نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید مرحله 3 بیماری کلیه معکوس

می توانید مرحله 3 بیماری کلیه با مرحله 3 بیماری کلیه آنها در یک دوره بسیار مهم هستند ReversedIn شود واقع، برای بیماران. در حال حاضر، وضعیت کلیه خود را می توانید به دو جهت مخالف پیشرفت - که معکوس یا می رود به نارسایی کلیوی است.

می توانید مرحله 3 بیماری کلیه معکوس شود؟

با درمان موثر، آن گلومرول سالم می توان در برابر آسیب بیشتر محافظت می شود. در این پایگاه، اگر آن گلومرول دچار اختلال را می توان ترمیم، عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته زیادی.

با این حال، اگر بیشتر و بیشتر گلومرول نکروتیک تبدیل، عملکرد کلیه را حفظ خواهد کرد بدتر شدن و شرایط کلی بدتر خواهد شد. به زودی، بیمار باید برای شروع دیالیز. هنگامی که آنها شروع دیالیز، آنها را مجبور به اتکا به آن را به زنده نگه دارید. و یا رفتن برای پیوند کلیه.

چگونه به معکوس مرحله 3 بیماری کلیه؟

در مرحله اول، آن است که به کاهش آن کمپلکسهای ایمنی از کلیه ها و روشن آنها را از بدن.

در مرحله دوم، آن است که به پاک کردن خون خود را به از بین بردن آن مواد سمی مانند کراتینین، اوره و غیره و آن کمپلکسهای ایمنی در خون شما.

ثالثا، آن است که به سرکوب التهاب در کلیه خود را برای روشن علت مستقیم از آسیب کلیوی خود را.

رابعا، آن است که برای بازگرداندن آن گلومرول دچار اختلال به بهبود عملکرد کلیه خود را.

در یک کلام، اگر بیمار به بیماری کلیوی می توانید درمان به موقع دریافت، آنها می توانند فرصت آن را معکوس کنید. در اینجا من توصیه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به شما، آن را یکی از بهترین درمان موثر بیماری های کلیوی است.

اگر شما می خواهید برای معکوس مرحله 3 بیماری کلیه و یا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان ما برای بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی مفید برای درمان نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا است

در 12 ژانویه، 2014 JEFREY گارسیا به بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang برای اولین بار آمد، او یک بیمار نارسایی کلیه از فیلیپین است. پس از یک ماه درمان به شهر خود با احساس شاد. بعد برخی از اطلاعات دقیق در مورد او، از آن شما می توانید چیزی در مورد اثر طب چینی در درمان نارسایی کلیه مبتلا به کم خونی، امید آن می تواند شما را در حدی کمک مطمئن شوید.

او از پروتئین در ادرار 5 سال رنج می برد و بالا کراتینین سرم 1 سال. قبل از درمان سطح کراتینین خود را یک بار تا 204umol / L، پروتئین ++، هموگلوبین است 115G / L، RBC 3.89 × 1012 / L.

با توجه به شرایط خود، دکتر ما بیماری خود را به عنوان گلومرولونفریت مزمن، نارسایی کلیه مبتلا به کم خونی تشخیص داده میشود. بنابراین دکتر ما یک برنامه درمانی برای او، که همچنین شامل یک برنامه رژیم غذایی مناسب ساخته شده است.

طرح درمان:

داغ فشرده درمان 2 بار / روز، 2times انما درمان / روز، پا حمام درمانی 2 بار / روز و سم از بین بردن درمان

برنامه رژیم غذایی:

کم نمک، کم چرب، رژیم غذایی پروتئین با کیفیت بالا.

همه کسانی که طب چینی می تواند گردش خون ترویج و بهبود عملکرد کلیه با حفاظت از کلیه ها باقی مانده از آسیب بیشتر و تعمیر آنهایی که آسیب دیده است.

پس از درمان تمام ارزش است کاهش بزرگ، فراز سطح کراتینین به 168umol / L، پروتئین +، کم خونی نیز تا حد زیادی بهبود یافته بود.

به منظور تحکیم اثر درمانی و پیشگیری از بیماری خود را از عود، دکتر ما او تجویز درمان خانگی و به او گفت برای جلوگیری از خسته، کلوخ، عفونت و غیره.

هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه و یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد طب چینی، شما می توانید پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سلول های بنیادی برای FSGS

سلول های بنیادی برای FSGSAs همه ما می دانیم، در گذشته، هنگامی که FSGS پیشرفت به مرحله پیشرفته، عملکرد کلیه به سرعت از دست خواهد داد، بیماران باید انتخاب کنید دیالیز یا پیوند کلیه به زندگی طولانی تر است. با این حال، در حال حاضر است، وجود دارد یکی دیگر از درمان می تواند برای درمان این بیماری استفاده می شود، این است که سلول های بنیادی.
چگونه می توانید FSGS درمان سلول های بنیادی؟
علت اصلی FSGS است که سلول های اپیتلیوم گلومرولی آسیب دیده است. این بیماری های خود ایمنی است. وقتی که سلول های اپیتلیوم گلومرولی آسیب دیده است، آن را به تابع مانع تاثیر بگذارد و منجر به نشت مقادیر زیادی از پروتئین و سلول های قرمز خون. چه تر است، سلول های اپیتلیوم آسیب دیده خواهد شد عامل التهابی است که کلیه های آسیب دیده. بنابراین تشدید خواهد اگر ما می خواهیم برای درمان FSGS به طور کامل، ما باید پاسخ التهابی سیستم ایمنی مسدود، ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه سلول های اپیتلیوم و بازگرداندن سیستم ایمنی بدن است.
در حالی که سلول های بنیادی می تواند با این سه "باید" رسیدگی کند. در مرحله مسدود کردن سیستم ایمنی، ما با استفاده از مواد مخدر سرکوب کننده سیستم ایمنی را مهار پاسخ التهابی سیستم ایمنی و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه؛ به ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه سلول های اپیتلیوم و بازگرداندن سیستم ایمنی بدن، طب گیاهی چینی به طور عمده استفاده شده است. قبل از داروهای گیاهی چینی استفاده می شود، ترخیص کالا از گمرک ایمنی بدن خواهد شد در مرحله اول استفاده می شود، است که می گویند، با کمک از تجهیزات تصفیه خون پیشرفته، یک محیط داخلی تمیز ایجاد خواهد شد. طب گیاهی چینی می تواند گردش خون ترویج و حذف استاز خون، که می تواند مشکل از هیپوکسیک ایسکمیک در کلیه را حل کند، همچنین می تواند مواد مغذی برای کلیه های آسیب دیده فراهم می کند، که می تواند سلول های اپیتلیوم کلیه آسیب دیده تعمیر و بازگرداندن ایمنی سیستم.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد سلول های بنیادی برای FSGS و یا می خواهید برای درمان این بیماری به طور موثر، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار مبتلا به دیابت و سطح کراتینین بالا دیده می شود یه لبخند او برگشت

"من خیلی خوشحالم که من می توانید درمان منظم در اینجا هستم، من خیلی خوش شانس که من می توانم به اینجا می آیند و دیدار با شما بچه ها هستم." از Tonny با اشک پر از چشمان او گفت.
از Tonny بستری بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang است، او از دیابت 12 سال رنج می برد و سطح کراتینین سرم خود از 3 سال قبل به بالای دروازه به بیرون بعد از سالها درمان بیماری او کنترل می کنید اما فقط با روز رفت روز بدتر می شود. او شنیده ام که سم از بین بردن و درمان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اثر خوب در درمان بیماری کلیه و بیماری نسبی، به طوری که او شروع به جمع آوری اطلاعات در مورد این درمان است. هنگامی که او متوجه شد که بیمارستان بیماری تنها کلیه Shijiazhuang شرکت برای این بیماری قابل درمان است، او تصمیم گرفت برای رفتن به بدون هیچ گونه تردید.
با آرزوی یک زندگی بهتر و امید به زندگی، او را به بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang در سپتامبر، 2015. آمد قبل از رسیدن به بیمارستان او استقبال گرم از ترجمه، که به فرودگاه پایتخت آمد پذیرفته است به او انتخاب کنید تا که واقعا او نقل مکان کرد. در طول درمان، تمام پرستاران و پزشکان او را درمان مانند اعضای خانواده خود، فقط پس از 20 روز درمان آنها با یکدیگر تبدیل شده اند دوستان خوب. البته، بیماری خود را به خوبی کنترل کردم، او حتی باید در مورد دیالیز نگران، چرا که تمام علائم برطرف شده است. چه چیزی بیشتر، وضعیت کلی خود را تا حد زیادی بهبود یافته کردم، دکتر به او گفت که او شانس عالی مانند یک فرد عادی زندگی می کنند.
من دکتر چرا شما بچه ها می تواند مانند دوستان خوب با بیماران خواسته؟ آنها حتی نمی خواهید به ترک اینجا، که غیر قابل تصور است، من هرگز چیزهایی مثل این شنیده می شود.
یکی از پرستاران به من گفت که ماموریت بیمارستان خود برای نجات بیماران به همان اندازه که آنها می توانند. آنها خوشحالم که به امید به هر بیمار که در حال مبارزه با بیماری کلیوی هستند.
یکی از دکتر به ما گفت که آنها می خواهند تمام بیماران می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز و یا پیوند کلیه زندگی می کنند. من فکر می کنم که باید بهترین کلمات برای بیماران باشد.
بیایید برای امید بیمار که لبخند می تواند به چهره خود را در اسرع وقت پشت دعا، امیدوارم که آنها می توانید از درد خلاص شدن از شر بیماری را به آنها در اسرع وقت.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان سم از بین بردن برای درمان FSGS

است سم از بین بردن درمان مفید برای درمان FSGSIn اغلب موارد FSGS با این بیماری به استروئید مواد مخدر و یا عوامل سرکوب و بیمار پاسخ نمی دهند، اگر آنها می توانند درمان مناسب در زمان می کنید، سطح کراتینین به سطح بالا به زودی افزایش خواهد یافت.
درمان سم حذف برای درمان FSGS باشه؟
در بالینی، بیماران مبتلا به FSGS معمولا توصیه می شود برخی از داروهای خاص همراه با یک رژیم غذایی کم پروتئین، بلکه آن است که به اندازه کافی برای کنترل وضعیت خوبی نیست. برخی بیماران مبتلا به FSGS ممکن است دریابید که هنوز هم مقدار زیادی از پروتئین حتی اگر آنها در حال بدست گرفتن داروهای استروئیدی و عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی وجود دارد. این آسان است به درک که کارآمد ترین راه برای کاهش کراتینین بالا است که به بهبود عملکرد کلیه است. اگر می توان آن را به دست آورد، نه تنها سطح کراتینین بالا، پروتئین در ادرار می تواند بهبود یافته، همچنین نارسایی مزمن کلیه را به طور موثر جلوگیری کرد.
سم از بین بردن درمان است که معمولا در چین استفاده می شود برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی صرفه جویی در کلیه های تخلیه مواد سمی در خون و محافظت از کلیه ها از آسیب بیشتر. این درمان بر روی داروهای گیاهی چینی است، در مقایسه با داروهای دیگر چینی، آن را در درمان FSGS موثر تر است.
با بهبود عملکرد کلیه، اراده کراتینین بالا می رود به سطح عادی و طبیعی به تدریج و دیگر علائم می توان رها، به طوری که بیمار می تواند یک زندگی با کیفیت زندگی می کنند.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر تقلا درمان سم از بین بردن و یا می خواهید برای درمان FSGS به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار نارسایی کلیه از نیجریه: فراز سطح کراتینین من به 481 از 959

