نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درد مفاصل در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه چگونه آن را درمان

در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، بیماران در کاهش آسیب کلیوی مرحله متوسط ​​هستند. درد مفاصل یکی از نشانه های آشکار در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است. با درد مفاصل، بسیاری از بیماران مشکل در راه رفتن. چگونه برای درمان درد مفاصل در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟

مقدمه مختصر از مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

بیماری مزمن کلیوی (CKD) اشاره به از دست رفتن تدریجی عملکرد کلیه. همانطور که بسیاری از مردم احساس می کنند هیچ چیز زمانی که آنها در مرحله 1 و مرحله 2 CKD CKD هستند، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است هشدار برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه. در این مرحله، بسیاری از علائم بالینی، که مردم را احساس ناراحت کننده وجود دارد.

دلایل برای درد مفاصل در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

کلیه است به برخی از درجه خاصی آسیب دیده است. تابع مهمترین کلیه تابع فیلتراسیون است. تابع فیلتراسیون است به حذف مواد زائد و سموم از بدن به صورت ادرار است. زباله و مواد سمی شامل کراتینین، BUN، اسید اوریک و غیره. اسید اوریک است از نزدیک با انجمن های درد مفاصل در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه. در اکثر موارد اسید اوریک است به خارج از بدن با کمک کلیه برداشته شود. در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، بیماران مشکل در از بین بردن اسید اوریک از بدن در نتیجه منجر به رسوب در ساختار مشترک است.

چگونه درد مفاصل در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟

herbals چینی طبیعی و ارزشمند هستند. آن را به عنوان معروف در درمان بیماری های کلیوی از دیدگاه ریشه است، بسیاری از بیماران دیوانه در مورد آن می باشد. داغ فشرده سازی درمانی اختراع پیشرفته ترین برای درمان بیماری کلیه در چین، که در نتیجه موفق از کارشناسان با تجربه است. داغ فشرده سازی درمانی است به حذف استاز در وهله اول و سپس آن را تعمیر آسیب کلیوی و بهبود عملکرد کلیه. به عنوان کلیه بهبود است، درد مفاصل در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه را می توان به تدریج خاطرات خود را زنده.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی نیاز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 2.28 با بیماری کلیه پلی کیستیک چگونه آن را درمان

کراتینین 2.28 با PKD چگونه آن را درمان کنیم؟ بیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال کلیوی خانواده است. اگر کسی در خانواده شما PKD، مردم دیگر در خانواده شما همه آنها به امکان دریافت این PKD. کراتینین است از نزدیک با بیماری کلیه پلی کیستیک همراه است.

کراتینین 2.28 با بیماری کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک می کند صدمه به کلیه رشد کیست. کیست رشد در شکل و مقدار. کیست که یک سلول اپیتلیال ساختار خاص است که دارای عملکرد بالا بردن سرعت رشد کیست در تعداد. در همین حال مایع کیست را به جریان در نتیجه باعث بزرگ شدن کیست. به عنوان کیست پر از مایع می شوند، فشار در منطقه کلیوی می شود به طور فزاینده افزایش می یابد.

کراتینین یک آینه برای انعکاس functions.Creatinine کلیه باقی مانده نشان می دهد آسیب 2.28 متوسط ​​کلیوی، که باعث می شود بسیاری از symptoms.Creatinine متمایز ضایعات سوخت و ساز بدن، که بستگی به کلیه آنها را دفع از بدن به صورت ادرار است. در حال حاضر کلیه چیزی اشتباه، تا که به اجازه دادن به آنها در بدن ما سپرده. بدون درمان به موقع، کراتینین به گردش در اوردن با خون خواهد بود و ممکن است به هر ارگان در بدن ما در نتیجه منجر به عوارض جدی آسیب برساند.

چگونه برای درمان PKD با کراتینین 2.28؟

داغ فشرده سازی درمانی بر اساس داروهای چینی است. داروهای چینی معروف در درمان بیماری های کلیوی در سراسر جهان می باشد. herbals چینی قیمتی و طبیعی است. چه چیزی بیشتر، آن را تا جانبی کمتری effects.The روش ساده است.

ما نیاز به پیدا کردن BL 23 نقاط در وهله اول. این دسترسی ویژه ای برای داروهای فعال چینی است که با پیشرفته ترین تکنولوژی پردازش شده است. آن را در کلیه به طور مستقیم به این ترتیب کاهش کیست و ستم به رشد مجدد کیست کار می کند. در پایان، آن را نیز آسیب تعمیرات کلیه و بازیابی توابع کلیوی.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

تنگی نفس در مرحله 5 CKD چگونه آن را درمان

تنگی نفس در مرحله 5 CKD چگونه آن را درمان کنیم؟ بیماری مزمن کلیه را می توان به 5 مرحله تقسیم در مرحله 5 CKD، مقدار ضایعات و مواد سمی در بدن ما است. بسیاری از عوارض شروع به ظاهر می شود. با عوارض بیش از حد بسیاری، درمان روی حیله و تزویر است. تنگی نفس علامت عوارض است.

تنگی نفس در مرحله 5 CKD چگونه اتفاق می افتد؟

مرحله 5 CKD مرحله جدی و پیشرفته است. به عنوان کلیه می شود به تدریج آسیب دیده، مواد سمی ساخت تا در بدن ما است. گردش خون در بدن ما، بنابراین انجام ضایعات و سموم. زمانی که آنها به منطقه قلب آسیب بزند، تنگی نفس در مرحله 5 CKD ایجاد می شود. این خطرناک است برای بیماران به ادامه شرایط دیالیز در این شرایط. بیماران احساس به هوا کمتر، که باعث می شود احساس کشنده است.

در این مرحله، درمان نیاز به طولانی امید به زندگی بیمار است.

چگونه برای درمان تنگی نفس در مرحله 5 CKD؟

همانطور که همه ما می دانیم، بسیاری از مواد زائد و سموم در خون ما برای بیماران CKD مرحله 5 وجود دارد. ما نیاز به آنها را حذف کنید به خارج از بدن در نتیجه جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه و جلوگیری از عوارض دیگر است. تصفیه خون با پیشرفته ترین تکنولوژی در جهان است. آنها در از بین بردن مواد زائد و سموم در اندازه های مختلف تمرکز می کنند. آنها عبارتند از تعویض پلاسما، جذب ایمنی، همودیالیز، hemofiltration و hemoperfusion. بنابراین تنگی نفس در مرحله 5 CKD خواهد شد به برخی درجه خاصی رها شوند.

داغ فشرده سازی درمانی

داروهای چینی نگه داشتن عادت به صورت خوراکی taking.However، فشرده گرم استراحت درمان این عادت. داغ فشرده سازی درمان می تواند به صورت خارجی استفاده می شود. با کمک دستگاه اسمز، طب چینی، فعال این نسخهها کار در کلیه بنابراین تعمیر آسیب کلیوی و دوره نقاهت بعد functions.Stage 5 نفر CKD کلیه یک امید به زندگی طولانی است.

اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا لازم برای بیمار مرحله 3 بیماری مزمن کلیه به روش سیستماتیک را

آیا این ضرورت برای آنها را به پیدا کردن راه حل جامع برای مرحله 3 نارسایی مزمن کلیه؟ نارسایی مزمن کلیه از دست دادن تدریجی functions.Compared کلیه با بیماری مزمن کلیه است، آن را جدی تر. در مرحله 3 نارسایی مزمن کلیه، بیماران از علائم رنج می برند مانند اغلب ادرار کردن، کم خونی و غیره در همین حال مرحله 3 نارسایی مزمن کلیه بهترین زمان برای کنترل پیشرفت نارسایی مزمن کلیه است. روش سیستماتیک لازم برای مرحله 3 بیماران مزمن نارسایی کلیه است.
مقدمه مختصر از مرحله 3 نارسایی مزمن کلیه
نارسایی مزمن کلیه است توسط بیماری های مختلف کلیوی مزمن که به ارمغان می آورد آسیب به نفرون کلیه به طور مداوم ایجاد می شود. نفرون کلیه باقی مانده نتواند به مواد زائد را برداشت خارج از بدن در قالب ادرار و حفظ توازن محیط پایدار در نتیجه منجر به رسوب مواد سمی، عدم تعادل الکترولیت و اختلال عملکرد کلیه محصولات مانند EPO و renine. در مرحله 3 نارسایی مزمن کلیه، ما آن را ازوتمی نفروپاتی تماس بگیرید. GFR در این مرحله بین 25٪ و 50٪. در جهت پیدا کردن راه حل های جامع، کارشناسان ما برای سال های سال بررسی شده است.
درمان منظم برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه چیست؟
پس از سال ها تحقیق و تجربه تجمع، بیمارستان ما تجربه مراحل مقدار از تحقیقات، شامل مصرف دارو به صورت خوراکی چینی، داغ فشرده سازی درمانی، دارو حمام، چرخه درمان با طب چینی، و غیره، و شامل مقدار زیادی از تجربه گرانبها در TCM درمان است. به تدریج، ما هفت درمان TCM از درمان های متعدد انتخاب شده به آنها را ترکیب کلی نگر، و مجموعه ای از درمان جامع از TCM شکل گرفته است.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان منظم و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یا درمانی جدید وجود دارد برای بزرگ شدن کیست های کلیه

آیا درمانی جدید برای کیست های کلیه بزرگ وجود دارد؟ با تورم تدریجی از کیست، عملکرد کلیه به تدریج کاهش خواهد یافت، اگر درمان نشود، بیمار درد بیشتری رنج می برند. در زمینه های پزشکی غربی است که هنوز هیچ روش موثر برای کنترل رشد کیست جز عمل وجود دارد. اما خوشبختانه، کارشناسان نشان داده است یک راه جدید، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است، آن را برای درمان کیست کلیه بزرگ مفید است.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان کیست کلیه؟
برای این مشکل، ما پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به تصویب رسید به کوچک شدن این کیست ها و جلوگیری از آنها بیشتر تورم است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترویج کیست مایع filtrating را به این شریان وابران، و سپس مایع کیست را با گردش خون گرفته شده است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان طبیعی گیاهی در طحالی از کمر (منطقه کلیه) اعمال خارجی است. طب گیاهی است به ده هزارم اندازه اصلی آن را میکرونیزه. کیسه های گیاهی حاوی ده ها تن از داروهای گیاهی هستند که قبلا در penetrants خیس، و سپس قرار داده شده در قسمت پایین پشت. با کمک دستگاه اسمز، مواد موثر داروهای گیاهی را به کلیه ها از طریق کانال های اصلی و نفوذ می کنند. هیچ درد وجود دارد، و آن را مانند یک ماساژ می باشد. برای وضع موجود خود را، با درمان به موقع است که هنوز هم امید زیادی برای جلوگیری از کاهش بیشتر عملکرد کلیه برای پایان دادن به نارسایی کلیه مرحله وجود دارد.
در یک کلام، با کمک از این درمان، بیمار با کیست بزرگ کلیه می تواند یک فرصت برای مانند یک فرد عادی زندگی می کنند دریافت کنید. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان کیست کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علائم تنفسی در نارسایی کلیه چگونه آن را درمان

