نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

عملکرد کلیه من پایین تر به 37٪ چگونه می توانید آن را بهبود من است؟نکته کلیدی برای درمان بیماری کلیه، تا زمانی که شما می توانید آن را بهبود بخشد، شما می توانید از پیشرفت این بیماری به تاخیر می اندازد، حتی آن را معکوس چگونه به منظور بهبود عملکرد پایین کلیه است.

در درمانگاه، مردم با 37٪ عملکرد کلیه در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه هستند، نزدیک به مرحله 4 (عملکرد کلیه کمتر از 30٪)، به طوری که آنها نیاز به اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از این بیماری می رود به بدتر است.

چگونه به درمان بیماری کلیه؟

مشخص شده است که رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری کلیه، حتی اگر آن را نمی توان به بهبود عملکرد کلیه کمک ایفا می کند، اما می تواند کلیه را از آسیب بیشتر محافظت، بنابراین برای حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده سطح فعلی. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، شما می خواهم بهتر از یک رژیم غذایی مناسب با توجه به شرایط خود را. اگر لازم باشد، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما مشاوره خوب را برای شما به صورت رایگان ارائه می کنند.

اما نکته مهم این است که برای پیدا کردن و دریافت درمان مناسب به موقع. عملکرد پایین کلیه است با توجه به اختلال کلیه، بنابراین، تعمیر سلول های ذاتی کلیه مجروح برای بهبود عملکرد کلیه ضروری است.

در کلیه آسیب دیده، می سلول های سالم، آسیب دیده و نکروز کلیه وجود دارد.سلول های ذاتی کلیه نکروتیک را نمی توان ترمیم، اما با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy (یکی از موثرترین درمان بر اساس طب سنتی گیاه چینی)، سلول های کلیه مجروح را می توان تعمیر. تا زمانی که بسیار سلولهای بیشتری کلیه کار، عملکرد کلیه می تواند بهبود یابد.

از بالا ما می دانیم که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند عملکرد کلیه به بازسازی سلول های کلیه آسیب دیده را بهبود بخشد، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما نمی یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-treatment/1417.html



:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، عملکرد کلیه 37٪، چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه چینی طب گیاهی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک مفید است؟ در واقع، صدها نفر از داروهای گیاهی وجود دارد برای درمان این بیماری موثر است. به منظور استفاده از موثر این دارو، پزشکان اختراع میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، با کمک این درمان، PKD را می توان به خوبی کنترل می شود.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این یک نوآوری و بهبود طب سنتی گیاه چینی است، آن است که یک عمل جراحی نیست، اما خارج در طحالی منطقه کلیه استفاده می شود. انواع بسیاری از گیاهان در آن وجود دارد، در طول درمان، دکتر خواهد شد سبزی های مختلف ترتیب بر اساس وضعیت، بیماری بیمار، بنابراین به عنوان برای رسیدن به یک اثر درمانی بهتر است. با توجه به کمی عوارض جانبی و اثر درمانی قابل توجه آن، آن است که به طور گسترده ای در درمان بیماری کلیه، از جمله PKD استفاده می شود.

چگونه می توانید آن را کمک به درمان بیماری کلیه پلی کیستیک؟

با کمک دستگاه اسمز، مواد فعال طب چینی موثر می تواند برسد و عمل در منطقه کلیه، از طریق ترویج گردش خون، افزایش نفوذپذیری کیست دیوار، مهار فعالیت پوشش سلول های اپیتلیال و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی از کیست دیوار، مایعات کیست از کیست جریان خواهد شد و خون را وارد کنید، در نهایت از آن خواهد شد از بدن با ادرار خارج شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد PKD یا درمان آن، شما می توانید اینجا کلیک کنید.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک باید یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد چینی پزشکی گیاهی، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/pkd-treatment/1416.html



:: برچسب‌ها: درمان PKD، طب گیاهی چینی، بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 1900
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 28 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

"من یک کیست کلیه از روی 8cm. من میخواستم بدونم که اگر داشتن یک کیست کلیه می تواند باعث عفونت های دستگاه ادراری مکرر. من UTI حتی در حالی که در یک دوز درمانی آنتی بیوتیک تکرار کرده بود. "اگر چه، بسیاری از کیست بیمار کلیوی هیچ علائم القاء نمی کند اما این کار را انجام می عفونت های مکرر و برخی از علائم دیگر شود.

