نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اکثر مردم در نظر گرفته است که ادرار خون هیچ ربطی به هنوخ شوئن است، آنها توسط ادرار خونی اشتباه به نظر می رسد در ادرار. در واقع، ادرار خون معنی است که شما به مرحله بعدی را وارد کنید، که پورپورا نفریت نیز به عنوان هنوخ Scholein پورپورا شناخته شده است.

چرا به نظر می رسد هماچوری در پورپورا نفریت وجود دارد؟

پورپورا نفریت توسط هنوخ شوئن و مرحله پیشرفته ای از آن ناشی از. این است که نشان دهنده عملکرد کلیوی اختلال در طب چینی، با زمان رفتن، آن را بدتر و بدتر می رود. بدون کنترل خوب، مقدار زیادی از پروتئین، سلول های قرمز خون و بازیگران ادرار را به چکه های ادراری و ادرار خونی است.

بیماران با این علامت باید چه کار؟

درمان پزشکی غرب:

1 داروهای ضد حساسیت: astemizole، maleate کلرفنیرامین، گلوکونات کلسیم

2 داروهای کاهش نفوذ پذیری عروق: خون صادرات مواد مخدر، روتین، ویتامین C

3 پلاکت داروهای مهار تجمع: دی پیریدامول

4 آدرنال هورمون های قشر مغز: کورتیزول، پردنیزولون، دگزامتازون (پردنیزولون) در طول استفاده طولانی مدت از پردنیزون و داروهای هورمونی، شما باید قرص کلسیم در همان زمان می برد، بنابراین به عنوان برای جلوگیری از درد مفاصل ناشی از پوکی استخوان.

5. برای بیمارانی که حساس به پردنیزون نباید مهار کننده ایمنی (مانند سیکلوفسفامید، داروهای شیمی درمانی آزاتیوپرین) است.

چینی درمان پزشکی:

با کمک درمان طب چینی، بافت کلیه ها آسیب دیده را می توان تعمیر و عملکرد کلیه می تواند به حالت عادی عقب (اگر آن را بسیار جدی نیست). با این بیماری را به خوبی می رود، نشانه هایی مانند هماچوری به تدریج ناپدید خواهد شد.

اگر شما علاقه مند در درمان طب چینی هستید یا سوال دیگر در مورد پورپورا نفریت، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

هماچوری در پورپورا نفریت: علل و درمان



:: برچسب‌ها: هماچوری، پورپورا نفریت، هماچوری در هنوخ شوئن پورپورا: علل و درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برخی از افراد گفت: بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک باید انواع غذاهای با پروتئین بالا، از جمله گوشت خوک مصرف نمی کنند، اما کارشناسان گفت که درست نیست. پس از آن خوب گوشت خوک برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک با پروتئین ادرار 3 + و ادم است؟

کارشناسان اشاره می کنند که پروتئین منبع اصلی از زندگی است، بدون پروتئین کافی، نشانه های بسیاری مانند ادم، بیماری و حتی تهدید کننده حیات، ظاهر شد. بنابراین این استدلال مانند بیماران باید از گوشت دور، تخم مرغ و ماهی های علمی نیست. مشخص شده است که افراد مبتلا به این بیماری از دست دادن مقدار زیادی از پروتئین در هر روز. پس از یک دوره از زمان، پروتئین باقی مانده و حتی می تواند تقاضای اساسی بدن ما مید نیست. بنابراین به عنوان یک بیمار، شما باید با توجه به این مشکل پرداخت و دوباره پر کردن آن را در زمان.

همانطور که همه ما می دانیم بیماران مبتلا به این بیماری باید پروتئین بیش از حد را ندارد، تا زمانی که شما مواد غذایی را انتخاب کنید، شما باید اولویت را به غذاهای با پروتئین با کیفیت بالا مانند شیر، تخم مرغ، گوشت بدون چربی، مرغ و ماهی را. اما مهم نیست که چه نوع از غذاها، بیش از حد غذا خوردن نیست، در غیر این صورت است که بار به کلیه خود را اضافه کنید و آسیب بیشتر به عملکرد کلیه خود را.

چه مقدار پروتئین باید به بیماران مصرف برای هر روز؟

دو شرایط، برای بیماران با عملکرد کلیوی طبیعی وجود دارد، حجم پروتئین مصرف باید 1g/kg/day به علاوه حجم از دست داده باشد. برای بیماران مبتلا به ازوتمی، 40g/day خوب است برای آنها، تخم مرغ و محصولات لبنی باید انتخاب اول باشد. یک تخم مرغ شامل پروتئین 6G، 200 میلی لیتر شیر شامل پروتئین 6G، 50G از گوشت بدون چربی شامل پروتئین 8G. پروتئین موجود در گوشت مرغ بالاتر از گوشت بدون چربی و ماهی حداقل یک است.

کارشناسان یادآوری بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک، اگر شما می خواهید برای دریافت تغذیه کافی، شما باید برخی از میوه های تازه و سبزیجات مصرف کند. خوردن گوشت خوک درست آن است که برای سلامتی شما مفید است و می تواند علائم پروتئین ادرار و ادم را کاهش دهد. برای دیگر اطلاعات، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا خوب خوک برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک با پروتئین ادرار 3 + و ادم



:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، پروتئین ادرار 3 +، ادم، خوب است گوشت خوک برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک با پروتئین ادرار 3 + و ادم ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نمک درمانی دارای سابقه ای طولانی، از آن برای درمان انواع بسیاری از بیماری مفید است. بنابراین بسیاری از مردم شاد به آن را دریافت، از جمله بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه می باشد. اما برخی از مردم شک اثر درمانی آن، آنها می خواهند بدانند این است که آن را برای آنها بی خطر است؟ حالا اجازه دهید ما را نگاه که آیا نمک درمانی برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه امن است؟

عملکرد نمک درمانی چیست؟

به عنوان یک درمان سنتی، آن است که توسط بسیاری از مردم دوست داشتند. با توسعه تکنولوژی مدرن، آن را تا حد زیادی بهبود پیدا کرد. با حرارت دادن، نمک تصفیه شده دارای مزایای زیادی برای بدن ما. با کمک آن، گردش خون ما می تواند بهبود یافته و سم درون بدن ما می تواند به دفع کردن. همراه با برخی از گیاهان چینی دیگر، آن می تواند مفید باشد برای جلوگیری و یا درمان برخی از بیماری های مزمن، به خصوص برای درمان بیماری های تنفسی خوب است. پس از حرارت، نمک می تواند به بهبود کیفیت هوای داخل ساختمان، آن را به طور موثر می تواند در بهبود آسم و دیگر بیماری های تنفسی. این نیز برای کاهش استرس و خلق و خوی غمگین مفید است.

آیا نمک درمان برای بیماری مزمن کلیه بی خطر است؟

در واقع، این روش درمان بی خطر است، اما به عنوان یک درمان مکمل می تواند بیماری را درمان نمی کند. در طول درمان، به آن نیاز به همکاری با درمان های دیگر مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، داغ فشرده درمان، سلول های بنیادی و غیره، همه از آنها به اثر قابل توجهی در درمان بیماری مزمن کلیه. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آنها، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا پیام های ترک به ما.

از مطالب بالا، ما می دانیم که سراشیبی یا نمای بام درمانی یک روش درمانی بی خطر، همراه با سایر درمان است، می توان آن را مفید برای درمان بیماری مزمن کلیه. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا نمک درمان، برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه



:: برچسب‌ها: نمک درمانی، بیماری مزمن کلیه، آیا نمک درمان، برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مشخص است که سطح کراتینین بالا و ادم می باشد این دو علائم شایع بیماری مزمن کلیه، چگونه به آنها را از شر تبدیل شده است موضوع داغ در میان بیماران. آیا سلول های بنیادی برای آن مفید است؟

کراتینین 5.1 با ادم یعنی چه برای بیماران

کراتینین 5.1 بالاتر از سطح طبیعی است، آن را در مرحله 4 از CKD است. در این مرحله، بیماران مبتلا هستند درد بیشتر، بدون کنترل، ممکن است به پایان مرحله بیماری کلیوی نیز به عنوان ارومیه شناخته شده است، که یک بیماری تهدید کننده زندگی شود.

ادم از علائم شایع بیماری مزمن کلیه است، بعد از کلیه شما آسیب دیده، مایع نمی تواند به دفع کردن به موقع و مایع اضافی در بدن شما تجمع می یابد. بنابراین آن را به عنوان ادم باشد، بنابراین شما می دانید که این علائم به معنای عملکرد کلیه شما شده است در برخی از رشته های آسیب دیده.

از مطالب بالا، ما می دانیم که کراتینین 5.1 با ادم به معنی عملکرد کلیه شما جدی آسیب دیده است و شما در معرض خطر ابتلا به ارومیه می باشد.

سلول های بنیادی چیست؟

سلول های بنیادی یک روش جدید درمان مؤثر برای درمان کلیه بیماری مزمن است که توسط مردم بیشتر و بیشتر پذیرفته شده است، اما به عنوان یک درمان جدید آن است که توسط مردم در سراسر جهان شناخته شده است. ایمونوتراپی ترکیبی از داروهای چینی و داروهای غربی در درمان هر دو بیماری کلیه و سیستم ایمنی ناکارآمد است. این است که با تمرکز بر درمان بیماری های کلیوی ناشی از بیماری خود ایمنی است. با کمک از این درمان، سطح کراتینین بالا و علائم ادم را می توان رها شوند.

بنابراین با درمان این بیماری را از ریشه، سلول های بنیادی می تواند برای درمان کراتینین 5.1 و ادم کمک کننده باشد. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

کراتینین 5.1 با ادم: سلول های بنیادی مفید برای درمان آن است



:: برچسب‌ها: سلول های بنیادی، کراتینین 5 , 1 با ادم، کراتینین 5 , 1 با ادم: سلول های بنیادی مفید برای درمان آن است ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

در نارسایی مزمن کلیه، کم خونی یکی از پدیده شایع است. سپس، به همین دلیل بیماران مبتلا به نارسایی کلیه خواهد شد به کم خونی می شود؟ به امید مطالب زیر می تواند برای شما مفید است.

کم خونی شایع ترین است که با کاهش اریتروپویتین است که توسط سلول های توپ گلومرولی و سلول های مزانشیمی مدولری تولید می شود. در طول روند نارسایی کلیه، محل تولید اریتروپویتین در کلیه آسیب دیده خواهد شد، تمایل هموگلوبین به اکسیژن برای افزایش اکسیژن کاهش می یابد و استفاده از هموگلوبین. ایسکمی کلیوی نسبتا جدی است، محرک اصلی برای کاهش اریتروپویتین کاهش یافته است، که منجر به تولید اریتروپویتین به طور قابل توجهی کاهش یافته است. برخی از مواد سمی در خون تجمع می یابد باید مهار مستقیم بر مغز استخوان که می تواند خون اثر.

علاوه بر این، تعداد فزاینده ای از آسیب سلول های قرمز خون در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی نیز یکی از دلایل است. تلفات از سلول های قرمز خون در طول درمان و برخی بیماری های دیگر مانند فشار خون بالا و دیابت نیز می تواند خون را تحت تاثیر قرار و از تغذیه جذب می کنند، در نتیجه منجر به کم خونی.

پس از شناخت علل به همین دلیل بیمار با نارسایی کلیه، کم خونی رخ می دهد، شما باید اقدامات مربوطه در طول درمان است. آیا هر تصمیم بدون مجوز پزشکان شما را ندارد. به یاد داشته باشید که، با دکتر خود می تواند به بیماری شما بسیار کمک کننده ارتباط برقرار کند. آنها می توانند برنامه درمانی با توجه به شرایط خود به شما میدهد.

آیا اطلاعات شما رو می خواهید، اگر نه و یا سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. شما می توانید پیام های ترک، چت با پزشکان آنلاین ما و یا ایمیل با ما. ما در اسرع وقت به شما پاسخ داده خواهد شد. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه خواهد کم خونی رخ می دهد



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، کم خونی، چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه خواهد کم خونی رخ می دهد ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

 

غشایی نفروپاتی به عنوان یکی از عوامل اصلی که منجر به پایان دادن به بیماری کلیوی مرحله یک بیماری مزمن است و آسان به مصرف دوباره است. می توانید آن را توسط پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان؟ اگر شما میخواهید بدانید که این پاسخ، شما نیاز به دانستن در مورد آنها روشن است.

