نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین بالا نشان می دهد که کلیه آسیب دیده است، به طوری که ما خواهان به اقدامات به موقع برای جلوگیری از آن بدتر می رود. پس چه راه حل برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 7.6 بدون دیالیز؟

در درمانگاه، سطح کراتینین 7.6 به معنای بیماری در حال حاضر تقریبا به مرحله نهایی بیماری کلیه می گیرند، بدون دیالیز کنترل خوب مورد نیاز خواهد بود. با کمک دیالیز، برخی از مردم می توانند زندگی بهتر و طولانی تر است، اما برای افراد دیگر آنها می توانند کیفیت زندگی پایین تر به دلیل عوارض جانبی این درمان داشته باشند. به طوری که آنها می خواهند به پیوند کلیه، بنابراین می توانید از دیالیز، خلاص شوید. از بخت بد، همه مردم را می توان در نامزد پیوند ذکر شده است. برای افراد مبتلا به چاقی، فشار خون بالا، بیماری های قلبی جدی و غیره، آنها مناسب است آن را مصرف نکنید. بنابراین برای این بخش از مردم، آنها باید به روش های مختلف دیگری را انتخاب کنید، که چینی گیاهان دارویی پزشکی، که می تواند مشکل کلیه در یک راه طبیعی حل است.

شناخته شده ترین چینی گیاهان دارویی پزشکی هفت درمان بالا است. این یک درمان تک نیست، اما یک سری درمان از جمله هفت درمان در آن است. در طول درمان، دکتر خواهد شد درمان های مختلف با توجه به بیماری بیمار را انتخاب کنید، پس از آن می تواند اثر بهتر درمانی دست یابد. برای افرادی که در مراحل اولیه هستند، آنها می توانند فرصت آن را معکوس داشته باشد. برای افراد مبتلا به کراتینین 7.6، آن شاید سخت به عقب بیماری، اما آنها همچنین می توانند با کیفیت و عمر طولانی تر داشته باشد.

اگر شما هر گونه کمک در زیر سطح کراتینین بالا و یا درمان نارسایی کلیه نیاز، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما مشاوره رایگان برای شما در اسرع وقت فراهم می کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/kidneyfailure-treatment/710.html



:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان، نارسایی کلیه با کراتینین سطح 7 , 6، بدون دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به ترتیب رژیم غذایی برای کودکان مبتلا به بیماری مزمن کلیهچگونه به ترتیب رژیم غذایی برای کودکان با بیماری مزمن کلیه؟ همانطور که همه ما می دانیم رژیم غذایی از نزدیک رابطه با این بیماری، ممکن است تشدید و یا به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری. بنابراین به عنوان پدر و مادر شما باید توجه ویژه ای به رژیم غذایی بچه خود را پرداخت.

در مرحله های مختلف، بچه ها باید برنامه رژیم غذایی متفاوتی داشته باشند. در مراحل اولیه ممکن است هیچ علائم آشکار وجود دارد، به طوری که آنها می تواند رژیم غذایی طبیعی درست مثل افراد دیگر داشته باشند. اما با این بیماری می رود، برخی علایم ممکن است به نظر می رسد، بنابراین برخی از غذاهای نیاز به خاموش کردن لیست مواد غذایی.

برای بچه ها دچار تورم آشکار در بدن، آنها باید از مصرف آب و نمک را کنترل کنید.

برای بچه ها با مقدار زیادی از نشت پروتئین، آنها باید به جلوگیری از به غذاهای با پروتئین غنی است، اما به منظور تامین تغذیه به اندازه کافی به بدن، آنها مجبور به انتخاب برخی از غذاها با پروتئین با کیفیت بالا.

برای بچه با hyperpotassemia یا خروجی ادرار کمی، باید به جلوگیری از و یا خوردن غذاهای کمتر با پتاسیم بالا، مانند پرتقال، پس از خروج ادرار به حالت عادی، آنها می توانند آن را مانند مردم عادی خوردن.

به جز مواد غذایی، عادت زندگی سالم نیز برای درمان بیماری کلیه بسیار مهم است. کودکان و نوجوانان ممکن است می تواند بار خود را مدیریت نمی کند، به طوری که تقاضا پدر و مادر ما را به یک تنظیم خوب برای آنها.

در یک کلام، به عنوان پدر و مادر شما مسئول رژیم غذایی بچه خود را و زمان هستند، بنابراین شما باید بهترین خود را امتحان کنید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آنها. اگر شما هر گونه کمک نیاز در ساخت آن، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم و یا مشورت ترک پیام به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا به شما کمک کند ترتیب رژیم غذایی برای بچه خود را.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-diet/712.html



:: برچسب‌ها: رژیم غذایی CKD، بیماری مزمن کلیه، کودکان با بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دقیقا چه GFR 43 ابزار در نارسایی کلیه و چگونه آن را بهبود بخشد"من شده است احساس کرده ام به طور کلی کاملا برای حدود 5 هفته خسته و دکتر به من گفت GFR من 43. دقیقا چه می کند این وسیله و کج بیل زدن برای بهبود آن است؟"

چه GFR 43 ابزار در نارسایی کلیه؟

GFR به عنوان یکی از شاخص های حساس ترین بیماری کلیوی، می تواند به ما اطلاعات زیادی در مورد وضعیت بیماری بگویید. از سطح GFR، ما می توانیم می دانیم که مرحله بیماری در است و شرایط از کلیه ها.

بنابراین از GFR 43 ما می توانیم می دانیم که این بیماری در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه است و کلیه اند در حد متوسط آسیب دیده شده است. بنابراین پزشکان می تواند برنامه درمانی با توجه به وضعیت بیمار را.

چگونه به منظور بهبود سطح GFR کمتر؟

شما می دانید که سطح GFR کمتر به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین تنها اگر شما اصلاح اختلال شما می توانید یک فرصت برای بهبود آن را دریافت.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از داروهای سنتی گیاه چینی، می تواند سطح GFR توسط تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که آسیب دیده را بهبود بخشد.

علاوه بر این، این درمان به خوبی می تواند با داروهای غربی کار می کنند، بنابراین افرادی که از بیماری کلیوی رنج می برند می توانند در یک زمان کوتاه، رها کنید و یک اثر درمانی خوبی در همان زمان.

برای مورد، او شده است احساس برای حدود 5 هفته خسته یعنی او ممکن است از ادم و یا برخی از عوارض دیگر بیماری های کلیوی رنج می برند، بنابراین او توصیه می کنیم به تشخیص بیشتر، بنابراین به عنوان برای دریافت درمان مناسب به موقع است که برای کنترل این کمک بزرگی است بیماری.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه و یا بهبود سطح GFR کمتر، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com.

http://www.sjzkidneyhospital.com/kidney-failure-basics/711.html



:: برچسب‌ها: مبانی نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، GFR 43 در نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

عوارض حذف با کیست در کلیه ها چه هستند سنگ کلیهمعمولا، هیچ عوارض آشکار از حذف سنگ کلیه با کیست وجود دارد، اما به عنوان در هر عمل جراحی خطرات و عوارض بالقوه وجود دارد. پس چه عوارض حذف یک سنگ کلیه در کلیه؟

1. خونریزی: از دست دادن خون در این روش به طور معمول کوچک است و خون در کمتر از 5٪ از بیماران مورد نیاز است.

2. عفونت: تمام بیماران با آنتی بیوتیک وریدی، قبل از شروع عمل جراحی به منظور کاهش احتمال عفونت از بعد از عمل جراحی اتفاق می افتد تحت درمان است، اما شما همچنین ممکن است عفونت را دریافت کنید. هنگامی که شما آن را دریافت، شما تب، زهکشی از برش خود را، تکرر ادرار / ناراحتی، درد و یا هر چیزی که شما ممکن است نگران احساس خواهد شد.

3. بافت یا اندام صدمه: این نرخ پایین تر است اما همچنین ممکن است به آسیب بافت ها و اندام از جمله روده، ساختارهای عروقی، طحال، کبد، لوزالمعده و کیسه صفرا.

4. فتق: فتق در سایت های برش به ندرت رخ می دهد از آنجا که تمام برش سوراخ کلید به دقت در اتمام عمل خود را بسته است

5. تبدیل به جراحی باز: عمل جراحی ممکن است تبدیل به عمل باز استاندارد نیاز اگر مشکل است در طی عمل لاپاروسکوپی مواجه می شوند. این می تواند در یک بزرگتر از برش باز استاندارد و احتمالا یک دوره بهبودی طولانی تر شود.

6. ادرار نشت: اگر سیستم جمع آوری ادرار از کلیه مجروح و یا نیاز به سراسر به منظور حذف کیست کلیه بریده می شود، آن است که معمولا بخیه بسته شده است. اگر نشت ادرار از این سوراخ، شما ممکن است نیاز به لوله زهکشی داخلی (استنت حالب) برای کمک به مهر و موم نشت. در مناسبت نادر ممکن است عمل جراحی اضافی نیاز.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس به طور مستقیم یا ترک پیام به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/faqs/1523.html



:: برچسب‌ها: پرسش های متداول، سنگ کلیه در کلیه، عوارض حذف سنگ کلیه چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

توصیه های معمول برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک چه هستندتوصیه های معمول برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک چه هستند؟ سندرم نفروتیک سخت برای درمان و آسان به عود است، بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به این بیماری آنها باید توجه بالا به هر جنبه ای از زندگی خود پرداخت.

سیالات و تغذیه

ایجاد تعادل سدیم منفی کاهش ادم، احتمالا به عنوان بیماری زمینه ای درمان می شود و یا به عنوان التهاب کلیه آرامی حل کمک خواهد کرد. بیماران باید مصرف سدیم خود را به 3 گرم در روز محدود، و ممکن است نیاز به محدود کردن مصرف مایعات (به کمتر از حدود 1.5 L در هر روز).

دیورتیک ها

دیورتیک ها مورد توجه مدیریت پزشکی. با این حال، هیچ مدرکی وجود ندارد تا راهنمای انتخاب مواد مخدر و یا دوز وجود دارد. بر اساس نظر کارشناسان، ادرار زیاد باید برای از دست دادن وزن هدف از شماره 1 تا 2 پوند (0.5 تا 1 کیلوگرم) در هر day3 برای جلوگیری از اختلالات شکست و یا الکترولیت کلیه حاد هدف.

مهار کننده های ACE

آنزیم مهار کننده های تبدیل کننده آنژیوتانسین (ACE) نشان داده شده است به منظور کاهش پروتئینوری و کاهش خطر پیشرفت به بیماری کلیوی در افراد مبتلا به سندرم نفروتیک.

البومین

آلبومین تزریقی مطرح شده است برای کمک به دیورز، چون ادم ممکن است توسط هیپوآلبومینمی و در نتیجه فشار oncotic ایجاد می شود. با این حال، هیچ مدرکی وجود ندارد تا نشان دهد بهره مندی از درمان با آلبومین، 18 و عوارض جانبی، مانند فشار خون بالا و یا ادم ریوی، و همچنین به عنوان هزینه بالا، محدود استفاده از آن وجود دارد.

