نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان خستگی در PKD

درمان خستگی در بیماری های کلیه PKDPolycystic (PKD) یک بیماری کلیوی ژنتیکی است. برای بیماران مبتلا به PKD با سطح کراتینین بالا آنها را به احساس خستگی. سپس، چرا PKD بیمار آسان است برای احساس خستگی؟ درمان خستگی در PKD چیست؟

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) است بسیاری از کیست در حال رشد در کلیه. کیست را افزایش می دهد و بزرگ روز به روز. با کیست بزرگ و به طور فزاینده، سازه کلیه تحت ستم نتیجه از دست دادن توابع فیلتراسیون. توابع فیلتراسیون حذف مواد زائد و سموم از بدن در قالب ادرار. با رسوب مواد زائد و سموم، عوارض بسیاری ظاهر خواهد شد، مانند کمر درد، هماچوری، فشار خون بالا و خستگی وجود دارد.

درمان خستگی در PKD چیست؟

برخی از بیماران ممکن داروهای غربی را قبول کنید اما برای این بخش از بیمار آنها ممکن است از عوارض جانبی مختلف رنج می برند. چه بدتر، کسانی که درمان تنها می تواند علائم ناشی از PKD و پیشرفت PKD است هرگز متوقف نمی شود زنده کرده ام.

بنابراین در اینجا من توصیه طب چینی برای شما، امیدوارم که شما می توانید برخی از بهره مندی از آن را دریافت.

دارو حمام درمانی

پوست یکی از بزرگترین ارگان برای کمک به بدن ما حذف مواد زائد و سموم موفقیت است. مواد مخدر فرهنگ های مختلف چینی خواهد شد را به آب گرم قرار داده است. بیماران یک حمام با راهنمایی پرستار. بنابراین داروهای کمک به بدن ما برای حذف مواد اضافی را از بدن ما به شکل عرق.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک برنامه جدید از داروهای چینی است. مقایسه درمان غربی، آنها مزایای شرح زیر است:

عوارض جانبی کمتری دارند

تعمیر آسیب کلیوی

بازیابی عملکرد کلیه

بهبود ایمنی

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد کسانی که درمان برای PKD و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم سلول های بنیادی درمان درمان نارسایی کلیه

گفته شده است که سلول های بنیادی درمان به عنوان یک درمان موثر برای نارسایی کلیه آن کمک کرده است بسیاری از بیمار زندگی خود را به عقب، پس چه است سلول های بنیادی؟ و چگونه می تواند سلول درمانی شکست درمان کلیه ساقه؟ اجازه دهید ما یک نگاه دارند با هم.

درمان با سلول های بنیادی چیست؟

درمان با سلول های بنیادی به سلول های بنیادی به مناطق آسیب دیده بروید و بازسازی سلول ها و بافت های جدید در شرایط مناسب است. در سال های اخیر، این درمان به طور گسترده ای به یک اثر کاملا بالقوه در ترمیم سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و بازسازی کلیه ساختار طبیعی استفاده شده است که برای درمان بیماری های تنفسی، cerebropathy، بیماری های خونی، بیماری های کبدی، و غیره برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، درمان با سلول های بنیادی را نشان می دهد.

چگونه می توانید سلول درمانی شکست درمان کلیه های بنیادی؟

در یک محیط استریل، بسیاری از سلول های بنیادی به بدن بیماران تزریق می شود. سپس، آنها می توانند به کلیه ها آسیب دیده به تمایز به سلول های ذاتی کلیه است. برای مثال، اگر سلول های اپیتلیال گلومرولی آسیب دیده می شوند، سلول های بنیادی را به این نوع از سلول های تمایز قائل شد.

هنگامی که این سلول های جدید می توانند کار خود به طور معمول بازی، به این معنی بیماری های کلیوی است و اساسا درمان می شود. به طور کلی، بیماران کلیوی ممکن است مزایای زیر از این درمان را دریافت کنید:

- آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیه و بازسازی سلول های جدید

- بازسازی سیستم ایمنی از طریق مهار تکثیر سلول های T و واکنش سیستم دفاعی بدن

- بهبود عملکرد کلیه تا حد زیادی

- کاهش عوارض مانند سطح کراتینین بالا و فشار خون بالا

- جلوگیری از عود بیماری های کلیه

- تاخیر و یا حتی جلوگیری از دیالیز

اگر شما علاقه مند در درمان سلول های بنیادی و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhosptial@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پا حمام درمانی، یک درمان طبیعی برای بیماری کلیه

پا حمام درمانی، یک درمان طبیعی برای کلیه DiseaseFoot حمام درمانی به عنوان یک نوع از راههای طبیعی به کاهش سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی، آن است که توسط مردم بیشتر و بیشتر دوست داشتم. اما تعداد کمی از مردم تقلا روشن می دانم، حتی برخی از مردم آن را به عنوان حمام پا در نظر گرفته.
چرا ما گفت حمام پا درمان یک درمان طبیعی برای بیماری های کلیوی است؟
در واقع، پا حمام درمانی یکی از هفت درمان بالا TCM است، با دیگر شش داروهای چینی همکاری (شش روش های درمانی دیگر هستند داغ فشرده درمان، کامل حمام درمانی، انما درمان، گیاهان دارویی پزشکی دهان چینی، دایره درمانی و فتیلهگذاری درمان)، آن را اثر قابل توجهی در درمان بیماری کلیه و سطح کراتینین بالا درهنگام. به عنوان یک نوع خارجی اعمال می شود درمان، مواد تشکیل دهنده فعال در آن می توانید قطعات ضایعه پوست رسیدن و کسانی که مواد سمی در بدن خواهد بود که توسط پوست در همان زمان تخلیه می شود. از آنجا حمام پا درمان می تواند بیماری را درمان کنند و کاهش سطح کراتینین بالا بدون اینکه آسیب بیشتر به کلیه ها، این است که ما پاسخ آن را یک نوع راه های طبیعی برای درمان بیماری های کلیوی است.
می توانید حمام درمانی پای معکوس بیماری های کلیوی؟
حتی حمام درمانی پا می تواند بیماری کلیوی به طور موثر درمان است، اما به اندازه کافی معکوس بیماری کلیوی است. همانطور که در بالا ذکر شد، این درمان را با درمان های دیگر همکاری، به طوری که ما می توانیم یک اثر درمانی بهتر است.
اگر شما می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون آسیب بیشتر به کلیه و یا می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پا حمام درمانی، انجام مردد برای تماس با ما از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: Kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا پورپورا نفریت آسان است به عود و چگونه آن را درمان

چرا پورپورا نفریت آسان به عود و نحوه درمان ItPurpura نفریت یک بیماری کل بدن است که توسط نکروزان واسکولیت ناشی است، و آن نه تنها می تواند کلیه را تحت تاثیر قرار بلکه کل بدن را درگیر کرده. چه چیزی بیشتر، این بیماری آسان به عود است، بنابراین برای بیماران مبتلا به این بیماری با درمان آن را بسیار نگران هستند.
چرا پورپورا نفریت آسان به عود است؟
Hormonotherapy شایع ترین بیماری ایمونولوژیک مانند نفریت پورپورا درمان است. این درمان می تواند پاسخ التهابی به سرعت و به طور موثر جلوگیری از، کمک به جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه. با این حال، داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی موفق به روشن دور کمپلکسهای ایمنی. در این مورد، که بیماران مبتلا به نفریت پورپورا قطع مصرف دارو و یا فقط دوز داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی را کاهش دهد، پاسخ التهابی ارائه است. به همین دلیل، آسیب جدید رخ می دهد کلیه و نفریت پورپورا پیشرفت.
چگونه برای درمان نفریت پورپورا به طور موثر؟
سلول های بنیادی درمان جدید است که ترکیبی از داروهای غربی، تعویض پلاسما و درمان گیاهی چینی است. این شش گام در این دوره از درمان پورپورا نفریت، از جمله immunodiagnosis، ترخیص کالا از کمپلکسهای ایمنی، مسدود کردن واکنش التهابی زیاد، تحمل ایمنی، تنظیم سیستم ایمنی بدن و حفاظت از سیستم ایمنی بدن.
با سلول های بنیادی، عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته و این سلول نکروتیک آسیب دیده اما نمی تواند فعال شود. تا زمانی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است، علائم پورپورا نفریت را می توان رها و بیماران بهتر احساس می کنم.
به منظور جلوگیری از عود نفریت پورپورا، بیماران نیاز به جلوگیری از عفونت دستگاه تنفسی فوقانی و حذف ضایعات عفونت مزمن. برای آلرژن بالقوه نگاه کنید و جلوگیری از دست زدن آن را دوباره. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان برای نفریت پورپورا، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار PKD با کراتینین 3.8: چگونه تعمیر آسیب کلیه

