نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است میکرو چینی پزشکی Osmotherapy موثر در درمان بیماری های کلیه

است میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در درمان بیماری کلیه موثر است؟ در واقع، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های موثر در درمان بیماری های کلیوی است. با کمک این بیماران درمان با آسیب خفیف کلیوی می تواند یک شانس بازگشت به زندگی عادی؛ برای بیماران مبتلا به آسیب کلیوی متوسط ​​آنها نیمی از فرصتی برای معکوس بیماری خود را؛ برای بیماران مبتلا به طور جدی صدمه به کلیه ها ممکن است آنها این شانس را به معکوس بیماری خود از دست اما آنها همچنین می توانید یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه لذت ببرید.

میکرو چینی پزشکی Osmotherpay چیست؟

این نوع از نوآوری طب سنتی گیاه چینی است و با هدف تعمیر کلیه ها دچار اختلال و دوره نقاهت عملکرد کلیه. این متفاوت است از درمان های سنتی و بیرونی استفاده می شود است. از طریق برنامه های کاربردی بالینی، این درمان ثابت شده است که امن، مناسب و موثر است. این می تواند توسط بسیاری از بیماران استفاده می شود، به این دلیل که گیاهان در آن برای کلیه سالم می باشند. با این حال، برای بیماران مبتلا به هیچ خروجی بسیار ادرار آنها باید حجم خروجی ادرار قبل از مصرف آن را افزایش می دهد، در غیر این صورت اثر درمانی می تواند به شدت کاهش یافته است.

چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان بیماری های کلیوی؟

این چهار تابع اصلی، آنها ضد ترومبوز، ضد التهاب، ضد انعقاد و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط آن دسته از توابع، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. در چنین راهی، می تواند عملکرد کلیه را بهبود و درمان این بیماری است. اما شما می دانید بافت نکروز را نمی توان ترمیم، به طوری که است که چرا مردم با آسیب های جدی کلیوی می تواند بیماری خود را کاملا معکوس. بنابراین اگر شما بیمار بیماری کلیوی هستند و می خواهند به پیش آگهی G خوب، شما بهتر است درمان مناسب پیش از این، پیش از این بهتر.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه شما می توانید به ما پیام را ترک و یا چت با دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا راه دیگری برای درمان نارسایی کلیه وجود دارد

آیا راه دیگری برای درمان نارسایی کلیه وجود دارد؟ به منظور کنترل بیماری های کلیوی، کارشناسان صرف سال از تلاش برای پیدا کردن برخی از درمان های جدید، و در نهایت، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy را به واقعیت است، که یک ترکیب خوب از طب چینی و طب غربی می آید. با کمک این درمان، بیمار نارسایی کلیه می تواند یک شانس یک زندگی با کیفیت و بدون دیالیز یا پیوند کلیه.

چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان نارسایی کلیه؟

این می تواند به نارسایی کلیه شده توسط شش مرحله درمان، در زیر به برخی از جزئیات در مورد آنها:

گام اول

استفاده از کیسه های طب گیاهی در پشت بیمار، شن طحالی شو، با شروع درمان دستگاه است.

گام دوم

مولکول گیاهان دارویی از طریق سطح پوست، اپیدرم، درم و هیپودرم پی در پی را به بدن نفوذ.

سه مرحله

مولکول های طب چینی در بدن نفوذ از طریق کلیه ها و جریان را با خون در خون مویرگی کلیه است.

گام چهارم

مولکول های طب چینی بزرگ مویرگی خونی آسیب دیده به بهبود صافی گردش خون است.

گام پنجم

مولکول های طب چینی را به افزایش ماتریکس خارج سلولی کاهش و بهبود سلول های آسیب دیده به حالت عادی.

گام ششم

مولکول های طب چینی خواهد استاز خون و سموم در رگ های خونی با گردش برطرف کردن به تدریج و می تواند فقدان اکسیژن (اکسیژن کم) گردش میکرو حواله. در این زمان، کلیه به حالت عادی برگردد. تمام بدن است پر از مولکولهای طب چینی نگه داشتن عملکرد طبیعی بدن از طریق گردش خون.

حالا شما می دانید که طب میکرو چینی Osmotherapy درمان جایگزین خوبی از دیالیز و پیوند است، آن را می تواند نارسایی کلیه با بهبود میکرو گردش خون کلیه ها درمان و بازگرداندن عملکرد کلیه آسیب دیده است. اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه شما می توانید ایمیل به ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم ارسال و یا مشورت دکتر ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است هر انتخاب برای بیمار به دیالیز با کراتینین 8.5 وجود دارد

آیا انتخاب برای بیمار به دیالیز با کراتینین 8.5 وجود دارد؟ در گذشته، پیوند کلیه تنها گزینه برای بیمار به دیالیز با کراتینین 8.5 است. با این حال، در حال حاضر روز، بسیاری از گزینه های دیگر از آن وجود دارد، آنها داروهای چینی، که می تواند بیماری کلیوی امن تر و موثر درمان.
چه داروهای چینی می تواند به عنوان درمان جایگزین دیالیز استفاده می شود؟
درمان شناخته شده ترین بالا هفت TCM درمان، که چرخه درمان، کامل حمام درمانی، دهان پزشکی درمانی چینی، انما درمان، درمان با حمام پا، فتیلهگذاری درمان و داغ فشرده درمان (که همچنین به عنوان طب میکرو چینی شناخته شده است Osmotherapy پزشکی). و هر یک از کسانی که درمان دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری های کلیوی.
چگونه می توانید آن را درمان طب چینی بیماری های کلیوی؟
شما می دانید، داروهای غربی مانند دیالیز با هدف از بین بردن کسانی که علائم بیماری های کلیوی است، اما داروهای چینی با آن متفاوت است، آنها می توانند بیماری کلیوی از علل آن را درمان کنند. است که می گویند، آنها نه تنها کسانی که علائم را تسکین اما کلیه های آسیب دیده نیز تعمیر.
در میان کسانی که طب چینی، طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از معروف ترین است. این می تواند به بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر توسط ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهاب و بزرگ رگهای خونی. همکاری با درمان های دیگر، می توان آن بیماری که در مرحله اولیه بیماری کلیوی به زندگی عادی هستند کمک کند. برای افرادی که در مرحله پیشرفته هستند، آنها ممکن است شانس به حالت عادی از دست دادن اما آنها نیز می تواند یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز یا پیوند لذت ببرید.
شما می دانید بیمار متفاوت است نشانه های متفاوت طوری که آنها نیاز درمان متفاوت است. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است به نارسایی کلیه معکوس با 13 درصد عملکرد کلیه

آیا ممکن است به عقب نارسایی کلیه با 13 درصد عملکرد کلیه. در واقع، برای بیماران مبتلا به 13 درصد عملکرد کلیه آن سخت است به بیماری خود را کاملا معکوس، اما آنها می توانند عملکرد کلیه خود را به برخی از درجه بهبود، در نتیجه به یک زندگی با کیفیت و بدون دیالیز یا پیوند کلیه.
چگونه به بهبود عملکرد کلیه.
در گذشته، مردم در نظر گرفته است که بافت کلیه آسیب دیده نیست را می توان تعمیر و عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته است. اما در حال حاضر، آن را ثابت کرده است که کسانی بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر قبل از آنها به نکروز تبدیل شود.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از درمان های شناخته شده ترین بیماری کلیوی، می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را بهبود بخشد.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نوآورانه بر اساس TCM است، و هدف در تعمیر کلیه ها دچار اختلال و دوره نقاهت عملکرد کلیه. این متفاوت است از درمان های سنتی و بیرونی استفاده می شود است. از طریق برنامه های کاربردی بالینی، این درمان ثابت شده است که امن، مناسب و موثر است.
با کمک این درمان، بیماران که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی داشته باشد. و برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند آنها ممکن است شانس از دست دادن به زندگی عادی، اما آنها هنوز هم شانس برای لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بالا داشته باشد. در طول درمان، دکتر گیاهان مختلف برای افراد مختلف ترتیب با توجه به شرایط خود، به طوری که برای رسیدن به بهترین اثر درمانی.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

GFR سطح قطره 55-43 به چه معناست در بیماری های کلیه

سطح GFR قطره 55-43 به چه معناست در بیماری های کلیوی؟ در واقع، قطره سطح GFR به معنی بخشی از گلومرول اختلال شده اند. بنابراین به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی شما باید با توجه به سطح بالا GFR خود را پرداخت، در صورت لزوم، شما بهتر است اقدامات مربوطه در زمان برای جلوگیری GFR خود را از رها کردن است.
چگونه برای جلوگیری از قطره سطح GFR در بیماری های کلیوی؟
همانطور که ذکر شد که سطح GFR قطره های مختل گلومرول ایجاد می شود، بنابراین مهم ترین چیز برای جلوگیری از افت GFR است که برای محافظت در برابر آسیب گلومرول بیشتر و جلوگیری از بیشتر کاهش عملکرد کلیه. در چین، ما به طور عمده استفاده از درمان های چینی برای بیماری های کلیوی. در مقایسه با داروهای غربی، درمان چین طبیعی تر و امن است. در یک کلام، از آن می تواند بیماری کلیوی از ریشه آن را بدون اینکه آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کنند.
میکرو چینی پزشکی Osmotherpay به عنوان یکی از نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، یک درمان خوب برای متوقف کردن افت سطح GFR است.
چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherpay جلوگیری از قطره سطح GFR؟
شما می دانید، این درمان است چهار عملکرد اصلی که ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ رگ های خونی هستند، همه آنها را برای بهبود گردش خون و برطرف مواد زائد از بدن مفید هستند. بنابراین، این درمان می تواند سطح GFR متوقف قطره با تعمیر گلومرول آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر است.
با کمک این بیمار درمان بیماری، کلیه نه تنها می تواند GFR خود را از حذف حفاظت اما همچنین می تواند یک فرصت برای بهبود آن به برخی از درجه، در نتیجه به یک شانس یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherpay هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 648
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان نارسایی کلیه ناشی از فشار خون بالا