غشایی نفروپاتی چیست؟

همچنین به عنوان غشایی گلومرولونفریت شناخته شده است، آن نوع از بیماری antoimmune است. عملکرد اصلی در کلینیک می باشد سندرم نفروتیک (NS) و یا پروتئینوری بدون علامت، می توان آن را به دو نوع، که بیماری اولیه و بیماری ثانویه تقسیم می شود.

این یک نوع بیماری مزمن کلیه است و آسان به مصرف دوباره است. پس از دریافت این بیماری 5-10 سال، عملکرد کلیه های شما خواهد شد به تدریج آسیب دیده. حدود 50٪ از بیماران در ارومیه پس از دریافت این بیماری 15-20 سال قرار می گیرند. چه بیشتر، از آن آسان است به رخ می دهند ترومبوز است و میزان ترومبوز ورید کلیوی است تا 60٪.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟

این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی، استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال را در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، طحالی شو شن، گیاهان مولکول های ارتعاش از دستگاه درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست است ، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

با کمک از این درمان، عملکرد کلیه های آسیب دیده خود را می توان تعمیر و عملکرد کلیه باقی مانده می توان جلوگیری کرد. بنابراین اگر شما در مراحل اولیه نفروپاتی غشایی می باشد، شما یک شانس برای به دست آوردن بهبودی از آن را داشته باشد. اگر شما در مرحله پیش از آن هستند، بیماری خود را نمی تواند معکوس باشد، اما پیشرفت این بیماری را می توان با تاخیر و کیفیت زندگی خود را می تواند بهبود یافته

برای اطلاعات بیشتر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می غشایی نفروپاتی توان با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان



:: برچسب‌ها: غشایی نفروپاتی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، آیا می توانم غشایی نفروپاتی توان با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

میگو است عمیقا به مردم برای تغذیه خوشمزه و سرشار از خوبی آن را دوست داشت، اما آن را مناسب برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک؟

عملکرد میگو

1.Shrimp حاوی منیزیم فراوان، آن نقش مهمی در تنظیم فعالیت قلب را ایفا می کند، آن را نیز می توانید از سیستم قلبی و عروقی محافظت می کند، کاهش کلسترول در خون و جلوگیری از سخت شدن شریان ها، در همان زمان آن را می توانید عروق کرونر گشاد، جلوگیری از فشار خون بالا و انفارکتوس میوکارد.

2. میگو غنی در تغذیه است و به هضم با گوشت نرم آسان است، پس از آن غذای خوب را برای بیماران و یا افرادی که در سلامت فقیر می باشد.

3. کارشناسان دریافتند که astaxanthin در آن برای از بین بردن تاخیر جت ناشی از تغییرات از منطقه زمان مفید است.

4. این در کلسیم و فسفر فراوان است، هر دو آنها را به نفع کودکان و خانم های باردار می باشد. علاوه بر این، می توان آن را ساخت تا ایمنی و مقاومت در برابر پیری زودرس. بیمارانی که ترس از کلوخ و آسان به خسته باید بیشتر غذا بخورند.

کارشناسان می گویند که میگو یک نوع از غذاهای دریایی است، از آن آسان است برای وادار عود این بیماری، بنابراین بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک باید از آن دور نگه دارید. رژیم غذایی نقش مهمی در درمان این بیماری را دارد، بنابراین بیماران باید از یک رژیم غذایی مناسب که در نمک، پروتئین و کم چربی نگه دارید. اما به منظور دیدار با تقاضا از بدن شما، شما باید گوشت مناسب بدون چربی، سفیده تخم مرغ، شیر و غیره را.

آیا پاسخ شما می خواهید شد؟ اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد سندرم نفروتیک، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا پیام های ترک به ما. اگر دوست دارید، شما همچنین می توانید به ما ایمیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک می توانید غذا خوردن میگو



:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، میگو، می تواند به بیماران مبتلا به سندرم نفروپاتی خوردن میگو ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه چگونه برای جلوگیری از عملکرد کلیه بدتر می رود یک سوال مهم است، اگر آنها می توانند به خوبی در این جنبه انجام می شود، بیماری خود را ممکن است مانع. کارشناسان توصیه می کنند بیماران باید فکر می کنم از زندگی، مواد غذایی، عفونت را و به همین ترتیب، البته روش های درمان است که نقش مهمی در جلوگیری از بیشتر آسیب دیده توقف به کلیه خود را فراموش نکنید.

برای بیماران مبتلا به ادم آشکار و یا بیماری جدی، آنها باید در رختخواب بماند و استراحت کافی است که می تواند کمک به افزایش حجم ادرار و کاهش خطرات ناشی از دریافت نارسایی قلبی و یا سایر عوارض که ممکن است آسیب بیشتر به کلیه شما ایجاد کند. در طول فاز بهبود، بیماران باید ورزش مناسب، از جمله ورزش صبح یا تای جی برای تقویت سلامت خود و بهبود ایمنی انجام دهد.

در زندگی روزمره، شما باید لباس با توجه به آب و هوا را تغییر دهید. خودتان را گرم نگه دارید همیشه، به دلیل سرد ممکن است گرفتگی عضلات در سرخرگ گلومرول القاء، تشدید ایسکمی کلیوی و بدتر شدن عملکرد کلیه.

علاوه بر این، توجه به بهداشت شخصی، تمیز نگه داشتن پوست، به منظور کاهش بروز زرد زخم. در عین حال، ما باید با توجه به پیشگیری از عفونت های تنفسی، از جمله آنژین، ورم لوزه، و غیره پرداخت

همانطور که برای روش های درمان، هورمون حساس به درمان این بیماری و دارای عوارض جانبی بسیاری است، بنابراین پزشکان اشاره طب چینی یا طب غربی به طور جداگانه می تواند آن را به خوبی درمان نمی کنیم، ما باید آنها را با هم ترکیب برای رسیدن به اثر بهتر درمانی. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که نشان از آن، آن را ثابت شده است که درمان موثر در درمان بیماری مزمن کلیه. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما به طور مستقیم مشورت و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چگونه به جلوگیری از عملکرد کلیه برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه بدتر می رود



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، عملکرد کلیه، چگونه به جلوگیری از عملکرد کلیه می رود و از همه بدتر برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

رژیم غذایی نقش مهمی در زندگی روزمره ما بازی می کند، به ویژه برای بیماران. یک رژیم غذایی مناسب می تواند به بیماری شما مفید است، اما رژیم غذایی unproper ممکن است بیماری شما را بدتر کند. پس چه نوع رژیم غذایی خوبی برای غشایی نفروپاتی است با فشار خون بالا؟

1. اجتناب از غذاهای با پروتئین بالا

برای بیماران مبتلا به این بیماری، شما باید پروتئین با توجه به وضعیت بیماری خود را. اگر شما ادرار کمتر، ادم یا فشار خون بالا، شما باید پروتئین بیش از 20-40G را ندارد، به منظور کاهش بار کلیه است. گفته شده است که پروتئین گیاهی حاوی مقدار زیادی از پورین است که ممکن است بار کار به کلیه اضافه کنید، بنابراین شما بهتر است اجتناب از آنها را بخورند.

2. کنترل مصرف مایعات

برای بیماران با فشار خون بالا و ادم باید مصرف مایعات را کنترل کنید. مصرف روزانه باید در 1200-1500ml، از جمله آب 800ml موجود در نوشیدنی و مواد غذایی کنترل می شود. اگر ادم جدی است، بیشتر به شما به شدت باید کنترل مصرف آب است.

3. آیا غذاهای با چربی بالا را ندارد

چربی حیوانی خوب نیست برای بیماران مبتلا به نفروپاتی غشایی و فشار خون بالا، می تواند تصلب شرایین را تشدید و مهار خونسازی. اما بدون چربی به اندازه کافی، بیماران تبدیل خواهد شد ضعیف تر و ضعیف تر است، بنابراین شما می توانید برخی از روغن های گیاهی به جای آن، در مورد 60G در هر روز، که می تواند انرژی عرضه برای دیدار با تقاضا از بدن شما.

4. را دور از بالا پورین بالا و نیتروژن

به منظور کاهش بار کلیه، شما باید از غذا خوردن تحریک مواد غذایی که در پورین و نیتروژن هستند، مانند اسفناج، حقوق و دستمزد، تربچه، لوبیا، و سوپ مرغ، ماهی و یا گوشت.

5. اجتناب از استفاده از پانسمان با عطر و طعم قوی

پانسمان مانند فلفل، فلفل قرمز و خردل خوب به کلیه نیست، بنابراین شما باید آنها را به ظرف خود قرار داده است.

6. آیا نمک زیاد مصرف نمی کنند

اگر شما یک بیمار با ادرار کمتر می باشد، پس از مصرف نمک زیاد، علائم ادم خواهد شد به وخامت است که ممکن است به نارسایی قلبی منجر شود. بنابراین شما باید یک رژیم غذایی کم نمک را نگه دارید، مصرف نمک روزانه باید زیر 2-4G کنترل

برای سوالات دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

رژیم غذایی برای نفروپاتی غشایی با فشار خون بالا

 



:: برچسب‌ها: رژیم غذایی برای غشایی نفروپاتی، فشار خون بالا، غشایی نفروپاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

 

سطح کراتینین بالا و ادم دو نشانه های بیماری مزمن کلیه هستند، سطح کراتینین مختلف منعکس کننده شرایط مختلف اختلال در عملکرد کلیه است. سپس، کراتینین 7.3 با ادم یعنی چه برای بیماران؟

با توجه به مقادیر کراتینین، CKD را می توان به پنج مرحله divied و 7.3 معنی است که شما در مرحله 4 از آن می باشد. بدون کنترل خوب، شما ممکن است به پایان مرحله بیماری کلیوی است که به عنوان ارومیه شناخته می گیرند. این یک بیماری تهدید کننده زندگی است، بنابراین شما باید از این فرصت برای به تاخیر انداختن یا جلوگیری از پیشرفت این بیماری است.

چه ادم به معنی برای شما؟

پس از کلیه شما آسیب دیده است، آن را نمی توان با این نسخهها کار به طور معمول. بنابراین سیال نمی تواند خارج از بدن به موقع دفع آنها در بدن شما تجمع می یابد، در نتیجه القاء ادم.

بنابراین درجه ادم منعکس کلیه شما آسیب دیده است، بنابراین شما باید با توجه به آن پرداخت.

چگونه برای کاهش کراتینین بالا و کاهش ادم ناشی از CKD؟

اگر می خواهید برای از بین بردن علائم ناشی از بیماری، شما نیاز به درمان خود بیماری. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان منحصر به فرد از بیمارستان ما است، پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی، آن ثابت شده است اثر قابل توجهی در درمان بیماری مزمن کلیه.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟

این یک نوع درمان خارجی است، استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال را در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، طحالی شو شن، مولکول گیاهان توسط لرزش دستگاه درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلول و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

از ماده فوق، ما می توانیم می دانیم که کراتینین 7.3 با ادم انسانهای کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است. بنابراین شانس را برای درمان آن، هرگز اجازه دهید آن را به اورمی می گیرند. برای سوالات دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

کراتینین 7.3 با ادم: آنچه که به معنی برای بیماری مزمن کلیه



:: برچسب‌ها: Creainine 7 , 3 با ادم، بیماری مزمن کلیه، کراتینین 7 , 3 با ادم: آنچه که به معنی برای بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

تهوع علائم بسیار معمول از دیالیز است، آن را واقعا زحمت بیماران. به طوری که آنها می خواهند بدانند که دلایل آن و روش درمان آن. گفته شده است که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اثر قابل توجهی در درمان بیماری مزمن کلیه، آن را نیز برای درمان تهوع ناشی از دیالیز مفید است؟

چرا دیالیز می تواند تهوع را القاء؟

تهوع است که نشان دهنده سندرم عدم تعادل دیالیز، پس از درمان، محیط زیست درونی ممکن است به سرعت در حال تغییر و عضلات نمی توانند در یک زمان کوتاه به آن وفق دهند، بنابراین یک سری از واکنش ممکن است باعث تهوع و یکی از آنها است.

میکرو چینی Osmotherapy چیست؟

این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی، استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال را در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، طحالی شو شن، گیاهان مولکول های ارتعاش از دستگاه درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست است ، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

چگونه می توانید از آن کمک به کاهش حالت تهوع ناشی از دیالیز؟

با بزرگ شدن عروق، ضد التهاب، ضد انجماد و ضد ترومبوز، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می توانید از توابع باقی مانده کلیه محافظت و ترمیم بافت های کلیوی آسیب دیده. بنابراین، درمان این بیماری را از ریشه آن است. پس از این بیماری را به خوبی کنترل می شود، بیمار می تواند از شر کنید، و یا حداقل، کاهش بار از آن. به طوری که آنها باید از علائم ناشی از آن رنج می برند نیست.

