نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مدت طول خواهد نفروپاتی دیابتی به نارسایی کلیه؟ این یک موضوع داغ در میان بیماران مبتلا به این بیماری و اعضای خانواده آنها است. در حال حاضر ما یک نگاه با هم چگونه کارشناسان آن را گفت.

کارشناسان اشاره کرد که بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی باید فشار خون خود را به خوبی کنترل، که می تواند کمک به کاهش پیشرفت Filure کلیه. نفروپاتی دیابتی می توان به پنج مرحله تقسیم می شود، بنابراین برای افراد مبتلا به این بیماری، اگر شما می خواهید بدانید که چه مدت طول خواهد شما را به نارسایی کلیه قرار می گیرند، تا شما را به تشخیص باید با توجه به شرایط بیماری خود را. برای بیمارانی که در مرحله مرحله یک بالا فیلتراسیون گلومرولی می باشد، شما می توانید انسولین به contorl قند خون و داروهای ضد فشار خون مانند ACEI در کاهش فشار خون خود استفاده کنید، سپس شما می توانید شانس برای گرفتن ریکاوری از آن. برای بیمارانی که در مرحله دو با سطح طبیعی پروتئین و مرحله سه نفر، انسولین و داروهای ضد فشار خون مانند ACEI می تواند کمک به آنها در روند این بیماری را به تاخیر بیاندازد. برای بیمارانی که در مرحله چهار است که بیماری کلیوی ناشی از دیابت هستند، آن را در حدود 15 سال به نارسایی کلیه قرار می گیرند. این سخت است برای آن دسته از بیماران به بهبود می یابند، چرا که کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است. علاوه بر انسولین و داروهای ضد فشار خون مانند ACEI، شما همچنین باید هورمون و مهار کننده های سیستم ایمنی بدن در همان زمان استفاده کنید. برای بیماران در مرحله پنج، دیالیز مشترک therapy.With کمک از آن است، آنها می توانند طولانی تر و بهتر زندگی می کنند، اما بسیاری از عوارض دیگر و دیالیز طولانی مدت خواهد شد که بیماران عملکرد کلیه خود را کاملا از دست داده، به طوری که آنها به dilalysis برای بقیه عمر خود را.

اما صرفنظر از اینکه چگونه، برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، آنها باید خود را به خوبی قند خون است که می تواند مفید باشد به pevent و یا به تاخیر انداختن روند نارسایی کلیه contorl.

 

چه مدت طول خواهد نفروپاتی دیابتی توسعه به نارسایی کلیه



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم دیالیز یک روش درمان معمول برای بیماران نارسایی کلیه است، اما آن را مناسب برای مرحله 4 بیماری مزمن کلیه (CKD) بیمار با 29٪ عملکرد کلیه؟

CKD می توان به پنج مرحله تقسیم می شود و پایان مرحله بیماری کلیوی نیز به عنوان اورمی شناخته شده سخت به درمان است. اگر شما در این مرحله می باشد، پزشکان اغلب توصیه شما را به شرایط دیالیز، می تواند به شما کمک کند تا زندگی طولانی تر و بهتر است. اما برای بیماران مبتلا به مرحله 4 CKD است لازم برای دریافت این نوع از روش درمان؟ آیا آن را به بهترین انتخاب برای شما؟

در طب غربی، هیچ انتخابی برای مرحله 4 CKD بیمار وجود دارد، حتی بیماری خود را به خوبی در آغاز کنترل شده، آنها نیز نیاز به دریافت دیالیز شد. از آنجا که هیچ روش درمانی برای جلوگیری از روند این بیماری و یا تعمیر عملکرد کلیه ها آسیب دیده وجود دارد. با توسعه این بیماری، آنها را به اورمی دیر یا دوم منجر شود. بنابراین بیماران دیالیزی می توانند اجتناب نیست، حتی آنها نمی خواهند آن را انجام دهد.

در طب چینی، شما هیچ انتخاب دیگری قبل از اما در حال حاضر با توسعه فن آوری بالا، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اختراع، که می تواند بیماران برای جلوگیری از دیالیز کمک کند. طب میکرو چینی یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی است، استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال را در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، طحالی شو شن، مولکول گیاهان توسط لرزش دستگاه درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود kidneys'micro گردش خون و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده را به طور موثر.

برای بیماران با 29 درصد عملکرد کلیه، اگر آنها می توانند درمان مناسب در زمان، شما ممکن است شانس برای زندگی بهتر و طولانی تر داشته باشند. اگر شما سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا دیالیز مناسب برای مرحله 4، مرحله CKD بیمار با 29٪ عملکرد کلیه 



:: برچسب‌ها: مرحله 4، مرحله CKD، دیالیز، 29 درصد عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گرفتگی عضلات پا یکی از نشانه های بیماری مزمن کلیوی (CKD) است، اما در درمانگاه معمول نیست، آن است که معمولا در بیمارانی که دیالیز رخ داده است. در طی فرایند دیالیز، بیمار به طور ناگهانی ممکن است رخ دهد درد خشونت آمیز و پایدار در عضلات محلی، که سفتی عضلانی در طب نامیده می شود. این است که اغلب در اندام تحتانی رخ داده است، به خصوص در عقب از عضلات ساق پا است که به عنوان گرفتگی عضلات پا شناخته شده است. عضلات شکم و قفسه سینه ممکن است بیش از حد گرفتگی عضلات، که با درد شکم، درد قفسه سینه و تنفس کوتاه است.

گرفتگی عضلات پا در اثر دیالیز اغلب در طول درمان رخ داده است، به ویژه 2-3 ساعت بعد. اما گاهی اوقات، ممکن است بعد از درمان، حتی در شب رخ داده است. این ممکن است زندگی بیمار را به مخاطره می اندازد نه به طور مستقیم اما درد را به آنها اضافه کنید و القاء برخی از عوارض. بنابراین برای بیمارانی که گرفتگی عضلات پا ظاهر می شود، چه باید بکنند؟ آیا آنها باید درمان را متوقف کند؟ همانطور که همه ما می دانیم دیالیز یک روش معمول درمان در CKD است، اما آن را نمی توانید بیماری را از ریشه آن خلاص شوید. بلند نظر دیالیز عوارض، مانند بسیاری از گرفتگی عضلات پا القا، و آن را به عملکرد کلیه به طور کامل از دست داد.

بنابراین برای بیماران مبتلا به CKD و گرفتگی عضلانی، شما باید بهتر به درمان های دیگر که می تواند پیشرفت بیماری را متوقف و تعمیر عملکرد کلیه ها آسیب دیده را روشن کنید. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان مناسب برای آنها است، آن است که توسط کارشناسان ما پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی را اختراع کرد. با کمک آن، بیماران بیشتر و بیشتر می توانید از دیالیز خلاص شوید و یا کاهش بار آن است. اگر شما می خواهید برای دریافت کمک برخی از ما، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا چت با پزشکان آنلاین ما به طور مستقیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و درمان CKD، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

بیماران مبتلا به CKD و گرفتگی عضلانی: چه باید انجام می دهند 



:: برچسب‌ها: CKD، گرفتگی عضلات پا، در بیماران مبتلا به CKD و گرفتگی عضلانی: چه باید انجام می دهند ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

رژیم غذایی علمی و منطقی است که نزدیک به توانبخشی بیماران است. برای آن دسته از بیمارانی که از بیماری مزمن کلیوی (CKD) رنج می برند، تغذیه متعادل می تواند انرژی کافی را برای آنها فراهم کند. در این تابستان گرم، چه نوع از مواد غذایی مناسب برای آنها است؟ برخی از افراد گفت: جو دو سر غلات و شیر بهترین انتخاب این است که درست است؟

بر اساس برخی از تحقیقات، متخصص تغذیه نشان داد که جو دو سر یک انتخاب خوب برای بیماران است. جو دو سر در انواع بسیاری از تغذیه غنی و انرژی های آن را می توانید برای مدت زمان طولانی طول می کشد، پس از آن می تواند انرژی پایدار و به اندازه کافی برای آنها فراهم می کند. این می تواند اطمینان بیماران CKD یک زندگی بهتر است. علاوه بر این، کربوهیدرات و فیبر موجود در آن می تواند حرکت دودی روده ترویج، بهبود دفع مدفوع و کاهش شرایط از سموم در بدن تجمع می یابد. اگر جو دو سر را می توان با تخم مرغ و محصولات لبنی مانند شیر، و برخی از میوه های تازه و سبزی خوردن، که بهتر خواهد بود.

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، به ویژه بیماران اورمی، بهترین روش سم زدایی است که برای حفظ اجابت مزاج طبیعی است. اما در فصل تابستان، با آب و هوا دریافت داغتر و داغتر، بیماران مبتلا به برخی از علائم مانند آسان به تشنگی و خشکی و مدفوع سخت به نظر می رسد، هر دو آنها را بد به سلامت آنها می باشد. به طوری که آنها باید برخی از فیبر خام در زمان است که این علائم در برخی از درجه ای از بین بردن اضافه کنید. همانطور که همه ما می دانیم، در تابستان داغ ترین فصل است، حتی فرد عادی بسیار آسان است به سقوط ناراحت کننده است، بنابراین کارشناسان توصیه می کنند بیماران CKD باید یک نور و رژیم غذایی سالم نگه دارید، که می تواند به آنها کمک کند تا از طریق این تابستان را با خیال راحت.

از مطالب فوق، ما می دانیم که جو و شیر می باشد بهترین انتخاب برای بیماران CKD در تابستان. اما این به این معنی نیست که آنها می توانند غذاهای دیگر مصرف نمی کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد CKD، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

رژیم غذایی تابستانی برای بیماران CKD: جو دو سر و شیر می باشد بهترین انتخاب 



:: برچسب‌ها: CKD، جو و شیر، رژیم غذایی تابستانی برای بیماران CKD: جو دو سر و شیر می باشد بهترین انتخاب ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی دیابتی شایع ترین عوارض دیابت است، ممکن است به نارسایی کلیه بدون کنترل خوب و که ممکن است زندگی بیمار را تهدید می شود. بنابراین کارشناسان با اشاره به پرستاری روزانه این بیماری بسیار مهم است برای جلوگیری از بیماری کلیه است. در زیر شش نکته از آن، چند نکته را می دانید؟

1. شما باید اختلال سوخت و ساز قند به طور موثر و برای مدت طولانی کنترل کنند. از آنجا که اختلالات سوخت و ساز قند خون تاثیر بگذارد غشای پایه مویرگی و تغییر ترکیب آن در ضخامت و نفوذپذیری، از آن آسان است برای وادار نفروپاتی دیابتی. بنابراین کنترل فعالیت قند خون بالا فرض برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی است.

2. آیا دور از داروها سمیت کلیوی، اگر شما آنها را اشتباه گرفت که کلیه خود را ممکن است آنها را در درجه خاصی آسیب دیده. این داروها از جمله جنتامایسین، استرپتومایسین، آمیکاسین و غیره.

3.Improve ضایعات عروق کلیوی، به داروها رگ های خونی گسترش، تجمع ضد پلاکت و داروهای ضد انعقاد. مانند Alprostadil، دیپریدامول، گون، Tanshinone، و غیره

4. یک برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود، محدود کردن مصرف سراشیبی یا نمای بام است که می تواند کمک به کاهش علائم ادم و فشار خون بالا.

5.Control فشار خون بالا به موقع، در غیر این صورت، که ممکن است در کلیه شما آسیب برساند و کلیه ها آسیب دیده ممکن است سطح خونی دوباره افزایش می دهد. بنابراین بسیار مهم است که برای کنترل فشار خون بالا.

6. فرم یک عادت زندگی سالم، که برای سلامتی شما مفید خواهد بود. عادت زندگی بد اثر درمانی کاهش می دهد، حتی اگر شما درمان مناسب را کردم اما شما ممکن است برای درمان موثر راضی است.

بنابراین برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، پرستاری روزانه بسیار مهم است. این می تواند به شما کمک کند برای جلوگیری از نارسایی کلیه است.

اگر سوال دیگری در مورد این بیماری، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

پرستاری روزانه نفروپاتی دیابتی: چند نکته آیا می دانید 



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، پرستاری روزانه، پرستاری روزانه نفروپاتی دیابتی: چند نکته آیا می دانید ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم به نفروپاتی دیابتی به نارسایی کلیه قرار می گیرند؟ پاسخ مثبت است، اگر آن را نمی توانید به خوبی کنترل کنید. نارسایی کلیه به معنی عملکرد کلیه خود را تا حدودی از دست داده است و یا کاملا آن را می توان به نارسایی حاد کلیه و نارسایی مزمن کلیه تقسیم شده است. و نفروپاتی دیابتی است بسیار آسان برای القاء آن، در زیر برخی از دلایل، اجازه دهید نگاهی داشته باشند با هم.