چگونه برای درمان نارسایی کلیه ناشی از فشار خون بالا؟ مشخص شده است که طولانی شرایط فشار خون بالا می تواند کلیه ها آسیب برساند در نتیجه منجر به بیماری های کلیوی. چه بدتر، در صورتی که بیماران می تواند به درمان مناسب دریافت نمی موقع، آنها ممکن است به ارومیه در یک سرعت سریع می گیرند.
می تواند نارسایی کلیه ناشی از فشار خون بالا درمان می شود؟
در واقع، در گذشته هیچ درمانی برای بیماری های کلیوی ناشی از فشار خون بالا (که همچنین به عنوان نفروپاتی فشار خون شناخته می شود) وجود دارد، اما در حال حاضر با به موقع بیمار به بیماری کلیوی درمان می تواند یک شانس با آن زندگی می کنند برای یک مدت طولانی است.
چگونه برای درمان نارسایی کلیه ناشی از فشار خون بالا؟
به عنوان یک بیمار بیماری های کلیوی، اگر شما می خواهید برای درمان این نوع از بیماری، در ابتدا شما باید به فشار خون بالا نیز کنترل کنید. شما می دانید، بدون کنترل خوب، فشار خون بالا خواهد شد تا سرعت پیشرفت بیماری خود را. علاوه بر این، ممکن است بیماری شما بیشتر سخت به درمان می شود است.
پس از فشار خون خود را کنترل، شما باید برخی از اقدامات برای درمان بیماری کلیه را، که به معنی شما باید پیشرفت این بیماری به تاخیر می اندازد، حتی آن را معکوس.
چه درمانی برای درمان نارسایی کلیه ناشی از فشار خون بالا مفید است؟
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری طب سنتی گیاه چینی آن را می توانید تاخیر بیمار کمک به پیشرفت این بیماری و یا آن را معکوس. از آن است که چهار عملکرد اصلی آنها ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط این چهار تابع، کلیه های آسیب دیده را می توان تعمیر و آنهایی که باقی مانده را می توان از آسیب بیشتر محافظت می شود. اما آن را تا یک نقطه ضعف است که می تواند بافت کلیه نکروز تعمیر نیست، بنابراین به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی شما باید آن را قبل از آن است.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy یا نیاز به کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

صبر میکرو چینی Osmotherapy پزشکی طب راهنما PKD اجتناب از دیالیز

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کمک پلی کیستیک بیماری های کلیه دیالیز جلوگیری از بیمار است؟ به طور کلی، بیماران مبتلا به PKD، به ویژه، پس از عملکرد کلیه خود را به 15٪ آنها خواهد شد توصیه می شود به دیالیز برای طولانی طول عمر خود را. اما آیا می دانید که دیالیز است تنها گزینه برای این نوع از بیمار، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy عنوان یک نوع از نوآوری طب سنتی گیاه چینی می تواند به بیماران با 15 درصد عملکرد کلیه کمک یک شانس جلوگیری از دیالیز.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
این نوع از نوآوری طب سنتی چینی است و با هدف بهبود عملکرد کلیه است. آن را با طب غربی و طب سنتی چینی است، می تواند بیماری کلیه به طور موثر و با خیال راحت درمان، این است که می گویند، آن می تواند بیماری کلیوی بدون اینکه آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کنند.
چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy کمک پلی کیستیک بیمار بیماری های کلیه دیالیز جلوگیری از؟
شما می دانید، مواد فعال طب میکرو چینی Osmotherapy می توانید وضعیت گردش خون از رگ های خونی و کیست بهبود و نرم کردن دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول های دیواره کپسول.
علاوه بر این، این نوع از درمان می تواند بافت کلیه آسیب دیده ناشی از کیست بزرگ تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر توسط ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ رگهای خونی.
چه چیزی بیشتر، آن را برای کاهش درد که PKD را و جلوگیری از عوارض که کیست منجر به مفید است.
در یک کلام، با کمک از این درمان، بیمار با مرحله پیشرفته ای از بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند شانس اجتناب از دیالیز از طریق بهبود عملکرد کلیه را دریافت کنید. بنابراین به عنوان یک بیمار PKD، شما نباید تسلیم. فقط مبارزه را نگه دارید، می دانید، در آینده ای نزدیک، شما می توانید یک زندگی بهتر بدون دیالیز یا پیوند کلیه است.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید کیست های کلیه به طور طبیعی منقبض می شود

می توانید کیست های کلیه به طور طبیعی منقبض شده؟ معمولا پزشکان بیماران توصیه به حذف کیست های کلیه عملیات توسط. اما شما می دانید عملیات ممکن است قطعات ما از کلیه صدمه دیده است، در نتیجه آوردن برخی از دردهای غیر ضروری به بیمار است. بنابراین برخی از مردم تعجب اگر راه دیگری است که می تواند کیست های کلیه به طور طبیعی کوچک وجود دارد.

می توانید کیست های کلیه به طور طبیعی منقبض شده؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی پزشکی چینی سنتی، می توان آن کیست های کلیه کوچک و مهار آن را از رشد را در یک راه طبیعی. با کمک از این درمان، ما می توانیم درد که کیست را کاهش و جلوگیری از عوارض که کیست منجر به.

چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان کیست کلیه؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy رفتار PKD از طریق سه راه، زیر ARR برخی از جزئیات آنها.

1. برای کنترل رشد کیست، مواد اولیه دارویی می توانید بر روی ضایعات به طور مستقیم کار می کنند، مهار ترشح مایع وزیکول، anteing رشد سلول های اپیتلیال کیسه و کاهش ضایعات ثانویه.

2. برای درمان کیست بزرگ، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است از توابع گشاد رگ های خونی، بهبود گردش خون، معکوس اختلاف فشار بین مایع در رگ های خونی اطراف کیست و کیست مایع، به طوری که مایع داخل کپسول می توان به تدریج به گردش خون گرفته شده و در نهایت از بدن خارج با ادرار.

3.In علاوه بر این، در طول فرآیند درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy پشتیبانی از برخی از مواد مغذی مانند اسیدهای آلی، ویتامین ها و به همین ترتیب برای تعمیر کلیه، طوری که می تواند جلوگیری از خراب شدن کلیه و ترمیم سلول های آسیب دیده ذاتی کلیه . چه چیزی بیشتر، گیاهان در این درمان را دارند مجازی از قابل تنظیم است. بنابراین بیمار مختلف، دکتر گیاهان مختلف برای آنها با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان کیست های کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی است مفید برای درمان بیماری های کلیوی با کراتینین 4.3

طب چینی است برای درمان بیماری های کلیوی با سطح کراتینین 4.3 باشه؟ در واقع، طب چینی بخش جوهر فرهنگ سنتی چینی است، آن را ثابت شده است که در درمان بیماری کلیه موثر است.
مشخص شده است که بیماری کلیوی سخت به درمان، به منظور کنترل این بیماری است، کارشناسان صرف سال از تلاش برای پیدا کردن برخی از درمان های جدید بر اساس طب سنتی چینی، و در نهایت میکرو چینی پزشکی Osmotherapy را به واقعیت می آید، که یک کامل ترکیبی از طب چینی و طب غربی است.
است میکرو چینی پزشکی Osmotherpay در درمان بیماری کلیه با سطح کراتینین 4.3 باشه؟
در واقع، این نوع درمان در درمان بیماری کلیه با سطح کراتینین 4.3 مفید است. چه چیزی بیشتر، در صورتی که بیمار می توانید آن را به موقع را که آنها می توانند یک شانس زندگی مانند یک فرد عادی.
چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی درمان بیماری های کلیوی Osmotherpay؟
در درمانگاه، این نوع درمان می تواند بیماری کلیوی از طریق بهبود عملکرد کلیه را درمان کند. این چهار توابع اصلی که ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهاب و بزرگ رگ های خونی می باشد. تمام کسانی که توابع در تعمیر کلیه های آسیب دیده کمک می کنند و آنها را از آسیب بیشتر است. علاوه بر این، آنها نیز در ترویج گردش خون و زدودن سموم از خون، در نتیجه برای کاهش آسیب به کلیه ها مفید است.
با کمک از این درمان، عملکرد کلیه را می توان تا حد زیادی بهبود و تمام کسانی که علائم ناشی از عملکرد پایین کلیه ناپدید شد یکی یکی به عنوان عملکرد کلیه بهبود یافته است.
بیمار با سطح کراتینین 4.3 آنها می توانند فرصت به مانند یک فرد عادی با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy زندگی است.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان در درمان بیماری کلیه بهتر است

چه درمانی در درمان بیماری کلیه بهتر است؟ همانطور که همه ما می دانیم، وجود دارد عمدتا دو نوع درمان آنها طب غربی و طب چینی در درمان بیماری کلیوی هستند، و طب غربی دارای سابقه طولانی است در درمان بیماری کلیه. اما آیا می دانید که در مقایسه با طب غربی، طب چینی، موثر تر و امن است.

چرا طب چینی موثر تر و امن تر در درمان بیماری کلیه است؟

شما می دانید آن گیاهان مورد استفاده در طب چینی از طبیعت هستند و می توانند بیماری کلیه بدون هیچ عوارض جانبی بسیار درمان، پس از آن امن تر از طب غربی است.

که آن را به اثر درمانی می آید، بسیاری از مردم فکر طب غربی بهتر است زیرا می تواند در یک زمان کوتاه کار می کنند. اما شما ممکن است یکی از این واقعیت است که می تواند مشکل کلیه از ریشه آن را حل کند، ولی فقط کسانی که علائم ناشی از این بیماری در یک زمان کوتاه را کاهش دهد. چینی پزشکی با طب غربی متفاوت است، آن می تواند مشکل کلیه از علل آن را با تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را حل کند،

چه طب چینی می تواند انتخاب خوبی برای بیمار به بیماری کلیوی؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از معروف ترین چینی پزشکی در درمان بیماری کلیه می تواند انتخاب خوبی برای بیمار به بیماری کلیوی. با کمک از این درمان، بیمار که در مراحل اولیه هستند می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی است. برای بیمار که در مرحله پیشرفته هستند، آنها نیز می تواند فرصتی برای لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بالا با به تأخیر انداختن یا جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیوی است.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان بیماری کلیه با کراتینین 7.5 بدون دیالیز

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی با سطح کراتینین 7.5 بدون دیالیز؟ مشخص شده است که دیالیز رایج برای از بین بردن نشانه های نارسایی کلیه است، اما آن را می توانید کلیه های آسیب دیده را ترمیم کرد. بنابراین افراد مبتلا به بیماری کلیوی می خواهید برای پیدا کردن بعضی راه هایی برای تعمیر کلیه های آسیب دیده، در نتیجه به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند.

