نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

الطب الصيني يمكن أن تساعد الفشل الكلوي المريض تقليل أوقات Dilaysis

اوالو نورا SANI هو مريض الفشل الكلوي الذي يأخذ غسيل الكلى لمدة 3 سنوات، وهذه هي المرة الثانية التي جاءت إلى المستشفى لتلقي العلاج. وفيما يلي بعض التفاصيل عنه، دعونا ننظر لها معا.

اسم المريض: اوالو نورا SANI

العمر: 46

الجنس: ذكر

الحالة الاجتماعية: متزوج

الجنسية: نيجيريا

تاريخ طبى:

منذ 8 سنوات، بدأ كل من أطرافه السفلى إلى تورم

منذ 3 سنوات، تقدم مرضه إلى الفشل الكلوي، ثم حصل على أكثر من أعراض مثل الغثيان. من أجل تخفيف تلك الأعراض، وقال انه بدأ يأخذ غسيل الكلى 3 مرات / أسبوع. ولكن نظرا لعدم كفاية غسيل الكلى، وحصل على المزيد من المضاعفات، مثل قصور القلب، وضيق التنفس، والغثيان، والقيء، والضعف، ضعف الشهية وفقر الدم وعدم التوازن المنحل بالكهرباء وهلم جرا. وبالإضافة إلى ذلك، انخفض إنتاجه البول تدريجيا، حتى وصل الى المستشفى الخاص به لدينا كمية البول له وصولا الى 20ML / اليوم.

في 25 أكتوبر، 2013 وقال انه جاء الى المستشفى للمرة الأولى.

في 19 مايو، 2014 وقال انه جاء الى المستشفى لتلقي العلاج.

حالة المرض قبل العلاج:

الهيموغلوبين 83g / L، خلايا الدم الحمراء عد 3.07 × 1012 / L، مصل الكرياتينين 1371umol / L، BUN 26.7mmol / L، UA 473umol / L

تشخيصها على أنها:

التهاب الكلية المزمن، والفشل الكلوي (أورميا المرحلة)، ارتفاع ضغط الدم الكلوي، فقر الدم الكلوي، الحماض الأيضي

العلاجات:

وفقا لمرضه، أدلى طبيبنا له قليل الملح ومنخفضة الدهون والبروتينات عالية الجودة النظام الغذائي.

ثم، جعله خطة العلاج للتخفيف من هذه الأعراض وحماية وظائف الكلى من مزيد من الضرر. العلاجات هي مجموعة متنوعة من تنقية الدم، Maikang تنضيد والطب الجزئي الصيني Osmotherapy، قدم العلاج الحمام، حمام طبي العلاج، العلاج حقنة شرجية الخ

حالة المرض بعد العلاج:

اختفى الشعور بالضعف، وحصلت على الشهية الظهر، ويمكن التنفس بشكل سلس، بوله زيادة الانتاج الى 400ML، انخفضت مرات غسيل الكلى ل2times / الأسبوع.

ويظهر الاختبار أن خلايا الدم الحمراء عد 4.17 × 1012 / L، الهيموغلوبين 113g / L، BUN 10.6mmol / L، مصل الكرياتينين 1150umol / L، UA 368umol / L

بعد العلاج، اوالو نورا SANI الحصول على الأمل المعيشة، لديه ثقة في الطب الصيني لدينا، لأن العلاجات لدينا يمكن أن تعزز الحصانة عنه وحماية وظائف الكلى له من مزيد من الضرر. إذا كنت ترغب في معرفة المزيد من التفاصيل حول تلك العلاجات الفريدة أو ترغب في الحصول على المرض تحت السيطرة، يمكنك ارسال البريد الالكتروني لنا، ونحن سوف نبذل قصارى جهدنا لمساعدتك.

لدينا البريد الإلكتروني: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان است که درمان مناسب برای بیمار PKD

چه درمان درمان مناسب برای بیمار PKD است؟ PKD یک اختلال کلیوی ژنتیکی است، بنابراین غیر ممکن است برای ما به تغییر مشکل ژن. با این حال، اگر درمان موثر را می توان در مراحل اولیه اعمال می شود، بیمار PKD تواند به طور کامل آسیب بیشتر به کلیه ها را متوقف کند.

چه درمان درمان مناسب برای بیمار PKD است؟

مشخص شده است که این کیست ها در PKD بزرگتر و بزرگتر رشد خواهد شد، پس از آسیب بیشتر به کلیه ها می شود. بنابراین درمان مناسب باید قادر به کوچک شدن و مهار آن کیست باشد.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری طب گیاهی چینی سنتی آن را برای بهبود گردش خون و کاهش کیست مفید است. داروهای چینی در آن به 1/1000 از اندازه اصلی آن را میکرونیزه. با عمل مایکروویو، دارو را به ضایعات کلیوی طور مستقیم از طریق پوست و کانال نفوذ. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند رگ های خونی گسترش، سرعت بخشیدن به گردش خون در کیست دیوارها، و بهبود نفوذپذیری کیست بنابراین ساخت کیست کوچک و کاهش است. آن را گسترش سلول های اپیتلیال مهار، به طوری که ترشح مایع کیست کاهش خواهد یافت. زمانی که فشار داخلی از کیست کاهش یافته است، اندازه کیست به تدریج کوچکتر می شوند، در نتیجه تسکین فشرده سازی از بافت های اطراف، بهبود گردش، و مسدود کردن پیشرفت فیبروز کلیوی. علاوه بر این، کیست بسیار آسان است پس از ناپدید شدن عود نیست، و علائم به طور کامل ناپدید می شوند. عملکرد کلیه نیز بهتر خواهد شد.

شما می دانید یک درمان علمی و منطقی نکته کلیدی در درمان PKD است، بنابراین به عنوان یک بیمار PKD من امیدوارم که شما می توانید درمان مناسب قبل از آن، قبل از آن شما می توانید آن بیشتر احتمال ابتلا به بازیابی دریافت کنید.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه بد کراتینین 171 در بیماری کلیوی است

حذف نفوذ در رژیم غذایی، سطح کراتینین بالا بدان معناست که کلیه است در برخی از درجه آسیب دیده، پس از آن سطح cretinine 171 یعنی چه برای بیمار؟
در درمانگاه، کراتینین 171 umol / L به معنای بیماری در حال حاضر در مرحله 2 است، نزدیک به مرحله 3 بیماری کلیه. فرد مبتلا به مرحله 2 بیماری مزمن کلیه است آسیب کلیه با یک کاهش خفیف در نرخ خود فیلتراسیون گلومرولی (GFR) از 60-89 میلی لیتر / دقیقه است. معمولا، هیچ به وضوح علائم نشان می دهد که کلیه ها آسیب دیده است. از آنجا که کلیه عملکرد جبرانی بسیار قوی و انجام یک کار خوب حتی زمانی که آنها کار نمی کاملا. کراتینین بالا، خون در ادرار، پروتئین و راه های دیگر می شود که بیماران کشف آنها در مرحله 2 بیماری مزمن کلیه هستند.
هر چند کراتینین 171 می گوید که وضعیت خفیف در عملکرد کلیه کاهش می یابد، به عنوان یک بیمار مبتلا به این بیماری، شما همچنین باید توجه بالا به آن پرداخت. در غیر این صورت، ممکن است بیماری شما را بدتر می رود.
برای این مورد، شما نیاز به درمان بلافاصله و نکته کلیدی است برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری، حتی آن را معکوس. پس از آن، چه درمان می تواند کمک به افزایش عملکرد کلیه؟ داروهای گیاهی چینی می توانید این را از طریق ترمیم آسیب کلیه و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده است. کل فرایند عوارض جانبی ایجاد نمی که همه داروهای گیاهی چینی از طبیعت می آیند. چه چیزی بیشتر، می تواند این بیماری را از ریشه آن را درمان کند. بنابراین برای افرادی که در مراحل اولیه هستند، آنها می توانند فرصت آن را معکوس کنید.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که سطح کراتینین 171 مرحله نزدیک 3 بیماری مزمن کلیه است، اگر درمان نشود، اراده بیماری بدتر می رود. اما با کمک درمان راپر، ممکن است معکوس شود. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی را به امید بیمار به دیالیز

AUWALU نورا ثانی است یک بیمار نارسایی کلیه است که به دیالیز به مدت 3 سال، این دومین بار است که او برای درمان به بیمارستان ما آمد است. در زیر برخی از جزئیات در مورد او، اجازه دهید ما یک نگاه دارند با هم.
نام بیمار: AUWALU نورا ثانی
سن: 46
جنسیت مذکر
وضعیت تاهل: متاهل
ملیت: نیجریه
تاریخچه پزشکی:
8 سال پیش، هر دو اندام تحتانی خود را آغاز کرد متورم
3 سال پیش، بیماری خود را پیشرفت به نارسایی کلیه، سپس او علائم بیشتری مانند حالت تهوع. به منظور رفع این علائم، او شروع به دیالیز، 3 بار / هفته. اما با توجه به دیالیز ناکافی، او بیشتر عوارض، مانند نارسایی قلبی، تنگی نفس، تهوع، استفراغ، ضعف، بی اشتهایی، کم خونی، عدم تعادل الکترولیت و غیره است. علاوه بر این، خروجی ادرار خود به تدریج کاهش یافته، تا او را به بیمارستان ما آمد خروجی ادرار خود تا به پایین به 20ml / روز.
در تاریخ 25th، اکتبر، سال 2013 او را به بیمارستان ما برای اولین بار آمد.
در 19th، 2014 مه او به بیمارستان ما برای درمان بیشتر است.
وضعیت بیماری قبل از درمان:
83g هموگلوبین / L، تعداد سلول های قرمز خون / L 3.07 × 1012، کراتینین سرم 1371umol / L، BUN 26.7mmol / L، UA 473umol / L
تشخیص به عنوان:
نفریت مزمن، نارسایی کلیه (مرحله ی ارومیه)، کلیه فشار خون بالا، کلیه، کم خونی، متابولیک اسیدوز
درمان:
با توجه به بیماری خود، دکتر ما او را به یک رژیم غذایی کم نمک، کم چربی و پروتئین با کیفیت بالا.
پس از آن، او را یک برنامه درمانی برای از بین بردن کسانی که علائم و محافظت از عملکرد کلیه از آسیب بیشتر ساخته شده است. درمان انواع تصفیه خون، Maikang ترکیب، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، پا حمام درمانی، حمام درمانی درمانی، انما درمان و غیره
وضعیت بیماری پس از درمان:
احساس ضعف ناپدید شد، رو اشتها تماس، می توانید نفس هموار، ادرار خود خروجی افزایش می دهد به 400ML، زمان دیالیز به 2times / هفته کاهش یافته است.
آزمون نشان می دهد که تعداد سلول های قرمز خون / L 4.17 × 1012، هموگلوبین 113g / L، BUN 10.6mmol / L، کراتینین سرم 1150umol / L، UA 368umol / L
پس از درمان، AUWALU نورا ثانی دریافت امید زندگی، او اعتماد به نفس به طب چینی ما، به دلیل درمانهای ما می تواند ایمنی خود را تقویت و محافظت از عملکرد کلیه خود را از آسیب بیشتر است. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان منحصر به فرد و یا می خواهید به بیماری خود را تحت کنترل، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا دیالیز مفید برای درمان ارومیه

