نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

داروهای گیاهی می توانند عملکرد کلیه را برای بیماران PKD بازسازی کنند

PKD معنی چیست؟ چگونه برای درمان بیماران PKD؟ آیا گیاه پزشکی می تواند عملکرد کلیه را برای بیماران PKD بهبود بخشد؟ در اینجا مقاله به شما پاسخ می دهد. همچنین می توانید برای اطلاعات دقیقتر با دکتر آنلاین تماس بگیرید.
در وضعیت PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک)، کیست های کوچک و بزرگ زیادی در کلیه وجود دارد. با افزایش کیست ها، عملکرد کلیوی پایین تر و پایین تر می شود، یعنی کلیه عملکرد خود را برای فیلتر کردن خون، از بین بردن مسائل غیر ضروری از بدن، حفظ محیط زیست داخلی و غیره، از دست می دهند. در نهایت، بیماران بیمار با نارسایی کلیه، حتی اورمیا. در آن زمان، بیماران نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه دارند. علاوه بر این، اگر بیماران می توانند درمان معتبر برای بهبود عملکرد کلیه را انجام دهند، بیماران PKD می توانند یک زندگی عادی زندگی کنند.
بیشتر، اگر ما نمی توانیم کیست ها را از بیشتر شدن و بزرگتر متوقف کنیم، کلیه هنوز به مقدار کمی آسیب می بینند و ما نمی توانیم عملکرد کلیوی را بازیابی کنیم. بنابراین، ما باید ابتدا کیست ها را محدود کنیم. علاوه بر این، داروهای گیاهی از جمله درمان با سم زدایی، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، درمان چرخه ای، ایمونوتراپی و سایر درمان ها می توانند هدف را به انجام برسانند.
برای مثال، درمان با سم زدایی، یک دارو گیاهی جدید، برای تمیز کردن همه چیزهای مضر در سراسر بدن است. در درمانگاه، درمان با سم زدایی می تواند مایع در کیست ها را انجام دهد، کیست ها را کاهش می دهد، کلیه ها را محافظت می کند و غیره. برای بازسازی کلیه مفید است.
در عین حال، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی از گیاهان خاصی که بر اساس وضعیت جسمی موجود بیمار برای مهار کیست ها، سرعت بخشیدن به گردش خون، بهبود کلیه های بیمار و سایر اثرات با عوارض جانبی کمتری استفاده می کنند، استفاده می شود. . بر طبق گزارش های بالینی، این گزینه برای بیماران PKD بهتر است برای از بین بردن علائم و زندگی بهتر بدون دیالیز یا جراحی.
اگر شما هر گونه پازل در مورد داروهای گیاهی به PKD داشته باشید، لطفا پیام زیر را ترک کنید یا شرایط بیماری خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی از دیالیز و جراحی اجتناب کنند

این انتخاب خوبی برای بیماران دیابتی نفروپاتی نیست که دیالیز یا عمل جراحی را انجام دهند، زیرا آنها عفونت را آسان می کنند و زخم را سخت می کنند. بنابراین، چگونه می توان بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی از دیالیز و جراحی جلوگیری کرد؟
1. سطح قند خون خود را در محدوده طبیعی کنترل کنید.
برای نفروپاتی دیابتی، قند خون بالا برای مدت طولانی، عروق خونی را مجروح خواهد کرد. بنابراین بیماران باید قند خون خود را کنترل کنند تا آسیب کلیه را مهار کنند.
2. عادت های زندگی سالم را در نظر بگیرید.
برای مثال، حالت ذهنی خوب داشته باشید، به طور منظم کار کنید و استراحت کنید، ورزش مناسب انجام دهید، از سیگار کشیدن و نوشیدن، جلوگیری از عفونت و یا سرما و غیره.
3. رژیم خوب برنامه ریزی کنید.
بیماران نمی توانند غذا مصرف کنند که می تواند بار کلیه، آسیب عملکرد کلیه، علائم دیگر، افزایش سطح قند خون و یا دیگران را اضافه کند. همچنین بیماران باید تغذیه متعادل را حفظ کنند.
4. درمان موثر را قبول کنید.
توکسین درمان حذف، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، فشرده سازی داغ، کامل حمام درمان، درمان چرخه، Moxibustion درمان، ایمونوتراپی و دیگر داروهای چینی می تواند کمک به بیماران دیابتی نفروپاتی از بین بردن سموم و بازسازی عملکرد کلیه به طور موثر و با خیال راحت. در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ، درمان هایی که برای بیماران استفاده می شود، بستگی به شرایط صحیح بیماری بیماران دارد.
هنگامی که کلیه از آسیب متوقف می شود و به خوبی می شود، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی می توانند زندگی بهتر داشته باشند و دیالیز یا جراحی نیازی به آن ندارند.
اگر می خواهید جزئیات بیشتری در مورد رژیم های غذایی، سبک زندگی و درمان نفروپاتی دیابتی بدست آورید، لطفا یک پیام زیر را ارسال کنید یا گزارش های پزشکی خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بهترین درمان برای نفریت مزمن چیست؟

از حالا به بعد، بیشتر درمان ها به نفریت مزمن برای از بین بردن علائم است. اما تنها زمانی که عملکرد کلیه بهبود می یابد، بیماران مبتلا به نفریت مزمن می توانند به خوبی عمل کنند. در حالی که بهترین درمان برای نفریت مزمن چیست؟
با پیشرفت تکنولوژی و توسعه پزشکی، درمان بیشتری برای نفریت مزمن وجود دارد. به عنوان یک واقعیت، که بهترین راه برای درمان بیماران مبتلا به نفریت مزمن، بستگی به شرایط بیماری شخصی بیماران دارد. در اینجا من برخی از داروهای چینی را معرفی خواهم کرد که می تواند بیماران مبتلا به نفریت مزمن را با خیال راحت و موثر درمان کند.
سم زدایی درمان.
درمان با سم زدایی که اختراع شده برای تمیز کردن تمام سموم برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه می تواند تاثیر بیشتری در کمک به بیماران مبتلا به نفریت مزمن را کاهش علائم مانند تورم و پروتئین در ادرار. همچنین می تواند از کلیه ها محافظت کند و برای بازگرداندن کلیه برای اطمینان دادن به محیط اطراف مفید باشد.
ایمونوتراپی
در طول درمان، مزایای هر دو دارو چینی و داروهای غربی برای تقویت ایمنی مورد استفاده قرار می گیرد. و در نتیجه، چیزهای مضر از جمله کمپلکس های غیر ضروری، التهاب در کلیه، ویروس و غیره از بین خواهد رفت. و بیماران با ایمنی قوی از عفونت یا سرما جلوگیری می کنند و برای بهبودی آسان می شوند.
Osmotherapy پزشکی میکرو چینی.
Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است که در آن دو کیسه پزشکی پر از پودر گیاهان در منطقه Shenshu بیماران قرار می گیرد تا اثرات ایجاد کنند. این می تواند کمک به بیماران سلول های آسیب دیده اما نه necrotic و بافت کلیه را تعمیر بدون واکنش های ناگهانی واضح.
وقتی کلیه بازسازی می شود، علائم ناپدید می شوند و بیماران به زندگی عادی بازگشته اند.
اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد نفریت مزمن، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا اطلاعات تماس و شرایط بیماری را برای ما ارسال کنید. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

توصیه های درمان طبیعی به بیماران مبتلا به نارسایی مرحله 4

شب خوبی، آقا من در مرحله 4 نارسایی کلیه هستم و من به دنبال توصیه های در مورد درمان بهتر است. آیا می توانید به من مشاوره مفیدی بدهید؟

برای مرحله 4 بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، هنوز هم شانس آنها برای بهبود عملکرد کلیه با درمان طبیعی به منظور جلوگیری از دیالیز وجود دارد. علاوه بر این، بیماران باید یک رژیم غذایی کلیوی و یک سبک زندگی سالم برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه داشته باشند. برای اطلاعات دقیق تر درباره رژیم غذایی و عادات زندگی می توانید با دکتر آنلاین تماس بگیرید.

در همین حال، بیماران همچنین نیاز به درمان های در دسترس برای بهبود عملکرد کلیه. به عنوان مثال، درمان با سم زدایی، درمان مکسیبیزیا، حمام پا، درمان چرخه ای، درمان پزشکی دهان و دندان چینی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، ایمونوتراپی و سایر داروهای چینی می تواند به بیماران کمک کند تا مواد شیمیایی را از بین ببرند، گردش خون را تسریع می کنند، خون را تخریب می کنند استاز، تقویت ایمنی و توانایی خودپالایش کلیه، ترمیم سلول های ذاتی بیمار، اما نه necrotic، بافت کلیه، و غیره

تمام این درمان ها در درمان بیماران عوارض جانبی کمتری دارند. در بیمارستان بیماری های کلیه شیجیاژوانگ که درمان برای بیماران مورد استفاده قرار می گیرد، مبتنی بر شرایط بیمار صحیح است. به طوری که بیماران می توانند به یک اثر بهتر برسند.

بر اساس گزارش های بالینی، بسیاری از بیماران که در بیمارستان کلیه بیماری شیدیا ژوآن درمان شده اند امروزه زندگی عادی را تجربه می کنند. و هیچ نیازی به دیالیز نیست.

آیا شما رنج می برید مرحله 4 نارسایی کلیه؟ آیا شما برای درمان های طبیعی تحقیق می کنید؟ اگر چنین است، لطفا پیام زیر را ترک کنید یا با ما تماس بگیرید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از Nefrarctia برای بیماران دیالیز

دیالیز یک فن آوری است برای حذف آب اضافی، سموم و زباله های بدن از طریق دستگاه درمان. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، به جای محافظت از کلیه، عملکرد کلیوی را آسیب خواهد دید. عملکرد کم حجم ادرار و نفرونیکاست. و سپس، چگونه برای جلوگیری از nephrarctia برای بیماران دیالیز؟

بهترین راه برای درمان نفراکتومی در بیماران دیالیز، بهبود عملکرد کلیه است تا از دیالیز اجتناب شود. وقتی کلیه از بدتر شدن محافظت می شود آتروفی کلیه متوقف می شود. بنابراین، چگونه برای کمک به بیماران دیالیز بهبود عملکرد کلیه

درمان با سم زدایی می تواند به بیماران کمک کند تا از شر تمام سموم پنهان در بدن با عوارض جانبی کمتری خلاص شود. تا حدودی می تواند جایگزین دیالیز برای کمک به بیماران علائم و محافظت از کلیه شود. علاوه بر این، درمان با سم زدایی می تواند یک محیط اطمینان برای دیگر درمان ها برای ایجاد یک اثر بهتر ایجاد کند.

در این مورد، بیماران درمان طبیعی مانند ماساژ پزشکی میکرو چینی، درمان داغ فشرده، حمام کامل حمام، درمان حمام پا، درمان چرخه، درمان Moxibustion، ایمونوتراپی یا سایر داروهای چینی برای گسترش عروق خونی، دفع لخته شدن خون و ترویج گردش خون به منظور بهبود کلیه آسیب دیده.

وقتی کلیه بازسازی می شود، علائم تجویز می شود، آتروفی کلیه مهار می شود و دیالیز می تواند منع شود.

محدود به طول مقاله، ما نمی توانیم همه چیز را از درمان ها نشان دهیم. اگر شما علاقه مند به درمان های طبیعی هستید، لطفا گزارش آزمایشی آزمایشگاه و اطلاعات تماس خود را به sjzkidneyhospital@hotmail.com ارسال کنید. کارشناسان ما وضعیت فیزیکی شما را تجزیه و تحلیل کرده و در اسرع وقت به شما پاسخ خواهند داد.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه اتفاقی می افتد اگر یک دیابتی دارای کراتینین 600

کراتینین، مواد زائد از سوخت و ساز بدن عضلانی، به طور معمول از کلیه ها، به طوری که سطح کراتینین سرم در یکی از بهترین شاخص های عملکرد کلیوی است. اگر دیابت کنترل نشده، آن را به راحتی می توانید مشکلات با کلیه ها شود. کراتینین بالا 600 نشان می دهد که در صدمه به کلیه ناشی از دیابت نقش داشته اند. شما می دانید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ با کلیک بر روی دکتر آنلاین مناسب برای دریافت هزینه های درمان!

