نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

از طریق یک ماه درمان او در نهایت اجتناب از دیالیز

از طریق یک ماه درمان او در نهایت جلوگیری از DialysisTwo ماه پیش، Mr.Jiang همیشه احساس خستگی، در عین حال او در بر داشت پلک های خود را بسیار آسان است به متورم است. بنابراین او رفت و به دکتر مراجعه کنید، پس از آن آزمایش نشان داده که سطح کراتینین خود را تا 823 رفته بود، به طوری که دکتر به او توصیه به دیالیز. اما او خودداری کرد. بنابراین او را به بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت آمد را به درمان های جایگزین.
زمانی که او فقط به بیمارستان ما آمد، سطح کراتینین او 823 است، اگر چه بیماری خود دچار آسیب شده اند، اما هنوز هم وجود دارد قطعات از عملکرد کلیه باقی مانده، به طوری که اگر او می تواند برخی از درمان را برای محافظت از آن عملکرد کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر و بازیابی عملکرد کلیه آسیب دیده است. او می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز است.
برای بهبود عملکرد کلیه های آسیب دیده، ما را انتخاب کنید میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و سم از بین بردن درمان برای او. این دو درمان خوبی کار می کند با یکدیگر. از طریق نیمی از یک ماه درمان، علائم مانند کم خونی، خستگی و تورم ناپدید شد. سطح کراتینین کاهش می یابد به 500.
بنابراین ما به یک برنامه درمانی بیشتر، از جمله حمام پا، حمام درمانی، دایره درمانی. پس از یک ماه، اشتها خود را کردم بازیابی و حجم ادرار می رود تا 2000ml. آزمون نشان داده است که، فراز سطح کراتینین خود را به 320، به طوری که او نیاز به دیالیز نمی شود.
در حال حاضر او نیاز به در مورد بیماری خود نگرانی بیشتر، تا زمانی که او می تواند بیماری خود را تحت کنترل گرفتن و نگه داشتن یک رژیم غذایی سالم، او می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز برای بقیه عمر خود را زندگی می کنند.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان او را دریافت و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

معاون رئیس جمهور از انجمن اسلامی بازدید بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang

معاون رئیس جمهور از انجمن اسلامی بازدید بیماری های کلیه Shijiazhuang HospitalRecently، هوی Guizhi، انجمن اسلامی، معاون رئیس جمهور از استان هبی بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang بازدید کردند. در طول سفر، او با بیماران مسلمان از خانه و خارج از کشور ابلاغ شده است. ستایش او بالا به خدمات با کیفیت بالا در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه داد.
رئيس جمهور هوی گفت جمعه روز عبادت اسلام است، در هر بعد از ظهر جمعه آنها را "عبادت مناره" در مسجد از کالج اسلامی است. و بیماران از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang آن حضور خواهند داشت.
گفته شده است که تمام بیماران مسلمان در وزارت بین المللی می تواند "درمان خاص لذت می برند، هر یک از آنها دارای یک ترجمه عربی (ترجمه به مسلمانان است)، و بیمارستان آشپزخانه ویژه ای برای آنها آماده شده است. علاوه بر این، بیمارستان را برای آنها قبل از همه از جشنواره های خود را مرتب. این خدمات مراقبت انسانی به دست آمده ستایش از بیماران مسلمان در خانه و خارج از کشور.
لیو پان، رئیس اداره بین المللی گفت: بیمارستان در خط با مفهوم سالم انسانی و دین ملی احترام بگذارند. در نظر گرفته است که زبان مشکل بزرگ برای بیمار به درمان در خارج از کشور است، به طوری که آنها ترجمه برای هر یک از بیمار مرتب آنها را به همراه در طول درمان. چه چیزی بیشتر، مترجم بیمار برای حل مشکلات از زندگی روزمره برای اطمینان از بیمار می تواند درمان بدون هیچ گونه نگرانی بیش از حد را کمک خواهد کرد.
"هر روز، دکتر دستور غذا برای من با توجه به عادت های غذایی من است." سلیم گفت، که یک بیمار از عربی است. در طول مدت بستری، او نه تنها می توانید تمام مواد غذایی او می خوردن اما همچنین می تواند صحبت و کار با برادران مسلمان که این باور رایج است. "بسیار سپاسگزار به بیمارستان برای مسلمان ما، این خانواده بزرگ، به ارائه این خدمات، آنها واقعا متفکرانه است."
پس از بازدید، رئیس جمهور هوی گفت که او بسیار سپاسگزار به تمام کسانی که آثار بیمارستان برای ایمان مذهبی انجام شده است. او همچنین با توسعه، بیمارستان چین اقتصادی بیماری های کلیه Shijiazhuang گفت می تواند یک بیمارستان در "کمربند و جاده" برای خدمت به مردم بیشتر در اطراف کلمه ساخت.



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار نارسایی کلیه از پاپوآ گینه نو شدن از شر دیالیز

بیمار نارسایی کلیه از پاپوآ گینه نو از DialysisKaeyo خلاص شدن از شر شکست 59 ساله کلیه از پاپوآ گینه نو است، این بار دوم او را به بیمارستان ما می آید. پس از درمان اول، سطح کراتینین او به 170 ~ 270 کاهش داد. این بار او در اینجا می آید برای دوباره بررسی کنید.
سابقه بیماری:
در ماه اکتبر، 5، 2015، سطح کراتینین او افزایش یافته و به 890 umol / L، علاوه بر این که او را از بسیاری از علائم دیگر، مانند اندام تحتانی ادم رنج می برد. بنابراین دکتر به او توصیه می شود به دیالیز. با این حال، پس از سه ماه از دیالیز، سطح کراتینین او هنوز هم نمی تواند پایین آورده شود. چه بدتر، خروجی ادرار خود را به 200 ~ ترمیم کننده مو 300ml پستها در طول روز به 13 کاهش یافته است، فراز GFR خود.
به منظور رسیدن به درمان بیشتر، او را به بیمارستان ما در 2016 ژانویه 10 آمد.
پس از درمان حدود یک ماه، بیماری خود را کاملا به 170 ~ 270 کنترل کردم، predialysis کراتینین فراز سطح خود، خروجی ادرار به 600ml افزایش یافته است.
در 2016 سپتامبر 23، او به بیمارستان ما برای بار دوم آمد. یکی پس از دیگری درمان یک ماه، او می شود از شر دیالیز موفقیت. حالا کراتینین او باقی می ماند در 120 ~ 130، خروجی ادرار خود را به 1000 ~ 2000ml افزایش یافته است.
ما بسیار خوشحالیم که برای دیدن این نتیجه هستند.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات در مورد درمان خود در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 758 است مطلع از شر دیالیز

بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 758 است از DialysisMrs.Zhang خلاص شدن از شر نارسایی کلیه یک سال پیش، پس از آن او فقط احساس درد پشت، اما چندی پس از آن، وضعیت بیماری او تشدید، نشان داده شده است تهوع، استفراغ، فقیر اشتها و اندام بیهوشی. بنابراین او را به بیمارستان محلی رفت تا به بررسی عملکرد کلیه، پس از آن سطح کراتینین او تا به حال رفته به 758umol / L.

دکتر به او گفت که بیماری او به پایان مرحله پیشرفت بیماری کلیوی، آن را علاج ناپذیر است. اما دیالیز کمک خواهد کرد او را به زندگی بهتر است. بنابراین او توصیه دکتر خود را به دیالیز در بیمارستان محلی را بپذیرید. حتی اگر، او هرگز. و خوشبختانه، او شنیده است که یک بیمار نارسایی کلیه کردم تا از شر دیالیز در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang وجود دارد، بنابراین او تصمیم گرفت به را امتحان کنید.

هنگامی که او را به بیمارستان ما رفت، کارشناسان ما به یک برنامه درمانی برای او با توجه به وضعیت بیماری او.

در نظر گرفته که وضعیت بیماری او مناسب است برای پاراسنتز و پیوند کلیه نیست، بنابراین ما به طور عمده اتخاذ طب چینی برای درمان بیماری او مانند حمام پا، حمام کامل، دایره درمانی و غیره. همه این درمان ها می توانند رگ خونی گشاد، بهبود گردش خون و در نهایت تخلیه از سموم و مواد زائد. با کمک این درمان ها، ما می توانیم شرایط خوب برای کلیه دوره نقاهت به بهبود عملکرد کلیه ایجاد، در نتیجه.

در حال حاضر، Mrs.Zhang کردم تا از شر دیالیز، ما خیلی برای او خوشحال است. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان او را دریافت و یا می خواهید به یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند نارسایی کلیه می شود را معکوس از دیالیز

می تواند نارسایی کلیه می شود را معکوس از دیالیز؟ نارسایی کلیه یک بیماری بیماری جدی، که نیاز به دیالیز حفظ حیات بیمار در برخی از زمان است. با این حال، بسیاری از بیماران تمایلی به دیالیز هستند. آنها تعجب می دانم که اگر نارسایی کلیه می تواند جدا از دیالیز معکوس شود.

به طور کلی، دو نوع از نارسایی کلیه وجود دارد: نارسایی کلیه حاد و نارسایی مزمن کلیه. با درمان به موقع و مناسب، نارسایی حاد کلیه می تواند معکوس شود. با این حال، در بسیاری از موارد، به علت درمان نامناسب و یا تاخیر، نارسایی حاد کلیه پیشرفت به نارسایی مزمن کلیه. برای نارسایی مزمن کلیه، آن را یک بیماری علاج ناپذیر است و نمی تواند در گذشته معکوس شود. با این حال، پس از سال ها تجربه، آن را نشان داده است که نارسایی مزمن کلیه را می توان تا حدی با ترکیب طب چینی و طب غربی بهبود یافته است. شکی نیست که این یک امید تازه برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه را وجود دارد.

سلول های بنیادی می تواند عملکرد کلیه در حدی معکوس می باشد. این ترکیبی از داروهای چینی و داروهای غربی است. در این روش درمانی شامل شش مرحله است:

1. تشخیص ایمنی

2. ترخیص کالا از گمرک ایمنی

3. تحمل ایمنی

4. انسداد ایمنی

5. مقررات ایمنی

6. حفاظت از سیستم ایمنی

بعد از این teatment که بیماران می توانند برای بهبود وضعیت بیماری نارسایی کلیه بدون دیالیز داشته باشد.

در حال حاضر بسیاری از درمان های جایگزین برای نارسایی کلیه دیالیز جدا از قبیل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، دارو حمام، پا حمام و مخلوط مای کانگ، و غیره اگر شما می خواهید برای یادگیری اطلاعات بیشتر در مورد آنها، شما می توانید به ما یک پیام زیر ترک و یا مشورت دکتر آنلاین ما به طور مستقیم.

huaxiainstitute@hotmail.com

وایبر / واتساپ +86 18831112890



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان طبیعی برای پروتئین در ادرار است

چه درمان طبیعی برای پروتئین در افراد عادی UrineFor است، تنها مقدار کمی از پروتئین در ادرار وجود دارد و مقدار کمتر از 150-200 میلی گرم در روز است. زمانی که پروتئین در ادرار بیش از حد طبیعی، ما آن را پروتئین در ادرار (پروتئینوری).