علایم تنفسی در نارسایی کلیوی چگونه آن را درمان کنیم؟ نارسایی مزمن کلیه جدی تر از بیماری مزمن کلیه است. عوارض بسیاری با توسعه نارسایی مزمن کلیه وجود دارد. علایم تنفسی یکی از عوارض، که تحت تاثیر قرار کیفیت زندگی به نارسایی کلیوی بیمار است.
چگونه نارسایی مزمن کلیه منجر به علایم تنفسی؟
نارسایی مزمن کلیه است آسیب جدی تر کلیوی، که باعث رسوب مواد سمی در بدن ما است. هنگامی که این زباله و مواد سمی در بدن ما، آنها با خون گردش و ممکن است هر ارگان در بدن ما آسیب برساند. هنگامی که اندام تنفسی را درگیر، آه تنفسی شروع به توسعه.
علائم عبارتند از:
اورمی ریه، با پیشرفت نارسایی مزمن کلیه، بیماران شروع به سرفه و تنفس به سختی.
بیماری پلور ارومیه، نرخ وقوع بین 15٪ ~ 20٪ است. بیماران مشتاق به هوا هستند و از تب رنج می برند.
کلسیفیکاسیون ریه، نارسایی مزمن کلیه است که معمولا به کلسیفیکاسیون بافت نرم پیشرو، کبد ترین مکان است.
بیماران احساس ناراحت کننده با علائم تنفسی در نارسایی مزمن کلیه است.
چگونه برای درمان علایم تنفسی در نارسایی کلیه؟
داروهای چینی معروف در درمان بیماری های کلیوی است. داروهای چینی با دسترسی ویژه پردازش شده است. داروهای چینی پردازش به دو کیسه کوچک قرار داده است. ما نقاط خاص BL 23 طحالی. این دسترسی خاص برای نفوذ به کلیه increasingly.Hot فشرده سازی درمانی گسترش می یابد، رگهای خونی به ارائه خون و اکسیژن به اندازه کافی برای جلوگیری از نتیجه کلیه آسیب بیشتر کلیه است. داغ فشرده سازی درمانی دارای عملکرد ضد التهاب و ضد coagulation.Inflammation یک عامل تشدید شرایط کلیوی است. انعقاد عوارض دیگری است که معمولا در نارسایی مزمن کلیه اتفاق می افتد است. در همین حال درمان ما دارای عملکرد تنظیم سیستم خون و حذف استاز. با توابع بازیابی کلیوی، علائم برطرف خواهد شد.
اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان آنوریسم در بیماری کلیه پلی کیستیک

چگونه برای درمان آنوریسم در بیماری کلیه پلی کیستیک؟ بیماری کلیه پلی کیستیک بیماری کلیه ژنتیکی است، آن را با رشد کیست ایجاد می شود. آنوریسم شرایط جدی در PKD است، عمل جراحی برای بیماران مبتلا به PKD در چنین شرایطی توصیه نمی شود.
چگونه برای درمان آنوریسم در بیماری کلیه پلی کیستیک؟
Moxibustion درمان این بیماری می تواند توسط مراحل زیر درمان:
تنظیم چی سالم - تقویت چی سالم در بدن انسان
تقویت چی سالم با moxibustion
تنظیم چی و خون در کانالهای انرژی های moxibustion، و جریان چی و خون صاف، هماهنگ امعا و احشا، و مقوی است و متمرکز چی دفاعی. به این ترتیب، مقاومت بدن را می توان دوباره بازسازی شد. هدف درمانی حفظ چی سالم در بدن انسان و مقاومت در برابر حمله عوامل بیماری زا به دست میآید.
داروها در نقاط خاصی استفاده
استفاده از moxa ویژه در بیمارستان ما.
به طور عمده در نقاط نصف النهار کلیه، مثانه نصف النهار، نصف النهار طحال، نصف النهار معده، DU-عروقی (رگ فرماندار) و رن عروقی (رگ مفهوم) را انتخاب کنید.
نقاط غالبا استفاده می شود: Qihai (CV 6)، Guanyuan (CV 4)، Shenque (CV 8)، Xuehai (SP 10)، Zushanli (ST 36)، Taixi (KI 3)، Yongquan (KI 1)، Shenshu (BL 23 )، Pangguangshu (BL 28)، Shuifen (CV 9)، Shuidao (ST 28)، Sanjiaoshu (BL 22)، و غیره
حکومت:
استفاده از دو دوز دستور moxibustion پستها در طول روز. اضافه کردن رول moxa یا نخ moxa به پودر خاک برای moxibustion.
هر دو moxibustion دستی و تخت moxibustion هوشمند تمام اتوماتیک می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
دوره کوتاه درمان به مدت هفت روز، دوره های طولانی درمان به مدت 49 روز
اثرات کوتاه مدت:
افزایش مقاومت بدن، تسکین خستگی، افزایش اشتها، بهبود خواب،
افزایش hemachrome، افزایش ادرار
هشدارها:
اجتناب از سوختگی.
زخم شدن-moxibustion است مناسب برای استفاده نیست.
Moxibustion است مناسب برای معده خالی نیست.
در این روش درمانی غلط تشخیص برای زنان باردار است.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا PKD می توانید بسیاری از علائم را وادار به و چگونه آن را درمان

همسر من یک بیمار PKD است، دکتر گفت که در حال حاضر کلیه راست او در حال حاضر به دلیل منقبض اندازه کلیه کوچکتر تبدیل شد، و سطح کراتینین او بالا است و همچنین هموگلوبین کم است. من می خواهم بدانم که چرا PKD می تواند بسیاری از علائم القاء؟ آیا راهی برای درمان این بیماری وجود دارد؟
به همین دلیل PKD می تواند بسیاری از علائم القاء؟
کم خونی کلیوی، فشار خون بالا و اختلال الکترولیت مانند کم کلسیم و فسفر بالا: این شکست منجر شود کلیوی به کوچک از کلیه ها و عوارض مانند بود. علاوه بر این، کیست به آسیب عملکرد کلیه خود را ادامه خواهد داد. همه از اطلاعات نشان می دهد که وضعیت کنونی او در حال حاضر شدید بوده است. از آنجا که تنها در مرحله آخر بیماری کلیوی از عوارض آن رخ خواهد داد به طور عمده با کم خونی، نارسایی قلبی و پتاسیم بالا است.
چگونه برای درمان PKD؟
ما درمان جامع برای پرونده او استفاده خواهد کرد. در مرحله اول، او نیاز به نگه داشتن یک دولت خوب در رژیم غذایی روزانه، زندگی و همچنین خلق و خوی. در مرحله دوم، استفاده از برخی از داروها برای کمک به درمان، این داروها می تواند به او کمک کند کنترل و تسکین آن علائم. ثالثا، در حالی که پس از راه حل علائم، او نیاز به تنظیم ایمنی و آسیب دیده را ترمیم سلول های ذاتی کلیه خود را برای رسیدن به هدف از بازگرداندن عملکرد کلیه خود را به تدریج و بالا بردن حجم ادرار و همچنین ترویج جریان خون در کلیه ها او. فقط در این راه، بیماری کلیه خود را می توانید بازیابی به طور کامل دریافت کنید.
به طور کلی، درمان اصلی طب گیاهی چینی است و با طب غربی کمک کند. با کمک از این درمان، عملکرد کلیه تعمیر کردم و بعد از درمان طب گیاهی چینی خاص ما بهبود یافته است، به طوری که بیماری را می توان به تاخیر افتاد و بیمار ممکن است دیالیز، اجتناب کنند.
اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیه با کراتینین سطح 4.0 آیا آن جدی

بیماری های کلیوی با سطح کراتینین 4.0 آن است که جدی است؟ در واقع، کراتینین 4.0 است در مرحله 3 بیماری کلیه، و در این مرحله بیمار علائم بیماری را بیش رنج می برند. علاوه بر این، بدون کنترل خوب این بیماری را به مرحله 4 قرار می گیرند، حتی 5 به سرعت، به طوری که تقاضا بیمار به اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از بیماری بزرگ است.

چه کاری می تواند ما را از کراتینین 4.0 می دانید؟

کراتینین به عنوان یکی از شاخص های بیماری کلیه، می تواند به ما بگوید که چگونه جدی کلیه ها آسیب دیده اند. به طور کلی، سطح کراتینین افزایش خواهد یافت با توجه به کلیه جبرانی قوی، تنها پس از عملکرد کلیه است کمتر از 50٪ سطح کراتینین پس یک بار افزایش سطح کراتینین، این بدان معناست که کلیه حدودی آسیب دیده است افزایش خواهد یافت.

کراتینین 4.0 به ما می گوید این بیماری در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه و در آنجا به سمت چپ 50٪ کلیه ها می تواند به طور معمول کار می کنند.

چگونه به کاهش سطح کراتینین؟

از بالا ما می دانیم که سطح کراتینین بالا به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین تا زمانی که ما می توانیم بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و بهبود عملکرد کلیه، ما می توانیم سطح کراتینین تا حدی کاهش دهد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند بیمار کمک به کاهش سطح کراتینین بالا از طریق بهبود عملکرد کلیه است. با کمک این درمان، بیماران مبتلا به کراتینین 4.0 می تواند یک فرصت برای مانند یک فرد عادی زندگی کنند.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا واتساپ دکتر / وایبر ما در به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

عملکرد کلیه را می توان بازسازی بازگشت

دکتر، من می خواهم به دانستن می تواند عملکرد کلیه می شود بازسازی دوباره؟ نسبت من کردم تا سطح کراتینین بالا، شاید تا 7.8 و دکتر گفت عملکرد کلیه خود را در حال حاضر بسیار پایین است، و او ممکن است یک دیالیز برای زندگی بقیه اش تکیه می کنند. آیا این درست است؟ آیا شانس برای او برای بازسازی عملکرد کلیه خود وجود دارد؟

آیا شانس برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برای بازسازی عملکرد کلیه آنها وجود دارد؟

فرم سطح کراتینین خود ما می توانیم می دانیم که کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است، بنابراین کلیه هایش سخت می شود تعمیر به حالت عادی هستند، که است که می گویند او هیچ شانس زیادی برای بازسازی عملکرد کلیه را به عقب. اما خوشبختانه، برخی از درمان های منحصر به فرد می تواند کمک به او را به سطح کراتینین بالا را کاهش می دهد وجود دارد. علاوه بر این، او ممکن است فرصتی برای بهبود عملکرد کلیه خود را دریافت کنید.

