نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیمار به بیماری کلیوی باید به جلوگیری از نگاهی بیش از حد از فسفر

چرا بیمار به بیماری کلیوی باید به جلوگیری از به بیش از حد از آنها؟ این دو پرسش ممکن است توسط بسیاری از بیمار به بیماری کلیوی مربوط می شود، چرا که بسیاری از بیمار به بیماری کلیوی خواهد شد توصیه می شود بیش از حد از آن است.

چرا بیمار به بیماری کلیوی باید به جلوگیری از به بیش از حد از آنها؟

زمانی که کلیه خود را به درستی کار نمی کنند، آنها توانایی شدن از فسفر بیش از حد از رژیم غذایی خود را از شر از دست بدهند. فسفر بالا می تواند خارش شدید ایجاد کند. افزایش میزان فسفر در خون نیز سطح کلسیم خون خود را به رها شود.

بدن تلاش می کند تا حفظ کلسیم کافی در خون با کشیدن کلسیم از استخوان. با گذشت زمان، در صورت عدم درمان، استخوان و مفاصل بدتر ممکن است بزرگ یا دردناک باشد.

چگونه می تواند به شما اجتناب از اخذ فسفر بیش از حد؟

نگاهی کلاسور فسفات خود را اگر تجویز می شوند. چند مثال: رناژل تامس، و PhosLo. پوشه بدن خود را از جذب برخی از فسفر در مواد غذایی کمک خواهد کرد

نگاهی به میزان کلاسور که توسط تیم مراقبت سلامت خود دستور داده است.

نگاهی کلاسور: بیش از پنج دقیقه قبل از غذا و تنقلات و یا در طول زمان غذا ORno بیش از 15 دقیقه بعد از غذا و تنقلات. در غیر این صورت، کلاسور کار نمی کند.

همچنین، مراقب اندازه بخشی از مواد غذایی فسفر کم. بیش از حد بسیاری وعده از مواد غذایی فسفر کم می توانید اضافه کنید.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه شما می توانید به ما پیام را ترک نیاز دارید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به درمان پروتئین در ادرار به طور طبیعی برای کلیه بیمار بیماری

چگونه برای درمان پروتئین در ادرار به طور طبیعی برای بیمار به بیماری کلیوی؟ شما می دانید پروتئین یکی از مهم ترین اجزای بدن انسان است. در واقع، پس از آب، پروتئین بزرگترین تشکیل دهنده بدن است و حساب برای 16.6 درصد از بدن توسط وزن است. پروتئین برای ما مفید است، بنابراین ما باید با توجه بالا به مشکل مرتبط با آن پرداخت.

مقدار مشخصی از پروتئین دفع اجتناب ناپذیر است، و تا 150mg از پروتئین دفع می شود طبیعی در نظر گرفته. اما در برخی موارد، این می تواند به سرعت تکثیر و در نتیجه بیش از حد پروتئین از بدن دفع می شود. این پروتئین در ادرار بیرون می آید و پروتئینوری نامیده می شود. تعدادی از دلایل پروتئین بالا در ادرار وجود دارد، اما همه چیز پایین می آید به دو عامل اساسی است. است هم وجود دارد یک بیماری ای کلیه است که باعث این یا آن یک پیشروی به بیماری های کلیوی است، و اگر درمان نشود، آن را قطعا در آسیب کلیه منجر شود.

چگونه برای درمان پروتئین در ادرار به طور طبیعی؟

از آنجا که پروتئینوری یا یک علامت یا یک پیش ماده برای مشکلات کلیوی است، تعداد بسیار کمی از درمان های طبیعی به عنوان مثل برای بیماری وجود دارد. ترین درمان های طبیعی به جلوگیری از علت پروتئینوری محدود شده است. بنابراین، افراد مبتلا به دیابت باید در کنترل سطح قند خون خود را بالا نگاه کنید، در حالی که مردم با فشار خون بالا باید در کنترل فشار خون خود را نگاه کنید.

تعدادی از گزینه های درمانی دیگر مانند دارو برای کنترل فشار خون و همچنین سطح قند خون وجود دارد. با این حال، تغییرات کنترل رژیم غذایی و شیوه زندگی قبل از استفاده از دارو توصیه می شود. همچنین، ورزش بسیار مهم است، نه تنها در نظر گرفته زیرا کمک می کند را پایین آورد سطح قند خون بلکه به دلیل آن به ارمغان می آورد پایین خطر ابتلا به سایر بیماریهای مرتبط با شیوه زندگی مانند بیماری عروق کرونر.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا امن برای بیمار به دیالیز به نگاهی چینی گیاهان دارویی پزشکی

آیا امن برای بیمار به دیالیز به مصرف دارو گیاه چینی؟ در واقع، گیاهان برای از بین بردن اثرات جانبی دیالیز مفید هستند، به طوری که بیمار نارسایی کلیه می توانید برخی از آنها را در طول دیالیز است. اما شما می دانید چه هزاران نفر از گیاهان وجود دارد و هر یک از آنها دارای آن ویژگی های خاص خود است که می گویند نه همه آنها برای بیمار به دیالیز امن هستند، بنابراین شما باید توجه بالا به آن پرداخت.
آیا امن برای بیمار به دیالیز به مصرف دارو گیاه چینی؟
در واقع، اگر شما می توانید درمان منظم از گیاهان چینی است که برای درمان بیماری های کلیوی شما خواهد بود است. در اینجا من به شما توصیه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی و می تواند بیماری های کلیوی موثر تر و به سرعت درمان کنند. با کمک از این درمان، بیمار به بیماری کلیوی که تحت دیالیز می تواند زمان آن را کاهش دهد، حتی از آن خلاص شوید. در یک کلام، این نوع از درمان می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بالا.
انواع بسیاری از گیاهان را می توان در این درمان استفاده می شود، به طوری که در طول دکتر درمان گیاهان مختلف برای بیمار ترتیب با توجه به شرایط خود وجود دارد. و تمام گیاهان در آن برای کلیه هستند، به طوری که بدون نیاز به مورد عوارض جانبی از آنها نگرانی وجود دارد.
همانطور که در بالا ذکر نشده است تمام گیاهان برای بیمار به دیالیز امن هستند، بنابراین به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه شما باید آن گیاهان دقت انتخاب کنید. اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای تعمیر کلیه های آسیب دیده در بیماری های کلیه

آیا ممکن است برای تعمیر کلیه های آسیب دیده در بیماری های کلیوی؟ مشخص شده است که، در گذشته، بیماری های کلیوی را نمی توان کاملا درمان، به طوری که راه اثر برای درمان بیماری کلیه است برای از بین بردن کسانی که علائم و محافظت از کلیه ها باقی مانده از آسیب بیشتر. اما در حال حاضر روز، کسانی که کلیه های آسیب دیده را می توان به برخی خاصی تعمیر قبل از آن به نکروز می رود کاملا.
آیا دیالیز برای تعمیر کلیه های آسیب دیده باشه؟
به عنوان یک دکتر، ما فقط می خواهید برای بهبود وضعیت جسمی خود را بدون همودیالیز. از آنجا که همودیالیز فقط یک روش برای جایگزینی کلیه به سم روشن است. اما می توانید هر بیماری درمان نمی کنند. اگر شما یک بار انجام دیالیز زمان، شما را بر روی آن در تمام زندگی خود را تکیه می کنند. طب گیاهی چینی ما این است که که به عنوان Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی شناخته شده را می سم روشن است و به یک محیط خوب برای استفاده از سلول های بنیادی ما به ترمیم سلول های آسیب دیده خود را کلیوی. نتیجه دستیابی به یک هدف از درمان بیماری کلیوی خود را.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان با نام تجاری جدید است که در داروهای سنتی چینی گیاهی با قدمت هزاران سال پیش بر اساس است. این کاملا ترکیبی از اسانس از داروهای گیاهی و تجهیزات پزشکی مدرن و تکنولوژی با هم به بهبود اثر بخشی دارو قابل ملاحظه ای. این یک درمان خارجی، که در آن دارو را درهم شکست را می توان به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم و کارآمد است.
با کمک این درمان، بیمار با آسیب خفیف کلیوی می تواند یک شانس زندگی مانند یک فرد عادی. برای کسانی که بیمار با آسیب های جدی کلیوی نیز می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.
اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

امید به زندگی برای بیمار نارسایی کلیه با GFR از 10 چیست

امید به زندگی برای کلیه بیمار نارسایی با GFR از 10 چیست؟ در واقع، بسیاری از عوامل هستند را به طول عمر بیمار تاثیر می گذارد، مانند سن، وضعیت جسمی، بیماری کلیه، درمان وجود دارد و به همین ترتیب، در میان آنها درمان نکته کلیدی برای طولانی طول عمر است.
GFR نظر گرفته می شود که نشانگر حساس ترین عملکرد کلیه است. با تشخیص GFR، دکتر می توانید از شکل مرحله دقیق بیماری کلیه و درمان است. GFR کاهش با بیماری پیشرفت میکند. اگر GFR قطره به زیر 15ml / دقیقه، شما ممکن است احتمالا به مرحله 5 نارسایی کلیه، مرحله پیشرفته بیماری کلیوی وارد شده است. در این مرحله، دیالیز یا پیوند کلیه خواهد بود برای حفظ زندگی استفاده شود.
اگر شما به مشکلات جدی با GFR 10 همراه، دیالیز در خواست می شود. به طور معمول، با دیالیز، 80 درصد مردم می توانند زندگی یکی دیگر از 1 سال، 64٪ مردم می توانند 2 سال دیگر زندگی می کنند، 33٪ می تواند 5 سال زندگی می کنند و 10٪ می تواند 10 سال زندگی می کنند. اما در این میان، دیالیز به شما مقدار زیادی از اثرات جانبی، که به شدت تحت تاثیر قرار دهد طول عمر خود را به ارمغان خواهد آورد.
اگر دیالیز کار نمی کند، پیوند کلیه اعمال خواهد شد. پیوند کلیه را دو برابر یا حتی سه برابر طول عمر دیالیز. اما آن را به مدت طولانی برای کلیه مناسب اهدا صبر کنند.
چه درمانی برای طولانی تر کردن عمر مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شدت توصیه می شود. این یک درمان طبیعی و بدون هیچ عوارض جانبی است. می تواند مشکل کلیه به طور کامل بیشتر ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده، بازسازی ساختار اصلی به کلیه و بهبود عملکرد کلیه را حل کند. به عنوان یک نتیجه، GFR نیز افزایش یافته است. شما می توانید بسیار طولانی تر از شما می توانید با این درمان تصور زندگی می کنند.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک



:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان در نارسایی کلیه به جز دیالیز چیست

درمان در نارسایی کلیوی به جز دیالیز چیست؟ دیالیز به عنوان یکی از روش های معمول برای درمان نارسایی کلیه، بیمار می تواند کمک به بهتر تسکین علائم بیماری کلیوی زندگی می کنند. اما می تواند این بیماری از علت زمینه ای درمان کند، بسیاری از بیماران می خواهید به آن اجتناب کنند.
آیا درمانی در درمان نارسایی کلیوی به جز دیالیز وجود دارد؟
در واقع، بسیاری از درمان های جدید در درمان نارسایی کلیه وجود دارد، همه آنها را در سنتی چینی Osmotherapy پزشکی است. در میان آنها، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از بهترین شناخته شده است، آن را ثابت شده است که اثر و امن در درمان این بیماری است.
چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان نارسایی کلیه؟
شما می دانید، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در طب سنتی چینی است اما با آن متفاوت است. این نوع از درمان درمان خارجی، که در آن دارو را درهم شکست را می توان به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم و کارآمد است. توسط چهار عملکرد اصلی آن، ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ شدن رگهای خونی، آن را می توانید گردش خون ترویج و برطرف کردن سموم اضافی از خون.
چه چیزی بیشتر، این نوع از درمان برای تعمیر بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه به تدریج مفید است.
از بالا، ما می توانیم مطمئن شوید که طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند جایگزین بسیار خوبی از دیالیز است. اگر شما علاقه مند در آن و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا نارسایی کلیه زندگی تهدید بیماری

آیا نارسایی کلیه یک بیماری تهدید کننده زندگی. در واقع، بسیاری از بیماران توسط عوارض نارسایی کلیه به جای این بیماری خود را به قتل رساندند. بنابراین جلوگیری از عوارض ناشی از این بیماری برای طول عمر بیمار طولانی بسیار مهم است. بدون درمان خوب نارسایی کلیه می تواند یک بیماری تهدید کننده زندگی است، اما با شکست خوب کلیه در درمان کنترل می شود خوب است، حتی معکوس شود.

آیا نارسایی کلیه یک بیماری تهدید کننده زندگی.

شما می دانید که بدون درمان خوب، نارسایی کلیه می رود به ارومیه، که به عنوان پایان مرحله بیماری کلیوی شناخته شده است، آن را سخت به درمان است. تا به حال، دیالیز و پیوند کلیه از رایج ترین راه برای درمان آن است. هر دوی آنها می تواند کمک به مردم نارسایی کلیه بهتر زندگی می کنند اما مقدار زیادی از پول هزینه.

با این حال، با حضور به موقع و خوب نارسایی کلیه درمان می تواند به خوبی کنترل شده، حتی معکوس شود. میکرو چینی پزشکی یکی از درمان های موثر ترین است که می تواند برای درمان نارسایی کلیه اعمال شده است. با کمک از این درمان، افرادی که در مراحل اولیه نارسایی کلیه هستند می تواند شانس به زندگی عادی، و برای افرادی که در مرحله پیشرفته ای از نارسایی کلیه هستند آنها همچنین می توانند شانس برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند دریافت کنید.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این نوع از منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی است، با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلولی و بافت فضا و پی در پی اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به بهبود عملکرد کلیه برای بیمار با کراتینین 2.4

چگونه به بهبود عملکرد کلیه بیمار با کراتینین 2.4؟ در درمانگاه، سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی توسط تابع کمتر کلیوی ایجاد می شود، به طوری که از سطح کراتینین می توانیم درباره عملکرد کلیه مطمئن شوید. از سطح 2.4 ما می توانیم مطمئن شوید که عملکرد کلیه حد متوسط ​​آسیب دیده است، بنابراین ما باید اقدامات برای جلوگیری از آسیب بیشتر است.

چگونه به بهبود عملکرد کلیه.

در واقع، هر دو از رژیم غذایی و عادت زندگی سالم برای حفاظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر مفید است، اما آنها به اندازه کافی برای بهبود عملکرد کلیه است. نکته کلیدی برای بهبود عملکرد کلیه است که به ترمیم کلیه های آسیب دیده، بنابراین شما باید به دنبال کمک از درمان منظم.

برتر هفت درمان یک سری از طب چینی از درمان بیماری های کلیوی است، با هر دیگر آنها می توانند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از کلیه ها در همان زمان همکاری داشته است. آنها به عنوان داغ فشرده درمان، پا حمام درمانی، کامل حمام Therpay، دایره درمانی، انما درمان، طب چینی و فتیلهگذاری درمان خوراکی شناخته شده است. هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود را، بنابراین در طول درمان، پزشکان طرح درمان های مختلف برای بیمار ترتیب توجه به شرایط بیماری خود را. اگر می خواهید بدانید که چه نوع از درمان برای شما بهتر است، شما می توانید اطلاعات دقیق خود را به ما از طریق ایمیل ارسال و یا مشورت دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

اگر شما هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه و یا تاسیسات بیماری کلیه نیاز، شما می توانید پیام زیر را ترک، ما در اینجا در حال انتظار به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان مفید برای کاهش کراتینین 2.3 در بیماری کلیوی است

چه درمانی برای کاهش کراتینین 2.3 در بیماری های کلیوی مفید است؟ در واقع، این سوال است که توسط بسیاری از مردم که در وضعیت مشابه هستند، نگران است. بعدی من به شما برخی از درمان به اشتراک گذاری به منظور کاهش سطح کراتینین بالا در بیماری کلیه، امید آن می تواند شما را در حدی کمک کند.
چه درمانی برای کاهش کراتینین 2.3 در بیماری های کلیوی مفید است؟
شما می دانید سطح کراتینین بالا در بیماری مزمن کلیه به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا کاملا شما باید برخی از راه هایی برای درمان این بیماری برای اولین بار، درمان منظم می تواند به شما کمک کند به این هدف دست پیدا کنید.
بالا هفت TCM درمان که اشاره به داغ فشرده درمان، پا حمام درمانی، حمام درمانی کامل، دایره درمانی، انما درمان، بیماریهای دهان چینی و فتیلهگذاری درمان. کسانی که درمان به عنوان درمان موثر در درمان بیماری های کلیوی می تواند مشکل کلیه از علل آن را حل کند. برای هر یک از آنها دارای ویژگی های خود و بیمار به بیماری کلیوی مختلف است وضعیت بیماری متفاوت است، بنابراین در طول دکتر درمان درمان های مختلف برای بیمار متفاوت. اگر شما می خواهید بدانید که درمان را برای شما بهتر، شما می توانید اطلاعات دقیق خود را به ما از طریق ایمیل، پس از تجزیه و تحلیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.
اگر شما هنوز هم سوال دیگر و یا نیاز هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه و یا کاهش سطح کراتینین بالا، شما می توانید دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 8.0 یعنی چه در بیماری های کلیوی و چگونه آن را کاهش

کراتینین 8.0 یعنی چه در بیماری های کلیوی و چگونه آن را پایین تر؟ در واقع، کراتینین 8.0 به معنای بیماری کلیوی به مرحله پیشرفته توسعه یافته، بدون درمان مناسب، این بیماری کنترل از دست دادن اراده به سرعت در حال.
آیا می دانید چه کراتینین است؟
کراتی نین یک محصول فروپاشی فسفات کراتین در عضله است، و آن است که معمولا با نرخ نسبتا ثابت توسط بدن (بسته به حجم عضلانی) تولید شده است. سطح کراتینین بالا به معنی سم در خون خود را. شما نیاز به تمیز کردن سموم و سپرده در بدن خود را برای اولین بار به یک محیط خوب برای ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده. ما نیاز به تمیز کردن سم micromolecule، سم مولکول میانه و سم ابر مولکول ها نیز IGA و سپرده C3 با هم.
چگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از نوآوری از طب سنتی چینی است، آن را به ارث برده است تمام مزایای استفاده از طب سنتی. علاوه بر این، آن را توسعه ویژگی های خود را دارد. این چهار توابع اصلی، که ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط کسانی که چهار توابع، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند سلول های کلیه های آسیب دیده تعمیر و حفاظت از آنها از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است. که عملکرد کلیه بهبود یافته است، تمام کسانی که علائم بیماری کلیوی، مانند سطح کراتینین بالا، به تدریج ناپدید شد خواهد شد.
در یک کلام، با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، نه تنها سطح کراتینین بالا را می توان کاهش، این بیماری می توان به تدریج معکوس شود. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان عفونت کلیه در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