چه کاری می تواند پروتئین در ادرار شود؟

در علل طبیعی، گلومرول می توانید ضایعات سوخت و ساز بدن به ادرار فیلتر، در حالی که حفظ اجزای بدن شما نیاز دارد از جمله پروتئین است. با این حال، با عملکرد کلیه به کاهش است، غشاء فیلتراسیون گلومرولی متشکل از سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده است نتیجه اجازه می دهد پروتئین را از طریق فیلتر از کلیه خود را منتقل، و باعث پروتئین در ادرار.

درمان طبیعی برای پروتئین در ادرار چیست؟

به طور کلی، افراد با پروتئین در ادرار پیشنهاد به نگه داشتن یک رژیم غذایی کم پروتئین و بعضی از داروها مانند ACEI و ARB ها برای کنترل این بیماری است. با این حال، یک درمان طبیعی برای پروتئین در ادرار به معنی که می تواند یکی غشای فیلتراسیون گلومرولی آسیب دیده خطر و موثر تعمیر. در حالی که طب میکرو چینی Osmotherapy مانند یک نوع درمان است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کمک می کند تا تعمیر کلیه های آسیب دیده از طریق توابع زیر است: ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده.

با کمک این درمان، بیمار بیماری کلیوی می تواند proteinurine و سایر علائم به تدریج کاهش دهد. چه چیزی بیشتر، آنها می توانند فرصت به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز و پیوند کلیه است.

اگر شما علاقه مند در درمان طبیعی بیماری کلیوی هستند و یا می خواهید برای از بین بردن پروتئین در ادرار و سایر علائم بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان های موثر برای PKD در حال حاضر چیست

درمان های موثر برای PKD در حال حاضر چیست؟ بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری کلیوی ژنتیکی است. هیچ درمان رادیکال برای این بیماری وجود ندارد. اما ما می توانید وضعیت خود را بهبود بخشد و به شما کمک کند زندگی می کنند یک زندگی بهتر.

در حال حاضر، داروهای غربی فقط درمان علائم از کلیه است. آنها می توانند بیماری را از ریشه درمان نمی شود.

پس چه درمان موثر در بیمارستان ما هستند؟

درمان مشخصه برای بیماری کلیه در بیمارستان ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و سلول های بنیادی درمان. این یک درمان طبیعی و سیستماتیک برای PKD بدون هیچ گونه عوارض جانبی برای بیماران است.

همانطور که برای بیماران مبتلا به PKD در بیمارستان ما، ما اتخاذ درمان های مختلف برای آنها. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که برای درمان کیست کلیه، که می تواند به اندازه کیست کلیه را کاهش می دهد، افزایش عملکرد کلیه خود را و به تاخیر انداختن رشد کیست کلیه استفاده می شود. تمام داروها از طبیعت می آیند، بنابراین شما باید بدون نیاز به نگرانی در مورد عوارض جانبی آن است.

سلول های بنیادی می تواند به انواع مختلف سلول های کلیه که کلیه نیاز افتراق. سلول های جدید متولد می تواند سلول های نکروتیک جایگزین، در نتیجه دستیابی به هدف از بازسازی ساختار کلیه. بنابراین اگر کلیه خود را با کیست های کلیه آسیب دیده است، سلول های بنیادی به خوبی کار برای تعمیر عملکرد کلیه است.

با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و سلول های بنیادی درمان، نه تنها کیست های کلیه خود را می تواند منقبض بلکه عملکرد کلیوی خواهد شد به طور موثر بهبود یافته است. است که می گویند پیوند کلیه و درمان طب غربی است تنها انتخاب برای بیماران مبتلا به PKD در حال حاضر.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و سلول های بنیادی درمان برای PKD، لطفا با ما یک پیام را ترک و یا برای ما ایمیل ارسال کنید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

huaxiainstitute@hotmail.com

وایبر / واتساپ +86 18831112890



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مدت می تواند بیمار نارسایی کلیه زنده ماندن اگر آنها دیالیز را ندارد

من یک بیمار نارسایی کلیه و آزمون اخیر نشان داده است که وجود دارد این است که فقط به سمت چپ بیش از 15 درصد عملکرد کلیه است. دکتر من گفت از آن زمان به دیالیز است، اما من نمی خواهم. می توانید به من بگویید من چه مدت می توانم زنده ماندن اگر من دیالیز را ندارد؟
در واقع، آن را غیر ممکن است که شما با پاسخ دقیق ارائه بدون دانستن شرایط بیماری خود را دقیق. اما شما ممکن است درد و علائم بیشتر بدون در نظر گرفتن دیالیز رنج می برند. به همین دلیل است که دکتر به شما توصیه می به دیالیز.
اگر چه، دیالیز به معنای زیادی برای بیمار در نارسایی کلیه است، اما تنها گزینه برای این بخش از بیمار است. بنابراین اگر شما می توانید یک درمان جایگزین قبل از بیماری خود را می رود به ارومیه، شما ممکن است فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
چه روش های درمانی جایگزین می تواند کمک به بیمار زنده ماندن طولانی تر بدون دیالیز؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از معروف ترین درمان های جایگزین دیالیز، می تواند طول عمر بیمار از طریق بهبود عملکرد کلیه را طولانی کند.
این درمان دارای چهار توابع اصلی، آنها ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ عروق خونی. توسط آن دسته از توابع، می توان آن کاهش بیشتر از ظرفیت کلیه جلوگیری، تعمیر واحدهای کلیه آسیب دیده، بهبود عملکرد کلیه و افزایش سیستم ایمنی بدن است. در این روش، کلیه بهتر و بهتر در طول زمان خواهد عمل کند. بنابراین بیمار می تواند یک زندگی طبیعی دیگر بدون در نظر گرفتن دیالیز زندگی می کنند.
اگر شما علاقه مند در این درمان جایگزین دیالیز و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotail.com



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین من 6.3 گزینه های من چه هستند

کراتینین من 6.3 OptionsI من چه هستم یک بیمار بیماری کلیوی و سطح کراتینین من است به 6.3 افزایش یافته است، گزینه های من چه هستند؟ برای بسیاری از بیمارانی که در این بیماری، پزشکان ممکن است دیالیز به آنها نشان می دهد، اما در واقع، دیالیز است که تنها گزینه نیست.
چه درمان می تواند گزینه ای برای بیمار با کراتینین 6.3؟
دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین درمان نارسایی کلیه، آن خواهد بود که اولین گزینه. با کمک این درمان، بیمار می تواند این علائم ناشی از بیماری کلیه از بین بردن، در نتیجه به یک زندگی بهتر است. اما با توجه به عوارض جانبی، برخی از بیماران می توانند از این روش درمان را تحمل کنند. بنابراین در اینجا من به شما یکی دیگر از درمان اثر بیماری های کلیوی است که میکرو چینی Osmotherapy پزشکی معرفی.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست و چگونه می توانید از این درمان کمک بیمار با کراتینین 6.3؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چین، از درمان های دیگر، آن است که در خارج از بدن استفاده می شود.
توسط ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ شدن رگهای خونی، آن را می توانید کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است. با عملکرد کلیه را بهبود بخشد، تمام کسانی که علائم ناشی از بیماری کلیه، از جمله سطح کراتینین بالا خواهد شد به تدریج برطرف شده است. بنابراین بیمار می تواند یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز لذت ببرید.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان برای بیماری های کلیوی و یا می خواهید به کاهش سطح کراتینین بالا بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: Kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان نقرس ناشی از FSGS

چگونه برای درمان نقرس ناشی از FSGSGout علائم مشترک برای بیماران مبتلا به FSGS است، و می تواند درد وحشتناک در مفاصل، که بیماران ضعیف تر و ضعیف خواهد شد شود.
چگونه FSGS باعث نقرس؟
همانطور که می دانیم، کلیه عملکرد فیلتر مواد زائد و سموم در خون، که می تواند تعادل محیط داخلی بدن نگه دارید. با این حال، پس از آن که کلیه ها آسیب دیده، آنها را قادر به کار است. و مواد زائد خواهد ساخت تا در بدن، مانند کراتینین، اوره و اسید اوریک است. تجمع اسیدهای اوریک در خون نقرس می شود، و برخی از داروهای خاص برای FSGS مانند ادرار افزایش سطح اسید اوریک، که نقرس بدتر خواهد شد باعث می شود.
چگونه برای درمان نقرس ناشی از FSGS؟
در اینجا برخی از داروهای رایج برای FSGS بیماران برای از بین بردن نقرس خود را، مانند پردنیزون، آلوپورینول و کلشی سین است.
- پردنیزولون است که معمولا در درمان نقرس برای بیماران مبتلا به FSGS استفاده می شود، و پردنیزون است که اغلب با غذا مصرف، که جلوگیری از ناراحتی معده خواهد شد. همچنین می تواند به جلوگیری از حمله حاد، اما در دراز مدت استفاده از پردنیزولون خواهد برخی از عوارض جانبی حروف.
- آلوپورینول معمولا برای جلوگیری از حملات نقرس، و کمک به بیمارانی که اغلب نقرس را تجربه استفاده می شود. و آلوپورینول باید هر روز گرفته شده، که می تواند به کاهش اسیدهای اوریک در خون کمک کند.
- کلشی سین است که اغلب استفاده می شود که مردم حمله نقرس در اولین بار، در تسکین نقرس موثر است که تجربه می کنند. و دکتر بیماران به دنبال یک دوز خاص بر اساس تابع و به سمت کلیه اثرات آنها کمک خواهد کرد.
علاوه بر این، بیماران مبتلا به FSGS مبتلا به نقرس نیز باید شیوه زندگی خود را، که همچنین می تواند به تسکین حمله نقرس را کمک کند، مانند تغییر دهید:
- مصرف الکل در حد متوسط
- رژیم غذایی کم پورین
- نوشیدن آب بیشتر
اگر شما سوال دیگری در مورد درمان FSGS، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: Kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