MARY یک بیمار نارسایی کلیه 36 ساله از نیجریه است، پس از مصرف درمان سیستمیک در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، سرم فراز سطح creatininine به 481 از 959. در زیر به برخی از جزئیات در مورد وضعیت بیماری او و درمان هستند، اجازه دهید ما را نگاه با یکدیگر.
علل اصلی:
ادم متناوب اندام تحتانی 10 سال، کراتینین بالا 5 سال، 2 سال Hemodilaysis
در 15 سپتامبر 2015 او را به بیمارستان ما برای اولین بار آمد، پس از آن، فشار خون بالا تا 160 / 100mmHg. انجام آزمایش هموگلوبین نشان داده شده است 115G / L، سلول های قرمز خون شمارش 4.12 * 1012 / L، سرم کراتینین 959umol / L، BUN 33.7mmol / L، UA 594umol / L، پروتئین 2+، خون مخفی +
تشخیص به عنوان:
گلومرولونفریت مزمن، نارسایی کلیه (اورمی)، کلیه فشار خون بالا، کلیه کم خونی، بالا بودن اسید اوریک، اسیدوز متابولیک
درمان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang:
داروهای غربی به کاهش فشار خون بالا و سایر علایم
دیالیز به تخلیه مواد سمی در خون در یک زمان کوتاه، 3times / در هفته، 4hours / زمان
مخلوط Maikang به بهبود ایمنی و ترویج گردش خون، 10mil / زمان، 2times / روز
2times داغ فشرده درمان / روز، 2times پا حمام درمانی / روز، دهان 2times طب چینی / روز، آقایان 100ml / زمان برای ترویج گردش خون و محافظت از کلیه ها از آسیب بیشتر.
پس از 20 روز درمان، ادم ناپدید شد، فراز فشار خون او را به 130 / 90mmHg، آزمایش خون نشان داده شده است سلول های قرمز خون شمارش 4.75 * 1012 / L، هموگلوبین 128G / L، سرم کراتینین 481umol / L، UA 211umol / L، BUN 10.3mmol / L، پروتئین، خون مخفی در مدفوع.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان او در بیمارستان ما دریافت کرده و یا می خواهید به کنترل نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند برای درمان کلیه قشر کیست های مورد استفاده در

چه درمان می تواند برای درمان کیست کورتیکال کلیه قشر CystRenal پر از مایع می تواند در یک یا هر دو کلیه توسعه استفاده می شود. اگر آن را ساده و بدون علامت است، بیماران می توانند درست مثل مردم عادی زندگی می کنند. در غیر این صورت، آنها باید درمان را برای مدیریت آن.
درمان برای درمان کیست کورتیکال کلیه
درمان غذا و معاینه منظم
اگر کیست کورتیکال کلیه بیماران بسیار کوچک است، آنها پیشنهاد به دنبال یک درمان غذایی صحیح و شیوه زندگی سالم است که می تواند کمک به کاهش سرعت رشد کیست های کلیه و جلوگیری از عوارض کیست کلیوی. علاوه بر این، معاینه منظم مورد نیاز است برای نظارت بر تغییر کیست کورتیکال و باعث می شود بیماران درمان به موقع در صورت لزوم.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
این یک نوآوری فشرده سازی گرم سنتی که تنها می تواند بهبود گردش خون و کاهش درد تماس بیماران هنگام در محل کلیه است. پزشکی میکرو چینی داغ فشرده درمان می توانید باز جذب مایع کیسه را بی درنگ و توقف پر از مایع به دیوار کیستیک، پس از آن می توانید کیست کورتیکال کلیه درمان و جلوگیری از عود آن به طور موثر. چه چیزی بیشتر، آن را برای اندازه های مختلف از کیست کورتیکال کلیه مهم نیست چقدر بزرگ یا کوچک کیست در دسترس است.
عمل جراحي
جراحی است که اغلب برای حذف کیست بسیار بزرگ قشر. اگر بیماران دارای درد شدید کلیوی ناشی از کیست بزرگ، عمل جراحی یک انتخاب خوب است. با این حال، اگر بیماران عفونت های دستگاه ادراری یا هماچوری، ممکن است آنها نیاز برای به تاخیر انداختن این عملیات.
شما می دانید بیمار متفاوت شرایط بیماری های مختلف است، به طوری که در طول درمان، دکتر درمان مختلف بر این اساس ترتیب. اگر شما می خواهید بدانید که درمان برای شما بهتر است و یا می خواهید برای درمان کیست کورتیکال کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی دیده می شود امید به زندگی

"در گذشته برای یک مدت طولانی، من احساس هیچ وقت در راه رفتن توسط پای من خوب است، من حاضر به درایو بدون توجه به جایی که من می خواهم برای رفتن بود." میلر است که یک بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی به ما گفت، او همچنین گفت که تا زمانی که در حال حاضر او شروع به متوجه شدم که راه رفتن مانند یک فرد عادی بسیار هیجان انگیز است.
میلر، در حال حاضر 45 سال سن، او یک فرد روشن و شاد از استرالیا است. در 38 سال گذشته، او شده است در انسولین تکیه برای حفظ زندگی خود را به دلیل دیابت (او به عنوان دیابتی تشخیص داده شد زمانی که او تنها 7 سال داشت).
در سال 2005، او در بر داشت یک توده از فوم در ادرار خود، در عین حال، فشار خون بالا رفت و حتی تا 200/120 در اوج. پس از آن بیماری خود بدتر و بدتر می رود، کراتینین سرم تا 1500umol / L به سرعت، به طوری که او را به دیالیز صفاقی.
اما همانطور که همه ما می دانیم، به عنوان یک دیابتی عروق خونی خود بسیار آسان است به می رود اسکلروز بنابراین او می تواند زمان طولانی دیالیز را ندارد. چه بدتر، انواع بسیاری از عوارض ناشی از ارومیه، مانند کم خونی، فشار خون بالا، تهوع و فاقد قدرت، یک به یک رخ داده است. "شما می دانید، در آن زمان، من واقعا می خواهم به بیرون رفتن برای پیاده روی اما من نمی توانم، من حتی نمی تواند حرکت کند، که واقعا برای من دردناک است." میلر با چشمان متاسفانه گفت. اما پس از مدت کوتاهی، چشم خود را پر از امید و گفت: "با تشکر از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، آن را برآورده امید من با درمان شگفت انگیز آن است. و در حال حاضر من می توانم روی پای خود من دوباره به راه رفتن. "
پس از یک دوره درمان، سطح کراتینین سرم خود شده است قطره 850umol / L، فراز فشار خون خود را به 140/70 و شاخص های دیگر نیز به حالت عادی به تدریج بازگشت. ما واقعا امیدواریم که او و افراد دیگر مانند او به زندگی عادی در آینده نزدیک عقب.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با کراتینین 8.6: آیا دیالیز تنها انتخاب برای من

نارسایی کلیه با کراتینین 8.6: آیا دیالیز تنها انتخاب برای مه AM بیمار نارسایی کلیه و سطح کراتینین من است تا 8.6، دکتر به من گفت که دیالیز تنها انتخاب است، من می خواهم به دانستن درست است که؟
به رک و پوست کنده، کراتینین 8.6 است بسیار بالاتر از سطح طبیعی کراتینین، معمولا، بیمار با سطح کراتینین بسیار بالا آنها را توصیه می شود به دیالیز. با این حال، دیالیز است تنها انتخاب برای شما نیست.
چه درمان می تواند درمان های جایگزین دیالیز؟
داغ فشرده درمان به عنوان یکی از موثرترین درمان برای نارسایی کلیه، می توان آن را درمان جایگزین دیالیز.
چرا داغ فشرده درمان می تواند جایگزین دیالیز؟
طب میکرو چینی است یک گیاه ساده است، اما ترکیبی از چند گیاهان است. برخی از مواد موثر در این گیاهان می تواند سلول های ذاتی کلیه مجروح فعال شدن و کمک به آنها به طور موثر بهبود از طریق تقویت توانایی خود درمانی خود و عرضه آنها تغذیه لازم است. با این روش، آن را می تواند عملکرد کلیه بیمار به تدریج بهبود، در نتیجه کمک به آنها یک زندگی با کیفیت زندگی بدون دیالیز.
با این حال، تمام بیماران مناسب برای این درمان هستند. و برای بیمار متفاوت است شرایط بیماری های مختلف، به طوری که آنها ممکن است اثر متفاوت درمانی را دریافت کنید.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد داغ فشرده سازی درمانی و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی اثر خوبی در درمان نارسایی کلیه مبتلا به کم خونی

در 12 ژانویه، 2014 JEFREY گارسیا که یک بیمار نارسایی کلیه در مردان است به بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang برای اولین بار آمد. پس از یک ماه درمان به شهر خود با احساس شاد. بعد برخی از اطلاعات دقیق در مورد او، از آن شما می توانید چیزی در مورد اثر طب چینی در درمان نارسایی کلیه مبتلا به کم خونی، امید آن می تواند شما را در حدی کمک مطمئن شوید.
او از پروتئین در ادرار 5 سال رنج می برد و بالا کراتینین سرم 1 سال. قبل از درمان سطح کراتینین خود را یک بار تا 204umol / L، پروتئین ++، هموگلوبین است 115G / L، RBC 3.89 × 1012 / L.
پس از درمان تمام ارزش تا حد زیادی کاهش کردم، فراز سطح کراتینین به 168umol / L، پروتئین +
با توجه به شرایط خود، دکتر ما بیماری خود را به عنوان گلومرولونفریت مزمن، نارسایی کلیه مبتلا به کم خونی تشخیص داده میشود. بنابراین دکتر ما یک برنامه درمانی برای او، که همچنین شامل یک برنامه رژیم غذایی مناسب ساخته شده است.
طرح درمان:
داغ فشرده درمان 2 بار / روز، 2times انما درمان / روز، پا حمام درمانی 2 بار / روز
برنامه رژیم غذایی:
کم نمک، کم چرب، رژیم غذایی پروتئین با کیفیت بالا.
همه کسانی که طب چینی می تواند گردش خون ترویج و بهبود عملکرد کلیه با حفاظت از کلیه ها باقی مانده از آسیب بیشتر و تعمیر آنهایی که آسیب دیده است. به منظور تحکیم اثر درمانی و جلوگیری از این بیماری از عود، دکتر ما او تجویز درمان خانگی و tole بلند او برای جلوگیری از خسته، کلوخ، عفونت و غیره. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد طرح درمان و یا رژیم غذایی، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم مشورت، ما به شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه و یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد طب چینی، شما می توانید پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم سلول های بنیادی درمان درمان سندرم نفروتیک

چگونه می توانم سلول درمانی درمان سندرم نفروتیک SyndromeNephrotic، همچنین به عنوان شناخته شده نفروز ساقه، یک گروه از علائم و ناشی از خسارات در غشای پایه گلومرول است. این نه تنها در کودکان اتفاق می افتد بلکه بزرگسالان، که زندگی بیمار را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد. سلول های بنیادی درمان به عنوان یک درمان شدن برای بیماری های کلیوی، آن را به طور گسترده ای برای درمان این بیماری استفاده شده است.

