نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان طب چینی می تواند برای بهبود عملکرد کلیه استفاده

به رک و پوست کنده، به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی اگر شما می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه خود را شما باید کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر. با این حال، دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین درمان برای نارسایی کلیه، آن را تا به چیزی برای انجام با بهبود عملکرد کلیه است. سپس، مردم شروع به قرار دادن تمرکز خود را بر طب چینی، و امیدواریم که آن را می توانید برخی از اخبار خوب به بیمار نارسایی کلیه است.

چه درمان طب چینی می تواند برای بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود؟

بالا هفت درمان یک سری درمان های منحصر به فرد بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است، آنها اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی. همکاری با یکدیگر، آنها نه تنها می تواند علائم بیماری کلیه از بین بردن، اما همچنین می تواند عملکرد کلیه تا حد زیادی با تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر را بهبود بخشد.

بالا هفت درمان اشاره به داغ فشرده درمان، داغ فشرده درمان، فتیلهگذاری درمان، دهان پزشکی درمانی چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان و انما درمان. هر کدام از آنها دارای ویژگی های مختلف در درمان بیماری کلیه، بنابراین در طول درمان پزشکان درمان های مختلف برای بیماران ترتیب با توجه به شرایط خود را دارند.

در یک کلام، آن بالا هفت درمان می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه یک فرصت برای بهبود عملکرد کلیه خود را، در نتیجه به یک زندگی با کیفیت را دریافت کنید. اگر شما علاقه مند در آن درمان طب چینی برای نارسایی کلیه هستند و یا می خواهید به بهبود عملکرد کلیه، شما می توانید ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com ارسال

یا به طور مستقیم دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می تواند دارو چینی Osmotherapy درمان نارسایی کلیه

به منظور کمک به بیمار نارسایی کلیه بهتر زندگی می کنند، کارشناسان سال های بسیاری را تحقیق در روش های جدید برای درمان بیماری کلیه اختصاص داده است. بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را به واقعیت می آید.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوآوری از داروهای سنتی چینی است و آن را به ارمغان می آورد امید تازه برای بیمارانی که در حال مبارزه با بیماری کلیوی.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان نارسایی کلیه؟
از یک طرف، داروهای میکرو چینی با گشاد رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ماتریکس خارج سلولی تحقیرآمیز برجسته شده است. پس از مواد تشکیل دهنده موثر به بخش ضایعه نفوذ، آنها می تواند به توقف آزاد عوامل التهابی و روشن کردن مواد مضر. در این راه، آن را می تواند زوال به کلیه بلافاصله و به طور موثر را متوقف کند.
از سوی دیگر، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند خود تکرار از سلول های عملکردی کلیه فعال شدن و تقویت بازسازی ساختار کلیه است. مواد فعال در داروهای چینی می تواند فیبروز کلیوی جلوگیری، گشاد شدن عروق و بهبود کلیه عملکردی است. در همین حال، داروها می توانند ترشح فاکتورهای رشد به طوری که برای فعال شدن از تشکیل عروق خونی جدید و سرعت بخشیدن به بازسازی glomeruli.After درمان سیستمیک ترویج، عملکرد کلیه خود را خواهد شد improvde زیادی. از این رو، سطح کراتینین شما کاهش خواهد یافت
اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما به شما سعی خواهد کرد.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می تواند نارسایی کلیه با کراتینین 6.1 از بدتر شدن جلوگیری

به رک و پوست کنده، سطح کراتینین 6.1 بسیار بالاتر از سطح عادی، آن متعلق به مرحله 4 بیماری کلیه است. بدون کنترل خوب، ممکن است به مرحله آخر بیماری کلیوی لغزش. بنابراین به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا، شما بهتر است اقدامات برای جلوگیری از بیماری های خود را از بدتر شدن است.
چگونه می توان نارسایی کلیه کراتینین 6.1 از بدتر شدن جلوگیری کنم؟
به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه شما می توانید بیماری خود را با انجام این اقدامات کنترل:
رژیم غذایی
شما می دانید، رژیم غذایی می تواند هیچ چیز برای تعمیر بافت کلیه آسیب دیده انجام نیست، اما آن نقش مهمی در حفاظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر بازی می کند، بنابراین شما باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب تحت ساخت و ساز تغذیه خود و یا دکتر خود را.
عادت زندگی سالم
در واقع، عادت زندگی سالم، همان نقش رژیم غذایی ایفا می کند. علاوه بر این، عادت زندگی بد خواهد شد تا سرعت پیشرفت بیماری خود را، بنابراین شما باید توجه بالا به آن پرداخت.
رفتار
درمان نقش کلیدی در کنترل بیماری کلیوی دارد. به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه اگر شما می توانید درمان به موقع، شما ممکن است یک فرصت برای جلوگیری از پیشرفت بیماری خود را دریافت کنید، حتی آن را معکوس.
همانطور که برای درمان مناسب، توصیه میکنم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به بیمار نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا. از آنجا که این درمان می تواند کمک به بیمار کاهش سطح کراتینین بالا به طور دائم با تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از کلیه ها از آسیب بیشتر.
اگر می خواهید بدانید که متوقف نارسایی کلیه از بدتر شدن، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیالیز است نه تنها گزینه برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 436

من یک بیمار نارسایی کلیه و سطح کراتینین من است 436. دکتر من از من خواست به دیالیز، اما من تعجب برای من است هر انتخاب دیگری وجود دارد؟ به رک و پوست کنده، دیالیز می تواند یکی از انتخاب برای شما است، اما آن است که دیگر تنها گزینه برای شما.
به عنوان بزرگترین بیمارستان بیماری های کلیوی تخصصی در چین، ما باید گزینه های درمانی برای بیمار نارسایی کلیه. هدف ترمینال درمان است برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و کلیه های بومی عملکرد بهتر.
کلیه اولین ارگان های مهم برای فیلتر کردن سموم از بدن ما به دنبال دستگاه روده و پوست هستند. به منظور کاهش فشار بر روی کلیه ها، مهم است که به منظور بهبود حذف سموم از طریق دو راه دیگر. در بیمارستان ما، ما با استفاده از دارو حمام، دایره درمانی، انما درمان، دایره درمانی و داروهای گیاهی چینی خوراکی و غیره به پاک کردن خون. هنگامی که خون در گردش خون سالم است، می تواند فشار بر روی کلیه ها را کاهش دهد. علاوه بر این، آن را می توانید از عوارض در سایر اندام ها و سیستم جلوگیری می کند. در همین حال، از آن می توانید یک محیط مساعد داخلی برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه ایجاد کنید. برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و کلیه عملکرد بهتر، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است در روند درمان استفاده شود.
در یک کلام، با کمک از کسانی که درمان، بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 436 می تواند یک شانس برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
اگر شما می خواهید برای دریافت آن برای درمان نارسایی کلیه و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmial.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نشت پروتئین به معنی آنچه برای بیمار نارسایی کلیه و چگونه آن را درمان

مشخص شده است که نارسایی کلیه می تواند بسیاری از علائم القاء و نشت پروتئین یکی از شایع ترین است، آن را می تواند زندگی بیمار را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد. بدون کنترل خوب، این علائم نیز باعث آسیب به کلیه ها می شود، موجب دور باطل.

نشت پروتئین یعنی چه بیمار نارسایی کلیه؟

شما می دانید یکی از تابع اصلی پروتئین در خون است برای تثبیت فشار وجود دارد، امکان آب در خون باقی بماند. اگر پروتئین از دست داده، فشار را کاهش می دهد، و آب را از خون منحرف اما فضای بین بافتی را وارد کنید، باعث تورم. خیلی پروتئین زیادی از از خون از دست داده به ناچار ضخیم شدن چگالی خون، و این خطر بالقوه برای ترومبوز کمک می کند.

در همین حال، نشت پروتئین نشان دهنده آسیب به غشای فیلتراسیون کلیه. بیش از حد پروتئین فشار از طریق غشاء را به کاهش عملکرد کلیه با سرعت نسبتا بالا سرعت بخشیدن به. در واقع بسیاری از بیماری کلیوی می تواند با سرعت پایدار توسعه، و از طریق درمان مناسب، می تواند بهبود خوب است. فقط به خاطر اینکه از عوامل حاد، ما از دست دادن مقدار زیادی از فرصت درمان و پیشرفت بیماری به نارسایی کلیه در نهایت.