خواهد سنگ کلیه منجر به آسیب کلیوی

خواهد سنگ کلیه منجر به کلیه DamageTo رک و پوست کنده می شود، سنگ کلیه به احتمال زیاد منجر به صدمه به کلیه، حتی نارسایی کلیه اگر مردم سنگ کلیه درمان به موقع.
سنگ کلیه چگونه می تواند منجر به آسیب کلیوی؟
سنگ کلیه سنگ کلیه هستند که در بدن به سمت چپ برای دوره های زمانی می تواند جریان ادرار از طریق کلیه ها تاثیر می گذارد. در انواع خاصی از سنگ کلیه، لبه های ناهموار ممکن ممکن است عروق کوچک در کلیه ها آسیب برساند عنوان آن می گذرد و باعث زخم شود. در این صورت، به ظاهر از سطح کراتینین بالا به نظر می رسد به معقول، به عنوان آسیب کلیه و اختلال در عملکرد کلیه تشکیل شده است.
چگونه برای درمان سنگ کلیه.
همانطور که به درمان سنگ های بزرگ کلیه، علاوه بر استفاده از امواج صوتی برای شکستن سنگ؛ عمل جراحی برای برداشتن سنگ بسیار بزرگ در کلیه؛ با استفاده از یک دامنه برای برداشتن سنگ و جراحی غده پاراتیروئید، کارشناسان می گویند طب گیاهی چینی می تواند گزینه درمانی دیگر. از طریق تخریب، داروهای گیاهی چینی می تواند کمک به محدود سنگ کلیه، و در نهایت آنها را می توان از بدن با ادرار خارج شده است. کل فرایند هر گونه عوارض جانبی تولید نمی کند چرا که همه از داروهای گیاهی چینی از طبیعت می آیند.
اگر شما از سطح کراتینین بالا رنج می برند، به غیر از درمان سنگ کلیه خود را، تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه را تبدیل به مهم ترین نکته، به طوری که شما می توانید جلوگیری از بیماری خود را توسعه به نارسایی کلیه.
اگر شما سوال دیگری در مورد درمان سنگ کلیه و یا بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان سندرم نفروتیک با کراتینین 8.9

سندرم نفروتیک است دلایل بسیاری ایجاد می شود، آن را به یک سندرم است که با افزایش نفوذپذیری گلومرولی غشاء پایه با آسیب گلومرول اشاره دارد. با این بیماری توسعه یافته، سطح کراتینین نیز به سطح بالا می رود.
چرا سطح کراتینین بالا می رود در سندرم نفروتیک؟
سندرم نفروتیک با پروتئینوری عظیم، ادم، کاهش آلبومین و چربی خون charactered. کراتینین یک نوع ضایعات سوخت و ساز بدن و سموم که بستگی به کلیه به آنها به خارج از بدن در قالب ادرار حذف خواهند شد. هنگامی که به سندرم نفروتیک شروع به تحت تاثیر قرار کلیه، پس از آن خواهد creainine به سطح بالا می رود. بدون درمان خوب، بیمار ممکن است نیاز به دیالیز و یا پیوند کلیه در آینده نزدیک.
چگونه برای درمان سندرم نفروتیک با کراتینین 8.9؟
به طور کلی، بیمار با سطح کراتینین بالا، دکتر خود دیالیز به آنها توصیه می شود. اما به عنوان یک دکتر بیماری های کلیوی، من بیمار به دیالیز توصیه نمی شود. از آنجا که دیالیز می توانید سطح کراتینین بالا در یک دوره از بین بردن اما می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر نیست.
در واقع، یک درمان جایگزین دیالیز، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده وجود دارد. به عنوان یکی از درمان های پیشرفته ترین سندرم نفروتیک، می تواند سطح کراتینین بالا با ارائه تغذیه برای کلیه، تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه را کاهش دهد. در همین حال کراتینین 8.9 می تواند به طور فزاینده به عنوان داروهای چینی کاهش می استاز موفقیت حذف شده است.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان سندرم نفروتیک، و یا می خواهید به کاهش سطح کراتینین بالا، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید دیالیز درمان FSGS با GFR 13

در درمانگاه، GFR 13 در مرحله پایانی بیماری کلیوی (ESRD) است. در این مرحله پیشرفته بیماری کلیوی، کلیه ها تقریبا تمام توانایی خود را برای انجام کار خود را به طور موثر از دست داده اند، به طوری که بیمار نیاز به درخواست کمک از دیالیز.
می توانید FSGS درمان با GFR 13 دیالیز؟
در این روش درمانی جایگزین برخی از عملکرد کلیه مانند پاک کردن بدن از مواد زائد (مانند کراتینین، اوره، و غیره) و حذف مایعات اضافی. با انجام این کار، علائم بیمار می تواند آسوده.
با این حال، دیالیز نتواند برای جلوگیری از پیشرفت بیشتر بیماری کلیه و بهبود نارسایی کلیوی. حتی تحت این درمان، بیماران هنوز هم به نارسایی کلیوی کامل کشنده توسعه.
آیا راهی برای جلوگیری از بدتر شدن GFR در FSGS وجود دارد؟
خوشبختانه، پاسخ «بله» است. درمان موثر برای کمک به بیماران برای جلوگیری از بدتر شدن GFR در FSGS، به طوری که بیمار می تواند یک شانس برای جلوگیری از و یا خلاص شدن از شر دیالیز است. گزینه درمان آلودگی خون است.
به عنوان یک روش سیستماتیک، درمان آلودگی خون می تواند به طور موثر کار برای حفظ عملکرد کلیه باقی مانده، روشن کردن سموم و مواد زائد از بدن، تعمیر کلیه های آسیب دیده و حداکثر ارتقاء سطح GFR. تا زمانی که عملکرد کلیه را می توان تا 15٪ یا بالاتر مطرح شده، بیماران دیگر نیاز به انجام دیالیز.
درمان آلودگی خون درمان برجسته از Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه از چین است. همکاری با طب میکرو چینی Osmotherapy، می تواند کمک به بیمار FSGS یک زندگی با کیفیت زندگی می کنند بدون دیالیز و پیوند کلیه.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان FSGS، و یا می خواهید برای بهبود سطح GFR خود را، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت با کراتینین 3.8: چگونه برای جلوگیری از دیالیز

در درمانگاه، کراتینین 3.8 در مرحله 3 بیماری کلیه است، در این مرحله کلیه ها در حد متوسط ​​آسیب دیده است. تا زمانی که بیمار می تواند زود هنگام و درمان موثر، آنها قطعا می تواند به توقف تشدید مستمر این بیماری و جلوگیری از موفقیت دیالیز.
در علم پزشکی مدرن، موثر ترین گزینه با اثر درمان از جمله درمان های گیاهی به طور گسترده ای به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است.
داروهای گیاهی انتخاب شده از خارج بدون عوارض جانبی استفاده می شود، بنابراین پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان طبیعی است. بیمار فقط نیاز به دروغ روی تخت با دو بسته دارو قرار دادن در منطقه کلیه. با کمک تجهیزات اسمز، مواد تشکیل دهنده دارو موثر می تواند ضایعه کلیوی به طور مستقیم برسد.
پس از رسیدن به ضایعه کلیه، طب گیاهی چینی سطح کراتینین درمان 3.8 مبتلا به دیابت از علت ریشه های تمیز کردن خون و از بین بردن مواد مضر، تعمیر سلول های ذاتی کلیه های آسیب دیده، بازگرداندن عملکرد کلی کلیوی و تنظیم سیستم ایمنی بدن است . در این روش، عملکرد کلیه به خوبی تنظیم و افزایش سطح کراتینین می تواند اساسا کاهش داد.
بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت زندگی عادی با کمک طب میکرو چینی Osmotherapy را بازیافته اند. اگر شما علاقه مند به دانستن بیشتر در مورد این درمان برای نارسایی کلیه مبتلا به دیابت و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا مردم را به تست تمرکز پزشکی در بیمارستان بیماری های کلیه بلند چینگ های

آزمون های خاص، تست تمرکز پزشکی، مردم بیماری چینگ کلیه HospitalWhy را به تست تمرکز پزشکی در بیمارستان بیماری های بلند چینگ های کلیه؟ این یکی از آزمون های ویژه در بیمارستان ما است. آن برای بیماران با درمان زمان طولانی و دارو هورمون ضروری است.

چرا تست غلظت دارو برای بیماران لازم است؟
با توجه به طب نه تنها می تواند بیماری را درمان کنند بلکه نوعی از مشکلات برای مردم باعث شود. به طوری که باید وجود داشته باشد necessry بدانید که اگر این بیماری از بیماران توسط این دارو ایجاد می شود.

به منظور ایجاد این دارو برای رسیدن به بهترین اثر درمانی و حداقل عوارض جانبی. است لازم است به منظور توجه به تشخیص هر یک از غلظت دارو در خون برای تنظیم رژیم وجود دارد، در نتیجه کمک خواهد کرد pateints از اثر درمانی بهتر.

چگونه کار می کند تست پزشکی غلظت برای بیماران در بیمارستان بیماری های بلند چینگ های کلیه؟
شاید برخی از بیمارستان های دیگر به نوعی از آزمون مثل این آزمون برای بیماران. اما مزیت ما این است که ما روش لومینسانس شیمیایی ذرات میکرو پیشرفته بین المللی اتخاذ و همسان با ابوت ARCHITECT i1000SR تجزیه و تحلیل ایمنی خودکار است. پس از سال ها آزمایش و مطالعات بالینی، در حال حاضر فن آوری بالغ و نتایج سریع و دقیق است.

البته، ما همچنین یک سری از تست های دیگر برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، مانند آزمون برای آسیب کلیوی، آزمون برای اورمی، آزمون برای ایمن سازی و آزمون برای مکمل است. تمام این آزمایشات یک راهنمای دقیق برای دکتر به بهترین روش های درمانی است. علاوه بر این، ما با استفاده از طب چینی به عنوان درمان، آن را باعث آسیب و عوارض بر روی کلیه ها و بدن بیماران را کاهش دهد.

اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد تست ویژه در بیمارستان بیماری های بلند چینگ های کلیه و درمان طب چینی برای بیماری های کلیوی، لطفا پیام خود را زیر ترک و یا برای ما ایمیل بفرستید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

huaxiainstitute@hotmail.com

وایبر / واتساپ +86 18831112890



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه پس از آن استفاده از دیالیز صفاقی برای کلیه بیماران مبتلا به بیماری

نارسایی کلیه، مزایای استفاده از دیالیز صفاقی، MedicineWhat چینی استفاده از دیالیز صفاقی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی هستند؟ همودیالیز و dailysis صفاقی: دیالیز را می توان به دو نوع تقسیم شده است. هر دو از استفاده می شود برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی از بین بردن سموم و آب بیش از حد به کاهش علائم.

دیالیز صفاقی برای نارسایی کلیه چیست؟
دیالیز صفاقی باید عجیب و غریب برای بیماران مرحله نهایی نارسایی کلیه نیست، چرا که این روش درمان جایگزینی کلیه زندگی بسیاری از مردم را نجات داد و بهبود کیفیت زندگی در برخی از درجه.

مناسب برای بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی - این نوع از دیالیز در خانه است.