1. در عصر rearly نفروپاتی دیابتی، هیچ علامت آشکاری وجود دارد. با توسعه این بیماری، دولت اسکلروز گلومرولی آشکار می شود، بیشتر و بیشتر اسکلروز گلومرولی است و در نهایت به نارسایی کلیه پیشرفت.

2. با توجه به قند خون بالا از بیمار نفروپاتی دیابتی، ناشی از غیر طبیعی بیوشیمیایی از گلومرول، افزایش نفوذپذیری عروق، نشت پروتئین پلاسما، که در شکل گیری اسکلروز گلومرولی است. برای این بخش از بیماران می توانند درمان مناسب می کنید به موقع، پس از آن آسان است برای آنها به نارسایی کلیه است.

3. نوروپاتی اتونوم باعث اختلال کارکرد مثانه، مثانه عصبی، uroschesis، که دانه خواهد شد تا پیشرفت این بیماری است. نوروپاتی اتونوم نیز می تواند باعث افت فشار خون وضعیتی، اغلب نوروپاتی محیطی را بدتر علائم اورمی. و هیپرکالمی یک بیماری شایع ناشی از رنین کم آلدوسترون کم، که باعث اسیدوز متابولیک در طول فرآیند از نارسایی مزمن کلیوی جدی تر است.

4. بلند مدت قند خون بالا فعالیت آنزیم مرتبط، که به مجتمع تشکیل آنزیم و پروتئین، رسوب در گلومرولی کمک ترویج و گلومرول به طور جدی آسیب دیده، در گذشته منجر به نارسایی کلیه است. با بدتر شدن عملکرد کلیه، قند بالا تابع ادرار زیاد اسمزی از دست داده است، اختلالات آب و دفع سدیم در ترکیب با قند خون بالا را به داخل مایع حرکت سلول به خارج، به طوری که بیش از حد حجم خون و سبب ادم ریوی.

بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی، شما باید با توجه بالا به بیماری شما را بپردازد. اگر شما می توانید آن را به خوبی کنترل کنید، که به نارسایی کلیه منجر شود. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می توانم به نفروپاتی دیابتی سقوط به نارسایی کلیه



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، نارسایی کلیه، می تواند به نفروپاتی دیابتی سقوط به نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم پیوند کلیه یکی از موثرترین درمان در درمان نارسایی کلیه است، اما آن را مناسب برای همه بیماران؟

این که آیا یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه می تواند این عمل را انجام دهد یا خیر، بستگی به جنبه های مختلف، از قبیل درجه بیماری، بیماری و بیمار، AOS وضعیت جسمی. در زیر برخی از چیزی که مربوط به شما نیاز به توجه، زمانی که شما آماده پذیرش این عملیات می باشد.

بیماری های ایمنی: وجود دارد عمدتا به نفریت لوپوس اشاره دارد، برای بیماران مبتلا به این بیماری از آن آسان است برای مصرف دوباره به خاطر درمان بیماری اولیه و مهار کننده های سیستم ایمنی پیوند کلیه نرم افزار های مشابه است. بنابراین توصیه می کنیم بیماران مبتلا به نفریت لوپوس می تواند این عملیات را دریافت خواهید کرد در صورتی که در مرحله ثبات است.

فشار خون بالا نفروپاتی: آن است که توسط فشار خون بالا در دراز مدت ناشی از، اگر آن را می تواند بیماری را کنترل نمی کند، ممکن است به اورمی می گیرند. پس از بیمار مبتلا به این بیماری را دریافت عمل پیوند، فشار خون خواهد شد در درجه کاهش داد، اما حتی این، شما همچنین باید فشار خون خود را از نزدیک نظارت. در صورت لزوم، شما باید برخی از داروهای کاهنده فشار خون است.

بیماری کلیوی ارثی: کلیه پلی کیستیک شایع ترین بیماری از آن است، پیوند کلیه بسیار مناسب برای بیماران مبتلا به این بیماری است. اما این معنی نیست که پس از تشخیص به کلیه پلی کیستیک، شما باید پیوند را فورا انجام دهد. چرا که برای برخی از بیماران، عملکرد کلیه های خود را به طور جدی آسیب دیده و نه به اورمی سقوط کرد، پس از آن لازم نیست برای انجام این عملیات.

نفروپاتی دیابتی: با افزایش این بیماری، تعداد بیماران اورمی ناشی از آن به تدریج افزایش یافته است. برای این بخش از بیماران، آنها می توانند پیوند کلیه شرایط اما آنها باید آن را پیش از این قبل از آن را بهتر انجام دهید. در غیر این صورت، ممکن است زمان مناسب را از دست ندهید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد پیوند کلیه و یا نارسایی کلیه، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا پیوند کلیه مناسب برای همه بیماران نارسایی کلیه



:: برچسب‌ها: پیوند کلیه، نارسایی کلیه، آیا پیوند کلیه مناسب برای همه بیماران نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مشخص شده است که پیوند کلیه یک درمان معمول برای درمان نارسایی کلیه است، اما آن را مناسب برای بیمار نارسایی کلیه با بیماری قلبی؟ آیا آن را مناسب برای هر بیمار مبتلا به این بیماری؟

یکی از بیماران من از چانگشا، در حال حاضر نگرانی در مورد بیماری خود را، چرا که او می تواند پیوند کلیه با توجه به طرح اولیه را دریافت نمی. او در حال انتظار برای کلیه مناسب است، اما در حال حاضر او می تواند عمل با کلیه جدید را نه فقط به خاطر او، Äôve کردم نارسایی قلبی. او از من پرسید که آیا او هنوز هم یک فرصت به انجام عمل پیوند. با توجه به شرایط خود، او می تواند این عمل را انجام ندهید اما در حال حاضر که این معنی نیست که او می تواند آن را برای همیشه نمی کنند. حالا نکته مهم برای او است برای کنترل وضعیت بیماری و انجام دیالیز مناسب، در عین حال، فراموش نکنید که برای کنترل فشار خون است که مفید برای کنترل این بیماری می باشد. پس از مدت کوتاهی، او ممکن است دیگر فرصتی برای انجام این عملیات دریافت کنید. بنابراین اگر شما در وضعیت مشابه هستند، دان، AOT شود ترسم، شما می توانید به ما ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com با شرایط بیماری جزئیات خود را، و سپس ما آن را تجزیه و تحلیل و ایجاد یک برنامه درمانی مناسب برای شما.

آیا نمی دهد تا به راحتی، فقط هر کاری را که پزشکان گفته شما انجام دهد و من معتقدم که شما بهتر می تواند دیر یا دوم دریافت کنید. در زیر دو چیز خوب است برای سلامتی شما، اجازه دهید نگاهی داشته باشند با هم.

یک رژیم غذایی مناسب: نگه داشتن یک رژیم غذایی مناسب که می تواند شما تغذیه به اندازه کافی تامین و تقویت پاسخ ایمنی خود را، که برای جلوگیری از عفونت مفید است.

ورزش: انجام برخی از ورزش، اما نه بیش از حد، هرگز خود را بیش از حد خسته است، در غیر این صورت که به سلامت خود را به جای مفید آسیب برساند.

اگر سوالی دیگر، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا چت با پزشکان آنلاین ما به طور مستقیم.

 

آیا پیوند کلیه مناسب برای بیمار نارسایی کلیه با بیماری قلبی



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، پیوند کلیه، آیا پیوند کلیه مناسب برای بیمار نارسایی کلیه با بیماری قلبی ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به عنوان یک بیمار با مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی (CKD) و GFR 40، اگر شما می خواهید برای زندگی بهتر و طولانی تر، شما نیاز به ایجاد یک برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود شما. برای کسانی که سیب زمینی سرخ کرده Franch بیمار برای تلفن های موبایل مانند یک انتخاب خوب، آن را تا طعم خوب است که می تواند بیمار، AOS اشتها را افزایش دهد. اما این واقعا خوب است برای آنها؟

سیب زمینی سرخ کرده Franch غنی از پروتئین های گیاهی می باشد، که به عنوان پروتئین خام شناخته شده است. اما شیر، تخم مرغ و ملاقات سرشار از پروتئین حیوانی که به عنوان پروتئین با کیفیت بالا و شناخته شده هستند و آنها می توانند اسید آمینه ضروری برای دیدار با تقاضا از بدن ما فراهم می کند. سیب زمینی سرخ کرده پس franch می تواند جایگزین شیر یا تخم مرغ نه کاملا. اگر شما غذاهای بیش از حد مانند آن را بخورم، که بار کار به کلیه خود اضافه کنید. بنابراین برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید سیب زمینی سرخ کرده franch بیش از حد بخورند. در این وضعیت، پروتئین با کیفیت بالا بهترین انتخاب برای آنها است. کسی اشاره کرد که شیر سویا، لوبیا طور کامل نمی تواند جایگزین شیر، آن را با این است.

انسان هر روز باید 50 گرم پروتئین با کیفیت بالا، این است که منظور شما تعریف به خوردن 2 گرم گوشت، یک کیسه شیر و تخم مرغ در یک روز. بنابراین بیمار با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و GFR 40، می، AOD بهتر تغذیه خود و یا متخصصین آنلاین ما مشورت، همه آنها می تواند توصیه های بهتر را برای شما فراهم می کند. اگر سوال دیگری در مورد رژیم غذایی CKD، شما می توانید پیام زیر را ارسال کنید یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com.

در یک کلام، مهم نیست که چه نوع از غذاها، شما باید بیش از حد و یا کمتر خوردن نیست. یک برنامه رژیم غذایی با توجه به وضعیت بیماری خود را، که برای سلامتی شما مفید خواهد بود.

 

آیا سیب زمینی سرخ شده Franch خوب برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه بیمار با GFR 40



:: برچسب‌ها: مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، GFR 40، آیا سیب زمینی سرخ شده Franch خوب برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه بیمار با GFR 40 ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

در تاریخ 18 ژوئن 2014، دانشکده مدیریت، دانشگاه هبی اقتصاد و تجارت و بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت راه اندازی شد "دست نگه داشتن دست ها، اجازه دهید که آموزش و پرورش از عشق هیچ مرز" در بیمارستان بستری کودکان آموزش و پرورش برنامه های کمک های رفاه و آسایش عمومی به طور رسمی راه اندازی، شاهد بسیاری از مردم دوست داشتنی از تمام جنبه های زندگی است.

"نرمال برای انجام کمک های رفاه و آسایش عمومی طراحی شده است که اجازه می دهد کودکان مبتلا به CKD می تواند دانش فرهنگی جدید را بدون رفتن به مدرسه شرایط، و اجازه دهید آنها را می توانید مطالعه در همان زمان از درمان بیماری خود را رفتن." بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت، معاون رئیس جمهور هو Chuntang گفت، در روند گرفتن بچه ها به دست آوردن مجدد سلامت، ایجاد یک فضای گرم برای آنها. بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت به انجام تمام مفهوم خدمات به بیماران به عنوان مرکز، به طور مداوم بهبود خدمات را در محل کار، ساخته شده است که تلاش زیادی را در حل این مشکل از دشواری و هزینه های بالای جمعیت به دکتر مراجعه کنید، ایجاد یک فضای منزل برای بیماران، بنابراین رابطه دکتر و بیمار را در بیمارستان ما بسیار هماهنگ است.

از طریق این فعالیت، Shijiazhuang شرکت کلیه بیمارستان بخش به نوبه خود به کلاس درس ارائه کمک در یادگیری برای کودکان مبتلا به CKD، و اجازه دهید بچه ها می توانند در بخش یاد بگیرند، پدر و مادر دان، AOT باید در مورد کودکان نگران، AOS یادگیری از هم اکنون در.