چرا کیست کلیه از 8 می تواند باعث عفونت دستگاه ادراری مکرر؟

هنگامی که کیست بزرگ شدن تا حدی، آنها مستعد ابتلا به پاره می باشد. هنگامی که کیست پاره شود، مایعات کیستیک جریان خواهد شد.مایعات خواهد عفونت به اندام جایی که آنها جریان را از طریق ایجاد کند. هنگامی که آنها از طریق مجاری ادراری جریان، آن را به عفونت ادراری می شود.

آیا کیست های کلیه از 8 سانتی متر باید درمان شود؟

درمان اغلب لازم نیست که هیچ علامت ظاهر می شود. اما اگر عملکرد کلیه کاهش یافته و یا درد شدید توسعه، اندازه گیری فوری باید انجام شود. سوزن یا جراحی برای مقابله با مشکلات است در چنین شرایطی به تصویب رسید. و کیست کلیه نمی شود در علائم به عنوان آن را به قطر 4cm رشد می کند. علائم و نشانه ها شامل درد مبهم در پشت و یا کنار، تب، یا درد ناحیه بالای شکم و غیره به طوری که ما خواهان برای درمان کیست کلیه از 8 سانتی متر.

چگونه برای درمان کیست کلیه از 8 سانتی متر و جلوگیری از آن را از عفونت مکرر دستگاه ادراری؟

معمولا، دو راه برای درمان کیست کلیه وجود دارد. برای ساده عملیات کیست کلیه خواهد شد برای درمان آن، با کمک عمل میشود، ممکن است پیش آگهی خوبی دارند.

اما برای افراد مبتلا به کیست های پیچیده کلیه، عمل است انتخاب خوبی نیست، چرا که عملیات می تواند کیست را حذف کنید، چه چیزی بدتر از آن ممکن است عفونت را بدتر کند.

مهم نیست که چقدر، شما باید یک درمان مناسب در درمان کیست کلیه را انتخاب کنید، تنها در صورتی بیماری خود را درمان، علائم ناشی از آن، از جمله عفونت ادراری درمان می شود. اگر شما هر گونه کمک در درمان کیست کلیه نیاز، انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/kidney-cysts-basics/3961.html



:: برچسب‌ها: کیست های کلیه اصول اولیه، کیست کلیه از 8 سانتی متر، عفونت دستگاه ادراری در کیست کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برای بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، آنها ممکن است مجبور به تجربه دیالیز، و پس از آن ممکن است که احساس می کنند بهتر است، اما برخی از آنها ممکن است از برخی از علائم، مانند سرگیجه رنج می برند، پس از دیالیز، پس چرا بیمار نارسایی کلیه احساس سرگیجه بعد از دیالیز؟

هنگامی که شما توسعه سرگیجه و تهوع پس از درمان دیالیز، که معمولا نشان می دهد که مایع بیش از حد در طول درمان برداشته شد. شما باید یک بحث با دکتر خود در مورد افزایش وزن هدف خود را تا مایع کمتر است در طول درمان حذف داشته باشد، که می تواند به شما کمک کند احساس بعد از دیالیز بهتر است.

حجم سلول های قرمز خون در بیماران دیالیز (به خصوص بیماران همودیالیزی) است که اغلب پایین و سپس طبیعی است. این به خاطر کاهش سطح اریتروپویتین هورمون، که توسط کلیه ها تولید و تنظیم تولید سلول های قرمز خون. کم خونی می تواند سرگیجه و خستگی شود. دارو برای درمان کم خونی است که معمولا توسط بیماران دیالیز استفاده می شود.

فشار خون کم یا پایین

اگر فشار خون بیمار بسیار پایین است، آنها ممکن است احساس در طول دیالیز سرگیجه. اگر دیالیز حذف مایع بیش از حد از بدن در یک زمان، آن است که به احتمال بسیار زیاد به علت فشار خون پایین. به طور کلی، بیماران باید دارو برای فشار خون بالا قبل از انجام دیالیز را ندارد.

فوق سه علت اصلی سرگیجه بعد از دیالیز، بنابراین شما باید با دکتر خود برای کمک به شما از دلایل اساسی پیدا و سپس اندازه گیری مربوطه را بپرسید. بنابراین به یاد داشته باشید برای ارتباط با دکتر خود در طول درمان به موقع، که می تواند کمک به دکتر شرایط بیماری خود را می دانید روشن، به طوری که آنها می تواند تنظیم کند.