ارومیه آخرین مرحله از نارسایی کلیه است، آن را سخت به درمان است. کارشناسان اشاره کرد که در حال حاضر، بسیاری از درمان های رایج برای دو اورمی هستند دیالیز و پیوند کلیه. اما به دلیل عدم کلیه، مشکلات تطبیق، بسیاری از بیمار می تواند تنها دیالیز را به تخلیه آب اضافی و سم.
آیا دیالیز برای درمان ارومیه مفید است؟
ارومیه نیز به عنوان پایان مرحله بیماری کلیوی شناخته شده است. این نشانگان بالینی شایع بیماری متفاوت کلیوی end-stage است. وقتی که مردم، نارسایی کلیه، کلیه می توانید کار عادی حفظ نمی کند، و زائد سوخت و ساز و آب اضافی را نمی توان اخراج شود، که منجر به تجمع سم، احتباس آب، کم خونی و غیره. سه راه دیالیز شایع، که همودیالیز، دیالیز PD و دیالیز روده بزرگ، که با استفاده از دستگاه خون بیماران منجر به خارج از بدن، و از بین بردن سم اضافی و آب و ارسال خون به بدن دوباره وجود دارد.
به دلیل مشکلات اقتصادی، بسیاری از بیماران را متوقف دیالیز زمانی که علائم بهبود یافته است، پس از آن که منجر به بدتر شدن بیماری است. کارشناسان فکر می کنم که دیالیز نامنظم را سم اضافی و آب می تواند در زمان نیست اخراج، و عملکرد باقی مانده کلیه از دست دادن بیشتر است.
اگر بیمار حفظ دیالیز منظم و سبک زندگی مناسب، بیماری آنها را می توان در در حالی که کنترل می شود. دیالیز منظم خون است که مردم باید دیالیز 2 یا 3 زمان 4 تا 5 ساعت در هر زمان انجام یک هفته،. بیماران مبتلا به اورمی نیاز به دانستن بیماری خود را کاملا، را درمان مثبت، چوب به دیالیز منظم و به دست آوردن مجدد اعتماد به نفس در زندگی است.
در واقع، به جز دیالیز و پیوند کلیه، برخی از راه های دیگر را می توانید نارسایی کلیه بدون هیچ عوارض جانبی بسیار است که طب چینی درمان وجود دارد. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد طب چینی و یا می خواهید برای درمان بیماری خود را بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا مشورت دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه بیمار نارسایی یافتن راه خود را به فراتر از دیالیز

AUWALU نورا ثانی است یک بیمار نارسایی کلیه است که به دیالیز به مدت 3 سال، این دومین بار است که او برای درمان به بیمارستان ما آمد است. در زیر برخی از جزئیات در مورد او، اجازه دهید ما یک نگاه دارند با هم.
نام بیمار: AUWALU نورا ثانی
سن: 46
جنسیت مذکر
وضعیت تاهل: متاهل
ملیت: نیجریه
تاریخچه پزشکی:
8 سال پیش، هر دو اندام تحتانی خود را آغاز کرد متورم
3 سال پیش، بیماری خود را پیشرفت به نارسایی کلیه، سپس او علائم بیشتری مانند حالت تهوع. به منظور رفع این علائم، او شروع به دیالیز، 3 بار / هفته. اما با توجه به دیالیز ناکافی، او بیشتر عوارض، مانند نارسایی قلبی، تنگی نفس، تهوع، استفراغ، ضعف، بی اشتهایی، کم خونی، عدم تعادل الکترولیت و غیره است. علاوه بر این، خروجی ادرار خود به تدریج کاهش یافته، تا او را به بیمارستان ما آمد خروجی ادرار خود تا به پایین به 20ml / روز.
در تاریخ 25th، اکتبر، سال 2013 او را به بیمارستان ما برای اولین بار آمد.
در 19th، 2014 مه او به بیمارستان ما برای درمان بیشتر است.
وضعیت بیماری قبل از درمان:
83g هموگلوبین / L، تعداد سلول های قرمز خون / L 3.07 × 1012، کراتینین سرم 1371umol / L، BUN 26.7mmol / L، UA 473umol / L
تشخیص به عنوان:
نفریت مزمن، نارسایی کلیه (مرحله ی ارومیه)، کلیه فشار خون بالا، کلیه، کم خونی، متابولیک اسیدوز
درمان:
با توجه به بیماری خود، دکتر ما او را به یک رژیم غذایی کم نمک، کم چربی و پروتئین با کیفیت بالا.
پس از آن، او را یک برنامه درمانی برای از بین بردن کسانی که علائم و محافظت از عملکرد کلیه از آسیب بیشتر ساخته شده است. درمان انواع تصفیه خون، Maikang ترکیب، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، پا حمام درمانی، حمام درمانی درمانی، انما درمان و غیره
وضعیت بیماری پس از درمان:
احساس ضعف ناپدید شد، اشتهای خوب بازگشت بازگشت، او می تواند نفس هموار، ادرار خود خروجی افزایش می دهد به 400ML، / هفته بار دیالیز به 2times کاهش یافته است.
آزمون نشان می دهد که تعداد سلول های قرمز خون / L 4.17 × 1012، هموگلوبین 113g / L، BUN 10.6mmol / L، کراتینین سرم 1150umol / L، UA 368umol / L
پس از درمان، AUWALU نورا ثانی دریافت امید زندگی، او اعتماد به نفس به طب چینی ما، به دلیل درمانهای ما می تواند ایمنی خود را تقویت و محافظت از عملکرد کلیه خود را از آسیب بیشتر است. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان منحصر به فرد و یا می خواهید به بیماری خود را تحت کنترل، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پیوند کلیه است تنها یک گزینه برای بیمار دیالیزی می توانند نگاهی نیست

به طور کلی، پس از بیمار دریافت نارسایی کلیه، دیالیز و پیوند کلیه خواهد بود انتخاب کنند. اما همانطور که همه ما می دانیم که همه بیمار می تواند دیالیز را، پس از آن به نظر می رسد که پیوند کلیه تنها گزینه برای این بخش از بیمار است.
است پیوند کلیه تنها گزینه برای بیمار که می تواند دیالیز را ندارد؟
در واقع، پیوند کلیه در نظر گرفته می شود یکی از موثرترین درمان نارسایی کلیه، اما آن را تنها گزینه برای بیمار است. در گذشته، ممکن است تنها گزینه اما در حال حاضر آن است که تنها نیست.
در روز ما، کارشناسان یک سری درمان های جدید بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، که می تواند به نارسایی کلیه به طور موثر و با خیال راحت درمان اختراع کرده اند. یکی از یکی از شناخته شده ترین است میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، آن را می تواند نارسایی کلیه از علل آن را درمان کنند.
چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان نارسایی کلیه؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترکیبی از گیاهان چینی و پیشرفته پزشکی دستگاه osmocope است. در این درمان گیاهی، گیاهان مختلف استفاده می شود و این است که از نزدیک در وضعیت بیماری بیماران را بر اساس. کاملا وجود دارد 9 نوع از نسخه و هر یک از آنها شامل سبزی های مختلف.
توسط چهار عملکرد اصلی آن (ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ رگ های خونی)، آن را می توانید کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز یا پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر بیمار به FSGS می توانید پیوند کلیه چه باید آنها را ندارد

آوات یک پسر شش ساله است، او در عراق متولد شد. در 3TH آگوست، 2015 او را به بیمارستان ما برای اولین بار پذیرفته شد. او یک بیمار FSGS و از ادم و ادرار پروتئین در همان زمان متحمل شده است. آزمون نشان داده است که تعداد سلول های خون او / L 5.59 × 1012، هموگلوبین 156g / L است. آزمایش ادرار معمول نشان داده شده است که پروتئین ادرار 2+، مخفی blood2 +.

در بیمارستان محلی خود دکتر توصیه او را به پیوند کلیه، اما با توجه به شرایط خود بیماری بد، او می توانید آن را در حال حاضر. شاید او می توانید آن را چند سال بعد را، اما او نیاز به رنج بسیار در این زمان. به منظور او یک زندگی بهتر را، پدر و مادر خود تصمیم گرفت به او را به چین سعی کنید برخی از داروهای چینی.

در بیمارستان ما، دکتر به او یک برنامه درمانی شخصی توجه به شرایط بیماری خود ساخته شده است. طرح درمان شامل میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، پا حمام درمانی، دهان و دندان طب چینی و Maikang ترکیب. پس از 27 روز درمان، 24 ساعت سنجش کمی پروتئین ادرار خود را به 0.35g / 24H کاهش می یابد، علائم دیگر نیز به خوبی تبدیل می شود.

پس از او از بیمارستان مرخص ما، دکتر ما او را تجویز سه ماه Maikang ترکیب به تحکیم اثر درمانی.

بازگشت به صفحه نخست دو ماه یا، پدر و مادرش او را به گرفتن دفع، که نشان می دهد پروتئین ادرار به منفی تبدیل می شود کاملا. و از آن پس، بیماری خود هرگز دوباره عود کند.

ما واقعا خوشحال به شنیدن این خبر خوب، و ما امیدواریم که ما می توانیم بیشتر بیمار کمک خواهم او را به بازگشت به زندگی عادی است. اگر شما یک بیمار FSGS هستند و شما نیز می خواهید به یک زندگی با کیفیت، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

"چینی مادر" کمک به یک دختر نارسایی کلیه یافتن امید به زندگی

"من دوباره زنده هستم" TAKUN با صدای بلند با یک لبخند بزرگ بر روی صورت خود گفت. او یک دختر دوست داشتنی از موریس، در سن او باید با خوشحالی در حیاط مدرسه زندگی می کنند. اما با توجه به علائم جدی ناشی از نارسایی کلیه، او را به ماندن در بیمارستان و یا منزل. او این را دوست برای چندین سال که واقعا او را ناراحت زیادی زندگی می کردند.

"اما در حال حاضر، زندگی را ساده تر است، می بینید،" TAKUN با چشمان بزرگ او گفت نگاه به من، "آن را نمی خواهد قبل از من بیش از حد طولانی به مدرسه. مادرم به من گفت که من نیاز به دیالیز نمی شود. "" اوه، که خواهد بزرگ "به من گفت به آرامی. "اما جایی که مادر شما است؟ من حتی او را دیده نه از من به اینجا آمده. "" نه؟ در اینجا، شما ببینید که او مادر من است. و نگاه در وجود دارد، او نیز مادر من است. "او به پرستاران به ما نزدیک اشاره کرد. "آنها پرستاران به مادر خود نیست، منظورم جایی که مادر خود را؟ "" آنها مادر من هستند، همه آنها مادر من است. آنها فرصت دیگری برای زندگی به طوری که آنها مادر من هستند به من بدهد. آنها یک زندگی جدید من بدهد، درست مثل مادر من! "او گفت بارها و بارها. "خوب، من اکنون می دانم، همه آنها مادر خود را. آنها با شما رفتار درست مثل شما دختر بچه خود هستند. "" بله، آن است! "او به من پاسخ داد با صدای بلند.

"همه آنها مادر من"، من هرگز فکر نمی کردم یک بیمار مادر nursers تماس، اما این یک داستان واقعی است که فقط در مقابل من، من به آن اعتقاد دارند. از این لحظه من می دانم که عشق بین مردم در هر زمانی که آنها می خواهند به اختصاص قلب خود را به افراد دیگر می توانید.

از آن لحظه، من می دانم که بهترین درمان باید درمان تنها باید آن را درمان خوب به علاوه قلب خوب نیست، فقط شما را ملاقات این دو جنبه در همان زمان شما می توانید یک دکتر واقعی خوب، شما می توانید امید را به بیمار، شما می توانید "مادر" توسط بیمار نامیده می شود.