هدف بیمارستان کلیه در Shijiazhuang شرکت برای ارائه خدمات بهتر به بیماران و کمک به بیماران به slove تمام مشکلات برای آنها از نظر درمان و زندگی است. به منظور درمان این بیماری بهتر، آنها برخی از درمان های درمانی در CKD، مانند پا حمام درمانی، پزشکی درمان خوراکی چینی و داغ فشرده سازی درمانی و غیره همه از آنها به درمان های منحصر به فرد از بیمارستان ما را اختراع کرد. با کمک آنها، بیماران بیشتر و بیشتر می تواند طولانی تر و بهتر زندگی می کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بیمارستان کلیه در Shijiazhuang شرکت و یا درمان منحصر به فرد ما، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت: وارد می شود کلاس درس



:: برچسب‌ها: بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا خوب کیوی برای بیماری مزمن کلیه با کراتینین 2.3؟ برای این سوال، برخی از بیماران ممکن است در نظر گرفته شده است که آنها باید آن را بخورم، چرا که دکتر آنها را توصیه به خوردن میوه های تازه تر. اما برخی از بیماران گفت: آنها باید به خوردن آن نیست، چرا که سرشار از پتاسیم است. که به نظر شما با این حرف موافقید؟

متخصص تغذیه می گوید: کیوی سرشار از تغذیه با بسیاری از عملکرد های متعدد و اثر است، آن را به عنوان پادشاه میوه ها شناخته شده است. این شامل تغذیه انواع و مواد معدنی فراوان، مانند کلسیم، فسفر، آهن، کاروتن و مولتی ویتامین، همه آنها مهم است برای حفظ سلامت انسان می باشد. اغلب خوردن کیوی می تواند پوکی استخوان سالخورده جلوگیری، مهار رسوب کلسترول، بهبود عملکرد عضله قلب، جلوگیری از بیماری های قلبی و ضد سرطان در برخی از درجه. اگر شما آن را در فصل زمستان که می تواند کمک به تنظیم عملکرد بدن انسان، افزایش مقاومت و تامین تغذیه به بدن ما می خورند.

اما به عنوان یک بیمار CKD با کراتینین 2.3 شما باید کیوی بیش از حد مصرف نکنید، چرا که عملکرد کلیه شما آسیب دیده است، اگر شما بیش از حد است که بار کار به کلیه شما اضافه می خورند. اگر می خواهید آن را بخورم، شما، AOD بهتر است با دکتر خود و یا متخصصین آنلاین ما مشورت کنید. از آنجا که بیمار متفاوت است وضعیت، بیماری های مختلف، به طوری که آنها خواهد شد ارائه توصیه های مناسب برای شما. در یک کلام، هیچ میوه خوردن نیست قبل از اینکه شما می دانید جوانب مثبت و منفی خود را برای شما.

آیا پاسخ شما می خواهید شد؟ من واقعا امید آن می تواند به شما کمک کند برای حل مشکل شما. اگر سوال دیگری در مورد رژیم غذایی CKD و یا سطح کراتینین بالا، شما می توانید پیام زیر را ارسال کنید یا به ما ایمیل با اطلاعات جزئیات خود را، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا خوب کیوی برای بیماری مزمن کلیه با کراتینین 2.3



:: برچسب‌ها: CKD، کراتینین 2 , 3، آیا خوب کیوی برای بیماری مزمن کلیه با کراتینین 2 , 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیالیز یک فرآیند برای از بین بردن مواد زائد و آب اضافی از خون است، و در درجه اول به عنوان یک جایگزین مصنوعی برای عملکرد کلیه از دست رفته در افراد مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود. آیا کراتینین 6.7 (600 UML / L) نیاز به دیالیز برای بیمار مبتلا به مرحله 4 CKD؟

به طور کلی، زمانی که بیمار، سطح کراتینین AOS بالاتر از (500 UML / L) 5.6 است، آنها را دیالیز دریافت خواهید کرد. اما برای برخی از بیماران، ممکن است دیالیز لازم نیست مگر اینکه کراتینین آنها بالاتر از 11 (1000 UML / L) است. بنابراین آیا دیالیز نیاز بیمار است یا نه با توجه به شرایط خود را دارند.

همانطور که همه ما می دانیم که دیالیز می تواند در یک زمان کوتاه کار می کرد، برای بیماران با کراتینین 6.7، پس از دیالیز، کراتینین خود را به زودی کاهش می یابد، اما آن را نیز تا به بسیاری از عوارض جانبی مانند بیماران دیالیزی باید آن را انجام دهد به طور منظم، کمی استراحت کراتینین خواهد شد دوباره بجای اول برگشتن به سرعت، حتی بالاتر از سطح اصلی، اما بعد از دیالیز طولانی مدت، عملکرد کلیه به طور کامل از دست داده خواهد شد و شما ممکن است به اورمی قرار می گیرند، و سپس شما به دیالیز داشته برای بقیه عمر خود را و یا پیوند کلیه شرایط. این است که واقعا می ترسم بسیاری از بیماران، زیرا آنها می توانند درد را از آنها ایستاده است رنج می برند. بنابراین آنها شروع به دنبال دیگر روش های درمانی و امید آنها می تواند کمک به آنها را به صورت رایگان از دیالیز. آیا راه واقعا می تواند به آنها کمک کند وجود دارد؟ پاسخ مثبت است، پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی، کارشناسان ما در بر داشت کدام درمان جدید است که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. با کمک آن، بیماران بیشتر و بیشتر می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر، کیفیت زندگی خود را تا حد زیادی بهبود می کردم و آنها می توانند دیگر با این بیماری زندگی می کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد درمان کراتینین 6.7 یا دیالیز، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

دوز کراتینین 6.7 نیاز به دیالیز برای بیماران با مرحله 4، مرحله CKD



:: برچسب‌ها: کراتینین 6 , 7، مرحله 4 CKD، دوز کراتینین 6 , 7 نیاز به دیالیز برای بیمار مبتلا به مرحله CKD 4 ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بسیاری از میوه های خوب برای بیماری مزمن کلیوی بیماران (CKD) است اما اگر سطح پتاسیم خود را بالاتر از سطح عادی، شما، AOD بهتر اجتناب از به خوردن میوه که غنی از پتاسیم مانند موز، پرتقال و سیب می باشد. برخی از افراد گفت: لیچی خوبی برای بیمار است، این است که درست است؟ آیا می توانم با CKD و کراتینین 3.8 بیمار خوردن آن؟

لیچی است که توسط بسیاری از مردم برای خوش طعم خوب خود را دوست داشت و آن را در غنی تغذیه است پس از آن به بیمار، رژیم غذایی AOS ذکر شده است. اما از آنجا که ایمنی و مقاومت خود بیمار بیماری کلیوی کمتر است، پس از آن آسان است برای وادار آلرژی یا افزایش التهاب بدن و واکنش هیپوگلیسمی. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به CKD و کراتینین 3.8، شما، AOD بهتر لیچی مصرف نمی کنند، اگر شما می خواهید آن را بخورم، شما نیاز به متخصص تغذیه خود و یا پزشکان آنلاین ما را به مشورت، همه آنها را به شما توصیه های بهتری ارائه می کنند. در صورت امکان، شما می توانید یک برنامه رژیم غذایی با کمک از آنها را، که برای سلامتی شما مفید خواهد بود.

رژیم غذایی نقش مهمی در زندگی روزمره ما بازی می کند، به ویژه برای بیماران. بنابراین شما باید با توجه بالا به آن پرداخت. اگر چه پزشکان همواره بیماران توصیه به خوردن میوه بیشتر، اما در واقع آن است که بیشتر بهتر نیست. مهم نیست که چه نوع از غذاها، اگر شما بیش از حد غذا خوردن، که بار به کلیه خود اضافه کنید. همانطور که همه ما می دانیم، عملکرد کلیه بیماران CKD در برخی خاصی آسیب دیده، اگر شما غذاهای بیش از حد، که بیماری شما را بدتر می خورند. اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما در رژیم غذایی مناسب، شما می توانید ما را با اطلاعات جزئیات خود را از جمله وضعیت، بیماری شما و لیست رژیم غذایی ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می توانم با بیماری مزمن کلیه و کراتینین 3.8 بیمار Lychees خوردن



:: برچسب‌ها: CKD، کراتینین 3 , 8، می تواند با بیماری مزمن کلیه و کراتینین 3 , 8 Lychees خوردن بیمار ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا راه های طبیعی برای خلاص شدن از پروتئین در ادرار بیمار با مرحله 3 CKD خلاص شدن از شر وجود دارد؟ پاسخ مثبت است، اما به دلیل عوامل بسیاری می تواند وجود پروتئین در ادرار القاء، بنابراین شما، AOD بهتر است آن را تشخیص قبل از هر گونه تصمیم گیری.

بسیاری از بیماری ها از انواع می تواند پروتئین در ادرار باعث از جمله عوامل پاتولوژیک و فیزیولوژیک. از جمله غذاهای پر پروتئین، نوسان خلق و خو، ورزش خشونت، مدت طولانی سرد و بارداری، همه آنها می تواند پروتئین های موقت شود. برای این پروتئینوری ناشی از عوامل غیر بیماری به تدریج ناپدید خواهد شد، بنابراین شما نیاز به هیچ دارویی نیست. به طور کلی، پایدار پروتئین، اغلب به نمایندگی از ضایعات کلیوی. حجم پروتئین ادرار نشان دهنده میزان تغییرات پاتولوژیک، در بالینی، می توان آن را نشان دهنده اثر درمانی. اما در اواخر مرحله از بیماری، با توجه به تعداد زیادی از واحد های کلیوی می تواند به طور معمول کار می کنند، به طوری که حجم پروتئین را کاهش خواهند داد و یا ناپدید می شوند، و این بدان معنی نیست که بیماری کلیه است بهتر است.

در زندگی روزانه خود را از یک رژیم غذایی مناسب و به شکل یک عادت زندگی سالم است که می تواند به شما کمک کند برای زندگی بهتر است. اما اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از آن، شما باید برای پیدا کردن دلایل زمینه ای و درمان این بیماری را از ریشه آن است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک راه طبیعی برای خلاص شدن از پروتئین در ادرار بیمار با مرحله 3 CKD خلاص شدن از شر است، می تواند روند این بیماری جلوگیری و تعمیر عملکرد کلیه ها آسیب دیده. همانطور که همه ما می دانیم مرحله 3 CKD مرحله بسیار حیاتی است، اگر شما می توانید درمان مناسب در زمان، شما ممکن است بهبودی را از آن دریافت کنید. با این بیماری درمان، پروتئینوری بیش از حد خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و یا مرحله 3 CKD، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

راه های طبیعی می توانید از پروتئین در ادرار برای بیمار مبتلا به مرحله 3 CKD شر



:: برچسب‌ها: پروتئین در ادرار، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، راه های طبیعی می توانید از پروتئین در ادرار برای بیمار مبتلا به مرحله 3 CKD شر ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری مزمن کلیوی (CKD) می تواند بسیاری از انواع عوارض شود. می توانید آن را وادار به دست دادن آب بدن؟ اگر بیمار به نظر می رسد این علامت چیزی است که باید آنها را انجام دهید؟

با بدتر شدن بیماری مزمن کلیه، بیماران ممکن است انواع زیادی از علائم ظاهر می شود و کم آبی یکی از آنها است. پس از توبول های کلیوی از بیماران نارسایی کلیه آسیب دیده است، تابع تمرکز از آن را از دست خواهد داد. حتی بیماران آب آشامیدنی نیست، آنها همچنین می توانند مقدار زیادی از ادرار رقیق تخلیه، پس از آن آسان است به رخ می دهد کم آبی بدن. اگر آنها می توانند آب به اندازه کافی در این زمان می کنید، که به جریان خون کلیوی منجر شود کاهش می یابد به طوری که می تواند سرعت آسیب عملکرد کلیه است. بنابراین مهم است به نوشیدن آب به اندازه کافی از مصرف دارو در طول این دوره است. از سوی دیگر، کلیه آسیب دیده نمی تواند به طور موثر کار می کنند، در صورتی که بیماران مبتلا به آب بیش از حد نوشیدنی، مایع اضافی در بدن آنها تجمع می یابد و می تواند در زمانی که ادم، افزایش وزن القاء خواهد شد و یا کاهش برون ده ادرار نمی توان تخلیه. بنابراین به عنوان یک بیماران مبتلا به نارسایی کلیه شما باید به اندازه کافی آب برای دیدار با تقاضا از بدن شما می نوشند، AOS نیاز اما نه بیش از حد، در غیر این صورت است که بیماری شما را بدتر خواهد کرد.

