نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مزایای استفاده از طب چینی در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک چیست

ترکیب با طب غربی، طب چینی یک انتخاب ایده آل برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک است.

که می گوید خواهد شد با بیماری کلیه پلی کیستیک مواجه شده؟

بیماری پلی کیستیک کلیه - یک اختلال ژنتیکی، و نمی توان آن را جستجو می کند. اگر بیماری کلیه پلی کیستیک به خوبی کنترل نشود، می تواند ساختار کلیه بیمار به تدریج آسیب می رساند و در نهایت باعث نارسایی کلیه است.

از سوی دیگر، بیماری کلیه پلی کیستیک به آهستگی پیشرفت. بیمار کیست شروع به شکل، هنگامی که آن را در دوره جنینی است، اما در بسیاری از بیماران علائم، زمانی که آنها در دوران نوجوانی و یا حتی در سنین میانسالی هستند.

مزایای استفاده از طب چینی در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک چیست؟

در حال حاضر، طب غربی روش اصلی درمان بیماری کلیه پلی کیستیک است، اما از آن است که انتخاب ایده آل نیست. به جز کیست کلیوی باز، که کنترل ها و عوارض ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک فاش نمی کند، طب غربی می تواند هر چیزی به سرعت پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک است. و عمل جراحی دردناک و به کلیه ها مضر است، بنابراین بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک یک انتخاب خوب برای محافظت از سلامت آنها نیست.

اگر چه طب چینی از عهده بیماری کلیه پلی کیستیک. ثابت شده است که بسیاری از داروها در کاهش کیست های کلیوی موثر هستند، و برخی از روش های درمان خارجی را می توان به طور همزمان استفاده می شود، است که برای نظارت بر وضعیت بیمار بسیار مفید است.

در درمان پلی کیستیک کلیه طب چینی، به جز برای درمان خوراکی، مواد دارویی نیز ممکن است به منطقه بیمار با درمان فشرده سازی گرم، است که یک درمان خارجی منتقل می شود. بعضی از داروها می تواند فعالیت سلول های اپیتلیال غیر فعال، و می تواند از انتشار مایع کیست را متوقف کند. و برخی از داروهای چینی ممکن است نفوذپذیری دیواره کیست و رگ های خونی را افزایش دهد. سپس درمان فشرده سازی گرم می تواند جریان خون به کلیه ها و کیست مایع می تواند در یک رگ خونی جریان با توجه به نفوذ از اختلاف فشار، که می تواند به کیست های کلیه اثر تنگی منجر افزایش می دهد.

طب چینی می تواند بیماری کلیه پلی کیستیک درمان نیست، اما در مقایسه با داروهای محبوب برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک بی خطر و موثر است.

پس از همه، اگر شما نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد درمان بیماری کلیه پلی کیستیک در طب چینی، شما می توانید با ما درخواست خود را از طریق پست الکترونیکی Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707 ارسال، و ما می توانیم به شما پاسخ دقیق بدهد.



:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا سطح بالای کراتینین، درمان های دیگر از دیالیز وجود دارد

آیا درمانی دیگر سطوح بالای کراتینین، غیر دیالیز وجود دارد؟ در درمانگاه، دیالیز مستقیم ترین راه برای کاهش سطح بالای کراتینین در خون است. با این حال، به دلیل عوارض جانبی آن و یا عوارض، آن را از آخرین گزینه درمانی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه شود.

چرا دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه لازم است؟

دیالیز زمانی که سطح کراتینین بالا از محدوده طبیعی مورد نیاز است، زیرا نشان می دهد که تعداد زیادی از سموم در خون است. کراتی نین یک محصول زائد در بدن و دفع توسط کلیه از زباله های دیگر، مانند نیتروژن اوره است. سطح کراتینین بالا در خون بدان معنی است که عملکرد کلیه به طور جدی تحت تاثیر قرار، و کلیه ها دیگر قادر به جدا زائد در خون. تحت این شرایط، زباله، از جمله کراتینین در خون تجمع می یابد. این زباله ها در گردش خون و می تواند به صدمه به اندام های داخلی شود. بنابراین، حذف مواد مضر از خون بسیار مهم و ضروری است.

آیا درمانی دیگر سطوح بالای کراتینین، غیر دیالیز وجود دارد؟

دیالیز روش بیشتر مورد استفاده برای سطح بالای کراتینین است، اما این بدان معنا نیست که آن را تنها گزینه درمان است. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، علاوه بر پیوند دیالیز و کلیه، آنها همچنین می توانید Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و ایمونوتراپی را امتحان کنید.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی - درمان پزشکی که از طریق گروه گیاهان کار می کند. این گیاهان باید تابع از گسترش عروق خونی، جلوگیری از التهاب، ضد انعقاد و تخریب، که می تواند کمک به تقویت کلیه ها. از همه مهمتر، مواد تشکیل دهنده موثر در میکرو چینی پزشکی می تواند سلول های آسیب دیده کلیه قدرت داخلی عرضه و فعال سازی آنها به کار دوباره. بنابراین، عملکرد کلیه را می توان به طور موثر بهبود یافته است. علاوه بر این، سطح کراتینین خون کاهش می یابد که هنگام تخصیص کراتینین بیشتر است.

اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بدون دیالیز، شما می توانید به ما یک ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707، ما بهترین های ما برای کمک به شما انجام خواهد داد را ارسال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند سطح کراتینین بالا باعث پروتئین در ادرار شود

"آیا سطح کراتینین بالا باعث ایجاد پروتئین در ادرار می شود؟" من فکر می کنم بسیاری از بیماران شک دارند که بسیاری از بیماران سطح کراتینین بالا نیز با پروتئین در ادرار مشکل دارند.

به طور معمول، سطح کراتینین بالا نمی تواند پروتئین را در ادرار ایجاد کند. اما پاتوژنز سطح کراتینین بالا می تواند به پروتئین در ادرار منجر شود. به همین دلیل است که بیماران با سطح کراتینین بالا پروتئین را در ادرار دارند.

آنچه که من به شما می گویم این است که هر دو سطح کراتینین بالا و پروتئین در ادرار علائم بیماری کلیوی هستند. علاوه بر این، سطح کراتینین بالا به این معنی است که کلیه به طور جدی آسیب دیده است به این دلیل که سطح کراتینین افزایش نمی یابد مگر اینکه کلیه بیش از نیمی از آن آسیب ببیند. در این شرایط، بسیاری از سموم که باید از طریق کلیه از بدن دفع شود، در بدن باقی خواهد ماند، که منجر به بیماری های بسیاری مانند ضعف، استفراغ، اشتهاآور و غیره می شود.

بنابراین، چگونه برای درمان بیماران با سطح کراتینین بالا و پروتئین در ادرار؟

گاهی اوقات درمان علامتی برای کاهش سطح کراتینین بالا و پروتئین در ادرار استفاده می شود، اما تنها زمانی که کلیه بهبود می یابد، این دو نشانه را می توان کاملا تخریب کرد.

در حالی که چه درمان می تواند به بهبود عملکرد کلیه بیماران کمک کند؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک راه خوب برای کمک به بیماران، بهبود سلول های کلیوی بیمار، اما نه مرده است. این عوارض جانبی کمتری دارد و می تواند در از بین بردن سموم و کاهش علائم کمک کند. علاوه بر این، بیماران همچنین نیاز به تمیز کردن همه چیزهای مضر پنهان در بدن دارند، زیرا این موارد ناخواسته سبب آسیب بیشتر به کلیه ها و کاهش اثربخشی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می شود. به منظور دستیابی به هدف، بیماران می توانند از درمان حذف توکسین استفاده کنند.

وقتی کلیه بازسازی می شود، سطح کراتینین بالا پایین می آید و پروتئین در ادرار دفع می شود.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان به بیماران با سطح کراتینین بالا و پروتئین در ادرار بدست آورید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا شرایط بیماری خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت و کراتینین 4.6، چه مدت می توانم زندگی کنم

برای بیماران دیابتی، زمانی که سطح کراتینین به 4.6 برسد، به این معنی است که کلیه توسط قند خون بالا آسیب دیده است و به علت عملکرد کلی کبد، مقدار زیادی از سموم و مواد زائد مختلف در بدن حفظ شده است. بنابراین، دیابت و کراتینین 4.6 بیمار می پرسند "چقدر می توانم زندگی کنم؟"
برای صادق بودن، بیماران می توانند با دیالیز زنده بمانند، اگر چه دیالیز می تواند منجر به ضعف، خارش پوست، گرفتگی عضلات و سایر عوارض جانبی شود. و بدون هیچ گونه درمان، بیماران می توانند طولانی مدت زندگی کنند، اگر نشانه های جدی نداشته باشند و کلیه را از آسیب در رژیم غذایی و زندگی روزمره محافظت کنند. علاوه بر این، اگر کلیه بیمار با درمان طبیعی درمان می شود، بیماران می توانند تا زمانی که می توانند زندگی کنند.
به منظور کاهش سطح کراتینین و بهبود عملکرد کلیه، بیماران باید ابتدا قند خون را در محدوده طبیعی کنترل کنند. این به این دلیل است که قند خون بالا باعث آسیب بیشتر کلیه می شود. علاوه بر این، بیماران باید هر روز رژیم غذایی و عادات سالم را دنبال کنند.
بیشتر، لطفا یک درمان معتبر برای تمیز کردن تمام سموم که کلیه را آسیب می زند و اثرات درمان های دیگر، مانند درمان با سم زدایی، را کاهش دهید. در عین حال، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به بیماران کمک می کند تا با افزایش رگ های خونی، حل کردن ترومبوز و ایمن سازی گردش خون، توانایی بهبود خود را بهبود بخشد. در این مورد، سلول های ذاتی بیمار و بافت های کلیه به تدریج ترمیم می شوند.
علاوه بر این، حمام درمانی کامل، فشرده سازی داغ، درمان چرخه ای، درمان Moxibustion، ایمونوتراپی و سایر درمان های طبیعی می توانند به کاهش سیستم و کاهش طول عمر در ایمنی کمک کنند.
هنگامی که کلیه بازسازی می شود، کراتینین 4.6 کاهش می یابد، علائم ناپدید می شوند و بیماران می توانند زندگی بهتر و بدون نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه داشته باشند.
اگر مشکل دیابت و کراتینین 4.6 دارید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش پزشکی خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفریت مزمن و ادم در پاها، چگونه می توانم خوب باشم

"سلام دکتر. من برای شریانی سالگی مبتلا به نفریت مزمن شده ام. در روزهای اخیر، من از هر دو پا از ادم رنج می برم، چون نمی توانم بیش از حد راه بروم. چگونه می توانم خوب باشم؟ آیا پزشکی چینی در دسترس من است؟ لطفا راهنمایی کنید. "
آیا وضعیت مشابهی با بیمار دارید؟ آیا تا به حال از طب چینی شنیده اید؟ صادقانه بگویم، طب چینی یک درمان بهتر برای درمان بیماران مبتلا به نفریت مزمن با ادم است.
به طور کلی، نفریت مزمن به این معنی است که درجه های مختلف آسیب در کلیه وجود دارد. و پس از آن بیماران به علت آب اضافی جمع آوری شده در بدن ادم می شوند. علاوه بر این، ادم نشان می دهد که کلیه بدتر می شود. اگر بیماران به آن توجه نکنند، در آینده باید دیالیز را انجام دهند. همچنین بسیاری از پزشکان از داروهای غربی برای درمان ادم استفاده می کنند.
داروهای غربی به ادم برای نفریت مزمن منجر به بسیاری از عوارض جانبی و همچنین نمی تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد. علاوه بر این، احتمال دارد که ادم بعد از درمان بارها و بارها به عقب برگردد. از این رو، بیماران مشتاق به دریافت طبیعی و موثر برای درمان ادم هستند.
طب چینی که در هزاران سال پیش در چین توسعه می یابد به خاطر تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری ها از ریشه می تواند تاثیر زیادی در از بین بردن ادم داشته باشد.
طب چینی مجموعه ای از درمان های شامل درمان طب سنتی چینی، درمان طب سوزنی، درمان مکسیبیزیا، درمان چرخه ای، درمان با سم زدایی و غیره است. هر درمان می تواند بیماران کلیه آسیب دیده را تعمیر کند و درمان ترکیبی می تواند به عنوان یک اثر بالینی بهتر درمان شود. علاوه بر این، طب چینی در مقایسه با داروهای غربی، عوارض جانبی کمتری دارد.
هنگامی که کلیه بازسازی می شود، ادم از بین می رود و بیماران مبتلا به نفریت مزمن عمر طبیعی خود را دارند.
اگر شما علاقه مند به طب چینی هستید یا از نفروتیک مزمن با ادم رنج می برید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا نتایج تست خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

3 مرحله مبتلا به نارسایی کلیه همچنین می توانید دیالیز جلوگیری از

راستش، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه در مرحله سوم، آنها نیز می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز است.