یک فرصت برای بیمار با کراتینین 7.5 برای بازیابی کلیه وجود دارد؟

در واقع، همه کسانی بافت کلیه، به جز آنهایی که نکروز، می توان با درمان مناسب تعمیر. بنابراین تا زمانی که بیمار می تواند درمان مناسب دریافت به موقع آنها می توانند فرصتی برای بازیابی کلیه آسیب دیده است.

برای افراد مبتلا به کراتینین 7.5 کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است، برخی از بافت کلیه رفته است نکروز، به طوری که آنها ممکن است از دست دادن شانس برای بازیابی کلیه خود را کاملا. با این حال، آنها نیز می تواند عملکرد کلیه به برخی از درجه را بهبود بخشد. که بدان معنی است که آنها هنوز هم یک شانس برای متوقف کردن یا کاهش سرعت پیشرفت این بیماری داشته باشد.

چگونه برای تعمیر کلیه ها آسیب دیده بدون دیالیز؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی پزشکی چینی سنتی، می تواند کلیه های آسیب دیده توسط ضد انعقاد، ضد التهاب، ضد ترومبوز تعمیر و بزرگ رگهای خونی. علاوه بر این، این نوع درمان همچنین می توانید محافظت از کلیه ها آسیب بیشتر فرم و ارائه تغذیه به اندازه کافی برای تعمیر کلیه آسیب دیده است.

بنابراین برای بیمار به بیماری کلیوی با سطح کراتینین 7.5 آنها می توانند کلیه ها آسیب دیده خود را با طب میکرو چینی Osmotherapy تعمیر، در نتیجه به یک زندگی بهتر بدون دیالیز.

اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه آسیب خواهد نشت پروتئین در غشاء و فرآیندهای غشایی بیماری های کلیه به

همانطور که همه ما می دانیم که نشت پروتئین، درست مثل سطح کراتینین بالا، یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی است. بدون درمان به موقع، آن را باعث آسیب بیشتر به کلیه ها و ایجاد بیماری پیچیده تر به درمان است.

چه آسیب نشت پروتئین در بیماری های کلیوی منجر به خواهد کرد؟

برای بیمار به بیماری کلیوی با نشت پروتئین های سنگین، بسیاری از IGA و سپرده C3 در کلیه خود را باید وجود داشته باشد. شما می دانید، یکی از تابع اصلی این پروتئین در خون است برای تثبیت فشار وجود دارد، امکان آب در خون باقی بماند. اگر پروتئین از دست داده، فشار را کاهش می دهد، و آب خواهد شد از خون منحرف اما وارد فضای بین بافت، باعث تورم. بیش از حد پروتئین بسیار از از خون از دست داده به ناچار ضخیم شدن چگالی خون، و این خطر بالقوه برای ترومبوز کمک می کند. بیش از حد پروتئین از حد می تواند کلیه خود را از بین ببرد. درست مثل یک سوراخ در تور ماهیگیری، بیش از حد بسیاری از ماهی ها می تواند سوراخ بزرگتر و بزرگتر می شود.

چگونه برای درمان نشت پروتئین در بیماری های کلیوی؟

هنگامی که آن را درمان می آید، شما باید سپرده در کلیه خود را تمیز و کنترل پروتئین در ادرار ASAP. در اینجا من میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه به شما، یک نوآوری از طب سنتی چینی است، آن را نه تنها می تواند نشت پروتئین در کلیه تسکین اما همچنین می تواند آن کلیه های آسیب دیده را تعمیر کنید. پس از آن می تواند کمک به یک زندگی با کیفیت شما.

در طول درمان، آنچه شما می تواند انجام دهید این است که به استراحت، انجام ورزش زیادی انجام نمی و یک رژیم غذایی سلامت. شما می دانید که ورزش می تواند به تورم در بدن خود را پایین تر مانند فوت منجر شود. همچنین شما نیاز به کاهش رژیم غذایی intake.Your پروتئین نیاز به کم نمک، کم چربی و پروتئین با کیفیت بالا پایین.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یک درمان برای کند کردن کیست از در حال رشد در PKD وجود دارد

یک درمان به سرعت در حال رشد در کیست از PKD وجود دارد؟ همانطور که همه ما می دانیم، کیست های کلیه ممکن است پس از عمل حذف شده رشد مجدد. چه بدتر، این عملیات ممکن است آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر اندام است، بنابراین مردم در جستجوی برخی از راه های جدید که می تواند به طور طبیعی کیست های کلیه را درمان کند.
یک درمان به سرعت در حال رشد در کیست از PKD وجود دارد؟
مشخص شده است که اگر درمان نشود، این کیست ها در کلیه بزرگتر و بزرگتر خواهد شد. پس از آن کیست بزرگ، آنها را کلیه ملکه و در نتیجه اندام های دیگر منجر به درد و علائم دیگر. بنابراین راه هایی برای کاهش سرعت در حال رشد کیست از معنای زیادی به کلیه ها.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری طب چینی آن است اثر بزرگ در درمان کیست های کلیه. با این کیست های کلیه، جدید ترین درمان، ما می توانیم درد که کیست بزرگ را کاهش و جلوگیری از عوارض که کیست منجر به. داروهای فعال چینی در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کوچک شدن کیست و ستم رشد کیست. این کاهش کیست با تغییر فشار داخلی و خارجی. در همین حال داروهای چینی فعال از بین بردن ساختار کیست به این ترتیب سرکوب رشد کیست.
با کمک از این درمان، این کیست ها می تواند منقبض شده و مهار از رشد بدون ایجاد آسیب بیشتر به ارگان های دیگر.
به طور کلی، این درمان می تواند کیست های کلیه به سه روش درمان، و مواد فعال از میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند وضعیت گردش خون از رگ های خونی و کیست بهبود و نرم کردن دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول های دیواره کپسول.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یک فرصت برای مرحله 3 بیماری کلیه بیمار به بازگشت زندگی عادی وجود دارد

یک فرصت برای مرحله 3 بیماری کلیه بیمار به عقب زندگی عادی وجود دارد؟ یکی از بستگان من مرحله 3 بیماری کلیه بیمار است و در حال حاضر دکتر گفت عملکرد کلیه خود را فقط سمت چپ 45٪. من می خواهم برای پرونده او می تواند او شانس بازگشت به زندگی عادی می دانند؟ من واقعا نمی خواهم برای دیدن او دیالیز یا پیوند را برای بقیه تمام زندگی.
در واقع، برای بیمار مبتلا به بیماری کلیوی مرحله 3 و 45 درصد عملکرد کلیه آنها هنوز هم شانس بازگشت به زندگی عادی، تا زمانی که آنها می توانند درمان منظم موقع دریافت کنید. شما می دانید مرحله 3 مرحله بسیار حیاتی است، در این مرحله از سلول های کلیه ها آسیب دیده نکروز نیست، بنابراین با درمان به موقع آن سلول های آسیب دیده را می توان تعمیر و عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود یافته است. پس از عملکرد کلیه بهبود یافته است، کلیه ها می تواند موثر کار و بیمار می تواند یک زندگی عادی زندگی می کنند بدون در هر درمان دیگر تکیه می کنند.
چه درمانی می توانید به مرحله 3 بیماری کلیه بیمار کمک کند به زندگی عادی؟
میکرو چینی پزشکی Osmotherpay به عنوان یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی، با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر. با کمک از این درمان، بیمار به بیماری کلیوی با مرحله 3 بیماری کلیه می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یا نیاز به هر گونه کمک در درمان مرحله 3 بیماری کلیه شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به درمان این کیست ها در بیماری کلیه پلی کیستیک

چگونه برای درمان این کیست ها در بیماری کلیه پلی کیستیک؟ همانطور که می دانیم که کسانی که کیست در PKD تبدیل خواهد شد بزرگتر و بزرگتر، بدون درمان به موقع، آنها را سلول های کلیه را فشار دهید و آسیب عملکرد کلیه است.
چگونه برای درمان این کیست ها در PKD؟
در ابتدا ما نیاز به تمیز کردن سموم در خون را به یک محیط خوب برای ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده. ما نیاز به تمیز کردن سم micromolecule، سم مولکول میانه و سم ابر مولکول ها با هم. پس از آن ما باید برای محافظت از آن سلول های کلیه تعمیر از آسیب بیشتر. در اینجا ما با استفاده از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، می توان آن بیمار PKD کمک به محافظت از کلیه های خود را به خوبی.
چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان PKD؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان گیاهی چینی نوآورانه است که خارجی اعمال شده است. این یک درمان بی خطر و بدون عوارض برای بدن انسان است. این ترکیب جوهر تقریبا تمام انواع گرفتن دهان و نرم افزار های خارجی داروهای گیاهی، شده است در تعمیر عملکرد کلیه آسیب دیده است که فقط اختلال نیست نکروتیک بالغ.
این مواد فعال طب میکرو چینی Osmotherapy می توانید وضعیت گردش خون از رگ های خونی و کیست بهبود و نرم کردن دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول های دیواره کپسول. در چنین راهی، این کیست ها بر روی کلیه را می توان به اندازه کوچک کاهش یافته است. علاوه بر این، این درمان نیز می تواند رشد آن کیست را مهار کند. بنابراین پس از مصرف این درمان، کیست های کلیه را می توان بدون درمان ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها
شما می دانید که کیست خیلی زیاد یا خیلی بزرگ می تواند سلول های کلیه را فشار دهید و آسیب عملکرد کلیه، بنابراین به عنوان یک بیمار PKD شما باید اقدامات به موقع برای جلوگیری از آسیب بیشتر ناشی از کیست است. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با سطح کراتینین 4.7 چگونه آن را درمان