سلول های بنیادی چیست؟

درمان با سلول های بنیادی به سلول های بنیادی به مناطق آسیب دیده بروید و بازسازی سلول ها و بافت های جدید در شرایط مناسب است. در سال های اخیر، این درمان به طور گسترده ای به یک اثر کاملا بالقوه در ترمیم سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و بازسازی کلیه ساختار طبیعی استفاده شده است که برای درمان بیماری های تنفسی، cerebropathy، بیماری های خونی، بیماری های کبدی، و غیره برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، درمان با سلول های بنیادی را نشان می دهد.

چگونه می توان سلول های بنیادی درمان درمان سندرم نفروتیک؟

در یک محیط استریل، بسیاری از سلول های بنیادی به بدن بیماران تزریق می شود. سپس، آنها می توانند به کلیه ها آسیب دیده به تمایز به سلول های ذاتی کلیه است. به طوری که کسانی سلول های بنیادی می تواند سلول های کلیه آسیب دیده تعمیر و بازسازی سلول های جدید، کاهش عوارضی مانند سطح کراتینین بالا و فشار خون بالا. با این روش، سلول های بنیادی درمان می توانید به سندرم نفروتیک از علل آن را درمان کنند.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان با سلولهای بنیادی و یا می خواهید به کنترل سندرم نفروتیک خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم بیمار نارسایی کلیه با 15 سال پروتئینوری مطلع از شر دیالیز

نام بیمار: GREGORIO

سن: 49

جنسیت مذکر

وضعیت تاهل: متاهل

محل تولد: بنگوئه فیل

تاریخچه پزشکی: پروتئینوری 15 سال، سطح کراتینین بالا 8 سال، دیالیز 4 ماه،

در نوامبر 13،2014، او را به بیمارستان ما بستری، بعد از یک ماه درمان این بیماری از کنترل، و او را از بیمارستان ما در 13 دسامبر، 2014. مرخص اما به منظور تحکیم اثر درمانی، او به بعضی از داروها همراه با او که او به شهر خود.

هنگامی که او به بیمارستان ما آمد، او به عنوان نارسایی کلیه (مرحله نهایی بیماری کلیوی)، فشار خون بالا کلیه، glomeruloneohritis مزمن، بالا بودن اسید اوریک، Hyperipemia، اسیدوز متابولیک و بیماری های عروق کرونر قلب تشخیص داده شد.

گزارش آزمون نشان می دهد که سطح کراتینین خود است بالا تا 1045umol / L، پروتئین 2+، اسید اوریک 594umol / L، و کلیه هایش شروع به کوچک شدن.

درمان: با توجه به بیماری خود، دکتر او را به برخی داروها برای کنترل این بیماری برای اولین بار، و در ادامه به دیالیز حالی که برای. از آنجا که او در دیالیز شده 4 ماه ما می توانیم آن را متوقف کند تا به سرعت، در غیر این صورت است که برخی از عوارض جانبی است. پس از گرفتن برخی از درمان های چینی منحصر به فرد مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمانی (برای ترویج گردش خون)، بیماریهای دهان چینی (برای محافظت از کلیه از آسیب بیشتر) و مخلوط Maikang (به تقویت چی و خون تغذیه)، او تا از شر دیالیز در حال حاضر.

پس از درمان سطح کراتینین او است کاهش به 606umol / L، اسید اوریک به 326umol / L، پروتئین به مثبت تبدیل می شود و فشار خون تحت کنترل است در حال حاضر.

حتی اگر دکتر به او گفت برای جلوگیری از خسته، سرد و عفونت، در عین حال او باید حفظ به خوردن food.only کلیه پسند در این راه، بیماری خود می تواند به خوبی برای بقیه عمر خود را کنترل می شود.

از بالا ما می دانیم که برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه و فشار خون بالا، آنها می توانید از شر دیالیز اگر آنها می توانند یک رژیم غذایی مناسب و دریافت درمان به موقع.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سم از بین بردن درمان-جدید جایگزین به پیوند کلیه

سم از بین بردن درمان-جدید جایگزین به پیوند کلیه Transplantkidney به عنوان یکی از موثرترین درمان نارسایی کلیه، همچنین دارای بسیاری از معایب. بنابراین مردم به دنبال برخی از درمان های دیگر به جای آن. سم از بین بردن درمان به عنوان یکی از آخرین درمان برای نارسایی کلیه، می توان آن را یک جایگزین از پیوند کلیه.

چرا پیوند کلیه است مناسب برای همه بیمار نیست؟

مشکل 1. اهدا کننده

2. رد حاد

3. داروهای گران قیمت بعد از عمل

4. عفونتها به دلیل آن داروهای ضد rejective.

چگونه می توان سم از بین بردن درمان جایگزین پیوند کلیه است؟

با از بین بردن سموم از خون، این درمان می تواند کلیه را از آسیب بیشتر محافظت، به طوری که عملکرد کلیه را می توان به طور موثر محافظت می شود. پس از عملکرد کلیه کردم بهبود، بیمار می تواند یک زندگی با کیفیت بدون پیوند کلیه زندگی می کنند. درمان زودتر می توان با توجه، اثر درمان بهتر می تواند دست یابد.

از بالا همه ما می دانیم که حتی بیمار می تواند پیوند کلیه را نیز فرصتی برای زندگی بهتر، اگر آنها می توانند درمان سم از بین بردن به موقع دریافت کرده اند. علاوه بر این، اگر بیمار نارسایی کلیه می اقدامات احتیاطی اولیه را برای جلوگیری از پیشرفت بیماری خود، آنها ممکن است یک شانس برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه است.

اگر شما علاقه مند در درمان سم از بین بردن و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه توسط جایگزین پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار نارسایی کلیه از هند کردم مرحله 5 نفروپاتی دیابتی تحت کنترل

CHANSRA یک مرد 59 ساله از هند است، او به دیابت Type2 بیش از 15 سال و 2 سال پیش، خود را به عنوان مرحله 5 بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی تشخیص داده شد. او فکر است که هیچ راه خوبی برای کنترل بیماری خود را برای یک زمان، این است که بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang او امید را به این بیماری در یک نگرش مثبت زندگی می کنند.

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیوی متخصص، با درمان منحصر به فرد خود مانند داغ فشرده سازی درمانی، آن است بسیاری از بیمار به بیماری کلیوی در سراسر جهان به یک زندگی با کیفیت، درست مثل فرد عادی کمک کرده است.

در 10 اکتبر 2015، CHANSRA به این بیمارستان برای اولین بار آمد، سپس فشار خون خود را 150 / 100mmHg، هموگلوبین 91g / L، 921umol کراتینین سرم / L، BUN 33.6mmol / L، UA 124umol / L، 4.2mmol ناشتا / L. علاوه بر این وجود دارد که بوی بد از آمونیاک در دهان او، او حتی جرات به باز کردن دهان خود نیست.

پس از تجزیه و تحلیل دکتر ما او را به عنوان دیابت نوع 2، مرحله 5 نفروپاتی دیابتی، hpertension کلیه، کم خونی کلیوی، هیپراوریسمی، اسیدوز متابولیک، نوروپاتی محیطی دیابتی (DPN) و رتینوپاتی دیابتی تشخیص داده

توجه به شرایط بیماری خود دکتر یک برنامه درمانی برای او، که از طب غربی و طب چینی شامل ساخته شده است.

توابع داروهای غربی است به کاهش سطح قند خون بالا، کاهش فشار خون بالا و از بین بردن دیگر از نشانه های آشکار

توابع از داروهای چینی است که برای بهبود ایمنی، ترویج گردش خون، برطرف کردن سموم، محافظت بافت کلیه و بهبود عملکرد کلیه.