چگونه برای درمان نشت پروتئین در نارسایی کلیه؟

در واقع، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان موثر نارسایی کلیه است، هدف از این درمان این است برای درمان بیماری به طور کامل، به طوری که علائمی مانند نشت پروتئین خواهد شد به تدریج رها، و نگه داشتن اورمی به دور از زندگی.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherpay و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توان بیمار به بیماری کلیوی برای درمان بیماری خود به طور موثر

چگونه می توان بیمار بیماری کلیوی برای درمان بیماری خود به طور موثر؟ به رک و پوست کنده، آن را به برخی از زمان برای درمان بیماری مزمن کلیه را، شما می دانید آن یک بیماری مزمن است پس از آن سخت به درمان است.
چگونه برای درمان بیماری مزمن کلیه؟
به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی، شما نیاز به درمان سیستم در اسرع وقت. نه تنها دارو برای علائم، بلکه از ریشه.
سپس، به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. و این عوارض زودی ناپدید می شوند پس از عملکرد کلیه خود را بهبود کردم.
در همین حال، شما همچنین نیاز به تمیز کردن سموم در بدن خود را برای اولین بار به یک محیط خوب برای ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده.
چه درمانهایی برای درمان بیماری کلیه مفید است؟
برای تمیز کردن سم micromolecule، سم مولکول میانه و سم ابر مولکول با هم، طب میکرو چینی Osmotherapy در خواست می شود. سپس طب گیاهی چینی همراه با دستگاه مخصوص به اجازه دارو رفتن به کلیه ها برای کمک به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده است. در طی این پیشرفت، ما نیاز به درمان ایمنی بدن.
به جز پزشکی میکرو چینی Osmotherpay و ایمنی درمانی، در بیمارستان ما ما همچنین دارای برخی از درمان های منحصر به فرد دیگر برای بیماری های کلیوی. برای اینکه مطمئن شوید به اندازه کافی زمان برای دریافت این درمان سیستمیک و تحقق بخشیدن به حداکثر اثر درمان، ما یک برنامه درمانی برای بیمار متفاوت است. شما می دانید، بیمار متفاوت وضعیت بیماری های مختلف است، به طوری که درمان باید متفاوت باشد.
به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی اگر شما می خواهید برای درمان بیماری خود را به طور موثر، شما می توانید وضعیت بیماری خود را دقیق به ما از طریق ارسال ایمیل و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توان بیمار به بیماری کلیوی برای درمان بیماری خود به طور موثر

چگونه می توان بیمار بیماری کلیوی برای درمان بیماری خود به طور موثر؟ به رک و پوست کنده، آن را به برخی از زمان برای درمان بیماری مزمن کلیه را، شما می دانید آن یک بیماری مزمن است پس از آن سخت به درمان است.
چگونه برای درمان بیماری مزمن کلیه؟
به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی، شما نیاز به درمان سیستم در اسرع وقت. نه تنها دارو برای علائم، بلکه از ریشه.
سپس، به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. و این عوارض زودی ناپدید می شوند پس از عملکرد کلیه خود را بهبود کردم.
در همین حال، شما همچنین نیاز به تمیز کردن سموم در بدن خود را برای اولین بار به یک محیط خوب برای ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده.
چه درمانهایی برای درمان بیماری کلیه مفید است؟
برای تمیز کردن سم micromolecule، سم مولکول میانه و سم ابر مولکول با هم، طب میکرو چینی Osmotherapy در خواست می شود. سپس طب گیاهی چینی همراه با دستگاه مخصوص به اجازه دارو رفتن به کلیه ها برای کمک به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده است. در طی این پیشرفت، ما نیاز به درمان ایمنی بدن.
به جز پزشکی میکرو چینی Osmotherpay و ایمنی درمانی، در بیمارستان ما ما همچنین دارای برخی از درمان های منحصر به فرد دیگر برای بیماری های کلیوی. برای اینکه مطمئن شوید به اندازه کافی زمان برای دریافت این درمان سیستمیک و تحقق بخشیدن به حداکثر اثر درمان، ما یک برنامه درمانی برای بیمار متفاوت است. شما می دانید، بیمار متفاوت وضعیت بیماری های مختلف است، به طوری که درمان باید متفاوت باشد.
به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی اگر شما می خواهید برای درمان بیماری خود را به طور موثر، شما می توانید وضعیت بیماری خود را دقیق به ما از طریق ارسال ایمیل و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به درمان نفروپاتی IgA به طور موثری

در نفروپاتی IgA صدمه به کلیه ها مربوط است که عمدتا به پیچیده (IGA) سپرده ایمنی در منطقه mesengial کلیوی. درمان این بیماری را در دو جنبه تمرکز می کنند. در زیر من به شما برخی جزئیات در مورد چگونگی درمان نفروپاتی IgA به طور موثر.
چگونه برای درمان نفروپاتی IgA به طور موثر؟
یکی کاهش سطح کراتینین. حتی اگر دیالیز است به تصویب رسید، کراتینین بسیار بالا تبدیل شده است. دیگر خواهد بود و اهانت آمیز این کمپلکسهای ایمنی سپرده. به سادگی کاهش کراتینین و یا کنترل پاسخ التهابی بدون تمیز کردن این کمپلکسهای ایمنی سپرده به سختی می تواند جلوگیری از تشدید بیشتر از کاهش عملکرد کلیه.
چه درمانی برای درمان نفروپاتی IgA مفید است؟
سلول های بنیادی است که با هدف تعمیر کلیه های آسیب دیده و بازسازی سیستم ایمنی ذاتی بدن انسان. به نظر می رسد که سلول های بنیادی به ارمغان می آورد امید تازه برای بیماری های کلیوی بیماران. سلول های بنیادی شامل شش مرحله است:
تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی.
این شش مرحله، این درمان می تواند بیمار نفروپاتی IgA به اصلاح اختلال کلیوی و محافظت از کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر کمک کند.
در طول درمان، پزشکان نیز درمان های دیگر، مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به همکاری با آن طوری که برای رسیدن اثر درمانی بهتر ترتیب. برای بیمار متفاوت است نشانه های مختلف و وضعیت بیماری، بنابراین پزشکان طرح درمان های مختلف برای بیمار ایجاد کند. اگر می خواهید مطمئن شوید که چه درمان برای شما بهتر است، شما می توانید پیام را به ما با شرایط بیماری خود را دقیق، پس از تجزیه و تحلیل ترک، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با کراتینین 7.3: باید انتخاب دیالیز

من نارسایی کلیه چند سال دارند و به تازگی سطح کراتینین سرم من است تا 7.3. دکتر به من دیالیز توصیه می شود، باید آن را انتخاب می کنید؟ آیا این بهترین انتخاب برای من؟
با توجه به اعلام خود را، سطح کراتینین خود را بسیار بالاتر از طبیعی است. به عنوان سم، آن را باید از طریق کلیه ها حذف، یک بار آن را افزایش می دهد، فقط 30٪ -50٪ عملکرد کلیه باقی مانده است. برای پرونده شما، سطح کراتینین است تا 7.3 آن را بسیار بالاتر از سطح نرمال، به طوری که دکتر ممکن است دیالیز به شما توصیه کند.
آیا دیالیز بهترین انتخاب برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 7.3؟
دیالیز می تواند برخی از علائم را تسکین اما می تواند نارسایی کلیه از علل آن را درمان نمی کنند. اگر چه آن را می توانید برخی از سم را حذف کنید، سم macromulecule هنوز در بدن باقی می ماند به آسیب کلیوی است. علاوه بر این، آن را می توانید تغذیه از بدن ما را حذف کنید. مدت زمان طولانی برای آن است. بیمار ضعیف تر و ضعیف خواهد بود، ایمنی پایین و پایین تر خواهد بود. آن را به آسانی می تواند بسیار اثر جانبی را، مانند خستگی، هیچ اشتها و دیگران است. پس از آن که دیالیز آغاز خواهد شد، اگر هیچ راه دیگری، نیاز بیمار به دیالیز اغلب وجود دارد، این است که ما پیشنهاد نمی بیمار آن را.
به رک و پوست کنده، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یک درمان جایگزین خوبی از دیالیز، بنابراین به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 7.3 شما می توانید آن را در نظر میگیرد.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان بهتر از دیالیز برای نارسایی کلیه با کراتینین 8.2 است

در درمانگاه، کراتینین 8.2 نشان می دهد بیماری کلیوی است به بیماری کلیوی مرحله نهایی پیشرفت، و علائم و عوارض بیشتر و بیشتر ظاهر می شود. به طور کلی، دکتر دیالیز به بیمار توصیه خواهد کرد. اما آیا می دانید که دیالیز است که بهترین درمان برای بیماری که در این وضعیت هستند.
چرا دیالیز است بهترین انتخاب برای نارسایی کلیه با کراتینین 8.2 نیست؟
سطح کراتینین 8.2 بسیار بالاتر از سطح نرمال. که نشان می دهد که بسیاری از مواد زائد در بدن خود را معطل وجود دارد. به رک و پوست کنده، دیالیز می توانید تمام سموم از بدن به طور کامل از بین نمی برد. اگر این سموم در بدن شما باقی بماند، آنها نه تنها کلیه شما را مختل بیشتر است، اما همچنین می تواند عوارض دیگر شود. بنابراین، برای درمان بیماری کلیه خود را، دیالیز است که بهترین انتخاب نیست.
چه درمان بهتر از دیالیز برای نارسایی کلیه با کراتینین 8.2 است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چین، می توان آن را یک جایگزین خدای دیالیز. چهار تابع اصلی، ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهاب و بزرگ عروق خونی آن، آن را نه تنها می توانید کسانی که نشانه های نارسایی کلیه از بین بردن اما همچنین می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر.
با کمک میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 8.2 می توانید فرصتی برای یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان ها مفید برای بیمار PKD با کراتینین 458

در درمانگاه، کراتینین 458 نشان دهنده رشد کیست در کلیه باعث شده است که عملکرد فیلتراسیون کلیه کاهش. در حال حاضر کلیه آسیب درجه در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است. بدون درمان به موقع، بیمار ممکن است درد بیشتر رنج می برند. با این حال، این مرحله هنوز هم می تواند به خوبی با درمان مناسب کنترل می شود. سپس، چه درمانهایی برای بیمار PKD با کراتینین 458 مفید هستند؟

چه درمانهایی برای بیمار PKD با کراتینین 458 مفید هستند؟

در واقع، برای بیمار PKD با کراتینین 458 آنها نیاز به درمان سیستمیک:

1. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به مهار و منقبض رشد کیست و مادرش

2. دهان چینی طب گیاهی، حمام درمانی، ماساژ، طب سوزنی و فتیلهگذاری به ترمیم سلول های آسیب دیده گلومرولی او و بهبود عملکرد کلیه است.