نارسایی کلیه با کراتینین 4.7 سطح چگونه آن را درمان؟ شما می دانید، سطح کراتینین 4.7 بالاتر از محدوده طبیعی است که متعلق به مرحله 3 بیماری کلیه است، و نزدیک به مرحله 4. بنابراین برای بیماران با سطح کراتینین بسیار بالا آنها باید درمان به موقع است.
چه کاری می تواند سطح کراتینین بالا به ما می گوید؟
سطح کراتینین یک شاخص مهم که نشان دهنده درجه تخریب عملکرد کلیه است. کراتینین بالا به معنی سموم در بدن است. به طور کلی هنگامی که سطح کراتینین بالاتر است، بیش از 50 درصد عملکرد کلیه آسیب دیده است وجود دارد. درمان به موقع و مناسب ضروری و مورد نیاز. بنابراین شما باید توجه ویژه ای به آن پرداخت.
چگونه برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین 4.7 سطح؟
به شما بگویم حقیقت، برای بیماران با سطح کراتینین بالا، کلیه های خود را به طور جدی آسیب دیده است. در این وضعیت، عوارض و علائم بیشتر و بیشتر به تدریج ظاهر می شود. اگر آنها می خواهند به کمتر رنج می برند و زندگی بهتر، آنها باید برخی از درمان برای تعمیر کلیه آسیب دیده و بهبود وضعیت کلیه پیدا کنید.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی، ثابت شده است به اثر در بهبود عملکرد کلیه. از آن است که چهار عملکرد اصلی، که ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ شدن رگهای خونی، آنها را برای تعمیر کلیه های آسیب دیده کمک می کنند و آنها را از آسیب بیشتر محافظت تشکیل می دهند، در نتیجه عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود یافته است. شما می دانید همه کسانی که علائم مانند سطح کراتینین بالا توسط تابع کمتر کلیوی ایجاد می شود، به طوری که عملکرد کلیه بهبود یافته است، کسانی که علائم از بین می رود خواهد شد.
اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید کلیه بیمار نارسایی خاموش دیالیز پس از چند ماه

می توانید بیمار نارسایی کلیه دیالیز دریافت کردن پس از چند ماه؟ برای بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه آنها می توانند فرصت برای به دست آوردن دیالیز، اما آنها می توانند آن را متوقف کند به سرعت در حال. آنچه مهم تر، آنها باید برخی از درمان های جایگزین پیدا کردن قبل از آنها را متوقف دیالیز.
چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می خواهید برای جلوگیری از دیالیز؟
شما می دانید دیالیز یکی از درمان های رایج ترین است، آن را می توانید برخی از علائم ناشی از نارسایی کلیه با انجام بخش هایی از کار کلیه ها را کاهش دهد. اما می تواند به کلیه آسیب دیده تعمیر و نه محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، است که می گویند می تواند مشکل کلیه از ریشه آن را حل نمی کند. علاوه بر این، طولانی شرایط دیالیز خواهد شد بسیاری از عوارض جانبی را، که بیماران دردناک تر خواهد شد، بنابراین بیماران نارسایی کلیه می خواهید به آن را متوقف کند.
چه درمان می تواند درمان های جایگزین دیالیز؟
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی، می توان آن را جایگزین خوبی از دیالیز. این می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه از شر دیالیز به تدریج با بهبود عملکرد کلیه است. چه چیزی بیشتر، آن را می توانید گردش خون ترویج و برطرف کردن سموم و استاز از خون توسط ضد ترومبوز، ضد التهاب، ضد انعقاد و بزرگ رگهای خونی.
با کمک این درمان، بیماران که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی داشته باشد. برای افرادی که در مرحله پیشرفته هستند، آنها ممکن است شانس از دست دادن به زندگی عادی، اما آنها همچنین می توانید زندگی زندگی می کنند یک فرد عادی و لذت بردن از یک زندگی با کیفیت.
اگر شما می خواهید برای دریافت کردن دیالیز یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا دیابت می تواند به بیماری کلیه خواهد شد و چگونه آن را درمان

چرا دیابت می تواند به بیماری کلیه خواهد شد و چگونه آن را درمان؟ دیابت یکی از علل اصلی بیماری مزمن کلیه در کلینیک، بنابراین درمان آن در رابطه با بسیاری از مردم است.
چرا دیابت می تواند به بیماری های کلیوی منجر شود؟
در مرحله اول، گلومرول اساس واحدهای عملکردی در کلیه ها. در شرایط مناسب، آنها می توانید فیلتر کردن سموم متابولیکی و مایعات اضافی از بدن ما به طور معمول. از این رو، سطح GFR می توانید در یک سطح پایدار و استاندارد نگه می دارد. با این حال، اگر قند خون بالا می رود، آن را به خون و فشار بالا در گلومرول شود. تحت چنین فشار بالا، آن را ضخیم شدن غشای پایه گلومرولی و افزایش ماتریکس خارج سلولی شود.
در مرحله دوم، دیابت می تواند اختلال متابولیک جدی شود، در نتیجه منجر به محصولات گلیکوزیلاسیون. محصولات گلیکوزیلاسیون می تواند باعث بسیاری از عوامل التهابی در کلیه ها جذب می شود. در همین حال، آلبومین سرم با mebrane پایه گلومرولی ترکیب خواهد شد. همه در همه، آن را تکثیر سلولی و هیپرپلازی مزانشیم شود. در نتیجه، گلومرول نکروتیک تبدیل خواهد شد.
هنگامی که گلومرول را تبدیل به اختلال، کلیه ها خواهد برای کارکرد مناسب را شکست. در نتیجه، سطح بالایی از مواد سمی خواهد ساخت تا در بدن و پروتئین به ادرار نشت.
چگونه برای درمان بیماری های کلیوی ناشی از دیابت؟
شما می دانید علت اصلی نفروپاتی دیابتی (دیابت با بیماری کلیوی) سطح قند خون بالا است، بنابراین شما باید سطح قند خون برای اولین بار کنترل کنید. بر اساس این نقطه، شما می توانید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، یکی از موثرترین درمان بیماری کلیه را انتخاب نمایید. با کمک این بیماری، کلیه های آسیب دیده ناشی از دیابت را می توان تعمیر و محافظت از آسیب بیشتر.
بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی شما می توانید فکر می کنم از این درمان را، و من اطمینان حاصل شود که شما می توانید یک زندگی با کیفیت بالا با کمک آن دریافت کنید. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه ناشی از دیابت، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای درمان بیماری کلیه با کراتینین 2.7

آیا ممکن است به درمان بیماری کلیه با کراتینین 2.7؟ همانطور که همه ما می دانیم که بیماری کلیوی سخت به درمان است، اما برای بیمار با سطح کراتینین 2.7، آنها می توانند یک فرصت برای کنترل بیماری خود را کاملا، در نتیجه به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
سطح کراتینین 2.7 یعنی چه بیمار بیماری های کلیوی؟
برای بیمار با کراتینین 2.7 آنها در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه است، که یک مرحله حیاتی است. در این مرحله، کلیه ها حد متوسط ​​آسیب دیده. بنابراین تا زمانی که بیماران می توانند برخی از راه برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و آنها را از آسیب بیشتر پیدا کنید، سپس آنها را به یک فرصت برای کنترل بیماری خود را کاملا دریافت کنید.
چگونه برای درمان بیماری های کلیوی با creatinne 2.7؟
همانطور که همه ما می دانیم که یک درمان خوب بازی می کند نکته کلیدی در درمان بیماری کلیه، بنابراین شما باید درمان را با دقت انتخاب کنید.
شما می دانید، طب غربی می تواند آن علایم در مدت زمان کوتاه از بین بردن اما آن را تا به چیزی برای انجام با بهبود عملکرد کلیه است. همانطور که برای طب چینی پس از آن می توانید عملکرد کلیه را بهبود اما نیاز به زمان طولانی تر است. بنابراین، هنگامی که آن را به درمان، یک درمان که می تواند دو نوع درمان را با هم ترکیب خواهد بود که بهترین انتخاب دارد.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یکی از ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و طب غربی است، با کمک از این درمان، کلیه های آسیب دیده را می توان تعمیر و محافظت از آسیب بیشتر. بنابراین بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند یک فرصت برای بهبود عملکرد کلیه خود را به تدریج، و سطح کراتینین بالا و علائم دیگر نیز با آن ناپدید می شوند.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا دیالیز است بهترین انتخاب برای بیمار نارسایی کلیه

چرا دیالیز است بهترین انتخاب برای بیمار نارسایی کلیه نیست؟ همانطور که می دانید، دیالیز یک روش صرفه جویی در زندگی برای بیماران نارسایی کلیه با حذف بخشی از سموم و مایع از بدن است. با این حال، می تواند نارسایی کلیه درمان و نه بهبود عملکرد کلیوی.
چرا دیالیز است بهترین انتخاب برای بیمار نارسایی کلیه نیست؟
کلیه های ما یک جفت از اندام پیچیده فیلترینگ در بدن انسان است. آنها 24 ساعت در روز کار برای فیلتر کردن مواد سمی در اندازه های مختلف از خون ما از جمله micromolecular، اواسط مولکولی و ماکرومولکولی سموم به طور کامل. از این رو، خون در گردش خون سالم است.
در حالی که شما در دیالیز در حال حاضر، تنها می تواند آن سموم micromolecular مانند کراتینین حذف، اوره و غیره بسیاری از اواسط مولکولی سموم و سموم ماکرومولکولی هنوز در سموم blood.These خود را معطل نه تنها می تواند کلیه را بدتر، اما همچنین می تواند تحت تاثیر قرار دهد دیگر ارگان های بدن و سیستم های منفی. به همین دلیل است بیماران مبتلا به نارسایی کلیه رنج می برند هنوز هم از عوارض مصرف دیالیز در حالی که.
چه چیزی بیشتر، به عنوان در کلیه خود را با دیالیز جایگزین، کلیه خود را به تدریج کار را متوقف خواهد کرد. به عنوان یک نتیجه، اندازه کلیه خود را کوچک خواهد شد و حجم ادرار خود را نیز کاهش خواهد یافت. در آن زمان، هیچ خون جاری خواهد شد از طریق کلیه خود را. به عبارت دیگر، هیچ دارو می تواند به کلیه به اثرات برسد.
چه درمان بهتر از دیالیز در درمان نارسایی کلیه است.
در واقع، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، یک نوع از نوآوری از طب سنتی چینی، بهتر است از دیالیز در درمان نارسایی کلیه است. علت این است که، این درمان متفاوت از دیالیز است، آن را نه تنها می تواند آن علایم از بین بردن اما همچنین می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد. بنابراین با کمک این درمان، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می تواند به جلوگیری از بیماری خود می رود بدتر، به طوری که آنها می توانید زندگی می کنند طولانی تر و زندگی با کیفیت.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یک فرصت برای بیمار نارسایی کلیه به زندگی می کنند بدون دیالیز وجود دارد