چرا ما می گویند که یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه می تواند درجه سوم دیالیز جلوگیری از؟

بیماری مرحله سوم کلیوی یک گام حیاتی برای بیماران است، چرا که در این نقطه تمام علائم شروع به نظر می رسد یکی پس از دیگری، به طوری که بیشتر بیماران می توانند بیماری خود را در این مرحله پیدا با این حال، در این مرحله، کلیه ها آسیب دیده به طور کامل نیست، برخی از سلول های سالم وجود دارد، اگر بیماران می تواند سلول های از آسیب بیشتر محافظت، آنها یک شانس برای جلوگیری از عملکرد کلیه برای جلوگیری از، بنابراین برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد.

است که، تا درمان می تواند آسیب به کلیه ها جلوگیری می کند، می تواند بیمار را مبتلا به نارسایی کلیه درجه سوم برای جلوگیری از دیالیز و یا پیوند کلیه کمک می کند.

چه درمانی می تواند بیمار را مبتلا به نارسایی کلیه درجه سوم برای جلوگیری از دیالیز کمک کند؟

درمان فشرده سازی داغ به عنوان یکی از روش های موثر برای درمان بیماری های کلیوی، دارای چهار عملکرد اصلی: ضد التهاب، ضدترومبوز، ضد انعقاد و افزایش رگ های خونی. این چهار توابع آن می توانید کلیه از آسیب بیشتر محافظت و تا حدی بازگرداندن کلیه ها آسیب دیده. بنابراین، در صورتی که بیمار می تواند این درمان در به موقع، آنها می توانند عملکرد کلیه خود را جلوگیری از برای رفتن به شکست و یک شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد.

اگر شما علاقه مند در یک درمان فشرده سازی گرم برای مرحله نارسایی کلیه 3 و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید به ما یک ایمیل ارسال Asya.yue@mail.ru و یا رفتن مستقیم دکتر ما در WhatsApp / وایبر 8613292893707، ما همه چیز ممکن است برای انجام به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به رفع بیماری های کلیوی با کراتینین 192

شما می دانید، سطوح بالای کراتینین یکی از علائم شایع بیماری کلیه در بیماران مبتلا سطوح بالای کراتینین آنها سعی خواهد کرد به انجام همه چیز ممکن است به آن را کاهش دهد. پس چگونه به رفع بیماری کلیه با کراتینین 192؟

کراتینین 192 یعنی چه؟

کراتینین 192 بالاتر از سطح عادی است، اما آن را بسیار بالا نیست، بنابراین بیمار با وضعیت هنوز شانس برای بازیابی. با توجه به مراحل بالینی بیماری مزمن کلیه، کراتینین 192 باید در مرحله 2 بیماری باشد (برخی از افراد ممکن است GFR بدتر، بنابراین شما باید تشخیص تنها در سطح کراتینین را نصب کنید). در این مرحله، کلیه طور جدی آسیب دیده، و عملکرد کلیه می تواند هنوز هم حفظ عملیات روزانه، بنابراین اگر شما می توانید درمان به طور منظم دریافت کنید، نارسایی کلیه می تواند اصلاح شود.

چگونه به رفع بیماری کلیه با کراتینین 192؟

طب گیاهی چینی بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ سنتی چینی است، آن است که به طور گسترده ای در درمان بسیاری از بیماری استفاده می شود. معمولی است که می تواند کمک به کاهش کراتینین بالا به طور طبیعی - با گذشت زمان در رابطه با طب غربی و از آخرین فن آوری منحصر به فرد درمان ما، از جمله Osmotherapy به طب میکرو چینی تشکیل داده اند. با توجه به عوارض جانبی کوچک و اثر درمانی قابل توجهی مانند او بیشتر و بیشتر مردم، حتی برخی از مردم در خارج از کشور به چین آمده به دنبال کمک.

علاوه بر درمان به طور منظم، شما نیز به یک برنامه رژیم غذایی سالم است که می تواند کمک به دو برابر اثر درمانی. با استفاده از روش درمان مناسب و یک رژیم غذایی مناسب کراتینین 192 ممکن است به تدریج کاهش می یابد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی حل بیماری های کلیوی با سطح کراتینین بالا دارید، شما می توانید با ما از طریق ایمیل یا دکتر Asya.yue@mail.ru آنلاین تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان نفریت مزمن عالی بدون عود

به طور کلی، درمان نفریت مزمن دشوار از نقطه نظر دولت از بیماری نیست. اما چرا نسبت درمانی آنقدر کم است. دلیل این است که این تصور غلط است که اکثر مردم فکر می کنند آن نمی تواند به خوبی درمان می شود، برای به تاخیر انداختن درمان و تشدید این بیماری است. چگونه برای درمان نفریت مزمن و بدون عود.

اگر زود با یک رژیم غذایی معقول درمان، نفریت مزمن می تواند به طور کامل کنترل می شود. شما می توانید این مقاله را بخوانید و با رایگان در دکتر آنلاین با ما در زیر آشنا می شود.

علائم و نشانه های نفریت مزمن چیست؟

صادقانه بگویم، آن را تا چهار علائم اصلی: پروتئینوری، هماچوری، ادم و فشار خون بالا. اگر شما یک یا دو، لطفا در اسرع وقت به دنبال درمان و تشخیص. به این دلیل که نفریت مزمن درمان می شود، که این بروز بالا است، و برخی حتی تا 60٪.

چگونه برای درمان نفریت مزمن و بدون عود.

همانطور که همه ما می دانیم، علائم اصلی نفریت مزمن پروتئین و خون مخفی، که باعث مجتمع مخرب ایمنی و متابولیت در خون است. آنها از نفوذپذیری غشاء پایه گلومرولی افزایش به علت نشت پروتئین و سلول های قرمز خون، تشکیل پروتئینوری و هماچوری. بنابراین، ما باید به انتشار این مواد مخرب از بدن و پروتئین و خون مخفی در یک راه طبیعی ناپدید می شوند، و نه فقط کنترل پروتئینوری و خون مخفی.

هنگامی که با داروهای غربی در مقایسه، داروهای سنتی چینی برای درمان ریشه نفریت مزمن موثر است. آنها تولید می شوند و تبدیل به یک درمان ابتکاری - درمان سموم. این برای اولین بار شده این کمپلکسهای ایمنی از بدن، و می تواند غشاء آسیب دیده بازالت بازار بازیابی و بهبود عملکرد کلیه بعد از عروق گسترش به بهبود گردش خون و محافظت از کلیه از التهاب و عفونت.

علاوه بر این، درمان سیستمیک، شیوه زندگی سالم، نگرش، خلق و خوی، و دیگر عوامل خارجی نیز مهم است به جلوگیری از وقوع نفریت مزمن هستند.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش طبیعی ما از بین بردن مواد سمی در نفریت مزمن بدون عود، لطفا پیام زیر ترک و یا به ما ارسال، ایمیل ما Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر 8613292893707.



:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا علائم و نشانه های بیماری کلیه باعث آسیب های اضافی را به کلیه

آیا علائم و نشانه های بیماری کلیه باعث آسیب های اضافی را به کلیه ها؟ نشانه های بیماری کلیه می شود آسیب های اضافی به کلیه ها؟ صادقانه بگویم، این علائم مانند کم خونی، اختلال الکترولیت و بیماری ایسکمیک قلب، مبتلا به بیماری کلیوی بیشتر خواهد شد کلیه آسیب برساند، در نتیجه بالا بردن سرعت پیشرفت بیماری.

چرا علائم بیماری کلیوی ممکن است به کلیه آسیب؟

مشکلات بیماری های کلیوی از جمله کم خونی و الکترولیت اختلال معنی است که سطح سموم در خون بسیار بالا است. این بار قلب را افزایش دهد. علاوه بر این، ایسکمی قلب نیز از فقدان اکسیژن در خون و کلیه ها، و آسیب بیشتر به کلیه می شود.

چگونه برای درمان بیماری کلیه با بسیاری از علائم؟

از بالا ما می توانید مطمئن شوید که یک درمان مناسب به گشاد شدن عروق خونی و بهبود عروق خونی و افزایش جریان خون به کلیه ها. هر چه بود، درمان زود هنگام بسیار مهم است برای جلوگیری از بدتر شدن این بیماری است.

است یک سری از درمان بر اساس گیاهان دارویی چینی سنتی که در درمان بیماری های کلیه مفید وجود دارد. در میان آنها، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی موثر است، ثابت شد که آن را قادر به بهبود عملکرد کلیه است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی - فقط چمن، اما یک روش پزشکی که در آن انواع گیاهان چینی خارجی به بهبود وضعیت کلیه ها استفاده نمی شود. در مقایسه با طب سنتی چین (TCM)، Osmotherapy به طب میکرو چینی کار می کند تر و سریع. و مهمتر از آن هیچ ناراحتی را ایجاد نمی کند. در مقایسه با طب غربی، آن را موثر تر و امن در درمان بیماری های کلیه است. اگر بیمار می تواند این درمان قبل از دریافت، آنها ممکن است فرصتی برای مانند یک فرد عادی زندگی کنند.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy، و یا اگر شما نیاز به کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما یک ایمیل ارسال Asya.yue@mail.ru یا دکتر ما به طور مستقیم به WhatsApp / وایبر +8613292893707، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد بهترین را به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

خون در ادرار و نفریت مزمن، چه باید بکنیم

خون در ادرار یکی از سیستم های ظهور نفریت مزمن است. اگر نفریت مزمن با خون در ادرار ظاهر شود چه باید بکنیم؟

در بیماران مبتلا به نفریت مزمن، زمانی که کلیه آسیب می بیند، هموگلوبین از گلومرولی هایی که خون آنها فیلتر می شود، از دست می رود. و پس از آن، بیماران ادرار خون می گیرند. صادقانه بگویم، تنها زمانی که کلیه بازسازی می شود، خون در ادرار به طور کامل درمان می شود. در غیر این صورت، خون در ادرار دوباره و دوباره باز خواهد گشت. گاهی اوقات، خون در ادرار نشان می دهد بیماران در فاز اتیل نفریت مزمن هستند. به همین ترتیب، بیماران باید خون را با ادرار درمان کنند تا بتوانند نفریت مزمن را کاهش دهند.

در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ، درمان با سم زدایی کمک می کند تا بیماران از سموم و مواد زائد مختلف که می توانند به کلیه آسیب نرسانند خلاص شوند، بلکه باعث کاهش اثربخشی درمان برای بهبود عملکرد کلیه می شود. با استفاده از درمان حذف توکسین، آسیب کلیه متوقف خواهد شد و یک محیط سلامت برای بازگرداندن کلیه بیرون می آید.

در عین حال، بیماران همچنین باید از داروهای میکرو چینی، کامل حمام درمانی، Moxibustion Therapy و دیگر داروهای چینی استفاده کنند تا ایمنی و توانایی خودسوزی کلیوی افزایش یابد. بعدها، کلیه با کمال احتیاط تعمیر می شود. به عنوان یک حقیقت، درمان برای درمان بیماران بستگی به شرایط بیمار دارد.