دوز بیمار با سطح کراتینین بالا است در دیالیز تکیه می کنند؟

به طور کلی، برای شرایط نسبی خود، سطح کراتینین خود حدی زیاد است که دیالیز خواهد در خواست می شود است. با این حال، اگر او می تواند برخی از راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه خود را پیدا کنید، پس او می تواند سطح کراتینین بالا خود را کاهش و یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز.

چه نوع از درمان می تواند کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بهبود عملکرد کلیه خود را؟

میکرو چینی پزشکی گیاهان دارویی به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند کمک به بیمار عملکرد کلیه را بهبود بخشد. با کمک از این درمان، بیمار با بیماری کلیوی آسیب خفیف کلیوی می تواند یک شانس دوباره به زندگی عادی دریافت کنید. برای بیماران مبتلا به آسیب های جدی کلیه آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت بالا لذت ببرید.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا افراد به نفروپاتی IgA و چگونه آن را درمان

چرا افراد به نفروپاتی IgA و چگونه آن را درمان؟ IgA در یک نوع از نفریت گلومرولی اولیه مشخص شده توسط رسوب IgA به یا IgA در مناطق مزانژال گلومرولی است. سپرده در مناطق مزانژال گلومرولی، باعث واکنش التهابی، به طوری که سلول های messangial گلومرولی زخمی و خون و پروتئین از نشت به داخل ادرار.
چه پیشرفت بیشتر اگر بیمار نفروپاتی IgA را درمان موثر را دارد؟
به تدریج، واکنش التهابی خواهد فیبروز کلیوی (کراتینین افزایش خواهد یافت و عملکرد کلیه خواهد شد در این مرحله آسیب دیده)، سپس منجر به اسکلروز گلومرولی (این مرحله غیر قابل برگشت است)، تابع و سپس کل کلیه از دست داده باعث خواهد شد.
چرا تا این حد غلظت IgA، C3 در سلول های mesangial گلومرولی وجود دارد؟
نفروپاتی IgA یک بیماری سیستم ایمنی است. سیستم ایمنی بیمار، مختل شد در زمانی که بیمار به عفونت، سیستم ایمنی بدن نمی تواند به طور معمول کار می کنند، بیش از حد پیچیده ایمنی تولید می شود، مانند غلظت IgA، IgG و C3، این سفر پیچیده ایمنی در اطراف تمام بدن در امتداد جریان خون، هنگامی که از رسیدن به به کلیه ها، آنها در سلول های mesangial گلومرولی واریز باعث واکنش التهابی، فقط به عنوان مقدمه کنید.
چگونه برای درمان نفروپاتی IgA؟
درباره درمان، آن را شامل دو مرحله، ما باید سیستم ایمنی بدن اختلال از تولید پیچیده بیشتر ایمنی جلوگیری می کند. در همین حال، ما هم باید توقف و پاک کردن دور پیچیده ایمنی سپرده در منطقه mesangia گلومرولی. تا زمانی که دو مرحله انجام می شود، بیماری خود را درمان خواهد شد.
در اینجا، من توصیه Immountherapy و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به شما، با کمک از این دو درمان، نفروپاتی IgA می تواند به خوبی کنترل می شود. اگر بیمار به اندازه کافی خوش شانس است، آنها ممکن است فرصت آن را معکوس کنید.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیمار بیماری کلیه آسان است برای دریافت کم خونی و چگونه آن را درمان

چرا بیمار بیماری کلیوی آسان است برای دریافت کم خونی و چگونه آن را درمان؟ همانطور که همه ما می دانیم که بیماری کلیه خواهد شد بسیاری از علائم، از جمله کم خونی همراه است. کم خونی همیشه ضعف، خستگی، سرگیجه و غیره را، پس از آن اذیت مردم زیادی.
چرا بیمار بیماری کلیوی آسان است برای دریافت کم خونی؟
در واقع، کلیه های سالم می تواند یک نوع هورمون به نام EPO تولید کند. در شرایط راست، EPO می تواند مغز استخوان را تحریک به تولید سلول های قرمز خون. با این حال، به عنوان اختلال در کلیه ها می شوند، کمتر EPO توسط کلیه ها ترشح، در نتیجه منجر به کم خونی.
چگونه برای درمان کم خونی در بیماری های کلیوی؟
معمولا، دکتر برخی از داروهای تجویز یا توصیه برخی از مکمل به بیمار به عنوان آنها کم خونی است. پس از مصرف آن داروها و مکمل، کم خونی می تواند در حالی که رها، اما یک بار توقف بیمار مصرف آنها را اراده هموگلوبین به سطح پایین تر می رود دوباره. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی اگر شما می خواهید برای حل این مشکل شما باید سعی کنید آن را حل کند از ریشه آن است.
از بالا می توانیم بدانیم که کم خونی به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین بهترین راه موثری برای درمان کم خونی است برای تصحیح اختلال کلیوی است. است که می گویند تا زمانی که شما می توانید درمان برای اصلاح اختلال کلیوی سپس شما می توانید کم خونی به طور دائم حل پیدا کنید.
چه نوع از درمان می تواند کمک به بیمار به بیماری کلیوی می توانید از کم خونی خلاص شدن از شر؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی آن را برای اصلاح اختلال کلیوی مفید است. چه چیزی بیشتر، آن را می توانید کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک کند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان های چینی می توانند نفروپاتی IgA از عود جلوگیری از

نفروپاتی IgA سخت به کنترل می شود، بسیاری از مردم از عود دوباره و دوباره رنج می برند. یکی از بیمار به من گفت که "عود درایوهای من دیوانه و آن را واقعا آزار دهنده است، اگر درمان می تواند به من از آن کمک من از هیچ تلاشی برای آن را دریافت یدکی وجود دارد. "و اکنون آن زمان برای دریافت درمان های موثر در همه هزینه ها است،" چهار "یک" درمان سنتی چینی ثابت شده است به طور موثر در درمان نفروپاتی IgA، داستان زیر به شما می گوید بیشتر در مورد اثر درمانی.
یکی از بیماران که از نفروپاتی IgA هفت سال رنج برده اند، در طول این هفت سال او تا به حال 3 بار برای کنترل آن، اما پس از آن عود بیماری دوباره، که این بیماری مشکل تر به کنترل شود.
طب چینی و طب غربی با هم کار کنند برای کنترل این بیماری
به منظور دریافت درمان منظم، او را به بیمارستان ما در ماه دسامبر، 2014. پس از تجزیه و تحلیل، دکتر ما تصمیم به درمان اصلی (درمان Hormonotherapy)، اما تفاوت در این درمان بر اساس آنها نیز اضافه "چهار" یک " چینی درمان سنتی را به طرح درمان. بعد از 10 روز درمان این بیماری به خوبی کنترل شده، اما اگر او می خواهید برای درمان این بیماری از ریشه آن، ممکن است زمان طولانی تر از افراد دیگر که فقط این بیماری نیاز دارید.
اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان های چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا آنلاین ما در واتساپ / وایبر مشورت به طور مستقیم. ما شما را در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هر فرصتی برای معکوس کلیه منقبض شده وجود دارد

آیا هر فرصتی برای معکوس کردن کلیه منقبض شده وجود دارد؟ به صداقت، کلیه منقبض شده را نمی توان به اندازه طبیعی معکوس دوباره، اما با درمان مناسب، کلیه ها را می توان از آسیب بیشتر محافظت می شود، بنابراین بیمار می تواند شانس زندگی مانند یک فرد عادی.
چرا بیماری کلیوی کوچک خواهد شد؟
شما می دانید بیماری کلیه یک مترقی فیبروز است، به عنوان بار رفتن، آن بافت کلیه خواهد شد به نکروز می رود. بنابراین اندازه کلیه خواهد بود کوچک.
آیا هر فرصتی برای معکوس کردن کلیه منقبض شده وجود دارد؟
به رک و پوست کنده، پس از کلیه منقبض شده آن سخت است به رشد به اندازه اصلی، چرا که بافت کلیه نکروز قابل تعمیر نیست. با این حال، کسانی که بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر، بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی تا زمانی که شما می توانید به موقع درمان مناسب دریافت کنید، شما می توانید کلیه خود را از شکست نجات دهد.
چگونه برای محافظت از کلیه ها از شکست؟
یک رژیم غذایی مناسب لازم برای حفاظت از کلیه ها است، درمان مناسب نکته کلیدی برای محافظت از کلیه ها، بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید یک برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود را به درمان مناسب و پس از آن است.
در اینجا درمان مناسب اشاره به پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که یک نوآوری از گیاهان دارویی سنتی چینی پزشکی. این چهار توابع اصلی، آنها ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد هستند و رگ های خونی را بزرگ تر ببینید. توسط آن دسته از توابع، این درمان می تواند به بهبود گردش خون، برطرف کردن سموم در خون و عرضه تغذیه به خون، به گونه ای، بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و محافظت می شود.
در یک کلام، با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، کلیه ها را می توان از شکست محافظت می شود. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا جعفری خوب برای مزمن کلیه بیمار بیماری

آیا خوب جعفری بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیه؟ همانطور که همه ما می دانیم رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی ایفا می کند، به طوری که افراد مبتلا به بیماری های کلیوی نیاز به توجه زیاد به غذا می خورند. و جعفری به عنوان یکی از مواد غذایی محبوب عشق توسط بسیاری از مردم برای طعم خوب آن و همچنین ارزش های پزشکی است.

توابع جعفری

بهبود سلامت استخوان

ویتامین K موجود در جعفری می تواند سلامت استخوان با عمل اصلاح پروتئین ماتریکس استخوان، بهبود جذب کلسیم و کاهش دفع ادراری کلسیم را بهبود بخشد.

افزایش سیستم ایمنی بدن

جعفری ممکن است تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند. اسانس در جعفری ثابت شده است موثر باشد به سرکوب پاسخ overstimulated ایمنی بدن، که نقش بسیار مهمی در مبارزه با آلرژی ها، خودکار ایمنی و اختلال التهابی مزمن ایفا می کند.

Reliving عفونتهای ادراری

مقادیر پزشکی موجود در جعفری می تواند در خدمت یک جایگزین آنتی بیوتیک برای درمان عفونت ادراری.

ارائه پتاسیم

پتاسیم یک ماده معدنی است وفور در جعفری، کمک می کند که به منظور کمک به نگهداری کلی از سلامت انسان خوب باشد. پتاسیم اعتقاد بر این است برای کمک به کاهش مثانه و کلیه مشکلات، مانند عفونت کلیه و یا سنگ کلیه. اما، پتاسیم نیز می تواند منجر به افزایش احتباس آب است. اگر بیماران بالا در سطح پتاسیم هستند، شما باید از مصرف جعفری محدود می کند.