بعد از 2 ماه درمان، بوی در ماه ناپدید شد، او اشتها کردم دوباره. چه چیزی بیشتر، او می تواند خواب خود را در حال حاضر لذت ببرید.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان او در بیمارستان ما را دریافت، و یا می خواهید برای درمان نفروپاتی دیابتی خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سم از بین بردن درمان می تواند دیالیز جایگزین برای درمان نفروپاتی فشار خون

سم از بین بردن درمان می تواند جایگزین دیالیز برای درمان فشار خون بالا NephropathyMy پدر یک بیمار دیابتی است و به تازگی سطح کراتینین او است تا 7.9، دکتر می خواهند به او را تحت دیالیز قرار داده است. من می خواهم بدانم آیا درمانی می تواند جایگزین دیالیز وجود دارد؟ از آنجا که او نمی خواهید به دیالیز.
به رک و پوست کنده، دیالیز می تواند یک انتخاب برای پدر خود را، اما آن را تنها گزینه برای او نیست. در اینجا توصیه می کنیم درمان سم از بین بردن او، که یک درمان موثر برای بیماری های کلیوی.
چگونه می توان سم از بین بردن درمان جایگزین دیالیز؟
با توجه به سطح کراتینین پدر خود را، ما می توانیم مطمئن شوید که بیماری او را به نارسایی کلیه پیشرفت ادامه خواهد داد و باعث آسیب بیشتر به عملکرد کلیه خود را. همودیالیز می توانید نگه دارید او برای زنده ماندن، اما آن را درمان دائمی نیست، چرا که به عنوان دیالیز در رفتن، حجم ادرار خود را کمتر و کمتر خواهد شد که به معنی عملکرد کلیه خود را دور سقوط خواهد کرد به تدریج. بنابراین اصلی ترین چیزی است که برای محافظت عملکرد کلیه باقی مانده و تعمیر عملکرد کلیه آسیب دیده خود را به موقع. اگر پدر شما می توانید درمان به موقع را، هنوز هم یک شانس بزرگ برای بازگرداندن عملکرد کلیه خود را وجود دارد. صمیمانه امیدواریم که او می تواند اندازه این فرصت بازیابی.
سم از بین بردن درمان به عنوان یکی از درمان موثر برای نارسایی کلیه، می تواند آزاد از عوامل التهابی متوقف و روشن کردن مواد مضر در کلیه ها. در این روش، می تواند عملکرد کلیه به وخامت بلافاصله و به طور موثر را متوقف کند.
اگر شما علاقه مند در درمان سم از بین بردن و یا می خواهید برای درمان نفروپاتی فشار خون بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما به شما سعی خواهد کرد.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پس از گرفتن 43 روز طب چینی من 8 سال ادم ناپدید

من حسین، پسر 16 ساله از پاکستان است، قبل از آمدن به اینجا من از ادم متناوب اندام تحتانی 8 سال رنج می برد، اما در حال حاضر آن را به لطف پزشکی جادویی چینی رفته است.
8 سال پیش، فشار خون به 120 / 80mmHg افزایش یافته است، ادم اندام تحتانی ظاهر شد. آزمون نشان داده شده است protein2 + من، خون مخفی 1+، اما عملکرد کلیه من طبیعی است. از آن به بعد، وضعیت بیماری من به روز بدتر روز رفت.
5 سال پیش، کراتینین سرم من افزایش یافته به 276umol / L.
2 سال پیش، کراتینین سرم من افزایش یافته به 853umol / L، پس من باید به دیالیز.
با 2 سال دیالیز، وضعیت بیماری من هنوز هیچ هر گونه بهبود، بنابراین تصمیم گرفتم به دنبال درمان بیشتر در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang.
پس از آن، آزمون نشان داده هموگلوبین 104G من / L، پروتئین 3+، خون مخفی 1+، سرم کراتینین 869umol / L، BUN 16.1mmol / L.
پس از آن هم گزارش آزمون قلب من تا غمگین، من فکر کردم هیچ راه خوبی برای کنترل بیماری من هر بیشتر وجود دارد، اما کارشناسان در اینجا به من گفت که "بیش از حد نگران نباشید، شما می توانید بیماری خود را به زودی کنترل"
سپس، آنها به من داد برخی داروهای غربی برای از بین بردن فشار خون بالا، ادم، کم خونی و سایر علائم آشکار است. اما این است که این نقطه نیست، نکته این است که آنها به من ساخته شده یک برنامه درمانی که متشکل از Maikang مخلوط (اس 60ml / زمان، 3times / روز)، پا حمام درمانی (1time / روز)، بیماریهای دهان چینی و سم از بین بردن درمان (که جدیدترین درمان بیماری های کلیوی) است
پس از 43 روز درمان، وضعیت کلی من تا حد زیادی بهبود می کردم. آزمون نشان داده شده است که هموگلوبین من 125g به / L، فراز سطح کراتینین سرم به 480umolL، اسید اوریک 211umol / L، BUN 8.0mmol / L است. و من می دانم که من درمان راست کردم.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

از کجا می بیمار نارسایی کلیه درمان سم از بین بردن

از کجا می بیمار نارسایی کلیه مطلع سم از بین بردن TreatmentWhere می توانید بیمار نارسایی کلیه از سم از بین بردن درمان؟ به رک و پوست کنده، سم از بین بردن درمان به عنوان یکی از آخرین درمان برای نارسایی کلیه، آن را گسترش نمی خارج از کشور، بنابراین اگر شما می خواهید برای دریافت این درمان، شما باید به چین آمده است.
اثر درمانی از درمان سم از بین بردن چیست؟
- آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیه و بازسازی سلول های جدید
- حذف سموم از خون و محافظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر
- بهبود عملکرد کلیه
- کاهش عوارض مانند سطح کراتینین بالا و فشار خون بالا
- نارسایی کلیه جلوگیری می رود به بدتر
- تاخیر و یا حتی جلوگیری از دیالیز
مقدار سم-حذف درمان مناسب برای تمام بیمار نارسایی کلیه؟
برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، سم از بین بردن اثر درمان کاملا بالقوه در ترمیم سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و بازسازی کلیه ساختار طبیعی نشان می دهد. پس از آن به طور گسترده ای در چین استفاده شده است.
با این حال، همه بیمار مناسب برای آن هستند، حتی برای بیمارانی که می توانید آن را آنها نیز ممکن است اثر درمان متفاوت است. بنابراین به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه شما باید بیشتر در مورد آن قبل از تصمیم گیری یاد بگیرند.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان سم از بین بردن و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار چینی داروها راهنما دیابت لوط

چینی داروها راهنما دیابت بیمار لوتی فکر من وابسته به انسولین برای بقیه عمر من، چرا که سطح قند من یک بار تا 3+، اما از آن است که داروهای چینی به من امید و شجاع به مبارزه با این بیماری به ارمغان بیاورد. حالا من خیلی خوشحالم که برای به اشتراک گذاشتن داستان من با شما هستم.
نام من ... است KAYODE، یک مرد 59 ساله از نیجریه، قبل از آمدن به بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang برای درمان بیشتر من از 7 سال از درد کمر متناوب و هماچوری آشکار تلاش شده است، چه بدتر، سطح کراتینین سرم به سطح بالا 3 رفت سالها پیش. من هر چند من این شانس را به کنترل بیماری از دست داده ام، من فکر کردم، من چاره ای جز به دیالیز در آینده نزدیک. اما، خدای من کمک می کند دوباره، او به من به Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، ریلهای راهنما در آن بسیاری از زوایای سفید آنها کمک به بیمار بیماری کلیوی از مبارزه دردناک وجود دارد.
وقتی که من فقط در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang وارد فشار خون 140 / 80mmHg، Protein1 +، glucose3 +، 567umol کراتینین سرم / L BUN 15.0mmol / L است. شما می توانید مطمئن شوید که در شرایط بد هستم پس از آن، اما کلمات به دکتر را من روشن کردن، او گفت: "را آسان، شما می توانید یک پیش آگهی خوب است." و او آن را ثابت می کند به من با عمل واقعی خود را.
دکتر به همکاری با تیم کارشناسان خود یک برنامه درمانی برای من ساخته شده، پس از آن، فقط نیاز به انجام برخی از درمان تحت ساخت و ساز دکتر. اما همه چیز متفاوت از بیمارستان های دیگر هستند، به جز هدایت من چگونه به انجام درمان، دکتر نیز به من کمک برای حل برخی از مسائل شخصی، مانند لباس های شسته شده، خرید، پخت و پز و به همین ترتیب. آنها درست مثل دوستان و بستگان نزدیک من هستند.
تحت مراقبت خوب خود، وضعیت کلی من می رود روز به خوبی به روز، تنها پس از 29 روز درمان، فشار خون من فراز سطح به 130 / 80mmHg، سرم سطح کراتینین 496umol / L، BUN 18.1mmol / L. نکته این است سطح قند من می رود به ثبات در نهایت، به طوری که من نیاز به انسولین بستگی دارد نمی شود.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که داروهای چینی او در اینجا دریافت کرده و یا می خواهید به کنترل دیابت با بیماری های کلیوی خوب، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با کراتینین 4.1: باید بگیرم دیالیز

نارسایی کلیه با کراتینین 4.1: باید بگیرم DialysisI AM بیمار نارسایی کلیه و سطح کراتینین من است تا 4.1، دکتر از من بخواهد به دیالیز. من می خواهم بدانم آیا باید دیالیز در حال حاضر؟

به رک و پوست کنده، شما نیاز به دیالیز نه در حال حاضر.

سطح کراتینین بالا به معنی کلیه خود را در برخی از درجه آسیب دیده است. اما از آن است بیش از حد بالا نیست، با توجه به سطح کراتینین شما در مرحله 3 بیماری کلیه است، که یک مرحله حیاتی برای بیمار بیماری کلیوی. اگر بیمار می تواند این فرصت را به را به درمان مناسب را، آنها ممکن است فرصتی برای یک زندگی با کیفیت بدون در نظر گرفتن دیالیز است. با این حال، به عنوان بار در رفتن، اگر شما می توانید وضعیت خود را به خوبی کنترل کنید، آن را عملکرد کلیه خود را بیشتر تشدید. چه چیزی بیشتر، آن را بافت ها و اندام های دیگر در بدن شما تاثیر می گذارد. سپس، شما باید به صورت دیالیز و پیوند کلیه دیر یا زود.

به عنوان یک دکتر من نمی خواهم شما را به دیالیز، به دلیل آن نه می تواند به کلیه آسیب دیده تعمیر و نه محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. در اینجا من به شما توصیه یک نوآوری از طب چینی است که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. ثابت شده است که یکی از موثرترین درمان برای درمان بیماری کلیه. این چهار عملکرد اصلی، آنها ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ عروق خونی. توسط این چهار تابع، آن را می توانید به بیماری کلیوی به درجاتی معکوس می باشد. برای بیمار با کراتینین 4.1 آنها یک شانس بزرگ برای کنترل بیماری خود را کاملا، در نتیجه بدون دیالیز زندگی یک زندگی با کیفیت است.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

جایگزینی برای دیالیز برای درمان نارسایی کلیه

جایگزینی برای دیالیز برای درمان FailureDialysis کلیه به عنوان یکی از رایج ترین درمان نارسایی کلیه، آن می تواند بسیاری از علائم ناشی از نارسایی کلیه را کاهش دهد. اما آن را نیز برخی از عوارض جانبی که کیفیت زندگی بیمار را تا حد زیادی کاهش خواهد آورد. بنابراین بیمار می خواهید به دنبال برخی از درمان جایگزین برای دیالیز.

چه درمان می تواند جایگزینی برای دیالیز برای درمان نارسایی کلیه؟

درمان با سلول های بنیادی به سلول های بنیادی به مناطق آسیب دیده بروید و بازسازی سلول ها و بافت های جدید در شرایط مناسب است. در سال های اخیر، این درمان به طور گسترده ای به یک اثر کاملا بالقوه در ترمیم سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و بازسازی کلیه ساختار طبیعی استفاده شده است که برای درمان بیماری های تنفسی، cerebropathy، بیماری های خونی، بیماری های کبدی، و غیره برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، درمان با سلول های بنیادی را نشان می دهد.