چگونه برای درمان عفونت کلیه در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه؟ شما می دانید، بیماری کلیه یک بیماری پیشرونده است، به عنوان بیماری های توسعه بسیاری از نشانه ها و عوارض ظاهر خواهد شد، و عفونت یکی از آنها است.
علل عفونت کلیه در بیماری های کلیوی چیست؟
کلیه و عفونت های دستگاه ادراری ممکن است توسط باکتری حمله به ادرار، است که به طور معمول مایعات بدن استریل ایجاد می شود. باکتری ها اغلب دست آوردن دسترسی به ادرار از طریق مجرای خروجی مثانه، که می تواند به باکتری ها از خارج از بدن قرار گرفته است.
منابع عمومی باکتری حمله به سیستم های ادراری می باشد واژن، مقعد و پوست
سنگ کلیه سنگ کلیه هستند عامل دیگری است که ممکن است احتمال عفونت ادراری افزایش می دهد. سنگ می تواند انسداد نسبی یا کامل به جریان ادرار را از کلیه ها و حالب شود. این انسداد ممکن است به عنوان یک کانون عفونت در سیستم ادراری عمل می کنند، منجر به عفونت های دستگاه ادراری.
چگونه برای درمان بیماری های کلیوی عفونت کلیه؟
پزشکان خواهد برخی از داروها برای از بین بردن این علائم ناشی از عفونت ممنوع اعلام کند، اما اگر شما می خواهید برای درمان عفونت کلیه کاملا شما باید مصونیت افزایش و درمان این بیماری از علل آن.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در کلینیک ثابت می شود موثر و راحت است. این می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی است. آنچه مهم است، می تواند کمک تعمیر خسارت کلیوی به طوری که برای جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است مزمن کلیه بیماری قابل درمان

بیماری مزمن کلیه است قابل درمان؟ به رک و پوست کنده، بیماری های کلیوی را نمی توان کاملا درمان، اما با درمان موثر، می توان آن را به خوبی در مراحل اولیه کنترل می شود.
بیماری های کلیوی است قابل درمان؟
بیماری کلیه یک اختلال کلیوی ایمنی دارو است. سیستم ایمنی بدن یک سیستم حفاظتی در بدن ما است. هنگامی که مواد مضر خارجی (آنتی ژن) به بدن حمله، سیستم ایمنی بدن آنتی بادی آنها را شکست تولید کند. در نهایت، آنتی بادی با آنتی ژن خواهد کمپلکسهای ایمنی فرم و در نهایت به بیرون از بدن تخلیه می شود. پس از آن، بدن انسان ما طبیعی از بیماری بهبود می یابند.
با این حال، سیستم ایمنی بدن نتواند به طور معمول تابع. به عنوان یک نتیجه، کسانی که کمپلکسهای ایمنی در کلیه واریز خواهد شد. اگر این کمپلکسهای ایمنی می تواند در زمان نمی تواند حذف شود، آن را التهاب گلومرولها شود. گلومرول فیلتر عمومی در کلیه ها و هر کلیه یک میلیون گلومرول تشکیل شده است. اگر گلومرول ها فقط inflammed، اگر التهاب می تواند کنترل شود، گلومرول خواهد طبیعی بهبود می یابند.
در غیر این صورت، گلومرول تبدیل خواهد شد و در نهایت اختلال نکروتیک. هنگامی که گلومرول نکروزه می شوند، آنها نمی خواهند برگشت پذیر است.
چگونه برای درمان بیماری های کلیوی؟
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی، آن را برای زدودن سموم در خون و ترویج گردش خون مفید است، در نتیجه به ایجاد یک محیط خوب برای کلیه برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و آنها را از بیشتر آسیب.
در یک کلام، طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند بیماری های کلیوی با بهبود عملکرد کلیه به تدریج درمان کنند. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به کاهش فشار خون بالا در کیست های کلیه

چگونه برای کاهش فشار خون بالا در کیست های کلیه؟ در واقع، داروهای کاهش فشار خون برای کاهش فشار خون بالا مفید هستند، اما اگر شما می خواهید برای کاهش سطح فشار خون در کیست های کلیه شما باید کیست بزرگ کوچک، است که به دلیل کیست بزرگ به طور عمده علل فشار خون بالا در است کیست های کلیه.

چرا کیست های کلیه می توانید فشار خون بالا را وادار؟

کیست کلیه باعث فشار خون موثر بر عملکرد کلیه است. کلیه ارگان های داخلی با عملکرد فیلتر خون، تخلیه زباله، تنظیم فشار خون و جذب دوباره تغذیه که از گلومرول به بیرون درز است. برای یک کیست کوچک، ممکن است به اندازه کافی خطرناک نیست را تحت تاثیر قرار عملکرد کلیه، اما اگر آن را به سرعت در طول زمان بزرگ، آن را به بافت کلیوی اطراف ظلم و ستم و در نتیجه اختلال در عملکرد کلیه است. هنگامی که کلیه توانایی خود را به تنظیم فشار خون از دست می دهد، فشار خون بالا رخ می دهد.

چگونه برای کاهش فشار خون بالا در کیست های کلیه؟

همانطور که در بالا فشار خون بالا در کیست های کلیه ذکر است که عمدتا توسط کیست بزرگ ایجاد می شود، بنابراین تا زمانی که ما می توانیم برخی از راه به کوچک شدن کیست بزرگ ما می توانیم یک فرصت برای کاهش فشار خون بالا باید پیدا کنید.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یک راه موثر برای حل این مشکل است. مواد فعال از میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند وضعیت گردش خون از رگ های خونی و کیست بهبود و نرم کردن دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول های دیواره کپسول. در چنین راهی، کیست می تواند منقبض شده و مهار می شود. بنابراین فشار خون بالا و سایر علایم ناشی از کیست بزرگ خواهد شد به خوبی کنترل می شود.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان کیست های کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کم خونی در بیماری مزمن کلیه چگونه آن را درمان

کم خونی در بیماری مزمن کلیه که چگونه به آن را درمان کنیم؟ کم خونی معمولا رخ می دهد در افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه، ممکن است شروع به در مراحل اولیه بیماری مزمن کلیه، توسعه زمانی که به کسی دارای 20 تا 50 درصد از عملکرد طبیعی کلیه. کم خونی تمایل به بدتر به عنوان بیماری مزمن کلیه پیشرفت. بسیاری از مردم که از دست دادن کل عملکرد کلیه، و یا نارسایی کلیه، کم خونی.

علائم کم خونی در بیماری مزمن کلیه؟

شما می دانید که کلیه های سالم تولید هورمونی به نام اریتروپویتین (EPO). هورمون یک ماده شیمیایی تولید شده توسط بدن و آزاد شده در خون برای کمک به ماشه و یا تنظیم توابع خاص بدن است. EPO دهید مغز استخوان به سلول های قرمز خون، که پس از حمل اکسیژن در سراسر بدن.

زمانی که کلیه ها بیمار یا آسیب دیده، آنها به اندازه کافی EPO را ندارد. در نتیجه، مغز استخوان سلول های قرمز خون کمتر، باعث کم خونی.

چگونه برای درمان کم خونی در بیماری مزمن کلیه؟

اولین گام در درمان کم خونی است بالا بردن سطح آهن پایین. قرص آهن ممکن است بهبود سطح آهن و هموگلوبین کمک کند. با این حال، برای بیماران تحت همودیالیز، بسیاری از مطالعات نشان می دهد قرص کار نمی همچنین آهن داده به صورت داخل وریدی.

همچنین رژیم غذایی، انتقال سلول های قرمز خون، ویتامین B12 و اسید فولیک مکمل برای درمان کم خونی مفید است، اما برای کم خونی ناشی از بیماری مزمن کلیه این اقدامات کافی نیست.

همانطور که همه ما می دانیم که کم خونی در بیماری مزمن کلیه به صورت اختلال کلیوی ناشی رخ می دهد، به طوری که اگر شما می خواهید برای اصلاح آن، شما باید برای تعمیر کلیه آسیب دیده و یا اصلاح اختلال کلیوی است. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از موثرترین درمان بیماری کلیه یک انتخاب خوب است.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا راه هایی می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه زندگی بهتر بدون دیالیز وجود دارد

آیا راه هایی می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه بهتر زندگی می کنند بدون دیالیز وجود دارد؟ همانطور که همه ما می دانیم که دیالیز یکی از راه های رایج برای از بین بردن نشانه های نارسایی کلیه است، می تواند کمک بیمار به بیماری کلیوی بهتر زندگی می کنند توسط جایگزین کلیه برای تخلیه سموم اضافی و مواد زائد از بدن است. حتی اگر برخی از بیمار نمی خواهید به آن را.
چرا بیمار نارسایی کلیه نمی خواهید به دیالیز؟
شما می دانید که دیالیز ناخوشایند به مردم را، آنها نمی توانند مانند افراد دیگر زندگی می کنند مانند به مدرسه می رود، به کار و یا حتی انجام خرید، این درمان آنها را از افراد دیگر جدا شده است. که یکی از دلایلی است که چرا بیمار نارسایی کلیه نمی خواهید به آن را است. اما این نکته کلیدی است.
مردم نکته کلیدی نمی خواهید به دیالیز این درمان می تواند این بیماری را درمان کنند و نه بهبود عملکرد کلیه است. بنابراین بدون توجه به چه مدت آنها را از این درمان، آن را بی فایده است برای آنها به شانس وضعیت خود، آنها را به با این بیماری برای بقیه عمر خود را زندگی می کنند، حتی می رود روز بدتر به روز.
آیا راه هایی می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه بهتر زندگی می کنند بدون دیالیز وجود دارد؟
پاسخ این است که بله، داروهای چینی با یکدیگر همکاری می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه بهتر با بهبود عملکرد کلیه زندگی می کنند و از علل آن این بیماری.
در میان کسانی که طب چینی، طب میکرو چینی Osmotherpay یکی از موثرترین درمان است. با کمک از این درمان، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی کنند. برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها همچنین می توانید یک زندگی با کیفیت داشته باشد.
اگر سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا فراز سطح کراتینین پس از بیماری کلیه دیالیز معنی می رود و

