نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید استروئیدها معکوس بیماری مزمن کلیه

آیا استروئید می معکوس بیماری مزمن کلیه؟ همانطور که همه ما می دانیم، در مرحله اولیه بیماری کلیوی، پزشکان همیشه برخی از استروئیدها برای بیمار توصیه برای از بین بردن کسانی که علائم. و آن را مانند این نوع از دارو به نظر می رسد انجام می تواند کمک به بیمار بهتر زندگی می کنند، اما این است که درست است که استروئیدها می تواند بیماری های کلیوی معکوس؟
آیا استروئید می معکوس بیماری کلیوی؟
در واقع، داروهای سرکوب التهاب در کلیه شما موثر است و کاهش نفوذپذیری عروق خونی کوچک در کلیه ها. از این رو، آنها می توانند پروتئین در ادرار را کاهش می دهد و از بین بردن طور موقت علائم دیگر. با این حال، آنها می توانند مواد مضر در کلیه ها و خون خود را حذف کنید و می توانید تغییر ساختاری نامطلوب در گلومرول جلوگیری نمی کند. به طوری که است که می گویند، استروئید می تواند آن علایم بیماری کلیوی را کاهش دهد اما آنها می توانند به این بیماری معکوس نیست.
چه درمانی برای معکوس بیماری های کلیوی مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوع از نوآوری طب سنتی گیاه چینی، آن را برای معکوس بیماری های کلیوی مفید است. شما می دانید این نوع از درمان است چهار عملکرد اصلی، آنها ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ رگ های خونی می باشد. با آن دسته از توابع، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. علاوه بر این، این نوع درمان همچنین می توانید گردش خون ترویج و برطرف کردن استاز از خون.
به طور کلی، با کمک میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی است. حتی برای بیمارانی که در مرحله پیشرفته هستند، آنها نیز می تواند یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز یا پیوند کلیه لذت ببرید.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا می خواهید برای دریافت بیماری کلیوی را معکوس در مراحل اولیه، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان خوب برای PKD با سطح کراتینین بالا است

چه درمان خوب برای بیمار PKD با سطح کراتینین بالا است؟ به نظر می رسد که دکورتیکاسیون و پاراسنتز در این دو محیط برای درمان کیست هستند، اما آنها بهترین درمان برای بیمار PKD است.
چرا ما دکورتیکاسیون و پاراسنتز به بیمار توصیه نمی PKD؟
همانطور که به آن کیست که در خارجی از کلیه رشد می کنند، دکورتیکاسیون و پاراسنتز به نظر می رسد آسان به از بین بردن آنها. اما شکی نیست که این نوع درمان می تواند مضرات برای خود کلیه می شود وجود دارد. همچنین عفونت بسیار آسان است به رخ می دهد. کیست کوچک سریعتر رشد خواهد کرد که فشار اطراف کاهش می یابد.
همانطور که به آن کیست که در داخلی کلیه، دکورتیکاسیون و پاراسنتز رشد توصیه می شود نمی شود، این است که چون ما نمی توانیم مطمئن شوید که ما می توانیم آن کیست داخلی تعدیل. اگر عملیات شکست خورده، ما نمی توانیم انتظار چه مقدار خسارت آن را به کلیه به ارمغان می آورد.
اگر کیست های متعدد بر روی کلیه ها رشد وجود دارد، بدون توجه به این کیست ها داخلی یا خارجی هستند، ما دکورتیکاسیون و پاراسنتز توصیه نمی شود.
چه درمان خوب برای PKD با سطح کراتینین بالا است؟
شما برای بیماران مبتلا به PKD با سطح کراتینین بالا کلیه خود را در برخی از درجه آسیب دیده است اگر آنها می توانند درمان مناسب در زمان نیست، بدتر و بدتر خواهد بیماری خود می رود و در ماه می گذشته به ارومیه می رود، پس از دیالیز و پیوند کلیه خواهد بود تنها انتخاب خود است.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی پزشکی چینی سنتی، می تواند اندازه کیست کوچک و مانع از رشد آنها را در یک راه طبیعی است. این است که می گویند، می تواند بدون ایجاد آسیب PKD بیشتر به کلیه ها را کنترل کنید.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت با کراتینین 15 یعنی چه و چگونه آن را درمان

دیابت با سطح کراتینین از 15 یعنی چه و چگونه آن را درمان؟ در واقع، سطح کراتینین از 15 بسیار بالا است، آن را متعلق به مرحله 5 بیماری کلیه، است که در مرحله نهایی بیماری کلیوی. برای بیماران با سطح کراتینین آنقدر زیاد است که به معنای وجود دارد سموم بسیار در کلیه خود را و زندگی بیمار را در معرض خطر بزرگ است، بنابراین بیماران باید به درمان به موقع.
سه نوع از سلول ها در کلیه شما وجود دارد. سلول های سالم، سلول های آسیب دیده و سلول های مرده. برای سلول های مرده، ما می توانیم چیزی را انجام دهید، چون هیچ راهی به آنها بازسازی شده است. بنابراین آنچه که ما باید انجام است که به ترمیم سلول های آسیب دیده و محافظت از سلول های سالم است.
بیمار با سطح کراتینین از 15، کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده این بدان معناست که سلول های سالم سمت چپ بسیار است. بنابراین برای بیمار، نکته کلیدی این است به اقدامات در حال حاضر برای درمان این بیماری و ترمیم سلول های آسیب دیده است.
چگونه برای درمان دیابت با کراتینین 15؟
به طور کلی، دیالیز خواهد شد توصیه برای کاهش سطح کراتینین بالا. با این حال، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر و بنابراین زمانی که توقف بیمار مصرف آن، سطح کراتینین به سطح بالا دوباره.
میکرو چینی پزشکی Osmotherpay به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی چینی، می توان آن را برای درمان این بیماری استفاده می شود. چه چیزی بیشتر، می تواند عملکرد کلیه به تدریج بهبود بخشد. بنابراین با کمک از این درمان، بیمار مبتلا به دیابت با سطح کراتینین از 15 نه تنها می تواند بالا فراز سطح کراتینین کردم اما همچنین می تواند یک فرصت برای زندگی یک زندگی با کیفیت دریافت کنید.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید کلیه بیمار نارسایی کاهش بار دیالیز

می توانید بیمار نارسایی کلیه بار دیالیز کاهش می دهد؟ به طور کلی، اگر بیمار به دیالیز دیالیز بار بدون مجوز از دکتر خود را که ممکن است زندگی خود را در معرض خطر قرار داده را کاهش دهد.
بیمار نارسایی کلیه چگونه می توانید در زمان دیالیز کاهش می دهد؟
معمولا پزشکان خواهد بار دیالیز با توجه به شرایط بیمار، که می تواند اطمینان از بیمار به دیالیز کافی ترتیب. اگر بیمار در زمان دیالیز کاهش می دهد خود را که به دیالیز ناکافی که عوارض بیشتری را وادار منجر خواهد شد، حتی زندگی خود را در خطر قرار داده است.
بنابراین، اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می خواهید برای کاهش بار دیالیز، آنها باید عملکرد کلیه خود بهبود یافته است، و تنها شرط این است.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از ترکیب کاملی از طب سنتی گیاه چینی و تکنولوژی مدرن بالا، آن را می توانید عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را بهبود بخشد.
در یک کلام، با کمک این نوع از درمان، بیماران نارسایی کلیه که تحت دیالیز می تواند یک فرصت برای کاهش زمان آن را دریافت؛ برای بیمارانی که دیالیز اند را ندارد، آنها حتی می تواند یک شانس برای جلوگیری از آن را دریافت کنید.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه دیالیز بار را کاهش دهد به تدریج با بهبود عملکرد کلیه است. اما به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه شما باید رایمز دیالیز را کاهش نمی دهد و نه آن را متوقف کند بدون کسب اجازه از دکتر خود.
اگر شما یک بیمار نارسایی کلیه هستند و می خواهند برای جلوگیری از دیالیز و یا کاهش بار دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان برای از بین بردن این علائم از دیالیز مفید است

چه درمانی برای تسکین علائم دیالیز مفید است؟ آن را به همه که دیالیز شناخته شده رایج ترین درمان نارسایی کلیه است، با این حال، آن را نیز عوارض جانبی بسیاری را در حالی که تسکین آن نشانه های نارسایی کلیه. بنابراین، برای بیمارانی که تحت درمان با دیالیز آنها بسیار دردناک برای درد و رنج آن می باشد. آنها به دنبال راه هایی برای از بین بردن برخی از کسانی که علائم دیالیز، پس از آن است وجود دارد هر راه می توانید آنها کمک کند؟
به عنوان یک نفرولوژیست، من واقعا متاسفم برای شنیدن هستم. در اینجا من به پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوع از درمان برای کمک به بیماران که در وضعیت مشابه هستند برای زندگی بهتر توصیه می شود.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است، و هدف در تعمیر کلیه ها دچار اختلال و دوره نقاهت عملکرد کلیه. این متفاوت است از درمان های سنتی و بیرونی استفاده می شود است. از طریق برنامه های کاربردی بالینی، این درمان ثابت شده است که امن، مناسب و موثر است.
چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy کمک به بیمار نارسایی کلیوی؟
این می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی است. آنچه مهم است، می تواند کمک تعمیر خسارت کلیوی به طوری که برای جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.
در یک کلام، از آن می تواند بیمار نارسایی کلیوی که دیالیز را به اجتناب از آن و کمک به بیمارانی که دیالیز گرفته اند برای خلاص شدن از آن را به تدریج بهبود عملکرد کلیه خود کمک کند.
اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از دیالیز و یا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان کیست در PKD

چگونه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان کیست در PKD؟ مواد تشکیل دهنده فعال در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند وضعیت گردش خون از رگ های خونی و کیست بهبود و نرم کردن دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول های دیواره کپسول. در چنین راهی، می تواند اندازه کیست کوچک و مانع از رشد آن کیست.

چگونه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان کیست در PKD؟

1.To کنترل رشد کیست، مواد اولیه دارویی می توانید بر روی ضایعات به طور مستقیم کار می کنند، مهار ترشح مایع وزیکول، anteing رشد سلول های اپیتلیال کیسه و کاهش ضایعات ثانویه.

2.To درمان کیست بزرگ، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است از توابع گشاد رگ های خونی، بهبود گردش خون، معکوس اختلاف فشار بین مایع در رگ های خونی اطراف کیست و کیست مایع، به طوری که مایع داخل کپسول می توان به تدریج به گردش خون گرفته شده و در نهایت از بدن خارج با ادرار.

3.In علاوه بر این، در طول فرآیند درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy پشتیبانی از برخی از مواد مغذی مانند اسیدهای آلی، ویتامین ها و به همین ترتیب برای تعمیر کلیه، طوری که می تواند جلوگیری از خراب شدن کلیه و ترمیم سلول های آسیب دیده ذاتی کلیه .