وقتی کلیه تجدید می شود، خون در ادرار ناپدید می شود و بیماران مبتلا به نفریت مزمن به زندگی عادی بازگشته اند.

اگر مشکلی برای درمان نفریت مزمن با خون در ادرار دارید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا اطلاعات تماس خود را ارسال کنید و نتایج را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

هنگامی که دیالیز مورد نیاز برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس است

هنگامی که نفریت لوپوس به مرحله خاصی می رسد، دیالیز مورد نیاز خواهد بود. اما، بسیاری از بیماران مبتلا به نفریت لوپوس نمی دانند زمانی که دیالیز برای آنها مورد نیاز است. در حالی که، من برخی از اطلاعات نسبی به نفریت لوپوس در مقاله نشان می دهد.
به طور کلی، اگر یکی از نشانه های زیر را داشته باشید، فورا دیالیز را انجام دهید.
سطح فسفر 7mmol / l؛
CO2 <15 mmol / l؛
PH ≤ 7.25؛
BUN ≥ 54mmol / l؛
سطح کراتینین ≥ 884 میلی مول / لیتر؛
علائم واضح و غیرقابل کنترل، مانند استفراغ، خستگی، ناخودآگاه، ادم ریوی و غیره.
به عنوان یک واقعیت، اگر شما یک درمان مؤثر برای به موقع بهبود عملکرد کلیه را قبول، دیالیز می تواند اجتناب شود.
برای بیماران مبتلا به نفری لوپوس که کلیه توسط لوپوس آسیب دیده اند، کلیه های آنها نمی توانند کاملا تمام مواد سمی و مواد زائد را از بین ببرند. در این مورد، بیماران به تدریج ناراحتی های زیادی را به همراه خواهند داشت که مواد نامطلوب در بدن حفظ می شوند. به این ترتیب، ما باید از بیماران مبتلا به نفریت لوپوس با کاهش ایمنی حمله کلیه و ترویج کلیه برای بازسازی استفاده کنیم.
به منظور دستیابی به هدف، درمان با سم زدایی قابل قبول است که بتواند تمام سمهای ذخیره شده مانند کمپلکس ها و مجتمع های مضر مصنوعی، سموم و زباله های مختلف، آب اضافی و سایر مواد مغذی و غیره را از بین ببرد. این می تواند آسیب کلیه را با عوارض جانبی کمتر.
به هر حال، درمان های دیگر در بیمارستان بیماری های کلیوی شیجیاژوانگ، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، درمان فشرده سازی داغ، درمان چرخه ای، طب سوزنی، Moxibustion، ایمونوتراپی و سایر داروهای چینی می توانند تاثیر خوبی بر تعمیر سلول ها و بافت های آسیب دیده اما نه مرده داشته باشند از کلیه علاوه بر این، آنها همچنین می توانند به بیماران کمک کنند تا مواد ناخواسته را از بین ببرند. هنگامی که کلیه بازسازی می شود، علائم کاهش می یابد، بیماران زندگی بهتر و دیالیز و پیوند کلیه را می توان رد کرد.
اگر می خواهید اطلاعات نسبی بیشتری در مورد نفریت لوپوس بدست آورید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا شرایط بیماری خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفریت مزمن و ادم در پاها، چگونه می توانم خوب باشم

"سلام دکتر. من برای شریانی سالگی مبتلا به نفریت مزمن شده ام. در روزهای اخیر، من از هر دو پا از ادم رنج می برم، چون نمی توانم بیش از حد راه بروم. چگونه می توانم خوب باشم؟ آیا پزشکی چینی در دسترس من است؟ لطفا راهنمایی کنید. "
آیا وضعیت مشابهی با بیمار دارید؟ آیا تا به حال از طب چینی شنیده اید؟ صادقانه بگویم، طب چینی یک درمان بهتر برای درمان بیماران مبتلا به نفریت مزمن با ادم است.
به طور کلی، نفریت مزمن به این معنی است که درجه های مختلف آسیب در کلیه وجود دارد. و پس از آن بیماران به علت آب اضافی جمع آوری شده در بدن ادم می شوند. علاوه بر این، ادم نشان می دهد که کلیه بدتر می شود. اگر بیماران به آن توجه نکنند، در آینده باید دیالیز را انجام دهند. همچنین بسیاری از پزشکان از داروهای غربی برای درمان ادم استفاده می کنند.
داروهای غربی به ادم برای نفریت مزمن منجر به بسیاری از عوارض جانبی و همچنین نمی تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد. علاوه بر این، احتمال دارد که ادم بعد از درمان بارها و بارها به عقب برگردد. از این رو، بیماران مشتاق به دریافت طبیعی و موثر برای درمان ادم هستند.
طب چینی که در هزاران سال پیش در چین توسعه می یابد به خاطر تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری ها از ریشه می تواند تاثیر زیادی در از بین بردن ادم داشته باشد.
طب چینی مجموعه ای از درمان های شامل درمان طب سنتی چینی، درمان طب سوزنی، درمان مکسیبیزیا، درمان چرخه ای، درمان با سم زدایی و غیره است. هر درمان می تواند بیماران کلیه آسیب دیده را تعمیر کند و درمان ترکیبی می تواند به عنوان یک اثر بالینی بهتر درمان شود. علاوه بر این، طب چینی در مقایسه با داروهای غربی، عوارض جانبی کمتری دارد.
هنگامی که کلیه بازسازی می شود، ادم از بین می رود و بیماران مبتلا به نفریت مزمن عمر طبیعی خود را دارند.
اگر شما علاقه مند به طب چینی هستید یا از نفروتیک مزمن با ادم رنج می برید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا نتایج تست خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

تورم و FSGS، چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا به طور طبیعی

"چگونه می توان سطح کراتینین بالا را به طور طبیعی برای بیماران مبتلا به FSGS و تورم کاهش داد؟" امروزه بسیاری از بیماران FSGS به دلیل معایب درمان های سنتی که برای کاهش سطح کراتینین بالا استفاده می شوند، این سوال را مطرح کرده اند. اکنون. بیایید جواب را پیدا کنیم
برای به دست آوردن راه برای درمان بیماران FSGS با سطح کراتینین بالا و تورم رادیکال، ما باید به وضوح می دانیم که چرا FSGS بیماران تورم و سطح کراتینین بالا است.
به طور کلی، FSGS (Glomerulus Sclerosis Segmental Focal) به معنی برخی از گلومرولیهایی است که مناطق برای فیلتر کردن خون در کلیه آسیب دیده اند. در دنیای دیگر، کلیه نمی توانند به طور کامل مواد مضر بدن را از بین ببرند. در این مورد، بیماران به علت سم های ذخیره شده احساس ناراحتی می کنند. علاوه بر این، کراتینین، متابولیت عضله، در بدن جمع می شود و سطح کراتینین به تدریج افزایش می یابد. معاصر، تورم بر بیماران بیرون می آید چون آب اضافی در فضاهای سلولی جمع می شود.
سپس، چه درماني ميتواند به بيماران FSGS مبتلا به تورم کمک کند تا سطوح کراتينين بالا را بدون رنج کاهش دهد؟
متخصصین کلیه بیمارستان کلیه شیدیاژووان یک سری از درمان هایی را برای درمان بیماران FSGS با ایمنی و اثرات، درمان تکسین حذف و درمان Moxibustion ایجاد کرده اند.
در واقع، سموم های مختلفی که حفظ می شوند، کلیه را آسیب می رسانند و عملکرد بسیاری از درمان ها را کاهش می دهند. بنابراین، بیماران باید از این مواد مضر خلاص شوند. برای رسیدن به این هدف، بیماران می توانند به جای دیالیز درمان های سم زدایی را انجام دهند تا موارد غیر ضروری را پاک کنند و از کلیه ها جلوگیری کنند.
در همین حال، بیماران می توانند Moxibustion Therapy را برای تقویت ایمنی و توانایی خود درمان با متوقف کردن داروهای خاص با دارو ساخته شده از کرم چوب، پذیرش کنند. بعدها، عملکرد کلیوی به طرز کمی با عوارض جانبی کمتری بهبود می یابد. هنگامی که کلیه تعمیر می شود، تورم تخلیه می شود و سطح کراتینین بالا کاهش می یابد.
آیا FSGS دارید؟ آیا می خواهید به طور طبیعی سطح کراتینین بالا را کاهش دهید؟ آیا می خواهید تورم را ترک کنید؟ اگر چنین است لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارشات پزشکی خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

داروهای گیاهی برای کراتینین 3.9 با کلیه کار 33٪

اگر کلیه 33٪ کار کند چه؟ چرا کراتینین تا 3.9 افزایش می یابد؟ در مورد پذیرش داروهای گیاهی چطور؟ شما می توانید پاسخ را در مقاله دریافت کنید.
کلیه ارگان اولیه برای تولید ادرار، حذف سموم و زباله های مختلف از بدن، تعادل الکترولیت و غیره است. هنگامی که کلیه تنها 33٪ کار می کند، تعداد زیادی از آب، مواد پر از کار و مواد مضر وجود خواهد داشت در بدن جمع شده. تحت این شرایط، بیماران ناراحتی زیادی خواهند داشت. همچنین کراتینین که به عنوان نشانه ای از عملکرد کلیوی در کلینیک تلقی می شود، افزایش می یابد.
امروزه دیالیز و پیوند کلیه نیز راه اصلی برای درمان بیماری کلیه هستند. اما بیماران با کراتینین 3.9 هنوز می توانند شرایط بیماری را با درمان طبیعی ذخیره کنند. متخصصین کلیه بیمارستان کلیه شیدیاژووان قول میدهند که به آنها کمک کنند تا بیمار از آسیب کلیه جلوگیری کند و از طریق استفاده از داروهای گیاهی، درمان کامل و درمان با سم زدایی، شرایط صاف بیماری را حفظ کند.
حمام کامل حمام برای حمام کردن پای بیماران با سوپ طب چینی برای حدود نیم ساعت در هر درمان است. حمام درمانی کامل می تواند گردش خون را افزایش دهد، سموم و مواد زائد مختلف را خارج از بدن حمل می کند و مواد مغذی بیشتری را به کلیه می رساند. در این مورد، سلول های ذاتی کلیه فعال خواهند شد، علائم تسکین می یابد و عملکرد کلیه بهبود می یابد.
درمان با سم زدایی پس از آن انجام می شود که متخصصان کلیه طی چندین سال تحقیقاتی در مورد درمان طبیعی بیماران مبتلا به نارسایی کلیه انجام می دهند. این هدف در پاک کردن تمام سمهای ذخیره شده است. به عنوان یک نتیجه، آن را از کلیه ها جلوگیری از آسیب رساندن و ایجاد یک محیط سالم برای کلیه که درمان می شود. و سطح کراتینین کاهش می یابد.
اگر شما علاقه مند به داروهای گیاهی برای کراتینین 3.9 با کافئین 33٪ هستید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا آزمایشات آزمایشگاهی خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند پروتئینوری برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA ایجاد شود

