نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید دارچین کاهش کراتینین بالا و BUN در بیماری های کلیه

می توانید دارچین کاهش کراتینین بالا و BUN در DiseaseCinnamon کلیه یک SICE دیده رایج در پخت و پز ما است، اما تعداد کمی از مردم می دانند که آن هم می تواند به کاهش سطح کراتینین بالا و سطح BUN بالا در بیماری های کلیه کمک می کند.

بیماران مبتلا به بیماری کلیه با کراتینین بالا و سطح BUN بالا چه باید بکنند؟

به طور کلی، یک بار کلیه های آسیب دیده می شوند، آنها را به تابع و ضایعات که شامل BUN و کراتینین در خون ساخت، که باعث می شود بیماران از برخی از علائم جدی، مانند تورم، تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها و رنج می برند از دست دادن خارش پوست. این علائم به کاهش کیفیت زندگی بیماران شود. به طوری که آنها باید درمان موثر برای کاهش کراتینین بالا و سطح BUN بالا داشته باشد.

می توانید دارچین کاهش کراتینین بالا و BUN در بیماری های کلیوی؟

دارچین می تواند یک گیاه طبیعی استفاده می شود به منظور کاهش سطح کراتینین بالا و سطح BUN بالا عنوان یک درمان خانگی. دارچین به عنوان یک دیورتیک، که می تواند کمک به افزایش حجم ادرار در نظر گرفته. اگر بیماران هنوز ادرار داشته باشد، آنها می توانید دارچین را برای کاهش کراتینین بالا و سطح BUN بالا است. از آنجا که با افزایش خروجی ادرار از مواد زائد در خون نیز می تواند از به ادرار، که شامل BUN و کراتینین فیلتر می شود. علاوه بر این، بیماران می توانند دارچین همراه با جینسنگ و قاصدک را، این همه برای بیماران کلیوی مفید است.

با این حال، بیماران کلیوی باید با توجه به آنچه که آنها را پرداخت، به عنوان وضعیت بیماری های مختلف از مورد به مورد است، به طوری که آنها ابتدا باید به توصیه پزشک خود بپرسید را به دارچین در یک مقدار سمت راست و راه حق.

اگر می خواهید بدانید که بیشتر گیاهان برای بیماری های کلیوی و یا می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا و سطح BUN، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 1635
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

GFR 36 در نارسایی کلیه به معنای چه و چگونه به بهبود آن

GFR 36 در نارسایی کلیه به معنای چه و چگونه به بهبود ItGFR، میزان فیلتراسیون گلومرولی، بهترین ارزش برای نشان عملکرد کلیه است. دانستن GFR یکی دکتر خود را برای پیدا مرحله خود را از بیماری های کلیوی کمک می کند. این مهم است که پزشکان به ایجاد یک طرح درمان مناسب، به دلیل مراحل مختلف نیاز به درمان متفاوت است.

GFR 36 در نارسایی کلیه یعنی چه؟

در درمانگاه، GFR 36 به معنی باقی مانده عملکرد کلیه 36٪ می توانید به طور معمول کار وجود دارد، و در حال حاضر این بیماری در مرحله 3، تقریبا مرحله 4 (کمتر از 30٪) است. به طور کلی، بدون کنترل خوب مرحله 3 بیماری کلیه خواهد به مرحله 4 یا 5 به سرعت در حال سقوط است. اما با کمک درمان مناسب و به موقع، عملکرد کلیه شاید بهبود یافته است،

چگونه به منظور بهبود سطح GFR؟

رژیم غذایی مناسب نقش مهمی در درمان بیماری کلیه بازی می کند، آن را نه تنها می تواند عملکرد کلیه از آسیب بیشتر محافظت اما همچنین می تواند اثر درمانی از درمان را افزایش دهد. اما اگر شما می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه و یا درمان بیماری کلیه، شما باید یک درمان مناسب را پیدا و آن را به موقع.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapyas یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری کلیه به طور گسترده ای استفاده می شود، می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه های تعمیر بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. برای افرادی که در مراحل اولیه این بیماری هستند، آنها ممکن است فرصتی برای معکوس بیماری خود و بازگشت به زندگی عادی داشته باشد.

ارزش GFR از 36 به معنای بیماری در حال حاضر در مرحله 3 است و باقی مانده عملکرد کلیه 36٪ می توانید به طور معمول کار، پس از آن باید فورا بهبود یافته است. اگر شما نیاز به هر گونه کمک در بهبود GFR خود را و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ / وایبر: +86 18633865632



:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از سندرم نفروتیک با GFR 34 می رود به بدتر

چگونه برای جلوگیری از سندرم نفروتیک با GFR 34 می رود به WorseWithout کنترل خوب، سندرم نفروتیک با GFR 34 مه می رود به بدتر از آن، پس از آن زندگی بیمار را در معرض خطر بزرگ باشد، بنابراین به عنوان یک بیمار که در این وضعیت هستند آنها باید درمان منظم و به زودی به دریافت تا جایی که ممکن است.
GFR 34 در سندرم نفروتیک به چه معناست؟
این نشان می دهد که تشخیص بیمار به مرحله 3 بیماری کلیه با کاهش متوسط ​​عملکرد کلیه است. با تشدید آسیب کلیوی، بیمار ممکن است شروع به ارائه علائمی مانند خستگی، فشار خون بالا، پروتئین در ادرار، تورم، خارش، و غیره
اگر درمان نشود و یا نمی توانند به طور موثر کنترل، این بیماری را به مرحله پیشرفته ای از نارسایی کلیه به تدریج پیشرفت. امید به زندگی بیمار قطعا تحت تاثیر قرار خواهد.
چگونه برای جلوگیری از سندرم نفروتیک با GFR 34 می رود به بدتر؟
به منظور جلوگیری از سندرم نفروتیک با GFR 34 می رود به بدتر از آن، بیمار باید درمان منظم در اسرع وقت است. با در نظر گرفتن اوایل درمان موثر، این بیماری را نمی خواهد در آینده آسیب و کلیه بدتر حتی توان معکوس کرد.
در حال حاضر، آخرین توسعه در درمان اختلال کلیوی درمان آلودگی خون است. این یک رویکرد جامع، که هدف آن برای درمان بیماری کلیه از ریشه آن است. از طریق ترکیب روش های پیشرفته تصفیه خون با داروهای سنتی طب چینی، این درمان می تواند سموم و مواد زائد از بدن حذف، مهار پاسخ التهابی در کلیه ها، تعمیر اختلال سلول های ذاتی کلیه، و بالا بردن عملکرد کلی کلیه، بنابراین برای جلوگیری از این بیماری می رود به بدتر است.
اگر شما علاقه مند در درمان آلودگی خون هستند و یا می خواهند بدانند که سندرم نفروتیک کنترل و بهبود سطح GFR خود را، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
واتساپ / وایبر: +86 18633865632