بنابراین اگر شما هنوز هم سوالات دیگر مانند چرا مردم احساس سرگیجه بعد از دیالیز، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم و یا ارسال ایمیل به ما مشورت، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/renal-failure-treatment/3960.html



:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، دیالیز، سرگیجه بعد از دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 896
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

حساب من با سطح بالا کراتینین 6.1، تورم و هیچ فشار خون بالا. نوشیدن آب بیشتر به کاهش سطح کراتینین بالا؟

دلایل بسیاری است که می تواند سطح کراتینین بالا از دست دادن آب بدن به مشکل کلیوی القاء وجود دارد. از آنجا که سطح کراتینین سرم 6.1 از mg / dl است، بسیار بالاتر از طبیعی است.

اگر سطح کراتینین بالا توسط دست دادن آب بدن ایجاد می شود، نوشیدن آب بیشتر می تواند کمک به تحریک کلیه ها به تولید ادرار بیشتر، مصرف بیش از کراتینین و برخی از مواد زائد دیگر. با این حال، اگر سطح کراتینین بالا خود را به خاطر یک مشکل کلیه، نوشیدن آب بیشتر کمک نمی کند کاهش کاهش سطح کراتینین بالا. دلیل این است که کلیه می تواند مایع اضافی از بدن از بین بردن نیست. در این مورد، نوشیدن آب بیشتر خواهد مایع اضافی را حفظ در بدن، بدتر شدن تورم و فشار خون بالا را.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم که علت زمینه ای از سطح کراتینین بالا تعیین نتیجه. اگر کراتینین بالا 6.1 از mg / dl خود را با مشکل کلیه ایجاد می شود، داروهای خاص یا درمان برای افزایش حجم ادرار و بهبود عملکرد کلیه به موقع خود را.

در درمانگاه، پزشکان با استفاده از روش های مختلف برای رسیدگی به این مشکل است. برای پیدا کردن بهترین راه حل برای شما است که، ما نیاز به دانستن بیشتر در مورد پرونده پزشکی خود را.

http://enfermedad-renal.com/ldrlpdle/1886.html



:: برچسب‌ها: سطح بالای کراتینین، کراتینین کاهش سطح بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به عنوان انقباض بروز کلیه را افزایش می دهد، بیشتر و بیشتر بیماران آتروفی کلیه شکایت دارند. اگر مردم تنها در بر داشت آتروفی کلیه چپ، بیماران ممکن است در مورد برخی از عوارض بد نگران کرده است.

آیا شما یک مورد مشابه؟

یک نفر به آتروفی کلیه چپ گفت، و او تا به خون در ادرار و درد. علاوه بر این، به او گفته شد که کلیه چپ خود را بیش از حد کوچک است و کلیه راست او کار می شود. این تنها دارو درد طول می کشد در طول پیگیری با دکتر خود، اما هیچ درمان برای بهبود سلول های عملکرد کلیه و کلیه آسیب دیده را ترمیم گرفته شده است.

¿آتروفی خطرناک کلیوی چپ است؟

اگر تنها کلیه چپ کاهش، اما کلیه راست همچنان به عملکرد طبیعی، درمان موثر برای محافظت از کلیه باقی مانده و درمان کلیه جهانیان می تواند جلوگیری از عوارض جدی و مشکلات کمک کند. با این حال، اگر سمت چپ به تنهایی، این اختلال می تواند کار زیاد کلیه شود کلیه سمت راست. با گذشت زمان، دو کلیه توقف کار به تدریج. سپس، بیماران دچار مشکلات متعددی. بنابراین، بیماران باید بسیار توجه به این مشکل پرداخت.

نحوه تعمیر آتروفی کلیه؟

درمان اصلی است که به عرضه خون به اندازه کافی، تغذیه و اکسیژن به سلول های ذاتی کلیه و افزایش ظرفیت برای خود شفا سلول کلیوی معلول. با توجه به این نیاز، بیماران ممکن است میکرو چینی پزشکی، که دارای چهار اثرات درمانی معمول درمان پزشکی Osmotherapy. این درمان تنها می تواند سلول های کلیه به روز رسانی ذاتی را دوباره، بهبود عملکرد کلیه از بیماران، و افزایش اندازه کلیه خود را تا حدودی.