در واقع، به جز این درمان بسیاری از طب چینی نیز می تواند درمان جایگزین برای دیالیز وجود دارد. برای بیمار متفاوت شما باید درمان های مختلف را انتخاب تا که به اثر درمانی بهتر. اگر می خواهید مطمئن شوید که کدام برای شما بهتر است، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

چگونه می تواند نارسایی کلیه درمان با سلول های بنیادی؟

ساقه رفتار سلول درمانی بیماری های کلیوی با سلول از بدن خود بیمار است که با هدف درمان بیماری های کلیوی از داخل با ترویج گردش محلی کلیه، ساخت گردش خون طیف یک طور مداوم در ترمیم آمده است.

اگر شما علاقه مند در سلول های بنیادی و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه توسط کسانی که جایگزینی برای دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کمک به شما مشورت کنید.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار ESRD با فشار خون بالا: چگونه به اجتناب از پیوند کلیه

پیوند کلیه یکی از موثرترین درمان برای پایان مرحله بیماری کلیوی است، با این حال، آن را نیز در برخی از مزیت، چه چیزی بیشتر، برخی از بیماران مناسب برای آن نیست، مانند بیماری که از فشار خون بالا رنج می برند. سپس، به عنوان یک بیمار ESRD با فشار خون بالا چگونه می تواند پیوند کلیه اجتناب از شما.
در واقع، تا زمانی که بیمار می تواند عملکرد کلیه خود را بهبود و حفاظت از کلیه های خود را از آسیب بیشتر، آنها یک شانس برای جلوگیری از پیوند کلیه است.
در بیمارستان ما، بسیاری از درمان های مبتنی بر سنتی چینی گیاهان دارویی داروها وجود دارد، آنها را اثر خوب در درمان بیماری کلیه، یکی از یکی از معروف ترین میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است. با کمک این درمان، بیمار ESRD می توانید فرصتی برای یک زندگی با کیفیت بدون در نظر گرفتن پیوند کلیه است.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
این یک درمان جدید است، آن را کاملا ترکیب مزایای استفاده از داروهای چینی و داروهای غربی هم به منظور افزایش اثر بخشی دارو بدیهی است. این یک درمان خارجی، که در آن قطعه داروهای کوچک را می توان به ضایعات کلیوی در سرعت سریع جذب می شود. با کمک این درمان، عملکرد کلیه را می توان تا حد زیادی بهبود یافته است، به طوری که بیمار می تواند یک شانس برای جلوگیری از پیوند کلیه است.
اگر شما علاقه مند در درمان ما برای ESRD و یا می خواهید برای جلوگیری از پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
مهم نیست که راه شما را انتخاب کنید، ارسال راه تماس خود را به وضوح، به طوری که ما می توانیم در تماس با شما در زمان دریافت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید پا حمام درمانی راهنما نارسایی کلیه بیمار جلوگیری از پیوند کلیه

می توانید پا حمام درمانی راهنما نارسایی کلیه بیمار اجتناب از کلیه TransplantFoot حمام درمانی به عنوان درمان اثر برای بیماری های کلیوی می تواند نشانه های بسیاری از این بیماری از بین بردن، با این حال، می توان آن بیمار پیوند جلوگیری کلیه خود را کمک نمی کند، به طوری که تقاضا بیمار را به برخی از دیگر موثر درمان در همان زمان.
چرا پا حمام درمانی نمی تواند کمک کند بیمار نارسایی کلیه جلوگیری از پیوند کلیه؟
برای بیمار که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند اگر آنها می توانند این درمان به موقع، آنها می توانند این بیماری را از بدتر شدن جلوگیری می کند، به طوری که آنها می توانید فرصتی برای جلوگیری از پیوند کلیه است. اما برای بیماری که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها نیاز به کمک گرفتن از سایر درمان در غیر این صورت، آنها ممکن است این شانس را به کنترل بیماری خود را از دست بدهند.
چه درمانی برای بیمار بیماری کلیوی مفید است برای جلوگیری از پیوند کلیه است؟
همانطور که در بالا ذکر شد، پا حمام درمانی می تواند بیمار که در پیشرفته پیوند مرحله اجتناب از کلیه خود هستند کمک نمی کند، بنابراین بیمار باید به برخی از درمان های موثر دیگر در طول درمان. در اینجا من توصیه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به شما، آن یک نوآوری از گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی است. با حفاظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر و تعمیر کلیه های آسیب دیده آن می تواند عملکرد کلیه تا حد زیادی بهبود، در نتیجه کمک به بیمار یک شانس برای جلوگیری از پیوند کلیه است.
اگر شما برای نارسایی کلیه علاقه مند در درمان ما از قبیل پا حمام درمانی و یا می خواهید برای جلوگیری از پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا امیدی برای بیمار نارسایی کلیه شدن از شر دیالیز وجود دارد

آیا امیدی برای بیمار نارسایی کلیه شدن از DialysisIs از شر وجود هر گونه امید برای بیمار نارسایی کلیه از دیالیز شر وجود دارد؟ در درمانگاه، دیالیز یک درمان زندگی طولانی است، بسیاری از بیمار وابسته به آن را برای بقیه زندگی خود را. اما این معنی است که هیچ امیدی برای بیمار برای خلاص شدن از آن وجود دارد. درمان های جایگزین مانند پیوند کلیه و میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند کمک بیمار زندگی بهتری داشته باشیم بدون دیالیز.
پیوند کلیه به عنوان یکی از موثرترین درمان نارسایی کلیه، آن را به بسیاری از ما آشنا است، بنابراین در اینجا من به شما اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کمک بیمار از دیالیز خلاص شوید؟
طب میکرو چینی است یک گیاه ساده است، اما ترکیبی از چند گیاهان است. برخی از مواد موثر در این گیاهان می تواند سلول های ذاتی کلیه مجروح فعال شدن و کمک به آنها به طور موثر بهبود از طریق تقویت توانایی خود درمانی خود و عرضه آنها تغذیه لازم است. با این روش، این درمان می تواند عملکرد کلیه به تدریج در نتیجه بهبود کمک به بیمار خلاص شدن از شر دیالیز.
که در آن می توانید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ما؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوآوری از طب سنتی چینی (TCM) است و تاکنون برای درمان بیماران مبتلا به بیماری کلیوی از بیش از 60 کشور استفاده شده است. هر چند که به طور گسترده ای توسط کشورهای مختلف پذیرفته شده و در سراسر جهان توجه به دست آورده، در حال حاضر تنها در چین موجود است. بنابراین، اگر شما می خواهید برای دریافت میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، من می ترسم شما نیاز به رسیدن به چین است.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان جایگزین دیالیز و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است داغ فشرده درمان بهترین انتخاب برای بیمار بیماری کلیوی

است داغ فشرده درمان بهترین انتخاب برای بیماری کلیوی PatientIs داغ فشرده درمان بهترین انتخاب برای بیمار بیماری کلیوی؟ در واقع، این درمان بسیاری از بیمار به بیماری کلیوی کمک کرده است و ثابت شده است که یکی از بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. با این حال، آن است که مناسب برای تمام بیمار است.
اثر درمانی داغ فشرده سازی درمانی چیست؟
اثرات درمان کوتاه مدت: - کاهش در کم خونی، خستگی و بی اشتهایی و بی خوابی است.
- احساس در اندام خود را گرم و صورت خود را سرخ به نظر می رسد
- حجم ادرار را افزایش می دهد و مواد پنبه مانند می تواند در ادرار یافت
اثرات درمان طولانی مدت:
کراتینین -Serum و نیتروژن اوره خون سطح کاهش می یابد
افزایش -GFR
عملکرد -Kidney بهبود یافته است و همچنین پروتئین و خون در ادرار می تواند به طور موثر کاهش می یابد
چه نوع از بیماران توصیه نمی شود به این درمان؟
در واقع، طب میکرو چینی نیست یک گیاه ساده است، اما ترکیبی از چند گیاهان است. برخی از مواد موثر در این گیاهان می تواند سلول های ذاتی کلیه مجروح فعال شدن و کمک به آنها به طور موثر بهبود از طریق تقویت توانایی خود درمانی خود و عرضه آنها تغذیه لازم است. بنابراین، بسیاری از بیماران می تواند اثر قابل توجه از این درمان، اما برای بخش های بیمار، مانند بیمارانی که به گیاهان حساسیت دارند در دسترس هستند به این درمان است.
اگر شما علاقه مند در داغ فشرده سازی درمانی و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز و یا پیوند کلیه شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان موثر برای سندرم نفروتیک کودکان

یک گروه از علائم پیچیده است که به ارمغان می آورد بسیاری از مشکلات برای بیماران بالغ با نشانه ها و عوارض مختلف آن، تا چه رسد به کودکان چه درمان موثر برای کودکان سندرم نفروتیک SyndromeNephrotic است. پس از آن چه برای درمان سندرم نفروتیک کودکان موثر هستند؟
به عنوان یک ماده در واقع، بسیاری از بیماران برای نتایج سریع که آنها بیشتر تمایل به انتخاب اقدامات مذکور با در نظر گرفتن طب غربی مانند هورمون، عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی و مواد مخدر سیتوتوکسیک در از یک طرف، و دریافت دیالیز یا پیوند کلیه در دیگر بیش از حد اضطراب دست. با این حال، این روش با محدودیت قوی درمان مناسب برای کودکان، که ممکن است سیستم ایمنی بدن شکننده آسیب و بدتر سندرم نفروتیک، در نتیجه باعث نتیجه جبران ناپذیر است.
چه درمانهایی برای سندرم نفروتیک کودکان موثر هستند؟
در مقایسه با روش های سنتی، درمان های طبیعی دارند برتری قابل توجه خود را که می تواند مورد استفاده برای بازیابی نفرون آسیب دیده و بازسازی سلول های ذاتی کلیه به طور کامل، در نتیجه درمان ریشه و کاهش علائم به طور همزمان طوری که برای اصلاح سندرم نفروتیک به طور طبیعی.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان موثر برای کودکان است که به خوبی کنترل فشار خون متحد است، بهبود میکروسیرکولاسیون، افزایش خون و اکسیژن، کاهش پاسخ التهابی، ترومبوز حل، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی از طریق رگ های خونی outspreading ، ضد التهابی، ضد انعقاد و تجزیه پذیری، در نتیجه تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه اساسا در جهت معکوس به سندرم نفروتیک.
علاوه بر این، درمان های دیگر برای کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک شامل درمان آلودگی خون، سلول های بنیادی و تصفیه خون، که با هدف ارائه یک محیط داخلی بهتر برای فرآیندهای پیگیری و حفاظت از ساختار و عملکرد سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده است، در نتیجه بازسازی نفرون و درمان سندرم نفروتیک به طور طبیعی .
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان ما برای سندرم نفروتیک کودکان و یا می خواهید برای کنترل بیماری خود را خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کمک به شما مشورت کنید.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پورپورا نفریت با 28٪ عملکرد کلیه: چه طب چینی برای من مفید است