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 5.4 تاخیر دیالیز

می توانید بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 5.4 تاخیر دیالیز "سطح کراتینین پدرم 5.4mg / dL است، و در حال حاضر برخی از علائم، مانند پروتئین، hematura و ادم، ظاهر شد. دکتر او گفت که او ممکن است دیالیز در آینده نزدیک نیاز دارند. من می خواهم بدانم آیا ممکن است برای پدر من به تاخیر انداختن یا جلوگیری از دیالیز؟
می توانید بیماران با کراتینین 5.4 تاخیر / جلوگیری از دیالیز؟
در درمانگاه، کراتینین 5.4 به معنای بیش از نیمی از عملکرد کلیه از بین رفته است. بنابراین کراتینین 5.4 یک مقدار خطرناک است، اگر درمان نشود، بیماران باید برای شروع دیالیز که کلیه خود را می توانید آنها را به یک زندگی عادی حفظ کند.
با این حال، در صورتی که بیمار می تواند یک درمان به موقع را، آنها می توانند فرصت برای به تاخیر انداختن دیالیز، حتی آن اجتناب کنند.
چگونه برای به تاخیر انداختن / جلوگیری از دیالیز برای بیمار با کراتینین 5.4؟
همانطور که در بالا ذکر شد، یک درمان مناسب می تواند بیمار جلوگیری از دیالیز کمک کند. در اینجا من توصیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به شما، آن یک نوآوری از گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی است.
توسط ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ شدن رگهای خونی، این درمان می تواند یک محیط خوب برای تعمیر عملکرد کلیه ایجاد کنید. چه چیزی بیشتر، آن را می تواند کلیه را از آسیب بیشتر محافظت می کند. در این راه، پیشرفت این بیماری می تواند متوقف شود، حتی معکوس شود. به عنوان وضعیت بیماری می رود به سمت خوب، بیمار نیاز به دیالیز نگران نمی شود.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای درمان نارسایی کلیه و یا می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال یا به طور مستقیم دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت کنید.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
واتساپ / وایبر: +86 18633865632



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان موثر برای نارسایی کلیه با کراتینین 387

درمان موثر برای نارسایی کلیه با کراتینین 387Creatinine 387 حال حاضر بیش از سطح کراتینین نرمال، که به معنی بیش از نیم از عملکرد کلیه از دست داده است. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه که در این وضعیت هستند، آنها باید درمان موثر در حال حاضر.
کراتینین 387 در نارسایی کلیه یعنی چه؟
همانطور که ما در آغاز ذکر شد، کراتینین 387 معنی بیش از نیمی از عملکرد کلیه از بین رفته است. علاوه بر این، کراتینین 387 نیز به حالتی است به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه. بدون کنترل خوب، دیالیز و پیوند کلیه در آینده نزدیک باشد. پس از آن بسیار ضروری است برای بیماران با کراتینین 387 برای دریافت یک درمان موثر.
چه نوع درمان برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین 387 موثر است؟
خوب، درمان موثر کراتینین 387 باید قادر به کاهش سطح کراتینین از ریشه و باعث هیچ عوارض جانبی باشد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چین، آن را می توانید کراتینین بالا 387 از تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه که چیزی داروهای غربی و دیالیز نمی تواند با کاهش دهد.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان نارسایی کلیه؟
این درمان می تواند نارسایی کلیه از طریق توابع از ضد انعقاد، ضد التهاب، تخریب درمان، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده. پس از صدمه به کلیه دست تعمیر است، عملکرد کلیه را می تدریج بهبود می یابند، و سپس کلیه ها خواهد کار خود را به طور معمول دوباره انجام دهید، مایع اضافی و ضایعات محصولات خواهد شد از بدن از طریق کلیه ها حذف، کراتینین 387 خواهد شد به طور طبیعی کاهش می یابد. تمام گیاهان چینی در این درمان از طبیعت هستند، بنابراین بیماران نیازی به در مورد عوارض جانبی نگران باشید.
اگر شما علاقه مند در این درمان موثر برای نارسایی کلیه هستند و یا می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند FSGS از نارسایی کلیه جلوگیری

چه درمان می تواند FSGS از FailureFSGS کلیه، به عنوان فوکال سگمنتال گلومرولواسکلروز نامیده جلوگیری از، یک علت شایع نارسایی کلیه است. به طور کلی، پیش آگهی از نارسایی کلیه ناشی از FSGS است خیلی خوب نیست. بنابراین یک درمان موثر برای درمان زود هنگام FSGS مورد نیاز است.
به طور کلی، کودکان و نوجوانان در معرض خطر بالاتری از FSGS از سالمندان هستند. در مراحل اولیه، این بیماران به احتمال زیاد به نشان می دهد پروتئین های سنگین، هماچوری، مستمر فشار خون بالا و تورم، به ویژه در پاها. اگر FSGS به طور موثر کنترل نشده است، آن را ممکن است به نارسایی کلیه منجر شود.
چه درمان می تواند FSGS از نارسایی کلیه جلوگیری از؟
به طور معمول، کلیه ما مسئول تصفیه، آب اضافی و مواد سمی است، در حالی که آن را نشان می دهد بخشی از عملکرد کلیه است زمانی که فرد با FSGS تشخیص دست رفته است. به عنوان یک نتیجه، برخی از عوارض شدید ممکن است به عنوان نتیجه از ضایعات ساختمان تا در کلیه رخ می دهد. با توجه به پاتوژنز FSGS، درمان طبیعی، به نام طب میکرو چینی Osmotherapy، استفاده شده است.
در مقایسه با طب سنتی چین، این درمان موثر تر است. چه چیزی بیشتر، آن را تا واردات از فن آوری های پزشکی غربی پیشرفته. با برخی از روش خاص، داروهای گیاهی موثر خرد به بازی اثر آفت کش آن به طور کامل. از طریق اثر هم افزایی مصرف دارو دهان و دندان و دارو نرم افزار های خارجی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy قادر به تامین غذای کافی به سلولهای آسیب دیده و فعال شدن آنها را به بازی عملکرد خود را دوباره است. این درمان طبیعی القاء عوارض جانبی کمتری نسبت استروئیدها، دیالیز و درمان های دیگر.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان برای FSGS و یا می خواهید برای جلوگیری از نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ / وایبر: +86 18633865632



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی از امریکا دیده می شود امید به زندگی