در اکثر موارد، سطح کراتینین بالاتر در سرم خون، جدی تر کلیه ها آسیب دیده است. کراتینین 600 بالاتر از مقدار طبیعی، که ظاهرا نشان می دهد دیابتی نفروپاتی مرحله IV، بیماری یعنی بالینی کلیوی ناشی از دیابت.

در این مرحله، دو سخنرانی معمولی وجود دارد. یکی از آنها - پروتئینوری آشکار و مداوم، و از سوی دیگر - کاهش مستمر در میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR). علاوه بر این، نشت پروتئین در بیماران با کاهش GFR کاهش نمی دهد. اگر به طور فعال به درمان نیست، GFR به احتمال زیاد در میزان 1 میلی لیتر / دقیقه در هر ماه کاهش می یابد. سپس این بدان معنی است که نفروپاتی دیابتی شکست کلیوی تشدید شده است که GFR کمتر از 15 میلی لیتر / دقیقه است.

خوشبختانه، نفروپاتی دیابتی در مرحله IV - آخرین مرحله که شما می تواند با موفقیت لغو است. به عبارت دیگر، گرچه متوسط ​​کراتینین 6.0 به عوارض تهدید کننده حیات و نارسایی کلیه، ممکن است یک درمان موثر برای جلوگیری از وقوع آنها رخ می دهد.

از آنجا که سطوح بالای کراتینین و آسیب کلیوی به سطح غیر طبیعی قند خون در ارتباط است، درمان باید شروع، سطح قند خون تثبیت شده است. در کشورهای غربی، پزشکان به تجویز انسولین و برخی از داروهای خوراکی به کاهش سطح قند خون، در حالی که در کشورهای شرق اروپا، پزشکان ترجیح می دهند به استفاده از برخی درمان های طبیعی مانند تانگ Ikang، برای رسیدن به این هدف است.

سپس، ما نیاز به انجام به اصلاح آسیب به کلیه ها. برای رفع این سلول های کلیه آسیب دیده، ما باید آنها را با یک مقدار کافی از مواد مغذی و اکسیژن را فراهم کند و فعال شدن سیستم خود شفا است. Osmotherapy به طب میکرو چینی فقط این اثر. به عنوان روش نرم افزار های خارجی، آن را نیز می توانید چی، یک انرژی مهم افزایش برای بدن برای مبارزه با دیابت و بیماری کلیه است.

پس از درمان سیستمیک وضعیت کلیوی دیابتی و سلامت کلی می تواند بسیار بهتر است. بنابراین، سطح کراتینین کاهش می یابد به طور طبیعی. ما امیدواریم که که بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به کلیه سرعت در حال بازگرداندن سلامت. پست الکترونیکی ما Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707، اگر شما نگرانی در مورد کلیه، ارسال تجزیه و تحلیل به ما، لطفا. دکتر به عنوان به زودی به شما پاسخ خواهد داد که ممکن است!



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به کاهش تعداد دیالیز با استفاده از کمپرس گرم

به طور کلی، دکتر مرتب انواع زمان دیالیز با توجه به بیمار خود را دارد. عوارض جانبی بیشتری خیلی زیاد یا خیلی دیالیز کمتر باعث می شود، تا دکتر خود را نمی خواهد کاهش یا افزایش زمان حادثه دیالیز. با این حال، این بدان معنا نیست که ما می توانیم زمان دیالیز با درمان مناسب را کاهش نمی دهد.

آیا ممکن است به منظور کاهش زمان از دیالیز؟

اگرچه دکتر ما اجازه نمی دهد به منظور کاهش زمان دیالیز توسط شانس، اما اگر بیماری کلیوی را بهبود یافته است، شما می توانید زمان دیالیز در دستورالعمل دکتر را کاهش می دهد.

در گذشته، مردم فکر می کردند که عملکرد کلیه نمی توان بهبود یافته، اما تا به امروز به دکتر پیدا شده است برخی از راه های موثر برای بهبود عملکرد کلیه، استفاده از این روش برای درمان بیماران با بیماری کلیوی می تواند زمان دیالیز را کاهش دهد، حتی از این شر به تدریج.

چگونه برای کاهش مدت زمان دیالیز با استفاده از درمان فشرده سازی گرم؟

همانطور که در بالا ذکر شد، دکتر برخی از راه های موثر برای بهبود عملکرد کلیه، تا زمانی که بیمار می تواند این درمان، آنها می توانند یک فرصت برای کاهش زمان دیالیز از بر داشت.

در اینجا من به شما توصیه طب چینی، شناخته شده به عنوان یک درمان فشرده سازی گرم، او چهار عملکرد اصلی که antitrombozom، ضد انعقاد، اثر ضد التهابی و افزایش خون در عروق. برای این چهار توابع از این درمان می تواند عملکرد کلیه، بازگرداندن کلیه ها آسیب دیده و حفاظت از بهبود باقی مانده از آسیب بیشتر.

به طور خلاصه، این درمان، عملکرد کلیه را می توان تا حدی بهبود یافته است، بنابراین بیمار می تواند یک فرصت برای کاهش مدت زمان دیالیز است.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان فشرده سازی گرم و یا می خواهید به منظور کاهش زمان دیالیز، شما می توانید با ما Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707 ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان علائم بیماری کلیه به کاهش سرعت پیشرفت بیماری

چگونه برای درمان علائم بیماری کلیه به کاهش سرعت پیشرفت این بیماری؟ صادقانه بگویم، این علائم مانند کم خونی، اختلال الکترولیت و بیماری های ایسکمیک قلب در بیماری های کلیوی، باعث آسیب بیشتر به کلیه ها، نتیجه بالا بردن سرعت توسعه این بیماری است. لطفا با دکتر خود خط برای دریافت پاسخ در اسرع وقت!

چرا علائم بیماری کلیوی سرعت بخشیدن به توسعه این بیماری؟

علائم و نشانه های بیماری های کلیوی از جمله کم خونی و اختلال الکترولیت این معنی است که سطح سموم در خون بسیار بالا است. این بار قلب را افزایش دهد. علاوه بر این، بیماری ایسکمیک قلب نیز باعث عدم خون و اکسیژن به کلیه ها و عملکرد بیشتر آسیب کلیه، و پس از آن سرعت بخشیدن به پیشرفت بیماری.

چگونه برای درمان بیماری کلیه با بسیاری از علائم؟

از بالا ما می توانید مطمئن شوید که یک درمان مناسب به گشاد شدن عروق خونی و بهبود عروق خونی و افزایش جریان خون به کلیه ها. هر چه بود، درمان زود هنگام بسیار مهم است برای جلوگیری از بدتر شدن این بیماری است.

است یک سری از درمان بر اساس گیاهان دارویی چینی سنتی که در درمان بیماری های کلیه مفید وجود دارد. در میان آنها Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی موثر است، ثابت شد که آن را قادر به بهبود عملکرد کلیه است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی - فقط چمن، اما یک روش پزشکی که در آن انواع گیاهان چینی خارجی به بهبود وضعیت کلیه ها استفاده نمی شود. در مقایسه با طب سنتی چین (TCM)، Osmotherapy به طب میکرو چینی کار می کند تر و سریع. و مهمتر از آن هیچ ناراحتی را ایجاد نمی کند. در مقایسه با طب غربی، آن را موثر تر و امن در درمان بیماری های کلیه است. اگر بیمار می تواند این درمان قبل از دریافت، آنها ممکن است فرصتی برای مانند یک فرد عادی زندگی کنند.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy یا می خواهید به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری کلیه، شما می توانید با ما نامه Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707 ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما برای کمک به شما .



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش کراتینین 500 در نفریت

نفریت مربوط به التهاب کلیه و ممکن است شامل چندین بخش از کلیه ها، مانند گلومرول، توبول های کلیوی، و غیره. به محض این که عملکرد کلیوی کاهش می یابد، در نتیجه با محتوای بالای کراتینین به دست آورد. چگونه برای کاهش کراتینین 500 در نفریت؟ با کلیک بر روی دکتر خط راست به گزینه درمانی و هزینه های درمان سریع تر!

کراتینین 500 نفریت

کراتینین - سوخت و ساز بدن فعالیت عضلانی است و معمولا توسط کلیه ها فیلتر.

نفریت بیماری های مختلف و شرایط، مانند لوپوس، پورپورا، عفونت، و غیره، منفی می تواند کلیه تاثیر می گذارد و باعث التهاب کلیه است. بدون درمان موثر خواهد به از دست دادن تدریجی عملکرد کلیه منجر شود.

کراتینین 500 است چندین بار بالاتر از سطح استاندارد است که با سطح بالایی از ضایعات و آسیب های جدی کلیوی همراه است.

چگونه برای کاهش کراتینین 500 در نفریت؟

برای کاهش کراتینین بالا، یک راه مستقیم - برای افزایش حذف کراتینین خون. برخی از گیاهان چینی مانند مواد مخدر نمایشنامه انتقادی می تواند به دفع کراتینین و سایر مواد زائد از بدن از طریق روده ها در مدفوع را افزایش دهد. علاوه بر این، پوست سیستم فیلترینگ اولیه بدن است. عرق کردن حمام درمانی می تواند منافذ باز را. در این روش درمانی، نه تنها می تواند به حذف کراتینین را از خون را افزایش دهد، اما همچنین می تواند برخی از مواد مغذی به کلیه های آسیب دیده فراهم می کند.

با این حال، دلیل اصلی کراتینین 500 نفریت کاهش می یابد عملکرد کلیوی و نارسایی کلیه است. بنابراین، به طور قابل توجهی کاهش می دهد کراتینین 500 باید درمان اعمال می شود برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیوی و بهبود عملکرد کلیه. Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی - درمان موثر یشم کراتینین 500.

Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی می توانید خود تجدید فعال شدن و samoremontirovanie بافت های آسیب دیده و سلول های کلیه. اگر ساختار کلیوی می تواند لغو شود، عملکرد کلیوی افزایش خواهد یافت. در نتیجه، نفریت کراتینین بالا به طور قابل توجهی کاهش می یابد. اگر شما نگرانی در مورد کلیه، شما می توانید تجزیه و تحلیل ایمیل asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707 ارسال.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان دارویی چینی بیماری کلیه پلی کیستیک

با وجود عدم درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، درمان با طب گیاهی می تواند آهسته کمک و یا حتی جلوگیری از توسعه دولت است. درمان زودرس می تواند به نارسایی کلیوی جلوگیری می کند. آیا شما می خواهید مشاوره شخصی؟ چت چت دکتر آنلاین ما!

گیاهان برای کلیه پلی کیستیک

▪ برگ توت. این است که اغلب به عنوان یک گیاه خوبی برای کلیه توصیه می شود. این داروی گیاهی مورد استفاده در درمان عفونت های دستگاه ادراری و به عنوان یک ادرار آور است. به طور معمول، 10 گرم از برگ توت مورد استفاده در درمان عفونت های دستگاه ادراری. قبل از استفاده از این تنظیم، با دکتر خود مشورت کنید.

▪ قاصدک. اقدام به عنوان یک مدر، این چمن می تواند به حذف ضایعات از کلیه تسهیل می کند. این گیاه را می توان در صورت جوشانده، شربت و یا پودر عصاره مصرف می شود.

▪ کران بری. این خواص آنتی بیوتیکی و کمک می کند تا برای اسیدی کردن ادرار است.

▪ کرفس. این گیاه به عنوان یک دیورتیک برای کاهش سطح اسید اوریک است.

▪ جعفری، که به عنوان یک دیورتیک برای کاهش اسید اوریک عمل می کند؛ ادریس، که پاک سازی دستگاه ادراری است.

داروهای گیاهی طبیعی برای کلیه پلی کیستیک

یک میکرو چینی پزشکی. این نوع از برنامه های خارجی است و بیمار فقط باید به دراز کشیدن روی تخت به درمان پزشکی. این کار به سرعت رشد کیست و به تدریج اندازه آنها را کاهش دهد. عملکرد کلیه به تدریج بهبود خواهد یافت.