3. Maikangheji علاوه sanqifen به بهبود تعادل ایمنی او

در یک کلام، با کمک از کسانی که درمان سیستمیک، بیماری مادر خود را می تواند کنترل شود خب، پس او می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز و یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری ژنتیکی است، بنابراین نمی توان آن را درمان کرد، اما ما می تواند کمک آن دسته از بیماران که از آن رنج می برند یک شانس برای مانند یک فرد عادی با درمان مناسب زندگی می کنند.

اگر شما علاقه مند در آن درمان برای PKD و یا می خواهید به کنترل PKD خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا مشورت از دکتر در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632

مهم نیست که راه شما را انتخاب کنید، ما شما را پاسخ دهید بدون بیش از 24 ساعت، پس لطفا به یاد داشته باشید برای چک کردن خود را در جعبه یا Whatsapp.



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان مفید برای کاهش کراتینین 2.4 است

چه درمانی برای کاهش کراتینین 2.4 مفید است؟ در واقع، سطح کراتینین 2.4 بسیار بالا است، اگر بیمار می تواند درمان به موقع ممکن است به سطح نرمال کاهش است.
آنچه می تواند ما را از سطح کراتینین 2.4 می دانید؟
بسیاری از عوامل هستند می توانید سطح کراتینین تاثیر می گذارد، از جمله عوامل پاتولوژیک و عوامل غیر بیمارگونه وجود دارد. در یک کلام، سطح کراتینین بالا ناشی از غیر پاتولوژیک را به حالت عادی در یک زمان کوتاه عقب، معمولا بیش از سه ماه است. اگر آن را نمی تواند به حالت عادی به خودی خود به عقب، که باید توسط دلایل پاتولوژیک ایجاد می شود.
اگر سطح کراتینین خود را به سطح بالا افزایش یافته و می تواند به حالت عادی در دوره ای که ممکن است نشان می دهد که کلیه خود را کمی آسیب دیده است، بنابراین شما نیاز به اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از آن را بدتر می رود برگشت. با این حال، بدون نیاز به نگرانی در مورد آن بیش از حد، به دلیل سطح کراتینین شما در حال حاضر بسیار بالا وجود دارد. در درمانگاه، کراتینین 2.4 هنوز در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، با کمک درمان مناسب، می توان آن را کنترل خوب، حتی معکوس شود.
چه درمانی برای کاهش کراتینین 2.4 مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های موثر برای درمان بیماری های کلیوی است، که یک نوع از برنامه های خارجی بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است. با بزرگ رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، می تواند بافت کلیه آسیب دیده به بهبود عملکرد کلیه تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه. پس از کلیه به حالت عادی، سطح کراتینین بالا ناشی از بیماری کلیه را به حالت عادی با آن را به عقب.
اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین خود را به سطح نرمال و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند کمک به دیالیز بیمار

دیالیز به عنوان رایج ترین درمان برای بیماری های کلیوی، آن را به برخی از عوارض جانبی در طول تسکین علایم نارسایی کلیه را، به طوری که مردم تعجب است برخی از درمان برای از بین بردن این اثرات جانبی وجود دارد. و، طب چینی است تغذیه درمانی در درمان بیماری کلیه موثر است، پس آن را مفید برای از بین بردن این اثرات جانبی دیالیز؟ اگر چنین است، چه نوع از طب چینی می تواند بیمار به دیالیز کمک کند؟
می توانید چینی طب گیاهی بیمار کمک دیالیز؟
در درمانگاه، چینی گیاهان دارویی پزشکی اثر قابل توجه در تسکین آن اثر جانبی دیالیز نشان داده است. با این حال، هزاران نفر از گیاهان وجود دارد و هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص آن این است که می گویند نیست همه آنها را برای بیمار به دیالیز امن هستند، بنابراین به عنوان یک بیمار شما باید آنها را بدون راهنمای دکتر خود را استفاده نمی کند.
چه چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند بیمار دیالیز کمک کند؟
در اینجا من به شما توصیه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، است که نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چینی و می تواند درمان بیماری های کلیوی موثر تر و به سرعت. با کمک این درمان، بیمار به بیماری کلیوی که تحت دیالیز می تواند زمان آن را کاهش دهد، حتی از آن خلاص شوید. در یک کلام، این نوع از درمان می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بالا.
انواع بسیاری از گیاهان را می توان در این درمان استفاده می شود، به طوری که در طول دکتر درمان گیاهان مختلف برای بیمار با توجه به شرایط خود ترتیب وجود دارد. و تمام گیاهان در آن خوب برای کلیه ها، به طوری که بدون نیاز به نگرانی در مورد عوارض جانبی آنها وجود دارد.
اگر شما علاقه مند در آن چینی گیاهان دارویی پزشکی و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان های چینی برای نارسایی کلیه با عملکرد کلیه 28٪

به طور کلی، برای بیماران مبتلا به عملکرد کلیه 28٪، دکتر دیالیز به آنها توصیه خواهد کرد، با این حال، دیالیز می تواند هیچ چیز را برای بهبود عملکرد کلیه کمتر انجام دهید، آن میتوانید علائم و نشانه های بیماری کلیه در مدت کوتاهی از بین بردن. پس از آن، هر نوع درمان های چینی برای بیمار نارسایی کلیه با عملکرد کلیه 28٪ وجود دارد؟
با توجه به تحقیقات، طب گیاهی چینی اثر بهتری در کاهش کراتینین و بهبود عملکرد کلیه. به عنوان طب چینی یک نوع درمان طبیعی ساخته شده از گیاهان و پوست حشرات مختلف است، پس از آن می تواند بیماری کلیوی بدون اینکه عوارض جانبی زیادی به کلیه ها را درمان کنند. علاوه بر این، کلیه ها محل اصلی برای از بین بردن مواد سمی و انواع ضایعات سوخت و ساز بدن، بنابراین، اگر بیماری کلیوی را درمان از طریق طب غربی، آن را به آسیب دوم به کلیه است.
چه طب چینی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چین، آن است که اثر فوق العاده در ترویج گردش خون بدن، جریان خون و گشاد شدن عروق خونی شما، می تواند تغذیه و خون بیشتری به سلول های بافت کلیه خود را به طوری به عنوان به ارائه یک محیط مناسب برای کار و عملکرد خود را، پس، عملکرد کلیه خود را می توان از ریشه بهبود یافته است. به تدریج، آنهایی که سلول های کلیه ام اس می تواند بهبود یافته و بیشتر خواهد عمل کند. که راه اساسی برای کاهش کراتینین خود را به محدوده طبیعی و پایدار نگه داشتن آن بدون عود است.
اگر شما علاقه مند در این درمان چینی برای نارسایی کلیه هستند و یا می خواهید به بهبود عملکرد کلیه خود را، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان بیمار نارسایی کلیه شدن از شر دیالیز

دیالیز به عنوان درمان شایع نارسایی کلیه، این کار را می تواند کمک به بیمار بهتر زندگی می کنند در برخی از درجه، اما آن را نیز به برخی از دردهای اضافی برای بیمار به ارمغان بیاورد، بنابراین بیمار می خواهید به دنبال برخی از درمان برای کمک به آنها از شر دیالیز.
آیا ممکن است برای بیمار به دیالیز، خلاص شوید؟
به رک و پوست کنده، یک بار کلیه اشتباه می رود، تابع اراده خود را پایین می رود به تدریج. سپس، دیالیز خواهد شد در تقاضا به دستیار کلیه به کار، به طوری که بیمار بهتر می تواند زندگی می کنند. با این حال، دیالیز است تنها انتخاب برای بیمار نارسایی کلیه نیست، با کمک درمان مناسب، برخی از بیمار می تواند از آن خلاص شوید. به خصوص، برای بیماران مبتلا به ادرار در حد طبیعی و بدون علائم واضح و جدی در بدن خود است.
به طور کلی، دیگر بیماران به دیالیز، پایین تر عملکرد کلیه خود خواهد بود. بنابراین به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه اگر شما در حال انجام دیالیز در حال حاضر، شما بهتر است سعی کنید بهترین خود خلاص شدن از آن به موقع.
چه درمان می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه از دیالیز خلاص شوید؟
همانطور که برای درمان، توصیه میکنم میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به شما. این نوع از نوآوری طب سنتی گیاه چینی است. با کمک این درمان، بیماران که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند یک شانس برای یک زندگی بهتر بدون دیالیز است. برای بیمارانی که دیالیز گرفته اند که آنها هنوز هم می توانید فرصتی برای خلاص شدن از آن به عنوان عملکرد کلیه خود را بهبود است.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای نارسایی کلیه یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا این ضرورت برای بیمار بیماری کلیوی با کراتینین دیالیز 3.1 نگاهی

من یک بیمار بیماری کلیه با کراتینین 3.1 هستم، اما من هیچ علائم آشکار است، بنابراین من تعجب است که واقعا لازم است برای من به دیالیز در حال حاضر؟ اگر نه، چه درمان برای من بهتر است؟

به صراحت بگویم، شما نیاز به دیالیز در حال حاضر نیست، اما شما باید درمان در حال حاضر.