من یک بیمار پورپورا نفریت هستم و من فقط باید عملکرد کلیه 28٪. دکتر به من بپرسید به دیالیز، اما من نمی خواهم. من شنیده ام که طب چینی برای من مفید است، می تواند به شما به من بگویید چه طب چینی برای من مفید است.
خوشحالم که به شما کمک کند. برای وضعیت شما توصیه من میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به شما، می تواند بدون در نظر گرفتن دیالیز کمک به یک زندگی با کیفیت زندگی می کنید.
چرا من توصیه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به شما؟
برای پرونده شما، بیماری خود را به مرحله 4 بیماری کلیوی با کاهش شدید عملکرد کلیوی پیشرفت کرده است. این مرحله بسیار پیشرفته بیماری کلیوی است. اگر درمان نشود و یا به طور موثر کنترل نیست، بیماری خود را به پایان مرحله بیماری کلیوی در آن دیالیز یا پیوند در خواست می شود ایجاد می شود.
تیم کلیه کارشناسان ما درمان جامع برای این اختلال کلیوی، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده توسعه داده اند.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوآوری از طب سنتی چینی است. داروهای گیاهی انتخاب خواهد شد به گرانول کوچک میکرونیزه. با کمک دستگاه های مایع نافذ و اسمز مدرن، مواد تشکیل دهنده دارو موثر می توانید در ضایعه کلیوی به طور مستقیم می رسند و پس از آن کار برای درمان بیماری کلیه.
توابع پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند عملکرد کلیه باقی مانده محافظت، گشاد شدن عروق خونی، بهبود گردش خون، حذف سموم و مواد زائد، تعمیر نارسایی کلیوی، بازگرداندن ساختار کلیه، و تنظیم کل سیستم ایمنی بدن.
اگر شما علاقه مند در این طب چینی برای پورپورا نفریت و یا می خواهید به بهبود عملکرد کلیه خود را، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سلول های بنیادی درمان برای درمان نارسایی کلیه

سلول های بنیادی درمان برای درمان کلیه FailureIn گذشته، مردم در نظر گرفته است که نارسایی کلیه قابل درمان نیست، حتی سخت به کنترل شود، اما در روز ما، به عنوان سلول های بنیادی به نظر می رسد مردم شروع به این باورند که این بیماری می تواند به خوبی درمان می شود.

سلول های بنیادی چیست؟

درمان با سلول های بنیادی به سلول های بنیادی به مناطق آسیب دیده بروید و بازسازی سلول ها و بافت های جدید در شرایط مناسب است. در سال های اخیر، این درمان به طور گسترده ای به یک اثر کاملا بالقوه در ترمیم سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و بازسازی کلیه ساختار طبیعی استفاده شده است که برای درمان بیماری های تنفسی، cerebropathy، بیماری های خونی، بیماری های کبدی، و غیره برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، درمان با سلول های بنیادی را نشان می دهد.

چگونه می توانید سلول درمانی شکست درمان کلیه های بنیادی؟

در یک محیط استریل، بسیاری از سلول های بنیادی به بدن بیماران تزریق می شود. سپس، آنها می توانند به کلیه ها آسیب دیده به تمایز به سلول های ذاتی کلیه است. برای مثال، اگر سلول های اپیتلیال گلومرولی آسیب دیده می شوند، سلول های بنیادی را به این نوع از سلول های تمایز قائل شد.

هنگامی که این سلول های جدید می توانند کار خود به طور معمول بازی، به این معنی نارسایی کلیه است و اساسا درمان می شود. با این حال، این بیماری مناسب برای تمام بیماران نیست و برای بیمار متفاوت آنها ممکن است اثر متفاوت درمانی را دریافت کنید.

اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان با سلولهای بنیادی و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید پا حمام درمانی راهنما مرحله 3 بیماری کلیوی بیمار دیالیز جلوگیری از

می توانید پا حمام درمانی راهنما مرحله 3 بیمار بیماری کلیوی اجتناب از DialysisCan پا حمام درمانی مرحله به کمک 3 بیمار بیماری کلیوی جلوگیری از دیالیز؟ به رک و پوست کنده، پا حمام درمانی اثر قابل توجهی در درمان بیماری کلیه، بنابراین تا زمانی که مرحله 3 بیمار بیماری کلیوی می توانید این درمان به موقع، آنها ممکن است عملکرد کلیه خود را بهبود یافته است، بنابراین شانس برای جلوگیری از دیالیز است.

پا حمام درمانی چیست؟

این نوع از درمان موثر برای بیماری های کلیوی است، آن است که بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، درست مثل پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اختراع شد. این می تواند به بیماری های کلیوی در راه آسایش درمان، تمام نیاز بیمار انجام دهید این است نشستن وجود دارد و قرار دادن پای خود را به سوپ دارو.

چگونه می توان پا حمام درمانی مرحله به کمک 3 بیمار بیماری کلیوی جلوگیری از دیالیز؟

همانطور که ما در آغاز اشاره شد، این نوع از درمان می تواند بیمار جلوگیری از دیالیز با بهبود عملکرد کلیه خود را کمک کند.

پا حمام درمانی می توانید چی اصلی در نصف النهار کلیه تحریک و از بین بردن عوامل بیماری زا و سمی در نصف النهار کلیه با فرو بردن پا به عصاره های دارویی، که می تواند در طحالی Yongquan عمل (KI 1) و Taixi طحالی (KI 3). این درمان حمام پا می چی اصلی در نصف النهار کلیه از کفش shaoyin کافی و جریان هموار برای ورود به کلیه و پس از آن چی اصلی در کلیه را می توان دوباره بازسازی شد. به طوری که عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود یافته و بیمار می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز است.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پا حمام درمانی برای بیماری های کلیوی و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کامل حمام درمانی خوب جایگزین درمان به دیالیز است

کامل حمام درمانی کلینیک خوب جایگزین درمان به DialysisIn است، پا حمام درمانی می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه رنج می برند کمتر و بهبود کیفیت زندگی خود، آن را به عنوان درمان خوبی برای دیالیز است.
چرا ما گفت کامل حمام درمانی یک درمان جایگزین خوبی برای دیالیز است؟
مشخص شده است که دیالیز رایج ترین روش برای کاهش سطح کراتینین بالا، با کمک به کلیه برای تخلیه مواد زائد و سموم است، آن را می توانید کراتینین بالا در یک زمان کوتاه را کاهش دهد. اما پس از قطع آن، اراده سطح کراتینین بالا می رود دوباره، این است که به دلیل cretinine یک نوع ضایعات ناشی از سوخت و ساز بدن عضله است، پس از آن می توانید در یک زمان نمی توان پاک، پس صبور باید آن را برای بقیه عمر خود را . اما کامل حمام درمانی با دیالیز متفاوت است، آن می تواند سطح کراتینین بالا در یک راه طبیعی، توسط تخلیه کراتینین و سایر سموم از طریق پوست پایین تر، آن می توانید سطح از آنها بدون آسیب بیشتر به کلیه ها را کاهش دهد.
با این حال، به عنوان ما می دانیم که بیمار متفاوت وضعیت بیماری های مختلف است، به طوری که آنها ممکن است اثر درمان متفاوت است. بنابراین در طول درمان، دکتر ما را به برخی از درمان موثر دیگر برای کار با این درمان به طوری که برای رسیدن به یک اثر درمانی بهتر ترتیب.
به عنوان یک درمان جایگزین دیالیز، کامل حمام درمانی می تواند نارسایی کلیه در یک راه طبیعی تر را درمان کنند. بنابراین من توصیه بیمار نارسایی کلیه به این درمان است. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد آن و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه با کمک درمان جایگزین برای دیالیز، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه طب چینی موثر برای درمان نارسایی کلیه است

چه طب چینی برای درمان نارسایی کلیه موثر است؟ طب چینی دارای مزایای بسیاری در درمان نارسایی کلیه، برای مثال، می تواند بیماری با درد بسیار و یا عوارض جانبی درمان کنند. بنابراین، کارشناسان در حال کار بر طب چینی در درمان بیماری مزمن کلیه، چند درمان توسعه یافته اند، به ویژه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. این درمان ثابت شده است که بهترین درمان برای بیماری مزمن کلیه.
چرا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای درمان نارسایی کلیه موثر است؟
آن استفاده می کند طب چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری مزمن کلیه. این درمان استفاده از بسیاری از داروهای مختلف چینی، و در طول درمان، پزشکان گیاهان مختلف بر اساس نیازهای مختلف این بیماری را انتخاب نمایید. چه چیزی بیشتر، تمام گیاهان در آن را از طبیعت، پس از آن امن است.
مواد تشکیل دهنده فعال دارویی موثر در میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را می توان به فضای آسیب کلیوی نفوذ به طور موثر برای کاهش مواد سمی در خون، گشاد شدن عروق خونی، و خون هموار، افزایش سلول های ایمنی و ترخیص کالا از گمرک فاگوسیتوز از کمپلکسهای ایمنی، در نتیجه سرکوب ایمنی بدن التهاب و تقویت سیستم ایمنی بدن موثر است. علاوه بر این، آن را برای ضد انعقاد مفید است، مسدود کردن فیبروز کلیوی و تعمیر کلیه های آسیب دیده.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که طب میکرو چینی Osmotherapy برای درمان نارسایی کلیه، اگر شما یک بیمار نارسایی کلیه هستند و می خواهید آن را تحت کنترل موثر است، این درمان می تواند یک انتخاب خوب برای شما.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان مفید است برای تعمیر گلومرول آسیب دیده در FSGS

