نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یافتن یک گزینه درمانی برای ESRD دیگر تر از دیالیز

یافتن یک گزینه درمانی برای ESRD از دیالیز. به عنوان یک ماده در واقع، این سوال این است عجیب و غریب برای هر دو بیمار مبتلا به مشکلات کلیوی است. آنها تحمل در دیالیز برای مدت زمان طولانی با انواع دردناک است. که ممکن است به طور عمده برای بیماران دیالیز هر را نمی خواهم.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang - این یک درمان نام تجاری جدید که توسط کارشناسان بیمارستان بیماری های کلیوی خاص اختراع شد. با استفاده از این اصل از طب سنتی چینی برای درمان بیماری های ترویج گردش خون و استاز خون. نکته اساسی برای درمان کلیه ESRD این است که کلیه بهبود عملکرد. بهبود گردش خون از تمام بدن را به حجم خون که از طریق کلیه را افزایش دهد. خون فراوان خواهد شد کلیه قدرت به حمایت از کار تابع است. این درمان یک راه امن و موثر برای تقویت عملکرد کلیه و درمان ESRD است.

سلول های بنیادی درمان

آن را اشاره به استفاده از سلول های ذاتی از بدن خود بیمار است که از مغز استخوان و استخراج شده به روش زیست شناسی سلولی. جوهر از این درمان است که استفاده از سلول های اصلی مردم برای درمان بیماری، به طوری که وجود خواهد چند عوارض جانبی برای بدن انسان است. در واقع، سلول های بنیادی درمان به پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در برخی از جنبه، مانند ترویج گردش خون و استاز خون در تمام بدن و بهبود عملکرد کلیه به بازسازی صدمه به کلیه ها، و غیره است. در حال حاضر این نوع درمان است که توسط بسیاری از بیماران از کشورهای مختلف تایید شده است.

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang بیمارستان خاص برای درمان بیماری مزمن کلیه است، آن را با استفاده از تعامل هر دو از این دو درمان برای رسیدن به اثر درمانی دو برابر شود. اگر شما مبتلا به بیماری کلیوی و می خواهید به یک درمان خوب یا می خواهید به یک امتحان کنید بیشتر، لطفا با پزشک آنلاین تماس بگیرید و یا ارسال یک ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com، استفاده از واتساپ / وایبر: +8618633865632 است درست است. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیالیز است که دیگر تنها راه نفروپاتی دیابتی

دیالیز در تنها راهی دیگر به نفروپاتی دیابتی. برای یک دوره طولانی که بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی فقط یک انتخاب برای درمان بیماری، آن را دیالیز است. با توجه به عوارض جانبی دیالیز که بیشتر و بیشتر بیماران آرزو وجود دارد یک راه جدید برای بیماری های کلیوی است.
چرا دیالیز است که بسیاری از عوارض جانبی دارد؟
دیالیز نیز مصنوعی به نام که به معنی آن استفاده می شود برای جایگزین کلیه واقعی در برخی از زمینه ها. این کمک می کند برای از بین بردن برخی از سموم و مواد زائد از بدن انسان برای کاهش علائم به دلیل بیماری کلیوی. اما آن را نشانی از عملکرد نفروپاتی دیابتی درمان از ریشه آن را ندارد. اگر دیالیز می خواهید به بازی در نقش کلیه مصنوعی که بدان معناست که کلیه واقعی نمی تواند به خودی خود کار در همه. هر چه پرات خوب از کلیه خواهد شد بیش از حد آسیب دیده است. بنابراین بسیاری از عوارض جانبی و مشکلات وجود دارد.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان نفروپاتی دیابتی از ریشه
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان مشخصه اصلی بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang که با استفاده از طب سنتی چینی به عنوان پایه برای درمان انواع بیماری ها کلیه از ریشه است. طب چینی دارای عوارض جانبی چون هر دو از آنها از طبیعت می آیند. بزرگترین تابع است برای تنظیم سیستم غدد درون ریز و بهبود طیف گردش خون بدن. تنها زمانی که کلیه رسیدن به یک تعادل خوب و جریان خون به اندازه کافی از طریق آن، کلیه از آسیب بازیابی و بهبود عملکرد کلیه در پایان. در نتیجه بیماری های دور از کلیه جلوگیری و کمک به بیماران برای خلاص شدن از دیالیز.
بیمارستان است که همیشه در CKD درمان هدف، اگر شما می خواهید هر گونه کمک از کارشناسان، شما می توانید با پزشک آنلاین تماس بگیرید، و یا ایمیل سن به kidney-support@hotmail.com، واتساپ / وایبر ما 86 18633865632. است ما همیشه در خواهد خدمت شما.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به بهبود عملکرد کلیه بعد از دیالیز برای بیماران مبتلا به مرحله 4 CKD

من بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه هستم، در حال حاضر در زمان اند دیالیز. اما من پیدا عملکرد کلیه من در حال حاضر بسیار بد است، چگونه باید بکنم به بهبود عملکرد کلیه من؟ بیمارانی که دیالیز را همین سوال مانند این بیمار رو به رو هستند. که به دلیل عوارض جانبی دیالیز است.
چه دیالیز عوارض جانبی دارد؟
عوارض جانبی شایع ترین دیالیز خستگی است، بیماران مانند بسیار ضعیف است و به نظر می رسد و می تواند مراقبت از خود را ندارد. دلیل آن این است که به دلیل دیالیز باعث نشانه دیگری از اشتها کم است. هیچ انرژی خواهد شد مردم بیشتر و بیشتر ضعیف شده. علاوه بر این، از مهم ترین عوارض جانبی است دیالیز است که در بیماری کلیوی را درمان هدف نیست اما هدف کاهش علائم بیماران. در نتیجه بخش استراحت خوب از عملکرد کلیه به جای آسیب آن را بهبود بخشد.
بهبود عملکرد کلیه با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بر طب چینی است که خوب است در بیماری درمان از درون غیر از طب غربی از علائم است. این درمان توسط اعمال بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang برای سال های بسیاری را اختراع کرد. ترویج گردش خون و استاز خون، رگ های خونی گشاد، مورچه التهاب و ضد انعقاد، bothe از آنها توابع پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می باشد. که گردش خون کلیه را بهبود بخشد به کلیه به اندازه کافی خون را از طریق. پس از آن کلیه خواهد بازی را به توابع خود را می دهد و تقویت پاسخ ایمنی. بنابراین کلیه دور از عوارض و علائم دیگر را حفظ خواهد کرد.
بیماران لازم نیست که در مورد عوارض جانبی از همه درمان در این بیمارستان نگران باشید. همه درمان ها در اصل طب چینی است. با ما هم +86 18633865632 در تماس باشید: در صورتی که منافع در درمان و یا می خواهید برای بهبود سلامت خود، لطفا یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال، شما می توانید واتساپ / وایبر استفاده کنید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس اجتناب از دیالیز

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس جلوگیری از دیالیز؟ شروع نفریت لوپوس است از نزدیک با پیچیده ایمنی در رسوب گلومرولی مرتبط. این باعث می شود که بدن تولید آنتی بادی های خود ایمنی، همراه با گردش خون در موقعیت های مختلف از رسوب در گلومرولی با توجه به خواص فیزیکی و شیمیایی آن، بنابراین به عنوان برای وادار نفریت.
سلول های بنیادی درمان
به عنوان یک ماده در واقع، مردم احساس نمی عجیب و غریب از سلول های بنیادی. می توان آن را در بسیاری از درمان بیماری استفاده می شود. نیز وجود دارد می توانید سایه آن در بیماری های کلیوی را ببینید. سلول های بنیادی سلول اصلی بدن انسان است، آن است که توانمندی ها تکرار خود و قابلیت چند توان. با توجه به آن، به منظور درمان آسیب به کلیه ها بعلت نفریت لوپوس، توانمندی ها از سلول های بنیادی نقش مهمی در آسیب کلیه تعمیر بازی و بهبود عملکرد کلیه است. از آنجا که سلول های بنیادی همچنین قادر به ترویج گردش خون در تمام بدن، در نتیجه خواهد نفریت لوپوس از ریشه درمان.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
این درمان یک درمان نام تجاری جدید که توسط کارشناسان بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang از مطالعات بالینی سال ها اختراع شد. استفاده از طب سنتی چینی به عنوان پایه برای درمان انواع بیماری ها بدون عوارض جانبی. در غیر این صورت، این درمان درمان بیماری توسط نرم افزار خارجی است که عوارض جانبی داروهای خوراکی از بین بردن. این تابع همان سلول های بنیادی در برخی رشته ها مانند ترویج گردش خون. چرا که خون به اندازه کافی کلیدی برای حمایت کلیه دور از بیماری و بهبود عملکرد کلیه است.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد سایر بیماری های کلیوی و یا درمان، شما می توانید با پزشک آنلاین ما تماس بگیرید و یا ارسال ایمیل به kidney-treatment@hotmail.com، و یا استفاده واتساپ: +86 18633865632 برای دریافت در تماس با ما. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سلول های بنیادی درمان ممکن است به جایگزین به دیالیز برای تبدیل شدن به سندرم نفروتیک

درمان با سلول های بنیادی ممکن است به جایگزینی برای دیالیز برای سندرم Nepthrotic شود. دیالیز در برای اکثر مردم عجیب و غریب، به این دلیل که رایج ترین روش برای درمان بیماری های کلیوی است. با این حال، هنوز هم بیشتر و بیشتر مردم می خواهند برای خلاص شدن از دیالیز وجود دارد.
دیالیز است بهترین راه برای سندرم نفروتیک
سندرم نفروتیک است توسط بسیاری از دلایل ایجاد می شود. این گروه از سندرم با گلومرولی نفوذپذیری غشای پایه افزایش میزان فیلتراسیون گلومرولی کاهش می دهد و برخی از ضایعات گلومرولی دیگر به عنوان به طور عمده دلیل آن این است. بیماران خواهد شد بسیاری از علائم آن است. در حالی که دیالیز فقط یک نوع روش که برای کمک به کاهش علائم با حذف برخی از سموم و مواد زائد است که می تواند تخلیه توسط کلیه خود را است. که منجر به دیالیز قادر به درمان سندرم نفروتیک از مبدا است.
چرا سلول های بنیادی درمان ممکن است جایگزین به دیالیز؟
سلول های بنیادی درمان با استفاده از سلول های ذاتی از بیماران از مغز استخوان. پیوند این سلول ها به کلیه در داخل پس از جدایی در شرایط آزمایشگاهی. سپس سلول ها را سلول های کلیه مفید تبدیل خواهد شد آسیب کلیه را تشکیل می دهند و تعمیر قسمت از دست دادن کلیه به حمایت از کار کلیه و دوباره. این سلول ها واقعا از بدن انسان است که به معنی آنها عوارض جانبی و واکنش رد ندارد. در این روش درمانی را به گردش خون کلیه و کل بدن را بهبود بخشد. بهبود گردش خون وضعیت بیمار از کلیه که به معنی کلیه به اندازه کافی خون از طریق دارند تغییر خواهد کرد. پس از آن کلیه و دوباره بدون هیچ بیماری یا مشکل کار خواهد کرد.
بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang بیمارستان خاص برای بیماری کلیوی است، سلول های بنیادی درمان و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می شوند، درمان اصلی آن است. اگر شما هر گونه سوال در مورد بیماری های کلیوی، لطفا ارسال ایمیل به kidney-treatment@hotmail.com، و یا تماس با ما با Whatsapp: 86 18633865632. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کمک به شما شما در حل مشکلات.