به عنوان یک بیمار PKD با کراتینین 3.8 چگونه به تعمیر آسیب کلیه؟ در واقع، برای بیمار با کراتینین 3.8، آنها در مرحله 3 و کلیه خود را می حد متوسط ​​آسیب دیده. اگر آنها می خواهند به تعمیر آسیب کلیه آنها نیاز به درمان به موقع.
چرا بیمار با کراتینین 3.8 PKD نیاز به درمان به موقع؟
به طور کلی، کراتینین 3.8 در بیماری کلیه پلی کیستیک نشان می دهد که بیمار تجربه کرده است آسیب متوسط ​​کلیه در مرحله 3 بیماری کلیه. در این مرحله، به درمان موثر برای تعمیر آسیب کلیه به طور طبیعی آن را کاملا ضروری است.
چگونه برای تعمیر آسیب کلیه بیمار PKD با کراتینین 3.8؟
رویکرد جامع در چین توسعه یافته برای کمک به تعمیر بیمار کلیه های آسیب دیده است که به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. به غیر از درمان علامتی و یا عمل جراحی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک برنامه کاربردی خارجی از طب گیاهی با هدف در درمان PKD از علت ریشه است. مواد تشکیل دهنده فعال می تواند کار برای جلوگیری از بزرگ شدن مستمر کیست های کلیوی، کوچک شدن کیست در اندازه، تعمیر اختلال سلول های ذاتی کلیه، و بازگرداندن عملکرد کلیه است. زمانی که کلیه ها به طور معمول کار می کنند، سطح کراتینین بالا قطعا پایین آورده شود به طور طبیعی.
برای بیمار PKD با کراتینین 3.8 آنها می توانند یک پیش آگهی خوب با کمک طب میکرو چینی Osmotherapy است. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان برای بیماری های کلیوی و یا می خواهید به ترمیم آسیب کلیه در PKD، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی فشار خون: آیا ممکن است به جلوگیری از پیوند کلیه

نفروپاتی فشار خون: آیا ممکن است به اجتناب از کلیه ممکن TransplantIs آن را به جلوگیری از پیوند کلیه بیمار نفروپاتی فشار خون؟ به رک و پوست کنده، پیوند کلیه یکی از درمان موثر برای این بیماری است، اما از آن است که تنها نیست. اگر بیمار می تواند خود را از بدتر شدن جلوگیری، آنها یک شانس برای جلوگیری از پیوند کلیه است.
چرا بیمار نفروپاتی فشار خون را به پیوند کلیه است؟
مشخص شده است که نفروپاتی فشار خون است فشار خون بالا ایجاد می شود. بدون کنترل خوب، فشار خون بالا باعث آسیب بیشتر به کلیه ها و اندام های دیگر را، در نتیجه القای نشانه ها و عوارض بیشتر است. پس از این بیماری می رود به مرحله پیشرفته، آن را کنترل دست دادن، و پس از آن بیمار باید وابسته به دیالیز یا پیوند کلیه به یک زندگی نسبتا خوب است.
چگونه برای جلوگیری از پیوند کلیه است؟
به عنوان یک بیمار نفروپاتی فشار خون اگر شما می خواهید برای جلوگیری از پیوند کلیه شما باید جلوگیری از بیماری خود را می رود به بدتر، است که می گویند، شما نیاز به برخی از درمان موثر قبل از بیماری خود را می رود به بدتر، به طوری که شما می توانید یک شانس برای جلوگیری از کلیه پیوند.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از درمان موثر می تواند بیمار را کمک به کنترل بیماری خود را به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر است.
اگر شما علاقه مند در این درمان نفروپاتی فشار خون و یا می خواهید برای جلوگیری از پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت با کراتینین 8.1: آیا ممکن است به جلوگیری از پیوند کلیه

من یک بیمار مبتلا به دیابت هستم و در حال حاضر سطح کراتینین من 8.1 است، دکتر امیدوارم من را به پیوند کلیه، اما من نمی خواهم به آن را. من می خواهم بدانم ممکن است آن را برای من برای جلوگیری از چنین یک عمل جراحی؟
به رک و پوست کنده، شرایط فعلی خود را در مرحله نهایی بیماری کلیوی کاملا جدی و بیشتر از عملکرد کلیه از دست داده شده است. اگر درمان نشود، زندگی خود را در خطر بزرگ است. با این حال، اگر شما می توانید درمان به موقع و منظم اتخاذ برای متوقف کردن وخامت بیشتر این بیماری، شما می توانید شانس خود را برای جلوگیری از پیوند کلیه است.
در حال حاضر، درمان آلودگی خون به عنوان یک درمان جامع، آن را ترکیبی از تکنیک های مختلف تصفیه خون و داروهای سنتی طب چینی. روش های خاص با توجه به تشخیص منحصر به فرد هر شخص انتخاب شده است.
علاوه بر این، درمان های دیگر است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به شما پیوند کلیه برای جلوگیری از وجود دارد. این گزینه ها شامل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، چرخه درمان، انما، درمان با حمام کامل، حمام پا، فتیلهگذاری، دهان طب گیاهی چینی، و غیره
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان دیابت و یا می خواهید برای جلوگیری از پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای تعمیر آسیب کلیه ناشی از دیابت

چگونه برای تعمیر آسیب کلیه ناشی از DiabetesHow برای تعمیر آسیب کلیه ناشی از دیابت؟ آن را به همه که شرایط طولانی از دیابت خواهد صدمه به کلیه ها را وادار شناخته شده است، بدون کنترل خوب، آن را به نفروپاتی دیابتی منجر شود. بنابراین، راه هایی برای تعمیر آسیب کلیه به معنای زیادی برای درمان این بیماری است.
چرا دیابت به کلیهها آسیب برساند؟
در شرایط عادی، رگ های خونی در کلیه ها کمک ضایعات فیلتر از خون است. با این حال، در دیابت، قند خون بالا می توانید از این رگ های خونی از بین ببرد. با گذشت زمان، کلیه توانایی برای فیلتر کردن خون به تدریج از دست بدهند. بعد از آن ممکن است کار به طور کامل متوقف و توسعه به نارسایی کلیه.
همانطور که به دیابت به طور عمده آسیب مویرگ فشار در کلیه ها. دیابت خواهد مقدار زیادی از ماده گلیکوزیله و همه چیز سمی چربی سپرده در کلیه ها شود. آن را التهاب در کلیه ها می شود و به تدریج آسیب عملکرد کلیه است.
چگونه برای تعمیر آسیب کلیه ناشی از دیابت؟
به منظور تعمیر آسیب کلیه، ما باید برای جلوگیری از التهاب، حذف همه چیز سمی و ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده است. و کمک به بهبود عملکرد کلیه است. به طوری که این بیماری می تواند به خوبی درمان می شود.
برای جلوگیری از التهاب در کلیه دشوار نیست. بسیاری از طب غربی و طب چینی می تواند این اثر رسیدن وجود دارد. با این حال، کافی نیست. اگر او می شود عفونت و بیماری آسان به عود است. بنابراین، ما باید گام دوم، این است که حذف پیچیده ایمنی در کلیه ها.
برای حذف پیچیده ایمنی در کلیه ها، ما با استفاده از طب گیاهی چینی در چین است. از آنجا که مواد فعال از گیاهان چینی می تواند با پیچیده ایمنی ترکیب، تقسیم آنها و آنها را تخلیه از بدن است. علاوه بر این، طب چینی می تواند رگ های خونی گشاد می شوند، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون در کلیه ها، به طوری که ایمنی بدن ماتریس پیچیده و خارج سلولی که باعث فیبروز کلیوی در تصویر را می توان تخلیه است.
برای تمیز کردن خون، طب غربی است همودیالیز.
به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده گیاه چینی حمام درمانی، حمام درمانی پا و osmatherapy طب میکرو چینی کمک می کند.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان یا می خواهید به تعمیر آسیب کلیه ناشی از دیابت، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کمک به شما
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پا حمام درمانی مناسب برای تمام بیماران نارسایی کلیه

پا حمام درمانی مناسب برای همه نارسایی کلیه PatientsFoot حمام درمانی به عنوان یکی از درمان موثر برای نارسایی کلیه از آن شده است wildely برای درمان این بیماری استفاده شده است، اما به صراحت می شود، آن است که مناسب برای تمام بیماران نیست.
است پا حمام درمانی خوب برای همه بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی؟
این نوع درمان در کاهش درد، بهبود کیفیت خواب و افزایش اشتها مفید است. علاوه بر این، آن را نیز می دست و پا را گرم و القاء عرق کردن. و نکته کلیدی این است آن است که اختصاص داده شده به برطرف کردن سموم در بدن است.
با این حال، آن است که مناسب درمان برای همه نیست، بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید با توجه بالا به آن پرداخت.
هشدارهای از پا حمام درمانی چیست؟
توجه به درجه حرارت آب به جلوگیری از تاول زده. بیماران دیابتی که پوست حس گرم و درد است حساس باید محتاط تر می شود.
بیماران مبتلا به فشار خون بالا، کم و یا ناپایدار باید تحت شرایط خاص درمان می شود.
این درمان در زنان باردار منع مصرف دارد.
بیماران مبتلا به diabrosis پوست باید با احتیاط در مورد اینکه با این سرطان را درمان کرد.
در یک کلام، پا حمام درمانی برای درمان بیماری کلیه بسیار مفید است، اما آن است که همه بیماران مناسب نیست. بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما مناسب برای آن، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان موثر برای نارسایی کلیه با کراتینین 7.1