علاوه بر این، این نوع درمان می تواند آن علایم و عوارض ناشی از کیست بدون اینکه آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر اندام را کاهش دهد.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل به ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم ارسال و یا مشورت دکتر ما، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند کمک کلیه بیمار نارسایی اجتناب از دیالیز

چه درمان می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه دیالیز جلوگیری از؟ دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین درمان برای نارسایی کلیه، می تواند برخی از علائم ناشی از اختلال کلیوی را کاهش دهد، اما در همان زمان، آن را نیز برخی از عوارض و اثرات جانبی به ارمغان بیاورد. بنابراین، بیماران نارسایی کلیه در جستجوی برخی از درمان برای کمک به آنها جلوگیری از دیالیز.

چه درمان می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه دیالیز جلوگیری از؟

به منظور از بین بردن درد است که بیمار نارسایی کلیه رنج می برد، کارشناسان صرف سال از تلاش برای پیدا کردن برخی از درمان های جدید را جایگزین دیالیز، و در نهایت، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy را به واقعیت است، که یک ترکیب خوب از طب چینی و طب غربی می آید.

توسط ضد انعقاد، ضد التهاب، ضد ترومبوز و بزرگ عروق خونی، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه برای کمک به بیمار نارسایی کلیه دیالیز اجتناب کنند.

اگر بیمار نارسایی کلیه دیالیز گرفته شده است؟

در واقع، با کمک از بیماران پزشکی میکرو چینی Osmotherapy که فقط دیالیز گرفته آنها می توانند فرصت به ترک از آن دریافت کنید.

این سخت است برای بیمارانی که دیالیز برای یک مدت طولانی گرفته اند به خلاص شدن از شر است، اما با کمک طب میکرو چینی Osmotherapy آنها نیز می تواند یک فرصت برای کاهش بار از آن پس از عملکرد کلیه خود را بهبود است.

اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا می خواهید برای جلوگیری و یا خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632

به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی من می خواهم به شما یادآوری کنم که شما نباید تسلیم بدون توجه به آنچه که مردم دیگر به شما گفت، شما باید بدانید که زندگی خود را در دست خود شما است. فقط مبارزه نگه دارید و به شما خواهد شد که شما می خواهید.



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید چینی گیاهان دارویی پزشکی درمان بیماری کلیه پلی کیستیک

می توانید چینی گیاهان دارویی پزشکی درمان بیماری کلیه پلی کیستیک؟ در طب غربی است تنها عملیات برای درمان PKD، این حال، که باعث آسیب بیشتر به کلیه ها می شود وجود دارد. علاوه بر این، کیست ممکن است پس از مدتی رشد مجدد، به طوری که به عنوان یک دکتر، من به شما پیشنهاد طب گیاهی چینی، که می تواند این بیماری در راه آرام را درمان کند.

هر چند طب چینی درمان محافظه کارانه، پس از سال ها کارشناسان ما تحقیقات بالینی و امکان سنجی، تقریبا تمام بیماران مبتلا به PKD و بیماران CKD که این درمان اثر درمانی قابل توجه و بدون هر گونه عارضه جانبی کردم. درمان طب گیاهی چینی ساده به نظر می رسد اما روش آن بسیار پیچیده است، و استفاده از گیاهان باید تحت تمایز نشانه ای از متخصص پزشکی چینی گرفته شده است، که شده است، بیمار نیاز به نگاه شود، گوش، خواسته و احساس نبض در فرد است. سپس طب چینی خواهد شد پس از مشورت کارشناسان به بیمار اعمال می شود.

چگونه می توانید طب چینی درمان PKD؟

و درمان اصلی ما شامل میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، پا حمام، انما، طب گیاهی دهان و دندان، دارو حمام، طب سوزنی، Moxbustion و سلول های بنیادی و غیره و میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یکی از یکی از معروف ترین است، آن را اجرا گیاهان به طور مستقیم در Shenyu طحالی منطقه کلیه و اجازه دارو نفوذ به بافت کلیه از طریق گالوانیک یون طوری که آن را مهار یا متوقف کردن پوشش سلول های ترشح مایع در کیست، و در عین حال می توان آن را فشار اسمزی داخل و خارج از کیست به حذف مایع کیست از طریق ادرار را تغییر دهید. علاوه بر این، درمان پا حمام ترکیب با سلول های بنیادی می تواند به بافت های آسیب دیده کلیه خود را و سلول های کلیوی تعمیر.

اگر شما علاقه مند در طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

لطفا مواد غذایی تند و چرب اجتناب و جلوگیری از قهوه یا چای قوی یا شکلات با توجه به کیست، زیرا این مواد غذایی در کافئین غنی هستند در حالی که کافئین از رشد تحریک و بزرگ کیست.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به معکوس مرحله 3 بیماری کلیه

چگونه به معکوس مرحله 3 بیماری کلیه؟ همه ما می دانیم که بیماری کلیوی دارای پنج مرحله و مرحله 3 گفته می شود مرحله بحرانی، اگر بیمار می تواند درمان مناسب در این مرحله را و یا قبل از این مرحله آنها ممکن است فرصتی برای معکوس بیماری خود دریافت کنید.

چرا مرحله 3 بیماری کلیه یک مرحله مهم است؟

شما می دانید هنگامی که سلول های کلیه خود را تبدیل ضایعات آن دشوار خواهد بود به آن را ذخیره کنید. درست مثل سربازان، برای مرحله 3 بیماری کلیه سربازان مجروح اما برای مرحله 4 لحیم درگذشت. بنابراین، برای وضعیت خود را مهم ترین چیز این است برای نجات سلول های کلیه خود را زمانی که آنها را مجروح اما نمرده است. این است که هنوز قابل برگشت است. این مرحله بحرانی را برای درمان بیماری خود را است. در یک کلام، برای بیمارانی که در مرحله 3 بیماری کلیه هستند، آنها باید درمان به موقع را، در غیر این صورت، یک بار آن را به مرحله 4 آن را دشوار برای بازیابی خواهد شد.

چگونه به معکوس مرحله 3 بیماری کلیه؟

شما نیاز به دریافت درمان سیستم در اسرع وقت. نه تنها دارو برای علائم. ما نیاز به درمان این بیماری از ریشه. ما نیاز به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. سپس این عوارض soon.We ناپدید می شوند نیاز به تمیز کردن سموم در بدن خود را برای اولین بار به یک محیط خوب برای ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده. ما نیاز به تمیز کردن سم micromolecule، سم مولکول میانه و سم ابر مولکول ها با هم. در اینجا ما با استفاده از طب میکرو چینی. سپس با استفاده از طب گیاهی چینی همراه با دستگاه مخصوص به اجازه دارو رفتن به کلیه برای کمک به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده. همچنین شما نیاز به درمان ایمنی بدن برای تنظیم سیستم ایمنی بدن خود را تمام.

اگر شما علاقه مند در آن درمان و یا می خواهید معکوس بیماری کلیوی خود را، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا دیالیز درمان فقط برای نارسایی کلیه با کراتینین 7.3

آیا دیالیز تنها درمان برای نارسایی کلیه با کراتینین 7.3؟ در اغلب موارد، دکتر بیماران نارسایی کلیه توصیه می شود به دیالیز زمانی که سطح کراتینین خود به مراتب بالاتر از سطح طبیعی است. اما در واقع، دیالیز است تنها انتخاب برای بیمارانی که در این وضعیت هستند.
چرا سطح کراتینین بالا می رود در نارسایی کلیه؟
شما می دانید، کراتینین ضایعات متابولیسم عضله است و آنها باید از طریق گلومرول کلیه ما فیلتر شده و سپس توسط ادرار تخلیه. اگر گلومرول ها آسیب دیده و GFR (عملکرد فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، این زباله ها نمی شود اجازه خاموش، سپس این سموم در خون باقی بماند، به همین دلیل است کراتینین سرم را نشان می دهد بالا. کراتینین بالا به معنی سموم در بدن است. به طور کلی هنگامی که سطح کراتینین بالاتر است، بیش از 50 درصد عملکرد کلیه آسیب دیده است وجود دارد.
آیا دیالیز تنها درمان برای نارسایی کلیه با کراتینین 7.3؟
همانطور که ما در آغاز اشاره شد، دیالیز تنها گزینه است. پیوند کلیه و برخی از داروهای چینی دیگر می تواند درمان های جایگزین دیالیز، همه آنها می تواند کمک به بیمار بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند. با این حال، برای بیمار متفاوت است موقعیت های مختلف، به طوری که آنها ممکن است برای درمان مختلف مناسب است.
در اینجا من به پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به معرفی آن، در مقایسه با داروهای غربی، این یکی طبیعی تر و ایمنی است. با کمک از این درمان، بیمار می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند کلیه است.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherpay و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه با کراتینین 1.9 است هر فرصت آن را معکوس وجود دارد

بیماری کلیه با کراتینین 1.9 است هر فرصت آن را معکوس وجود دارد؟ مشخص شده است که بیماری مزمن کلیه سخت به درمان است، اما اگر بیمار می تواند درمان مناسب در زمان کردم آنها نیز می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی دریافت، و قبل از آن آنها می توانند درمان را دریافت بیشتر شانس است.
آیا فرصتی برای معکوس بیماری کلیه با کراتینین 1.9 وجود دارد؟
با توجه به پژوهش، افرادی که در مرحله اولیه بیماری کلیوی آنها بیش از 80 درصد از شانس برای بازیابی بیماری خود هستند. برای افرادی که در مرحله میانی بیماری کلیوی هستند آنها 50 درصد از شانس برای بازیابی بیماری خود را؛ برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند آنها ممکن است کمتر از 10 درصد از شانس برای بازیابی بیماری خود را.
در درمانگاه، سطح کراتینین 1.9 در مرحله 2 بیماری کلیه است. در این مرحله از بافت کلیه در حد متوسط ​​هستند آسیب دیده، به طوری که آنها هنوز هم می تواند با درمان مناسب تعمیر. با این حال، اگر درمان نشود، این بیماری ممکن است بدتر و بدتر می رود، سپس بیمار ممکن است شانس برای بازیابی آن از دست بدهند.
چه درمان برای بیماری معکوس کلیه مفید است؟
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی، می تواند بیماری کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر معکوس می باشد. چه چیزی بیشتر، می تواند مشکل کلیه از ریشه آن را بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را حل کند.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و یا می خواهید معکوس بیماری کلیوی خود را، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان کلیه های آسیب دیده توسط میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

