پروتئین ایجاد می شود. دلیل این است که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مبتلا به این بیماری اغلب از دست دادن عظیم پروتئین در ادرار رنج می برند. دیرینه آلبومینوری در سوء تغذیه شده و منجر به توقف رشد و ایمنی پایین. اما علت ریشه نشت پروتئین اختلال کلیوی است.

درمان سوء تغذیه و ایمنی پایین در نارسایی کلیه چیست؟

همانطور که در بالا که آن دو علائم ذکر شده به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین درمان باید با هدف اختلال درست کلیه باشد. و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به اصلاح اختلال کلیوی است.

توابع پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چه هستند؟

1.The مواد فعال طب میکرو چینی می تواند اختلال میکروسیرکولاسیون از کلیه های آسیب دیده را بهبود بخشد، ارائه یک محیط تعمیر با اکسیژن برای کلیه ها و سرعت بخشیدن به مرمت و بازسازی سلول های ذاتی.

2. طب میکرو چینی است تابع تنظیم سیستم ایمنی و عملکرد متابولیک و می توان آن را توسعه این بیماری را کنترل کند.

3.The مواد فعال طب میکرو چینی می تواند مواد مغذی برای کلیه های آسیب دیده را فراهم و سرعت بخشیدن به روند ترمیم.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر درباره پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/renal-failure-symptoms/3995.html



:: برچسب‌ها: علائم نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، سوء تغذیه و ایمنی پایین در نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله بیماری 3 کلیه با کراتینین 3.8 چگونه آن را درمان کنیم؟ کراتینین بالا یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی و ناشی از اختلال کلیوی است، به طوری که با این بیماری به خوبی می رود، آن را با آن با هم disappeard خواهد شد.

مشخص شده است که سطح کراتینین بالا به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین تا زمانی که ما می توانیم کلیه های آسیب دیده تعمیر، سطح کراتینین بالا به حالت عادی دوباره. پس چگونه برای تعمیر کلیه های آسیب دیده؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی است، با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy را می توان در هر فصل و هر شرایط آب و هوایی استفاده می شود، بنابراین شما نیاز به در نظر گرفتن عوامل زیست محیطی نیست. چه چیزی بیشتر، آن را آسان به جذب شود. تحقیقات نشان می دهد که 65٪ مواد تشکیل دهنده در آن می تواند به ضایعه کلیه مستقیم دریافت کنید. پس از آن می تواند این بیماری به سرعت و کارآمد را درمان کند. علاوه بر این، آن است که یک نوع درمان خارجی است، پس از آن می تواند این بیماری بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.

با کمک این درمان، افرادی که در مرحله 3 بیماری کلیه با کراتینین 3.8 می تواند یک شانس برای بهبود عملکرد کلیه و مانند یک فرد عادی زندگی می کنند دریافت کنید. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/ckd-treatment/3994.html



:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، مرحله 3 بیماری کلیه، کراتینین 3 , 8 ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم طب چینی کمک بیمار بیماری های کلیوی با 48٪ عملکرد کلیه به آن را بهبود بخشد؟ در واقع، پزشکی چینی را می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه، اما شما باید آن را به درستی و به موقع.

عملکرد کلیه 48٪ به معنی کلیه اند در حد متوسط و آسیب دیده شده است و در آنجا فقط سمت چپ 48٪ عملکرد کلیه می تواند به طور معمول کار می کنند، و در حال حاضر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در مرحله 3 بیماری کلیه هستند، به طوری که مردم تقاضا را به برخی اقدامات برای جلوگیری از آن را از بیشتر deteriarate.

داروهای چینی به خوبی برای اثر قابل توجه آن در درمان بیماری کلیه شناخته شده است، چه چیزی بیشتر، می تواند بیماری کلیوی بدون ایجاد آسیب futher به بدن ما را حل کند. بنابراین در گیاهان چینی بر اساس کارشناسان یک سری از روش های درمانی که هدف در بیماری کلیه درمان، در میان آنها پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از یکی مؤثرتر است اختراع، آن است که در حال حاضر به طور گسترده ای در درمان disesase کلیه استفاده می شود.

با کمک مردم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy با 48٪ عملکرد کلیه می توانید آن را از کاهش بیشتر جلوگیری، اگر آنها خوش شانس هستند به اندازه کافی آنها ممکن است فرصتی برای مانند یک فرد عادی زندگی کنند.

اما هنگامی که شما انتخاب می کنید داروها چینی را توجه به آن، چرا که اگر شما از آن استفاده unproperly ممکن است آسیب بیشتر به کلیه ها به جای محافظت کند. اگر شما هر گونه کمک در انتخاب درمان بیماری کلیه نیاز و یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد داروها چینی، انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک نمی کند.

در یک کلام، بیمار بیماری های کلیوی با 48٪ عملکرد کلیه را می توان با طب چینی بهبود یافته است، اما به یاد داشته باشید برای استفاده از آن را به درستی. اگر شما هنوز هم سوال دیگری انجام مردد نکنید با ما تماس از طریق ایمیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/renal-failure-treatment/3993.html



:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، 48٪ عملکرد کلیه، طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1393 | نظرات ()