از آنجا که بیمار متفاوت شرایط متفاوت است به طوری که آنها نشانه های متفاوت ظاهر می شود، اما بدون توجه به آنچه شرایط شما هستند، شما باید توجه بالا به آن پرداخت. آیا هر سیگنال از بیماری خود را نادیده بگیرد، در این مرحله، ممکن است شما نمی توانید معکوس اما شما ممکن است شانس با آن زندگی می کنند داشته باشد. مهم ترین چیز این است که نگرش مثبت و نگه داشتن مبارزه با آن، من معتقدم که شما می توانید طولانی تر و بهتر با روز ما آخرین درمان است که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده زندگی می کنند. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد آن، لطفا با جستجو در وب سایت ما. البته شما می توانید با پزشکان آنلاین ما به طور مستقیم چت، آنها به شما در اسرع وقت پاسخ دهید. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

می تواند بیماری مزمن کلیه را وادار به کم شدن آب بدن



:: برچسب‌ها: CKD مبانی، کم شدن آب بدن، می تواند بیماری مزمن کلیه را وادار به کم شدن آب بدن ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتی نین یک نوع سم تولید شده توسط عضلات است، آن است که توسط کلیه های ما خالی شود. بنابراین سطح آن در بدن ما ثابت است. اگر سطح IT بالاتر از محدوده طبیعی (0.5-1.5)، ATT betyder استروژن کلیه شما آسیب دیده در برخی از درجه. چه دوز آن betyder برای بیماران CKD با کراتینین 2.5؟

همانطور که همه ما می دانیم کان CKD opdelt پنج مرحله، هر ورزشگاه svarende ن سطح کراتینین. کراتینین 2.5 است در مرحله 3 از آن، آن را یک مرحله بسیار حیاتی بیمار است. در این مرحله، عملکرد کلیه بیمار را در حد متوسط ​​آسیب دیده است و در آنجا باقی مانده 60٪ و یا پایین تر effektivt کان کلیوی. برخی از علائم کان برآمد، خستگی سام، بی اشتهایی و خارش است. با افزایش کراتینین، برخی از کان پروتئین را در ادرار نشت می کند. در این مرحله، چیزی که inportant است forhindre این بیماری بدتر می رود و در صورت امکان سعی کنید برای تعمیر توابع آسیب دیده کلیوی. این است که شناخته شده ATT آسیب دیده عملکرد کلیوی بسیار دشوار است برای تعمیر، اما ATT betyder تعمیر ikke کان نیست. طب میکرو چینی Osmothrapy درمان effektivt در درمان این بیماری است، آن را نه تنها کان پیشرفت این تعمیر بیماری کان också عملکرد کلیه های آسیب دیده را متوقف کند. با کمک IT، بیماران با کراتینین 2.5 کان گرفتن از این بیماری معکوس شود. اگر شما بیمار با وضعیت مشابه هستند، کان ما را با اطلاعات دقیق خود را ایمیل، ما شما را در اسرع وقت پزشکی درمان مناسب پاسخ. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

در صورتی که سوال دیگری در مورد مراحل CKD یا کراتینین، کان پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا پیام های زیر را ترک کنند. ما بهترین و به ما کمک کند را امتحان کنید.

 

چه آن را برای بیماران مبتلا به CKD با کراتینین 2.5 معنی



:: برچسب‌ها: CKD، کراتینین 2 , 5، چه آن را برای بیماران مبتلا به CKD با کراتینین 2 , 5 معنی ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

با پیشرفت اجتماعی و توسعه سریع فن آوری بالا، مرحله پایان بیماری کلیوی (ESRD) در روز ما این است که دیگر یک بیماری علاج ناپذیر است. SIG vist یخ روش درمان effektiv میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در درمان ESRD، این امید تازه برای بیماران مبتلا به thise بیماری است.

پس از سالها تحقیق و تجربه بالینی، بیمارستان ما اختراع یک درمان جدید nemlig میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. با کمک آن، بیشتر و بیشتر بیماران کان با این بیماری برای مدت زمان طولانی تر و کیفیت زندگی سینا تا حد زیادی بهبود یافته زندگی می کنند. همانطور که همه ما می دانیم که طب سنتی چینی است effektivt خوب در درمان بیماری ها اما نیاز به دو مدت زمان طولانی طول می کشد. بنابراین پس از بیمار دریافت این بیماری، تنها چیزی که د کان انجام استروژن دریافت دیالیز یا انتظار پیوند کلیه. هر دوی آنها در محل کار کان در یک زمان کوتاه، اما theyhave بسیاری از عوارض جانبی OG کان این بیماری را از ریشه آن را درمان نیست. بنابراین نیاز به بیمار رنج درد غیر ضروری تر در طول درمان. ن درمان منحصر به فرد ما حل این مشکل، آن را ترکیبی کامل از طب سنتی چینی و تکنولوژی مدرن است. اگر شما در آن intreasted، کان پیام در زیر یا ایمیل با ما (ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com)، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

از آنجا که شرایط differant بیمار کندهار های مختلف بیماری، بنابراین در طول درمان، ما با درمان دو ترکیب خواهد شد اثر بهتری درمانی. اگر شما می خواهید بدانید OM شما مناسب است یا نه به این درمان وجود داشته باشد، کان چت با پزشکان آنلاین ما. اگر شما می توانید جزئیات اطلاعات خود را ارائه، thatwill است بهتر است. ما بیماری خود را تجزیه و تحلیل خواهد شد و ایجاد یک برنامه درمانی مناسب برای شما.

 

امید جدید از ESRD: پزشکی میکرو چینی Osmotherapy



:: برچسب‌ها: ESRD، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، امید تازه ای از ESRD: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه که بسیاری از نشانه ها و بی خوابی یکی از DEM است، اما نه تمام بی خوابی است که توسط آن ناشی از. بیماران می خواهند بدانند که grunner و روش درمان آن، fordi است که واقعا آزار DEM. آیا کان effektivt درمان آزاد خودش همیشه از آن وجود دارد؟

همانطور که همه ما زندگی påvirke بی خوابی مردم را می شناسند به طور جدی، اگر یک نفر با آن را برای یک مدت طولانی thatwill شود دو برخی از بیماری و او / او کان normalt زندگی نمی کنند. همانطور که برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، خواب برای خودش همیشه مهم تر است. اگر د کان به اندازه کافی استراحت می ​​کنید، theywill می شود خلق و خوی بد و کان بیماری گناه بدتر می رود. به منظور خواب خوب ما دو پیدا grunner اساسی اول و سپس آن را حل کند. از آنجا که علاوه بر نارسایی کلیه، فشار زندگی، زندگی روزمره و عادت های غذایی کان också بی خوابی ناشی از، پس از شما ska تشخیص آن قبل از درمان دریافت کنید.

اگر آن را توسط برخی از عوامل غیر بیماری ناشی از، از آن خواهد grunner پزشکی با هم disapparelled. اما اگر آن است که توسط بیماری خود را ناشی از، آن را با کیفیت زندگی خود را تا حد زیادی کاهش می دهد، بنابراین توجه به آن را. چهار اصلی grunner DER کان علت بی خوابی، سام آپنه خواب سندرم خارش پوست پاهای بی قرار و کرامپهای عضلانی، همه آنها در عوارض استروژن وجود دارد، از نارسایی کلیه است. اگر می خواهید می توانید از آنها در خلاص شدن از شر، برای بار اول شما نیاز به دو درمان بیماری خود را.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان effektiv یخ در درمان نارسایی کلیه، آن را نه تنها förebygga کان و یا کاهش روند کلیه تعمیر کان också فیبروز عملکرد کلیه های آسیب دیده. با کمک آن، کان دریافت رایگان از بی خوابی و کیفیت زندگی خود را می تواند تا حد زیادی بهبود یافته است.

اگر بیماران با وضعیت مشابه هستند، کان ما ایمیل با اطلاعات دقیق خود، ما را به یک برنامه درمانی enligt تهویه خود را. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

بی خوابی به نارسایی کلیه: علل و درمان 



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، بی خوابی ناشی از نارسایی کلیه: علل و درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فقط 10 درصد عملکرد کلیه betyder آنچه که برای بیماری مزمن کلیوی بیماران (CKD)؟ این یک موضوع موضوع optaget بسیاری از مردم، بیمار سام و اعضای خانواده گناه و یا دوستان است.

10 درصد عملکرد کلیه betyder استروژن کلیوی بیمار آسیب دیده بسیار جدی هستند، فقط سمت چپ 10٪ از آن را کان normalt وجود دارد. Ifølge تشخیص، آن را به مرحله 5 CKD nemlig پایان مرحله بیماری کلیوی است. در این مرحله، بیماران دارای خطر جانی برای هر ساعت. اگر د کان درمان مناسب می کنید، د کان دیگر زندگی نمی کنند. بنابراین بیمار، مهم ترین چیزی که در این کنترل استروژن دوره بیماری و نه اجازه دهید آن را بدتر می رود، پس از آن شانس دو زنده ماندن وجود دارد.

برای مرحله 5 بیماران CKD، آن را بسیار سخت forbedre عملکرد کلیه گناه. معمولا، آنها دو دریافت دیالیز یا پیوند کلیه دو گناه را طولانی طول عمر. اما botheration از DEM دارای عوارض جانبی بسیاری، د کان این بیماری را از ریشه آن را درمان نیست. برای سام بیمار تحت دیالیز، عملکرد سینا کلیه از دست داده در آخرین کل و theyhave دو در دیالیز برای بقیه عمر سینا بستگی دارد. همانطور که برای سام بیمار پیوند دریافت کرده، سینا کان جدید کلیوی می رود به شکست دوباره، پس از آن، آنها نیاز به یکی دیگر صبر کنید.

بنابراین به عنوان یک بیمار با تنها 10 درصد عملکرد کلیه به دنبال دیگر درمان های جایگزین سام عوارض جانبی ندارد بسیاری از و می تواند توابع سینا کلیوی در برخی visse را بهبود بخشد. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی effektiv یخ درمانی توسط کارشناسان ما را اختراع کرد. با کمک از این درمان، بیماران بیشتر و بیشتر کان با این بیماری زندگی می کنند.

اگر شما هر گونه مشکلات در مورد CKD، کان چت با پزشکان آنلاین ما و یا پیام های ترک به ما. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

فقط 10 درصد عملکرد کلیه به این معناست چه برای بیماران CKD 



:: برچسب‌ها: CKD، 10 درصد عملکرد کلیه، فقط 10 درصد عملکرد کلیه به این معناست چه برای بیماران CKD ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

لذت Umbu یک بیمار از پاپوآ گینه نو، femal است، او در حال حاضر 61 ساله است.بیماری کلیه ناشی از grunner huvudsakligen پرنوشی، ادرار حدود 12 سال است. قبل از اینکه به بیمارستان ما آمد، او دیالیز برای 10 ماه بود. در 26 سپتامبر سال 2013، او را به بیمارستان ما برای اولین بار آمد. تشخیص به دیابت نوع 2، دیابت نفروپاتی V، کلیه کم خونی، کلیوی فشار خون بالا، هایپراوریسمیک، افزایش پتاسیم، دیابتی نوروپاتی محیطی و هیپرلیپیدمی.

درمان: درمان با همودیالیز منظم (روش های مختلف دیالیز، HFHD سام، HDF و فیلتر خون کنار تخت)، دهان و دندان چینی طب گیاهی، انما، پا حمام، فیزیوتراپی، طب سوزنی و فتیلهگذاری دو کاهش قند خون، چربی خون، فشار و اصلاح کم خونی خون غیره

پس از 68 روز درمان، اثر درمانی به شرح زیر است:

1 وضعیت عمومی: همانطور که روز اول او را به بیمارستان ما آمد، تمام بدن در ادم ناشی از دیالیز ناکافی محلی بود و وزن 93 کیلوگرم است، او حتی کان توسط خودش حرکت نمی کند. خواب آلودگی و با بینایی ضعیف. پس از یک هفته درمان، ادم disappered و وزن را به 77-78 کیلوگرم. او کان حرکت های خود و داشتن خلق و خوی بهتر، او حتی روزنامه خواندن کان.

2 تغییرات شاخص آزمایشگاهی: فراز سطح کراتینین از 773 دو 275. هموگلوبین از 92 گرم / L از دو 126 گرم / L افزایش می یابد. قند ادرار 3 + به نوبه خود دو قند ادرار -. پروتئین ادرار 3 + به نوبه خود به 4 +؛ قند خون قبل از شام از 9 11mmol / L به نوبه خود دو 6mmol / L، بعد از شام از 15mmol / L دو 7mmol / L؛ 24 ساعت پروتئین ادرار را از 5.47 دو 1.39g/24h

از اطلاعات فوق ما کان SE thatthis بیمار با درمان بهتر، اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد دیابتی نفروپاتی روش کلیه Anemiacure V و​​، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

دیابتی نفروپاتی V با کلیه کم خونی: بیمار باید چه کار 



:: برچسب‌ها: دیابتی نفروپاتی V، کم خونی کلیوی، دیابتی نفروپاتی V با کم خونی کلیوی: بیمار باید چه کار ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به طور کلی، پیوند کلیه بهترین روش موثر برای بیماری های کلیه درمان است. اما بیماری دوز هنوز هم بعد از عمل بیمار نارسایی کلیه وجود دارد؟

همانطور که همه ما می دانیم پیوند کلیه یک نوع عمل است که کلیه بهداشتی جدید را به بیماران بدن را به جای یکی از آسیب دیده است. پس از عمل، بیمار می تواند از بیماری اصلی شر و عوارض ناشی از نارسایی کلیه است. بنابراین بیماران می توانند به زندگی اجتماعی عقب و مانند یک فرد عادی زندگی می کنند. کیفیت زندگی خود را بالاتر از بیمارانی که دیالیز می باشد. اما وجود دارد بسیاری از عوارض بعد از عمل، و برخی از بیماران ممکن است دوباره به نارسایی کلیه قرار می گیرند و آنها نیاز به یکی دیگر از کلیه جدید صبر کنید. بنابراین بهترین انتخاب برای بیماران است که برای درمان بیماری پیش از این، قبل از آن بهتر است. اما شما نیز باید درمان مناسب، در غیر این صورت، شما هم درمان در حال دست و بدتر خواهد شد بیماری خود را می رود.