این درمان صدها فرمول است که باید در شرایط بیماری بیماران بستگی دارد. اگر شما می خواهید بدانید که فرمول برای شما بهتر است، شما می توانید بیماری توضیحات خود را و یا گزارش آزمون برای enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا اینترنتی به طور مستقیم یک دکتر مشورت کنید. بنابراین، کارشناسان کلیه در اینجا می توانید برخی از پیشنهادات در جزئیات را.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1885.html



:: برچسب‌ها: آتروفی کلیه چپ، آتروفی درمان کلیه چپ ,
:: بازدید از این مطلب : 5109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سندرم نفروتیک می تواند باعث بدن به منظور توسعه پروتئینوری شدید، التهاب شدید، چربی خون و hypoproteinemia. برای پرداختن به این مشکلات، باید غذاهای پیدا به خوردن مبتلا به سندرم نفروتیک نیست.

* مواد غذایی بیش از حد شور

بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک اغلب تورم آشکار است، بنابراین شما باید مصرف سدیم خود را به 2000 ~ 3000 میلی گرم در روز محدود می کند. سپس، بیماران باید غذاهای بسیار شور از جمله گوشت فرآوری شده، چاشنی خوش مزه، مواد غذایی سبزیجات کنسرو، و غیره اجتناب کنند.

* غذاهای بالا در چربی اشباع

چربی های اشباع شده است که اغلب در چربی حیوانی مانند کره، خامه و گوشت خوک یافت می شود. فرآورده های گوشتی معمولا حاوی چربی و بالا، که اکثر چربی اشباع شده است. بنابراین، بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک اغلب مورد نیاز برای کنترل مصرف مواد غذایی با منشاء حیوانی، به دلیل چربی های اشباع شده می تواند سطح کلسترول افزایش القاء و باعث التهاب که برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک بد هستند.

* غذاهای حاوی پروتئین ناقص

پروتئین ناقص را فراهم می کند اسیدهای آمینه ضروری و تولید زباله تر سوخت و ساز بدن کمتر است، بنابراین بیماران باید از مصرف خود را از پروتئین ناقص پروتئین به خصوص سبزیجات محدود، به منظور کاهش بار بر روی کلیه ها. برای پاسخگویی به نیازهای پروتئین از بدن و کلیه مالیات نیست، بیماران خوردن بهتر غذاهای غنی تر از پروتئین های کامل مانند تخم مرغ ماهی سفید و.

* غذاهای تند

اگر چه غذاهای ادویه دار بدون اثر بد مستقیم بر روی کلیه ها نشان داده اند، این مواد غذایی ممکن است وادار و یا بدتر برخی از علائم و عوارض سندرم نفروتیک. به عنوان مثال، فلفل و خردل می تواند برخی از مشکلات شود.

* غذاهای غنی از پتاسیم و فسفر

در مراحل اولیه، بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک لازم نیست برای کنترل سطح خود را از پتاسیم و فسفر است. با این حال، اگر عملکرد کلیه خود را به شدت کاهش می یابد، باید با توجه به مصرف خود را از پتاسیم و فسفر پرداخت.

بالا تنها یک مرور کلی از غذاهای به خوردن مبتلا به سندرم نفروتیک نمی باشد. اگر بیماران می خواهید برای دریافت یک لیست مفصل از غذاهای برای جلوگیری از، لطفا از ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا یک پیام زیر را ترک کنند.

http://enfermedad-renal.com/el-sintrome-nefrotico/1884.html



:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، رژیم غذایی سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه یک مشکل است که می تواند صدمه به اندام و سیستم های مختلف می شود. هنگامی که مردم با بیماری کلیوی تشخیص داده باید می خواهید برای دریافت تعمیر کلیه است. چگونه به تسریع در این امر؟

مشکل کلیه را می توان با بسیاری از شرایط مانند فشار خون بالا، دیابت، اختلالات سیستم ایمنی، و غیره ایجاد می شود. از آنجا که زمینه ای تغییرات از فردی به فرد باعث می شود که روش برای سرعت بخشیدن به تعمیر کلیه باید از کنترل از علت زمینه ای شروع می شود. برای مثال، اگر مشکل این است که با توجه به دیابت کلیه باید مصرف قند خود را نظارت و عامل مناسب قند خون برای کنترل قند در خون به موقع و موثر.