درمان موثر برای نارسایی کلیه با کراتینین مادر 7.1My در پایین یک بیمار نارسایی کلیه است و سطح کراتینین او است تا 7.1، می توانید توصیه به شما برخی از درمان های موثر برای ما؟
به صراحت بگویم، برای شرایط مادر خود را، او نیاز به برخی از درمان های که می تواند کمک به او برای بهبود عملکرد کلیه، به طوری که او می تواند سطح کراتینین بالا به تدریج کاهش دهد. اگر او می تواند این نوع از درمان به موقع را ندارد، کراتینین سطح بالا می رود و او را عوارض و علائم بیشتر و بیشتر رنج می برند. چه بدتر، او ممکن است نیاز به صورت دیالیز یا پیوند کلیه پس از بیماری می افتد را به پایان مرحله بیماری کلیوی.
چه درمانی می تواند درمان موثری برای نارسایی کلیه با کراتینین 7.1؟
پزشکی میکرو چینی Osmtherapy به عنوان یکی از نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت های آسیب کلیه را بهبود بخشد و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، بنابراین می توان آن را انتخاب خوبی برای افرادی که می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا.
درمان مداخله به عنوان آخرین درمان بیماری کلیه، آن را نیز اثر قابل توجهی در بهبود عملکرد کلیه است. این میکرو کاتتر به عروق کلیه تحت ساخت و ساز تجهیزات مستندات تصویر قرار داده، پس از کاتتر مستقر در، پزشکان برخی داروهای منحصر به فرد تزریق و یا مجموعه ای برخی از دارندگان به کلیه هر چند آن. در چنین راهی برای تعمیر ناهنجاری مادرزادی کلیه، بهبود بیماری های عصبی به کلیه ها، حل بیماری کلیوی از ضایعات آن به طور مستقیم و حل سایر مشکلات کلیوی از علل آن است.
اگر شما علاقه مند در آن درمان موثر برای نارسایی کلیه هستند و یا می خواهید به کاهش سطح کراتینین بالا، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای بیمار نارسایی کلیه برای جلوگیری از دیالیز

K.ELDAERY یک زن 55 ساله از لیبی است، 5 سال پیش او خستگی گسست با کراتینین سرم کردم، و یک ماه پیش بیماری او بدتر شد. بعد از 40 روز درمان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، وضعیت کلی او تا حد زیادی بهبود می کردم، به طوری که دکتر به او گفت که او نیاز به دیالیز نمی شود. او خیلی هیجان زده است، شما می دانید او هرگز فکر نمی کردم که او می تواند اثر درمانی خیلی خوب قبل از دریافت. بعد، به ما خبر خوب را به اشتراک بگذارید با هم.

هنگامی که او را به بیمارستان ما آمد، دکتر ما انجام آزمایش سری برای او، و آزمون نشان داده هموگلوبین 98g / L، گلبول 3.29 * 1012، پروتئین 2+، خون مخفی 1+، BUN 29.7mol / L، کراتینین سرم 645umol / L، UA 447umol / L. چه چیزی بیشتر است، ادم حفره خفیف در اندام های تحتانی و یک کیست در کلیه چپ او وجود دارد.

پس از تجزیه و تحلیل، دکتر ما تشخیص داده بیماری خود را به عنوان: nephrities glumotular نارسایی کلیه (اورمی)، کم خونی کلیوی، فشار خون بالا کلیه، بالا بودن اسید اوریک.

سپس گروه کارشناسان ما او یک برنامه درمانی توجه به شرایط بیماری اش، که شامل دهان چینی گیاهان دارویی پزشکی، پا حمام درمانی و انما درمان به بهبود گردش خون، خون فعال شدن و حل استاز، در نتیجه به محافظت از عملکرد کلیه و تعمیر کلیه های آسیب دیده ساخته شده .

بعد از 40 روز درمان، وضعیت کلی خود را تا حد زیادی بهبود یافته کردم، اندام ادم کمتر ناپدید شد، آزمون نشان داده شده است که گلبول 4.13 * 1012، هموگلوبین 120G / L، BUN 10.0mmolL، UA 94umol / L، پروتئین +، خون + مخفی -، سطح کراتینین 261umol / L.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان او در بیمارستان ما دریافت کرده و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:

ارسال ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com

به طور مستقیم در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت: +8618633865632

و یا پر کردن فرم زیر ارسال این پست

مهم نیست که راه را انتخاب کنید، شما می توانید یک پاسخ مرتبط با درخواست شما بیش از 24 ساعت دریافت کنید



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 3.8 بهتر است

چه درمان بیمار نارسایی کلیه با درمان کراتینین 3.8What برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 3.8 بهتر است بهتر است؟ در درمانگاه، سطح creaitnine بالا توسط آسیب کلیوی ایجاد می شود، به طوری که درمان بهتر برای آن باید قادر به تعمیر کلیه های آسیب دیده و آنها را از آسیب بیشتر باشد.

چرا سطح کراتینین می رود بالا.

هنگامی که خون جریان از طریق نفرون، اکسیژن و مواد مغذی را به آنها عرضه و همچنین ضایعات خواهد شد از بدن فیلتر شده است. با این حال، بسیاری از شرایط و بیماری که می تواند جریان خون ناکافی به نفرون باعث وجود دارد. نفرون اختلال به تدریج زخم و نکروز تبدیل خواهد شد. هنگامی که تعدادی از نفرون سالم را کاهش می دهد، که وضعیت ایسکمی و فقدان اکسیژن در کلیه باعث می شود، انقباض کلیه خواهد بود در نتیجه. در همین حال، کلیه آتروفی شکست خواهد خورد به کارکرد مناسب. سطح بالایی از مواد زائد را به خون را از طریق گردش خون جریان، در نتیجه ظهور به بسیاری از عوارض و ناراحتی است که چرا سطح کراتینین سرم بالا می رود.

چه درمانی برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 3.8 بهتر است؟

همانطور که ما در آغاز اشاره شد، سطح creaitnine بالا توسط آسیب کلیوی ایجاد می شود، به طوری که برای درمان آن باید قادر به تعمیر کلیه های آسیب دیده و آنها را از آسیب بیشتر باشد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چینی آن را برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و آنها را از آسیب بیشتر، پس از آن در نظر گرفته می شود بهترین درمان برای بیمار با کراتینین 3.8 مفید است.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کیست های کلیه با کراتینین 763: آیا هر فرصتی برای من وجود دارد

قبل از آمدن به اینجا او از قطع اندام صورت و پایین ادم حدود 22 سال، کراتینین سرم سطح بالا 4 سال و 9 ماه رنج می برد. پس از 26 روز درمان، تمام کسانی که علائم بیماری او برطرف کردم. نام او ASIRI خدیجه است، یک کلیه 40 ساله کیست بیمار از عربستان سعودی، سطح کراتینین سرم خود را یک بار تا 763umol / L.

سپس، او از کم خونی، ادم حفره خفیف اندام تحتانی دچار شد.

آزمون نشان داده شده است که فشار خون او 160 / 100mmHg، پروتئین 2+، خون مخفی 1+، سرم کراتینین 763umol / L، BUN 28.1mmol / L، UA 590umol / L.

کافی شکم نشان داده شده است برخی از کیست در هر دو کلیه خود (کیست های متعدد در کلیه چپ) وجود دارد

تشخیص به عنوان:

نفریت گلومرولی، نارسایی کلیه (اورمی)، کم خونی کلیوی، فشار خون بالا کلیه، کیست کلیه

اسیدوز متابولیک، هیپراوریسمی

پس از تجزیه و تحلیل، دکتر ما یک برنامه درمانی سیستمیک برای او به ترویج گردش خون، حذف استاز خون، بهبود میکروسیرکولاسیون کلیه، سموم تخلیه در کلیه ها و محافظت از عملکرد کلیه ساخته شده است.

پس از 26 روز درمان، تمام کسانی که علائم بیماری خود رها کردم. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان او در بیمارستان ما دریافت کرده و یا می خواهید برای دریافت نفروپاتی IgA به خوبی درمان، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:

ارسال ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com

به طور مستقیم در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت: +8618633865632

مهم نیست که راه را انتخاب کنید، شما می توانید یک پاسخ مرتبط با درخواست شما بیش از 24 ساعت دریافت کنید



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است به کنترل نفروپاتی فشار خون با کراتینین 3.1

من یک بیمار بیماری کلیوی هستم و از فشار خون بالا رنج می برند چند سال شده است. به تازگی، آزمون نشان داده شده است که سطح کراتینین من است تا 3.1، من تعجب است این امکان برای من برای کنترل بیماری من خوبی؟

به صراحت بگویم، سال فشار خون بالا ممکن است باعث آسیب کلیه ها ساخته شده است که افزایش کراتینین شود. شما می دانید، بیماری اولیه بیماری کلیه خود را است فشار خون بالا، در نتیجه، کنترل خوب فشار خون خود را حیاتی مهم برای بازیابی کلیه خود را است. اما از شرایط فعلی خود را، مشکل ریشه صدمه به کلیه ها ساخته شده است که عملکرد کلیه خود را به پایین و کراتینین بالا می رود است. بنابراین، برای جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیه خود را می تواند اولین گام در جهت حفظ عملکرد کلیه خود را از کاهش و زوال.

گام دوم این است برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده خود را و در عین حال تعمیر آن قسمت از اختلال عملکرد کلیوی خود را (با توجه به بیماری های کلیوی یک نوع از بیماری مزمن پیشرونده است، بنابراین هنگامی که کراتینین بالا می رود، به این معنی که حداقل 50٪ از عملکرد کلیه شما دارای حاضر آسیب دیده است). در این روش هدف از درمان دوره دوم: برای بازگرداندن و افزایش عملکرد کلیوی طیف خود را به دست آورد و تضمین شده است.