به جز جنبه فوق، افراد مبتلا به سندرم نفروتیک همچنین باید یک رژیم غذایی صنوبر را و به شکل یک عادت زندگی سالم تحت ساخت و ساز از دکتر خود.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان سندرم نفروتیک، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم و یا تماس با ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com

http://www.kidney-treatment.org/nephrotic-syndrome-treatment/1522.html



:: برچسب‌ها: درمان سندرم نفروتیک، سندرم نفروتیک، توصیه معمول برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی دیابتی با افزایش کراتینین 5 سال چگونه آن را درمانچگونه به درمان نفروپاتی دیابتی با افزایش کراتینین 5 سال؟ نفروپاتی دیابتی یک بیماری ثانویه ناشی از دیابت است، بنابراین اگر شما می خواهید برای درمان آن را، شما باید قند خون را به خوبی کنترل کنید. سپس برخی از اقدامات مربوطه برای از بین بردن کسانی که نشانه های بیماری کلیه، در صورت امکان، برای مقابله با این بیماری را. داستان واقعی زیر خواهد امید برای افرادی که در حال مبارزه با این بیماری به ارمغان بیاورد.

نام: فرانسیسکو روساس Casti

سن: 64

جنسیت: مرد

کشور: عربستان سعودی

تاریخ پزشکی: او شده است از دیابت 25 سال درد و رنج، کراتینین بالا 5 سال

در 15 ژوئیه سال 2014، او به بیمارستان ما آمد، سپس او در هر دو اندام تحتانی تورم، و چشم او حتی نمی تواند رقیق به علت ادم روشن را ببینید. چه چیزی بیشتر، او نمی تواند توسط خود راه رفتن، بنابراین پرستار ما او را به بخش فشار توسط صندلی چرخدار.

پس از او در بیمارستان ما حل و فصل، از دکتر برداشتن برخی از آزمون برای او.آزمون نشان می دهد که سطح کراتینین خود است تا 1300ummol / L (14.7 از mg / dl)، سطح قند خون را تا 243mg / dl در (13.5 میلی مول / L)، BUN 56، اوریک اسید 480، پروتئین 3+

با توجه به شرایط خود، دکتر ما تصمیم به اعمال دیالیز و داروهای چینی در همان زمان.

پس از 7days، خروجی ادرار خود را رو به گروه 500ml و اشتها خود را خوب باز می گردد. چه چیزی بیشتر، او می تواند توسط خود راه رفتن.

پس از نیم ماه، فراز سطح کراتینین خود را به 800mol / L، تمام علائم دیگر رها کردم، تورم در بدن او ناپدید شد.

پس از یک ماه، تمام علائم به خوبی می رود، و این بیماری تحت کنترل، سطح کراتینین پایین به 600ummol / L، فراز سطح قند خون به 104mg / dl در (5.8mmol / L). به منظور کاستن از بار اقتصادی، دکتر ما تصمیم گرفت به او اجازه بازگشت به شهر خود با بعضی از داروها به تحکیم اثر درمانی.

اگر شما هر گونه کمک نیاز و یا می خواهند بدانند که جزئیات بیشتر در مورد درمان نفروپاتی دیابتی، برای تماس با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما هستند.

http://www.kidney-support.org/tell-your-story/4067.html



:: برچسب‌ها: بگو داستان خود را، افزایش کراتینین، چگونه به درمان نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم کلیه بیمار بیماری کاهش سطح کراتینین بالا

بیمار بیماری کلیوی چگونه می توان سطح کراتینین بالا را کاهش می دهد؟ سطح کراتینین بالا یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی است، به طوری که راه هایی برای کاهش آن است که با بسیاری از بیمار بیماری های کلیوی مرتبط است. در زیر به شما خواهد شد جزئیات بیشتر در مورد آن را یاد بگیریم.

چرا بیمار بیماری کلیه خواهد شد سطح کراتینین بالا رنج می برند؟

شما می دانید که یکی از نقش مهم کلیه برای تخلیه مواد زائد اضافی از بدن پس یک بار کلیه ها آسیب می بینند کسانی که زباله و سموم اضافی در خون تجمع می یابد، و سطح کراتینین بالا است در طول این زمان شکل گرفته است.

یکی دیگر از دلایل ممکن است با مصرف پروتئین بالا در یک زمان کوتاه در ارتباط است، بنابراین کلیه می توانید آن را تخلیه نمی موقع.

علاوه بر این، بیماری های کوچک مانند سرماخوردگی و تب نیز شاید با سطح کراتینین بالا همراه است، به همین دلیل است که دکتر از شما می خواهد به انجام یکی دیگر از تست پس از 3 ماه می باشد.

بیمار بیماری کلیوی چگونه می توان سطح کراتینین بالا را کاهش می دهد؟

از بالا ما می دانیم که بسیاری از عوامل هستند که می تواند به سطح کراتینین بالا منجر وجود دارد، بنابراین شما باید اقداماتی را برای آن کاهش مربوطه را.

اگر سطح کراتینین بالا خود را با بیماری کلیوی ایجاد می شود، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی باید به شما کمک کند سطح کراتینین بالا بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر ارگان های پایین تر است.

مهم نیست که چقدر، دانستن علل سطح کراتینین بالا برای کاهش آن کمک می کنند، بنابراین شما باید با دکتر خود ارتباط برقرار و پیدا کردن علل آن را قبل از انجام اقدامات.

اگر شما هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا و یا درمان بیماری کلیه نیاز دارید، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/ckd-symptoms/4066.html



:: برچسب‌ها: علائم بیماری مزمن کلیه، سطح کراتینین بالا، چگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش پروتئین در ادرار بیمار بیماری های کلیهادرار دختر من است پروتئین در آن، چه می توانید استفاده کنید من به مرگ پروتئین؟ در واقع، تقریبا تمام بیماران مبتلا به بیماری کلیوی خواهد پروتئین در ادرار را تجربه کنند. اگر آنها می خواهند به کاهش پروتئین در ادرار، ابتدا آنها باید با توجه به رژیم غذایی خود را پرداخت، و سپس درمان مناسب را به موقع و این نکته کلیدی برای کاهش پروتئین در ادرار است.

چگونه به یک رژیم غذایی مناسب برای بیمار بیماری کلیوی؟

شما ممکن است نیاز به ایجاد تغییرات به رژیم غذایی خود را هنگامی که شما به بیماری مزمن کلیه. این تغییرات عبارتند از:

محدود کردن مایعات

خوردن یک رژیم غذایی کم پروتئین

محدود کردن نمک، پتاسیم، فسفر، و دیگر الکترولیت ها

گرفتن کالری به اندازه کافی اگر شما از دست دادن وزن

شما ممکن است نیاز به تغییر رژیم غذایی خود را بیشتر اگر بیماری کلیوی خود را بدتر می شود، و یا اگر شما نیاز به دیالیز.

شما می توانید برنامه رژیم غذایی با کمک متخصص تغذیه خود و یا دکتر آنلاین ما را.

درمان مناسب برای کاهش پروتئین در ادرار چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از ترکیب کاملی از طب سنتی گیاه چینی و طب غربی، می تواند تمام علائم بیماری کلیه از طریق بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. است که می گویند با کمک این درمان، علائم و نشانه های بیماری کلیه از جمله پروتئین در ادرار با عملکرد کلیه را بهبود ناپدید خواهد شد.

با این حال، انواع بسیاری از گیاهان را می توان در این درمان استفاده می شود، بنابراین برای افراد مختلف پزشکان گیاهان مختلف برای بیماران خود ترتیب وجود دارد.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-symptoms/709.html



:: برچسب‌ها: علائم بیماری مزمن کلیه، پروتئین در ادرار، بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان برای افراد مبتلا به کیست 8.1cm کلیه استدرمان برای افراد مبتلا به کیست کلیه 8.1 سانتی متر چیست؟ معمولا، بدون نیاز به درمان کیست ساده کلیه اگر هیچ علامتی ندارد. اما یک بار آن را رشد بیش از حد بزرگ، شما باید برای درمان آن به تسکین علائم ناشی از آن.

کیست های ساده هستند رایج ترین نوع کیست کلیه، معمولا، آن را به آسیب ایجاد نمی کند. اما برای افراد مبتلا به کیست کلیه 8.1 سانتی متر در کلیه، آنها باید اقدامات بلافاصله، به دلیل آن را به اندازه کافی بزرگ را به صدمه به کلیه ها است، در نتیجه بسیاری از علائم به ارمغان بیاورد.

درمان برای افراد مبتلا به کیست کلیه 8.1 سانتی متر چیست؟

یکی از سوراخ پمپاژ سیال است، یک دکتر کیست با سوزن بلند قرار داده از طریق theskin، با استفاده از سونوگرافی برای راهنمایی سوراخ.درن دکتر (آسپیراسیون) کیست و ممکن است پس از آن کیسه خالی با یک راه حل که حاوی الکل را پر کنید. این باعث می شود که بافت به سخت و شانس عود را کاهش می دهد. زخم پایین فضای درون کیست به نام اسکلروز.

در برخی موارد، کیست باز خواهد گشت و دوباره پر کردن با مایع. دکتر شما ممکن است به عمل جراحی است که مستلزم بیهوشی عمومی و یک برش بزرگ را توصیه کند. در این روش، جراح می نازک، روشن لوله مشاهده درج نام لاپاراسکوپ و دیگر ابزار برای تخلیه مایع از کیست و حذف و یا رایت دیوار بیرونی آن به آن را نگه دارید از اصلاح.

هر دوی آنها می تواند به بیمار کمک کند بهتر زندگی می کنند، اما آنها ممکن است به عفونت منجر شود و کیست ممکن است عود دوباره، چه بدتر، ممکن است کلیه در طول درمان آسیب برساند.

اگر شما می خواهید بدانید اطلاعات بیشتر در مورد درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم و یا مشورت ارسال ایمیل به ما، ما مشاوره رایگان برای شما در اسرع وقت فراهم می کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com

http://www.kidney-treatment.org/pkd-treatment/1521.html



:: برچسب‌ها: درمان PKD، کیست کلیه، چه محصولات treament از 8 , 1cm کلیه کیست است ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا سطح کراتینین در بیماری مزمن کلیه در نوسان استآیا سطح کراتینین در بیماری مزمن کلیه در نوسان است؟ در واقع، بله، حتی افراد سالم خواهد سطوح مختلف کراتینین به دلایل بسیاری داشته باشد، چرا که بسیاری از عوامل هستند ممکن است آن را تحت تاثیر قرار وجود دارد.

سطح طبیعی کراتینین چیست؟

سطح عادی از کراتینین در خون حدود 0.6-1.2 میلی گرم (میلی گرم) در هر دسی لیتر (ال) در مردان بزرگسال و 0.5-1.1 میلی گرم در هر دسی لیتر در زنان بالغ است.