پس از سالها تحقیق و تجربه بالینی، کارشناسان بیمارستان ما ابداع درمان های جدید است که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. این ثابت شده است که درمان موثر در بیماری های کلیه درمان. با کمک آن، بیشتر و بیشتر بیماران جلوگیری کرده و یا حداقل کاهش روند فیبروز کلیوی. اما بیمار متفاوت است وضعیت، بیماری های مختلف، بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که اگر آن را مناسب برای شما می باشد، شما می توانید ما را با اطلاعات جزئیات خود را مانند نام، سن، جنس، سابقه بیماری و گزارش تست و غیره. ما آن را برای تجزیه و تحلیل خواهد شد ایمیل شما و ایجاد یک برنامه درمانی برای شما.

برای اطلاعات بیشتر، شما می توانید با کارشناسان آنلاین ما چت و یا پیام های ترک به ما. ما در اسرع وقت به شما پاسخ داده خواهد شد. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

بیماری دوز هنوز هم بعد از پیوند برای بیماران نارسایی کلیه وجود دارد



:: برچسب‌ها: پیوند کلیه، نارسایی کلیه، بیماری دوز هنوز هم بعد از پیوند برای بیماران نارسایی کلیه وجود دارد ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بسیار دشوار است برای تعمیر پس از عملکرد کلیه های شما آسیب دیده است، اما این به این معنی نیست هیچ شانسی برای به دست آوردن بهبودی وجود دارد. آیا می توانم مرحله 3 بیماری مزمن کلیه (CKD) بیمار با 35 درصد عملکرد کلیه معکوس شود؟ بیماران مبتلا به این وضعیت چه باید بکنیم؟

همانطور که همه ما می دانیم CKD می توان به پنج مرحله تقسیم شده است، دو مرحله اول با آسیب کمی کلیوی. در این دو مرحله بیش از 60٪ کلیوی وجود دارد می تواند به طور معمول کار می کنند، چند و یا بدون نشانه های آشکار وجود دارد، بنابراین اگر بیماران می توانند درمان مناسب در زمان، پیشرفت فیبروز کلیوی می تواند متوقف شود و یا کندتر است. در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، عملکرد کلیه خود را تا حد متوسط ​​آسیب دیده است، فقط سمت چپ 59٪ و یا عملکرد کلیه و حتی پایین تر می تواند موثر کار می کنند وجود دارد. در این مرحله، اگر بیمار می تواند با توجه به رژیم غذایی خود را با توجه به پزشکان ساخت و ساز خود را پرداخت و انجام کارهای است، هنوز هم وجود دارد می تواند معکوس شود و یا حداقل کاهش روند فیبروز کلیوی. اگر بیماری خود را نمی تواند به خوبی کنترل، ممکن است به مرحله 4 یا 5 قرار می گیرند، عملکرد کلیه را پایین تر از 30 درصد، که به معنی کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است. در این دو مرحله غیر ممکن است به معکوس، بنابراین نکته مهم این است سعی کنید بهترین خود را به کنترل بیماری و با آن زندگی می کنند.

از اطلاعات فوق، ما می دانیم که مرحله 3 CKD مرحله بسیار حیاتی است، اگر شما می توانید اقدامات بلافاصله، احتمال متوقف شود وجود دارد. اما 35 درصد عملکرد کلیه آسان برای به مرحله 4 سقوط است، بنابراین شما باید توجه دقیق به آن پرداخت. آیا تصمیم گیری های خودتان را ندارد، شما باید حفظ ارتباط با دکتر خود. اگر شما مشکلات را داشته باشد، شما همچنین می توانید از پزشکان آنلاین ما مشورت کنید. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می توانم با 35 درصد عملکرد کلیه مرحله 3 CKD بیمار معکوس شود



:: برچسب‌ها: مرحله 3 CKD، 35 درصد عملکرد کلیه، آیا می توانم مرحله 3 CKD بیمار با 35 درصد عملکرد کلیه معکوس شود ,
:: بازدید از این مطلب : 471
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم دیالیز یکی از درمان شایع ترین مرحله 4 CKD است، برای بیمارانی که دیالیز می شوند، آنها می خواهند بدانند که اگر آن را به طول عمر آنها را کوتاه کند.

امید به زندگی از بیماری کلیه بستگی به عوامل بسیاری، از جمله مرحله از بیماری، سطح عمومی بیمار از سلامتی و سن، و چه نوع از درمان بیمار دریافت می کند. این مهم است که وزن با کیفیت از مسائل زندگی و همچنین، به عنوان یک بیمار ممکن است چهار سال با یکی از درمان و دو با یکی دیگر زندگی می کنند، اما می تواند کیفیت بهتر زندگی را با پیش آگهی کوتاه تر.

بیماری مزمن کلیه را می توان به پنج مرحله، بین یک، به صورت حداقل شدید، و پنج، شدید ترین تقسیم شده است. این در طول زمان توسعه و نشان دهنده شکست آهسته از اندام. با وضعیت بحرانی، پیش آگهی می تواند بسیار خوب است در صورتی که بیمار مراقبت های حمایتی می شود. دیالیز ممکن است لازم باشد به سر می برد برای کلیه ها در ابتدا و بیمار می تواند به بهبودی کامل می کند. بیماری های مزمن شامل آسیب دائمی و هم سخت باشد به درمان می شود. اما بدون توجه به آنچه، می تواند به بیمار کمک کند تا طولانی تر طول عمر خود را به جای که کوتاه کند.

این شاید یک چیز ترسناک برای برخی از بیماران، هر چند کسانی که امید به زندگی با کمک دیالیز گسترش داده اند وجود دارد. اما آنها تا به حال به آن را سه بار در هفته، و آنها نمی خواهند به انجام این کار برای همیشه لطفا برای. به طوری که آنها امیدوار باشیم که یک اهدا کننده مناسب کلیه می تواند برای آنها در بر داشت. متاسفانه، برخی از بیماران می تواند این فرصت را به دلایل بسیاری می کنید، مانند شرط اضافه وزن یا بیماری. از آنجا که پزشکان می خواهید را به اندام به افرادی که بهترین شانس زنده ماندن.

از اطلاعات فوق، ما می دانیم که دیالیز خواهد عمر 4 نفر CKD به جای کوتاه شدن مرحله طولانی تر است، اما بهترین درمان برای آنها مناسب نیست. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در درمان CKD، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا دیالیز به کوتاه شدن طول عمر از مرحله بیمار 4 CKD



:: برچسب‌ها: مرحله 4، مرحله CKD، دیالیز، آیا دیالیز به کوتاه شدن طول عمر از مرحله 4 CKD بیمار ,
:: بازدید از این مطلب : 774
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

در زیر برخی از اطلاعات را جمع آوری کردم در مورد چه مقدار قهوه می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه در صورتی که در دیالیز می باشد. به امید آنها می تواند به شما کمک کند.

مورد 1 در حال حاضر این یکی از من علاقه مند شوید .. مادر من (همراه با هر کس دیگری در ESRF) که من صحبت کردم که به طور خاص بوده است گفت که قهوه می نوشند نیستم است.

این یکی از چیزهایی که مادر نتواند بیشتر است! و او تنها نوشید فوری!

من به دنبال بیشتر به این یکی!

مورد 2. من فقط می تواند نوشیدنی بدون کافئین، که من به کافئین به شدت پاسخ، و جفت من (فشار خون) شاخه up.I ام فقط گفته شده که قهوه واقعی از پتاسیم بالاتر از طریق مسنجر است. اما فوری است، بدتر از هر نوشیدنی دیگر.

مثال 3: در برخی از اطلاعات من در اینجا آن را می گوید من می توانم از یک فنجان قهوه صاف گاهی اوقات به عنوان آن را در بالا از پتاسیم است. اما من فقط به هر حال نوشیدنی های فوری. دوست دارم ساخت قهوه سرد، معتاد به مواد.

مورد 4. در واحد من بله آنها گفت: قهوه دارای K در آن است، اما آنها هرگز گفته است که انبوه K و یا هر چیز است. من یکی اسپرسو هر روز صبح روز هفته (شاید من باید کاهش؟؟) اما در واحد در D آنها را چای و قهوه .. و گاهی حتی به کافه بروید و خرید "واقعی" عذرخواهی barista ... اگر من ارائه برخی $ $ آنها را به من یک خرید بیش از حد (هر چند هر چند هفته من آنها را فریاد). البته در دستگاه بهترین زمان برای خوردن چایی و قهوه یا شکلات داغ، زیرا ماشین K در حالی که وجود دارد فیلتر است. به طور جدی من فکر می کنم یک قهوه کمی نمی تواند این باشد که بد است ... و یا می توانید آن را؟ من ممکن است قبل از خون بعد قطع کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد به K من (از آن شده است تا کمی).

از اطلاعات فوق، ما می توانید ببینید که به بیمارانی که دیالیز می باشد، شما بهتر است از خوردن قهوه، اگر شما به، شما بهتر است با دکتر خود قبل از شما را desision مشورت کنید.

برای اطلاعات بیشتر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چه مقدار قهوه بیماران می توانند با نارسایی کلیه داشته اند اگر در دیالیز می باشد



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، دیالیز، چه مقدار قهوه می تواند با نارسایی کلیه بیمار که اگر من در دیالیز هستم ,
:: بازدید از این مطلب : 673
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

تیما KAEYO بیماران از پاپوآ گینه نو است، به شرح زیر می باشد برخی اطلاعات در مورد او.

نام: تیما Kaeyo

سن: 59

جنس: مرد

ملیت: گینه نو

بیماری تاریخچه: پروتئینوری 5 سال، کراتینین افزایش یافته است 3 ماه پیش، در دیالیز 2 ماه

در تاریخ 16 آوریل 2013 به بیمارستان ما برای اولین بار آمد.

درمان: دهان و دندان طب چینی درمانی، انما، پا حمام، فیزیوتراپی، EPO، اصلاح کم خونی، درمان دیورتیک. در ترکیب با تصفیه خون، با استفاده از روش های مختلف از همودیالیز، مثل دیالیز خون، فیلتراسیون همودیالیز، خونرسانی به حذف مولکول های مختلف در بدن از سموم.

پس از دو ماه درمان، موثر است به شرح زیر است:

در بیماران مبتلا به زادگاه خود می تواند دیالیز به طور منظم می کنید. در بیمارستان ما، در آغاز او به دیالیز از هر روز دیگر به هر سه روز یک بار دریافت می کنند. به مه 29 نوبه خود به یک بار در هر چهار روز، در تاریخ 3 ژوئن توقف دیالیز.

حجم ادرار: در آغاز، حجم ادرار می کند 100 میلی لیتر در هر روز تجاوز نمی کند. پس از یک دوره طولانی درمان طب سوزنی، در حال حاضر تا 1200 میلی لیتر از ادرار، به طور متوسط ​​حدود 800 میلی لیتر / روز.

هموگلوبین: می رود از به 111g / L به 115g / L.

وضعیت جسمی کلی: در آغاز، او حتی نمی تواند توسط خود کار می کنند، باید به پرستاران یا اعضای خانواده به منظور بالا بردن او را تا. حالا او می تواند به پارک آب با خستگی راه رفتن، چهره و حالت روانی به میزان قابل توجهی بهتر از قبل.

2013/09/22 گزارش بازرسی: 170umol کراتینین / L.

پس از بازگشت به خانه سطح کراتینین 116umol / L. است

پروتئین ادرار 24 ساعته: 3.83g/24h، 10-14:1.25 g/24h، 10-24:0.91 g/24h

پس از بازگشت به خانه پروتئین ادرار 24 ساعته 0.30g/24h است

از اطلاعات فوق، ما می دانیم که پزشکی درمان خوراکی چینی برای بیماران مبتلا به 1142 umol / l مفید است. اگر شما می توانید درمان را در زمان دریافت، بیماری خود را می تواند به خوبی کنترل می شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دهان و دندان پزشکی درمانی چینی، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا پزشکی درمان خوراکی چینی مفید برای بیماران با کراتینین 1142 umol / l



:: برچسب‌ها: http://sjzkidneyhospital , com/patient-story/249 , html ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

745umol کراتینین / L (8.4mg/dl) به معنی چیزی است که برای بیماری مزمن کلیوی (CKD)؟ این یک موضوع داغ در میان بیمارانی که وضعیت مشابه است. آیا ممکن است برای بیماران به زندگی طولانی تر با این وضعیت وجود دارد؟

مشخص است که کلیه ما تابع جبرانی بسیار قوی، حتی باقی مانده 75٪ از عملکرد کلیه، آن را می توانید مثل حالت عادی کار می کنند. هنگامی که میزان فیلتراسیون گلومرولی کمتر از 50٪ از سطح طبیعی کراتینین سرم شروع به سرعت در حال افزایش است. بنابراین، هنگامی که کراتینین سرم به طور قابل توجهی بالاتر از نرمال، این بدان معناست که عملکرد کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است.