دیالیز صفاقی راه که متفاوت از همودیالیز، دیالیز پریتونیل از حفره شکم خود بدن و شکم اطراف آن است. درمان دیالیز صفاقی قابل استفاده برای تقریبا تمام بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی با هدف از بین بردن محصولات متابولیک، مواد سمی از طریق تغییر ثابت مایع صفاقی است، و پس از آن انجام هدف اصلاح آب و الکترولیت ها و تعادل اسید و باز اختلالات.

مزایای استفاده از دیالیز صفاقی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه چیست؟
مهم ترین مزیت دیالیز صفاقی است که می تواند عملکرد کلیه باقی مانده بیمار را نجات دهد. مقایسه با همودیالیز که دیالیز صفاقی است تاثیر کمی بر روی عملکرد کلیه، قلب، و توانایی گردش خون بدن انسان است. دیالیز صفاقی می تواند در هر مکان تمیز کار، زمان محدودیت انعطاف پذیر و کمتر برای رژیم غذایی است. آن را ساده و مناسب برای عملیات، آیا ماشین و سوراخ نیاز است و هزینه نسبتا کم است.

البته، اگر شما نمی خواهید به دیالیز به عنوان تنها درمان، شما می توانید طب چینی برای کمک به شما وجود دارد محافظت عملکرد کلیه و بازگرداندن آن به طور موثر را انتخاب نمایید.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد دیالیز و درمان طب چینی، لطفا با ما یک پیام را ترک و یا برای ما ایمیل ارسال کنید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

huaxiainstitute@hotmail.com

وایبر / واتساپ +86 18831112890



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کوچک کردن کیست برای بیماران مبتلا به PKD

چگونه برای کوچک کردن کیست برای بیماران مبتلا به PKDMost اغلب، کیست های کلیه در سلول های اپیتلیال توبول کلیوی وجود دارند و توسط مایع پر شده است. در مراحل اولیه، این کیست های کلیوی معمولا هیچ علامتی ندارد گذشت زمان، آنهایی که بزرگ شده رشد خواهد کرد از نفرون و برخی از نشانه هایی مانند تماس و یا درد سمت، هماچوری، پروتئینوری و سردرد ممکن است به راحتی رخ می دهد.
چگونه برای درمان کیست کلیه در PKD؟
برای کنترل درد، هماچوری یا پروتئینوری، برخی از پزشکان خواهد برخی از داروها به بیماران خود تجویز کند. با این حال، این عوارض عود به راحتی، به دلیل کیست های کلیوی هنوز هم با سرعت سریع در حال رشد، است که می گویند، این داروها نمی تواند کوچک کیست های کلیوی برای بیماران مبتلا به PKD. بنابراین بیمار است را به برخی از درمان های منحصر به فرد برای درمان این بیماری است.
چه درمانی برای کاهش کیست در PKD مفید است؟
با توجه به موقعیت در حال رشد و ساختار کیست های کلیوی، میکرو چینی داروها Osmotherapy با هدف کاهش این کیست های کلیوی با استفاده از برخی از داروهای گیاهی در جهان، صدها نفر از داروهای گیاهی وجود دارد و هر یک از آنها می تواند عملکرد مختلف داشته باشد. کارشناسان استفاده برخی از آنها که می تواند نفوذپذیری دیواره کیست کلیوی را به مایع جذب شده توسط توبول کلیوی را بهبود بخشد. علاوه بر این، استفاده از برخی داروهای گیاهی دیگر برای جلوگیری از منبع مایع پر کردن کیست های کلیوی. پس از یک دوره درمان، این کیست ها می تواند منقبض و یا حداقل توقف رشد در نظر از این، ما می توانیم مطمئن شوید که بیماران مبتلا به PKD هنوز هم می تواند زندگی سالم و طولانی تر با کیست های کلیوی.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به کوچک شدن کیست در PKD، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: Kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است Osmotherapy به چینی موجود در پاکستان

است Osmotherapy به چینی موجود در پاکستان هستم 35 ساله و مبتلا به PKD بیماری ژنتیکی تهدید کننده زندگی. برادر من 30 ساله هم قربانی این بیماری است. من شنیده ام که میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند به ما کمک کند، بنابراین من می خواهم به دانستن می توانیم این درمان در پاکستان؟
سلام، آقا، با عرض پوزش به شنیدن این که هم شما و هم برادر شما از PKD رنج می برند. این لذت ما برای به اشتراک گذاشتن دانش مفید در مورد مدیریت بیماری خود را.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوآوری پزشکی گیاه چینی است. سال شیوه های بالینی نشان داده اند که این درمان کاملا موثر برای درمان مراحل مختلف PKD است. نرم افزار خارجی از طب گیاه می تواند برای جلوگیری از رشد بیشتر کیست های کلیوی، ترویج گردش خون ، کوچک شدن کیست در اندازه بیش از زمان، و ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده است. با کمک این محصولات treament، PKD بیمار می تواند یک زندگی با کیفیت زندگی می کنند.
است Mcro چینی Osmotherapy پزشکی موجود در پاکستان؟
در حال حاضر، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که هنوز هم در پاکستان در دسترس نیست. به عنوان یک درمان شخصی، نسخه پزشکی خاص تنها می تواند پس کلیه کارشناسان ما را تجزیه و تحلیل دقیق و جامع از وضعیت بیماری داده می شود.
بنابراین، به عنوان یک بیمار PKD، اگر شما می خواهید را به این درمان شما باید به اینجا می آیند به دریافت این درمان است.
با توجه به اثرات درمانی remakable پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای PKD، این درمان طبیعی در حال حاضر به گرفتن بیشتر و بیشتر محبوب در میان بیماران کلیوی سراسر جهان است. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا می خواهید به کنترل PKD به طور موثر، شما می توانید ایمیل ارسال کنید به ما و یا مشورت دکتر ما در WhatsApp / وایبر، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند کاهش کراتینین 8.1 دیگر تر از دیالیز

چه درمان می تواند کراتینین 8.1 دیگر از درمانگاه DialysisIn پایین تر، کراتینین 8.1 بسیار بالاتر از سطح نرمال. معمولا، دکتر بیمار با کراتینین تا بالا به دیالیز توصیه می شود. اما آیا می دانید که دیالیز است که تنها انتخاب برای این بخش از نه بیماران.
چه درمان می تواند سطح کراتینین بالا از دیالیز پایین تر؟
روش های درمانی جایگزین شناخته شده ترین بالا هفت درمان است، آن است که یک درمان تک، آن یک سری درمان های شامل شده توسط هفت درمان متفاوت است، هر یک از آنها اثر خوبی در درمان نارسایی کلیه، با یکدیگر آنها می تواند در درمان بهبود همکاری عملکرد کلیه به حدی با محافظت از سلول های کلیه از آسیب بیشتر و تعمیر آنهایی که آسیب دیده است.
درمان های بالا هفت چیست؟
هفت درمان ما در بالا ذکر اشاره به داغ فشرده درمان، کامل حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان، دهان چینی پزشکی درمانی، پا حمام درمانی، چرخه درمانی، انما درمان.
که درمان باید به بیمار اعمال می شود؟
همانطور که همه ما می دانیم، بیمار متفاوت است علائم و عوارض و کسانی که درمان همچنین دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری کلیه، بنابراین در طول درمان دکتر خواهد شد درمان های مختلف برای بیمار ترتیب. اگر می خواهید مطمئن شوید که چه نوع از درمان بهتر است برای شما، شما می توانید اطلاعات دقیق خود را به ما از طریق ایمیل، پس از تجزیه و تحلیل دکتر ما به شما در اسرع وقت پاسخ دهید.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد Top ما هفت درمان و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فشار خون کاهش می یابد بعد از دیالیز: علل چیست

فشار خون کاهش می یابد بعد از دیالیز: چه هستند فشار خون CausesLow شایع ترین عارضه دیالیز و همچنین یکی از علل اصلی مرگ و میر در میان افرادی که سپس در دیالیز هستند، به همین دلیل فشار خون پس از دیالیز کاهش یافته است.؟

دیالیز عملیاتی پزشکی که می تواند کمک به روشن مواد مضر از خون است. با این حال، دیالیز کار نمی کند و همچنین کلیه ما، به عنوان در طول این فرایند، نه تنها مواد مضر، بلکه برخی از تغذیه ها حذف شده است. از بین بردن بیش از حد وزن در یک زمان می تواند باعث کاهش سریع جریان خون در کلیه می شود، و در نتیجه به فشار خون پایین منجر شود.

چگونه برای جلوگیری از فشار خون پس از دیالیز کاهش یافته است؟

برای جلوگیری از این شرایط، داشتن یک کنترل مناسب وزن خشک بسیار مهم است. گذشته از حذف سریع از وزن بیش از حد، مصرف قرص های ضد فشار خون قبل از دیالیز نیز باید برای فشار خون پایین را مقصر دانست. همانطور که همه ما می دانیم، به یک کنترل شدید فشار خون بالا، داروهای مانند مهارکننده های ACE و ARBs همیشه اعمال این داروها مفید است ؛. این حال، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که در دیالیز هستند، آنها به طور منظم نیاز دوز داروها قبل از دیالیز، در غیر این صورت، فشار خون پایین باعث خواهد شد چقدر ضد فشار خون به طور کلی مورد نیاز بستگی به وضعیت بیماری خاص.

به طور کلی، فشار خون پایین ناشی از دیالیز خواهد سرگیجه همراه است، در پالس، پوست سرد و درد قفسه سینه افزایش یافته و به همین ترتیب. هنگامی که این ناراحتی ها رخ می دهد، بیماران دیالیزی باید در مورد فشار خون خود را تغییر می دهد، به طوری که اقدامات به موقع و جلوگیری از مشکلات بیشتر به موقع.

اگر شما سوال دیگری در مورد دیالیز یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

راه های طبیعی برای کاهش Proteinurine در بیماری های کلیه

راه های طبیعی برای کاهش Proteinurine در کلیه DiseaseIn طور کلی، کلیه سالم قادر به نگه داشتن پروتئین از نشت از بدن از طریق تابع فیلتر گلومرولی و تابع جذب دوباره توبول های کلیوی است. هنگامی که کلیه آسیب دیده است، مقدار زیادی پروتئین از طریق ادرار است که همواره مرخص افراد مبتلا به برای پیدا کردن راه های طبیعی برای کاهش پروتئین در ادرار.