چرا بیماری های کلیوی بیمار با هیچ نشانه از حد نیز باید درمان؟

در درمانگاه، کراتینین 3.1 متعلق به مرحله 3 بیماری کلیه است، که یک مرحله حیاتی از بیماری کلیوی. در این مرحله شما ممکن است هیچ نشانه ای از ناراحتی های فیزیکی ندارد در حالی که شما گاهی اوقات ممکن است درد، خستگی یا ضعف علائم را داشته باشم. پیشرفت این بیماری در مراحل اولیه بسیار کند، بنابراین شما هر گونه حس احتمالا برای یک مدت طولانی را نداشته باشند، اما آن را فقط دوست دارد یک exsiting بمب در بدن شما که در هر زمان خواهد منفجر شود، چرا که کلیه خود را در حال حاضر آسیب دیده است، هنگامی که شما جدی سرد یا عفونت، این بیماری به سرعت تا مرحله نارسایی کلیه (به معنی مرحله دیالیز) پیشرفت خواهد کرد. شما می توانید این مورد را یک شکاف در دیوار ظاهر شد، با وجود آن که هنوز هم در دسترس است، اما اگر شما از شکوه و شکایت کردن تعمیر نیست، آن را ممکن است در هر زمان سقوط. بنابراین شما بهتر است درمان به موقع است.

چه درمانی برای بیمار بیماری کلیه با کراتینین 3.1 بهتر است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک انتخاب بهتر برای بیمار با کراتینین 3.1 است. این درمان به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چین، آن را می تواند بیماری کلیوی خیال راحت و کارآمد را درمان کنند. با کمک این درمان، بیمار به بیماری کلیوی با سطح کراتینین 3.1 می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی، حداقل، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز و یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

عملکرد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست

توابع پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟ به طور کلی، میکرو چینی پزشکی می توانید به خوبی با طب غربی کار می کنند، چه چیزی بیشتر، این درمان می تواند عوارض جانبی ناشی از داروهای غربی از بین بردن، در نتیجه به دست آوردن یک اثر درمانی بهتر است.
توابع پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟
عملکرد 1.Prevent کلیه از وخامت
داروهای میکرو چینی با گشاد رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ماتریکس خارج سلولی تحقیرآمیز برجسته شده است. پس از داروهای موثر هستند به ضایعات کلیوی نفوذ، آنها می توانند آزاد از عوامل التهابی متوقف و روشن کردن مواد مضر به کلیه ها. در این روش، می تواند عملکرد کلیه به وخامت بلافاصله و به طور موثر را متوقف کند.
2.Active خود تکرار از سلول های عملکردی کلیه
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند خود تکرار از سلول های عملکردی کلیه فعال شدن و تقویت بازسازی ساختار کلیه است. مواد فعال در داروهای چینی می تواند فیبروز کلیوی جلوگیری، گشاد شدن عروق در تمام سطوح، بهبود بازسازی و تمایز سلول های عملکردی کلیه. در همین حال، داروها می توانند ترشح فاکتورهای رشد به طوری که برای فعال شدن از تشکیل عروق خونی جدید و سرعت بخشیدن به بازسازی گلومرول حمایت می کنند.
3.Improve اختلالات سوخت و ساز بدن و فراهم نمودن محیطی هوازی برای تعمیر سلول های عملکردی کلیه دچار اختلال میشود.
داروهای موثر می تواند رگ های خونی گشاد می شوند در تمام سطوح و افزایش خون و اکسیژن به کلیه ها. در این روش، می تواند یک محیط هوازی برای بازگرداندن کلیه ها دچار اختلال ایجاد کنید. به عنوان ایسکمی کلیوی و کمبود اکسیژن علت ریشه ای فیبروز کلیوی است، یک بار این شرایط معکوس می شود، عملکرد کلیه را متوقف خواهد کرد به وخامت است.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به کنترل نارسایی کلیه خوب، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:
ارسال ایمیل به kidney-support@hotmail.com
به طور مستقیم در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی با قلب مشکل دیالیز

به رک و پوست کنده، برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی با مشکل کمی قلب آن خوب است به دیالیز، اما اگر مشکل قلبی خود جدی است، آنها باید به جلوگیری از به دیالیز، در غیر این صورت، زندگی خود را تهدید خواهد شد.
در واقع، من بیمار به دیالیز، هر چقدر جدی مشکل قلبی است توصیه نمی شود. علت این است که دیالیز برخی از عوارض جانبی که کیفیت زندگی بیمار را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد، به ویژه، برای افرادی که سن به ارمغان بیاورد. بنابراین به منظور کمک به بیمار بهتر زندگی می کنند، در اینجا من به شما توصیه یک درمان جایگزین برای دیالیز، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. با توجه به آن کمی عوارض جانبی است، می توان آن را توسط بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیه، از جمله کودکان و نوجوانان و سالمندان استفاده می شود.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان نفروپاتی دیابتی؟
شما می دانید نکته کلیدی برای درمان دیابت است برای کنترل سطح قند خون به خوبی، آن همان برای درمان نفروپاتی دیابتی است. بر اساس این نقطه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به تعمیر آن بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه و معکوس بیماری کلیوی به تدریج.
بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی و قلبی، بهتر است به را انتخاب کنید طب میکرو چینی Osmotherapy است، که بیشتر امن تر از دیالیز. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی فشار خون با کراتینین 3.6: آیا این امکان برای من آن را کنترل

من یک بیمار بیماری کلیوی مبتلا به فشار خون چند سال است. به تازگی، آزمون نشان داده شده است که سطح کراتینین من است تا 3.6، من تعجب است این امکان برای من برای کنترل بیماری من خوبی؟
به صراحت بگویم، سال فشار خون بالا ممکن است باعث آسیب کلیه ها ساخته شده است که افزایش کراتینین شود. شما می دانید، بیماری اولیه بیماری کلیه خود را است فشار خون بالا، در نتیجه، کنترل خوب فشار خون خود را حیاتی مهم برای بازیابی کلیه خود را است. اما از شرایط فعلی خود را، مشکل ریشه صدمه به کلیه ها ساخته شده است که عملکرد کلیه خود را به پایین و کراتینین بالا می رود است. بنابراین، برای جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیه خود را می تواند اولین گام در جهت حفظ عملکرد کلیه خود را از کاهش و زوال.
گام دوم این است برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده خود را و در عین حال تعمیر آن قسمت از اختلال عملکرد کلیوی خود را (با توجه به بیماری های کلیوی یک نوع از بیماری مزمن پیشرونده است، بنابراین هنگامی که کراتینین بالا می رود، به این معنی که حداقل 50٪ از عملکرد کلیه شما دارای حاضر آسیب دیده است). در این روش هدف از درمان دوره دوم: برای بازگرداندن و افزایش عملکرد کلیوی طیف خود را به دست آورد و تضمین شده است.
چون در حال حاضر کراتینین خود را فقط کمی افزایش می یابد بنابراین صدمه به کلیه ها هنوز در مراحل اولیه، اگر درمان سیستمیک (مانند درمان بالا هفت) می تواند به موقع داده شود، عملکرد کلیه خود را هنوز هم می توان دوباره بازسازی و کراتینین برگشت به حد طبیعی خواهد رفت. بنابراین، زندگی عادی خود را نگه دارید در جریان است و بدون نیاز به نگرانی در مورد نارسایی کلیه دیگر.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی فشار خون، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم نفروپاتی IgA توان آهسته

چگونه می توانید به نفروپاتی IgA شود آهسته؟ مشخص شده است که نفروپاتی IgA سخت به کنترل شود، آن را کاملا آسان به عود. اما با درمان به موقع از پیشرفت این بیماری را می توان آهسته، اگر به اندازه کافی خوش شانس، بیمار به بیماری کلیوی ممکن است فرصتی برای جلوگیری از دیالیز است.
چگونه می توانید به نفروپاتی IgA شود آهسته؟
به رک و پوست کنده، بدون کنترل خوب، این بیماری به نارسایی کلیه، حتی ارومیه به سرعت می رود. با این حال، در صورتی که بیماران می تواند به موقع و به درستی درمان را، آنها ممکن است کلیه های آسیب دیده خود را ترمیم، در نتیجه می تواند کاهش سرعت و یا از پیشرفت این بیماری را معکوس.
چه درمانی برای کنترل نفروپاتی IgA مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چین، ثابت شده است که در درمان بیماری های کلیوی موثر است. با کمک این درمان، بیماری کلیوی می تواند (در مراحل اولیه) معکوس، حداقل می توان آهسته (در مرحله پیشرفته).
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان نفروپاتی IgA؟
شما می دانید، این درمان دارای چهار توابع اصلی، آنها ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط آن دسته از توابع، گردش خون می تواند بهبود یافته و سموم در خون می تواند از خون به موقع کنار، در نتیجه به ارائه یک محیط خوب برای کلیه ها به ترمیم کنید. چه چیزی بیشتر، آنها نیز برای حفاظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر مفید است.
اگر شما می خواهید برای دریافت میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا می خواهید به کنترل نفروپاتی IgA خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان نفریت پورپورا به طور موثری