ب. حمام درمانی. این درمان با حمام گیاهی طبیعی تسکین علائم بیماری کلیه پلی کیستیک، و کاهش کیست های کلیه کمک می کند.

اگر شما با بیماری کلیه پلی کیستیک تشخیص داده شده است و شما می خواهید شروع العلاج بالنباتات درمان، با دکتر خود صحبت می کنید، و یا یک پیام زیر ترک، شما همچنین می توانید آزمون برای ایمیل Asya.yue@mail.ru ارسال، واتساپ / وایبر +8613292893707، به شما توصیه در بهترین انتخاب درمان های طبیعی برای شما. از خودتان مراقبت کنید!



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا بیماری مزمن کلیه را می توان درمان

آیا بیماری مزمن کلیه را می توان درمان؟ صادقانه بگویم، بیماری کلیوی می تواند نمی شود به طور کامل درمان، اما درمان موثر می تواند به خوبی در مراحل اولیه کنترل می شود. با کلیک بر روی دکتر آنلاین راست، شما می توانید پاسخ سریعتر دریافت کنید!

است به بیماری های کلیوی قابل درمان؟

بیماری های کلیوی - یک بیماری ناشی از درمان ایمنی بدن است. سیستم ایمنی بدن - یک سیستم حفاظتی در بدن ما است. هنگامی که بدن نفوذ مواد مضر خارجی (آنتی ژن)، سیستم ایمنی بدن آنتی بادی آنها را شکست تولید کند. در نهایت، آنتی بادی به آنتی ژن به شکل کمپلکسهای ایمنی، و در نهایت از بدن تخلیه می شود. سپس بدن انسان ما برای بازگرداندن به حالت عادی این بیماری است.

با این حال، سیستم ایمنی بدن به درستی کار نمی. به عنوان یک نتیجه از این کمپلکسهای ایمنی در کلیه سپرده خواهد شد. اگر این کمپلکسهای ایمنی نمی تواند در زمان حذف شود، از آن خواهد التهاب گلومرول شود. فیلتراسیون گلومرولی می کلیه اصلی، و هر کلیه شامل گلومرول میلیون نفر است. اگر فقط گلومرول ها ملتهب می شوند اگر التهاب می تواند توسط گلومرول کنترل نرمال هستند.

در غیر این صورت، گلومرول ضعیف خواهند شد و در نهایت نکروتیک. هنگامی که گلومرول نکروتیک می شوند، آنها را نمی خواهد برگشت پذیر است.

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی؟

Osmotherapy به طب میکرو چینی به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی، آن کمک می کند تا برطرف سموم در خون و ترویج گردش خون، به طوری که برای ایجاد یک محیط خوب برای کلیه برای بازگرداندن کلیه های آسیب دیده و آنها را از بیشتر آسیب برساند.

در کوتاه مدت، طب میکرو Osmotherapy به چینی ممکن است بیماری کلیوی را درمان، عملکرد کلیوی به تدریج بهبود می بخشد. اگر شما علاقه مند در این درمان، و یا اگر شما نیاز به کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما یک ایمیل ارسال Asya.yue@mail.ru و یا رفتن مستقیم دکتر ما در WhatsApp / وایبر +8613292893707، ما بهترین های ما برای کمک به شما .



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون می توانند عسل را بخورند؟

عسل حاوی مواد مغذی زیادی است و بسیار خوشمزه است. اما برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا، آنها دارای محدودیت های رژیم غذایی هستند. و پس از آن، آیا بیماران مبتلا به نفروپاتی hypertensive مصرف عسل؟ بعد، ما به شما پاسخ خواهیم داد.
1. قند خون را تنظیم کنید.
در واقع، عسل غنی از فروکتوز و قند است که برای قند سفید متفاوت است. علاوه بر این، فروکتوز و گلوکز می توانند سطح قند خون را تنظیم کنند. بنابراین، نفروپاتی فشار خون بالا می تواند برخی عسل، اما نه بیش از حد.
2. تحریک اشتها
از آنجایی که سموم بیشتری و بیشتر در بدن انباشته می شوند، بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا، اشتهای کمتری دارند. در این مورد، بیماران می توانند بعضی از عسل ها را برای بهبود اشتها افزایش دهند.
3. تقویت ایمنی.
آنزیم و معدنی در عسل می تواند به بیماران با نفروپاتی فشار خون بالا کمک کند که سیستم ایمنی را از بین بردن خستگی بهبود بخشند. ایمنی قوی تر می تواند به بیماران کمک کند تا از عفونت جلوگیری کنند و از عملکرد کلیه چپ محافظت کنند.
4. افزایش کیفیت خواب.
اگر بیماران قبل از رفتن به رختخواب، یک لیوان آب عسل داشته باشند، آنها خواب بهتر خواهند داشت.
5. فشار خون پایین.
عسل همچنین دارای عملکرد پایین فشار خون بالا است.
از این رو، عسل برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا است. علاوه بر این، مواد غذایی که برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشارخون مفید است، به عنوان پیشرفت بیماری تغییر خواهد کرد. به طوری که اگر برخی از علائم ظاهر می شود، لطفا آزمایش کنید و از پزشک بخواهید که نیازهای جدید رژیم غذایی را بپوشاند.
اگر چه درمان طبیعی و مؤثر را قبول می کنید، عملکرد کلیوی شما بهبود می یابد. و در نتیجه، در رژیم های غذایی محدودیت های کمتری خواهید داشت.
اگر سؤالی دارید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا اطلاعات تماس و شرایط بیماری را برای ما ارسال کنید. ما موقعیت های فیزیکی خود را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد و برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان طبیعی برای از بین بردن علائم سندرم نفروتیک چیست؟

درمان طبیعی برای کاهش علائم سندرم نفروتیک چیست؟ من اعتقاد دارم که بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک بیشتر به دنبال پاسخ به این سوال هستند چرا که بسیاری از درمانها بیماران را با بسیاری از واکنش های جانبی بهبود می بخشد.
به عنوان یک واقعیت، بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک در وضعیت پزشکی مبتلا به تورم، فشار خون بالا، پروتئین در ادرار و سایر بیماری هایی هستند که ممکن است به طور طبیعی بر زندگی طبیعی بیماران تاثیر بگذارد. بنابراین، بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک می خواهند یک درمان طبیعی برای کاهش علائم پیدا کنند.
طب چینی می تواند یک درمان موثر برای کمک به بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک باشد. علاوه بر این، داروهای چینی نه تنها می توانند علائم سندرم نفروتیک را کاهش دهند، بلکه کلیه آسیب دیده را با عوارض جانبی کمتری نیز بازیابی می کنند.
به عنوان مثال، توکسین درمان حذف و Osmotherapy پزشکی میکرو چینی دو روش بهتر برای بیماران است.
درمان با سم زدایی از سموم هایی که در سلول ها پنهان می شوند، بیرون می ریزند و سپس آنها را از طریق پوست، غدد عرق، ادرار و غیره حمل می کنند. هنگامی که هیچ چیز مضر در بدن وجود نداشته باشد، کلیه از زخم متوقف می شود و شروع به بازسازی می کنند، علائم از بین می روند.
اسموتراپی پزشکی میکرو چینی به دلیل موثر بودن و ایمنی آن در کلمه محبوب است. در درمان، گیاهان طبیعی بر اساس بیماری های مناسب بیمار برداشت می شوند و سپس به پودر می گردند. بعدا، دو کیسه پزشکی پر از پودر گیاهان در منطقه Shenshu بیماران برای تعمیر سلول های آسیب دیده کلیه قرار می گیرد. در طی درمان، گردش خون تسریع خواهد شد، التهاب کلیه پاکسازی خواهد شد، کلیه آسیب دیده بازسازی خواهد شد و عملکرد کلیه به تدریج افزایش می یابد.
وقتی کلیه خوب می شود، علائم ناپدید می شوند.
اگر شما علاقه مند به درمان طبیعی برای کاهش علائم بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک هستید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا اطلاعات تماس و جدیدترین آزمایش آزمایشگاه را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به ما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه تخفیف شکم برای بیماران PKD معنی می دهد

احتمال بروز شكستگي كيست ها در بيماران مبتلا به PKD (بيماري كليه پلي كيستيك) احتمالا ناشي از آن است. در حالی که چشمی شکم برای بیماران PKD معنی دارد؟
با کیست های رشد، کلیه بزرگتر و بزرگتر می شود، و پس از آن، بیماران شکم شکمی را خواهند داشت. در این مورد، کیست ها خیلی بزرگ هستند. و کیست ها احتمال بیشتری برای پارگی دارند، که می تواند منجر به عفونت شود. همچنین عملکرد کلیه کاهش می یابد. بیماران PKD مقدار زیادی از مواد ناخواسته را در بدن جمع می کنند. علاوه بر این، بیماران مبتلا به PKD که مبتلا به انسداد شکمی هستند، درد جدی و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را دارند، در صورتی که درمان های موثری را انجام ندهند.
با توجه به این، چه می توانیم برای کمک به بیماران PKD با انسداد شکمی انجام دهیم؟
آنچه که من می خواهم بگویم این است که بیماران مبتلا به PKD مبتلا به چاقی باید دو راه برای احساس بهتر داشته باشند. از یک طرف، بیماران باید رژیم های سالم و عادات زندگی در زندگی را در نظر بگیرند. از سوی دیگر، بیماران باید یک درمان مؤثر برای کاهش کیست ها، پاک کردن سموم و بهبود عملکرد کلیه در نظر بگیرند.
در چین، طب چینی مانند درمان توکسین حذف، درمان پزشکی دهان و دندان چینی، پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام درمانی کامل، Moxibustion درمان و سایر درمان ها تاثیر بیشتری در جلوگیری از رشد کیست ها، خارج کردن آب در کیست ها ، بهبود عملکرد کلیه، و غیره
هنگامی که کیست ها تخلیه می شوند، تخلیه شکمی کاهش می یابد و بیمار PKD با کیفیت زندگی بهتری خواهد داشت.
اگر هر پازل دارید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا شرایط بیماری فعلی خود را برای ما ارسال کنید. کارشناسان ما موقعیت های فیزیکی شما را تجزیه و تحلیل می کنند و در اسرع وقت به شما کمک خواهند کرد.

پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا درمان Moxibustion می تواند عملکرد کلیه را برای بیماران CKD بهبود بخشد

چند روز پیش یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی از من پرسید: «آیا درمان Moxibustion میتواند عملکرد کلیه را برای بیماران مبتلا به CKD بهبود بخشد؟» اگر همچنین به این علاقهمندید، لطفا برای اطلاعات دقیقتر با دکتر آنلاین تماس بگیرید.
CKD چیست؟
CKD که همچنین به نام بیماری مزمن کلیه اتفاق می افتد، معمولا به این دلیل اتفاق می افتد که کلیه چندین سال آسیب دیده است. در این مورد، بسیاری از مسائل غیر ضروری در بدن حفظ خواهد شد، که ممکن است باعث تورم، پروتئین در ادرار، خون در ادرار و سایر ناراحتی ها شود.
بنابراین برای کمک به بیماران مبتلا به CKD، ما باید عملکرد کلیوی را برای بیماران CKD افزایش دهیم.
Moxibustion Therapy یک نوع از طب چینی است که در آن داروهای ساخته شده از چوب خرد شده برای استفاده از داروهای خاص برای بیماران مبتلا به CKD استفاده می شود. با توجه به مطالعات بالینی، Moxibustion Therapy می تواند توابع زیر را انجام دهد.
1. تقویت ایمنی.
Moxibustion Therapy می تواند چای سالم را در بدن تنظیم کند. هنگامی که چای سالم افزایش پیدا می کند، چیزهای مضر کاهش می یابد. و بنابراین، چی سالم بیماری را شکست خواهد داد.
2. محافظت از کلیه از آسیب بیشتر.
در طول درمان، سموم از کلیه جدا می شوند. در عین حال، التهاب کلیه توسط ایمنی قوی تر از بین خواهد رفت. بنابراین، کلیه از آسیب دیدن متوقف خواهد شد.
3. افزایش توانایی خود شفا دادن کلیه.
این قادر به چی و گردش خون است. از این رو، خون بیشتری از طریق کلیه جریان می یابد. کلیه مواد مغذی بیشتری دریافت خواهند کرد. برای بهبود کلیه مفید است.
وقتی کلیه تعمیر می شود، عملکرد کلیه بهبود می یابد و بیمار می تواند زندگی بهتر داشته باشد.
آیا شما علاقه مند به درمان Moxibustion هستید؟ آیا شما با CKD تشخیص داده اید؟ آیا می خواهید از دیالیز و جراحی جلوگیری کنید؟ اگر چنین است، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا تازهترین گزارش آزمایش آزمایشگاه را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نحوه درمان نفریت با فوم ادرار

سلام دکتر. من از 6 سال پیش با نفریت مزمن تشخیص داده ام. من از آن زمان ادرار فوم دارم و نمیتوانم آن را کاملا از بین ببرم. چگونه می توان نفریت را با ادرار فوم درمان کرد؟

لطفا نگران نباشید ما می توانیم به شما کمک کنیم. برای مورد شما، ادرار فوم که همچنین می تواند ادرار پروتئین نامیده می شود، به علت عملکرد کلیه آسیب دیده است. شما بعضی از داروها را مصرف می کنید، اما آنها بر روی بهبود عملکرد کلیوی تاثیر نمی گذارند. به طوری که ادرار فوم دوباره و دوباره ظاهر می شود.