چه راه های طبیعی برای کاهش proteinurine در بیماری های کلیوی مفید است؟

کنترل مصرف پروتئین
اگر کلیه دچار اختلال شده است، پروتئین بیش از حد کم کیفیت خواهد بار کلیه را افزایش می دهد تا حد زیادی. بنابراین، میزان متوسطی از پروتئین با کیفیت بالا ضروری و مورد نیاز است. سفیده تخم مرغ، گوشت بدون چربی، شیر و ماهی مناسب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی هستند. در اکثر موارد، یک سفید تخم مرغ، یک لیوان شیر و 0.1 کیلوگرم لاغر به اندازه کافی برای پاسخگویی به نیاز خود را از پروتئین است.
مصرف میوه
بیماران با بیماری کلیوی همیشه پیشنهاد به مصرف بیشتر میوه ها، اما هر میوه نیست برای شما مناسب است دلیل آن این است که میوه های مختلف شامل تغذیه های مختلف است که تعیین که می توانید آنها را در اینجا غذا خوردن، ما به طور عمده سه میوه توصیه: .. کران بری، انار و کیوی میوه. این میوه ها تمام نه تنها می تواند بهبود عملکرد کلیه و همچنین حذف مواد زائد کمک کند.
نوشیدن برخی از چای گیاهی
برخی از چای گیاهی ثابت شده است که آنها برای سلامت ما خوب است. به عنوان مثال، 1 یا 2 فنجان چای برگ گزنه قادر به کمک به بهبود عملکرد کلیه و سطح کراتینین بالا پایین تر است. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است، پروتئین در ادرار کاهش خواهد یافت ، TOO.
همه آن اقدامات برای کاهش proteinurine در بیماری های کلیوی مفید است، اما آنها می توانند آن را متوقف کند. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از درمان موثر می توانید proteinurine توقف بیمار کمک کند، بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما می توانید این درمان را امتحان کنید.

اگر شما سوال دیگری در مورد درمان بیماری های کلیوی و یا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از خطر با توجه به بیماری کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک، طب چینی، جلوگیری از RiskHow برای جلوگیری از خطر با توجه به بیماری کلیه پلی کیستیک؟ بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک بیماری کلیوی ژنتیکی، که باعث کیست های متعدد به رشد در کلیه ها است.

خطر بودن کلیه پلی کیستیک چیست؟
با رشد کیست، آنها باعث بسیاری از نشانه ها، به عنوان مثال،

فشار خون بالا

درد -Back

ادرار -blood

شکم -increasing

-headache

اگر کیست بیش از حد بزرگ، کلیه ها صدمه وارد شود، خدشه عملکرد کلیه است. اگر کلیه بیماران آنقدر بزرگ و یا در حال آلوده هستند، آنها را مجبور به انجام عمل جراحی برای برداشتن کلیه گاهی اوقات. و سپس آنها ممکن است مجبور به در دیالیز یا کلیه زندگی می کنند پیوند.

چگونه برای جلوگیری و یا کاهش خطر ابتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک؟
برای کاهش خطر، بیماران باید آن کیست از رشد بیش از حد بزرگ جلوگیری می کند. تا کنون است یک درمان موثر در طب غربی وجود ندارد.

پس از سالها تحقیق و عملکرد بالینی، پیدا کنیم که طب چینی تابع بزرگ برای درمان PKD. به منظور ایجاد کار اثر سرعت، ما micronize گیاهان و سپس نفوذ دارو به کلیه ها با کمک دستگاه های اسمز که به نام به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy. این درمان می تواند تکثیر غیر طبیعی سلول های اپیتلیال کلیوی و ترشح پوشش سلول برای جلوگیری از رشد کیست را مهار کند. همچنین می تواند سرعت بخشیدن به گردش خون و افزایش اختلاف فشار داخل و خارج از دیواره کیست تا که مایع کیست را می توان حذف کرد. و پس از آن کیست کوچک به تدریج. علاوه بر این، در دراز مدت درمان طب چینی نیز می تواند بهبود عملکرد کلیه کمک می کند.

اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان PKD، لطفا پیام خود را زیر ترک و یا برای ما ایمیل بفرستید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

huaxiainstitute@hotmail.com

وایبر / واتساپ +86 18831112890



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به درمان هیدرونفروز در کیست های کلیه

چگونه به درمان هیدرونفروز در کیست های کلیه. هیدرونفروز یک وضعیت پزشکی است که با اتساع کلیه ناشی از تجمع ادرار است که می توانید از طریق مثانه شود تخلیه می شود.
چگونه برای درمان هیدرونفروز در کیست های کلیه؟
درمان هیدرونفروز شامل تسکین فشار بر کلیه ها و از بین بردن هر گونه انسداد جریان ادرار به. اگر عملکرد کلیه طبیعی در حال حاضر آسیب دیده است، درمان بیشتر مانند آنتی بیوتیک ها برای تکرار عفونت و یا یک لوله نفروستومی موقت یا دائم به طور منظم تخلیه کلیه ممکن است لازم باشد. اگر درمان مورد نیاز است، پس از آن به غیر از جراحی، هیچ داروهای غربی می توانید آن کیست کلیه کوچک وجود دارد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که معمولا برای کمک به کوچک شدن کیست کلیه و بهبود عملکرد کلیه. این درمان بر روی داروهای گیاهی چینی است، اما در مقایسه با داروهای گیاهی چینی خوراکی، بهره وری از داروهای بهبود یافته است و آسیب به دستگاه گوارش جلوگیری می شود، این است که به دلیل پزشکی میکرو چینی Osmotherapy خارج شده است استفاده می شود. با کمک دستگاه اسمز، مواد فعال از داروهای گیاهی چینی می تواند یک سری از توابع توسط نفوذ به کلیه بازی کند.
اگر اختلال در عملکرد کلیه به نظر می رسد، مهم ترین چیز تبدیل خواهد شد جلوگیری از عملکرد کلیه از دست دادن، که می تواند کمک به جلوگیری از نارسایی کلیه مزمن و دیالیز. در حال حاضر برنامه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در کیست های کلیه و بیماری کلیه پلی کیستیک توجه بیشتر و بیشتر از تمام جهان برانگیخته است.
کیست کلیه یکی از علل اصلی هیدرونفروز است، البته برخی از دلایل دیگر، مانند سنگ کلیه وجود دارد همچنین می توانید هیدرونفروز شود. بنابراین، هنگامی که شما را درمان، شما بهتر تشخیص روشن کنم که برای درمان شما مفید خواهد بود.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد هیدرونفروز در کیست های کلیه، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: Kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سیاه و سفید و آبی کبودی در بازو بعد از دیالیز: چگونه به مقابله با آن

سیاه و سفید و آبی کبودی در بازو بعد از دیالیز: چگونه به مقابله با ItBlack و کبودی آبی در بازوی پس از دیالیز اغلب در میان افرادی که فقط آن را شروع می شود. آنها همیشه سردرگم هستند و می خواهند بدانند که دلیل. پس چه علل کبودی سیاه و سفید و آبی در دست بعد از دیالیز هستند و چگونه به مقابله با آن؟
علل کبودی سیاه و سفید و آبی در دست بعد از دیالیز چیست؟
در واقع، این است که به نام "دمیدن" فیستول خود را. این اتفاق می افتد زمانی که سوزن (که بسیار تیز) هل حق را از طریق دیوار فیستول به طوری که خون از دستگاه پمپ به طور مستقیم به گوشت و عضلات اطراف فیستول خود را. ناشران ضربه دردناک هستند، آنها به طور چشمگیری زشت هستند و کبودی گسترده چند هفته طول می کشد تا بدن خود را پراکندگی خون است.
ناشران ضربه می تواند در روزهای اولیه در زندگی فیستول مشترک، چرا که دیوار فیستول بسیار نرم و جدید هستند. حتی یک حرکت بازوی کوچک یا قرار دادن سوزن کمی بیش از حد شور و نشاط در طول لولهگذاری در آن انجام خواهد داد.
چگونه به مقابله با کبودی سیاه و سفید و آبی در بازوی پس از دیالیز؟
یخ یا گرما شاید در برخی از راه مفید است، اما آنها می توانند این مشکل را حل کند. در واقع، زمانی که مردم از دیالیز استفاده می شود، نرخ گرفتن کبودی سیاه و سفید و آبی کاهش خواهد یافت. اما اگر شما می خواهید برای حل این مشکل کاملا، شما نیاز به دنبال کمک از دیگر درمان است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوع درمان تغذیه درمانی در درمان بیماری کلیه، آن را نیز می تواند کمک به کاهش عوارض جانبی دیالیز. علاوه بر این، می تواند کمک به مردم برای کاهش بار دیالیز، حتی خلاص شدن از آن با بهبود عملکرد کلیه است.
اگر شما سوال دیگری در مورد دیالیز و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: Kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان کمر درد در PKD

چگونه برای درمان کمر درد در PKDHow برای درمان کمر درد در PKD؟ در واقع، درد پشت یکی از علائم شایع بیماری کلیه پلی کیستیک است، می توان آن را با بسیاری از علل ایجاد می شود. تنها دانستن علل درد در PKD، شما می توانید آن را به طور موثر حل کند.
علل درد در PKD چیست؟
کمر درد را می توان با خونریزی کلیه، کیست بزرگ، سنگ کلیه و عفونت ایجاد می شود، و آن را با فعالیت بدنی، زمان طولانی از پیاده روی و نشستن تشدید، اما همچنین می تواند پس از یک استراحت خوب بهتر است.
چگونه برای درمان کمر درد در PKD؟
از بالا ما می دانیم که بسیاری از عوامل هستند می تواند باعث کمر درد تا زمانی که شما درمان شما باید روشن سازد دلایل سپس اقدامات مربوطه را انتخاب کنید وجود دارد. اما مهم نیست چقدر، درمان به موقع ضروری است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری کلیه، می تواند تمام علائم ناشی از PKD از طریق کوچک کردن کیست از بین بردن و تعمیر کلیه های آسیب دیده ناشی از کیست بزرگ.
مواد فعال از طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند وضعیت گردش خون از رگ های خونی و کیست بهبود و نرم کردن دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول های دیواره کپسول. به این ترتیب، این درمان می تواند کمر درد و سایر علایم ناشی از PKD را کاهش دهد.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای درمان PKD و یا می خواهید برای از بین بردن این علائم از PKD به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مدت می تواند بیمار نارسایی کلیه زندگی پس از قطع دیالیز