پورپورا نفریت یک بیماری کل بدن است که توسط نکروزان واسکولیت ناشی است، و آن را نه تنها کلیه را تحت تاثیر قرار بلکه کل بدن را درگیر کرده. چه چیزی بیشتر، این بیماری آسان به عود است، بنابراین به عنوان یک بیمار پورپورا نفریت شما باید آن را قبل از آن را درمان کنند.
چرا پورپورا نفریت آسان به عود است؟
Hormonotherapy شایع ترین بیماری ایمونولوژیک مانند نفریت پورپورا درمان است. این درمان می تواند پاسخ التهابی به سرعت و به طور موثر جلوگیری از، کمک به جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه. با این حال، داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی موفق به روشن دور کمپلکسهای ایمنی. در این مورد، که بیماران مبتلا به نفریت پورپورا قطع مصرف دارو و یا فقط دوز داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی را کاهش دهد، پاسخ التهابی ارائه است. به همین دلیل، آسیب جدید رخ می دهد کلیه و نفریت پورپورا پیشرفت.
چگونه برای درمان نفریت پورپورا به طور موثر؟
سلول های بنیادی درمان جدید است که ترکیبی از داروهای غربی، تعویض پلاسما و درمان گیاهی چینی است. این شش گام در این دوره از درمان پورپورا نفریت، از جمله immunodiagnosis، ترخیص کالا از کمپلکسهای ایمنی، مسدود کردن واکنش التهابی زیاد، تحمل ایمنی، تنظیم سیستم ایمنی بدن و حفاظت از سیستم ایمنی بدن.
با سلول های بنیادی، عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته و این سلول نکروتیک آسیب دیده اما نمی تواند فعال شود. تا زمانی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است، علائم پورپورا نفریت را می توان رها و بیماران بهتر احساس می کنم.
به منظور جلوگیری از عود نفریت پورپورا، بیماران نیاز به جلوگیری از عفونت دستگاه تنفسی فوقانی و حذف ضایعات عفونت مزمن. برای آلرژن بالقوه نگاه کنید و جلوگیری از دست زدن آن را دوباره. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان برای نفریت پورپورا، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هیچ گزینه ای برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 4.1 وجود دارد

من یک بیمار نارسایی کلیه با سالها فشار خون بالا است. و به تازگی، کراتینین من در به 4.1 افزایش. آیا گزینه برای من وجود دارد؟
در درمانگاه، سطح کراتینین بالا به معنی عملکرد کلیه آسیب دیده است بیش از 50٪. اما خوشبختانه، سطح کراتینین خود را بیش از حد بالا است. یک دکتر، ما نمی خواهیم به شما کمک کند وضعیت جسمی خود را بهبود بخشد بدون همودیالیز، دلیل این که شما به مرحله دیالیز توسعه نیست، به طوری که یک شانس بزرگ را برای شما به درمان می شود، و اجازه دهید آسیب دیده عملکرد کلیه عملکرد شروع خود را به خوبی وجود دارد، در همان زمان، ما می توانیم به شما کمک کند سلول های آسیب دیده ذاتی خود را بهبود بخشد در کلیه و سطح کراتینین بالا خواهد بود رفتن به پایین به طور طبیعی، در نتیجه دستیابی به هدف درمان بیماری کلیه خود را.
آیا گزینه برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 4.1 وجود دارد؟
سنت طب چینی گیاهان دارویی و immunothereapy همچنین به عنوان درمان سلول های بنیادی می تواند به شما کمک کند رگ های خونی گشاد می شوند خود را و ترویج گردش خون و همچنین از بین بردن سموم که سپرده در منطقه کلیه، در نتیجه دستیابی به یک هدف از درمان بیماری کلیه خود را. علاوه بر این، طب سنتی گیاه چینی می تواند به شما کمک کند جلوگیری از آسیب رساندن بیشتر از عملکرد کلیه خود را، و به کنترل عوارض به طور موثر. در همین حال، به شما کمک میکند جلوگیری از بیماری ام اس بیشتر از عروق تمام بدن، و جلوگیری از تصادف قلبی است. بنابراین توصیه می کنیم شما را به دریافت درمان سیستماتیک و علمی در زمان.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که برای درمان نارسایی کلیه و یا می خواهید به کاهش سطح کراتینین بالا در نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا درمانی دیگر برای سندرم نفروتیک وجود دارد

معمولا، استروئید خواهد شد برای درمان سندرم نفروتیک در مراحل اولیه استفاده می شود، اما برخی از بیماران ممکن است هیچ پاسخ به این درمان داشته باشد. پس از آن، هر درمان دیگر برای سندرم نفروتیک وجود دارد؟
در واقع، دیالیز می تواند به درمان بیشتر اما یک دکتر، ما نمی خواهیم برای کمک به بیمار وضعیت جسمی خود را بهبود بدون دیالیز.
چرا ما نمی خواهیم به سندرم نفروتیک بیمار به دیالیز؟
از آنجا که دیالیز فقط یک روش است که می تواند سم پاک و کاهش سطح کراتینین بالا، این کار را می تواند آن علایم بیماری کلیه در مدت کوتاهی از بین بردن اما می تواند هر بیماری درمان نمی کنند. با این حال، برای بیمار که در حال حاضر در دیالیز هستند، آنها نیز باید در مورد آن نگران نباشید. اگر بیمار به دیالیز زمان بیش از حد طولانی را انجام داد و عوارض زیادی را در بدن خود وجود ندارد، یک شانس بزرگ برای او به شدن از شر دیالیز، و به شما اجازه آسیب دیده عملکرد کلیه عملکرد شروع خود را به خوبی، در همان زمان وجود دارد، ما می توانیم کمک به او را سلول های آسیب دیده ذاتی خود را بهبود بخشد در کلیه و سطح کراتینین بالا خواهد بود رفتن به پایین به طور طبیعی، نتیجه دستیابی به یک هدف کمک به بیماری کلیوی است.
آیا درمانی برای سندرم نفروتیک وجود دارد؟
بالا هفت درمان از هفت درمان منحصر به فرد از گیاهان دارویی طب چینی شامل، آنها درمان موثر سندرم نفروتیک هستند، با کمک کسانی که درمان، بیمار می تواند یک شانس برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون استروئید و دیالیز است. با این حال، شما می دانید که بیمار متفاوت است نشانه های مختلف به طوری که آنها درمان های مختلف.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد کسانی که درمان های جدید و یا می خواهید برای درمان سندرم نفروتیک بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید دیالیز معکوس نارسایی کلیه

دیالیز نظر گرفته می شود درمان صرفه جویی در زندگی برای بیمار نارسایی کلیه، آن را همیشه به بیمار که در مراحل پیشرفته بیماری کلیوی توصیه می شود. با انجام بخش هایی از کار کلیه ها می تواند عمر بیمار به حدی طولانی کند. با این حال، می تواند چیزی برای معکوس نارسایی کلیه است.
چرا دیالیز می تواند هیچ چیز برای معکوس نارسایی کلیه انجام دهید؟
اگر چه، دیالیز می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه بهتر با انجام بخش هایی از کار کلیه ها زندگی می کنند، اما می تواند کلیه ها باقی مانده را محافظت نمی کند و نه تعمیر آنهایی که آسیب دیده، پس از آن می تواند نارسایی کلیه را درمان نیست.
چه درمان بهتر از دیالیز در درمان نارسایی کلیه است.
در گذشته، پیوند کلیه تنها درمان جایگزین دیالیز است. اما در روز ما، بسیاری از درمان های بر اساس طب سنتی چینی می تواند جایگزین دیالیز برای درمان بیماری کلیه وجود دارد. چه چیزی بیشتر، آنها را به اثر بهتر که دیالیز.
نوآوری طب چینی، مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از بهترین درمان موثر است. همکاری بدون درمان های دیگر، می تواند بیمار بیماری کلیوی با آسیب خفیف کلیه کمک یک شانس برای مانند یک فرد عادی زندگی می کنند. برای بیماران مبتلا به آسیب کلیوی سروز، آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز و یا پیوند کلیه زندگی می کنند.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است به تعمیر گلومرول آسیب دیده در FSGS

FSGS یک نوع بیماری است که از گلومرول آسیب دیده است، به طوری که درمان کامل از این بیماری باید قادر به تعمیر آن گلومرول آسیب دیده باشد. سپس، ممکن است برای تعمیر گلومرول آسیب دیده در FSGS؟

به رک و پوست کنده، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از آخرین درمان بیماری های کلیوی، آن را برای تعمیر گلومرول آسیب دیده مفید است، بنابراین آن را برای درمان FSGS مفید است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است، بسیاری از گیاهان در آن وجود دارد و می توان آنها را با هم با توجه به نیاز ترکیب، به طوری که می تواند یک اثر درمانی بهتر تضمین می کند. علاوه بر این، آن را تا چهار توابع اصلی، توسط ضد ترومبوز، ضد التهاب، ضد انعقاد و بزرگ عروق خونی، آن را می توانید کلیه از آسیب بیشتر محافظت و ترمیم بافت کلیه آسیب دیده است.

در چنین راهی برای تعمیر ناهنجاری مادرزادی کلیه، بهبود بیماری های عصبی به کلیه ها، حل بیماری کلیوی از ضایعات آن به طور مستقیم و حل سایر مشکلات کلیوی از علل آن است.

از بالا ما می توانید مطمئن شوید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از بهترین روش های درمانی از FSGS است، با کمک این بیمار درمان با FSGS می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی داشته باشند. اگر شما می توانید یک رژیم غذایی مناسب و عادت زندگی سالم نگه دارید، شما یک اثر درمانی بهتر است.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان FSGS، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا چت با کارشناسان ما در واتساپ، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ ما: +86 18633865632



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

افزایش GFR به معنی آنچه برای بیمار بیماری کلیوی

به طور کلی، سطح GFR افزایش نشان می دهد این بیماری است به خوبی می رود. اما همانطور که می دانیم، بسیاری از عوامل هستند می تواند سطح GFR تاثیر می گذارد، بنابراین ما باید آن را از تمام جنبه تشخیص می دهد.