چگونه برای درمان کلیه های آسیب دیده توسط طب میکرو چینی Osmotherapy؟ با بار رفتن، بیشتر و بیشتر داروهای چینی هستند در درمان بیماری کلیه استفاده می شود، در مقایسه با طب غربی آن است ملایم تر و امن است. با این حال، ممکن است زمان بیشتری طول بکشد. به منظور درمان کلیه های آسیب دیده موثر تر است، کارشناسان یک درمان جدید بر اساس طب چینی، که می دانم به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy را اختراع کرد.
چگونه برای درمان کلیه های آسیب دیده توسط طب میکرو چینی Osmotherapy؟
مشخص شده است که طب چینی بسیار متفاوت با طب غربی در درمان بیماری کلیه است. این می تواند مشکل کلیه از علل آن را به جای بردن کسانی که علائم یا عوارض ناشی از آن را حل کند.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی شناخته شده ترین آن می تواند شما بیشتر در مورد چگونگی درمان طب چینی کلیه ها آسیب دیده است.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی، آن را تا چهار عملکرد اصلی که ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط کسانی که چهار تابع، می تواند گردش خون را بهبود بخشیده و برطرف کردن سموم از خون است. چه چیزی بیشتر، آن را می توانید بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آن آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر.
در روز ما، طب چینی در نظر گرفته می امن تر و موثر در درمان بیماری کلیه باشد، اما ممکن است بار دیگر است. اگر آن را می توانید با طب غربی کار می کنند، آن را به اثر کامل درمانی به ارمغان بیاورد. و میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند به شما کمک کند برای رسیدن به این هدف است. بنابراین به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی شما باید آن را قبل از آن را، پیش از آن شما می توانید آن را دریافت، پیش آگهی بهتر شما می توانید دریافت کنید.
اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا می خواهید برای تعمیر کلیه های آسیب دیده خود را، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا قند خون سطح بازی می کند نقش کلیدی در درمان نفروپاتی دیابتی

چرا سطح قند خون نقش کلیدی در درمان نفروپاتی دیابتی ایفا می کند؟ مشخص شده است که نفروپاتی دیابتی یک بیماری ثانویه ناشی از طولانی شرایط است اگر دیابت، به طوری که کنترل این بیماری اصلی برای درمان این بیماری بسیار مهم است. و سطح قند خون نقش کلیدی در کنترل دیابت ایفا می کند.

چرا بیمار نفروپاتی دیابتی باید توجه بالا به سطح قند خون خود را پرداخت؟

می دانم که اگر قند خون را به خوبی برای یک مدت طولانی کنترل نشود، در گلومرول، وجود خواهد شرایط فشار بالا، فیلتراسیون بالا و دیابت بالا infusion..the وجود می توانید همیشه باعث آسیب به سلول های اندوتلیال گلومرول، و همچنین، تابع اصلی از سلول های اندوتلیال است که برای کنترل قطر رگ های خونی، و کنترل پویا از جریان خون، زمانی که سلول های آسیب دیده باشند، وجود خواهد داشت نه گردش خون کافی داخلی کلیه، و برای کشنده است بافت کلیه، شما می دانید سلول ها توسط خون و اکسیژن تغذیه، پس از آن به شرط عدم خون و اکسیژن داخلی کلیه را تشکیل میدهد.

چگونه به کنترل سطح قند خون بالا؟

برای بسیاری از بیماران دیابتی، پزشکان برخی از داروها و یا انسولین توصیه به کنترل سطح قند خون خود را. به جز آن، پزشکان ممکن است برخی از راهنمایی رژیم غذایی برای شما، مانند غذاهای غنی از قند اجتناب و غیره تجویز کند.

اما آیا می دانید که، تمام کسانی که اقدامات فقط می تواند به شما قند خون در نسبتا پایین نگه دارید، آنها می تواند این مشکل را از ریشه آن را حل کند.

در اینجا من میکرو چینی پزشکی Osmotherapy برای شما، که نه تنها می تواند سطح قند خون خود را به خوبی کنترل، بلکه می تواند بیماری خود را به خوبی درمان توصیه می شود. با کمک از این درمان، بیمار نفروپاتی دیابتی یک زندگی با کیفیت بالا داشته باشد.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه است پزشکی میکرو چینی Osmotherapy مورد استفاده در درمان بیماری های کلیوی

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک گزینه درمانی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی که هنوز هم بخشی از عملکرد کلیه است. آن را بسیار توصیه آن را به عنوان ثابت شده است که قادر به بهبود عملکرد کلیه است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

آن است که یک گیاه ساده است، اما یک روش پزشکی که در آن سبزی های مختلف چینی ها خارج استفاده می شود به منظور بهبود وضعیت کلیوی نیست. در مقایسه با طب سنتی چینی (TCM)، کار می کند میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به طور موثر و به سرعت. مهمتر از آن، باعث می شود هیچ ناراحتی و در طول فرایند درمان طیف، چه بیماران باید انجام دهید این است که در رختخواب دراز می کشید برای 40 دقیقه.

چگونه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی استفاده می شود؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترکیبی از گیاهان چینی و پیشرفته پزشکی دستگاه osmocope است. در این درمان گیاهی، گیاهان مختلف استفاده می شود و این است که از نزدیک در وضعیت بیماری بیماران را بر اساس. کاملا وجود دارد 9 نوع از نسخه و هر یک از آنها شامل سبزی های مختلف. استفاده از طب میکرو چینی Osmotherapy به مراحل مختلف تقسیم می شوند:

1.The را تصفیه شده طب چینی در 2 کیسه بسته بندی شده و قبل از برنامه، این دو کیسه را در یک ظرف قرار داده و خیس با penetrants. این می تواند کمک مواد تشکیل دهنده موثر در گیاهان چینی با سرعت بیشتری به پوست نفوذ.

2. پس از خیس، کیسه خواهد شد در یک کیسه پلاستیکی قرار داده و پس از آن را در فر مانند دستگاه (ما ماشین آلات ویژه حرارت دارو). با حرارت دادن بسته پزشکی، مواد موثر می تواند به طور کامل سرریز.

3.Set تا osmoscope. هر osmocope شامل دو اجاق برقی. قرار دادن این دو اجاق برقی روی تخت و پس از آن دو کیسه با طب چینی در هر صفحه الکتریکی.

4.Lie در تخت خواب با هر کیسه درست در زیر منطقه کلیه. (نگران نباشید، برق نمی خواهد از طریق بدن، اما آن را به صفحات و ماساژ در پشت که بسیار راحت ایجاد انگیزه)

5. پس از آن، چه بیماران باید انجام دهید این است که در رختخواب دراز می کشید برای 40 دقیقه.

اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا می خواهید معکوس بیماری کلیوی خود را در مراحل اولیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به محافظت از عملکرد کلیه از آسیب بیشتر

چگونه برای محافظت از عملکرد کلیه از آسیب بیشتر؟ برای محافظت از عملکرد کلیه از آسیب بیشتر به معنی به تاخیر انداختن یا جلوگیری از پیشرفت بیماری های کلیوی، به طوری که تقاضا بیمار را به اتخاذ اقدامات نسبی به موقع.
چه اقداماتی برای حفاظت از عملکرد کلیه از آسیب بیشتر مفید است؟
1. نگه داشتن رژیم غذایی مناسب
رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری کلیه، رژیم غذایی مناسب می توانید بار از کلیه سهولت و افزایش اثر درمانی ایفا می کند. بنابراین به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی، شما می بهتر یک برنامه رژیم غذایی را با توجه به شرایط خود را. در صورت امکان، شما می توانید از متخصص تغذیه خود را دنبال، آنها می توانند به شما کمک کند بزرگ را.
2. ورزش خفیف
شما می دانید، ورزش شدید ممکن است برخی از علائم را تشدید، حتی بدتر بیماری را. با این حال، ورزشی خفیف خوبی برای بیمار به بیماری کلیوی، به ویژه یوگا و تای جی، که نه تنها می تواند احساسات خوب را اما همچنین می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند.
3. درمان منظم
مشخص شده است که طب غربی می تواند آن علایم در یک زمان کوتاه بطور منظم احساس اما می تواند بافت کلیه آسیب دیده از ریشه آن را تعمیر نیست، و طب چینی می تواند مشکل کلیه از علل آن را حل کند اما آن را به برخی بار به کار کنند. بنابراین بهترین درمان باید درمان منظم شامل هر دو از این درمان. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های معمولی که می تواند از آسیب بیشتر کلیه توسط ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب جلوگیری و بزرگ رگ های خونی است.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا می خواهید برای محافظت عملکرد کلیه خود را از آسیب بیشتر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه بهتر از درمان دیالیز برای درمان نارسایی کلیه است

چه بهتر از درمان دیالیز برای درمان نارسایی کلیه است. همانطور که همه ما می دانیم، علاوه بر پیوند کلیه، دیالیز رایج ترین درمان برای نارسایی کلیه است. اما به عنوان یک دکتر بیماری های کلیوی ما به شما توصیه به دیالیز. چرا که آن را به بسیاری از عوارض جانبی در حالی که تسکین علائم ناشی از بیماری کلیه، علاوه بر این، آن می تواند بیماری کلیوی از ریشه آن را درمان نمی کنند. بعد، اجازه دهید ما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان نارسایی کلیه است.
چرا ما بیمار نارسایی کلیه توصیه به دیالیز؟
دیالیز فقط می توانید برخی علائم را تسکین اما می تواند مشکل کلیه درمان نمی کنند. با وجود آن که می توانید برخی از سم را حذف کنید، سم macromulecule هنوز در بدن باقی می ماند به آسیب کلیوی دوباره. علاوه بر این، می توانید تغذیه از بدن ما را حذف کنید. مدت زمان طولانی برای آن است. بیمار ضعیف تر و ضعیف تر خواهد بود، ایمنی پایین و پایین تر خواهد بود. آن را به آسانی می تواند بسیار اثر جانبی مانند خستگی، هیچ اشتها و دیگران را. که دلیل است که چرا ما پیشنهاد نمی بیمار آن را است.
چه بهتر از درمان دیالیز برای درمان نارسایی کلیه است.
یکی از درمان های مهم برای بیماری های کلیوی هر Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی، است که در طب سنتی چینی است و متعلق به روش رزرو شده است. آن را برای بهبود عملکرد کلیه مفید است و در صورتی که بیمار می توانید آن را در مرحله اولیه بیماری کلیوی را، آنها ممکن است فرصتی برای از دیالیز خلاص شدن از شر.
در یک کلام، این درمان می تواند سیستم ایمنی بدن تنظیم و بهبود عملکرد کلیه است. با کمک از این درمان بیمار به بیماری های کلیوی خواهد پیش آگهی راضی، بدون توجه به آنها در مراحل اولیه و یا مرحله پیشرفته دریافت کنید.
اگر می خواهید بدانید که آیا شما می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یا نه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین بالا تا 1413 در نارسایی کلیه باید چه کار کنم