چون در حال حاضر کراتینین خود را فقط کمی افزایش می یابد بنابراین صدمه به کلیه ها هنوز در مراحل اولیه، اگر درمان سیستمیک (مانند درمان بالا هفت) می تواند به موقع داده شود، عملکرد کلیه خود را هنوز هم می توان دوباره بازسازی و کراتینین برگشت به حد طبیعی خواهد رفت. بنابراین، زندگی عادی خود را نگه دارید در جریان است و بدون نیاز به نگرانی در مورد نارسایی کلیه دیگر.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی فشار خون، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه ناشی از فشار خون بالا

نام او KADYRGALI، یک مرد 61 ساله از KZ (قزاقستان) است. در آوریل 17، او به بیمارستان ما برای اولین بار به دنبال درمان بیشتر آمد. قبل از آمدن به اینجا، او سرگیجه و سردرد 8 سال رو کرده بود، کراتینین سرم حدود 1 سال افزایش می یابد. پس از یک ماه درمان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، فشار خون خود را کنترل کردم و علائم دیگر نیز در برخی خاصی رها کردم. ما باور داریم که داستان خود را می توانید برخی از انرژی مثبت به ارمغان بیاورد.
مرض:
درجه 3 فشار خون بالا (خطر بسیار بالا)، ضایعات کلیوی فشار خون بالا، نارسایی مزمن کلیه،
هیپراوریسمی اولیه، hyperlipoidemia
سابقه بیماری:
8 سال پیش، سرگیجه، سردرد ظاهر شده است بدون علت شناخته شده، و سپس فشار خون 200/100 میلی متر جیوه
بیمارستان محلی او برخی از درمان را بر این اساس، پس از آن، فشار خون به سطح نرمال علائم دیگر ناپدید شد
5 سال پیش، سرگیجه و سردرد دوباره پس از پرکار ظاهر شد. فشار خون به 210 / 110mmHg افزایش
1 سال پیش، سرگیجه و سردرد دوباره ظاهر شد، ادرار در شب افزایش یافته است، اندام تحتانی ادم ظاهر شد، فشار خون 160 / 100mmHg. تست ادرار معمول پروتئین نشان داده شده است +، خون مخفی در مدفوع
2 ماه پیش، او را به بیمارستان دوباره با توجه به سردرد و سرگیجه، سپس فشار خون 170 / 100mmHg بود. معمول آزمایش ادرار پروتئین نشان داده شده است +، + خون مخفی. آزمون عملکرد کلیه نشان داده کراتینین سرم 180umil / L
تست در بیمارستان ما نشان داده شده است: BUN 14.8mmol / L، UA 819umol / L،
پروتئین، خون مخفی + -
رفتار:
تجویز برخی از داروهای غربی برای از بین بردن این علائم، مانند فشار خون بالا
داغ فشرده درمان، پا حمام درمانی به فعال خون و حل استاز
دهان چینی گیاهان دارویی پزشکی، انما درمان به برطرف کردن سموم
مخلوط Maikang برای فعال گردش خون
پس از درمان، وضعیت کلی خود، بهبود کردم فراز BUN به 9.1mmol / L، فراز سرم کراتینین به 152umol / L، فراز UA به 412umol / L
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان او در بیمارستان ما را دریافت، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy با نفروپاتی فشار خون

همانطور که همه ما می دانیم نفروپاتی فشار خون است که توسط شرایط طولانی از فشار خون بالا ایجاد می شود، بنابراین برای درمان این بیماری، کنترل فشار خون نقش مهمی ایفا می کند. به رک و پوست کنده، غیر ممکن است برای کنترل این بیماری تنها با بعضی از داروها. بنابراین اگر شما می خواهید برای رسیدن به یک اثر درمانی بهتر، شما نیاز به درمان بیماری خود را از ریشه آن است.
اگر محتوای این پست است که شما می خواهید، شما می توانید یک بحث با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم
به منظور کمک به کنترل بیمار بیماری خود را خوب، در اینجا من به شما توصیه یک درمان موثر برای شما، که میکرو چینی Osmotherapy پزشکی.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان نفروپاتی فشار خون؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و فن آوری بالا مدرن است. این نوع از طب چینی درمان خارجی منحصر به فرد است، استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، گیاهان مولکول توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست ، فضای سلولی و فضای بافت و پی صفحه اسطرلاب، در نهایت وارد شدن به کلیه ها به منظور بهبود kidneys'micro گردش و بازگرداندن عملکرد آسیب دیده کلیه به طور موثر.
پس از سالها تحقیق و تجربه بالینی، ثابت شده است به یکی از روش های درمانی موثر است. با کمک آن، بیمار می تواند بهتر و طولانی تر زندگی می کنند. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به کنترل نفروپاتی فشار خون خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند کمک نفروپاتی فشار خون بیمار به دیالیز اجتناب از

چه درمان می تواند نفروپاتی فشار خون جلوگیری از بیمار به دیالیز کمک کند؟ دیالیز یکی از درمان موثر نارسایی کلیه است، اما آن را به برخی از عوارض جانبی در حالی که تسکین علایم میشود. بنابراین بیمار هستند ترجیح می دهند به پیدا کردن بعضی از درمان موثر برای کمک به آنها جلوگیری از دیالیز.
عوارض جانبی دیالیز
دیالیز مفید است، اما استفاده طولانی مدت از آن خواهد شد یک سری از عوارض جانبی که شامل افت فشار خون، عفونت ها، گرفتگی عضلانی عضلات، خستگی، سردرد، تب، خارش پوست، تهوع، کم خونی، عدم تعادل الکترولیت، پریتونیت، فتق و عفونی شود بیماری و غیره.
چه درمان می تواند نفروپاتی فشار خون جلوگیری از بیمار به دیالیز کمک کند؟
دیالیز برای بیماران نارسایی کلیه پیشنهاد، به عنوان آن می تواند کمک کلیه ها شکست خورده به پاک کردن خون. همه ما می دانیم کلیه ارگان است که مسئول فیلتر خون و تولید ادرار است. در طی این فرآیند، مواد زائد تولید شده در بدن را می توان با مایعات بیش از حد به عنوان ادرار به عنوان همان زمان تخلیه می شود. زمانی که کلیه ها آسیب می بینند و عملکرد کلیه است به شدت دچار اختلال ها، مواد زائد است که باید توسط کلیه اخراج در خون انباشته. بنابراین اگر ما می توانیم برخی راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه پیدا کنید، سپس بیمار یک فرصت برای بدون دیالیز زندگی می کنند است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی، می تواند عملکرد کلیه به بازسازی کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر را بهبود بخشد. بنابراین با کمک این درمان، بیمار نارسایی کلیه می تواند دیالیز gradually.But این همه باید در کنترل خوبی از فشار خون، در غیر این صورت اثر درمانی می تواند به شدت تحت تاثیر قرار، اجتناب کنند.
اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا می خواهید به کنترل نفروپاتی فشار خون خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابتی بیمار نفروپاتی: آیا جایگزین به دیالیز وجود دارد

برای یک دوره طولانی که بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی فقط یک انتخاب برای درمان این بیماری، آن را دیالیز است. با توجه به عوارض جانبی دیالیز که بیشتر و بیشتر بیماران آرزو وجود دارد یک راه جدید برای بیماری های کلیوی است.
چیزی در مورد دیالیز
دیالیز نیز مصنوعی به نام که به معنی آن استفاده می شود برای جایگزین کلیه واقعی در برخی از زمینه ها. این کمک می کند برای از بین بردن برخی از سموم و مواد زائد از بدن انسان برای کاهش علائم به دلیل بیماری کلیوی. اما آن را نشانی از عملکرد نفروپاتی دیابتی درمان از ریشه آن را ندارد. اگر دیالیز می خواهید به بازی در نقش کلیه مصنوعی که بدان معناست که کلیه واقعی نمی تواند به خودی خود کار در همه. هر چه پرات خوب از کلیه خواهد شد بیش از حد آسیب دیده است. بنابراین بسیاری از عوارض جانبی و مشکلات وجود دارد.
آیا جایگزینی برای دیالیز وجود دارد؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان مشخصه اصلی بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang که با استفاده از طب سنتی چینی به عنوان پایه برای درمان انواع بیماری ها کلیه از ریشه است. طب چینی دارای عوارض جانبی چون هر دو از آنها از طبیعت می آیند. بزرگترین تابع است برای تنظیم سیستم غدد درون ریز و بهبود طیف گردش خون بدن. تنها زمانی که کلیه رسیدن به یک تعادل خوب و جریان خون به اندازه کافی از طریق آن، کلیه از آسیب بازیابی و بهبود عملکرد کلیه در پایان. در نتیجه بیماری های دور از کلیه جلوگیری و کمک به بیماران برای خلاص شدن از دیالیز.
اگر شما می خواهید برای کنترل نفروپاتی دیابتی خوب، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار نارسایی کلیه از لیبی کردم بیماری او را تحت کنترل

K.ELDAERY یک زن 55 ساله از لیبی است، 5 سال پیش او خستگی گسست با کراتینین سرم کردم، و یک ماه پیش بیماری او بدتر شد. به منظور به دنبال درمان بیشتر، او را به بیمارستان ما در 2013 سپتامبر 5 برای اولین بار آمد.
پس از آن، آزمون نشان داده هموگلوبین 98g / L، گلبول 3.29 * 1012، پروتئین 2+، خون مخفی 1+
BUN 29.7mol / L، سرم کراتینین 645umol / L، UA 447umol / L. چه چیزی بیشتر است، ادم حفره خفیف در اندام های تحتانی و یک کیست در کلیه چپ او وجود دارد.
پس از تجزیه و تحلیل، دکتر ما تشخیص داده بیماری خود را به عنوان: nephrities glumotular نارسایی کلیه (اورمی)، کم خونی کلیوی، فشار خون بالا کلیه، بالا بودن اسید اوریک.
سپس گروه کارشناسان ما او یک برنامه درمانی توجه به شرایط بیماری اش، که شامل دهان چینی گیاهان دارویی پزشکی، پا حمام درمانی و انما درمان به بهبود گردش خون، خون فعال شدن و حل استاز، در نتیجه به محافظت از عملکرد کلیه و تعمیر کلیه های آسیب دیده ساخته شده .
بعد از 40 روز درمان، وضعیت کلی خود را تا حد زیادی بهبود یافته کردم، اندام ادم کمتر ناپدید شد، آزمون نشان داده شده است که گلبول 4.13 * 1012، هموگلوبین 120G / L، BUN 10.0mmolL، UA 94umol / L، پروتئین +، خون + مخفی -، سطح کراتینین 261umol / L.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان او در بیمارستان ما دریافت کرده و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:
ارسال ایمیل به kidney-treatment@hotmail.com
به طور مستقیم در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت: +8618633865632
و یا پر کردن فرم زیر ارسال این پست
مهم نیست که راه را انتخاب کنید، شما می توانید یک پاسخ مرتبط با درخواست شما بیش از 24 ساعت دریافت کنید