از این مقاله، ما می دانیم که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای درمان تهوع در دیالیز مفید است توسط درمان این بیماری را از ریشه آن است. اگر شما سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

تهوع در دیالیز: آیا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی مفید برای این



:: برچسب‌ها: پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دیالیز، تهوع در دیالیز: آیا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی مفید برای این ,
:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اسهال از علائم شایع بالینی است، می توان آن را توسط عوامل بسیاری، از جمله عفونت یا بیماری های دیگر ایجاد می شود. سپس، دیالیزی می توانند وادار به آن؟ بیماران باید چه کار در صورتی که این علائم در طول دیالیز به نظر می رسد؟

چرا دیالیز می تواند اسهال القاء؟

یکی از دلایل شایع عفونت است. در روند درمان، عملیات unproper می تواند به عفونت است که به عنوان اسهال، تهوع و برخی از واکنش های فیزیولوژیکی دیگر نشان دهنده منجر شود.

یکی دیگر از دلیل اصلی این اختلال متابولیک از الکترولیت ها است. بعد از دیالیز، الکترولیت تغییرات تا حد زیادی که ممکن است وادار به واکنش عضلات شامل اسهال.

علاوه بر این دو عامل، استفاده از دستگاه دیالیز جدید و یا خط لوله همچنین می توانید آن شود.

بیماران باید چه کار در صورتی که این علائم در طول دیالیز به نظر می رسد؟

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز یکی از روش های درمانی رایج در درمان نارسایی کلیه است. اما آن را تا به بسیاری از عوارض جانبی مانند اسهال، بنابراین بیماران به دنبال برخی از روش های دیگر درمان به جای این درمان است. خوشبختانه، برخی از درمان های جدید که ثابت شده است که اثر قابل توجهی در درمان نارسایی کلیه وجود دارد، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نماینده در میان آنها است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟

این یک نوع درمان خارجی است، استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال را در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، طحالی شو شن، مولکول گیاهان توسط لرزش دستگاه درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلول و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

با کمک این روش درمانی منحصر به فرد (توسط کارشناسان ما پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی اختراع)، نشانه هایی مانند اسهال می شود برطرف خواهد شد، چه چیزی بیشتر، کیفیت زندگی خود را می تواند تا حد زیادی بهبود یافته است.

اگر شما سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

اسهال ناشی از دیالیز: علل و درمان

 



:: برچسب‌ها: دیالیز، اسهال، اسهال ناشی از دیالیز: علل و درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 6138
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پروتئینوری به عنوان علائم شایع بیماری مزمن کلیه، مدت طولانی است که به عنوان یک نتیجه از این بیماری در نظر گرفته. اما در واقع، مقدار پروتئین در ادرار و غیر از آن است که نه تنها شاخص ضایعه، اما به عنوان یک عامل مستقل در روند بیماری کلیوی شرکت می کنند، به طوری که آسیب به بدن انسان بزرگ است. پس چه آسیب را می توان با پروتئینوری گسترده ای از بیماری مزمن کلیه ناشی از؟

1 پروتئینوری دارای اثرات سمی بر روی سلول های mesangial گلومرولی. پس از به نارسایی کلیه را وارد کنید، مقدار زیادی از پروتئین های پلاسما در منطقه مزانژال گلومرولی واریز خواهد شد، که ممکن است نسل ماتریس آسیب، تکثیر و مزانژال افزایش منجر به اسکلروز گلومرولی است.

2. پروتئین ادرار ممکن است صدمه به درون توبول کلیوی شود. تحت شرایط عادی، مقدار کمی از فیلتراسیون کوچک پروتئین مولکول های گلومرولی است و توسط سلول کلیوی لوله های اپیتلیال، تجزیه در آنزیم های محلول جذب می شود. در شرایط پاتولوژیک، با افزایش نفوذپذیری گلومرولی از تعداد زیادی از نشت پروتئین پلاسما به لوله لومن کلیوی و سلول های پروگزیمال کلیوی لوله اپیتلیال برای جذب آلبومین منجر به وزن بیش از حد لیزوزوم داخل سیتوپلاسمی افزایش فعالیت، که می تواند آسیب سلولی شود.

3. مقدار زیادی از پروتئین افزایش بازجذب توبولی کلیوی پروتئین، کمک به افزایش تولید آمونیاک و تولید آمونیاک در بافت کلیه نیز نقش در ضایعات میان بافتی مترقی بازی کند. علاوه بر این، جذب انرژی اضافی و هضم پروتئین می تواند در سلول های لوله اکسیژن و اکسیژن تولید رادیکال های آزاد را وادار به آسیب سلول های توبولی شود.

از بالا ما می دانیم که پروتئینوری گسترده ای از بیماری مزمن کلیه می تواند باعث صدمه به سلول های mesangial گلومرولی، درون توبول کلیوی و سلول لوله القاء، پس توجه به آن را. اگر مقدار زیادی از پروتئین وجود دارد در ادرار شما، شما باید به دکتر خود مراجعه کنید در زمان، اجازه ندهید که آن را آسیب بیشتر به کلیه شما. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چه آسیب می تواند توسط عظیم پروتئینوری از بیماری مزمن کلیه ناشی از



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، پروتئینوری شدید، چه آسیب می تواند توسط عظیم پروتئینوری از بیماری مزمن کلیه ناشی از ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من یک شانس برای به دست آوردن بهبودی با کراتینین 5.9 و فشار خون بالا دارند؟ این یک سوال از بیمار، اجازه دهید ما را نگاه آنچه که کارشناسان در مورد آن گفته شده است.

برای بیماران با سطح کراتینین بالا و فشار خون بالا، آن سخت است برای به دست آوردن بهبودی اما این بدان معنی نیست که شما هیچ شانسی برای زندگی بهتر و طولانی تر است. اگر شما می توانید یک درمان به موقع، علائم به تدریج برطرف و پیشرفت بیماری شما می تواند با تاخیر و یا متوقف شده است. اگر شما می خواهید برای دریافت درمان مناسب، شما باید بدانید که این بیماری به طور واضح.

کراتینین 5.9 با فشار خون بالا به معنی چیزی است که برای بیماران

کراتینین 5.9 و فشار خون بالا دو نشانه های بیماری مزمن کلیه می باشد، برای بیماران مبتلا به این نشانه ها به این معنی است که آنها در معرض خطر بالا می باشد به اورمی نیز به عنوان پایان مرحله بیماری کلیوی است که یک بیماری تهدید کننده زندگی شناخته شده است. بنابراین در این مرحله، مهم ترین چیز برای بیماران است که کنترل خوبی بیماری و اجازه دهید آن را بدتر می رود بیشتر است.

اما چگونه؟ آیا یک درمان خوب برای کاهش سطح کراتینین بالا و فشار خون بالا وجود دارد. خوشبختانه، یک روش درمانی جدیدی به نام پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که ثابت شده است که یک درمان موثر برای درمان بیماری مزمن کلیه وجود دارد. این یک درمان منحصر به فرد توسط کارشناسان ما پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی ساخته شده است. همراه با روش درمانی دیگر، این می تواند یک اثر بهتر درمانی دست یابد. با کمک آن، سطح کراتینین بالا و فشار خون را می توان به تدریج کاهش داد.

بنابراین برای بیماران با کراتینین 5.9 و فشار خون بالا، شما ممکن است cann't از آن بهبود می یابند، اما با کمک میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، شما می توانید بهتر و طولانی زندگی می کنند. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

کراتینین 5.9 با فشار خون بالا: من یک شانس برای دریافت بازیابی



:: برچسب‌ها: کراتینین 5 , 9، فشار خون بالا، کراتینین 5 , 9 با فشار خون بالا: من یک شانس برای دریافت بازیابی ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سندرم نفروتیک یک گروه از علائم بالینی است، نه خود بیماری است. پروتئینوری عظیم یکی از علائم شایع در میان آنها است، آن است که واقعا اذیت مردم، به طوری که آنها به دنبال برخی از روش های آن برای وادار کردن آسیب های ناشی از آن. سپس، چگونه به منظور کاهش آسیب ناشی از سندرم نفروتیک با سندرم نفروتیک؟

پروتئینوری عظیم چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد، این علائم ناشی از بیماری کلیه است. پس از کلیه ما آسیب دیده، نمی تواند کافی منجر به بعضی از نشت پروتئین را در ادرار، این چیزی است که ما می بینیم و پروتئین آن را به نام. با این بیماری بدتر می شود، بیشتر و بیشتر پروتئین از نشت و فرم را به پروتئین های عظیم.

چگونه به منظور کاهش آسیب ناشی از سندرم نفروتیک با پروتئینوری عظیم به طور طبیعی؟

1. انجام ورزش مناسب برای تقویت سلامت شما این است که مهم تضمین توانبخشی. اما به یاد داشته باشید که خودتان را بیش از حد خسته را ندارد، که کمک کننده برای کنترل فشار خون نیست و ممکن است بار به کلیه خود اضافه کنید.

2. نگه داشتن یک نگرش مثبت، نه در خلق و خوی کم در همه زمان ها، که بی فایده برای سلامتی شما است و ممکن است بیماری را بدتر کند.

3. آیا هر گونه دارو بدون اجازه از دکتر خود را ندارد، زیرا برخی از داروها ممکن است کلیه شما صدمه دیده است اگر شما آنها را اشتباه. بنابراین هر زمان که شما به زمین ناراحت کننده، آیا رفتن به دکتر خود است که می تواند به پیشگیری از بیماری شما را بدتر می رود را ببینید.

4. رژیم غذایی کم پروتئین است که می تواند به شما کمک کند به کاهش پروتئین در ادرار و کاهش بار کار از کلیه های خود را نگه دارید.

کارشناسان شما یادآوری، آیا توجه به جزئیات زندگی خود و به شکل یک عادت زندگی سالم بسیار مهم است که برای به دست آوردن بهبود پیش از آن. اگر سوال دیگری در مورد سندرم نفروتیک و یا نشانه های آن، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چگونه به منظور کاهش آسیب با عظیم پروتئینوری ناشی از سندرم نفروتیک



:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، پروتئینوری عظیم، چگونه به منظور کاهش آسیب با عظیم پروتئینوری ناشی از سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سندرم نفروتیک یک نام کلی از بیماری کلیه است، آن را به یک اثر شدید به بدن و ذهن بیمار است. یکی از کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک را از طریق کانال های مختلف به عفونت، پس از آن، چه علت از کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک اولیه می باشد، اجازه دهید ما را نگاه چگونه کارشناسان در مورد آن گفت.

سندرم نفروتیک، کارشناسان می گویند، با توجه به علل می توان به تقسیم اولیه، ثانویه و مادرزادی، از جمله سندرم نفروتیک اولیه یکی از شایع ترین بیماری های کلیه در کودکان است، و آن را آسان به شکستن بارها و بارها، آن را تا تاثیر جدی در کودکان سلامت. علت آن نامشخص است، کودکان اغلب دچار عفونت ناشی از عفونت های تنفسی، واکنش های آلرژیک، و غیره عفونت در کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک اولیه شایع ترین عوارض و علت اصلی مرگ و میر است، با توجه به جامعه بین المللی برای آمار تحقیقات بیماری های کلیه کودکان، به طور مستقیم و یا به طور غیر مستقیم به علت مرگ و میر عفونت را برای 70 درصد از کودکان با مرگ بیماری کلیوی به حساب. عفونت اغلب بیماری بدتر و یا عود می کند، چه چیزی بیشتر، می تواند اثر درمانی از هورمون تحت تاثیر قرار.

کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک اولیه در معرض ابتلا به عفونت از دلایل زیر باشد:

1. عملکرد سیستم ایمنی هومورال در کودکان مبتلا به کم، مانند گلوبولین ایمنی از دست دادن ادرار، کاهش سنتز و کاتابولیسم افزایش یافته است.

2. کودکان اغلب توسط عملکرد سیستم ایمنی سلولی کافی و عملکرد سیستم کمپلمان همراه است.

3. کودکان مبتلا به سوء تغذیه پروتئین، ادم ناشی از مشکلات گردش خون محلی است.

