نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش کراتینین بالا در بیماری های کلیه

چگونه برای کاهش کراتینین بالا در کلیه DiseaseIn به منظور کاهش سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی، ما باید هر دو روش درمان رژیم غذایی و درمان های پزشکی، که کاهش سطح کراتینین اساسا کمک خواهد کرد.

1. درمان غذایی

بیماران باید رژیم غذایی کلیه پسند نگه دارید، به عنوان رژیم غذایی برنامه ریزی کاهش بار کلیه کمک خواهد کرد و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه. اصول رژیم غذایی معمول حاوی کم پروتئین، کم نمک، مایع کم، کم پتاسیم و فسفر پایین.

2. درمان پزشکی

درمان پزشکی رایج شامل درمان های غربی و درمان چین، هر دو آنها را برای کاهش سطح کراتینین بالا مفید است.

به طور کلی، در کشورهای غربی، پزشکان معمولا به بیماران کلیوی توصیه به برخی از داروهای غربی برای کنترل علائم خود را، بنابراین برای بیماران با سطح کراتینین بالا، آنها می توانند بعضی از دیورتیک ها را برای افزایش حجم ادرار خود را، که همچنین کراتینین از خون حذف خواهد شد. هنگامی که سطح کراتینین بالا تا 5 میلی گرم / دسی لیتر است، بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی اغلب نشان می دهد به دیالیز. اگر چه این درمان پزشکی می تواند به بیماران برای کاهش سطح کراتینین بالا خود به طور موثر کمک کند، اما داروهای غربی اغلب برخی از عوارض جانبی در بیماران، و زمانی که آنها توقف استفاده از این دارو، سطح کراتینین شود خواهد شد بالاتر است. و این درمان نمی تونم صدمه به کلیه تعمیر.

در چین، ما معمولا استفاده از برخی از درمان های چینی برای کاهش سطح کراتینین بالا، درمان شایع عبارتند از گیاهان چینی، حمام دارو و حمام پا که می تواند کمک به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است، کراتینین را می توان به ادرار به بیرون درز، پس از آن سطح کراتینین بالا خواهد بود اساسا کاهش می یابد.

اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ / وایبر: +86 18633865632



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

● علائم سطح بالایی از BUN در بیماری کلیوی ناشی از

● علائم سطح بالایی از BUN در کلیه سطح بیماری CausedBUN شروع به افزایش که در حدود نیمی از عملکرد کلیه مبتلا می شود. بنابراین وقوع BUN بالا است که همیشه با یک گروه از علائم همراه است. پس، چه نشانه ها می تواند سطح بالایی از BUN ایجاد می شود؟

1. تهوع یا استفراغ

تهوع یا استفراغ نشانه شکنجه که به راحتی رخ می دهد که BUN بالا است. BUN مخفف نیتروژن اوره خون که اشاره به سطح نیتروژن اوره خون است. نیتروژن اوره محصول نهایی از پروتئین است. هنگامی که نیتروژن بیش از حد اوره نمی تواند به موقع مرخص می شود، آنها را در بدن ایجاد و تحریک دستگاه گوارش، و در نتیجه باعث تهوع یا استفراغ. در موارد جدی، بیماران ممکن است خون استفراغ.

2. خارش پوست

خارش پوست یکی دیگر از علائم آزار دهنده است که به راحتی رخ می دهد که BUN بالا است. همانطور که ذکر شد، نیتروژن اوره محصول نهایی از پروتئین است. آنها می توانند پوست و غده سباسه را تحریک و در نتیجه باعث آتروفی غدد عرق، که می تواند پوست خشک و خارش پوست شود.

3. خستگی

بیماران کلیوی با افزایش BUN ممکن است پیدا کردن تبدیل شدن آنها به خسته به راحتی و به این است که معمولا توسط کم خونی کلیوی که تشخیص داده می شود که حساب سلول های قرمز خون کمتر از حد طبیعی به دلیل بیماری های کلیوی است ایجاد می شود.