در مرحله دوم، بیماران باید علائم و عوارض ناشی از بیماری کلیه خود را مشاهده و مدیریت به موقع. در غیر این صورت، که برخی از آنها باعث آسیب بیشتر کلیه و بدتر سلامت کلی بیمار. در حالی که این عوارض به خوبی مدیریت، مشکل کلیوی می تواند زوال بهره وری را متوقف کند.

دو مرحله قبلی می تواند کمک به محافظت از بیماری تشدید کلیوی، اما برای رسیدن به بهبود کلیه کافی نیست. اگر بیماران هنوز هم برخی از عملکرد کلیه و ادرار زیاد باید فرصت برای بهبود وضعیت آنها موثر کلیه را.

چه دارو یا درمان می تواند کمک به رسیدن به این هدف؟ در مقایسه با طب غربی، طب چینی مانند نارسایی مزمن کلیه را نشان می دهد برتری بیشتری در درمان بیماری های مزمن. از این نقطه، ما می دانیم بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند داروهای گیاهی را انتخاب کنید که به ارائه خون و تغذیه از سلول های ذاتی کلیه به اندازه کافی، مبارزه با تورم و انعقاد، و صدمه به کلیه معکوس می باشد.

با این حال، برخی از بیماران کلیوی نمی خواهید برای تحمل و قدرت طعم تلخ داروهای خوراکی چینی می تواند یک برنامه خارجی از طب گیاهی را امتحان کنید، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نامیده می شود. مهم نیست که روش شما می خواهید برای سرعت بخشیدن به مرمت و بازسازی کلیه ها، شما می توانید سوال خود را در فرم زیر ترک. ما ظرف 24 ساعت پاسخ دهید.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1883.html



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیوی مزمن، درمان بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به مقابله با تعریق بیش از حد در نفروپاتی دیابتی؟ بسیاری از بیماران و خانواده های آنها نمی دانند چه کاری انجام دهید برای رسیدگی به این مشکل است.

کارشناسان در SHIJIAZHUANG کلیه کلیه بیمارستان بیماری را توضیح به شرح زیر است.

قند خون پایین از ویژگی های اصلی از نفروپاتی دیابتی است و تعریق بیش از حد علائم شایع قند خون کم است.

هنگامی که عملکرد کلیه ممکن است به خوبی کار نمی کند، بسیاری از مواد سمی تجمع در کلیه ها، و مواد سمی دیگر ارگان آسیب، منجر به غدد عرق از دست دادن عملکرد خود و بدن، قادر به تنظیم درجه حرارت صحیح .

علاوه بر این، دیابت می تواند سیستم عصبی خودکار است که مسئول حفظ ضربان قلب، فشار خون و دستگاه گوارش آسیب برساند. نوروپاتی اتونوم نیز باعث تعریق بیش از حد، به خصوص در شب.

چگونه برای از بین بردن تعریق بیش از حد در نفروپاتی دیابتی؟

دسر خوردن بعد از شام می تواند بی خوابی و تعریق شبانه شود، بنابراین شما باید از مصرف دسر محدود می کند.اساسی ترین برای مقابله با تعریق بیش از حد به طوری تجدید عملکرد کلیه است، از آن است که کلیه که منجر به تعریق بیش از حد آسیب دیده.

SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری روشن کلیه بسیاری از کارشناسان بالا ملاقات با هم کار کنند برای مطالعه درمان نفروپاتی دیابتی. آنها یک درمان طبیعی به نام "چهار به علاوه هفت" درمان معرفی شده اند. بزرگترین مزیت این درمان طبیعی است که طول می کشد برای تعمیر اثرات آن بر عملکرد کلیه. شامل گیاهان بی شماری چینی که از گیاهان طبیعی جمع آوری شده. هر جزئیات بیشتر در مورد درمان طبیعی، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال. مهم ترین، کارشناسان کلیه برنامه درمان با توجه به شرایط مختلف بیماری و استفاده از این درمان طبیعی ساخته شده چیست.

