نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است پیوند را انتخاب کنید آخرین برای بیماران مبتلا به ESRD

ESRD، املای کوتاه از پایان مرحله بیماری کلیوی، معمولا به عنوان بدترین شرایط که در آن بیماران قرار است به قبول پیوند کلیه محسوب می شود. اما تعداد زیادی از بیماران تمایلی به تصویب پیوند کلیه به دلیل به چند دلیل، برای مثال، هزینه های بالا، آسان برای پیدا کردن یک منبع کلیوی توصیه و غیره می باشد. بنابراین، تمام آنها را به یک تمایل قوی به دانستن است پیوند آخرین را انتخاب کنید برای آنها. در مطالب زیر، مقاله به توضیح آن در جزئیات.
پیوند کلیه یک نوع از روش که در آن یک کلیه جدید به طوری که به تغییر یکی از قدیمی قرار داده است. با این روش، کلیه ما دوباره به طور معمول به کار گیرند. در همین حال، بسیاری از عوارض جانبی به نظر می رسد منجر به یک سری از نشانگان و به عنوان یک نتیجه دیالیز نیاز به برای حفظ زندگی خود را به تصویب رسید. به جز پیوند، نیز وجود دارد یکی دیگر از راه درمان کلیه یکی بدون عوارض جانبی زیاد وجود داشته باشد.
در چین، داروهای چینی استفاده می شود برای تعمیر عملکرد کلیه به طور طبیعی، که شامل میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، پا حمام، Toxins- حذف درمان، داغ فشرده درمان و غیره. این به نفع همه باشد برای بازیابی اختلال کلیه و قادر به ارائه یک محیط داخلی سالم است.
در وهله اول، دکتر از بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت نشان می دهد بیماران مبتلا به ESRD بین بردن مواد سمی و همچنین دیگر مواد سمی در مرحله اول، تا زمانی که این مواد مضر از سیستم بدن خلاص شوید، می توانید ما درمان بیشتر به راحتی ادامه خواهد داد. با تشکر از Toxins- حذف درمان، سموم سپرده در خون حذف می شود. سپس درمان های طبیعی چین به قدرت آسیب دیده کلیه تصویب به طوری که برای درمان بیماری های کلیوی اساسا. این روش مورد استفاده برای تنظیم فشار خون، بهبود محیط داخلی خون اختلال، افزایش حجم ادرار و غیره. در نهایت، عملکرد کلیه شروع به بهبود می یابند.
kidney-treatment@hotmail.com: اگر شما علاقه مند به یادگیری روش های درمانی چینی و یا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد ESRD، شما می توانید به ما یک ایمیل ارسال email.our



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان نارسایی کلیه با 40٪ عملکرد کلیه

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، اگر تنها 40 درصد از عملکرد کلیه سمت چپ وجود دارد، آنها را از بسیاری از بیماری رنج می برند. است که می گویند، بیمار نیاز به بازگشت به یک زندگی عادی است.
نارسایی کلیه یک اختلال جدی کلیوی است. بیماران با 40٪ عملکرد کلیه بیمار با تورم، فشار خون بالا، کم خونی، بی اشتهایی و ناراحتی های دیگر خواهد شد که به عنوان کلیه خود را قادر به حذف مایعات اضافی، سموم و مواد زائد از بدن به اندازه کافی هستند. بنابراین، آنها قصد قبول یک درمان موثر.
چه روش های درمانی می تواند استفاده شود برای کمک به بیماران نارسایی کلیه با 40٪ عملکرد کلیه.
دیالیز است که به عنوان یک جانشین از کلیه آسیب دیده شناخته می توانید چیزهای مضر توسط یک ماشین پزشکی از بین بردن. این می تواند زندگی بیمار را طولانی در حالی که منجر به ضعف، استفراغ، حجم ادرار کمتر و کمتر یا هر علائم دیگر. چه چیزی بیشتر، بیماران مورد نیاز برای در termly دیالیز شود.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان مشخصه برنامه خارجی از بیمارستان کلیه Shijiazhuang است. این باعث می شود استفاده از مواد فعال که از کیف های پزشکی که در منطقه Shenshu بیماران قرار داده شده برای ترویج گردش خون، حل استاز خون و صرف عروق خونی است. پس از آن توانایی خود درمان کلیوی خواهد شد در این مورد تقویت شده است. بنابراین، کلیه دوباره بازسازی شده است، و در نتیجه مسائل ناخواسته خواهد شد پاکسازی. این بدان معناست که بیمار یک زندگی بهتر داشته باشد.
اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات مفید بیشتر در مورد درمان برای بیماران نارسایی کلیه به 40٪ عملکرد کلیه، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به راحتی کمر درد با PKD

PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) بیماران معمولا به درد پشت. بیمارانی که از درد بزرگ رنج می برند که انرژی کمی برای انجام هر چیز. بنابراین، لازم است که برای بیماران مبتلا به PKD به اتخاذ یک درمان موثر.
چرا بیماران مبتلا به PKD دارند کمر درد؟
PKD اشاره به یک وضعیت پزشکی است که در آن کیست های بزرگ و کوچک بی شماری در کلیه شوند. این کیست ها به کلیه صرف و آسیب عملکرد کلیه. سپس مسائل مضر را در بدن باقی مانده در حالی که کلیه می تواند به خوبی کار نمی آن گونه که باید انجام دهید. بنابراین، بزرگتر و بزرگتر خواهد شد کلیه منقبض بافت ها و اندام های دیگر، کیست پشت سر هم، و سموم ترکیب شده اند تا باعث درد پشت احساس توسط بیماران.
چگونه به راحتی کمر درد با PKD؟
پا حمام می توانید از چیزهایی ناخواسته از بدن توسط پا حمام از بین بردن. این ارائه می دهد جدید اطراف برای کلیه به تجدید.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy با استفاده از گیاهان برای جلوگیری از کیست از در حال رشد، انجام مایع در کیست، افزایش توانایی خود شفا. این درمان خارجی، که فشار مواد فعال از کیف های پزشکی در منطقه Shenshu بیماران به بدن اعمال است. و به این ترتیب به کلیه به بزرگ رگ های خونی، حل استاز خون و ترویج گردش خون. زمانی که کلیه ریکاوری می باشد، درد پایین خواهد محو شدن.
اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات مفید بیشتر در مورد درمان برای بیماران مبتلا به PKD به سهولت درد پشت، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علائم نفروپاتی دیابتی چیست

بسیاری از بیماران مطمئن شوید که چه علائم را نشان می دهد آنها بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی. در اینجا مقاله به شما کمک خواهد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد علائم نفروپاتی دیابتی.

نفروپاتی دیابتی به عنوان طولانی مدت خسارت قند خون عروق خونی ظاهر می شود. این یک عارضه جدی بیماری دیابت است. بنابراین، برای بیماران مبتلا به دیابت، آنها را بهتر چک را termly مطمئن شوید که عملکرد کلیه خوب است.

وجود دارد من به برخی از علائم لیست.

تغییرات ادرار. زمانی که کلیه آسیب دیده قادر به خوبی کار می کنند همان است که باید انجام دهید، بیماری ها مانند پروتئین در ادرار، خون در ادرار، درد یا سوزش هنگام دفع ادرار، ادرار در شب، حجم ادرار کمتر و غیره خواهد آمد.

ورم. آن را در نتیجه این آب اضافی که باید به عنوان ادرار کلیه حذف در بدن جمع شده است.

بیماری دستگاه گوارش است. کاهش اشتها، حالت تهوع و استفراغ و اختلالات دیگر.

فشار خون. بنابراین بسیاری از چیزهای مضر در خون، فشار خون را بالا ببرد. و فشار قوی به دیواره های رگ های صدمه بزند. است که می گویند، فشار خون بالا خواهد به آسیب کلیه منجر شود.

خارش پوست، ضعف، کم خونی و ناراحتی های دیگر نیز توسط نفروپاتی دیابتی ایجاد می شود.

اگر شما یک یا برخی از این علایم، آن است که به این معنی نیست شما در حال حاضر به نفروپاتی دیابتی بود. لطفا یک سریال از متون اتخاذ به تأیید چه چیزی باعث درد و رنج.

اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات مفید بیشتر در مورد علائم نفروپاتی دیابتی، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال یک ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به در وجه تهوع مبتلا به نفروپاتی دیابتی

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی ممکن است بیمار با بسیاری از ناراحتی دارند، تهوع یکی از این است. با در نظر گرفتن مواد غذایی کمی هر روز، بیماران به دلیل ضعیف تر و ضعیف. به عنوان یک نتیجه، آنها می خواهند برای پیدا کردن یک درمان موثر برای متوقف کردن آن.

نفروپاتی دیابتی به شرایط پزشکی که در آن کلیه شده است قند خون بالا به مدت طولانی آسیب دیده اشاره دارد. زمانی که کلیه قادر به دریافت از آب اضافی، سموم و مواد زائد تولید شده توسط بدن خلاص است، مسائل مضر خواهد شد در بدن، که باعث تهوع جمع شده بودند. علاوه بر این، تهوع می تواند به دیگر بیماری های گوارشی مانند استفراغ، بی اشتهایی، درد معده و غیره منجر شود. بنابراین، لازم است برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی برای درمان تهوع.

در برخی از موارد، دیالیز ممکن است دچار تهوع را کاهش دهد، اما همچنین می تواند حالت تهوع را تشدید کنند. بنابراین، دیالیز است که به عنوان درمان های سنتی برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی شناخته شده است که راه خوب برای کمک به بیماران برای جلوگیری از تهوع است.

پا حمام می تواند باعث تهوع با اثرات جانبی با حمام کردن پا بیماران حواله. با استفاده از این جوهر از داروهای گیاه چینی به انجام همه چیز ناخواسته از بدن است. در یک کلام، آن را ایجاد یک محیط داخلی سودمند برای کلیه به بهبود می یابند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy باعث می شود استفاده از گیاهان خاص است که برداشت بر اساس شرایط بیمار بیماران به استخدام کلیه. مواد فعال خواهد شد را به بدن از کیف های پزشکی که با پودر گیاهان پر به منظور افزایش کلیه توانایی خود شفا، از بین بردن همه چیز ناخواسته، ترویج گردش خون تحت فشار قرار دادند. زمانی که کلیه دوباره بازسازی شده است، تهوع پایین خواهد محو شدن. بیمار به زندگی عادی بازگشت.

اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات مفید بیشتر در مورد درمان نفروپاتی دیابتی به حواله تهوع، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال یک ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا داغ فشرده سازی درمانی Conduces به یکی در 3 مرحله نارسایی مزمن کلیه

به عنوان یک ماده در واقع، نارسایی مزمن کلیه به پنج مرحله تقسیم شده است. در حالی که، مردم در حال توسعه به مرحله سوم به عنوان یک مرحله کلیدی در عملکرد کلیه که به احتمال زیاد تغییر را به یک وضعیت خستگی محسوب می شود. از آنجا که گسترش گسترده ای از فرهنگ چینی، بیشتر و بیشتر مردم مبتلا به نارسایی کلیه همه تعجب می کنم به یک روش برای رزرو وضعیت بیماری خود را از طریق درمان های چینی وجود دارد. در مطالب زیر، نویسنده آن را به وضوح توضیح خواهد داد و صمیمانه امیدواریم که همه بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که چیزی برای کاهش محیط زیست بیماری مفید است.

درست مثل ما مراجعه که مرحله سوم برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه بسیار مهم است. در این مرحله، آن است که به راحتی برای تغییر به وضعیت غیر قابل برگشت تحت کنترل دیر. آیا شما تا کنون در مورد سوال فکر می کنم که چه شده است که علت اصلی ناشی از بیماری خود بارها و بارها به نظر می رسد. از آنجا که بسیاری از مواد مضر زندگی در سیستم بدن، که منجر به تاثیر منفی بر توانایی سیستم ایمنی بدن وجود دارد. تعادل ایمونولوژیک آسیب دیده خواهد کمپلکسهای ایمنی تولید باعث خون آلوده، و سپس به دلیل گردش خون، خون آلوده به سلولهای آسیب و ساختار آن بیشتر. در نهایت، کلیه های ما ضعیف تر و ضعیف تر می شود.