اگر شما یک دکتر می سعی کنید بهترین خود را به مانند یک دکتر خوب! اگر شما یک بیمار تنها برای پیدا کردن چنین دکتر، پس از آن شما زندگی خود را دوباره پیدا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برای کلیه بیمار نارسایی هر نوع درمان بهتر از دیالیز وجود دارد

آیا درمانی بهتر از دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه وجود دارد؟ دیالیز به عنوان یکی از درمان های شایع نارسایی کلیه می تواند توسط تسکین علائم کمک به بیماران بهتر زندگی می کنند. اما با توجه به پژوهش، بهترین درمان برای نارسایی کلیه دیالیز.

چرا دیالیز بهترین درمان است، نه؟

سه نوع از سلول های کلیوی ذاتی در بدن شما وجود دارد: سلول های نکروتیک، سلول های آسیب دیده و سلول های سالم است. ما هیچ ایده به سلول نکروتیک، اما ما می توانیم سلول های آسیب دیده تعمیر و محافظت از سلول های سالم. بنابراین، برای درمان، شما نیاز به روشن شدن همه از سموم و ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده، ترویج سیستم ایمنی بدن، پس از آن می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد.

در حالی که دیالیز به عنوان جایگزینی کلیه، آن را فقط می توانید برخی از سموم micromolecular (مانند کراتینین و غیره اوره) روشن است، اما هنوز هم وجود دارد وسط و سموم macromoleculer (CycC، HYT، IL-6 و غیره) داشته، آنها هنوز هم آسیب عملکرد کلیه است. به همین دلیل است بیماران زیادی با مدت زمان طولانی از کلیه رنج می برند dialysis.Their خواهد بود کوچک روز به روز، حتی کل عملکرد کلیه از دست داده، ادرار کمتر و کمتر خواهد بود، حتی بدون ادرار

آیا درمانی بهتر از دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه وجود دارد؟

یک درمان مجموعه بر اساس طب سنتی چینی اثر خوبی در درمان نارسایی کلیه، که به عنوان بالا هفت TCM درمان شناخته شده است. هفت درمان های مختلف در آن وجود دارد، آنها پا حمام درمانی، حمام درمانی کامل، داغ فشرده درمان، فتیلهگذاری درمان، دهان پزشکی درمانی چینی، چرخه درمان و انما درمان هستند.

همکاری با یکدیگر کسانی که درمان می تواند عملکرد کلیه به تدریج بهبود، در نتیجه برای کمک به جلوگیری بیمار و یا خلاص شدن از شر دیالیز.

اگر شما علاقه مند در آن درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیالیز است که دیگر تنها راه برای بیمار مبتلا به شکست در کلیه پیوندی

نام بیمار: TAKUN

جنسیت: زن

سن: 19

وضعیت تاهل: مجرد

ملیت: موریس

اصلی نوع بیماری: سندرم نفروتیک

تاریخچه پزشکی:

17 سال پیش، او به عنوان بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک تشخیص داده شد

9 سال پیش، بیماری او بدتر شد، فشار خون به سطح بالا رفت، کراتینین سرم افزایش یافته است به 870umol / L، پس از آن او در زمان پیوند کلیه.

4 سال پیش، سطح فشار خون و کراتینین سرم او را دوباره بالا رفت

10 ماه پیش، سطح فشار خون را بالا تا 170 / 100mmHg، هموگلوبین 105g / L، پروتئین ادرار 2+، مخفی + خون است. آزمون عملکرد کلیه نشان داده شده است که سطح کراتینین سرم او سطح بالا برای 1200umol / L، UA 543umol / L. به منظور معنی وضعیت بیماری او، او پذیرفته دیالیز.

در 8 نوامبر، 2015، او را به بیمارستان ما برای درمان بیشتر است.

تشخیص به عنوان:

بعد از امتحانات دقیق او را به عنوان پیوند کلیه دفع مزمن، نارسایی کلیه (مرحله ی ارومیه)، کم خونی کلیوی، فشار خون بالا کلیه، هیپراوریسمی تشخیص داده شد

رفتار:

با توجه به بیماری او شرط دکتر ما یک برنامه درمانی برای او که شامل میکرو چینی پزشکی Osmotherpay، پا حمام درمانی، بیماریهای دهان چینی، ترکیب Maikang و درمان تصفیه خون ساخته شده است.

اثر درمانی:

پس از 28 روز درمان، اشتهای او را به 140 / 100mmHg تبدیل به خوب، احساس خستگی ناپدید شد، فراز فشار خون است.

معاینه معمول خون نشان می دهد که هموگلوبین 71g / L، تعداد سلول های قرمز خون / L 2.61 × 1012 است.

آزمون عملکرد کلیه قبل از دیالیز نشان می دهد که BUN 13.2mmol / L، کراتینین 13.2mmol / L سرم، UA 492umol / L.

آزمون عملکرد کلیه بعد از دیالیز نشان می دهد که BUN 5.1mmol / L، کراتینین 259mmol / L سرم، UA 188umol / L.

ما خیلی خوشحال که وضعیت بیماری او می تواند به خوبی در چنین زمان کوتاه است، و ما می توانیم اطمینان حاصل شود که او می تواند از دیالیز در آینده نزدیک خلاص شوید. امید است که ما می توانید افراد بیشتری کمک کند مانند او برای بازگشت به زندگی عادی است.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان بیماری او و یا می خواهید به یک زندگی با کیفیت و بدون پیوند کلیه یا دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما به شما کمک .

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید بیماری کلیه با کراتینین 3.6 معکوس

می توانید بیماری کلیه با کراتینین 3.6 معکوس شود؟ از سطح کراتینین می توانیم بدانیم که این بیماری در مرحله 3 بیماری کلیه وارد شده، در این مرحله بیمار علائم و عوارض تر، مانند ادرار پروتئین و ادرار خون رنج می برند، به طوری که آنها مشتاق به خارج از این بیماری را دریافت می باشد.
می توانید بیماری کلیه با کراتینین 3.6 معکوس شود؟
در واقع، مرحله 3 یک مرحله حیاتی در بیماری های کلیوی، در برخی از درجه آسیب همچنین کلیه شده است، اما هنوز هم وجود دارد در سمت چپ کلیه ها می تواند برخی به طور معمول کار. بنابراین با درمان به موقع، می توان آن معکوس شود. با این حال، اگر شما قادر نخواهد بود برای دریافت درمان به موقع، پس از آن نرخ معکوس خواهد شد به تدریج کاهش می یابد.
کراتینین بالا، که به معنی سموم بالا در بدن و همچنین منعکس کننده بسیاری از نفرون آسیب دیده اند. و پروتئین و خون در ادرار، که به معنی سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده اند. با گذشت زمان، در صورتی که بیمار می تواند بیماری خود را کنترل نمی موثر، آن را به بدتر می رود. چه چیزی بیشتر، آن را بافت های دیگر و یا اندام از طریق گردش خون تاثیر می گذارد.
چه درمان می تواند کمک بیمار به بیماری کلیوی برای درمان بیماری خود را؟
چینی سنتی گیاهی درمانی و سلول های بنیادی برای بزرگ رگ های خونی کمک می کنند و ترویج گردش خون و همچنین از بین بردن سموم که سپرده در منطقه کلیه، نتیجه دستیابی به یک هدف از درمان بیماری کلیه است. علاوه بر این، گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی می تواند کمک به بیمار جلوگیری از آسیب بیشتر از عملکرد کلیه و کنترل عوارض به طور موثر. در همین حال، آن را کمک می کند تا بیمار جلوگیری از بیماری ام اس بیشتر از عروق تمام بدن، و جلوگیری از تصادف قلبی است.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که اگر بیمار به بیماری کلیه با کراتینین 3.6 می تواند درمان سیستماتیک و علمی را در زمان دریافت، آنها ممکن است فرصتی برای معکوس بیماری خود دریافت کنید. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان ما و یا می خواهید به کنترل بیماری های کلیوی خب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه بیمار نارسایی کلیه با آتروفی مطلع عمر خود را پشت

ASIRI یک مرد 28 ساله از عربستان سعودی، با توجه به 8 سال مداوم افزایش کراتینین سرم و 10 سال درد مفاصل او را به بیمارستان ما برای درمان بیشتر در 2ED آمد، آذر، 2015 است.
شرایط بیماری قبل از درمان:
فشار خون: 150 / 100mmHg
هموگلوبین: 128G / L
پروتئین: 2+
خون مخفی: + -
دی اکسید کربن کل: 15.4mmol / L
فسفر: 1.93mmol / L
BUN: 25.4mmol / L
کراتینین سرم: 446umol / L
UA: 695umol / L
علاوه بر این که هر دو کلیه خود را به آتروفی رفت.
تشخیص به عنوان:
نارسایی کلیه، بالا بودن اسید اوریک اولیه، نقرسی آرتروز، کلیه، فشار خون بالا، متابولیک اسیدوز
رفتار:
با توجه به شرایط بیماری خود دکتر ما یک برنامه درمانی برای او ،، که داغ فشرده درمان (2times / روز)، پا حمام درمانی (2times / روز)، انما درمان (2times / روز)، دهان و دندان طب چینی (2times / روز ساخته شده است )، Maikang ترکیب (2times / روز).
علاوه بر این که دکتر ما هم او را تجویز برخی از داروهای غربی به تخلیه برخی از سموم و تصحیح اسیدوز.
وضعیت بیماری پس از درمان:
فشار خون: 110 / 80mmHg
پروتئین: -
خون مخفی: -
کل دی اکسید کربن: 21.3
هموگلوبین: 124
BUN: 13.4mmol / L
کراتینین سرم: 300umol / L
UA: 204umol / L
به عنوان یک دکتر من خیلی خوشحالم که برای دیدن وضعیت بیماری خود را به خوبی تبدیل می شود هستم، امیدوارم که او می تواند بیشتر روشن به جای زندگی در ناامیدی داشته باشد.
اگر شما یک بیمار که در وضعیت مشابه از او است و یا شما می خواهید برای ذخیره بستگان نزدیک خود را از نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما به شما کمک .
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای معکوس بیماری کلیه با کراتینین 2.9

آیا ممکن است به عقب بیماری کلیه با کراتینین 2.9؟ همانطور که همه ما می دانیم که بیماری کلیوی سخت است معکوس باشد، اما در مراحل اولیه این بیماری می توان آن را با درمان به موقع و به درستی معکوس شود. اگر چه کراتینین 2.9 بالاتر از سطح نرمال است، اما با توجه به مراحل بیماری مزمن کلیه، آن را در مرحله 3 است، این مرحله طور کامل برگشت پذیر با کمک درمان مناسب است.
شما می دانید، هر دو از طب سنتی چینی و طب غربی دارای مزایای خاص خود در درمان بیماری کلیه. طب غربی می تواند به سرعت حل و فصل درد موضعی ناشی از کیست، خونریزی و علائم دیگر، و طب چینی کار می کند از طریق مواد مخدر منطقه کلیه موضعی، خوراکی، پا و غیره، آن را می تواند به بهبود گردش خون کلیوی، رفع ظلم و ستم از کیست در کلیه، جلوگیری از رشد کیست، پس از آن بیشتر ترویج جذب مایع کیست، کاهش و یا از بین رفتن کامل کیست، در نتیجه بازگرداندن عملکرد کلیه.
بنابراین اگر بیمار می تواند درمان ترکیبی از طب چینی و طب غربی گرفتن، سطح کراتینین سرم خود را به حالت عادی کاهش می یابد. اگر آنقدر خوش شانس هستند، آنها ممکن است عملکرد کلیه معکوس است.
چه درمانی برای معکوس بیماری های کلیوی مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و طب غربی است. با کمک این درمان، بیمار به بیماری کلیوی با آسیب خفیف کلیوی می تواند یک شانس برای معکوس کردن بیماری خود را دریافت کنید. برای بیماران مبتلا به طور جدی آسیب کلیه، آنها همچنین می توانند فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چینی بیمار پزشکی راهنما FSGS بازگشت به زندگی عادی