از بالا ما می توانید ببینید که بیمار بیماری کلیوی باید یک مقدار مشخصی از جعفری با توجه به شرایط خود را. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد بیماری کلیه، انجام مردد به ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند یک فرد خارج از دیالیز با کمک درمان جایگزین

"من در آنلاین تحقیق جایگزین به دیالیز کلیه. من یک دوست در 70S خود را و او را به انجام دیالیز متقاعد شده بود. در واقع او هرگز نباید آن را شروع کرده اند. او باید درمان های جایگزین انجام داده اند. در حال حاضر او پوست و استخوان است و به من نگاه نمی سالم است. آیا می توانم یک فرد از دیالیز اگر درمان های جایگزین آغاز شده هستند برای از بین بردن سموم و ساخت سیستم ایمنی بدن؟ "

در بالا یک سوال در وب سایت ما، این سوال این است که با بسیاری از بیماری کلیوی بیمار که می خواهند برای جلوگیری از دریافت و یا دیالیز خلاص شدن از شر همراه است، در اینجا من به شما پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که یکی از درمان های جایگزین موثر ترین دیالیز معرفی .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی است، با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلول و بافت فضا و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه رسیدن به بهبود گردش خون میکرو کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کمک کلیه بیمار شکست از دیالیز را دریافت کنم؟

از بالا می توانیم بدانیم که این درمان می تواند به بهبود گردش خون میکرو کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر، این راه می توان آن را برای دوری از دیالیز بیمار کمک کند و یا خارج از آن.

اگر می خواهید از دیالیز دریافت و یا می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد روش های درمانی جایگزین دیالیز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یبوست در بیماری های کلیه چگونه آن را درمان

چگونه برای درمان یبوست در بیماری های کلیوی؟ یبوست به عنوان یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی واقعا اذیت و زندگی بیمار تاثیر می گذارد. در زیر من به شما چیزی در مورد علل و درمان آن را به اشتراک، به امید آن مطالب را می بیمار بیماری های کلیوی با یبوست کمک زندگی می کنند بهتر است.
علل یبوست در بیماری کلیه ها چه هستند؟
1. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ممکن است تورم در زندگی روزمره داشته باشند، به طوری که آنها نیاز به محدود کردن مصرف آب. به این ترتیب، یبوست را می توان در آخرین منجر شده است.
2. به عنوان رسوب پتاسیم همیشه در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی رخ می دهد، یبوست می تواند ایجاد شود.
3. برخی از بیماران داروهای با بیماری کلیوی باید در زندگی روزمره می تواند به عوارض جانبی، که می تواند یبوست شود منجر شود.
عوامل فوق علل یبوست در بیماری کلیه است.
چگونه برای درمان یبوست در بیماری های کلیوی؟
1.Take برخی از داروها مانند سنا، اطراف Colace، Dulcolax، انما ناوگان، لاکتولوز، همه آنها را برای از بین بردن یبوست در بیماری های کلیوی مفید است
2. علاوه بر این، بیماران مبتلا به یبوست بسیار توصیه می شود به خوردن مواد غذایی با فیبر بالا در که می تواند به بهبود یبوست زیادی کمک کننده باشد. زیر انتخاب های خوبی هستند:
توت فرنگی، زغال اخته، سیب، انگور، هلو، هویج، و غیره
3. با توجه به ورزش منظم نیز می تواند بسیار مفید باشد برای بیماران به یبوست با افزایش ایمنی و از بین بردن مواد سمی. و مصرف کم فسفر، پتاسیم، پروتئین و نمک بسیار ضروری برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی هستند، و اگر ادم بسیار جدی است، آب باید در زندگی روزمره محدود شده است.
4.Though دارو می تواند کمک به کاهش یبوست، می تواند مشکل را حل کند اساسا. از آنجا که ریشه مشکلات عملکرد کلیه، و بهبود عملکرد کلیه می تواند کمک به درمان یبوست بسیار خوب است. داروهای چینی می تواند به این هدف از طریق تعمیر آسیب کلیوی و جلوگیری از التهاب کلیه دست یابد.
اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی لطفا ترک پیام به ما نیاز دارید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا درمانی جدید برای نارسایی مزمن کلیوی وجود دارد

آیا درمانی جدید برای نارسایی مزمن کلیه وجود دارد؟ هنگامی که آن را به درمان نارسایی کلیه می آید، مردم از دیالیز و پیوند کلیه فکر می کنم. اما در واقع، برخی از درمان های دیگر جدید است که می تواند به نارسایی کلیوی نیز بدون عوارض جانبی بسیار کنترل وجود دارد.
چه نوع درمان جدید برای درمان نارسایی کلیه است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy جدید برای درمان نارسایی کلیه است، اگر چه تمام گیاهان در این درمان گیاهان چینی که به طور گسترده ای در چین مورد استفاده قرار گرفته است.
شما می دانید این نوع از درمان سنتی چینی در گیاهان دارویی پزشکی مبتنی بر اما اثر بیش از آن است. با کمک از این درمان، بیمار نارسایی کلیوی با آسیب خفیف کلیوی می تواند یک شانس دوباره به زندگی عادی دریافت کنید. بیمار با آسیب جدی کلیوی ممکن است آنها این شانس را به عقب زندگی عادی را از دست داده اما آنها هنوز هم می تواند یک زندگی با کیفیت بالا لذت ببرید. اگر می خواهید بدانید که اثر درمانی بیشتر در مورد این درمان، طب چینی مفید برای درمان نارسایی کلیه مبتلا به کم خونی است
چرا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند به نارسایی کلیوی با هیچ عوارض جانبی بسیار را کنترل کند؟
در واقع، این نوع از درمان در طب سنتی چینی در اساس گیاهان دارویی بر اساس، تمام گیاهان در آن گیاهان طبیعی بدون سمیت کلیوی، پس از آن می تواند به نارسایی کلیوی با هیچ عوارض جانبی بسیار را درمان کنند.
علاوه بر این، با درمان های دیگر همکاری، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند اثر درمانی بهتر دست یابد.
اگر شما علاقه مند در آن درمان می و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با 38٪ عملکرد کلیه این برگشت پذیر است

"من یک سوال در مورد نارسایی کلیه، عملکرد کلیه من است در 38٪ در حال حاضر آن را برگشت؟" در واقع، با به موقع و به درستی درمان، تابع کمتر کلیوی می تواند تا حدی بهبود یافته است، اما هیچ کس می تواند به شما بگوید که آیا آن می تواند کاملا معکوس است که به دلیل عوامل بسیاری خواهد اثر درمانی تاثیر می گذارد.
چه 38٪ عملکرد کلیه به معنی بیمار نارسایی کلیه؟
عملکرد کلیه 38٪ به معنی وجود دارد فقط سمت چپ 38٪ کلیه ها می تواند موثر کار می کنند و این بیماری در حال حاضر در مرحله 3 است، اما نزدیک به مرحله 4 (کمتر از 30٪). این مرحله مرحله بسیار مهم است، اگر مردم بتوانند به موقع و به درستی درمان در این مرحله، آنها ممکن است فرصتی برای معکوس بیماری خود را دریافت کنید. اما اگر آنها این شانس را از دست ندهید، آن نشانه ها را در این مرحله افزایش سرعت پیشرفت آن و ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها رخ داده است.
چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه؟
شما می دانید که تابع کمتر کلیه است به علت اختلال کلیه، بنابراین اگر شما می خواهید برای بهبود آن، شما نیاز به تصحیح اختلال کلیه، این بدان معناست که شما نیاز به تعمیر کلیه های آسیب دیده و تعمیر آنهایی که آسیب دیده است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری پزشکی شاخ و برگ گیاهان چینی سنتی، می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده را از آسیب. با کمک این درمان، کلیه بیمار شکست با 38٪ عملکرد کلیه ممکن است فرصتی برای معکوس بیماری خود را دریافت کنید.
اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیمار بیماری کلیه کردم اشتها بد و پا تورم

چرا بیمار بیماری کلیوی کردم اشتها بد و پا متورم؟ همانطور که همه ما می دانیم، به عنوان بیماری کلیوی توسعه یافته، بسیاری از علائم ظاهر خواهد یک به یک، هر دو اشتها بد و پا متورم آنهایی که رایج است.
چرا بیمار بیماری کلیوی برای اشتها بد است؟
شما می دانید، اکثر افراد مبتلا به بیماری های کلیوی خواهد سطح کراتینین بالا کردم، سپس عملکرد کلیه خود را به آسیب دیده بیش از 50 درصد، به طوری که کلیه ها می تواند به طور موثر کار نمی کند و سموم و مواد زائد بیشتری خواهد در خون ساخت تا. به طور کلی، می توان گفت که سطح کراتینین بالا به معنی سم بالا در خون او. سموم نه تنها سلول های کلیه را از بین ببرد بلکه بد برای بیمار بیماری کلیوی stomach.So خود را اشتها بد دریافت کنید.
چرا بیمار بیماری کلیه خواهد پا متورم می شود؟
به طور کلی، بیماری کلیه اراده بیمار نشت ادرار پروتئین بزرگ است. به عنوان پروتئین گم، فشار را کاهش می دهد، و آب را از خون منحرف اما وارد فضای بین بافت، باعث تورم.
چگونه برای از بین بردن کسانی که علائم ناشی از بیماری کلیوی؟
همانطور که همه ما می دانیم، که کنترل مناسبی کسانی که علائم آسیب بیشتری به کلیه ها شود. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید اقدامات زودتر برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود.
اول، شما باید یک رژیم غذایی مناسب با توجه به شرایط خود شما ایجاد کند. سپس، شما باید برخی از درمان است که می تواند به شما کمک کند به سپرده در کلیه خود را تمیز و کنترل پروتئین در ادرار و ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه پیدا کنید.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی، می تواند کمک بیمار بیماری های کلیوی پیشگیری از بیماری خود را از بدتر شدن. اگر بیمار به اندازه کافی خوش شانس است، آنها ممکن است فرصتی برای لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بالا بدون در نظر گرفتن دیالیز یا پیوند کلیه دریافت کنید.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان احتباس مایعات در نارسایی کلیه

چگونه برای درمان احتباس مایعات در نارسایی کلیه؟ درمان احتباس مایعات در بیمار به کاهش از دست دادن پروتئین در ادرار و برای محدود کردن نمک در رژیم غذایی. دانستن علل آن را برای درمان آن مفید است، بنابراین امیدواریم که شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد آن را یاد بگیریم.

علل پروتئین در ادرار

از دست دادن پروتئین در ادرار ممکن است با استفاده از مهار کننده های ACE و مسدود کننده های گیرنده آنژیوتانسین کاهش می یابد. هر دو دسته از مواد مخدر، که معمولا استفاده می شود برای کاهش فشار خون، بی درنگ کلیه را کاهش می دهد از دست دادن پروتئین در ادرار.