یکی از روش های درمانی چینی داغ فشرده درمان است که به استفاده در تمیز کردن مواد مضر و سمی از سیستم بدن قرار داده است. آن اعمال می شود تئوری نقاط برای تعمیر محیط داخلی خون اختلال از طریق یک کیسه دارو کوچک پر از گیاهان طبیعی چینی. پس از یک دوره از زمان، ادرار افزایش حجم بیماران، کاهش ادرار در شب، به طور فزاینده ای افزایش کیفیت خواب و عملکرد کلیه شروع به بهبود می یابند. از این راه، می توانید به بیماران برای جلوگیری حال توسعه را به آخرین مرحله و به تدریج بهبود عملکرد کلیوی.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد روش های درمانی چینی، شما می توانید یک ایمیل برای ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند. ایمیل ما: chinesemedicinekidney@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یک درمان طبیعی برای کمر درد با بیماری مزمن کلیه وجود دارد

در زندگی روزمره ما، بسیاری از مردم را تجربه کرده اند کمر درد. در واقع، درد پشت می تواند از دلایل مختلف آمده است. و یکی از دلایل اصلی این مشکل از کلیه ها باشد. در حالی که کمر درد ناشی از مشکلات کلیوی آن دشوار است به درمان است. بنابراین، یک درمان طبیعی برای کمر درد با بیماری مزمن کلیه وجود دارد؟

از آنجا که درمان بسیاری از برای کمر درد ناشی از بیماری مزمن کلیه، می توانید آن را از ریشه درمان نمی، بسیاری از بیماران می خواهید برای پیدا کردن یک درمان طبیعی برای کمر درد با بیماری مزمن کلیه. بیمارستان بیماری کلیه Shijiazhuang شرکت توسعه داده است یک سری از درمان های طبیعی برای بیماری کلیه است. البته، آنها همچنین می توانید تمام علائم ناشی از بیماری کلیوی را درمان. اگر شما علاقه مند در درمان های طبیعی ما، شما می توانید یک ایمیل ارسال کنید و یا دکتر آنلاین تماس بگیرید.

Osmotherapy به طب میکرو چینی است ثابت شده است که بهترین درمان برای بیماری های کلیوی به دلیل آن ایمن، موثر و راحت است. چرا؟ لطفا به بخش بعدی مراجعه کنید.

تمام داروها از گیاهان طبیعی نیست، و هیچ عوارض جانبی برای بیماران. پس از آن امن است. در این روش درمانی است درمان خارجی، ممکن است به طور مستقیم در کلیه تحت تاثیر و سرعت عمل. و بیماران باید از درد ناشی از درمان رنج می برند نیست. علاوه بر این، آن را نیز می توانید در خانه تکمیل شود. پس از آن راحت است. از آنجا که همه از داروهای پس از پردازش طور موثر می تواند نفوذ گسترش عروق خونی کلیه، ضد التهاب، ضد انعقاد و بدتر فیبروز. هدف در این روش درمانی برای بازگرداندن کلیه های آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد کلیه. به طوری که آن موثر است. پس از درمان با این دارو، به شما احساس آشکار احساس آرامش. درد و پشت درد نیز ناپدید شده است. اگر شما می خواهید به تجربه این درمان، شما می توانید پیام زیر را ترک و ما در اینجا در انتظار شما در هر زمان.

در نتیجه Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی ثابت شده است که به بهترین درمان طبیعی برای کمر درد ناشی از بیماری مزمن کلیه. بنابراین، نمی دهد تا. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند به شما امید جدید را. بهترین آرزوها!

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

افزایش کراتینین 3.3-10.6 در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، چگونه آن را درمان

سطح کراتینین 3.3-10.6 در بیماری کلیوی ناشی از دیابت افزایش یافته است، چگونه برای درمان؟ در این مقاله من به شما علل و درمان را جدا از هم هستند، من امیدوارم که آن را می توانید به شما کمک کند این بیماری را درمان کند.

چرا سطح کراتینین 3.3-10.6 سریع افزایش یافته است؟

در معاینه، وضعیت بیمار و تاریخچه پزشکی، سطح کراتینین خود را در سرم خون به سرعت به 10.6 از 3.3 افزایش یافت، این نوع از افزایش شدید کراتینین در یک دوره کوتاه از درستی، به دلیل برخی عوامل حاد است که آسیب کلیه خود میشود. با این حال، علت عمده مزمن کلیه شد این بیماری از بین نرفته، و همچنین با توجه به آسیب کلیوی طولانی مدت، برخی از سلول های خود کلیه خود را به طور کامل عملکرد خود را از دست داده، برخی از سلول کلیوی خود را در یک حالت ثابت از آسیب باقی می ماند که ممکن است کار نکند درستی نیست.

چگونه برای درمان؟

1. به منظور جلوگیری از خستگی، عفونت سرد و یا هر تنها صدمه به کلیه خود را دریافت کنید دوباره آن را از آن تشدید شده.

2. کنترل سطح قند خون و فشار خون خوب است، روزه در کنترل قند خون باید زیر 6.1 باشد، و 2 ساعت پس از صرف غذا کنترل قند باید زیر نظارت بر فشار خون 10. شود باید 130 / 80MM جیوه باشد یا کمتر است. به طوری که آنها ادامه خواهد داد به آسیب عملکرد کلیه است.

3. نگاهی به درمان حرفه ای سیستمیک و بهبود عملکرد کلیه. بنابراین، به منظور محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده و ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده خود را، که عملکرد کلیه خود را به طور کلی افزایش و کاهش سطح کراتینین خود را در محدوده امن، که ریشه راه برای کمک به او به دور از دیالیز ماندن است. از آنجا که کراتینین واقعی او بسیار بالا است، اما به عنوان یک دیابتی، او یک سطح خطرناک برای درمان دیالیز در آن زمان بود، پس از آن مهم و فوری برای او است، به طوری که او هنوز هم می تواند دیالیز اجتناب کنند. طب چینی، اگر شما از این فرصت، می توانید سعی کنید، آن را برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی بسیار مفید است.

اگر سوالی دارید دیگر و یا هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید یک پیام برای ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چینی کیست درمان کلیه

طب سنتی چینی بیش از 5000 سال ایجاد کرده است. بسیاری از مردم دوست به طب چینی برای درمان این بیماری است. طب چینی به دلیل گیاهان چینی ایجاد کرده است، بسته به خواص گیاهان برای مطابقت. در نهایت اثرات خوب است. چینی ها کیست های کلیوی درمان دارند درمان آنها. در بیمارستان ما، ما با استفاده از طب چینی برای درمان کیست های کلیه.

چینی کیست درمان کلیه

در واقع، اکثر کیست های کلیوی خوش خیم هستند و می توان با عمل جراحی برداشته، اما برخی از آنها می توانید با عمل جراحی برداشته شود. سپس برخی از راه های دیگر را می توانید مردم را به با این وضعیت بهتر زندگی می کنند کمک کند وجود دارد؟ چه داروهای طبیعی برای کمک به با کیست های کلیه؟

در گذشته، راه های طبیعی برای کمک به با کیست های کلیه وجود دارد، اما در حال حاضر، پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی، مردم تعدادی از درمان های منحصر به فرد بر اساس طب سنتی چینی گیاهی است که می تواند کیست بدون کلیه مخرب را کاهش می دهد اختراع کرده اند. یکی از موثر ترین این طب میکرو Osmotherapy به چینی است، آن می تواند به کاهش و مهار کیست با تغییر فشار داخلی از کیست. به علت اثر قابل توجه آن و عوارض جانبی، آن است که به طور گسترده ای استفاده می شود. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم مشورت کنید. همه اطلاعاتی که ما ارائه بدون پرداخت هزینه است، پس دریغ نکنید با ما تماس بگیرید.

سموم پاک از خون

سموم پاک از خون یک درمان مهم در درمان بیماری های کلیوی است. هنگامی که بیمار از کیست های کلیه، یا یک بیماری کلیوی رنج می برد، یک کلیه نمی تواند به خوبی کار می کنند و شامل بسیاری از مواد سمی در عروق خونی است. هنگامی که فشار کلیه سموم خون بالا و بیماری های کلیوی.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد داروهای طبیعی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان کیست های کلیوی، شما می توانید با ما ارسال ایمیل، ما در اینجا در حال انتظار به شما کمک کند.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان طبیعی برای کلیه پلی کیستیک بیماران مبتلا به بیماری با تورم است

بیماری کلیه پلی کیستیک، به عنوان یکی از بیماری های رایج کلیه، برجسته کیست کوچک یا بزرگ به عنوان بی شماری است. این کیست ها را وادار به بار سنگین بر روی کلیه، که منجر تاثیر منفی بر سلامت بیماران. زمانی که مردم به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک تشخیص داده، بسیاری از سندرم به نظر می رسد مانند ادرار خون، تورم، کراتینین بالا، کم اشتهائی و به همین ترتیب. از آنجا که تعداد زیادی از مردم تحت همین وضعیت زیادی هم در زندگی عادی و سمت روح تاثیر گذاشته است. با توجه به تمام این، بسیاری از پزشکان محلی بیماران مصرف هورمون و یا تزریق آنتی بیوتیک برای کاهش وضعیت بیماری نشان می دهد. اگر کسی آن را به خوبی کنترل کنید، دیالیز خواهد شد توصیه می شود برای حفظ زندگی خود را. اما بیشتر و بیشتر مردم به دلیل عوارض جانبی تمایلی به قبول دیالیز هستند. به طوری که آنها تعجب به دانستن برخی از درمان های طبیعی.

در چین، طب سنتی چینی با بیش از پنج هزار تاریخ در درمان بیماری های مختلف کلیوی به طور طبیعی و به تدریج اعمال می شود. آن را به ارث تئوری درمان دراز مدت موفق بستگی به هدف قرار دادن علل و نه نظام بیماری بیمار است. چند درمان های طبیعی کمک به تعمیر عملکرد کلیه وجود دارد.

برای شروع، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به طور گسترده ای در بیمارستان چینی به تصویب رسید. این دو کیسه پر کردن با گیاهان چینی به منطقه کم پشت خود را به مدت 40 تا 50 دقیقه اعمال می شود. سپس به دلیل عملکرد ادغام پوست ما، گیاهان در دو کیسه جمع آوری وارد گردش خون، با عمل گردش خون، که دو کیسه نقش موثر بازی در حذف سموم و دیگر مواد مضر. علاوه بر این، داغ فشرده درمان یکی از روش های درمانی چینی کار برای رفع اختلال کلیوی است. داغ فشرده درمان تصویب یک کیسه کوچک پر از سبزی های مختلف چینی به shenshu طحالی. کیسه در منطقه کمر خود را با هدف کلیه قرار می گیرد، چرا که سیستم پوست ما دارای سه تابع، و یکی از آنها جذب که به جذب دارو کمک می کند.

اگر شما علاقه مند در روش های درمانی چینی، آن است که بسیار مناسب برای شما را به ارسال یک ایمیل به برای ما. کارشناسان ما با شما تماس خواهد و توضیح پازل خود را به طور واضح.

ایمیل ما: chinesemedicinekidney@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه بهترین درمان برای بیماران CKD با سردرد بعد از دیالیز است

هفته گذشته، یک مرد از جنوب امریکا ما مشورت یک سوال در مورد سندرم کلیوی پس از دیالیز. وی با بیان اینکه از او به عنوان بیماری مزمن کلیه سه سال پیش تشخیص داده شده بود، او بسیاری از درد و ناراحتی به عنوان یک نتیجه از عملکرد کلیه های آسیب دیده رنج می برد. او شروع به نظر می رسد با عوارض متعدد که منجر تاثیر منفی بر زندگی عادی خود را به عنوان روح است. با توجه به تمام این عوامل، دکتر خود پیشنهاد خود را به قبول دیالیز حفظ بقیه عمر. اما بعد از دو ماه دیالیز، او متوجه شد که سر خود شروع به صدمه دیده است. بنابراین، او تعجب می کنم به دانستن آنچه که بهترین درمان برای او است پس از دیالیز. این واقعیت است که نه تنها او، اما تعداد زیادی از مردم تحت معضل هستند در نظر بگیرید.