آوات یک پسر شش ساله است، او در عراق متولد شد. در 3TH آگوست، 2015 او را به بیمارستان ما برای اولین بار پذیرفته شد. او یک بیمار FSGS و از ادم و ادرار پروتئین در همان زمان متحمل شده است. آزمون نشان داده است که تعداد سلول های خون او / L 5.59 × 1012، هموگلوبین 156g / L است. آزمایش ادرار معمول نشان داده شده است که پروتئین ادرار 2+، مخفی blood2 +.
در بیمارستان محلی خود دکتر توصیه او را به پیوند کلیه، اما با توجه به شرایط خود بیماری بد، او می توانید آن را در حال حاضر. شاید او می توانید آن را چند سال بعد را، اما او نیاز به رنج بسیار در این زمان. به منظور او یک زندگی بهتر را، پدر و مادر خود تصمیم گرفت به او را به چین سعی کنید برخی از داروهای چینی.
در بیمارستان ما، دکتر به او یک برنامه درمانی شخصی توجه به شرایط بیماری خود ساخته شده است. طرح درمان شامل میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، پا حمام درمانی، دهان و دندان طب چینی و Maikang ترکیب. پس از 27 روز درمان، 24 ساعت سنجش کمی پروتئین ادرار خود را به 0.35g / 24H کاهش می یابد، علائم دیگر نیز به خوبی تبدیل می شود.
پس از او از بیمارستان مرخص ما، دکتر ما او را تجویز سه ماه Maikang ترکیب به تحکیم اثر درمانی.
بازگشت به صفحه نخست دو ماه یا، پدر و مادرش او را به گرفتن دفع، که نشان می دهد پروتئین ادرار تبدیل می شود به منفی کاملا. و از آن پس، بیماری خود هرگز دوباره عود کند.
ما واقعا خوشحال به شنیدن این خبر خوب، و ما امیدواریم که ما می توانیم بیشتر بیمار کمک خواهم او را به بازگشت به زندگی عادی است. اگر شما یک بیمار FSGS هستند و شما نیز می خواهید به یک زندگی با کیفیت، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی کمک به یک دختر از Mauritius یافتن امید به زندگی

"من دوباره زنده هستم" TAKUN با صدای بلند با یک لبخند بزرگ بر روی صورت خود گفت. او یک دختر دوست داشتنی از موریس، در سن او باید با خوشحالی در حیاط مدرسه زندگی می کنند. اما با توجه به علائم جدی ناشی از نارسایی کلیه، او را به ماندن در بیمارستان و یا منزل. او این را دوست برای چندین سال که واقعا او را ناراحت زیادی زندگی می کردند.
"اما در حال حاضر، زندگی را ساده تر است، می بینید،" TAKUN با چشمان بزرگ او گفت نگاه به من، "آن را نمی خواهد قبل از من بیش از حد طولانی به مدرسه. مادرم به من گفت که من نیاز به دیالیز نمی شود. "" اوه، که خواهد بزرگ "به من گفت به آرامی. "اما جایی که مادر شما است؟ من حتی او را دیده نه از من به اینجا آمده. "" نه؟ در اینجا، شما ببینید که او مادر من است. و نگاه در وجود دارد، او نیز مادر من است. "او به پرستاران به ما نزدیک اشاره کرد. "آنها پرستاران به مادر خود نیست، منظورم جایی که مادر خود را؟ "" آنها مادر من هستند، همه آنها مادر من است. آنها فرصت دیگری برای زندگی به طوری که آنها مادر من هستند به من بدهد. آنها یک زندگی جدید من بدهد، درست مثل مادر من! "او گفت بارها و بارها. "خوب، من اکنون می دانم، همه آنها مادر خود را. آنها با شما رفتار درست مثل شما دختر بچه خود هستند. "" بله، آن است! "او به من پاسخ داد با صدای بلند.
"همه آنها مادر من"، من هرگز فکر نمی کردم یک بیمار مادر nursers تماس، اما این یک داستان واقعی است که فقط در مقابل من، من به آن اعتقاد دارند. از این لحظه من می دانم که عشق بین مردم در هر زمانی که آنها می خواهند به اختصاص قلب خود را به افراد دیگر می توانید.
از آن لحظه، من می دانم که بهترین درمان باید درمان تنها باید آن را درمان خوب به علاوه قلب خوب نیست، فقط شما را ملاقات این دو جنبه در همان زمان شما می توانید یک دکتر واقعی خوب، شما می توانید امید را به بیمار، شما می توانید "مادر" توسط بیمار نامیده می شود.
اگر شما یک دکتر می سعی کنید بهترین خود را به مانند یک دکتر خوب! اگر شما یک بیمار تنها برای پیدا کردن چنین دکتر، پس از آن شما زندگی خود را دوباره پیدا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی راهنما بیمار نارسایی کلیه با کلیه آتروفی یک زندگی بهتر

ASIRI یک مرد 28 ساله از عربستان سعودی، با توجه به 8 سال مداوم افزایش کراتینین سرم و 10 سال درد مفاصل او را به بیمارستان ما برای درمان بیشتر در 2ED آمد، آذر، 2015 است.
شرایط بیماری قبل از درمان:
فشار خون: 150 / 100mmHg
هموگلوبین: 128G / L
پروتئین: 2+
خون مخفی: + -
دی اکسید کربن کل: 15.4mmol / L
فسفر: 1.93mmol / L
BUN: 25.4mmol / L
کراتینین سرم: 446umol / L
UA: 695umol / L
علاوه بر این که هر دو کلیه خود را به آتروفی رفت.
تشخیص به عنوان:
نارسایی کلیه، بالا بودن اسید اوریک اولیه، نقرسی آرتروز، کلیه فشار خون بالا، اسیدوز متابولیک
رفتار:
با توجه به شرایط بیماری خود دکتر ما یک برنامه درمانی برای او ،، که داغ فشرده درمان (2times / روز)، پا حمام درمانی (2times / روز)، انما درمان (2times / روز)، دهان و دندان طب چینی (2times / روز ساخته شده است )، Maikang ترکیب (2times / روز).
علاوه بر این که دکتر ما هم او را تجویز برخی از داروهای غربی به تخلیه برخی از سموم و تصحیح اسیدوز.
وضعیت بیماری پس از درمان:
فشار خون: 110 / 80mmHg
پروتئین: -
خون مخفی: -
کل دی اکسید کربن: 21.3
هموگلوبین: 124
BUN: 13.4mmol / L
کراتینین سرم: 300umol / L
UA: 204umol / L
به عنوان یک دکتر من خیلی خوشحالم که برای دیدن وضعیت بیماری خود را به خوبی تبدیل می شود هستم، امیدوارم که او می تواند بیشتر روشن به جای زندگی در ناامیدی داشته باشد.
اگر شما یک بیمار که در وضعیت مشابه از او است و یا شما می خواهید برای ذخیره بستگان نزدیک خود را از نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما به شما کمک .
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی راهنما FSGS بیمار زندگی بهتر است بدون پیوند کلیه

آوات یک پسر شش ساله است، او در عراق متولد شد. در 3TH آگوست، 2015 او را به بیمارستان ما برای اولین بار پذیرفته شد. او یک بیمار FSGS و از ادم و ادرار پروتئین در همان زمان متحمل شده است. آزمون نشان داده است که تعداد سلول های خون او / L 5.59 × 1012، هموگلوبین 156g / L است. آزمایش ادرار معمول نشان داده شده است که پروتئین ادرار 2+، مخفی blood2 +.
در بیمارستان محلی خود دکتر توصیه او را به پیوند کلیه، اما با توجه به شرایط خود بیماری بد، او می توانید آن را در حال حاضر. شاید او می توانید آن را چند سال بعد را، اما او نیاز به رنج بسیار در این زمان. به منظور او یک زندگی بهتر را، پدر و مادر خود تصمیم گرفت به او را به چین سعی کنید برخی از داروهای چینی.
در بیمارستان ما، دکتر به او یک برنامه درمانی شخصی توجه به شرایط بیماری خود ساخته شده است. طرح درمان شامل میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، پا حمام درمانی، دهان و دندان طب چینی و Maikang ترکیب. پس از 27 روز درمان، 24 ساعت سنجش کمی پروتئین ادرار خود را به 0.35g / 24H کاهش می یابد، علائم دیگر نیز به خوبی تبدیل می شود.
پس از او از بیمارستان مرخص ما، دکتر ما او را تجویز سه ماه Maikang ترکیب به تحکیم اثر درمانی.
بازگشت به صفحه نخست دو ماه یا، پدر و مادرش او را به گرفتن دفع، که نشان می دهد پروتئین ادرار به منفی تبدیل می شود کاملا. و از آن پس، بیماری خود هرگز دوباره عود کند.
ما واقعا خوشحال به شنیدن این خبر خوب، و ما امیدواریم که ما می توانیم بیشتر بیمار کمک خواهم او را به بازگشت به زندگی عادی است. اگر شما یک بیمار FSGS هستند و شما نیز می خواهید به یک زندگی با کیفیت، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

"چینی مادر" کمک به یک دختر نارسایی کلیه از Mauritius یافتن امید به زندگی

"من دوباره زنده هستم" TAKUN با صدای بلند با یک لبخند بزرگ بر روی صورت خود گفت. او یک دختر دوست داشتنی از موریس، در سن او باید با خوشحالی در حیاط مدرسه زندگی می کنند. اما با توجه به علائم جدی ناشی از نارسایی کلیه، او را به ماندن در بیمارستان و یا منزل. او این را دوست برای چندین سال که واقعا او را ناراحت زیادی زندگی می کردند.
"اما در حال حاضر، زندگی را ساده تر است، می بینید،" TAKUN با چشمان بزرگ او گفت نگاه به من، "آن را نمی خواهد قبل از من بیش از حد طولانی به مدرسه. مادرم به من گفت که من نیاز به دیالیز نمی شود. "" اوه، که خواهد بزرگ "به من گفت به آرامی. "اما جایی که مادر شما است؟ من حتی او را دیده نه از من به اینجا آمده. "" نه؟ در اینجا، شما ببینید که او مادر من است. و نگاه در وجود دارد، او نیز مادر من است. "او به پرستاران به ما نزدیک اشاره کرد. "آنها پرستاران به مادر خود نیست، منظورم جایی که مادر خود را؟ "" آنها مادر من هستند، همه آنها مادر من است. آنها فرصت دیگری برای زندگی به طوری که آنها مادر من هستند به من بدهد. آنها یک زندگی جدید من بدهد، درست مثل مادر من! "او گفت بارها و بارها. "خوب، من اکنون می دانم، همه آنها مادر خود را. آنها با شما رفتار درست مثل شما دختر بچه خود هستند. "" بله، آن است! "او به من پاسخ داد با صدای بلند.
"همه آنها مادر من"، من هرگز فکر نمی کردم یک بیمار مادر nursers تماس، اما این یک داستان واقعی است که فقط در مقابل من، من به آن اعتقاد دارند. از این لحظه من می دانم که عشق بین مردم در هر زمانی که آنها می خواهند به اختصاص قلب خود را به افراد دیگر می توانید.
از آن لحظه، من می دانم که بهترین درمان باید درمان تنها باید آن را درمان خوب به علاوه قلب خوب نیست، فقط شما را ملاقات این دو جنبه در همان زمان شما می توانید یک دکتر واقعی خوب، شما می توانید امید را به بیمار، شما می توانید "مادر" توسط بیمار نامیده می شود.
اگر شما یک دکتر می سعی کنید بهترین خود را به مانند یک دکتر خوب! اگر شما یک بیمار تنها برای پیدا کردن چنین دکتر، پس از آن شما زندگی خود را دوباره پیدا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان موثر برای تعمیر آسیب کلیه ناشی از فشار خون بالا است