یک فرصت برای بیمار نارسایی کلیه به بدون دیالیز زندگی وجود دارد؟ همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز یکی از درمان های رایج ترین نارسایی کلیه است، اما آن را نیز برخی از عوارض جانبی و زحمت به زندگی بیمار به ارمغان بیاورد. بنابراین برخی از مردم در نظر گرفته است که آیا آنها می توانند یک زندگی بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند.
یک فرصت برای بیمار نارسایی کلیه به بدون دیالیز زندگی وجود دارد؟
در واقع، دیالیز است تنها درمان برای نارسایی کلیه نیست، بنابراین تا زمانی که بیماران می توانند درمان های جایگزین به موقع دریافت، آنها را می توانید فرصتی برای زندگی بدون دیالیز است.
از مرحله سالم به مرحله دیالیز، در واقع این دوره از سلول های سالم کلیه است توسعه را به یک ملتهب و سپس اسکلروز آنهایی که، دیالیز در حال حاضر شما در نظر گرفته نشده است، بنابراین هنوز هم سلول های سالم و ملتهب، شما می توانید سالم محافظت و بازگرداندن آن وجود دارد یکی ملتهب، فعال شدن این سلول ها خفته آنجا که ممکن است، به طوری که عملکرد کلیه خود را می تواند بهبود یافته و شما می توانید فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
چه درمان می تواند درمان های جایگزین از دیالیز؟
آن را به ما شناخته شده است که پیوند کلیه یکی از موثرترین درمان برای نارسایی کلیه است، آن را شایع ترین درمان های جایگزین دیالیز است.
به جز پیوند کلیه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یک درمان جایگزین خوبی از دیالیز است. به عنوان یکی از درمان نوآوری طب سنتی چینی، آن را می توانید نارسایی کلیه بدون درمان ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها. چه چیزی بیشتر، می تواند بیماری را از رفتن بدتر از طریق بهبود عملکرد کلیه جلوگیری می کند.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد کسانی که درمان جایگزین دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا به طور مستقیم، ما بهترین های ما به شما کمک دکتر ما مشورت کنید.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای بیمار به دیالیز به خروج از آن

آیا ممکن است برای بیمار به دیالیز به ترک از آن؟ در واقع، بسیاری از بیمار به دیالیز خواهد شد سوال مشابه مثل این مواجه هستند. و برای آنها، باید بگویم آن را سخت به دیالیز، خلاص شدن از شر بعد از همه است، بیماران به آن نیاز دارید به طولانی طول عمر خود را. اما این به این معنی نیست که آنها هیچ شانسی برای خلاص شدن از آن. با درستی و به موقع درمان، بیماران دیالیز می تواند یک شانس از دیالیز خلاص شوید.

شما می دانید، دیالیز به عنوان یک قرار دادن کلیه ها، آن را می توانید بخش هایی از کار کلیه در نتیجه برای کمک به بیمار به بیماری کلیوی در یک دوره بهتر زندگی می کنند، اما آن را بسیاری از عوارض جانبی و عوارض پس از که به ارمغان بیاورد. بیشتر از آن، دیالیز می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و نه محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، بنابراین بدتر اراده عملکرد کلیه می رود. بنابراین به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی عاقلانه است را برای شما انتخاب خلاص شدن از شر.

آیا ممکن است برای بیمار به بیماری کلیوی به ترک از دیالیز؟

در واقع، تا زمانی که عملکرد کلیه بیمار را از دست داده کاملا آنها را فرصتی برای خلاص شدن از آن را داشته باشد. به طوری که است که می گویند بیمار باید درمان های جایگزین به موقع است.

میکرو چینی پزشکی Osmotherpy به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی چینی، آن را یکی از بهترین درمان های جایگزین دیالیز است. با کمک آن، بیمار به دیالیز می توانید از شر آن را به تدریج دریافت کنید. اما در اینجا من باید به شما یادآوری است که، شما هرگز نباید دیالیز به طور ناگهانی متوقف، در غیر این صورت، زندگی شما را در معرض خطر بزرگ است.

اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیه در بیماری های کلیه

چگونه برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیه در بیماری های کلیوی؟ همانطور که همه ما می دانیم، که عملکرد کلیه به کاهش است، بسیاری از نشانه ها و عوارض را یک به یک به نظر می رسد، که واقعا زندگی بیمار زیادی ناراحت. بنابراین بیمار بیماری کلیوی می خواهید برای پیدا کردن یک راه برای متوقف کردن عملکرد کلیه از کاهش است.

چگونه برای جلوگیری از عملکرد کلیه از کاهش؟

کراتینین محصول جانبی متابولیسم عضله است و به طور معمول از بدن توسط کلیه ها فیلتر شده است. با این حال، با توجه به غشاء نازک گلومرولی، کلیه ها می تواند تبدیل به اختلال در طول زمان. هنگامی که کلیه را تبدیل به اختلال، بسیاری از عوامل التهابی و مواد مضر در کلیه تجمع می یابد. در عوض، این مواد مضر باعث خواهد شد التهاب در کلیه و اختلال در کلیه ها. به عنوان یک نتیجه، عملکرد کلیوی بدتر خواهد شد. بنابراین، برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیه خود را، یک گام به درمان بسیار مهم است برای از بین بردن این عوامل التهابی و مواد مضر را از کلیه ها. در این روش، می تواند آسیب بیشتر را متوقف کند.

چه درمانی برای توقف کاهش عملکرد کلیه مفید است؟

در واقع، در حال حاضر روز، وجود دارد برخی از درمان های منحصر به فرد بر اساس سنتی چینی پزشکی گیاهان دارویی اثر در توقف کاهش عملکرد کلیه، اما در اینجا من به پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به شما توصیه کند. این یک ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و طب غربی است، آن را نه تنها می تواند عملکرد کلیه از کاهش متوقف اما همچنین می تواند این علائم بیماری کلیه به سرعت در حال از بین بردن، پس از آن معشوق است توسط بسیاری از بیماران.

با کمک اگر پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند یک شانس برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه است. اگر می خواهید برای متوقف کردن کاهش عملکرد کلیه دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علل فشار خون بالا در بیماری های کلیه چیست

علل فشار خون بالا در بیماری های کلیوی چیست؟ فشار خون بالا به عنوان فشار بالا در شریان ها، که عروق است که حمل خون را از قلب به سایر نقاط بدن هستند تعریف شده است. فشار خون 140/90 یا بالاتر در نظر گرفته شده است. ممکن است در مردم عادی رخ داده است اما همچنین ممکن است در بیمار به بیماری کلیوی.
عوارض ناشی از فشار خون بالا چیست؟
عوارض ناشی از فشار خون بالا عبارتند از بیماری های قلبی، کلیوی (کلیه) بیماری، سخت شدن رگها (تصلب شرایین یا تصلب شرایین)، صدمه به چشم، و سکته مغزی (آسیب مغزی).
چه چیزی باعث فشار خون بالا در بیماری های کلیوی؟
علل فشار خون بالا چند، به این معنی که عوامل متعددی که اثرات ترکیب تولید فشار خون بالا، این عوامل ممکن است مصرف نمک بالا یا حساسیت نمک شامل، این در جمعیت های بخصوصی رخ می دهد مانند سالمندان، افرادی که چاق هستند، و یا افراد مبتلا به کلیه (کلیه وجود دارد ) مشکلات. اما در بیماری های کلیوی، فشار خون بالا است که عمدتا توسط اختلال کلیوی ایجاد می. شما می دانید، کلیه بسیاری از توابع و یکی از آنها این است که به تنظیم فشار خون، به طوری که یک بار کلیه ها آسیب، نشانه هایی مانند فشار خون بالا ظاهر شد.
چگونه به درمان فشار خون بالا در بیماری های کلیوی؟
همانطور که در بالا ذکر شد، فشار خون بالا در بیماری های کلیوی به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین اگر ما می خواهیم به آن را کاهش، ما باید بیماری های کلیوی از ریشه آن را درمان می کند. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی گیاه چینی می تواند یکی از روش های درمانی خوب در درمان این بیماری است. این می تواند به این بیماری را درمان بدون ایجاد آسیب بیشتر به ارگان های دیگر.
اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از صدمه به کلیه ها بیشتر در بیماری کلیه پلی کیستیک

چگونه برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه در PKD؟ همانطور که همه ما می دانیم که PKD یک اختلال کلیوی ژنتیکی است، ممکن است برای ما به تغییر مشکل ژن. با این حال، اگر درمان موثر را می توان در مراحل اولیه اعمال می شود، بیمار PKD تواند به طور کامل از آسیب بیشتر کلیه را متوقف کند. بنابراین به عنوان یک بیمار PKD شما باید درمان مناسب در زمان است.
چه درمان درمان مناسب برای بیمار PKD است؟
مشخص شده است که این کیست ها در PKD بزرگتر و بزرگتر رشد خواهد شد، که باعث آسیب بیشتر به کلیه ها می شود. بنابراین درمان مناسب باید قادر به کوچک شدن و مهار آن کیست باشد.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری طب گیاهی چینی سنتی آن را برای بهبود گردش خون و کاهش کیست مفید است. داروهای چینی در آن به 1/1000 از اندازه اصلی آن را میکرونیزه. با عمل مایکروویو، دارو را به ضایعات کلیوی طور مستقیم از طریق پوست و کانال نفوذ. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند رگ های خونی گسترش، سرعت بخشیدن به گردش خون در کیست دیوارها، و بهبود نفوذپذیری کیست بنابراین ساخت کیست کوچک و کاهش است. آن را گسترش سلول های اپیتلیال مهار، به طوری که ترشح مایع کیست کاهش خواهد یافت. زمانی که فشار داخلی از کیست کاهش یافته است، اندازه کیست به تدریج کوچکتر می شوند، در نتیجه تسکین فشرده سازی از بافت های اطراف، بهبود گردش، و مسدود کردن پیشرفت فیبروز کلیوی. علاوه بر این، کیست بسیار آسان است پس از ناپدید شدن عود نیست، و علائم به طور کامل ناپدید می شوند. عملکرد کلیه نیز بهتر خواهد شد.
شما می دانید یک درمان علمی و منطقی نکته کلیدی در درمان PKD است، بنابراین به عنوان یک بیمار PKD من امیدوارم که شما می توانید درمان مناسب قبل از آن، قبل از آن شما می توانید آن دریافت کنید، بیشتر از شانس گرفتن معکوس می باشد.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به کاهش سطح کراتینین 6.7 در نارسایی کلیه