چه مدت می تواند بیمار نارسایی کلیه زندگی پس از قطع DialysisDialysis یکی از رایج ترین درمان نارسایی کلیه است، می تواند زندگی بیمار را در برخی از درجه طولانی، اما به دلیل برخی از دلایل، برخی از بیماران باید آن را متوقف کند. سپس، چه مدت می تواند بیمار زندگی پس از آنها قطع دیالیز؟
دیالیز به عنوان درمان mommon از نارسایی کلیه، می تواند طول عمر بیمار را طولانی، اما در عین حال، آن را می سازد بیماران یک زندگی با کیفیت ضعیف، و برخی از آنها را مجبور به تحمل عوارض دیالیز، مانند فشار خون پایین، سردرد، تهوع، استفراغ، خواب آلودگی و غیره. ما می خواهم بگویم که بیماران دیالیزی حق تصمیم گیری برای توقف دیالیز زمانی که آنها می توانید آن را تحمل نمی شود و یا آنها پیدا کردن دیالیز می تواند شرایط خود را حفظ کرده اند، و ما از این تصمیم حمایت.
چه مدت می تواند نارسایی کلیه بیمار پس از قطع دیالیز زندگی می کنند؟
همانطور که به امید به زندگی پس از قطع دیالیز، از آن است چیزی که دقیق نیست. این است که در رابطه با سموم ساخت تا در نرخ های مختلف، به عنوان نشانی مایع اطراف قلب، چگونه به سرعت دیگر اندام های آسیب دیده می باشد. اما اگر بیمار می تواند یک درمان مناسب قبل از قطع دیالیز دریافت کنید، که زندگی خود را تا حد زیادی طولانی کند.
بنابراین به عنوان یک بیمار شما باید دیالیز فورا متوقف نیست، آن را باید به تدریج متوقف شد. شما باید بدانید که شما هنوز هم ممکن است به خوبی پس از قطع دیالیز زندگی می کنند، بنابراین مطمئن شوید که شما می توانید توسط یک درمان که می تواند صدمه به کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه قبل از قطع دیالیز درمان می شود.
در اینجا من توصیه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به شما، آن را یک جایگزین خوب دیالیز است، با کمک این درمان، بیمار می تواند طول عمر خود را طولانی تر بدون رنج می برند هر گونه عوارض جانبی دیالیز.
ایمیل ما: Kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش کراتینین بالا در نارسایی کلیه

چگونه برای کاهش کراتینین بالا در کلیه FailureHigh سطح کراتینین نشانه ای از آسیب کلیه است، بنابراین به عنوان یک بیمار با سطح کراتینین بالا آنها نیاز به آن را کاهش به موقع، به طوری که آنها می تواند عملکرد کلیه باقی مانده محافظت و یک شانس برای زندگی با کیفیت زندگی بدون دیالیز.

چگونه برای کاهش کراتینین بالا در نارسایی کلیه؟

1. رژیم غذایی برای کراتینین بالا

بیماران با سطح کراتینین بالا باید یک رژیم غذایی کم پروتئین، که می تواند به آنها کمک کند متابولیت های نیتروژنی و سموم دیگر کاهش است. کاهش این ضایعات می تواند کمک به کاهش بار کلیه و کم کردن سرعت پیشرفت نارسایی کلیه.

علاوه بر این، بیماران باید از مصرف نمک و مصرف پتاسیم و فسفر را محدود کند. هنگامی که بیماران علائم فشار خون بالا یا تورم، آنها همچنین باید مصرف مایعات را محدود کند.

2. درمان پزشکی

در کشور های غربی، برای بیماران مبتلا به کراتینین بالا، پزشک خود را به آنها برخی از داروها به کاهش سطح کراتینین بالا و دیگر نشانه های جدی و عوارض است. اما این درمان پزشکی می تواند باعث آسیب کلیه خود را، که ممکن است نارسایی کلیه را بدتر را درمان کند. هنگامی که بیماران از سطح کراتینین بالاتر، آنها نیاز به شروع دیالیز و یا صبر کنید برای پیوند کلیه. هنگامی که آنها شروع دیالیز، آنها را بر روی آن تمام زندگی خود را زندگی می کنند.

هر چند دیالیز می تواند سطح کراتینین بالا، اما می تواند علت اصلی سطح کراتینین بالا را حل نمی کند و پس از دیالیز، کراتینین خواهد دوباره آمده است.

در این شرایط، برخی از طب چینی ممکن است برای بیماران با سطح کراتینین بالا مفید است. یکی از معروف ترین است پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، آن است که عملکرد از کاهش سطح کراتینین بالا، آن را نیز می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و بهبود عملکرد کلیه. پس از این درمان، مردم سطح کراتینین بالا از ریشه آن را کاهش می دهد.

اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان برای کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک

سندرم نفروتیک طور ناگهانی ممکن است به خصوص در کودکان رخ می دهد. اگر آن را نمی تواند به موقع کنترل شود، ممکن است به نارسایی کلیه در یک سرعت سریع پیشرفت کرده است. بنابراین درمان سندرم نفروتیک کودکان معنی زیادی است.

چگونه برای درمان سندرم نفروتیک کودکان؟

کودکان نیاز به پروتئین به اندازه کافی برای رشد و توسعه، با این فرض از جلب رضایت نیازهای بدن انسان، مصرف پروتئین نباید بیش از حد. پروتئین با کیفیت بالا بهترین انتخاب است. اگر کودک مبتلا به سندرم نفروتیک رنج می برد ادم شدید، پس از آن رژیم غذایی کم سدیم مورد نیاز است.
اگر کودک مبتلا به سندرم نفروتیک فشار خون بالا است، پس از آن محدودیت سدیم مورد نیاز است.
آنتی بیوتیک برای جلوگیری از عفونت.
آلبومین درمان اگر مصرف و ادرار خروجی کودک کمتر است.
درمان ادرار آور بر اساس برنامه است.
پردنیزون درمان با دوز 2 میلی گرم / کیلوگرم / روز بر اساس برنامه است.
به جز اقدامات فوق، سندرم نفروتیک بیمار نیز نیاز به درمان مناسب به موقع.

در اینجا من توصیه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به شما، آن را به خصوص کسانی که بدون پاسخ به داروهای استروئیدی نیز برای بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک بسیار مفید است،.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که در داروهای گیاهی چینی است و استفاده از خارج. از طریق توابع ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه، صدمه به کلیه را می توان تعمیر. کودک مبتلا به سندرم نفروتیک فقط نیاز به در بستر را به این درمان دروغ، بنابراین هیچ درد، بدون ناراحتی، هیچ خسارت وارده به دستگاه گوارش وجود دارد. علاوه بر این، بر خلاف داروهای استروئیدی، این درمان هیچ عوارض جانبی، چرا که تمام داروها از طبیعت می آیند و آنها را توسط کارشناسان همسان.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان سندرم نفروتیک به طور موثر، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه در مورد اثر درمانی برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس توسط طب درمان های چینی

نفریت لوپوس، طب چینی، MedicineHow میکرو چینی در مورد اثر درمانی برای بیماران مبتلا به نفریت پورپورا توسط طب درمان های چینی؟ چینی درمان پزشکی برای پورپورا نفریت همچنین می توانید یک اثر درمانی خوبی یا بهتر از درمان دیگر. وجود دارد من به شما یک بیمار که در بیمارستان ما درمان و در حال حاضر بهبود نشان می دهد.

خانم ژو یک بیمار مبتلا به نفریت لوپوس است. زمانی که او فقط به بیمارستان ما آمد است، وجود دارد پروتئینوری 3+ در آزمایش ادرار او، و شدت تورم در پاهای او.

حکومت درمان در بیمارستان ما با توجه به وضعیت بیماری واقعی را به درمان مناسب برای آنها است. بنابراین ما به او با درمان موثر درمان و طرح درمان با تغییر وضعیت او در هر زمان تغییر کرده است.

که درمان هورمونی برای او می تواند به خوبی کار نمی حال حاضر، تا کارشناسان ما تصمیم به استفاده از درمان طب چینی درمان بیماری او را از ریشه در نظر بگیرید.

پس از یک دوره درمان طب چینی، وضعیت او است بهتر و بهتر می شود، تورم در پاهای او است ناپدید می شوند، و کاهش پروتئینوری به 1+ از 3+. او بسیار قوی تر از قبل شود. ما خیلی خوشحال که او بسیار لذت بخش است به درمان.

ما در مورد می دانیم که بزرگترین تابع از طب چینی است برای تمیز کردن مواد سمی در خون و درمان بیماری را از ریشه. با توجه به این، ما باید درمان ما مشخصه میکرو چینی پزشکی، بیماریهای دهان چینی و یک سری از درمان های دیگر موثر برای بیماران مبتلا به انواع بیماری های کلیوی.

اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان طب چینی برای نفریت لوپوس، لطفا پیام خود را زیر ترک و یا برای ما ایمیل بفرستید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

huaxiainstitute@hotmail.com

وایبر / واتساپ +86 18831112890



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به کنترل تمام انواع علائم برای بیماران با بیماری کلیوی

بیماری های کلیه، کنترل انواع علائم، میکرو چینی پزشکی OsmotherapyHow به کنترل تمام انواع علائم در بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی؟ کلیه ریشه بدن آنهایی که است، بنابراین هر باید آن را به دقت محافظت می کند. در ابتدا ما باید بدانند که اگر ما در حال حاضر کلیه سالم است. برخی از علائم برای بیماری های کلیوی، شما می توانید آن را توسط خودتان را بررسی کنید.

1. همیشه احساس خستگی. ما آن را به عنوان خستگی در بسیاری از زمان نامیده می شود.

2. هیچ اشتها و حتی احساس حالت تهوع است. مردم باید توجه این علامت پرداخت، آن است که به راحتی در بسیاری از زمان استفاده کنه.

3. اسفنج در ادرار. آن را به عنوان پروتئین در ادرار یا پروتئینوری شناخته شده است.

4. درد پایین. معمول است برای دیدن در بیماران مبتلا به سنگ کلیه، PKD، کیست کلیه.

5. بیش از حد یا ادرار بیش از حد کمی در روز است. آن را به شما عملکرد کلیه در برخی از درجه نشان می دهد.

6. تورم یا ادم، معمول است برای دیدن سندرم نفروتیک و نفریت، به خصوص در کودکان است.

7. دیابت و فشار خون بالا. با توجه به آسیب کلیوی آنها معمول است برای دیدن بر روی بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است.

8. نقرس و هایپراورسمی. حد اسید اوریک در خون به سرب نقرس و هایپراورسمی.

9. عفونت دستگاه ادراری. اگر شما اغلب توسط عفونت دستگاه ادراری را تحت تاثیر قرار است که شما باید مراقب باشید. از آنجا که عفونت ادراری ممکن است به نارسایی کلیه شود.

10. کم خونی. اگر ما کم خونی به نظر می رسد، ما در مورد مشکل خون فکر می کند در یک بار. اما در واقع، صدمه به کلیه ها نیز می تواند کم خونی شود.