چه درمانی برای تعمیر علت آسیب کلیه با فشارخون موثر است؟ در واقع، برای دچار طولانی مدت فشار خون بالا، صدمه به کلیه خود را به طور عمده در توبول های کلیوی و منطقه interstium وجود داشته باشد. همانطور که برای درمان، ما به طور کلی اتخاذ میکرو چینی Osmotherapy به Mosmotherapy به ترویج گردش خون در شریان وابران، چون عروق وابران ارائه دهنده خون به توبول های کلیوی است.
چگونه برای تعمیر آسیب کلیوی ناشی از فشار خون بالا؟
همانطور که می دانید، طب غربی نمی تواند کمک کند بیمار نارسایی کلیوی بهبود عملکرد کلیه خود را تا کنون، به طوری که تنها راه حل است برای دریافت دیالیز و پیوند کلیه، اما TCM می توانید برای کمک به بیمار وضعیت خود را بهبود موثر است. بنابراین، هنگامی که آن را به درمان می آید، نکته کلیدی باید استفاده طب سنتی چینی (TCM) برای کمک به بیمار بهبود عملکرد کلیه خود باشد.
علاوه بر این، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، آنها را به هم بی اشتهایی به دلیل ادم دستگاه گوارش، در همان زمان، بدن خود می تواند دارو را جذب نمی کند به طور موثر، به طوری که در طول درمان ما نباید اجازه دارو وارد منطقه کلیه از طریق نرم افزار های خارجی. این کمک خواهد کرد بیمار دریافت یک درمان موثر و بدون هر گونه عارضه جانبی است.
چه درمانی برای ترمیم آسیب کلیه موثر است؟
میکرو چینی پزشکی Osmotherpay به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی چینی، ثابت شده است به یکی از موثرترین درمان. از آن است که چهار عملکرد اصلی، توسط کسانی توابع، کلیه های آسیب دیده را می توان تعمیر و محافظت از آسیب بیشتر.
با کمک از این درمان، آسیب کلیوی ناشی از فشار خون بالا را می توان به برخی از درجه دوباره بازسازی شد. همانطور که برای کلیه چقدر مجروح را می توان ترمیم که در شرایط شخصی بیمار بستگی دارد. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherpay و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال ما دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی کمک به یک دختر با شکست در کلیه پیوندی پیدا کردن او راه خروج

نام بیمار: TAKUN
جنسیت: زن
سن: 19
وضعیت تاهل: مجرد
ملیت: موریس
اصلی نوع بیماری: سندرم نفروتیک
تاریخچه پزشکی:
17 سال پیش، او به عنوان بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک تشخیص داده شد
9 سال پیش، بیماری او بدتر شد، فشار خون به سطح بالا رفت، کراتینین سرم افزایش یافته است به 870umol / L، پس از آن او در زمان پیوند کلیه.
4 سال پیش، سطح فشار خون و کراتینین سرم او را دوباره بالا رفت
10 ماه پیش، سطح فشار خون را بالا تا 170 / 100mmHg، هموگلوبین 105g / L، پروتئین ادرار 2+، مخفی + خون است. آزمون عملکرد کلیه نشان داده شده است که سطح کراتینین سرم او سطح بالا برای 1200umol / L، UA 543umol / L. به منظور معنی وضعیت بیماری او، او پذیرفته دیالیز.
در 8 نوامبر، 2015، او را به بیمارستان ما برای درمان بیشتر است.
تشخیص به عنوان:
بعد از امتحانات دقیق او را به عنوان پیوند کلیه دفع مزمن، نارسایی کلیه (مرحله ی ارومیه)، کم خونی کلیوی، فشار خون بالا کلیه، هیپراوریسمی تشخیص داده شد
رفتار:
با توجه به بیماری او شرط دکتر ما یک برنامه درمانی برای او که شامل میکرو چینی پزشکی Osmotherpay، پا حمام درمانی، بیماریهای دهان چینی، ترکیب Maikang و درمان تصفیه خون ساخته شده است.
اثر درمانی:
پس از 28 روز درمان، اشتهای او را به 140 / 100mmHg تبدیل به خوب، احساس خستگی ناپدید شد، فراز فشار خون است.
معاینه معمول خون نشان می دهد که هموگلوبین 71g / L، تعداد سلول های قرمز خون / L 2.61 × 1012 است.
آزمون عملکرد کلیه قبل از دیالیز نشان می دهد که BUN 13.2mmol / L، کراتینین 13.2mmol / L سرم، UA 492umol / L.
آزمون عملکرد کلیه بعد از دیالیز نشان می دهد که BUN 5.1mmol / L، کراتینین 259mmol / L سرم، UA 188umol / L.
ما خیلی خوشحال که وضعیت بیماری او می تواند به خوبی در چنین زمان کوتاه است، و ما می توانیم اطمینان حاصل شود که او می تواند از دیالیز در آینده نزدیک خلاص شوید. امید است که ما می توانید افراد بیشتری کمک کند مانند او برای بازگشت به زندگی عادی است.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان بیماری او و یا می خواهید به یک زندگی با کیفیت و بدون پیوند کلیه یا دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما به شما کمک .
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می تواند بیمار نفروپاتی فشار خون اجتناب از دیالیز

چگونه می تواند بیمار نفروپاتی فشار خون دیالیز جلوگیری از؟ شما می دانید، دیالیز یکی از درمان موثر نارسایی کلیه است، اما آن را به برخی از عوارض جانبی را در حالی که تسکین علایم. علاوه بر این، می توانید بیماری را درمان نمی نه جلوگیری از پیشرفت این بیماری است.

چه عوارض جانبی دیالیز به ارمغان بیاورد؟

دیالیز مفید است، اما استفاده طولانی مدت از آن یک سری از عوارض جانبی که شامل افت فشار خون، عفونت، کرامپهای عضلانی، خستگی، سردرد، تب، خارش پوست، تهوع، کم خونی، عدم تعادل الکترولیتی، پریتونیت، فتق و عفونی باعث بیماری و غیره

چگونه می تواند بیمار نفروپاتی فشار خون دیالیز جلوگیری از؟

دیالیز برای بیماران نارسایی کلیه پیشنهاد، به عنوان آن می تواند کمک کلیه ها شکست خورده به پاک کردن خون. همه ما می دانیم کلیه ارگان است که مسئول فیلتر خون و تولید ادرار است. در طی این فرآیند، مواد زائد تولید شده در بدن را می توان با مایعات بیش از حد به عنوان ادرار به عنوان همان زمان تخلیه می شود. زمانی که کلیه ها مجروح و عملکرد کلیه است به شدت دچار اختلال ها، مواد زائد است که باید توسط کلیه اخراج در خون انباشته. بنابراین اگر ما می توانید برخی از راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه پیدا کنید، سپس بیمار را یک فرصت برای زندگی بدون دیالیز است.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی، می تواند عملکرد کلیه های تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر را بهبود بخشد. بنابراین با کمک این درمان، بیمار نارسایی کلیه دیالیز می توانید به تدریج اجتناب کنند.

اما این همه باید در کنترل خوبی از فشار خون، در غیر این صورت اثر درمانی می تواند به شدت تحت تاثیر قرار.

اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا می خواهید به کنترل نفروپاتی فشار خون خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای بازگرداندن کلیه آتروفی

آیا ممکن است برای بازگرداندن کلیه آتروفی است؟ در واقع، کلیه آتروفی خواهد علایم بسیاری از آن بیمار اذیت زیادی است، بنابراین بیمار مایل به بازگرداندن آن را القا کند. اما به رک و پوست کنده می شود، کلیه انقباض را نمی توان ترمیم، اما پیشرفت را می توان با درمان به موقع متوقف شده است.

چرا کلیه آتروفی علائم القاء؟

هر کلیه یک میلیون نفرون تشکیل شده است. هنگامی که خون جریان از طریق نفرون، اکسیژن و مواد مغذی را به آنها عرضه شده و همچنین مواد زائد به بیرون از بدن فیلتر شده است. با این حال، بسیاری از شرایط و بیماری که می تواند منبع خون ناکافی به نفرون باعث وجود دارد. نفرون را تبدیل به اختلال خواهد زخم و نکروز به تدریج. هنگامی که تعدادی از نفرون سالم کاهش می دهد، که وضعیت ایسکمی و فقدان اکسیژن در کلیه باعث می شود، انقباض کلیه خواهد شد در نتیجه. در همین حال، کلیه منقبض خواهد برای کارکرد مناسب را شکست. سطح بالایی از مواد زائد را به خون را از طریق گردش خون جریان، در نتیجه ظهور به بسیاری از عوارض و ناراحتی، به همین دلیل است سطح کراتینین سرم افزایش یافته است.

آیا هیچ راهی برای بازگرداندن کلیه انقباض وجود دارد؟

که من می دانم دیالیز سریعترین راه برای پاک کردن بخشی از سم از بدن است. دیالیز می تواند بیش از بخشی از عملکرد کلیه بومی است. آن را روشن دور سطح کراتینین به طور موقت، اما می تواند بیماری کلیوی را درمان نیست و بازیابی گلومرول آسیب دیده است.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند کلیه را از بیشتر آسیب دیده جلوگیری، علاوه بر این، می تواند آن کلیه های آسیب دیده اما نه سلول نکروز تعمیر.

در یک کلام، کلیه انقباض را نمی توان ترمیم، اما طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند کلیه را از آسیب بیشتر جلوگیری، و معکوس عملکرد کلیه به برخی از درجه، در نتیجه برای جلوگیری از انقباض کلیه بیشتر است. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا می خواهید به جلوگیری از کلیه های خود را از انقباض بیشتر، شما می توانید ایمیل به ما و یا سطوح ضربه پیام ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان مرحله 3 بیماری کلیه با پروتئین در ادرار

چگونه برای درمان مرحله 3 بیماری کلیه با پروتئین در ادرار. در درمانگاه، بیماری کلیه خواهد شد بسیاری از علائم، به ویژه مرحله پیشرفته ای از این بیماری را القا کند. نشت پروتئین به عنوان یکی از علائم رایج این بیماری ممکن است در هر مرحله از بیماری های کلیوی در قالب کف آلود به نظر می رسد، و تقریبا همه بیمار آن را تجربه می کنند. بنابراین راه برای از بین بردن آن را با بسیاری از مردم، نه تنها بیمار بلکه مردم در اطراف آنها نگران است.
چرا پروتئین در ادرار خود را به نظر می رسد؟
برای وضعیت شما، نه تنها کراتینین در بدن شما بالاتر از حد طبیعی است. از آنجا که عملکرد کلیه شما آسیب دیده است، این سم می تواند از بدن خود را اخراج کرد، به طوری که آنها در بدن خود را ترک. برخی از سپرده به همراه خون مویرگ های کلیوی است. این مواد از عوامل مصون هستند، اما آنها باید به بافت کلیه تعلق ندارد. بنابراین، پاسخ التهابی فعال می شود در کلیه راه اندازی شد، که آسیب کلیوی سلول های سالم و منجر به پروتئینوری جدی است. برخی از سپرده پیچیده ایمنی. التهاب وجود دارد در کلیه و سیستم ایمنی بدن شما شروع به کار و سپس رسوب در کلیه شما است. و آنها می توانند کلیه خود را از بین ببرد و پس از آن وجود داشته باشد پروتئین و خون در ادرار
چگونه برای درمان مرحله 3 بیماری کلیه با پروتئین در ادرار.
در اینجا، من میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه می شود. این یکی از موثرترین درمان در تاسیسات بیماری کلیوی است. این می تواند به بیماری کلیوی را درمان و از بین بردن کسانی نشانه های آن از طریق بهبود عملکرد کلیه است. به عنوان وضعیت بیماری به خوبی می رود، علائم مانند نشت پروتئین به تدریج از بین می رود خواهد شد.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند کمک کلیه بیمار نارسایی با 14 درصد عملکرد کلیه دیالیز اجتناب از