داروهای مهار کننده ACE عبارتند از:

انالاپریل (Vasotec)

Quinapril (Accupril)

کاپتوپریل (Capoten)

بنازپریل (Lotensin)

تراندولاپریل (Mavik)

لیزینوپریل (Zestril یا نظیر انالاپریل)

رامیپریل (Altace)

مسدود کننده های گیرنده آنژیوتانسین عبارتند از:

لوزارتان (Cozaar)

والزارتان (Diovan)

Candesartan (Atacand)

Irbesartan (Avapro)

بیماری های خاص کلیه ممکن است به از دست دادن پروتئین در ادرار و توسعه ادم کمک می کند. بیوپسی از کلیه ممکن است لازم باشد برای تشخیص نوع بیماری کلیوی، به طوری که درمان ممکن است داده می شود.

چگونه برای درمان احتباس مایعات در نارسایی کلیه؟

رژیم غذایی مناسب برای از بین بردن احتباس مایعات در بیماری های کلیوی مفید است اما کافی نیست، به طوری که ما خواهان به درخواست کمک از درمان است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری پزشکی شاخ و برگ گیاهان چینی سنتی، می تواند مشکل کلیوی بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را حل کند. همکاری با طب غربی، می تواند بیماری کلیوی موثر در یک زمان کوتاه را درمان کند. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید پیام را به ما را ترک کنند.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا مجموع گندم نان خوب برای کلیه بیماران بیماری

آیا نان گندم خوب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی؟ گندم کامل غنی از فیبر خوب است که برای هضم و برای کاهش سطح کلسترول و چربی مفید است. علاوه بر این، می تواند کمک به کنترل سطح قند خون در نتیجه برای کاهش خطر ابتلا به دیابت. اما آن را نیز شامل مقدار زیادی از پروتئین و پتاسیم است که خوبی برای بیمار بیماری کلیوی نیست. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری های کلیوی، شما باید بیش از حد از آن را بخورم.

اگر شما نارسایی کلیه، نان گندم باید محدود شود، به خصوص در دیالیز یا به عنوان شما نزدیک تر است برای پایان دادن به مرحله بیماری کلیوی هستند. به این دلیل است نان گندم غنی از پتاسیم و فسفر است. با نارسا شدن کلیه به کار به اندازه کافی، توانایی خود را برای فرایند دو مورد می تواند ویران انتقام اگر به خوبی کنترل نمی شود.

پتاسیم یک ماده مغذی است که به عملکرد عصب و عضله سلول ها، از جمله کسانی که در قلب شما بسیار مهم است. سطح بالایی از پتاسیم می تواند شرایط hyperkalemia.This باعث نامنظم شدن ضربان قلب می تواند و حتی نارسایی قلبی شود.

اگر سطح فسفر در خون بیش از حد بالا، می تواند استشهادهای فسفر و کلسیم، ویتامین D اختلال سوخت و ساز بدن و هیپرپاراتیروئیدیسم شود. بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی معمولا توسعه بیماری های جدی استخوانی کلیوی.

اما همانطور که قبلا ذکر شد، نان گندم کامل فیبر بالا است، آن را تا بسیاری از فواید سلامتی برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه. بنابراین قبل از دیالیز، اگر دکتر شما به یک کم پتاسیم و یا رژیم غذایی کم فسفر توصیه نمی شود، شما می توانید به خوردن نان گندم کامل ادامه خواهد داد.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند نفروپاتی دیابتی به خوبی توسط درمان مناسب کنترل

می تواند نفروپاتی دیابتی به خوبی با درمان مناسب کنترل؟ مشخص شده است که دیابت یکی از علل اصلی بیماری های کلیوی است، بسیاری از افراد مبتلا به دیابت را به نفروپاتی دیابتی پس از 15 سال توسعه، حتی پیش از آن. بنابراین کنترل قند خون در درمان این بیماری بسیار مهم است.

بیماری های کلیوی است که توسط قند خون به طور مداوم بالا باعث می توان جلوگیری کرد اگر شما قند خون خود را مدیریت با نگه داشتن آن در محدوده هدف خود را بیشتر از زمان. نگه داشتن فشار خون خود را تحت کنترل نیز برای پیشگیری از بیماری های کلیوی مهم است.

راه های متداول برای کنترل فشار خون خود را

کاهش وزن

خوردن نمک کمتر

اجتناب از الکل و تنباکو

ورزش منظم،

درمان بیماری های کلیه

اگر بیماری کلیوی زود تشخیص داده شود، درمان می تواند پیشرفت بیماری را کند. یکی از درمان های رایج برای بیماری کلیه یک رژیم غذایی کم پروتئین است. پروتئین تمایل به افزایش حجم کار از کلیه ها. با کاهش مقدار پروتئین می خورید، شما همچنین می توانید حجم کار از طریق کلیه را کاهش دهد. همچنین درمان های پزشکی برای کاهش فشار خون وجود دارد.

اگر نارسایی کلیه رخ می دهد، دیالیز به حذف مواد زائد که به ناچار خواهد ساخت تا در خون لازم است. یا شما می توانید برخی از داروهای چینی را انتخاب کنید برای کمک به بهتر بدون دیالیز شما زندگی می کنند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی به طور گسترده ای در روز ما استفاده می شود. با کمک این درمان، افراد مبتلا به نفروپاتی دیابتی می توانند زندگی طولانی تر و بهتر است، برخی از آنها حتی می تواند یک زندگی عادی زندگی می کنند.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

امید به زندگی مرحله 5 کلیه بیمار بیماری تحت درمان با دیالیز

همانطور که همه ما می دانیم که مردم را به بیماری مرحله 5 کلیه سقوط کرد، دیالیز خواهد شد توصیه به آنها برای طولانی طول عمر خود را. سپس امید به زندگی برای افراد مبتلا به بیماری مریم گلی 5 کلیه تحت درمان با دیالیز چیست؟

بیماری مرحله 5 مرحله کلیه پایان بیماری های کلیوی است که در آن کلیه ها به شدت آسیب دیده است و کمتر از 15٪ کلیه به طور معمول می تواند کار وجود دارد. در جهت تداوم طول عمر بیمار، افراد باید در دیالیز یا پیوند کلیه.

امید به زندگی برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی مرحله 5 در دیالیز چیست؟

همانطور که برای امید به زندگی دقیق مرحله 5 نارسایی کلیه تحت دیالیز که بستگی به عوامل مختلف، از جمله قانون اساسی بیمار، علت اساسی نارسایی کلیه، عوارض، درمان، مراقبت پرستاری، خلق و خوی و نگرش، و غیره

به طور کلی، اگر بیماران هنوز خروجی ادرار و عوارض به خوبی کنترل شده، مردم شانس عالی طولانی طول عمر خود داشته باشند. ادرار امید برای مرحله نهایی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است و به این معنی است که هنوز هم وجود دارد واحدهای عملیاتی کلیوی است و هنوز هم فرصت برای بهبود عملکرد کلیه وجود دارد.

در واقع، علت اساسی نارسایی کلیه است، پاتوژنز مشترک هستند ایسکمی و هیپوکسی در کلیه و همچنین از آغاز فیبروز کلیوی. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است عملکرد رگ های خونی گشاد، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب ماتریکس خارج سلولی، تا که به ترویج گردش خون، افزایش جریان خون و اکسیژن به کلیه و و جلوگیری از فیبروز کلیوی بیشتر.

با کمک میکرو چینی پزشکی Osmotherapy داروها، ایسکمی و هیپوکسی می تواند بهبود یافته و سلول های ذاتی کلیه می تواند خون، اکسیژن و دیگر تغذیه به طوری که سلول های مرده کلیوی را می توان تعمیر و توابع کلیوی را می توان بهبود یافته است.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 3.9 در بیماری های کلیه در آن است برگشت پذیر

کراتینین 3.9 در بیماری های کلیوی این برگشت پذیر است؟ در واقع، سطح کراتینین بالا یکی از شایعترین علائم بیماری کلیه، تقریبا تمام بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی خواهد آن را تجربه است، بنابراین درمان آن است که توسط بسیاری از مردم نگران است. سپس کراتینین 3.9 در بیماری مزمن کلیه برگشت پذیر است؟ اگر بله، چگونه آن را معکوس؟
کراتینین 3.9 در بیماری های کلیوی این برگشت پذیر است؟
در واقع، آن است که آیا برگشت پذیر است با بسیاری از عوامل مرتبط است، ترین عامل نقطه درمان است. اگر مردم با کراتینین 3.9 می تواند یک درمان مناسب در زمان دریافت، و سپس او / او می تواند یک فرصت برای آن معکوس می باشد.
در سنتی، هیچ راه های خوبی برای درمان بیماری کلیه وجود دارد، تنها راه این است که به تسکین علائم ناشی از این بیماری است. برای افراد با سطح کراتینین بالا، پزشکان آنها را توصیه خواهد کرد و به کاهش کراتینین بالا با نگه داشتن یک رژیم غذایی مناسب و شرایط Hormonotherapy یا درمان های دیگر است که با هدف تخفیف علایم این بیماری است.
اما در روز ما، کارشناسان اختراع کرده اند یک سری از روش های درمانی بر اساس طب سنتی گیاه چینی با هدف بهبود بیماری کلیوی از علل آن است. شناخته شده ترین هستند بالا هفت درمان، با کمک از کسانی که درمان، کلیه های آسیب دیده را می توان تعمیر. پس از بیماری کلیوی به خوبی می رود علائم ناشی از اختلال کلیوی مانند سطح کراتینین بالا به حالت عادی به تدریج عقب.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد کسانی که درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 2.4 و BUN 68 چگونه به آنها را کاهش می دهند به طور طبیعی

سطح کراتینین من 2.4 است و BUN 68 است که چگونه به آنها را کاهش می دهد به طور طبیعی؟ کراتینین بالا و سطوح BUN علائم شایع بیماری کلیوی هستند، راه هایی برای کاهش آنها با بسیاری از مردم مربوط می شود، در زیر من به شما برخی اطلاعات مربوط به اشتراک بگذارید، به امید آن می تواند به شما کمک کند.
سطح طبیعی اوره چیست؟
سطح مربوطه است که در یک نمونه خون (و فرستاده شده به آزمایشگاه) نامیده می شود BUN (نیتروژن اوره خون). سطح BUN طبیعی 6- 23 mg / dl در اغلب آزمایشگاههای است.
یافته های طبیعی (در از mg / dL) 10 تا 20 برای بزرگسالان، 5 تا 18 برای کودکان و نوزادان، 3 تا 12 برای نوزادان، و 21 تا 40 برای خون بند ناف می باشد. در افراد مسن، نیتروژن اوره خون ممکن است کمی بالاتر از محدوده نرمال بالغ. در حالی که حداکثر LIMITE از محدوده طبیعی می تواند 25 میلی گرم / 100 میلی لیتر برسد.
سطح طبیعی کراتینین سرم چیست؟
نتیجه طبیعی 0.7-1.3 میلی گرم / دسی لیتر برای مردان و 0.6-1.1 میلی گرم / دسی لیتر برای زنان است.
زنان معمولا سطح کراتینین کمتر از مردان داشته باشد. دلیل این است که زنان معمولا توده عضلانی کمتر از مردان داشته باشد.
چگونه برای کاهش کراتینین بالا و سطح BUN؟
اول شما باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب را با توجه به شرایط خود را، سپس به صورت یک عادت زندگی سالم، هر دو آنها را برای کاهش سطح بالای کراتینین و BUN مفید هستند. اما اگر شما می خواهید به آنها را پایین تر permanatly شما باید یک روش سیستماتیک را. طب چینی می تواند بیماری کلیوی از علل آن درمان، اگر شما علاقه مند در آن، شما می توانید دکتر آنلاین ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما مشورت کنید.
اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی نیاز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هیچ راهی برای ذخیره پیوند کلیه شکست خورد وجود دارد