همانطور که همه ما می دانیم CKD می توان به پنج مرحله تقسیم می شود، کراتینین 8.4 بدان معناست که شما در مرحله 5 CKD که به عنوان پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) شناخته شده است. این بسیار سخت است که به درمان، بیماران باید در هر زمان تهدید کننده زندگی. بنابراین، در این مرحله، نکته مهم این است که برای کنترل این بیماری و نه اجازه دهید آن را بدتر می رود، سپس شما می توانید اقدامات آن را درمان کنند. این غیر ممکن است برای درمان آن اما این معنا نیست که شما نمی توانید با آن زندگی می کنند. اگر شما می توانید درمان درست را در زمان دریافت کنید، پس از آن کیفیت زندگی خود را می توانید تا حد زیادی بهبود یافته است. آیا رفتن به یک بیمارستان معمولی و قبل از درمان دکتر خود مشورت کنید، چرا که اگر شما این فرصت را از دست ندهید، شما ممکن است هرگز فرصت دیگری بیشتر است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان موثر برای درمان CKD است، آن را نه تنها می تواند در پیشگیری یا آهسته تر روند بیماری، اما همچنین می تواند به بافت کلیه آسیب دیده را ترمیم. با کمک آن، بیماران بیشتر و بیشتر می توانید از دیالیز خلاص شوید و یا کاهش بار آن است. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آن، شما می توانید با پزشکان آنلاین ما چت یا ایمیل با ما. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

745umol کراتینین / l یعنی چه برای CKD 5 بیمار 



:: برچسب‌ها: 745umol کراتینین / l، CKD 5، کراتینین 745umol / L یعنی چه برای CKD 5 بیمار ,
:: بازدید از این مطلب : 657
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس توان با درمان گیاهی معکوس؟ قبل از اینکه شما این پاسخ را دریافت کنید، شما نیاز به یادگیری چیزی در مورد این بیماری است.

نفریت لوپوس یک بیماری اولیه نیست، آن است که توسط لوپوس (SLE) ایجاد می شود. از نام آن، ما می توانیم می دانیم که این یک بیماری است که به سرعت می آید و توسعه بسیار سریع است. نفریت لوپوس اتفاق می افتد زمانی که لوپوس شامل کلیه. این یک بیماری خود ایمنی است، مبتلا به لوپوس، سیستم ایمنی بدن را هدف قرار بافتهای بدن خودش را دارد. اگر به خوبی کنترل نمی شود، ممکن است به نارسایی کلیه منجر شود. اما اگر شما می تواند درمان مناسب را در زمان دریافت کنید، شما می توانید از آن اجتناب. متاسفانه، هنوز هم وجود دارد بسیاری از بیماران می تواند درمان مناسب برای همه نوع از دلایل می کنید. از آنجا که نشانه های آن همیشه چشمگیر نیست، بنابراین از آن آسان است نادیده گرفته می شود.

پس از سالها تحقیق و تجربه بالینی، در می یابیم که سلول های بنیادی و پلاسما فرز دو درمان های موثر برای درمان نفریت لوپوس می باشد. پس از این بیماری تحت کنترل، ما استفاده از برخی از Herbals چینی است که می تواند کمک به تحکیم اثر و کاهش میزان عود. برای اطلاعات بیشتر در مورد این دو درمان یا چینی گیاهان، شما می توانید از کارشناسان آنلاین ما مراجعه و یا پیام های ترک به ما، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

شش نوع مختلف از نفریت لوپوس وجود دارد، بنابراین درمان به نوع نفریت لوپوس است. از آنجا که علائم و شدت از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد، درمان به صورت جداگانه طراحی شده برای دیدار با شرایط خاص شخص است. sjzkidneyhospital@hotmail.com: اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید ما را با جزئیات اطلاعات خود را از بیماری خود، مانند نام، سن، جنس، بیماری تاریخ و گزارش تست و غیره ایمیل به ما ایمیل بفرستید

 

می تواند بیمار مبتلا به نفریت لوپوس توان با درمان گیاهی معکوس 



:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس، درمان گیاهی، می تواند به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس توان با درمان گیاهی معکوس ,
:: بازدید از این مطلب : 712
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مشخص شده است که میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) یکی از شاخص های مهم برای ارزیابی عملکرد کلیه است، بنابراین برای بیماران یکی از مشکل های مربوطه به سطح آن است. من به تازگی یک ایمیل از یک بیمار دریافت کرد، او یک بیماری مزمن کلیوی (CKD) 3 بیماران مبتلا به GFR 53 است و می خواهید بدانید این است که آن جدی است؟ باید CKD 3 بیمار با GFR از 53 مربوط می شود؟

آزمون عملکرد کلیه معمولا شامل نیتروژن اوره خون و آزمایش خون کراتینین، اما این دو شاخص تفاوت بسیار بزرگ در جمعیت های مختلف. بنابراین در حال حاضر به هنگام قضاوت بیماری کلیوی، اغلب میزان فیلتراسیون گلومرولی را به این روش به دلیل نسبتا صحبت کردن، این روش دقیق تر است.

GFR طبیعی باید بالاتر از 90ml/min، اگر GFR خود را به کمتر از 60 و بیش از بیش از 3 ماه، که به معنی شما ممکن است بیماری مزمن کلیه است. اگر میزان فیلتراسیون گلومرولی کمتر از 15 میلی لیتر / دقیقه، این بدان معناست که عملکرد کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است و شما ممکن است نیاز به دریافت دیالیز. البته، آیا دیالیز نیاز است یا نه، باید با وضعیت عملی جامع بالینی ترکیب.

بیمار مبتلا به CKD 3 و GFR 53 باید با توجه به آن پرداخت، چرا که این مرحله یک مرحله بسیار حیاتی است. اگر شما می توانید درمان مناسب در زمان، یک فرصت برای دریافت معکوس، اگر نه، بیماری خود را ممکن است به نارسایی کلیه قرار می گیرند وجود دارد و آن را بسیار سخت به درمان می شود. بنابراین آن را نادیده بگیرد، حتی هیچ علامت آشکاری وجود دارد. البته، شما همچنین باید در مورد آن نگران نباشید، شما فقط نیاز به نگه داشتن یک نگرش مثبت و همکاری با دکتر خود، من مطمئن هستم که شما بهتر می توانید دریافت کنید.

علاوه بر این، یک عادت زندگی سالم و رژیم غذایی مناسب نیز برای سلامتی شما مهم هستند. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و یا از روش های درمان آن، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

باید CKD 3 بیمار با GFR از 53 نگران



:: برچسب‌ها: مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، GFR 53، باید CKD 3 بیمار با GFR از 53 نگران ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم در مرحله بیمار 3 بیماری مزمن کلیه (CKD) با تصفیه گلومرولی (GFR) 53 معکوس؟ این بافت شایع ترین بیماری که در وضعیت مشابه می باشد. اگر شما میخواهید بدانید که این پاسخ، شما باید بدانید که روشن GFR 53 وسیله ای برای بیمار است.

فرد مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است آسیب کلیه با کاهش متوسط ​​در میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) از 30-59ml/min. GFR 53 به معنی عملکرد کلیه خود را تا حد متوسط ​​آسیب دیده شده و در آنجا باقی مانده 53٪ از آن را به طور معمول می تواند کار کند. پس از آن نسبتا آسان به از طریق یک درمان کارآمد است معکوس شود. اما متاسفانه، بسیاری از بیماران از دست رفته در زمان درمان مناسب و به نارسایی کلیه قرار می گیرند. از آنجا که در این مرحله شما ممکن است احساس ناراحت کننده، اما آن را بسیار واضح و آشکار نیست، بنابراین شما ممکن است آن را ارزش ندارد. پس از شما آن را پیدا کنید، دیگر خیلی دیر شد و شما ممکن است از شانس گرفتن معکوس را از دست ندهید. بنابراین توجه به جزئیات زندگی خود را، هر زمان که شما احساس بد، شما باید به بیمارستان بروید یا بلافاصله با دکتر خود مشورت کنید.

عوامل بسیاری می تواند پیش آگهی در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه تحت تاثیر قرار دهد وجود دارد اما اگر می خواهید از این بیماری معکوس، شما نیاز به درمان مناسب در زمان. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان اثر درمانی در بیماری مزمن کلیه است، این روش درمانی جدید توسط کارشناسان ما پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی ساخته شده است. با کمک آن، بیماران بیشتر و بیشتر کنید از مرحله 3 CKD معکوس شود.

اگر شما علاقه مند به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و یا سوال دیگری در مورد درمان مرحله 3 CKD، شما می توانید پیام را ترک کنند و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می توانم در مرحله بیمار 3 CKD با GFR 53 معکوس



:: برچسب‌ها: مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، GFR 53، می تواند بیمار را در مرحله 3 CKD با GFR 53 معکوس ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین می تواند شرایط عملکرد کلیه در برخی خاصی را منعکس کند. آیا آن بسیار جدی برای بیماری مزمن کلیه (CKD) بیمار با کراتینین 3.5؟

همانطور که همه ما می دانیم که کراتینین یکی از سموم تولید شده توسط عضلات و به طور عمده توسط کلیه حذف شده است، بعد از بسیاری از جنبش و یا غذا خوردن مقدار زیادی از گوشت را در سطح آن را افزایش دهد. اگر در این مورد کراتینین کمی بالاتر از سطح طبیعی، شما نیاز به نگرانی در مورد آن، به دلیل آن را به حالت عادی پس بود که شما شاخص رژیم غذایی خود را تنظیم کنید. اما اگر کراتینین شما تا 3.5، شما باید با توجه به آن، این است که منظور شما در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه می باشد. این مرحله یک مرحله بسیار حیاتی بیمار است، اگر شما می توانید درمان مناسب در زمان، شما ممکن است معکوس شود، اگر نه، بدتر خواهد شد بیماری خود را می رود.

اما بسیاری عوامل می توانند کراتینین را افزایش می دهد القاء وجود دارد، بنابراین قبل از درمان، شما نیاز به تشخیص آن است. اگر آن است که توسط عفونت و یا برخی عوامل دیگر بیماری های غیر، همراه با دلایل ناپدید می شوند ایجاد می شود آن را به سطح اصلی در یک زمان کوتاه به. اگر آن را توسط بیماری ناشی از، شما باید به یکی از بیمارستان های طبیعی، و برای برخی از توصیه های خوب دکتر خود مشورت کنید. یا شما می توانید از کارشناسان آنلاین ما مشورت، آنها به شما در اسرع وقت پاسخ دهید.

از اطلاعات فوق، شما می دانید که کراتینین 3.5 ممکن است بسیار جدی است اما برای بیماران CKD بسیار مهم است. بنابراین آن را نادیده بگیرد، حتی هیچ علامت آشکاری وجود دارد. اگر شما از دست زمان درمان مناسب، سپس آن را ممکن است به نارسایی کلیه قرار می گیرند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد CKD و یا درمان کراتینین 3.5، لطفا پیام های ترک و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا این بسیار جدی برای CKD 3 بیمار با کراتینین 3.5



:: برچسب‌ها: کراتینین 3 , 5، مرحله 3 CKD، آن است که بسیار جدی برای CKD 3 بیمار با کراتینین 3 , 5 ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بسیاری از بیماری مزمن کلیه انواع می تواند به نارسایی کلیه منجر شود، که یک روند در حال توسعه. در طی این فرایند، اگر شما می توانید به راهنمایی های زیر را هشدار می دهند، و سپس شما می توانید آن را کند می کند.

درمان protopathy در زمان: همه از این بیماری بدون توجه به ضایعه محلی یا بیماری به طور کلی می تواند عملکرد کلیه ها آسیب برساند، در گذشته وادار به نارسایی مزمن کلیه. بنابراین لازم است برای تشخیص این بیماری در زمان، اگر این protopathy را می توان درمان، عملکرد کلیه ممکن است بهبود یافته است.