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید سلول درمانی درمان بیماری مزمن کلیه موثر بنیادی

می توانید سلول های بنیادی درمان بیماری مزمن کلیه درمان موثر است؟ سلول های بنیادی درمان به درمان بسیار محبوب برای CKD در چین شد. آن است که واقعا اثر شگفت انگیز در درمان بیماری های کلیوی است. بیشتر و بیشتر بیماران به علاقه مند در این شروع می شود.

چه سلول های بنیادی؟

درمان با سلول های بنیادی سلول های بنیادی بیماران خود از مغز استخوان که به روش زیست شناسی سلولی مشتق شده است. آن را از طریق جداسازی خارج از بدن و پیوند آن را به کلیه بیماران. آن را مانند برخی بذر در خاک از کلیه رشد خواهد کرد و تبدیل شدن به به رسیده به نظر می رسد، سپس آن را به عملکرد کلیه از سلول های کلیه تبدیل خواهد شد. پس از آن خواهد که هدف از مکمل رسیدن به، تعمیر آسیب کلیه و از دست دادن عملکرد کلیه به بهبود عملکرد کلیه.

چگونه دوز استم سل تراپی کار برای درمان بیماری مزمن کلیه؟

هنگامی که سلول های بنیادی به بدن بیمار برسد، ضایعات کلیوی خواهد ارسال نشانه به آن جذب می کند. پس از آن به ضایعات کلیوی، وجود خواهد داشت بسیاری از دختر سلول که همان خود هستند. این دختر سلول به انواع سلول های که نیازهای کلیه، پس از آن بهبود کلیه میکروسیرکولاسیون محلی، کاهش فشار بالا در داخل گلومرول، کاهش کلیه ایسکمی کسری اکسیژن، به کل گردش خون بدن برای بازیابی و بهبود به طور مداوم تغییر خواهد کرد. که اساسی برای بهبود عملکرد کلیه و درمان بیماری های کلیوی است.

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang بیمارستان خاص برای درمان بیماری مزمن کلیه است، آن را نیز پزشکی میکرو چینی Osmotherapy باید درمان برای هماهنگی است. در نتیجه اثر درمانی دو دریافت خواهید کرد. اگر شما مبتلا به بیماری کلیوی و می خواهید به یک درمان خوب یا می خواهید به یک امتحان کنید بیشتر، لطفا با پزشک آنلاین تماس بگیرید و یا ارسال یک ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com، استفاده از واتساپ / وایبر: +8618633865632 است درست است. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان هر دو طرف از کلیه کیست

چگونه برای درمان هر دو طرف از کلیه کیست؟ کلیه کیست در بیماری های کلیوی شایع است اما هر دو طرف از کیست های کلیوی نادر است. بیماران لازم نیست که در مورد آن نگران باشید، چرا کیست های کلیوی وحشتناک نیست در همه است.

چه هر دو طرف از کلیه کیست؟

کیست های کلیوی از نوع ضایعه خوشخیم که در کلیه معمولا اتفاق می افتد. همانطور که از نام آن پیداست که هر دو طرف کیست های کلیوی است ضایعه خوشخیم اتفاق می افتد در هر دو کلیه ها. تا اراده میزان وقوع می رود با سنین. کیست های کلیوی است وحشتناک تر از مردم فکر می کنم. این نوع از بیماری های کلیوی است که می تواند درمان اگر بیماران درمان مناسب را انتخاب کنید.

انتخاب درمان مناسب برای کلیه کیست

تحت شرایط بدون دیالیز و پیوند کلیه، را انتخاب کنید چینی درمان بیماران کمک خواهد کرد به یک اثر درمانی بی خطر و موثر. با توجه به آن میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ممکن است راه بهتر برای بیماران. این نوع از درمان به بیمارستان های کلیه Shijiazhuang بیماری است که یک بیمارستان خاص برای درمان بیماری مزمن کلیه اختراع شد. درمان است استفاده از طب چینی به عنوان پایه و اساس و درمان بیماری از ضایعه به طور مستقیم. است که می گویند این راه موثر بر بیماری و ثبات بیشتر را درمان کند. این یک راه جدید برای بیماران را انتخاب کنید به جز دیالیز و پیوند کلیه است. این راه واقعی از طریق اثرات مستقیم بر علت بیماری و بهبود وضعیت کلیه برای رسیدن به هدف از درمان است.

بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه یک فرصت بسیار عالی برای بازیابی از این راه بیش از حد. اگر شما مبتلا به بیماری کلیوی و می خواهید به یک درمان خوب یا می خواهید به یک امتحان کنید بیشتر، لطفا با پزشک آنلاین تماس بگیرید و یا ارسال یک ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com، استفاده از واتساپ / وایبر: +8618633865632 است درست است. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه جایگزینی برای پیوند کلیه برای ESRD

جایگزینی برای پیوند کلیه برای ESRD چیست؟ ESRD (پایان مرحله بیماری کلیوی)، فقط به عنوان نام آن پیداست، آن را به همه نوع بیماری کلیوی اشاره به مرحله نهایی توسعه است. عوارض به شدت در 100000 برسد.
راه سنتی برای درمان ESRD چه هستند؟
با توجه به مطالعات بالینی که در حال حاضر به طور عمده روش ها برای تصفیه خون (همودیالیز، دیالیز صفاقی) و پیوند کلیه. که پیوند کلیه به عنوان مستقیم ترین راه برای درمان ESRD در نظر گرفته. اما بیماران به داروهای ضد رد و جلوگیری از سایر بیماری های کلیه دوباره عود. واکنش رد و عوارض دیگر از پیوند کلیه بیشتر و بیشتر جلب توجه مردم که بیماران شروع به فکر می کنم در مورد راه های دیگر به جای پیوند کلیه پیدا
چه جایگزینی برای پیوند کلیه است؟
بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang خود را در این برای سال های بسیاری اختصاص داده و پیدا کردن یک راه جدید برای درمان ESRD به جای پیوند کلیه، به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. این نوع از راه دارای چهار توابع اصلی برای درمان بیماری کلیه: ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، رگ های خونی گشاد. هر دو آنها با توجه به اصل طب غربی و طب چینی استفاده به عنوان پایه و اساس. در نتیجه التهاب کلیه در داخل و افزایش گردش خون و استاز خون را حذف کنید. را کلیه بازیابی به حالت عادی پس از آن بیماری کلیوی ناپدید می شوند. بیمارستان دارای هفت درمان مشخصه بزرگ برای بیماری های کلیوی، و همه آنها گیاهان چینی استفاده که از طبیعت می باشد.
بیماران لازم نیست که در مورد عوارض جانبی از همه درمان در بیمارستان نگران باشید. با ما هم +86 18633865632 در تماس باشید: در صورتی که منافع در درمان و یا می خواهید برای بهبود سلامت خود، لطفا یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال، شما می توانید واتساپ / وایبر استفاده کنید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه داروها خوب برای بیماران پس از پیوند کلیه

چه داروهای خوب برای بیماران بعد از پیوند کلیه هستند؟ بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی فکر می کنم که پیوند کلیه بهترین راه برای درمان بیماری های کلیوی است. با این حال آن است نه در واقع. هستند بسیاری از پرسش ها بر روی بیماران بعد از پیوند کلیه ظاهر خواهد شد وجود دارد.
مشکلات پس از پیوند کلیه
به طور عمده مشکلات بعد از پیوند کلیه هستند واکنش رد و بقا. در حساب از که پیوند کلیه است استفاده از کلیه خارج به جای ذاتی کلیه. بنابراین بدن انسان زندگی در هماهنگی با کلیه جدید سخت است. در ابتدا هر دو از مناسب نیست برای هر یک از دیگر، پس از آن دوره رد اتفاق می افتد. مشکل دیگر نرخ زنده ماندن است. بیمارانی که عمل جراحی را از پیوند کلیه است به احتمال زیاد به میزان بقای پایین.
چه داروها مفید به بیماران بعد از پیوند کلیه؟
بیماران و کلیه نیاز به یک تنظیم برای بهبود کیفیت زندگی است. طب غربی است ترجیح می دهم به استفاده از هورمون برای درمان بیماری است که تحریک بیش از حد به بدن انسان است. به طوری که طب چینی بهترین انتخاب برای بیماران را انتخاب کنید است. اصل طب چینی است به تنظیم بدن و بهبود فعالیت تمام ارگان. به عنوان بیمارستان خاص از بیماری کلیوی را درمان، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang خوب در استفاده از طب چینی است که برای درمان بیماری های کلیوی از ریشه. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان اصلی بیمارستان است. این درمان استفاده از طب چینی توسط برنامه کاربردی خارجی برای درمان بیماری به طور مستقیم از ضایعه می شود. آن است که معمولا منطبق با طب چینی برای دریافت اثر درمانی دو برابر شود.
بیمارستان دارای هفت درمان مشخصه بزرگ برای بیماری های کلیوی، و همه آنها گیاهان چینی استفاده که از طبیعت می باشد. با ما هم +86 18633865632 در تماس باشید: در صورتی که منافع در درمان و یا می خواهید برای بهبود سلامت خود، لطفا یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال، شما می توانید واتساپ / وایبر استفاده کنید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است که ممکن است به توقف دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

است که ممکن است برای جلوگیری از دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟ دیالیز است که دیگر بهترین راه برای درمان نارسایی کلیه دیگر. دلایل بسیاری برای بیماران به در نظر گرفتن برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد.
دلایل برای بیماران به توقف دیالیز چیست؟
دیالیز به عنوان شایع درمان جایگزین برای بیماری های کلیوی فقط یک نوع روش به انتشار علائم بیماری بیماری است. وقتی کلیه آسیب دیده بود که آن را می توانید سموم و مواد زائد بیش از حد از بین نمی برد و سپس دیالیز کمک خواهد کرد تا کسانی که همه چیز بد تخلیه از بدن انسان است. اما آن را نیز کلیه مصنوعی نامیده می شود، که به معنی آن جایگزین کلیه واقعی برای حمایت از بدن به کار می کنند. با این حال اگر آن را می خواهد به جای کلیه واقعی سپس آن را خواهد داد تا طیف عملکرد واقعا کلیه است. کلیه خواهد از قبل آسیب سروز بیشتر و هیچ استفاده دیگر. اگر بیماران می خواهید برای درمان نارسایی کلیه آنها نیاز به پیدا کردن راه های دیگر است.
راه برای کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز
نارسایی کلیه درمان باید با خسارت های کلیه تعمیر شروع و بهبود عملکرد کلیه. با توجه به که کلیه Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری با استفاده از هسته درمان مشخصه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای درمان نارسایی کلیه با پایه و اساس طب چینی. همانطور که همه ما شناخته شده است که طب چینی درمان بیماری از مبدا و همچنین می تواند ترویج گردش خون و استاز خون. با استفاده از این راه خواهد شد حجم جریان خون به کلیه را بهبود بخشد. خون کافی را به فعالیت های عادی از کلیه حمایت و از خواب بیدار آن. در نتیجه اثر درمانی در مورد نارسایی کلیه دریافت خواهید کرد.
استفاده از طب چینی برای درمان بیماری مزمن کلیه جایگاه ویژه بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang است. اگر شما هر گونه سوال در مورد بیماری مزمن کلیه، لطفا ارسال ایمیل به kidney-treatment@hotmail.com، و یا تماس با ما با Whatsapp: 86 18633865632. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کمک به شما شما در حل مشکلات.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر هر گونه طب طبیعی برای بیماران وجود دارد بعد از دیالیز