چگونه به کاهش سطح کراتینین 6.7 در نارسایی کلیه؟ به رک و پوست کنده، به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی، تنها راه برای کاهش سطح کراتینین است به منظور بهبود عملکرد کلیه است. برخی از مواد غذایی و گیاهان خاصی قطعا می تواند سطح کراتینین تا حدی به دلیل اموال خود را ترویج گردش خون را کاهش می دهد اما آنها از درمان بیماری های کلیوی است. اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین قطعا، شما باید برای درمان جامع و سیستم.
چه خواهد شد اگر بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 6.7 به درمان منظم به موقع؟
در واقع، کراتینین 6.7 بسیار بالاتر از سطح نرمال، بیمار با این سطح آنها در حال حاضر به مرحله 4 نارسایی کلیه پیشرفت کرده است. در این مرحله بسیاری از نشانه ها و عوارض ظاهر خواهد شد، در صورتی که بیماران می تواند درمان مناسب را ندارد، آنها ممکن است درد بیشتر رنج می برند، حتی زندگی خود را در خطر بزرگ قرار داده، در نتیجه مستقیم این است که بیماری خود را به سرعت در حال سقوط ارومیه.
چه درمانهایی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟
بالا هفت TCM درمان یک سری از داروهای چینی است، همه از آنها به خوبی موثر در درمان بیماری های کلیوی، آنها می توانند عملکرد کلیه های تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر را بهبود بخشد. همکاری با یکدیگر، این درمان می تواند بیمار نارسایی کلیه با سطح کراتینین 6.7 کمک یک شانس برای یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز.
آن بالا هفت درمان اشاره به داغ فشرده درمان (همچنین به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy شناخته می شود)، کامل حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان، دهان پزشکی درمانی چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان و انما درمان.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان منظم و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان بهترین برای کلیه بیمار بیماری با GFR 52 چیست

بهترین درمان برای بیمار به بیماری کلیه با GFR 52 چیست؟ که آن را به بهترین درمان می آید، باید آن را قادر به بهبود سطح GFR و یک شانس برای مانند یک فرد عادی زندگی به این بیمار باشد. به رک و پوست کنده است، هیچ تک طب غربی و نه طب چینی می تواند به بیماری های کلیوی و همچنین درمان وجود دارد. بنابراین بهترین درمان باید ترکیبی کامل از آنها باشد.

درمان های سنتی برای بیمار به بیماری کلیوی با GFR 52 چیست؟

در گذشته، همه مردم در نظر گرفته است که سطح GFR نمی توان بهبود یافته، است که می گویند بیماری کلیوی قابل درمان نیست. بنابراین تمام روش های در حال تلاش برای از بین بردن علائم این بیماری در صورت پیشرفت این بیماری می تواند با تاخیر خواهد بود که بهترین پیش آگهی است.

برای بیمار به بیماری کلیه با GFR 52، آنها را توصیه می شود hormonotherapy و immunosuppressor برای به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری است. بسیاری از مردم در آغاز برطرف کردم، اما آنها ممکن است عود پس از یک دوره تجربه می کنند.

بهترین درمان برای بیمار به بیماری کلیه با GFR 52 چیست؟

در ما بالا ذکر شد، بهترین درمان باید قادر به بهبود سطح GFR باشد. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان ترکیب کاملی از طب چینی و طب غربی، آن را می توانید عملکرد کلیه های تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را بهبود بخشد.

در واقع، برای افراد مبتلا به GFR 52، آنها در مرحله 3 بیماری کلیه هستند، اگر آنها می توانید دریافت پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به موقع، آنها می توانند فرصت بازگشت به زندگی عادی داشته باشد.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان نفروپاتی IgA

چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان نفروپاتی IgA؟ میکرو چینی پزشکی Osmotherapy است بر اساس طب سنتی گیاه چینی اختراع و با هدف درمان بیماری های کلیوی و اختلال درست کلیه، بنابراین تا زمانی که این بیماری به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، این درمان برای درمان آن مفید خواهد بود.

چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان نفروپاتی IgA؟

شما می دانید نفروپاتی IgA است رسوب کمپلکسهای ایمنی در کلیه ایجاد می شود، بنابراین ما می توانید ببینید آن را برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برای تنظیم اختلالات ایمنی و بهبود ایمنی بسیار مهم است.

همانطور که همه ما می دانیم، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند بیماری های کلیوی با تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر درمان، و نفروپاتی IgA است اختلال سیستم ایمنی بدن ایجاد می شود، پس از آن به نظر می رسد که این درمان هیچ بسیار به کار با این بیماری است. اما در واقع، می تواند این بیماری با اصلاح اختلال کلیه را درمان کند.

در واقع، همه بیماری های کلیوی است که توسط اختلال کلیوی ایجاد، نفروپاتی IgA قاعده مستثنی است. پس یک بار، شما می توانید راه هایی برای اصلاح اختلال کلیوی، پیدا کردن تمام بیماری های ناشی از آن خواهد شد درمان و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان مناسب است.

در طول درمان، پزشکان برخی درمان های دیگر ترتیب برای کمک به این درمان در نتیجه برای رسیدن به یک اثر درمانی بهتر است. علاوه بر این، گیاهان مورد استفاده در این درمان می تواند با توجه به نیاز تغییر داد. اگر می خواهید مطمئن شوید که چه نوع از گیاهان را می توان در شرایط شما استفاده می شود، شما می توانید به ما اطلاع دهید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مستقیم، ما در اینجا انتظار به شما کمک مشورت کنید. شما می دانید، امید است فقط به جلو، به طوری که هرگز.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان بیماری های کلیه

می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان بیماری های کلیوی؟ در واقع، برای بیماران با آسیب خفیف کلیه آنها می توانند از این بیماری پس از مصرف یک دوره درمان را دریافت کنید. برای بیماران مبتلا به آسیب های جدی کلیوی آنها می توانند در یک زمان کوتاه نمی توان درمان کرد، اگر آنها می خواهند برای کنترل بیماری خود را کاملا از آنها ممکن است نیاز به چندین بار از درمان است. اما مهم نیست چقدر، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند داشته باشد.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که در داروهای سنتی چینی (TCM) با ترکیبی از فن آوری های پیشرفته پزشکی --- osmoscope است. با توجه به شرایط بیماری و فیزیکی خاص هر بیمار، برخی از داروهای چینی تجویز خواهد شد. از درمان های سنتی، این داروها را می توان به پودر میکرونیزه و سپس به کیسه های کوچک قرار داده (در مورد اندازه کلیه) خواهد شد که به راه حل آماده خیس. در حالی که در طول درمان، 2 کیسه های دارو خواهد شد تحت پشت بیمار راست در مناطق کلیوی قرار داده است. در طرف دیگر، کیسه های دارو با osmoscope کمک می کند که ترویج جذب مواد تشکیل دهنده فعال در داروهای متصل می شود.
چگونه می توانید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کمک به بیمار مبتلا به بیماری کلیوی از این بیماری را دریافت؟
این نوع درمان چهار توابع، آنها ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ شدن رگهای خونی، توسط کسانی که توابع آن می تواند به کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه و درمان این بیماری است.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا می خواهید به خارج از بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا کراتینین 3.8 بدان معناست که کلیه بیماری پاییز به مرحله 3

آیا سطح کراتینین 3.8 به معنای بیماری کلیوی به مرحله 3 قرار می گیرند؟ شما می دانید سطح کراتینین است تنها شاخص و نه شاخص های حساس ترین بیماری کلیوی نیست، اما ما همچنین می توانید یک قضاوت خشن توجه به سطح کراتینین را، است که می گویند، ما می دانیم که مرحله بیماری کلیوی در توجه به آن است سطح کراتینین.
کراتینین 3.8 یعنی چه بیمار بیماری های کلیوی؟
همانطور که ما در آغاز اشاره شد، ما می دانیم که اگر چه سطح کراتینین است تنها شاخص بیماری کلیوی نیست، اما با توجه به سطح آن، ما همچنین می توانید چیزی در مورد بیماری خود می دانم.
در درمانگاه، سطح کراتینین سرم 3.8 در مرحله 3 بیماری کلیه، و برای افرادی که سطح کراتینین است تا به آن معنی وجود دارد فقط سمت چپ کمتر از 30 درصد عملکرد کلیه می تواند کار طبیعی است. به طوری که تقاضا بیماران به اقدامات در حال حاضر به جلوگیری از این بیماری بدتر می رود.
چگونه می تواند به بیماران می دانیم که مرحله شروع می شوند.
در واقع، سطح GFR می توانید با ما تمام داستان در مورد بیماری های کلیوی خود را بگویید. اما برای برخی از بیماران ممکن است آنها نمی توانند سطح GFR به دلایل بسیاری، آنها می توانند تشخیص خشن با توجه به سطح کراتینین سرم خود را. اگر می خواهید مطمئن شوید که مرحله شما در اما نمی دانم چگونه آن را قضاوت، شما می توانید از طریق ایمیل مشورت با ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
چه درمانی برای جلوگیری از بیماری های کلیوی را بدتر می رود مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک درمان با نام تجاری جدید بر اساس داروهای سنتی چینی گیاهی برای جلوگیری از بیماری کلیه مفید است بدتر می رود. این کاملا ترکیبی از اسانس از داروهای گیاهی و تجهیزات پزشکی مدرن و تکنولوژی با هم به بهبود اثر بخشی دارو قابل ملاحظه ای. این یک درمان خارجی، که در آن دارو را درهم شکست را می توان به ضایعات کلیوی به طور مستقیم و موثر نفوذ کرده است، به طوری که این درمان می تواند بیماری های کلیوی بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کنند.
اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اثر درمانی از میکرو چینی پزشکی Osmotherapy چیست