در اینجا من به شما برخی از درمان های که می تواند ادرار فوم برای شما را درمان کنید.

سم زدایی درمان.

96٪ بیمارانی که از درمان حذف تکسین پذیرفته اند از ادرار فوم خارج شده اند. این می تواند از کلیه ها از آسیب های بیشتر محافظت کند با رانندگی تمام سموم در سراسر بدن. و برای بازگرداندن کلیه مفید است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان ویژه ای از بیمارستان بیماری کلیه شیجیاژوانگ است. این می تواند از گیاهان خاصی از طبیعت استفاده کند تا عملکرد کلیه را با ایمنی و اثربخشی بهبود بخشد.

هنگامی که کلیه بازسازی می شود، ادرار فوم از بین می رود، و بیمار نفریت می تواند یک زندگی عادی زندگی کند.

علاوه بر این، سایر داروهای چینی مانند Hot Compress Therapy، Bath Bath، Cycle Therapy، Moxibustion Therapy و غیره نیز می توانند به بهبود عملکرد کلیه کمک کنند و ادرار فوم را با واکنش های نامطلوب کمتر کنترل کنند.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه درمان ادرار فوم برای بیماران مبتلا به نفریت بدست آورید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا شرایط بیماری خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نحوه خروج از دیالیز برای بیماران با 20٪ عملکرد کلیه

بیماران با عملکرد کلیوی 20٪ پیشنهاد می کنند که دیالیز را انجام دهند. اما دیالیز نمی تواند به انتظارات بیماران برسد. علاوه بر این، دیالیز می تواند منجر به خارش پوست، ضعف، گرفتگی عضلات و سایر عوارض جانبی شود. از این رو، بیماران با 20٪ عملکرد کلیوی، چگونه از دیالیز خارج می شوند؟

صادقانه بگویم، آیا بیماران با عملکرد کلیوی 20٪ می توانند دیالیز را از بین ببرند بستگی به شرایط بیمار بیماری دارد. به طور کلی، هنگامی که عملکرد کلیه بهبود می یابد، بیماران می توانند دور از دیالیز دور بمانند.

و سپس، چگونگی بهبود کلیه برای بیماران با عملکرد کلیه 20٪؟

در بدن بیماران، بسیاری از رسوبات سمی وجود دارد که می تواند کلیه را آسیب برساند و عملکرد توالی درمان را تحت تأثیر قرار دهد. بنابراین، بیماران می توانند درمان های تخفیف توکسین را انجام دهند تا تمام موارد غیر ضروری را از بدن حمل کنند. و در نتیجه، کلیه از آسیب رساندن و شروع به بهبود در یک محیط داخلی سلامت جلوگیری خواهد شد.

در عین حال، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند اثرات بهتر بر تعمیر سلول های ذاتی بیمار و بافت های کلیه در محیط مفید مفید ارائه شده توسط درمان با توکسین حذف. علاوه بر این، درمان داغ فشرده، درمان Moxibustion، ایمونوتراپی و سایر درمانها همچنین می تواند بیماران را به بهبود عملکرد کلیه با عوارض جانبی کمتری کمک نماید.

هنگامی که کلیه بازسازی می شود، بیماران می توانند از دیالیز خارج شوند و زندگی بهتر را تجربه کنند.

اگر هنوز پازل دارید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش آزمایشی آزمایشگاه خود را برای ما ارسال کنید. کارشناسان کلیوی شرایط بیماری شما را تجزیه و تحلیل کرده و برای کمک به دیالیز شما تلاش می کنند.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از عملکرد کلیه در کلیه رخ می دهد

چگونه برای جلوگیری از عملکرد کلیه در نارسایی کلیوی؟ شما می دانید که بیماری های کلیوی - یک بیماری مزمن، را به عنوان توسعه عملکرد کلیه را کاهش می دهد، در نتیجه باعث علائم بیشتر است. بنابراین، اگر بیمار می خواهد برای جلوگیری از عملکرد کلیه خود را، او باید برخی از روش های در به موقع است. با کلیک بر روی دکتر راست آنلاین برای دریافت پاسخ در اسرع وقت!

چگونه برای جلوگیری از عملکرد کلیه؟

راستش، برای بیمارانی که در مورد سطوح بالای کراتینین و عوارض مربوط می شود، آنها باید در اسرع وقت به درمان به طور منظم، نه تنها دارو برای علائم. ما باید برای درمان این بیماری از ریشه، است که، ما باید برای بازگرداندن سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است.

چه درمانی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟

در واقع، بسیاری از درمان های که در درمان بیماری های کلیه و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از موثرترین درمان است، ممکن است عملکرد کلیه را بهبود بخشد، احیای بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از بافت کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر مفید هستند وجود دارد.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی - درمان کاملا جدید بر اساس داروهای گیاهی چینی سنتی، قدمت آن به هزاران سال پیش است. این کاملا ترکیبی از جوهر داروهای گیاهی و تجهیزات مدرن پزشکی و تکنولوژی برای بهبود بهره وری از دارو. این یک درمان خارجی، که در آن مواد مخدر را نابود می توانید به طور مستقیم به کلیه و به طور موثر نفوذ است.

ما باید به اولین روشن سموم در بدن، برای ایجاد یک محیط خوب برای ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده. ما نیاز به پاک کردن مولکولهای سم، سم مولکول وسط و مولکولهای. در اینجا ما از طب میکرو چینی

اگر شما علاقه مند در Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی و یا می خواهید برای جلوگیری از عملکرد کلیه ها، شما می توانید به ما یک ایمیل ارسال Asya.yue@mail.ru و یا رفتن مستقیم دکتر ما در WhatsApp / وایبر +8613292893707، ما بهترین های ما برای کمک به شما .



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند کمک به بیماران در کنترل بیماری خود را بدون دیالیز

SKF یکی از شاخص های حساس از بیماری کلیه با GFR ما می توانیم دقیقا در چه مرحله این بیماری است. هنگامی که GFR به زیر 15، به این معنی که شما در حال حاضر در مرحله نهایی در حالت نارسایی کلیوی و کلیه خود را به شدت متاثر شده است. سپس شما نیاز به از طریق دیالیز، برای از بین بردن علائم ناشی از آسیب به کلیه ها. اما برای افرادی که علائم آشکار ندارد، آنها می توانند زمان را از طریق دیالیز یا راه های دیگر را انتخاب کنید برای کمک به کنترل بیماری خود، و یا آن را تغییر دهید به تاخیر بیاندازد. اگر شما یک سوال، با کلیک بر روی دکتر حق آنلاین برای دریافت پاسخ در اسرع وقت!

چه درمان می تواند کمک به بیماران در کنترل بیماری خود را بدون دیالیز؟

طب چینی گیاهی - یک انتخاب خوب برای بیماری که هیچ علامت آشکاری، می تواند کمک به تسکین علائم بیمار و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور همزمان. با کمک طب چینی بیمار ممکن است فرصتی برای جلوگیری از دیالیز است. با این حال، طب گیاهی چینی، که ما در بالا مورد بحث است، برای درمان در هر، یک سری از تکنیک های مبتنی بر طب گیاهی چینی سنتی در نظر گرفته شده است. در میان آنها Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی نماینده است، آن است که اثر درمانی قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی، و در حال حاضر به طور گسترده ای در چین استفاده می شود. همکاری با سایر درمان ها، آن را می توانید مشکلات کلیوی به دلیل از دلایل اصلی را حل کند.

به طور خلاصه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک درمان دیالیز جایگزین ارائه بهترین اثر درمانی تر از دیالیز، از بیمار مبتلا به نارسایی کلیه، شما می توانید آن را به عنوان درمان خود را انتخاب کنید.

اگر شما علاقه مند در mediitsny میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما ممکن است ما از طریق پست الکترونیکی Asya.yue@mail.ru تماس بگیرید و یا به طور مستقیم به دکتر ما در WhatsApp / وایبر +8613292893707، ما سعی خواهیم کرد به انجام همه چیز ممکن به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر عملکرد کلیه می افتد به 30٪ در نفروپاتی دیابتی

در حال حاضر، تعداد زیادی از مردم نفروپاتی دیابتی است، که علت عمده نارسایی کلیه لحظه تعداد زیادی از مردم تشخیص داده نفروپاتی دیابتی است، که علت عمده نارسایی کلیه تشخیص داده میشود. با پیشرفت بیماری عملکرد کلیه را بر این اساس کاهش خواهد یافت. در صورتی که تنها 30 درصد عملکرد کلیه، بیماران که باید انجام دهید وجود دارد؟

به طور کلی پذیرفته شده است که نفروپاتی دیابتی - یک عارضه از سال میزان قند خون بالا کنترل نشده است. در درمانگاه، روش معمول درمان این بیماری معمولا شامل تزریق انسولین، کنترل فشار خون بالا، یک رژیم غذایی سالم، ورزش مناسب و غیره. شکی نیست که این اقدامات می تواند تا حدی کمک کند، به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری کلیوی ناشی از دیابت وجود دارد. متاسفانه، آنها نمی توانند کاری برای افزایش عملکرد کلیه ها انجام می دهند.

ما کلیه خدمات چین، نفرولوژیست ارائه به بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی با عملکرد کلیه 30٪، به تصویب روش زیر است:

Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی. در این روش درمانی یک نوع از برنامه های خارجی از گیاهان سنتی چینی است. در طول درمان، آنها فقط نیاز به دروغ به راحتی در رختخواب. با کمک دستگاه های اسمز مواد مغذی از گیاهان می تواند به طور مستقیم به کلیه ها است. این امن است و بدن انسان صدمه نمی زند. پس از 7-14 روز استفاده از اثر درمانی برگزار خواهد شد. در نهایت، عملکرد کلیوی خواهد شد بهبود یافته و ترمیم ساختار کلیه است.

سموم درمان پاکسازی. از ویژگی های بزرگ از این درمان استفاده از طب چینی است، بسیاری از مواد سمی در بدن موثر حذف بدن از طریق غدد مدفوع، ادرار و عرق، این شرایط مطلوب برای بهبود کلیه بیمار و یک محیط خوب برای داروهای دیگر ایجاد کرده است. درمان بر اساس فن آوری هسته ای است که هنوز هم فکر استاز از طب چینی، و همچنین به عنوان یک ترکیب منحصر به فرد از کلیه دارو، تنها راه واقعا موثر به حذف بدن از التهاب کلیه.