اگر هر گونه طب طبیعی برای بیماران پس از دیالیز وجود دارد؟ دیالیز یک روش معمول برای افرادی که به درمان بیماری های کلیوی است. تعداد بیمارانی که دیالیز دریافت بزرگ است. هنگامی که به نظر می رسد برخی از مشکلات کلیه بسیاری از بیماران رفتن خواهد به دیالیز برای حل این مشکل وجود دارد. اما سوال بعد پس از دیالیز جدی تر از قبل است.
عوارض جانبی شایع در بیماران پس از دیالیز
سندرم عدم تعادل دیالیز: میزان وقوع 3.4٪ تا 20٪ است. عمدتا اجرای، تهوع، استفراغ، بیقراری و غیره.
فشار خون پایین: رایج عوارض جانبی دیالیز است، میزان وقوع 20٪ تا 40٪ که از دلایل مختلف باعث شده است.
نارسایی قلبی: یکی از عوارض جانبی مهم ترین و جدی ترین دیالیز است، وقوع است بسیار بالا به دیگران مقایسه نکنید.
گرفتگی عضله: همچنین شایع اثر جانبی دیالیز، میزان وقوع 10٪ تا 5٪ است.
در غیر این صورت، خستگی، خارش پوست نیز رایج عوارض جانبی دیالیز هستند.
طب طبیعی برای بیماران بعد از دیالیز
همانطور که همه ما شناخته شده است که طب چینی است می آید از گیاهان طبیعت. این بدان معناست که آن را عوارض جانبی کمتر از دیالیز داشته باشد. با توجه به این بیماران بیشتر و بیشتر ترجیح می دهند به انتخاب درمان چینی برای درمان این بیماری است. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یک درمان برای بیماری های کلیوی با پایه و اساس طب چینی است. همه داروها در طب میکرو چینی Osmotherapy می آید از طبیعی، به طوری که بیماران باید در مورد عوارض جانبی نگران باشید. کارشناسان همچنین می دهان به این درمان همسان به رسیدن به یک نتیجه بزرگ تر برای بیماران بهبود می یابند. همچنین می تواند بیماران برای جلوگیری از دیالیز کمک کند حتی خلاص شدن از آن را دریافت کنید.
این درمان به بیمارستان های کلیه Shijiazhuang بیماری است که یک بیمارستان خاص برای درمان بیماری مزمن کلیه اختراع شد. اگر شما هر گونه سوال در مورد بیماری مزمن کلیه، لطفا ارسال ایمیل به kidney-treatment@hotmail.com، و یا تماس با ما با Whatsapp: 86 18633865632. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کمک به شما شما در حل مشکلات.



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای مدیریت یک بیماری 5 مرحله کلیوی

امروزه بیشتر و بیشتر مردم در حال مبارزه با بیماری مزمن کلیه. و من به بیماری های کلیوی و بیماری در مرحله 5 است. من در اینجا می خواهم برای به اشتراک گذاشتن تجربه من با تمام بیماری ها از کلیه ها. و من امیدوارم که ما می توانیم از یکدیگر حمایت و کمک به یکدیگر.

من هیچ مواد افزودنی، تنها چیزی است که من از داروهای ضد فشار خون (که به خوبی کار نمی کنه) من نیست. من در نظر گرفتن داروهای ضد فشار خون با هر وعده غذا، و من قرص خواب در شب، در غیر این صورت من نمی توانم بخوابم. من معمولا در مورد 4 بار در طول روز خوردن، و آن را کمک می کند تا من را نگه دارید تا کلسیم، آن کمک می کند حل و فصل معده من، و کمک می کند تا با طعم و مزه بد در دهان من من دریافت کنید. من هم گرفتن عکس های ماهانه EPO به نگه داشتن هموگلوبین من است حدود 9.5 یا بیشتر. من به برخی از نشانه ها، مانند هر کس دیگری. من فکر می کنم بزرگترین چیزی است که من به صورت روزانه مبارزه با خارش. من سعی می کنم به تماشای آنچه من خوردن و نوشیدن، و من داروهای ضد فشار خون خود را، اما من هنوز هم بسیاری از خارش می شوید.

من تهوع از زمان به زمان، اما اگر شما مراقب آنچه می خورید و چه مقدار از آن کمک می کند. من هم سعی کنید به خوردن نیست در اواخر شب. من خستگی، اما آن را خیلی بد نیست. قرص های خواب آور قبل از خواب برای کمک به یک خواب خوب شب است، به طوری خستگی در طول روز است بد نیست. نگه داشتن یک نگرش مثبت و اجازه نمی دهد آن را به شکست این بیماری است. شما در کنترل بدن خود را، به طوری که اقامت در کنترل.

اگر کسی تجربه مشابه من می خواهم از شما بشنوم، و یا شما می توانید به من یک پیام برای Asya.yue@mail.ru، واتساپ +86 18203204121 ترک کنند.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای محافظت از کلیه های خود را بهتر در نفریت لوپوس

در درمان نفریت لوپوس، لوپوس مهم است برای کنترل با ایمنی. با این حال، بیماران معمولا نادیده گرفته، برای محافظت از کلیه ها، در نهایت باعث اختلال عملکرد کلیوی. در چنین شرایطی، مهم است که به محافظت از کلیه ها خود را برای جلوگیری از بدتر شدن عملکرد کلیه. خب پس، چه عواملی می تواند باعث آسیب کلیه را تشدید؟

1. فشار خون بالا

بیماران مبتلا به نفریت لوپوس اغلب از فشار خون بالا در حالی که فشار خون بالا بزرگترین خطر ابتلا به زوال عملکرد کلیوی رنج می برند. بنابراین، اگر شما نفریت لوپوس، شما باید برای تنظیم فشار خون به طور منظم. اگر فشار خون شما بالا است، شما باید آن را کنترل شدت.

2. پروتئینوری

پروتئینوری نشان دهنده نه تنها گلومرول آسیب دیده، اما همچنین می تواند آسیب به فضای میان بافتی لوله شود. پروتئینوری خطر دیگری به ارتقاء بیماری کلیوی است. کاهش می پروتئینوری را کاهش دهد و آسیب کلیوی نقش مهمی در حفاظت کلیه بازی کند. مهارکننده های ACE و ARB می تواند پروتئین را کاهش می دهد، از بین بردن بیماری ام اس کلیوی و محافظت از کلیه شما بهتر است.

3. داروها سمیت کلیوی

برخی داروها معمولا آسیب به کلیه ها، مانند کانامایسین، جنتامایسین، سولفونامیدها، و درد. شما باید با استفاده از این داروها اگر شما نفریت لوپوس، به منظور جلوگیری از بدتر شدن کلیه خود را جلوگیری از.

4. عفونت

به راحتی به عفونت را در حین درمان نفریت لوپوس منجر شود. عفونت معمولا عود باعث یا بدتر نفریت لوپوس. بنابراین، بسیار مهم است که شما برای جلوگیری از عفونت در زندگی روزمره خود را. هنگامی که شما یک عفونت، دکتر خود مراجعه کنید و دارو را در زمان.

5. چاقی

چاقی یک عامل خطر برای چربی خون، فشار خون بالا و بیماری عروق کرونر است، اما همچنین پروتئین و کلیه تنزل آسیب را افزایش دهد. اگر چربی بیماران نفریت لوپوس آنها نیاز به کاهش وزن و حفظ وزن ایده آل خود را.

علاوه بر این، برای جلوگیری از آسیب به کلیه، درمان موثر است به سلول های بنیادی. در این روش درمانی است که توسط کارشناسان در بیمارستان ما طراحی شده است. مواد تشکیل دهنده فعال در درمان کمپلکسهای ایمنی می تواند از بدن خارج شده است. علاوه بر این، آنها نیز تغذیه سلول های کلیه آسیب دیده، بهبود توانایی خود شفا از کلیه ها و اختلال تنظیم سیستم ایمنی بدن به بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از عود نفریت لوپوس.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ: +86 18203204121

تدریس خصوصی در خانه: + 86-311-86954186



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان بیماری کلیه پلی کیستیک و افزایش حجم ادرار
کلیه ها می تواند زباله و مایع اضافی را از بدن در ادرار فیلتر کنید. هر روز، یک مقدار ادرار تولید شده در حالت صحیح. با این حال، زمانی که کلیه ها به درستی کار نمی کند، خروجی ادرار کاهش خواهد یافت. درمان برای کلیه پلی کیستیک با کاهش حجم ادرار چیست؟
کلیه پلی کیستیک و خروجی افزایش ادرار
کلیه پلی کیستیک با کیست های متعدد در هر دو کلیه مشخص می شود. چگونه برای افزایش کیست، آنها را فشار بر نفرون نزدیک شود، که منجر به ایسکمی کلیوی و کمبود اکسیژن. تامین نامناسب کلیه اکسیژن ممکن است به فیبروز کلیوی و بافت اسکار، که منجر به از دست دادن عملکرد کلیوی شود. علاوه بر این، کیست بزرگ می توانید نفرون بیشتر و بیشتر جایگزین. بنابراین، عملکرد کلیه را کاهش می دهد. زمانی که کلیه ها به درستی کار نمی کند، خون کمتر خواهد از طریق کلیه ها جریان است. خروجی ادرار منجر خواهد شد.
درمان بیماری کلیه پلی کیستیک و افزایش حجم ادرار
کاهش در نتایج حاصل از ادرار را از کلیه آسیب کلیه پلی کیستیک و کاهش عملکرد کلیه است. برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با کاهش حجم ادرار به طور موثر، بیماران باید درمان به عقب صدمه به کلیه و کنترل علل کاهش عملکرد کلیه است. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یک درمان موثر برای مدیریت بیماری کلیه پلی کیستیک است.
در مرحله اول، مواد تشکیل دهنده موثر می تواند دارو برای کشتن سلول های پوشش دیواره کیست برای جلوگیری از ترشح مایع کیستیک. اگر چنین است، کیست متوقف خواهد شد در حال رشد. در همان زمان، داروهای چینی می تواند نفوذپذیری دیواره کیست را بهبود بخشد به منظور پاک مایع کیستیک در کیست. اگر کیست های بزرگ را می توان فشرده، فشار علیه نفرون کاهش خواهد یافت، و هیچ کیست تر جایگزین نفرون است. عملکرد کلیه را متوقف خواهد کرد به کاهش است.
دوم، پزشکی سیستم خود شفا چینی میکرو Osmotherapy می تواند در بدن فعال می شود. هنگامی که بافت کلیه آسیب دیده و سلول های ترمیم شود، تعداد نفرون را افزایش دهد. هنگام بازیابی ساختار کلیه، کلیه ها بهتر خواهد عمل کند. اگر خون توسط کلیه ها فیلتر، خروجی ادرار در بیماری کلیه پلی کیستیک افزایش خواهد یافت.
طب چینی می تواند یک بیماری کلیه پلی کیستیک خوب درمان و کاهش تعداد کیست های کلیوی. اگر شما می خواهید به طب چینی، شما می توانید به بیمارستان ما در نفروپاتی Shijiazhuang شرکت آمده است. شما می توانید پست asya.yue@mail.ru ارسال و یا اضافه کردن واتساپ من +86 18203204121 برای دریافت اطلاعات دقیق.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان کاهش در عملکرد کلیه در نارسایی کلیوی
کلیه انجام یک تابع مهم از بین بردن مواد زائد را از خون و تنظیم سطح آب مایع است. با این حال، عوامل خاصی مانند فشار خون بالا، دیابت، یا یک عفونت برای مدت زمان طولانی، این همه می تواند به صدمه به کلیه ها، که منجر به کاهش در کلیه شود. چه کار می کنید برای کاهش کلیه fnktsii؟
1. دیالیز و پیوند کلیه
زمانی که کلیه ها کار نمی کند، دیالیز برای نجات قربانی لازم است. در دیالیز، خون را از طریق غشای خارجی که اجازه می دهد تا مواد زائد از خون می خواهد از خون و در مایع دیالیز پیدا می کند. از آنجا که نرخ انباشت زباله ممکن است لازم باشد به انجام دیالیز به اندازه 3 بار در هفته. هنگامی که دیالیز برای نارسایی کلیه کار نمی کند، خود را به در لیست پیوند کلیه است. اما شما باید بدانید که مشکلات بسیاری برای پیدا کردن یک جفت از کلیه وجود دارد. شما ممکن است نا امید.
2. بنیادی Cleto درمان
شما می توانید آن را به رشد سلول های جدید به کلیه خود استفاده کنید.
3 سونا و عرق درمان
آنها از بین بردن مواد سمی از بدن و تحریک سیستم ایمنی بدن. سیستم ایمنی بدن در نهایت باعث تحریک عملکرد کلیه و آنها را مناسب.
4. خواب
مواد غذایی است که به منظور درمان در نظر گرفته شده، اما به ارائه بدن با آنچه در آن نیاز به عملکرد درست. فقط بقیه پست درمان.
پزشکی 5. میکرو چینی Osmotherapy
در این روش درمانی در طب سنتی چینی (TCM) بر اساس، و ترکیبی از روش های پزشکی مدرن و فن آوری. داروها به طور کامل نابود شده و می تواند به صدمه به کلیه به طور مستقیم توسط دستگاه اسمز معکوس و نافذ است. مواد تشکیل دهنده فعال یک تابع به گشاد شدن عروق خونی، جلوگیری از التهاب و انعقاد، اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی و تامین مواد مغذی. همه آنها شرایط خوبی برای از بین بردن آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه است.
علاوه بر روش های فوق برای درمان کاهش کلیه، ما نیز دیگر راه حل های موثر و طبیعی داشته باشد. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد آنها، لطفا یک پیام در ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ +86 18203204121، اعمال شده به وضعیت پزشکی از توضیحات را ترک کنند. ما به شما به عنوان وقت پاسخ خواهد داد به زودی.