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز است که بسیاری از عوارض جانبی که شامل تورم، سردرد، گرفتگی عضلانی عضلات، استفراغ و غیره. همه از این تاثیر منفی در زندگی عادی مردم است. قبل از صحبت کردن در مورد موثر برای درمان بیماران مزمن کلیه، شما باید مطمئن شوید که چه علت اصلی که منجر به کلیه بیماران دچار اختلال است. به نظر می رسد بیش از حد سخت به توضیح دهد. کلیه، به عنوان بخشی از سیستم بدن، نقش حیاتی در حفظ حدود 30 درصد تا 40 درصد عملیات به طور منظم از گردش خون ایفا می کند. هنگامی که آن آسیب دیده به دلیل حمله خارجی، مواد تعادل ایمونولوژیک به عنوان یک نتیجه از توانایی antioxygen بدتر و بدتر می شود زخمی شدند. سپس توانایی به استثنای مواد مضر نزولی است.

درمان برای بیماران CKD است

در حالی که، در چین، ما اتخاذ پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به تعمیر کلیه آسیب دیده، و سپس قدرت توانایی ایمنی بدن. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ترکیبی از طب گیاهی چینی با نظریه نقاط. آن اعمال می شود یک کیسه پر شده با داروهای مختلف چینی به تماس های خود را، پس از آن به دلیل پوست ما دارای سه عملکرد و یکی از آنها جذب واکنش از طریق هزاران خون مویرگ است. از این راه، می توانید روده و معده بیماران اجتناب از تعهد بار بیش از حد جویدن.

اگر شما یکی تحت شرایط یکسان هستند، آن است که بسیار مناسب برای شما را به ارسال یک ایمیل به برای ما. کارشناسان ما با شما تماس خواهد و توضیح پازل خود را به طور واضح.

ایمیل ما: chinesemedicinekidney@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا با بیماری مزمن کلیه

بیماری مزمن کلیه به بیماری مزمن کلیه اشاره دارد. برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه با سطح کراتینین بالا، بسیاری از درد و رنج در زندگی آنها وجود دارد. آنها باید پیدا کردن یک درمان برای کاهش سطح کراتینین بالا با بیماری مزمن کلیه.

بیماری مزمن کلیه به عنوان یک نتیجه از کلیه آسیب دیده است که توسط امور کمی مخرب کمی برای سال های بسیاری زخمی ناشی می شود. کلیه ارگان اصلی برای فیلتر کردن خون است. هنگامی که در حدود نیمی از کلیه می تواند دیگر هیچ کار نمی کند، چیزهای مضر خواهد شد در بدن، که در آن کراتینین بالا می رود باقی مانده است. بنابراین، سطح کراتینین بالا بدان معناست که کلیه به شدت آسیب دیده است. از این رو، بسیاری از بیماری های مانند فشار خون بالا، پروتئین در ادرار، تورم و غیره ظاهر خواهد شد را مختل زندگی عادی بیماران. بنابراین، بیمار می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا به یک زندگی بهتر است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy طب چینی موثر است، که می تواند به بیماران CKD با سطح کراتینین بالا با بازگرداندن عملکرد کلیه درمان است. چه نوع از گیاهان را می توان به درمان بیمار با توجه به وضعیت بیمار بیمار استفاده می شود. علاوه بر این، پودر آسیاب شده از گیاهان خواهد شد را به دو کیف های پزشکی که در منطقه Shenshu بیماران قرار داده انباشته شده است. علاوه بر این، مواد فعال از کیف های پزشکی خواهد شد را به بدن از طریق پوست تحت فشار قرار دادند، و اثر عملکرد کلیه با گشاد رگ های خونی، تقویت توانایی کلیه خود درمان و تسهیل گردش خون. سطح کراتینین بالا باز می شود به عنوان چیزهایی نامطلوب هستند تا با کلیه خوبی کار تمیز.

اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات مفید بیشتر در مورد چگونگی کاهش سطح کراتینین بالا برای بیماران CKD، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال یک ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علائم بیماری مزمن کلیه چیست

اکثر مردم نمی دانند که بیمار با بیماری مزمن کلیه هستند چرا که آنها ناراحتی به عنوان شاخص بیماری مزمن کلیه در نظر نیست. در اینجا مقاله به شما برخی از علائم بیماری مزمن کلیه است.

بیماری مزمن کلیه ممکن است ذره ذره برای سال های بسیاری به دلیل کلیه آسیب دیده تدریجی ایجاد می شود. کلیه یک ابزار برای فیلتر کردن خون است. بنابراین، از چیزهای مضر خواهد شد در بدن باقی مانده به عنوان کلیه آسیب دیده قادر به حذف آب اضافی، سموم و مواد زائد از بدن است. سپس بسیاری از بیماری ها بوجود می آیند به برهم زدن زندگی عادی بیمار است.

در اینجا، من به برخی از علائم به شما لیست.

فشار خون بالا. این یک عارضه از بیماری مزمن کلیه است.

پروتئین در ادرار یا خون در ادرار. شما می توانید به عنوان پروتئین در ادرار حباب پیدا کنید، اما حباب ممکن است مواد دیگر. در حالی که کلیه آسیب دیده است، می تواند پروتئین از نشت محافظت نمی کند.

درد در بدن است. بیماران ممکن است درد در کلیه است. بیماران سردرد، درد استخوان، درد پشت و به همین ترتیب.

ورم. این است که توسط ذخیره مایع اضافی در بدن ایجاد می شود.

کاهش اشتها، پوست خارش، کم خونی، ضعف، ادرار کمتر از معمول، درد یا سوزش هنگام دفع ادرار، گرفتگی عضلانی عضلات و علائم دیگر.

اگر شما یک یا برخی از علائم، به این معنا نیست که شما باید بیماری مزمن کلیه. اما شما نیاز به یک متن سریال مطمئن شوید که چرا شما باید این شرایط است.

اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات مفید بیشتر در مورد علائم بیماری مزمن کلیه، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال یک ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان موثر مزانژال گلومرولونفریت پرولیفراتیو

هنگامی که شما می خواهید برای درمان گلومرولونفریت، باید بدانید که چه گلومرولونفریت. گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزانژال یک شکل از گلومرولونفریت است. اگر این است که به خوبی کنترل شده نیست، آن را به نارسایی کلیه، که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه شوند. اینجا ما در مورد این اختلالات کلیوی و درمان موثر مزانژال گلومرولونفریت پرولیفراتیو صحبت کنید.

گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزانژال یک علت شایع سندرم نفروتیک و یکی از سخت ترین است. در سلول های mesangial افزایش در تعداد و اندازه به گلومرول ظاهر ناصاف است. مکانیسم گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزانژال نظر گرفته می شود یک نوع خاصی از پاسخ ایمنی، چرا که التهاب گلومرول است با سپرده از آنتی بادی های همراه است. اگر سلول های اندوتلیال آسیب دیده، پروتئینوری نظر می رسد اگر سلول های اپیتلیال آسیب دیده، خون در ادرار رخ خواهد داد. علاوه بر در پروتئینوری در ادرار و خون، و سایر علائم گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزانژال شامل تورم، افزایش غیر ارادی وزن، فشار خون بالا، بی اشتهایی، و غیره درمان گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزانژال چیست؟

مرحله اول، ما پیدا درمانهای رایج گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزانژال بالینی. کورتیکواستروئیدها، سرکوب کننده سیستم ایمنی، ضد فشار خون و داروهای مدر ممکن است در تلاش برای کنترل علائم و کند کردن پیشرفت بیماری داده می شود. با این وجود، به نظر می رسد که این داروها می توانند علائم در تمام موارد کاهش نمی دهد و به جلوگیری از بیماری نارسایی کلیوی. است یک درمان موثر برای مزانژال گلومرولونفریت پرولیفراتیو وجود دارد.

در چینی، بالینی، طب گیاهی چینی به عنوان یک درمان موثر مزانژال گلومرولونفریت پرولیفراتیو در نظر گرفته. داروهای گیاهی چینی با طب غربی برای رسیدن به اثر درمان بهتر همکاری خواهد کرد. با تشکر از ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، اتساع عروق خونی، داروهای گیاهی چینی ممکن است ماتریکس خارج سلولی کاهش و از بین بردن رسوب کمپلکس ایمنی در گلومرول. علاوه بر این، داروهای گیاهی چینی می تواند آسیب گلومرولی با ارائه تغذیه برای گلومرول آسیب دیده و ترویج تکثیر DNA از بافت کلیه آسیب دیده بازگرداند. بنابراین، داروهای گیاهی چینی بیماران مبتلا به گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزانژال کمک به طور موثر مانع نارسایی کلیه ایجاد می شود.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بهترین درمان برای کیست کلیه درد پهلو

دو نوع کیست های کلیه، که کلیه پلی کیستیک و کیست کلیوی وجود دارد. هر دو می تواند درد کلیه در کنار او می شود، افرادی که رنج می برند آنها را واقعا ناراحت، آنها به دنبال برخی از درمان های موثر به آن را کاهش دهد. اگر شما یک سوال، شما می توانید در پست الکترونیکی و یا Votsap ما ارسال کنید.

تعدادی از کیست در بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد، آن را مشکل تر برای درمان از کیست کلیوی است، چرا که آنها پیچیده تر از یکی از آنها می باشد. این نمی تواند از ریشه با استفاده از عملیات حذف شود، فشار خون بالا یکی از شایع ترین عوارض آن را حتی قبل از افزایش کراتینین سرم است، با توجه به کیست در حال رشد،. فشار خون بالا دشوار است برای اضافه کردن به درمان بیماری و پیش آگهی این بیماری تاثیر می گذارد. بدتر از آن، آن را یک نوع اختلال ژنتیکی است که می توانید، فرزندان تهدید کننده زندگی است.

پس از چند سال تحقیق و تجربه بالینی، متخصصان در بیمارستان ما یک درمان جدید شناخته شده به عنوان Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی را که امید تازه به افرادی که از آن رنج می برند اختراع کرده اند. با این، کیست کوچک و می تواند توسط کلیه طبیعی بشکه درد مهار تسهیل خواهد شد با کیست کوچک و علائمی مانند فشار خون بالا به تدریج کاهش خواهد یافت.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی است در طب سنتی چینی و گیاهان همراه با طب غربی و مدرن با تکنولوژی بالا است. این می تواند کمک به جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آن، شما می توانید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک یک پیام برای ما.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درد کلیه در سمت و یا کیست یا درمان برای آنها، شما می توانید با ما تماس بگیرید.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است درمان فشرده سازی گرم است که برای درمان نفروپاتی دیابتی مفید

درمان فشرده سازی گرم برای درمان نفروپاتی دیابتی مفید است؟ در واقع، فشرده سازی درمانی است یک درمان موثر برای بیماری کلیوی و نفروپاتی دیابتی یک نوع بیماری کلیوی است، پس از آن نیز برای درمان این بیماری مفید است. با این حال، بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، شما باید بدانید که به وضوح در مورد آن را قبل از مصرف این دارو، شما می دانید، همه چیز تا به دو طرف، به طوری که این درمان است.

درمان فشرده به عنوان گرم نفروپاتی دیابتی؟

درمان فشرده سازی گرم شناخته شده به عنوان Osmotherapy به طب میکرو چینی، ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و مدرن با تکنولوژی بالا است. این فقط چمن، اما یک روش پزشکی که در آن انواع گیاهان چینی خارجی برای بهبود وضعیت از کلیه استفاده نمی شود. ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز و افزایش رگ های خونی، می تواند بافت کلیه آسیب دیده بازیابی و حفاظت از آنها از آسیب بیشتر.

آیا عوارض جانبی درمان، کمپرس گرم وجود دارد؟

در واقع، همه داروها در درمان از گیاهان طبیعی پردازش، آنها بی ضرر به کلیه ها و اندام های دیگر می باشد. بنابراین، به عنوان یک قاعده، آن را بیش از حد بسیاری از عوارض جانبی ایجاد نمی کند. با این حال، این نوع از درمان یک گزینه درمانی برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی که هنوز خروجی ادرار است، بنابراین اگر شما در حال حاضر ادرار ندارد، شما بهتر است برخی از اقدام قبل از مصرف آن را.

اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان فشرده سازی گرم و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید با ما ارسال ایمیل و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نشانه های بیماری مزمن کلیه: درمان تهوع و تب

بیماری مزمن کلیوی (CKD) به از دست دادن تدریجی عملکرد کلیه اشاره دارد. با توسعه علائم بیماری مزمن کلیه به دنبال یکدیگر. تهوع و تب دو نفر از آنها. به عنوان بیماری مزمن کلیه می توانید با تهوع و تب منجر شود؟ چه باید برای تهوع و تب در بیماری مزمن کلیه را انجام دهد؟ دنبال صفحه ما و پیدا کردن پاسخ. اگر شما هر گونه سوال در مورد بیماری کلیه، شیر پزشکان آنلاین به طور مستقیم.