سلام، توضیحات، من یک بیمار نارسایی کلیه هستم، اما من فقط آن را تشخیص داده به تازگی، پس از آن سطح کراتینین 670 اما فقط دو ماه است، آن را تا 1413. من واقعا می ترسم، می تواند به شما کمک کند؟ به من بگو من چه باید بکنم؟
سلام، خوشحالم که به شما کمک کند. به عنوان شرط خود، شما را در پایان مرحله بیماری کلیوی، که آن هم به عنوان ارومیه شناخته شده است. بنابراین برای شما مهم ترین چیز این است که درمان در اسرع وقت، بنابراین اجازه دهید من می دانم بیشتر در مورد بیماری خود را
به عنوان سطح کراتینین شما، من فکر می کنم شما باید مطمئن شوید آن را فراتر از محدوده طبیعی است خیلی بیشتر. شما می دانید، کراتینین زائد متابولیسم عضله است و آن را باید از طریق گلومرول کلیه ما فیلتر شده و سپس توسط ادرار تخلیه. اگر گلومرول ها آسیب دیده و GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، این زباله ها نمی شود اجازه خاموش، سپس این سموم در خون باقی بماند، به همین دلیل است کراتینین سرم را نشان می دهد بالا. کراتینین بالا به معنی سموم در بدن است.
سموم را بسیاری از سپرده immunocomplex بر روی عروق خونی خود را، پس از آن رگ های خونی دریافت باریک تر و مسدود شده، و بسیاری از عوارض ظاهر می شود، از جمله کم خونی، اختلال الکترولیت، تورم، استفراغ و غیره. بنابراین ما باید برای تمیز کردن خون خود را، را به سموم از خون و بدن خود را، گردش خون در حالت طبیعی، پس از آن عوارض خواهد ناپدید شد، و شرایط خود را بهتر خواهد شد.
چه باید بیمار نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا را انجام دهید؟
همانطور که ما در بالا ذکر آنها باید درمان در اسرع وقت را، در غیر این صورت، کنترل از دست دادن بیماری خود و به بدتر و بدتر است. پس از آن، آنها را هیچ انتخاب دیگری غیر از دیالیز یا پیوند کلیه داشته باشد.
اگر آنها می توانند قبل از درمان منظم کنترل از دست دادن بیماری خود، آنها ممکن است فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت دریافت کنید. برتر هفت درمان به عنوان درمان نوآوری طب چینی، آنها اثر قابل توجه در درمان نارسایی کلیه است.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد کسانی که درمان یا می خواهید برای دریافت نارسایی کلیه خود را تحت کنترل، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیه IgA با کراتینین 3.1 است برای آن هیچ درمانی وجود دارد

دکتر، لطفا من کمک کند. دکتر به من گفت که من کردم و IgA در سطح کراتینین من است تا 3.1، من بسیار ناراحت است، من می دانم هیچ چیز در مورد آن. آیا این یک بیماری جدی است؟ آیا درمانی برای آن وجود دارد؟
سلام، خوشحالم که به شما کمک کند. به عنوان یک بیمار شما باید آرام نگه دارید، شما می دانید که سر تنها روشن می تواند کمک به شما در راه مناسب را پیدا کنید.
در واقع، نفروپاتی IgA یک نوع بیماری خود ایمنی است و همه ما باید آنتی بادی IgA، برای افراد سالم و IgA Aantibodies می توانید به طور معمول کار، در حالی که برای بیماران پیچیده ایمنی بیش از حد با توجه به پاسخ بیش از حد واکنش آنتی بادی IgA تولید شده است.
چنین سفر پیچیده ایمنی در سراسر بدن همراه جریان خون، به نام کمپلکس ایمنی گردش خون، برخی از نهشته پیچیده ایمنی در سلول های mesangial از کلیه ها، cauing التهاب در سلول های mesangial کلیه، به طوری که کلیه آسیب می بینند، که بیش از 50٪ از کلیه نفر مجروح شده اند، سطح کراتینین بالاتر از محدوده طبیعی خواهد بود. همانطور که برای وضعیت شما، حدود 70 درصد از کلیه های خود را زخمی شده اند، پس از آن واقعا فوری را برای شما به تنظیم سیستم ایمنی بدن خود را به کنترل بیماری سیستم ایمنی، محافظت از کلیه ها از تشدید و به طور همزمان برای تعمیر کلیه مجروح و بهبود عملکرد کلیه.
شما می دانید، تنها در علم به حق شما می توانید درمان مناسب را بر اساس. در بیمارستان ما، ما در حال حاضر متوجه شدم که غلظت IgA یک نوع بیماری های خود ایمنی است، ما درمان چنین بیماری از علت ریشه: سیستم ایمنی بدن اختلال و درمان منظم است به شش مرحله، به نام به عنوان درمان طبیعی ایمنی تقسیم شده است. اگر شما علاقه مند در آن، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

IgA با کراتینین 3.4 اما بدون علائم دیگر آیا باید درمان در حال حاضر

من 28 ساله هستم. من هیچ درمان با IgA من فقط استفاده از دارو برای فشار خون، choreslrtol، پتاسیم ندارد. با توجه به دکتر من است که سطح کراتین من از رفتن بالا است که توسط کلیه های آسیب دیده ایجاد می شود. با این حال، من احساس بد نیست و من ادرار طبیعی است. بنابراین من می خواهم به دانستن آیا باید درمان در حال حاضر؟
با توجه به سطح کراتینین خود را، شما در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه. به طور کلی، در این مرحله کلیه حد متوسط ​​آسیب دیده است، هر چند شما هیچ علامت آشکاری اما کلیه ها آسیب دیده است که حقیقت این است، اگر شما می توانید درمان مناسب قبول نمی کند، خواهد شد و سپس بیماری شما را بدتر می کند. بنابراین برای وضعیت شما، من توصیه شما را به درمان منظم در حال حاضر، به طوری که شما می توانید بیماری خود را از بدتر شدن جلوگیری می کند. در زیر من به شما بیشتر در مورد بیماری خود را بگویید.
در واقع، IGA یک نوع بیماری خود ایمنی و پیچیده ایمنی عظیم می توانید در منطقه مزانژال خود را در کلیه واریز و آسیب سلول های عملکردی در کلیه است. هنگامی که این سلول های عملکردی آسیب دیده، کلیه خود را می شکست به درستی کار نکند. کراتینین زائد سوخت و ساز عضلات است، هر گونه فعالیت زندگی می تواند کراتینین تولید کند. کراتینین می تواند هر چند دستگاه گوارش، تعریق و کلیه ها تخلیه شده. در میان این passways، 3/2 کراتینین توسط کلیه متهم، بنابراین کراتینین بالا نشان می دهد اختلال کلیوی.
به منظور کاهش creatitine، شما نیاز به مهار آن واکنش ایمنی غیر طبیعی در بدن شما، حذف آن IgA در سپرده در کلیه شما و بازگرداندن کلیه شما. در حال حاضر ما طب میکرو چینی Osmotherapy، Immunotheray، تصفیه خون اتخاذ و سلول های بنیادی پیوند برای درمان نفروپاتی IgA. برای شرایط حال حاضر خود را، شما هنوز هم یک شانس بزرگ به بعد از درمان ما و مراقبت دقیق سلامت روزانه معکوس داشته باشد.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد کسانی که درمان یا می خواهید به معکوس بیماری های کلیه و IgA خود را، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای معکوس نارسایی کلیه با کراتینین 6.5

آیا ممکن است به عقب نارسایی کلیه با کراتینین 6.5؟ به رک و پوست کنده، یک بار کلیه ها آسیب دیده آنها را سخت به معکوس شود، به خصوص پس از آنها به طور جدی آسیب دیده است. با این حال، این بدان معناست که نمی شما هیچ شانسی برای کنترل آن. اگر شما می توانید درمان مناسب در زمان را ممکن است شما یک فرصت برای کنترل بیماری خود را به خوبی و مانند یک فرد عادی زندگی است.
چه کراتینین 6.5 یعنی در نارسایی کلیه؟
در درمانگاه، سطح کراتینین 6.5 این معنی است که کلیه حد متوسط ​​آسیب دیده شده است و در حال حاضر بیماری است که در مرحله 3 بیماری کلیه، به طوری که ما خواهان به اقدامات در حال حاضر به جلوگیری از این بیماری بدتر می رود. اگر درمان نشود، بالا اراده سطح کراتینین می رود و این بیماری ممکن است از دست دادن کنترل و به مرحله 5 در یک سرعت سریع می گیرند.
چه درمانی برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین 6.5 مفید است؟
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از ترکیب کاملی از طب سنتی گیاه چینی و تکنولوژی مدرن بالا آن را برای درمان نارسایی کلیه مفید است. به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر این نوع درمان می تواند به تاخیر می اندازد، حتی معکوس پیشرفت بیماری کلیه. با این بیماری به خوبی می رود، تمام کسانی که نشانه های بیماری کلیه، از جمله سطح کراتینین بالا خواهد ناپدید شد یک به یک و در نتیجه بیمار می تواند یک زندگی با کیفیت بالا لذت ببرید.
اگر شما بیمار بیماری های کلیوی با وضعیت مشابه هستند و یا شما می خواهید برخی از کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه، شما هرگز نباید تا قبل از تلاش را تمام کسانی که درمان موثر است. شما می دانید، بیمار نیز حق زندگی خوش و خرم است، بنابراین فقط آن را انجام دهید.