هرگز سرد را نادیده گرفت: سرد یک بیماری به طور کلی، که می تواند ایمنی را کاهش می دهد و باعث عفونت است. گزارش شده است که 40٪ نفریت بدتر و بدتر فقط به خاطر اینکه بیماران سرما می خورد. بنابراین ما باید با توجه به سرما در زندگی روزمره ما پرداخت.

آیا بیش از نه کار: بیش از کار را به کلیه ما مضر است و می تواند حجم کار کلیه را افزایش می دهد، بنابراین شما باید به یک عادت زندگی سالم را تشکیل می دهند. وقتی که شما احساس خستگی، شما بهتر است استراحت است که می تواند کمک به عملکرد کلیه ما را دریافت کنید بهبود می یابند.

دکتر خود مشورت کنید قبل از مصرف دارو: بعضی از داروها می تواند کلیه ما آسیب می رساند، اگر شما آنها را به اشتباه، زندگی شما ممکن است در معرض خطر. بنابراین، هرگز تصمیم به خوردن هر گونه دارو توسط خودتان.

رژیم غذایی: رژیم غذایی نیز برای سلامتی ما بسیار مهم است، اگر شما یک رژیم غذایی مناسب، می تواند کمک به درمان بیماری خود را. بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، کمبود تغذیه، بنابراین ما باید رژیم غذایی ما برای دیدار با تقاضا از بدن ما را تنظیم کنید. سبزیجات و میوه های تازه می باشد بهترین انتخاب است.

بیمارستان را انتخاب کنید: شما مجبور به انتخاب یکی از بیمارستان های طبیعی که می تواند کیفیت درمان اطمینان.

در یک کلام، اگر می خواهید به سرعت پیشرفت نارسایی کلیه، شما باید نزدیک به راهنمایی بالا را دنبال کنید.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در بیماری های کلیه، لطفا با کارشناسان آنلاین ما مشورت به طور مستقیم، یا شما می توانید یک پیام را ترک کنند و یا ایمیل با ما برای اطلاعات بیشتر.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چگونه به کاهش پیشرفت نارسایی کلیه



:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، کاهش سرعت پیشرفت نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به طور کلی، نارسایی مزمن کلیه (CRF) بیماران بیشتر از عملکرد کلیه خود می دانم که از دست داده است و یا زودتر از دست خواهد رفت. به طوری که آنها به دیالیز را انتخاب کنید به عنوان روش درمان آنها، حتی پزشکان فکر می کنم تا، آنها نیز از این روش درمان به عنوان اولین انتخاب خود را توصیه کند. اما هر بیمار نیست کت و شلوار برای دیالیز، و حتی به شما دیالیزی شرایط، هنوز سوالات در آن وجود دارد، چگونه وجود دارد اغلب آنها نیاز به شرایط درمان و چه مدت می تواند یک بیمار پس از دیالیز زندگی می کنند.

بیماران نیاز به دیالیز 3 بار در هفته، 4-5 ساعت در هر زمان. هنگامی که CCR (کراتینین نرخ ترخیص کالا) کاهش به 10 ~ 12mL/min، شما باید برای شروع دیالیز. دیالیز می تواند کمک به کلیه به excret ضایعات و سموم اما cann't کلیه شما محافظت و یا تعمیر عملکرد کلیه های آسیب دیده. را که بیماری شما را بدتر کند، و عملکرد کلیه چپ خود را به تدریج از دست خواهد رفت. بنابراین شما مجبور به دیالیز وابسته به حفظ زندگی خود را.

سن: افراد 15-60 ساله مناسب برای این نوع از درمان است، اما به عنوان به روز رسانی تکنولوژی و ماشین آلات جدید به نظر می رسد، آن دسته از افرادی که بالای 70 سال سن نیز می باشد می تواند درمان خوبی دریافت کنید.

امید به زندگی: به منظور اطمینان از کیفیت بقا، بیماران باید مصرف پروتئین 1.0 ~ 1.2g و تغذیه به اندازه کافی به مید تقاضا از دیالیز.

میزان بقاء: 50٪ -80٪ ​​می تواند 5 سال زنده ماندن، 50٪ می تواند تا 10 سال زنده ماندن است.

به جز درمان های غربی، درمان چین نیز می توان در نارسایی مزمن کلیوی استفاده می شود و آن را بدون عوارض جانبی، چه چیزی بیشتر می تواند عملکرد کلیه آسیب دیده خود را تعمیر و محافظت از عملکرد کلیه چپ است.

آیا برخی از دانش مفید را یاد گرفته؟ اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد CFR یا دیالیز شما می توانید از پزشکان آنلاین ما بپرسید، یا شما می توانید با ما اگر شما مانند ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا دیالیز مناسب برای هر بیمار CRF و امید به زندگی پس از آن



:: برچسب‌ها: کلیه درمان شکست، آیا دیالیز مناسب برای هر CRF، امید به زندگی از دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به تازگی، من یک ایمیل از بیمار من دریافت کرد. او گفت که او باید بیماری کلیه IgA و 2CKD مرحله (بیماری مزمن کلیوی)، و او می خواهند بدانند که اگر او می تواند بهبود می یابند. من فکر می کنم این سوال نه تنها سوال خود، بسیاری از بیماران مبتلا به این نوع از بیماری می خواهید بدانید جواب این است. بنابراین، بعد من به شما این پاسخ را بدهد، من امیدوارم که آن را می تواند به شما کمک کند.

بیماری مزمن کلیه را می توان به 5stages تقسیم شده است، اگر شما در stage2 می باشد، که به معنی شما در مراحل اولیه CKD هستند. اگر شما می توانید درمان درست را در زمان دریافت کنید، شما قطعا می تواند از آن بهبود یافت.

درمان های غربی: Hormonotherapy می تواند در یک زمان کوتاه کار می کنند اما دارای عوارض جانبی و آسان به عود. در آغاز درمان شما نیاز به گرفتن دارو به اندازه کافی، پس از کاهش دارو به تدریج، و بالاتر از همه شما باید درمان را برای مدت طولانی نگه دارید. در همین حال، شما همچنین باید محبت جلوگیری از، کار را به مکان های عمومی که در آن بسیاری از مردم نیست. به صورت یک عادت زندگی سالم و جلوگیری از خسته می شوند.

چینی درمان پزشکی: داروهای چینی می تواند عملکرد کلیه های آسیب دیده ما تعمیر و هیچ عوارض جانبی. آنچه مهم تر است، می تواند بیماری خود را از ریشه آن را درمان کند. این نه تنها می تواند عملکرد کلیه محافظت می کند، اما همچنین می تواند بیماری را از گرفتن بدتر جلوگیری کند.

رژیم غذایی: شما نیاز به توجه به رژیم غذایی، رژیم غذایی مناسب می تواند به شما کمک کند برای درمان بیماری خود را. مواد غذایی پروتئین بالا ممکن است عملکرد کلیه شما آسیب برساند.

هنگامی که شما نفروپاتی IgA، انجام نمی شود می ترسم. کار درست را شما باید انجام دهید این است که یادگیری برخی از دانش از آن، از دکتر خود یا از راه های دیگر از جمله اطلاعات مربوط به جستجو در اینترنت. برو به بیمارستان نرمال و دریافت درمان مناسب در زمان.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا می خواهید برای دریافت اطلاعات بیشتر از نفروپاتی IgA، لطفا کارشناسان آنلاین ما مراجعه و یا ایمیل با ما، ما شما را در زمان پاسخ.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می توانم یک بیمار مبتلا به نفروپاتی IgA و Stage2 CKD دریافت بازیابی



:: برچسب‌ها: IgA در درمان، می تواند به بیماران مبتلا به IgA در گرفتن بهبود می یابند، مرحله 2CKD بیماران می توانند دریافت بازیابی ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گیاهان چینی جوهر فرهنگ سنتی چین است، آن را به خوبی در تمام جهان شناخته شده است. در روز های ما بیشتر و داروهای بیشتر چینی در درمان استفاده می شود، بیشتر و بیشتر مردم آن را برای آن به شدت در درمان disease.They کلیه نه تنها می تواند در مراحل اولیه درمان استفاده می شود، اما همچنین می تواند در پیشرفته استفاده موثر شرایط اند مرحله، حتی شما دیالیز را پذیرفته اند. همانطور که همه ما می دانیم داروهای هورمونی می تواند بیماری در یک زمان کوتاه درمان، اما آن را به بدن ما مضر است. گیاهان چینی متفاوت از داروهای هورمونی می باشد. این را می توان به طور گسترده ای استفاده می شود و هیچ عارضه جانبی.

کارشناسان می گوید: داروهای گیاهی چینی می تواند عملکرد کلیه های ما محافظت می کند اما می تواند توسط همه بیماران استفاده شود. اگر عملکرد کلیه چپ خود را بیش از 30٪ باشد، شما ممکن است بهترین شانس را برای درمان بهتر است از دست داد. اما این معنی نیست که شما cann't گیاهان بعد از اینکه شما شرایط dialysis.You فقط نیاز به ملاقات دو نقطه استفاده کنید: ادرار یا تخلیه بیشتر مایع از 1000ml های دیالیز و عملکرد کلیه چپ خود را کمتر از 30٪ است. اگر کلیه شما کار بیش از حد، و cann't به صورت عادی کار می کند، و سپس دیالیز انتخاب خوبی است. در طول دیالیز، شما همچنین می توانید گیاهان چینی است که می تواند در درمان عوارض و افزایش مقاومت در برابر بیماری است. پس از درمان، عملکرد کلیه خود را می توانید بهبود می یابند و به خوبی کار می کنند. در یک کلام، گیاهان می تواند به شما در روند درمان کل کمک کند. بنابراین، شما لازم نیست که در مورد آن نگران باشید، مهم نیست که شما در حال پذیرش دیالیز و یا آماده پذیرش دیالیز باشد.

شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد توابع طب چینی؟ خوب، من امیدوارم که Websit ما می تواند به شما کمک کند.

شما می توانید پیام های ترک یا به طور مستقیم مشورت کارشناسان آنلاین ما. اگر دوست دارید، شما همچنین می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

گیاهان چینی که یک بیمار به دیالیز می توانید برای بهبود عملکرد کلیه



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، گیاهان چینی، گیاهان چینی می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیه IgA به یک نوع بیماری سیستم ایمنی بدن است، اغلب در میان 16-35 سال افراد مسن رخ می دهد. اگر می خواهید برای درمان آن، شما باید بدانید که نشانه های آن را در پیشبرد. در حال حاضر، اجازه دهید ما را با هم یاد بگیرند.

نشانه های IgA در:

1.Blood ادرار: ادرار خون علائم اصلی آن است، تقریبا در 40-50٪ بیماران مبتلا به هماچوری آشکار است که می تواند توسط چشم ما دیده می شود ظاهر می شود.

2.Protienuria: به این معنی protiens را می توان در ادرار شما یافت نشد، اما این نوع از protienuria بدون علامت است.

سندرم 3.Nephrotic: می توان آن را توسط عوامل بسیاری ناشی از.

فشار خون 4.High

آسیب کلیه 5.Acute: آن را فقط در برخی از بیماران رخ داده است

نارسایی کلیه 6.Chronic

همانطور که می دانید نشانه های IgA نداشتند، اجازه دهید ما را ببینید که چگونه آن را درمان می کند.

درمان:

پزشکی غربی (که از طب سنتی چینی متمایز): جلوگیری از عفونت، داروهای کاهنده فشار خون، کنترل رژیم غذایی، نگه داشتن رژیم غذایی پروتئین کم، هورمون درمانی.

طب چینی: میکرو چینی پزشکی Osmothe، یک نوع از سلول های بنیادی است که می تواند تنزل و حذف پیچیده ایمنی، بالاتر از همه این یک درمان جدید است که محصول ترکیبی از طب غربی و طب چینی است. برای اثر قابل توجه آن، بیشتر و بیشتر مردم شروع به پذیرش آن است. و آن را متفاوت از طب غربی است، هیچ عوارض جانبی. چه بیشتر، از آن می توانید از بیماری را از ریشه آن خلاص شوید.

هم وجود دارد دیگر therapys جدید در مورد بیماری کلیه IgA نداشتند، اگر شما در آنها intrested با، شما می توانید مقالات مرتبط در websit ما را جستجو کنید. من امیدوارم که می تواند شما را برای درمان بیماری خود کمک کند.