آیا فراز سطح کراتینین پس از دیالیز به معنی بیماری های کلیوی به خوبی می رود؟ شما می دانید که دیالیز به عنوان یکی از جایگزینی کلیه، می تواند سطح کراتینین بالا توسط تخلیه سموم اضافی از خون را کاهش دهد. اما ما نمی توانیم بگوییم این بیماری است و یا نه می رود فقط توجه به سطح کراتینین، چرا که سطح کراتینین ممکن است بالا می رود دوباره پس از توقف دیالیز.
چگونه می توانیم بفهمیم بیماری است به خوبی می رود یا نه؟
همانطور که در بالا ذکر شد، ما نمی توانیم بگوییم این بیماری است به خوبی می رود یا نه فقط در سطح کراتینین بستگی دارد. شاخص مهم دیگر GFR است، که حساس تر از کراتینین.
شما می دانید که سطح کراتینین می تواند توسط عوامل بسیاری از اما سطح GFR می تواند عملکرد کلیه طور مستقیم نشان دهنده تحت تاثیر قرار، پس از آن در اندازه گیری عملکرد کلیه دقیق تر است. بنابراین اگر سطح GFR خود را از بهبود یافته است که به معنی بیماری خود را به خوبی می رود.
می توانید GFR با دیالیز بهبود یافته است؟
به رک و پوست کنده، دیالیز می تواند سطح GFR کمتر بهبود نمی بخشد. است که به دلیل دیالیز فقط یک جایگزینی کلیه است، می تواند جایگزین کلیه تخلیه سموم و مایعات اضافی از خون ما، اما می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر نیست. به این معنا که سطح GFR کمتر می تواند با دیالیز نمی شود بهبود یافته است.
همانطور که در بالا ذکر شد، دیالیز می تواند کلیه های آسیب دیده را تعمیر نیست، بنابراین هنگامی که بیماران قطع مصرف آن، کسانی که علائم مانند سطح کراتینین بالا ناشی از اختلال کلیه دوباره ظاهر شد. اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا خود را به طور دائم و معکوس بیماری کلیه، شما را به برخی درمان های جایگزین.
اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه کراتینین 5.2 به معنای در نارسایی کلیه و چگونه آن را درمان

چه کراتینین 5.2 یعنی در نارسایی کلیه و چگونه آن را درمان؟ من بیماری مزمن کلیه برای چندین سال و کراتینین من کنترل شده در یک سطح پایین تر در گذشته به دلیل رژیم غذایی سالم، اما آخرین آزمون را نشان می دهد که آن را تا افزایش به 5.2 در حال حاضر.
چه کراتینین 5.2 یعنی در نارسایی کلیه؟
سطح کراتینین شما است تا 5.2 است که به معنی بیماری خود را برای رفتن بدتر و در حال حاضر بیماری خود سقوط به نارسایی کلیه است. در درمانگاه، شما در حال حاضر در مرحله 4 بیماری کلیه، بدون کنترل خوب ممکن از دست دادن کنترل و می رود به مرحله نهایی بیماری کلیه است، که یک بیماری تهدید کننده زندگی.
چگونه برای درمان نارسایی کلیه؟
اگر شما از بسیاری از نشانه ها و عوارض در همان زمان رنج می برند، توصیه می کنیم شما را به دیالیز، که می تواند کمک به بهتر زندگی می کنید. البته که نه معنی است که شما هیچ گزینه های دیگر، طب چینی می تواند جایگزین خوبی از دیالیز است. با کمک طب چینی، سطح کراتینین بالا را می توان کاهش داد، حتی به سطح نرمال برگشت.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های معروف ترین چینی در درمان بیماری کلیه است، با کمک از این درمان، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی کنند. حتی برای کسانی که در نارسایی کلیه با کراتینین 5.2 می باشد، آن را نیز می توانید آنها را زندگی می کنند بهتر است بدون دیالیز یا پیوند کلیه کمک می کند.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه و یا کاهش سطح کراتینین بالا، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما در اینجا در حال انتظار به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید دارچین در درمان مزمن کلیه مورد استفاده Дисеасе

می توانید دارچین را در درمان بیماری مزمن کلیه استفاده می شود؟ به عنوان یک ادویه رایج، دارچین می تواند به عنوان یک داروی گیاهی استفاده می شود، آن را به یک سود کاهش سطح کراتینین و اوره. بعد اجازه دهید ما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن.
می توانید دارچین را در درمان بیماری مزمن کلیه استفاده می شود؟
با توجه به پژوهش، عمدتا تابعی از دارچین بهبود گردش خون، بزرگ عروقی خون و ترویج عرق. بنابراین این گیاهان برای افزایش اثر درمانی داروهای دیگر بسیار مفید است. با کمک این گیاهان، سطح کراتینین بالا را می توان به برخی از درجه کاهش داد.
حتی اگر، آن است که برای همه مناسب نیست. برای افراد مبتلا به لوپوس، دیابت، سرطان، سل، سندرم Clinacteric، بیماری مزمن کبدی، بیماری هموراژیک و غیره، همه آنها باید به جلوگیری از آن استفاده کنید.
از بالا ما می توانید که دارچین می تواند در درمان بیماری مزمن کلیوی استفاده می شود می دانم، اما اگر شما می خواهید برای کاهش کراتینین بالا به سطح نرمال تنها در یک یا دو نوع از گیاهان بستگی دارد کافی نیست، شما همچنین باید به دنبال کمک از نظام درمان.
چه نوع درمان برای درمان بیماری های کلیوی مفید است؟
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری کلیه می توانید سطح کراتینین بالا از طریق بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. در طول درمان، دکتر درمان های مختلف به همکاری با این درمان برای رسیدن به یک اثر درمانی بهتر ترتیب.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توان بیمار نارسایی کلیه جلوگیری از سردرد در طول دیالیز

چگونه می توان بیمار نارسایی کلیه در طی دیالیز جلوگیری از سردرد؟ شما می دانید دیالیز به عنوان یکی از درمان های رایج از نارسایی کلیه، آن را نیز برخی از عوارض جانبی را در حالی که از بین بردن آن علائم. بنابراین شما باید آن را قبل از مصرف آن را روشن می دانم.

چرا بیمار به دیالیز خواهد شدید سردرد؟

سندرم عدم تعادل دیالیز

این مورد اغلب در بیمارانی که دیالیز را در اولین بار خود را، و یا بیمارانی که قادر به دیالیز به طور منظم رخ می دهد را قبول نمی کند. قبل از مصرف دیالیز، سموم در خون همگن می باشد. سموم خارج از سلول است بسیار ساده تر از داخل به دفع می شود، و این باعث می شود که استحکام عدم تعادل بین سلول ها و خون است. سلول های خارج مایع را به سلول های تحت تابعی از فشار اسمزی، که باعث می شود که ادم سلول را وارد کنید، سپس بیماران سردرد.

فشار خون بالا

فشار خون بیمار به دیالیز پایدار نیست، و فشار خون بیشتر بیماران در روند دیالیز افزایش خواهد یافت، در نتیجه منجر به سردرد به راحتی.

عدم تعادل الکترولیت ها

عدم تعادل الکترولیت ها یک علامت شایع در دیالیز است. عدم تعادل فسفر و کلسیم، آلومینیوم و سم علل شایع سردرد می باشد.

چگونه برای از بین بردن سردرد شدید در طی دیالیز رخ داده است؟

اگر می خواهید به آن تسکین موثر، شما باید اقدامات مربوط با توجه به علل ایجاد کند.

برای سهولت سردرد ناشی از این نوع سندرم، هدایت دیالیز عقلانی یک روش موثر است.

فشار خون می توانید به حالت عادی بروید پس از استراحت خوب، و یا برخی از داروها فشار خون اگر بیمار دارای فشار خون بالا.

شما باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب برای تامین تغذیه به اندازه کافی به بدن است که برای حفظ تعادل الکترولیت ها مفید را.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کلیه راهنما بیمار بیماری زندگی می کنند

می توانید میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بیمار بیماری کمک کلیه دیگر زندگی می کنند؟ در واقع، این نوع درمان به عنوان بر نوآوری از طب سنتی چینی، آن را به ارث برده تمام مزایای استفاده از طب سنتی چینی، علاوه بر این، آن را موثر تر و امن تر از قبلی است. بنابراین این کار را انجام می تواند کمک به بیمار به بیماری کلیوی بهتر و طولانی تر با بهبود عملکرد کلیه زندگی می کنند.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی است، با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلول و بافت فضا و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه رسیدن به بهبود گردش خون میکرو کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بهبود عملکرد کلیه؟
با بهبود گردش خون میکرو کلیه و جلوگیری از روند فیبروز کلیوی، این درمان می تواند خسارات کلیه تعمیر کمک و جلوگیری از آنهایی که باقی مانده از تخریب بیشتر، و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه.
از بالا ما می دانیم که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به بیمار به بیماری کلیوی بهتر و طولانی تر با بهبود عملکرد کلیه زندگی می کنند. اگر شما علاقه مند در این درمان وجود و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند بیمار سلول های بنیادی راهنما نفروپاتی IgA خارج شدن از دیالیز