جوانان و یا میانسال عضلانی ممکن است کراتینین بیشتر در خون خود از عرف عموم مردم داشته باشد. افراد سالمند، از سوی دیگر، ممکن است کراتینین کمتر در خون خود از هنجار داشته باشد. نوزادان سطح نرمال در حدود 0.2 یا بیشتر، بسته به توسعه عضلانی خود را. در افراد مبتلا به سوء تغذیه، از دست دادن severeweight، و بیماری طولانی مدت، توده عضلانی تمایل به کاهش در طول زمان و در نتیجه، سطح کراتینین آنها ممکن است کمتر از سن خود انتظار می رود.

چه عواملی خواهد سطح کراتینین تاثیر می گذارد؟

از بالا ما می دانیم که جنس های مختلف، سن و جنبش ممکن است سطح کراتینین تاثیر می گذارد. به جز که غذاها و داروهایی که مردم نیز آن را تحت تاثیر قرار خواهد داد. علاوه بر این، این بیماری مانند سرما، عفونت و کلیه بیماری نیز سطح کراتینین تاثیر می گذارد.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا؟

همانطور که همه ما می دانیم که بسیاری از عوامل می تواند سطح کراتینین را افزایش دهد، بنابراین زمانی که شما اقدامات آن را کاهش، شما باید بدانید که آن را علت اول اساسی. اگر شما نمی دانید که چرا سطح creatinne خود را می رود بالا، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک نمی کند.



:: برچسب‌ها: کراتینین، بیماری مزمن کلیه، آیا سطح کراتینین در نوسان است ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است به در نارسایی کلیه از پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان؟ هیچ کس نمی تواند به من بدهید دقیقا وپیش این سوال پاسخ، چرا که بسیاری از عوامل ممکن است اثر درمانی تاثیر بگذارد. اما برای اکثر افراد مبتلا به نارسایی کلیه، تا زمانی که آنها می توانند این درمان تحت ساخت و ساز از دکتر را که آنها می توانند فرصتی برای مانند یک فرد عادی زندگی می کنند دریافت کنید.

اثر درمانی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟

با کمک این درمان، بیماران که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند آنها می توانند بیش از 80٪ از شانس به عقب بیماری خود را. برای افرادی که در مرحله وسط این بیماری هستند آنها می توانند 50 درصد از شانس مجبور به گرفتن بازیابی از این بیماری است. برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها ممکن است می تواند بیماری خود را به عقب نیست، اما آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت با کمک این درمان داشته باشد.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان بیماری های کلیوی؟

به عنوان یک نوع از نوآوری طب سنتی گیاه چینی، این درمان می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به تعمیر خسارت کلیوی، تا که به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.

همکاری با سایر درمان ها، می تواند مشکل کلیه از علل آن را حل کند بدون آسیب بیشتر به کلیه ها می شود.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا ترک زیر پیام، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/renal-failure-treatment/4065.html



:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، آیا این امکان دریافت در نارسایی کلیه درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کنترل نارسایی کلیه با فشار خون بالا و سطح کراتینین بالا به خوبی؟ چگونه می توانید از دیالیز برای کلیه بیماران نارسایی با فشار خون بالا و سطح کراتینین بالا خلاص شدن از شر؟ پس از خواندن داستان واقعی زیر، جواب پیدا کردن و دانستن بیشتر در مورد درمان نارسایی کلیه.

نام بیمار: گریگوری

سن: 49

جنسیت: مرد

وضعیت تاهل: متاهل

محل تولد: بنگوئه فیل

تاریخ پزشکی: پروتئینوری 15 سال، سطح کراتینین بالا 8 سال، دیالیز 4 ماه،

در نوامبر 13،2014، او را به بیمارستان ما بستری، پس از یک درمان ماه بیماری دریافت کنترل، و او را از بیمارستان ما در 13 دسامبر، 2014. مرخص اما به منظور تحکیم اثر درمانی، او را بعضی از داروها همراه با او هنگامی که او به شهر خود.

وقتی که او به بیمارستان ما آمد، او به عنوان نارسایی کلیه (مرحله نهایی بیماری کلیوی)، فشار خون بالا کلیه، glomeruloneohritis مزمن، هایپراورسمی، Hyperipemia، اسیدوز متابولیک و بیماری های عروق کرونر قلب تشخیص داده شد.

گزارش آزمون نشان می دهد که سطح کراتینین خود است بالا تا 1045umol / L، پروتئین 2+، اوریک اسید 594umol / L، و کلیه خود شروع به کوچک شدن.

درمان: با توجه به بیماری خود، دکتر او را به برخی از داروها برای کنترل این بیماری برای اولین بار، و ادامه را به دیالیز در حالی که برای. از آنجا که او تا به دیالیز است 4 ماه ما می توانیم آن را متوقف کند تا به سرعت، در غیر این صورت است که برخی از عوارض جانبی به ارمغان بیاورد. پس از در نظر گرفتن برخی از درمان های چینی منحصر به فرد مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمانی (برای ترویج گردش خون)، بیماریهای دهان چینی (برای محافظت از کلیه ها از آسیب بیشتر) و مخلوط Maikang (به تقویت چی و خون تغذیه)، او تا می توانید از دیالیز در حال حاضر، خلاص شوید.

پس از درمان سطح کراتینین خود کاهش به 606umol / L، اسید اوریک را به 326umol / L، پروتئین به مثبت تبدیل می شود و فشار خون تحت کنترل در حال حاضر.

حتی اگر دکتر به او گفت برای جلوگیری از خسته، سرد و عفونت، در عین حال او باید حفظ به خوردن غذا کلیه پسند. تنها در این راه، بیماری خود می تواند به خوبی برای بقیه عمر خود را کنترل.

از بالا ما می دانیم که برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه و فشار خون بالا، آنها می توانند از شر دیالیز اگر آنها می توانند یک رژیم غذایی مناسب و درمان به موقع.

http://www.kidney-support.org/tell-your-story/4064.html



:: برچسب‌ها: مطلب را، نارسایی کلیه با فشار خون بالا، نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا، از شر دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا سرد بر بیماران مبتلا به مرحله 3 کلیه و بالا سطح کراتینینآیا سرد را تحت تاثیر قرار بیمار مبتلا به بیماری مرحله 3 کلیه و سطح کراتینین بالا؟ در واقع، برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه، آنها باید عواملی مانند سرد که ممکن است سطح کراتینین افزایش و سرعت بخشیدن به پیشرفت این بیماری جلوگیری می کند.

آیا سرد را تحت تاثیر قرار بیمار با مرحله 3 بیماری کلیه؟

سرد نه تنها می تواند القاء خسارت های کلیه، اما همچنین می تواند عود بیماری کلیه می شود و بدتر خسارت کلیوی. به عنوان مثال، سرماخوردگی می تواند پروتئین های عظیم، ادم، ادرار خون مخفی، و غیره باعث بنابراین بیمار بیماری کلیوی باید در پیش سرد جلوگیری از، به خصوص افرادی که در مرحله 3 بیماری کلیه می باشد. شما می دانید که بدون کنترل خوب مرحله 3 می تواند به مرحله 4 سقوط، حتی 5 به سرعت در حال، پس از آن مردم به صورت دیالیز یا پیوند کلیه.

اگر شما سرد، شما باید برخی از داروها در حال حاضر برای درمان آن را. آنتی بیوتیک انتخاب خوبی برای درمان سرد است، آن دارای اثرات ضد التهابی و ضد باکتری سریع است. چه تر است، آن را ارزان است و هیچ عوارض جانبی بسیار.

از بالا ما می توانیم می دانیم که سرد و دیگر عفونت عوامل خطر معمول است به بدتر بیماری کلیه و القاء عود بیماری کلیه، بنابراین زود هنگام و اقدامات پیشگیری موثر بسیار ضروری و مهم است. علاوه بر این، مرحله 3 مرحله حیاتی است، در این مرحله کلیه های آسیب دیده هستند خفیف تا هنوز هم هستند و می توان آن را با درمان به موقع و به درستی معکوس وجود دارد.

اگر شما بیمار با مرحله 3 بیماری کلیه هستند، انجام توجه بالا برای جلوگیری از سرما و دیگر القاء در زندگی روزانه خود را که می تواند کمک بهتر شما زندگی می کنند. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-basic/697.html



:: برچسب‌ها: اصول CKD، مرحله 3 بیماری کلیه، ویل سرد مرحله بیماری 3 کلیه را تحت تاثیر قرار ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیمار نارسایی کلیه پس از احساس دیالیز ضعیفچرا بیمار نارسایی کلیه بعد از دیالیز احساس ضعف؟ دلایل اصلی آن هستند از دست دادن عملکرد کلیه و سوء تغذیه به علت از دست دادن اشتها و محدودیت رژیم غذایی. علاوه بر این، بسیاری از بیماران دیالیز از استرس شدید، اضطراب و نگرانی که ممکن است دلیل دیگری از خستگی رنج می برند. موارد زیر برخی جزئیات در مورد آن، امیدواریم که شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد آن را یاد بگیریم.

1. فشار خون پایین

فشار خون پایین یک علت شایع خستگی بعد از دیالیز است. دیالیز است که معمولا 3 تا 4 بار در هفته انجام می شود. بین جلسات دیالیز، سطح بالایی از مایع در بدن بسازند. در طول درمان دیالیز، مایع در چنین مدت کوتاهی برداشته شد. این طبیعی برای بدن نیست.بیشتر مایع است که به برداشته شود، بیشتر احتمال یک فرد احساس خستگی و بیمار پس از دیالیز.

2. مصرف مایعات زیاد

بیماران تحت دیالیز باید مصرف مایعات به شدت بین جلسات دیالیز محدود می کند. نوشیدن مایعات بیش از حد می تواند افزایش وزن شود. بدن نه تنها می تواند را با تمام که مایع حذف در مانند دوره کوتاه از زمان. بنابراین، بسیار مهم است برای مردم در دیالیز برای محدود کردن مایعات مصرف و غذاهای بالا در آب.

3. وزن خشک کم

وزن خشک کم ارزش مهم در اندازه گیری کیفیت دیالیز است. اگر وزن خشک مناسب است پس از دیالیز حفظ، بیمار هیچ مایع اضافی در بدن او و هنوز هم احساس می کند. با این حال، اگر وزن کمتر از وزن خشک پس از دیالیز، بیمار ممکن است خستگی و دیگر ناراحتی را تجربه کنند.

4. داروهای فشار خون

داروهای فشار خون بالا معمولا به افراد مبتلا به نارسایی کلیه تجویز می شوند. معمولا، فشار خون در طول درمان دیالیز می افتد. بنابراین، بیماران گفته را نمی داروهای قبل از دیالیز. دلیل این است که به عنوان دارو شروع می شود کار و کاهش فشار خون یک مایع دستگاه از بین بردن و کاهش فشار خون، فشار خون ممکن است بیش از حد کم بروید، در نتیجه در خستگی ناشی.