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای بیمار به دیالیز برای درمان بیماری کلیه خود را

آیا ممکن است برای بیمار به دیالیز به درمان بیماری کلیه خود را؟ دیالیز در درجه اول مورد استفاده برای ارائه یک جایگزین مصنوعی برای عملکرد کلیه دست رفته به علت نارسایی کلیه، این یک درمان نجات بخش است. با این حال، با هر دو دیالیز صفاقی (PD) و همودیالیز، در بعضی از مواقع زمانی که یک بیمار ممکن است عوارض جانبی از درمان وجود دارد. علاوه بر این، این نوع از درمان می تواند به کلیه آسیب دیده تعمیر و نه محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، پس از آن نمی تواند کمک کند بیمار از بیماری کلیه را دریافت کنید؟
آیا ممکن است برای بیمار به دیالیز به درمان بیماری خود را؟
همانطور که ما در آغاز اشاره شد، دیالیز می تواند بیماری های کلیوی را درمان نمی بنابراین بیمار که تحت آن آنها ممکن است نیاز به تکیه بر روی آن برای بقیه زندگی خود را. این است که برای نارسایی کلیه بیمار که در دیالیز به مدت چهار روز ممکن است آنها باید بر روی آن زندگی می کنند می گویند.
با این حال، آن است که در همان روز ما نیست. با بار رفتن، پزشکان اختراع یک سری از روش های درمانی بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی داروها که با هدف بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت آنهایی که باقی مانده از صدمه دیده است. با کمک کسانی که درمان، بیمار به دیالیز می توانید یک شانس خلاص شدن از شر.
چه درمان می تواند کمک به بیمار به بیماری کلیوی یک زندگی بهتر بدون دیالیز؟
درمان های شناخته شده ترین به عنوان بالا هفت درمان است، که یک سری از روش های درمانی بر اساس طب سنتی چینی شناخته شده است. همکاری با یکدیگر کسانی که درمان می تواند کمک به بیمار از شر دیالیز به تدریج با بهبود عملکرد کلیه بیمار.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد بالا هفت درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید نشت پروتئین در بیماری کلیه متوقف شود

می توانید نشت پروتئین در بیماری های کلیوی متوقف شود؟ در واقع، ادرار پروتئین یکی از رایج ترین و واضح ترین علائم بیماری کلیوی است، می توان آن را در مراحل اولیه متوجه. اگر بیمار می تواند درمان به موقع را، آنها یک شانس برای جلوگیری از نشت پروتئین در بیماری های کلیوی است.
چه خواهد شد نشت پروتئین در سرب به بیماری کلیوی برای؟
شما می دانید یکی از تابع اصلی این پروتئین در خون است برای تثبیت فشار وجود دارد، امکان آب در خون باقی بماند. اگر پروتئین از دست داده، فشار را کاهش می دهد، و آب خواهد شد از خون منحرف اما وارد فضای بین بافت، باعث تورم. بیش از حد پروتئین بسیار از از خون از دست داده به ناچار ضخیم شدن چگالی خون، و این خطر بالقوه برای ترومبوز کمک می کند.
در همین حال، نشت پروتئین نشان دهنده آسیب به غشای فیلتراسیون کلیه. بیش از حد پروتئین فشار از طریق غشاء را به کاهش عملکرد کلیه با سرعت نسبتا بالا سرعت بخشیدن به. در واقع بسیاری از بیماری کلیوی می تواند با سرعت پایدار توسعه، و از طریق درمان مناسب، می تواند بهبود جریمه
می توانید نشت پروتئین در بیماری های کلیوی متوقف شود؟
مشخص شده است که، نشت پروتئین است که توسط اختلال کلیوی ایجاد بنابراین اگر ما می خواهیم به آن را متوقف کند ما باید به اختلال کلیه تصحیح، این است که به منظور بهبود عملکرد کلیه است.
برای رسیدن به این هدف، اول شما باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب است. با وجود آن که می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد اما می تواند کلیه را از آسیب بیشتر محافظت، پس از آن مفید است به حفظ عملکرد فعلی کلیه است.
بر اساس رژیم غذایی مناسب، شما باید یک درمان موثر را برای تعمیر کلیه های آسیب دیده، بنابراین شما می توانید شانس خود را برای بهبود عملکرد کلیه خود را دریافت کنید.
اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از نشت پروتئین کاملا و یا می خواهید برای دریافت به بیماری کلیوی خود را در کنترل، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا درمانی دیگر برای پایان مرحله بیماری کلیوی علاوه بر دیالیز وجود دارد

آیا درمانی برای پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) علاوه بر دیالیز وجود دارد؟ به طور کلی، پزشکان دیالیز برای بیمار مبتلا به ESRD توصیه خواهد کرد، می تواند کمک بیمار در یک دوره زندگی بهتر است. اما آیا می دانید که طولانی شرایط دیالیز همچنین برخی از عوارض جانبی را، علاوه بر این، این نوع از درمان می تواند به توقف یا به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری کلیه، تا مردم به دنبال برخی از درمان های دیگر علاوه بر آن.
آیا درمانی برای بیمار ESRD وجود دارد؟
برای بیماران مبتلا به ESRD، آنها رنج می برند نشانه های بسیاری است که کیفیت زندگی خود را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار خواهد شد، بنابراین درمان برای این بیماری باید قادر به بردن کسانی که علائم. اما شما می دانید علل کسانی که علائم تابع کمتر کلیه است، به طوری که درمان نیز باید قادر به بهبود عملکرد پایین کلیه باشد، و این نقطه باید در اولویت است.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی می تواند هر دو از تقاضای دیدار، پس از آن می تواند جایگزین دیالیز در درمان بیماری مرحله 5 کلیه است.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در کلینیک ثابت می شود موثر و راحت است. این می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی است. آنچه مهم است، می تواند کمک تعمیر خسارت کلیوی به طوری که برای جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.
اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و یا می خواهید برای پیدا کردن بعضی درمان های جایگزین دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید نشت پروتئین در بیماری کلیه متوقف شود

می توانید نشت پروتئین در بیماری های کلیوی متوقف شود؟ در واقع، ادرار پروتئین یکی از رایج ترین و واضح ترین علائم بیماری کلیوی است، می توان آن را در مراحل اولیه متوجه. اگر بیمار می تواند درمان به موقع را، آنها یک شانس برای جلوگیری از نشت پروتئین در بیماری های کلیوی است.
چه خواهد شد نشت پروتئین در سرب به بیماری کلیوی برای؟
شما می دانید یکی از تابع اصلی این پروتئین در خون است برای تثبیت فشار وجود دارد، امکان آب در خون باقی بماند. اگر پروتئین از دست داده، فشار را کاهش می دهد، و آب خواهد شد از خون منحرف اما وارد فضای بین بافت، باعث تورم. بیش از حد پروتئین بسیار از از خون از دست داده به ناچار ضخیم شدن چگالی خون، و این خطر بالقوه برای ترومبوز کمک می کند.
در همین حال، نشت پروتئین نشان دهنده آسیب به غشای فیلتراسیون کلیه. بیش از حد پروتئین فشار از طریق غشاء را به کاهش عملکرد کلیه با سرعت نسبتا بالا سرعت بخشیدن به. در واقع بسیاری از بیماری کلیوی می تواند با سرعت پایدار توسعه، و از طریق درمان مناسب، می تواند بهبود جریمه
می توانید نشت پروتئین در بیماری های کلیوی متوقف شود؟
مشخص شده است که، نشت پروتئین است که توسط اختلال کلیوی ایجاد بنابراین اگر ما می خواهیم به آن را متوقف کند ما باید به اختلال کلیه تصحیح، این است که به منظور بهبود عملکرد کلیه است.
برای رسیدن به این هدف، اول شما باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب است. با وجود آن که می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد اما می تواند کلیه را از آسیب بیشتر محافظت، پس از آن مفید است به حفظ عملکرد فعلی کلیه است.
بر اساس رژیم غذایی مناسب، شما باید یک درمان موثر را برای تعمیر کلیه های آسیب دیده، بنابراین شما می توانید شانس خود را برای بهبود عملکرد کلیه خود را دریافت کنید.
اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از نشت پروتئین کاملا و یا می خواهید برای دریافت به بیماری کلیوی خود را در کنترل، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان دیابت با 59 درصد عملکرد کلیه

چگونه برای درمان دیابت با 59٪ عملکرد کلیه؟ با توجه به پژوهش، دیابت تبدیل به یکی از علل اصلی بیماری کلیه است. از دیابت به بیماری مزمن کلیه، بیماران یک پیشرفت زمان طولانی، که به این معنی اگر بیماران به برخی از اقدامات خوبی برای جلوگیری از توسعه این بیماری، آنها شاید می تواند یک زندگی طولانی تر و سالم مانند مردم عادی زندگی رنج می برند
چگونه برای درمان دیابت با 59٪ عملکرد کلیه؟
بیماران مبتلا به دیابت می تواند چیزی به شرح زیر برای جلوگیری از صدمه به کلیه
رژیم غذایی کم پروتئین
به طور کلی، بیماران مبتلا به دیابت همیشه نیاز به محدود کردن مصرف کربوهیدرات به جای مصرف مواد غذایی بسیار پروتئین است. با این حال غذاهای پروتئین بالا مصرف می توانید به نفروپاتی دیابتی بدتر برای آن می تواند بار سوخت و ساز بدن از کلیه heaver و تجمع ضایعه پاتولوژیک است.
کنترل قند خون
قند خون بالا علت اصلی برای بسیاری از عوارض و ضایعات عروق خونی است، بنابراین بیماران باید توجه بیشتری به کنترل قند خون پرداخت.
علت، این فقط یک راه برای به تاخیر انداختن بروز این بیماری، و بیمارانی که می خواهند به دور از دیابت نیاز یک درمان علمی است. میکرو چینی پزشکی به عنوان یکی از نوآوری طب چینی آن را می توانید به نفع بزرگ برای درمان دیابت با 59٪ عملکرد کلیه است. اگر آن دسته از بیماران به اندازه کافی خوش شانس هستند، آنها می توانند فرصت بازگشت به زندگی عادی داشته باشد.
شما می دانید، پیشگیری خوبی برای اواخر درمان بهتر است. بیماران مبتلا به دیابت باید همه آنها می توانند به جلوگیری از این بیماری مزمن کلیه است. اما اگر بیماری خود را تا القاء صدمه به کلیه آنها باید اقدامات مثبت برای درمان آن است.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان دیابت با بیماری کلیوی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه علل تنگی نفس در دیالیز

علل تنگی نفس در دیالیز چیست؟ همانطور که همه ما می دانیم که دیالیز درمان زندگی حفظ است، ممکن است برخی از عوارض جانبی را در حالی که بردن کسانی که علائم بیماری کلیوی، و تنگی نفس یکی از شایع ترین است.

چه چیزی باعث تنگی نفس در دیالیز؟

احتباس مایع یکی از دلایل عمدتا تنگی نفس است. برای افرادی که در مرحله بعد از بیماری مزمن کلیه، این میزان طبیعی مایع ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. بیش از حد مایع از حد می تواند در بدن انباشته شده و خطرناک باشد. هدف از محدودیت مایعات است برای کمک به بیماران احساس راحتی قبل، در طی و بعد از جلسه دیالیز. حتی اگر دیالیز حذف مایع اضافی و مواد زائد از بدن، آن را به عنوان به عنوان کلیه های سالم موثر نیست. ساخت تا از علل بیش از حد مایعات ورم و فشار خون افزایش می یابد، که باعث می شود قلب سخت تر کار. بیش از حد مایع حتی می توانید ساخت تا در ریه ها، ساختن آن دشوار برای بیماران به نفس است، که به دلیل احتمالی تنگی نفس در دیالیز می شود

به جز احتباس مایعات، کم خونی و فشار خون بالا / پایین نیز می تواند از دلایل تنگی نفس، بنابراین به عنوان یک بیمار به دیالیز زمانی که شما در چنین وضعیتی هستند، شما باید با دکتر خود بگویید و اجازه دهید به شما کمک کند آنها برای پیدا کردن علل و پس از آن اقدامات مربوطه است.