چه درمان مفید برای تعمیر گلومرول آسیب دیده در درمان FSGSWhat برای تعمیر گلومرول آسیب دیده در FSGS مفید است؟ FSGS یک نوع بیماری است که از گلومرول آسیب دیده است، به طوری که درمان کامل از این بیماری باید قادر به تعمیر آن گلومرول آسیب دیده باشد. و مداخله درمانی به عنوان یکی از آخرین درمان بیماری های کلیوی، آن را برای تعمیر گلومرول آسیب دیده مفید است، بنابراین آن را برای درمان FSGS مفید است.
مداخله درمانی چیست؟
مداخله درمانی اشاره به درمان بیماری های کلیوی، آن را یک میکرو کاتتر به عروق کلیه تحت ساخت و ساز تجهیزات مستندات تصویر قرار داده، پس از کاتتر در حل و فصل، پزشکان برخی داروهای منحصر به فرد تزریق و یا مجموعه ای برخی از دارندگان به کلیه هر چند آی تی. در چنین راهی برای تعمیر ناهنجاری مادرزادی کلیه، بهبود بیماری های عصبی به کلیه ها، حل بیماری کلیوی از ضایعات آن به طور مستقیم و حل سایر مشکلات کلیوی از علل آن است.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید مداخله درمانی یکی از بهترین روش های درمانی از FSGS است، با کمک این بیمار درمان با FSGS می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی داشته باشند. اگر شما می توانید یک رژیم غذایی مناسب و عادت زندگی سالم نگه دارید، شما یک اثر درمانی بهتر است.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد مداخله درمانی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان FSGS، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا چت با کارشناسان ما در واتساپ، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ ما: +86 18633865632



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی راهنما نارسایی کلیه بیمار می رود روز به خوبی توسط روز

طب چینی راهنما بیمار نارسایی کلیه می رود روز به خوبی توسط روز "بیماری پدرم می رود روز به خوبی به روز و که خبر خوبی برای تمام خانواده من است." Briya گفت، او یک دختر 27 ساله هندی است، پدر او چاندرا که یک کلیه است بیمار نارسایی.
در بخش بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، Briya بازوی پدرش را نگه دارید و گفت: «پدر من او مشغول برای ما بوده است و هرگز از ما می خواهند او را به عقب. حالا من بزرگ شده ام و می خواهم برای رفتن سفر با او اما من به جز این که سفر اول برای درمان بیماری خود نیست. "
با توجه به در Briya اظهار داشت، در 2014 پدرش متوجه این بیماری برای اولین بار و او همه چیز را او می تواند به جلوگیری از این بیماری سعی بدتر شد اما موفق نشد. اعضای خانواده او در مورد آن نگران هستند و توصیه می شود پدر او را به یک ترک بپرسید برای درمان بیماری خود. اما پدرش او را رد کرد، او گفت که خواهد کار خود را تحت تاثیر قرار دهد.
"در سال 2015، بیماری او را بدتر رفت و مجبور به ترک کار خود را." Briya گفت، سنتی طب چینی "" من در یک کنفرانس در حضور ام: "با احترام از TCM، من اینجا با پدرم برای درمان بیشتر است. "
هنگامی که آن را به پدرش می آید، Briya او را با دو کلمه توصیف، آنها "اختصاصی" و "درمان او را مانند گنج".
پدر او او را دوست دارد عمیقا و او آن را می دهد به پدر او است. در طول درمان، او هرگز گله و شکایت و طول می کشد مراقبت از او مثل یک بچه.
"برای روز پدر آینده، من می خواهم به طبخ یک وعده غذایی بزرگ برای پدر من و دعا او دارای یک زندگی سالم و شاد."
بیایید برای پدرش دعا، امیدوارم که او می تواند یک زندگی با کیفیت با کمک طب چینی است.
اگر شما یک بیمار نارسایی کلیه هستند و می خواهند برای کنترل بیماری خود را خوب، انجام مردد برای تماس با ما از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmial.com



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی رفتن به نارسایی کلیه

چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی رفتن به FailureHow کلیه برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی به نارسایی کلیه؟ شما می دانید، نفروپاتی دیابتی است که توسط شرایط طولانی از دیابت ایجاد می شود، بدون کنترل خوب، آن را به نارسایی کلیه پیشرفت، سپس بیماران به دیالیز و یا پیوند کلیه، با این حال، بسیاری از بیماران نمی خواهید به آنها را. بنابراین راه هایی برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود تبدیل به یک موضوع داغ است.
چگونه برای جلوگیری از بدتر شدن نفروپاتی دیابتی؟
سطح قند خون کنترل
بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی باید قند خون به شدت کنترل.
فشار خون بالا جلوگیری
بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی باید سطح فشار خون به شدت کنترل. بیماران مبتلا به فشار خون بالا باید تحت هدایت دکتر، اصرار مصرف داروهای ضد فشار خون. کنترل سطح کلسترول خون
افزایش لیپوپروتئین های کم چگال و کلسترول می تواند به پروتئین منجر شود.
حفظ یک رژیم غذایی معقول و منطقی
حفظ یک رژیم غذایی کم نمک می تواند به بیمار کمک کند کاهش قند خون و ادم شدید، اضافه کردن مقدار مناسب کلسیم می تواند به بهبود کلیه را افزایش دهد.
ترک سیگار: سیگار کشیدن به طور چشمگیری شتاب عملکرد بدتر کلیه، به این دلیل، بیمار باید بلافاصله سیگار کشیدن را متوقف کند.
جلوگیری از عفونت های دستگاه ادراری
بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی در معرض عفونت ادراری، در زمانی که بیمار مبتلا به عفونت ادراری، درمان با آنتی بیوتیک باید به صورت منظم برای جلوگیری از بدتر شدن آسیب کلیوی.
همه کسانی که اقدامات فوق برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی به نارسایی کلیه مفید است، اما اگر شما می خواهید برای حل این مشکل از ریشه آن، شما باید کمک از یک روش سیستماتیک به دنبال.
اگر شما نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی و یا می خواهید برای جلوگیری از رفتن به نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با Creatininine 7.5: آیا من می توانم دریافت بازیابی

نارسایی کلیه با Creatininine 7.5: می توانم RecoveryI AM بیمار نارسایی کلیه و سطح کراتینین من 7.5 است، من شنیده ام که دیالیز برای من مفید است، می توانید آن را به من کمک دریافت بهبودی از این بیماری چیست؟ به رک و پوست کنده، دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین درمان برای نارسایی کلیه، آن را انجام می تواند کمک به شما بهتر زندگی می کنند، اما نمی تواند به شما کمک کند بازیابی از نارسایی کلیه است.
چرا دیالیز نمی تواند کمک کند بیمار بیماری کلیوی دریافت بهبودی؟
معمولا، پس از سطح کراتینین تا 7.5، پزشکان دیالیز به بیمار توصیه خواهد کرد. با کمک آن، سطح کراتینین بالا می تواند در مدت کوتاهی کاهش اما شما می دانید دیالیز هیچ تابع در بهبود عملکرد کلیه، به طوری که کلیه هنوز هم نمی تواند به خوبی پس از مصرف دیالیز کار می کنند، به طوری که یکی بیمار قطع مصرف دیالیز، سطح کراتینین به سطح بالا دوباره از سطح قبلی بازگشت، و حتی بالاتر. بنابراین می بینید که دیالیز می تواند بیمار را از این بیماری کمک کند.
آیا درمانی دیگر را می توانید بیمار نارسایی کلیه دیالیز علاوه بر کمک کند وجود دارد؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان جدید در درمان بیماری کلیه است، آن را می تواند سطح کراتینین بالا به طور طبیعی کاهش می دهد، چه چیزی بیشتر، آن را می تواند عملکرد کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از کلیه ها باقی مانده است. پس از آن می تواند کمک به مردم کاهش سطح کراتینین بالا به طور دائم.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای دریافت شکست فرم بازیابی کلیه با سطح کراتینین بالا، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
مهم نیست که چه راه را انتخاب کنید، لطفا ارسال تماس خود راه به وضوح، به طوری که ما می توانیم شما موقع تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی چگونه می توانید بهبود عملکرد کلیه شما

به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی چگونه می توانید بهبود FunctionIt کلیه خود را شناخته شده است که پس از آن که مردم بیماری های کلیوی، خود عملکرد کلیه می رود به پایین به تدریج، به طوری که بیماران کلیوی در مورد عملکرد کلیه خود را بسیار نگران هستند. امروز، من به شما برخی اطلاعات در مورد چگونه به بهبود عملکرد کلیه به اشتراک بگذارید، امیدوارم که آن را می تواند به شما در برخی از درجه کمک کند.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه در نارسایی کلیه؟

1. نگه داشتن رژیم غذایی پروتئین با کیفیت بالا

محدود کردن مصرف پروتئین ممکن است به طور موثر جلوگیری و یا کاهش سرعت روند نارسایی کلیوی. بیماران مبتلا به نارسایی کلیه نیاز به خوردن یک مقدار مشخصی از پروتئین بالا تغذیه ای، مانند تخم مرغ، گوشت بدون چربی، شیر، ماهی و غیره. محدود کردن مصرف خود را از پروتئین های گیاهی.

2. اضافه کردن کالری به اندازه کافی

حرارت به اندازه کافی می تواند تجزیه پروتئین بدن را کاهش دهد، به طور کلی، حداقل 35 کیلوکالری در کیلوگرم از وزن بدن، به طور عمده قند و چربی، ممکن است برخی حاوی نشاسته سیب زمینی و سیب زمینی شیرین، و دیگر غذاهای پر کالری وجود دارد.

3. خیس از حد لازم نمک، فسفات سدیم، پتاسیم و

اگر بیمار علائم ادم و فشار خون بالا است، ما نیاز به محدود کردن مصرف نمک، موارد شدید می تواند رژیم غذایی بدون نمک. اگر بیماران مبتلا به هیپرکالمی، است که به محدود کردن مصرف پتاسیم، مراقب باشید به خوردن غذاهای غنی از پتاسیم مانند موز، تره فرنگی، نارنگی، قارچ جنگلی، و غیره. کاهش عملکرد کلیه، فسفر برای رشد، عملکرد کلیوی بیشتر کاهش خواهد یافت، به طوری که محدود کردن مصرف به کمک فسفر به بهبود عملکرد کلیه.

4. اضافه کردن ویتامین. ویتامین B، ویتامین C، ویتامین D، افزایش مقاومت در برابر

رک و پوست کنده به رژیم غذایی است به اندازه کافی برای بهبود عملکرد کلیه، به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما نیاز به دنبال فرم کمک درمان موثر است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherpay اثر درمانی قابل توجه در درمان بیماری کلیه، می تواند از بیمار در داخل بهبود می یابند، گسترش عروق خونی، شرایط ایسکمی و هیپوکسی را بهبود می بخشد، بازگرداندن سلول های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. با کمک این درمان، بیمار بیماری کلیوی ممکن است عملکرد کلیه خود را تا حد زیادی بهبود بخشد.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان و یا می خواهید به بهبود عملکرد کلیه خود را، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

15 سال Diabeties با افزایش کراتینین سرم کردم رها تا حد زیادی

15 سال Diabeties با افزایش کراتینین سرم GreatlyThis رها کردم یک داستان در مورد یک مرد است که از دیابت 15 سال با کراتینین سرم 1 سال متحمل شده است، نام خود را لموئل، بیمار از فیلیپین است. قبل از آمدن به اینجا زندگی خود را با ناامیدی و درد پر شده است، او حتی می تواند به خوبی در هر شب خواب. اما در حال حاضر، زندگی خود را با امید و شجاع پر شده است، او می خواهد به عقب زندگی عادی و به زودی او را این رویا را تحقق بخشد. همه از این است را مدیون خود انتخاب را انتخاب کنید به طب چینی.