اگر شما هنوز هم دیگر qustions داشته باشد، انجام مردد به پزشکان آنلاین ما بخواهید در هر زمان نیست. اگر دوست دارید شما می توانید ایمیل برای ما ارسال کنید، می توانید اطلاعات بیشتر از بیماری کلیه IgA را دریافت کنید.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

علائم و درمان های جدید بیماری کلیه و IgA



:: برچسب‌ها: IgA در درمان، علائم غلظت IgA، درمان جدید IgA در ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

معمولا بیماران از خوردن دارو برای کاهش سطح کراتینین بالا. و این قطعا می تواند سطح کراتینین کاهش در یک زمان کوتاه، اما اگر شما را متوقف خوردن آن، سطح کراتینین بلافاصله افزایش خواهد یافت و ممکن است بالا تر از قبل. پس از آن cann't مشکل از ریشه حل کند، بدتر بیشتر، از آن برای سلامتی ما مضر است. بعد، من شما را به روش میکرو چینی پزشکی Orymotherapy جدید، یک نوع درمان طب چینی است که بی ضرر به بدن ما و می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین به طور موثر معرفی.

میکرو Osmotherapy پزشکی طب چینی درمان با نام تجاری جدید است که در داروهای سنتی چینی گیاهی شده است. این یک ترکیب کاملی از اسانس از داروهای گیاهی و تکنولوژی مدرن است. از طریق تخریب، می تواند بافت های نکروتیک از بدن ما دفع می شود، محافظت از کلیه ما را از آسیب بیشتر است. همچنین می تواند به واحد های کلیه آسیب دیده ما تعمیر، ارائه تغذیه به اندازه کافی برای کلیه است. در یک کلام، می تواند محیط درونی کلیه را بهبود بخشد و بهبود عملکرد کلیه. در طول درمان شما باید با توجه به رژیم غذایی و خلق و خوی پرداخت، و انجام بهتر خود را برای محافظت از عملکرد کلیه خود را.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که از نزدیک با رژیم غذایی که کم چربی، کم پروتئین، سراشیبی یا نمای بام پایین مرتبط است. رژیم غذایی مناسب می تواند کمک به آن را به کار به طور موثر. حتی بیماری خود را درمان شده است، شما همچنین باید یک رژیم غذایی مناسب است که می تواند به شما کمک کند برای حفظ و سالم داشته باشد. علاوه بر رژیم غذایی، شما همچنین باید از مصرف الکل و تنباکو است که به بدن ما مضر هستند ترک، به خصوص، به کلیه ما.

بنابراین، به عنوان یک بیمار را در زمان مناسب و درمان مناسب بسیار مهم است. اگر می خواهید یک اثر بهتر درمانی، شما همچنین باید عادت دارند که زندگی سالم است.

در زمان ما، مردم بیشتر و بیشتر اثر درمانی قابل توجهی از طب گیاهی چینی به رسمیت شناخته اند. شما علاقه مند به آن هستند؟ خوب، شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد آن را در وب سایت ما یاد بگیرند. اگر شما هر گونه سوال، شما می توانید از کارشناسان آنلاین ما بپرسید، پیام های ترک و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چگونه می توان از طب چینی کاهش سطح کراتینین



:: برچسب‌ها: درمان CKD، چگونه برای کاهش سطح کراتینین، طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی دیابتی است آسان برای درمان نیست، و شما ممکن است بهترین زمان درمان از دست داده اگر شما روش درست را ندارد. معمولا، وقتی که پیشرفت بیماری به مرحله پیشرفته، بیماران به شرایط دیالیز یا پیوند کلیه. برای این دو روش، مقدار زیادی از پول هزینه، بسیاری از بیماران در مرحله میانی از درمان رها کردن. و برای این بیماران بخش، آنها ممکن است زندگی خود را با ناامیدی از دست داد. حتی بیماران اصرار دارند تا پایان درمان، اثر درمان را نمی توان تضمین شده است. به عنوان یک بیمار نفروپاتی دیابتی، شما باید می خواهند بدانند که اگر برخی از راه های دیگر برای بهبود عملکرد کلیه بدون دیالیز وجود دارد. جواب این است: بله، من می توانم به شما اطمینان دهم. آیا شما علاقه مند در این روش جدید؟ بله؟ OK، در کنار بیایید شروع به آن را یاد بگیریم با هم.

روش های درمان طب چینی از آخرین درمان های جدید برای بیماری کلیوی ناشی از دیابت، آنها می توانند به شما کمک کند برای جلوگیری از دیالیز در نفروپاتی دیابتی می باشد. هفت روش های درمانی است که داغ فشرده درمان، کامل حمام درمانی، فتیلهگذاری درمانی، پزشکی و درمان دهان و دندان چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان و انما درمان وجود دارد. تمام این روش ها در داروهای گیاهی چینی سنتی که از هزاران سال پیش است. آنها ترکیبی از جوهر گیاهی و مدرن و همچنین تکنولوژی بالا. و آنها می توانند از شر بیماری شما را از ریشه می کنید و به شما اجازه می دیالیز اجتناب کنند. نکته مهم این است که آنها می توانند واحد های کلیه آسیب دیده خود را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه است. این نوع درمان می تواند بدتر بیماری جلوگیری و آنها بی ضرر به کلیه های ما هستند.

مراحل مختلف نفروپاتی دیابتی استفاده از درمان های مختلف، بنابراین پزشکان درمان مناسب را برای شما انتخاب می کنید با توجه به مدرک خود را از بیماری است.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان های چینی، خوش آمدید به ما ایمیل و یا شما می توانید از پزشکان آنلاین ما به صورت رایگان مشورت کنید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چگونه به بهبود عملکرد کلیه بدون دیالیز در نفروپاتی دیابتی



:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی دیابتی، چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه، طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مواد غذایی نقش مهمی در زندگی روزمره ما بازی می کند، انسانی ما حتی نمی تواند بدون آن زندگی می کنند. بنابراین به عنوان یک بیمار، شما باید با توجه به رژیم غذایی خود پرداخت، اگر شما یک مناسب است که می تواند برای سلامت شما مفید باشد، در صورتی که به سلامت شما مضر خواهد بود. بعد من به شما برخی از راهنمایی رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفریت و مرحله 3 بیماری مزمن کلیه را.

هنگامی که شما را در برنامه رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفریت، شما باید با توجه به شرایط خود بیماری متفاوت است. اصول عبارتند از: در صورتی که فشار خون بالا، باید مصرف نمک از آنها را کنترل کند، اما اگر آنها ادم، شما باید آنها را به رژیم غذایی نمک رایگان. همانطور که برای تامین پروتئین، به منظور پاسخگویی به تقاضای تغذیه و نه اضافه بار به کلیه شما، به طور کلی شما باید تغذیه با توجه به نیاز عرضه و انتخاب غذاهای با پروتئین بالا مانند شیر، تخم مرغ، گوشت، و غیره اگر همراه با فشار خون بالا، یا بیماری خونی لیپوپروتئین بالا، باید اسید چرب اشباع و مصرف کلسترول را محدود کند. برای بیماران مبتلا به کم خونی، باید غذاهایی که غنی از پروتئین و آهن است، مانند کبد، کلیه ها، گوشت گاو، زرده تخم مرغ، سبز و سبزیجات و غیره را انتخاب کنید.

در یک کلام، به عنوان یک بیمار مبتلا به نفریت و مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، شما هرگز نباید جزئیات زندگی روزانه خود را نادیده بگیرد. برای بیمار متفاوت است شرایط مختلف آن، بنابراین شما باید رژیم غذایی خود را با توجه به شرایط خود به شما میدهد. شما، AOD بهتر تغذیه خود و یا پزشکان آنلاین ما قبل از تصمیم مشورت کنید.

اگر شما از مشکلات دیگر در مورد نفریت و بیماری مزمن کلیه، شما می توانید پیام را ترک کنند و یا به ما ایمیل با اطلاعات جزئیات خود، مانند نام، جنسیت، سن و بیماری های تاریخ، پس از تجزیه و تحلیل بیماری خود را، ما شما را با بهترین توصیه های مناسب پاسخ در اسرع وقت. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

نکات رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفریت و مرحله 3 بیماری مزمن کلیه



:: برچسب‌ها: نفریت، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، راهنمایی رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفریت و مرحله 3 بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ما می دانیم که دیالیز می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین، بنابراین برخی از بیماران در نظر گرفته شده است که سطح کراتینین کمتر بهتر از یک بالاتر است، آن درست است؟ آیا پایین کراتینین است، برای بیمارانی که دیالیز می باشد بهتر است؟ قبل از اینکه من به شما پاسخ دقیق بدهد، اجازه دهید، AOS در یک مورد با هم نگاه کنید.

آقای لی یک بیمار از شانگهای، مرد است، در حال حاضر او 33 ساله است. او اورمی حدود دو سال کردم و در دیالیز بوده است. 20 روز پیش سطح کراتینین خود را به بیش از 1000 (11.9) افزایش یافته است و در حال حاضر بعد از دیالیز را به 600 (7.1). او گفت که هیچ امیدی به زندگی می کنند وجود دارد، چرا که سطح کراتینین بیش از حد بالا است. اما او هنوز هم می خواهید بدانید که وجود دارد هر روش می تواند سطح کراتینین بالا را کاهش دهد. من می دانم که بسیاری از بیماران مانند او خواهد شد به نظر همان است، اما در اینجا من به تو نه بگویم. آیا وضعیت بیماری خود را تنها با سطح کراتینین قضاوت کرد، زمانی که شما وارد دیالیز به طور منظم، شاخص کراتینین تقریبا بی معنی است، نه پایین تر بهتر است. به خصوص شما 33 ساله است، از آن آسان است برای کاهش سطح بالای کراتینین. ممکن است سطح می تواند پایین تر در حال حاضر، اما دو روز بعد آن را دوباره افزایش می یابد. در طی این مدت، شما نیاز به یک نگرش مثبت و انجام کارهای با توجه به دکتر خود، AOS ساخت و سازه. و شما نیز باید با توجه به رژیم غذایی خود پرداخت، اگر شما احساس بهتر، شما همچنین باید ورزش را انجام دهید اما هرگز خود را خسته کند.

از مورد فوق، ما می توانیم می دانیم که سطح کراتینین است که کمتر برای بیمارانی که دیالیز می باشد بهتر است. بنابراین شما نیاز به نگرانی در مورد آن نیست، مهم ترین چیز برای شما در حال حاضر برای دریافت درمان مناسب. اگر شما میخواهید بدانید که اگر شما بر روی درمان مناسب است یا نه، شما می توانید ما را با مشخصات خود را ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا کاهش کراتینین است، بهتر است برای بیمارانی که دیالیز می باشد



:: برچسب‌ها: دیالیز، آیا پایین کراتینین است، بهتر است برای بیمارانی که دیالیز می باشد ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم که دیالیز می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین بالا، اما در طول دوره از آن بیماران دچار درد است. بنابراین برای برخی از بیماران می خواهند به آن را متوقف کند، اما امکان پذیر است؟ آیا می توانم به بیماران مبتلا به ESRD جلوگیری از دیالیز پس از فراز سطح کراتینین خود را به 1.8؟

پس از کلیه ما آسیب دیده، نمی تواند موثر کار می کنند، به طوری که سطح کراتینین را افزایش داد. این یکی از نشانه های بیماری کلیه است، اما می تواند درجه آسیب عملکرد کلیه reflet نیست. بنابراین پس از دیالیز، حتی سطح کراتینین را کاهش داده، آن معنا نیست که بیماری کلیوی را بهتر می رود. از آنجا که دیالیز می تواند فقط بخشی از عملکرد کلیه جایگزینی، می تواند کمک به تخلیه سموم از بدن بیمار اما می تواند بافت های آسیب دیده کلیه تعمیر نیست. اگر شما آن را متوقف کند، سطح کراتینین شما را افزایش می دهد دوباره. بنابراین شما باید شرایط را دوباره و دوباره.

اگر می خواهید به خلاص شدن از شر اگر آن را، شما باید برای پیدا کردن درمانی دیگری است که می تواند مفید باشد برای درمان بیماری خود را. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان موثر برای بیماری کلیه است، با کمک از آن را بیشتر و بیشتر بیماران شده است از آن خلاص شوید و یا حداقل کاهش بار آن است. پس بیشتر و بیشتر بیماران شروع به درخواست کمک از آن است. اما برای آن است که یک روش درمانی جدید است، پس از آن شده است به سراسر جهان گسترش یافته است. I هاپ می توان آن را توسط مردم در اطراف هر گوشه از جهان شناخته شده است و کمک به بیماران بیشتر رایگان از درد ناشی از بیماری کلیه است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد ESRD و روش درمان آن، مثل دیالیز و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، قابلی ندارد به مشورت پزشکان آنلاین ما و یا به ما ایمیل با اطلاعات در مورد جزئیات خودتان. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می توانم بیماران مبتلا به ESRD توقف دیالیز با کراتینین به سطح 1.8



:: برچسب‌ها: دیالیز، کراتینین به سطح 1 , 8، می تواند بیماران با ESRD توقف دیالیز با کراتینین به سطح 1 , 8 ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()