بنابراین برای این نوع از علائم چه باید بیماران با درمان موثر انجام دهید؟
درمان برای بیماری های کلیوی است که درمان سیستمیک یا ترکیبی از طب چینی و طب غربی از درمان بهترین راه برای درمان بیماری از ریشه است. علاوه بر درمان با هورمون لازم است که طب چینی میکرو چینی پزشکی Osmotherapy خواهد تابع بزرگ برای بیماران برای درمان بیماری های کلیوی شکل دلیل اساسی و کاهش علائم.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد طب چینی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، لطفا با ما یک پیام را ترک و یا برای ما ایمیل ارسال کنید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

huaxiainstitute@hotmail.com

وایبر / واتساپ +86 18831112890



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار DN با کراتینین 530 همچنین دارای احتمال به معکوس بیماری

بیمار DN با کراتینین 530 همچنین دارای احتمال به معکوس DiseaseTORRES یک بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی از امریکا است، او از diabeties دچار 20 سال، و کراتینین 5 سال پیش به سطح بالا رفت. قبل از آمدن به اینجا، سطح کراتینین او افزایش یافته و به 530umol / L، پس از 20 روز درمان، فراز سطح کراتینین او را به 340umol / L. در زیر برخی از جزئیات در مورد تغییرات شرایط بیماری او.
قبل از درمان:
BP: 160 / 100mmol / L
کروم: 530umol / L
BUN: 27.5mmol / L
UA: 414umol / L
FBG: 10.5mmol / L
پس از درمان:
BP: 125 / 80mmol / L
کروم: 340umol / L
BUN: 16.6mmol / L
UA: 203umol / L
FBG: 6.0mmol / L
علاوه بر این تغییرات در گزارش آزمون، بار ادرار شب خود را نیز فراز به 1/2 از 6-8 بار. چه چیزی بیشتر، حباب ادرار زیادی کاهش یافته است.
عمدتا درمان:
پا حمام درمانی، دارو درمانی و پزشکی حمام میکرو چینی Osmotherapy.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان و یا می خواهید برای درمان نفروپاتی دیابتی به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 8.1 به معنای چیست و چگونه آن را کاهش

کراتینین 8.1 به معنای چیست و چگونه می توان پایین ITI یک بیمار بیماری کلیوی هستم و سطح کراتینین من 8.1mg / dl است، می تواند به شما به من بگویید چه کراتینین 8.1 ابزاری برای من و چگونه می توانید آن را پایین بیاورد؟
کراتینین 8.1 به چه معناست؟
اگر کراتینین شما 8.1 است آخرین برای یک مدت طولانی و شما مطمئن شوید که آن است که توسط عوامل دیگر ایجاد نمی شود، پس از آن می توان گفت که بیماری کلیوی را به مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، آخرین مرحله بیماری کلیوی پیشرفت، آن را نیز شناخته شده به عنوان پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD). در این مرحله، بسیاری از عملکرد کلیه از دست داده است، بنابراین به عنوان یک بیمار که در این شرایط است، شما باید درمان به موقع را، در غیر این صورت، زندگی خود را در خطر بزرگ باشد.
چگونه برای کاهش کراتینین 8.1 در بیماری های کلیوی؟
در بسیاری از کشورها، دکتر بیماران دیالیزی با توجه به شرایط خاص توصیه می شود. اگر بیماران کلیوی در برخی شرایط خاص هستند، آنها باید یا بهتر آغاز کرده بود درمان دیالیز. اما دیالیز است تنها انتخاب نیست، especailly برای آن دسته از بیماران که هنوز هم برخی از خروجی ادرار
حالا که کراتینین 8.1 است آسیب کلیه ایجاد می شود، پس از آن تا زمانی که ما می توانیم برخی از درمان به صرفه جویی در کلیه پیدا کنید، ما می توانید فرصتی برای یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy خواهد بود که بهترین انتخاب، به عنوان آن در ترمیم آسیب کلیه و بازیابی عملکرد کلیه هدف. این درمان بر روی داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده. بنابراین بیماران نیازی به در مورد عوارض جانبی نگران باشید.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای درمان بیماری های کلیوی و یا می خواهید به کاهش سطح کراتینین بالا، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه سطح کراتینین نیاز به دیالیز

چه سطح کراتینین نیاز به DialysisThe اطلاعات زیر در مورد پیشنهادات حرفه ای در مورد چه سطح کراتینین نیاز به دیالیز، امید آن می تواند مفید باشد.

همانطور که برای بیماران مبتلا به نارسایی حاد کلیه که الیگوری یا آنوری برای بیش از 24-28 ساعت داشته اند، آنها را توصیه می کنیم به درمان دیالیز در صورتی که در یکی از شرایط زیر می باشد:

نیتروژن اوره 1. خون (BUN) ≥21.4mmol / L و یا آن را هر روز بالا می رود 9mmol / L

2. creatinine≥442μmol سرم / L

3. potassium≥6.5mmol سرم / L

4. HCO3- <15mmol / L

5. تهوع شدید، استفراغ، بیقراری، افسردگی، ادم ریوی و یا اختلال هوشیاری

6. همولیز، هموگلوبین آزاد> 12.4 میلی مول / L

در شرایط زیر از دیالیز فوری توصیه می شود خواهد شد:

1. potassium≥7mmol سرم / L

2. دی اکسید کربن ترکیب power≤15mmol / L

3. pH≤7.25

4. اوره خون Nitrogen≥54mmol / L

5. creatinine≥884μmol سرم / L

6. ادم حاد ریه

که سطح کراتینین چه نیاز به دیالیز هیچ رابطه مستقیم با سطح کراتینین. حتی اگر سطح کراتینین 700 ~ 800μmol / L است، مردم هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، و هیچ هیپرکالمی، احتباس آب و سدیم و دیگر نشانه های آشکار، دیالیز می تواند به تعویق افتاد وجود دارد. همانطور که برای افراد مبتلا به فشار خون بالا orDiabetes شدید یا لوپوس، اگر CCR کمتر از 10ml / min است، دیالیز باید شروع شود.

دیالیز زود هنگام می تواند کمک به کاهش میزان وقوع عوارض دیالیز طولانی مدت، اما واقعیت این است که دیالیز قادر به درمان هر نوع بیماری کلیوی است. پس از یک دوره دیالیز، بیماران ممکن است کاهش برون ده ادرار، که نشان می دهد از دست دادن ادامه عملکرد کلیه را پیدا

اگر می خواهید بدانید که آیا شما باید دیالیز یا نه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا درمانی دیگر برای بیماران پس از پیوند کلیه با پروتئین های سنگین در ادرار وجود دارد

جلوگیری از دیالیز، بعد از پیوند کلیه، کاهش پروتئین های سنگین در UrineIs وجود دارد هر درمان دیگر برای بیماران پس از پیوند کلیه با پروتئین های سنگین در ادرار؟ آن را بسیار آسان به توضیح این نوع از phenomenon-- آن است که عمدتا به دلیل پیوند کلیه دوباره آغاز شده شکست. به طوری که عملکرد کلیه نیز بیش از حد از دست خواهد داد که منجر به پروتئین در ادرار. پاسخ برای دکتر آنلاین.

تنها دیالیز وجود دارد می تواند به بیماران با این نوع از بیماری کمک کند؟
به عنوان یک ماده در واقع، دیالیز است تنها انتخاب برای بیماران نیست. از آنجا که دیالیز می تواند برای بیماران بعد از پیوند کلیه نیز درمان کنند. ما باید بدانیم که دیالیز است که تنها تمرکز بر کمک به بیماران از بین بردن قطعات از سموم و آب بیش از حد است. که به معنی آن تنها می تواند به بیماران کمک کند به کاهش علائم برای نجات زندگی در برخی از زمان. اما برای کلیه های آسیب دیده نمی تواند کاری برای آنها انجام نشده است. حتی آن را به آسیب بیشتر و بیشتر شدید در اکثر زمان را.

چه درمان می تواند کمک بیماران پیوند کلیه بازگرداندن عملکرد کلیه دوباره برای جلوگیری از پروتئین در ادرار؟
برای این نوع از وضعیت بیماری که هورمون و دارو یا درمان غربی خوب است برای درمان نیست. سپس طب چینی در حال حاضر بهترین انتخاب برای بیماران.

علاوه بر این، سلول های بنیادی درمان به عنوان یک درمان جدید با نام تجاری و یکی از بهترین درمان برای نارسایی کلیه، آن را نیز تابع بزرگ برای بیماران پیوند کلیه است.

البته می توان آنها را با هم مورد استفاده قرار گرفتن بهترین تغذیه درمانی برای بیماران در بسیاری از زمان. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان با سلولهای بنیادی و درمان موثر برای بیماران پیوند کلیه با آسیب کلیه دوباره، لطفا پیام خود را زیر ترک و یا برای ما ایمیل بفرستید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

huaxiainstitute@hotmail.com

وایبر / واتساپ +86 18831112890



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نحوه پاک کردن خون مخفی در ادرار برای بیماران کلیوی

بیماری مزمن کلیه، از بین بردن خون مخفی در ادرار، طب چینی TreatmentHow از بین بردن خون مخفی در ادرار برای بیماران کلیوی؟ خون مخفی سلول های قرمز ترک خورده در ادرار است. این نیز یک نوع از مورد صدمه به کلیه ها در برخی از درجه واکنش نشان می دهند. دو دلیل برای سلول های قرمز وجود دارد کرک.

علل فیزیولوژیک: به استثناء چرخه قاعدگی زنان، ورزش شدید و مصرف آب بسیار ممکن است به خون مخفی در ادرار شود، اما آن را در یک زمان کوتاه ناپدید می شوند، به بدن ما آسیب نمی رساند.

علل پاتولوژیک: شایع ترین دلیل عفونت است، مانند عفونت ادراری و عفونت کلیه، دلیل شایع دوم خون مخفی سنگ است، آن است که آیا سنگ کلیه است و یا حساب دیفرانسیل و انتگرال حالب است و یا سنگ مثانه است. دلیل سوم تومور، یک بیماری خطر است که است.

انواع بسیاری از بیماری های کلیوی به خون مخفی، که شامل بیماری حاد گلومرولی، نفریت مزمن گلومرولی، نفروپاتی IgA و غیره باعث می شود وجود دارد. به خصوص برای نفریت مزمن، خون مخفی متناوب در مراحل اولیه است، که آسان به غفلت برای هیچ علائم دیگر. به همین دلیل است نفریت مزمن همچنین به عنوان "قاتلان نامرئی" نامیده می شود

چگونه برای درمان خون مخفی با طب چینی در درمانگاه؟
خون مخفی یک مشکل برای بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است، برای پروتئین آسان برای کنترل است. با درمان پروتئینوری، ما نیز از سلول های درمان خون مخفی.