اما مهم نیست چقدر، به عنوان یک بیمار به دیالیز شما باید برخی از دستیار های درمانی دیگر برای از بین بردن کسانی عوارض دیالیز پیدا کنید. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی می توان آن را بیمار به دیالیز کمک زندگی می کنند بهتر توسط تسکین آن عوارض جانبی دیالیز. چه چیزی بیشتر، ممکن است کمک به بیمار خلاص شدن از شر دیالیز به تدریج از طریق بهبود عملکرد پایین کلیه است.

اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از دیالیز یا بردن کسانی که علائم ناشی از دیالیز، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب سوزنی است مفید برای درمان نارسایی کلیه با 25 درصد عملکرد کلیه

است طب سوزنی برای درمان نارسایی کلیه با 25٪ عملکرد کلیه مفید است؟ در واقع، طب سوزنی به عنوان یکی از طب سنتی چینی می تواند برخی از علائم ناشی از بیماری های کلیوی با تحریک طحالی نسبی از بین بردن است، اما آن می تواند بیماری کلیوی به خودی خود درمان نمی کنند.

طب سوزنی چیست؟

طب سوزنی درمان پزشکی برای بیماری های کلیوی است که شامل سوزن بلند و نقاط است. در این روش، نیاز طولانی استفاده می شود برای تحریک نقاط خاصی از بدن، به طوری که برای رسیدن به هدف از درمان بیماری است. طب سوزنی اثرات مثبت در درمان بیماری کلیه را نشان می دهد و به طور گسترده توسط بیماران از کشورهای مختلف استفاده می شود.

چه نوع از درمان می تواند بیمار به بیماری کلیوی با 25٪ عملکرد کلیه کمک کند؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی آن را به خوبی می تواند همراه با طب سوزنی کار می کنند. با کمک از این درمان، بیمار با 25 درصد عملکرد کلیه می توانید شانس جلوگیری از دیالیز.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، ترکیب جوهر تقریبا تمام انواع گرفتن دهان و برنامه داروهای گیاهی خارجی، شده است در تعمیر عملکرد کلیه آسیب دیده است که فقط اختلال نیست نکروتیک بالغ.

علاوه بر این، می توان آن را در هر فصل و هر آب و هوا استفاده می شود، بنابراین شما نیاز به در نظر گرفتن عوامل زیست محیطی نیست. چه چیزی بیشتر، آن را آسان به جذب شود. تحقیقات نشان می دهد که 65 درصد ترکیبات موجود در آن می توانید به ضایعه کلیه مستقیم دریافت کنید. پس از آن می تواند این بیماری به سرعت و کارآمد را درمان کند. علاوه بر این، آن را یک نوع درمان خارجی است، پس از آن می توانید این بیماری بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد طب سوزنی و طب چینی دیگر برای درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 971
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه طب گیاهی مفید است را برای بیمار برای جلوگیری از دیالیز

چه داروهای گیاهی مفید است را برای بیمار برای جلوگیری از دیالیز؟ در گذشته، پیوند کلیه تنها درمان جایگزین دیالیز است که مناسب برای تمام بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. اما در حال حاضر روز، برخی از درمان های سنتی بر اساس طب گیاهی چینی نیز می تواند جایگزین دیالیز به بهبود کیفیت زندگی بیمار و طولانی طول عمر آنها وجود دارد.

چرا بیمار نارسایی کلیه می خواهید برای جلوگیری از دیالیز؟

مشخص شده است که دیالیز یکی از رایج ترین درمان نارسایی کلیه است، می تواند کیفیت زندگی بیمار توسط تسکین برخی از علائم ناشی از نارسایی کلیه را بهبود بخشد. با این حال، طولانی شرایط دیالیز نیز عوارض بسیاری را، علاوه بر این، می تواند پیشرفت بیماری کلیه را متوقف کند. است که می گویند، دیالیز می تواند بیماری های کلیوی از ریشه آن را درمان نمی کنند.

چه داروهای گیاهی مفید است را برای بیمار برای جلوگیری از دیالیز؟

در واقع، یک سری از درمان منحصر به فرد بر اساس سنتی طب گیاهی چینی است که می تواند به عنوان درمان جایگزین در درمان بیماری کلیوی استفاده می شود وجود دارد، و میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یک شناخته شده ترین است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نوع از درمان با استفاده از خارجی است، توسط آن چهار توابع ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ شدن رگهای خونی، آن را می توانید کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر. همکاری با درمان ما، آن می تواند عملکرد کلیه تا حد زیادی بهبود، در نتیجه به از بین بردن کسانی علائم ناشی از عملکرد پایین کلیه است.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632

به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه شما باید باور است که هنوز هم یک شانس برای خود را به مانند یک فرد عادی زندگی وجود دارد. فقط مبارزه را حفظ، و شما بیشتر روشن خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای درمان نفروپاتی دیابتی؟

آیا درمانی موثر برای درمان نفروپاتی دیابتی وجود دارد؟ همانطور که همه ما می دانیم، نفروپاتی دیابتی یک بیماری ثانویه دیابت است، به طوری که نکته اساسی برای درمان این بیماری باید کنترل سطح قند خون است. بر اساس این مرحله، ما باید سعی کنید به تعمیر کلیه های آسیب دیده، تنها در این راه، این بیماری را می توان کنترل خوب، حتی معکوس شود.

آیا ممکن است برای درمان نفروپاتی دیابتی خود را؟

برای وضعیت شما آن را در حال پیشرفت است به آرامی روز به روز. در این مرحله است که هنوز هم برخی از عملکرد کلیه در حال حاضر سمت چپ وجود دارد. بنابراین در این زمان ما باید عملکرد کلیه چپ ذخیره و ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. شما می دانید آن بیماری مزمن است و آن را به برخی از زمان را به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده. در اینجا ما یک کلمه برای توصیف این بیماری (بیماری های سوار بر اسب می آیند، اما به دور پای پیاده). این بدان معناست که زمانی که بیماری می آید آن را دوست دارد ریزش خاک کوه، زمانی که ما این بیماری را درمان آن را دوست وضعیتی وخیم کردن ابریشم خام از پیله.

آیا درمانی موثر برای درمان نفروپاتی دیابتی وجود دارد؟

با این حال نگران نباشید بیش از حد، طب چینی می تواند به شما در درمان بیماری خود کمک کند. با کمک از کسانی که از درمان، سطح قند خون بالای خود و سایر علائم می توان به تدریج برطرف شده است. چه بیشتر، عملکرد کلیه خود را می تواند بهبود یافته، اما شاید آن را به برخی از بار هزینه. همچنین شما می دانید دیابت و پرفشاری خون می توانید کلیه ها آسیب برساند، تا زمانی که آن را به درمان می آید، ما به این بیماری برای اولین بار کنترل کنید.

این درمانها که می تواند برای درمان این بیماری استفاده می شود دانش

N به عنوان بالا هفت درمان، آن است که توسط هفت درمان های مختلف تشکیل شده است. همانطور که می دانید، بیمار متفاوت است وضعیت بیماری متفاوت است، بنابراین در طول درمان، پزشکان درمان های مختلف برای آنها را به ترتیب با توجه به شرایط خود را دارند.

اگر می خواهید بدانید که چه درمان برای شما بهتر است، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا ترک پیام به ما، ما دیگر بهترین سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید بیمار نارسایی کلیه با 43 درصد عملکرد کلیه اجتناب از دیالیز

می توانید کلیه بیمار شکست با 43 درصد عملکرد کلیه دیالیز جلوگیری از؟ همانطور که همه ما دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین راه برای از بین بردن نشانه های نارسایی کلیه می دانید، آن را نیز به برخی از عوارض جانبی است. اما در روز ما مردم به طور فزاینده با کیفیت زندگی مربوط می شود، به طوری که آنها به دنبال برخی از درمان های دیگر که امن تر و کارآمد می باشد.
آیا هیچ راهی می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه دیالیز جلوگیری از وجود دارد؟
به رک و پوست کنده، در گذشته، پیوند کلیه تنها راه برای جایگزین دیالیز است. اما در روز ما، با تکنولوژی توسعه یافته، کارشناسان یک سری از روش های درمانی بر اساس داروهای چینی سنتی که می تواند به نارسایی کلیه دیالیز جلوگیری از بیمار از طریق بهبود عملکرد کلیه کمک اختراع کرده اند. اما این شرایط بیمار باید کسانی که درمان قبل از کلیه های خود را می رود شکست کاملا را است.
می توانید کلیه بیمار شکست با 43 درصد عملکرد کلیه دیالیز جلوگیری از؟
در واقع، یک بافت کلیه می رود نکروز آنها نمی تواند تعمیر شود. به این معنا که تا زمانی که آن بافت کلیه می نکروز می توان آنها را درمان به موقع ترمیم نیست.
بیمار با 43 درصد عملکرد کلیه اگرچه کلیه خود را در برخی از خاص آسیب دیده، اما کاملا آسیب دیده نیست، به طوری که آنها هنوز هم شانس برای بهبود عملکرد کلیه های تعمیر کسانی که آنهایی که آسیب دیده و حفاظت آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر است.
اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632
مهم نیست که وقتی، بدون توجه به جایی، برخی از مردم در انتظار کمک شما، پس نمی دهد تا به راحتی وجود دارد. اگر مردم دیگر نمی خواهید به رها کردن زندگی خود را، پس چرا شما خودتان را تسلیم؟



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار PKD مبتلا به بیماری کلیوی چگونه می توانیم به او کمک کند

مادر من، او یک بیمار بیماری کلیه پلی کیستیک، 62 ساله است. او به بیماری های کلیوی و سطح کراتینین است تا 4.7 است. علائم او اشتها بسیار ضعیف، کاهش وزن، گرفتگی عضلانی احساس بسیار خسته است. و او تا به فشار خون و آنها را دارو او را برای کلیه او و او به دیابت است. لطفا ما در اسرع وقت نیاز پشته خود را.
با توجه به توضیحات خود را، سطح کراتینین مادر خود را 4.7 نشان دهنده رشد کیست او را باعث شده است که کلیه خود را کاهش عملکرد فیلتراسیون است. در حال حاضر کلیه آسیب درجه خود را در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه است. فشار خون بالا، کاهش اشتها، کاهش وزن، خستگی علائم در بیماران مبتلا به این مرحله هستند. نگران نباشید، این مرحله هنوز در مرحله برگشت پذیر است.
چه درمانهایی برای بیماری مادر شما مفید است؟
در واقع، برای شرایط مادر شما، تنها یک یا دو نوع از درمان به اندازه کافی برای کمک به او نیست. در حال حاضر مادر شما نیاز به یک درمان سیستمیک:
1. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به مهار و منقبض رشد کیست او را ''
2. دهان و دندان طب گیاهی چینی، حمام درمانی، ماساژ، طب سوزنی و فتیلهگذاری به ترمیم سلول های آسیب دیده خود را گلومرولی و بهبود عملکرد کلیه است.
3. Maikangheji علاوه sanqifen به بهبود تعادل ایمنی او
در یک کلام، با کمک از کسانی که درمان سیستمیک، بیماری مادر خود را می تواند کنترل شود خب، پس او می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.
همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری ژنتیکی است، بنابراین نمی توان آن را درمان کرد، اما ما می توانیم کمک به کسانی که بیمارانی که از آن رنج می برند فرصتی برای مانند یک فرد عادی با درمان مناسب زندگی است.
اگر شما علاقه مند در آن درمان سیستمیک PKD و یا می خواهید به یک زندگی با کیفیت با این بیماری، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است به از دیالیز برای بیمار از شر کسی آن را گرفته یک ماه