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای بازگرداندن عملکرد کلیه طبیعی و بدون همودیالیز

سلام، دکتر. برادر من 55 دیالیز برای تقریبا 2 سال است. هر نوع درمان شما می توانید از دیالیز بازگشت؟

در اینجا، این مقاله می تواند کمک به شما بیشتر در مورد دولت خود را از بیماری یاد بگیرند، به این امید که این می تواند به شما کمک کند بهتر مراقبت از خود و یک درمان مناسب تر را انتخاب نمایید. رایگان دکتر آنلاین می تواند کمک به شما در یادگیری بیشتر در مورد شرایط خود و بیماری درمان منحصر به فرد ما به طور مستقیم و به سرعت.

در طب، دیالیز یک روش از بین بردن مواد زائد و آب اضافی از خون است، و به طور عمده به عنوان یک جایگزین مصنوعی از عملکرد کلیه از دست داده در افراد مبتلا به نارسایی کلیه استفاده می شود. با این حال، مشکل این است که آن را کمبود های درمان است به جای عملکرد کلیه آن را به عنوان تابع به خطر بیافتد غدد درون ریز کلیه بین نمی برد.

علاوه بر این، بیشتر و بیشتر بیماران می خواهید را به دیگر اقدامات لازم برای کاهش و یا خلاص شدن از شر دیالیز. در این مورد، TCM (طب سنتی چینی) مناسب تر برای بیماری وضعیت شما است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یک برنامه خارجی نوعی از TCM است و متخصص در درمان بیماری های کلیه است. پزشکی میکرونیزه تواند صدمه به کلیه نفوذ، کنترل فشار خون بالا، جلوگیری از التهاب و جلوگیری از بدتر شدن عملکرد کلیه از ریشه. در مقایسه با دیالیز، آن است که در حفظ سلامت با هدف و افزایش عملکرد کلیه باقی مانده، تا آنجا که ممکن است.

مهم این است که آن را ارائه می دهد بیش کلیه محیط داخلی و کمک می کند تا برای بازگرداندن کلیه ها. این واقعا می تواند به شما کمک کند بیشتر است. لطفا واتساپ من اضافه کنید: +86 18203204121 و یا VK: Asyayue، برای دریافت اطلاعات بیشتر به طور مستقیم. علاوه بر این، پست الکترونیکی به ایمیل Asya.yue@mail.ru و یا یک پیام در زیر ترک، ما خوشحالیم که به شما ارائه یک مدیریت حرفه ای تر سریع و رایگان می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهبود عملکرد کلیه، خواندن این مقاله، "چگونه به بهبود عملکرد کلیه در نارسایی کلیه؟"، لطفا.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین بالا و تورم آیا بیماری مزمن کلیه و چگونه به درمان است

دکتر من یه سطح بالای کراتینین و تورم در بدن به طور جدی. این یعنی این که من از بیماری مزمن کلیه رنج می برند؟ و چگونه برای درمان بیماری های کلیوی؟ این یک سوال دکتر آنلاین ما دریافت کرده است. هنگامی که شما می توانید از وضعیت بیماری خود را تعیین کنید، متخصص به شما نشان می دهد برای پیدا کردن یک دکتر محلی و دریافت اطلاعات دقیق برای دولت خود را از بیماری.

شناسایی بیماری خود را

هنگامی که سطح کراتینین بالا می تواند با بیماری حاد کلیوی ایجاد می شود. و پس از آن را می توان درمان اگر شما را درمان مناسب است. اگر شما از بیماری مزمن کلیه رنج می برند. این یک مشکل جدی است. بیماری مزمن کلیه از دست دادن تدریجی عملکرد کلیه طی چندین ماه یا سال است. بنابراین، برای درمان بیماری مزمن کلیه نیاز به تلاش بیشتر و زمان زیادی را.

ادم نشانه روشنی از بیماری های کلیوی است. کلیه ها به طور معمول استفاده نکنید، آب باقی مانده می تواند بدن را ترک نمی کند. بنابراین، از آب باقی مانده و وارد جریان خون از طریق رگ های خونی در اندام بدن. بنابراین، تورم است وجود دارد.

چگونه به سطح کراتینین کمتر و تورم در بیماری های کلیوی hronchieskoy؟

همانطور که می دانیم، Osmotherapy به طب میکرو چینی یک درمان بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang است. این دارو اثرات بسیار خوبی برای درمان بیماری مزمن کلیه. این می تواند به رگ های خونی رقیق، افزایش گردش خون، سوخت و ساز بدن افزایش، افزایش حجم ادرار، عرق کردن، و غیره در بیمارستان ما هستند درمان های بسیاری برای درمان بیماری کلیه وجود دارد. این درمان ها شامل سوپ چینی دارویی، حمام پا، حمام دارویی برای بدن، یک دایره درمانی، انما درمان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، ترکیب مه کان، و غیره بسیاری از بیماران به بیمارستان می آیند و از دارو را برای درمان بیماری کلیه. آنها همه نتایج بسیار خوبی دریافت کرد، و جلوگیری از دیالیز. این دارو ممکن است با هم گرفته شده برای یک هدف بسیار بالا است.

اگر شما علاقه مند در طب چینی هستند، می تواند تجزیه و تحلیل خود را از بیماری کلیوی در Asya.yue@mail.ru otpralyat ایمیل ما، و یا اضافه کردن واتساپ من +86 18203204121 برای کمک به شما راهنمایی برای درمان بیماری های کلیوی است.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از عملکرد کلیه از کاهش در بیماری های کلیه

من یک بیمار بیماری کلیوی هستم و عملکرد کلیه از 64٪ به 43٪ در یک هفته کاهش یافته است، من می خواهم بدانم چگونه می توانم آن از کاهش جلوگیری از؟ با توجه به عملکرد کلیه شما در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه، بنابراین شما باید درمان مناسب در حال حاضر.

برای مورد خود را، شما باید توجه ویژه به آن پرداخت. عملکرد کلیه خود را بسیار تنها در یک هفته delined، اگر وضعیت خود را پیشرفت این سرعت پس از آن کلیه های خود را به طور کامل پس در یک زمان کوتاه دریافت خواهد شکست، پس از آن شما را به دیالیز به طولانی طول عمر خود را. در حال حاضر شما ممکن است هیچ ناراحتی ندارد چرا که در حال حاضر به جبران خسارت از بدن خود را هنوز هم می تواند کراتینین بدون افزایش حفظ و حفظ موارد دیگر خود را بدون اختلال. اما هنگامی که به بیماری های کلیوی را به مرحله 4، کراتینین خود را به سرعت در حال افزایش خواهد یافت، الکترولیت اختلال شروع خواهد شد و هموگلوبین کاهش خواهد یافت، بنابراین وجود خواهد داشت علائم ناراحت کننده در بدن است.

در حالی که در حال حاضر شما فقط در مرحله 3 بیماری کلیه هستند، و اگر شما می توانید چینی درمان بهبود پزشکی حرفه ای شرایط، بیماری خود را هنوز هم برگشت پذیر است. با این حال، استفاده از استاندارد طب گیاهی چینی بسیار سخت است و نسخه های مختلف از یکدیگر و همچنین به وضعیت بیماری های مختلف استفاده می شود. و همچنین برای بیماران کلیوی، نه تنها یک یا دو طب گیاهی چینی می توانید آن را درمان کنند. چه بیماران نیاز به درمان منظم و راه ترکیب به استفاده از طب چینی موثر است

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی پیشگیری عملکرد کلیه از کاهش در بیماری های کلیوی و یا می خواهید به بهبود عملکرد کلیه خود را، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فراز کراتینین 3.9-1.6 آیا به این معناست بیماری کلیه قابل برگشت است

فراز کراتینین 3.9-1.6 آیا به این معناست بیماری کلیوی قابل برگشت است؟ در واقع، بیماری های کلیوی با سطح کراتینین می تواند معکوس شود اما تنها اگر شما می توانید آن را در مراحل اولیه پیدا کردن و می توانید درمان به موقع دریافت.
کارشناسان می گویند که رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری مزمن کلیه را ایفا می کند، یک رژیم غذایی خوب ممکن است اثر درمانی دو برابر، یک رژیم غذایی بد ممکن است کلیه شما صدمه دیده است. نگاهی به یک مقدار زیادی از پروتئین در یک زمان کوتاه ممکن است سطح کراتینین را افزایش دهد، پس از برنامه رژیم غذایی خود را تنظیم کنید، سطح کراتینین ممکن است به حالت عادی دوباره. اما اگر شما می توانید تنظیم در زمان را ندارد، سطح کراتینین بالا ممکن است کلیه شما آسیب برساند، موجب بیماری کلیوی. پس یک بار کراتینین خود را افزایش یافته است، حتی آن است که فقط بالاتر که سطح طبیعی، شما باید با توجه به آن، به طوری که برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه خود را.
اگر سطح کراتینین افزایش یافته است توسط عامل بیماری ایجاد می شود، شما همچنین می توانید آن را به عنوان زمانی که آن را بیش از بیش از حد از سطح نرمال نیست معکوس می باشد. بنابراین، اگر شما یک فرد با سطح کراتینین بالا، نمی ترسم، فقط به یک بیمارستان عادی و پیدا کردن دلایل اساسی، پس از آن اقدامات مربوطه را با توجه به شرایط خود را، شما می توانید آن را کنترل کنید.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که به بیماری های کلیوی با سطح کراتینین بالا را می توان در مراحل اولیه با درمان مناسب معکوس شود. اگر می خواهید مطمئن شوید که چه درمان را می توان به برای معکوس بیماری های کلیوی استفاده و یا می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا خود را، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