4. درمان سندرم نفروتیک اولیه اغلب در همان زمان، استفاده از هورمون های قشر مغز و مهار کننده های سیستم ایمنی بدن. سایر کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک اولیه اولویت با عفونت پنوموکوکی در عفونت باکتریایی، عفونت باسیل های گرم منفی نیز به تدریج افزایش داده می شود. تنفس رایج و معمولی مثل عفونت، عفونت دستگاه ادراری، سلولیت پوست و باد سرخ و پریتونیت اولیه، و غیره

مطالب بالا است که به معرفی عوامل خطر ابتلا به سندرم نفروتیک اولیه در کودکان، پدر و مادر باید بدانید که این دلایل. برای وقوع سندرم نفروتیک، ما باید اقدامات مؤثر برای جلوگیری از آسیب بیشتر به فرزندان خود را. برای سوالات دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چرا کودکان با سندرم نفروتیک اولیه آسان می باشد به عفونت



:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک اصلی، چرا کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک اولیه آسان به عفونت می باشد ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سندرم نفروتیک به نام کلی از بیماری کلیه است، می توان آن را به دو نوع، بیماری اصلی و بیماری ثانویه تقسیم می شود. امروز ما در حال صحبت کردن در مورد خطرات ناشی از سندرم نفروتیک اولیه، اجازه دهید نگاهی داشته باشند با هم.

1 آسان برای دریافت Hypoproteinemia: به عنوان همه ما می دانیم پروتئین یکی از علائم رایج این بیماری است. با توجه به صدمه به کلیه، عملکرد فیلتراسیون گلومرولی آسیب دیده است، بنابراین پروتئین به ادرار نشت می کند. این معمولا باعث کمبود جدی از مقدار سنتز پروتئین کبد، منجر به بیماران مبتلا به نتایج نمایانگر.

2.Because از تعداد زیادی از چربی خون، پروتئینوری، نتایج نمایانگر، بدن اغلب در حجم خون و تراکم بالا حالت. استفراغ، اسهال، استفاده از داروهای ضد فشار خون و مدر از ادرار، می توانید مقدار خونرسانی کلیوی به طور قابل توجهی کاهش می یابد، و در نتیجه کاهش میزان فیلتراسیون گلومرولی، منجر به نارسایی حاد کلیه.

3.Appear علامت ادم. با توجه به از دست دادن مواد پروتئین زیادی است، این می تواند در پلاسمای خون کاهش فشار اسمزی بیمار منجر شود. اگر مردم از عدم تعادل فشار اسمزی پلاسما، سقوط، خواهد شد رطوبت در پلاسما به نشت کند. پس از سرریز آب، در سازمان و یا بدن حفره بیمار تجمع می یابد، همچنین به علت ادم سیستمیک است.

4 بیماری های قلبی و عروقی و عروق مغزی: بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک معمولا علائم فشار خون بالا، فشار خون بالا یکی از علائم بیماری کلیه است، و یا به علت بسیاری از بیماری ها، عوامل مهم است که شما نباید نادیده گرفته میشوند، بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک با فشار خون جدی است، آسان به علت قلبی و عروقی و عروق مغزی بیماری ها، و غیره بنابراین، شما باید از خطرات ناشی از فشار خون بالا را نادیده بگیرد.

از اطلاعات فوق، ما می دانیم که خطرات ناشی از سندرم نفروتیک اولیه بسیار جدی است. بنابراین به عنوان یک بیمار، شما باید با توجه بالا به آن پرداخت. اگر سوال دیگری در مورد این بیماری، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

خطرات ناشی از سندرم نفروتیک اصلی چیست



:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک اولیه، خطرات ناشی از سندرم نفروتیک اصلی چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 537
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سندرم نفروتیک یک بیماری خود به خود نیست، این یک نام کلی برای یک سری از بیماری کلیه است. این سخت است که بدون استفاده از روش درمان مناسب درمان شده است. در زیر به برخی از اشتباهات از درمان سندرم نفروتیک.

* تامین آنچه شما وجود ندارد

اکثر مردم در نظر گرفته شده است که آنها باید تغذیه کافی برای پاسخگویی به تقاضای بدن ما را، که شاید در زندگی روزمره ما درست است. اما برای بیماران که فاقد پروتئین، آن است که مناسب برای آنها را به خوردن غذاهای بیش از حد که سرشار از آن است. از آنجا که، که ممکن است بار به کلیه ها دچار اختلال اضافه کنید، تا قبل از اینکه شما مواد غذایی را انتخاب کنید، شما بهتر است مشورت پزشک خود را.

* نگاهی کمتر و یا حتی نمک را ندارد

همانطور که همه ما می دانیم بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید دنده ها، پروتئین و چربی را محدود می کند، اما این بدان معنی نیست که شما باید آنها را مصرف نمی کنند. تنها پس از آن ادم در بدن شما وجود دارد، شما باید رژیم غذایی کم نمک را کمتر از 3G برای هر روز. اگر ادم در بدن شما وجود دارد، شما می توانید نمک مانند یک فرد عادی است. از بالا ما می دانیم که هر چقدر، شما باید برنامه رژیم غذایی را با توجه به شرایط خود، در غیر این صورت، بدن نمی تواند برای عدم تغذیه ایستاده، خرد است.

کارشناسان اشاره کرد، برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک که فاقد پروتئین باید غذاهایی مانند گوشت بدون چربی و ماهی که غنی از پروتئین با کیفیت بالا برای دیدار با تقاضا از بدن ما هستند غذا بخورند. برای بیماران مبتلا به کم خونی و hypoproteinemia باید در رختخواب بماند و استراحت خوب است. پس از این علائم ناپدید شد، شما می توانید در اطراف تخت راه رفتن.

آیا پاسخ شما می خواهید شد؟ اگر سوال دیگری در مورد سندرم نفروتیک، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

اشتباهات متداول از سندرم نفروتیک درمان



:: برچسب‌ها: اشتباهات متداول نفروتیک سندرم، درمان، سندرم نفروتیک درمان، سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

 

مشخص شده است که سطح کراتینین بالا یکی از نشانه های بیماری مزمن کلیه، چگونه به کاهش آن به موضوع داغ در میان بیماران است. گفته شده است که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان خوب در سطح کراتینین بالا پایین تر است. چگونه می توانید آن را رسیدن به اثر درمانی ایده آل؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟

این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی، استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال را در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، طحالی شو شن، گیاهان مولکول های ارتعاش از دستگاه درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست است ، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

چگونه کار می کند؟

با بزرگ شدن عروق، ضد التهاب، ضد انعقاد خون، ضد ترومبوز، می تواند توابع آسیب دیده کلیه تعمیر و محافظت از عملکرد باقیمانده کلیه. پس از کلیه ها می رود، حتی به حالت عادی برگشت، علائم (شامل سطح کراتینین بالا) ناشی از نارسایی کلیه با آن ناپدید خواهد شد. اما در مراحل اولیه با استفاده از این درمان، کراتینین ممکن است به سرعت کاهش می یابد، به آن نیاز به زمان است. پس از یک دوره درمان، سطح کراتینین خود را به تدریج کاهش خواهد یافت. با کمک آن، پیشرفت فیبروز می توان با تاخیر و یا مانع.

چگونه برای کاهش کراتینین بالا با پزشکی میکرو چینی Osmotherapy؟

از اطلاعات فوق، ما می دانیم که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان موثر در سطح کراتینین بالا کمتر است، توسط درمان این بیماری را از ریشه آن برای از بین بردن علائم ناشی از آن.

اگر سوال دیگری در مورد این درمان و یا درمان CKD و یا نشانه های CKD، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چگونه می توان پایین بالا سطح کراتینین با پزشکی میکرو چینی Osmotherapy

 



:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سطح کراتینین بالا، چگونه می توان پایین بالا سطح کراتینین با پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

 

همانطور که همه ما می دانیم، رژیم غذایی نقش مهمی در درمان نارسایی کلیه، بنابراین به عنوان یک بیمار باید با توجه بالا به مواد غذایی که می خورند پرداخت. برخی از بیماران استفاده می شود به نوشیدن چای، اما دکتر گفت: آنها باید به جلوگیری از آن را بنوشید. آیا این درست است؟ بعد اجازه دهید ما را نگاه می کند که آیا چای خوب است یا بد برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است؟

این معلوم است که چای دارای عملکرد مراقبت های بهداشتی، می تواند کمک به کاهش فشار خون بالا و چربی، حتی می توانید آنتی آتروژنیک. بنابراین نوشیدن چای نور مناسب برای بیماری شما مفید است، اگر شما علائم و نشانه های تورم، آن را نیز می تواند کمک به تغییر وضعیت بد است. اما چای غنی از اسید آمینه و مواد معدنی است، همه آنها را خواهد اگزالیک اسید در ادرار است که ممکن است سنگ کلیه ایجاد و تشدید بیماری شما را افزایش دهد. برای بیماران مبتلا به کم خونی، شما بهتر است دور از چای سنگین. چرا که تانن در چای ترکیب آهن، شکل گیری آنها سخت است جذب شود که بار به کلیه ما اضافه کنید، در نتیجه افزایش درجه از کم خونی.
بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیوی و کم خونی، شما بهتر است برای جلوگیری از به نوشیدن چای سنگین، به ویژه پس از شام. اگر شما به آن استفاده می شود، شما می توانید برخی تحت ساخت و ساز از دکتر خود داشته باشد. اگر شما نیاز به کمک، لطفا پزشکان آنلاین ما مشورت، آنها را از توصیه های مناسب را برای شما در اسرع وقت پاسخ دهید.

اگر سوال دیگری در مورد بیماری مزمن کلیوی و یا رژیم غذایی، لطفا تردید نکنید به من اجازه می دانم. شما می توانید پیام ها به ما را ترک، و یا به ما ایمیل به طور مستقیم. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چای خوب یا بد برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی و کم خونی است



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، کم خونی، چای، چای خوب یا بد برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی و کم خونی است ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا خوب تخم مرغ برای بیماران مبتلا به FSGS و پروتئینوری عظیم؟ اجازه دهید یک نگاه آنچه که کارشناسان در مورد آن گفت.

عظیم پروتئینوری علائم رایج این بیماری از FSGS است، آن است که توسط عملکرد غیر طبیعی کلیه ها ایجاد می شود. پس از کلیه ما آسیب دیده، مقدار زیادی از پروتئین به ادرار نشت و به شکل پروتئین. بنابراین به عنوان یک بیمار FSGS با پروتئین های عظیم، شما باید مصرف پروتئین را کنترل کند. همانطور که همه ما می دانیم، تخم مرغ حاوی فراوان از تغذیه، به خصوص پروتئین است. بنابراین کارشناسان توصیه شما را به خوردن برخی اما نه تخم مرغ بیش از حد، تخم مرغ را محدود به 2 بار در هفته، استفاده از جایگزین های تخم مرغ و یا سفید پوستان تنها.

به منظور کمک به بیماران مبتلا به FSGS به یک برنامه رژیم غذایی مناسب، در اینجا من به شما برخی از ساخت و ساز می دهد و امید آنها می تواند به شما کمک کند.

● کم مایع

مقدار کمی از مصرف آب را باید در برنامه رژیم غذایی خود را ذکر شده است، چرا که مایع زیادی خواهد شد خارج از کنترل کلیه های آسیب دیده باشد. محدودیت آب می تواند به حفظ تعادل مایعات بدن و درمان تورم عمومی کمک می کند. بعضی از میوه ها مانند انگور، انواع توت ها و هندوانه را می توان خورد زمانی که شما تشنه هستند.

● کم پروتئین

مصرف پروتئین نقش مهمی در رژیم غذایی FSGS، که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای جبران از دست دادن مقدار زیادی از پروتئین ایفا می کند. با این حال، شما باید مقدار بیش از حد از مواد غذایی پروتئین اجتناب کنند، که ممکن است بار کلیه ها دچار اختلال افزایش می دهد.

● سدیم پایین

علائم مانند فشار خون بالا و ادم را می توان با مصرف سدیم بیش از حد به وخامت است، بنابراین شما نیاز به اجتناب از خوردن غذاهای شور، مانند شور آشامیدنی، ترشی، گردو، و آجیل cashew سیرچشم و غیره.

● کم چرب و کم کلسترول

را انتخاب کنید گوشت بدون چربی اجتناب از گوشت چربی. استفاده از روغن های سالم مانند زیتون، کانولا، گلرنگ، آفتابگردان. حد چربی (لبنی، چربی حیوانی) اشباع شده و از بین بردن چربی ترانس (روغن نیمه هیدروژنه موجود در پردازش و فست فود).