5. کم خونی

کم خونی می تواند خستگی در افراد مبتلا به نارسایی کلیه شود. این وضعیت ممکن است در طول درمان دیالیز تبدیل آشکار.

http://www.kidney-treatment.org/dialysis/1512.html



:: برچسب‌ها: دیالیز، نارسایی کلیه، چرا بیمار نارسایی کلیه احساس ضعف بعد از دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه این کار معنی است که اگر 25 درصد عملکرد کلیه چپچه به این معنی که اگر شما 25٪ عملکرد کلیه چپ؟ به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی، پزشکان همیشه شما را به برخی از آزمون مربوط به عملکرد کلیه، پس از آن شما خواهد شد گفت که چگونه بسیاری از عملکرد شما هنوز هم داشته باشد. سپس، آیا می دانید تابع درصد کلیه یعنی چه؟ بعد، من به شما بیشتر در مورد عملکرد کلیه بگویید.

عملکرد کلیه و چگونه برای اندازه گیری آن چیست؟

عملکرد کلیه، در نفرولوژی، نشانه ای از وضعیت کلیه و نقش آن در فیزیولوژی کلیه است

بیشتر پزشکان استفاده از غلظت مواد زائد از کراتینین و اوره (U)، و همچنین به عنوان الکترولیت (E)، برای تعیین عملکرد کلیه. این اقدامات کافی برای تعیین اینکه آیا یک بیمار از بیماری کلیوی رنج می برند.

با این حال، نیتروژن اوره خون (BUN) و کراتینین نمی شود بالاتر از محدوده طبیعی مطرح تا 60 درصد از عملکرد کل کلیه از دست داده است. از این رو، میزان دقیق تر فیلتراسیون گلومرولی یا تقریب آن از کلیرانس کراتینین اندازه گیری می شود هر زمان که بیماری کلیوی است مشکوک یا دوز دقیق داروهای نفروتوکسیک مورد نیاز است.

چه به این معنی که اگر شما 25٪ عملکرد کلیه چپ؟

فرم بالا ما می دانیم که عملکرد کلیه یکی از شاخص بیماری های کلیوی است. از 25٪ ما می توانیم می دانیم که فقط وجود دارد در سمت چپ 25٪ کلیه می تواند به طور معمول کار و کلیه را به طور جدی آسیب دیده است.

در درمانگاه، 25٪ عملکرد کلیه در مرحله 4 بیماری کلیوی است، تحت بسیاری از شرایط، برای افرادی که در این مرحله هستند و دچار علائم جدی آنها توصیه می شود به دیالیز در حال حاضر، اما چیزهایی است که همیشه همان نیست. اگر شما نمی خواهید به دیالیز، طب چینی می تواند کمک به بهتر بدون دیالیز شما زندگی می کنند.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه، شما به انجمن خوش آمدید پیام زیر را ترک هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/kidney-failure-diagnosis/1511.html



:: برچسب‌ها: تشخیص نارسایی کلیه، 25٪ عملکرد کلیه، چه این کار معنی است که اگر 25 درصد عملکرد کلیه چپ ,
:: بازدید از این مطلب : 593
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علائم انقباض کلیه چیست و چگونه آن را درمانعلائم انقباض کلیه و چگونه آن را درمان چیست؟ از آنجا که علل انقباض کلیه متفاوت هستند، علائم بیماران ممکن است تفاوت کمی دارند. با این حال، علائم که ممکن است برای بیماران انقباض کلیه رایج وجود دارد.

علائم انقباض کلیه ها چه هستند؟

ادرار کردن مکرر

ادرار کردن دردناک

ادرار خون

تهوع و استفراغ

خستگی

کم خونی

کمر درد

خارش پوست

فشار خون بالا.

چگونه برای درمان انقباض کلیه؟

قبل از گچ از طرح درمان، پزشکان باید به علل واضح و روشن از انقباض کلیه است. CT اسکن و MRI می تواند کمک به تشخیص تایید. برخی از درمان در بیمارستان ما اثرات خوب در بیماران انقباض کلیه دست یافته اند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از یکی از معروف ترین است، آن است که در طب چینی است، که در آن داروهای چینی نفوذ پوست و به ضایعه کلیه با کمک دستگاه اسمز. این داروها می تواند عروق در کلیه اجازه اکسیژن بیشتری گشاد و مواد مغذی به بافت کلیه دریافت کنید. برخی از مواد تشکیل دهنده در طب چینی دارای اثر ضد التهاب، که التهاب بیش از حد فعال در کلیه کاهش خواهد یافت. همه این اثرات درمانی می تواند کمک به سلول های آسیب دیده کلیه دریافت بازیابی.

ما حرفه ای در درمان بیماری های کلیوی هستند و بسیاری از درمانهای موثر در بیمارستان ما وجود دارد. اگر شما علاقه مند در این درمان ها شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com

http://www.kidney-treatment.org/ckd-symptoms/1510.html



:: برچسب‌ها: علائم بیماری مزمن کلیه، انقباض کلیه، چگونه به درمان انقباض کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه 191umol / L کراتینین سطح پیداست در بیماری مزمن کلیهسطح کراتینین به عنوان یکی از شاخص بیماری کلیوی، آن است که حساس کمتر از GFR، تنها پس از عملکرد کلیه را تا 50 درصد آن افزایش خواهد یافت. است که می گویند یک بار سطح کراتینین می رود برای افزایش که نشان می دهد که کلیه ها در برخی از درجه آسیب دیده شده است. سپس چه 191 umol / L (2.16 از mg / dl) سطح کراتینین دلالت در بیماری مزمن کلیه؟

چه کراتینین 191 umol / L به معنی در بیماری های کلیوی؟

در درمانگاه، کراتینین 191 umol / L است در مرحله 3 بیماری کلیه، تشکیل این سطح ما می توانیم می دانیم که کلیه اند در حد متوسط آسیب دیده است و وجود دارد فقط سمت چپ نیمه عمری کمتر از کلیه به طور معمول می تواند کار کند. به طوری که تقاضا بیمار به اقدامات فورا برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود.

چگونه برای جلوگیری از سطح کراتینین بالا می رود بالا؟

اول، شما باید یک برنامه رژیم غذایی با کمک متخصص تغذیه خود است که برای از بین بردن حجم کار از کلیه ها مفید برای جلوگیری از آنها را از آسیب بیشتر را، در نتیجه.

با این حال، تنها در رژیم غذایی بستگی دارد می تواند پیشرفت این بیماری را متوقف کند. نکته کلیدی برای جلوگیری از این بیماری می رود بدتر درمان مناسب است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از داروهای سنتی گیاه چینی اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی، می تواند علائم بیماری های کلیوی مانند سطح کراتینین بالا از طریق بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. با کمک این درمان، بیمار بیماری های کلیوی با کراتینین 191 UML / L می تواند یک شانس برای مانند یک فرد عادی زندگی کنند.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد سطح کراتینین بالا و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس به طور مستقیم یا ترک پیام به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-symptoms/706.html



:: برچسب‌ها: علائم بیماری مزمن کلیه، سطح کراتینین 191 umol / L، بیماری مزمن کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله بیماری 5 کلیه با 11٪ عملکرد کلیه می توانید آن را بهبودس: پدر من مرحله 5 با 11٪ عملکرد کلیه، او نیز از کراتینین بالا / پتاسیم رنج مبتلا به کم خونی و اشکال در تنفس است. من می خواهم به دانستن هر گونه راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه وجود دارد، چرا که من شنیده ام که تابع تا زمانی بازدید کنندگان کلیه بهبود یافته است امید برای مقابله با این بیماری وجود دارد، آن است که درست است؟

پاسخ: بله، تنها عملکرد کلیه دریافت بهبود یافته است، علائم ناشی از اختلال کلیوی را می توان از ریشه آن برطرف و می تواند بیماری را به خوبی می رود. همانطور که می گفت که او نیز از کراتینین بالا / پتاسیم رنج مبتلا به کم خونی و تنفس مشکل، همه آنها اختلال بیماری ایجاد می شود.

همانطور که برای راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه، من می خواهم به طب میکرو چینی Osmotherpay توصیه به شما. این یک نوع خارجی بر اساس طب سنتی گیاه چینی است، با طب غربی و دیگر برجسته طب چینی همکاری، می تواند مشکل کلیه از علل آن را حل کند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy را می توان در هر فصل و هر شرایط آب و هوایی استفاده می شود، بنابراین شما نیاز به در نظر گرفتن عوامل زیست محیطی نیست. چه چیزی بیشتر، آن را آسان به جذب شود. تحقیقات نشان می دهد که 65٪ مواد تشکیل دهنده در آن می تواند به ضایعه کلیه مستقیم دریافت کنید. با کمک این درمان، توابع کمتر کلیه را می توان با تعمیر کلیه های آسیب دیده بهبود یافته است.

علاوه بر این، بیمار بیماری کلیوی نیز باید یک رژیم غذایی مناسب با توجه به شرایط بیماری خود، که برای حفاظت از کلیه ها از آسیب بیشتر مفید است.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری مرحله 5 کلیه، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ask-the-doctor/705.html



:: برچسب‌ها: دکتر، بیماری مرحله 5 کلیه، 11٪ عملکرد کلیه بپرسید ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فشار خون بعد از دیالیز دلیل و چگونه به مقابله با آن چیست بالا نگه می داردسلام، من یک بیمار نارسایی کلیه هستم و من تا به حال برای اولین بار دیالیز من جمعه گذشته. با این حال فشار خون من نگه می دارد بالا، پس از آن بسیار بالا، می تواند شما را به من دلایل و راه های مقابله با آن؟ بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است چیزهایی مثل این تجربه، فشار خون بالا و یا سطح کراتینین بالا پس از دیالیز، اما تعداد کمی از آنها به دلایل دانم. موارد زیر برخی جزئیات در مورد این سوال، به امید آن می تواند شما را در برخی از راه کمک کند.

چرا فشار خون بالا نگه می دارد پس از دیالیز؟

دلیل این که چرا فشار خون بالا نگه می دارد بالا می تواند مختلف، از جمله:

1. افزایش حجم خون.

2. افزایش ترشح رنین آنژیوتانسین و.

3. استفاده از اریتروپویتین (EPO).

4. نسل از مواد وازواکتیو.

بنابراین هنگامی که شما فشار خون بالا پس از دیالیز کردم، شما بهتر است بگویید دکتر خود را بلافاصله که برای درمان بیماری خود کمک کننده است.

فشار خون بالا نگه می دارد پس از دیالیز چگونه به مقابله با آن؟

راه معمول است برای پیدا کردن علل آن و انجام برخی از اقدامات مربوطه را با کمک دکتر خود، یکی دیگر است برای پیدا کردن برخی از درمان های جایگزین دیالیز، می تواند کمک به بهتر بدون دیالیز شما زندگی می کنند. در اینجا من میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به شما، که یک ترکیب کاملی از طب چینی و طب غربی را توصیه کند. با کمک این درمان، فشار خون بالا و سایر علائم می تواند به خوبی با عملکرد کلیه را بهبود کنترل می شود.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، برای تماس با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما هستند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/esrd-treatment/704.html



:: برچسب‌ها: ESRD درمان، دیالیز، فشار خون بعد از دیالیز بالا نگه می دارد ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا تب رخ می دهد پس از دیالیز و چگونه آن را حل کندچرا تب بعد از دیالیز رخ می دهد و چگونه آن را حل کند؟ مشخص شده است که دیالیز یکی از روش های معمول برای تخفیف علایم نارسایی کلیه است، اما در همان زمان، آن را نیز به برخی از عوارض جانبی دیگر را و تب می تواند یکی از آنها را.