اثر درمانی اگر پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟ همانطور که همه ما می دانیم که طب میکرو چینی Osmotherapy اثر قابل توجهی در درمان بیماری کلیه، و تقریبا همه مردم این نقطه می دانم، اما زمانی که به درخواست اثر درمانی از آن چیست آید، فقط تعداد کمی از مردم آن را می دانم، آنها حتی دان 'تی می دانم که چگونه می توانید این درمان درمان بیماری های کلیوی.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک گیاه ساده است، اما یک روش پزشکی که در آن سبزی های مختلف چینی ها خارج استفاده می شود به منظور بهبود وضعیت کلیوی نیست. در مقایسه با طب سنتی چینی (TCM)، کار می کند میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به طور موثر و به سرعت. مهمتر از آن، باعث می شود هیچ ناراحتی و در طول فرایند درمان طیف، چه بیماران باید انجام دهید این است که در رختخواب دراز می کشید برای 40 دقیقه.
اثر درمانی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟
شما می دانید، این نوع درمان لازم اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی، اما می تواند تمام بیماران کمک کند به زندگی عادی. به این دلیل که می تواند بافت نکروز کلیه تعمیر نیست، که آن نیز دلیل این که چرا پزشکان همیشه توصیه بیمار به آن را پیش از آن.
به طور کلی، با کمک این درمان، بیماران که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی است. با این حال، برای کسانی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها ممکن است این شانس را به پشت زندگی عادی دست دادن، اما آنها هنوز هم شانس برای جلوگیری از دیالیز و لذت بردن از یک زندگی با کیفیت داشته باشد.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان بهتر برای بیماری های کلیوی با 31٪ عملکرد کلیه است

چه درمانی برای بیماری های کلیوی با 31٪ عملکرد کلیه است؟ همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز و پیوند کلیه از رایج ترین راه برای درمان بیماری های کلیوی، آنها می توانند کمک به بیماران نارسایی کلیه زندگی می کنند بهتر است. با این حال، همه بیمار مناسب برای آنها می باشد. علاوه بر این، هر دو آنها را خواهد مقدار زیادی از پول هزینه و ممکن است برخی از عوارض جانبی را، به طوری که مردم به دنبال برخی از گزینه های جایگزین.
چه درمانی برای بیمار به بیماری کلیوی بهتر است؟
در حال حاضر، برخی از درمان های بر اساس طب سنتی چینی اثر قابل توجه در درمان بیماری کلیه، آنها می توانند کمک بیمار به بیماری کلیوی بهتر بدون دیالیز زندگی وجود دارد. درمان شناخته شده ترین به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy است، که یک ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و تکنولوژی مدرن بالا شناخته شده است.
در یک کلام، از آن می تواند بیماری کلیوی با 31٪ جلوگیری از عملکرد کلیه کمک کند و یا خلاص شدن از شر دیالیز با بهبود عملکرد کلیه خود را.
چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy بهبود عملکرد کلیه.
شما می دانید بافت کلیه نکروز را نمی توان ترمیم هیچ، اما کسانی که بافت آسیب دیده که خفیف یا متوسط ​​هنوز هم می توان تعمیر. بنابراین تا زمانی که درمان برای تعمیر آن بافت کلیه مفید است، آن را قادر به بهبود عملکرد کلیه خواهد بود.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دارای چهار توابع اصلی، که ضد ترومبوز، ضد التهاب، ضد انعقاد و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط این چهار تابع، این درمان می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است.
بنابراین از بالا ما می توانید مطمئن شوید که طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند انتخاب خوبی برای بیمار به بیماری کلیوی با 31٪ عملکرد کلیه است. با کمک از این درمان، بیمار به بیماری کلیوی می توانید دیالیز جلوگیری از و یک زندگی با کیفیت.
اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از دیالیز توسط طب گیاهی چینی

چگونه برای جلوگیری از دیالیز توسط طب گیاهی چینی؟ شما می دانید، دیالیز به عنوان یکی از درمان های شایع نارسایی کلیه، آن را نیز برخی از عوارض جانبی را، به طوری که بسیاری از بیماران تمایلی به آن را دارند. اما در گذشته آنها هیچ گزینه های دیگر، دیالیز و پیوند کلیه تنها راه برای درمان نارسایی کلیه است. خوشبختانه، در روز ما یک سری از درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی اختراع، می توان آنها را درمان های جایگزین خوبی از دیالیز است.
چگونه برای جلوگیری از دیالیز توسط طب گیاهی چینی؟
این درمانها چینی می تواند کمک به بیماران نارسایی کلیه جلوگیری از دیالیز با بهبود عملکرد کلیه خود را. شما می دانید پس از کلیه های آسیب دیده، عملکرد کلیه خواهد پایین می رود، به طوری که آنها می تواند موثر کار کند. با کمک درمان های جایگزین، کلیه های آسیب دیده را می توان تعمیر و عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته است.
چه طب گیاهی چینی، برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از معروف ترین چینی پزشکی می تواند عملکرد کلیه با ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد را بهبود بخشد و بزرگ رگهای خونی. با کمک از این درمان، بسیاری از بیماران مبتلا به کلیه خفیف یا متوسط ​​آسیب دیده می تواند یک شانس یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز.
با این حال، اثر درمانی ممکن است به دلیل شرایط بیماری های مختلف از یک بیمار به دیگری. بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما می توانید یک پیش آگهی خوب، شما می توانید وضعیت بیماری خود را دقیق به ما از طریق ایمیل، پس از تجزیه و تحلیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.
اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بسیاری از نشانه اتفاق می افتد در نارسایی کلیه

چرا بسیاری از علائم در نارسایی کلیه رخ می دهد؟ شما می دانید کلیه فیلتر مواد زائد را از خون مفید هستند. آنها همچنین که در تنظیم فشار خون، تعادل الکترولیت، و تولید سلول های قرمز خون در بدن هستند. بنابراین کلیه یک بار آسیب دیده، بسیاری از علائم یک به یک رخ داده خواهد شد.

● علائم نارسایی کلیه را وادار؟

نشانه های نارسایی کلیه با توجه به ساخت تا از مواد زائد در بدن که ممکن است ضعف، تنگی نفس، بی حالی، و سردرگمی ایجاد می کنند. ناتوانی در حذف پتاسیم از جریان خون ممکن است ریتم toabnormal قلبی و مرگ ناگهانی شود. در ابتدا نارسایی کلیه ممکن است هیچ علائمی شود.

چگونه برای درمان نارسایی کلیه؟

علل متعددی از نارسایی کلیه وجود دارد، و درمان است که بیماری ممکن است اولین گام در اصلاح ناهنجاری کلیه.

برخی از علل نارسایی کلیه قابل درمان هستند و عملکرد کلیه ممکن است به حالت عادی بازگشت. متاسفانه، نارسایی کلیه ممکن است در موقعیت های دیگر مترقی و ممکن است برگشت ناپذیر باشد.

درمان علت زمینه ای از نارسایی کلیه ممکن است عملکرد کلیه به حالت عادی بازگشت. تلاش مادام العمر برای کنترل فشار خون و دیابت ممکن است بهترین راه برای جلوگیری از بیماری های مزمن کلیه و پیشرفت آن به نارسایی کلیه است. سن به عنوان ما عملکرد کلیه به تدریج در طول زمان کاهش می یابد.

اگر کلیه ها به طور کامل شکست، تنها گزینه های درمانی موجود ممکن است دیالیز یا پیوند. بنابراین به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی باید درمان به موقع است.

چینی گیاهان دارویی پزشکی اکنون به طور گسترده ای در درمان بیماری کلیوی استفاده می شود، در مقایسه با طب غربی، آن است که بیشتر طبیعی آن می تواند بیماری کلیوی بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها و اندام های دیگر را درمان کند.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد چینی گیاهان دارویی پزشکی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه باید بیمار به بیماری کلیوی با سطح کراتینین بالا آیا

من یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی و افزایش سطح کراتینین من به 5.4 در حال حاضر. علاوه بر این، سطح اوره من نیز بسیار بالا است. می تواند شما را به من بگویید من چه باید بکنم؟

چرا کراتینین و سطح اوره به بالا؟

از توضیحات خود را، سطح کراتینین خود را بسیار بالاتر از نرمال، کراتینین از شکست عضله و گوشت مصرف می کنید تولید می شود. و اوره از پروتئین رژیم غذایی و پروتئین بافت تولید می شود. تحت شرایط عادی، آنها را می توان از بدن توسط کلیه ها تخلیه می شود. هنگامی که کلیه به اشتباه، آنها را در خون ساخت و باعث آسیب بیشتر به کلیه، در نتیجه کراتینین و سطح اوره بالا خواهد رفت.

با سطح کراتینین بالا و سطح اوره چه باید بیمار را انجام دهد؟

به عنوان سم، آن را باید از طریق کلیه ها حذف خواهند شد. پس از آن را افزایش می دهد، است -50٪ تنها 30 درصد عملکرد کلیه باقی مانده است. بنابراین زمان را برای شما به درمان مناسب، پس از آن که سطح کراتینین افزایش می دهد، شما باید به صورت دیالیز به زودی آن است.

دیالیز سریعترین راه برای پاک کردن بخشی از سم از بدن است. دیالیز می تواند بیش از بخشی از عملکرد کلیه بومی است. آن را روشن دور سطح کراتینین به طور موقت، اما می تواند بیماری کلیوی را درمان نیست و بازیابی گلومرول آسیب دیده است. از آنجا که عملکرد کلیه شما آسیب دیده است، این سم می تواند از بدن خود را اخراج کرد، به طوری که آنها در بدن شما ساخت. اما دیالیز است تنها قادر به تخلیه سم micromolecule، آن را نمی تواند روشن دور سم مولکول میانه و سم ابر مولکول است. با سموم زیادی در بدن، از آن آسان است برای گرفتن نارسایی قلبی است. دیالیز نیز عوارض جانبی، مانند بسیاری از خستگی، گرفتگی عضلانی، خارش پوست و عفونت. بیشتر، اثرات دیالیز قلب، که زندگی بیمار را به خطر می اندازند چه خبر.