به فرانک، حتی اگر 30 درصد از کلیه مبتلا به نفروپاتی دیابتی وجود دارد، بیماران هرگز نباید امیدمان را از دست. اگر شما یک سوال، با کلیک بر روی دکتر حق آنلاین برای دریافت پاسخ در اسرع وقت! حتی پست Asya.yue@mail.ru ما، واتساپ / وایبر + 8613292893707.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه سرچماقی کمک می کند تا بیماری کلیه پلی کیستیک

سرچماقی، همچنین به عنوان "زمستان کرم چمن زمستان" شناخته شده است نام یک سرده از قارچ ها استفاده برای قرن ها در طب سنتی چینی (TCM) برای افزایش توابع انرژی، دوام و کیفیت زندگی است. چگونه آن را افراد مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک کمک کند؟

بیماری های کلیوی متعدد در

سرچماقی می تواند جریان خون به سایر نقاط بدن را افزایش دهد، در نتیجه تنظیم عملکرد کلیوی طبیعی. علائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک، از جمله خستگی، کم خونی، تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها، و غیره، باید برداشته شود. عملکرد کلیه ممکن است از آسیب محافظت می شود.

دیابت

برای افراد مبتلا به دیابت و Cordyceps کلیه پلی کیستیک می تواند به طور موثر کنترل دیابت است. این شامل یک پلی ساکارید های خاصی است که دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی است که اثر کاهنده قند خون در بدن و، بنابراین متابولیسم گلوکز می تواند بهبود یافته و حساسیت به انسولین افزایش می یابد.

سموم درمان پاک

سموم درمان پاکسازی. از ویژگی های بزرگ از این درمان استفاده از طب چینی است، بسیاری از مواد سمی در بدن موثر حذف بدن از طریق غدد مدفوع، ادرار و عرق، این شرایط مطلوب برای بهبود کلیه بیمار و یک محیط خوب برای داروهای دیگر ایجاد کرده است. درمان بر اساس فن آوری هسته ای است که هنوز هم فکر استاز از طب چینی، و همچنین به عنوان یک ترکیب منحصر به فرد از کلیه دارو، تنها راه واقعا موثر به حذف بدن از التهاب کلیه.

اگر چه سرچماقی نظر گرفته شده است طبیعی و بی خطر استفاده کنید، توصیه می شود که بیماران از بیماری کلیه پلی کیستیک تنها پس از مشورت با دکتر خود مصرف می شود. درمان لازم است اگر شما می خواهید امتحان کنید طب چینی، شما می توانید E Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707 ارسال.



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان پیلونفریت با افزایش کراتینین

لگنچه کلیه - این یکی از کلیه است. عملکرد اصلی آن - به جمع آوری ادرار و سپس ارسال ادرار به مثانه پیلونفریت به التهاب پارانشیم کلیه، فنجان و لگن اشاره دارد. اگر عملکرد کلیه است به این بیماری مبتلا شده است، آن را به کاهش عملکرد کلیه منجر شود. کراتینین بالا خواهد بود در نتیجه از پیلونفریت.

پیلونفریت با کراتینین بالا

در اغلب موارد، پیلونفریت هر گونه عوارض ایجاد نمی اگر عفونت به طور موثر با آنتی بادی های درمان می شود.

با این حال، در برخی موارد، در صورتی که عفونت تواند به طور موثر نمی تواند کنترل شود، از آن خواهد بخش های بیشتری از کلیه عبارتند از. این التهاب منجر باعث زخم شدن بافت کلیه. کلیه بیمار موثر می تواند حذف کراتینین از بدن، که منجر به افزایش کراتینین.

درمان پیلونفریت از کراتینین بالا

اگر کراتینین افزایش در پیلونفریت دیده می شود، که این نشان از بدتر شدن بسیار جدی از کلیه ها. به طور موثر درمان پیلونفریت با کراتینین بالا، درمان باید برای کنترل التهاب و بافت بازگشت آسیب دیده و سلول های کلیه اعمال می شود.

برای رسیدن به اهداف فوق، درمان توصیه می شود درمان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است.

Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی - استفاده خلاقانه از طب گیاهی چینی. این داروها نشان اثرات قابل توجه در درمان بیماری های کلیه، از جمله تاخیر خون شاهرگ، سرکوب التهاب و بهبود سازه های کلیوی است.

سرکوب التهاب کلیه، این دارو می تواند از آسیب سیستم ایمنی به کلیه را متوقف کند، در نتیجه توقف زخم بیشتر از بافت کلیه و اختلال عملکرد کلیه.

علاوه بر این، مواد مخدر می تواند samoremontirovanie و خود شفا از بافت کلیه آسیب دیده را فعال کنید.

اگر عملکرد کلیه می تواند تا حدی بهبود یافته، افزایش سطح کراتینین کاهش خواهد یافت.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی استفاده می شود برای درمان بیماری کلیه برای چندین دهه در کلینیک و اثرات قابل توجهی از درمان نشان داد. اگر شما علاقه مند در درمان می باشد، شما می توانید پیام زیر برای اطلاعات بیشتر ترک کنند. Asya.yue@mail.ru ایمیل ما، واتساپ / وایبر 8613292893707.



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه پیوندی و خون در ادرار، چه باید کرد

اگر بیماران پیوند کلیه خون در ادرار، چه باید کرد؟
خون در ادرار چه معنی برای یک بیمار پیوند کلیه؟
خون در ادرار ممکن است توسط عفونت یا آسیب کلیه ها ایجاد می شود. اگر آن را به دلیل عفونت است، بیماران باید دارو را برای درمان عفونت در اسرع وقت، به عنوان عفونت می تواند به نارسایی کلیه منجر شود. در عین حال، بیماران باید غلظت پلاسما و عملکرد کلیه نظارت داشته باشند. اگر خون در ادرار نشانه آسیب کلیوی است، بیماران قرار است به یک درمان موثر برای جلوگیری از آسیب به کلیه و برای بازیابی عملکرد کلیه.
بیماران پیوند کلیه باید چه درمان؟
سم از بین بردن درمانی می توان برای کمک به بیماران از بین بردن چیزهای ناخواسته که باید توسط کلیه خارج شده است. این می تواند کمپلکسهای ایمنی مضر تمیز و مکمل در بدن است. این می تواند یک اثر بزرگ بر محافظت از کلیه است. همچنین، آن را قادر به ارائه یک محیط سالم برای کلیه برای بازگرداندن است.
علاوه بر این، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy استفاده از گیاهان طبیعی را به گسترش عروق خونی، برطرف کردن استاز خون، ترویج گردش خون. و در نتیجه، توانایی خود تعمیر کلیه افزایش خواهد شد. به طوری که، کلیه خواهد شد با خیال راحت و به تدریج بازسازی شده است.
زمانی که کلیه بازسازی شده است، خون در ادرار ناپدید می شوند، و بیمار می تواند یک زندگی بهتر زندگی می کنند.
چه باید آنها را با توجه به؟
برای بیماران پیوند کلیه، آنها بهتر است به یک رژیم غذایی برنامه ریزی شده با کم نمک، کم چربی، کم فسفر، و غیره، و نگه داشتن سبک زندگی سالم به طوری که برای جلوگیری از کلیه از زخمی شدند.
اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد خون در ادرار برای بیماران پیوند کلیه، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال اطلاعات و بیماری خود را شرایط تماس به ما. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش خارش پوست برای بیماران دیالیزی

خارش پوست یک اختلال پوستی است، که با آن بیماران خواهد شد بسیاری از ناراحتی در زندگی روزمره داشته است. در حالی که، چگونه به کاهش خارش پوست برای بیماران دیالیز؟
دیالیز یک تکنولوژی برای فیلتر کردن خون توسط دستگاه پزشکی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. این می تواند کمک به بیماران حواله علائم و طول عمر با خارج کردن چیزهای مضر سپرده خواهد شد. در واقع، خارش پوست از عوارض دیالیز است. به طوری که اگر ما می توانیم از شر دیالیز، پوست خارش را کاهش می شود.
و پس از آن، چگونه به رد دیالیز؟
اگر عملکرد کلیه است که بیش از 16٪ بهبود یافته است، بدون نیاز به دیالیز وجود دارد، و آن را می توانید تا 50٪ افزایش می یابد تا، بیماران می توانند یک زندگی عادی زندگی می کنند.
بنابراین، آنچه درمان می تواند به بیماران کمک به افزایش عملکرد کلیوی؟
سم از بین بردن درمان.
این است که از طب سنتی چینی است که برای کمک به بیماران بیرون راندن همه چیز ناخواسته از بدن به دنیا آمد. در مقایسه با دیالیز، سم از بین بردن و درمان است عوارض جانبی کمتر، می تواند آسیب کلیه را متوقف و ارائه مفید اطراف آن برای کلیه به خوبی دریافت.
حمام درمانی کامل.
این می تواند کمک به بیماران برای انجام سموم و ترویج کلیه به دست آوردن مجدد با استفاده از مایع طب چینی برای حمام پا بیماران. این یک درمان handier، موثر تر و امن تر برای حواله پوست خارش در بیماران دیالیزی است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.
در درمان، گیاهان خاص از طبیعت استفاده می شود برای کمک به بیماران فعال شدن سلول های ذاتی کلیه و افزایش توانایی کلیه خود بازیابی. و به این ترتیب، عملکرد کلیه را بهبود خواهد شد ذره ذره. این است که قادر به کمک به بیماران برای تمدید مدت دیالیز، حتی برای جلوگیری از دیالیز است.
زمانی که کلیه مجددا برقرار شد، دیالیز است که نیاز دارند، پوست خارش دور محو خواهد شد و بیمار خواهد یک زندگی بهتر نیست.
اگر شما علاقه مند به درمان برای کاهش خارش پوست برای بیماران دیالیز هستند، لطفا پیام زیر ترک و یا شما ارسال شرایط بیماری و اطلاعات تماس به ما. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید پروتئین در ادرار است برای بیماران نفریت مزمن درمان

بسیاری از بیماران نفریت مزمن خواهد پروتئین در ادرار و آنها نمی توانند از پروتئین در ادرار طور کامل از شر. و پس از آن، می تواند پروتئین در ادرار است برای بیماران نفریت مزمن درمان؟
چرا بیماران نفریت مزمن پروتئین در ادرار؟
نفریت مزمن یک اختلال کلیوی که در آن برخی از گلومرول کلیه بیمار است. بنابراین، پروتئین نمی تواند از نشت جلوگیری کرد و یا تماس توسط کلیه قرار گرفته است. در این مورد، بیماران با پروتئین در ادرار خواهد بود. چه تر است، پروتئین در ادرار ممکن است به ایمنی پایین، ضعف، نمایانگر و دیگر بیماری ها منجر شود.
چگونه به برطرف کردن پروتئین در ادرار برای بیماران نفریت مزمن؟
تنها زمانی که از گلومرول تعمیر شوند، عملکرد کلیه را بهبود یافته است، پروتئین در ادرار می تواند برای نفریت مزمن درمان می شود. در غیر این صورت، پروتئین در ادرار خواهد دوباره و دوباره.
درمان به بیماران نفریت مزمن با پروتئین در ادرار چیست؟
سم از بین بردن درمان می تواند اثر زیادی بر رفع پروتئین در ادرار با چند واکنش های جانبی است. این می تواند کمک به بیماران از بین بردن آب اضافی، سموم و مواد زائد از بدن است. به طوری که، می تواند کلیه را از آسیب رساندن محافظت و ارائه یک وضعیت مفید برای کلیه به دست آوردن مجدد.
در عین حال، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، پا حمام، فتیلهگذاری، سلول های بنیادی، و غیره، خواهد شد به بیماران استفاده می شود به طوری که برای تعمیر سلول ها و بافت کلیه آسیب دیده اما نکروتیک ذاتی بدون هیچ گونه عوارض جانبی آشکار است.
زمانی که کلیه مجددا برقرار شد، پروتئین در ادرار خواهد شد، و بیماران نفریت مزمن می تواند به زندگی عادی بازگشت.
اگر شما در ادرار برای بیماران نفریت مزمن علاقه مند به درمان به پروتئین می باشد، لطفا پیام زیر ترک و یا شما ارسال شرایط بیماری و اطلاعات تماس به ما. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به برطرف کردن تورم در پاها برای بیماران مبتلا به FSGS

FSGS (فوکال سگمنتال گلومرول اسکلروزیس) یک نوع بیماری کلیوی که در آن برخی از گلومرول کلیه آسیب دیده است است. و در نتیجه، آب اضافی، سموم و مواد زائد است که باید توسط کلیه حذف خواهد شد در بدن باقی می ماند.