سانتوس یک بیمار 66 ساله از آمریکا، که دارای سابقه دیابت حدود 20 سال است. او گفت که به لطف طب چینی، او امید به زندگی را دیده است دوباره.
در آغاز، او در زمان داروهای غربی برای کاهش قند خون است. بعد از دکتر تنظیم داروهای طور مداوم، در حالی که قند خون خود را همیشه بالا بود و نمی تواند کاهش می یابد. چهار سال پیش، او مبتلا به نفروپاتی دیابتی و نارسایی کلیه تشخیص داده شد. او دارای علائم دست و پا کلوخ، چهره رنگ پریده، به سختی عرق. تحت شوهرش اصرار دارند، آنها به چین آمد برای درمان بیماری او.
آسیب دیابت برای بدن است که عمدتا در ضخامت خون برای جلوگیری از رگ های خونی است. بنابراین دکتر ما قرار دادن کلید در کنترل قند خون است. با توجه به سابقه بیماری او را برای حدود 20 سال، کارشناسان تیم را یک برنامه درمانی منحصر به فرد برای او، و مفهوم یک بار قند خون کنترل شده صورت گرفت، دیگران آسان برای درمان است.
استفاده از درمان های سم از بین بردن برای درمان بیماری او، که دارای اثرات باز کردن رگ های خونی مسدود شده، بهبود گردش خون، تغذیه به کلیه ها و ترمیم کلیه آسیب دیده، به تدریج بهبود عملکرد کلیه است.
پس از بیش از 20 روز درمان چینی، دست و پاهای خود را گرم میشود، عرق کردن بیش از حد، چهره رنگ پریده ناپدید شد. علائم بد تقریبا ناپدید شد. او و شوهرش راضی و خوشحال با نتیجه هستند.
اگر شما هم می خواهید برای درمان نفروپاتی دیابتی به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ ما / وایبر: +86 18633865632



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب سوزنی برای درمان بیماری مزمن کلیه

طب سوزنی برای درمان DiseaseAcupuncture مزمن کلیه به عنوان یک شکل از طب باستانی چینی عمل می کند و استفاده می شود برای مقابله با بیماری های مختلف. پژوهش حاضر نشان داد، آن را نیز برای درمان بیماری مزمن کلیه مفید است.
چگونه آثار طب سوزنی؟
چند چیز در هنگام انجام این درمان مورد نیاز است وجود دارد، آنها سوزن، نقاط طب سوزنی در بدن و طب سوزنی حرفه ای هستند.
TCM یک رفتار درمانی دیالکتیکی است، به این معنی جمع آوری اطلاعات توسط چهار روش های سنتی، آن آواز می خواند و نشانه ها به خوبی تجزیه و تحلیل جامع توسط Nephrologists با تجربه، علت بیماری مزمن کلیه، انواع و ضایعات آن و غیره می تواند برآورد شده است. چهار روش سنتی تشخیص مشاهده، گوش دادن، بازجویی و پالس گیری. دستکاری سوزن مهم در طول درمان برای بیماران CKD. انواع مختلفی از سوزن زدن دستکاری می بالابری-قرار دادن، twirling از چرخش، هدایت سوزن و غیره. نقاط طب سوزنی مشترک استفاده می شود عبارتند از نقاط شو کلیه، Mingmen، TA شو ch'ang و برخی دیگر.
بهبود ممکن است برای بیماران CKD چیست؟
طب سوزنی خوبی کار می کند برای تعداد زیادی از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، به خصوص در تسکین علائم بالینی خود را مانند مکرر یا فوری ادرار، درد معده، اسهال، سرگیجه، سردرد، استفراغ، تهوع، بی خوابی و یا کمر درد و غیره است
برخی از بیماران به بیماری مزمن کلیه خاصی از اسهال و یا سایر علائم دستگاه گوارش رنج می برند. طب سوزنی و فتیلهگذاری حال می تواند عوارض جانبی از نه فقط TCM گرفتن دهان، اما نشانه های بیماری کلیه مقابله.
معمولا، این درمان می تواند علائم بیماران CKD پس از 3 یا 4 بار از درمان را کاهش دهد. بنابراین، برای بیمار CKD، آن را یک درمان موثر است. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان موثر برای درمان سندرم نفروتیک است

چه درمان موثر برای درمان سندرم نفروتیک SyndromeNephrotic (NS) است که با بسیاری از پروتئین یا تورم در دست ها و پاها است. در بزرگسالان، سندرم نفروتیک اغلب آه از صدمه به کلیه ها از یک مشکل زمینه ای. بدون کنترل خوب، این بیماری های کلیوی است به احتمال زیاد به توسعه را به پایان مرحله بیماری کلیوی.
چه درمانی برای درمان سندرم نفروتیک موثر است؟
برای تشخیص اینکه آیا درمان طبیعی برای سندرم نفروتیک موثر است یا نه، ما اول باید علل آن مطمئن شوید. در بزرگسالان، سندرم نفروتیک اغلب اتفاق می افتد زمانی که کلیه ها از فشار خون بالا یا دیابت آسیب دیده است. جلوگیری از فشار خون بالا و دیابت می تواند خطر ابتلا به سندرم نفروتیک را کاهش دهد. اگر شما در حال حاضر به سندرم نفروتیک دارند، بهترین راه این است که کنترل فشار خون بالا و دیابت، و محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده است.
ترکیب با یک رژیم غذایی سالم و ورزش، درمان طبیعی به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ممکن است برای درمان سندرم نفروتیک مفید است. این درمان طبیعی است برای جلوگیری از فشار خون بالا، دیابت و یا برخی از بیماری های اصلی دیگر از آسیب رساندن به عملکرد کلیه باقی مانده است. در همان زمان، آن را نیز می توانید کنترل عوارض ناشی از سندرم نفروتیک کمک کند. از نظر آسیب شناسی، سندرم نفروتیک یک دوره فیبروز کلیوی است. این درمان طبیعی نمیتوانند به این درس با استفاده از دوز صحیح سرکوب سیستم ایمنی را مسدود کند. سپس آن را به برخی از دارو نرم افزار خارجی و دهان داروهای گیاهی برای حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده خود استفاده کنید.
اگر شما علاقه مند در این درمان برای سندرم نفروتیک و یا می خواهید برای درمان بیماری خود را موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اثر جانبی دیالیز: علل چیست و چگونه به درمان آنها

دیالیز می تواند بخشی از عملکرد فیلتراسیون کلیه ما جایگزین، بلکه آن است که به احتمال زیاد به علت برخی از عوارض جانبی، بعد از همه dialyzer است یکی از اندام های خود ما نیست. در زیر برخی عوارض جانبی است که معمولا توسط دیالیز کلیه و راه برای از بین بردن آن ایجاد می شود، اجازه دهید ما یک نگاه دارند با هم.

تهوع و استفراغ

جریان بیش از حد سریع مایع دیالیز باعث می شود که بدن به سرعت حذف سموم، در حالی که سر بیمار هنوز هم تا به بسیاری از سموم. سپس، تهوع و استفراغ رخ می دهد به راحتی. در موارد دیگر، تهوع و استفراغ مردم با بیماری های کلیه خود را از قبیل CKD 3 یا CKD4 همراه است. به نظر از این، شما باید دکتر یا پرستار خود را به کم سرعت مایع دیالیز خود را، اگر شما از این احساس دیوانه کننده رنج می برند است.