آیا ممکن است برای خلاص شدن از شر دیالیز برای بیمار است که یک ماه آن را گرفته اند؟ همانطور که همه ما می دانیم که کلیه مهم ترین عضو دفعی است که از تعداد زیادی از خون مویرگ ها تشکیل شده است. در همین حال، یک عضو با حساسیت بسیار قوی است، پس از آن دارای میل ترکیبی قوی برای پیچیده ایمنی. هنگامی که کلیه اشتباه می رود، تابع خود را به پایین به تدریج می رود. پس از آن، دیالیز در خواست می شود برای کمک به کلیه ها به کار.
چرا عملکرد کلیه پایین می رود؟
با توجه به سلول های کلیه در حالت هیپوکسیک ایسکمیک هستند و می توانند توابع مربوطه خود را، که منجر به بسیاری از مواد مضر ذخیره سازی در خون بیمار انجام نمی شود. با سموم بسیاری در خون بیمار، نه تنها خود، بلکه کلیه اندام های دیگر خود خواهد شد به تدریج آسیب دیده است.
آیا ممکن است برای خلاص شدن از شر دیالیز برای بیمار است که یک ماه آن را گرفته اند؟
به رک و پوست کنده، بیمار که فقط دیالیز را یک ماه، آنها هنوز هم شانس برای خلاص شدن از دیالیز داشته باشد. به خصوص، برای بیماران مبتلا به ادرار در حد طبیعی و بدون هیچ نشانه آشکاری و جدی در بدن شما.
به طور کلی، دیگر بیماران به دیالیز، پایین تر عملکرد کلیه خود خواهد بود. بنابراین به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه اگر شما در حال انجام دیالیز در حال حاضر، شما بهتر است بهترین خود را سعی کنید از آن موقع خلاص شوید.
چه درمان می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه از دیالیز خلاص شوید؟
همانطور که برای درمان، من میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه به شما. این نوع از نوآوری طب سنتی گیاه چینی است. با کمک از این درمان، بیماران که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند شانس به یک زندگی بهتر بدون دیالیز است. برای بیمارانی که دیالیز گرفته اند که آنها هنوز هم می تواند یک شانس برای دریافت از آن به عنوان عملکرد کلیه خود را بهبود خلاص شدن از شر.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و یا می خواهید برای خلاص شدن از دیالیز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

PKD با کراتینین 4.9 چگونه به آن جلوگیری از بدتر شدن

PKD با کراتینین 4.9 چگونه از آن جلوگیری از بدتر شدن؟ همانطور که همه ما می دانیم که PKD یک نوع بیماری ژنتیکی است، می توان آن را کاملا درمان می شود. اما با درمان مناسب و به موقع، این بیماری می تواند به خوبی کنترل می شود.
برای بیمار PKD با کراتینین 4.9، پیشنهادات زیر باید برای آنها مفید خواهد بود:
1. آیا مواد غذایی کمتر نمک (از جمله حفظ مواد غذایی، ترشی، گوشت کنسرو)، غذاهای تند (از جمله فلفل، مشروبات الکلی، میگو، خرچنگ، و غیره) مواد غذایی آلوده (مواد غذایی فاسد شدنی، باقی مانده، و غیره) غذاهای کبابی. محدود کردن غذایی با پروتئین بالا از حیوانات و مواد غذایی چرب، و غیره
2. سعی کنید به نوشیدن قهوه، نوشابه کوکا، نوشیدنی سرد، چای قوی، الکل نیست.
3. استراحت خوب است. اجتناب از قدرت فیزیکی شدید، و تروما در شکم.
تمرینات شدید 4.Do برخی از تمرینات خفیف، اما نه.
5. در زندگی روزمره، به منظور جلوگیری از پارگی کیست، فشار شکم نباید بیش از حد. زمانی که او خم می شوید، مراقب باشید. آیا اشیاء بیش از حد سنگین را بلند کنید، از چرخاندن کمر به شدت، یک کمربند شل، و سعی کنید به یبوست است.
لطفا در نگه داشتن ذهن از پیشنهادات بالا
6. سعی کنید برای انجام هر گونه عفونت نیست، به ویژه عفونت گلو، عفونت ادراری.
همه کسانی که پیشنهادات خود را برای جلوگیری از این بیماری را از بدتر شدن مفید هستند، اما اگر شما می خواهید به بیماری خود را تحت کنترل در مجموع، شما باید درمان به موقع است.
چگونه برای جلوگیری از PKD از بدتر شدن؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، برای کاهش و مهار کیست از رشد مجدد، نتیجه برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه ها از مفید است. با کمک این درمان، بیمار PKD می توانید یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان را می توان برای درمان بیماری های کلیوی استفاده

چه درمانی را می توان برای درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود؟ در واقع، بیماری کلیه یک بیماری پیشرفت های کلیوی است، از آن آسان است به درمان نیست. بنابراین، هنگامی که آن را به درمان آن می آید، ما باید بسیاری از عوامل به حساب آورد.
چرا بیماری های کلیوی می کنید؟
دلیل اصلی این است با توجه به سیستم ایمنی ذاتی خود را قوی نیست، بنابراین مسائل خارجی به راحتی می توانید بدن خود را حمله، در عین حال، آنها سیستم ایمنی ذاتی خود را به شدت از بین ببرد. پس از آن سیستم ایمنی بدن آماده به کار شما فعال خواهد شد، اما به دلیل سیستم ایمنی بدن آماده به کار خود را نیز اختلال، به طوری که آنتی بادی ها و alexins که توسط سیستم ایمنی بدن آماده به کار نظم تولید غیر طبیعی هستند. بنابراین، هنگامی که این آنتی بادی ها و آنتی ژن ترکیب alexins با، آنها را immunocomplex غیر طبیعی تشکیل می دهند. این immunocomplex می توانید توسط کلیه نمی شود مرخص، به طوری که آنها را به گردش خون، پس از آن نه تنها کلیه خود را، بلکه ارگان های دیگر خود را دریافت خواهید به تدریج آسیب دیده است.
چگونه برای درمان بیماری های کلیوی؟
فقط اگر ما را به همه چیز روشن از این بیماری می تواند ما را هدف قرار داده و درمان آن به طور موثر. هر چند شما در حال حاضر به این مرحله رفته، آنتی بادی های سطح و مقدار و موقعیت از انواع مختلف سموم از فردی به فرد دیگر متفاوت است. بنابراین به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی، شما باید درمان های مختلف با توجه به شرایط بیماری خود را است.
با این حال، بدون توجه به آنچه شما را انتخاب کنید درمان که باید قادر به اصلاح اختلال کلیوی و بهبود عملکرد کلیه باشد. از آنجا که همه کسانی که به بیماری های کلیوی با اختلال کلیوی و عملکرد پایین کلیه مربوط.
چه درمانی را می توان برای درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود؟
در واقع، بسیاری از درمان ها برای درمان بیماری های کلیوی مفید هستند وجود دارد، و درمان موثر و ایمن ترین باید میکرو چینی پزشکی Osmotherpay باشد. همکاری با درمان های دیگر، می تواند مشکل کلیه از ریشه آن را بدون اینکه آسیب بیشتر به کلیه ها را حل کند.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherpay و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان مرحله 3 بیماری کلیه با تورم پا

چگونه برای درمان مرحله 3 بیماری کلیه با پای ورم کرده؟ در واقع، پا متورم به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین تا زمانی که ما می توانیم به اختلال کلیه تصحیح، ما می توانیم یک فرصت به آن به تدریج از بین بردن. حتی اگر، به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی شما همچنین باید با توجه به زندگی روزانه خود و درمان شما را انتخاب کنید پرداخت.

چه باید بیمار به بیماری کلیوی در زندگی روزمره را انجام دهد؟

آیا ورزش شدید را ندارد و آیا بیش از حد خسته است. مراقبت به نوشیدن آب بیش از حد و توجه به رژیم غذایی روزانه خود را، که می تواند بدتر شدن مشکل کلیه خود را به درجه خاصی جلوگیری می کند. برای کمک به شما مراقبت بهتر از کلیه خود را، شما بهتر است یک برنامه رژیم غذایی را با توجه به شرایط خود را.

چه درمان باید بیمار به بیماری کلیوی را؟

همانطور که ما در آغاز اشاره شد، تا زمانی که ما می توانیم به اختلال کلیه تصحیح، ما می توانیم یک شانس برای بردن کسانی که علائم ناشی از آن را دریافت. بنابراین به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی شما باید برخی از درمان های است که برای اختلال درست کلیه مفید است، این است که به منظور بهبود عملکرد کلیه است.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در کلینیک ثابت می شود موثر و راحت است. این می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی است. آنچه مهم است، می تواند کمک تعمیر خسارت کلیوی به طوری که برای جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.

در یک کلام، با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، کسانی که علائم مثل پای متورم در مرحله 3 بیماری کلیه می توان به تدریج رها، چه چیزی بیشتر، عملکرد کلیه نیز می تواند بهبود یافته، در نتیجه بیمار می تواند یک زندگی با کیفیت دریافت کنید.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با GFR 20 آیا من می توانم اجتناب از دیالیز

من یک بیمار نارسایی کلیه هستم، به تازگی، GFR من فراز از 42 تا 20. آیا این بدان معناست که به دیالیز در حال حاضر؟ اما من می ترسم به آن را، به هر حال می تواند به شما کمک کند من دیالیز جلوگیری از؟

با توجه به بیماری خود، در حال حاضر آن است که واقعا در مرحله بحرانی با توجه به GFR خود را تنها در مورد 20. همانطور که می دانید و همچنین بسیاری از موارد در حال حاضر ثابت این واقعیت بود، یک زمان عفونت یا ابتلا به سرما خواهد بود بسیار آسان برای تحت تاثیر قرار خود را در حال حاضر عملکرد کلیه و آن را به شدت کاهش تا ارومیه (که آخرین مرحله بیماری کلیوی)، سپس شما را مجبور به در دیالیز تکیه برای بقیه زندگی است. با این حال، اگر شما می توانید از این فرصت گرانبها درمان گرفتن و درمان فعال به طوری که برای بازگرداندن عملکرد کلیه خود را در زمان و دور از دیالیز، با کیفیت بالا خود را از زندگی می تواند برای بقیه عمر خود را تضمین شده است.