به طوری که، تورم خواهد آمد. چه تر است، برای بیماران مبتلا به FSGS، تورم اغلب در پاها ظاهر می شود و مشکل بیماران به راه رفتن.

در حالی که، چگونه به برطرف کردن تورم در پاها به مدت بیماران مبتلا به FSGS؟

سم از بین بردن درمانی یک درمان موثر برای حواله تورم در پاها است. علاوه بر این، نرخ تورم درمانی می رسد تا 98٪ است. به عنوان یک ماده در واقع، سم از بین بردن درمان می تواند کمک به بیماران درایو تمام سموم از بدن توسط پوست، غدد عرق، ادرار و مدفوع، و غیره این است که قادر به جلوگیری از آسیب کلیه ها است، و آن را برای سودمند است کلیه به بهبود می یابند.

در این میان، بیماران مبتلا به FSGS نیاز به یک درمان در دسترس برای بهبود عملکرد کلیه. برای مثال، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، داغ فشرده درمان، دهان چینی پزشکی درمانی، طب سوزنی درمان، سلول های بنیادی و غیره. همه این درمان می تواند به بیماران با خیال راحت و به طور موثر کمک کند، اما آن درمان خواهد شد به بیماران استفاده می شود بستگی به شرایط بیماری بیماران.

با توجه به نظریه طب سنتی چینی، این درمان می تواند چی سالم در بدن را بالا ببرد. به عبارت دیگر، آنها می توانند ایمنی و کلیه توانایی خود شفا انسان با عوارض جانبی کمتر تقویت می کند. و به این ترتیب، عملکرد کلیه را به طور موثر و به تدریج افزایش یافته است.

زمانی که کلیه مجددا برقرار شد، تورم در پاها دور محو خواهد شد و بیمار FSGS خواهد یک زندگی با کیفیت بالا داشته باشد.

اگر شما هر گونه پازل در مورد درمان به تورم در پاها به مدت بیماران مبتلا به FSGS، لطفا پیام زیر ترک و یا به شما گزارش آزمون آزمایشگاه ارسال و اطلاعات با ما تماس بگیرید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

پست الکترونیک: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه، فشار خون بالا: چگونه برای جلوگیری از پیوند کلیه

پیوند کلیه یکی از موثرترین درمان برای نارسایی کلیه از آخرین مرحله است، اما آن را نیز در برخی از مزیت، علاوه بر این، برخی از بیماران مناسب برای آن نیست، مانند یک بیمار مبتلا به فشار خون بالا. پس از آن، بیمار مبتلا به نارسایی کلیوی، فشار خون بالا، شما می توانید یک پیوند کلیه اجتناب کنند.

در واقع، تا زمانی که بیمار می تواند عملکرد کلیه را بهبود و محافظت از کلیه از آسیب بیشتر، آنها را به یک شانس برای جلوگیری از پیوند کلیه است.

در بیمارستان ما، بسیاری از درمان های مبتنی بر طب گیاهی چینی سنتی وجود دارد، آنها یک اثر خوب در درمان بیماری های کلیوی، یکی از معروف ترین - میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. با استفاده از این درمان، بیمار مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است یک فرصت به یک زندگی با کیفیت بدون پیوند کلیه است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

در این روش درمانی جدید، آن را کاملا ترکیبی از مزایای استفاده از طب چینی و طب غربی به وضوح بهبود بهره وری از دارو. این یک درمان خارجی، که در آن تکه های کوچکی از مواد مخدر به سرعت می توانید به کلیه جذب شود. با استفاده از این درمان عملکرد کلیه می تواند به طور قابل توجهی بهبود یافته است، به طوری که بیمار می تواند یک شانس برای جلوگیری از پیوند کلیه است.

اگر شما برای نارسایی کلیه در درمان ما، و یا می خواهید برای جلوگیری از پیوند کلیه، شما می توانید با ما نامه Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707 ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند کراتینین کاهش 300 مرحله بیماری کلیوی 3

آیا راه دیگری برای از بین بردن بیماری های کلیوی در مرحله سوم وجود دارد؟ شما می دانید که در مرحله 3 یک مرحله حیاتی است، اکثر بیماری های کلیوی خواهد علائم بیشتری از این بیماری رنج می برند. علاوه بر این، بسیاری از افراد از بیماری خود در این مرحله آگاه هستند و شروع به توجه خاص به این.

آیا راهی دیگر را می توانید کراتینین 300 در مرحله سوم کاهش وجود دارد؟

برای افرادی که در این مرحله هستند و از علائم جدی رنج می برند، پزشکان آنها را به دیالیز توصیه خواهد کرد، اما شما می دانید که دیالیز - تنها راه برای درمان بیماری کلیه در مرحله سوم است. علاوه بر این، آن است که بهترین راه برای درمان بیماری کلیه استاف، زیرا می تواند مشکل کلیه از دلایل اصلی آن را حل کند این است که آن را می توانید انجام دهید این است به کاهش علائم کلیوی و کمک به مردم برای زندگی بهتر است.

در مقایسه با دیالیز، گیاه چینی دارای مزایای بیشتر در درمان بیماری های کلیه. این می تواند کمک نه تنها از بین بردن علائم بیماری کلیوی، بلکه برای بازگرداندن کلیه های آسیب دیده و حفاظت از کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر، به بهبود عملکرد کلیه. در میان آنها میکرو چینی Osmotherapy پزشکی معروف ترین است. با کمک این درمان در افراد مبتلا به بیماری های کلیوی در مرحله سوم ممکن است قادر به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند. برای افراد مبتلا به بیماری پیشرفته مرحله کلیوی، آنها نیز ممکن است یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز شود.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، و یا اگر شما نیاز به کمک در درمان بیماری کلیه در مرحله سوم و کراتینین کمتر از 300، شما می توانید به ما یک ایمیل ارسال Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر 8613292893707، ما بهترین های ما به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه باید بیمار برای معکوس بیماری کلیوی مرحله سوم

که بیمار نیاز به انجام به لغو بیماری کلیوی در مرحله سوم؟ همانطور که همه ما می دانیم، بیماری های کلیوی دشوار به معکوس است. دلیل این است که نکروز بافت کلیه نمی تواند لغو شود، تنها آسیب قابل برگشت نیست. به عنوان مثال، یک بیمار مبتلا به بیماری های کلیوی، اگر شما می خواهید برای درمان بیماری خود، شما نیاز به یک روش سیستماتیک در به موقع.

است بیماری کلیه در مرحله سوم قابل برگشت؟

به فرانک، مرحله 3 است یک گام حیاتی در بیماری های کلیوی، دارای ارزش درمان بزرگ، درمان خوب به موقع، عملکرد کلیه را می توان به طور قابل توجهی بهبود یافته است، بنابراین بیمار ممکن است بخواهید به معکوس بیماری خود، حداقل، برای جلوگیری از دیالیز و یا پیوند کلیه.

که بیمار نیاز به انجام به لغو بیماری کلیوی در مرحله سوم؟

در مرحله اول، شما نیاز به یک رژیم غذایی مناسب است. شما می دانید که یک رژیم غذایی مناسب می تواند اثر درمانی درمان را افزایش می دهد، اما یک رژیم غذایی فقیر می توانید آن را کاهش می دهد. از آنجا که یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، شما باید یک برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود را.

پس از آن نیز نکته کلیدی درمان منظم است. در اینجا من توصیه هفت درمان یک سری از درمان بر اساس طب سنتی چینی است. هفت نوع درمان وجود دارد، و هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری های کلیوی است که با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، ممکن است به بیماری های کلیوی لغو، بهبود عملکرد کلیه.

در میان هفت روش Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی - معروف ترین آن با خیال راحت و به طور موثر می تواند در درمان بیماری های کلیوی. می توان آن را در هر زمان از سال استفاده می شود و هیچ محدودیت خاصی نیاز ندارد، پس از آن مناسب برای تقریبا تمام بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان چین و یا می خواهید برای بهبود بیماری کلیوی خود، شما می توانید با ما نامه Asya.yue@mail.ru ارسال و یا یک پیام را ترک، ما بهترین های ما به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه پلی کیستیک: اگر کیست کیستیک پیوند کلیه کاهش می یابد

به این معنی که کیست های کلیه پلی کیستیک در کلیه. پیوند کلیه یک گزینه درمانی رایج است. با این حال، پس از کیست های کلیه پیوند کلیه است؟ ادامه مطلب را بخوانید و پیدا کردن گام به گام پاسخ.

کیست های کلیه کاهش پس از پیوند کلیه؟

قبل از اینکه ما پاسخ به این سوال پیدا کنید، ما باید که وسیله مناسب برای پیوند کلیه برای بیماری کلیه پلی کیستیک مطمئن شوید. به طور معمول، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک هر دو کلیه ها آسیب دیده و کیست است.

پیوند کلیه بدان معنی است که جدید اهدا کلیه به جای یکی از کلیه تحت تاثیر قرار خود را، تبدیل آن به سیستم بدن خود را به کلیه جدید خود را برای زنده ماندن.

به عبارت دیگر، بدن شما سه کلیه، دو کلیه خود را و یک کلیه اهدا کرده اند. به علت عوامل ژنتیکی پیوند کلیه نمی خواهد باعث کیست کوچک در کلیه خود را به طور کلی.

با این حال، از آنجا که کلیه جایگزینی تعویض اهدا کلیه با جدید جایگزین، در نتیجه آن را به تدریج کاهش خواهد یافت، و حتی به نظر می رسد مانند یک تکه از توده گوشت در بدن شما. در این راستا، کیست در کلیه نیز بنشینید.

اما شما باید بدانید که کیست در کلیه دیگر هنوز هم در تعداد و در اندازه رشد خواهد کرد، اگر آنها به خوبی می تواند قابل کنترل نیست.

اطلاعات دیگری که شما باید بدانید این است که کلیه جدید ممکن است تحت تاثیر و توسعه در کلیه پلی کیستیک، در نهایت، به دلیل عامل ژنتیکی است. بنابراین، پیوند کلیه است یک درمان برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک است.

با این حال، این بدان معنا نیست که شما می توانید از راه های دیگر به فشار یک کیست را پیدا کند.

همانطور که قبلا ذکر شد، تا زمانی که شما همچنان به نگاه، شما راه برای فشرده سازی کیست کیستیک پیدا کارشناسان توصیه می شود که میکرو چینی پزشکی که کمک می کند تا برای بازگرداندن بافت کلیه آسیب دیده و به طور طبیعی فشرده سازی کیست در هر دو کلیه ها. این است که در کلینیک برای موارد بیماری کلیه پلی کیستیک برای سالهای زیادی استفاده می شود. اگر شما نگرانی در مورد کلیه، می توان به تجزیه و تحلیل Asya.yue@mail.ru ایمیل، WhatsApp / وایبر +8613292893707 ارسال می شود.



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی برای درمان نفریت مزمن

آیا ممکن است به استفاده از طب سنتی چینی برای درمان نفریت مزمن؟ اگر چنین است، چه طب چینی مفید است؟ همانطور که این داروها برای درمان نفریت استفاده می شود؟ بسیاری از شک و تردید وجود دارد. نگران نباشید! امروز، شما می توانید پاسخ به تمام سوالات فوق را دریافت کنید.

نفریت مزمن به التهاب ظاهر می شود در کلیه ها، که به تدریج آسیب بافت کلیه اشاره دارد. با التهاب بدتر شدن بیماران آسیب کلیه و بیماری شدید می شود در نهایت به نارسایی کلیه ایجاد می شود. بنابراین، درمان و کنترل التهاب در کلیه یک اقدام مهم برای جلوگیری از تشدید نفریت مزمن است.