فشار خون پایین

فشار خون پایین، یکی از عوارض جانبی شایع دیالیز، معمولا به دلیل بیش از حد به دست آوردن مایع بین جلسات دیالیز. برای جلوگیری از آن، بیماران باید از مصرف مایعات در زندگی روزمره را کنترل کنید. کمتر از یک لیتر آب به جز یکی که از بدن و کم نمک در رژیم غذایی تخلیه شده است برای مردم در دیالیز توصیه می شود.

گرفتگی عضلانی

در طول جلسه دیالیز کلیه، برخی از بیماران ممکن گرفتگی عضلانی، که معمولا توسط بسیاری از مایعات از دست رفته در این دوره از دیالیز کلیوی ایجاد می شود را تجربه کنند. اگر شما از آن رنج می برند، شما بهتر است با دکتر خود مشورت و یا ما برای پیدا کردن درمان درست باشد.

خارش پوست

خارش پوست یکی دیگر از عوارض جانبی دیالیز و اغلب توسط سطح بالایی از پتاسیم در بدن ایجاد می شود. کنترل مصرف غذاهای پر پتاسیم برای بهبود یابنده آن مفید است.

اگر شما سوال دیگری در مورد دیالیز یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیوی با BUN و کراتینین 63 2.7: چگونه آن را درمان

بیماری های کلیوی با BUN و کراتینین 63 2.7: چگونه به درمان ITI یک بیمار بیماری کلیوی هستم و در حال حاضر BUN من 62 است، کراتینین 2.7 است. من می خواهم به دانستن آنچه که آن اعداد معنی برای من؟ و چگونه آنها را کاهش می دهد؟
چه کاری می تواند BUN 63 به ما بگویید؟
کلیه های سالم ما فیلتر نیتروژن اوره از خون و حذف آن را در ادرار است. در صورتی که بیماری کلیوی وجود دارد و کلیه ها به خوبی کار نمی کند، نیتروژن اوره در خون باقی بماند. بنابراین BUN اندازه گیری عملکرد کلیه است. سطح BUN طبیعی 7-20 از mg / dL اوره است. اگر BUN خود را بیش از 20 است، کلیه های شما ممکن است در قدرت کامل کار. در حال حاضر سطح BUN 63 است، به این معنی آسیب بسیار شدید کلیه.
کراتینین 2.7 به چه معناست؟
مردم باید بدانند که سطح کراتینین افزایش خواهد یافت تا زمانی که حدود 40-50٪ از عملکرد کلیه از دست داد. بنابراین کراتینین 2.7 به معنای عملکرد کلیه بسیار از دست داده اند، و وضعیت در حال حاضر به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است.
چگونه برای درمان بیماری های کلیوی با BUN و کراتینین 63 2.7؟
حالا که آنها توسط آسیب کلیه و اختلال عملکرد کلیه ها ایجاد می شود، راه اساسی است برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه، در آن صورت، کلیه ها می تواند به بازگشت به کار به طور معمول دوباره، همچنین نارسایی مزمن کلیه و دیالیز می تواند به طور موثر مانع.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از موثرترین درمان بیماری کلیوی، می تواند بیمار برای دستیابی به این اهداف کمک کند. بنابراین به عنوان یک بیماری کلیوی، شما می توانید آن را امتحان کنید.
اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان برای بیماری های کلیوی و یا می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا و سطح BUN به طور موثر، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه سطح کراتینین 5.1 میانگین در بیماری های کلیه

چه سطح کراتینین 5.1 میانگین در سطح DiseaseCreatinine کلیه یک آیتم نسبتا آشنا برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. اگر ما ترک کردن عوامل دیگر، سطح کراتینین بالا به معنی آسیب کلیوی شدید و اختلال در عملکرد کلیه.
سطح کراتینین 5.1 به چه معناست؟
1. سطح کراتینین 5.1 به معنای اختلال عملکرد کلیه ها و حدود 40-50٪ از عملکرد کلیه از بین رفته است. علت این است که کلیه های ما توانایی جبرانی بسیار قوی، سطح کراتینین افزایش خواهد یافت تا زمانی که در حدود نیمی از عملکرد کلیه از دست داده است.
2. سطح کراتینین 5.1 به حالتی است در حال حاضر به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه. اگر این وضعیت به می توانید به موقع کنترل شود اما می رود به بدتر از آن، آن را به زودی به مرحله پایانی بیماری کلیوی که نیاز به دیالیز و پیوند کلیه در آینده نزدیک ایجاد می شود.
چگونه برای کاهش کراتینین 5.1 در بیماری های کلیوی؟
از درمان های متداول برای کاهش سطح کراتینین 5.1 شامل دارو، رژیم غذایی مناسب و دیالیز. اما هیچ کدام از آنها می تواند سطح کراتینین بالا به طور دائم کاهش می دهد، بنابراین در اینجا من می خواهم به توصیه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به شما، آن را یکی از جدیدترین درمان برای بیماری های کلیوی است. با حفاظت از کلیه ها آسیب دیده و حفاظت از کلیه ها باقی مانده، می تواند عملکرد کلیه به تدریج بهبود بخشد. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده کردم، سطح کراتینین بالا و سایر علایم ناشی از بیماری کلیه خواهد به سطح عادی و طبیعی به طور طبیعی.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای کاهش کراتینین بالا، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
واتساپ ما / وایبر: +86 18633865632



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است هیچ گونه عوارض جانبی از پیوند کلیه وجود دارد

است هیچ گونه عوارض جانبی از کلیه Transplantkidney پیوند وجود دارد یکی از بهترین گزینه های درمانی برای بیمار نارسایی کلیه است. در مقایسه با درمان دیالیز، یک پیوند موفق کلیه بیماران پایان مرحله بیماری کلیوی نزدیک به عملکرد طبیعی کلیه است.

چه مدت می تواند زندگی می کنند بعد از پیوند کلیه بیمار است؟

امید به زندگی پس از یک پیوند موفق کلیه طولانی تر از با ماندن در دیالیز است. داده ها از خدمات بهداشت ملی اسکاتلند نشان داد که امید به زندگی در بیماران دریافت کلیه از جسد 17.19 سال بود در مقایسه با تنها 5.84 سال برای کسانی که در دیالیز باقی مانده است.

آیا اثر جانبی پیوند کلیه وجود دارد؟

بسیاری از بیماران پایان مرحله بیماری کلیوی باور کیفیت زندگی بهتر و با پیوند موفق کلیه است. بیماران پیوند می توانید لذت بردن از سفر بدون هیچ گونه محدودیت، و آنها را بسیار کمی محدودیت های رژیم غذایی پس از پیوند. به عنوان یک ماده در واقع، وجود دارد چند طرف به پیوند، و بسیاری از آنها با شرایط طولانی از مصرف داروهای ضد رد (بیماران باید برای بقیه عمر خود را بعد از پیوند کلیه را) ایجاد می شود. این داروها همه برخی از عوارض جانبی داشته باشد، عوارض جانبی عمده یک سیستم ایمنی ضعیف شده، که باعث کاهش توانایی فرد در به مبارزه با عفونت ها و سرطان. به عنوان یک نتیجه، بیماران دریافت پیوند کلیه در معرض خطر بالاتر برای تمام انواع عفونت ها و سرطان می باشد.