این درمان طبیعی استفاده شده است برای رسیدن به این هدف ترویج گردش خون، تسکین علائم تعریق بیش از حد، کاهش بار بر روی قلب، به طوری که خطر ابتلا به عوارض و علائم دیگر را کاهش می دهد.

http://enfermedad-renal.com/la-nefropatia-diabetico/1882.html



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، درمان نفروپاتی دیابتی و علائم ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 3 بیماری کلیه و یک کلیه سالم خوب چه تفاوت است؟ مرحله 3 مرحله حیاتی بیماری کلیوی است، در این مرحله کلیه اند در حد متوسط آسیب دیده است، آسیب دیده ممکن است با دو کلیه همراه است. اما ممکن است خوب کلیه سالم به معنی شخص با یک کلیه متولد شد و یا بیماری است دو کلیه آسیب نمی زند.

همانطور که کلیه دارد جبرانی قوی، تا مردم حتی می توانید مانند یک فرد عادی، فقط با یک کلیه زندگی می کنند. بنابراین افرادی که با یک کلیه متولد شده می تواند یک زندگی عادی هر چند / زندگی خود را داشته باشد، بنابراین تا زمانی که هیچ نشانه آشکار وجود دارد، لازم نیست به آن اهمیت می دهند.

اما برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه، بدون توجه به این بیماری آسیب دیده است یک یا دو کلیه، آنها نیاز به اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از بیماری نارسایی کلیه، حتی ارومیه.

چگونه برای درمان مرحله 3 بیماری کلیه؟

بدون کنترل خوب، مرحله 3 بیماری کلیه را به ارومیه در یک دوره کوتاه را وارد کنید، پس چگونه به درمان آن است که واقعا یک مشکل بزرگ است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است، آن را با هدف بهبود عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. با کمک این درمان، مردم در مراحل اولیه بیماری کلیوی می تواند یک شانس برای مانند یک فرد عادی زندگی کنند. است که می گویند، برای افرادی که در مرحله 3 بیماری کلیه هستند، آنها می توانند فرصتی برای معکوس بیماری خود را با کمک از این درمان را دریافت کنید.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت بین مرحله 3 بیماری کلیه و یک کلیه سالم خوب و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما به سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-treatment/1415.html



:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، مرحله 3 بیماری کلیه، یک کلیه سالم خوب ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

"همسر من یک بیمار مزمن بیماری کلیوی مرحله 5 است. آیا امکان زنده ماندن وجود دارد؟ فشار خون بالا گاهی اوقات اما او به طور مداوم تجربه استفراغ و خلط قابل مشاهده است "در واقع، برای افراد مبتلا به مرحله 5 بیماری مزمن کلیه از آنها احتمال با این بیماری زندگی می کنند برای یک مدت طولانی، تا زمانی که آنها می توانند درمان به موقع دریافت کرده اند .

بسیاری از مردم در مراحل اولیه بیماری کلیه می تواند بدون علامت آشکار دارند، با این بیماری بدتر می رود، نشانه هایی مانند استفراغ رخ خواهد داد. بنابراین مردم شروع به تحقق بخشیدن به شدت این بیماری، و مشتاق به دانستن روش درمان و میزان بقا هستند. در واقع، درمان شما انتخاب می کنید تصمیم گیری طول عمر شما می توانید داشته باشد.

دیالیز یکی از رایج ترین راه برای درمان مرحله 5 بیماری مزمن کلیه است، بهتر است برای زنده علائم این بیماری، به طوری که مردم می توانند بهتر زندگی می کنند. اما به عنوان یک جایگزینی کلیه، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و نه توقف پیشرفت این بیماری است، بنابراین افرادی که تحت آن باید با آن زندگی می کنند برای بقیه عمر خود را.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، یکی دیگر از درمان های محبوب در درمان مرحله 5 بیماری کلیه، دیالیز متفاوت است، می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده را بهبود بخشد. بنابراین با کمک آن، مردم می توانند با کیفیت و عمر طولانی تر داشته باشد.

مهم نیست که چقدر، تا زمانی که شما با آن مبارزه، شما می توانید یک زندگی بهتر داشته باشد. اگر شما هر گونه کمک در مبارزه با مرحله 5 بیماری مزمن کلیه نیاز دارید، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/esrd-prognosis/1414.html



:: برچسب‌ها: ESRD پیش آگهی، مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، میزان بقاء برای افراد مبتلا به مرحله 5 CKD ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

"دوستان من با فاصله کانونی سگمنتال گلومرولی ام اس تشخیص داده چه درمان است و چگونه از آن جلوگیری از نارسایی کلیه؟" FSGS می تواند سندرم نفروتیک، نارسایی کلیه، حتی ارومیه، بنابراین درمان FSGS باعث شده است با بسیاری از مردم در ارتباط است، در اینجا من به اشتراک گذاری شما برخی از اطلاعات در مورد درمان FSGS، به امید آن می تواند به شما در درمان بیماری خود کمک کند.