می تواند سلول های بنیادی کمک نفروپاتی IgA بیمار از دیالیز را دریافت کنم؟ مشخص شده است که دیالیز رایج ترین راه برای از بین بردن کسانی که علائم ناشی از نارسایی کلیه است، اما آن را نیز به برخی از عوارض جانبی را، چه چیزی بیشتر، می تواند مشکلات را حل نمی کلیه را تشکیل می دهند علت زمینه ای آن است. بنابراین بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به دنبال برخی از درمان های جایگزین دیگر.
می تواند سلول های بنیادی دریافت کمک نفروپاتی IgA بیمار دیالیز خلاص شدن از شر؟
سلول های بنیادی یک نوع درمان که با هدف اختلال سیستم ایمنی صحیح است و نفروپاتی IgA یکی از بیماری مصونیت است که با رسوب کمپلکسهای ایمنی در کلیه ایجاد می شود، به طوری که سلول های بنیادی اثر خوب در درمان این بیماری است. با کمک از این درمان، افرادی که تحت درمان با دیالیز می توانید از شر آن را دریافت با این بیماری به خوبی می رود.
چگونه می توان سلول های بنیادی دریافت کمک نفروپاتی IgA بیمار دیالیز خلاص شدن از شر؟
در این روش درمانی یک درمان علمی و سیستمیک شامل 6 مرحله --- تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی بدن، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی است. توسط کسانی که شش مرحله، این درمان می تواند اختلال کلیه با اصلاح اختلال ایمنی بازگرداند.
همکاری با درمان های دیگر، این درمان می تواند کمک به غلظت IgA نفروپاتی بیمار بهتر زندگی می کنند بدون دیالیز یا پیوند. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا دیالیز مفید برای بیمار بیماری کلیه با کراتینین 4.5

من سن پدر 75years، او تحت درمان با دیالیز با سطح کراتینین 4.5. لطفا پیشنهاد دیالیز مفید است؟ در واقع، ما نمی توانیم بگوییم که چگونه بسیاری از دیالیز باید بیمار را قبل از ما می دانیم وضعیت خود روشن است. هنگامی که دکتر ترتیب طرح دیالیز، آنها آن را با توجه به سن بیمار، وزن، سطح کراتینین و بسیاری از عوامل دیگر را. است که می گویند که چگونه بسیاری از دیالیز باید بیمار را بسته به شرایط خود را دارند.
دیالیز چیست؟
دیالیز درمان که برون سپاری می عملکردهای کلیه های شکست خورده است. این است که اغلب مورد نیاز، زمانی که یکی توسعه ESRD (مرحله نهایی بیماری کلیه) و در زمان، قبلا در یک 85 تا 90 درصد عملکرد کلیه از دست داد. درمان قادر به نگه داشتن تعادل بدنتان را از کلیه های آسیب دیده خود را می تواند کار خود را به خوبی انجام نمی باشد:
مواد زائد را برداشت، سموم و آب اضافی از خون
تنظیم الکترولیت
فشار خون را در چک
ترشح برخی از استروئیدها
به غیر از آخرین تابعی است که دیالیز نمی تواند به دست، به استراحت می تواند به خوبی انجام می شود.
می تواند کمک به بیمار کلیوی با سطح کراتینین بالا زندگی می کنند بهتر دیالیزی؟
در واقع، بله، اگر بیماران دیالیزی می توانند کافی، اما آنها نیز آسیب خواهد دید برخی از عوارض این درمان به ارمغان بیاورد. و اگر مردم می توانند دیالیز کافی دریافت نمی کنند، آنها ممکن است عوارض بیشتری رنج می برند. این یکی از دلایلی است که چرا بیمار بیماری کلیوی می خواهید برای جلوگیری و یا خلاص شدن از شر دیالیز است.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه کراتینین 2.16 دلالت دارد در بیماری مزمن کلیه

چه 2.16 سطح کراتینین دلالت دارد در بیماری مزمن کلیه؟ سطح کراتینین به عنوان یکی از شاخص بیماری های کلیوی، آن است که حساسیت کمتری نسبت به GFR، تنها پس از عملکرد کلیه را تا 50 درصد آن افزایش خواهد یافت. است که می گویند یک بار سطح کراتینین می رود برای افزایش که نشان می دهد که کلیه ها در برخی از درجه آسیب دیده است.
چه 2.16umol کراتینین / l نشان میدهد در بیماری های کلیوی؟
در درمانگاه، کراتینین 2.16umol / l در مرحله 3 بیماری کلیه، تشکیل این سطح می توانیم بدانیم که کلیه حدودی آسیب دیده است و در آنجا فقط سمت چپ نیمه عمری کمتر از کلیه ها به طور معمول می تواند کار کند. به طوری که تقاضا بیمار به اقدامات فورا برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود.
چگونه برای جلوگیری از سطح کراتینین بالا می رود بالا؟
اول، شما باید یک برنامه رژیم غذایی با کمک متخصص تغذیه از شما این است که برای از بین بردن حجم کار از کلیه ها مفید برای جلوگیری از آنها را از آسیب بیشتر را، در نتیجه.
با این حال، تنها در رژیم غذایی بستگی دارد می تواند پیشرفت این بیماری را متوقف کند. نکته کلیدی برای جلوگیری از این بیماری می رود بدتر درمان مناسب است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری داروهای سنتی گیاه چینی اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی، می تواند علائم و نشانه های بیماری های کلیوی مانند سطح کراتینین بالا از طریق بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. با کمک این درمان، بیمار با بیماری کلیوی کراتینین 2.16uml / L می تواند یک فرصت برای مانند یک فرد عادی زندگی کنند.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر در مورد هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند افزایش سطح ناگهان 6-7.3 کراتینین

می تواند افزایش سطح ناگهان 6-7.3 کراتینین؟ در واقع، سطح کراتینین ممکن است به سطح بالا در یک زمان کوتاه افزایش دهد، بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید با توجه به بالا آن پرداخت.

می تواند کراتینین سطح افزایش ناگهان 6-7.3؟

کراتینین یکی از شاخص های قابل توجهی از disease.Creatinine کلیه زائد سوخت و ساز بدن ما است، آن را دارای دو دسترسی، یکی محصول کراتین است که در عضلات موجود است، دسترسی دیگر از مواد غذایی به خصوص گوشت است. به عنوان یک نوع از زباله، کراتینین نیاز به خارج از بدن توسط کلیه برداشته شود. بنابراین کراتینین است که نزدیک به توابع کلیوی مرتبط است. تنها عملکرد کلیه را کاهش می دهد که سطح کراتینین خواهد شد به طور ناگهانی افزایش یافته است. کراتینین 6 مرحله جدی است که نزدیک به شرایط دیالیز است. با سطح کراتینین بالا، عوارض بسیاری را در سایر علائم زیر است. اگر کراتینین 6 در حال افزایش است به 7.3 به طور ناگهانی، آن را نیز به از دست دادن توابع کلیوی اشاره دارد. بدون اقدامات مناسب، بیماران کراتینین بالا خواهد بود مجبور به شرایط دیالیز یا پیوند کلیه است که بسیار گران است.

چگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی؟

رژیم غذایی

ما بهتر می خواهم که کمتر گوشت در نتیجه تسکین مسئولیت سنگینی را بر کلیه و کلیه را می توان به موقع محافظت می شود.

درمان کلیه

طب میکرو چینی Osmotehrapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی را کاهش می دهد کراتینین در دیدگاه های زیر است:

گسترش عروق خونی

گسترش عروق خونی خون و اکسیژن به اندازه کافی برای کلیه بنابراین حفاظت از توابع باقی مانده کلیه فراهم می کند.

بین بردن حالت سکون

خون به طور جدی آلوده به عنوان خسارت های کلیه برای while.The فعال داروهای چینی در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است تابع از بین بردن حالت سکون از جمله کراتینین از بدن است.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotehrapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله بیماری کلیوی 4 با عملکرد کلیه 19 چگونه به طولانی شدن امید به زندگی

اگر من در مرحله 4 CKD هستم و تصمیم به درمان نیست، چه مدت طول عمر من است؟ چگونه آن را طولانی تر؟ عملکرد کلیه من در 19 درصد است. "

معمولا، بیمار بیماری کلیه عملکرد کلیه خواهد شد 5 درصد در سال کاهش، بنابراین در چنین راهی، کلیه های شما خواهد عملکرد کاملا در 4 سال از دست داد. اما شما در حال حاضر در مرحله نهایی بیماری کلیوی، علاوه بر این، عوارض و نشانه های نارسایی کلیه دانه خواهد شد تا دانه. بدون درمان، عملکرد کلیه شما در سرعت بیشتری کاهش یابد، که این است که می گویند شما ممکن است عملکرد کلیه خود را در کمتر از 4 سال حتی بیش از یک سال از دست داده،.

با این حال، اگر شما را درمان فعال، عملکرد کلیه های شما می تواند تا حدی بهبود یافته است، سپس شما می توانید یک زندگی طولانی تر و با کیفیت داشته باشند.

چه نوع درمان می تواند امید به زندگی بیمار را طولانی؟

دیالیز و پیوند کلیه، دو درمان رایج برای نارسایی کلیه، هر یک از آنها می تواند کمک به مردم بهتر و طولانی تر زندگی می کنند.

به جز این دو درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و دیگر طب چینی نیز می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه طولانی تر و بهتر زندگی می کنند. چه چیزی بیشتر، کسانی که درمان می تواند مشکلات کلیوی از علل آن را حل کند.

بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما نباید تسلیم، حتی به شما یک بیمار با بیماری کلیوی تنها 19٪ عملکرد کلیه می باشد.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان بیماری های کلیه و کاهش سطح کراتینین بالا

چگونه برای درمان بیماری کلیه و کاهش سطح کراتینین بالا؟ همانطور که می دانید، دلایل بسیاری را به علت آسیب کلیه وجود دارد، اولا ما باید برای پیدا کردن و علت تایید و سپس بیمار را درمان هدفمند در جهت حذف علت و سپس ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه. همانطور که برای سطح کراتینین بالا، آن را پایین خواهد رفت به تدریج تنها زمانی که عملکرد کلیه خود بیمار دریافت دوباره بازسازی شد. بنابراین من توصیه می کنند که بیمار برای دریافت درمان بهبود کلیه سیستمیک.
درمان سیستمیک برای بیماری های کلیوی چیست؟
درمان سیستمیک شناخته شده ترین هفت TCM درمان است، هفت روش های درمانی مختلف در آن وجود دارد و هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری کلیه است. همکاری با یکدیگر، آن درمان می تواند کمک به بیمارانی که در مراحل اولیه هستند مانند یک فرد عادی زندگی می کنند. اگر بیمار کردم تا بیماری پیشرفته کلیه آنها همچنین می توانند فرصتی برای یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه دریافت کنید.
هفت درمان داغ فشرده سازی درمانی، حمام درمانی پا، دایره درمانی، حمام درمانی کامل، Moxibustion درمانی، پزشکی درمان خوراکی چینی و انما درمان. همه از آنها به عملکرد گردش خون ترویج و برای زدودن سموم از بدن مفید هستند.
علاوه بر این، فشرده سازی درمان جدید است که همچنین به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده، آن را تا اثر قابل توجه در درمان بیماری کلیه است. با کمک از این درمان، بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و محافظت از آسیب بیشتر است. بنابراین عملکرد کلیه را می توان به تدریج بهبود یافته است.
اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید دکتر ما در واتساپ / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فسفر بالا در نارسایی کلیه می شود درد چگونه آن را درمان

فسفر بالا در کلیه شکست علت درد چگونه آن را درمان کنیم؟ مشخص شده است که، به عنوان بیماری کلیوی توسعه یافته، بسیاری از نشانه ها و عوارض یک به یک رخ خواهد داد. و بیمار نارسایی کلیه مختلف ممکن است نشانه های متفاوت رنج می برند.
چرا بالا فسفر در نارسایی کلیه می شود درد؟
شما می دانید، کلیه نگه می دارد تعادل فسفر و کلسیم است. آن را برای بدن ما به فسفر خاص مصرف پایدار است. فسفر بیش از حد خواهد شد خارج از بدن در قالب ادرار خارج شده است. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، کلیه است دشوار برای تکمیل تابع تعادل می باشد. بنابراین بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از فسفر بالا رنج می برند. هنگامی که سپرده فسفر در بدن ما، بدن ما شروع به جذب کلسیم دشوار است. بدون کلسیم کافی، بدن ما کلسیم از استخوان دریافت کنید. هنگامی که استخوان کوتاه از کلسیم است، احساس درد در نارسایی کلیه رخ می دهد.
چگونه برای درمان بالا فسفر در نارسایی کلیه؟
رژیم غذایی
بیماران مبتلا به نارسایی کلیه بهتر به دور از مواد غذایی با فسفر مانند میگو می باشد.
درمان کلیه
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بر داروهای چینی است. داروهای چینی دارای سابقه طولانی در درمان بیماری های کلیوی از دیدگاه ریشه. طب چینی فعال در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy حذف استاز جمله فسفر، سیستم خون، تعمیرات آسیب کلیوی تنظیم و بهبود عملکرد کلیه. در این روش درمانی فسفر در وهله اول در نتیجه reliving علائم جدی در نارسایی کلیه حذف می کند. در همان زمان، داروهای چینی فعال تغذیه برای کلیه خود بازیابی و بازسازی خود ارائه می کنند. به عنوان عملکرد کلیه ها بهبود یافته است، احساس درد در نارسایی کلیه ناشی از فسفر بالا خواهد بود به طور موثر کنترل می شود.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherpay یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 1302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا سرکه مفید در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک

آیا سرکه برای بیماری کلیه پلی کیستیک مفید است؟ PKD یک بیماری ژنتیکی است کلیه، آن را به آسیب های جدی کلیوی اشاره دارد. به منظور درمان آن، بیمار برای کنترل رژیم غذایی خود در حالی که درمان.
آیا سرکه برای بیماری کلیه پلی کیستیک مفید است؟
سرکه برای درمان خستگی مفید است. با استراحت خوب، بیماران مبتلا به PKD می تواند به خوبی درمان می شود.
سرکه می تواند سرد، اجتناب کنند.
سرد یک عامل خطرناک برای تشدید شرایط کلیوی است. بنابراین سرکه یک دستیار برای کنترل پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک است.
فشار خون بالا به خوبی نگه می دارد با کمک سرکه.
فشار خون بالا نقش مهمی به بدتر شدن شرایط کلیه است. فشار خون بالا خواهد به کلیه در یک بیماری جدی منجر شود.
بهبود اشتها
بسیاری از بیماران مبتلا به PKD داشته اشتها در نتیجه منجر به کمبود انرژی و پروتئین. داشتن سرکه برای بهبود اشتها مفید است.
بهبود ایمنی
با بهبود اشتها، ما مواد غذایی بسیاری از مصرف در نتیجه ارائه مواد اولیه برای بازسازی سیستم ایمنی بدن و حفاظت از عملکرد کلیه.
با کمک سرکه، شرایط PKD بیمار می تواند بهبود یافته زیادی. درمان PKD به معنی جستجو برای درمان مناسب است.
چگونه برای درمان PKD؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بر داروهای چینی بر اساس، آن را تا اثر قابل توجه در درمان PKD. داروهای چینی دارای سابقه طولانی در درمان بیماری های کلیوی از دیدگاه ریشه. طب چینی فعال در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy حذف استاز جمله کراتینین، سیستم خون، تعمیرات آسیب کلیوی تنظیم و بهبود عملکرد کلیه. در این روش درمانی را حذف کراتینین در وهله اول در نتیجه reliving علائم جدی در PKD. در همان زمان، داروهای چینی فعال ارائه تغذیه برای کلیه خود بهبود و عملکرد کلیه self-regeneration.As بهبود یافته، PKD خواهد شد به طور موثر کنترل می شود.
اگر شما علاقه مند در ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می باشد و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

افزایش سطح کراتینین 3.3-10.6 در نفروپاتی دیابت چگونه به آن را درمان

سطح کراتینین افزایش 3.3-10.6 در نفروپاتی دیابت چگونه آن را درمان؟ در این مقاله من به شما دلایل و درمان از هم جدا را، امیدواریم که آن را می توانید به شما کمک کند به درمان بیماری خود را.
چرا کراتینین سطح را افزایش می دهد 3.3-10.6 به سرعت در حال؟
دیده از وضعیت بیماری بیمار و تاریخچه پزشکی، سطح کراتینین سرم را به سرعت رفت تا 10.6 از 3.3، این نوع از ارتفاع SHARP کراتینین در یک دوره کوتاه است به درستی به دلیل برخی از عوامل تشدید حاد که آسیب کلیوی خود. با این حال، علت ریشه ای بیماری مزمن کلیه خود شده است نه رد، و همچنین با توجه به مدت طولانی آسیب کلیوی، برخی از سلول های ذاتی کلیه خود را به طور کامل عملکرد خود را از دست، برخی از سلول های کلیه خود را در یک حالت ثابت از باقی مانده است در حال آسیب دیده که نمی تواند درست کار دیگر.
چگونه آن را درمان کنیم؟
1. برای جلوگیری از خستگی، سرد و یا هر عفونت فقط در مورد که آسیب کلیوی خود دوباره از آن تشدید می شود.
قند خون 2. کنترل و فشار خون نیز، کنترل قند خون ناشتا باید زیر 6.1 و 2 ساعت پس از صرف غذا باید کنترل قند زیر کنترل فشار خون 10. باید 130 / 80mmHg یا کمتر باشد. از آنجا که این به آسیب عملکرد کلیه خود را ادامه خواهد داد.
3. قبول درمان بهبود عملکرد کلیه سیستمیک و professioanl، تا که به محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده و همچنین تعمیر سلول های کلیوی آسیب دیده خود، که عملکرد کلی کلیه خود را بهبود بخشد و کاهش کراتینین خود را به محدوده امن، که در راه ریشه به او کمک کند است دور از دیالیز. از آنجا که در حال حاضر خود را کراتینین بسیار بالا نیست اما به عنوان بیمار به دیابت از آن شده است سطح خطرناک برای دیالیز، درمان را در زمان، بنابراین بسیار مهم و فوری برای او است به طوری که او هنوز هم می تواند جلوگیری از دیالیز.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابت، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید کلیه بیمار شکست زندگی خوب با کلیه پیوند

می تواند بیمار نارسایی کلیه خوبی زندگی می کنند با کلیه پیوندی؟ این سوال این است که با بسیاری از بیماری کلیوی بیمار که در حال رفتن به پیوند کلیه در ارتباط است. در واقع، وضعیت متفاوت از فردی به فرد است، زیرا عوامل ممکن است، عمر پیوند کلیه را تحت تاثیر قرار وجود دارد.

چه مدت می تواند پیوند کلیه است؟

این عوامل ممکن است در، مانند سن بیمار، وضعیت بیماری خاصی بستگی دارد، که آیا عملیات موفقیت آمیز است، درجه همسان از اهدا کلیه، رد، و در در.

به طور متوسط، ترین پیوند کلیه در جایی بین 10 و 12 سال به طول انجامد. تعداد گروه را به نشان طول عمر کلیه پیوندی برای مرجع شما وجود دارد. بر اساس این گزارش از کنفرانس پیوند عضو در سال 2008، بیش از 90٪ است که از آن خواهد شد در سال کار بعد از عمل. 90٪ شانس است که آن را پنج سال پس از پیوند گذشته؛ 60٪ تا 80٪ شانس که آن ده سال پس از عمل جراحی به کار خواهد کرد. در واقع، در مقایسه با میزان بقای پیوند کلیه است، بیماران می توانند زندگی طولانی تر زندگی می کنند. اما برای تمام بیمارانی که تحت عمل، در معرض خطر خاص زندگی است که می تواند طول عمر خود را تحت تاثیر قرار دهد.