هر احتمالی برای معکوس کردن بیماری مرحله 5 کلیه با 11٪ عملکرد کلیه وجود دارد

آیا فرصتی برای معکوس بیماری مرحله 5 کلیه با عملکرد کلیه 11٪ وجود دارد؟ در واقع، برای بیماران مبتلا به عملکرد کلیه 11٪ آن سخت است به معکوس بیماری خود کاملا، اما آنها می توانند عملکرد کلیه خود را با کمک درمان مناسب بهبود بخشد.
چه درمانی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟
در گذشته، مردم در نظر گرفته است که بافت کلیه آسیب دیده را نمی توان ترمیم و عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته است. اما تا به امروز، آن را ثابت کرده است که کسانی بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر قبل از آنها به نکروز تبدیل شود.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از معروف ترین درمان بیماری کلیوی، می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را بهبود بخشد.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان نوآورانه بر اساس TCM است، و هدف در تعمیر کلیه ها دچار اختلال و دوره نقاهت عملکرد کلیه. این متفاوت است از درمان های سنتی و بیرونی استفاده می شود است. از طریق برنامه های کاربردی بالینی، این درمان ثابت شده است که امن، مناسب و موثر است.
با کمک این درمان، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی داشته باشند. و برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند که آنها ممکن است این شانس را از دست بازگشت به زندگی عادی، اما آنها هنوز هم فرصت برای لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بالا را دارند. در طول درمان، دکتر گیاهان مختلف برای افراد مختلف با توجه به شرایط خود ترتیب، به طوری که برای رسیدن به بهترین اثر درمانی.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به بهبود عملکرد کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به اجتناب از دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 7.1

چگونه برای جلوگیری از دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 7.1؟ در واقع، تا زمانی که بیمار می تواند درمان مناسب دریافت به موقع آنها می توانند شانس خود را برای بهبود عملکرد کلیه، در نتیجه برای به تاخیر انداختن یا پیشرفت این بیماری را معکوس کنید. پس از بیماری خود را کاملا می رود، آنها یک شانس برای جلوگیری از دیالیز است.
چگونه برای جلوگیری از دیالیز برای بیمار بیماری کلیه با کراتینین 7.1؟
شما می دانید دلیل این که چرا نیاز بیمار به دیالیز است کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است و می تواند موثر کار نمی کند، آنها نیاز به کمک گرفتن از دیالیز به زندگی بهتر است. است که می گویند تا زمانی که بیمار می تواند عملکرد کلیه خود را بهبود آنها یک شانس برای جلوگیری از دیالیز است.
چه نوع درمان برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی آن ثابت شده است به اثر در درمان بیماری کلیه. این چهار عملکرد اصلی که ضد ترومبوز، ضد التهاب، ضد انعقاد و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط آن دسته از توابع، بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و آنهایی که باقی مانده را می توان از آسیب بیشتر محافظت می شود. در چنین راهی، عملکرد کلیه را می توان تا حد زیادی بهبود یافته است. علاوه بر این، درمان نیز برای ترویج گردش خون و برطرف استاز خون مفید، پس از آن می تواند آسیب کلیه ها کاهش می دهد.
حالا شما می دانید که طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 7.1 جلوگیری از دیالیز با بهبود عملکرد کلیه کمک می کند. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان مرحله 3 بیماری کلیه با کراتینین 2.7

چگونه برای درمان مرحله 3 بیماری کلیه با کراتینین 2.7؟ در درمانگاه، سطح کراتینین به عنوان یکی از شاخص بیماری کلیوی آن می تواند شرایط کلیه در برخی از درجه را منعکس کند. بنابراین، برای بیمار با سطح کراتینین بالا، آنها را از هیچ تلاشی برای کاهش سطح کراتینین بالا یدکی.
آیا کراتینین 2.7 نشان می دهد مرحله 3 بیماری کلیه؟
به طور کلی، کراتینین 2.7 متعلق به مرحله 3. اما شما می دانید، سطح کراتینین تنها شاخص بیماری کلیوی نیست، علاوه بر این، بسیاری از عوامل هستند خواهد سطح کراتینین تاثیر بگذارد. بنابراین ما فقط می تواند تشخیص خشن با سطح کراتینین را، اگر شما می خواهید به تشخیص بیشتر شما نیاز به برخی از عوامل دیگر را در نظر. اما مهم نیست چقدر، به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی، شما باید درمان مناسب به موقع را، به طوری که برای جلوگیری از این بیماری می رود به بدتر است.
چگونه برای درمان مرحله 3 بیماری کلیه با کراتینین 2.7؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یک انتخاب خوب برای بیمار بیماری کلیه با کراتینین 2.5. این نوع از طب چینی درمان خارجی منحصر به فرد است، با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، گیاهان مولکول توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلولی و بافت فضا و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه آسیب دیده به طور موثر.
با کمک این درمان، بیمار با کراتینین 2.7 می توانید فرصتی برای لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان مرحله 3 بیماری کلیه، ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند کراتینین 7.7 بدون دیالیز کاهش

چه درمان می تواند کراتینین 7.7 بدون دیالیز کاهش می دهد؟ در درمانگاه، کراتینین 7.7 است به مراتب بیشتر بالاتر از سطح طبیعی است. معمولا، بیمار با سطح کراتینین تا بالا به دکتر دیالیز به آنها توصیه می شود. اما آیا می دانید که دیالیز است که تنها گزینه در بیمار نیست، برخی از درمان های دیگر را می توان برای کاهش سطح کراتینین بالا در یک راه طبیعی تر و موثر وجود دارد.

چه درمان می تواند سطح کراتینین بالا بدون دیالیز کاهش می دهد؟

روش های درمانی جایگزین شناخته شده ترین بالا هفت درمان است، آن است که یک درمان تک، آن یک سری درمان های شامل شده توسط هفت درمان متفاوت است، هر یک از آنها اثر خوبی در درمان نارسایی کلیه، با یکدیگر آنها می تواند در درمان بهبود همکاری عملکرد کلیه به حدی با محافظت از سلول های کلیه از آسیب بیشتر و تعمیر آنهایی که آسیب دیده است.

درمان های بالا هفت چیست؟

هفت درمان ما در بالا ذکر اشاره به داغ فشرده درمان، کامل حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان، دهان چینی پزشکی درمانی، پا حمام درمانی، چرخه درمانی، انما درمان.

که درمان مناسب تر برای بیمار نارسایی کلیه است.

همانطور که همه ما می دانیم، بیمار متفاوت است نشانه ها و عوارض مختلف و کسانی که درمان همچنین دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری کلیه، بنابراین در طول درمان دکتر خواهد شد درمان های مختلف برای بیمار ترتیب. اگر می خواهید بدانید که چه نوع از درمان برای شما بهتر است، شما می توانید اطلاعات دقیق خود را به ما از طریق ایمیل، پس از تجزیه و تحلیل دکتر ما به شما در اسرع وقت پاسخ دهید.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد Top ما هفت درمان و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با کراتینین 6: آیا من نیاز به دیالیز

دکتر محترم، من یک بیمار نارسایی کلیه هستم و به تازگی سطح کراتینین من است تا 6، من می خواهم بدانم آیا من نیاز به دیالیز در حال حاضر؟

به رک و پوست کنده، من نمی توانم به شما پاسخ دقیق بدهد، چرا که من نه شما را در فرد را ببینید. چه چیزی بیشتر، من شرایط بیماری خود را دقیق نمی دانم. اما با توجه به سطح کراتینین خود را، ما می توانیم مطمئن شوید که بیماری خود را به مرحله 4 بیماری کلیه، است که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی پیشرفت کرده است. به طور کلی، برای بیمارانی که در این مرحله هستند، آنها را بسیاری از نشانه ها و عوارض رنج می برند، بنابراین به منظور از بین بردن درد خود و بهبود کیفیت زندگی خود، دکتر آنها را به دیالیز توصیه می شود. با این حال، همه بیمار نیاز به دیالیز. اگر شما هیچ علائم بسیار، شما می توانید یکی دیگر از درمان های جایگزین دیالیز، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده را انتخاب نمایید. با کمک این درمان، بیمار نارسایی کلیه می تواند عملکرد کلیه خود را به تدریج بهبود، در نتیجه به یک شانس برای جلوگیری از دیالیز.

چگونه می توان میکرو چینی پزشکی Osmotherpay بهبود عملکرد کلیه.

در این روش درمانی یک نوآوری از طب سنتی چینی است، آن را تا چهار عملکرد اصلی، که ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط این چهار توابع، این درمان می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و آنها را از آسیب بیشتر محافظت می شود. چه چیزی بیشتر، آن را می توانید گردش خون ترویج و تامین تغذیه به اندازه کافی برای کلیه به خود تعمیر. بنابراین به تدریج، عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته است.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر تقلا این درمان جایگزین دیالیز و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید به مرحله 5 نفروپاتی IgA بیمار از دیالیز خلاص

مرحله 5 نفروپاتی IgA آنقدر شدید است که بسیاری از بیماران نیاز به برخی از درمان های به طولانی شدن طول عمر و بهبود کیفیت زندگی خود است. دیالیز یکی درمان مطرح است، اما آن را نیز به بسیاری از عوارض جانبی است. سپس می توانید بیماران مبتلا به مرحله 5 نفروپاتی IgA از دیالیز خلاص شوید؟
دیالیز با مرحله 5 نفروپاتی IgA
در مرحله 5، کلیه نزدیک به از دست دادن تمام توانایی خود را برای فیلتر کردن خون. بیش از حد بسیاری از مواد مضر در خون یا واریز داخلی بدن اختلالات حتی ممکن است باعث مرگ شود. دیالیز یک درمان است که می تواند کلیه ها آسیب دیده جایگزین برای فیلتر کردن خون و از بین بردن مواد شیمیایی مواد زائد و سموم از بدن است. با این حال، یکی از درمان آسان برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA است، زیرا ممکن است برخی از عوارض جانبی یا عوارض به راحتی می شود.
می توانید بیماران مبتلا به مرحله 5 نفروپاتی IgA از دیالیز خلاص شوید؟
خوشبختانه، پاسخ مثبت است.
همانطور که می دانیم، پیوند کلیه یک درمان موثر برای بیماری انتهایی کلیه است. با این حال، به دلیل نفروپاتی IgA است کمپلکسهای ایمنی ایجاد می شود، سیستم ایمنی غیر طبیعی ممکن است باعث نفروپاتی IgA به نظر می رسد در پیوند کلیه است. است که می گویند، نفروپاتی IgA ممکن است کلیه جدید حمله کرده، و بیماران ممکن است از بیماری مرحله 5 کلیه رنج می برند.
علاوه بر پیوند کلیه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و پاک کردن آلودگی خون نیز ممکن است به بیماران مبتلا به مرحله 5 نفروپاتی IgA کمک به خارج از دیالیز. اگر چه آنها با استفاده از روش های مختلف و در نظریه های مختلف، هر دو از این دو درمان از بین بردن کمپلکسهای ایمنی، بازسازی ساختار فیلتر کلیه و ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده تمرکز می کنند. فقط اگر کلیه ها می تواند کار خود را با خودشان انجام دهند، می تواند بیماران بدون دیالیز موفقیت زندگی می کنند.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان نفروپاتی IgA یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا طب چینی بهتر از دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه است