با توجه به بیماری های دهان دشوار است برای رسیدن به در کلیه و اثرات، بنابراین ما ایجاد برخی از روش های درمانی جدید مانند DU-فتیلهگذاری، DU-بخار پز، Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی، حمام درمانی، و غیره، داروهای اثرات آسان تر برای رسیدن در کلیه از طریق نوع از گزینه های درمان است. این دارو می تواند شرایط ایسکمیک سلول های بهبود و متوقف کردن روند زوال سلول ها و حفظ عملکرد کلیه ها به طور موثر، بر اساس این ایده، ما می توانیم خون مخفی به طور موثر از بین بردن.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد طب چینی از بین بردن خون مخفی، لطفا با ما یک پیام را ترک و یا برای ما ایمیل ارسال کنید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

huaxiainstitute@hotmail.com

وایبر / واتساپ +86 18831112890



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

لیزینوپریل برای درمان مرحله 3 بیماری کلیه

لیزینوپریل برای درمان مرحله 3 DiseaseLisinopril کلیه در یک گروه از داروها شناخته شده به عنوان آنزیم مهار کننده تبدیل کننده آنژیوتانسین (ACE) است. این با کاهش مواد شیمیایی خاص که سفت عروق خونی کار می کند، به طوری که جریان خون روان تر و قلب می تواند خون موثر تر پمپ. سپس، این دارو برای بیماری مرحله درمان 3 کلیه موثر است؟

لیزینوپریل می تواند به تنهایی و یا در ترکیب با سایر داروهای مورد استفاده برای درمان فشار خون بالا. با این حال، تمام بیماران مبتلا به بیماری مرحله 3 کلیه می تواند این دارو. کسانی که در موارد زیر باید از خوردن مصرف این دارو:

1. خانم های باردار باید این دارو استفاده نکنید، زیرا آن می تواند جنین آسیب برساند. آن را به توقف استفاده از آن و دکتر حق دور به صورت یک باردار شدن لازم است.

2. افرادی که آنژیوادم ارثی باید این دارو استفاده نکنید.

3. افراد دیابتی باید این دارو را همراه با دارو که شامل آلیسکیرن (Tekturna، Tekamlo، Amturnide، Valturna) استفاده نکنید.

چه عوارض جانبی می تواند باعث بروز لیزینوپریل؟

این دارو ممکن است عوارض جانبی ایجاد کنند. به دکتر بگویید که اگر هر یک از این علائم شدید هستند و یا نمی شود:

سرفه، سرگیجه، سردرد، خستگی بیش از حد، ضعف، تهوع، اسهال، آبریزش گل رز، کاهش توانایی جنسی، بثورات جلدی، و غیره

برخی از اثر جانبی می تواند جدی است. اگر شما تجربه هر یک از آنها، دکتر پاسخ فورا:

تورم (از صورت، لب ها، چشم ها، دست ها، پاها، مچ پا، ساق پا)، اشکال در تنفس، غش، سرگیجه، علائم عفونت، پوست زرد و یا چشم ها، و درد قفسه سینه.

اگر شما سوال دیگری در مورد درمان مرحله 3 بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان یبوست در مرحله 4 بیماری کلیه

چگونه برای درمان یبوست در مرحله 4 DiseaseIt کلیه شناخته شده است که بیماری مزمن کلیه می تواند بسیاری از علائم القاء، یبوست یکی از آنها است. و بسیاری از بیماران ممکن است آن را experieced، به ویژه کسانی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند.
در درمانگاه، بیماری مزمن کلیه را می توان به پنج مرحله با توجه به سطح کراتینین divied، مرحله 4 مرحله پیشرفته است. معمولا، بعد از مردم را به این مرحله قرار می گیرند، دکتر همیشه دیالیز به آنها توصیه می شود. این می تواند کمک به تسکین علائم مانند کراتینین بالا اما پس از قطع لرزش آن، سطح کراتینین به سطح قبلی بازگشت خواهد کرد، حتی بیشتر از قبل. علاوه بر این، ممکن است یبوست در طولانی مدت القاء، پس صبور نیاز به استفاده از برخی از دارو های دیگر برای حل این مشکل ناشی از آن. همانطور که همه ما می دانیم که بیماری کلیه از بیماری های دیگر است، برخی از داروهای اشتباه مردم این بیماری را بدتر کند، بنابراین بیمار باید برای جلوگیری از به مصرف دارو قبل از دکتر خود مشورت کنید.
راه بهتری برای درمان یبوست ناشی از مرحله 4 CKD باید طبیعی و بی خطر باشد، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که یک درمان طبیعی برای درمان این بیماری، با درمان این بیماری از ریشه آن را به بطور منظم احساس علائم ناشی از آن.
علاوه بر درمان مناسب، یک رژیم غذایی مناسب نیز می تواند کمک به آن را تسکین دهد. بنابراین بیماران باید میوه و سبزیجات تازه با فیبر بالا خوردن، اما همه آنها نمی خوبی برای آنها باشد. مواد غذایی که سرشار از پروتئین و پتاسیم هستند خوب برای بیماران مبتلا به این بیماری نیست، آنها ممکن است آسیب بیشتر به کلیه خود را. بنابراین شما بهتر است تغذیه خود را و یا دکتر آنلاین ما مشورت قبل از شما را برنامه رژیم غذایی.
اگر شما سوال دیگری در مورد درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید دیالیز درمان مایع در ریه در مجموع

می توانید دیالیز درمان مایع در ریه TotallyFluid در ریه نیز به عنوان ادم ریوی شناخته شده است. علل بسیاری می توانید آن را القاء، مانند مشکلات قلبی، ذات الریه، سل، استنشاق گازهای سمی، مشکل کلیه و غیره وجود دارد. و مایع در ریه می توانید آن را دشوار برای بیماران به نفس، که می تواند بسیار خطرناک است. بنابراین بسیاری از مردم در مورد درمان این علائم بسیار نگران هستند.
cuases ادم ریوی در بیماری های کلیوی
وظیفه اصلی کلیه ها به پاک کردن خون با استخراج مایع از آن و سپس دفع آن را در قالب ادرار. همچنین در تنظیم سدیم سطح (نمک)، بیش از حد است که از طریق ادرار حذف درگیر شده است. بیش از حد سدیم در بدن می تواند احتباس مایعات (ادم) در هر بخشی از بدن از جمله ریه ها شود. با شروع مشکلات کلیوی، از بین بردن زائد از خون و همچنین کنترل سطح سدیم در پشت قرار داده. همه این را می در توسعه مایع در ریه کمک می کند.
می تواند مایع در ریه درمان کاملا دیالیز؟
دیالیز می تواند کمک به بیماران نارسایی کلیه حذف مواد زائد و مایعات اضافی از بدن و اثر درمان به وضوح می تواند باشد. بنابراین مایع در ریه می تواند از طریق دیالیز، رها شوند.
با این حال، دیالیز می توانید مایع در ریه از علت ریشه درمان نمی کنند. حفظ مایع است صدمه به کلیه ها و اختلال عملکرد کلیه که کلیه نمی تواند به طور معمول کار ایجاد می شود. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، دیالیز نیست که طرح جدید برای آینده، به دلیل دیالیز قادر به مقابله با آسیب کلیه و اختلال عملکرد کلیه ها است.
اگر شما می خواهید برای درمان مایع در ریه به طور موثر و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کمک به دو طرفه کلیوی پارانشیم بیمار دیالیز جلوگیری از

چگونه برای کمک به دو طرفه کلیوی پارانشیم اجتناب از بیمار DialysisBilateral بیماری پارانشیم کلیه یک اختلال کلیه، که در آن پارانشیم کلیه در هر دو کلیه ها دچار اختلال است. بدون کنترل خوب، این بیماری ممکن است به مرحله پیشرفته پیشرفت، پس از آن، بیماران باید به صورت دیالیز.
چه درمان می تواند کمک آن دسته از بیماران جلوگیری از دیالیز؟
درمان رایج برای بیماری های دو جانبه پارانشیم کلیوی معمولا در تسکین برخی از علائم و کند کردن توسعه این بیماری هدف. با این حال، تنها این کافی نیست. آسیب گلومرولی می توانید توسط این داروهای غربی نمی تواند درمان شود. بنابراین بیماران مبتلا به بیماری دو طرفه پارانشیم کلیوی که درمان معمول دریافت هنوز هم در معرض خطر نارسایی کلیه که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه در آینده نزدیک است. اگر عملکرد کلیه خود را نگه می دارد به کاهش است، پس از آن کارشناسان بیماری های کلیوی توصیه طب گیاهی چینی است که به عنوان درمان موثر برای بیماری های دو جانبه پارانشیم کلیه در نظر گرفته.
تکنیک های پیشرفته تصفیه خون مانند دیالیز، جذب ایمنی، تبادل پلاسما، پرفیوژن خون می تواند مورد استفاده برای تمیز کردن مواد سمی در خون، این برای تسکین علائم مربوط به بیماری های دوجانبه پارانشیم کلیوی. با این حال، می تواند آن علایم را از ریشه آن را حذف کنید.
از طریق ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده، داروهای گیاهی چینی می تواند کمک به بیمار ترمیم آسیب گلومرولی. این احتمال وجود دارد برای جلوگیری از از دست دادن عملکرد کلیه و بالا بردن آن، تا حدی، پس از آن، دیالیز و پیوند کلیه می تواند مانع و کیفیت زندگی را می توان بهبود یافته است.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که طب چینی برای بیماری های کلیوی و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به درمان پروتئینوری در بیماری های کلیه

چگونه به درمان پروتئینوری در DiseaseJust کلیه مانند سطح کراتینین بالا، نشت پروتئین در ادرار (پروتئینوری) یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی است. اگر پروتئین نمی تواند به خوبی کنترل شود، می توان آن را سرعت بخشیدن به توسعه این بیماری، پس از آن، بیماران ممکن است علائم بیشتر رنج می برند. پس چگونه برای درمان پروتئینوری در بیماری های کلیوی؟
به طور کلی، بیماران مبتلا به نشت پروتئین در ادرار پیشنهاد به نگه داشتن یک رژیم غذایی کم پروتئین، در نتیجه به کاهش بار کلیه ها، و داروهای مانند مهارکننده های ACE و ARBs برای درمان پروتئینوری و محافظت از کلیه ها. با این حال، یک گروه از بیماران ممکن است دریابید که این اقدامات که مفید نیست، مانند بیماران مبتلا به FSGS وجود دارد.
و افزایش نشت پروتئین در ادرار می تواند به صدمه به کلیه ها بیشتر می شود و بدتر عملکرد کلیه است. با گذشت زمان، این می تواند باعث از کلیه ها به شکست و این وضعیت توسعه نارسایی مزمن کلیه، که ممکن است در آینده نزدیک نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه.
بنابراین در دیگر برای کمک به این بخش از بیمار، در اینجا من به شما توصیه یک نوآوری از میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به شما، اهداف این طب چینی برای تعمیر آسیب کلیه و افزایش عملکرد کلیه از طریق یک سری از توابع که داروهای غربی می دست یابد.
در یک کلام، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نه تنها می تواند پروتئین از بین بردن اما همچنین می تواند صدمه به کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان برای بیماری های کلیوی و یا می خواهید به کنترل پروتئینوری در بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: Kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1395 | نظرات ()