به عنوان بیماری مزمن کلیه منجر به تهوع و تب؟

بیماری مزمن کلیوی (CKD) در حال توسعه تمام وقت. کلیه ارگان های عمده ای که نمی توان بدون آن زندگی می کنند است. عملکرد کلیه است فیلتر مواد زائد و سموم از بدن در ادرار. برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، آسیب کلیه رخ می دهد و زباله های اضافی و سموم خواهد شد در بدن ما ساخته شده است. هنگامی که دستگاه گوارش شامل، حالت تهوع.

به عنوان مواد زائد و سموم در بدن ما انباشته می شود، سیستم ایمنی بدن را تحت تاثیر قرار خواهد شد. در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی معمولا از تب دچار نقص ایمنی رنج می برند.

بدون درمان موثر، خواهد بود علائم بیشتر و بیشتر زیر است.

چه باید برای تهوع و تب در بیماری مزمن کلیه را انجام دهد؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در طب چینی است. داروهای چینی فعال در Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی به کار برای صدمه به کلیه ها به طور مستقیم. با کمک ماشین آلات اسمزی، کلیه های ما جذب بسیاری از مواد غذایی، در نتیجه کمک به کلیه بازسازی خود و خود شفا. داروهای چینی فعال خفیف، در نتیجه، عوارض جانبی کمتری دارند. در همان زمان Osmotherapy به طب میکرو چینی دارای عملکرد مدیریت مواد زائد، از جمله اتصال و سموم. هنگامی که خون در کلیه ها روشن می شود بار منتشر شده است. بنابراین، عملکرد کلیه را می توان محافظت می شود.

تصفیه خون درمان

تصفیه خون درمان با استفاده از طب چینی برای تمیز کردن مواد زائد و toksny خون، جذب ایمنی بدن، همودیالیز، hemoperfusion و hemofiltration. با این درمان پیشرفته، عملکرد کلیه را می توان بلافاصله بهبود یافته است.

نشانه های بیماری مزمن کلیه: درمان تهوع و تب

اگر شما تهوع و تب و سایر علائم بیماری مزمن کلیه، شما می توانید دکتر آنلاین تماس و یا ارسال بیماری خود را به پست الکترونیکی ما. ما به شما در عرض 24 ساعت پاسخ خواهند داد.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه: GFR 20 و کراتینین 320

بیماری مزمن کلیوی (CKD) در حال تبدیل شدن بیشتر و خطرناک تر به دلیل آن است هیچ علامت آشکاری در مراحل اولیه. مرحله 4 بیماری مزمن کلیه معمولا آرام. همانطور که در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه اتفاق می افتد با GFR 20 و کراتینین 320؟ چه باید در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با GFR 20 و کراتینین 320 انجام دهید؟ دنبال صفحه ما و پیدا کردن پاسخ.

اگر شما هر گونه سوال در مورد بیماری کلیه، شیر پزشکان آنلاین به طور مستقیم.

همانطور که در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه اتفاق می افتد با GFR 20 و کراتینین 320؟

بیماری مزمن کلیوی (CKD) یک بیماری جدی کلیوی است. GFR همچنان رو به کاهش در تمام زمانها. هنگامی که GFR 20، نشان می دهد که شما در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه هستند. کراتی نین یک نوع زائد سوخت و ساز است، بسته به کلیه آنها را از بدن در ادرار. هنگامی که مرحله 4، CKD، کراتینین شروع به تجمع در بدن. بنابراین، کراتینین 320 توسعه یافته است.

چه باید برای مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با GFR 20 و کراتینین 320؟

به منظور حذف کراتینین 320 در به موقع، برخی از طب غربی تجویز خواهد شد. اما این داروها قادر به بهبود GFR 20. در همان زمان، این داروها دارای عوارض جانبی کمتر است. چه باید برای مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با GFR 20 و کراتینین 320 به طور طبیعی؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از درمان های طبیعی برای مرحله 4 CKD است. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که در گیاه چینی است. گیاه چینی را به قطعات پردازش شده است. این داروهای چینی فعال خفیف است. با ماشین آلات اسمزی در طب میکرو چینی فعال داروهای چینی Osmotherapy این نسخهها کار در منطقه کلیوی، یعنی بازگرداندن آسیب کلیوی و بازیابی عملکرد کلیه. در همان زمان، این فرمول تغذیه کلیه فراهم می کند. پس از آن GFR می تواند بهبود یافته، و کراتینین کاهش خواهد یافت. مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با موفقیت کنترل می شد.

اگر شما هر گونه سوال در مورد بیماری های کلیوی، با ما تماس بگیرید در Whatsapp / وایبر، و یا ایمیل، کارشناسان ما به شما پاسخ به دستورالعمل خاص را.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یک روش برای نفروپاتی IgA وجود دارد
 
نفروپاتی LGA عنوان یک نوع از مفهوم مشخصه ایمونوپاتولوژی با ادرار خون، تورم، پروتئین در ادرار و غیره. از آنجا که سیستم ایمنی بدن را در شرایط ظروف سرباز یا مسافر دچار اختلال شده است، پس از آن مقدار زیادی از کمپلکسهای ایمنی به نظر می رسد و شروع به ضربه سلول های ذاتی، که ممکن است منجر به یک سری از عوارض. از آنجا که وجود ندارد درمان قابل علاج برای بیماران مبتلا به نفروپاتی LGA، به خصوص زمانی که مردم یک سرد بسیار گاهی اوقات، آن را مانند یک کار سختی برای مقابله با به نظر می رسد. بنابراین بیماران تعجب به دانستن واقعیت این است که وجود دارد یک روش برای بیماران مبتلا به نفروپاتی LGA هستند.
پس از سال ها مطالعات، به عنوان طب سنتی چینی مربوط می شود، دو دلیل اولیه القا عملکرد کلیه خود را دچار اختلال وجود دارد. از یک طرف، با استاندارد زندگی ماده به طور فزاینده افزایش، مردم به احتمال زیاد به ضمیمه توجه زیادی بر روی مواد غذایی روزمره. در نتیجه، مواد اتروفیکاسیون ظاهر می شود و به عنوان یک نتیجه از قدرت آنتی اکسیدان می شود ضعف، و سپس یک مقدار سموم و همچنین مجتمع های ایمنی ورود به هر سلول، که عملکرد کلیه های ما تحت یک وضعیت خسارت ایجاد خواهد شد.
در حالی که در چین، طب سنتی چینی است که با بسیاری از مردم چین آشنا شده و به طور گسترده ای استفاده می شود برای تعمیر بیماری های مختلف کلیوی. برای شروع، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترکیب طب گیاهی چینی و تئوری نقاط. این امر یک کیسه پر شده با داروهای مختلف چینی به تماس های خود را، پس از آن به دلیل پوست ما دارای سه عملکرد و یکی از آنها جذب واکنش از طریق هزاران خون مویرگی است. از این راه، می توانید روده و معده بیماران اجتناب از تعهد بار بیش از حد جویدن. علاوه بر این، عملکرد کلیه به طور طبیعی و به تدریج بهبود می یابند. چه تر است، حمام پا یکی دیگر از درمان های چینی برای کمک به تعمیر کلیه آسیب دیده از طریق acupoints پا است. پزشکان چینی به نام پا ما را به عنوان "کلیه" دوم به دلیل آن اثر ضروری برای ترویج گردش خون با هدف افزایش عملکرد کلیه در نهایت.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد روش های درمانی چینی، شما می توانید ایمیل به ما بفرستید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

در صورتی که برای امید وجود دارد در دوره نقاهت عملکرد کلیه با استفاده از سلول های بنیادی درمان

برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، بدون توجه به آنچه درمان آنها را قبول، آنها می خواهند به استفاده از آن برای جایگزینی یا به بهبود عملکرد کلیه آسیب دیده است. به خاطر دانستن یک روش درمانی معتبر، بیماران تعجب می کنم اگر امید در دوره نقاهت عملکرد کلیه با استفاده از سلول های بنیادی درمان وجود دارد.
کلیه ابزار اصلی در بدن ما به خارج کردن آب اضافی، ماده سمی متابولیت است. چیزهایی مضر خواهد شد در بدن ما باقی مانده به علت تورم، فشار خون بالا، نفس دشواری و به همین ترتیب. با رنج تغذیه، بیماران نیاز درد از درمان موثر است.
سلول های بنیادی به سلول های بیولوژیکی که می توانند به نوبه خود به سلول های مختلف و می توان تقسیم به تولید سلول های بنیادی بیشتری تعلق دارند. دو نوع از سلول های بنیادی سلول های بنیادی جنینی و سلولهای بنیادی بالغ هستند. در موجودات بالغ، سلول های بنیادی نقش مهمی در ترمیم بافت های بزرگسالان است. اکتودرم، مزودرم و endoerm که از سلول های بنیادی توسعه می توانید گردش طبیعی اندام احیا کننده حفظ کند. در چند سال گذشته، سلول های بنیادی درمان به طور گسترده ای برای درمان بیماری های تنفسی، بیماری های خونی، بیماری های کبدی، و غیره هنگامی که آنها برای درمان عملکرد کلیه بیماران استفاده می شود استفاده شده است، از آن استفاده به بازسازی انواع جدیدی از سلول ها و بافت.
سلول های بنیادی درمان ارائه می دهد سلول های بنیادی به جای مناطق آسیب دیده و به بازسازی سلول ها و بافت های جدید در شرایط بهتر است. برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، سلول های بنیادی درمان اثر کاملا بالقوه در بازسازی سلول های کلیه آسیب دیده و بازسازی کلیه ساختار طبیعی نشان می دهد. بیماران در نتیجه از عملکرد کلیه ترمیم به خوبی دریافت خواهد کرد.
اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات مفید بیشتر در مورد سلول های بنیادی درمان به عملکرد کلیه، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیه با خارش پوست می تواند شفا یابد

آیا شما با خارش پوست مشکل؟ خارش پوست می تواند باعث پوسته پوسته شدن، ضخیم شدن، تغییر رنگ بدون درمان موثر است. است که زندگی ما را بسیار اثر. در اینجا مقاله می تواند کمک به شما برای دانستن بیشتر در مورد خارش پوست مبتلا به بیماری کلیوی. شما می توانید اطلاعات بیشتر را از دکتر آنلاین دریافت کنید.

خارش پوست توسط فسفر کار برکنار شده و سموم که از بدن ما توسط کلیه حذف به موقع ایجاد می شود. بیماری کلیه یک سری از بیماری ناشی از کلیه ها آسیب دیده است. هنگامی که کلیه ها قادر به کار به خوبی آن گونه که باید انجام دهید این است، از چیزهای غیر ضروری در بدن ما حفظ خواهد شد. فسفر اضافی و مواد سمی در سطح سرب پوست به پوست خارش جمع شده بودند. بنابراین، به منظور کاهش خارش پوست مبتلا به بیماری کلیوی، ما نیاز به نگه داشتن کلیه به دور از زخمی و درمان عملکرد کلیه زخمی شدند.

چه می توان جبران خارش پوست با بیماری کلیوی؟

ما باید کلیه های ما از عامل مضر محافظت و رژیم های غذایی کم فسفر است.

ما می توانیم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به سهولت پوست خارش استفاده کنید. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوع طب چینی درمان خارجی منحصر به فرد است. گیاهان خاص انتخاب خواهند شد تا بر اساس شرایط بیماری بیمار، پس از آن، قدرت است که از شاخ و برگ گیاهان خواهد شد به دو کیسه دارو که در منطقه shenshu اعمال قرار داده است. علاوه بر این، مواد دارایی در کیسه های را به بدن ما نفوذ و به کلیه ها را دریافت کنید با یک ماشین درمان برای بزرگ رگ خونی، کاهش ماتریکس خارج سلولی، برطرف کردن استاز خون و ترویج گردش خون از کل بدن است. بنابراین میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند کلیه میکرو گردش خون و توانایی شفا کلیه را بهبود بخشد. وقتی کلیه مجددا برقرار شد، فسفر و سموم را از بدن حذف می شود. سپس پوست خارش ناپدید خواهد شد.

اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر مفید و یا دچار خارش پوست با بیماری کلیه، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال یک ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com. ما به عقب بر گردیم به شما در اسرع وقت.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزمن و عوامل آن چیست

گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزمن یک اصطلاح عمومی است و معمولا آن را تکثیر سلولی در موقعیت های مختلف گلومرول نشان می دهد. مقررات مختلف حل علل مختلف گلومرولونفریت مزمن. مزانژال گلومرولونفریت پرولیفراتیو، عفونت گلومرولونفریت پرولیفراتیو، گلومرولونفریت مویرگی مزانژال اساسا سه نوع این بیماری است. مقاله زیر را علت گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزمن به ترتیب در حال حاضر.

- مزانژال گلومرولونفریت پرولیفراتیو

این بیماری به وسیله تکثیر سلول های مزانژال و ماتریس مزانژال مشخص می شود. عفونت هایی نظیر عفونت های دستگاه تنفسی و عوامل دیگر، از جمله فشار خون بالا، خون و اختلال در عملکرد پلاکت ممکن است همه به علل گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزانژال کمک می کند. عفونت، همیشه به التهاب، که آسیب کلیه ها و ایجاد بسیاری از کمپلکسهای ایمنی ساخت تا در خون منجر شود. مقدار بیش از حد زیادی از کمپلکسهای ایمنی، مانند غلظت IgA، IgM و IgG رسوب در کلیه احتمال زیاد به علت گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزانژال. برای درمان این بیماری، حذف کمپلکسهای ایمنی و ترمیم عملکرد کلیه ها آسیب دیده است که از اهمیت حیاتی است.

- حاد منتشر گلومرولونفریت پرولیفراتیو

این بیماری از گسترش سلول های mesangial در بسته نرم افزاری مویرگی و سلول های اندوتلیال را نشان می دهد. این است که معمولا با یک عفونت استرپتوکوکی ایجاد می شود. پیش آگهی بهتر در کودکان نسبت به بزرگسالان. اگر کودکان یک بیماری، به عنوان یک قاعده، آنها می توانید از شر آن به طور کامل دریافت کنید، در حالی که بزرگسالان ممکن است برخی از درمان های دیگر برای درمان بیماریهای خود نیاز دارید.

- گلومرولونفریت مزانژال مویرگی

این است که توسط ضخیم شدن دیواره مویرگی است که توسط تکثیر سلول های mesangial و گسترش ماتریس مزانژال باعث مشخص می شود. زمانی که تغییر سلول های mesangial و اثر ماتریس در دیواره های مویرگی، این بیماری رخ خواهد داد. برخی از درمان های چینی مانند پیوند مغز استخوان درمان می تواند کمک به جلوگیری از پیشرفت بیماری، از طریق تحمل بافت جدید و ترمیم نقص عملکرد کلیه.

این می تواند کمک به درمان مناسب دریافت کنید، برای دانستن علت گلومرولونفریت مزمن پرولیفراتیو و تعیین نوع بیماری خود را. هرگونه سوال در مورد گلومرولونفریت مزمن ممکن است خواسته شود، ترک آن را در فرم زیر.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گزینه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک و نارسایی کلیه در علاوه بر این به دیالیز

برای بیماری کلیه پلی کیستیک و نارسایی کلیه، یکی از آنها بیشتر علاقه مند به سوال این است، هر گزینه درمانی دیگر به غیر از دیالیز وجود دارد. به منظور کمک به مردم که شک و تردید مشابه، ما شما را تجزیه و تحلیل، به عنوان زیر نشان داده شده. ادامه را بخوانید یا چت با دکتر آنلاین ما برای مشاوره رایگان و حرفه ای.

به روز رسانی اخبار درمان جایگزین برای بیماری کلیه پلی کیستیک و نارسایی کلیه، به جز دیالیز است، هنوز هم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی وجود دارد. (اینجا را کلیک کنید به تماشای ویدیو معرفی)

بر اساس تجربه بیش از بیست سال در درمان کلیه پلی کیستیک، بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang شرکت این ابزار نوآورانه، شناخته شده به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ایجاد کرده است. شیوه های بالینی ثابت کرده اند که درمان اثرات درمانی شگفت انگیز در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک.

بر اساس تشخیص دقیق بیماری بیمار، گیاهان انتخاب شده به گرانول خوب میکرونیزه. با استفاده از مایع نافذ و اسمز دستگاه های مدرن، مواد موثر دارو می تواند در ضایعات کلیوی به طور مستقیم برسد.

در مورد بیماری کلیه پلی کیستیک و نارسایی کلیه، طب گیاهی چینی می تواند به اجرا در آمده، به گسترش عروق خونی، بهبود میکروسیرکولاسیون و جلوگیری از گسترش کیست های کلیوی، کاهش کیست در اندازه، تعمیر اختلال عملکرد کلیوی ذاتی در سلول ها، و تا حد زیادی بهبود توانایی کلیه ها. با انجام این کار، این بیماری می کند به تشدید در آینده منجر شود، و بیماران می توانند دیالیز موفقیت اجتناب کنند.

اگر شما علاقه مند به یک تخمین برای Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی، لطفا پیام زیر را ترک و یا ایمیل با ما در با جزئیات این بیماری است. کلیه کارشناسان ما خواهد تجزیه و تحلیل جامع و جواب شما به سرعت با یک پاسخ فردی. من امیدوارم که واقعا کمک می کند به بهبود بهتر است. با تشکر از وقت خود را. روز خوبی داشته باشید!

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی دیابتی با کراتینین 890 می خواهید به دیالیز

نفروپاتی دیابتی با کراتینین 890 می خواهید به دیالیز، چه باید بکنم؟ در واقع، به عنوان یک نفرولوژیست، من همیشه افرادی که سطوح بالای کراتینین و نشانه های شدید، اما نمی خواهم به دیالیز ملاقات کرد. اما من باید بگویم که، به عنوان بیماری کلیوی بیمار، شما می توانید نه تنها به شما آن را دوست و یا دوست که نیست، زیرا شما باید به مبارزه با این بیماری، تا زمانی که آن را برای درمان خود لازم است، شما باید آن به طور جدی. البته، شما همچنین حق را به یک انتخاب که آن را به چه نوع درمان شما را دریافت خواهد داشت.

به عنوان یک مراقبت از بیمار دیالیز نفروپاتی دیابتی با کراتینین 890؟

در واقع، دیالیز، به عنوان یکی از درمان های متداول برای نارسایی کلیه، او می تواند کمک به بیمار برای بهتر زندگی می کنند با ساخت قطعات از کلیه ها. با کمک این مایع دیالیز اضافی و سموم دیگر را می توان از خون از بین می رود، سطح تا بالای کراتینین و سایر علائم می توان تا حدی برطرف شده است.

اگر بیماران نفروپاتی دیابتی تمایلی به در دیالیز هستند، چه باید بکنند؟

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز برخی از عوارض جانبی را، در حالی بهبود علائم، به ویژه با شرایط دیالیز طولانی است، بنابراین برخی از بیماران تمایلی به آن را دارند. با توجه به این بخش از بیمار، آنها می توانند برخی از درمان های جایگزین که ممکن است به آنها کمک کند به لذت بردن از با کیفیت بالا از زندگی بدون دیالیز را انتخاب نمایید. یکی از درمان های پزشکی Osmotherapy به شناخته شده ترین میکرو چینی است تنها مفید برای تسکین علائم است، اما همچنین می تواند عملکرد کلیه به تدریج بهبود بخشد.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان های جایگزین دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید با ما ارسال ایمیل و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان طبیعی برای خستگی شدید در مرحله سوم بیماری مزمن کلیه

بیماری مزمن کلیوی (CKD) متشکل از پنج مرحله است. در مرحله سوم بیماری مزمن کلیه هستند، بسیاری از علائم این بیماران وجود دارد. با این حال، در برخی از بیماران، مرحله سوم بیماری مزمن کلیه از خستگی شدید رنج می برند. به عنوان مرحله سوم بیماری مزمن کلیه منجر به خستگی؟ درمان طبیعی برای خستگی شدید در مرحله سوم بیماری مزمن کلیه چیست؟ دنبال صفحه ما و پیدا کردن پاسخ. اگر شما نگرانی در مورد درمان های طبیعی مرحله سوم بیماری مزمن کلیه، شیر پزشکان آنلاین.

مقدمه مختصر به خستگی شدید در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

مرحله سوم بیماری مزمن کلیه بهترین زمان را برای شما به دارو است. در همان زمان آن را خوش شانس برای شما است، برای پیدا کردن مرحله سوم بیماری مزمن کلیه. در مرحله سوم از بیماری مزمن کلیه، علائم بسیاری از پس مانند خستگی، تهوع، استفراغ، سردرد و غیره وجود دارد. خستگی شدید یکی از علائم در مرحله 3 است. خستگی علل در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه به شرح زیر است:

1. برخی از بیماران یک برنامه رژیم غذایی سخت برای 3-مرحله CKD است. بنابراین، بیمار با مرحله سوم بیماری مزمن کلیه می تواند کمتر مصرف پروتئین منجر به خستگی.

2. بیماران در مورد وضعیت خود را نگران است.

درمان طبیعی برای خستگی شدید در مرحله سوم بیماری مزمن کلیه چیست؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از درمان های محبوب ترین برای مرحله سوم است. گیاه چینی پردازش قرار داده و به بسته های کوچک شده است. دو بسته های کوچک خواهد شد در در چنین راهی قرار داده است، BL 23 نقاط طب سوزنی ورود به کلیوی به طور مستقیم و بلافاصله. داروهای چینی فعال در مرحله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی رفتار بیماری مزمن کلیه با نظر ریشه. آن را بازیابی آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه در به تدریج افزایش مییابد. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود، خستگی، رها شده است.

تصفیه خون

تمیز کردن خون شامل تبادل پلاسما، جذب سیستم ایمنی بدن، همودیالیز، hemoperfusion و hemofiltration. با این فن آوری پیشرفته، مواد زائد و سموم از بدن.

اگر شما علاقه مند در درمان ما برای درمان مرحله سوم بیماری مزمن کلیه هستند، اطلاعات بیمار و تلفن / شماره واتساپ، ایمیل زیر ترک. و کارشناسان ما به شما پاسخ به دستورالعمل خاص را.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان های چینی برای مقابله با نارسایی کلیه چیست

درمان چین با بیش از پنجاه هزار تاریخ به مردم چین آشنا می شود. روش های درمانی چینی به هر زمینه علوم پزشکی اعمال و موفقیت در تعمیر بیماری های مختلف به طور طبیعی. در سال های اخیر، طب چینی سنتی ما نیز برخی از کشورهای خارجی آگاه باشید. هفته گذشته، یک بیمار نارسایی کلیه از جنوب امریکا ما مشورت یک سوال است که این امکان را به او برخی از داروها میکرو چینی ارسال کنید، ما با عرض پوزش به او پاسخ که ما نمی توانیم وعده می دهد، اما اگر بیمار به یک چین آمده روز، ما ارائه خواهد شد تمام اطراف توسط Shijiazhuang پزشکان بیمارستان کلیه تیک بزنید.
همانطور که همه ما می دانیم، نارسایی کلیه به معنی این حقیقت که عملکرد کلیه بیماران است که تقریبا قادر به انجام کار مربوطه که شامل از بین بردن مواد زائد و همچنین پیچیده ایمنی، سموم. بنابراین آن دیده می شود، لازم است برای آنها به بهبود عملکرد کلیه، تنها با دونگ بنابراین، می توانید آنها را به یک محیط داخلی بهتر است. که آن نیز چه طب چینی کار را برای همه بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است. در حال حاضر، اجازه دهید به شما برخی از درمان های چینی نشان می دهد.
در مرحله اول، سلول های بنیادی درمان به عنوان یکی از فن آوری های پیشرفته پزشکی ارائه می دهد چشم انداز بهتر برای تعمیر برخی از بیماری سخت. آن را به ما به عنوان یک زبان cell.Generally قادر مطلق آشنا است، سلول های بنیادی سالم به بدن بیمار پیوند به رسیدن به یک نقطه به تعمیر و یا جایگزین کردن سلول های مضر به منظور درمان بیماران با موفقیت. در حال حاضر، از آن شده است به طور گسترده ای در برخی از کشورها مانند چین اداره می شود. با توجه به آمار، سلول های بنیادی درمان است درمان هزاران نفر از بیماران از پیوند ارگان و همچنین دیالیز، خلاص شوید.
علاوه بر این، درمان طبیعی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy است که به طور گسترده در بیمارستان چینی به تصویب رسید و تعداد بیشماری از بیماران استفاده می شود که به انجام چنین درد درمان است. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را منتشر ماده فعال از طب چینی، که در ضایعات کلیوی هدف پس از ورود به سیستم بدن به طوری که برای تعمیر و مرمت ایمنی بدن و همچنین بافت های بیمار. بنابراین عملکرد کلیه تعمیر و بازیابی در ریشه.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان چینی و یا جزئیات نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه جایگزین های پزشکی برای دیالیز است