آیا درمانی برای بیماری کلیه بدون دیالیز وجود دارد؟

در واقع، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یکی از موثرترین درمان برای درمان بیماری های کلیوی است، می تواند کمک به بیمار یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه هیچ پاسخ به دیالیز چکار کنند که

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه هیچ پاسخ به دیالیز چیست کار کنند؟ در واقع، برای بسیاری از بیمار به بیماری کلیه، دیالیز در تسکین علایم مفید است. اما برای برخی افراد ممکن است آنها نمی تونم از آن کمک کند.
بیماران باید چه کار اگر آنها هیچ پاسخ به دیالیز؟
در واقع، دیالیز است تنها انتخاب برای بیمار به بیماری کلیوی است. برخی از درمان های جایگزین دیگر مانند پیوند کلیه و طب چینی می تواند آنها را زندگی می کنند بهتر بدون دیالیز کمک می کند. برای بسیاری از بیماران مبتلا به پیوند کلیه آشنا هستند، من نمی خواهد به آن بیش از حد است. همانطور که برای طب چینی، من می خواهم به معرفی طب میکرو چینی Osmotherapy به شما، این ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و تکنولوژی مدرن است. با کمک آن، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند یک شانس زندگی مانند یک فرد عادی. برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها ممکن است شانس بازگشت به زندگی عادی دست بدهد، اما آنها هنوز هم می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز داشته باشد.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در کلینیک ثابت می شود موثر و راحت است. این می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی است. آنچه مهم است، می تواند کمک تعمیر خسارت کلیوی به طوری که برای جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که برای بیمار به بیماری کلیوی که در حال مصرف دیالیز اما هیچ پاسخ به آن، آنها می توانند میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان درمان جایگزین را انتخاب نمایید. اگر سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان بهتر برای نارسایی کلیه با کراتینین 490

چه درمانی برای نارسایی کلیه بهتر با کراتینین 490 است؟ به رک و پوست کنده، اگر ما می خواهند بدانند چه درمان بهتر است، ابتدا باید این بیماری به وضوح می دانم، پس از آن ساخت درمان مربوطه.
سطح کراتینین از 490 یعنی چه بیمار بیماری های کلیوی؟
در درمانگاه، کراتینین 490 در مرحله 4 بیماری کلیه است. در این مرحله، بافت کلیه آسیب دیده در حد متوسط، برخی از بافت حتی به نکروز است. به طوری که بدان معنی است که یک بیمار بیماری کلیوی که در این وضعیت هستند آنها باید اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود را.
چه درمانی برای نارسایی کلیه بهتر با کراتینین 490 است؟
به طور کلی، پزشکان دیالیز برای بیماران ارومیه توصیه خواهد کرد، به ویژه برای بیماران با علائم جدی است. اگر چه هنوز هم فاصله برای بیمار با کراتینین 490 به ارومیه، اما بدون کنترل موثر وجود دارد، آنها را به سرعت در حال سقوط ارومیه.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند کمک به بیمار با کراتینین 490 دور از دیالیز است.
چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان بیماری های کلیوی؟
این درمان دارای چهار توابع اصلی، که ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط آن دسته از توابع، از آن می تواند به بهبود گردش خون کلیوی، کاهش حمله سلول های التهابی و کاهش آسیب کلیوی، در نتیجه به محافظت از کلیه ها از آسیب بیشتر و شرایط برای تعمیر کلیه فراهم می کند.
در یک کلام، با کمک از این درمان، بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 490 می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند. بنابراین می توان گفت که این درمان درمان بهتر از دیالیز برای درمان نارسایی کلیه است.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه با کراتینین 3.5 می توانید آن را معکوس

من یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی هستم، دکتر به من گفت که سطح کراتینین من در حال حاضر به 3.5. علاوه بر این، برخی از پروتئین، همچنین خون در ادرار من وجود دارد. من می خواهم بدانم می توانید آن را معکوس شود؟
در واقع، شرایط خود را خیلی جدی نیست، با درمان به موقع، می توان آن معکوس شود. کراتینین بالا خود را، که به معنی سموم بالا در بدن شما باقی ماند و بسیاری از نفرون آسیب دیده اند. و پروتئین و خون در ادرار، که به معنی سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده اند. در حال حاضر، کلیه شما هنوز در محدوده طبیعی، با مدت زمان طولانی از سموم بالا، از آن خواهد شد روز به روز کاهش یافته است. عنوان زمان می رود، اگر شما می توانید وضعیت خود را به طور موثر کنترل نیست، آن را تشدید عملکرد کلیه خود را بیشتر. چه چیزی بیشتر، آن تاثیر می گذارد بافت های دیگر و یا اندام از طریق گردش خون. در واقع، بیماری کلیه یک نوع از بیماری مزمن پیشرونده، که به معنی این بیماری شده است از زمان نسبتا طولانی رنج می برند، پس از آن معتاد زندگی بیمار را تحت تاثیر قرار به طور ناگهانی است، اما عوارض ممکن است زندگی بیمار در معرض خطر بزرگ قرار داده است.
در مرحله دوم، با توجه به کراتینین خود را اعلام کرد خود را بسیار بالا است، که به معنی برخی از سلول های ذاتی در کلیه خود را به طور کامل آسیب دیده وجود دارد، بنابراین یک شانس بزرگ به آنها معکوس وجود دارد. اما اگر شما قادر نخواهد بود برای دریافت درمان به موقع، پس از آن نرخ معکوس خواهد شد به تدریج کاهش می یابد.
چینی سنتی گیاهی درمانی و سلول های بنیادی برای بزرگ رگ های خونی کمک می کنند و ترویج گردش خون و همچنین از بین بردن سموم که سپرده در منطقه کلیه، نتیجه دستیابی به یک هدف از درمان بیماری کلیه است. علاوه بر این، گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی می تواند به شما کمک کند جلوگیری از آسیب بیشتر از عملکرد کلیه خود را، و به کنترل عوارض به طور موثر. در همین حال، شما کمک می کند جلوگیری از بیماری ام اس بیشتر از عروق تمام بدن، و جلوگیری از تصادف قلبی است.
در یک کلام، اگر بیمار به بیماری کلیوی می تواند درمان سیستماتیک و علمی را در زمان دریافت، آنها ممکن است شانس را به مانند فرد عادی زندگی می کنند است. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است دیگر درمان وجود دارد تر از دیالیز برای دیابت با کراتینین 7.2

است درمان های دیگر از دیالیز برای دیابت با کراتینین 7.2 وجود دارد؟ همانطور که همه ما می دانیم که دیالیز یکی از درمان های رایج برای نارسایی کلیه است. برای بیمار مبتلا به دیابت با سطح کراتینین 7.2 آنها در حال حاضر در نارسایی کلیه، به طوری که آنها باید دیالیز در حال حاضر به طولانی طول عمر خود را. با این حال، برخی از بیمار می تواند عوارض جانبی دیالیز ایستاده است، آنها می خواهند را به برخی از درمان های دیگر غیر از دیالیز است.
چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان دیابت با کراتینین 7.2؟
شما می دانید سطح کراتینین بالا به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین تا زمانی که ما می توانیم آن را درست پایین تر با آن اراده سطح کراتینین بالا می رود. بنابراین در حال حاضر، برای این سوال که در بالا ذکر شد در درمان باید تمرکز این بیماری خود را دیگر از کاهش سطح کراتینین بالا.
هنگامی که آن را درمان نفروپاتی دیابتی می آید، کنترل سطح قند خون باید یکی از نکته کلیدی است. بر اساس این نقطه، بیمار باید برخی از راه های موثر برای اصلاح اختلال کلیوی را.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی آن می تواند بیمار را برای تصحیح اختلال کلیوی توسط چهار توابع آن کمک کند، آنها ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهاب و بزرگ رگ های خونی می باشد. به طوری که است که می گویند، این نوع از درمان می تواند درمان خوب به غیر از دیالیز برای دیابت با کراتینین 7.2.
به شما بگویم حقیقت، اثر درمانی از این درمان نیز کاهش یافته است در صورتی که بیمار آن را خیلی دیر است. است که می گویند، پیش از بیمار می تواند آن را، اثر درمانی بهتر می تواند باشد. اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستند، شما ممکن است یک شانس زندگی مانند یک فرد عادی، حداقل، شما می توانید یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز زندگی می کنند.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 4.0 چگونه آن را درمان

یکی از بستگان من به عنوان پلی کیستیک بیمار بیماری های کلیه تشخیص داده شده است، چند کیست در کلیه او وجود دارد. به تازگی، سطح کراتینین او است تا 4.0. من می خواهم بدانم هر راه به او کمک کند وجود دارد؟
با توجه به اعلام خود، چند کیست در کلیه بیمار وجود دارد، و باید دلیل بخشی از سطح کراتینین بالا باشد. بنابراین ما باید به او کمک کند به کنترل رشد کیست و بهتر به آنها کوچکتر است.
در حال حاضر کراتینین او از 4.0 است، این بدان معناست که عملکرد کلیه خود را کمتر از 20٪ است. تحت این شرایط، کلیه خود را می توانید جریان خون به اندازه کافی نیست و از آن کمک آسیب به کلیه خود را؛ عملکرد کلیه کم HB علت کم است. این گردش بد است.
بنابراین، در حال حاضر، ما باید او را کمک به جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیوی خود، تعمیر کلیه آسیب دیده خود، بهبود عملکرد کلیه خود و اصلاح کم خونی است. در غیر این صورت، عملکرد کلیه خود را ادامه خواهد داد به کاهش است و او خواهد شد به صورت دیالیز.
توصیه من این است: پیدا کردن تمام دلایل که باعث مشکل کلیه و حذف آنها را به طوری که ما می توانید پیشرفت جلوگیری و تا به بازیابی معکوس می باشد. در همان زمان، ما باید به کم خونی خود را اصلاح و او را درمان را به خود کیست.
چه درمان باید به درمان PKD اعمال می شود؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می توان آن را یک درمان خوب از PKD. آن را برای کاهش کیست و مهار آنها را از رشد مجدد مفید است. چه چیزی بیشتر، می توان آن را به اندازه کافی برای تغذیه سلول های کلیه ارائه می شود، در نتیجه برای جلوگیری از آنها را از نکروز.
در یک کلام، با کمک از این درمان، بیمار PKD با کراتینین 4.0 ممکن است فرصتی برای مانند یک فرد عادی زندگی است. حداقل، آنها می توانند یک زندگی بهتر بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()