از این مقاله، ما می دانیم که بیماران مبتلا به FSGS و پروتئین گسترده باید 2 عدد تخم مرغ برای هر هفته است که می تواند مطمئن شوید که شما پروتئین به اندازه کافی و بدون صدمه به کلیه ها خود را محدود می کند. اگر شما سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا تخم مرغ خوب برای بیماران مبتلا به FSGS و پروتئینوری عظیم



:: برچسب‌ها: FSGS، پروتئینوری عظیم، تخم مرغ، آیا تخم مرغ خوب برای بیماران مبتلا به FSGS و پروتئینوری عظیم ,
:: بازدید از این مطلب : 898
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم، بیماران دیابتی مبتلا به سایر بیماران متفاوت است، آنها نیاز به توجه زیاد به چیزهایی که می خورند، حتی داروهای. پس چه نوع از داروهای خوب برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی برای کاهش تب بالا هستند؟

به عنوان یک بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی، ایمنی بسیار کم است، پس از آن آسان است برای دریافت محبت یا کلوخ. هنگامی که شما سرد و یا تب، آن را بسیار سخت به درمان است و ممکن است برخی از عوارض شود. در این صورت، فقط آن داروهای ضد تب و سرد نمی تواند به خوبی کار می کنند، شما باید برخی از اندازه گیری مربوطه در همان زمان می برد. اگر درجه حرارت بالاتر از 38.5 است، شما می توانید از روش های خنک کننده فیزیکی است که هیچ عوارض جانبی را. اما باید با درمان ضد التهاب ترکیب شده است. اگر شما می توانید اثر درمانی ایده آل می کنید، شما بهتر است به دیدن پزشک خود، آنها را می تواند به شما کمک کند و پس از تجزیه و تحلیل شرایط بیماری خود را. اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید، شما همچنین می توانید از کارشناسان آنلاین ما مشورت، ما انجام خواهد داد هر چه ما می توانیم به شما کمک کند.

در یک کلام، هیچ داروهای خاص برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی برای کاهش تب بالا، در صورت وجود، که بهترین روش درمان برای این بیماری وجود دارد. فقط به خوبی کنترل این بیماری، شما می توانید به صورت رایگان از مزاحم از عوارض ناشی از آن را دریافت کند، شامل تب بالا.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از بهترین درمان موثر در بیماری های کلیه درمان است، با بزرگ عروقی، ضد التهابی، داروهای ضد انعقاد و ضد ترومبوز، می تواند گردش خون را تنظیم کند. بنابراین برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه شما و تعمیر توابع آسیب دیده کلیوی.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و نفروپاتی دیابتی، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

بهترین تب بالا، داروها برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی



:: برچسب‌ها: دیابتی نفروپاتی درمان، نفروپاتی دیابتی، تب بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 583
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گوشت، گوشت گاو بسیار محبوب است در میان مردم برای تغذیه فراوان آن و طعم و مزه خوب، بسیاری از بیماران نیز آن را دوست دارم عمیقا. اما آن را مناسب برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA؟ آیا آن را خوب یا بد برای آنها؟

توابع گوشت گاو

تقویت ایمنی: در آن وجود دارد به اندازه کافی ویتامین B6 که می تواند سوخت و ساز بدن و سنتز پروتئین ترویج و افزایش ایمنی خود را.

غنی سازی خون: این میوه سرشار از آهن است که عنصر لازم از خون است. این در کم خونی فقر آهن درمان مفید است و می تواند مقاومت در برابر بیماری بهبود و ترمیم بافت آسیب دیده.

عرضه انرژی به sporters: این میوه سرشار از پتاسیم و پروتئین است، هر دو آنها را خوب به sporters می باشد، به ویژه پتاسیم است. سطح پتاسیم پایین تر خواهد تشکیل پروتئین و تولید اکسین را مهار، و در نتیجه تحت تاثیر قرار دهد رشد عضلانی است.

اما کارشناسان گفت که پتاسیک خوب است برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA نیست، چرا که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی آسان است برای دریافت هیپرکالمی برای عملکرد کلیه خود را در برخی از درجه آسیب دیده است. بیشتر چه، سطح پتاسیم بالا ممکن است به اختلال های قلبی منجر شود، حتی شوک. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به نفروپاتی IgA، شما بهتر است برای جلوگیری از به خوردن گوشت گاو، اما اگر سطح پتاسیم خود را کمتر از مقادیر طبیعی است، شما می توانید برخی تحت ساخت و ساز از پزشکان خود را بخورند. شما بهتر است یک برنامه رژیم غذایی برای خودتان، اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید، لطفا با کارشناسان آنلاین ما مشورت، آنها را توصیه ها را برای شما فراهم می کند.

اگر شما هنوز هم هر گونه سؤال دیگر در مورد نفروپاتی IgA و یا رژیم غذایی آن را داشته باشد، شما می توانید پیام برای ما ارسال کنید یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا خوب گوشت، گوشت گاو برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA



:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA، گوشت گاو، خوب است گوشت گاو برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم به بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA انجام برخی از ورزش؟ پاسخ مثبت است، برای بیماران انجام ورزش مناسب خوب به سلامت خود است، اما باید ورزش خشونت اجتناب کنند.

چرا ورزش های مناسب سلامت AO خوب است به بیماران،؟

مانند دارو و رژیم غذایی، ورزش نیز به بیماران، بهداشت حوزه عملیاتی بسیار مهم است. برای بسیاری از بیماران با غلظت IgA، آنها afriend که ورزش ممکن است آسیب بیشتر به کلیه آنها منجر شود. کارشناسان poind که لازم است در مورد آن نگران است، چرا که ورزش مناسب می تواند ایمنی را تقویت کرده و به شما کمک کند برای جلوگیری از محبت. شما می توانید برخی از ورزش های هوازی یا نه ورزش بیش از حد شدید را انتخاب کنید، با شروع با ورزش در حد متوسط ​​و آنها شدت ورزش افزایش به تدریج. در همین حال، شما، AOD بهتر است این کار را با عضو خانواده خود و یا دوستان خود، آنها می توانند کمک به شما هنگامی که شما به آن نیاز دارید فراهم می کند.

به جز ورزش شما نیز باید با توجه به راهنمایی های زیر پرداخت، همه آنها برای سلامت شما مفید است.

1. فرم یک عادت زندگی سالم، هرگز ماندن تا دیر OT خوردن بیش از حد، هر دو آنها را باعث آسیب بیشتر به کلیه شما ایجاد کند.

2. آیا خودتان را بیش از حد خسته را ندارد، کار زیاد ممکن است ادرار خون را افزایش می دهد، بنابراین شما باید معقول زمان کار استراحت میدهد.

3. فعال از بین بردن عوامل القاء مانند عفونت های تنفسی، پوست، روده و دستگاه ادراری.

4. نگه داشتن یک نگرش مثبت لازم است. بیماران مبتلا به بیماری کلیه سطوح مختلف تنش، افسردگی و بدبینی. بنابراین همیشه با توجه به کلمات و اعمال، متلاطم، تماس بالا که اضطراب و ترس بیمار افزایش خواهد یافت، پس از آن به خصوص به توانبخشی روانی مهم است.

اگر سوال دیگری در مورد نفروپاتی IgA، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

می تواند بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA انجام برخی از ورزش



:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA، ورزش، می تواند بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA انجام برخی از ورزش ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم که بسیاری از محصولات مراقبت های بهداشتی توسط افراد برای تغذیه غنی آن را دوست داشتم، می تواند انرژی کافی برای بیماران فراهم کند. آیا آن را خوب یا بد برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه؟

محصول مراقبت از بهداشت و درمان چیست؟

این نوع از مواد غذایی، مانند هر گونه مواد غذایی دیگر، می تواند عملکرد بدن ما را تنظیم کنید. اما آن را با دارو های مختلف است، بر خلاف دارو، می تواند بیماری را درمان نمی کند. مهم نیست که چه نوع از آنها را به اهداف در انسان مراقبت، بهداشت AOS، و به آن نیاز دارد زمان طولانی برای دریافت اثر.

آیا آن را مناسب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه؟

نگاهی به پروتئین بیش از حد ممکن است سرعت پیشرفت بیماری خود را، حتی باعث نارسایی کلیه. همانطور که همه ما می دانیم، پروتئین تغذیه لازم است از بدن ما است، مصرف مناسب آن را به خوبی برای بیماران است. اما برای بیماران مبتلا به CKD، کلیه های خود را در برخی از درجه آسیب دیده است، اگر آنها را تغذیه بیش از حد که ممکن است بار کار به کلیه خود اضافه کنید. به علاوه برخی از بیماران از جمله نوجوانان، حتی کودکان که عدم تغذیه نیست، مصرف مکمل های پروتئین بالا کورکورانه باعث آسیب بیشتر به کلیه ها خود را.

بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به CKD، شما، AOD بهتر است قبل از خوردن هر نوع مکمل مشورت پزشک خود را، که می تواند به شما کمک کند برای جلوگیری از آسیب های غیر ضروری به کلیه شما. اگر شما هر گونه کمک در این سوال نیاز، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا پیام های ترک به ما.

از این مقاله، ما می توانیم می دانیم که محصول مراقبت های بهداشتی می تواند خوب یا بد برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، آن را در مقدار و راه شما آن را دارد. اگر شما هنوز هم سوال دیگر در مورد CKD، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

بهداشت و درمان محصولات خوب یا بد برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است



:: برچسب‌ها: بهداشت و درمان محصولات خوب یا بد برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، محصول مراقبت از سلامت، بیماری مزمن کلیه است ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برخی از افراد گفت: دیالیز یک روش درمانی مادام العمر است، هنگامی که شما آن را دریافت کنید، شما نمی توانید از شر آن را برای همیشه خلاص شوید. آیا این درست است؟ آیا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه نیاز به دیالیز برای بقیه عمر خود را؟

دیالیز چیست؟

دیالیز یک درمان جایگزین برای از دست دادن عملکرد کلیه به دلیل پایان دادن به مرحله کلیه Disease.It نقش مهمی در reliving علائم جدی و بالا بردن کیفیت زندگی دارد.

چرا مردم آن را به عنوان یک روش درمان مادام العمر در نظر گرفته؟

با کمک آن، بیماران می توانند بهتر و طولانی تر زندگی می کنند. به عنوان یک جایگزین کلیه، می تواند کمک به حذف سموم و مواد زائد اما می تواند عملکرد کلیه آسیب دیده را ترمیم نیست. بنابراین اگر شما آن را متوقف کند، سطح کراتینین افزایش دوباره و سایر علایم ناشی از کلیه کافی نیز ظهور خواهد کرد. بنابراین بیماران باید این کار را برای بقیه زندگی خود را، آن است که واقعا آنها را ناراحت.

آیا روش های درمانی دیگری هم وجود دارد می توانید آن را جایگزین؟

خوشبختانه، برخی از درمان های جدید ثابت شده است که توان اثر قابل توجهی در درمان CKD، مانند میکرو چینی Osmotherapy، درمان فشرده سازی داغ، پا حمام درمانی، سلول های بنیادی و غیره، برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید http://sjzkidneyhospital وجود دارد. کام / درمان انتخاب ها / با کمک این روش درمان، بیماران می توانند خلاص شدن از شر و یا حداقل کاهش بار دیالیز.

برای افراد مختلف دارای شرایط مختلف، بنابراین کارشناسان ما برنامه درمان با توجه به شرایط فردی خود را. اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما مناسب برای این درمان ها می باشد، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا به ما ایمیل با اطلاعات دقیق خود را، پس از تجزیه و تحلیل آن، ما شما را با توصیه های بهتر در اسرع وقت پاسخ دهید.

اگر سوال دیگری در مورد CKD یا دیالیز، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه نیاز به دیالیز برای بقیه عمر خود را



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، دیالیز، بیماران با بیماری مزمن کلیه نیاز به دیالیز برای بقیه عمر خود را ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا روغن زیتون خوب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی و سطح کراتینین بالا؟ همانطور که همه ما می دانیم که رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری های مزمن کلیه و سطح کراتینین بالا بازی می کند، یک رژیم غذایی خوب می تواند اثر درمانی را افزایش می دهد در حالی که یک رژیم غذایی بد ممکن است بیماری شما را بدتر کنند، بنابراین توجه بیشتر به رژیم غذایی خود را.