به عنوان یک بیماری که پیوند کلیه شما می توانید میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را برای از بین بردن تمام کسانی که علائم ناشی از این عملیات گرفته اند. اگر شما می خواهید برای دریافت این درمان یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی می تواند کمک به دیالیز بیمار لوط

ALSAIDI یک بیمار 36 ساله لوپوس نفروپاتی از عمان است، قبل از آمدن به اینجا او تحت دیالیز 2 سال است.
15 سال پیش، او تب کردم و دما به 39.5 ℃ افزایش یافته است. بنابراین، او را به بیمارستان برای درمان رفت، و سپس به دکتر خود را به عنوان SLE تشخیص و تجویز برخی پردنیزولون به او. پس از 6 هفته، وضعیت بیماری او بسیاری برطرف کردم.
5 سال پیش، فشار خون خود را شروع به افزایش، حتی تا 200 / 100mmHg. پس از آن، دکتر تجویز برخی از داروهای کاهش فشار خون برای کنترل فشار خون بالا.
2 سال پیش، فشار خون او را به سطح بالا رفت و دوباره، آن را 160 / 90mmHg بود. ادرار معاینه معمول نشان داده شده است: protein2 +، + خون مخفی. آزمایش خون نشان داده شده است سطح کراتینین سرم او افزایش یافته و به 830umol / L. سپس، او تا به حال به انجام دیالیز (2times / هفته) برای از بین بردن تمام کسانی که علائم.
4 ماه پیش، او یک سرد که ناشی از دکتر infection.Her شدید به او برخی از درمان درآمده است. اما پس از 3 ماه درمان، بیماری او را بهبود نمی کردم.
2 هفته پیش، او استفراغ و دردهای شکمی است. چه چیزی بیشتر، این علائم نمی تواند به خوبی کنترل شود.
در 2016 اکتبر 16، او را به بیمارستان ما برای درمان بیشتر است. سپس، او در شرایط بد، اشتها بد، خواب بد بود، فشار خون malnutrition.Her است به 180 / 130mmHg افزایش یافته است، آزمون T38 ℃ .این نشان داده شده است سطح کراتینین سرم او 812umol بود / L، BUN 22.6mmol / L، UA 532umol / L. علاوه بر عفونت که او رو جدی، کم خونی و عملکرد قلب ضعیف، به طوری که زندگی خود را در خطر ساز است.
توجه به شرایط بیماری او، دکتر ما او تجویز برخی از داروهای غربی به ضد عفونت، اسیدوز درست، کنترل فشار خون و بهبود ایمنی. بر اساس این نقطه، دکتر ما اعمال برخی از داروهای چینی به بهبود میکروسیرکولاسیون، تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر.
پس از 8 روز درمان وضعیت کلی او کنترل کردم، تمام کسانی که علائم به تدریج ناپدید شد. آزمون نشان داده شده است فراز کراتینین سرم او را به 514umol / L، BUN 11.1mmol / L، UA 227umol / L. ما می دانیم که او را یک اثر درمانی قابل توجهی را دریافت کنید.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان او را دریافت و یا می خواهید برای کنترل بیماری کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آنچه می تواند ما را از کراتینین 2.4 بدانید

آنچه می تواند ما را از سطح کراتینین کراتینین 2.4The بدانید میتواند نشان دهد چگونه عملکرد کلیه است. به طور کلی، سطح کراتینین افزایش خواهد یافت تا زمانی که بیش از نیمی از عملکرد کلیه از دست داده، چرا که کلیه توانایی جبرانی بسیار قوی است.
آنچه می تواند ما را از کراتینین 2.4 می دانید؟
برای مردان، سطح کراتینین نرمال DL 0.6-1.2mg / است، و 0.5-1.1mg / dl در محدوده نرمال برای ماده های بالغ است. کراتینین 2.4 در حال حاضر بیش از سطح طبیعی است، بنابراین اگر کراتینین 2.4 نگه می دارد برای یک مدت طولانی، نه یک افزایش موقت برای رژیم غذایی و یا برخی از تمرینات، می تواند نشان می دهد که کلیه ها آسیب دیده اند.
شاید در چنین مرحله از کراتینین 2.4، بیماران ممکن است هیچ علامت آشکاری داشته باشد، اما باید آن را به اندازه کافی توجه خود را تحریک. کراتینین 2.4 در مرحله 3 بیماری مزمن است، به طوری که شرایط نسبتا آسان است با درمان مناسب معکوس شود. در غیر این صورت وضعیت را حفظ خواهد کرد بدتر شدن، و نتیجه نهایی خواهد نارسایی کلیوی است. در آن زمان، آن را تقریبا غیر ممکن خواهد به معکوس بیماری، در نتیجه بیماران باید به را انتخاب کنید یا دیالیز یا پیوند کلیه است.
چگونه برای درمان بیماری کلیه با کراتینین 2.4؟
شاید بیماران با برخی از داروهای تجویز شده و یا برخی از مشاوره در مورد رژیم غذایی داده شده به سطح کراتینین کمتر است. اگرچه رژیم غذایی می تواند یک نقش خاص در کاهش سطح کراتینین بازی است، اما آن را می توانید هر چیزی برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. آسیب بر روی کلیه ها هنوز هم وجود دارد و آن را بدتر خواهد شد اگر هیچ درمان موثر وجود دارد. بنابراین در جهت معکوس به شرایط تا آنجا که ممکن و کاهش خطر ابتلا به نارسایی کلیه رسیدن به حداقل، توصیه می کنیم بیماران میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا سلول های بنیادی.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان و یا می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه خواهد شد اگر به سمت چپ آلپورت سندرم درمان نشده اتفاق می افتد