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه داروهای چینی برای درمان نفروپاتی دیابتی مفید هستند

helpfulf برای درمان نفروپاتی دیابتی چه داروهای چینی هستند؟ همانطور که همه ما می دانیم که بسیاری از انواع داروهای غربی را می توان برای درمان نفروپاتی دیابتی استفاده می شود وجود دارد، با این حال، بسیاری از آنها دچار عوارض جانبی است. بنابراین، به منظور درمان این بیماری به طور موثر تر و با خیال راحت، در اینجا من به شما توصیه برخی از داروهای چینی.
اگر محتوای این پست است که شما می خواهید، شما می توانید یک بحث با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم
داروهای چینی برای نفروپاتی دیابتی
به منظور درمان این بیماری ما باید برای جلوگیری از التهاب، حذف همه چیز سمی و ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده است. و کمک به بهبود عملکرد کلیه است. به طوری که داروهای چینی برای درمان این بیماری انتخاب باید قادر به مقابله با این اهداف باشد.
همانطور که برای این نقطه، گیاه چینی حمام درمانی، حمام درمانی پا و میکرو چینی پزشکی osmatherapy انتخاب خوبی هستند.
همه کسانی که داروهای چینی برای از بین بردن پیچیده ایمنی در کلیه ها، تمیز کردن خون و ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده مفید است. از آنجا که مواد فعال از گیاهان چینی می تواند با پیچیده ایمنی ترکیب، تقسیم آنها و آنها را تخلیه از بدن است. علاوه بر این، طب چینی می تواند رگ های خونی گشاد می شوند، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون در کلیه ها، به طوری که ایمنی بدن ماتریس پیچیده و خارج سلولی که باعث فیبروز کلیوی در تصویر را می توان تخلیه است.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که داروهای چینی و یا می خواهید به کنترل نفروپاتی دیابتی خوب، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سیستماتیک بیمار درمان راهنما نفروپاتی دیابتی زندگی بهتر

درمان نفروپاتی دیابتی راهنما بیمار زنده BetterThe درمان منظم سیستماتیک در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang کمک به بیمار نفروپاتی دیابتی از فیلیپینی یک زندگی بهتر، او نیاز به رنج می برند به دیالیز یا پیوند کلیه نمی شود.
در زیر برخی از جزئیات در مورد او، اجازه دهید یک نگاه با هم.
او 45 سال است، زندگی در مانیل. او به بیمارستان ما در ماه ژوئن آمد و بازگشت به خانه در ماه جولای. قبل از آمدن به اینجا، کراتینین سرم خود 3.1 mg / dl بود، همچنین او تورم شدید در ساق و پا که او را می توانید تعداد زیادی راه رفتن نیست. و مقدار زیادی از نشت پروتئین وجود دارد در ادرار خود، آن را 3.47g در از 24h بود. و او در اطراف 10-15 سال است رنج می برد دیابت نوع 2 او می تواند قند خون خود را کنترل نمی کند، با توجه به کار مشغول است و زندگی روزمره نامنظم، حتی او تزریق انسولین روزانه 80 واحد. همچنین به دلیل دیابت طولانی مدت و قند خون کنترل نشده، او نیز رنج می برد دیگر عوارض دیابت - پای دیابتی (رنگ سیاه و سفید و احساس بی حسی). همچنین او احساس خستگی و ضعف در اغلب موارد، می تواند به خوبی کار نمی کند.
بنابراین، همسر خود را همراه او را به بیمارستان ما برای درمان بیشتر است. ما او را به نظام درمان گیاهی چینی هر دو درمان مشکل کلیه و دیابت، همچنین به او درمان سلول های بنیادی برای بازسازی سلول های جدید کلیه است. او به درمان ما واکنش نشان می دهد به خوبی و سریع، فقط پس از درمان 1 هفته، قند خون خود را می توان در حالت ایده آل کنترل هر روز، هر مقدار از عملکرد کلیه شروع به دریافت بهبود، همه ناراحتی خود از بین می رود. پس از درمان کاملا 28 روز در بیمارستان ما، سطح کراتینین سرم خود کاهش می یابد به 1.2، تورم در پاها و پا به طور کامل ناپدید شد و هیچ عود هر بیشتر. پروتئین خود در ادرار هر روز کاهش می یابد از 3.47g به 1.02g در حال حاضر، بسیار خوب است. همچنین تزریق انسولین خود را از 80 واحد به 30 واحد در حال حاضر هر روز، قند خون خود را می تواند به خوبی کنترل کاهش می یابد. همچنین ما او طب گیاهی چینی ویژه برای پاک کردن در منطقه پای دیابتی خود را، رنگ پای خود را در حال حاضر تبدیل از سیاه و سفید به حالت عادی در حال حاضر.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان خود در بیمارستان بیماری Shijiahzuang کلیه و یا می خواهید برای درمان نفروپاتی دیابتی خوب، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم داغ فشرده درمان درمان نفروپاتی فشار خون

داغ فشرده درمان یک درمان موثر از نفروپاتی فشار خون است، می تواند کمک به بیمار یک زندگی با کیفیت زندگی بدون در نظر گرفتن دیالیز یا پیوند کلیه. پس چگونه می تواند آن را درمان نفروپاتی فشار خون؟
چگونه می توان داغ فشرده درمان درمان نفروپاتی فشار خون؟
1. گسترش عروق خونی
پس از ورود به بدن، مواد فعال از این درمان به طور موثر خواهد گسترش عروق خونی در تمام سطوح، بهبود میکروسیرکولاسیون محلی از کلیه، افزایش خونرسانی موثر، بدیهی است بهبود وضعیت ایسکمی و فقدان اکسیژن، را سرخرگ وابران گلومرولی گسترش به طور موثر، کنترل و بهبود فشار داخل بالا و فیلتراسیون بالا گلومرولی در نتیجه مسدود کردن آسیب به کلیه از منبع.
2. ضد التهاب
مواد مؤثره این درمان عملکرد ضد التهابی است. این می تواند ارتشاح سلولهای التهابی، از انتشار واسطه های التهابی و عوامل سمی را مهار کند. در همان زمان، می تواند بازگشت از سلول های ذاتی کلیه است که از طریق transformationtransformation فنوتیپی به نفرون نرمال و عملکردی رفته شتاب، محافظت نفرون باقی مانده و جلوگیری از راه اندازی و پیشرفت فیبروز کلیوی.
3. ضد انعقاد
مواد مؤثره این درمان عملکرد نیرو گردش خون و رگ آرامش بخش، که به طور موثر می تواند به بهبود گردش خون سیستمیک، و کاهش شرایط ایسکمی و کمبود اکسیژن. آسیب سلول های اندوتلیال مویرگی تعمیر خواهد شد.
4. تخریب
مواد فعال از این درمان می تواند سنتز آنزیم های تجزیه در کلیه ترویج، افزایش فعالیت خود را، ماتریکس خارج سلولی، جلوگیری از آسیب به بافت کلیه ناشی از ماتریکس خارج سلولی و آسیب دیده را ترمیم گلومرولی، لوله و بینابینی کلیه.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد داغ فشرده سازی درمانی شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:
ارسال ایمیل به kidney-treatment@hotmail.com
به طور مستقیم در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت: +8618633865632
و یا پر کردن فرم زیر ارسال این پست
مهم نیست که راه را انتخاب کنید، شما می توانید یک پاسخ مرتبط با درخواست شما بیش از 24 ساعت دریافت کنید



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا دیالیز تنها انتخاب برای دیابتی با 14 درصد عملکرد کلیه