کارشناسان اشاره می کنند که بیماران مبتلا به CKD باید یک کم نمک، کم چربی، کم پروتئین و ویتامین رژیم غذایی بالا نگه دارید و دور از مواد غذایی مانند گوشت گاو، گوشت گوسفند، ماهی و دیگر مواد غذایی محرک که ممکن است آسیب بیشتر به کلیه خود را.

پس از دانستن این، اجازه دهید ما را نگاه که چه نوع مواد غذایی روغن زیتون است؟

روغن زیتون یک محصول زیتون است، در کشورهای مدیترانه ای آن را تا هزاران سال سنت، که به عنوان "طلای مایع"، "ملکه روغن نباتی،" شبنم "مدیترانه شناخته شده

تحقیقات نشان داده است که روغن زیتون می تواند کمک به بهبود حساسیت به انسولین، کاهش بروز دیابت و کنترل قند خون. این شهر همچنین دارای بسیاری از توابع دیگر، مانند محافظت از سیستم قلب و عروق، جلوگیری از تصلب شرائین و آترواسکلروز عوارض، فشار خون بالا، بیماری های قلبی، نارسایی قلبی، نارسایی کلیه، خونریزی مغزی و غیره

از اطلاعات فوق، ما می دانیم که روغن زیتون کاملا مناسب برای بیماران مبتلا به CKD و سطح کراتینین بالا است، اما بیماران باید روغن زیتون حرارت به درجه حرارت بالا است که خوب به سلامتی خود را ندارد، اجتناب کنند.

اگر سوال دیگری در مورد CKD و یا سطح کراتینین بالا، انجام مردد به مشورت پزشکان آنلاین ما، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. اگر شما نیاز به کمک در ساخت برنامه رژیم غذایی، شما می توانید پیام زیر را ارسال کنید یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



آیا زیتون خوب نفت برای بیماران با بیماری مزمن کلیه و بالا سطح کراتینین



:: برچسب‌ها: روغن زیتون، بیماری مزمن کلیه، سطح کراتینین بالا، آیا زیتون خوب نفت برای بیماران با بیماری مزمن کلیه و بالا سطح کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 3885
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیورودا طب سنتی هند است، این اثر قابل توجهی در درمان بعضی از بیماری، برخی از مردم تعجب اگر آن را می تواند بیماری مزمن کلیه با سطح کراتینین بالا را درمان می کند، زیرا هیچ درمان اثر وجود دارد در درمان این بیماری تا این زمان.

مردم واقعا از بیماری مزمن کلیه ناراحت به طور جدی، آنها حتی می تواند به طور معمول زندگی می کنند، چه رسد به کار. به طوری که آنها به دنبال برخی از روش های درمانی جدید را به عنوان یک جایگزین از دیالیز است که از راه های معمول برای کاهش سطح کراتینین بالا است، اما با بسیاری از عوارض جانبی. آیورودا به عنوان یکی از درمان طبیعی است در خط نامزد شده است. در حال حاضر ما تا به نگاه چه نوع از درمان آن است.

آیورودا چیست؟

آیورودا هدف برای کنترل بیماری کلیوی بیماران از طریق برنامه رژیم غذایی، شیوه زندگی، تصفیه خون، تنقیه درمانی، روغن های گیاهی، ورزش و غیره. با انجام این، می تواند وضعیت کلی سلامت افراد را بهبود بخشد و دستیابی به اثرات درمانی زیر است:

تقویت داروها برای کنترل قند خون

حفظ شکل بیماران

گردش خون پاک بیماران

بهبود وضعیت روحی و روانی خود را

افزایش ایمنی بیماران

از بین بردن علائم و عوارض

از معرفی آن، ما می دانیم که آن را برای درمان CKD مفید است. اما در چین، ما باید درمان دیگری است که به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی شناخته می شود، از آن شده ثابت شده است که یکی از اثرات درمانی در CKD درمان و کاهش سطح کراتینین بالا. با کمک آن، عملکرد کلیه های آسیب دیده بیماران را می توان تعمیر و عملکرد باقیمانده کلیه را می توان محافظت می شود. این نه تنها می تواند علائم این بیماری را کاهش دهد اما همچنین می تواند این بیماری را از ریشه آن را درمان کند.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات در مورد درمان CKD و یا سطح کراتینین بالا، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

آیا می آیورودا درمان بیماری مزمن کلیه با سطح کراتینین بالا



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، آیورودا، سطح کراتینین بالا، آیا می توانم آیورودا درمان بیماری مزمن کلیه با سطح کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آلبومین که یک نوع پروتئین در خون است، به طور معمول، در ادرار تنها تعداد کمی از آنها وجود دارد. Microalbumin منعکس کلیه شما غیر طبیعی است و نشت پروتئین را در ادرار. هنگامی که شما در پیدا کردن آن، آیا توجه، Microalbumin در ادرار از علائم اولیه نفروپاتی دیابتی است.

اطلاعات عمومی در مورد آن

نام: Microalbumin

ارزش عادی: 15ug/min

بیماری های کلیه:> 20ug/min

کلیه ما آسیب دیده پس از رو نفروپاتی دیابتی و یا فشار خون بالا و یا هر دو آنها، در نتیجه، برخی از پروتئین به ادرار نشت خواهد کرد. بنابراین Microalbumin یکی از علائم اولیه این بیماری است.

چگونه برای کاهش سطح بالای پروتئین در ادرار این بیماران؟

اگر شما می خواهید برای کاهش پروتئین در ادرار، ابتدا شما نیاز به درمان بیماری خود است که برای تعمیر کلیه آسیب دیده. اما چگونه؟ آیا درمان موثر در درمان این بیماری وجود دارد؟ مشخص شده است که درمان های متعارف می تواند علائم را تسکین دهد و یا حتی به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری اما آنها می توانند آن را از ریشه آن را درمان نیست. خوشبختانه، کارشناسان یک درمان جدید است که به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی شناخته شده است اختراع شده است. در مقایسه با روش درمان سنتی، آن را نشان می دهد برتری آشکار است. از طریق گسترش عروق خونی، ضد التهاب و ضد انعقاد، می تواند گردش خون را تنظیم، محافظت از عملکرد باقیمانده کلیه و ترمیم بافت کلیه آسیب دیده. با کمک آن، کلیه بیماران می تواند به حالت عادی بازگشت، اگر آن را به طور جدی آسیب دیده است. اگر کلیه ها به طور جدی آسیب دیده است، می تواند به شما کمک کند برای جلوگیری از بیماری شما را بدتر می رود و اجازه دهید که شما یک زندگی با کیفیت بالا.

روش درمان بهتر است به اندازه کافی نیست، بنابراین شما نیز باید کنترل قند خون، می تواند به شما کمک کند برای به دست آوردن یک اثر درمانی بهتر است. علاوه بر این، شما بهتر است یک برنامه رژیم غذایی را که برای سلامتی شما مفید است.

اگر شما هنوز هم سوال در مورد Microalbumin و یا نفروپاتی دیابتی، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Microalbumin در ادرار: علائم اولیه نفروپاتی دیابتی



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، Microalbumin، Microalbumin در ادرار: علائم اولیه نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 1707
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یک درمان منحصر به فرد از بیمارستان ما است، آن است که توسط بیماران بیشتر و بیشتر برای اثر درمانی آن در بیماری های کلیه درمان را دوست داشت. اما برای از راه دور، برخی از مردم تعجب اگر آنها می توانند این درمان را در شهر خود دریافت کنید. یک بیمار از آلمان از من خواست اگر او می تواند این درمان در آلمان را دریافت کنم؟ من متاسفم که به شما بگویم که هستم، شما فقط می توانید از این روش درمانی در چین است. ما هیچ هیچ دیگر شاخه های خارج از کشور، اگر شما می خواهید برای درمان بیماری خود را، شما بهتر است به بیمارستان ما آمده است. بله، برخی از مشکلات از جمله فاصله، پول، زمان، زبان و غیره وجود دارد، اما در مقایسه با زندگی با ارزش خود را، همه آنها را می توان نادیده گرفت.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی، استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال را در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، طحالی شو شن، گیاهان مولکول های ارتعاش از دستگاه درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست است ، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

چرا مردم را به چین آمده است برای دریافت این درمان؟ آیا ارزش آن را؟

بیمارستان ما تا به تجهیزات و کلاسیک خدمات پیشرفته، هر دو آنها را می تواند اثر درمانی از این درمان را بهبود بخشد. بیماران در اینجا می توانید از نظر فیزیکی بهتر و ذهنی، شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد آنها را در اینجا دریافت http://sjzkidneyhospital.com/patient-story/

از اطلاعات فوق، ما می دانیم که هیچ دیگر شاخه های خارج از کشور وجود دارد. بنابراین شما می توانید میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در آلمان می کنید. اگر شما سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می توانم به بیماران مبتلا به CKD دریافت میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در آلمان



:: برچسب‌ها: CKD، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، آیا می توانم بیماران مبتلا به CKD دریافت میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ممکن است پورپورا نفریت با درد شکم قابل درمان است؟ این یک سوال متمرکز شده است توسط بسیاری از مردم است. من به تازگی یک ایمیل دریافت کرد، به شرح زیر می باشد محتوا.

یکی از نزدیک دوستان من همیشه در پوست احساس ناراحت کننده این روزها، به ویژه خارش، بیشتر او خراشیده، itchier او کردم. در حال حاضر در بعضی از نقاط پوست خراش شکسته است، این است که فقط خارش همچنین به نظر می رسد ناراحت کننده مشترک نیست، و نشانه های شدید تر از قبل، درد در شکم در اواخر ظاهر شد، سر، درد وجود دارد، پس از آن به بیمارستان برای معاینه رفت ، دکتر گفت که او کردم تا پورپورا نفریت. ما تعجب است یک درمان موثر وجود دارد می تواند این بیماری را درمان کند.

اگر می خواهید برای درمان آن، شما باید به اولین آن را می دانم.

بیماران 1.Different با توجه به سن های مختلف، تظاهرات بالینی مختلف، پس از درمان بیماری است یکسان نیست. هنگامی که یک روش درمان علامتی، پزشکان باید همراه با سن بیمار، علائم بالینی و میزان صدمه به کلیه ها. به عنوان یک بیمار را درمان می کنید کورکورانه، شما نیاز به تصمیم گیری با توجه به نتیجه ارزیابی جامع.

2. بیماران مبتلا به نفریت پورپورا نور می تواند از طریق پیشگیری و درمان روزانه تحت درمان، ما باید با توجه به استراحت پرداخت و برای حفظ آب و تعادل الکترولیتی بدن. بیماران با ادم و پروتئین های سنگین باید نمک مصرف آب را محدود، و اجتناب از خوردن مواد غذایی با پروتئین بالا. به عنوان یک بیمار شما باید با توجه به جلوگیری از عفونت دستگاه تنفسی فوقانی ضایعات مزمن، عفونت پرداخت

3.If شما با جدی پورپورا نفریت است، شما نیاز به دارو درمانی، برای درمان مواد مخدر است با توجه به نمرات پاتولوژی های مختلف با داروهای مختلف، تحت درمان است به کاهش داروهای پروتئین و برخی از ایمنی ترکیبی هورمون برای کاهش اثر بیماری است خیلی خوب است.

سلول های بنیادی یک درمان موثر در درمان پورپورا نفریت توسط کارشناسان ما ساخته شده است، اگر شما می خواهید برای درمان این بیماری با درد شکم، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

ممکن است پورپورا نفریت با درد شکم درمان



:: برچسب‌ها: پورپورا نفریت، درد شکم، ممکن است پورپورا نفریت با درد شکم درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پورپورا نفریت به مردم آشنا است، آن را تحت تاثیر قرار زندگی بیماران به طور جدی، به خصوص بچه ها. بنابراین ما باید با توجه به زندگی خود پرداخت، نحوه مراقبت از کودکان مبتلا به پورپورا نفریت؟

پرستاری روانی: از آنجا که سیر این بیماری از بچه ها طولانی تر از افراد دیگر است، بنابراین آن را به یک زمان طولانی برای درمان کنند. در طی این مدت، پدر و مادر و بچه ها خود را بدبین، اضطراب و ترس روانشناسی خوب است که برای سلامت بچه ها نه تولید. برای پدر و مادر، نگرش مثبت در طول این زمان بسیار مهم است. آنها باید با بچه های خود را در زمان برای بهبود احساسات خود ارتباط برقرار کنید.