چرا تب بعد از دیالیز رخ می دهد؟

دیالیز اشاره به گردش خون مادی اضافی از خون، که به معنی آن می تواند به عنوان یک کلیه مصنوعی کار می کنند. بیشتر، پزشکان ممکن است بیماران توصیه به انجام این درمان به دفع مواد زائد، مایع اضافی، و غیره از خون به درجه خاصی. با این حال، همیشه برخی از عوارض جانبی وجود دارد. مانند، گرفتگی عضلانی، آریتمی، کم خونی، تب و غیره.

با توجه به ایمنی پایین، بیماران دیالیزی می تواند به راحتی توسط برخی عفونت مبتلا شده است، به طوری که تب ممکن است ارتباط نزدیک با عفونت است.

هنگامی که تب بعد از دیالیز رخ می دهد که چگونه به آن را حل کند؟

همانطور که در بالا ذکر شد، تب بالا بعد از دیالیز ممکن است با عفونت همراه است، بنابراین پس از آن رخ داده است، شما بهتر است به دکتر بگویید برای بررسی اینکه آیا شما عفونت کردم. اگر بله، برداشتن برخی از اقدامات مربوطه را با کمک دکتر خود.

در واقع، راه دیگری برای حل این مشکل این است که به برخی از درمان های جایگزین است که طبیعی تر از دیالیز، بنابراین برای کاهش عوارض جانبی ناشی از دیالیز وجود دارد.

بالا هفت درمان می تواند جایگزین خوبی از دیالیز، با یکدیگر همکاری، آن هفت درمان می تواند درمان بیماری کلیه را تشکیل می دهند علل آن با بهبود عملکرد کلیه است. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آنها، شما می توانید پیام را به ما ترک.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد به ما از طریق ایمیل را نمی گوید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/dialysis/4060.html



:: برچسب‌ها: دیالیز، چرا تب بعد از دیالیز رخ می دهد، چگونه به حل تب بعد از دیالیز رخ داده است ,
:: بازدید از این مطلب : 1515
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیالیز یکی از درمان است که زمانی که مردم رو نارسایی کلیه، می تواند کلیه کمک به تخلیه زباله و سموم اضافی در خون است. سپس برای افراد مبتلا به ESRD و سطح کراتینین بالا دیالیز بهترین انتخاب است؟ آیا روش های درمانی جایگزین دیالیز وجود دارد؟

معمولا، پس از مردم را به مرحله پیشرفته بیماری کلیوی می گیرند، آنها برخی از علایم شدید کنید، به طوری که آنها خواهان برای پیدا کردن برخی از روش های برای از بین بردن کسانی که علائم. دیالیز رایج ترین روش قبل از مردم می توانند پیوند، که یکی از موثر ترین راه برای حل مشکل کلیه را است. با کمک آن، سطح کراتینین بالا را می توان کاهش داد، مایع اضافی را می توان تخلیه و تمام علائم دیگر شود کاسته خواهد شد. اما این بیماری قابل درمان نیست، تا مردم را به دیالیز برای بقیه عمر خود را. برخی از آنها ممکن است می تواند یک زندگی با کیفیت به علت عوارض ناشی از این درمان، برای این بخش از مردم آنها تعجب هر راه دیگر برای حل این مشکل وجود دارد را ندارد.

در واقع، برخی از روش های درمانی، بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی وجود دارد، می تواند کمک به مردم برای جلوگیری از دیالیز. معروف ترین میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است، می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را بهبود بخشد. با توجه به اثر درمانی قابل توجه آن و کمی عوارض جانبی، آن است که در حال حاضر به طور گسترده ای برای درمان بیماری کلیه استفاده می شود. اگر می خواهید بیش از حد جزئیات بیشتر در مورد آن می دانید، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا ارسال پیام به ما ترک مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/esrd-treatment/708.html



:: برچسب‌ها: درمان ESRD، ESRD و بالا کراتینین، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم سلول های بنیادی دریافت کمک نفروپاتی IgA بیمار دیالیز خلاص شدن از شر؟ مشخص شده است که دیالیز رایج ترین راه برای از بین بردن کسانی که علائم ناشی از نارسایی کلیه است، اما آن را نیز به برخی از عوارض جانبی را، چه چیزی بیشتر، می تواند نه حل مشکلات کلیوی را تشکیل می دهند علت زمینه ای آن است. بنابراین بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به دنبال برخی از درمان های جایگزین دیگر.

آیا می توانم سلول های بنیادی دریافت کمک نفروپاتی IgA بیمار دیالیز خلاص شدن از شر؟

سلول های بنیادی یک نوع درمان است که با هدف اختلال ایمنی بدن درست است و نفروپاتی IgA یکی از نا بیماری ایمنی است که توسط رسوب کمپلکسهای ایمنی در کلیه ایجاد می شود، بنابراین سلول های بنیادی اثر خوب در درمان این بیماری است. با کمک از این درمان، افرادی که تحت درمان با دیالیز می تواند از شر آن را دریافت با این بیماری به خوبی می رود.

چگونه می توان سلول های بنیادی دریافت کمک نفروپاتی IgA بیمار دیالیز خلاص شدن از شر؟

این درمان یک درمان علمی و سیستمیک شامل 6 مرحله --- تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی بدن، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی است. توسط کسانی که شش مرحله، این درمان می تواند اختلال کلیوی با اصلاح اختلال ایمنی بازگرداند.

همکاری با درمان های دیگر، این درمان می تواند کمک به غلظت IgA نفروپاتی بیمار بهتر زندگی می کنند بدون دیالیز یا پیوند. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com ارسال، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک نمی کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/iga-treatment/707.html



:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA درمان، سلول های بنیادی، از شر دیالیز خلاص شدن از شر ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم بیمار بیماری های کلیه با بالا سطح کراتینین خوردن آنچوی خشک"من یک بیمار بیماری کلیوی هستم و از سطح کراتینین بالا رنج می برند. آیا من می توانم آنچوی خشک بخورند. مواد غذایی که من می توانم داشته و غذاهایی که من باید به جلوگیری از چیست؟ "این یک سوال از دکتر آنلاین ما است (اگر سوالی دارید دیگر، شما می توانید با دکتر اینترنتی به طور مستقیم چت). بعد من به شما پاسخ در مورد می تواند افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه با سطح کراتینین بالا خوردن آنچوی خشک، به امید آن می تواند به شما کمک کند به من بدهید.

در واقع، ماهی سرشار از پروتئین و تغذیه دیگر است، آن است که به نفع مردم است. اما به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیوی، او ممکن است نیاز به اجتناب از خوردن غذاهای با پروتئین بالا، که است که می گویند آنها برای جلوگیری از به ماهی بخورند. خوشبختانه، آنها نیاز به اجتناب از ماهی کاملا، که به دلیل ماهی آب شیرین غنی از پروتئین با کیفیت بالا است، که می تواند پروتئین به اندازه کافی برای بیمار بدون کلیه صدمه دیده عرضه و یا آوردن بار به کلیه. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، آنها می توانند برخی از ماهی های آب شیرین را انتخاب کنید. اما آنچوی خشک بالا در نمک و پتاسیم است، هر دو از آنها خوب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نیست. بنابراین برای افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیوی با سطح کراتینین بالا، آنها باید آنچوی خشک بخورند.

بنابراین، به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید توجه ویژه ای به غذایی که می خورید پرداخت، اجازه ندهید که مواد غذایی را بار غیر ضروری به کلیه شما. اگر شما نمی دانید که چه باید به غذا خوردن، شما می توانید کارشناسان ما از طریق ایمیل مشورت و یا پیام های زیر را ترک کنند، ما اطلاعات رژیم غذایی با توجه به شرایط بیماری خود را فراهم کند.

رژیم غذایی می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی به تسکین علائم این بیماری است، اما می توانید آن را درمان نیست. بنابراین اگر شما می خواهید برای زندگی بهتر، شما می خواهم بهتر درمان مناسب را پیدا کنید. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری خود نیاز دارید، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-diet/1519.html



:: برچسب‌ها: رژیم غذایی CKD، بیماری های کلیه، سطح کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

امید به زندگی از مرحله 4 نارسایی کلیه با دیالیزامید به زندگی برای افراد مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه تحت دیالیز چیست؟ با توجه به پژوهش، متوسط نرخ برای که شروع دیالیز 3-5 سال است، اما ممکن است دیگر، طولانی ترین یکی است تا 30 سال است.

در واقع، بسیاری از عوامل هستند می تواند امید به زندگی تاثیر می گذارد، مانند سن، جنس، وضعیت جسمانی و غیره وجود دارد. محققان دریافته اند که افرادی که بیش از 65 سال اوله هستند ممکن است امید به زندگی کوتاه تر از آنهایی که جوان تر داشته باشد. به جز آن دسته از عوامل غیر قابل تغییر، آن را نیز توسط مواد غذایی که می خورید و خلق و خوی خود را تحت تاثیر قرار. بنابراین شما بهتر است یک برنامه رژیم غذایی را با توجه به شرایط خود را با کمک متخصص تغذیه خود را، و یا دکتر آنلاین ما. همانطور که برای خلق و خوی، هیچ کس که آن تصمیم بگیرند به جز خود، این کار را انجام حفظ نگرش مثبت. شما همیشه باید فکر می کنم برخی از چیزهایی که فوق العاده است که می تواند کمک به بهتر زندگی می کنید. به یاد داشته باشید که هیچ کس نمی تواند پاسخ دقیق را، از چیزهایی که شما نیاز به انجام است به مبارزه با این بیماری و فکر می کنید می توانید آن را غلبه، که می تواند کمک به طولانی شدن طول عمر خود را.

همانطور که در بالا ذکر شد، هیچ کس می تواند به شما پاسخ دقیق برای چه مدت می توانید با دیالیز زندگی می کنند، که همچنین به معنای برای افراد مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه ممکن است شما یک شانس برای مانند یک فرد عادی زندگی می کنند می دهد. پس فقط نگرش مثبت را حفظ و مبارزه با آن، شما برجسته در زندگی خود را پیدا کنید.

اگر شما می خواهید بدانید اطلاعات بیشتر در مورد دیالیز یا نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیغام به ما، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/dialysis/4063.html



:: برچسب‌ها: دیالیز، مرحله 4 نارسایی کلیه، امید به زندگی با دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را کلیه بیماران بیماری زندگی طولانی تربرادر من یک بیمار بیماری کلیوی مرحله 4 است و دکتر توصیه دیالیز به او، اما او خودداری کرد. من کنجکاو در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، آیا تو فکر می کنم آن می تواند او را زندگی طولانی تر و بهتر را؟

برای این سوال، پاسخ مثبت است، این نوع درمان انجام می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی بهتر و طولانی تر با بهبود عملکرد کلیه زندگی می کنند.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی است، با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلول و بافت فضا و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بهبود عملکرد کلیه؟

با بهبود میکرو گردش خون کلیه و جلوگیری از روند فیبروز کلیوی، این درمان می تواند خسارت کلیوی تعمیر کمک و جلوگیری از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.