من یک بیمار نارسایی کلیه و به تازگی من کراتینین سرم سطح را افزایش می تا 13 به سرعت است. من می خواهم بدانم آیا کار طب چینی برای من؟ آیا بهتر از دیالیز؟
در واقع، برای شما، طب چینی بهتر از دیالیز است، زیرا نه تنها می تواند به تسکین علائم استفاده می شود اما همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور بهبود عملکرد کلیه است.
چرا ما به شما توصیه به دیالیز؟
همانطور که همه ما می دانیم دیالیز سریعترین راه برای پاک کردن بخشی از سم از بدن با در نظر گرفتن بیش از بخشی از عملکرد کلیه بومی است. آن را روشن دور سطح کراتینین به طور موقت، اما می تواند بیماری کلیوی را درمان نیست و بازیابی گلومرول آسیب دیده است. از آنجا که عملکرد کلیه شما آسیب دیده است، این زباله ها نمی تواند خارج از بدن خود را اخراج خواهد شد، به طوری که آنها در بدن خود را از جمله ضایعات micromolecule (مانند کراتینین، اوره خون و اسید اوریک)، زباله مولکول میانه (مانند ترک، گلومرولی-C و PTH) و ضایعات ابر مولکول ها (مانند HCY، RBP و BMG). اما دیالیز است تنها قادر به تخلیه زباله micromolecule، آن نه می تواند روشن دور ضایعات مولکول وسط و ضایعات درشت مولکول است. با ضایعات زیادی در بدن، از آن آسان است برای گرفتن نارسایی قلبی است. دیالیز نیز باعث می شود بسیاری از عوارض جانبی مانند خستگی، گرفتگی عضلانی، خارش پوست و عفونت.
چرا طب چینی بهتر از دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه است.
از آنجا که داروهای گیاهی چینی به طور عمده در پرستاری از محیط زیست داخلی بدن تمرکز، و آن را می توانید به بخش های آسیب دیده از کلیه به طور مستقیم دریافت و آن را می توانید مشکلات کلیوی از اساس به طور موثر حل کند. تنها زمانی که عملکرد کلیوی شده است از او بر اساس بهبود یافته است، تمام علائم ناراحت کننده به حالت عادی خواهد شد به تدریج. اگر شما علاقه مند در درمان داروهای گیاهی چینی و درمان مربوط می باشد، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است سلول های بنیادی مفید برای درمان نفروپاتی IgA با 36٪ عملکرد کلیه

است سلول های بنیادی برای درمان نفروپاتی IgA با عملکرد کلیه 36٪ باشه؟ عملکرد کلیه 36٪ معنی نفروپاتی IgA به مرحله 3 بیماری کلیه پیشرفت کرده است. سلول های بنیادی یک درمان موثر بیماری های کلیوی به دلیل اختلال سیستم ایمنی بدن است.
چگونه می توان سلول های بنیادی درمان نفروپاتی IgA با عملکرد کلیه 36٪؟
میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) بیماری مزمن کلیوی از جمله نفروپاتی IgA به پنج مرحله تقسیم می کند. در مرحله 3، کلیه ها عملکرد در 30٪ ~ 44٪. در این وضعیت، بیماران شروع به از یک سری از نشانه ها و عوارض رنج می برند. برای بهبود کیفیت زندگی بیماران، آنها نیاز به اقدام برای مدیریت مشکل کلیه خود را به طور موثر.
سلول های بنیادی شامل شش مرحله است: تشخیص علمی، انسداد ایمنی بدن، تحمل ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، حفاظت از سیستم ایمنی و تنظیم ایمنی بدن. این مراحل می تواند کمک به مزایای زیر را برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA به ارمغان بیاورد.
1. تشخیص درست: از طریق آزمایش های پیشرفته، پزشکان می تواند محل و درجه آسیب کلیوی دقیقا برای بیماران خود تعیین می کند.
2. مهار واکنش های التهابی در کلیه: از آنجا که کمپلکسهای ایمنی می تواند در زمان کوتاه حذف شود، برخی از روش های مورد نیاز برای مهار فعالیت این مجتمع.
3. حذف کمپلکسهای ایمنی: روش تصفیه خون و برخی از داروهای چینی می تواند کمک به حذف کمپلکسهای ایمنی. تا زمانی که این عوامل بیماری زا حذف می شوند از، کلیه باقی مانده عملکرد بافت می توان محافظت می شود.
4. ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده: در مرحله 3B، بخشی از سلول های ذاتی کلیه تنها آسیب دیده، به طوری که برخی روش ها در سلول های بنیادی به بی درنگ بهبود خود استفاده می شود.
5. جلوگیری از عود نفروپاتی IgA: فقط اگر سیستم ایمنی بدن کار می کند به طور معمول، می تواند به بیماران جلوگیری از به طور موثر نفروپاتی IgA. بنابراین، بیماران باید برخی از درمان های برای عادی سیستم ایمنی بدن خود را.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد سلول های بنیادی یا می خواهید به درمان نفروپاتی IgA خوب، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید چینی داروها کاهش کراتینین 1.9 در نفروپاتی IgA

خواهر من است مبتلا به نفروپاتی IgA تشخیص داده شده است. در حال حاضر، او تحت طب سنتی چینی است و سطح کراتینین او 1.9 است. من می خواهم بدانم می توانید داروهای چینی کاهش کراتینین بالا در نفروپاتی IgA؟

اگر چه کراتینین 1.9 خطرناک نیست، آن است که هنوز هم بالاتر از طبیعی است. طب سنتی چینی (TCM) بوده و برای هزاران سال مورد استفاده قرار برای تنظیم محیط داخلی و درمان بیماری مزمن کلیه از جمله نفروپاتی IgA.

از طریق گسترش عروق خونی و باعث افزایش میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR)، خون بیشتری می توانید به کلیه جریان و توان فیلتر در هر دقیقه. است که می گویند، مواد زائد و سموم از بدن از طریق کلیه ها حذف شده است. در این مورد، سطح کراتینین بالا کاهش می یابد به طور طبیعی.

با این حال، به رک و پوست کنده می شود، طب سنتی چینی برای کاهش سطح کراتینین بالا در نفروپاتی IgA مفید است، اما ممکن است این نسخهها کار در سرعت پایین تر است. در اینجا من به شما توصیه درمان نوآوری طب چینی سنتی، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است، آن را نه تنها می توانید کراتینین بالا اما همچنین می تواند سلول های کلیه و آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیه به طور موثر محافظت می کند. بیشتر چه، آن اثر بیشتر از داروهای سنتی چینی است.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان نفروپاتی IgA؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بر اساس طب سنتی چینی فقط یک شانس برای این بیماران به بازیابی فراهم می کند. از یک طرف، آن را می تواند گردش خون بیماران را تنظیم کند. از سوی دیگر، این درمان می تواند توانایی خود گردآوری سلول های کلیه آسیب دیده را بی درنگ و دستیابی به بازیابی آنها. به عنوان سلول های کلیه آسیب دیده بازیابی به کار، سطح کراتینین بیمار می تواند بیشتر را کاهش داده و کلیه شرایط خود می تواند با موفقیت بهبود یافته است.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این طب چینی برای نفروپاتی IgA و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند بیمار سندرم نفروتیک با 27٪ عملکرد کلیه به یک زندگی عادی

می تواند بیمار سندرم نفروتیک با 27٪ نشات میگیرد کلیه یک زندگی عادی زندگی می کنند؟ خوشبختانه، پاسخ مثبت است، به عنوان درمان موثر توسعه داده شده است برای جلوگیری از زوال مستمر این بیماری و همچنین تا حد زیادی ارتقاء ظرفیت کلیه. داروی گیاهی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy یک مثال خوب است.

27٪ عملکرد کلیه در سندرم نفروتیک به چه معناست؟

این نشان می دهد که تشخیص بیماران به مرحله 4 بیماری کلیوی با کاهش شدید عملکرد کلیوی توسعه یافته است. زمانی که کلیه ها عملکرد در تنها 27 درصد، بیماران علائم جدی مانند پروتئین، تورم و یا ادم، خستگی یا خستگی، خارش پوست، بی اشتهایی، و غیره در حال حاضر اگر به طور موثر کنترل شده نیست، بیماران پیشرفت خواهد کرد برای پایان دادن به بیماری کلیوی مرحله در طول زمان.

می تواند به بیماران با عملکرد کلیه 27٪ در سندرم نفروتیک یک زندگی عادی زندگی می کنند؟

همانطور که در بالا پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ذکر شد می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به بیمار که در این وضعیت برای زندگی بهتر هستند. از دارو درمانی سنتی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک رویکرد جامع با اهداف از بین بردن علت ریشه ای اختلال کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلی کلیه است. به عنوان یک توسعه نوآورانه از طب سنتی چینی، Osmotherapy به یک برنامه کاربردی خارجی از طب گیاهی بدون عوارض جانبی به بدن انسان است.

علاوه بر این، درمان های دیگر طب چینی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا اطمینان حاصل شود اثرات درمانی بهتر از عملکرد کلیه 27 درصد در سندرم نفروتیک از جمله حمام کامل درمان، حمام پا، فتیلهگذاری، چرخه درمان، و غیره اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد وجود دارد کسانی که برای درمان بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک با 27٪ عملکرد کلیه یا می خواهید به یک زندگی بهتر، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سندرم نفروتیک با عملکرد کلیه 14٪: باید شروع دیالیز

به طور کلی، برای بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک با عملکرد کلیه 14٪، پزشکان آنها را به دیالیز، به طوری که آنها می توانند یک عمر طولانی تر توصیه می شود. با این حال، در روز ما، دیالیز است تنها انتخاب برای بیمار که در این وضعیت هستند.

دیالیز یک نوع از درمان جایگزینی کلیه، که در خواست می شود زمانی که کلیه ها قادر به اندازه کافی فیلتر کردن خون است. با این حال، حتی تحت این درمان، بیماری های کلیوی هنوز هم به طور مداوم بدتر خواهد شد و در نهایت به شکست منجر به مرگ و کامل کلیه منجر شود.

از موارد فوق، ما می توانید ببینید که دیالیز است که بهترین گزینه برای عملکرد کلیه 14٪ در سندرم نفروتیک است. عاقلانه است که برای بیماران را پیدا درمانی بهتر و جایگزین برای مدیریت این بیماری به خوبی. در موارد مطلوب، دیالیز یا پیوند می تواند با موفقیت اجتناب شود.

چه درمان می تواند درمان های جایگزین دیالیز؟

در چین، درمان منظم جایگزین توسعه داده شده است به طور موثر درمان عملکرد کلیه 14٪ در سندرم نفروتیک. گزینه های آن به بالا هفت TCM درمان شناخته شده است.

روش درمان خاصی ممکن است شامل داغ فشرده درمان، درمان کامل حمام، حمام پا، چرخه درمان، فتیلهگذاری، انما، و دهان طب گیاهی چینی. با توجه به تشخیص خاص بیمار، درمانهای خاص انتخاب خواهد شد به شکل روش جامع و البته. توابع از راه حل های طب چینی شامل حفظ عملکرد کلیه باقی مانده، ترویج گردش خون، مهار واکنش های التهابی در کلیه ها، ترمیم سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و افزایش عملکرد کلی کلیوی.