نفروپاتی IgA به یک وضعیت پزشکی اشاره دارد که در آن بسیاری از پروتئین IgA به ادرار که توسط کلیه آسیب دیده رد می شوند از دست می روند. و پس از آن، بیماران مشکوک هستند که آیا پروتئینوری برای آنها ظاهر می شود.
اگر میخواهید پروتئینوری را بطور اساسا درمان کنید، باید بدانید که چرا بیماران پروتئینوری را مبتلا می کنند. به طور کلی، کلیه ها فیلتر کردن خون و حذف سموم و مواد زائد مختلف است. هنگامی که کلیه ضعیف است، پروتئین را نمی توان از نشت جلوگیری کرد و کلیه قادر به انتخاب پروتئین نیست. به این ترتیب، باید کلیه بیمار را اصلاح کنیم. فقط در این راه پروتئینوری به طور کامل درمان می شود.
امروزه بیماران چینی می توانند درمان طبی طبیعی متولد شده از طب سنتی چینی را برای درمان پروتئینوری با عوارض جانبی کمتری انجام دهند. به طور حتم، پروتئینوری را می توان در بیمارستان بیماری های کلیه شیجیاژوانگ تخریب کرد.
برای مثال، درمان با سم زدایی که برای پاک کردن تمام مواد مضر تولید می شود، تاثیر زیادی بر تخریب پروتئینوری دارد. علاوه بر این، درمان با سم زدایی درمان مناسب برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA به دلیل اقدامات آن برای متوقف کردن آسیب کلیه است.
علاوه بر این، درمان های دیگر مانند Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، کامل حمام درمان، Moxibustion درمان، ایمونوتراپی و غیره اجازه می دهد برای کمک به بیماران کلیه با اثرات را بهبود می بخشد.
در طول درمان کامل حمام، بیماران از تمام بیماران به آب های پزشکی ساخته شده از داروهای چینی برای 40 تا 50 دقیقه غوطه ور می شوند. با استفاده از حمام کامل، سموم از بدن خارج می شوند و بیشتر مواد مغذی و خون به کلیه می رسند. این روش ایمن تر و راحت تر برای کلیه است.
آیا با پروتئینوری مشکل دارید؟ آیا می خواهید به طور طبیعی نفروپاتی IgA و عوارض آن را درمان کنید؟ لطفا اطلاعات تماس و شرایط بیماری را برای ما بفرستید یا یک پیام را در زیر بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

راه های صرفه جویی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

کلیه ناخوشایند به این معنی است که بسیاری از چیزهای ناخواسته در تاثیرات کلی بدن بیمار تاثیر می گذارند. و بعد، بیماران مبتلا به بسیاری از رنج می مانند مانند فشار خون بالا، کم خونی، پوست خارش، حتی خطر زندگی را افزایش می دهد. به طوری که، راه هایی برای نجات بیماران با کلیه شکست خورده چیست؟
به طور کلی، دیالیز برای فیلتر کردن خون توسط یک درمان پزشکی استفاده می شود. امروزه دیالیز تنها راه درمان بیماران کلیوی نیست. اگر بیمار بتواند در طول زمان درمان موثر داشته باشد، بیماران نیازی به انجام دیالیز یا پیوند کلیه ندارند.
پیوند کلیه عملیاتی است که در آن یک کلیه تطبیق دهنده به جای بدن آسیب دیده برای انجام کار انجام می شود. پس از پیوند، بیماران باید داروهای ضد ردگیری را در بقیه عمر خود مصرف کنند.
درمان با سم زدایی یک درمان ترکیبی برای پاک کردن تمام سموم در سراسر بدن است. این قادر به محافظت از کلیه با عوارض جانبی کمتر است. علاوه بر این، درمان با سم زدایی اثر خوبی بر انتقال علائم ناشی از نارسایی کلیه دارد.
Moxibustion می تواند کمک به بیماران افزایش چای سالم در بدن را با ذوب کردن متخصصان خاص با داروهای ساخته شده از کرم چوب. به عبارت دیگر، ایمنی بیمار و توانایی خود درمان در درمان بهبود خواهد یافت. از این رو، عملکرد کلیه به تدریج بهبود می یابد.
Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، پزشکی خارجی چینی، می تواند در بهبود عملکرد کلیه با واکنش های جانبی کمتر بازی کند. همانطور که گیاهان منحصر به فرد برای بیماران مورد استفاده قرار می گیرند، رگ های خونی گسترش می یابند، گردش خون ترویج می شود و مواردی از خون در خون حذف می شوند. به طوری که بیماران می توانند یک زندگی با کیفیت بالا زندگی کنند.
اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در مورد راههای درمان بیماریهای نارسایی کلیه بدست آورید، لطفا پیام زیر را ترک کنید یا شرایط بیماری خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان طبیعی با نفریت مزمن با ادم و کراتینین 2.4

کراتینین 2.4 بدین معنی است که بیماران در مرحله 3 بیماری کلیوی قرار دارند. برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن، کلیه آسیب دیده اما بسیار جدی نیست. اگر چه نفریت مزمن به آرامی در حال توسعه است، بیماران همچنین باید درمان موثر برای جلوگیری از آسیب کلیه و تعمیر کلیه بیمار.
وقتی کلیه قادر به انجام هر کار دیگری نیست، آب اضافی در فضاهای سلولی مونتاژ می شود و پس از آن بیماران ادم می شوند. علاوه بر این، ادم می تواند نشانه ای از این باشد که کلیه به آرامی درگیر آسیب می شود. به طوری که چگونه برای درمان ادم و کراتینین 2.4 برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن؟
آیا بیماران نیاز به دیالیز دارند؟ نه، بیماران بهتر از دیالیز نیستند. به همین دلیل است که دیالیز می تواند به شدت رنج می برد، مانند عفونت، ضعف، پوست خارش، و غیره. علاوه بر این، پیوند کلیه تنها راهی برای صرفه جویی در بیمار خواهد بود در نتیجه دیالیز برای مدت زمان طولانی.
خوش شانس، بیماران می توانند درمان های طبیعی را برای کاهش سطح کراتینین و کاهش ادم با اثرات در حال حاضر انجام دهد.
چه درمان می تواند بیماران مبتلا به نفریت مزمن با کراتینین 2.4 و ادم؟
درمان با سم زدایی که پس از متخصصین کلیه بیمارستان کلیه شیدیاژووان ایجاد شده است، برای سالها تحقیقات انجام شده است، می تواند نقش مهمی در رفع ادم و بهبود عملکرد کلیه داشته باشد. به عنوان یک واقعیت، برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن، درمان با توکسین حذف می تواند به جای دیالیز چیزهای مضر را از بین ببرد، محافظت از کلیه از آسیب و ارائه یک محیط تمیز برای درمان های دیگر از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، Steaming درمان، ایمونوتراپی و دیگر داروهای چینی برای به دست آوردن اثرات بهتر بر بهبود عملکرد کلیوی.
درمان های طبیعی زیادی برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن با ادم و کراتینین 2.4 وجود دارد. اگر به این درمانها علاقه مند هستید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا اطلاعات تماس و شرایط بیماری را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا وجود دارد ممکن است برای بهبود عملکرد کلیه برای بیماران PKD وجود دارد

برای PKD (بیماری کلیوی بیماری کلیوی)، کلیه توسط کیست های در حال رشد در کلیه آسیب دیده است. و پس از آن، آیا ممکن است عملکرد کلیوی برای بیماران PKD بهبود یابد؟

برای صادق بودن، PKD یک اختلال ژنتیکی کلیه است که در آن کیست های بی شماری در کلیه ها رشد می کنند. در نتیجه، ما نمی توانیم عملکرد کلیوی را بدون مدیریت کیست افزایش دهیم. و سپس چگونه برای درمان کیست ها برای بیماران PKD؟

هنگامی که کیست ها زیاد نیست، بیماران می توانند یک عمل برای حذف کیست ها را بپذیرند. اما اگر کیست ها زیاد باشد، چه؟

بیماران می توانند درمان با سم زدایی را برای محدود کردن کیست ها انجام دهند. از بین بردن سموم درمان برای پاک کردن همه چیزهای مضر از جمله کمپلکس های غیر ضروری و مکمل ها، سموم و ضایعات مختلف ایجاد می شود که باید از کلیه، مایع در کیست ها و غیره از بدن دفع شود. و می تواند کلیه را از آسیب بیشتر و بخش مهمی در تجدید عملکرد کلیه برای بیماران PKD است.

و سپس، چگونه برای بهبود عملکرد کلیه برای بیماران PKD؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند نه تنها کیست ها را در کلیه کاهش دهد، بلکه باعث افزایش عملکرد کلیه می شود با استفاده از گیاهان خاص. در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ، که گیاهان به بیمار اعمال می شود، بر اساس شرایط جسمی موجود بیمار است. از این رو، Osmotherapy پزشکی Mikro-چینی می تواند اثر بهتر در گسترش رگ های خونی، تخلیه استرس خون، تسریع در گردش خون، کاهش کیست در کلیه و تعمیر سلول های بنیادی بیمار، اما نه necrotic سلول ها و بافت های ایمن و موثر است.

اگر شما علاقه مند به درمان برای بهبود عملکرد کلیه برای بیماران PKD هستید، لطفا پیام زیر را ترک کنید و یا شرایط بیماری خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 844
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

قند خون بالا و کراتینین 4.9، چه باید بکنیم

"سلام آقا. من یک بیمار دیابتی هستم در روزهای اخیر، پیدا کردن کراتینین من 4.9 بر اساس امتحانات است. باید چکار کنم؟"

برای بیماران دیابتی، هنگامی که قند خون بالا در محدوده طبیعی کنترل نشود، عروق خونی مجروح خواهد شد. با گذشت زمان، عملکرد کلیه کاهش می یابد، زیرا رگ های خونی کلیه آسیب می بینند. به عبارت دیگر، اگر بیماران دیابتی نمیتوانند قند خون خود را به خوبی کنترل کنند، بیماری کلیوی به عنوان یک عارضه ایجاد می شود.

به عنوان یک حقیقت، سطح کراتینین به عنوان نشانه اصلی عملکرد کلیوی در نظر گرفته می شود. به طوری که، آن را به تدریج به 4.9 با آسیب کلیه می شود.

با توجه به این، بیماران ابتدا باید قند خون خود را کاهش دهند. علاوه بر این، باید رژیم غذایی سالم و سبک زندگی را به گونه ای تنظیم کنید که قند خون را کاهش دهد و آسیب کلیه را کاهش دهد.

در همین حال، بیماران باید درمان معتبر برای از بین بردن مواد مختلف مضر و بهبود عملکرد کلیه، به عنوان مثال، درمان حذف توکسین و پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی.

درمان با سم زدایی برای پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل استفاده می شود. با استفاده از توکسین-حذف درمان، کلیه از آسیب می شود و برای کلیه مفید است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی اعمال گیاهان از طبیعت به تعمیر سلول های ذاتی بیمار اما necrotic ذاتی و بافت کلیه با عوارض جانبی کمتر است.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد رژیم های غذایی، عادات زندگی و عوارض قند خون بالا و کراتینین 4.9 بیمار دریافت کنید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا اطلاعات تماس خود را به ما بفرستید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 180-390 شروع به پریدن کرد، شما می توانید به من کمک بدون همودیالیز

پزشک آنلاین: سلام! به وب سایت ما خوش آمدید. مفید چگونه می توانم؟

بیمار: سلام، من بیماری مزمن کلیه، کراتینین به 390 از 180 شروع به پریدن کرد، اوره خون 21، فیلتراسیون گلومرولی به 11 'می تواند به من کمک کند بدون همودیالیز، از شما سپاسگزارم.

پزشک آنلاین: نگران نباشید، ما به شما کمک می کند

پزشک آنلاین: برای مورد شما، من می خواهم به شما اطلاعات بیشتر و مشاوره درمان ممکن است برای کمک ارسال می کند. آیا شما ایمیل یا واتساپ برای ما ارسال اطلاعات؟

بیمار: بله، vottsap وجود دارد، از شما سپاسگزارم.

بیمار: آیا مرکز خود را در مسکو؟

پزشک آنلاین: نه، کلینیک ما در چین واقع شده است. اگر می خواهید با ما رفتار، ما می تواند به شما یک پیشنهاد برای دستیابی به یک ویزای چین. و اگر شما می توانید نیست، دکتر ما می تواند به شما برخی از راهنمایی برای شما می دهد.

پزشک آنلاین: نام و نام خانوادگی، سن و کشور؟

بیمار: روسیه، Moscow. یانا، 62 ساله دارد. با تشکر برای اطلاعات.

پزشک آنلاین: دکتر ما به شما ظرف 24 ساعت با شما تماس خواهد. Asya.yue@mail.ru ایمیل ما، واتساپ / وایبر 8613292893707. لطفا با توجه به انتخاب تلفن و پست الکترونیکی پرداخت.

بیمار: به لطف شما است.



:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی رفتار می بیماری های کلیه

امروز بیمارستان ما راه اندازی داروهای ویژه چینی برای درمان بیماری های کلیه. ما آن را Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، است که محبوب نه تنها در چین بلکه در جهان است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی - یک فرم جدید از طب سنتی چینی (TCM). ساختار اساسی این درمان شامل یک ریشه، ساقه، برگ، برنامه های مختلف، که در طبیعت برای مدت زمان طولانی رشد می کنند. بنابراین، این درمان تاثیر عمیقی بر کنترل بیماری کلیوی است. در مقایسه با سایر روش های درمانی، درمان ما هیچ عوارض جانبی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی.

به عنوان بیماری کلیوی رفتار Osmotherapy پزشکی میکرو چینی؟

گیاهان دارویی چینی - بیماران متفاوت است. با توجه به شرایط ویژه با بیماران کلیوی، ما گیاهان دارویی چینی مناسب سازماندهی و سرکوب آنها را در یک میکرون. سپس ما پودر در دو کیسه پزشکی قرار داده و نزدیک به آنها در پشت بیمار است. با کمک تجهیزات ما طب چینی می تواند بخش های آسیب دیده از کلیه برسد. برای بازگرداندن سلول ها و بافت از کلیه های آسیب دیده، عملکرد کلیوی بهبود خواهد شد.

آیا می خواهید شما را به آمدن به چین به روشن میکرو چینی پزشکی است؟

بهتر است برای شما برای آمدن به چین، به درخواست این درمان است. از بالا می توانیم بدانیم که اصلی گیاهان دارویی چینی انتخاب بسته به شرایط از بیماران. بنابراین، زمانی که ما وضعیت کنونی خود را چک کنید، بنابراین ما می توانیم دارو برای شما در سازماندهی. و شما باید نه تنها یک درمان. شما ممکن است یک انتخاب بزرگ، اگر شما را به بیمارستان ما آمده است.

اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا می خواهید یک بیماری خوب مانیتور کلیه، شما می توانید به ما یک ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +86 13292893707 ارسال کنید، ما بهترین های ما به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیمار نارسایی کلیه می خواهد به دیالیز درمان های جایگزین

چرا یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی می خواهد به یک درمان جایگزین از دیالیز؟ دیالیز مفید برای از بین بردن علائم بیماری کلیوی است، اما آن را به برخی از اثرات جانبی داشته باشد، از بین بردن این نشانه ها. علاوه بر این، آن را به یک مقدار زیادی از پول و زمان هزینه، بنابراین مردم به دنبال دیگر درمان های جایگزین برای بیماری های کلیوی.

یک درمان جایگزین برای بیماران مبتلا به دیالیز وجود دارد؟

درمان فشرده سازی گرم - پس از سالها تحقیق و تجربه بالینی، پزشکان یک سری درمان های موثر برای نارسایی کلیه در اساس گیاهان طب سنتی چینی، یکی از معروف ترین اختراع کرده اند. با استفاده از این درمان، یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی ممکن است قادر به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز.

اثرات درمان با درمان فشرده سازی گرم چیست؟

اثرات کوتاه مدت درمان:

- تضعیف در کم خونی، خستگی و بی اشتهایی و بی خوابی است.

- احساس گرما در ساق پا و صورت خود را گلگون نگاه خواهد کرد

- حجم افزایش ادرار، و مواد پنبه را می توان در ادرار یافت

اثرات طولانی مدت درمان:

کاهش در سطح کراتینین سرم و سطح اوره در خون

- GFR افزایش

- عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است، و همچنین پروتئین در ادرار و خون را می توان به طور موثر کاهش می یابد

با این حال، این درمان این است مناسب برای همه بیماران نیست. دکتر ما این دارو را مطابق با شرایط خود بیمار تجویز کند.

اگر شما می خواهید برای پیدا کردن اینکه آیا شما مناسب برای درمان داغ فشرده یا نه، و یا می خواهید را به درمان های جایگزین دیالیز هستند، شما می توانید به ما یک ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707 ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد بهترین را به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

استفاده از گیاهان برای بازگرداندن کلیه در بیماران دیابتی

ما آن را نفروپاتی دیابتی، زمانی که کلیه ها از دیابت آسیب دیده است. برخی از گیاهان موثر و ایمن برای بهبود کلیه در بیماران دیابتی می باشد. آیا می دانید که گیاهان دارای این ویژگی ها و نحوه استفاده از آنها؟

گیاهان برای درمان نفروپاتی دیابتی

کادر پزشکی ما بسیاری از تحقیقات بر روی گیاهان برای درمان دیابت و بیماری کلیه داشته است. در حال حاضر ما می خواهم به معرفی چند گیاهان که این خاصیت را دارند. آنها عبارتند از:

1. جینسنگ

این گیاه دارای اثر آشکار در کاهش سطح قند خون و می تواند کلیه های آسیب دیده را تغذیه، از بین بردن خستگی بیماران و غیره. از این نقطه جینسنگ - یکی از بهترین گیاهان کمک می کند که به مبارزه با بیماری کلیوی ناشی از دیابت.

2. گون

مطالعات فارماکولوژیک نشان می دهد که این طب گیاهی چینی برای کاهش فشار خون بالا، کاهش سطح قند خون و تحریک کننده کلیه برای از بین بردن مقادیر بزرگتر از زباله، مانند اوره و کراتینین، و غیره موثر است. بنابراین، دیابت کنترل شده است و خون بیماران پاک شده است.

3. تامر

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی اغلب فشار خون بالا، که می تواند از پیشرفت بیماری دیابت کلیه را تسریع بخشد. در این راستا این نیز مهم است برای نظارت بر فشار خون برای بیماران دیابتی.

4. goldthread چینی

با توجه به گزارش های بالینی، بربرین قادر به درمان دیابت با کاهش سطح قند خون است. این می تواند به گلیکوژن و سریع قند geteroplaziyu گلیکولیز به سطح قند خون پایین را مهار کند. پس از سطح قند خون در سطح نرمال حفظ شده، عملکرد بافت کلیه باقی مانده می تواند آسیب بیشتر جلوگیری از.

بسیاری از گیاهان دیگر نیز می تواند بازگرداندن کلیه کمک کند و برای درمان نفروپاتی دیابتی. بیماران مختلف داروهای مختلف نیاز دارند. که برای تعیین مناسب شما چمن، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر 8613292893707.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند به بیمار کمک کند جلوگیری از دیالیز

در گذشته، دیالیز و پیوند کلیه هستند آخرین گزینه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در نظر گرفته، به خصوص زمانی که بیماری پیشرفت به مرحله 5. این حال، با درمان Osmotherapy به داروی جدید میکرو چینی می آید را به واقعیت، این دو روش تنها راه برای درمان بیماری کلیه است. به طور کلی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند کلیه کمک

چگونه می توان رفتار Osmotherapy پزشکی میکرو چینی بیماری های کلیوی؟

مشخص شده است که تنها راه برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند کلیه - برای افزایش عملکرد کلیه ها به کار کلیه ها است. و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کمک می کند تا برای رسیدن به این طریق سه جنبه.

1. ترویج گردش خون و رفع موانع در کانال، گسترش عروق سطح برای بهبود هیپوکسی. پس از محاکمه اول، البته، خواهد شد با بسیاری از نشانه های نارسایی کلیه، از جمله ادم، خستگی، خارش پوست، فشار خون بالا، کاهش اشتها، تهوع و استفراغ، طعم روانی در دهان، و غیره برخورد

2. حذف استاز خون، کمپلکسهای ایمنی و بافت آسیب دیده از بدن برای مسدود کردن فیبروز کلیوی. این فرایند دوم کمک می کند تا به پاک کردن خون و به طور موثر جلوگیری آسیب کلیوی.

3. آن را بازیابی بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه، کلیه نشان می دهد مواد مغذی، از جمله ویتامین ها، اسیدهای آلی، اسیدهای آمینه ضروری، و غیره و تکثیر DNA ترویج سلول های کلیه. افزایش عملکرد کلیه می تواند در گزارش آزمون دیده می شود.

در واقع، به جز پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، برخی از روش های منحصر به فرد دیگری از درمان، مانند درمان هفت وجود دارد، آنها همچنین تاثیر بر درمان بیماری های کلیوی داشته باشد. همکاری با یکدیگر، آنها می توانند اثر درمانی بهتر در درمان بیماری های کلیه و کمک به بیماری های کلیوی به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز.

به طور خلاصه، میکرو چینی Osmotherapy دارو می تواند کمک به بیماران برای جلوگیری دیالیز کلیه یا پیوند کلیه. اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا اگر شما نیاز به کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما یک ایمیل ارسال Asya.yue@mail.ru و یا رفتن مستقیم دکتر ما در WhatsApp / وایبر +8613292893707، ما همه چیز ممکن است برای انجام به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند با طب چینی در چین درمان

در مقایسه با طب غربی، طب چینی در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، بیماری کلیه پلی کیستیک و چگونه درمان می شود طب چینی در چین موثر تر است؟

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ژنتیکی از کلیه ها باشد. برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک به تدریج پیشرفت خواهد کرد، و آنها می توانند ساختار کلیه بیمار به روند آسیب برساند. بیمار مبتلا به کلیه پلی کیستیک در نهایت نارسایی کلیه خواهد شد.

به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک است که در طب غربی درمان می شود؟

در طب طب غربی که کیست بیمار کمتر از 4 سانتی متر، آنها سمت چپ به تنهایی زیرا آنها می توانند هر گونه مشکلی برای سلامت بیمار، هنگامی که کیست بیمار کوچک هستند ایجاد نمی کند. و، عمل جراحی می تواند هنگامی استفاده شود که کیست بیمار می تواند کلیه بیمار آسیب به حذف کیست های بزرگ. علاوه بر این، اگر کلیه ها به اندازه بسیار بزرگ افزایش یافته است، بیمار باید به پیوند کلیه به زندگی طولانی تر است.

البته، به سرعت پیشرفت کیست های کلیه بیمار، لازم است به اتخاذ اقدامات برای جلوگیری و عوارض ناشی از کنترل بیماری کلیه پلی کیستیک است.

به عنوان کلیه پلی کیستیک پردازش طب چینی در چین؟

در واقع، طب چینی - بهترین راه برای کنترل و کاهش سرعت پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک، چرا که دارو چینی می تواند کیست کلیه در بیماران کاهش دهد و مانع از رشد کیست های کلیه.

بسیاری از داروهای چینی در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک موثر ثابت شده است، و با کمک درمان اسمز مدرن است، که به نام "فشرده سازی داغ درمان" مواد دارویی موثر را می توان به طور مستقیم به این منطقه بیمار منتقل می شود.

هنگامی که مواد تشکیل دهنده موثر طب چینی به یک بیمار کلیوی حمل و نقل، آنها می توانند سلول های اپیتلیال کیست های کلیه، چه برای جلوگیری از دفع مایع کیست غیر فعال. علاوه بر این، درمان اسمزی ما نیز می تواند گشاد شدن عروق خونی در سطح کیست های کلیوی و تحت تاثیر اختلاف فشار را می توان با کیست رگ خونی مایع جذب می شود و سپس آنها را از طریق گردش خون منتقل می شود.

شایان ذکر است که بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری کلیوی ژنتیکی است، پس از آن نمی تواند لغو شود، اما پس از درمان ما از وضعیت بیمار می توان به وضوح بهبود یافته است.

در پایان، اگر شما مشکلات با بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید با ما مشکل خود را در Asya.yue@mail.ru ایمیل، WhatsApp / وایبر +8613292893707 فرستاد، و ما کمک به شما خوشحال خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گلومرولونفریت بدون دیالیز، و چه درصدی از احتمال بازیابی اگر درمان ممکن است

پزشک آنلاین: درمان بیماری های کلیوی شما علاقه مند هستند؟ لطفا اطلاعات تماس خود را (ایمیل، تلفن، یا Whatsapp) با شرایط بیمار ترک، و سپس دکتر ما با شما تماس خواهد.