از بالا ما می دانیم که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی بهتر و طولانی تر با بهبود عملکرد کلیه زندگی می کنند. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس به طور مستقیم یا ترک پیام به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/herbal-medicine/1518.html



:: برچسب‌ها: پزشکی گیاهی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، آیا می توانم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را بیمار بیماری های کلیه زندگی طولانی تر ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار به دیالیز می شود سور سردرد است هر چیزی که او می تواند انجام دهد این جلوگیری از وجود داردشوهر من می شود قطع سردرد در دیالیز و سپس استفراغ است هر چیزی که او می توانید انجام دهید برای کمک به جلوگیری از این وجود دارد؟ اگر می خواهید بدانید که راه آن را حل کند، شما باید بدانید که از دلایل برای اولین بار. بنابراین در بخش های زیر، من شما را به دلایل قبل را به راه آن را حل کند.

چرا بیمار به دیالیز خواهد شدید سردرد؟

سندرم عدم تعادل دیالیز

این مورد اغلب در بیمارانی که دیالیز را در اولین بار خود را، و یا بیمارانی که می تواند دیالیز به طور منظم را قبول نمی کند رخ می دهد. قبل از مصرف دیالیز، سموم در خون همگن هستند.سموم خارج سلول است بسیار ساده تر از داخل به دفع شود، و این باعث می شود که استحکام عدم تعادل بین سلول ها و خون است.سلول خارج مایع را به سلول های تحت تابعی از فشار اسمزی، که باعث می شود که ادم از سلول وارد کنید، سپس بیماران سردرد.

فشار خون بالا

فشار خون بیمار به دیالیز پایدار نیست، و فشار خون بیشتر بیماران در روند دیالیز افزایش خواهد یافت، در نتیجه منجر به سردرد به راحتی.

عدم تعادل الکترولیت ها

عدم تعادل الکترولیت ها یک علامت شایع در دیالیز است. عدم تعادل فسفر و کلسیم، و سم آلومینیوم از علل شایع سردرد می باشد.

چگونه برای از بین بردن سردرد شدید در طول دیالیز رخ داده است؟

اگر می خواهید به آن تسکین موثر، شما باید اقدامات مربوطه با توجه به علل ایجاد کند.

برای سهولت سردرد ناشی از این نوع سندرم، هدایت دیالیز عقلانی یک روش موثر است.

فشار خون می تواند به عقب نرمال به بعد از داشتن یک استراحت خوب، و یا برخی از داروهای کاهنده فشار خون اگر بیمار دارای فشار خون بالا.

شما باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب برای تامین تغذیه به اندازه کافی به بدن است که برای حفظ تعادل الکترولیت ها مفید را.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل می باشد. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com

http://www.kidney-treatment.org/dialysis/1517.html



:: برچسب‌ها: دیالیز، سردرد سور در دیالیز، آیا راه هایی برای از بین بردن سردرد در دیالیز وجود دارد ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مدت می تواند پیوند کلیه آخرینچه مدت می تواند پیوند کلیه است؟ این سوال این است که با بسیاری از بیمار بیماری کلیوی که در حال رفتن به پیوند کلیه در ارتباط است. در واقع، زمان های مختلف از فردی به فرد است، چرا که ممکن است عامل خواهد زندگی پیوند کلیه تاثیر بگذارد.

چه مدت می تواند پیوند کلیه است؟

این در عوامل ممکن است، مانند سن بیمار، وضعیت بیماری خاص بستگی دارد، که آیا عملیات موفقیت آمیز است، درجه همسان از اهدا کلیه، رد، و در در.

به طور متوسط، ترین پیوند کلیه در جایی بین 10 و 12 سال گذشته. تعداد گروه را به نشان طول عمر پیوند کلیه برای مرجع شما وجود دارد. بر اساس این گزارش از کنفرانس پیوند عضو در سال 2008، بیش از 90٪ است که از آن خواهد شد در سال کار بعد از عمل. 90٪ شانس که آن را پنج سال پس از پیوند گذشته؛ 60٪ تا 80٪ شانس که آن ده سال پس از عمل جراحی به کار خواهد کرد. در واقع، در مقایسه با میزان بقای پیوند کلیه است، بیماران می توانند زندگی طولانی تر زندگی می کنند. اما برای همه بیمارانی که تحت عمل، آنها را در معرض خطر خاص زندگی است که می تواند طول عمر خود را تحت تاثیر قرار.

طب چینی می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی دیگر زندگی می کنند بدون دیالیز یا پیوند

همراه با توسعه فن آوری های پزشکی، پیوند کلیه یا دیالیز است که دیگر تنها درمان نارسایی کلیه. بر اساس طب سنتی چینی (TCM)، ما استفاده از طب میکرو چینی Osmotherpy برای تعمیر آسیب کلیه و حفظ عملکرد کلیوی از طریق تنظیم سیستم ایمنی بدن و تخلیه اضافی ضایعات و سموم در بدن است. علاوه بر این، ما همچنین برخی دستیار درمان مانند ترکیب مای-کانگ، دارو حمام، پا حمام برای تقویت اثر درمانی استفاده کنید.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد پیوند کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام هیچ تردید به دکتر آنلاین ما تماس به طور مستقیم یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/esrd-prognosis/1516.html



:: برچسب‌ها: ESRD پیش آگهی، پیوند کلیه، چه مدت می تواند پیوند کلیه آخرین ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیه با GFR 46 چگونه می تواند به صدمه بیشتر من را متوقف و بهبود وضعیت کنونی"کراتینین خون من 2.6 است، GFR 46.67 است. چگونه می توان از صدمات بیشتر جلوگیری از من و بهبود وضعیت فعلی، pls به من توصیه. "در واقع، این دو پرسش با بسیاری از مردم که در وضعیت مشابه هستند همراه است.زیر من به شما برخی از اطلاعات در مورد چگونگی جلوگیری از آسیب کلیه و بهبود سطح GFR، به امید آن می تواند کمک به بهتر زندگی می کنند به شما بدهد.

چگونه برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها؟

آن شناخته شده است که رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری کلیه ایفا می کند، بنابراین اگر شما می خواهید برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها شما باید یک رژیم غذایی کلیه دوستانه برای اولین بار را. سپس برخی از درمان مناسب، مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی که می تواند کمک به حل مشکل کلیه بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را.

چگونه به منظور بهبود سطح GFR کمتر؟

شما می دانید که سطح GFR کمتر به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین تا زمانی که شما می توانید به اختلال کلیه اصلاح شما می توانید فرصتی برای بهبود سطح GFR کمتر داشته باشد.

همانطور که در بالا پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ذکر می تواند مشکل کلیه بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را حل کند، پس از آن یکی از راه های خوب برای بهبود سطح GFR کمتر است. همکاری با طب غربی، این درمان می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه معکوس بیماری کلیوی از علل آن است.

بیمار با کراتینین 2.6 آنها شانس بزرگ برای بهبود سطح GFR کمتر داشته باشد، چرا که آنها در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه و کلیه های آسیب دیده اند نه چندان جدی، پس با درمان به موقع، می توان آن را معکوس.

اگر شما هر گونه کمک در بهبود سطح GFR کمتر و یا درمان بیماری کلیه نیاز دارید، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/ckd-treatment/4062.html



:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، GFR 46، بیماری های کلیوی، چگونه می تواند من را متوقف آسیب بیشتر به کلیه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

س: سلام، برادر من تا به نفروپاتی دیابتی برای پیوند کلیه توصیه می شود، اما او نمی خواهم به آن را. در حال حاضر او 58 ساله است و سطح کراتینین 6.83 است هر انتخاب دیگری است که می تواند کمک به او پیوند جلوگیری از وجود دارد؟

: در واقع، برای مورد برادر خود را، او می تواند یک شانس برای جلوگیری از پیوند یا دیالیز با درمان به موقع و به درستی دریافت کنید. با توجه به سطح کراتینین، او در حال حاضر در مرحله 4 بیماری کلیوی، اگر هیچ نشانه زیاد یا عوارض وجود دارد، او هیچ نیاز به دیالیز یا پیوند. اگر او از علائم جدی رنج می برند، او باید تحت دیالیز قرار داده در حال حاضر برای از بین بردن کسانی که علائم قبل از پیدا کردن جایگزین خوب است.

من هیچ توصیه پیوند تا زمانی که امید به کنترل بیماری نیز وجود دارد، چرا که کلیه پیوندی نیز ممکن است می رود شکست، حتی آن را به خوبی می تواند کار می کند، بیمارانی که را از عمل نیز نیاز به قرص ضد رد برای بقیه عمر خود را.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از درمان های جایگزینی موثر ترین، می تواند کمک به بیمار نفروپاتی دیابتی بهتر بدون دیالیز و یا گرفتن عملیات زندگی می کنند. این یک نوع درمان خارجی بر اساس سنتی گیاه طب چینی، که با هدف حل مشکلات کلیوی بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها است. بنابراین بیمار نفروپاتی دیابتی، تا زمانی که آنها می توانند سطح قند خون به خوبی کنترل، آنها می توانند شانس زندگی مانند یک فرد عادی با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد پیوند کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/faqs/4061.html



:: برچسب‌ها: پرسش های متداول، نفروپاتی دیابتی، پیوند کلیه، نفروپاتی دیابتی نمی خواهید را پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پا گرفتگی عضلات پس از دیالیز چه علل و چگونه آن را درمانپا گرفتگی بعد از دیالیز علل چیست و چگونه آن را درمان؟ مشخص شده است که دیالیز می تواند نشانه های نارسایی کلیه از بین بردن اما آن را نیز به برخی از عوارض در همان زمان را، و گرفتگی عضلات غذایی یکی از آنها است. سپس می دانید چرا گرفتگی عضلات پا رخ داده و چگونه به حل این مشکل؟ در زیر شما پاسخ پیدا کنید.

علل گرفتگی پا بعد از دیالیز چیست؟

اگرچه علت گرفتگی عضلات پا و دیگر گرفتگی عضلانی ناشناخته است، سه شرط که به نظر می رسد برای افزایش گرفتگی عبارتند از: افت فشار خون. بیمار بودن زیر وزن خشک. استفاده از راه حل دیالیز سدیم کم است.

گرفتگی عضلانی معمولا بیشتر با فشار خون پایین همراه است. همچنین می تواند رخ دهد هنگامی که شما زیر وزن خشک خود هستند.گرفتگی عضلانی شدید را تجربه نزدیک به پایان درمان دیالیز و تداوم برای یک مدت بعد از دیالیز اغلب به علت کم شدن آب بدن.