دیالیز یک درمان معمول برای بیمارانی که عملکرد کلیه آسیب دیده است است. بیماران می خواهم به یک زندگی بهتر بدون دیالیز آن را به عنوان کاهش علائم با باعث بسیاری از عوارض جانبی. بیمار می تواند یک زندگی عادی؟ آیا درمانی برای بیمار وجود دارد؟ پزشکی جایگزین برای دیالیز چیست؟
بیمارانی که تحت دیالیز شده نشان می دهد که کلیه خود را قادر به از بین بردن همه چیز بیش از حد، سموم و مواد زائد تولید شده توسط بدن است. آنها ممکن است بیمار با فشار خون بالا، کم خونی، تورم و یا هر گونه عوارض دیگر. این بدان معنی است عملکرد کلیه های آسیب دیده بد. بنابراین، اگر داروی دیگر می تواند دیالیز جایگزین، طب مورد نیاز است برای حذف چیزهای مضر توسط تابع و یا ساخت کار کلیه نیز آن است.
چه می تواند طب جایگزین برای دیالیز؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کلیه توانایی خود شفا برای درمان بیماران را بالا ببرد. این منحصر به فرد پزشکی چینی است. در ابتدا، دکتر باید شرایط بیماری بیماران مطمئن شوید کاملا به تصمیم بگیرند که چه گیاهان مورد نیاز است. سپس پودر آسیاب شده از گیاهان خواهد شد به دو کیسه دارو که در منطقه Shenshu اختراع ثبت شده، اعمال شده به گشاد شدن عروق خونی، برطرف کردن استاز خون، کاهش ماتریکس خارج سلولی و ترویج گردش خون قرار داده است. زمانی که کلیه دوباره بازسازی شده است، بیماران می توانند بهتر و بدون دیالیز زندگی می کنند.
پا حمام یک نوع درمان خارجی است. مشروب شستشو با مواد فعال از طب چینی ارائه شده است به خیس خوردن پا. سپس چیزهای غیر ضروری خواهد شد از طریق پوست پا انجام می شود، و اراده کلیه شروع به کار دوباره.
چرخه درمان تساوی چرخه دایرهای در منطقه واکنشی است که بر روی پوست توسط نظریه نصف النهار و لمس با داروهای خاص یافت. پس از آن، همه چیز نامطلوب خواهد شد از بدن تخلیه می شود.
اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات مفید بیشتر در مورد پزشکی جایگزین برای دیالیز، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com. ما شما را در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گزینه های بیشتر از برای درمان PKD با 35٪ عملکرد کلیه

گزینه های بیشتر از برای درمان PKD با 35٪ کلیه بیماران FunctionFor PKD با عملکرد کلیه 35٪، چگونه به انتخاب یک درمان موثر برای به خوبی دریافت. در اینجا مقاله به شما برخی از دانش در مورد برخی از گزینه های از به درمان PKD با عملکرد کلیه 35٪ است.

PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) یک بیماری ژنتیکی است. بیماران ممکن است درد را به عنوان کیست در حال رشد است که در کلیه فرم انقباض بافت ها و اندام های اطراف. کیست کاهش عملکرد کلیه به عنوان زخمی عروق کلیه. هنگامی که عملکرد کلیه تنها 35٪ داشته باشد، کلیه قادر به حذف آب اضافی، سموم و مواد زائد را به طور کامل است. بنابراین، مهم است که برای بیماران برای پیدا کردن درمان معتبر و به قبول آن موقع.

درمان برای کمک به بیماران مبتلا به PKD با عملکرد کلیه 35٪ چیست؟

دیالیز یک تکنولوژی معمول برای فیلتر کردن خون از طریق یک دستگاه پزشکی است. این می تواند عوارض مانند فشار خون بالا، تورم، کم خونی و غیره را کاهش دهد، در حالی که آن را به استفراغ، ضعف، پوست خارش و سایر علائم منجر می شود. علاوه بر این، بیماران باید به در دیالیز به طور منظم برای تکرار، باقی مانده است، از چیزهای مضر.

پا حمام درمان نسبتا امن تر است. این رفتار بیماران مبتلا به چینی فوم حمام پزشکی استخراج شده از گیاهان به عنوان شستن پای خود بایستند. پا حمام متعلق به برنامه های کاربردی خارجی، است که آسان به این عمل، ارزان و بدون درد است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از طب چینی درمان خارجی است. با استفاده از این گیاهان خاص خود هستند که انتخاب تا بر اساس شرایط بیمار به منظور افزایش توانایی خود شفا کلیوی است. پس از آن کلیه شروع به کار دوباره. این می تواند یک گزینه بهتر برای درمان بیماران.

اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات مفید بیشتر در مورد گزینه برای درمان PKD با عملکرد کلیه 35٪، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال یک ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com. ما شما را در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یک راه برای من برای کاهش کراتینین 5.4 بدون دیالیز وجود دارد

"آیا راه را برای من برای کاهش کراتینین 5.4 بدون دیالیز وجود دارد"، از یک بیمار که از درد بزرگ رنج می برند گفت. او 45 ساله با تعداد زیادی از عوارض که توسط بیماری های کلیوی ایجاد می شود. دکتر محلی به او پیشنهاد برای دریافت یک درمان بیشتر است. او می دانم که آن را نشان دهنده دیالیز است که معمولا در کشور استفاده کرد، اما او تمایلی به اتخاذ دیالیز به دلیل وضعیت بدن ضعف خود است. پسر او و همسرش همه چیز در مورد او نگران است، و تعجب به یک راه برای او تعمیر از ریشه وجود دارد. به عنوان یک دکتر واجد شرایط کار در بیمارستان کلیه Shijiszhuang، من درخواست خود را با دقت جواب خواهد داد. بیشتر یا کمتر، شما می توانید چیزی مفید برای بیماری خود را پیدا کنید.

برای شروع، آیا شما همیشه یک سوال است که چه دلیلی برای سطح کراتینین بالا است در نظر گرفته؟ از آنجا که توانایی تعادل ایمونولوژیک آسیب دیده است، پس از آن صلاحیت antioxdative کاهش می یابد، که ارائه سموم بی شمار و کمپلکسهای ایمنی در بدن شما، در نهایت، کراتینین شروع به بالا رفتن. تنها با گرفتن از این مواد زائد در اسرع وقت خلاص شدن از شر، می تواند عملکرد کلیه عمل تجدید. مرد که پیشتر نیز اشاره گفت که او تمایلی به قبول دیالیز به عنوان درمان نهایی خود را. به عنوان یک ماده در واقع، او حقیقت را که دیالیز یک فرایند بی پایان در تعمیر بیماری های کلیوی است می داند. نه تنها او می توان پول گسترده، بلکه ارمغان می آورد بسیاری از عوارض. در حالی که، در چین، ما با استفاده از روش های درمانی چینی به رفع کلیه بیماران. سلول های بنیادی درمان به عنوان یکی از فن آوری های پیشرفته پزشکی ارائه می دهد چشم انداز بهتر برای تعمیر برخی از بیماری سخت. آن را به ما به عنوان یک زبان cell.Generally قادر مطلق آشنا است، سلول های بنیادی سالم به بدن بیمار پیوند به رسیدن به یک نقطه به تعمیر و یا جایگزین کردن سلول های مضر به منظور درمان بیماران با موفقیت. در حال حاضر، از آن شده است به طور گسترده ای در برخی از کشورها مانند چین اداره می شود. با توجه به آمار، سلول های بنیادی درمان است درمان هزاران نفر از بیماران از پیوند ارگان و همچنین دیالیز، خلاص شوید.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آن، لطفا با ما ایمیل خود را ارسال. کارشناسان کلیه بیماری خود را با دقت تجزیه و تحلیل. ایمیل ما: chinesemedicinekidney@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کنترل از مرحله 5 بیماری مزمن کلیه: می تواند علت کراتینین بالا از عفونت

هستند بسیاری از بیماران با مرحله 5 بیماری مزمن کلیه مبتلا به کراتینین بالا وجود دارد. کراتینین، سموم و مواد زائد متابولیک است که باید از بدن در ادرار حذف خواهند شد. برای بیماران مبتلا به مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، کراتینین بالا می توانند باعث عفونت؟ توصیف ما را دنبال و پیدا کردن پاسخ

اگر شما هر گونه نگرانی در مورد مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، و یا دیگر مشکلات کلیوی، با کلیک بر روی پزشکان آنلاین.

آن می تواند باعث کراتینین بالا عفونت در مرحله 5 بیماری مزمن کلیه را درمان کنیم؟

بیماری مزمن کلیوی (CKD) را به 5 مرحله تقسیم شده است. مرحله 5 بیماری مزمن کلیه مرحله نهایی بیماری کلیه است. از آنجا که کلیه های سالم، افراد تابع از بین بردن مواد زائد و سموم از بدن به عنوان ادرار. هنگامی که کراتینین می سازد تا در بدن ما، بسیاری از عوارض در سیستم های دیگر برگزار خواهد شد یکی پس از دیگری است. کراتینین بالا ممکن است عفونت در مرحله 5 بیماری مزمن کلیه شود؟ در شرایط عادی، کراتینین بالا به عفونت منجر نمی شود. مشکلات واقعی برای عفونت در مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، ایمنی پایین تر است. با ایمنی کاهش، باکتری ها و باطل به راحتی بدن ما حمله کنند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از راه های شناخته شده درمان مرحله 5 بیماری مزمن کلیه است. گیاهان چینی پردازش قرار داده و به بسته های کوچک. دو بسته کوچک خواهد شد و در طب سوزنی نقطه BL 23 قرار داده است، از ورود به کلیه مستقیم و بلافاصله. داروهای چینی فعال در میکرو چینی پزشکی Osmotherapy رفتار مرحله 5 CKD با نقطه ریشه از نظر. آن را بازیابی آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه در به تدریج افزایش مییابد. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود سطح کراتینین کاهش خواهد یافت. در همان زمان خواهد شد همچنین ایمنی بهبود یافته است، عفونت است اجتناب شود.

خون پاک کننده

پاکسازی خون شامل تبادل پلاسما، جذب ایمنی بدن، همودیالیز، hemoperfusion و hemofiltration. با این فن آوری پیشرفته، مواد زائد و سموم از بدن.

اگر شما علاقه مند در درمان ما برای درمان مرحله 5 ام از بیماری مزمن کلیه، ایمیل با اطلاعات بیمار و کارشناسان ما به شما پاسخ به دستورالعمل خاص می دهد.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه پلی کیستیک: کراتینین 808 و دیالیز پوست خشک

بیماری کلیه پلی کیستیک به بیماری از خانواده کلیه اشاره دارد. برخی بیماران با بیماری کلیه پلی کیستیک از کراتینین بالا 808 و دیالیز پوست خشک رنج می برند. به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک به کراتینین 808 و دیالیز پوست خشک منجر؟ چه باید برای بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 808 و پوست خشک دیالیز است؟ توصیف ما را دنبال و پیدا کردن پاسخ.

به عنوان یک نتیجه از کراتینین کلیه پلی کیستیک 808 و دیالیز پوست خشک؟

کیست های کلیه پلی کیستیک ناشی از گسترش. کیست بزرگتر رشد در نتیجه منطقه کلیوی و باعث صدمه به کلیه ها را مهار میکند. کلیه های آسیب دیده قادر به حذف مواد زائد و سموم از بدن به عنوان ادرار در نتیجه به تجمع کراتینین در بدن و کراتینین 8.08 رخ می دهد ما منجر می باشد. هنگامی که کراتینین شروع می شود به سپرده در خون ما، بسیاری از عوارض ایجاد می شود. پوست خشک یکی از آنها است.