تا زمانی که عملکرد کلیه می تواند تا 15٪ یا بالاتر مطرح، دیالیز می توان جلوگیری کرد. سپس، بیماران می توانند طول عمر به طور قابل توجهی افزایش یافته است با بهبود کیفیت زندگی لذت ببرید. اگر شما می خواهید برای درمان سندرم نفروتیک و یا جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است نفروپاتی IgA با مرحله بیماری 3 کلیه کردنی

نفروپاتی IgA است مقدار زیادی از واریز IgA در سلول های mesangial گلومرولی مشخص، و مرحله 3 یک مرحله حیاتی برای بیمار است. پس چه نفروپاتی IgA با مرحله 3 بیماری کلیه چیست؟ آیا قابل برگشت؟
مرحله 3 یعنی چه بیمار نفروپاتی IgA؟
به عنوان یکی گلومرولونفریت اولیه مشترک، بیماران نفروپاتی IgA معمولا هماچوری مکرر ناخالص یا هماچوری میکروسکوپی، پروتئینوری، فشار خون بالا، و غیره علاوه بر غلظت IgA، C3، IgG و IgM نیز ممکن است در کلیه بیماران یافت می شود است. با توجه به تغییرات پاتولوژیک، نفروپاتی IgA به پنج مرحله تقسیم شده است.
کلاس من: ضخامت مزانژال حداقل با یا بدون تکثیر سلولی
کلاس دوم: فاصله کانونی اسکلروز سگمنتال گلومرولی بدون تکثیر سلولی فعال
کلاس سوم: گلومرولونفریت پرولیفراتیو کانونی با هلال کوچک
کلاس IV: شدید تکثیر منتشر مزانژال و هلال <45٪
کلاس V: شدیدتر از کلاس چهارم و هلال> 45٪
از تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم مطمئن شوید مرحله 3 نفروپاتی IgA است که هنوز هم در مراحل اولیه است، بنابراین بیماران معمولا بیش از حد بسیاری از علائم یا مشکلات را ندارد. از آنجا که تنها بخشی از سلول های کلیه فیلتر تحت تاثیر قرار، این مرحله از نفروپاتی IgA است هنوز هم برگشت.
چگونه به معکوس نفروپاتی IgA با مرحله 3 بیماری کلیه؟
کلید را به معکوس مرحله 3 نفروپاتی IgA است به حذف کمپلکسهای ایمنی مانند IgA و IgG و تغذیه کلیه های آسیب دیده. از این نقطه، ما دوست داریم که از درمان های زیر نشان می دهد.
- روش های خون پاک کردن: برخی از داروهای گیاهی دارند اثرات ترکیب، تقسیم و حل کمپلکسهای ایمنی از بدن است. تا زمانی که این عوامل بیماری زا از بدن برداشته شود، صدمه به کلیه ها می تواند متوقف شود که می تواند یک محیط خوب برای بازیابی کلیه ارائه.
- آسیب کلیوی معکوس: پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان است که می تواند مواد مغذی و اکسیژن به اندازه کافی برای سلول های ذاتی کلیه را فراهم کند و بی درنگ سیستم خود شفا کلیه ها می باشد.
اگر شما نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA و مرحله 3 بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سندرم نفروتیک با کراتینین 8.5 بدون دیالیز: امید به زندگی است

دوست من یک بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک است و کراتینین را دارد تا 8.5، اما دیالیز هنوز شروع نشده است. آیا می توانید لطفا در مورد امید به زندگی خود نشان می دهد؟
expextancy زندگی برای سندرم نفروتیک با کراتینین 8.5 بدون دیالیز چیست؟
در facr، برای شرایط دوست yous، وضعیت فعلی خود را در بیماری مرحله 5 کلیه با از دست دادن بسیاری از عملکرد کلیه بسیار شدید است. معمولا، دیالیز در این مورد نیاز است. با این حال، او می تواند امید به زندگی تا حد زیادی گسترش با در نظر گرفتن درمان طبیعی جایگزین زندگی می کنند. داروی گیاهی شناخته شده به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy فقط چنین نوع از درمان برای مرجع است.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
به عنوان یک درمان برجسته از بیمارستان بیماری کلیه Shijiazhuang شرکت، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy مدت طولانی است که برای درمان نارسایی کلیه با توابع حفظ و ارتقای ظرفیت کلی کلیه استفاده شده است. زمانی که کلیه ها می تواند بهتر و بهتر کار می کنند، بیماران قادر به دور از دیالیز یا پیوند ماندن و زندگی می کنند طول عمر به طور قابل توجهی طولانی مدت با کلیه خود را خواهد بود.
اگر شما می خواهید برای کنترل سندرم نفروتیک و کراتینین 8.5 به خوبی و بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند کمک سندرم نفروتیک بیمار مطلع از شر دیالیز

من به سندرم نفروتیک 8 سال پیش و در حال حاضر آن را به نارسایی کلیه پیشرفت، بنابراین من باید به دیالیز. من می خواهم به دانستن آنچه که درمان می تواند کمک به من از شر دیالیز، در صورت امکان.
به طور کلی، اگر مردم مبتلا به سندرم نفروتیک را آغاز کرده است دیالیز اما مدت زمان طولانی نیست، آنها امید زیادی برای متوقف کردن دیالیز با کمک درمان آلودگی خون. در حال حاضر بسیاری از موارد موفق در بالینی. و برای پرونده شما، اگر شما می توانید این درمان مناسب، شما می توانید یک فرصت بزرگ برای خلاص شدن از شر دیالیز است.
درمان آلودگی خون چیست؟
در حال حاضر، درمان آلودگی خون درمان موثر ترین و پیشرفته برای سندرم نفروتیک و سایر بیماری های کلیوی است. آن را در مشکل کلیوی را درمان هدف اساسا با پاکسازی تا چیزهای مضر از بدن و بهبود عملکرد کلی کلیوی. این روش درمان طیف شامل تکنیک تصفیه خون و درمان طب چینی (مانند چرخه درمان، انما، طب گیاهی خوراکی، درمان فشرده سازی گرم، طب سوزنی، و غیره). روش های خاص با توجه به وضعیت فردی انتخاب شده است.
در یک کلام، با کمک درمان آلودگی خون و سایر داروهای چینی، سندرم نفروتیک بیمار می تواند یک شانس برای خلاص شدن از شر دیالیز، حداقل، آنها می توانند بار دیالیز کاهش می دهد، در نتیجه به یک زندگی با کیفیت را دریافت کنید.
اما، همانطور که می دانید، بیمار متفاوت است شرایط بیماری های مختلف، به طوری که آنها پاسخ های مختلفی را برای درمان است. اگر شما می خواهید بدانید که درمان سندرم نفروتیک بیمار بهتر است یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ایمیل به ما پیام orleave زیر ارسال، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند دارو میکرو چینی Osmotherapy درمان نفروپاتی IgA

گفته شده است که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان موثر بیماری های کلیوی است، آن می تواند بیماری کلیوی در مراحل اولیه معکوس می باشد. سپس، می توانید آن را درمان نفروپاتی IgA؟
در واقع، با وجود بسیاری از پیشرفت در زمینه پزشکی، هنوز هم درمان دائمی برای بیماران مبتلا به آسیب کلیوی، به ویژه آسیب شدید کلیوی وجود دارد. با این حال، یکی از مزیت های بزرگ از درمان است برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه از ریشه. این می تواند کمک به تسکین علائم مربوط و کنترل پیشرفت از وضعیت بیماری را متوقف کند. که طب میکرو چینی Osmotherapy، یک درمان موثر و محبوب برای مقابله با آسیب کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang است.
اصول اولیه در مورد نفروپاتی IgA
همانطور که همه ما می دانیم که نفروپاتی IgA یک اختلال خود ایمنی است (شامل سیستم ایمنی بدن). با توجه به سیستم ایمنی بدن اختلال و IgA (یک آنتی بادی که معمولا بدن کمک می کند برای مبارزه با عفونت) سپرده در گلومرول، جایی که آنها باعث التهاب و زخم شود. در 1/3 موارد، آن را در می رود به علت آسیب شدید مترقی به کلیه ها.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان نفروپاتی IgA؟
در واقع، آن را یک برنامه خارجی است. یک فرمول مورد استفاده در این درمان معمولا شامل 13-14 انواع داروهای چینی. و دکتر داروهای گیاهی مناسب با توجه به شرایط بیماری خود را انتخاب کنید. گیاهان چینی فوق العاده ریز را درهم شکست. با کمک دستگاه اسمز، مواد تشکیل دهنده فعال می تواند کمک به نفوذ به ضایعات کلیوی به طور مستقیم. به طور کلی، درمان می تواند کمک رسیدن به هدف ریشه از طریق ضد التهاب، ضد انعقاد، گسترش عروق خونی، جلوگیری از ترومبوز و ارائه تغذیه به کلیه آسیب دیده. در این مورد، کلیه ها می تواند به اندازه کافی خون و اکسیژن، که میسازد یک پایه محکم برای بهبود عملکرد کلیه است.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به کنترل نفروپاتی IgA خوب، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی IgA با 68٪ کلیه آسیب دیده: آیا فرصت آن را معکوس وجود دارد

آیا فرصتی برای معکوس نفروپاتی IgA با 68٪ کلیه آسیب دیده است؟ برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA 68٪ آسیب دیده کلیه معنی بیماری کلیوی خود به مرحله 3 بیماری کلیه پیشرفت و نزدیک به مرحله 4. بنابراین، برای بیماری که می خواهید آن را معکوس آنها باید درمان مناسب در حال حاضر.
چگونه به معکوس نفروپاتی IgA با 68٪ کلیه آسیب دیده؟
با توجه به تجزیه و تحلیل بالا، درمان باید به جنبه های زیر، اگر بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با عملکرد کلیه 30٪ می خواهید به عقب صدمه به کلیه خود را.
اول از همه، حفظ وضعیت کلیه از بدتر شدن است. برای مثال، اگر بیماران دارای فشار خون بالا، آنها پیشنهاد به داروهای ضد فشار خون بالا مانند ACEI و ARB ها با راهنمایی دکتر است. اگر آنها پروتئینوری، ACEI، استروئیدها و تاک خدا رعد و برق به طور معمول به مدیریت نشت پروتئین بیماران استفاده می شود.
در مرحله دوم، سلول های بنیادی و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy مورد نیاز است برای ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه بیماران. هر دو از این دو درمان می کمپلکسهای ایمنی حذف، تنظیم سیستم ایمنی بدن، محافظت از سلول های باقی مانده کلیه، و بی درنگ ترمیم سلول های کلیه اختلال است. تا زمانی که سلول های کلیه آسیب دیده بازیابی به کار به تدریج، به این معنی آسیب کلیوی بیماران است که با موفقیت معکوس شود.
در نهایت، بیماران باید رژیم غذایی و شیوه زندگی خود را همراه با تغییرات بیماری خود را تغییر دهید. یک برنامه رژیم غذایی سالم و شیوه زندگی می تواند کمک به مدیریت عوارض نفروپاتی IgA و بهبود پیش آگهی بیماران.
اگر شما می خواهید برای معکوس نفروپاتی IgA با 68٪ کلیه آسیب دیده و یا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان نفریت لوپوس و کراتینین بالا از ریشه

نفریت لوپوس عارضه مهم علت مرگ لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE) است. این نفریت خود ایمنی است که توسط ضایعات در سیستم های مختلف مشخص شده است و مقدار زیادی از آنتی بادی در پلاسما وجود دارد. بیماری خواهد شد تناوب از امداد و حمله حاد و پیش آگهی ضعیف است اگر یک آسیب احشایی (کلیه، سیستم عصبی مرکزی) وجود دارد. این امر به ویژه در میان کسانی که در سن باروری (20-40) در زنان جوان شایع تر است.