همانطور که همه ما می دانیم که بیماری کلیه دارای پنج مرحله، در مراحل مختلف سطح GFR متفاوت است. GFR، میزان فیلتراسیون گلومرولی، بهترین ارزش برای نشان عملکرد کلیه است. دانستن GFR یکی دکتر خود را برای پیدا مرحله خود را از بیماری های کلیوی کمک می کند. این مهم است که پزشکان به ایجاد یک طرح درمان مناسب.

GFR چیست؟

GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) اندازه گیری چگونه کلیه خود را فیلتر مواد زائد را از خون شما است، و می تواند آن را از یک اندازه گیری کراتینین در خون خود را برآورد شده است.

برای افراد مبتلا به GFR کمتر از 60، آنها را در مرحله 3 بیماری کلیه، این مرحله بسیار حیاتی است. برای افرادی که در این مرحله هستند، کلیه خود را دارند حد متوسط ​​آسیب دیده شده است، به طوری که تقاضا فورا درمان، بنابراین برای جلوگیری از این بیماری بدتر می رود. اگر درمان نشود، این بیماری از کنترل خارج و سقوط به مرحله 4 یا 5 به سرعت در حال، و سپس مردم را به صورت دیالیز یا پیوند کلیه.

فرم بالا ما می دانیم که ما باید تشخیص بیشتر به می دانم که آیا این افزایش سطح GFR نشان می دهد این بیماری هستند و یا نه می رود، اما بدون توجه به، مرحله 3 مرحله برگشت پذیر است، بنابراین این شانس. اگر شما نیاز به هر گونه کمک انجام مردد برای تماس با ما از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه منفعتی می بیمار نارسایی کلیه مطلع از سلول های بنیادی

استم سل تراپی یکی از آخرین درمان برای بیماری های کلیوی است و نارسایی کلیه مرحله پیشرفته بیماری کلیوی است، بنابراین می توان گفت که این درمان را برای درمان نارسایی کلیه مفید است، اما حقیقت این است که؟ اگر بله، چه منفعتی می بیمار نارسایی کلیه از این درمان را دریافت کنم؟

است سلول های بنیادی برای درمان نارسایی کلیه باشه؟

نارسایی کلیه مرحله پیشرفته بیماری کلیوی است، آن را به ارمغان می آورد انواع مختلف ناراحتی و عوارض به بیمار، که کیفیت زندگی خود را تا حد زیادی تاثیر می گذارد.

درمان با سلول های بنیادی به سلول های بنیادی به مناطق آسیب دیده بروید و بازسازی سلول ها و بافت های جدید در شرایط مناسب است. در سال های اخیر، این درمان به طور گسترده ای به یک اثر کاملا بالقوه در ترمیم سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و بازسازی کلیه ساختار طبیعی استفاده شده است که برای درمان بیماری های تنفسی، cerebropathy، بیماری های خونی، بیماری های کبدی، و غیره برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، درمان با سلول های بنیادی را نشان می دهد.

چه منفعتی می بیمار نارسایی کلیه از سلول های بنیادی درمان را دریافت کنم؟

هنگامی که این سلول های جدید می توانند کار خود به طور معمول بازی، به این معنی بیماری های کلیوی است و اساسا درمان می شود. به طور کلی، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است مزایای زیر از این درمان را دریافت کنید:

- آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیه و بازسازی سلول های جدید

- بازسازی سیستم ایمنی از طریق مهار تکثیر سلول های T و واکنش سیستم دفاعی بدن

- بهبود عملکرد کلیه تا حد زیادی

- کاهش عوارض مانند سطح کراتینین بالا و فشار خون بالا

- جلوگیری از عود بیماری های کلیه

- تاخیر و یا حتی جلوگیری از دیالیز

اگر شما می خواهید برای دریافت سلول های بنیادی درمان و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با کراتینین 7.9: آیا دیالیز بهترین انتخاب برای من

من به عنوان بیمار نارسایی کلیه در سال گذشته تشخیص داده شد و آزمون اخیر نشان داده که سطح کراتینین سرم من است تا 7.9. دکتر به توصیه دیالیز به من، من می خواهم به دانستن دیالیز بهترین انتخاب برای من است؟

به رک و پوست کنده، دیالیز می تواند یکی از انتخاب برای شما بلکه آن است که بهترین انتخاب نیست.

چرا دیالیز است بهترین انتخاب برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 7.9 نیست؟

همانطور که همه ما می دانیم دیالیز سریعترین راه برای پاک کردن بخشی از سم از بدن است. آن را روشن دور سطح کراتینین به طور موقت، اما می تواند بیماری کلیوی را درمان نیست و بازیابی گلومرول آسیب دیده است. از آنجا که عملکرد کلیه شما آسیب دیده است، این سم می تواند از بدن خود را اخراج خواهد شد، به طوری که آنها در بدن خود را ترک، و دیالیز می توانید آنها را برطرف نمی کند به موقع. با سم زیادی در بدن، از آن آسان است برای گرفتن نارسایی قلبی است. دیالیز نیز باعث می شود بسیاری از عوارض جانبی مانند خستگی، گرفتگی عضلانی، خارش پوست و عفونت. بیشتر، اثرات دیالیز قلب چیست، پس از آن ممکن است زندگی بیمار در معرض خطر بزرگ قرار داده است.

آیا ممکن است برای بیمار نارسایی کلیه برای جلوگیری از دیالیز؟

در حال حاضر، شما در مرحله 4 بیماری کلیوی هستند. این یک نقطه عطف بسیار مهمی در پیشرفت بیماری کلیه است. هنگامی که شما به مرحله 5 مرحله، شما باید به آماده سازی برای شروع دیالیز. با این حال، با یک درمان موثر در زمان، عملکرد کلیه خود را قطعا بهبود یافته است. شما قادر خواهید بود برای جلوگیری از دیالیز خواهد بود. در اینجا من توصیه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به شما، آن ثابت شده است که در درمان نارسایی کلیه موثر است.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان برای نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه گیاهان چینی را می توان برای درمان FSGS مورد استفاده

چه گیاهان را می توان برای درمان FSGS استفاده می شود؟ به رک و پوست کنده، انواع بسیاری از گیاهان وجود دارد، می تواند برای درمان FSGS، مانند Oldenlandia، قاصدک، پوریا کوکوس، با عجله آلپ چینی و غیره استفاده می شود. اما شما برای بیمار متفاوت می دانم که آنها دارای وضعیت بیماری متفاوت است، بنابراین آنها باید تجویز شود سبزی های مختلف درآمده است.
چگونه برای درمان FSGS؟
به منظور درمان FSGS موثر تر است، کارشناسان در بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت یک سری از درمان بر اساس گیاهان چینی سنتی، یکی از یکی از معروف ترین عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده را اختراع کرد.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
طب میکرو چینی است یک گیاه ساده است، اما ترکیبی از چند گیاهان است. برخی از مواد موثر در این گیاهان می تواند سلول های ذاتی کلیه مجروح فعال شدن و کمک به آنها به طور موثر بهبود از طریق تقویت توانایی خود درمانی خود و عرضه آنها تغذیه لازم است.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان FSGS؟
این درمان می تواند FSGS های بهبود گردش خون درون کلیه و حفاظت از عملکرد کلیه را درمان کنند. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا می خواهید به طور موثر درمان FSGS، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:
ارسال ایمیل به kidney-support@hotmail.com
به طور مستقیم در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت: +8618633865632
و یا پر کردن فرم زیر ارسال این پست
مهم نیست که راه را انتخاب کنید، شما می توانید یک پاسخ مرتبط با درخواست شما بیش از 24 ساعت دریافت کنید



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است هیچ انتخاب دیگری برای بیمار وجود دارد DN

یکی از بستگان من به عنوان نفروپاتی دیابتی تشخیص داده شد، سطح کراتینین سرم خود 6.5 است. دکتر به امید او را به پیوند کلیه، اما او نمیخواهد به آن را. من می خواهم بدانم برای او است هر انتخاب دیگری وجود دارد؟
به رک و پوست کنده، سطح کراتینین او بسیار بالاتر از سطح و کلیه طبیعی پیوند می تواند یکی از انتخاب برای او. با این حال، پیوند است گزینه خود او نیست. با توجه به سطح کراتینین، او در حال حاضر در مرحله 4 بیماری کلیوی، اگر هیچ نشانه از حد یا عوارض وجود دارد، او بدون نیاز به دیالیز یا پیوند. اگر او از علائم جدی رنج می برند، او باید در دیالیز قرار در حال حاضر برای از بین بردن این علائم قبل از پیدا کردن جایگزین خوبی است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از موثرترین درمان برای این بیماری، می تواند کمک دیابتی Nephropathypatient بیمار بهتر بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند. این نوع از درمان های نرم افزار های خارجی بر اساس سنتی گیاه طب چینی، که با هدف حل مشکلات کلیه بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها است. بنابراین بیمار نفروپاتی دیابتی، تا زمانی که آنها می توانند سطح قند خون به خوبی کنترل، آنها می توانند یک فرصت مانند یک فرد عادی با کمک طب میکرو چینی Osmotherapy زندگی می کنند.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل یا پیام زیر را ترک هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است به کاهش بار دیالیز