داروهای سرکوبگر سیستم ایمنی داروهایی که معمولا بیشتر استفاده می شود به سرکوب پاسخ التهابی هستند. این داروها به طور موثر می تواند به کنترل پاسخ التهابی و جلوگیری از آسیب به کلیه های سالم برای کنترل نفریت مزمن. با این حال، استفاده طولانی مدت از دوزهای بالا از عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی می تواند منجر نه تنها به gipoimmunitetu، بلکه تعدادی از عوارض جانبی دیگر، مانند ریزش مو، sikkaziya، استفراغ، هماچوری، آسیب کبدی، و غیره ایمنی نقش مهمی در درمان نفریت مزمن ایفا می کند، اما زمانی که بیماری خود را تحت کنترل است، آنها می توانند Osmotherapy به طب میکرو چینی را انتخاب کنید به بهبود عملکرد کلیه.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی - درمان است که با استفاده osmoskopa طور موثر می تواند بر روی کلیه ها عمل می کنند. به این دلیل که Osmotherapy پزشکی میکرو چینی را می توان برای درمان نفریت مزمن استفاده می شود، این است که اثرات زیر است:

- گسترش عروق خونی.

کلیه - یک عضو فیلتر خون است. زمانی که کلیه است که به دلیل یک واکنش التهابی آسیب دیده، آن را در حالت ایسکمی و فقدان اکسیژن باشد. Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی می تواند رگهای خونی توزیع، تقویت میزان جریان خون و ترویج کلیه فشار خون است. علاوه بر این، گسترش عملکرد عروق خونی می تواند تاثیر نیروی شوک در دیواره عروق را کاهش دهد، کمک به بیماران برای نظارت بر فشار خون است.

بسیاری از بیماران تا کنون این نوآوری از داروهای سنتی چینی باعث شده است که با نفریت مزمن بهبود قابل توجهی در عملکرد کلیه به دست آورد. من امیدوارم که شما می توانید یک تست برای Asya.yue@mail.ru ایمیل، WhatsApp / وایبر +8613292893707 ارسال.



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است یک درمان طبیعی برای گلومرولونفریت غشایی وجود دارد

گلومرولونفریت غشایی - یک بیماری کلیه با التهاب گلومرول ها، که فیلتر که برای کمک به فیلتر زباله و مایع است. التهاب ممکن است زوال تدریجی عملکرد کلیه شود. در پایان، نارسایی کلیه ممکن است رخ دهد. است یک درمان طبیعی برای گلومرولونفریت غشایی وجود دارد؟

غشاء و فرآیندهای غشایی گلومرولونفریت است ایمنی بیماری با واسطه، در جایی که کمپلکسهای ایمنی در در کلیه سپرده خواهد شد. مجتمع آنتی ژن آنتی بادی ایمنی تولید شده که سیستم ایمنی بدن به درستی کار نمی کند. کمپلکسهای ایمنی ممکن است التهاب بافت کلیه، که منجر به کاهش پیشرونده در عملکرد کلیه شود.

Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی - درمان طبیعی غشاء گلومرولونفریت. این استفاده خلاقانه از طب گیاهی چینی سنتی است. به عنوان مواد دارویی به طور عمده گیاهان (میوه، برگ، ریشه، و غیره)، آنها هیچ عوارض جانبی در بدن است. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی اثرات درمانی زیر در درمان گلومرولونفریت غشایی نشان می دهد.

* داروهای موثر می توانید کمپلکسهای ایمنی در کلیه را از بین ببرد و آنها را در خون حل می شود. سپس آنها را به خارج از بدن از طریق ادرار فیلتر شده است. بنابراین، از بین بردن عامل التهاب حذف خواهد شد.

* طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند اختلال ایمنی بدن را اصلاح و کمک به بدن برای بازگرداندن سیستم ایمنی طبیعی. بنابراین، سیستم ایمنی بدن عمل حفاظتی خود را باز می کند و بافت کلیه آسیب نمی زند.

* داروها می توانید از سیستم خود شفا در بدن را زنده به تحریک خود شفا از بافت کلیه آسیب دیده، در نتیجه افزایش عملکرد کلیوی.

Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی ممکن است گلومرولونفریت غشایی درمان، کنترل علل آن و بهبود عملکرد کلیوی با بازگرداندن بافت کلیه آسیب دیده. بنابراین، بیماران را توسعه نارسایی کلیه جلوگیری از. اگر شما می خواهید امتحان کنید Osmotherapy به ما تماس بگیرید، asya.yue@mail.ru ایمیل ما، واتساپ / وایبر 8613292893707.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

راه های طبیعی برای تسکین کمر درد در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک

بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک از کمر درد شکایت دارند. خوانده شده و پیدا کردن راه های طبیعی برای کاهش این علائم دارد. قبل از پیدا کنیم و راه های طبیعی برای از بین بردن درد در پشت، ما نیاز به پیدا کردن دلیل برای این است.

کمر درد، و کلیه پلی کیستیک

کمر درد یک علامت شایع بیماری کلیه پلی کیستیک است. بسیاری از کیست های کلیه. با گذشت زمان، کیست رشد و رشد. کیست های کلیوی افزایش خواهد غشاء کشش، باعث درد های مختلف مانند درد پشت، درد و درد شکم جانبی، و غیره

یکی دیگر از علت کمر درد می تواند سنگ کلیه، که از عوارض شایع بیماری کلیه پلی کیستیک. این سنگ به حالب قرار می گیرند، مسدود کردن جریان ادرار، باعث درد شدید، که قابل مقایسه با بیماری کار.

عفونت کلیه می تواند باعث کمر درد در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک. درد به دلیل التهاب عفونی درد التهاب کپسول حساس که کلیه را احاطه کرده است رخ می دهد.

راه های طبیعی برای تسکین کمر درد در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک

بسیاری از راه های طبیعی برای تسکین کمر درد وجود دارد، اما ما باید به توصیه برخی از درمان های طبیعی است که کمک فشرده سازی کیست های کلیه و افزایش کیست کلیه دلیل اصلی این است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی

Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی - یک درمان طبیعی توسعه یافته جدید که به عنوان یک برنامه کاربردی خارجی کار می کند. این کمک می کند تا به بهبود گردش خون، که به بافت کلیه آسیب دیده اجازه می دهد تا خون و اکسیژن بیشتری برای بازیابی تعمیر.

طب سوزنی

طب سوزنی - یکی دیگر از راه طبیعی برای تسکین کمر درد، زیرا می تواند بدن کمک کند تا آزاد ماده ای است که به عنوان یک مسکن طبیعی عمل می کند.

علاوه بر این، کمک می کند تا برای ایجاد یک اختلاف فشار بین کیست خون و مایعات، کیست مایع مجبور به جریان به خون و در نهایت از طریق ادرار دفع می شود. این کمک می کند تا به طور طبیعی کیست های کلیوی را کاهش دهد.

برخی از گیاهان کمک به تسکین درد مزمن در یک راه طبیعی است. اگر شما از درد رنج می برند، شما می توانید ترک یک پیام یا ارسال ایمیل به Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر + 8،613،292،893،707، و ما را خوشحال و برای پیدا کردن یک لیست از گیاهان به مدت 48 ساعت می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است آلوئه برای درمان بیماری مزمن کلیوی مفید

است آلوئه برای درمان بیماری مزمن کلیه مفید است؟ در حال حاضر به یک برنامه رژیم غذایی مناسب و درمان موثر برای درمان بیماری مزمن کلیه مهم است. آلوئه ورا - یک گیاه است که تبدیل شدن بیشتر و بیشتر محبوب در زندگی روزمره ما، اما آیا می دانید که آن را هنوز هم مفید برای درمان بیماری مزمن کلیه؟

چرا ما می گویند که آلوئه برای درمان بیماری کلیه مفید است؟

بیماری مزمن کلیه به از دست دادن پیشرونده عملکرد کلیوی اشاره دارد. با توسعه این بیماری به نظر می رسد نشانه های آشکار تر است، و این علائم خواهد تاثیر بدی در بیماران مبتلا به CKD است. آلوئه دارای یک تابع ضد التهابی و بهبود می بخشد ایمنی. بنابراین، آن را برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه مفید است.

اگر چه رژیم غذایی برای درمان بیماری مزمن کلیه مهم است، اما یک درمان مناسب، کلیدی است.

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی؟

سوپ چینی دارویی

سم زدایی سم زدای پاتوژن سمی در اندام های داخلی

با توجه به صورت خوراکی برای سم زدایی

کلید قبول طب چینی به صورت خوراکی، داروهای درمان است که فعال شدن استاز خون و محلول را کپسول خوراکی یا سوپ دارویی و خوراکی برای درمان سم زدایی خلط و کدورت مرطوب در اندام های داخلی اداره می شود.

ویژگی های درمانی

تمرکز بر استفاده از داروهایی که خون فعال شدن و حل استاز، برای درمان بسیاری از حالت سکون التهابی و سمی با این ویژگی.

تمرین ثابت است اثر خوب.

اصل درمانی

سم زدایی عوامل بیماری زا در قلب، ریه، طحال، معده، کیسه صفرا، و دوازده کانالهای انرژی به منظور صاف جریان چی، خون و مایعات بدن. بنابراین، پایه ای برای ایجاد رکود خون، رطوبت، خلط تواند منحل شود.

دارو

تمرکز بر تقویت خون و سم زدایی، اقتباس، تحت شرایط خاص.

به طور خلاصه، با کمک این درمان، بیمار مبتلا به بیماری کلیوی ممکن است پیش آگهی خوب است. اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان ما، و یا شما نیاز به کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما یک ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707، ما بهترین های ما برای کمک به شما انجام خواهد داد را ارسال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است آلوئه برای درمان بیماری مزمن کلیوی مفید

آیا آلوئه برای درمان بیماری مزمن کلیه مفید است؟ در حال حاضر به یک برنامه رژیم غذایی مناسب و درمان موثر برای درمان بیماری مزمن کلیه مهم است. آلوئه ورا - یک گیاه است که تبدیل شدن بیشتر و بیشتر محبوب در زندگی روزمره ما، اما آیا می دانید که آن را هنوز هم مفید برای درمان بیماری مزمن کلیه؟

چرا ما می گویند که آلوئه برای درمان بیماری کلیه مفید است؟

بیماری مزمن کلیه به از دست دادن پیشرونده عملکرد کلیوی اشاره دارد. با توسعه این بیماری به نظر می رسد نشانه های آشکار تر است، و این علائم خواهد تاثیر بدی در بیماران مبتلا به CKD است. آلوئه دارای یک تابع ضد التهابی و بهبود می بخشد ایمنی. بنابراین، آن را برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه مفید است.

اگر چه رژیم غذایی برای درمان بیماری مزمن کلیه مهم است، اما یک درمان مناسب، کلیدی است.

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی؟

سوپ چینی دارویی

سم زدایی سم زدای پاتوژن سمی در اندام های داخلی

با توجه به صورت خوراکی برای سم زدایی

کلید قبول طب چینی به صورت خوراکی، داروهای درمان است که فعال شدن استاز خون و محلول را کپسول خوراکی یا سوپ دارویی و خوراکی برای درمان سم زدایی خلط و کدورت مرطوب در اندام های داخلی اداره می شود.

ویژگی های درمانی

تمرکز بر استفاده از داروهایی که خون فعال شدن و حل استاز، برای درمان بسیاری از حالت سکون التهابی و سمی با این ویژگی.

تمرین ثابت است اثر خوب.

اصل درمانی

سم زدایی عوامل بیماری زا در قلب، ریه، طحال، معده، کیسه صفرا، و دوازده کانالهای انرژی به منظور صاف جریان چی، خون و مایعات بدن. بنابراین، پایه ای برای ایجاد رکود خون، رطوبت، خلط تواند منحل شود.

دارو

تمرکز بر تقویت خون و سم زدایی، اقتباس، تحت شرایط خاص.

به طور خلاصه، با کمک این درمان، بیمار مبتلا به بیماری کلیوی ممکن است پیش آگهی خوب است. اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان ما، و یا شما نیاز به کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما یک ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707، ما بهترین های ما برای کمک به شما انجام خواهد داد را ارسال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان اختلال در بینایی و کراتینین 345 در نفروپاتی دیابتی

در دهه های اخیر، بروز نفروپاتی دیابتی در حال افزایش است. به عنوان اختلال پیشرفت می کند، تعدادی از علائم، بیشتر احتمال دارد. اینجا ما در مورد چگونه برای درمان از دست دادن بینایی و کراتینین 345 در نفروپاتی دیابتی صحبت کنید.