چه اتفاق خواهد افتاد اگر سندرم آلپورت چپ سندرم UntreatedAlport درست مثل بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری ژنتیکی است. به عنوان مثال هیچ درمانی برای این بیماری وجود دارد، بیماران در مورد پیش آگهی بسیار نگران هستند. پس از آن چه اتفاقی خواهد افتاد اگر سندرم آلپورت درمان نشود؟
اگر به سمت چپ سندرم آلپورت درمان نشده چه اتفاقی می افتد؟
در مقایسه با زنان، مردان با سندرم آلپورت پیش آگهی ضعیف است. بسیاری از مردان مبتلا به سندرم آلپورت وابسته به X خواهد نارسایی کلیه در 20S و یا 30S خود را تجربه می کنند. اگر درمان نشود، در نهایت، آنها را مجبور به نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه برای حفظ زندگی. در این مورد، طول عمر آنها خواهد شد به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار. با این حال، نارسایی کلیه ممکن است تا سنین 40 تا 50 رخ می دهد. علاوه بر نارسایی کلیه، بسیاری از مردان ممکن است از دست دادن شنوایی قابل توجهی توسعه و برخی ممکن است عوارض در میانسالی خود می میرند.
با این حال، خطر ابتلا به نارسایی کلیه را افزایش می دهد به عنوان آنها را در سن.
بنابراین، هنگامی که شما با تشخیص سندرم آلپورت، شما باید درمان را در یک بار دریافت به متوقف کردن عملکرد تشدید کلیوی و همچنین جلوگیری از دیگر عوامل خطر بالقوه است. علاوه بر این، شما همچنین باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب با توجه به شرایط شما ایجاد کند. شاید، آن را مفید نیست به بطور منظم احساس نشانه های شما اما حداقل، آن را باعث آسیب بیشتر به کلیه شما را ندارد.
حالا شما می دانید چه اتفاقی خواهد افتاد اگر سندرم آلپورت درمان نشود، به طوری که در حال حاضر اقدامات، اجازه ندهید که بیماری خود را از کنترل خارج.
اگر شما نیاز به هر گونه کمک در درمان سندرم آلپورت، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید طب چینی راهنما دیالیز بیمار

ALSAIDI یک زن 36 ساله است، او یک بیمار لوپوس نفروپاتی از عمان است، قبل از آمدن به اینجا او تحت دیالیز 2 سال است.

15 سال پیش، او تب کردم و دما به 39.5 ℃ افزایش یافته است. بنابراین، او را به بیمارستان برای درمان رفت، و سپس به دکتر بیماری خود را به عنوان SLE تشخیص و تجویز برخی پردنیزولون به او. پس از 6 هفته، وضعیت بیماری او بسیاری برطرف کردم.

5 سال پیش، فشار خون خود را شروع به افزایش، حتی تا 200 / 100mmHg. پس از آن، دکتر تجویز برخی از داروهای کاهش فشار خون برای کنترل فشار خون بالا.

2 سال پیش، فشار خون او را به سطح بالا رفت و دوباره، آن را 160 / 90mmHg بود. ادرار معاینه معمول نشان داده شده است: protein2 +، + خون مخفی. آزمایش خون نشان داده شده است سطح کراتینین سرم او افزایش یافته و به 830umol / L. سپس، او تا به حال به انجام دیالیز (2times / هفته) برای از بین بردن تمام کسانی که علائم.

4 ماه پیش، او یک سرد که ناشی از دکتر infection.Her شدید به او برخی از درمان درآمده است. اما پس از 3 ماه درمان، بیماری او را بهبود نمی کردم.

2 هفته پیش، او استفراغ و دردهای شکمی است. چه چیزی بیشتر، این علائم نمی تواند به خوبی کنترل شود.

در 2016 اکتبر 16، او را به بیمارستان ما برای درمان بیشتر است. سپس، او در شرایط بد، اشتها بد، خواب بد بود، فشار خون malnutrition.Her است به 180 / 130mmHg افزایش یافته است، آزمون T38 ℃ .این نشان داده شده است سطح کراتینین سرم او 812umol بود / L، BUN 22.6mmol / L، UA 532umol / L. علاوه بر عفونت که او رو جدی، کم خونی و عملکرد قلب ضعیف، به طوری که زندگی خود را در خطر ساز است.

توجه به شرایط بیماری او، دکتر ما او تجویز برخی از داروهای غربی به ضد عفونت، اسیدوز درست، کنترل فشار خون و بهبود ایمنی. بر اساس این نقطه، دکتر ما اعمال برخی از داروهای چینی به بهبود میکروسیرکولاسیون، تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر.

پس از 8 روز درمان وضعیت کلی او کنترل کردم، تمام کسانی که علائم به تدریج ناپدید شد. آزمون نشان داده شده است فراز کراتینین سرم او را به 514umol / L، BUN 11.1mmol / L، UA 227umol / L. ما می دانیم که او را یک اثر درمانی قابل توجهی را دریافت کنید.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان او را دریافت و یا می خواهید برای کنترل بیماری کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مدت می تواند پیوند کلیه زنده

چه مدت می تواند پیوند پیوند LiveKidney کلیه است که همیشه به عنوان آخرین نی صرفه جویی در زندگی محسوب می شود. پس از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در لیست است، و سپس آنها ناشناخته از انتظار آغاز خواهد شد. منتظر یک اهدا کننده حتی ممکن است سال ها طول بکشد. در طول دوره انتظار، دیالیز است مورد استفاده قرار گیرد برای حفظ زندگی بیماران.

زندگی بیمار پس از پیوند

به نظر می رسد که زندگی این است که پس از دریافت پیوند کلیه صاف نیست. بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی را به داروهای ضد رد کنید و سعی کنید بهترین خود را برای جلوگیری از سرد و دیگر عفونت. با این حال، شرایط را طولانی از داروهای ضد رد استفاده تواند سیستم ایمنی بدن به تدریج از بین ببرد. در این صورت، حتی یک سرماخوردگی کوچک ممکن است باعث واکنش التهابی سیستم ایمنی رخ می دهد، پس از آن آسیب جدید کلیه است. به همین دلیل برخی از بیماران دریافت پیوند کلیه پیدا سطح کراتینین خود را پس از یک دوره از زمان تبدیل دیگر افزایش یافته است.

چه مدت می تواند کلیه زنده پیوند؟

به طور کلی، پس از 13 سال، کلیه های جدید خواهد شد قادر به کار به طور معمول، است که می گویند که بیماران نیاز به رفتن به دیالیز و یا دریافت پیوند کلیه است. اما هیچ چیز مطلق در جهان است، اقلیتی از بیماران دریافت پیوند کلیه می تواند برای یک زندگی طولانی افراد به عنوان مشترک انجام زندگی می کنند.

تا زمانی که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی را می توان با درمان است که قادر به افزایش عملکرد کلیه و بازسازی سیستم ایمنی ذاتی بدن انسان درمان، پیوند کلیه می تواند اجتناب شود، و سپس، بیمار می تواند طول عمر

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان جایگزین پیوند کلیه، و یا می خواهید به زندگی طولانی تر با بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به درمان بی اختیاری ادرار ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک

چگونه به درمان بی اختیاری ادرار ناشی از کلیه پلی کیستیک DiseaseGenerally صحبت کردن، بیماری کلیه پلی کیستیک خواهد بی اختیاری نمی شود، اما در چند مورد، برخی از بیماران مبتلا به PKD به احتمال زیاد به تجربه بی اختیاری. به نظر می رسد که مردان بسیار بیش از زنان از بی اختیاری سرریز رنج می برند.
چه باعث از بی اختیاری ادرار؟
در واقع، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است نشانه ای از بی اختیاری بیش از حد، که به علت کاهش در عملکرد کلیه ها غلظت را تجربه کنند. چه تر است، عفونت دستگاه ادراری از عوارض شایع بیماری کلیه پلی کیستیک، افراد مبتلا به عفونت دستگاه ادراری به احتمال بیشتری دچار بی اختیاری است. علاوه بر این به عفونت دستگاه ادراری، برخی از عوامل خطر دیگر برای بی اختیاری مرد وجود دارد:
● بزرگ شدن پروستات
● بیماری های عصبی مانند اسکلروز متعدد، دیابت یا سکته مغزی
● برداشتن لگن قبل جراحی روده، پروستات
● سن
بنابراین اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک رنج می برند بی اختیاری، آنها باید روشن سازد چه چیزی باعث بی اختیاری. اگر آن را به بیماری کلیه پلی کیستیک مرتبط، بیمار باید درمان به موقع برای جلوگیری از این بیماری می رود به بدتر است.
چه درمان می تواند بیمار PKD با بی اختیاری ادرار کمک کند؟
در حال حاضر، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان درمان کارآمد ترین برای بیماری کلیه پلی کیستیک در نظر گرفته، و بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به PKD خارجی شروع به دریافت سود حاصل از این درمان است که در داروهای گیاهی چینی است. از طریق کوچک کردن کیست با خیال راحت و بهبود عملکرد کلیه، این درمان می تواند به خوبی کنترل PKD، در نتیجه برای کنترل این علائم ناشی از PKD.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا می خواهید به کنترل PKD و علائم آن نیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید نارسایی کلیه با کراتینین 2665 کنترل کردم

می تواند نارسایی کلیه با کراتینین 2665 کردم ControlledSALIM HAMED محمد نارسایی کلیه (مرحله ی ارومیه) بیمار از عمان است، قبل از آمدن به اینجا، سطح کراتینین دیالیز خود را یک بار افزایش یافته و به 2016umol / L. پس از مصرف دارو چینی، دیالیز فراز سطح کراتینین خود را به 861umol / L. در زیر برخی از جزئیات در مورد وضعیت بیماری خود، اجازه دهید یک نگاه با هم.
نام بیمار: سلیم HAMED MOHAMMED
جنسیت مذکر
سن: 27
ملیت: عمان
وضعیت بیماری قبل از درمان:
10 سال پیش، اندام تحتانی ادم ظاهر شد، و به روز بدتر روز رفت
5 سال پیش، کراتینین سرم خود را به سطح بالا رفت به تدریج
1 ماه قبل، ادم حفره متوسط ​​ظاهر شد بر روی اندام تحتانی، و سطح کراتینین سرم به 2016umol / L افزایش
3 روز پیش، پریشانی قفسه سینه و تنگی نفس شروع به ظاهر پس از فعالیت
پس از به بیمارستان ما بستری، آزمون نشان داده شده است که فشار خون خود را به 170 / 100mmHg افزایش یافته است، کاهش برون ده ادرار به بدن 200ml / 24H، BUN 56.7mmol / L، کراتینین 2665umol / L، اسید اوریک 596umol / L، 7.07mmol پتاسیم / L
درمان او در بیمارستان ما را دریافت:
در ابتدا، دکتر ما تجویز برخی از داروهای غربی برای تنظیم فشار خون بالا، اسیدوز و کم خونی. پس از آن، دکتر ما یک برنامه درمانی برای او، که عمدتا توسط طب چینی (پا حمام درمانی، گیاهان دارویی پزشکی دهان چینی، ادم درمانی، Maikang مخلوط و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی) تشکیل شده ساخته شده است. همه کسانی که داروهای چینی در حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده و ترمیم عملکرد کلیه آسیب دیده مفید است.
زمان درمان:
12 روز
وضعیت بیماری پس از درمان:
وضعیت کلی خود تا حد زیادی بهبود می کردم، چهره به رنگ طبیعی، نفس گرفتن ثابت، اشتها خیلی بهبود یافته بود. خروجی ادرار به 700ml افزایش یافته است. فراز فشار خون به 130 / 100mmHg.
آزمون نشان داده شده است که BUN 19.9mmol / L است، کراتینین 861umol / L است، UA 323umol / L است
ما بر این باور است که وضعیت بیماری او را می توان تا حد زیادی بهبود تا زمانی که او می تواند درمان اصرار دارند.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان او را دریافت و یا می خواهید به کنترل نارسایی کلیه خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علل انقباض کلیه چیست و چگونه آن را معامله

علل انقباض کلیه و چگونه به مقابله ItKidney انقباض است که معمولا توسط سونوگرافی پیدا شده است و با بیماریهای مختلف کلیوی مانند نارسایی کلیه، گلومرولونفریت مزمن، فقدان مادرزادی کلیوی، و غیره اگر کلیه ها کوچک به طور جدی، آنها نمی تواند انجام می دهد چیست خود کار به طور معمول.
پس، چه علل انقباض کلیه چیست؟
برای بیماران مبتلا به انقباض کلیه، او برای اولین بار باید فقدان مادرزادی کلیوی در نظر بگیرند.
اگر تنها یک کلیه منقبض است اما از سوی دیگر طبیعی است، بیماران هنوز هم می تواند یک زندگی عادی زندگی می کنند، در غیر این صورت، برخی از علائم ظاهر می شود.
علت دوم بیماری های کلیوی مانند نارسایی کلیه و گلومرولونفریت مزمن است.
انقباض کلیه است از نزدیک با عملکرد کلیه، این است که می گویند، با از دست دادن عملکرد کلیه، کلیه کوچکتر خواهد شد مرتبط است.
Nephrotuberculosis و تنگی شریان کلیوی نیز از علل انقباض کلیه است.
زمانی که مردم با این بیماری تشخیص داده، آنها همچنین باید توجه به انقباض کلیه پرداخت. با این حال، به کسی که امتحان به طور منظم، آنها ممکن است بهترین زمان برای درمان از دست ندهید.
چگونه به مقابله با انقباض کلیه؟
در واقع، پس از کلیه می رود به منقبض، آن را قادر به آن را معکوس است. بنابراین برای بیماران مبتلا به انقباض کلیه، آنها نیاز به درمان به موقع برای جلوگیری از کلیه آسیب بیشتر، در نتیجه برای جلوگیری از کلیه از انقباض.
در اینجا من توصیه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به شما، آن را یکی از مؤثرترین درمان بیماری های کلیوی است. با کمک این درمان، بیمار با انقباض کلیه می تواند جلوگیری از کلیه های خود را می رود به منقبض با تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر.
اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا می خواهید برای جلوگیری انقباض کلیه، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

تنها پس از 12 روز درمان ارومیه کردم Contolled

تنها پس از 12 روز درمان ارومیه کردم نام ContolledPatient: سلیم HAMED MOHAMMED

جنسیت مذکر

سن: 27

ملیت: عمان

وضعیت بیماری قبل از درمان:

10 سال پیش، اندام تحتانی ادم ظاهر شد، و به روز بدتر روز رفت

5 سال پیش، کراتینین سرم خود را به سطح بالا رفت به تدریج

1 ماه قبل، ادم حفره متوسط ​​ظاهر شد بر روی اندام تحتانی، و سطح کراتینین سرم به 2016umol / L افزایش

3 روز پیش، پریشانی قفسه سینه و تنگی نفس شروع به ظاهر پس از فعالیت

پس از به بیمارستان ما بستری، آزمون نشان داده شده است که فشار خون خود را به 170 / 100mmHg افزایش یافته است، کاهش برون ده ادرار به بدن 200ml / 24H، BUN 56.7mmol / L، کراتینین 2665umol / L، اسید اوریک 596umol / L، 7.07mmol پتاسیم / L

درمان او در بیمارستان ما را دریافت:

در ابتدا، دکتر ما تجویز برخی از داروهای غربی برای تنظیم فشار خون بالا، اسیدوز و کم خونی. پس از آن، دکتر ما یک برنامه درمانی برای او، که عمدتا توسط طب چینی (پا حمام درمانی، گیاهان دارویی پزشکی دهان چینی، ادم درمانی، Maikang مخلوط و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی) تشکیل شده ساخته شده است. همه کسانی که داروهای چینی در حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده و ترمیم عملکرد کلیه آسیب دیده مفید است.

زمان درمان:

12 روز

وضعیت بیماری پس از درمان:

وضعیت کلی خود تا حد زیادی بهبود می کردم، چهره به رنگ طبیعی، نفس گرفتن ثابت، اشتها خیلی بهبود یافته بود. خروجی ادرار به 700ml افزایش یافته است. فراز فشار خون به 130 / 100mmHg.

آزمون نشان داده شده است که BUN 19.9mmol / L است، کراتینین 861umol / L است، UA 323umol / L است

ما بر این باور است که وضعیت بیماری او را می توان تا حد زیادی بهبود تا زمانی که او می تواند درمان اصرار دارند.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان او را دریافت و یا می خواهید به کنترل نارسایی کلیه خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه بیمار: من هنوز هم این امکان را به توقف دیالیز

نارسایی کلیه بیمار: من هنوز هم این امکان را به توقف DialysisI هستم یک بیمار نارسایی کلیه، من فقط باید در دیالیز به مدت یک ماه بوده است. اما به اندازه کلیه ام است که کمی کوچکتر از سطح عادی، آن روی 8cm است. در اینجا من می خواهم به دانستن من هنوز هم امکان برای جلوگیری از دیالیز داشته؟

در مرحله اول، کلیه 8 سانتی متر و ادرار در حد طبیعی می توانید به ما بگویید که گلومرول به طور کامل اسکلروزه نیست و آن را هنوز هم برخی از عملکرد کلیه است. چه تر است، شما فقط در دیالیز به مدت یک ماه است، بنابراین شما را در درمان دیالیز تکیه نه کاملا.

در حال حاضر پیوند کلیه و سلول های بنیادی دو راه می تواند کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از دیالیز در بالینی خلاص هستند.

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با پیوند کلیه آشنا هستند، بنابراین ما نمی خواهد بیشتر در مورد آن صحبت کنید. سلول های بنیادی در چین استفاده می شود، این درمان ترکیبی داروهای غربی، تکنیک های پیشرفته تصفیه خون و داروهای گیاهی چینی با هم. تفاوت های بین سلول های بنیادی و درمان معمول برای نارسایی کلیه هستند: تکنیک های پیشرفته تصفیه خون مناسب مانند دیالیز، تبادل پلاسما، پرفیوژن خون، جذب ایمنی و غیره خواهد شد انتخاب برای از بین بردن مواد مضر مربوطه؛ داروهای گیاهی چینی استفاده می شود برای تعمیر آسیب کلیه و افزایش عملکرد کلیه از طریق افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده. اثرات درمان بهتر خواهد بود اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه هنوز هم برخی از ادرار خاص.

دیالیز به احتمال زیاد به متوقف شود اگر عملکرد کلیه را می توان به حدود 20 بهبود یافته است.

از بالا ما می توانید مطمئن شوید که دیالیز یکی از انتخاب برای بیمار نارسایی کلیه است، اما آن است که تنها نیست. اگر شما علاقه مند در درمان جایگزین دیالیز و یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

جدید درمان نفروپاتی IgA با کراتینین بالا 5 است

نفروپاتی IgA، کاهش کراتینین بالا 5، TreatmentWhat سم از بین بردن جدید درمان نفروپاتی IgA با کراتینین بالا 5 است؟ IgA نفروپاتی یک بیماری خود ایمنی با عملکرد کلیوی به تدریج کاهش می یابد. کراتینین بالا 5 معنی کلیه به شدت با عملکرد پایین کلیه آسیب دیده است. هنگامی که با هم آمده است که درمان به موقع در حال حاضر باید شروع شود.

درمان نفروپاتی IgA با کراتینین بالا 5 چیست؟
به طور کلی، دیالیز پیشنهاد خواهد شد به دیالیز زمانی که سطح کراتینین بالاتر از 5. با این حال، دیالیز نمی تونم عملکرد کلیه بازگرداند.

درد مدت زمان طولانی و درمان با دیالیز بدون هیچ گونه بهبود در مورد وضعیت بیماری. که مقدار زیادی از پول را هدر و مردم را hopless در مورد زندگی. که به همین دلیل بیماران نمی خواهید به دیالیز است.

آیا درمانی جدید برای نفروپاتی IgA با کراتینین 5 وجود دارد؟
به عنوان یک ماده در واقع، درمان های جایگزین است که می تواند کمک به جلوگیری از دیالیز برای نفروپاتی IgA و سطح کراتینین بالا در Shijiazhuang بیمارستان بیماری کلیه وجود دارد. آنها برای همه نوع از بیماری های کلیوی بر اساس طب چینی و بدون عوارض جانبی و درد را درمان کنند.

اولین قدم این است usingToxin-حذف درمان برای روشن خون، آن را می توانید سموم و مواد زائد از خون و سلول های کلیوی ذاتی دفع. بنابراین می توانید یک محیط خون برای درمان بیشتر است.

گام دوم این است با استفاده از داروهای چینی به منظور بهبود توانایی خود شفا از سلول های ذاتی کلیه، تعمیر اختلال سلول های کلیوی و بهبود عملکرد کلیه. در این روش، عملکرد کلیه را می توان به طور موثر بهبود یافته است.

است که می گویند، شانس بزرگی برای بیماران برای جلوگیری از دیالیز با این درمان های طبیعی وجود دارد.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان طب چینی برای نفروپاتی IgA با سطح کراتینین بالا، لطفا به ما یک پیام را ترک و یا برای ما ایمیل ارسال کنید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

huaxiainstitute@hotmail.com

وایبر / واتساپ +86 18831112890



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1395 | نظرات ()