بیمار: گلومرولونفریت. بیمار در '61. بیمار به مدت بیش از 20 سال است. در حال حاضر، کراتینین 991. درمان آیا ممکن است بدون دیالیز، و چه درصدی از احتمال بهبود؟

دکتر آنلاین: نام و نام خانوادگی، سن و کشور؟

بیمار: مرد، 61 ساله، قزاقستان

دکتر آنلاین: برای دیالیز، چند بار؟

بیمار: 2 سال، هر هفته 3 بار.

دکتر آنلاین: در دولت خود را از بیماری، کراتینین در حال حاضر بالا، و دیالیز به مدت 2 سال است، شما می خواهید برای درمان دیگر امکان پذیر است. اما طب چینی می تواند به شما کمک کند بازگرداندن کلیه های آسیب دیده، کاهش تعداد دیالیز. این به این معنی که شما می توانید انجام دیالیز 1 یا 2 بار در هفته، و برای کمک به بیماران باید زمان بیشتری برای زندگی شما.

بیمار: خوب، من کرلی، و درمان برای شما چقدر است؟

دکتر آنلاین: می توانید ایمیل خود را Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707، پیام زیر را یا بر روی چیزی است که می تواند با ما تماس بگیرید به من بدهید. دکتر ما شما ظرف 24 ساعت با شما تماس خواهد، لطفا.

دکتر ما شما ظرف 24 ساعت با شما تماس خواهد، لطفا توجه برای پاسخ به تلفن و چک کردن ایمیل خود را!



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از یک تابع پایین کلیه در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه

چگونه برای متوقف کردن یک عملکرد کلیه کم در بیماران مبتلا به CKD؟ عملکرد کلیه به کلیه ها دفع مواد زائد سوخت و ساز بدن و حفظ تعادل الکترولیت ها و بدن انسان مبتنی بر اسید اشاره دارد. پس از یک کلیه سالم به بیماری مزمن کلیه نابود شد، عملکرد کلیه به تدریج کاهش خواهد یافت.

چرا بیماران مبتلا به CKD می خواهید برای جلوگیری تابع پایین کلیه؟

از بالا، شما به وضوح می توانید مطمئن شوید که کلیه طبیعی می تواند به ما کمک کند به انتشار مواد مضر از بدن و جذب مواد مغذی. هنگامی که عملکرد کلیه کاهش می یابد، بسیاری از مواد سمی در بدن باقی می ماند و بر کل سیستم ایمنی بدن و حتی ارگان های دیگر آسیب برساند. در همان زمان با توجه به کاهش عملکرد کلیوی در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه را از بسیاری از علایم دردناک، از جمله استفراغ، فشار خون پایین، نقرس، اسپاسم های عضلانی رنج می برند. بنابراین، ضروری است که بیماران مبتلا به CKD کاهش در عملکرد کلیه را متوقف کرده اند است.

چه روش های درمانی چینی برای توقف کاهش عملکرد کلیه ها مفید هستند؟

روش پزشکی چینی در بیمارستان ما که تأثیر زیادی در بهبود عملکرد کلیه. Osmotherapy به طب میکرو چینی در بیمارستان ما بسیار طبیعی است، که همیشه مورد استفاده برای بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی. با توجه به وضعیت خاص از بیماران مبتلا به CKD، ما یک گیاهان مناسب چینی ترتیب و درهم شکستن آنها را در یک میکرون، که قرار است به به قطعات آسیب دیده از کلیه ارسال می شود. بعدی خواهد شد کنترل تعداد زیادی از سلول های آسیب دیده و بافت کلیه، افزایش رگ های خونی مسدود شده است، سیستم ایمنی بدن بهبود یافته است. در نهایت، شما را پیدا خواهد کرد که عملکرد کلیه را بهبود خواهد شد.

واقعیت این ثابت می کند که میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند از کاهش عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه را متوقف کند. اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا می خواهید به محافظت از عملکرد کلیه، شما می توانید به ما یک ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707، ما بهترین های ما برای کمک به شما انجام خواهد داد را ارسال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مزایای برای درمان دیابت و بیماری کلیه گزنه

اگر شما می دانید کمی در مورد داروهای گیاهی، شما می توانید در مورد ده ها تن از مزایای زخم گزنه یاد بگیرند. دیابت و بیماری کلیه دو اختلال شایع در جهان هستند. اگر آنها همکاری وجود داشته باشد در یک و همان شخص، که آیا او می تواند از یک گزنه زخم بهره مند شوند؟

دیابت و بیماری مزمن کلیه

دیابت یک اختلال سوخت و ساز بدن است که اگر کنترل نشده طور موثر می تواند حمله تقریبا در هر بخشی از بدن است. به طور معمول، کلیه ها می تواند قند اضافی از بدن حذف شده است. با این حال، بیش از حد قند در بدن می تواند به اضافه بار از کلیه منجر شود. سپس سیستم تصفیه کلیه آسیب دیده خواهد شد، و نفروپاتی دیابتی نیز نفروپاتی دیابتی نامیده می شود. همراه با شروع بیماری کلیوی ناشی از دیابت اغلب تورم و فشار خون بالا دارند.

استفاده از زخم گزنه

در زخم گزنه طب سنتی چینی - یکی از مواد مخدر است که به طور معمول برای تصفیه خون استفاده می شود، تسهیل درمان ادم و شفا لجن و گل، و غیره است اکنون بیشتر و بیشتر مردم ترجیح می دهند به استفاده از گزنه به عنوان یک چای. سپس، بیماران می توانند از مزایای گزنه سمی در زندگی روزمره خود را دریافت کنید.

مزایای گزنه بیماری کلیوی ناشی از دیابت

بزرگترین مزیت - برخی از عوارض کنترل بیماری کلیوی ناشی از دیابت، مانند فشار خون بالا و احتباس مایعات. وقتی کلیه ها می تواند مایع اضافی را حذف کنید به طور معمول، مایع بیشتر خواهد شد در رگ های خونی را حفظ کرد. بر این اساس، فشار خون بالا و تورم وجود دارد.

علاوه بر این، این گیاه در نظر گرفته شده تصفیه کننده خون بسیار عالی است. برای بیماران مبتلا به کلیه خون خود معمولا به دلیل سپرده مواد زائد و سموم آلوده شده باشد. بنابراین، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی مفید برای استفاده در زندگی روزمره خود گزش چای گزنه.

همانطور که در بالا نشان داده شده است، بیماران مبتلا به دیابت با بیماری های کلیه پیشنهادی برای استفاده از گزنه معده، اما تعداد باید به عنوان یک راهنمایی پزشک تعریف شده است. اگر می خواهید سعی کنید از گیاهان چینی برای درمان، توصیه من به شما یک بیمارستان ویژه برای درمان پیدا ایمیل Asya.yue@mail.ru من، واتساپ / وایبر 8613292893707.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان عود مکرر از نفریت مزمن

از ماه ژوئن، پسر من از نفریت رنج می برند. او گلوکوکورتیکوئیدها را دریافت کرده و شامل یک رژیم غذایی سالم برای کنترل بیماری است. پس از آن شرایط خود تسهیل شده است. اما در حال حاضر به نظر می رسد بدتر است. پروتئینوری جدی تر است، و او نیز از پا متورم و تهوع و استفراغ رنج می برند. چه کار کنم؟ او نیاز به دیالیز؟ آیا درمانی است که می تواند کمک به تسکین آسیب کلیوی او وجود دارد؟

درمانگاه است که به راحتی عود نفریت، ضایعات کلیوی که بدتر و سرعت بخشیدن به نارسایی کلیوی است. در اینجا در این مقاله ما این عوامل تجزیه و تحلیل، به امید کمک به یادگیری بیشتر در مورد آن و بهترین درمان برای نجات زندگی خود را انتخاب نمایید.

1. درمان ناقص

در واقع، به منظور جلوگیری یا تاخیر ضایعات کلیوی و عوارض جدی آن را هدف اصلی از درمان های رایج است. بنابراین، این درمان می تواند صدمه به کلیه ها را حل نمی کند. به مسائل بدتر، استفاده از هر گونه مواد مخدر حتی ممکن است تشدید بیماری کلیوی و سرعت بخشیدن به نارسایی کلیوی است. بنابراین، به دست گرفتن کنترل بیماری کلیه خود را و انتخاب بهتر است، درمان های موثر برای بیماران کشنده است. پاک درمانی سموم یک درمان خوب برای بیماران مبتلا به نفریت است، دکتر آنلاین می تواند به شما کمک کند!

2. پیشگیری ناکافی

زندگی روزانه از رژیم های غذایی ناسالم بیمار، مانند مصرف نمک و یا پیشگیری، بار و افزایش کلیوی بدتر بیماری کلیوی. علاوه بر این، خستگی بیش از حد دلیل دیگری، که ممکن است آسیب کلیه را تحت تاثیر قرار است.

3. عفونت های دیگر

باکتری ها و یا عفونت های ویروسی، استرس و اختلالات دیگر از این سیستم همچنین به این بیماری به طور چشمگیری شود.

در این مورد، ما واقعا می تواند به شما کمک کند زندگی خود را تغییر دهید و ذخیره کلیه های آسیب دیده خود را. هر گونه مشکل یا نگرانی در مورد خود و یا درمان ما، لطفا به Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707 یا پیام زیر را ترک، ما خوشحالیم که به شما ارائه راهنمایی های حرفه ای رایگان به سرعت



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توان به بیماری های کلیوی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان

چگونه می توان رفتار Osmotherapy پزشکی میکرو چینی بیماری های کلیوی؟ مشخص شده است که این درمان دارای اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی، می تواند یک کلیه بیمار کمک کند، درد و رنج را از آسیب خفیف کلیه، یک شانس برای بازگشت به زندگی عادی و برای کمک به مردم با آسیب های جدی کلیوی لذت بردن از با کیفیت بالا از زندگی است.

چگونه می توان رفتار Osmotherapy پزشکی میکرو چینی بیماری های کلیوی؟

او می تواند بیماری کلیوی توسط مراحل زیر درمان:

1. گسترش عروق خونی

تاخیر خون شاهرگ موثر نه تنها کمک می کند تا به کنترل فشار خون بالا در محدوده طبیعی، بلکه افزایش جریان خون کلیوی، که اجازه می دهد تا سلول های آسیب دیده کلیه درونی اکسیژن و تغذیه کافی دریافت از خون است.

2. ضد التهاب

با توجه به مطالعات بالینی، بسیاری از بیماری های مزمن کلیوی ایمنی با واسطه. این به این معنی که نقص در سیستم ایمنی بدن باعث رسوب از نوع خاصی از پروتئین ایمنی در کلیه است که می تواند باعث التهاب شود. این التهاب می تواند به طور مستقیم باعث آسیب به بافت های اطراف کلیه، تا مسدود کردن التهاب بسیار مهم است. Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی اقدام ضد التهاب، و با توجه به این درمان می تواند جلوگیری یا کند از آسیب بیشتر کلیه.

3. ضد انعقاد

با استفاده از این ویژگی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی نشان می دهد اثر بزرگ، کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برای جلوگیری از لخته شدن خون.

4. تخریب

با توجه به تهاجم مواد مختلف مضر رخ می دهد تکثیر غیر طبیعی و هیپرپلازی ماتریکس خارج سلولی از سلول های کلیه داخلی. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند در دستیابی به این هدف کمک کند.

5. تعمیر سلول های کلیه آسیب دیده داخلی

طب میکرو چینی - یک گیاه ساده است، اما ترکیبی از چند گیاهان. برخی از مواد تشکیل دهنده فعال در این گیاهان می تواند سلول های آسیب دیده کلیه آسیب دیده فعال شدن و کمک به آنها بهبود می یابند به طور موثر، تقویت ظرفیت خود شفا و ارائه قدرت لازم است.

اگر شما علاقه مند در این درمان، و یا اگر شما نیاز به کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما یک ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707، ما بهترین های ما برای کمک به شما انجام خواهد داد را ارسال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

TCM در درمان نفروپاتی دیابتی

نفروپاتی دیابتی به دیابت طولانی مدت ایجاد می شود. در مقایسه با انواع دیگر بیماری مزمن کلیه، نفروپاتی دیابتی می تواند به عوارض جدی منجر شود. بنابراین، مهم است که به بی درنگ درمان این بیماری است. در سال های اخیر، طب سنتی چینی (TCM) به طور فزاینده ای برای درمان بیماری مزمن کلیوی و نفروپاتی دیابتی استفاده می شود.