چه درمان می تواند کلیه بیمار شکست با 14 درصد عملکرد کلیه کمک به جلوگیری از دیالیز؟ برای بسیاری از بیماران با 14 درصد عملکرد کلیه آنها را به دیالیز به گسترش طول عمر خود را، اما در روز ما آن است که همه همان هر بیشتر، برخی از راه های دیگر می توانید آنها زندگی می کنند بهتر بدون دیالیز کمک کند وجود دارد.
آیا ممکن است برای بیمار نارسایی کلیه با 14 درصد عملکرد کلیه به جلوگیری از دیالیز؟
به طور کلی، کلیه بیمار شکست با 14 درصد عملکرد کلیه را به دیالیز به طولانی خود عمر. اما شما می دانید چه، در روز ما کارشناسان یک سری از درمان بر اساس داروهای سنتی چینی برای کمک به بیمار نارسایی کلیه برای جلوگیری از دیالیز از طریق بهبود عملکرد پایین کلیه اختراع کرده اند.
است که می گویند، تا زمانی که بیمار می تواند دریافت آن درمان به موقع منحصر به فرد آنها می توانند فرصت برای جلوگیری از دیالیز است.
چه درمان می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه دیالیز جلوگیری از؟
برتر هفت درمان توسط هفت نوع از درمان های چینی، هر یک از این درمان ها در آن دارای ویژگی های خاص خود را در درمان نارسایی کلیه شامل، اما همه آنها در حفاظت از بافت کلیه و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر مفید است. بنابراین با کمک از کسانی که از درمان، بیمار نارسایی کلیه می تواند یک شانس برای زندگی بهتر بدون دیالیز است.
اما شما برای بیمار متفاوت می دانم که آنها دارای شرایط بیماری های مختلف، به طوری که در طول درمان، پزشکان درمان های مختلف برای آنها را به ترتیب، به طوری که برای رسیدن به بهترین اثر درمانی.
اگر شما علاقه مند در آن درمان و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا مشورت دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند بیمار نفروپاتی دیابتی با کراتینین دیالیز 7.2 اجتناب از

می تواند بیمار نفروپاتی با کراتینین 7.2 جلوگیری از دیالیز دیابتی؟ آن را به همه که nephroapthy دیابتی شناخته شده است توسط طولانی شرایط دیابت ایجاد می شود، بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی با سطح کراتینین تا بالا اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز شما باید بیماری اصلی را به خوبی کنترل، پس از آن در این نقطه به شما می توانید بر اساس برخی از درمان به منظور بهبود وضعیت کلی شما.
با توجه به سطح کراتینین، این بیماری در حال حاضر در مرحله 4. و دیالیز به عنوان یکی از درمان های شایع بیماری کلیوی می تواند کمک در حالی که کوتاه بهتر زندگی می کنید است. با این حال، می تواند پیشرفت بیماری را متوقف کند، به طوری که پس از مدتی بیمار بیشتر رنج می برند. به همین دلیل بسیاری از بیمار مایل به اجتناب از آن است.
چه درمان می تواند دیالیز جلوگیری از بیمار کمک کند؟
درمان شناخته شده ترین بالا هفت درمان، است که توسط هفت داروهای مختلف چینی شامل است، هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری های کلیوی. همکاری با یکدیگر، آنها می توانند بیماری های کلیوی از ریشه آن را درمان کنند. در یک کلام، برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی می توانند عملکرد کلیه خود را با کمک از کسانی که درمان بهبود یافته است، به طوری که آنها می توانید فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
اما شما می دانید، بیمار متفاوت است شرایط بیماری های مختلف، به طوری که آنها باید درمان های مختلف. اما بدون توجه به بیمار چه درمان خواهد شد، که باید بر روی کنترل خوبی از سطح قند خون است. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان جایگزین دیالیز و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان مفید برای درمان نفروپاتی IgA با کراتینین 1.83 است

چه درمانی برای درمان نفروپاتی IgA با کراتینین 1.83 مفید است؟ مشخص شده است که بیماری کلیوی سخت به درمان است، اما می توان آن را به خوبی کنترل، به خصوص در مراحل اولیه. در درمانگاه، کراتینین 1.83 متعلق به مرحله 2، است که در مرحله اولیه بیماری کلیوی، به طوری که پیشرفت آن را می تواند متوقف شود، حتی با درمان به موقع معکوس شود.
نفروپاتی IgA با سطح کراتینین 1.83 می توانید آن را معکوس شود؟
IgA در یک بیماری کلیوی ایمنی درمانی، در این بیماری سیستم ایمنی بدن نتواند به طور معمول تابع است. به عنوان یک نتیجه، کسانی که کمپلکسهای ایمنی در کلیه واریز خواهد شد. اگر این کمپلکسهای ایمنی می تواند در زمان نمی تواند حذف شود، آن را التهاب گلومرولها شود. اگر التهاب می تواند کنترل شود، گلومرول طبیعی بهبود می یابند. در غیر این صورت، گلومرول تبدیل خواهد شد و در نهایت اختلال نکروتیک. هنگامی که گلومرول نکروزه می شوند، آنها نمی توان معکوس کرد.
در یک کلام، با یک درمان موثر، آن گلومرول سالم می تواند در برابر آسیب بیشتر محافظت می شود. در این پایگاه، اگر آن گلومرول دچار اختلال می توان دوباره بازسازی، عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته زیادی. در غیر این صورت، عملکرد کلیه را حفظ خواهد کرد بدتر شدن و وضعیت کلی بیمار بدتر خواهد شد.
چه درمانی برای درمان نفروپاتی IgA مفید است؟
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی، آن را برای درمان نفروپاتی IgA مفید است. با تمیز کردن سموم در بدن شما، می تواند یک محیط خوب برای ترمیم سلول های آسیب دیده را کلیوی. چه چیزی بیشتر، آن را می توانید از کلیه ها از آسیب بیشتر ضد التهاب و ضد ترومبوز محافظت می کند.
اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherpay و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین 6.2 بدون دیالیز

چگونه برای درمان نارسایی کلیه با سطح کراتینین 6.2 بدون دیالیز؟ از سطح کراتینین ما می توانیم می دانیم که این بیماری در حال حاضر در مرحله 4 بیماری های کلیوی است، در این بیمار مرحله خواهد شد بسیاری از نشانه ها و عوارض رنج می برند. بنابراین به منظور معنی این علائم، دکتر دیالیز به بیمار توصیه خواهد کرد.
چرا بیمار می خواهید برای جلوگیری از دیالیز؟
همانطور که ما در آغاز اشاره شد، اگر چه دیالیز برای از بین بردن کسانی که علائم بیماری کلیه مفید است، اما آن را به بسیاری از عوارض جانبی. چه چیزی بیشتر، هنگامی که بیمار شروع به آن را، آنها ممکن است به آن را برای بقیه زندگی خود را. از آنجا که، آن را فقط می توانید علائم این بیماری از بین بردن، اما می تواند بیماری را درمان نمی نه جلوگیری از پیشرفت آن است. بنابراین به عنوان بار رفتن، پایین تر از اراده عملکرد کلیه می رود، سپس بیمار درد بیشتری رنج می برند.
چگونه برای درمان بیماری های کلیوی با سطح کراتینین 6.2 بدون دیالیز؟
در واقع، برای بیمار به بیماری کلیوی با سطح کراتینین 6.2 آنها در حال حاضر در مرحله 4 بیماری کلیه است. در این مرحله تا زمانی که بیمار می تواند عملکرد کلیه خود را به برخی از درجه بهبود، آنها یک شانس برای جلوگیری از دیالیز است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی می توان آن را به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر به شما کمک کند که عملکرد کلیه را بهبود بخشد. با کمک از این درمان، بیمار به بیماری کلیوی با سطح کراتینین 6.2 می توانید یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابت با کراتینین سرم 6.3

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابت با کراتینین سرم 6.3؟ در واقع، برای بیماران با سطح کراتینین 6.3 در مرحله 4 بیماری کلیه، است که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند. بدون درمان به موقع، آن را به مرحله بیماری کلیوی 5 لغزش، و سپس دیالیز خواهد بود. بنابراین به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی شما باید آن را در اسرع وقت درمان، اما مهم نیست که درمان شما را انتخاب کنید، شما باید قند خون خود را نیز کنترل کنید.

چه درمانی برای درمان نفروپاتی دیابت با سطح کراتینین 6.3 مفید است؟

همانطور که در بالا ذکر شد، سطح کراتینین 6.3 است در مرحله 4 بیماری کلیه، بنابراین برای بیمارانی که در این مرحله هستند، تنها در رژیم غذایی بستگی دارد و یا داروها می تواند بیماری خود را کنترل نمی کنند، آنها باید به دنبال کمک از درمان است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی آن را برای درمان بیماری های کلیوی بسیار مفید است. با کمک این درمان، بیماری که در مرحله 4 بیماری کلیوی هستند می تواند یک شانس یک زندگی با کیفیت و بدون دیالیز یا پیوند کلیه.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این یک درمان با نام تجاری جدید بر اساس طب سنتی چینی گیاهی پیش قدمت آن به هزاران سال است. این کاملا ترکیبی از اسانس از داروهای گیاهی و تجهیزات پزشکی مدرن و تکنولوژی با هم به بهبود اثر بخشی دارو قابل ملاحظه ای. این یک درمان خارجی، که در آن دارو را درهم شکست را می توان به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم و کارآمد است

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابت، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه با کراتینین 8.1 نیاز به دیالیز

بیماری کلیه با کراتینین 8.1 نیاز به دیالیز؟ در واقع، برای بیمار با کراتینین 8.1 و علائم جدی آنها باید دیالیز به موقع به آن نشانه ها و از بین بردن طولانی طول عمر خود را. با این حال، دیالیز است تنها گزینه و نه بهترین گزینه برای بیمار به بیماری کلیوی نیست، در صورت امکان آنها می توانند یک درمان موثر را انتخاب کنید برای کمک به آنها جلوگیری از دیالیز.

چگونه می توانید بیماری کلیه با کراتینین 8.1 جلوگیری از دیالیز؟

برای درمان این بیماری، اول، ما باید برای جلوگیری از التهاب در کلیه. که مشکل نیست. بسیاری از طب غربی و طب چینی می تواند این اثر دست وجود دارد. با این حال، کافی نیست. سرکوب ایمنی خود را به ما آسان است به عفونت خواهد شد و این بیماری آسان به عود است. بنابراین، ما باید گام دوم، است که از بین بردن ماتریس پیچیده سلولی و فوق العاده ایمنی در کلیه.