چگونه برای درمان گرفتگی پا بعد از دیالیز رخ داده است؟

هنگامی که شما گرفتگی و فشار خون پایین، پرسنل دیالیز ممکن است نرمال سالین، که می تواند مایع در بدن و عضلات خود را گرفتگی را افزایش می دهد ممکن است، رها می دهد. علاوه بر این، هیپرتونیک سالین یا قند ممکن است داده می شود. حرارت و ماساژ برای عضله گرفتگی می تواند درد را تسکین دهد. برای گرفتگی مزمن پا، آنها ممکن است کینین، کارنیتین و یا داروی دیگری تجویز کند. برای جلوگیری از گرفتگی، لازم است هر روز به چوب به محدودیت های مایع و سدیم خود را. حفظ تعادل بین وزن خشک خود را و منافع مایع لازم است.

آیا پاسخ شما می خواهید به شما کردم؟ اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد دیالیز داشته و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/esrd-treatment/700.html



:: برچسب‌ها: ESRD درمان، دیالیز، پا گرفتگی عضلات پس از دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 1808
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید بر روی کلیه خون در ادرار کیستآیا می توانم کیست در کلیه می شود خون در ادرار؟ در واقع، خون در ادرار (همچنین به عنوان شناخته شده هماچوری) اغلب در کسانی که کیست های کلیه بیماران به نظر می رسد، پس چرا بیمار آن رنج می برند و درمان آن دو موضوع داغ در میان آن دسته از بیماران کیست کلیه است.

چرا کیست در کلیه می تواند خون در ادرار شود؟

1. کیست به عنوان آنها رشد می کنند بزرگتر بزرگتر و بزرگتر شود. عواقب چه هستند؟ بافت کلیه خواهد شد ظلم و ستم دراز مدت سرکوب و در نتیجه عملکرد کلیه است بر این اساس را تحت تاثیر قرار.

2. یکی را فشار خون را افزایش می دهد تا زمانی که هماچوری به نظر می رسد.

3. decortications کیست یا پاراسنتز گرفته شده است پس از آن که کیست های بزرگ تر از 5 سانتی متر می باشد. درمان های غربی برای کیست های کلیه کار می کنند اما اغلب عود. هنگامی که کیست بزرگتر می شوند، عملکرد کلیه به تدریج کاهش می یابد.

چرا مردم باید با توجه به بالا خون در ادرار پرداخت؟

اگر خون در ادرار برای مدت طولانی طول می کشد و یا به صورت قرمز مایل به زرد، گاهی اوقات coagula دفع شده است، برای این نوع از بیماران مبتلا به کیست کلیه، کم خونی جدی ممکن است توسعه. در چنین شرایطی، تعداد بیماران سلول های خون به شدت افت در خون، خود و یا مکانیسم لخته شدن او ممکن است درگیر بیش از حد. انتقال خون ممکن است مورد استفاده قرار گیرد هنگامی که بیماران مبتلا به کیست کلیه از کم خونی جدی رنج می برند بنابراین برای جلوگیری از کما و یا حتی مرگ شود.

چگونه برای درمان خون در ادرار ناشی از کیست کلیه؟

داروهای چینی و غربی دو درمان اصلی برای کیست کلیه هستند. قبل از استفاده از درمان، علت خون در ادرار باید در وهله اول شناسایی شده است.

بیماران باید از مصرف بقیه خوب در رختخواب یک بار آنها را از هماچوری رنج می برند. تمرینات فشرده باید اجتناب شود از آن ممکن است شرایط را تشدید کنند.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان کیست کلیه، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس به طور مستقیم یا ترک پیام به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/kidney-cyst-symptoms/703.html



:: برچسب‌ها: علائم کیست کلیه، خون در ادرار، می تواند در کلیه وجود خون در ادرار کیست ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر سطح کراتینین من 2.5 است و عملکرد کلیه است 18٪ چه مرحله من دراگر سطح کراتینین من 2.5 است و عملکرد کلیه است 18٪ چه مرحله من در؟ به طور کلی، برای بیمار بیماری های کلیوی با سطح کراتینین 2.5 آنها در مرحله 3 بیماری کلیه هستند، و برای افراد مبتلا به عملکرد کلیه 18٪ آنها در مرحله 4 هستند، نزدیک به بیماری مرحله 5 کلیه است. سپس برای افراد مبتلا به کراتینین 2.5 اما کلیه عملکرد 18٪ چه مرحله آنها در هستند؟

بیماران در اگر سطح کراتینین آنها 2.5 است چه مرحله است اما عملکرد کلیه 18٪ است؟

در واقع، هر دو سطح کراتینین و عملکرد کلیه ها دو شاخص بیماری کلیه، اما عملکرد کلیه دقیق تر است. چرا که سطح کراتینین می تواند توسط عوامل بسیاری تحت تاثیر قرار، علاوه بر این، آن را نمی خواهد می رود تا تنها پس از عملکرد کلیه به نیمی از سطح کاهش یافته است. بنابراین در این مورد، می توان گفت که این بیماری در حال حاضر در مرحله 4 است، نزدیک به بیماری مرحله 5 کلیه است.

چرا عملکرد کلیه دقیق تر از سطح کراتینین است؟

چرا که عملکرد کلیه را منعکس شرایط کلیه 'به طور مستقیم، به طور کلی، که چگونه بسیاری از توابع کلیه چپ به معنای چگونه بسیاری از کلیه به طور معمول می تواند کار کند. اما سطح کراتینین می تواند شرایط کلیه را منعکس نمی مستقیم، همانطور که در بالا ذکر شد، آن را نمی خواهد تنها پس از نیمی از کلیه های آسیب دیده کاهش است. بنابراین با سطح کراتینین در مقایسه، عملکرد کلیه در انعکاس وضعیت کلیوی 'حساس تر است.

بنابراین بدون توجه به شما یک سطح کراتینین کمتر و یا سطح کراتینین بالا کردم، شما باید تشخیص بیشتر با کمک دکتر خود به موقع را، در غیر این صورت شما ممکن است بهترین زمان درمان از دست.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-basic/702.html



:: برچسب‌ها: اصول CKD، سطح کراتینین 2 , 5، عملکرد کلیه 18٪ ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می GFR پایین تر در بیماری مزمن کلیه بهبودمی تواند پایین تر GFR در بیماری مزمن کلیه بهبود؟ سطح GFR کمتر به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین اگر ما می خواهیم برای بهبود سطح GFR کمتر ما باید اختلال کلیوی اصلاح.

چگونه برای اصلاح اختلال کلیوی؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری پزشکی گیاه چینی سنتی، می تواند بیماری کلیوی از علل آن را حل کند.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی است، با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلول و بافت فضا و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy را می توان در هر فصل و هر شرایط آب و هوایی استفاده می شود، بنابراین شما نیاز به در نظر گرفتن عوامل زیست محیطی نیست. چه چیزی بیشتر، آن را آسان به جذب شود. تحقیقات نشان می دهد که 65٪ مواد تشکیل دهنده در آن می تواند به ضایعه کلیه مستقیم دریافت کنید. پس از آن می تواند این بیماری به سرعت و کارآمد را درمان کند. علاوه بر این، آن است که یک نوع درمان خارجی است، پس از آن می تواند این بیماری بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.

با کمک این درمان، سطح GFR کمتر را می توان با عملکرد کلیه را بهبود بهبود یافته است. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود GFR، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/701.html



:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، بیماری مزمن کلیه، GFR کمتر در بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی IgA با نقرسی آرتروز توسط پاراستامول برطرف نشد ترامادول امن استمن یک بیمار نفروپاتی IgA و دچار آرتریت نقرسی، توسط پاراستامول رها نیستم، ترامادول امن است؟ در واقع، ترامادول به مورفین و هروئین مرتبط است، بنابراین برخی از کشور آن را به عنوان داروی مسکن به رسمیت می شناسد و اجازه می دهد تا فروش خود را تنها با نسخه پزشک. اگر شما می توانید درد را تحمل کنم هر بیشتر، شما بهتر است به دکتر خود مراجعه کنید و از آنها برخی از مشاوره بخواهید. اما مهم نیست چقدر، این بیماری را نمی توان تنها با قطعه از داروهای درمان، بنابراین شما بهتر است برخی از درمان منظم را.

چرا مردم مبتلا به نفروپاتی IgA خواهد آرتریت نقرسی را دریافت کنم؟

شما می دانید که آرتریت نقرسی علائم نقرس است، آن است که توسط متابولیسم غیر طبیعی پورین و عدم تعادل دفع اسید اوریک ایجاد می شود.

تحت شرایط عادی، کلیه ها خواهد شد پورین اضافی و اسید اوریک از بدن تخلیه. پس از کلیه های آسیب دیده آنها نمی توانند موثر کار می کرد، به طوری که زباله های اضافی مانند پورین و اسید اوریک در بدن انباشته خواهد شد، در نتیجه القاء بسیاری از علائم دیگر، از جمله آرتریت نقرسی.

چگونه برای درمان آرتریت نقرسی در نفروپاتی IgA؟

همانطور که ما در آغاز اشاره شد، تنها در داروهای بستگی دارد می تواند این مشکل را حل نمی کند کاملا، تا مردم مجبور به درخواست کمک از درمان است.

سلول های بنیادی به عنوان یکی از درمان های منحصر به فرد اثر قابل توجه در درمان بیماری ایمنی. بیماری های کلیوی مانند سندرم نفروتیک، نفروپاتی IgA در، نفریت لوپوس، و نفریت پورپورا توسط رسوب کمپلکسهای ایمنی در کلیه ایجاد می شود، همه آنها متعلق به بیماری ایمنی. بنابراین برای افراد مبتلا به این نوع از بیماری، آنها می توانند سلول های بنیادی به عنوان درمان که می تواند آن بیماری های 6 مرحله --- تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی بدن، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی درمان را انتخاب کنید.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/iga-nephropathy-symptoms/1515.html



:: برچسب‌ها: علائم نفروپاتی IgA، نفروپاتی IgA با نقرسی آرتروز، نفروپاتی IgA ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هر درمان طبیعی برای کیست های کلیه وجود داردآیا درمان طبیعی برای کیست های کلیه وجود دارد؟ روش پزشکی رایج برای کیست های کلیه است به انجام یک روش جراحی به نام لاپاراسکوپی، که از طریق سی تی اسکن تخلیه کیست مایع. با این حال ظاهر کیست اغلب بیش از چند سال رخ می دهد، تا مردم به دنبال برخی از راه های طبیعی برای کوچک شدن کیست و مهار آنها را از عود دوباره.

چرا بیمار با کیست های کلیه مشتاق به درمان آن است؟

کیست کلیه مایع خوش خیم کیسه کوچک پر که unharmful به بدن هستند. با این حال، گروهی از بیماران ممکن است دچار اختلال عملکرد کلیه را تجربه و رنج می برند برخی از علائم رایج این بیماری کیست های کلیه مانند خون در ادرار، فشار خون بالا وجود دارد، افزایش اندازه شکم، درد پهلو یا پشت و کلیه مکرر و یا عفونت های دستگاه ادراری. بنابراین افراد مبتلا به کیست کلیه مشتاق به درمان آن می باشد.