نقد و بررسی نفروپاتی دیابتی

نفروپاتی دیابتی رخ می دهد که قند خون اضافی سیستم فیلتراسیون کلیه اثر می گذارد. هنگامی که این سیستم آسیب دیده است، پروتئین یا آلبومین به خارج از بدن به جریان خواهد در ادرار، تشکیل پروتئین و آلبومینوری. در عوض، این علامت می تواند آسیب های اضافی به کلیه ها شود. همراه با پروتئینوری نیز ممکن است تورم در حال حاضر، فشار خون بالا و پای دیابتی باشد.

به عنوان TCM کار می کند در درمان بیماری کلیوی ناشی از دیابت؟

با سابقه بیش از 3000 سال، طب سنتی چینی را نشان می دهد مزیت بزرگ در درمان بیماری های متابولیک و بیماری های مزمن، نفروپاتی دیابتی، در حالی که - این فقط یک بیماری مزمن کلیوی ناشی از دیابت است، که یک اختلال متابولیک است. پس از سالها تحقیق، TCM است که برای درمان این بیماری استفاده می شود عمدتا در سه جنبه.

1. تنظیم سطح قند خون اگر بیماری کلیوی ناشی از دیابت ناشی از دیابت نوع 2، خاص داروهای چینی ممکن است باعث تحریک پانکراس برای تولید انسولین و باعث ترمیم سلول های آسیب دیده از لوزالمعده به منظور کاهش سطح قند در خون کمک کند.

2. عوارض کنترل نفروپاتی دیابتی: BMT نشان می دهد که اثر آشکار در بهبود ساختارهای موارد بالا که می تواند پروتئین ها و سایر Nutricia در بدن و فیلتر مواد زائد را از بدن را حفظ کنید.

3. بازیابی سلول های کلیه آسیب دیده: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی - یکی از نوآوری های BMT است با بالغ برای درمان بیماری های کلیوی با بازگرداندن سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه استفاده شد.

داروهای تعیین شده چینی باید در حالت بیماری از بیماران بستگی دارد. اگر شما نفروپاتی دیابتی، شما می توانید به دکتر خود را از طریق ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707 صحبت کنید. بنابراین، در متخصصان کلیه می تواند به شما کمک کند یک برنامه درمانی را توسعه دهد.



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با کراتینین 670: طب چینی می تواند درمان

گفته شده است که طب چینی دارای یک اثر خوب در درمان نارسایی کلیه، که آیا بهتر به دیالیز است؟ چگونه می توان او را درمان نارسایی کلیه، زمانی که سطح کراتینین را افزایش می دهد به 670؟

طب چینی است بهتر از دیالیز است؟

به طور کلی، بیماران با سطوح بالای کراتینین آنها باید دیالیز تحت برای از بین بردن نشانه های خود را. اما برای بیماری که می تواند دیالیز دریافت نمی کند، و یا نمی خواهند به دیالیز، طب چینی می تواند یک انتخاب خوب برای آنها.

چگونه طب چینی می تواند بیماری کلیه با کراتینین 670 را درمان کنم؟

در واقع، طب چینی می تواند سطح کراتینین را کاهش دهد، عملکرد کلیه را بهبود بخشید.

طب چینی، که من ذکر شد، تنها به درمان در هر، یک سری از درمان بر اساس طب سنتی چینی گیاهی اشاره نمی کند. این روش ها در طول درمان از هم جدا نیست، آنها با هم کار خواهد کرد برای رسیدن به بهترین اثر درمانی.

معروف ترین درمان - هفت درمان، آنها - دوچرخه سواری درمانی، حمام کامل، درمان خوراکی از طب چینی، سوپ چینی دارویی، حمام پا پزشکی، فتیلهگذاری درمان و درمان کمپرس گرم. هر کدام از این روش های درمانی دارای ویژگی های خاص خود را، به طوری که در طول درمان دکتر یک انواع درمان برای بیمار را سازماندهی کنند. اما بدون توجه به آنچه درمان به دکتر را برای شما، هدف نهایی - به شما یک پیش آگهی خوب است.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب چینی و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز، شما می توانید به ما یک ایمیل ارسال Asya.yue@mail.ru و یا رفتن مستقیم دکتر ما در WhatsApp / وایبر +8613292893707، ما بهترین های ما برای کمک به شما.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیماری کلیوی می کنید و چگونه آن را درمان

چرا شما به بیماری های کلیوی و چگونه آن را درمان؟ در واقع، بیماری های کلیوی - بیماری کلیوی مترقی، از آن آسان است برای درمان نیست. بنابراین، هنگامی که آن را به درمان آن می آید، ما نیاز به در نظر بسیاری از عوامل.

چرا شما به بیماری های کلیوی؟

دلیل اصلی این است که سیستم ایمنی ذاتی خود را قوی نیست، به طوری که مسائل خارجی به راحتی می توانید حمله بدن شما، در عین حال آنها سیستم ایمنی ذاتی خود را از بین ببرد. سپس پشتیبان گیری سیستم ایمنی بدن شما فعال خواهد شد، اما به دلیل پشتیبان گیری سیستم ایمنی بدن شما و کثیف، بنابراین آنتی بادی ها و Alexina، که در یک نسخه پشتیبان تهیه سیستم ایمنی بدن اختلال تولید، غیر طبیعی هستند. بنابراین، هنگامی که این آنتی بادی و آنتی ژن Aleksino ترکیب شده، آنها immunocomplex غیر طبیعی تشکیل می دهد. این کمپلکسهای ایمنی می تواند توسط کلیه ها نمی توان تخلیه، به طوری که آنها را به جریان خون، نه تنها کلیه ها، بلکه ارگان های دیگر خود را به تدریج آسیب دیده است.

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی؟

فقط اگر ما از این بیماری ها خلاص شوید، ما می توانیم آن مناسب و کارآمد برای درمان. اگر چه شما در حال حاضر تصویب این مرحله، سطح آنتی بادی ها و تعداد و موقعیت از انواع مختلف سموم متفاوت از فردی به فرد. به عنوان مثال، یک بیمار مبتلا به بیماری های کلیوی، شما باید برای رفتن به درمان های مختلف با توجه به شرایط خود را.

با این حال، بدون توجه به آنچه شما درمان را انتخاب کنید، باید آن را قادر به رفع بیماری های کلیوی و بهبود عملکرد کلیه باشد. از آنجا که همه این بیماری کلیوی در ارتباط با اختلال کلیوی، و کاهش عملکرد کلیه.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان بیماری های کلیوی، و یا می خواهید برای نظارت بر بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما یک ایمیل ارسال Asya.yue@mail.ru و یا رفتن مستقیم دکتر ما در WhatsApp / وایبر +8613292893707، ما سعی خواهیم کرد به انجام همه چیز ممکن است، به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی انجام دیالیز آیا لازم است و چگونه برای جلوگیری از

هنگامی که یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی باید دیالیز تحت، و اگر او می تواند آن جلوگیری کنیم؟ در واقع، ما می توانیم این سوال از دو جنبه، که در چه مرحله و یا چگونه بالا کراتینین قبل از یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی دیالیز تحت هستند تجزیه و تحلیل. دلیل این است که مراحل و کراتینین سرم دو شاخص اصلی بیماری کلیوی هستند، بنابراین باید با آنها هر دو در درمان را نادیده بگیرد.

در چه مرحله ای بیمار باید دیالیز را؟

در حالت عادی، پس از بیماری بیمار گام به گام 5، پایان مرحله بیماری نارسایی کلیه، دیالیز زمان برای رفتن به گذشته است. اما در واقع، دکتر ممکن است دیالیز زودتر از در صورتی که بیمار در حال تجربه علائم و عوارض بیشتری توصیه می شود.

چگونه بالا کراتینین قبل از یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی باید دیالیز تحت؟

با توجه به سطح کراتینین سرم، آن را باید 8.0 از mg / dl باشد. اما این نیز تعداد پایدار نیست، به عنوان افراد با علائم شدید باید دیالیز زودتر از افرادی که با علائم خفیف را انجام دهند.

به طور خلاصه، هنگامی که آن را به آنچه که یک بیمار باید دیالیز یا نه تحت، با توجه به / شرایط خود او می آید، ما لازم نیست که برای پاسخ به تنها در اعداد است.

می تواند بیماری کلیوی تحت دیالیز به من بدهید؟

راستش، اگر یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی می تواند یک درمان جایگزین قبل را، آنها ممکن است فرصتی برای جلوگیری از دیالیز و یا آنها می توانند در دیالیز تکیه به زندگی بهتر است.

در اینجا من توصیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، است که نوآوری از طب سنتی چینی است، می تواند بیماران با بیماری کلیوی برای جلوگیری از دیالیز کمک، بهبود عملکرد کلیه.

در صورت امکان، من امیدوارم که همه بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ممکن است به زندگی عادی بازگشت، حداقل، قادر به بهتر زندگی می کنند بدون دیالیز شود. اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا نیاز به کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید با ما ترک یک پیام، و یا ارسال تجزیه و تحلیل به Asya.yue@mail.ru ایمیل، WhatsApp / وایبر +8613292893707، ما در اینجا به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ادم و نفریت مزمن، چه باید بکنیم

اگر بیماران مبتلا به نفریت مزمن با ادم مشکل دارند، چه باید بکنیم؟

نفریت مزمن یک بیماری مزمن کلیه است که در آن عملکرد کلیوی مجروح شده است. به طوری که ادم ناشی از آب اضافی ذخیره شده است. علاوه بر این، سموم و مواد زائد که باید توسط کلیه از بین بروند، در نتیجه کلیه آسیب دیده در بدن حفظ خواهند شد. در این مورد، بیمار معمولا دارای ادم به عنوان یک ویژگی بالینی است.

با توجه به این، بیماران باید ابتدا غذا را محدود کنند. غذاهای حاوی نمک زیاد، پروتئین بالا و پروتئین بالا باید اجتناب شود. علاوه بر این، بیماران نمیتوانند به همان اندازه که می خواهند بخورند. همچنین، عادت های ناسالم باید به عنوان نمونه، اصلاح شود، سیگار کشیدن، نوشیدن، بیدار شدن در شب و غیره. علاوه بر این، درمان موثر نقش مهمی در درمان ادم برای نفریت مزمن دارد.

درمان با سم زدایی بهتر است برای درمان ادم برای نفریت مزمن. میزان درمانی آن تا 98 درصد است. در عین حال، عوارض جانبی کمتری دارد و می تواند کلیه را از آسیب محافظت کند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی باعث بهبود عملکرد کلیه توسط استفاده از گیاهان خاص می شود. در طول درمان، توانایی خود بهبودی کلیه بهبود خواهد یافت زیرا التهاب کلیه از بین می رود و گردش خون تسریع می شود. این یک درمان مطمئن و موثر برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن است.

هنگامی که کلیه تعمیر می شود، ادم دفع می شود، بیمار مبتلا به نفریت مزمن به زندگی عادی بازگشت.

اگر هر پازل در مورد نحوه درمان نفریت مزمن با ادم داشته باشید، لطفا پیام زیر را ترک کنید یا گزارش پزشکی خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش کراتینین 4.9 به طور طبیعی برای بیماران نارسایی کلیه

بیماران نارسایی کلیه با کراتینین 4.9 از بسیاری بیماری ها رنج می برند. دیالیز درمان مناسب برای بیماران نیست. بنابراین، چگونه برای کاهش کراتینین 4.9 به طور طبیعی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟

شکستگی کلیه به این معنی است که کلیه به شدت آسیب دیده است، به طوری که آب اضافی، سموم و مواد زائد که باید توسط کلیه حذف شود، در بدن حفظ می شود. بعدها، بیماران به تدریج با ادم، اشتها، ضعف پروتئین در ادرار و ناراحتی های دیگر بیمار خواهند شد. از این رو، بیماران نیاز به درمان طبیعی برای بهبودی دارند.