آیا هیچ راهی برای نجات پیوند کلیه شکست خورده وجود دارد؟ همانطور که همه ما می دانیم برخی از پیوند کلیه می تواند 10 سال حتی بیشتر طول بکشد، اما برخی از آنها ممکن است می رود به شکست دوباره. پس از آن می رود شکست، مردم باید به صورت دیالیز یا پیوند دوباره، اما که آخرین چیزی که مردم می خواهند به چهره است. سپس هر راه های جدید برای نجات پیوند کلیه شکست خورده وجود دارد؟
خبر خوب این است که دستیابی به موفقیت های جدید شده است در چین برای درمان نارسایی کلیه انتقالی ساخته شده است. گزینه به عنوان آلودگی درمان خون شناخته شده است. با کمک این درمان، بیماران می توانند شانس برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند داشته باشد.
متفاوت از درمان علامتی سنتی، آلودگی درمان خون یک رویکرد کل نگر است که با این نسخهها کار نه تنها به از بین بردن علائم، اما مقابله با ریشه است. بنابراین کلیه پیوند را می توان از شکست نجات داد.
به عنوان یک گزینه درمانی شخصی است، نه یک نسخه پزشکی ثابت وجود دارد. برنامه درمانی خاص تنها می تواند پس از ساخت تشخیص دقیق از وضعیت هر بیمار ساخته شده است.
چگونه می توان آلودگی درمان خون درمان پیوند کلیه شکست موثر؟
عمدتا سه بخش درگیر در روند درمان وجود دارد:
1. تخلیه سموم مضر و مواد زائد خارج از بدن با استفاده از روش های پیشرفته تصفیه خون (مانند hemofiltration، immunoadsorption، تبادل پلاسما، و غیره).
2. علاوه بر خون و از شر همه چیز سمی با درمان طب چینی مانند چرخه درمان، تنقیه درمانی، Moxibustion و غیره تمیز.
3. محافظت از کلیه ها پیوند و جلوگیری از کاهش بیشتر عملکرد کلیوی. داغ فشرده سازی درمانی درمان اساسی در این مرحله است. با گذشت زمان، سطح کلیه خواهد شد به تدریج ترویج شده است.
اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی دیابتی با کراتینین 300 آیا من نیاز به دیالیز

نفروپاتی دیابتی با کراتینین 300 آیا باید به دیالیز؟ به طور کلی، پس از بیمار به بیماری کلیوی end مرحله سقوط کرد، دیالیز در خواست می شود. اما اگر بیمار علائم بسیار کردم که آنها ممکن است باید دیالیز در پیش بگیرد.
باید بیمار نفروپاتی دیابتی با کراتینین 300 به دیالیز؟
از بالا می توانیم بدانیم که آیا بیمار باید دیالیز است تحت تأثیر عوامل زیادی را یا نه، بنابراین ما می توانیم آنها را تقاضا نیست به دیالیز تنها در سطح کراتینین آنها بستگی دارد. در یک کلام، که آن را به زمانی که به دیالیز می آید، بیمار باید تصمیم با توجه به شرایط خود کنند.
آیا انتخاب دیگری برای بیمار دیابتی Nephropahty با کراتینین 300 وجود دارد؟
در واقع، برخی از گزینه های دیگر غیر از دیالیز برای بیمار دیابتی Nephropahty با کراتینین 300 وجود دارد.
اگر ما تنها سطح کراتینین در حساب، بیمار با کراتینین 300 باید در مرحله 3 بیماری کلیه است، که یک مرحله حیاتی باشد. در این مرحله، کلیه ها در حد متوسط ​​آسیب دیده، که معنی بسیاری از کلیه ها به جای نکروز آسیب دیده است. بنابراین تا زمانی که ما می توانیم برخی از راه برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و محافظت از آنهایی باقی مانده از تخریب بیشتر پیدا کنید، پس ما می توانیم بیمار با کراتینین 300 اجتناب از دیالیز کمک کند.
چه نوع درمان می تواند دیالیز اجتناب از بیمار کمک کند؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و تکنولوژی مدرن بالا، آن ثابت شده است به یکی از بهترین درمان برای بیماری کلیه است. این می تواند به کلیه ها آسیب دیده تعمیر و محافظت از کلیه ها باقی مانده از تخریب بیشتر توسط ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز و بزرگ رگهای خونی.
با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، نفروپاتی دیابتی با کراتینین 300 می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز دریافت کنید. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، لطفا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا تب یکی از علائم بیماری مزمن کلیه

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری مزمن کلیوی بیماری کلیوی پیشرونده، که می تواند علائم بسیاری از جمله کم خونی، خستگی و غیره ایجاد شود. سپس، تب یکی از علائم بیماری مزمن کلیه است؟
آیا تب یکی از علائم بیماری مزمن کلیه؟
بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه باید چیزی اشتباه است با ضایعات و سموم تولید شده در بدن ما kidneys.The خود را نمی تواند به موقع برداشته شود به طوری که بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه از مصونیت پایین رنج می برند. ایمنی پایین باعث سرد در نتیجه منجر به تب.
در واقع، تب را می توان با بیماری کلیوی ناشی از، اما مردم نمی تواند بگوید که آنها از بیماری کلیوی رنج می برد فقط بستگی دارد این عامل تنها.
چگونه برای جلوگیری از تب در بیماری های کلیوی؟
در واقع، اگر شما می خواهید برای جلوگیری از علائم بیماریهای کلیوی، باید این بیماری از ریشه آن، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و تصفیه خون درمان می تواند به شما در این نقطه کمک کند.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بر اساس گیاهان دارویی سنتی چینی پزشکی اختراع اما می شود از معایب طب سنتی چینی را از شر و منافع آن را نگه می دارد. این اجازه می دهد تا درمان داروهای چینی به کلیه از طریق طحالی خاص با دستیار دستگاه اسمز وارد کنید. اثربخشی و کارایی آن توسط بسیاری از موارد موفقیت آمیز بوده است.
تصفیه خون یکی دیگر از درمان های در درمان بیماری کلیه، از جمله آن همودیالیز، hemofiltration مداوم، hemoperfusion، جذب ایمنی و تبادل پلاسما است. بنابراین کلیه خود بازیابی و بازسازی محیط زیست خود بهتر است. هدف از تصفیه خون است به حذف مواد زائد و سموم در اندازه های مختلف.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علل ادم در بیماری مزمن کلیه چیست

علل ادم در بیماری کلیه ها چه هستند؟ دو عمدتا عوامل می تواند ادم در بیماری کلیه، که از دست دادن سنگین پروتئین در ادرار و اختلال عملکرد کلیه را وادار وجود دارد. موارد زیر برخی جزئیات در مورد آنها، به این امید که می توانید اطلاعات بیشتری را از آن دریافت کنید.
1. از دست دادن سنگین از پروتئین در ادرار
در این وضعیت، بیمار باید عملکرد طبیعی یا طبیعی کلیه است. از دست دادن سنگین پروتئین در ادرار (بیش از 3.0 گرم در روز) با ادم ناشی از آن است که سندرم نفروتیک نامیده می شود. از آنجا که آلبومین کمک می کند تا برای حفظ حجم خون در رگ های خونی، کاهش مایع در رگ های خونی رخ می دهد. کلیه سپس ثبت نام است که کاهش حجم خون وجود دارد و بنابراین، تلاش برای حفظ نمک. در نتیجه، مایع به داخل فضاهای بینابینی حرکت می کند، در نتیجه باعث ادم گوده گذار.
2. اختلال عملکرد کلیه
در این وضعیت، بیمارانی که بیماری های کلیوی است که اختلال در عملکرد کلیه توسعه ادم به دلیل محدودیت در توانایی کلیه ها به دفع سدیم در ادرار. بنابراین، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از هر باعث خواهد شد ادم ایجاد شود اگر مصرف خود را از سدیم بیش از توانایی کلیه ها خود را به دفع سدیم. پیشرفته تر نارسایی کلیه، بیشتر مشکل احتباس نمک است به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به. وضعیت شدید ترین بیمار مبتلا به نارسایی کلیه مرحله نهایی که نیاز به دیالیز درمان است. تعادل نمک این بیمار کاملا توسط دیالیز، که می تواند نمک در طول درمان حذف تنظیم می شود. دیالیز یک روش پاک کننده بدن از ناخالصی است که تجمع زمانی که کلیه ها شکست است.
چگونه برای از بین بردن ادم در بیماری های کلیوی؟
کنترل مصرف نمک و آب لازم برای reliving ادم در بیماری های کلیوی است، اما نکته مهم این است که تعمیر کلیه های آسیب دیده. با این بیماری به خوبی می رود، تمام علائم آن را به تدریج ناپدید خواهد شد.
اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی نیاز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر کراتینین سطح بیماری کلیوی بیمار را نشان می دهد 4.5 آیا این بد

اگر سطح کراتینین بیمار بیماری کلیه را نشان می دهد 4.5 است بد است؟ در واقع، در درمانگاه کراتینین 4.5 است در مرحله 3 بیماری کلیه، با درمان به موقع می توان آن را به خوبی کنترل، بنابراین آن را بسیار بد نیست. پس چه می تواند ما را از سطح کراتینین می دانید؟ آیا راه هایی برای کاهش سطح کراتینین بالا وجود دارد؟
چه کاری می تواند ما را از سطح کراتینین می دانید؟
به طور کلی، سطح کراتینین نمی خواهد بیش از حد افزایش می دهد، تنها در صورتی که عملکرد کلیه است از 50 درصد کاهش داد، اراده سطح کراتینین به بالا می رود. بنابراین سطح کراتینین بالا به ما بگویید که کلیه حدودی آسیب دیده است.
آیا راه هایی برای کاهش سطح کراتینین بالا وجود دارد؟
از بالا ما می دانیم که سطح کراتینین بالا به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین اگر ما می خواهیم به کاهش سطح کراتینین بالا ما باید به تعمیر کلیه های آسیب دیده.
درمان شناخته شده ترین در درمان بیماری های کلیوی هستند هفت درمان بالا، با یکدیگر همکاری آنها می توانند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده را بهبود بخشد. با توجه به هر یک از آنها دارای توابع مختلف، بنابراین در طول درمان، پزشکان درمان های مختلف با توجه به وضعیت بیمار ترتیب.
به جز درمان به موقع، رژیم غذایی مناسب و عادت زندگی سالم نیز برای کاهش سطح کراتینین بالا مفید است. اگر می خواهید بدانید که درمان موثرترین درمان برای بیماری خود و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا رسیدن به سطح فشار خون مهم برای بیمار نفروپاتی دیابتی است