آیا دیالیز تنها انتخاب برای دیابتی eith 14 تابع٪ کلیه؟ برای بیماران دیابتی، عملکرد کلیه 14٪ به معنی کلیه خود را به شدت آسیب دیده است. اگر درمان نشود، زندگی خود را در خطر بزرگ است. به طور کلی، دکتر دیالیز به بیمار توصیه خواهد کرد برای نجات زندگی خود را، اما من می خواهم به شما بگویم که دیالیز است تنها گزینه برای این بخش از بیمار است.
آن را به همه که GFR و کلیه سطح عملکرد شناخته شده ای می تواند بیماری کلیوی ناشی از دیابت را به 5 مرحله تقسیم می کنند. زمانی که سطح عملکرد کلیه بیماران کمتر از 15٪ است که به معنی بیماری خود است سقوط به بیماری مرحله 5 کلیه. عملکرد کلیه 14٪ است که نسبتا کمتر از این مقدار است، بنابراین ما می گویند وضعیت کلیه بیمار باید کاملا جدی باشد. این است که چرا پزشکان پیشنهاد بیمار مبتلا به این بیماری به دیالیز.
از آنجا که به نفروپاتی دیابتی معمولا باعث عوارض شدید تر از انواع دیگر بیماری مزمن کلیه، بیماران مبتلا به این بیماری ممکن است گفته شود به قبول دیالیز ealier، هنگامی که عملکرد کلیه خود را کمتر از 20 درصد است، اما بیمار دیگر معمولا پیشنهاد به انجام دیالیز با کلیه 15٪ تابع یا کمتر است. اما، این بدان معنا نیست که باید دیالیز برای بیماران دیابتی با عملکرد پایین کلیه است.
اگر بیماران هنوز ادرار، به این معنی که آنها هنوز هم شانس برای نجات کلیه های خود را دارند. از آنجا که عملکرد کلیه بیمار است بسیار پایین بوده است، ما می خواهم به توصیه سلول های بنیادی.
در سال های اخیر، سلول های بنیادی درمان به طور گسترده ای در کلینیک استفاده شده است و بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی سعی کنید به استفاده از این درمان برای صرفه جویی در کلیه خود را. تا به حال، تعداد زیادی از بیماران موفقیت صرفه جویی در کلیه خود را با این درمان.
اگر شما مبتلا به دیابت با عملکرد کلیه کمتر و یا می خواهید برای درمان بیماری خود را بدون dilaysis، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

داغ فشرده درمان امید به بیمار نارسایی کلیه

داغ فشرده درمان از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، امید به یک مرد 58 ساله که سطح یک بار تا 800 کراتینین.
در اینجا من می تواند به شما چیزی در مورد وضعیت عمومی خود را بگویید. بیمار مرد، 58 ساله است. بیماری اولیه او مزمن گلومرولی نفریت است، و سپس بدون درمان موثر، شرایط خود را توسعه به نارسایی کلیه، کلیه ها کاهش یافته به 7CM (طول)، او دیالیز 2 سال پیش انجام داده بود. زمانی که دیالیز در خانه انجام می شود، سطح کراتینین سرم بود حدود 800 umol / L، دیالیز 3 بار در هفته، حجم ادرار در 24h فقط 500-800 میلی لیتر، چه چیزی بیشتر، او نیز کم خونی رنج می برد، فشار خون بالا، بطن دهلیز چپ است هیپرتروفی و ​​غیره او تابستان گذشته به بیمارستان ما آمد، پس از ماندن در اینجا برای درمان حدود 1 ماه، او داغ فشرده درمان خانگی برای تحکیم درمان گرفت. 5 ماه بعد (در ماه مارس)، او را به بیمارستان ما برای سفر بازگشت آمد دوباره، در حال حاضر، او به دیالیز کاهش می یابد به 2 بار در هفته، کراتینین او به حدود 400 umol / L کاهش می یابد، پرفیوژن خون بهبود یافته است بسیاری . او گفت که او درمان را ادامه خواهد داد، و چند پروانه بعد، او به ما خبر خوب بیشتر بگویید.
در زیر من به شما گزارش آزمون خود به اشتراک بگذارید، امیدوارم که آن را می توانید به شما کمک کند وضعیت بیماری خود را به خوبی می دانم.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد داغ فشرده سازی درمانی و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا کاهش می دهد زمان دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ارسال پیوند بیمار خود را کردم فراز سطح کراتینین بالا

مدی یک پسر جوان از KZ (قزاقستان)، که فقط 22 سال سن دارد اما از نارسایی کلیه 13 سال متحمل شده بود است. 7 سال پیش او پذیرفته عمل جراحی پیوند، فقط می خواهم به زندگی طولانی تر و بهتر است. به ناامیدی خود را، پیوند کلیه به شکست دوباره رفت. به منظور صرفه جویی پیوند کلیه او را به بیمارستان ما در 2014 فوریه 19، پس از 25 روز درمان، وضعیت کلی خود، کنترل کردم فراز سطح کراتینین بالا از 1254umol / L به 507umol / L.
قبل از آمدن به اینجا، او را از گسست کمتر ادم اندام برای 13 سال، پیوند کلیه پست 7 سال رنج می برد.
پس از او را به بیمارستان ما بستری، ما یک آزمایش سری برای او انجام می شود، آزمون نشان داده شده است که کراتینین سرم 1254umol / L خود، BUN 27.7mmol / L، UA350UMOL / L، protein2 +، blood1 مخفی +
گلومرولونفریت مزمن، ارسال پیوند کلیه، نارسایی کلیه (اورمی)، کم خونی کلیوی، فشار خون بالا کلیه، اسیدوز متابولیک: با توجه به آزمون منجر دکتر ما او را به عنوان تشخیص داده
با توجه به بیماری خود شرط دکتر ما یک برنامه درمانی برای او ساخته شده است:
به طور منظم همودیالیز، 3times / در هفته، 4H / زمان
داغ فشرده درمان، انما درمان (به ترویج گردش خون در کلیه ها، برطرف کردن سموم به محافظت از عملکرد کلیه)
و سایر داروهای غربی برای از بین بردن تمام کسانی که علائم ناشی از پیوند کلیه شکست خورده است.
وضعیت بیماری پس از درمان:
BUN 12.7، UA 179، کراتینین سرم 507، پروتئین، خون مخفی در مدفوع
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان او در بیمارستان ما دریافت کرده و یا می خواهید برای ذخیره کلیه شکست خورده خود را، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:
ارسال ایمیل به Kidney-support@hotmail.com
در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت: +8618633865632
و یا پر کردن فرم زیر ارسال این پست
مهم نیست که راه را انتخاب کنید، شما می توانید یک پاسخ مرتبط با درخواست شما بیش از 24 ساعت دریافت کنید



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا جایگزین به دیالیز برای درمان نفروپاتی دیابتی وجود دارد

پدر من از دیابت برای یک مدت طولانی رنج می برد، و rencently که دکتر به ما گفت که بیماری او را به نفروپاتی دیابتی پیشرفت و ما را به دیالیز است. من می خواهم بدانم آیا جایگزین به دیالیز برای او وجود دارد، شما می دانید او 76 ساله است، من نمی خواهم او را به رنج می برند درد بیش از حد.
سلام، من بسیار خوشحالم که به شما بگویم که برخی از درمان می تواند درمان جایگزین برای دیالیز، مانند پیوند کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سلول های بنیادی درمان و غیره وجود دارد. در زیر من به شما برخی جزئیات در مورد کسانی که درمان است.
پیوند کلیه
به رک و پوست کنده، پیوند کلیه یکی از درمان های جایگزین رایج ترین به دیالیز است، آن را یک درمان موثر برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مرحله نهایی است، زیرا می تواند یک شانس برای این بیماران به یک زندگی با نام تجاری جدید ارائه می کنند. با این حال، در مقایسه با انواع دیگر بیماری مزمن کلیه، نتیجه پیوند کلیه است برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی رضایت بخش نیست.
اگر مادر شما هنوز ادرار و عملکرد کلیه خاص، آنها می توانند برخی از درمان های دیگر را امتحان کنید به منظور بهبود وضعیت کلیه خود و وضعیت کلی سلامت.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
این درمان می تواند به بهبود اختلال کلیه و سلولهای پانکراس را تحریک کند. هنگامی که کلیه و لوزالمعده می توانید کار خود را به طور معمول انجام، بیماران نیازی به در مورد امنیت خود نگرانی بیشتر.
سلول های بنیادی درمان
از طریق اعمال نظریه سلول های بنیادی، این درمان می تواند به سلول های جدید کلیه افتراق و جایگزین سلول های کلیه آسیب دیده به کار است.
همانطور که همه ما می دانیم، برای بیمار متفاوت آنها شرایط مختلف بیماری به طوری که آنها نیاز به درمان های مختلف است.
اگر شما می خواهید بدانید که درمان برای شما بهتر است، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما شما را بدون در 24 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیالیز است نه تنها گزینه برای مرحله 4 بیمار بیماری کلیوی


چه کاری می تواند شما را از گزارش آزمون بالا می دانید؟ یک داستان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang پشت آن دو گزارش آزمون رخ داده باشد. اجازه دهید ما یک نگاه دارند با هم.

OH سلیمان کره ای اما در حال حاضر زندگی در امریکا است، او یک بیمار بیماری کلیوی مرحله 4 است. قبل از آمدن به اینجا کراتینین سرم خود 445، اسید اوریک 517 بود، همچنین دارای مقدار زیادی از نشت پروتئین، پروتئین در ادرار 3.93g بود. برای درمان بیماری خود، او نه تنها روش های بسیاری در کره، دارو نیز تلاش در امریکا، هنوز هیچ بهبود تلاش، دکتر خود نشان او را به آماده شدن برای دیالیز.

به منظور به دنبال درمان بیشتر، او را به ما کلیه بیمارستان Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری برای درمان است. پس از 20 روز درمان، کراتینین سرم خود کاهش می یابد به 430، اسید اوریک به 164. کاهش پس از درمان 10 روز دیگر، کراتینین سرم خود کاهش می یابد به 379. همچنین پروتئین خود در ادرار نیز خیلی بهتر شده، پروتئین در ادرار کاهش می یابد از 3.93g به 1.86g.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان او در بیمارستان ما دریافت و یا می خواهید برای جلوگیری از بیماری دیالیز و کلیه خوبی کنترل، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کمک به شما .