مراقبت از زندگی روزانه تا اطمینان حاصل شود که هوای تازه در محیط داخلی، جلوگیری از سرما با 84 مایع برای تمیز کردن اتاق هر آیتم روز. برای بیماران، مهم است که برای جلوگیری از سرما به دلیل کودکان با آسیب کلیه، سیستم ایمنی بدن خود را آسان است به علت سرد است، بنابراین در زمان های عادی باید با توجه به گرم و سرد پرداخت. سعی کنید برای رفتن فعالیت های عمومی نیست؛ همچنین توجه داشته باشید بیش از حد پرکار و همیشه مشغول، باید استراحت کافی که می تواند کمک به جلوگیری از بیماری داشته باشد.

3 رژیم غذایی پرستاری: برای بچه های مبتلا به این بیماری باید به ارزش بالای غذایی، به هضم آسان، کربوهیدرات بالا، ویتامین و رژیم غذایی کم چرب را. اگر کودکان با پروتئین بیش از حد، پروتئین حیوانی بهتر است. اگر ادم یا فشار خون بالا همراه است، باید آب و سدیم مصرف محدود، اجتناب از خوردن مواد غذایی حساسیت، مانند ماهی، میگو، شیر، تخم مرغ، خرچنگ برای جلوگیری از عود.

4 آیا ورزش مناسب: ورزش مناسب نه تنها می تواند مقاومت بدن را به بیماری افزایش و حفظ یک حالت مثبت، اما همچنین می تواند اشتها در برخی خاصی است که برای بهبود سوء تغذیه، آتروفی عضلانی ناشی از کمبود پروتئین مفید را افزایش دهد.

کودکان در مرحله رشد، آنها ممکن است بیش از بزرگسالان رنج می برند و نمی دانند که چگونه برای جلوگیری از پورپورا نفریت. بنابراین به عنوان پدر و مادر، شما باید بهترین خود را سعی کنید به آنها کمک به جلوگیری از این بیماری بدتر می رود.

اگر شما سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

http://sjzkidneyhospital.com/purpura-nephritis-basics/2014/0714/359.html

چگونه برای مراقبت از کودکان مبتلا به پورپورا نفریت

پورپورا نفریت به مردم آشنا است، آن را تحت تاثیر قرار زندگی بیماران به طور جدی، به خصوص بچه ها. بنابراین ما باید با توجه به زندگی خود پرداخت، نحوه مراقبت از کودکان مبتلا به پورپورا نفریت؟

پرستاری روانی: از آنجا که سیر این بیماری از بچه ها طولانی تر از افراد دیگر است، بنابراین آن را به یک زمان طولانی برای درمان کنند. در طی این مدت، پدر و مادر و بچه ها خود را بدبین، اضطراب و ترس روانشناسی خوب است که برای سلامت بچه ها نه تولید. برای پدر و مادر، نگرش مثبت در طول این زمان بسیار مهم است. آنها باید با بچه های خود را در زمان برای بهبود احساسات خود ارتباط برقرار کنید.

مراقبت از زندگی روزانه تا اطمینان حاصل شود که هوای تازه در محیط داخلی، جلوگیری از سرما با 84 مایع برای تمیز کردن اتاق هر آیتم روز. برای بیماران، مهم است که برای جلوگیری از سرما به دلیل کودکان با آسیب کلیه، سیستم ایمنی بدن خود را آسان است به علت سرد است، بنابراین در زمان های عادی باید با توجه به گرم و سرد پرداخت. سعی کنید برای رفتن فعالیت های عمومی نیست؛ همچنین توجه داشته باشید بیش از حد پرکار و همیشه مشغول، باید استراحت کافی که می تواند کمک به جلوگیری از بیماری داشته باشد.

3 رژیم غذایی پرستاری: برای بچه های مبتلا به این بیماری باید به ارزش بالای غذایی، به هضم آسان، کربوهیدرات بالا، ویتامین و رژیم غذایی کم چرب را. اگر کودکان با پروتئین بیش از حد، پروتئین حیوانی بهتر است. اگر ادم یا فشار خون بالا همراه است، باید آب و سدیم مصرف محدود، اجتناب از خوردن مواد غذایی حساسیت، مانند ماهی، میگو، شیر، تخم مرغ، خرچنگ برای جلوگیری از عود.

4 آیا ورزش مناسب: ورزش مناسب نه تنها می تواند مقاومت بدن را به بیماری افزایش و حفظ یک حالت مثبت، اما همچنین می تواند اشتها در برخی خاصی است که برای بهبود سوء تغذیه، آتروفی عضلانی ناشی از کمبود پروتئین مفید را افزایش دهد.

کودکان در مرحله رشد، آنها ممکن است بیش از بزرگسالان رنج می برند و نمی دانند که چگونه برای جلوگیری از پورپورا نفریت. بنابراین به عنوان پدر و مادر، شما باید بهترین خود را سعی کنید به آنها کمک به جلوگیری از این بیماری بدتر می رود.

اگر شما سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چگونه برای مراقبت از کودکان مبتلا به پورپورا نفریت   پورپورا نفریت به مردم آشنا است، آن را تحت تاثیر

 



:: برچسب‌ها: پورپورا نفریت، چگونه برای مراقبت از کودکان مبتلا به پورپورا نفریت ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم نیش پشه وادار پورپورا نفریت؟ برای این سوال، شما ممکن است می گویند غیر ممکن است، اما این واقعیت نه تنها نیش پشه مثبت است، اما گرده های گیاهی و مواد غذایی، حتی بعضی از داروها می تواند پورپورا نفریت شود. پس توجه به زندگی روزمره خود را، اگر شما هر گونه مختلف، شما بهتر است به دیدن دکتر است که می تواند به شما کمک کند برای جلوگیری از برخی بیماری بزرگ است.

به منظور کمک به مردم بیشتر بدانید در مورد این بیماری روشن، پس من آن را به شما معرفی.

پورپورا نفریت یک نوع بیماری کلیه است، به طور عمده در کودکان و نوجوانان رخ داده است، به خصوص پسران. برای عوامل که می تواند این بیماری را القا می کنند آسان توسط مردم نادیده گرفته می شوند، بسیاری از بیماران را از دست ندهید بهترین زمان برای درمان و توسعه یافته را به بیماری جدی است.

علائم رایج این بیماری

درد شکم و راش علائم شایع آن می باشد، علاوه بر این، برخی از نشانه های که آسان به تشخیص باشد وجود دارد. مانند lymphadenectasis، بزرگی کبد و طحال، فشار خون بالا، حرکات غیر ارادی اندامها، فلج و کما. دانستن این علائم می تواند کمک به بیماران برای پیدا کردن این بیماری و دریافت درمان به موقع

چگونه آن را درمان می کند؟

در سنتی است، درمان می تواند این بیماری را از ریشه آن را درمان وجود دارد، آن است که واقعا اذیت افرادی که از آن رنج می برند. خوشبختانه، پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی کارشناسان ما برخی از روش های درمانی است که ثابت شده است که در بیماری های کلیه درمان موثر اختراع کرده اند. در میان آنها سلول های بنیادی دارای اثر درمانی برای درمان پورپورا نفریت، اگر شما می خواهید بدانید اطلاعات بیشتر، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا بازدید از مقالات نسبی در ما website.http :/ / sjzkidneyhospital.com /

اگر شما سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می توانم نیش پشه را وادار به پورپورا نفریت

 



:: برچسب‌ها: پورپورا نفریت، پشه، آیا می توانم نیش پشه را وادار به پورپورا نفریت ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ادرار خون یکی از علائم پورپورا نفریت است، برای بیماران مبتلا به آن از آن رنج جسمی و روحی. بنابراین یک درمان خوب ضروری است. Hormonotherapy به روش درمان معمول برای درمان پورپورا نفریت در سنتی است، می تواند نشانه های این بیماری مانند ادرار خون را کاهش دهد. اما بهترین درمان در درمان این بیماری است؟

پورپورا نفریت توسط پورپورای آنافیلاکسی ناشی از، آن است که آیا جدی بستگی به درجه آسیب دیده از کلیه است. در مراحل اولیه این بیماری، از آن آسان است به درمان می شود. ولی ممکن است به نارسایی کلیه بدون کنترل خوب منجر شود، حتی اورمی است که یک بیماری تهدید کننده زندگی. بنابراین کارشناسان به شما یادآوری، درمان زودتر شروع شود، بهتر است در نتیجه.

Hormonotherapy برای پورپورا نفریت با ادرار خون

هورمون مصرف مرتب هیچ اثر درمانی بر روی آن، بنابراین اگر شما می خواهید برای تسکین علائم مانند ادرار خون و پروتئینوری، شما نیاز به افزایش دوز و مدت طولانی زمان، حداقل 8 هفته است. برای بیماران مبتلا به سریع پیشرفت نفریت، نیاز هورمون دوز بزرگ، بزرگسالان باید 1G متیل پردنیزولون / D، 3 روز برای یک دوره درمان، 1 ساعت برای هر روز. بعد از 2 هفته می توانید این درمان در طول درمان را تکرار کنید، باید به وضعیت بیماری با پردنیزولون 30-40 میلی گرم / روز حفظ کند.

طب چینی برای درمان پورپورا نفریت

در بیمارستان ما برخی از درمان های جدید که ثابت شده باشد که این درمان موثر در درمان این بیماری وجود دارد. مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، داغ فشرده درمان، درمان پا حمام و غیره. اگر شما علاقه مند در آنها می باشد، شما می توانید DOCTOR ONLINE ما مراجعه و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

علاوه بر این، حساسیت غذایی به طور عمده از عوامل که می توانید آن را القاء است، بنابراین یک برنامه رژیم غذایی مناسب برای درمان این بیماری مفید است.

 

Hormonotherapy برای پورپورا نفریت با ادرار خون

 



:: برچسب‌ها: پورپورا نفریت، Hormonotherapy، ادرار خون، Hormonotherapy برای پورپورا نفریت با ادرار خون ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برخی از افراد گفت: خوردن مرغ سرخ کرده برای مدت زمان طولانی می تواند به نارسایی کلیه منجر شود، آیا این درست است؟ اگر نه، باید ما آن را برای مدت زمان طولانی می خورند؟

نارسایی کلیه چیست؟

هنگامی که آن را به نارسایی کلیه، اکثر مردم در این شرایط می آید، هیچ درک وجود دارد، آن را به عملکرد کلیه ناشی از انواع مختلف توسعه بیماری مزمن کلیوی به اواخر تمام یا قسمتی از از دست دادن یک دولت آسیب شناختی اشاره دارد. آن را به خوبی شناخته شده است که کلیه یک عضو حیاتی بدن انسان، عملکرد اساسی آن این است که تولید ادرار، تا به حذف محصول سوخت و ساز بدن و برخی از ضایعات سمی، و در همان زمان با حفظ عملکرد جذب رطوبت سنگین و مواد مفید دیگر، یک بار عملکرد خود را از دست داده است، مواد سمی نمی تواند از سوخت و ساز بدن انسان تخلیه است، به احتمال زیاد زندگی مردم را به خطر اندازد.

آیا می توانم غذا خوردن طولانی مدت مرغ سرخ شده را وادار به نارسایی کلیه؟

کارشناسان می گویند خوردن مرغ سرخ شده نمی تواند به نارسایی کلیه منجر شود به طور مستقیم، به طور کلی، مشکلات کلیوی عمدتا توسط تاثیر مواد مخدر و مواد سمی مانند فلزات سنگین ایجاد می شود. همانطور که در اخبار ذکر است کودکان تنها 12 سال، بیشتر ممکن است خانواده در حال حاضر موجود آن ژنتیکی و یا به خودی خود دارای بیماری های کلیوی و بلند مدت از خوردن مرغ سرخ شده است به احتمال زیاد بدتر شدن بیماری، باعث نارسایی کلیه. همانطور که بیماری کلیه علائم عموما اوایل بسیار آسان است برای دیدن، تنها علائم درد و یا دیگر درمان بد پس از تشخیص نیست، بیمار می دانیم که شما بیماری کلیه است.