دلیل اصلی اختلال سیستم ایمنی است. سلول های B در بیماران مبتلا به نفریت لوپوس فعالیت بالا و تکثیر بالا پادتن مانند آنتی بادی ضد هسته، DNA دو رشته، و غیره تولید این آنتی بادی ها را تشکیل کمپلکسهای ایمنی با آنتی ژن ها و سپرده در بافت ها و اندام و واکنش سیستم دفاعی بدن علت و آسیب به این اندام ها. علاوه بر این، هنگامی که سلول های درونی کلیه در ایالات التهاب هستند، سیتوکین های مختلف، که بیشتر تشدید علت التهاب آسیب همراه با سلول های سفید خون، پلاکت وجود دارد.

درمان نفریت لوپوس شامل تضعیف القاء و نگهداری درمان است. میرایی القایی می تواند کمک به این بیماری تحت کنترل دولت، از جمله شاخص های سرولوژیک، علائم و ترمیم بافت ها و اندام های آسیب دیده. درمان نگهدارنده با استفاده از مقدار کمی از ایمنی برای کنترل این بیماری، به منظور کاهش تکرار برگشت و کاهش اثرات جانبی این داروها است. تعمیر و نگهداری به طور عمده گلوکوکورتیکوئیدها و داروهای سیتوتوکسیک طول می کشد. این به طور قابل توجهی می تواند به تسکین علائم و بهبود پیش آگهی، اما دوز و طول مدت این داروها باید به نوع و آب و هوا لوپوس پاتولوژیک نفریت در فاز فعال است بستگی دارد.

بنیادی می تواند نفریت لوپوس را از ریشه درمان. این ترکیب درمانی غربی (عمدتا داروهای سرکوب کننده ایمنی) و درمان چین (عمدتا داروهای گیاهی). ایمنی ممکن است کمک به جلوگیری از پاسخ ایمنی پاتولوژیک در کلیه به منظور محافظت از نفرون کاربردی باقی مانده از آسیب بیشتر. داروهای چینی ممکن است اختلالات صحیح و عدم تعادل در سیستم ایمنی بدن و بدن کمک و ارائه یک محیط مساعد داخلی برای سلول ها و بافت های داخلی تعمیر کلیه آسیب دیده و برای بازگرداندن عملکرد کلیه. بزرگترین مزیت ایمونوتراپی است که آن را نه تنها می تواند این بیماری را تحت کنترل، بلکه گام دیگری به جلو برای ترمیم بخش های آسیب دیده و بهبود سیستم ایمنی بدن.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ: 86-18203204121



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان مناسب برای نفریت لوپوس

لوپوس درمان نفریت باید به فردی طراحی شده و تنها باید بر روی علائم بستگی ندارد. علائم نفریت لوپوس تنها تظاهرات بالینی آسیب کلیه، و نه علل واقعی مشکلات کلیوی است. بنابراین، اگر درمان فقط در بهبود یابنده نفریت لوپوس متمرکز، اثر درمان است در دراز مدت راضی نیست.

به عنوان یک عارضه لوپوس اریتماتوی سیستمیک، نفریت لوپوس ارتباط نزدیکی با سیستم ایمنی غیر طبیعی است، که علت اصلی لوپوس اریتماتوی سیستمیک. سیستم ایمنی ذاتی ما، ما را از ویروس ها و باکتری های مختلف محافظت می کند، اما به محض او ضعیف و یا آسیب دیده است، آن است که در مقابل آنتی ژنهای است. تحت این شرایط، آنتی ژن های ما حمله به بدن و به شکل کمپلکسهای ایمنی با آنتی بادی به دست آمده با استفاده از ارگانیسم است. این کمپلکسهای ایمنی را به خون و موجب التهاب به طور مستقیم. زمانی که اندام ما، مانند پوست و استخوان آسیب دیده، التهاب، لوپوس اریتماتوی سیستمیک تشخیص داده میشود.

نفریت لوپوس رخ می دهد که کمپلکسهای ایمنی به تسلیم در کلیه ها و باعث التهاب. بنابراین، درمان نفریت لوپوس باید یک تابع باید برای جلوگیری از التهاب، حذف کمپلکسهای ایمنی عادی کمپلکسهای ایمنی و تقویت سیستم ایمنی بدن.

برخی داروهای خوراکی، مانند داروهای سرکوب کننده ایمنی اثرات سریع در توقف التهاب در نفریت لوپوس نشان می دهد، یک درمان گیاهی چینی موثر در تنظیم سیستم ایمنی بدن شده و افزایش ایمنی و فن آوری های پیشرفته تصفیه خون مانند تعویض پلاسما و جذب ایمنی کمک به پاک از مواد مضر دور از خون سرعت و کارآمد. اما، متاسفانه، هیچ درمان است که می تواند همه کار انجام وجود دارد. در حالی که امید برای نفریت لوپوس وجود دارد، به عنوان سلول های بنیادی با موفقیت همراه شود بیماری های دهان، طب چینی و فن آوری تصفیه خون.

در سلول های بنیادی، داروهای سرکوب کننده ایمنی، طب چینی و تصفیه خون نقش های مختلف در کل دوره درمان بازی، و آنها غیر قابل تعویض هستند. با توجه به شرایط از نفریت لوپوس بیماری، داروهای سرکوب کننده ایمنی، پزشکی و تصفیه خون از فن آوری های چینی در مراحل مختلف استفاده می شود. از طریق عمل ترکیب این داروها، برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها، مجتمع های ایمنی پاک، و مصونیت است تا حد زیادی در همان زمان افزایش برای جلوگیری از تکرار نفریت لوپوس.

درمان نفریت لوپوس راست اجازه می دهد تا بیماران به زندگی می کنند تا زمانی که آنها نیاز دارند، و چه چیزی بیشتر، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بالا و بدون دیالیز و پیوند کلیه زندگی می کنند.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ: 86-18203204121



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش کراتینین سطح 3.8 در نارسایی کلیه

دکتر من فقط به من گفت سطح کراتینین من است تا 3.8، به چه معنی است؟ و می توانید به من بگویید که چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا در نارسایی کلیه؟

سطح کراتینین 3.8 چه معنی در نارسایی کلیه؟

در درمانگاه، کراتینین 3.8 ناشی از عوامل پاتولوژیک این معنی است که کلیه حد متوسط ​​آسیب دیده شده است و در حال حاضر این بیماری در مرحله 3 است، که یک مرحله حیاتی بیماری های کلیوی است. با کنترل خوب، پیشرفت این بیماری می تواند با تاخیر و به خوبی کنترل می شود. اما بدون کنترل خوب، این ممکن است بیماری را بدتر به سرعت می رود. به طوری که خواهان بیمارانی که در این وضعیت هستند به آن توجه بالا و اقدام به موقع برای جلوگیری از این بیماری بدتر می رود.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا در نارسایی کلیه؟

شما می دانید که سطح کراتینین بالا به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین اگر شما می خواهید به آن را کاهش شما باید به اصلاح اختلال کلیوی اول است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیوی است که در کلینیک ثابت شده است که موثر و راحت است. این می تواند علائمی مانند سطح کراتینین بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به تعمیر خسارت کلیوی به طوری که برای جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه و یا کاهش سطح کراتینین بالا، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به تعمیر کلیه آسیب دیده در نارسایی کلیه بدون دیالیز

"من یک بیمار بیماری کلیوی هستم و در حال حاضر سطح کراتینین من 7.2 است، لطفا به من بگویید که چگونه به بازیابی کلیه بدون دیالیز." این است که شناخته شده است که دیالیز رایج برای از بین بردن نشانه های نارسایی کلیه است، اما می تواند در بهبود نیست کلیه های آسیب دیده. بنابراین افراد مبتلا به بیماری کلیوی می خواهید برای پیدا کردن بعضی راه هایی برای تعمیر کلیه های آسیب دیده، در نتیجه به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند.

هنوز هم فرصت برای بیمار با کراتینین 7.2 برای بازیابی کلیه وجود دارد؟

در واقع، تمام کسانی که بافت کلیه، به جز آنهایی که نکروز، می توان با درمان مناسب تعمیر. بنابراین تا زمانی که بیمار می تواند درمان مناسب دریافت به موقع آنها می توانند فرصت برای بازیابی کلیه آسیب دیده است.

برای افراد مبتلا به کراتینین 7.2 کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است، برخی از بافت کلیه رفته است نکروز، به طوری که آنها ممکن است از دست دادن فرصتی برای بازیابی کلیه خود را کاملا. با این حال، آنها همچنین می توانند عملکرد کلیه به برخی از درجه را بهبود بخشد. که بدان معنی است که آنها هنوز هم یک شانس برای متوقف کردن و یا کاهش سرعت پیشرفت این بیماری داشته باشد.

چگونه برای تعمیر کلیه آسیب دیده بدون دیالیز؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری طب گیاه چینی سنتی، آن را می توانید کلیه های آسیب دیده توسط ضد انعقاد، ضد التهاب، ضد ترومبوز تعمیر و بزرگ عروق خونی. علاوه بر این، این نوع درمان همچنین می توانید محافظت از کلیه فرم آسیب بیشتر و ارائه تغذیه به اندازه کافی برای تعمیر کلیه های آسیب دیده.

بنابراین برای بیمار بیماری کلیوی با سطح کراتینین 7.2 آنها می توانند کلیه های آسیب دیده خود را با طب میکرو چینی Osmotherapy تعمیر، در نتیجه به یک زندگی بهتر بدون دیالیز.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید با ما در واتساپ / وایبر تماس بگیرید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا درمانی برای PKD جز دیالیز وجود دارد

آیا درمانی وجود دارد برای PKD انتظار دیالیز؟ به طور کلی، برای بیمار PKD با سطح کراتینین بالا (ویژه هنگامی که آنها دچار علائم جدی) آنها را توصیه می شود به دیالیز. اما در واقع، آنها نیازی به دیالیز در همه.
چرا بیمار PKD با سطح کراتینین بالا نیاز به دیالیز نه؟
برای بسیاری از بیماران با سطح کراتینین بالا، آنها هنوز هم برخی از عملکرد کلیه، که است که می گویند کلیه خود را دارند می رود شکست کاملا نیست. اگر آنها می توانند از این فرصت و دریافت درمان مناسب برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده آنها می توانند فرصت برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری، به طوری که آنها می توانند با این بیماری برای مدت زمان طولانی زندگی می کنند. اگر آنها به اندازه کافی خوش شانس هستند و می توانید برخی از بافت کلیه آسیب دیده تعمیر، سپس آنها را عملکرد کلیه خود را به برخی از درجه بهبود، تا آن زمان، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز و یا پیوند کلیه زندگی می کنند.
آیا درمانی برای بیمار PKD بدون دیالیز وجود دارد؟
در واقع، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اثر خوبی در درمان PKD، آن را نه تنها می توانید به اندازه کیست کوچک اما همچنین می تواند آنها را از رشد مجدد را مهار کند.
این درمان یک درمان محافظه کار بدون پمپاژ مایع و یا از بین بردن فشار است. داروهای چینی در آن ها را به یک هزارم اندازه اصلی آن را میکرونیزه. با عمل مایکروویو، دارو را به ضایعات کلیوی به طور مستقیم از طریق پوست و کانال های نفوذ. ما با استفاده از میکرو چینی پزشکی به گسترش عروق خونی، افزایش سرعت گردش خون در کیست دیوارها، و بهبود نفوذپذیری کیست بنابراین ساخت کیست کوچک و کاهش می دهد.
اگر شما می خواهید برای کنترل بیماری خود را به خوبی و یا می خواهید برای درمان بیماری خود را بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 اسفند 1394 | نظرات ()