برای حذف پیچیده ایمنی در کلیه ها، ما با استفاده از طب گیاهی چینی. از آنجا که مواد فعال از گیاهان چینی می تواند با پیچیده ایمنی ترکیب، آنها را تقسیم و تخلیه آنها را از بدن است. علاوه بر این، طب چینی می تواند رگ های خونی گشاد می شوند، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون در کلیه ها، بسیار پیچیده و فوق العاده ماتریس ایمنی سلولی که باعث فیبروز کلیوی در تصویر را می توان تخلیه است.

مهم ترین چیز این است برای تمیز کردن خون و ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده. این مرحله سوم است. برای تمیز کردن خون، طب غربی است همودیالیز. با این حال، همودیالیز تنها می تواند سموم مولکول های کوچک مانند کراتینین، اوره و اسید اوریک را حذف کنید. سموم مولکول های بزرگ مانند هموسیستئین و پروتئین متصل شونده به رتینول هنوز در خون هستند و باعث آسیب جدی تر است. در طب چینی، گیاه میکرو چینی همچنین می توانید اثر تصفیه خون دست یابد.

بنابراین به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی با creatinie 8.1 شما می توانید دیالیز تحت کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اجتناب کنند. اگر شما می خواهید را به این درمان و یا می خواهید به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا مشورت دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

افزایش سطح کراتینین در نفروپاتی دیابتی چگونه آن را درمان

من به نفروپاتی دیابتی کردم دو سال پیش، و آن را در 2.3 برای مدت طولانی باقی ماند، اما در حال حاضر آن را به طور ناگهانی به 2.9 افزایش یافته است. می تواند شما را به من بگویید چه معناست؟ و چگونه آن را درمان کنیم؟
سطح کراتینین را افزایش 2.3-2.9 به سرعت در حال یعنی چه؟
در درمانگاه، سطح کراتینین را افزایش سرعت باید با صدمه به کلیه ها همراه است، معمولا، برخی از القاء وجود دارد در کلیه وجود دارد و ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها، موجب سرعت در حال سطح کراتینین افزایش می یابد.
بنابراین برای بیمار به بیماری کلیوی افزایش سطح کراتینین معنی کلیه آسیب بیشتر در این دوره کردم شده است. اگر آنها می خواهند برای حفظ بیماری ثابت یا معکوس آن، آنها نیاز به برخی از اقدامات مربوط به جلوگیری از کلیه را از آسیب بیشتر است.
چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی با سطح کراتینین بالا؟
همانطور که در بالا ذکر شد، برای بیمار به بیماری کلیوی تا زمانی که آنها می توانید کلیه خود را از آسیب بیشتر محافظت آنها را بیماری خود را تحت کنترل است.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از معروف ترین درمان برای بیماری کلیوی، می تواند کنترل بیمار نفروپاتی دیابتی سطح کراتینین آنها و سایر علایم از طریق بهبود عملکرد کلیه کمک می کند. از آن است که چهار عملکرد اصلی، آنها ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ رگ های خونی می باشد. با کمک از این درمان، بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی می توانید بیماری خود را کاملا کنترل کنید. اگر آنها به اندازه کافی خوش شانس هستند، آنها می توانند فرصت برای معکوس کردن بیماری خود را دریافت کنید.
اگر می خواهید به کنترل نفروپاتی دیابتی خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا درمانی دیگر برای نارسایی کلیه با کراتینین 957 وجود دارد

آیا درمانی برای نارسایی کلیه با کراتینین 957 وجود دارد؟ سطح کراتینین از ما می توانید ببینید که این بیماری در حال حاضر در مرحله نهایی بیماری کلیه است، به طور کلی، دیالیز یا پیوند کلیه خواهد شد به بیمار توصیه می شود. با این حال، با توجه به مقدار زیادی از پول هزینه و اثر درمانی ناراضی، بیمار می خواهید به دنبال کمک از برخی درمان های دیگر.
آیا دیالیز بهتر برای بیمار نارسایی کلیه؟
دیالیز به عنوان یکی از درمان شایع نارسایی کلیه می توان آن را بیمار کمک کند بهتر است با از بین بردن آن نشانه های نارسایی کلیه زندگی می کنند، با این حال، طولانی شرایط دیالیز نیز خواهد شد بسیاری از عوارض جانبی است. بنابراین اگر بیمار می تواند برخی از درمان های دیگر دریافت کنید، ما آنها را توصیه نمی به دیالیز است.
آیا درمانی برای نارسایی کلیه با کراتینین 957 است؟
در واقع، برای نارسایی کلیه بیمار که در این شرایط هستند آنها برخی از انتخاب های دیگر به جز دیالیز و پیوند کلیه. اما آنها باید درمان جایگزین به موقع را، در غیر این صورت آنها را بیشتر درد رنج می برند. شما پس از سطح کراتینین تا 957، بسیاری از نشانه ها و عوارض رخ خواهد داد مطمئن شوید، بدون درمان به موقع بیماران درد بیشتر و بیشتر تجربه می کنند.
چه درمان می تواند درمان جایگزین؟
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند از طریق بهبود عملکرد کلیه کمک نارسایی کلیه بهتر بیمار بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی.
شما می دانید، این درمان یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است، آن را تولید تمام مزایای استفاده از TCM، که می گویند، آن می تواند بیماری کلیوی بدون اینکه آسیب بیشتر برای کلیه را درمان کنند.
در یک کلام، کلیه بیمار نارسایی با سطح کراتینین 957 آنها می توانند فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون در نظر گرفتن دیالیز یا پیوند کلیه در صورتی که می توانید از این درمان به موقع دریافت کنید.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

روش های درمانی جایگزین از دیالیز برای درمان مرحله نهایی بیماری کلیه

دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین درمان نارسایی کلیه از آن است که تنها راه را هر بیشتر، کارشناسان برخی از روش های جدید برای درمان این بیماری از ریشه آن اختراع کرده اند. چه چیزی بیشتر، کسانی که راه های جدید خواهد شد بسیار عوارض جانبی نمی آورد، به طوری که بسیاری از مردم می خواهم به آنها را امتحان کنید.
پایان مرحله بیماری کلیوی می تواند ما را چه بگویم؟
در درمانگاه، ESRD آخرین مرحله از بیماری کلیه، که همچنین به عنوان شناخته شده ی ارومیه است. در این مرحله، کلیه ها آسیب دیده و انواع به طور جدی بسیاری از علائم نظر می رسد. بنابراین برای بیماران مبتلا به ESRD آنها نیاز به درمان به موقع، در غیر این صورت، زندگی خود را در معرض خطر بزرگ است.
چه درمان می تواند درمان های جایگزین دیالیز؟
در اخیر، پیوند کلیه تنها راه برای کمک به بیمار ESRD جلوگیری از دیالیز، اما در حال حاضر در روز ما، برخی از درمان های دیگر، بر اساس در طب سنتی چینی وجود دارد، همچنین می تواند کمک به بیمار بهتر زندگی می کنند بدون دیالیز است، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است یکی از آنهایی که شناخته شده ترین.
چگونه می توانید میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بیمار بیماری کمک کلیه دیالیز جلوگیری از؟
شما می دانید، این نوع از درمان است چهار عملکرد اصلی، آنها ضد ترومبوز، ضد التهاب، ضد انعقاد و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط این چهار توابع، این درمان می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است.
بنابراین با کمک از این درمان، مرحله بیمار به بیماری کلیوی 5 می توانید عملکرد کلیه خود را به تدریج بهبود یافته، و سپس آنها می توانند فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به درمان های جایگزین دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا مشورت دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیماری کلیه پلی کیستیک سخت است به درمان می شود

چرا کلیه پلی کیستیک بیماری سخت به درمان است؟ شما می دانید PKD یک نوع بیماری ارثی است که هیچ کس نمی تواند ژن تغییر کند، بنابراین سخت به درمان است. با این حال، با درستی و به موقع درمان، PKD می تواند به خوبی کنترل می شود.
چرا PKD سخت است به درمان می شود؟
همانطور که ما در آغاز اشاره شد، بیماری کلیه پلی کیستیک از بیماری های دیگر کلیوی است، یک اختلال ژنتیکی مشترک در کلیه ها و مشخص با تعداد زیادی از کیست در کلیه پر شده با مایع است. کیست کلیه بزرگ را حفظ خواهد کرد، به عنوان یک نتیجه، سلول ها و بافت های ذاتی خواهد شد به طور جدی تحت تاثیر قرار. توانایی گلومرول کاهش یافته است، که منجر به بسیاری از مواد سمی و مایع اضافی را بسیار سپرده در بدن هستند. چه بدتر، آن کیست را نمی توان به سادگی با عملیات حذف خواهند شد.
ما چگونه می توانیم به خوبی کنترل PKD؟
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از موثرترین درمان بیماری کلیوی، می تواند کنترل بیمار به خوبی کمک کند بیماری خود را. این نوع از درمان بر اساس طب سنتی چینی اختراع، پس از آن می توانید بدون اینکه PKD آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر ارگان را درمان کنند.
مواد تشکیل دهنده گیاهان در آن را به کلیه نفوذ، کنترل فعالیت سلول های پوشش، و آن را نفوذپذیری کیست بهبود، تخلیه مایع کیست. در چنین راهی، این نوع از درمان می تواند کوچک و مانع از رشد کیست.
در یک کلام، با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ما می توانیم کیست کوچک و بهبود عملکرد کلیه، در نتیجه برای کمک به بیمار یک زندگی عادی زندگی بدون نگرانی در مورد رفتن به نارسایی کلیه است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به کنترل PKD خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای تعمیر کلیه های آسیب دیده در مرحله 3 بیماری کلیه

آیا ممکن است برای تعمیر کلیه های آسیب دیده در بیماری های کلیوی؟ مشخص شده است که در گذشته، پیشرفت بیماری کلیه نمی تواند متوقف شود و نه معکوس شود، به طوری که راه اثر برای درمان بیماری کلیه است برای از بین بردن کسانی که علائم و محافظت از کلیه ها باقی مانده از آسیب بیشتر. اما در حال حاضر روز، به عنوان فن آوری توسعه یافته، کارشناسان دریافته اند که کسانی که کلیه های آسیب دیده را می توان به برخی از درجه تعمیر، به خصوص در مراحل اولیه این بیماری است.
چه درمانی برای تعمیر کلیه های آسیب دیده مفید است؟
شما می دانید، همودیالیز است فقط یک روش برای جایگزینی کلیه برای روشن سم، می تواند هر بیماری را درمان نمی کند، بنابراین آن را برای تعمیر کلیه های آسیب دیده کمک کننده نیست.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی گیاه چینی آن را می توانید سم روشن است و به یک محیط خوب به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده، نتیجه دستیابی به یک هدف از درمان بیماری کلیوی خود را، پس از آن برای درمان بیماری های کلیوی مفید است.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان با نام تجاری جدید است که در داروهای سنتی چینی گیاهی با قدمت هزاران سال پیش بر اساس است. این کاملا ترکیبی از اسانس از داروهای گیاهی و تجهیزات پزشکی مدرن و تکنولوژی با هم به بهبود اثر بخشی دارو قابل ملاحظه ای. این یک درمان خارجی، که در آن دارو را درهم شکست را می توان به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم و کارآمد است.
با کمک این درمان، بیمار با آسیب خفیف کلیوی می تواند یک شانس زندگی مانند یک فرد عادی. و مرحله 3 متعلق به مراحل اولیه بیماری کلیه، بنابراین برای بیمارانی که در این مرحله هستند آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.
اگر شما می خواهید برای دریافت میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا می خواهید به کنترل مرحله 3 بیماری کلیه خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا ترک پیام زیر زیر، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای از بین بردن درد های بالا فسفر در نارسایی کلیه ناشی از

چگونه برای از بین بردن درد ناشی از بالا فسفر در نارسایی کلیه؟ بیماری کلیه یک نوع بیماری پیشرونده است، به عنوان بیماری توسعه یافته، بیشتر و بیشتر علائم و عوارض ظاهر خواهد شد. و بالا فسفر یکی از شایع ترین است، آن را باعث خواهد شد که درد و زندگی بیمار را تحت تاثیر قرار تا حد زیادی.