درمان طبیعی برای کیست کلیه چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می توان برای کاهش فعالیت سلول های پوشش، که می تواند نسل از مایع کیست را کاهش می دهد، افزایش نفوذپذیری دیواره کیست و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی دیواره کیست، در نتیجه مایع کیست خواهد شد باز جذب و در نهایت فیلتر شود. در این روش، کیست در کلیه را می توان کاهش یافته و مهار بدون آسیب بیشتر به کلیه ها و یا دیگر اندام را.

به جز درمان، بیمار با کیست های کلیه نیز باید یک رژیم غذایی مناسب با توجه به شرایط خود را.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد درمان کیست کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در پیدا کردن راه حل های طبیعی برای این بیماری، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/herbal-medicine/1514.html



:: برچسب‌ها: پزشکی گیاهی، کیست های کلیه، آیا هر درمان طبیعی برای کیست های کلیه وجود دارد ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان است برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیهچه درمان است برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟ همانطور که همه ما می دانیم که رژیم غذایی و عادت زندگی سالم می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی بهتر زندگی می کنند اما تنها در یک عادت سالم بستگی دارد و خوردن برخی از داروهای تجویز شده می تواند توسعه وضعیت بیمار نمی کند زمانی که بیماری او بوده است مرحله 3 بیماری مزمن کلیه . در آن زمان، بیمار باید برخی از درمان های موثر به موقع برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود را.

درمان موثر برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه چیست؟

Hormonotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی رایج ترین برای درمان بیماری کلیه می تواند علائم بیماری کلیوی تا حد زیادی در مراحل اولیه بیماری کلیه از بین بردن، علاوه بر این، می تواند پیشرفت بیماری کلیوی به تاخیر بیاندازد.

دیالیز ممکن است توصیه می شود هنگامی که مرحله 3 کلیه بیمار بیماری با علائم جدی، و با کمک از این درمان، بیمار می تواند زندگی طولانی تر و بهتر داشته باشد.

اما هر دو از روش های درمانی فوق می تواند مشکل کلیه از ریشه آن را حل نمی کند. از آنجا که هر دو آنها را به اهداف برای از بین بردن علائم بیماری کلیوی اما کلیه های آسیب دیده تعمیر نیست.

در مقایسه با این دو درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دارای مزایای بیشتری در درمان بیماری های کلیوی. به عنوان یک نوع از ترکیبی از طب غربی و طب چینی، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده به سرعت و به طور موثر. با کمک این درمان، افرادی که در مرحله 3 بیماری کلیه هستند می تواند یک شانس برای مانند یک فرد عادی زندگی کنند. حتی افرادی که سقوط به مرحله پیشرفته بیماری کلیوی، آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت داشته باشد.

بنابراین پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان موثر ترین مرحله 3 بیماری کلیه است. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-treatment/1513.html



:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 5 مزمن بیمار بیماری های کلیه با درد مفاصل باید مراقبت از نقرس می شودمشخص شده است که مرحله 5 بیماری مزمن کلیه خواهد شد بسیاری از عوارض و علائم همراه، و نقرس یکی از عوارض شایع از آنها است. برای مرحله 5 بیماری مزمن کلیه با درد مفاصل آنها باید مراقبت از نقرس باشد.

چرا مرحله 5 کلیه بیمار بیماری با درد مفاصل باید مراقبت از نقرس می شود؟

نقرس یک بیماری ناشی از سطوح بیش از حد اسید اوریک است که معمولا از بدن توسط کلیه ها حذف شده است. در مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، تقریبا تمام عملکرد کلیه از دست داده است، بنابراین بیشتر و اسید اوریک بیشتر در بدن بسازند. با اسید اوریک بیش از حد، برخی از علائم به احتمال زیاد رخ می دهد: درد شدید، تورم، قرمزی و گرمی مفاصل.مشترک کوچک در قاعده انگشت شست پا است که معمولا در سایت شایع ترین حمله

با توجه به مطالعه، 8.6٪ از بیمارانی که مبتلا به نارسایی کلیوی تشخیص داده اند نقرس در گذشته، در حالی که 13 درصد از افرادی که نقرس نیز نارسایی کلیه را تجربه کنند. از این داده ها، ما می توانیم نارسایی کلیه می کند افزایش خطر ابتلا به نقرس می دانید، و برعکس این حالت هم راست.

چگونه به جلوگیری و یا درمان نقرس در بیماری های کلیوی؟

از آنجا که نقرس در بیماری های کلیوی با سطح اسید اوریک بالا ایجاد می شود، کاهش سطح اسید اوریک باید کلید از کل درمان. پس از سطح اسید اوریک کنترل، ما باید برخی از روش های درمانی را برای تعمیر کلیه های آسیب دیده، تنها پس از عملکرد کلیه بهبود یافته است، عوارض و نشانه های ناشی از اختلال کلیوی را می توان به طور دائم درمان می شود.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از ترکیب کاملی از طب سنتی گیاه چینی و طب غربی، آن را تا اثر قابل توجه در تعمیر کلیه های آسیب دیده. با کمک این درمان، شما می توانید یک فرصت برای زندگی بهتر بدون دیالیز یا پیوند کلیه داشته باشد.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری مرحله 5 کلیه نیاز، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/renal-failure-complications/4059.html



:: برچسب‌ها: عوارض نارسایی کلیه، نقرس در مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، بیماری مرحله 5 کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان موثر برای مرحله نهایی بیماری کلیه چیست ناشی از دیابتدرمان موثر برای مرحله نهایی بیماری کلیه ناشی از دیابت چیست؟ برای درمان این بیماری باید بر اساس کنترل سطح قند خون، پس ما باید در تعمیر بافت کلیه آسیب دیده تمرکز، بنابراین برای درمان این بیماری کاملا.

درمان که اثر خوب در کنترل سطح قند خون بالا بهتر است

همانطور که همه ما می دانیم که برای درمان دیابت، یکی از نکته کلیدی این است برای کنترل سطح قند خون به خوبی، به طوری که برای درمان ESRD ناشی از دیابت، ما نیز باید توجه بالا به کنترل قند خون پرداخت. است که می گویند اگر ما می توانیم برخی از روش های درمانی است که دارای اثر بزرگ در کنترل قند خون خواهد شد که موثر تر از آن درمان فقط در تسکین علائم بیماری کلیوی هدف پیدا کنید.

درمان موثر برای مرحله نهایی بیماری کلیه ناشی از دیابت چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی، آن را تا اثر خوب در درمان بیماری کلیه، از جمله بیماری های کلیوی ناشی از دیابت. با کمک این درمان، سطح قند خون بالا می تواند کاهش و عملکرد کلیه را می توان تا حدی با توجه به شرایط بیماری و بار آنها را به این درمان بهبود یافته است. همکاری با سایر درمان ها، می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی لذت بردن از یک زندگی با کیفیت.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی ناشی از دیابت، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم و یا ترک پیام به ما مشورت، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/diabetic-nephropathy-treatment/4058.html



:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی دیابتی، مرحله پایان بیماری کلیه، دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هیچ راه دیگری را به مرحله 3 کلیه بیمار بیماری تسکین از این وجود داردآیا هیچ راه دیگری به بیمار بیماری مرحله 3 کلیه رها از آن وجود دارد؟ شما می دانید که مرحله 3 مرحله حیاتی است، بیشتر از بیماری کلیه خواهد شد علائم بیشتر در این بیماری رنج می برند. علاوه بر این، بسیاری از مردم از بیماری خود آگاه در این مرحله و شروع به توجه ویژه ای به آن.

آیا هیچ راه دیگری به بیمار بیماری مرحله 3 کلیه رها از آن وجود دارد؟

برای افرادی که در این مرحله هستند و دچار علائم جدی، پزشکان دیالیز به آنها توصیه خواهد شد، اما شما می دانید چه دیالیز است تنها راه برای درمان مرحله 3 بیماری کلیه نیست. در کنار، آن است که بهترین راه برای درمان مرحله 3 بیماری کلیه نیست، زیرا می تواند مشکل کلیه از علل آن را حل نمی کند، چیزهایی که آن را می توانید انجام دهید این است برای از بین بردن علائم کلیه و کمک به مردم بهتر زندگی می کنند.

در مقایسه با دیالیز، پزشکی گیاه چینی دارای مزایای بیشتری در درمان بیماری های کلیوی. این نه تنها می تواند کمک به تسکین علائم بیماری کلیه، اما همچنین می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از کلیه ها باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است. در میان آنها، طب میکرو چینی Osmotherpay یکی از معروف ترین است. با کمک این درمان، افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه می تواند یک شانس برای مانند یک فرد عادی زندگی کنند. برای افراد مبتلا به مراحل پیشرفته بیماری کلیوی، آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز داشته باشد.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان مرحله 3 بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس به طور مستقیم یا پیام زیر ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک نمی کند.

http://www.kidney-support.org/ckd-treatment/4057.html



:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، مرحله 3 بیماری کلیه، آیا هیچ راه دیگری را به مرحله 3 کلیه بیمار بیماری تسکین از این وجود دارد ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماران کلیوی کوچک باید چه کار برای زندگی بهتربیماران کاهش کلیه باید چه کار به زندگی بهتر است؟ مشخص شده است که رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی در نظر دارد، بنابراین اول، بیمار با کوچک شدن کلیه باید یک رژیم غذایی مناسب را. سپس با توجه به شرایط خود را به برخی از تنظیم.

چگونه می توانم برای بیماران کلیوی کاهش را برنامه رژیم غذایی خود را؟

- پروتئین

بیماران مورد نیاز را در مقدار محدود از پروتئین با کیفیت بالا.

- چربی

بیماران باید چربی حیوانی جلوگیری از اما در برخی از اسید چرب غیر اشباع، مانند روغن ماهی و روغن بذرک خوبی برای سلامت خود هستند.

- کالری

بیماران مورد نیاز را به کالری بالا برای حفظ وزن طبیعی، که پایه و اساس برای مبارزه با بیماری است.

- مواد معدنی و ویتامین ها

با توجه به اختلال عملکرد کلیه، بیماران ممکن است برخی از مواد معدنی و ویتامین ها فاقد. به عنوان مثال، فقدان آهن ممکن است کم خونی و کمبود ویتامین D را تشدید ممکن است مانع جذب کلسیم شوند.

علاوه بر اطلاعات فوق، بیماران همچنین نیاز به ایجاد برخی از تغییرات در شیوه زندگی خود را.

ترک سیگار و آشامیدنی

زندگی یک زندگی به طور منظم

ورزش ملایم به طور منظم

اجتناب از آنفولانزا و عفونت

مراجعه مرتب به

از بالا ما می دانیم که به عنوان یک بیمار با انقباض کلیه، آنها باید توجه بالا به رژیم غذایی خود و عادت زندگی پرداخت. اگر شما یک بیمار بیماری کلیوی هستند، شما بهتر است اقدامات را در حال حاضر، زودتر شما می توانید تنظیم خوب، بهتر است شما می توانید با این بیماری زندگی می کنند.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان کوچک شدن کلیه، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل می باشد. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-healthy-living/699.html



:: برچسب‌ها: CKD زندگی سالم، کاهش کلیه، بیماران کلیوی کوچک باید چه کار برای زندگی بهتر ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1393 | نظرات ()