کراتینین 808 بالا، بسیاری از بیماران توصیه به دیالیز. هنگامی که بیماران دیالیز، آب نیز از بدن خارج شوند. پوست خشک می شود.

چه باید برای بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 808 و دیالیز پوست خشک؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی

طب چینی می شود را به قطعات پردازش شده است. این قطعات در کیسه های کوچک قرار داده است. این بسته کوچکتر خواهد شد به مناطق کلیوی تحویل در نتیجه صدمه به کلیه، و به طور مستقیم بلافاصله استفاده شده است.

فعال زمانی که داروهای چینی وارد کیست های کلیه تحت تاثیر قرار چون سلول ها آسیب دیده است، در نتیجه توقف رشد مجدد آن است. بنابراین کیست در تعداد افزایش نمی دهد. در همان زمان سطح مایع خواهد کیست را از بدن را مهار، و در نتیجه به طور طبیعی کوچک شدن کیست،

مهمتر از همه، صدمه به کلیه ها خواهد تغذیه فعال از داروهای چینی جذب، بنابراین کمک به خودتان را به خود شفا و خود بازسازی.

اگر شما هر گونه سوال در مورد بیماری کلیه پلی کیستیک و علائم آن، بیمار ارسال به پست الکترونیکی ما و یا ترک یک پیام در زیر، کارشناسان ما به شما پاسخ به دستورالعمل خاص را.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان تورم پا در گلومرولونفریت مزمن

ورم پا وضعیت پزشکی است که با تجمع بیش از حد مایع در پاها از بیماران، و این ممکن است باعث شود بیماران به سرعت به دست آوردن وزن خود را، اعم از چند روز تا چند هفته. پا ادم گلومرولونفریت مزمن است که معمولا با از دست دادن شدید پروتئین در ادرار یا اختلال عملکرد کلیوی ایجاد می شود. برای درمان ادم پا در گلومرولونفریت مزمن نیاز به روش زیر است.

اولین قدم این است برای افزایش حجم ادرار بیماران

بعضی از دیورتیک مانند فوروزماید، Torasemide است که اغلب به ترویج ادرار استفاده می شود. دوز دیورتیک باید بسته به وضعیت بیمار خاص متفاوت باشد. علاوه بر این، اگر یک نوع دیورتیک است که به تنهایی موثر نیست، می توان آن را با یک عامل است که کارآمد تر ترکیب شده است.

گام دوم این است که محدود کردن مصرف سدیم و آب

در بیماران مبتلا به گلومرولونفریت مزمن تورم پاها به علت محدودیت در توانایی کلیه ها برای دفع سدیم در ادرار است. اگر بیماران را مقدار بیشتری سدیم، تورم پاها است که به راحتی تشدید شده است. علاوه بر این، مایعات اضافی انباشته شده در بدن یکی دیگر از علل تورم پا است. بنابراین، به منظور محدود کردن مصرف سدیم و آب آن را یک گام مهم در درمان ادم پا در گلومرولونفریت مزمن است.

گام سوم است که به ارائه پروتئین با کیفیت بالا

بر اساس موارد فوق، ما می توانیم مطمئن شوید، از دست دادن سنگین پروتئین در ادرار یکی دیگر از علل عمده تورم پاها است، به طوری که عرضه پروتئین با کیفیت بالا نیز مورد نیاز است. مواد غذایی با پروتئین با کیفیت بالا عبارتند از: شیر، گوشت بدون چربی، ماهی، و غیره، که، از یک طرف تضمین مکمل پروتئین به اندازه کافی از سوی دیگر برای جلوگیری از از دست دادن پروتئین بیشتر است.

گام نهایی در درمان تورم پا

برخی درمان های گیاهی شامل حمام پزشکی می تواند کمک به کاهش تورم پا به طور کامل. حمام درمان می تواند ادم از بین بردن، تورم، با توجه به موقعیت. اگر شما یکی از این بیماران که می خواهید برای درمان تورم پا در گلومرولونفریت مزمن هستند، باید با توجه به این درمان پرداخت.

اگر شما نگرانی در مورد کلیه، شما می توانید ما را در ایمیل Votsap / وایبر یا پیام ostvit در زیر تماس بگیرید. دکتر ما شما را در 24 ساعت با شما تماس خواهد!

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانید مراقبت طب چینی به بیماران نارسایی کلیوی اجتناب از دیالیز

سلام، دکتر، من یک بیمار نارسایی کلیه، و در حال حاضر سطح کراتینین من به 6.0 هستم. دکتر به من توصیه به دیالیز، اما شخصا صحبت کردن، من به طور طبیعی ترجیح می دهند. من شنیده ام که طب چینی طبیعی و در درمان نارسایی کلیه موثر است. سپس شما می توانید به من بگویید چگونه طب چینی برای کمک به بیماران جلوگیری از نارسایی کلیه دیالیز؟

سلام آقا / خانم، من خوشحالم که به شما کمک کنم. همانطور که شما گفتید، سطح کراتینین خود را به 6.0، است که، بیماری خود احتمالا یک قطره در مرحله 4 بیماری کلیه است، که یک مرحله حیاتی در این بیماری است. برای یک بیمار که در این مرحله، آنها نیاز به درمان به طور منظم به جای رژیم غذایی یا دارو به عنوان شرط کلیه مترقی است، آن را می توانید در دو جهت مخالف توسعه. با استفاده از یک زمان درمان موثر، عملکرد کلیه خود را می تواند بهبود یافته و کراتینین سرم کاهش خواهد یافت. در غیر این صورت، شما باید برای شروع دیالیز به محض اینکه شما شروع به هر گونه علائم جدی مانند تهوع، مشکلات تنفسی، و غیره

دیالیز به عنوان یک راه معمول برای درمان نارسایی کلیه، آن را واقعا می تواند به شما کمک کند زندگی بهتر، تسکین علایم، اما به شما حقیقت را بگویید، دوره های طولانی از دیالیز نیز خواهد شد بسیاری از عوارض جانبی است. علاوه بر این، می تواند مشکل از کلیه ریشه آن را حل نمی کند. بر خلاف درمان سیستمیک در طب غربی، داروهای چینی در بازسازی ساختار کلیه به کلیه ها عملکرد بهتر است. بنابراین شما می توانید شروع دیالیز اجتناب کنند.

به عنوان طب چینی کمک به بیمار مبتلا به نارسایی کلیه برای جلوگیری از دیالیز؟

همانطور که در بالا ذکر شد، طب چینی با هدف بازگرداندن ساختار کلیه آسیب دیده، پس از آن می تواند کمک به بیماران کلیوی جلوگیری از دیالیز با بهبود عملکرد کلیه.

طب چینی معروف ترین، میکرو Osmotherapy پزشکی چینی در نظر بگیرید، به عنوان مثال، آن را تا چهار عملکرد اصلی، که ضد ترومبوز، ضد التهاب، ضد انعقاد عروق خونی و افزایش. این چهار توابع، آن را می توانید کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر. بنابراین، به منظور بهبود عملکرد کلیه و برای کمک به جلوگیری از دیالیز بیمار است.

اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد طب چینی و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید با ما ارسال ایمیل، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 470: این می تواند یک کنترل خوب

یکی از بستگان بیمار من با بیماری کلیه پلی کیستیک و سطح کراتینین او تا 470 در حال حاضر. در همان زمان، او نیز از کاهش اشتها، کاهش وزن، اسپاسم های عضلانی رنج می برد، و همچنین دارای فشار خون. من می خواهم بدانم که آیا این بیماری می تواند آن را به خوبی کنترل کند؟

به صداقت، سطح بالای کراتینین در نقاط بیماری کلیه پلی کیستیک به رشد کیست او را "باعث عملکرد کلیوی کاهش فیلتراسیون. در حال حاضر کلیه ها او میزان آسیب در مرحله سوم بیماری مزمن کلیه است. فشار خون بالا، کاهش اشتها، کاهش وزن، خستگی علائم در بیماران مبتلا به این مرحله هستند. نگران نباشید، این مرحله را می توان به خوبی با درمان مناسب کنترل می شود.

چه روش برای مدیریت بیماری کلیه پلی کیستیک با سطح کراتینین بالا مفید هستند؟

درمان سیستمیک زیر برای مدیریت بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین بالا مفید است

1. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به مهار رشد کیست و آن کاهش یافته است.

2. دهان چینی طب گیاهی، درمان حمام پا، ماساژ، طب سوزنی و فتیلهگذاری، برای بازگرداندن سلول های گلومرولی آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه.

مخلوط 3. مه کان علاوه سان فنگ چی به بهبود تعادل خود را از ایمنی

در کوتاه مدت، با این درمان سیستمیک، بیماری وی را می توان کنترل خب، پس از آن می توانید بدون کیفیت دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری ژنتیکی است، بنابراین نمی توان آن را درمان کرد، اما ما می توانیم کمک به کسانی که بیمارانی که از آن رنج می برند این شانس را به مانند یک فرد عادی با درمان مناسب زندگی می کنند.

اگر شما علاقه مند در این درمان ها بیماری کلیه پلی کیستیک، و یا می خواهید به کنترل بیماری کلیه پلی کیستیک خوب است، شما می توانید با ما ارسال ایمیل و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برخی از پیشنهادات مفید برای کراتینین 8.7 مبتلا به نارسایی کلیه

برخی از پیشنهادات مفید برای کراتینین 8.7 با بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین FailureKidney 8.7 ممکن است نگرانی در مورد آنچه می توانند انجام دهند و چه کاری باید انجام دهند. در اینجا مقاله به برخی از پیشنهادات مفید برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 8.7 را ارائه دهد.

نارسایی کلیه به وضعیت بیماری است که در آن کلیه دیگر کار می کند و به حذف آب کار برکنار شده، سموم و مواد زائد تولید شده توسط بدن ما به اندازه کافی دارد. کراتینین شروع به بالا رفتن از گلومرول زخمی شده اند بیش از 1/3. در همان زمان، بیماران ممکن است فشار خون بالا، نفس دشواری، WELLING یا هر علائم دیگر است. آنها بهتر باید یک رژیم غذایی برنامه ریزی با کم نمک، کم پتاسیم، کم چرب و موارد دیگر. بنابراین، بیماران نیاز به قبول درمان موثر با حداقل تاخیر امکان پذیر است.

دیالیز یک تکنولوژی رایج برای فیلتر کردن خون در دستگاه پزشکی است. آن را می توانید انجام چیزهای غیر ضروری برای کاهش عوارض، اما آن را به بی اشتهایی، پوست خارش، خستگی و غیره منجر می شود. علاوه بر این، بیماران باید به دریافت دیالیز به طور منظم.

پیوند کلیه یکی دیگر از متوسط ​​شناخته شده برای بیماران است. آن را به کلیه آسیب دیده با یک کلیه سالم از دهنده های عملیات جایگزین. چه چیزی بیشتر، بیماران باید داروهای ضد رد در بقیه عمر خود را پس از پیوند موفق کلیه است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که می تواند توسط بیماران انتخاب یک نوع از درمان خارجی طب چینی است. مواد فعال از پودر گیاهان خواهد شد 'پوست و کلیه ها وارد کنید از طریق کیف های پزشکی که پر از پودر گیاه و کاربردی در بیماران بیماران تصویب منطقه Shenshu. سپس عروق بزرگ شده، کنار استاز خون و گردش خون را ارتقا خواهد پیشرفته اطراف را به کلیه بازیابی فراهم می کند.

اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات مفید بیشتر در مورد کراتینین 7.8 مبتلا به نارسایی کلیه، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال یک ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com. ما شما را در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توان یک بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی با 3.3 کراتینین پایین را به سطح طبیعی

افراد مبتلا به نفروپاتی دیابتی یک بار تشخیص داده شده است، مجموعه ای از علائم ظاهر می شود، که شامل فشار خون بالا، پروتئین در ادرار، ادرار خون و غیره. علاوه بر این، سطح کراتینین شما ممکن است بالا برود. اما یک بیمار با 3.3 کراتینین قادر به بازیابی کراتینین نرمال است. قبل از صحبت کردن در مورد چگونه به کاهش سطح کراتینین بالاتر، به عنوان برای که به من مربوط است، لازم است برای بیماران به شکل: چگونه می توان یک بیماران نفروپاتی دیابتی با 3.3 کراتینین پایین را به سطح طبیعی.