چه درمان می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه دیالیز جلوگیری از؟

سیستمیک درمان طب چینی می تواند به شما کمک کند به هدف کاهش کراتینین، بازگرداندن عملکرد کلیوی، افزایش کیفیت زندگی خود را به عنوان طولانی طول عمر خود دست یابد.

در اینجا من توصیه بالا هفت درمان به شما، آن یک سری از درمان بر اساس طب سنتی چینی است. هفت درمان های مختلف از جمله در آن وجود دارد، و هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری های کلیوی. همکاری با یکدیگر، آنها می توانند به نارسایی کلیه تحت کنترل خوبی دریافت کنید. اگر بیماران می توانید آن را در اوایل، آنها ممکن است فرصتی برای بهبود عملکرد کلیه خود را تا حد زیادی، حداقل، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز زندگی می کنند.

اگر شما علاقه مند در بالا هفت درمان و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

عملکرد کلیه 23 در نارسایی کلیه چگونه می توانم آن را بهبود بخشد

عملکرد کلیه 23 در نارسایی کلیه چگونه می توانم آن را بهبود بخشد؟ صادقانه بگویم، وضعیت بیماری خود را در حال حاضر در مرحله بحرانی است، که شده است، با درمان به موقع کراتینین خود را می توانید به تدریج کاهش داد، که شما هنوز هم شانس عالی صرفه جویی در کلیه شما داشته باشد. با این حال، در حال حاضر عملکرد کلیه خود را 23 است، در حالی که آن را به 15 کاهش دهد، شما باید شروع به دیالیز و بر روی آن تکیه برای زنده ماندن. هنگامی که شما شروع دیالیز، از آن خواهد بود بسیار دشوار به آن را متوقف هر بیشتر، بنابراین، این شانس را برای شما به بازگرداندن عملکرد کلیه خود را تبدیل خواهد شد بسیار کمتر است.
چه درمانی در درمان بیماری کلیه موثر است؟
شما می دانید، به این دلیل ریشه برای کاهش کراتینین خود را در دراز مدت از ایسکمی کلیوی و وضعیت هیپوکسی، خون و اکسیژن به سلول های کلیه را کافی است، پس از آن به بخشی از کلیه خود را سلول اسکلروز و نکروز ساخته شده است که خود را کاهش عملکرد کلیه منجر شود .
با توجه به تحقیقات، طب گیاهی چینی اثر بهتری در کاهش کراتینین و بهبود عملکرد کلیه. به عنوان طب چینی یک نوع از درمان طبیعی ساخته شده از گیاهان و پوست حشرات مختلف است، پس از آن می تواند بیماری کلیوی بدون اینکه عوارض جانبی زیادی به کلیه ها را درمان کنند. علاوه بر این، کلیه ها محل اصلی برای از بین بردن مواد سمی و انواع ضایعات سوخت و ساز بدن، بنابراین، اگر بیماری کلیوی را درمان از طریق طب غربی، آن را به آسیب دوم به کلیه است.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، آن است که اثر فوق العاده در ترویج گردش خون تمام بدن، جریان خون و گشاد شدن عروق خونی شما، می تواند تغذیه و خون بیشتری به سلول های بافت کلیه خود را به طوری به عنوان به ارائه یک محیط مناسب برای کار و عملکرد خود را، پس از آن، عملکرد کلیه را می توان از ریشه بهبود یافته است. به تدریج، آن سلول های کلیه ام اس می تواند بهبود یافته و بیشتر عمل خواهد کرد. که راه اساسی برای کاهش کراتینین خود را به محدوده طبیعی و پایدار نگه داشتن آن بدون عود است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیوی با سطح کراتینین 2.8 باید درمان من در حال حاضر

من یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی هستم، گزارش آزمون نشان می دهد که سطح کراتینین من 2.8 است اما من هیچ گونه علائم آشکار است. من می خواهم بدانم آیا باید درمان در حال حاضر؟ شما می دانید، من واقعا احساس می کنید که درمان لازم نیست.
به رک و پوست کنده، با توجه به سطح کراتینین شما شما در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه است، که یک مرحله حیاتی از بیماری کلیوی. در این مرحله شما ممکن است هر نشانه های ناراحتی فیزیکی ندارد در حالی که شما گاهی اوقات ممکن است درد، خستگی یا ضعف علائم تماس داشته باشد. پیشرفت این بیماری در مراحل اولیه بسیار آهسته است، بنابراین شما هیچ حس احتمالا برای مدت زمان طولانی را نداشته باشند، اما آن را فقط دوست دارد یک exsiting بمب در بدن شما که در هر زمان خواهد منفجر شود، چرا که کلیه خود را آسیب دیده اند در حال حاضر، هنگامی که شما از جدی سرد یا عفونت، این بیماری به سرعت در حال تا مرحله نارسایی کلیوی (به معنی مرحله دیالیز) پیشرفت خواهد کرد. شما می توانید این مورد را مانند یک شکاف در دیوار ظاهر شد، هر چند آن هنوز در دسترس است، اما اگر شما از شکوه و شکایت کردن تعمیر نیست، آن را ممکن است در هر زمان سقوط.
بنابراین پیشنهاد می کنم شما در پیدا کردن یک راه برای درمان بیماری خود را، چرا بیماری خود را هنوز هم در دوره اولیه آن و بافت کلیه کاملا آسیب دیده نیست، خیلی راحت تر به درمان می شود است و آن را نمی خواهد هزینه بسیار بالا است. در حالی که اگر آن را فقط بدتر شدن بدون درمان به موقع، حتی اگر پول زیادی باید صرف می شود اما شما نمی توانید دیگر درمان می شود.
چه درمانی برای بیمار به بیماری کلیوی بهتر است؟
در واقع، طب میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند بیماری های کلیوی خیال راحت و کارآمد را درمان کنند. با کمک این درمان، بیمار به بیماری کلیوی با سطح کراتینین 2.8 می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی، حداقل، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا دیالیز انتخاب فقط برای بیمار نارسایی کلیه

من یک بیمار نارسایی کلیه، 51 سال، دکتر من دیالیز توصیه به من. من می خواهم به دانستن است لازم است برای من به آن را؟ اگر نه، چه درمان می تواند به من کمک کند؟ در واقع، در مورد دیالیز، چه دکتر محلی شما گفت درست است. از آنجا که این تنها راه در محل شما که می تواند زندگی شما را نجات است، آن را حق به شما می خواهیم به دیالیز است. با این حال، دیالیز است تنها انتخاب برای بیمار نارسایی کلیه است.
آیا دیالیز تنها انتخاب برای بیمار نارسایی کلیه؟
با این حال، اگر شما نمی خواهید به دیالیز، شما می توانید چند بار دیالیز در محل های محلی خود را به منظور زندگی خود را از خطر دریافت، و سپس شما می توانید درمان منظم به موقع است که می تواند به شما کمک کند دیالیز جلوگیری از است.
شما می دانید، برای بیمار متفاوت آنها است شرایط بیماری های مختلف، بنابراین در حالی که انتخاب درمان، ما وضعیت بیماری خود را دقیق به حساب آورد. ما درمان های مختلف پزشکی میکرو چینی به منظور کاهش سطح کراتینین خود را به طور طبیعی، در همان زمان اعمال خواهد شد، سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده خود را نیز تعمیر و ظرفیت حذف کلیه خود را می تواند افزایش یافته است.
با توجه به پژوهش، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از موثر ترین راه که می تواند به شما کمک کند به دور از دیالیز برای بقیه عمر خود را است. به عنوان یک دکتر بیماری کلیوی، ما می دانیم که بیمار کلیوی واقعا باید به رنج می برند بسیاری هم در جسمی و روانی، به خصوص شما 51 ساله در حال حاضر و باید به یک زندگی بهتر داشته باشد. و ما در حال حاضر برای کمک به شما بازیابی از نارسایی کلیه به طوری که شما می توانید در یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز زندگی می کنند.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherpay و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند بیماری کلیوی ناشی از فشار خون بالا کنترل شود

سوال: سلام، دکتر. من یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی هستم و من درد و رنج فشار خون بالا است تقریبا به 20 سال است. به تازگی، آزمون نشان می دهد که سطح کراتینین من است تا 3.1، من تعجب است هر فرصتی برای آن را کاهش دهد به سطح نرمال وجود دارد و این امکان برای من برای کنترل بیماری های کلیوی من؟
A: همانطور که می دانید، در حدود 20 سال فشار خون بالا ممکن است آسیب کلیه ها ساخته شده است که خود را کراتینین افزایش است. شما می دانید، بیماری اولیه بیماری کلیوی خود را است فشار خون بالا، بنابراین، کنترل خوب فشار خون خود را حیاتی مهم برای بازیابی کلیه خود را است. اما از شرایط فعلی خود را، مشکل ریشه صدمه به کلیه ها ساخته شده است که عملکرد کلیه خود را به پایین و کراتینین بالا می رود است. بنابراین، برای جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیه خود را می شود اولین گام در جهت حفظ عملکرد کلیه خود را از کاهش و زوال. گام دوم این است که به محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده و در عین حال تعمیر آن قسمت از اختلال عملکرد کلیوی خود را (با توجه به بیماری های کلیوی یک نوع از بیماری مزمن پیشرونده است، به طوری که یک بار کراتینین بالا می رود، به این معنی که حداقل 50 درصد از عملکرد کلیه شما دارای حاضر آسیب دیده است). در این روش هدف از درمان دوره دوم: برای بازگرداندن و افزایش عملکرد کلیوی طیف خود را به دست آورد و تضمین شده است.
چون در حال حاضر کراتینین خود را فقط کمی بالا تا صدمه به کلیه ها هنوز در مراحل اولیه، اگر درمان سیستمیک (مثل درمان بالا هفت) می تواند به موقع داده می شود، عملکرد کلیه خود را هنوز هم می توانید ترمیم و کراتینین برگشت به محدوده نرمال خواهد رفت. بنابراین، زندگی عادی خود را نگه دارید در جریان است و بدون نیاز به مورد مرحله نارسایی کلیوی (مرحله دیالیز) دیگر نگران باشید.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که بیماری کلیوی ناشی از فشار خون بالا می تواند به خوبی با درمان سیستمیک کنترل، اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی فشار خون، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما سعی خواهد کرد ما بهترین را به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()