چرا سطح فسفر بالا در نارسایی کلیه باعث درد؟

شما می دانید، کلیه را نگه می دارد تعادل فسفر و کلسیم است. به طور کلی فسفر بیش از حد خواهد شد به خارج از بدن در قالب ادرار تخلیه می شود. برای بیماران نارسایی کلیه، کلیه دشوار است برای تکمیل عملکرد تعادل می باشد. بنابراین بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از فسفر بالا رنج می برند. هنگامی که رسوبات فسفر در بدن ما، بدن ما شروع به جذب کلسیم دشوار است. بدون کلسیم کافی، بدن ما خواهد کلسیم از استخوان دریافت کنید. هنگامی که استخوان کوتاه از کلسیم است، احساس درد در نارسایی کلیه رخ می دهد.

چگونه برای از بین بردن درد ناشی از فسفر بالا؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نوآوری از داروهای سنتی چینی است، آن اثر قابل توجهی در درمان بیماری کلیه و تسکین علائم آن است. این دارو فعال چینی در این درمان می تواند شامل فسفر استاز حذف، تنظیم سیستم خون، تعمیرات آسیب کلیوی و بهبود عملکرد کلیه. در این روش درمانی فسفر در وهله اول در نتیجه انجامشده علائم جدی در نارسایی کلیه حذف می کند. در همان زمان، داروهای چینی فعال تغذیه برای کلیه خود بازیابی و بازسازی خود فراهم می کند. به عنوان عملکرد کلیه بهبود یافته است، احساس درد در نارسایی کلیه ناشی از فسفر بالا خواهد شد به تدریج برطرف شده است.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا ترک پیام زیر زیر، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی می تواند کمک به کنترل بیمار PKD بیماری خود را خوب

HADDAN یک مرد 49 ساله است، او دارای یک سابقه خانوادگی از PKD، پدر خود را از این بیماری سه برادر خود را کشته بود و و یک خواهر در حال بدست گرفتن دیالیز در حال حاضر.

برخی از سنگ و کیست در کلیه دوجانبه او وجود دارد، بزرگترین کیست در کلیه چپ است به 44 * 45MM رسیده، و بزرگترین کیست در کلیه راست به 42 * 41mm رسیده بود. همه کسانی که کیست و سنگ در کلیه خود را از کلیه ها بزرگ شده است. او همیشه درد در هر دو طرف شکم و کمر احساس می کنم. چه چیزی بیشتر، هر دو اندام خود را متورم شد. آزمون نشان می دهد که سطح کراتینین سرم را دارد بالا تا 829umol / L. دکتر به او توصیه می شود به دیالیز، اما او خودداری کرد، چرا که او فکر دیالیز نمی تواند کمک کند او خلاص شدن از شر کسانی که درد، او انجام زندگی می کنند مانند خواهر و برادر او و نه پدرش را نمی خواهم.

او آماده را درمان بود که پسرش از او اثر درمانی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و دیگر درمان های منحصر به فرد در بیمارستان ما گفت. پسرش به او گفته که او آموخته است که برخی از درمان های جدید می توانید او را زندگی می کنند بهتر کمک کند و دور از دیالیز وجود دارد، او خیلی مشتاق به دانستن کسانی که درمان بود.

با امید به زندگی او را به بیمارستان ما آمد، پس از آن، او نگاه ضعف و افسردگی، شما می توانید هیچ اثری از لبخند بر روی صورت خود را ببینید. پس از بررسی سیستماتیک، دکتر ما متوجه شدم که وضعیت او بسیار سنگین تر از او گفت، به طوری که آنها یک برنامه درمانی مربوطه را برای او را در زمان ساخته شده است.

پس از 5 روز درمان، فراز سطح کراتینین سرم خود را به 687umol / L از 829umol / L و بیش از وضعیت او در برخی از درجه بهبود کردم. او گفت: "طب چینی موجود شگفت انگیزی است" با لبخند در چهره اش، این اولین بار است که لبخند او را ببینید. در این روش درمان یک ماه، سطح کراتینین سرم خود کاهش روز به روز. قبل از تخلیه، سطح کراتینین است به 560umol / L، 300 umol / L پایین تر از قبل. بزرگترین کیست در کلیه راست او کوچک شدن به 38 * 34mm، کیست در کلیه چپ خود را کوچک تا 36 * 34. سنگ کلیه تقریبا ناپدید شد.

"آمدن به بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang تصمیم درست ترین من تا کنون ساخته شده است." بیمار با هیجان گفت.



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا دیالیز می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد

چرا دیالیز می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد؟ دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین درمان نارسایی کلیه، می توان آن را تسکین آن نشانه های نارسایی کلیه کمک به بیمار بهتر زندگی می کنند اما آن را تا به چیزی برای انجام با بازگرداندن عملکرد کلیه است.
چرا دیالیز می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد؟
در واقع، دیالیز سریعترین راه برای پاک کردن بخشی از سم از بدن است، می تواند بیش از بخشی از عملکرد کلیه بومی است. آن را روشن دور سطح کراتینین به طور موقت، اما می تواند بیماری کلیوی را درمان نیست و بازیابی گلومرول آسیب دیده است. پس از آن تا به چیزی برای انجام با بهبود عملکرد کلیه است.
چه درمانی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر را بهبود بخشد. این درمان اختراع بر اساس سنتی چینی پزشکی گیاهان دارویی و با هدف درمان بیماری های کلیوی. با کمک این درمان، عملکرد کلیه می تواند تا حد زیادی بهبود، در نتیجه بیمار می تواند یک فرصت برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
حالا شما می دانید که دیالیز است فقط یک روش برای جایگزینی کلیه برای روشن سم، می تواند هر بیماری درمان نمی کنند. اگر شما یک بار انجام دیالیز زمان، شما را بر روی آن برای بقیه عمر تکیه می کنند. بنابراین به عنوان بیمار نارسایی کلیه من امیدوارم که شما می توانید به آن را، در نتیجه به یک زندگی با کیفیت. به منظور دستیابی به این هدف، شما توصیه می کنم میکرو چینی پزشکی گیاهان دارویی، من مطمئن هستم که شما می توانید زندگی شما می خواهید اگر شما می توانید این درمان به موقع دریافت دریافت کنید.
اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز یا می خواهید به impeove عملکرد کلیه خود را، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آنچه می تواند ما را از سطح کراتینین بالا سرم در بیماری های کلیه بدانید

سطح کراتینین سرم به عنوان یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی، می تواند به ما مقدار زیادی اطلاعات در مورد کلیه های ما است. پس از آن دقیقا چه می تواند ما را از آن می دانید؟
آنچه می تواند ما را از سطح کراتینین سرم بالا دانید؟
همانطور که همه ما می دانیم که کراتینین زائد متابولیسم عضله است و باید از طریق گلومرول کلیه ما فیلتر شده و سپس توسط ادرار تخلیه. اگر گلومرول آسیب دیده است و GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، این زباله ها نمی شود اجازه خاموش، سپس این سموم در خون تجمع می یابد، به همین دلیل است کراتینین سرم را نشان می دهد بالا. بنابراین، کراتینین بالا به معنی سموم در بدن است. به طور کلی هنگامی که سطح کراتینین بالاتر است، بیش از 50 درصد عملکرد کلیه آسیب دیده است وجود دارد.
با این حال، به صداقت، کراتینین فقط یک شاخص عملکرد کلیه است. کاهش کراتینین این معنی نیست که عملکرد کلیوی بهبود یافته است. آیا همیشه در کراتینین تمرکز نیست، نکته کلیدی برای ما است برای روشن کردن بیش از حد کراتینین در خون برای ایجاد یک محیط داخلی داخلی نسبتا پایدار است و خالص برای مرحله بعدی. گام بعدی این است که به کلیه آسیب دیده ترمیم، است که اساس درمان مشکلات کلیه.
چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی؟
در واقع، داروهای مانند Ketosteril و بعضی از دیورتیک برای کاهش فشار خون بالا مفید است، اما فقط به طور موقت می باشد. در مقایسه با آن دارو، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند سطح کراتینین بالا به طور دائم به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا مشورت دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

PKD بیمار کوچک شدن کیست خود را با موفقیت توسط طب چینی

نام بیمار: HASSAN
جنسیت مذکر
ملیت: مصر
سن: 49
وضعیت تاهل: متاهل
HADDAN یک بیمار از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang است و او یک سابقه خانوادگی از PKD، پدر خود را از این بیماری سه برادر خود را کشته بود و و یک خواهر در حال بدست گرفتن دیالیز در حال حاضر.
برخی از سنگ و کیست در کلیه دوجانبه او وجود دارد، بزرگترین کیست در کلیه چپ است به 44 * 45MM رسیده، و بزرگترین کیست در کلیه راست به 42 * 41mm رسیده بود. همه کسانی که کیست و سنگ در کلیه خود را از کلیه ها بزرگ شده است. او همیشه درد در هر دو طرف شکم و کمر احساس می کنم. چه چیزی بیشتر، هر دو اندام خود را متورم شد. آزمون نشان می دهد که سطح کراتینین سرم را دارد بالا تا 829umol / L. دکتر به او توصیه می شود به دیالیز، اما او خودداری کرد، چرا که او فکر دیالیز نمی تواند کمک کند او خلاص شدن از شر کسانی که درد، او انجام زندگی می کنند مانند خواهر و برادر او و نه پدرش را نمی خواهم.
او آماده را درمان بود که پسرش از او اثر درمانی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و دیگر درمان های منحصر به فرد در بیمارستان ما گفت. پسرش به او گفته که او آموخته است که برخی از درمان های جدید می توانید او را زندگی می کنند بهتر کمک کند و دور از دیالیز وجود دارد، او خیلی مشتاق به دانستن کسانی که درمان بود.
با امید به زندگی او را به بیمارستان ما آمد، پس از آن، او نگاه ضعف و افسردگی، شما می توانید هیچ اثری از لبخند بر روی صورت خود را ببینید. پس از بررسی سیستماتیک، دکتر ما متوجه شدم که وضعیت او بسیار سنگین تر از او گفت، به طوری که آنها یک برنامه درمانی مربوطه را برای او را در زمان ساخته شده است.
پس از 5 روز درمان، فراز سطح کراتینین سرم خود را به 687umol / L از 829umol / L و بیش از وضعیت او در برخی از درجه بهبود کردم. او گفت: "طب چینی موجود شگفت انگیزی است" با لبخند در چهره اش، این اولین بار است که لبخند او را ببینید. در این روش درمان یک ماه، سطح کراتینین سرم خود کاهش روز به روز. قبل از تخلیه، سطح کراتینین است به 560umol / L، 300 umol / L پایین تر از قبل. بزرگترین کیست در کلیه راست او کوچک شدن به 38 * 34mm، کیست در کلیه چپ خود را کوچک تا 36 * 34. سنگ کلیه تقریبا ناپدید شد.
"آمدن به بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang تصمیم درست ترین من تا کنون ساخته شده است." بیمار با هیجان گفت.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 | نظرات ()