به این دلیل از کراتینین بالا چیست؟ نفروپاتی دیابتی است که به راحتی از دیابت را با شکر فشار خون بالا و بالا در خون است. در حالی که به ظاهر از فشار خون بالا و همچنین قند، آنها آسیب به گردش خون که از آن مواد مضر و سمی حذف شده است. از آنجا که تعداد زیادی از سموم قادر به حذف از سیستم بدن، ضعف عملکرد کلیه به تدریج تبدیل می شود. خوشبختانه، کراتینین 3.3 است در مرحله دوم این بدان معناست که عملکرد کلیه خود را کاملا دچار اختلال است. بنابراین، آن را ممکن است برای این بیماران به دست آوردن مجدد سطح کراتینین سالم تا زمانی که مصرف درمان به موقع و قابل علاج است. در چین، بسیاری از بیماران یا اقوام خود را به را انتخاب کنید درمان های سنتی چینی برای درمان بیماری کلیه هستند. از یک طرف، همه ما با داروهای چینی و یا درمان های آشنا و تقریبا درمان چین قبول زمانی که آنها از بیماری رنج می برند. از سوی دیگر، از آن است هزاران سال تاریخ از دوران باستان تا حال حاضر و رفتن را از طریق بهبود چند، که می تواند توجه به عنوان یک ثروت ارزشمند برای همه مردم چین است.

همچنین چندین روش شما می توانید اتخاذ وجود دارد. در مرحله اول، با هورمون، ممکن است کمک به حواله واکنش ناخوشی از سطح کراتینین بالا، در عین حال شکل بدن خود را ممکن است چاق و چاق می شوند. چه تر است، به دیالیز است که معمولا در علم پزشکی در حال حاضر تجربه کمک کار عملکرد کلیه به روش خارج به برخی از درجه آغاز خواهد شد. در مقابل، طب چینی دارای توانایی ترمیم عملکرد کلیه از ریشه. اگر شما علاقه مند در جزئیات بیشتری در مورد آن، لطفا به ما یک ایمیل ارسال کنید، اجازه دهید من می دانم need.We خود از هیچ تلاشی برای کمک به شما را نجات دهد. ایمیل ما: chinesemedicinekidney@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان های طبیعی می تواند کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه بهتر زندگی می کنند

آیا درمانی می تواند کمک به بیماران نارسایی کلیوی یک زندگی بهتر است؟ همانطور که همه ما می دانیم، یک بار مردم نارسایی کلیه، آنها را از انواع بسیاری از علائم مانند سطوح بالای کراتینین رنج می برند، بنابراین اگر آنها می خواهند به زندگی بهتر، آنها باید تسهیل حتی از این نشانه ها خلاص شوید.

شما می دانید، سطح بالای کراتینین نشان از بدتر شدن عملکرد کلیه، چرا که کلیه به طور معمول فیلتر کردن کراتینین از خون و دفع آن در ادرار است. پس یک بار کراتینین افزایش یافته است، که بدان معنی است که تعداد زیادی از سموم در داخل بدن بیمار باقی می ماند وجود دارد، و بیش از 50 درصد از بافت کلیه آسیب دیده بود. بنابراین، آنها باید از سموم و آسیب دیده را ترمیم کلیه ها برای بهبود عملکرد کلیه تمیز، برای حل این مشکل از ریشه.

آیا درمانی می تواند کمک به بیماران نارسایی کلیوی یک زندگی بهتر است؟

شما می دانید، دیالیز است یک درمان معمول برای نارسایی کلیه، می تواند کمک به بیمار برای زندگی بهتر، از بین بردن این علائم. با این حال، مدت زمان طولانی را به عوارض جانبی دیالیز، به طوری که بیمار ممکن است دچار درد بیشتر غیر ضروری.

برخی از درمان های طبیعی برای بهبود درمان عملکرد کلیوی، مانند حمام پا، Osmotherapy به طب میکرو چینی، درمان انما و جو در زمان، دارو درمانی، طیف وسیعی از درمان و طب سوزنی درمان، و غیره وجود دارد اما برای بیماران مختلف داشته از بیماریهای مختلف، به طوری که آنها را به درمان متفاوت است.

اگر می خواهید مطمئن شوید که چه درمان برای شما بهتر است، شما می توانید بیماری های دقیق خود را به ما از طریق پست الکترونیکی ارسال کنید، پس از تجزیه و تحلیل، ما به شما مشاوره مناسب در اسرع وقت است.

اگر شما هر گونه سوال دیگر، در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید با دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت و یا یک پیام زیر ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. من امیدوارم که شما می توانید آینده ای روشن است.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 490 در بیماری کلیه پلی کیستیک: یک درمان فشرده سازی گرم به آسیب مفید است

مادر من یک بیماری کلیه پلی کیستیک بیمار است، و اخیرا سطح کراتینین او تا 490. آیا شما می توانید به من بگویید چه می کند کراتینین 490 به معنی؟ من شنیده ام که درمان فشرده سازی گرم برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک مفید است، من می خواهم بدانم که آن را مفید است که به کاهش سطح بالای کراتینین در بیماری کلیه پلی کیستیک؟

کراتینین 490 بدان معنی است که بیماری کلیه پلی کیستیک بیمار است؟

صادقانه بگویم، کراتینین 490 در کلیه پلی کیستیک به معنی: 1. نفرون توسط بیش از 70٪ آسیب دیده است. 2. سموم بالا وجود دارد در بدن کاهش یافت، به طوری که بسیاری از بیماران نمی خواهید به خوردن غذاهای، و همیشه احساس خستگی. 3. کیست در کلیه به اندازه کافی بزرگ به آسیب کلیوی هستند. بنابراین، وضعیت کلی بدن باید به شما و آمادگی رزمی کامل ما منجر شود. اگر بیشتر و بیشتر سموم رسوب بدن، بسیاری از عوارض دیگر بوجود می آیند، برای مثال، بیماری های قلبی عروقی (بیماری های قلبی عروقی)، انسفالوپاتی اورمیک، بیماری های دستگاه گوارش، بیماری های سیستم عصبی، و غیره، همه از این بیماری بسیار خطرناک است برای زندگی است. در یک کلام، مادر خود را در حال حاضر در مرحله ای از زندگی، درمان زود هنگام است که به شدت برای او توصیه می شود.

است درمان فشرده سازی گرم برای کاهش سطح بالای کراتینین در بیماری کلیه پلی کیستیک مفید است؟

درمان فشرده سازی گرم به عنوان یکی از روش های موثر ترین درمان برای بیماری کلیه پلی کیستیک، نه تنها می تواند کاهش سطوح بالای کراتینین، اما همچنین می تواند بافت کلیه آسیب دیده بازیابی، پس از آن یک انتخاب خوب برای مادر شما است. من معتقدم که، با کمک از این درمان، او می تواند بیماری او را تحت کنترل خوبی دریافت کنید. اگر او می تواند این درمان در حال حاضر، آن را به عنوان ممکن است، می تواند یک فرصت برای کاهش اندازه کیست را دریافت و آنها از جوانه آنها جلوگیری می کند.

اگر شما نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان فشرده سازی گرم، شما می توانید به ما ایمیل بفرستید و یا مشورت با دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

را کاهش می دهد دچار گرفتگی عضله پا در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه و جلوگیری از دیالیز

در زمانی که بیمار به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه است، تبدیل شدن آنها عصبی تر. مرحله 4 بیماری مزمن کلیه مراحل پیشرفته، و گرفتگی عضلات پا است، به عنوان یکی از علائم باید پشت آن باشد. بیمار در 4 بیماری مزمن کلیه مرحله دیالیز در آینده نزدیک دریافت خواهید کرد. به منظور بهبود کیفیت زندگی است که ما باید برای گرفتگی عضلات پا انجام در مرحله چهارم CKD و جلوگیری از دیالیز؟ دنبال صفحه ما و پیدا کردن پاسخ. اگر شما علاقه مند در درمان ما برای درمان علایم دیگر بیماری مزمن کلیه، پرس آنلاین پزشکان هستند.

پا گرفتگی عضلات در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه و جلوگیری از دیالیز

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه (CKD) اشاره کلیوی تا متوسط. بنابراین، بسیاری از عملکرد کلیوی کاهش می یابد و کاهش می یابد. گرفتگی عضلات پا در ارتباط با عملکرد کلیه، تعادل می باشد. نقطه تعادل کلسیم و فسفر تابع. فسفر بیش از حد باید از بدن ما بسته به کلیه حذف شده است. هنگامی که رسوبات فسفر در بدن ما، بدن ما خواهد کلسیم کمتری جذب می کند. به منظور ارائه کلسیم کافی به بدن ما، کلسیم را در استخوان خواهد شکست. در حال حاضر آن را آسان برای شما به درک، برای ظهور مرحله 4 بیماری مزمن کلیه.

دیالیز آخرین گزینه خود را برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. دیالیز است که واقعا خطرناک، در عین حال، آن را نیز به ارمغان می آورد بسیاری از مشکلات برای بیماران. زمانی که کلیه ها قادر به نگه داشتن زندگی روزانه خود را ندارد، روش های دیگر درمان برای آنها وجود دارد، به جز دیالیز؟

درمان برای مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

بیمارستان ما برای درمان بیماری کلیه با استفاده از داروهای چینی مشهور است. بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang شرکت بسیاری از بیماران با بیماری مزمن کلیه از سراسر جهان کمک کرده است. به منظور کمک به بیماران CKD مرحله 4 با گرفتگی عضلات پا جلوگیری از دیالیز. تخفیف Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به شدت. Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی استفاده از داروهای خارجی چینی است، بنابراین اجتناب از حذف دیالیز و پا گرفتگی عضلات، صدمه به کلیه، و بازگرداندن بهبود عملکرد کلیه،

اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا بیمارستان ما، ایمیل به Asya.yue@mail.ru با اطلاعات بیمار و کارشناسان ما در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang به شما پاسخ به دستورالعمل خاص به صورت رایگان می باشد.

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت با کراتینین 750 دیالیز تنها گزینه است

من از دیابت 5 سال رنج می برد، و در حال حاضر سطح کراتینین من تا 750، من می خواهم بدانم، دیالیز تنها گزینه برای من است؟ هنگامی که یک بیمار مبتلا به دیابت بیش از 10 سال، به نفروپاتی دیابتی قرار داده است. و به این ترتیب شرایط خود را به نارسایی کلیوی و دیابت است.

شما می دانید، دیالیز، به عنوان یکی از رایج ترین درمان نارسایی کلیوی، آن است که انجام می توانید برخی از علائم آورده شده توسط این بیماری را کاهش دهد، اما می تواند مشکل کلیه از ریشه آن را حل نمی کند، و برای افرادی که آن را ممکن است نیاز به زندگی بر روی آن برای بقیه عمر خود را، که مقدار زیادی از پول هزینه و آوردن بسیاری از درد های غیر ضروری در همان زمان. بنابراین، بسیاری از بیماران نمی خواهید به آن را بپذیرند، اما آنها هیچ انتخاب، به طوری که آنها به آن را.

آیا دیالیز تنها گزینه برای یک دیابتی با کراتینین 750 است.

همانطور که در بالا ذکر شد، به همین دلیل بیمار مصرف دیالیز، چرا که آنها هیچ انتخاب دیگری. اما در واقع، آن را تبدیل به گذشته است. امروز، بیمار بیش از سایر گزینه های دیالیز یا پیوند Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به عنوان یکی از داروهای معروف ترین چینی، می توان آن را جایگزین خوبی برای دیالیز است. با این درمان، بیمار مبتلا به دیابت کراتینین 750 ممکن است یک شانس برای جلوگیری از نیمه دیالیز داشته باشد.

به عنوان Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز؟

در واقع، این نوع از درمان به عنوان یک ترکیب کاملی از طب گیاهی چینی سنتی و مدرن با تکنولوژی بالا، می توان آن را از طریق بهبود عملکرد کلیه خود را کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز. علاوه بر این، برای از بین بردن مواد سمی و رکود در خون، که آن هم اختصاص داده شده به حل مشکلات با کلیه مفید است.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان دیابت و بیماری کلیه، شما می توانید یک پیام برای ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1395 | نظرات ()