آیا درمانی دیگر می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه دیگر زندگی می کنند وجود دارد؟

همراه با توسعه فن آوری های پزشکی، پیوند کلیه یا دیالیز است که دیگر تنها درمان نارسایی کلیه. بر اساس طب سنتی چینی (TCM)، ما استفاده از طب میکرو چینی Osmotherpy برای تعمیر آسیب کلیوی و حفظ عملکرد کلیوی از طریق تنظیم سیستم ایمنی بدن و تخلیه مواد زائد و سموم اضافی در بدن است. علاوه بر این، ما همچنین برخی دستیار درمان مانند ترکیب مای-کانگ، دارو حمام، حمام پا برای تقویت اثر درمانی استفاده کنید.

اگر هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه شما می توانید به ما پیام بگذارید نیاز دارید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به کاهش کراتینین بالا در بیماری های کلیه

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی؟ سطح کراتینین بالا یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی است، بنابراین راه هایی برای کاهش آن است که با بسیاری از بیماری کلیوی بیمار مرتبط است. در زیر به شما خواهد شد جزئیات بیشتر در مورد آن را یاد بگیریم.

چرا سطح کراتینین در بیماری های کلیوی را افزایش می دهد؟

شما می دانید که یکی از نقش مهم کلیه است برای تخلیه مواد زائد اضافی از بدن پس یک بار کلیه ها آسیب می بینند کسانی که ضایعات و سموم اضافی در خون تجمع می یابد و سطح کراتینین بالا است در طول این زمان شکل گرفته است.

یکی دیگر از دلایل ممکن است با مصرف بالای پروتئین در یک زمان کوتاه در ارتباط است، بنابراین کلیه می توانید آن را تخلیه نمی موقع.

علاوه بر این، بیماری های کوچک مانند سرماخوردگی و تب نیز شاید با سطح کراتینین بالا همراه است، به همین دلیل است که دکتر از شما می خواهد به انجام یکی دیگر از تست پس از 3 ماه می باشد.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی؟

از بالا ما می دانیم که بسیاری از عوامل هستند که می تواند به سطح کراتینین بالا منجر شود، بنابراین شما باید اقداماتی را برای کاهش آن متناظر را.

اگر سطح کراتینین بالا خود را با بیماری کلیوی ایجاد می شود، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی باید به شما کمک کند سطح کراتینین بالا بدون آسیب را بیشتر به کلیه ها و دیگر ارگان های پایین تر است.

مهم نیست که چقدر، دانستن علل سطح کراتینین بالا برای کاهش آن کمک می کنند، بنابراین شما باید با دکتر خود ارتباط برقرار و پیدا کردن علل آن را قبل از انجام اقدامات.

اگر شما هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا و یا درمان بیماری های کلیوی نیاز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان نفروپاتی IgA با آرتریت نقرسی

چگونه برای درمان نفروپاتی IgA با نقرسی آرتروز؟ شما می دانید که آرتریت نقرسی علائم نقرس است، آن است که توسط متابولیسم غیر طبیعی از پورین و عدم تعادل ترشح اسید اوریک ایجاد می شود. اگر می خواهید برای درمان آن، شما بهتر است برخی از روش سیستماتیک را.
چرا مردم مبتلا به نفروپاتی IgA خواهد آرتریت نقرسی را دریافت کنم؟
شما می دانید که آرتریت نقرسی علائم نقرس است، آن است که توسط متابولیسم غیر طبیعی از پورین و عدم تعادل ترشح اسید اوریک ایجاد می شود.
تحت شرایط عادی، کلیه ها خواهد شد پورین اضافی و اسید اوریک از بدن خارج تخلیه. پس از کلیه های آسیب دیده که آنها نمی توانند موثر کار می کرد، به طوری که مواد زائد اضافی مانند پورین و اسید اوریک در بدن انباشته خواهد شد، موجب بسیاری از علائم دیگر، از جمله آرتریت نقرسی.
چگونه برای درمان آرتریت نقرسی در نفروپاتی IgA؟
همانطور که ما در آغاز اشاره شد، تنها در داروهای بستگی دارد می تواند این مشکل را حل نمی کند کاملا، تا مردم مجبور به درخواست کمک از درمان است.
سلول های بنیادی به عنوان یکی از درمان های منحصر به فرد دارای اثر قابل توجهی در درمان بیماری ایمنی. بیماری های کلیوی مانند سندرم نفروتیک، نفروپاتی IgA در، نفریت لوپوس و نفریت پورپورا توسط رسوب کمپلکسهای ایمنی در کلیه ایجاد می شود، همه آنها متعلق به بیماری ایمنی. بنابراین برای افراد مبتلا به این نوع از بیماری، آنها می توانند سلول های بنیادی به عنوان درمان که می تواند آن بیماری های 6 مرحله --- تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی بدن، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی درمان را انتخاب کنید.
اگر شما علاقه مند در سلول های بنیادی هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به درمان جوش های پوستی در بیماری های کلیه با 12٪ عملکرد کلیه

چگونه به درمان جوش های پوستی در بیماری های کلیوی با 12٪ عملکرد کلیه؟ شما می دانید، برای بیماران مبتلا به 12 درصد عملکرد کلیه آنها در مرحله 5 بیماری کلیه، که آن هم به عنوان ارومیه شناخته شده است. در این مرحله، بسیاری از علائم خواهد یکی پس از دیگری ظاهر شد. خارش پوست یکی از پوست مشکل روی حیله و تزویر است که به ارمغان می آورد مشکل برای زندگی بیمار است.
چگونه می توان بیماری های کلیوی القاء راش پوستی؟
بسیاری از بیماران فکر می کنم که ما تنها مشکلات کلیوی دارند و ما نمی بافت پوست ندارد. در اینجا ما با عرض پوزش به شما بگویم مشکلات کلیوی در واقع به مشکلات پوستی مرتبط هستند. 12٪ توابع کلیه نتواند به حفظ تعادل فسفر و کلسیم به عنوان آنها معمولا انجام دهد. فسفر بیش از حد خواهد شد در بدن ما انباشته در نتیجه منجر به رسوب بر روی پوست surface.Therefore بثورات پوستی ایجاد می شود.
چگونه به درمان جوش های پوستی در بیماری های کلیوی؟
بیماران می خواهیم که آنها را پزشکان برخی از داروها به زنده راش پوستی می دهد. آنها ممکن است احساس برای مدتی و خارش پوست عود بهتر است. به نظر من، ما تمرکز بهتر در چشم انداز ریشه می خواهم برای بهبود عملکرد کلیه، هر دو رژیم غذایی و درمان برای رسیدن به این هدف کمک می کنند، اما درمان نقش کلیدی ایفا می کند.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy معروف به عنوان اثر خود را و موارد موفق است. پزشکی فعال چینی در میکرو چینی Osmotherapy پزشکی این نسخهها کار در BL 23 طحالی در نتیجه reliving آسیب کلیوی و دوره نقاهت توابع کلیوی. در همین حال آن را نیز حذف استاز جمله فسفر در نتیجه reliving بثورات پوستی.
اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

13٪ عملکرد کلیه در ESRD می توانید آن را بهبود

13٪ عملکرد کلیه در ESRD می توانید آن را اصلاح شود؟ مشخص شده است که، بالاتر از عملکرد کلیه است، بیشتر شانس است آن را بهبود بخشد. بیمار با 13٪ عملکرد کلیه، آنها ممکن است زمان بیشتری برای بهبود آن را.
چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه در ESRD؟
شما می دانید، پس از بیماری وارد ESRD بسیاری از علائم ظاهر خواهد شد، که زندگی بیمار را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار خواهد داد. تنها عملکرد کلیه کنید بهبود یافته است، علائم ناشی از اختلال کلیوی را می توان از ریشه آن برطرف و می تواند بیماری را به خوبی می رود.
همانطور که برای راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه، من می خواهم به طب میکرو چینی Osmotherpay توصیه به شما. این نوع از نرم افزار های خارجی بر اساس طب سنتی گیاه چینی است، با طب غربی و دیگر برجسته طب چینی همکاری، می تواند مشکل کلیوی از علل آن را حل کند.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند در هر فصل و هر آب و هوا استفاده می شود، بنابراین شما نیاز به در نظر گرفتن عوامل زیست محیطی نیست. چه چیزی بیشتر، آن را آسان به جذب شود. تحقیقات نشان می دهد که 65٪ ترکیبات موجود در آن می تواند به ضایعه کلیه مستقیم دریافت کنید. با کمک این درمان، توابع کمتر کلیه را می توان با تعمیر کلیه های آسیب دیده بهبود یافته است.
علاوه بر این، بیماری کلیوی بیمار همچنین باید مطمئن یک رژیم غذایی مناسب با توجه به شرایط بیماری خود، که برای حفاظت از کلیه ها را از تخریب بیشتر مفید است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherpay یا نیاز به هر گونه کمک در درمان مرحله نهایی بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای حل مشکل خواب در بیماری مزمن کلیه

چگونه برای حل مشکل خواب در بیماری مزمن کلیه؟ بیماری مزمن کلیه یک بیماری پیشرونده است، به عنوان بیماری توسعه یافته آن را منجر به بسیاری از علائم که ممکن است کیفیت زندگی بیمار زیادی تاثیر می گذارد.
مشکل چگونه خواب در بیماری مزمن کلیه رخ می دهد؟
بسیاری از بیماران دارای دانش گسترده ای در مورد بیماری مزمن کلیه. بدون درمان به موقع و به طور موثر، بیماران CKD ممکن است به بیماری کلیوی end-stage را وارد کنید. اگر بیماران در این مرحله هستند، آنها را مجبور به پذیرفته شود دیالیز یا پیوند کلیه. اگر آنها پیوند کلیه را انتخاب کنید، آن سخت است برای آنها برای کلیه مناسب صبر کنید. اگر آنها دیالیز را انتخاب کنید، در نتیجه عوارض ناشی از آوردن مشکلات بیشتری برای خانواده های آنها را دنبال کنید. بنابراین آنها فشار سنگین و مشکل خواب. بدون خواب کمتر، بیماران CKD از شرایط شدید کلیوی رنج می برند.
چگونه برای حل مشکل خواب در بیماری مزمن کلیه؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نوآوری از طب سنتی چینی است، آن را می شود از معایب طب سنتی چینی را از شر و منافع نگه می دارد. داروهای چینی از طریق طحالی خاص با دستیار دستگاه اسمز به کلیه وارد کنید. اثربخشی و کارایی آن توسط بسیاری از موارد موفقیت آمیز بوده است.
تصفیه خون یکی دیگر از درمان های در درمان بیماری های کلیوی است. همکاری با طب میکرو چینی Osmotherapy، می تواند خود بازیابی و بازسازی خود محیط بهتری برای کلیه ارائه می کنند. به عنوان بیماری کلیوی به خوبی می رود، تمام کسانی که علائم ناشی از آن را به تدریج ناپدید خواهد شد.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیه با GFR 46 چگونه به توقف آسیب بیشتر به کلیه

بیماری های کلیوی با GFR 46 چگونه برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه؟ در واقع، این دو پرسش با بسیاری از مردم که در وضعیت مشابه می همراه است. زیر من به شما برخی از اطلاعات در مورد چگونه برای جلوگیری از صدمه به کلیه ها و بهبود سطح GFR، امید آن می تواند کمک به بهتر زندگی می کنند به شما بدهد.