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه نوع از گیاهان دارویی پزشکی مفید چینی برای درمان FSGS است

گفته شده است که طب چینی برای درمان FSGS مفید است، اما شما می دانید که بسیاری از چینی گیاهان دارویی پزشکی وجود دارد و نه همه آنها را برای درمان FSGS مفید است. بنابراین، امروز من به شما برخی از درمان های مفید برای FSGS به اشتراک بگذارید.

اگر محتوای این پست است که شما می خواهید، شما می توانید یک بحث با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم

چه نوع از گیاهان دارویی پزشکی مفید چینی برای درمان FSGS است؟

در بیمارستان ما، عمدتا راه حل های ما استفاده می شود در سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است. شما می دانید چین و نه برای طب گیاهی چینی با اثرات جانبی و طب گیاه چینی ثابت شده است که با اثر بزرگ در بهبود گردش خون درون کلیه و حفاظت از عملکرد کلیه مشهور است. انواع مختلفی از روش های مانند میکرو چینی Osmotherapy، گیاهی یا حلقه زنی درمانی، گیاهی دارو حمام درمانی، دهان طب گیاهی درمان، بالا نگهداری گیاهی انما درمان، پاهای گیاهی حمام درمانی، طب سوزنی گیاهی و فتیلهگذاری درمان، گیاهی تقویت کننده و تغذیه کننده درمان و غیره وجود دارد در طول درمان، پزشکان آنها را با هم با توجه به نیاز در ترکیب خواهد شد. همکاری با یکدیگر، کسانی که درمان اثر قابل توجه در درمان بیماری کلیه، از جمله FSGS.

در یک کلام، چینی گیاهان دارویی پزشکی می توانید FSGS به بازسازی بافت های آسیب دیده کلیه و بهبود عملکرد کلیه را درمان کنند.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان در بیمارستان ما و یا می خواهید برای درمان FSGS خوب، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:

ارسال ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com

به طور مستقیم در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت: +8618633865632

و یا پر کردن فرم زیر ارسال این پست

مهم نیست که راه را انتخاب کنید، شما می توانید یک پاسخ مرتبط با درخواست شما بیش از 24 ساعت دریافت کنید



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به درمان نفروپاتی دیابتی با 12٪ عملکرد کلیه

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی با عملکرد کلیه 12٪؟ نفروپاتی دیابتی است ناشی از طولانی مدت ابتلا به دیابت، عملکرد کلیه 12٪ را نشان می دهد پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD). برای جلوگیری از نتیجه شدید، بیمار باید درمان سریع به منظور بهبود وضعیت کلیه خود و کم کردن سرعت پیشرفت این بیماری است.

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی با عملکرد کلیه 12٪؟

به منظور درمان نفروپاتی دیابتی به طور موثر، درمان باید از جنبه های زیر تشکیل شده است.

حفظ قند خون در مقدار طبیعی

قند خون بالا علت ریشه ای عوارض بیماران نفروپاتی دیابتی است. کنترل خوب قند خون می تواند کمک به محافظت از باقی مانده کلیه بافت های عملکرد و مدیریت عوارض بیماران. یک برنامه رژیم غذایی سالم و داروهای ضد دیابت صحیح می تواند کمک به حفظ سطح قند خون تحت کنترل است.

درمان فشار خون بالا و پروتئینوری به طور فعال

فشار خون بالا و پروتئین معمولا همراه با شروع نفروپاتی دیابتی اتفاق می افتد. بیماران با عملکرد کلیه 12٪ باید فشار خون شدید و پروتئینوری داشته باشند. هر دو از این دو مشکل می توانید وضعیت بیماری بیماران به راحتی بدتر کند. بنابراین، آن را برای درمان فشار خون بالا و پروتئینوری بیماران به طور فعال ضروری است.

هنوز به طور منظم ورزش

ورزش منظم می تواند کمک به بهبود بیماران توانایی سیستم ایمنی بدن، کنترل فشار خون و کنترل قند خون، به طوری که بیماران کیفیت زندگی را می توان تا حدی افزایش داد.

آسیب کلیه معکوس برای بیماری کلیوی ناشی از دیابت

برای رسیدن به این هدف، در اینجا من توصیه داغ فشرده درمان به شما، این درمان می تواند کمک به افزایش جریان خون به کلیه ها و بی درنگ توانایی خود درمانی از سلول های کلیه دچار اختلال میشود. همانطور که بیشتر و بیشتر به اختلال سلول های کلیه بازیابی به کار، عملکرد کلیه بیماران به تدریج افزایش خواهد یافت.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد داغ فشرده سازی درمانی و یا می خواهید به بهبود عملکرد کلیه در نفروپاتی دیابتی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا دیالیز می تواند به نارسایی کلیه را درمان نمی

به رک و پوست کنده، دیالیز به عنوان یک روش صرفه جویی در زندگی برای بیماران نارسایی کلیه از آن می تواند نارسایی کلیه درمان نیست، اما میتوانید آن نشانه های نارسایی کلیه از بین بردن. سپس، چرا دیالیز می تواند به نارسایی کلیه را درمان نمی؟

چرا دیالیز می تواند به نارسایی کلیه را درمان نمی؟

کلیه های ما یک جفت اندام فیلتر پیچیده در بدن انسان است. آنها 24 ساعت در روز کار برای فیلتر کردن سموم در اندازه های مختلف از خون ما از جمله micromolecular، اواسط مولکولی و سموم ماکرومولکولی به طور کامل. از این رو، خون در گردش خون سالم است.

علاوه بر این، دیالیز تنها می تواند آن سموم micromolecular مانند کراتینین حذف، اوره و غیره تعداد زیادی از سموم و سموم ماکرومولکولی اواسط مولکولی هنوز هم در خون معطل. این سموم نه تنها می تواند کلیه را بدتر، اما همچنین می تواند دیگر ارگان های بدن و سیستم های منفی تحت تاثیر قرار. به همین دلیل است که بسیاری از بیماران دیالیز معمولا عوارض دیالیز می میرند.

چه چیزی بیشتر، به عنوان کلیه خود را با دیالیز جایگزین، کلیه خود را به کار به تدریج متوقف خواهد شد. به عنوان یک نتیجه، اندازه کلیه خود را کوچک خواهد شد و حجم ادرار خود را نیز کاهش خواهد یافت. در آن زمان، وجود دارد هیچ جریان خون از طریق کلیه خود را.

آیا ممکن است برای خلاص شدن از دیالیز؟

در واقع، برای بیمار که فقط دیالیز، با یک درمان موثر در زمان، عملکرد کلیه خود را قطعا می تواند بهبود یافته، و پس از آن بیمار یک شانس برای خلاص شدن از شر دیالیز است. با این حال، برای بیمارانی که دیالیز برای مدت زمان طولانی صورت گرفته است، آن را سخت به از شر دیالیز است، اما آنها همچنین می توانند بار دیالیز در نتیجه کاهش به یک زندگی با کیفیت.

اگر شما یک بیمار نارسایی کلیه هستند و می خواهند از شر دیالیز و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان سیستمیک ابزارهای زیادی برای بیمار نارسایی کلیه

سیستمیک درمان ابزارهای زیادی برای کلیه PatientAfter شکست 28 روز درمان سیستمیک فراز سطح کراتینین خود را از 1337umol / L به 552umol / L، بنابراین شما می دانید آنچه که به معنی برای او. آیا شما می خواهید بدانید که او است و آنچه درمان سیستمیک او گرفته است؟ بیا دنبالم!

نام بیمار: RUTSA TSEIBU

جنسیت مذکر

سن: 50

وضعیت تاهل: متاهل

محل تولد: KOHIMIA، ناگالند

علت اصلی: پلک گسست و هر دو اندام تحتانی ادم به مدت 10 سال، کراتینین سرم بالا به مدت 5 سال، دیالیز 1 ماه

به منظور به دنبال درمان بیشتر او به بیمارستان ما در سپتامبر 13،2014 برای اولین بار آمد. سپس فشار خون بالا را دارد تا 140 / 90mmHg، می ادم حفره متوسط ​​در اندام تحتانی وجود دارد. آزمون نشان داده شده است تعداد دفعات مشاهده که سلول های خونی 3.31 * 1012، هموگلوبین 101g / L، blood2 مخفی +، protein3 +، سرم کراتینین 1337umol / L، BUN 41.6mmol / L، UA 661umol / L

تشخیص به عنوان: گلومرولونفریت مزمن، نارسایی کلیه (اورمی)، کلیه کم خونی، کلیه فشار خون بالا، بالا بودن اسید اوریک، اسیدوز متابولیک

رفتار:

تصفیه خون - برای حذف سموم

داغ فشرده درمان و پا حمام درمانی - به ترویج گردش خون و محافظت از عملکرد کلیه

انما درمان - برای تخلیه سموم در دستگاه گوارش

مخلوط Maikang برای تقویت و تغذیه چی خون

علاوه بر این، دکتر ما او را تجویز برخی از داروهای غربی بر این اساس برای از بین بردن آن از نشانه های آشکار مانند کم خونی و فشار خون بالا

پس از 28 روز درمان، بیماری خود را به سمت ثبات است. ادم در اندام خود را ناپدید شده و فراز سطح کراتینین به 552umol / L، BUN 11.9mol / L، UA 214umol / L. من می دانم، آن را نمی خواهد طولانی قبل از بیماری خود کنترل کاملا.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان خود در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا امیدی برای بیماران نارسایی کلیه با کراتینین 1250 به خلاص شدن از شر دیالیز وجود دارد