در اصل، مرغ سرخ شده و یا سایر عادات بد نمی تواند علت اصلی بیماری کلیوی یا نارسایی کلیه خواهد شد، اما بار متابولیکی به کلیه اضافه کنید، بنابراین شما بهتر است یک برنامه رژیم غذایی برای خودتان. اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

خوردن مرغ سرخ شده را برای مدت طولانی می تواند به نارسایی کلیه منجر گردد: آیا ممکن است



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، مرغ سرخ شده، خوردن مرغ سرخ شده را برای مدت طولانی می تواند به نارسایی کلیه منجر گردد: آیا ممکن است ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فشار خون بالا یکی از علائم شایع بیماری مزمن کلیه است، بدون کنترل، ممکن است آسیب بیشتر به بیماران کلیوی را. لیزینوپریل یک نوع از داروهای ضد فشار خون، آن را به طور گسترده ای توسط بیماران استفاده می شود. آیا آن را مناسب برای بیمار بیماری مزمن کلیه به کاهش فشار خون بالا؟

لیزینوپریل چیست؟

مهار کننده های ACE اغلب به فشار پایین استفاده می شود و لیزینوپریل یک نوع از آنها است. این می تواند به رگ های خونی گشاد به بهبود مقدار خون، کمک می کند که برای محافظت از کلیه های خود را از فشار خون بالا. مانند هر داروی دیگری، لیزینوپریل همچنین دارای عوارض جانبی مانند سرفه، احساس خستگی، ضعف عضلانی، سرگیجه، تهوع و استفراغ و غیره بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به CKD، شما باید با توجه به آن پرداخت. آیا آن را در دست ساخت است دکتر شما، اگر دوست دارید، شما همچنین می توانید از پزشکان آنلاین ما مشورت، همه آنها توصیه های بهتر به شما ارائه می کنند.

آیا یک درمان جایگزین برای کاهش فشار خون بالا وجود دارد؟

فشرده سازی درمانی داغ یک درمان منحصر به فرد از بیمارستان های ما است، نه تنها می تواند فشار خون را پایین بیاورد، اما همچنین می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد. در این روش درمانی می تواند به رگ های خونی گشاد می شوند برای کاهش فشار خون. همچنین می تواند پاسخ التهابی در کلیه مهار به منظور کاهش آسیب بیشتر است. علاوه بر این، آن را می توانید ماتریکس خارج سلولی برای جلوگیری از فیبروز کلیوی را کاهش دهد. چه مهم است، می تواند به کلیه آسیب دیده تعمیر.

بنابراین فشرده سازی درمانی داغ یکی از بهترین درمان های جایگزین به کاهش فشار خون بالا است، شوخ طبعی کمک آن، بیماران می توانند کمتر رنج می برند. اگر شما علاقه مند به آن هستید و یا سوالات دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا لیزینوپریل مناسب برای بیمار CKD برای کاهش فشار خون بالا



:: برچسب‌ها: CKD، لیزینوپریل، فشار خون بالا، آیا لیزینوپریل مناسب برای بیمار CKD برای کاهش فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 696
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های منحصر به فرد از بیمارستان ما است، آن را ثابت شده است که برای درمان بیماری مزمن کلیه مفید است. کارشناسان اشاره می کنند آن را با روش درمان سنتی متفاوت است، اجازه دهید ما را نگاه چگونه کار می کند.

میکرو Osmotherapy پزشکی چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان با نام تجاری جدید بر اساس داروهای سنتی چینی گیاهی قدمت هزاران سال پیش است. این ترکیب اسانس از داروهای گیاهی و تجهیزات مدرن پزشکی و فناوری کاملا با یکدیگر برای بهبود اثر بخشی دارو قابل ملاحظه. این یک درمان خارجی، که در آن دارو را درهم شکست را می توان به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم و موثر است.

پنج عملکرد آن

عملکرد 1.Prevent کلیوی از رو به وخامت

2.Active خود تکثیر سلول های عملکردی کلیوی

3.Improve اختلالات سوخت و ساز و فراهم نمودن محیطی هوازی برای تعمیر اختلال در سلول های عملکردی کلیوی

4.Chinese داروها می تواند مواد ضروری برای بازسازی ساختار کلیه ارائه

عملکرد سیستم ایمنی 5.Regulate

چگونه کار می کند؟

این یک نوع درمان خارجی است، استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال را در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، طحالی شو شن، مولکول گیاهان توسط لرزش دستگاه درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلول و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر. این نه تنها می تواند از پیشرفت فیبروز کلیوی جلوگیری از اما همچنین می تواند عملکرد کلیه آسیب دیده را ترمیم. بنابراین با کمک آن، بیماران می توانند طولانی تر و بهتر زندگی می کنند.

اگر شما به کسی که از CKD رنج می برند و می خواهید برای درمان آن را به طور طبیعی، شما می توانید به ما ایمیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy مفید برای درمان بیماری مزمن کلیه است

 



:: برچسب‌ها: CKD درمان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy مفید برای درمان بیماری مزمن کلیه است ,
:: بازدید از این مطلب : 1364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

Stge 3 بیماری مزمن کلیوی با GFR 49 یعنی چه بیمار؟ این یک سوال مشترک متمرکز شده است توسط بسیاری از بیماران است. امروز به ما اجازه دهید نگاهی داشته باشند با هم.

GFR است که میزان فیلتراسیون گلومرولی، بهترین ارزش برای نشان دادن عملکرد کلیه است. دانستن GFR فرد کمک می کند تا دکتر خود را برای پیدا مرحله خود را از بیماری کلیه است. مهم این است که پزشکان به یک برنامه درمانی مناسب.

GFR چیست؟

GFR (میزان تصفیه گلومرولی) چگونگی اندازه گیری و همچنین کلیه ها فیلتر مواد زائد را از خون شما است، و می توان آن را از یک اندازه گیری کراتینین در خون شما برآورد شده است.

ارزش های لازم برای GFR

در حال حاضر، میزان فیلتراسیون گلومرولی یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد کلیه است. جدیدترین تشخیص و درمان بیماری کلیه در راهنمای خاطر نشان کرد: میزان فیلتراسیون گلومرولی در بیش از 90 سطح طبیعی است. برای خفیف کلیوی کاهش عملکرد در 60 ~ 90. برای عملکرد کلیوی کاهش متوسط ​​30 ~ 60. در 15 ~ 30 میلی لیتر برای کاهش شدید در عملکرد کلیه، و کمتر از 15 برای نارسایی مرحله انتهایی کلیه است که به عنوان اورمی شناخته شده است، نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه.

از اطلاعات فوق، ما می توانیم آن مرحله می دانم که 3 نفر CKD با GFR 49 به معنی وجود دارد باقی مانده 49 درصد عملکرد کلیه می تواند موثر کار می کنند. در این مرحله بیمار ممکن است ناراحت کننده کاهش یافت و به نظر می رسد برخی از علائم دیگر است، اما برای افراد مختلف دارای شرایط فیزیکی مختلف، آنها را نشانه های مختلف داشته باشد. بنابراین، هنگامی که پزشکان ما به برنامه درمانی با توجه به شرایط شخصی خود را. اگر شما می خواهید بدانید که چه نوع از درمان با کت و شلوار است که شما، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا به ما ایمیل با اطلاعات دقیق خود را. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه با GFR 49 یعنی چه بیمار

 



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، GFR 49، مرحله 3 CKD، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه با GFR 49 یعنی چه بیمار ,
:: بازدید از این مطلب : 1807
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مشخص است که بیماری مزمن کلیه را می توان به پنج مرحله تقسیم می شود، اما تعداد کمی از مردم می دانند نفروپاتی دیابتی نیز می توان به پنج مرحله تقسیم می شود. معمولا، برای بیماران مبتلا به ده سال دیابت، آنها در مرحله 3 از این بیماری است. آنها ممکن است از آن در این لحظه ناراحت، اما اگر بیماری خود را به سرعت در حال توسعه، ممکن است آنها را در آن دیر می گیرند. بنابراین با توجه به آن، بعد اجازه دهید ما را نگاه آنچه را که پنج مرحله از نفروپاتی دیابتی با هم می باشد.

مرحله 1

گلومرولی و کلیه اندازه بزرگ از علائم بارز ترین هستند، گاهی اوقات میکروآلبومینوری وجود دارد، اما می توان آن را با درمان انسولین ناپدید شد.میزان فیلتراسیون گلومرولی می تواند پس از درمان کاهش می یابد، اما نمی تواند به حالت عادی بازگشت.

مرحله 2

با کمی آسیب کلیوی، اما هیچ نشانه بالینی. این ممکن است در عرض دو سال از دیابت رخ داده و ممکن است شما شانس به دست آوردن بهبودی از آن را دریافت کند.

مرحله 3

این مرحله بسیار خطرناک است، اغلب رخ می دهد پس از دیابت شما رو 10-15 سال. فشار خون شما شروع به افزایش می یابد. درمان ضد فشار خون می تواند میکروآلبومینوری را بهبود بخشد، اگر پمپ انسولین را درمان و یا فشرده می تواند قند خون را به وضوح بهبود و کاهش حجم نشت پروتئین و یا نگه داشتن آن ثابت.

مرحله 4

این اغلب رخ می دهد پس از دیابت شما رو 15-25 سال. دفع پروتئین ادرار افزایش یافته و همراه با فشار خون بالا و میزان فیلتراسیون گلومرولی کاهش یافته است.

مرحله 5

که در پایان مرحله بیماری کلیوی است که همچنین به عنوان اورمی شناخته شده است. همانطور که همه ما می دانیم، آن است که بسیار سخت به درمان می شود.

از اطلاعات بالا ما می دانیم که دیابت 10 سال مبتلا به فشار خون بالا می تواند به نفروپاتی دیابتی wihout کنترل خوب شود. بنابراین در این مرحله یک درمان مناسب بسیار مهم است، تحت فشار خون کنترل شده ای، شما باید یک درمان مناسب را انتخاب کنید به طوری که بیماری خود را می توانید به خوبی می رود و نه بدتر.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان نفروپاتی دیابتی، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

دیابت 10 سال با فشار خون بالا: آیا می توان برای وادار نفروپاتی دیابتی



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، دیابت، فشار خون بالا، دیابت 10 سال با فشار خون بالا: آیا می توان برای وادار نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برای کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک، گلوکوکورتیکوئید انتخاب اول در درمان درمانگاه است. و پردنیزون دارو شایع ترین در میان آنها است. اما وقتی که شما آن را برای فرزند شما، شما باید با توجه به آن پرداخت.

سندرم نفروتیک (از این پس به گروه به عنوان کلیوی نامیده می شود) یک سندرم بالینی از بیماری های گلومرولی می باشد. معیارهای تشخیصی برای تعداد زیادی از پروتئین و نتایج نمایانگر. بسیاری از این کودکان حساس به هورمون هستند، اما میزان عود بالا است، بنابراین پیشگیری از عود است از اهمیت زیادی. استفاده از دارو به اندازه کافی و به درستی نکته کلیدی برای رسیدن به اثر درمانی بهتر و جلوگیری از عود است. اما برای مقدار زیادی از دوز و دوره های طولانی مدت درمان، از آن آسان است به عوارض جانبی و موجب بروز عوارض. مانند هیپوکلسمی و پوکی استخوان، بنابراین به عنوان پدر و مادر شما باید بچه های خود میوه و سبزیجات به اندازه کافی فراهم کند.

علاوه بر این، شما همچنین باید یک برنامه رژیم غذایی برای کودکان شما ایجاد کند. اگر او با ادم آشکار و ادرار بسیار نیست، شما باید مصرف نمک را کنترل برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها است. به خاطر مصرف بالای پروتئین نیز بسیار مهم است برای جلوگیری از عود. برای بیماران مبتلا به ادم جدی، آنها باید کمتر از 2 گرم نمک برای هر روز و 1.2-1.8 پروتئین گرم / کیلوگرم / روز. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید پروتئین بیش از 0.8g/kg/day را ندارد.

برنامه استراحت مناسب هم می تواند کمک به کاهش میزان عود سندرم نفروتیک. برای بیماران مبتلا به ادم آشکار و عفونت، آنها باید در بستر استراحت حداقل 2 ~ 3 هفته نگه دارید. پس از علائم ناپدید شد، آنها می توانند در اطراف تخت راه رفتن. اما در کل زمان استراحت باید کمتر از 3 تا 6 ماه است.

در یک کلام، پدر و مادر باید با توجه به پردنیزولون زمانی که شما آن را انتخاب کنید برای بچه های خود را پرداخت. اگر سوال دیگری داشته یا می خواهید برای دریافت روش درمانی جدید برای کودکان شما، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک باید با توجه به پردنیزولون پرداخت



:: برچسب‌ها: پردنیزولون، سندرم نفروتیک، کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک باید با توجه به پردنیزولون پرداخت ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1393 | نظرات ()