به منظور کاهش کراتینین 4.9 به طور طبیعی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، بیماران باید رژیم غذایی مناسب را که برای کلیه مفید است، حفظ عادت های سالم زندگی، پذیرش درمان موثر که واکنش های نامطلوب کمتر و غیره دارند، بخورند.

در اینجا من بعضی از درمان های طبیعی را برای شما معرفی می کنم. برای اطلاعات بیشتر در مورد رژیم های غذایی و یا عادات زندگی، لطفا با دکتر آنلاین تماس بگیرید.

درمان با سم زدایی و پزشکی میکرو چینی osmotherapy برای یک اثر جراحی بهتر استفاده خواهد شد.

سم زدایی درمان

این کلیه را از آسیب های بیشتر محافظت می کند، کراتینین 4.9 را کاهش می دهد، علائم را کاهش می دهد، محیط داخلی تمیز و غیره را با عوارض جانبی کمتری ایجاد می کند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.

با استفاده از درمان خارجی، عروق خونی افزایش می یابد، خونریزی شدید حل خواهد شد، و گردش خون افزایش خواهد یافت. در این مورد، توانایی خودسوزی کلیه افزایش خواهد یافت.

هنگامی که کلیه بازسازی می شود، کراتینین 4.9 کاهش می یابد، علائم ناپدید می شوند و بیماران با کیفیت بالا زندگی می کنند.

اگر شما علاقه مند به درمان های طبیعی برای کاهش کراتینین 4.9 برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه هستید، لطفا یک پیام زیر را پایین بیاورید و گزارش آزمایش آزمایشگاهی خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه کراتینین 6.7 را با نفروپاتی و فشار خون بالا کاهش دهیم

کراتینین 6.7 برای بیماران مبتلا به فشار خون بالا و نفروپاتی، به معنی ضعف، ضعف دشواری، خون در ادرار و سایر ناراحتی های ناشی از سم های سپرده شده است که باید از طریق بدن توسط کلیه از بین بروند. و سپس، چگونه کراتینین 6.7 را با نفروپاتی و فشار خون بالا پایین می آورد؟
کراتینین زباله تولید شده توسط عضله است. به طور کلی از کلیه توسط بدن دفع می شود و به سختی تحت تاثیر عوامل دیگر قرار می گیرد. بنابراین کراتینین به عنوان شاخص اصلی عملکرد کلیه در نظر گرفته می شود. در واقع، سطح کراتینین تا زمانی که بیش از نیمی از کلیه آسیب دیده باشد، افزایش نخواهد یافت. به این معناست که کراتینین 6.7 کلیه را به شدت آسیب دیده است. بیشتر فشار خون بالا می تواند عروق خونی کلیه را آسیب برساند و به علت کلیه آسیب دیده بالاتر خواهد بود. بنابراین، ما باید فشار خون را در محدوده طبیعی برای بیماران ایجاد کنیم.
در حالی که چه درمان باید بیماران اتخاذ کنند؟
سم زدایی درمان.
بیماران می توانند درمان سم زدگی را برای پاک کردن سموم در بدن انجام دهند. این می تواند کمک به بیماران کاهش کراتینین 6.7، محافظت از کلیه از آسیب بیشتر، تجویز علائم و انجام اقدامات دیگر. در مقایسه با دیالیز، عوارض جانبی کمتری دارد.
حمام کامل حمام
حمام درمانی کامل می تواند چیزهای ناخواسته را از طریق حمام کردن پوست در سوپ پزشکی چینی انجام دهد. همچنین نقش مهمی در کمک به بهبود بیماری دارد. این درمان دستی و راحت تر برای بیماران است.
درمان داغ فشرده سازی.
با فشار دادن گرم در منطقه Shenshu بیماران، قابلیت ایمنی و توانایی خود بهبودی کلیه افزایش خواهد یافت.
هنگامی که کلیه بازسازی می شود، کراتینین 6.7 کاهش می یابد، فشار خون بالا کاهش می یابد و بیمار زندگی بهتر را به همراه خواهد داشت.
اگر شما علاقه مند به کاهش کراتینین 6.7 با نفروپاتی و فشار خون بالا هستید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم از مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی از پیشرفت جلوگیری کنم

سلام دکتر. من در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است که در مرحله 4 بیماری مزمن کلیوی قرار دارد. چگونه می توانم از پیشرفت بیماری مزمن کلیه جلوگیری کنم؟ لطفا راهنمایی کنید
این یک بیمار هندی است. آیا تقاضاهای مشابهی برای بیماران دارید؟ در اینجا مقاله به شما برخی از اطلاعات در مورد بیماری مزمن کلیه را نشان می دهد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، لطفا با دکتر آنلاین تماس بگیرید.
بیماری مزمن کلیوی (CKD) معمولا به نظر می رسد که کلیه چندین سال آسیب دیده است. به این معناست که کلیه نمیتواند عملکرد خود را برای از بین بردن چیزهای مضر از بدن بیشتر نگه دارد. در این مورد، بیماران در معرض ادم، اشتها، ضعف پروتئین در ادرار و سایر بیماری ها به علت سموم نگهداری می شوند که باید از کلیه خارج شود. علاوه بر این، این موارد ناخواسته نه تنها باعث كاهش كلیه می شود بلكه تأثیرات درمان را تحت تاثیر قرار می دهد.
با توجه به این، ما باید کلیه را از آسیب ببینیم.
به منظور دستیابی به این نیاز، بیماران باید همه چیزهای غیر ضروری را پاک کنند، رژیم غذایی کلیوی داشته باشند و زندگی سالم داشته باشند.
پیوند دیالیز و کلیه می تواند آخرین راه برای بیماران برای از بین بردن علائم و طولانی شدن زندگی با بسیاری از معایب باشد. در چین، بیماران مبتلا به مرحله CKD مرحله 3 می توانند شرایط بیماری را با پذیرش طب چینی معکوس کنند.
جدیدترین طب چینی می تواند به بیماران سموم کمک کند. به این ترتیب، کلیه از آسیب دیدن متوقف خواهد شد، ناراحتی ها مجددا مجددا مورد استفاده قرار می گیرند و برای بهبود کلیه مفید خواهد بود.
Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، درمان چرخه، ایمونوتراپی و سایر داروهای چینی می تواند به بهبود عملکرد کلیه با کاهش عوارض جانبی کمک کند. هنگامی که کلیه بازسازی می شود، بیماران مبتلا به CKD مرحله 3، بدون نیاز به دیالیز و پیوند کلیه، زندگی بهتر خواهند داشت.
اگر مشکلی در درمان 3 مرحله مزمن کلیوی دارید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا اطلاعات تماس خود را به ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان های طبیعی برای نفروپاتی IgA چیست؟

بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با کمبود ایمنی، تورم، پروتئین در ادرار و سایر رنجها بیمار خواهند بود. و درمان های سنتی برای نفروپاتی IgA، دیالیز و پیوند کلیه، معایب بسیار زیادی دارند. در حالی که بیماران تعجب می کنند که درمان طبیعی برای نفروپاتی IgA چیست.
نفروپاتی IgA یک بیماری کلیوی است که در آن بسیاری از پروتئین IgA از دست داده است. بدین معنی است که کلیه یک بیمار مبتلا به نفروپاتی IgA نمی تواند به طور کامل عملکرد خود را به پایان برساند. در این مورد، آب اضافی، سموم و ضایعاتی که باید از کلیه خارج شود، در بدن ذخیره خواهد شد. در نتیجه، بیماران ناراحتی زیادی را تجربه خواهند کرد.
و سپس، چگونه برای درمان نفروپاتی IgA به طور طبیعی؟
سم زدایی درمان.
درمان با سم زدایی که با هدف خنثی کردن همه چیزهای ناخواسته پنهان شده در بدن می تواند به نفروپاتی IgA کمک کند، بیمار کلیه را از آسیب، کلیه ها را دفع می کند و علائم را دفع می کند و برای درمان های دیگر مفید است.
ایمونوتراپی
پروتئین IgA یک نوع از پروتئین ایمنی است. به طوری که بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA، عفونت و یا سرماخوردگی را آسان تر می کنند که ممکن است نفروپاتی IgA را به سرعت به شکستگی کلیه تبدیل کند. به همین ترتیب، بیماران می توانند ایمونوتراپی را برای تقویت ایمنی بکار بگیرند. برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA برای بهبود عملکرد کلیه مفید است.
Osmotherapy پزشکی میکرو چینی.
در درمان، گیاهان خاص بر اساس شرایط بیماری بیمار برداشته می شوند و به بدن متصل می شوند. پس از قرار دادن پودر گیاهان در دو کیسه پزشکی، آماده سازی انجام می شود. بیماران باید دو بار در روز مصرف کنند. علاوه بر این، آنها می توانند بر روی دو کیسه پزشکی قرار گیرند که در منطقه Shenshu بیمار قرار می گیرند تا سلول های بیمار کلیوی را با عوارض جانبی کمتری حفظ کنند.
هنگامی که کلیه بازسازی می شود، بیمار مبتلا به نفروپاتی IgA می تواند یک زندگی با کیفیت بالا زندگی کند.
اگر به درمان طبیعی برای نفروپاتی IgA علاقه مند هستید، لطفا پیام زیر را ترک کنید یا گزارش پزشکی خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نحوه انتقال خون در ادرار برای بیماران کلیوی پلی کیستیک

بیماران مبتلا به بیماری پلی کیستیک (PKD)، خون در ادرار به کم خونی منجر می شود، عفونت را افزایش می دهد، فشار سر را افزایش می دهد و غیره. در حالی که چگونگی انتقال خون به ادرار برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی پلی کیستیک؟
خون در ادرار به معنای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی پلی کیستیک است؟
خون در ادرار نشان می دهد که سلول های قرمز در ادرار وجود دارد. به این معناست که کلیه نمی توانند سلول های قرمز را از نشت جلوگیری کنند. علاوه بر این، اگر کیست های بی شماری در کلیه شکسته شوند، بیماران می توانند خون را در ادرار پیدا کنند. صادقانه بگویم، خون در ادرار اغلب نشان می دهد PKD در حال توسعه است.
چه درماني براي بيماران مبتلا به بيماريهاي كليوي كليوي با خون در ادرار بهتر است؟
جدیدترین طب چینی به نام Toxin-Removing Therapy می تواند نقش مهمی در تخریب خون در ادرار برای بیماران PKD داشته باشد. این می تواند به بیماران کمک کند که سم را در سلول ها پنهان کرده و آنها را از طریق پوست، غدد عرق، ادرار و دیگر راه های ایمن نگه دارد. درمان با سم زدایی می تواند کیست های کلیوی را کاهش دهد، علائم را برای بیماران PKD کاهش می دهد، کلیه را از آسیب و سایر اقدامات محافظت می کند.
در همین حال، بیماران همچنین نیاز به درمان طبیعی برای بهبود عملکرد کلیه دارند. برای مثال، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند با استفاده از گیاهان منحصر به فرد سلول های بیمار، اما نه necrotic کلیه را تعمیر کند. وقتی کلیه بازسازی می شود، خون در ادرار دفع می شود و بیمار زندگی بهتر خواهد داشت.
بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بیماران مبتلا به خون ادرار باید در زندگی روزانه توجه کنند.
یک رژیم به خوبی برنامه ریزی شده کم نمک، کم چرب، کم فسفر، کم پروتئین با کیفیت بالا، آب متوسط، بدون غذاهای دریایی و غیره
عادات زندگی سالم ترک سیگار، ترک نوشیدن، استراحت و کار منظم، انجام ورزش کافی و دیگران.
اگر شما هر گونه پازل در مورد رژیم های غذایی، علائم و درمان به بیماری کلیوی پلی کیستیک با خون در ادرار، لطفا پیام زیر را ترک کنید و یا شرایط بیماری خود را به ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 358 صفحه بعد