4. فشار خون بالا

فشار خون بالا علائم دیگری است که هنگامی رخ میدهد که BUN بالا است.

اگر شما می خواهید برای از بین بردن این علائم و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ / وایبر: +86 18633865632



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای مدیریت نوسان سطح کراتینین پس از پیوند

چگونه برای مدیریت نوسان سطح کراتینین پس TransplantGenerally صحبت کردن است، وجود دارد پس از دریافت پیوند کلیه یک کاهش آشکار در سطح کراتینین در عرض 24 ساعت، و می تواند پس از 72 ساعت به محدوده طبیعی کراتینین کاهش است. در حالی که برخی از بیماران حدود یک هفته نیاز برای رسیدن به سطح عادی، برخی از نیاز است. چه تر است، بیماران باید بدانند که ممکن است یک دوره نوسان در سطح کراتینین داشته باشد، اما می توان آن را پس از حدود یک ماه عادی تبدیل شده است.
عوامل بسیاری می تواند ظهور سطح کراتینین بالا بعد از پیوند کلیه می شود. با این حال، اگر سطح کراتینین بالا با پروتئین در ادرار و فشار خون بالا همراه است، نشان می دهد که کلیه جدید نتواند به طور کلی. در این صورت، یک درمان فوری و مناسب باید استفاده شود، اگر بیماران نمی خواهید برای رفتن به دیالیز و یا دریافت پیوند کلیه.
چگونه به mamage سطح مواج کراتینین پس از پیوند؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است برای بیمارانی که پیوند کلیه دریافت و در حال تجربه سطح کراتینین بالا توصیه می شود. این درمان بر روی داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده. در ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه هدف. سطح کراتینین بالا به طور طبیعی خواهد رفت برگشت به محدوده طبیعی با بهبود عملکرد کلیه است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به کنترل سطح کراتینین نیز پس از پیوند، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ / وایبر: +86 18633865632



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 3.1-5.5 در یک هفته افزایش یافته است: نیاز به نگرانی

کراتینین 3.1-5.5 در یک هفته افزایش یافته است: نیاز به WorryI هستم یک بیمار بیماری کلیوی و هفته گذشته سطح کراتینین من 3.1-5.5 افزایش به طور ناگهانی، نیاز من در مورد آن نگران؟ چگونه می توانم کنترل سطح کراتینین من؟
با توجه به اعلام خود را، سطح کراتینین خود را به 5.5 از 3.1 فقط در یک هفته افزایش یافته است، ما می توانیم مطمئن شوید که بیماری خود را در یک سرعت بازپرداخت پیشرفت، بنابراین شما نیاز به توجه زیاد به بیماری خود را.
چگونه می توان بیمار بیماری کلیوی کنترل سطح کراتینین بالا؟
به رک و پوست کنده، موثر ترین راه برای درمان بیماری کلیه و کاهش سطح کراتینین بالا است برای معکوس عملکرد کلیه بیمار، بنابراین بیمار باید درمان مربوطه به موقع است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چین، ثابت شده است که در تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر موثر است. بنابراین با کمک این درمان، بیمار می تواند از عملکرد کلیه خود را معکوس به تدریج، در نتیجه به کاهش سطح کراتینین بالا و بیماری خود را تحت کنترل است.
برای بیمار با کراتینین بالا تا 5.5، آنها باید این درمان symtematic موقع را، به طوری که آنها می توانید فرصتی برای یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا می خواهید به کنترل سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ / وایبر: +86 18633865632



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به کنترل بیماری های کلیه با کراتینین 2.7