همانطور که همه ما می دانیم دیالیز یکی از رایج ترین راه برای درمان نارسایی کلیه، به منظور اطمینان دیالیز کافی است، بیمار باید دیالیز هفته 2-4 بار /. با این حال، طولانی شرایط دیالیز ناخوشایند به زندگی بیمار به ارمغان خواهد آورد، به طوری که آنها می خواهند به کاهش بار از آن و یا خلاص شدن از شر.
آیا ممکن است به کاهش زمان دیالیز؟
به رک و پوست کنده، اگر بیمار می تواند درمان مناسب را به موقع آنها می توانند یک فرصت برای کاهش بار دیالیز، اگر آنقدر خوش شانس هستند، آنها ممکن خلاص شدن از شر دیالیز دریافت کنید.
چه درمانی برای کاهش بار دیالیز مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی آن را می توانید بار دیالیز با تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر کاهش می دهد.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
آن است که یک گیاه ساده است، اما یک روش پزشکی که در آن سبزی های مختلف چینی از خارج به منظور بهبود وضعیت کلیوی استفاده می شود است. در مقایسه با طب سنتی چینی (TCM)، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کار می کند به طور موثر تر و به سرعت. مهمتر از آن، باعث می شود هیچ ناراحتی و در طول فرایند درمان طیف، چه بیماران باید انجام دهید این است که به دروغ روی تخت به مدت 40 دقیقه. در یک کلام، این درمان یک درمان طبیعی نارسایی کلیه است
اگر شما برای کاهش بار دیالیز علاقه مند در درمان و یا می خواهید به کنترل بیماری های کلیوی خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا جایگزین به دیالیز برای بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک وجود دارد

اس ام اس به سندرم نفروتیک سال های بسیاری، و آن را خاموش و در چند بار، به تازگی دکتر به من گفت که من را به دیالیز است. اما من شنیده ام که دیالیز ممکن است بسیاری از عوارض جانبی را و زندگی عادی من تاثیر می گذارد، به طوری که من تعجب است هر جایگزینی برای دیالیز وجود دارد؟
برای سوال شما، پاسخ مثبت است، برخی از درمان های دیگر از دیالیز برای بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک وجود دارد.
همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز می توانید به سندرم نفروتیک معکوس، آن را فقط می تواند کلیه جایگزین برای برطرف کردن مقدار مشخصی از سموم اما می تواند کلیه از آسیب بیشتر محافظت و نه آن را تعمیر. بنابراین به عنوان یک بیمار می خواهید را به درمان های دیگر غیر از دیالیز انتخاب گیره است.
چه درمان می تواند جایگزینی برای دیالیز؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک انتخاب بهتر برای بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک است، به عنوان یک نوع نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، این درمان می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر را بهبود بخشد.
این درمان می تواند بیماری را از ریشه درمان، آن را به سموم در بدن خود را برای اولین بار تمیز را به یک محیط خوب برای ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده، و سپس تمیز کردن سم micromolecule، سم مولکول میانه و سم ابر مولکول با هم. به بازسازی سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه، این عوارض به زودی ناپدید می شوند.
در یک کلام، با کمک بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند یک فرصت برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
اگر شما می خواهید برای درمان سندرم نفروتیک با درمان دیگری به غیر از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آنچه را که بهترین درمان برای سندرم نفروتیک با کراتینین 3.9 است

من یک بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک هستم و آزمون اخیر نشان داده که سطح کراتینین من 3.9 است. من می خواهم به دانستن آنچه که بهترین درمان برای من است.

به رک و پوست کنده، سندرم نفروتیک با کراتینین 3.9 یک بیماری جدی است، این نشان می دهد که بیماری به مرحله 3 بیماری کلیه است. بنابراین برای درمان این بیماری نه تنها باید قادر به کاهش سطح کراتینین بالا باشد، بلکه باید قادر به بازگرداندن عملکرد کلی کلیه باشد.

بهترین درمان برای سندرم نفروتیک با کراتینین 3.9 چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوع از درمان های گیاهی طبیعی، آن را بهترین درمان برای سندرم نفروتیک با کراتینین 3.9 است.

بر اساس تشخیص خاص هر بیمار، کلیه کارشناسان را به نسخه پزشکی مناسب ترین تجویز کند. این درمان می تواند رگ های خونی گسترش، مهار پاسخ التهابی، کاهش و از بین بردن مواد مضر، تأمین مواد غذایی به اندازه کافی برای فعال کردن دوباره توانایی خود شفا از کلیه ها، در نتیجه بهبود عملکرد کلی کلیوی.

چه چیزی بیشتر، این درمان مفید است را برای افزایش ایمنی از بدن، در نتیجه برای جلوگیری از عود بیماری کلیه است.

از بالا ما می توانید مطمئن شوید که طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند یکی از بهترین درمان برای بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک با کراتینین 3.9. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا می خواهید به کنترل سندرم نفروتیک خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین افزایش به سطح بالا و در زمان کوتاه چه باید کرد

من یک بیمار بیماری کلیوی هستم و کراتینین من از 4.2 در یک زمان کوتاه به 5.5 افزایش یافته است. پس، چه باید بکنم؟

با توجه به اعلام خود را، سطح کراتینین خود را به 5.5 از 4.2 افزایش یافته است در یک زمان کوتاه، ما می توانیم مطمئن شوید که بیماری خود را در یک سرعت بازپرداخت حال پیشرفت است.

چگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا؟

به شما حقیقت را بگویید، دلایل بسیاری می تواند آسیب کلیوی شود وجود دارد، ابتدا ما نیاز به پیدا کردن و علل اعلام، و سپس او را درمان هدفمند برای حذف علل و سپس ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده خود را بدهد، چرا که تنها زمانی که خود را عملکرد کلیه از ترمیم، سطح کراتینین او را به پایین به حالت عادی باز به طور طبیعی و در نهایت تماس. از نظر سطح کراتینین فعلی خود، علت صدمه به کلیه ها خود را همواره وجود داشته است، و همچنین آن را می شود پیشرفت با نرخ نسبتا سریع، بنابراین توصیه من این است که بیمار به درمان بهبود کلیه سیستمیک.

چه درمانی برای کاهش سطح کراتینین بالا مفید است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چین، ثابت شده است که در تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر موثر است. بنابراین با کمک این درمان، بیمار می تواند از عملکرد کلیه خود را معکوس به تدریج، در نتیجه به کاهش سطح کراتینین بالا و بیماری خود را تحت کنترل است.

برای بیمار با کراتینین بالا تا 5.5، آنها باید این درمان symtematic موقع را، به طوری که آنها می توانید فرصتی برای یک زندگی با کیفیت را دریافت کنید.

اگر شما می خواهید برای دریافت این درمان یا می خواهید برای کاهش کراتینین بالا در بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می ESRD بیمار اجتناب از دیالیز

من یک بیمار با پایان مرحله بیماری کلیوی هستم و هیچ گونه علائم جدی است. اما دکتر به من tole دیالیز بهترین انتخاب برای من است، اما ای نمی خواهید به آن را. من می خواهم بدانم چگونه می توانم جلوگیری از دیالیز.

به طور کلی، بسیاری از بیماران مبتلا به مرحله نهایی بیماری کلیوی نیاز به دیالیز برای از بین بردن کسانی که علائم آنها رنج می برد. با این حال، برای پرونده شما، من بسیار خوشحالم که به شما بگویم که شما هنوز هم شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته است.

چگونه می توان بیمار جلوگیری از دیالیز ESRD؟

اگر چه شما در آخرین مرحله بیماری کلیوی هستند اما به عنوان شما اعلام کرد که شما هیچ گونه علائم جدی مانند تهوع، تنگی نفس (هنگامی که آن ناراحتی به نظر می رسد، شما باید برای شروع دیالیز بلافاصله)، بنابراین اگر شما می توانید برخی از دیگر مناسب دریافت درمان برای کمک به شما بیماری خود را جلوگیری از رفتن بدتر، و سپس شما باید شانس عالی برای جلوگیری از دیالیز.

همانطور که می دانید، دیالیز یک روش صرفه جویی در زندگی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. با این حال، می تواند نارسایی کلیه درمان و نه بهبود عملکرد کلیه در همه. چه بدتر، آن را می توانید با کیفیت زندگی تاثیر می گذارد و کوتاه شدن طول عمر به طور قابل توجهی به دلیل عوارض. بنابراین به عنوان یک بیمار شما بهتر است این فرصت برای بهبود وضعیت بیماری خود را به طوری که شما می توانید یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز زندگی می کنند.

در یک کلام، در حال حاضر، شما هنوز هم هر ناراحتی و علائم جدی توسعه یافته نیست. اگر شما می توانید عملکرد کلیه باقی مانده خود را به خوبی حفظ و بهبود آن در این پایگاه، شما قادر خواهید بود برای جلوگیری از شروع دیالیز خواهد بود. بنابراین، ضروری است را برای شما به یک روش سیستماتیک در زمان.