چگونه برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها؟

آن شناخته شده است که رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی ایفا می کند، بنابراین اگر شما می خواهید برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها شما باید یک رژیم غذایی کلیه دوستانه اول را. سپس برخی از درمان مناسب، مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی که می تواند کمک به حل مشکل کلیه بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را.

چگونه به منظور بهبود سطح GFR کمتر؟

شما می دانید که سطح پایین تر GFR به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین تا زمانی که شما می توانید به اختلال کلیه اصلاح شما می توانید یک فرصت برای بهبود سطح GFR کمتر داشته باشد.

همانطور که در بالا پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ذکر شده می توانید مشکل کلیوی بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را حل کند، پس از آن یکی از راه های خوب برای بهبود سطح GFR کمتر است. همکاری با طب غربی، این درمان می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از تخریب بیشتر، در نتیجه به عقب بیماری کلیوی از علل آن است.

برای بیماران مبتلا به کراتینین 2.6 آنها شانس بزرگ برای بهبود سطح GFR کمتر داشته باشد، چرا که آنها در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه و کلیه های آسیب دیده اند نه چندان جدی، پس با درمان به موقع، می توان آن را معکوس شود.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هر درمان طبیعی برای کیست های کلیه وجود دارد

آیا درمان طبیعی برای کیست های کلیه وجود دارد؟ روش پزشکی رایج برای کیست های کلیه به انجام یک روش جراحی به نام لاپاراسکوپی، که از طریق سی تی اسکن تخلیه کیست مایع. با این حال ظاهر کیست اغلب بیش از چند سال رخ می دهد، تا مردم به دنبال برخی از راه های طبیعی برای کوچک شدن کیست و مهار آنها را از عود دوباره.

چرا بیماران مبتلا به کیست کلیه مشتاق به درمان آن است؟

کیست کلیه مایع خوش خیم کیسه کوچک پر که unharmful به بدن هستند. با این حال، یک گروه از بیماران ممکن است از اختلال عملکرد کلیه را تجربه و رنج می برند برخی از علائم رایج این بیماری کیست های کلیه مانند خون در ادرار، فشار خون بالا وجود دارد، افزایش اندازه شکم، درد پهلو یا پشت و کلیه مکرر و یا عفونت های دستگاه ادراری. بنابراین افراد مبتلا به کیست کلیه مشتاق به درمان آن می باشد.

درمان طبیعی برای کیست های کلیه چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می توان برای کاهش فعالیت سلول های پوشش، که می تواند نسل از مایع کیست را کاهش می دهد، افزایش نفوذپذیری دیواره کیست و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی دیواره کیست، در نتیجه مایع کیست خواهد شد باز جذب و در نهایت فیلتر شود. در این روش، کیست در کلیه را می توان کاهش یافت و مهار بدون آسیب بیشتر به کلیه ها و یا دیگر اندام را.

به جز درمان، بیمار با کیست های کلیه همچنین باید یک رژیم غذایی مناسب با توجه به شرایط خود کنند.

اگر شما سوال دیگر در مورد درمان کیست کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا فشار خون پس از دیالیز بالا نگه می دارد و چگونه آن را درمان

چرا فشار خون بالا پس از دیالیز نگه می دارد و چگونه آن را درمان کنیم؟ در واقع، بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است چیزهایی مثل این تجربه، فشار خون بالا و یا سطح کراتینین بالا پس از دیالیز، اما تعداد کمی از آنها به دلایل دانم.
چرا فشار خون بالا نگه می دارد پس از دیالیز؟
دلیل این که چرا فشار خون بالا نگه می دارد بالا می تواند مختلف، از جمله:
1. افزایش حجم خون.
2. افزایش ترشح رنین آنژیوتانسین و.
3. استفاده از اریتروپویتین (EPO).
4. ایجاد مواد وازواکتیو.
بنابراین هنگامی که شما فشار خون بالا پس از دیالیز کردم، شما بهتر است بگویید دکتر خود را بلافاصله که برای درمان بیماری خود کمک کننده است.
فشار خون بعد از دیالیز بالا نگه می دارد چگونه آن را درمان؟
راه معمول است برای پیدا کردن علل آن و انجام برخی از اقدامات مربوطه را با کمک از دکتر خود، یکدیگر است برای پیدا کردن برخی از درمان های جایگزین دیالیز، می تواند کمک بهتر و بدون دیالیز شما زندگی می کنند. در اینجا من میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به شما، که یک ترکیب کاملی از طب چینی و طب غربی را توصیه کند. با کمک این درمان، فشار خون بالا و سایر علایم را می توان به خوبی با عملکرد کلیه را بهبود کنترل می شود.
اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا کم خونی شدید بیمار بیماری های کلیوی با کراتینین 8.1

آیا کم خونی شدید بیمار بیماری های کلیوی با کراتینین 8.1؟ در واقع، برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی با کراتینین 8.1 که در بیماری کلیوی end مرحله هستند، به طوری که آنها بسیار آسان است به رنج می برند درد و علائم دیگر.
آیا کم خونی شدید برای کراتینین 8.1 بیماران؟
در درمانگاه، کراتینین از نزدیک مربوط به عملکرد کلیه است. بالاتر سطح کراتینین است، کمتر از توابع کلیوی هستند. کراتینین دارای دو منابع، که عضلات و مواد غذایی می باشد. به عنوان عضلات پایدار است، کراتینین می ایستد هنوز با کلیه سالم است. بنابراین اگر کراتینین نگه می دارد در سطح بالا برای یک مدت طولانی، کلیه شما قطعا آسیب دیده است. کراتینین 8.1 واقعا بالا برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است. با سطح کراتینین بالا، کلیه طور جدی آسیب دیده در نتیجه مؤثر بر سیستم تشکیل دهنده خون به عنوان تولید کلیه کمتر EPO. با کمتر EPO، خون تشکیل شده است کمتر در نتیجه ساخت سیستم در کوتاه مدت بدن ما از خون منجر به کم خونی. اگر کلیه کوتاه از خون و اکسیژن برای مدت زمان طولانی است، عملکرد کلیه را حفظ کاهش تا زمانی که کمتر و کمتر باقی می ماند. بیماری های کلیوی سریع پیشرفت می کند. زندگی شما را تهدید خواهد شد.
چگونه برای درمان بیماری های کلیوی؟
برجسته میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که به بهبود عملکرد کلیه در نتیجه کم خونی reliving بدون عوارض جانبی کمتری دارند. این اقدامات از دیدگاه ریشه است که به طور کامل از داروهای غربی متفاوت طول می کشد. میکرو چینی داروها از داروهای فعال چینی است که توسط herbals چینی پردازش تشکیل شده است. herbals چینی معروف در جهان هستند و ارزشمند هستند. در پزشکی میرو-چینی Osmotherapy ما، herbals چینی به طور کامل با کمک دستگاه اسمز منجر به قیمت استفاده می شود. در همین حال اثر را می توان در طولانی ترین. دلیل آن این است که شما می توانید این درمان در خانه را در زمانی که شرایط خود را با ثبات تبدیل شده است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای درمان نارسایی کلیه توسط میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

آیا ممکن است برای درمان نارسایی کلیه توسط پزشکی میکرو چینی Osmotherapy؟ هیچ کس نمی تواند به من بدهید دقیقا برای این سوال پاسخ، چرا که بسیاری از عوامل ممکن است اثر درمانی تاثیر بگذارد. اما برای بسیاری از بیمار نارسایی کلیه، تا زمانی که آنها می توانند این درمان تحت ساخت و ساز از دکتر را که آنها می توانند فرصتی برای مانند یک فرد عادی زندگی می کنند دریافت کنید.
اثر درمانی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟
با کمک این درمان، بیماران که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند آنها می توانند بیش از 80 درصد شانس به عقب بیماری خود را. برای افرادی که در مرحله وسط این بیماری هستند آنها می توانند 50 درصد از شانس مجبور به گرفتن بهبودی از این بیماری است. برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها ممکن است می تواند بیماری خود را به عقب نیست، اما آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت با کمک این درمان داشته باشد.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان بیماری های کلیوی؟
به عنوان یک نوع از نوآوری از طب سنتی گیاه چینی، این درمان می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به تعمیر خسارت کلیوی، تا که به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه.
همکاری با سایر درمان ها، می تواند مشکل کلیوی از علل آن را حل کند بدون آسیب بیشتر به کلیه ها می شود.
اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مرداد 1394 | نظرات ()