چگونه به کنترل بیماری های کلیه با کراتینین 2.7Hello، دکتر. شوهر من به تازگی با بیماری مزمن کلیه تشخیص داده شده است، و سطح کراتینین او 2.7 است و GFR 42 است، من می خواهم به دانستن معنای آن چیست. می توانید برخی از پیشنهادات در مورد چگونگی کنترل بیماری خود را؟
برای شرایط شوهر خود را، سطح کراتینین او است 2.7 و GFR 42 است، که به معنی او در حال حاضر در مرحله CKD 3، و عملکرد کلیه خود است متوسط ​​کاهش می یابد. اگر او درمان اثر را ندارد و نگه داشتن یک رژیم غذایی برنامه ریزی، او به سرعت از مرحله CKD 4 رنج می برند و یا حتی به نارسایی انتهایی کلیه ایجاد می شود. سپس او فقط می تواند بسته به دیالیز زندگی می کنند و یا منتظر یک پیوند کلیه. بنابراین، در اوایل و درمان موثر خواهد بود که بهترین راه برای کم کردن سرعت پیشرفت بیماری کلیه خود را.
چگونه به کنترل بیماری کلیه با کراتینین 2.7؟
همانطور که در بالا درمان به موقع و موثر ذکر خواهد بود که بهترین راه برای کنترل بیماری کلیوی، بنابراین در اینجا من پیشنهاد می کنم او را به پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، که با استفاده از داروهای گیاهی چینی سنتی هیچ عوارض جانبی در بیماران و.
برای برخی از درمان های غربی، که تنها می تواند به کنترل علائم ناشی از بیماری کلیه، اما می تواند صدمه به کلیه ها جلوگیری نمی کند. و برخی از داروهای غربی اغلب عوارض جانبی در بیماران، آن را نیز ممکن است عملکرد کلیه ها آسیب برساند. با این حال، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy تابع از بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه، که نه فقط آن دسته از علائم مانند سطح کراتینین بالا بردن اما همچنین می تواند بیماری کلیوی اساسا اصلاح.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به کنترل بیماری های کلیوی با سطح کراتینین بالا، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای مدیریت تورم صورت ناشی از نارسایی کلیه

تورم صورت یا صورت پف همیشه به نظر می رسد به عنوان پیامد مقادیر زیادی از مایعات ساخت تا در بدن، آن را به راحتی در قسمت های مختلف بدن با بافت شل مانند پلک، صورت، مچ پا و اندام رخ می دهد.

چگونه برای مدیریت تورم صورت ناشی از نارسایی کلیه؟

مشابه با دیگر ناراحتی های ناشی از نارسایی کلیه، تورم صورت نیز نیاز به تحت کنترل در آورده به طور موثر و مدیریت آن باید از جنبه های زیر شروع:

1. کنترل تنگ مصرف مایعات

کنترل تنگ مصرف مایعات برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به دریافت عوارض درمان خوب در درمان تورم صورت لازم است.

2. دیورتیک را می توان در برخی از موارد استفاده

اگر سمت چپ به تنهایی و تورم صورت به کل بدن پخش شده است. در آن صورت، دیورتیک را می توان به کمک به حذف مایعات اضافی در بدن است. در انواع مختلف از دیورتیک ها در دارو وجود دارد. به طور کلی، برای بیمارانی که هیپرکالمی، آنها نیاز به دیورتیک های عمومی است که می تواند کمک به دفع پتاسیم اضافی در حالی که دفع مایع اضافی در بدن است. با این حال، اگر سطح پتاسیم در خون پایین تر از دامنه مرجع 3.5-5.5mEq / L است، دیورتیک های نگهدارنده پتاسیم پیشنهاد خواهد شد.

3. بهبود عملکرد کلیه

اختلال در سوخت و ساز بدن، پتاسیم به نظر می رسد به عنوان کلیه نمی تواند عملکرد خوب. بنابراین، اگر ما می خواهیم به حواله تورم صورت، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید خسارت های کلیه تعمیر به بهبود عملکرد کلیه. فقط در این راه، می توانید مایع اضافی در بدن خارج شوند و همچنین می تواند تورم صورت اساسا کاهش است.

اگر شما سوال دیگری در مورد نارسایی کلیه و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

واتساپ ما / وایبر: +86 18633865632



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1395 | نظرات ()