اگر می خواهید مطمئن شوید که چه درمان بیمار ESRD بهتر است و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا دیالیز مفید برای دوباره به دست آوردن عملکرد کلیه در سندرم نفروتیک

آیا دیالیز برای به دست آوردن عملکرد کلیه در سندرم نفروتیک باشه؟ به رک و پوست کنده، با انجام بخش هایی از کار کلیه، دیالیز می تواند کمک به بیماران یک زندگی بهتر. با این حال، آن است که به اندازه کافی برای کمک به بیمار عملکرد کلیه خود را بازیابند.
چرا دیالیز می تواند بیمار به دست آوردن مجدد عملکرد کلیه کمک کند؟
علت این است که دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین درمان آن هیچ کاری نمی کند برای جلوگیری از تشدید این بیماری است، و نه حفاظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر، پس از آن می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، مهم نیست چه مدت بیمار آن را. چه بدتر، طولانی شرایط دیالیز ممکن است برخی از عوارض جانبی، که کیفیت زندگی بیمار را کاهش می دهد به ارمغان خواهد آورد.
چه باید به سندرم نفروتیک بیمار برای بهبود عملکرد کلیه انجام دهید؟
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که دیالیز می تواند هیچ چیز را برای بهبود عملکرد کلیه را انجام دهید، به طوری که بیمار به دنبال کمک از درمان دیگر.
به منظور جلوگیری از شکست کامل کلیه، عاقلانه است که برای بیمار به اتخاذ روش جایگزین برای تعمیر نارسایی کلیوی خود و بالا بردن عملکرد کلی کلیه است. نوآوری طب چینی، است که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده می تواند یکی از بهترین انتخاب شما.
در مقایسه با درمان غربی، طب میکرو چینی Osmotherapy با هدف درمان بیماری کلیه از علت ریشه از بین بردن علائم و ترویج عملکرد کلیه باقی مانده. به این ترتیب، می تواند بیماری را از رفتن به نارسایی کلیه جلوگیری می کند. هر دو کیفیت زندگی و امید به زندگی می تواند به طور قابل توجهی بهبود یافته است.
اگر شما می خواهید برای دریافت پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای سندرم نفروتیک و یا می خواهید به دست آوردن مجدد عملکرد کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ESRD بیمار زباله به دیالیز: چه می شود انتظار می رود

معمولا، برای بیماران مبتلا به ESRD که دکتر آنها را به دیالیز، به طوری که آنها می توانند طول عمر خود را تا حدی گسترش توصیه خواهد کرد، اما با توجه به عوارض جانبی دیالیز برخی از بیماران نمی خواهید به آن را.
چه به انتظار می رود اگر ESRD بیمار حاضر به دیالیز؟
به طور کلی، پس از بیماری بیمار پیشرفت به مرحله آخر بیماری کلیوی، آنها ممکن است نشانه ها و عوارض بیشتری رنج می برند، به طوری که آنها نیاز به دیالیز برای از بین بردن این علائم. اگر آنها این درمان به موقع را ندارد، آنها ممکن است درد بیشتر رنج می برند و بیماری خود را می رود به بدتر به سرعت در حال، زندگی خود را حتی در معرض خطر بزرگ باشد.
چه درمان می تواند کمک بیمار ESRD جلوگیری از دیالیز؟
هنگامی که آن را درمان جایگزین دیالیز می آید، بسیاری از درمان بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند در نظر میگیرد. اما در اینجا من ترجیح می دهم به شما پزشکی میکرو چینی Osmotherapy توصیه، آن را یکی از مؤثرترین درمان نارسایی کلیه است. با کمک این درمان، بیمار مبتلا به ESRD می توانید در نتیجه دریافت نشانه های خود را رها از علل، چه چیزی بیشتر، عملکرد کلیه خود را می توان به برخی از درجه بهبود یافته است، برای به دست آوردن یک فرصت برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapyor می خواهید برای درمان ESRD بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانید بدانید که آیا شما بیماری کلیه کردم و یا نه

چگونه می توانید بدانید که آیا شما بیماری کلیه کردم و یا NotAs همه ما می دانیم که سطح کراتینین نرمال متفاوت از مرد (0.5-1.5) و ماده (0.7-1.2) است، بنابراین اگر سطح کراتینین خود را بالاتر از آن است، شما باید مطمئن تشخیص بیشتر در زمان بنابراین برای جلوگیری از بیماری های بزرگ. اما قبل از رفتن به دکتر مراجعه کنید ما می توانیم تشخیص خشن توسط خودمان را.
چگونه می تواند شما را مطمئن شوید که آیا شما به بیماری کلیوی کردم یا نه؟
ابتدا شما نیاز به مطمئن شوید که آیا شما غذاهای بسیار با پروتئین بالا در یک زمان کوتاه خوردند، و یا رو یک عفونت و یا سرد و یا تب به تازگی، همه آنها ممکن است سطح کراتینین خود را در در حالی که افزایش می دهد. اگر شما تجربه چیزهایی که در بالا، شما نیاز به آزمون یک هفته بعد به تشخیص بیشتر.
پس از از بین بردن عامل غیر بیماری، شما نیاز به تماشای تغییرات روزانه خود را، اگر بسیاری از حباب در ادرار وجود دارد و آنها به سختی به ناپدید می شوند این بدان معناست که نشت پروتئین است، که یکی از علائم بیماری کلیوی هستند، شما نیاز به توجه به آی تی. اگر تورم در بدن شما مانند پلک، پا و صورت وجود دارد، شما نیز باید آن را از نزدیک نظارت. اگر هم برخی از علائم دیگر مانند ادرار شب افزایش خروجی وجود دارد، شما نیاز به پزشکان خود را در حال حاضر.
اگر هیچ نشانه دیگر وجود دارد و آزمون به عنوان خوانده شده GFR خود را و یا عملکرد کلیه طبیعی است، سپس شما نیاز بیش از حد نگران نباشید، سطح کراتینین خود را با غیر بیماری عوامل ناپدید کاهش خواهد شد. حتی آن است که توسط عوامل پاتولوژیک ناشی از، با سطح کراتینین 1.33، شما هنوز هم یک شانس برای دریافت بازیابی است.
اگر شما هر گونه مشکل در درمان بیماری کلیه و یا می خواهید به کنترل بیماری های کلیوی خوب، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی موثر برای سندرم نفروتیک با 25٪ عملکرد کلیه

من دو سال پیش مبتلا به سندرم نفروتیک تشخیص داده شد، و به تازگی در آزمون نشان داده است که عملکرد کلیه من فقط سمت چپ 25٪. من می خواهم برای پیدا کردن بعضی از راه های طبیعی برای حل مشکل من. میشه به من کمک کنید؟
خوشحالم که به شما کمک کند. برای وضعیت شما توصیه من میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به شما، آن یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است، تمام او در آن را از طبیعت، می تواند مشکل شما را حل کند بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها خود را.
چرا شما نیاز به مصرف دارو میکرو چینی Osmotherapy؟
با توجه به اعلام خود را، شما در حال حاضر در مرحله 4 بیماری کلیه با کاهش شدید عملکرد کلیوی. اگر درمان نشود، بیماری خود را ممکن است به پایان مرحله بیماری کلیوی در یک سرعت سریع، و سپس دیالیز یا پیوند در خواست می شود.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوآوری از طب سنتی چینی است. داروهای گیاهی انتخاب خواهد شد به گرانول کوچک میکرونیزه. با کمک دستگاه های مایع نافذ و اسمز مدرن، مواد تشکیل دهنده دارو موثر می توانید در ضایعه کلیوی به طور مستقیم می رسند و پس از آن کار برای درمان بیماری کلیه.
با کمک طب میکرو چینی Osmotherapy عملکرد کلیه خود را می توان به برخی از درجه بهبود یافته است، بنابراین شما می توانید فرصتی برای یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
چگونه می توان میکرو چینی پزشکی Osmotherapy بهبود عملکرد کلیه.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند عملکرد کلیه باقی مانده محافظت، گشاد شدن عروق خونی، بهبود گردش خون، حذف سموم و مواد زائد، تعمیر نارسایی کلیوی، بازگرداندن ساختار کلیه، و تنظیم کل سیستم ایمنی بدن. توسط آن دسته از توابع، می تواند عملکرد کلیه به تدریج بهبود بخشد.
اگر شما علاقه مند در این طب چینی برای سندرم نفروتیک و یا می خواهید به بهبود عملکرد کلیه خود را، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا درمانی دیگر برای بیمار نارسایی کلیه با بیماری قلبی جدی وجود دارد

من یک بیمار نارسایی کلیه و از بیماری های جدی قلبی دچار است. دکتر گفت من می توانم پیوند کلیه را ندارد. من تعجب است هر درمان دیگر برای من وجود دارد؟
به رک و پوست کنده، بیمار با علائم جدی، به ویژه بیماری های قلبی، آنها مناسب برای پیوند کلیه است. تا دکتر شما به شما توصیه به پیوند کلیه.
با این حال، این بدان معناست که نیست هیچ درمان دیگری برای شما وجود دارد. به عنوان یک بیمار شما نباید تسلیم درمان، چون شما هنوز هم شانس برای یک زندگی بهتر بدون عمل داشته باشد.
چه درمانی برای بیمار نارسایی کلیه با بیماری های جدی قلبی بهتر است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان خوب برای بیمار نارسایی کلیه با بیماری های جدی قلبی است، می تواند کمک بیمار بهتر بدون در نظر گرفتن پیوند کلیه از طریق بهبود عملکرد کلیه خود را زندگی می کنند. چه چیزی بیشتر، آن را به هر اثر جانبی را ندارد، پس از آن می توانید نارسایی کلیه در یک راه طبیعی را کنترل کنید.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
این ترکیبی از گیاهان چینی و پیشرفته پزشکی دستگاه osmocope است. در این درمان گیاهی، گیاهان مختلف استفاده می شود و این است که از نزدیک در وضعیت بیماری بیماران است. کاملا وجود دارد 9 نوع از نسخه و هر یک از آنها شامل سبزی های مختلف، بنابراین برای بیمار متفاوت از دکتر گیاهان مختلف برای آنها تجویز، بنابراین به عنوان برای رسیدن به اثر درمانی بهتر است.
اگر شما می خواهید برای دریافت پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه با درمان بهتر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()