چرا سطح طبیعی فشار خون بیمار نفروپاتی دیابتی مهم است؟ با توجه به تحقیقات، فشار خون بالا می تواند بیماری کلیوی پیچیده تر می کند. کنترل فشار خون خود را کاملا در مدیریت دیابت بسیار مهم است. حتی فشار خون بالا در مردان کمی می تواند مشکلات جدی ایجاد و یا سرعت بخشیدن موجود.
چه رابطه ای بین بیماری دیابت و فشار خون بالا است؟
دیابت و فشار خون در مردان افزایش می دهد به طور قابل توجهی، آن را به عنوان یکی از عوامل اصلی آترواسکلروز است، و یا سخت شدن سرخرگها. عروق سخت جریان خون و منجر به طیف گسترده ای از عوارض قلبی عروقی را محدود. آترواسکلروز عامل اصلی در بروز دیابت است، به طوری که دو نشانه تداوم و بدتر یکدیگر.
سطح فشار خون سالم برای فرد مبتلا به دیابت چیست؟
آیا افزایش فشار خون خود را در بالا 130/80 اجازه اگر شما یک مرد دیابتی می باشد. بالاتر از این محدوده، شما شروع به روبرو می شوند مشکلات مربوط به بیماری های قلبی و اختلالات قلبی عروقی است. این مشکلات حتی به اندازه کافی جدی نیاز به قطع عضو اگر در زمان پرداخته نشده است.
چگونه به کنترل سطح فشار خون بالا؟
رژیم غذایی مناسب، تمرین روزانه و بعضی از داروها در کاهش فشار خون بالا مفید است، اما هیچ کدام از آنها می تواند این بیماری را از ریشه آن را درمان، به طوری که ما damand به درخواست کمک از درمان است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری پزشکی شاخ و برگ گیاهان چینی سنتی، می تواند مشکل کلیوی از علل uderlying آن به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه را حل کند.
اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان مفید برای بهبود سطح GFR است

چه درمان برای بهبود سطح GFR مفید است؟ GFR داده های ضروری برای محاسبه توابع باقی مانده کلیه است. تحت شرایط عادی، GFR است حدود 125 میلی لیتر / دقیقه / 1.73m2 هنگامی GFR کمتر می شود به طور فزاینده، شما ممکن است از آسیب کلیوی رنج می برند. بنابراین به طور مداوم کاهش GFR به معنی توابع به طور فزاینده کاهش کلیوی.
چرا مردم در مورد سطح GFR خود را نگران است؟
با توجه به GFR، بیماری مزمن کلیه را می توان به 5 مرحله تقسیم شده است. GFR آینه برای گلومرول است. گلومرول ساختار اصلی برای فیلتر کردن خون و حفظ زندگی روزمره ما است. هنگامی که GFR کاهش می دهد به طور فزاینده، بیماران چیزی اشتباه در گلومرول داشته باشد. گلومرول کار ناکارآمدی، تا که به منجر به رسوب مواد سمی در منطقه کلیوی، که باعث آسیب کلیوی و سازگار به ارمغان می آورد بسیاری از علائم آشکار است. بنابراین، مقدار زیادی از بیماران شور به جستجو برای درمان به درمان GFR به طور مداوم کاهش.
چه درمان برای بهبود سطح GFR مفید است؟
داغ فشرده سازی درمانی بر اساس داروهای چینی، که طبیعی، راحت و عوارض جانبی کمتری است.
ما نیاز به پیدا کردن BL 23 طحالی، که یک دسترسی ویژه برای داروهای چینی. درمان ما شکستن از طریق اجتناب از مصرف داروهای چینی به صورت خوراکی. با دسترسی ویژه و ماشین اسمز، داروهای چینی پردازش به گام در نتیجه ارائه تغذیه و دیگر مواد مفید وارد مرحله کلیه است.
داغ فشرده سازی درمان رفتار GFR به طور مداوم کاهش در دیدگاه های زیر است:
بین بردن حالت سکون: به زنده بار در کلیه
تنظیم سیستم خون: برای اطمینان از زباله به خارج از بدن و دور از عوارض دیگر است.
تعمیر تجهیزات، ساخت صدمه به کلیه ها: آسیب به گلومرولها را می توان به برخی از درجه خاصی درمان می شود.
بازیابی توابع کلیوی: هنگامی که توابع کلیه را بهبود بخشد، به طور مداوم کاهش GFR می تواند درمان شود.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی و یا بهبود سطح GFR، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم انتقال خون راهنما کلیه بیماران مبتلا به بیماری با کم خونی

آیا می توانم انتقال خون کمک به بیماران CKD مبتلا به کم خونی؟ بیماری مزمن کلیه آسیب مزمن کلیوی است، و کم خونی یکی از علائم رایج این بیماری است.
آیا می توانم انتقال خون کمک به بیماران CKD مبتلا به کم خونی؟
انتقال خون می تواند کم خونی برای یک دلیل اصلی برای کم خونی while.The به آسیب کلیوی مرتبط را کاهش دهد. عملکرد کلیه در حالی که برای نتیجه تولید EPO.Anemia کمتر نیز اتفاق می افتد از دست بدهند. بدون خون و اکسیژن به اندازه کافی، CKD توسعه در بیماران speed.Some سریع به برخی از قرص برای از بین بردن شرایط. مشکلات اصلی نیاز به درمان بیماری کلیه تمرکز می کنند. از درمان های زیر پیشنهاد می شود:
دارو حمام
پوست یکی از بزرگترین ارگان برای کمک به کلیه ها برداشت مواد زائد و سموم اضافی از بدن خارج در قالب وهله اول sweat.At است، کارشناسان را انتخاب کنید برخی از herbals خاص چینی برای ساخت این ترتیب شما سوپ. سپس شما باید یک دوش در این سوپ. پس از شما می توانید یک rest.Sweats با ضایعات و سموم می توانند به خارج از بدن با کمک عرق حذف شده است.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
این یکی از جدیدترین درمان به کم کردن سرعت پیشرفت مرحله 4 CKD و امید به زندگی طولانی تر است. از آن است که شخصیت ها و مزایای زیر است.
کارشناسان ما را انتخاب کنید برخی از herbals خاص چینی به پردازش خواهند شد و دو کیسه خواهد شد در طحالی ویژه BL 23 طحالی قرار داده است. داروهای چینی فعال در منطقه کلیوی وارد در نتیجه تعمیر آسیب کلیوی و دوره نقاهت توابع کلیوی.
تصفیه خون
تصفیه خون شامل پلاسما ارز، جذب ایمنی، همودیالیز، hemofiltration و hemoperfusion.With کمک از کسانی که فن آوری های پیشرفته، کراتینین بالا در خون می توان پاک دور در اسرع وقت.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک کند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

خستگی در PKD با کراتینین 3.5: چه باید کرد

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) بیماری های کلیوی ژنتیکی است. برای بیماران مبتلا به PKD با کراتینین 3.5 آنها ممکن است احساس خستگی آسان. سپس، چه باید کرد؟
بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) است بسیاری از کیست در حال رشد در کلیه است. کیست را افزایش می دهد و روز به روز بزرگ تر ببینید. با کیست بزرگ و به طور فزاینده، سازه کلیه تحت ستم در نتیجه از دست دادن توابع فیلتراسیون. توابع فیلتراسیون حذف مواد زائد و سموم از بدن به صورت ادرار است. با رسوب مواد زائد و سموم، عوارض بسیاری از بیماران مبتلا به PKD زیر وجود دارد. علائم بسیاری از بیماران مبتلا به PKD زیر وجود دارد. بیماران احساس درد پشت، هماچوری، فشار خون بالا و خستگی است.
با عوارض، درمان برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی روی حیله و تزویر است. کراتینین 3.5 است که کمی برای بیماران مبتلا به PKD بالاتر است. این بهترین زمان برای شرایط درمان است.
برخی از بیماران ممکن است داروهای غربی در نتیجه منجر به بیماران کلیوی مبتلا به عوارض مختلف را بپذیرید. چه چیزی بدتر از، آنها فقط می تواند نشانه های ناشی از PKD و پیشرفت PKD را هرگز متوقف نمی شود زنده کرده ام.
درمان کلیه
دارو درمانی حمام
پوست یکی از بزرگترین عضو بدن ما برای کمک به حذف ضایعات و سموم با موفقیت است. herbals مختلف چینی خواهد شد را به آب گرم قرار داده است. بیماران یک حمام با راهنمایی پرستار. بنابراین داروهای کمک به بدن ما برای حذف مواد اضافی از بدن ما به صورت عرق.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک برنامه جدید از داروهای چینی است. مقایسه درمان غرب، آنها دارای مزایای به شرح زیر است:
عوارض جانبی کمتری
تعمیر آسیب کلیوی
بازیابی توابع کلیوی
بهبود ایمنی
با کسانی که مزایا، توسعه PKD را می توان آهسته و امید به زندگی برای بیماران مبتلا به PKD نیز در طولانی ترین.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند ما را متوقف پیشرفت مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، علائم بسیاری از زیر در زندگی روزمره ما وجود دارد. بیشتر بیماران که آنها را با کلیه بیماری مزمن (CKD) در این دوره تشخیص داده شود. می تواند ما را متوقف پیشرفت مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟
مرحله 3 بیماری مزمن کلیه
بیماری مزمن کلیوی (CKD) دارای پنج مرحله است. در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، برخی از علائم زیر را مانند خستگی، تهوع، استفراغ، سردرد و غیره وجود دارد.
هنگامی که شروع به کلیه شکست، ضایعات و سموم خواهد شد تا در بدن ما در نتیجه منجر به علائم مختلف و عوارض مختلف ساخته شده است.
بدون درمان به موقع و موثر، بیماری مزمن کلیه مرحله 3 را به بیماری کلیوی end-stage را وارد کنید. هنگامی که شما در این دوره، شما نیاز به مجبور به شرایط پیوند کلیه یا دیالیز، که به ارمغان می آورد بسیاری از عوارض مانند مشکلات خارش، خستگی، تهوع و استفراغ.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای متوقف کردن پیشرفت مرحله 3 بیماری کلیه مفید است.
در مقایسه با دیالیز، منافع برای بیماران PKD به مصرف دارو میکرو چینی Osmotherapy به شرح زیر است:
بین بردن حالت سکون
داروهای فعال چینی در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است تابع از بین بردن حالت سکون ناشی از CKD، که شبیه به دیالیز. اما آن را بی خطر تر و راحت تر از دیالیز است، درست مانند یک ماساژ.
کنترل رشد CKD
داروهای فعال چینی در PKD دارای عملکرد تعمیر آسیب کلیوی و دوره نقاهت توابع کلیه بدون عوارض جانبی کمتری دارند.
تصفیه خون
تصفیه خون شامل پلاسما ارز، جذب ایمنی، همودیالیز، hemoperfusion و hemofiltration. آنها می توانند مواد زائد و سموم در اندازه های مختلف حذف شده است.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد کسانی که درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا درمانی دیگر برای بیماران مبتلا به PKD با کراتینین 5.9 وجود دارد