بیماری کلیه خود را با طولانی شرایط دیابت ناشی از، به طوری که دکتر ما او را برخی از گیاهان برای کنترل سطح قند خون را، در همان زمان یک رژیم غذایی مناسب را برای او به کمک اثر درمانی از گیاهان. بر این اساس، از دکتر به یک برنامه درمانی سیستماتیک برای او، با کمک کسانی که درمان، عملکرد کلیه خود تا حد زیادی بهبود کردم، همانطور که در بالا خروجی ادرار خود آورده است تا 1200ml / روز. شما می دانید یکی از نقش مهم کلیه است به تولید ادرار، به طوری که افزایش ادرار نشان می دهد که عملکرد کلیه تا حد زیادی بهبود می کردم.

درمان که برای بیماری خود اعمال داغ فشرده درمان، پا حمام درمانی، بیماریهای دهان چینی و انما درمان، تمام این چهار درمان با هم همکاری نه تنها می تواند کلیه را از آسیب بیشتر محافظت اما همچنین می تواند سموم اضافی از خون تخلیه و تعمیر کلیه های آسیب دیده. به منظور از بین بردن علائم نارسایی کلیه و منهای عوارض جانبی قطع دیالیز، دکتر ما تصمیم به توقف دیالیز به تدریج.

ما می دانیم که او می تواند یک پیش آگهی خوب، اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان او در اینجا دریافت کرده و یا می خواهید برای درمان دیابت و بیماری کلیه به خوبی و افزایش حجم ادرار خود را، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سندرم نفروتیک با کراتینین 7.3 نمی خواهید به دیالیز

سندرم نفروتیک با کراتینین 7.3 هنوز خواهید را به DialysisI AM بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک و سطح کراتینین من 7.3 است، دکتر توصیه دیالیز به من اما من نمی خواهم به آن را. من می خواهم بدانم است هیچ گزینه ای برای من وجود دارد؟

به طور کلی، برای بیمار با کراتینین 7.3 آنها خواهد شد توصیه می شود به دیالیز به طوری که بیماری خود را می توانید آسوده در برخی از درجه را دریافت کنید. با این حال، با توجه به عوارض جانبی دیالیز و هزینه های زیادی، بخش هایی از بیمار نمی خواهید به آن را.

به صراحت بگویم، اگر بیمار انجام دیالیز را ندارد، زندگی خود را در معرض خطر بزرگ باشد. با این حال، اگر آنها می توانید برخی از روش های درمانی جایگزین پیدا کنید، شما می توانید یک زندگی با کیفیت حتی بدون دیالیز زندگی می کنند.

آیا جایگزینی برای دیالیز برای سندرم نفروتیک با کراتینین 7.3 وجود دارد؟

تا به امروز، گزینه جایگزین توسعه داده شده است برای درمان این اختلال کلیوی، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. در حال حاضر، این درمان گرفتن بیشتر و بیشتر محبوب در میان بیماران کلیوی به دلیل اثرات درمانی قابل توجه آن برای نارسایی کلیوی است.

به عنوان یک روش سیستماتیک، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نه تنها می تواند سطح کراتینین بالا اما همچنین می تواند حفاظت و بهبود عملکرد کلیه باقی مانده. در این روش، بیمار می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز است.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان سندرم نفروتیک بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

تورم در نفروپاتی دیابتی: چگونه آن را درمان

تورم در نفروپاتی دیابتی: چگونه به درمان ItSwelling علائم شایع بیماری کلیوی است، به ویژه برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی. اگر شما به نفروپاتی دیابتی و تورم شدید، شما باید توجه بالا به آن پرداخت و درمان آن را به موقع.
کلیه است بسیاری از نفرون کلیه، که به طور موثر می تواند از فیلتر مواد زائد از بدن است. بدون کنترل خوب قند خون، کلیه ها سخت تر کار خواهد کرد برای فیلتر کردن قند اضافی در خون. با گذشت زمان، به تدریج نفرون نکروز خواهد به علت به کار بیش از حد، پروتئینوری است که معمولا اولین نشانه از نفروپاتی دیابتی، و سپس فشار خون بالا و تورم.
چرا بیماران نفروپاتی دیابتی بسیار آسان است به تورم؟
1. پروتئینوری یک دلیل مهم برای توسعه نفروپاتی دیابتی است.
اگر سطح پروتئین در خون بالاتر از سطح فشار خون از فضای بافت. مقداری از مایع را به بافت زیر جلدی در بدن نشت، در تورم منجر شده است.
2. کلیه های آسیب دیده می تواند مایع اضافی در بدن را حذف کنید به طور موثر، در نتیجه منجر به گردش خون گرانش و تورم در مچ پا رخ می دهد. بدون کنترل موثر بدن از مایعات اضافی می تواند به سایر قسمت های بدن مانند حفره شکم، ریه ها، قلب و سایر اندام های حیاتی و سیستم های بدن گسترش یافته است. بنابراین، درمان زود هنگام بدن بیمار برای از بین بردن ادم بسیار ضروری است.
چگونه برای درمان تورم در نفروپاتی دیابتی؟
1. کاهش مصرف مایعات و پروتئین، کاهش مصرف پروتئین می تواند به طور موثر کاهش بار بر روی کلیه.
2. علت تورم اختلال عملکرد کلیوی است، بنابراین درمان باید در بازسازی کلیه های آسیب دیده تمرکز و بهبود عملکرد کلیه. فقط در این راه از بیمار می تواند مدیریت بیماری پیشرفت میکند.
اگر شما می خواهید برای از بین بردن تورم در نفروپاتی دیابتی و یا می خواهید برای دریافت به نفروپاتی دیابتی تحت کنترل خوب است. شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ادم در سندرم نفروتیک ناپدید

ادم در سندرم نفروتیک DisappearedGao Caiyun یک زن چینی، او یک زن 22 سال سن دارد و از سندرم نفروتیک با ادم در پلک و هر دو اندام تحتانی 5 سال دچار شده است. در زیر برخی از جزئیات در مورد او، اجازه دهید ما یک نگاه دارند با هم.
پنج سال پیش، او ادم در اندام پلک و هر دو کمتر، و آن را در صبح جدی تر، و سپس او را به بیمارستان محلی به یک تشخیص بیشتر رفت. آزمایش ادرار نشان داده شده است که پروتئین 3+، و این بیماری به عنوان سندرم نفروتیک اولیه تشخیص داده شد. بنابراین دکتر خود پردنیزون 45mg و استات / روز در صبح است. پس از یک ماه درمان، ادم است هیچ نشانه ای به نوبه خود خوب است. نقد و بررسی ادرار معمول نشان داده شده است پروتئین 3+، بنابراین او تصمیم گرفت از ترخیص از بیمارستان است.
سپس او را به بیمارستان مردم در Xuzhou رفت، دکتر این بیماری به عنوان سندرم نفروتیک اولیه درست مثل بیمارستان قبلی تشخیص داده میشود. اما این بار بیماری او به خوبی می رود با توجه به داروهای مختلف او استفاده می شود. دکتر به او 45mg و پردنیزولون استات / روز، Jinshuibao 5pices کپسول / زمان و 3times / روز، Huangkui کپسول 2.5G / زمان و 3 بار / روز. پس از 12 روز درمان، ادم، رها کردم آزمایش ادرار نشان داده شده است از پروتئین. سپس او از بیمارستان مرخص اما نگه داشته را به دارو.
3 سال پیش، پلک و اندام او ادم دوباره رفت با توجه به کار می، بنابراین او را به بیمارستان رفت و دوباره. پس از آن عود بیماری دوباره و دوباره همه به دلیل استفاده از مواد مخدر نامنظم، او همیشه قطع مصرف دارو پس از بیماری به خوبی می رود.
پس از او را به بیمارستان ما بستری، دکتر ما او را از طب چینی و غربی پزشکی داد در همان طوری که برای کنترل بیماری خود را به خوبی. پس از 28 روز درمان، وضعیت کلی او تا حد زیادی بهبود کردم، ادم در پلک و اندام تحتانی ناپدید شد.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان او دریافت کرده و یا می خواهید به کنترل سندرم نفروتیک، شما می توانید پیام را به ما ترک.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با 19٪ عملکرد کلیه: آیا من می توانم آن را کنترل بدون دیالیز

نارسایی کلیه با 19٪ عملکرد کلیه: می توانید آن را بدون DialysisI کنترل من یک بیمار نارسایی کلیه و دکتر به من گفت که عملکرد کلیه من خوب نیست، 19٪ آن است. او گفت: آن زمان به دیالیز است، اما من نمی خواهم به آن را. من تعجب می کنترل بیماری من بدون دیالیز؟
همانطور که همه ما می دانیم دیالیز و پیوند دو روش شایع نارسایی کلیه است، اما، هر دو آنها دارای عوارض جانبی بسیاری است و می تواند بیماری از ریشه آن را درمان نیست. مانند دیالیز، از آن می توانید کلیه برای دفع سموم و مواد زائد در بدن تجمع جایگزین اما می تواند عملکرد کلیه های آسیب دیده تعمیر نیست، در گذشته، کلیوی خواهد عملکرد کاملا از دست داد. همانطور که برای پیوند آن را یکی از مؤثرترین درمان برای نارسایی کلیه است، اما نیاز به یک مقدار زیادی از پول، بعد از عمل، بیماران همچنین نیاز به نگرانی در مورد آن، به دلیل مه جدید کلیه دوباره بد می رود. با این حال، به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه شما نیاز به نگرانی بیش از حد، به دلیل کارشناسان یک درمان جدید برای نارسایی کلیه، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده را اختراع کرده است.
چگونه می توان میکرو چینی پزشکی Osmotherapy کنترل نارسایی کلیه با 19٪ عملکرد کلیه بدون دیالیز؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، به عنوان یک درمان موثر در درمان نارسایی کلیه به ارمغان می آورد امید به افرادی که از عملکرد کلیه 19٪ رنج می برند. با بزرگ عروقی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، می تواند بافت های آسیب دیده کلیه تعمیر و محافظت از باقی مانده است. با کمک آن، عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته است، بنابراین مردم می توانند زندگی بهتری داشته و یک شانس برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند دارند.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ارسال ایمیل با ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 خرداد 1395 | نظرات ()