کلیه به عنوان "تصفیه خون" در بدن ما عمل می کنند، و آنها مسئول برای از بین بردن زباله، سموم، مایعات اضافی و غیره می باشد. با این حال، تحت تاثیر دیابت در دراز مدت، کلیه ها می تواند به طور معمول کار می کنند. به عنوان یک نتیجه، زباله بیشتر و بیشتر در بدن انباشته شده، و آن را کراتینین 345 رخ می دهد، که شامل حداقل 50٪ از عملکرد کلیه از دست داده شده است. با توجه به کاهش این دیدگاه، این نشانه ای از نفروپاتی دیابتی است.

درمان غربی

در طب غربی، برای درمان از دست دادن بینایی و کراتینین 345 می توان آن را به عنوان نتیجه گرفت: آماده سازی برای تزریق انسولین و یا به سطوح بالا پایین تر از قند خون، داروهای ضد فشار خون بالا را کاهش می دهد قرص فشار خون بالا را کاهش می دهد سطح بالای کراتینین و به همین ترتیب.

با این حال، آنها چشم پوشی از گام مهم - روش تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. حتی اگر فشار خون شما و سطح قند خون می تواند به خوبی کنترل می شود، دلیل اصلی این است که هنوز هم وجود دارد. بنابراین، روش های موثر درمان است که در بازگرداندن آسیب کلیوی و بهبود عملکرد کلیه ضروری و مورد نیاز با هدف، در غیر این صورت، دیالیز می تواند یک ضرورت در آینده ای نزدیک است.

درمان مشخصه ما

اجازه دهید ما به اطلاعات اولیه در مورد ویژگی های درمان ما را تشکیل می - میکرو چینی پزشکی Osmotherapy است بر اساس TCM روز شده، اما در خارج. بهبود گردش خون، مسدود کردن پاسخ التهابی، مبارزه با انعقاد، و همچنین مواد مغذی تامین برای بیماران کلیوی، عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود یافته است. سپس، کراتینین 345 را می توان کاهش و کاهش دید بهبود یافته است.

پس از تجزیه و تحلیل بالا، ما معتقدیم که به شما مقدار زیادی در مورد نحوه درمان کم بینایی و کراتینین 345 در نفروپاتی دیابتی آموخته اند، هر گونه شک، لطفا با پزشکان آنلاین ما و یا ایمیل Asya.yue@mail.ru. موفق باشید!



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان با حمام کامل درمان جایگزین خوبی برای همودیالیز است

در درمانگاه، حمام درمانی پا می تواند یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه کمتر کمک و بهبود کیفیت زندگی آنها، آن را یک جایگزین خوب برای درمان دیالیز است.

چرا ما می گویند درمان حمام پا درمان جایگزین خوبی از دیالیز است؟

مشخص شده است که دیالیز رایج ترین روش برای کاهش سطح بالای کراتینین است، کلیه کمک به خالی کردن مواد زائد و سموم، که ممکن است سطح بالای کراتینین در یک زمان کوتاه را کاهش دهد. اما پس از توقف خود، کراتینین بالا می رود دوباره، به این دلیل است کراتینین یک نوع از زباله های ناشی از سوخت و ساز بدن از عضلات است، پس از آن می توانید در یک زمان نمی توان تخلیه به طوری که بیمار به آن را به بقیه عمر خود را. اما درمان با حمام کامل دیالیز تفاوت دارد، می تواند سطح کراتینین بالا در یک راه طبیعی کاهش می دهد، از طریق صدور کراتینین و سایر سموم از طریق پوست، آن را می توانید آنها را بدون آسیب بیشتر به کلیه ها را کاهش دهد.

با این حال، ما می دانیم که افراد مختلف حاضر دولت بیماری های مختلف، به طوری که آنها می توانید یک اثر درمان های مختلف دریافت خواهید کرد. بنابراین، در طول درمان، دکتر ما برای درمان موثرتر ترتیب، برای کار با این درمان برای رسیدن به بهترین اثر درمانی.

روش دیگر، درمان دیالیز، درمان حمام کامل می توانید به نارسایی کلیوی را به شیوه ای طبیعی تر را درمان کنند. بنابراین، توصیه میکنم یک بیمار نارسایی کلیه این درمان است. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آن و یا می خواهید به درمان نارسایی کلیه دیالیز با استفاده از یک جایگزین، شما می توانید با ما نامه Asya.yue@mail.ru، واتساپ +8613292893707، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 3 بیماری مزمن با تهوع و مزه بد در دهان به عنوان یک درمان

مرحله 3 بیماری مزمن با تهوع و مزه بد در دهان، چگونه آن را درمان؟ مشخص شده است که بیماری کلیوی دارای پنج مرحله و مرحله 3 مرحله مهمی از این بیماری است. در این مرحله خواهد شد بسیاری از نشانه ها، برخی از بیماران حتی از تهوع و مزه بد در دهان رنج می برند.

چرا بیمار در مرحله سوم بیماری مزمن کلیه خواهد تهوع و مزه بد در دهان خود داشته باشند؟

شما می دانید، بیماری مزمن کلیه را می توان با شرایط مختلف، دیابت و فشار خون بالا ناشی از دو علت اصلی بیماری مزمن کلیه هستند. همانطور که همه ما می دانیم، کلیه کار نمی کارآمد، در راه است که منجر به رسوب مواد زائد و سموم در خون است. هنگامی که ضایعات سمی در خون ما جمع شود، و آنها فرصتی برای صدمه زدن به هر ارگان در بدن ما دریافت کنید.

هنگامی که آسیب زباله دستگاه گوارش در بیماران در مرحله سوم بیماری مزمن کلیه شروع به علائم تهوع. وقتی زباله شروع به حمله به سیستم تنفسی در بیماران در مرحله سوم بیماری مزمن کلیه شروع به از طعم و مزه بد در دهان رنج می برند.

چگونه برای درمان CKD مرحله B3 با تهوع و مزه بد در دهان شما؟

داروهای چینی دارای سابقه طولانی در درمان بیماری های کلیه. اگرچه گیاه چینی به کار به آرامی، اثر بخشی آن در جهان شناخته شده است. برای غلبه بر نقطه ضعف، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اختراع در پایان، این نوع از درمان برای بازگرداندن کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه مفید است.

بهره وری های خاص به شرح زیر است:

- برای گسترش عروق خونی

- ضد التهاب

- ضد انعقاد

- ضد ترومبوز

این شهر همچنین دارای امکان تنظیم سیستم خون، بنابراین با حذف رکود.

با این درمان، پیشرفت بیماری کلیه ممکن است با تاخیر، حتی بالعکس. به عنوان بیماری به خوبی می رود، این علائم با این ایجاد می شود، مانند تهوع و مزه بد در دهان خود را به تدریج ناپدید می شوند.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید یک ایمیل به Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707 ارسال و یا ترک یک پیام برای ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد، به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

امید به زندگی را با مرحله 4 بیماری کلیه است

سلام دکتر. من به عنوان مرحله 4 بیماری کلیوی تشخیص داده شده است. اگر من دیالیز را ندارد، چه امید به زندگی از من است؟

به طور کلی، بیماران مرحله 4 بیماری کلیوی می تواند سال ها با دیالیز زندگی می کنند. اگر بیماران نیازی به درمان را ندارد، کلیه بدتر و بدتر خواهد بود، و بیماران نمی توانند زندگی کنند بیش از حد طولانی. به عنوان یک ماده در واقع، بیماران مرحله 4 بیماری کلیه می توانید طب چینی به جای دیالیز را به زندگی یک مدت طولانی تر است.

طب چینی شامل بیماریهای دهان چینی Osmotherapy، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، سم از بین بردن درمانی، کامل حمام درمانی، چرخه درمان، سلول های بنیادی و غیره. آیا شما میخواهید بدانید که چگونه این درمان به مرحله 4 بیماری کلیوی کار می کند؟

در مرحله اول، بیماران درمان سم از بین بردن از بین بردن چیزهای مضر است که باید توسط کلیهها به عنوان ادرار با عوارض جانبی کمتر از مطالعه حذف دریافت خواهید کرد. در این روش، کلیه خواهد شد از زخمی متوقف شد، و یک محیط داخلی تمیز خواهد آمد برای کلیه به خوبی دریافت.

در عین حال، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که طب چینی درمان خارجی خواهد شد به بیماران استفاده می شود. در طول درمان، گیاهان خاص است که برداشت بر اساس بیماران شرایط بیماری حاضر خواهد شد را به پودر و جمع آوری شده را به دو کیف های پزشکی خواهد شد که در منطقه Shenshu بیماران قرار می گیرد. به عنوان مواد موثر از کیف های پزشکی وارد بدن شده توسط یک ماشین درمان تحت فشار قرار دادند، کلیه توانایی خود شفا افزایش خواهد یافت. و به این ترتیب، سلول های آسیب دیده کلیه خواهد شد به تدریج تعمیر. به طوری که، بیماران می توانند دیگر زندگی می کنند.

علاوه بر این، دیگر داروهای چینی همچنین می توانید یک اثر خوب در بازگرداندن عملکرد کلیه است. در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، که درمان خواهد شد به بیماران مرحله 4 بیماری کلیوی استفاده می شود بستگی به وضعیت فیزیکی صحیح بیماران.

اگر شما هر گونه پازل در مورد درمان یا امید به زندگی برای بیماران مرحله 4 بیماری کلیه، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال به شما اطلاعات با ما تماس بگیرید. ما سعی خواهد کرد از بهترین به شما کمک کند.

پست الکترونیک: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا درمانی به جای دیالیز به نارسایی کلیه وجود دارد

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، اگر آنها می توانند کلیه از بدتر را متوقف کند، آنها را دیالیز در گذشته انجام دهند. علاوه بر این، دیالیز می تواند عملکرد کلیه تعمیر نیست، و آن را باعث حجم کمتر ادرار، بیماری های قلبی، پوست خارش و دیگر بیماری ها. در حالی که، آیا درمانی به جای دیالیز به نارسایی کلیه وجود دارد؟
در بسیاری از کشورها، زمانی که سطح کراتینین می رسد تا 5.2، پزشکان بیماران انجام دیالیز نشان می دهد. و اگر عملکرد کلیه بیش از 50٪ است، علائم ناپدید می شوند و بیماران می توانند یک زندگی عادی زندگی می کنند. به طوری که، بهترین راه به جای دیالیز به نارسایی کلیه است که به بهبود عملکرد کلیه.
و پس از آن، چگونه به بهبود عملکرد کلیه برای بیماران نارسایی کلیه؟
سم از بین بردن درمان.
سم از بین بردن درمانی استفاده می شود برای انجام رسوبات تمام سمی از بدن است. به عنوان یک نتیجه، کلیه خواهد شد از آسیب متوقف شد، و از آن مفید است برای درمان دیگر را به یک اثر بهتری در کلیه.
پا حمام.
در حالی که حمام کردن پاهای بیماران با طب چینی، مواد فعال از داروهای چینی وارد بدن به رانندگی از چیزهایی غم انگیز و برای ترویج کلیه به تجدید. این یک راه امن تر و handier برای درمان بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است.
درمان فشرده سازی گرم.
در داغ فشرده سازی درمانی، منطقه Shenshu بیماران خواهد شد داغ با طب چینی فشرده شده است. پس از آن، ایمنی و کلیه توانایی خود درمان افزایش مییابد. بنابراین، کلیه آسیب دیده خواهد شد به تدریج و با خیال راحت بازسازی شده است.
زمانی که کلیه را تعمیر کرده است، عملکرد کلیه را اضافه شده است، و بیمار قادر به یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز است.
اگر شما علاقه مند به درمان به جای دیالیز به نارسایی کلیه هستند، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال شرایط بیماری شما و اطلاعات با ما تماس بگیرید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()