در به طور کلی، بیماران مبتلا به PKD با کراتینین 5.9 می رویم به دیالیز در آینده ای نزدیک. با این حال، دیالیز به عنوان شایعترین درمان آن را نیز به ارمغان می آورد مشکل زیادی را برای بیماران PKD. به غیر از دیالیز است هر درمان دیگر برای کمک به بیماران مبتلا به PKD با کراتینین 5.9 وجود دارد؟

چرا بیماران مبتلا به PKD کراتینین 5.9 توصیه می شود به دیالیز؟

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) بیماری های کلیوی خانواده است. هستند بسیاری از کیست در حال رشد در کلیه وجود دارد. کیست را افزایش می دهد و بزرگ با گذشت زمان. کیست در حال رشد ستم بافت های اطراف. عملکرد کلیه به تدریج از دست بدهند. تابع فیلتراسیون با شکست مواجه نتیجه منجر به رسوب creatinine.Creatinine خواهد شد به 5.9 افزایش می یابد. کراتینین بالاتر اشاره به آسیب های جدی کلیوی، در عین حال کراتینین 5.9 یک دوره که نیاز به دیالیز در آینده نزدیک است. اگر بیماران به دیالیز شرایط امتناع، کراتینین در بدن ما در نتیجه منجر به عوارض جدی واریز خواهد شد.

آیا درمان های دیگر برای کمک به بیماران مبتلا به PKD با کراتینین 5.9 وجود دارد؟

همانطور که همه ما می دانیم دیالیز درمان شایع ترین است، اما آن را نیز بسیاری از مشکل برای بیماران مبتلا به PKD به ارمغان می آورد خواهد شد، از درمان های زیر می تواند کمک به بیمار بهتر wihout دیالیز زندگی می کنند.

داغ فشرده سازی درمانی

داغ فشرده سازی درمانی در داروهای چینی بر اساس، آن را دارای مزایای در چشم انداز زیر است:

کاهش کیست های کلیه

کیست ها پر از fluid.The فعال داروهای چینی به کلیه وارد در نتیجه تغییر فشار بین سیال داخلی و external.The در کیست می شود مظلوم خواهد و جریان را به خون است. بنابراین کیست کلیه خواهد شد کاهش روز به روز.

سرکوب رشد کیست های کلیه

داروهای چینی در هات فشرده سازی درمان بافت کیست در نتیجه سرکوب رشد کیست های کلیه را از بین میبرد. اگر کیست متوقف به پیشرفت، PKD می تواند به خوبی کنترل می شود. در همین حال دیالیز نیز می توان با موفقیت اجتناب شود.

تعمیر تجهیزات، ساخت آسیب کلیوی و بازیابی توابع کلیوی

تعمیر تجهیزات، ساخت آسیب کلیوی و دوره نقاهت توابع کلیه ها دو مزیت داغ فشرده سازی درمانی، که می تواند بیماری های کلیوی از دیدگاه ریشه درمان.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه فشار خون بالا تاثیر کراتینین سطح

چگونه فشار خون بالا را تحت تاثیر قرار کراتینین؟ کراتینین یک شاخص مهم برای محاسبه توابع کلیوی است، و بسیاری از عوامل ممکن است سطح آن تاثیر می گذارد، فشار خون بالا shold یکی از آنها e است.

چگونه فشار خون بالا را تحت تاثیر قرار کراتینین؟

فشار خون بالا یکی از علل اصلی برای کلیه بیماری مزمن (CKD) .اگر شما دارای فشار خون بالا در حدود پنج تا ده سال است، شما ممکن است به از سطح کراتینین بالا رنج می برند.

فشار خون بالا و بیماری کلیه یک دور باطل. فشار خون بالا منجر به خون کمتر به کلیه روان است. کلیه است احساس کمبود از خون است. بنابراین کلیه اقدامات طول می کشد به تولید مقدار زیادی از مهار، تا که به دریافت خون به اندازه کافی. فشار خون بالا و از همه بدتر خواهد شد بالاتر تنظیم می شود. بنابراین آسیب کلیوی رخ می دهد در نتیجه منجر به کراتینین بالا. با کراتینین بالا در خون ما، عوارض ناشی از نتیجه کاهش کیفیت زندگی شما را دنبال کنید.

درمان کلیه

به منظور درمان فشار خون بالا و کراتینین بالا در همان زمان، ما با تمرکز بر روی درمان بیماری مزمن کلیه نیاز دارید.

تصفیه خون

تصفیه خون شامل پلاسما ارز، جذب ایمنی، همودیالیز، hemofiltration و hemoperfusion. با کمک از کسانی که فن آوری های پیشرفته، کراتینین بالا در خون می توان پاک دور در اسرع وقت.

داغ فشرده سازی درمانی

این یکی از جدیدترین درمان برای درمان فشار خون بالا و کراتینین بالا است. کارشناسان ما را انتخاب کنید برخی از herbals خاص چینی به پردازش خواهند شد و دو کیسه خواهد شد در طحالی ویژه BL 23 طحالی قرار داده است. داروهای چینی فعال در منطقه کلیوی وارد در نتیجه تعمیر آسیب کلیوی و دوره نقاهت توابع کلیوی.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا نفروپاتی دیابتی می تواند علل از دست دادن حافظه و چگونه آن را حل

چرا نفروپاتی دیابتی می توانند باعث از دست دادن حافظه و چگونه آن را حل کند؟ نفروپاتی دیابتی است که توسط دراز مدت آسیب به دیابت ایجاد می شود، ویژگی های متمایز ترین این است که قند خون بالا در خون است. به عنوان یک نوع بیماری کلیوی، آن را به بسیاری از علائم القاء و از دست دادن حافظه یکی از آنها است.

چرا نفروپاتی دیابتی می توانند از دست دادن حافظه شود؟

بر اساس تحقیقات ما، از دست دادن حافظه است که توسط damage.Diabetic نفروپاتی مغز ناشی معمولا به ارمغان می آورد رگ های خونی damage.what بدتر، منطقه مغز است که عملکرد مواد به یاد حساس به کمبود خون است. بنابراین نفروپاتی دیابتی است که به راحتی به علت از دست دادن حافظه است.

چگونه به مقابله با از دست دادن حافظه ناشی از نفروپاتی دیابتی؟

شما می دانید، از دست دادن حافظه است که توسط نفروپاتی دیابتی ایجاد می شود، بنابراین درمان ما در درمان نفروپاتی دیابتی، تمرکز دارد.

آلودگی درمان خون درمان پیشرفته ترین در چین است. این رفتار خون به جای درمان کلیه است. بلند مدت قند خون بالا در خون را از صدمه به ساختار کشتی. بنابراین ما نیاز به درمان آنها را در وهله اول بنابراین برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه است. ما نیاز به پیدا کردن است که عناصر بیشتر به شدت مورد نیاز. داروهای چینی ارائه تغذیه برای رگ های خونی در نتیجه کمک به بهبود آن و داروهای regeneration.Chinese تعمیر رگ های خونی در نتیجه بازسازی تابع تشکیل خون و انعقاد خون خون است.

درمان فشرده سازی با استفاده از داروهای چینی داغ خارجی در نتیجه تعمیر خسارت های کلیه و بهبود عملکرد کلیه از دیدگاه ریشه. با کمک دستگاه اسمز، آن را نفوذ به کلیه gradually.Hot فشرده سازی درمانی گسترش می یابد، رگهای خونی ارائه خون و اکسیژن به اندازه کافی و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه است. در همین حال آن را نیز دارای عملکرد ضد التهاب و ضد انعقاد. تخریب ماتریکس خارج سلولی تابع دیگر درمان فشرده گرم است.

اگر شما علاقه مند در آن درمان می و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا عسل مفید برای کلیه مزمن بیمار بیماری

آیا عسل برای بیمار بیماری مزمن کلیوی مفید است؟ همانطور که می دانید، رژیم غذایی است که در واقع نقش مهمی در کنترل پیشرفت بیماری مزمن کلیه ایفا می کند. رژیم غذایی مناسب ممکن است اثر درمانی درمان را افزایش می دهد و کاهش آسیب به کلیه، اما رژیم غذایی بد ممکن است بار کار به کلیه ها اضافه کرده و آسیب بیشتر به آنها.

تابع از عسل

عسل می تواند برای یک مدت طولانی، که نشان می دهد اثر نگهدارنده آن سپرده ها، باکتری ها بسیار می تواند اجتناب شود.

عسل دارای عملکرد تنظیم معده در نتیجه کمک به بدن در جذب مقدار تغذیه.

عسل را بهبود می بخشد ایمنی

عسل سیستم قلبی و عروقی محافظت

عسل به عملکردهای بالا، متوقف می شود که پیشرفت CKD.

از بالا ما می دانیم که عسل برای بیمار بیماری های کلیوی مفید است. اما به عنوان یک بیمار بیماری کلیه، اگر شما می خواهید برای درمان بیماری خود، تنها در رژیم غذایی بستگی دارد کافی نیست، شما باید درمان به موقع کنند.

چه نوع از درمان برای درمان بیماری های کلیوی مفید است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی را امید برای بیماران بیماری کلیه است.

فشرده سازی داغ بر روی نقاط دوجانبه Shenshu (BL23) است که به medicinals میکرو فرایند است که از بین بردن سموم و بازیابی چی اصلی، و اعمال آنها را در نقاط Shenshu (BL23) خارج. در چنین راهی، هدف از سم پاک کننده را می توان به دست آمده، با سم های بیماری زا حذف شده و چی اصلی دوباره بازسازی شد.

اصل عمل:

قانون در نصف النهار مثانه از پا taiyang با فشرده سازی داغ بر روی دو جانبه Shenshu نقاط (BL23)، استفاده از توابع داخلی و خارجی از نصف النهار مثانه از پا taiyang و نصف النهار کلیه shaoyin foot-، وارد کنید کلیه کانالهای انرژی همراه، از بین بردن عوامل بیماری زا در کلیه سمی .

Shenshu طحالی (BL23) طحالی که در آن خام حرارت و چی سرد رطوبت را به نصف النهار مثانه را وارد کنید و تخلیه خارج است. بنابراین، فشرده گرم است در این طحالی انجام می شود.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1394 | نظرات ()