آیا امیدی برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین وجود دارد 1250 شدن از DialysisIs از شر وجود هر گونه امید برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 1250 از دیالیز خلاص شوید؟ امروز، من به شما پاسخ از یک داستان واقعی در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang اتفاق افتاده نشان می دهد. امیدوارم که این داستان می توانید بریوز را به مبارزه با این بیماری بد است.
او 45 سال نر می آید از امارات متحده عربی است، قبل از آمدن به اینجا، او دیالیز در حالی که برای دریافت کرده بود. اما بیماری خود را نمی دریافت کنترل و روز به روز بدتر شد. بنابراین، او به بیمارستان ما به همراه برادر خود به دنبال درمان بیشتر آمد.
زمانی که او در بیمارستان ما وارد شدند، کراتینین سرم خود 1250 بود، BUN 18.9، همچنین دارای کم خونی متوسط ​​(هموگلوبین 95 گرم / L)، همچنین به برخی از ارزش های بسیار مهم است که او هرگز در کشور خود شناخته شده است، این است که، بتا 2MG، CysC، HCY ، RBP و غیره این مقادیر vaules ویژه برای قضاوت آسیب کلیه شرایط دقیق، مهم تر از کراتینین، اوره می باشد. معمولا می تواند در بیمارستان مشترک دانست. این تنها می تواند در بیمارستان ما با بررسی ایمنی ویژه ما مورد آزمایش قرار. در آزمون اول، این سطوح خود هستند (2MG بتا: 36.06، CysC 7.55، HCY15.54، RBP: 127).
پس از گرفتن درمان 13 روز، ما به او سؤال دوم، کراتینین سرم خود کاهش می یابد به 817، BUN 9.3، بتا 2MG کاهش می یابد به 25.54، CysC کاهش می یابد به 6.7، HCY کاهش می یابد به 12.41، RBP کاهش می یابد به 129. همه این ارزش ها بررسی می شود قبل از دیالیز. شما می توانید مقایسه و بهبود واقعی را ببینید. هموگلوبین خود را بهبود به 117، به معنی کم خونی است بهبود یافته کردم خیلی.
من اعتقاد دارم که آن را زمان طولانی را قبل از او از دیالیز خلاص شوید. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان این نارسایی کلیه بیمار در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

28 روز درمان را به نارسایی کلیه امید زنده ماندن بیمار

28 روز درمان را به نارسایی کلیه امید بیمار از LifeRUTSA TSEIBU یک بیمار نارسایی کلیه است، در عین حال او نیز از بسیاری از علائم و عوارض دیگر رنج می برد. به منظور به دنبال درمان بیشتر، او را به بیمارستان ما برای پزشکی درمان چین آمد. پس از 28 روز درمان، بیماری خود تمایل به ثبات، که او را به امید زندگی است.
نام بیمار: RUTSA TSEIBU
جنسیت مذکر
سن: 50
وضعیت تاهل: متاهل
محل تولد: KOHIMIA، ناگالند
علت اصلی: پلک گسست و هر دو اندام تحتانی ادم به مدت 10 سال، کراتینین سرم بالا به مدت 5 سال، دیالیز 1 ماه
به منظور به دنبال درمان بیشتر او به بیمارستان ما در سپتامبر 13،2014 برای اولین بار آمد. سپس فشار خون بالا را دارد تا 140 / 90mmHg، می ادم حفره متوسط ​​در اندام تحتانی وجود دارد. آزمون نشان داده شده است تعداد دفعات مشاهده که سلول های خونی 3.31 * 1012، هموگلوبین 101g / L، blood2 مخفی +، protein3 +، سرم کراتینین 1337umol / L، BUN 41.6mmol / L، UA 661umol / L
تشخیص به عنوان: گلومرولونفریت مزمن، نارسایی کلیه (اورمی)، کم خونی کلیوی، فشار خون بالا کلیه، بالا بودن اسید اوریک، اسیدوز متابولیک
رفتار:
تصفیه خون - برای حذف سموم
داغ فشرده درمان و پا حمام درمانی - به ترویج گردش خون و محافظت از عملکرد کلیه
انما درمان - برای تخلیه سموم در دستگاه گوارش
مخلوط Maikang برای تقویت و تغذیه چی خون
علاوه بر این، دکتر ما او را تجویز برخی از داروهای غربی بر این اساس برای از بین بردن آن از نشانه های آشکار مانند کم خونی و فشار خون بالا
پس از 28 روز درمان، بیماری خود را به سمت ثبات است. ادم در اندام خود را ناپدید شده و فراز سطح کراتینین به 552umol / L، BUN 11.9mol / L، UA 214umol / L. من می دانم، آن را نمی خواهد طولانی قبل از بیماری خود کنترل کاملا.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان خود در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چند بار از دیالیز باید بیمار نارسایی کلیه را

مشخص شده است که دیالیز برای از بین بردن این علائم از ناشی از نارسایی کلیه مفید است، اما برای بیمار متفاوت دکتر ممکن است زمان های مختلف دیالیز برای آنها توصیه می شود. سپس چند بار باید بیمار را؟
در واقع، بار دیالیز باید با توجه به عملکرد کلیه باقی مانده بیمار ساخته شده است. اگر حجم ادرار بیش از 800ML / روز است، که نشان می دهد وجود دارد باقی مانده بیش از عملکرد کلیه 8ml / دقیقه، برای کسانی که بخشی از مردم آنها نیاز به ساعت dialysis10-12 برای هر هفته. اگر حجم ادرار کمتر از 800ML / روز است، آنها نیاز به دیالیز 12-15 ساعت برای هر هفته، سه برابر بهتر از 2 بار است. میانگین افرادی که هیچ عملکرد کلیه باقی مانده، این است که هیچ ادرار، آنها نیاز به زمان بیشتری برای رسیدن دیالیز کافی، 3 بار در هفته، 4/5 ساعت در زمان در تقاضا است.
چرا بیمار باید دیالیز بر این اساس است؟
اگر مردم می توانند دیالیز کافی نیست، ایمنی آنها کاهش خواهد یافت و برخی از عوارض رخ خواهد داد، که کیفیت زندگی بیمار را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد. چه بدتر، آن را به نرخ عفونت، که این بیماری پیچیده تر خواهد ساخت را افزایش دهد. بنابراین به عنوان یک بیمار، شما باید کاهش نمی بار دیالیز بدون با دکتر خود ارتباط برقرار کنید.
چه باید بیمار به زندگی می کنند بهتر است؟
به جز دیالیز، مردم نیز باید با توجه به داروها و مواد غذایی آنها را، که ممکن است اثر درمانی را تحت تاثیر قرار پرداخت. اول، آنها باید فشار خون را به خوبی کنترل کنید، پس از آن تغذیه به اندازه کافی مصرف و کنترل مصرف آب، که می تواند کمک به بیمار بهتر زندگی می کنند.
در یک کلام، دیالیز کافی نکته کلیدی برای طولانی طول عمر بیمار قبل از دریافت آنها دیگر درمان یا کلیه جایگزین پیوند است. به طوری که همکاری با دکتر خود، که می تواند به شما اطمینان دهم که یک زندگی با کیفیت.
اگر شما نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پس از درمان فراز سطح کراتینین او از 1337umol / L به 552umol / L

پس از درمان فراز سطح کراتینین او از 1337umol / L به 552umol / LRUTSA TSEIBU یک بیمار نارسایی کلیه است، چه بدتر، بیماری خود به مرحله نهایی بیماری کلیه پیشرفت کرده است. به منظور به دنبال درمان بیشتر، او را به بیمارستان ما برای پزشکی درمان چین آمد. پس از 28 روز درمان، فراز سطح کراتینین خود را از 1337umol / L به 552umol / L، ما واقعا او را خوشحال.
نام بیمار: RUTSA TSEIBU
جنسیت مذکر
سن: 50
وضعیت تاهل: متاهل
محل تولد: KOHIMIA، ناگالند
علت اصلی: پلک گسست و هر دو اندام تحتانی ادم به مدت 10 سال، کراتینین سرم بالا به مدت 5 سال، دیالیز 1 ماه
به منظور به دنبال درمان بیشتر او به بیمارستان ما در سپتامبر 13،2014 برای اولین بار آمد. سپس فشار خون بالا را دارد تا 140 / 90mmHg، می ادم حفره متوسط ​​در اندام تحتانی وجود دارد. آزمون نشان داده شده است تعداد دفعات مشاهده که سلول های خونی 3.31 * 1012، هموگلوبین 101g / L، blood2 مخفی +، protein3 +، سرم کراتینین 1337umol / L، BUN 41.6mmol / L، UA 661umol / L
تشخیص به عنوان: گلومرولونفریت مزمن، نارسایی کلیه (اورمی)، کلیه کم خونی، کلیه فشار خون بالا، بالا بودن اسید اوریک، اسیدوز متابولیک
رفتار:
تصفیه خون - برای حذف سموم
داغ فشرده درمان و پا حمام درمانی - به ترویج گردش خون و محافظت از عملکرد کلیه
انما درمان - برای تخلیه سموم در دستگاه گوارش
مخلوط Maikang برای تقویت و تغذیه چی خون
علاوه بر این، دکتر ما او را تجویز برخی از داروهای غربی بر این اساس برای از بین بردن آن از نشانه های آشکار مانند کم خونی و فشار خون بالا
پس از 28 روز درمان، بیماری خود را به سمت ثبات است. ادم در اندام خود را ناپدید شده و فراز سطح کراتینین به 552umol / L، BUN 11.9mol / L، UA 214umol / L. من می دانم، آن را نمی خواهد طولانی قبل از بیماری خود کنترل کاملا.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان خود در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1395 | نظرات ()