درمان عمومی برای FSGS

درمان استروئید درمان کلاسیک برای FSGS در طب غربی است. این می تواند سیستم ایمنی بدن را سرکوب و سرکوب پاسخ ایمنی. اگر کودکان پاسخ به دارو، آنها را بهبودی در پروتئینوری داشته باشند. داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی اضافی نیز برای درمان آن استفاده می شود.

با این حال، استفاده طولانی مدت از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی و استروئیدها می تواند منجر به تن عوارض جانبی را.

بنابراین به منظور تخفیف علایم ناشی از بیماری و درمان، پزشکان برخی از داروها مانند داروهای ضد فشار خون، دیورتیک ها، استاتین ها و غیره تجویز، برای بیمار،

درمان های جایگزین برای FSGS

ایمن درمانی

سلول های بنیادی درمان جایگزین برای FSGS است. این رفتار بیماری های شروع، سرکوب و یا بهبود یک پاسخ التهابی در کلیه ها. در درمان FSGS، می تواند فعالیت ایمنی غیر طبیعی و پاسخ ایمنی سرکوب، در نتیجه توقف بیشتر زوال عملکرد کلیوی.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

انواع بسیاری از گیاهان در این درمان وجود دارد، پزشکان همیشه متفاوت از آنها ترتیب بر اساس وضعیت، بیماری بیمار. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوع از درمان های طبیعی، می تواند بیماری کلیه درمان، از جمله FSGS در مراحل درمان های زیر است:

تنزل کمپلکسهای ایمنی و ماتریکس خارج سلولی.

بهبود گردش خون.

فراهم می کند که مواد مغذی برای بازسازی ساختار کلیه.

فعال کردن سیستم خود شفا از بدن به بهبود عملکرد کلیه.

با کمک سلول های بنیادی و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، FSGS می تواند به خوبی کنترل شده، به طوری که مردم می توانند سقوط به نارسایی کلیه، اجتناب کنند. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد FSGS، لطفا اینجا کلیک کنید، و یا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. آن را بدون پرداخت هزینه، بنابراین احساس رایگان با ما تماس بگیرید.

http://www.kidney-support.org/fsgs-treatment/3959.html



:: برچسب‌ها: درمان FSGS، FSGS، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 1566
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توان من می دانم که مرحله از بیماری مزمن کلیه من در؟ CKD است در ابتدا بدون علائم خاص و به طور کلی تنها به عنوان یک افزایش در کراتینین سرم و یا پروتئین در ادرار تشخیص داده، به طوری که با توجه به سطح کراتینین، ما می توانیم می دانیم که که مرحله شما را در. شاخص دیگر GFR است، اینجا کلیک کنید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره CKD.

بیماری مزمن کلیوی، همچنین به عنوان بیماری مزمن کلیوی (CRD) شناخته شده است، از طریق آزمایش خون برای کراتینین شناخته شده است. سطوح بالاتر از کراتینین نشان می دهد میزان فیلتراسیون گلومرولی کمتر و در نتیجه قابلیت کاهش از کلیه ها برای دفع مواد زائد. سطح کراتینین ممکن است طبیعی در مراحل اولیه بیماری مزمن کلیه، و شرط کشف شده است اگر آزمایش ادرار (آزمایش نمونه ادرار) نشان می دهد که کلیه است اجازه می دهد از دست دادن پروتئین و یا قرمز خون سلول به ادرار. به طور کامل بررسی علت زمینه ای از آسیب کلیه، اشکال مختلف تصویربرداری پزشکی، آزمایش خون و اغلب renalbiopsy (از بین بردن یک نمونه کوچک از بافت کلیه) برای پیدا کردن اگر یک علت قابل برگشت برای نقص کلیه وجود دارد.

چگونه می توانم بدانم که آیا من از بیماری کلیوی رنج می برند یا نه؟

بیماری مزمن کلیه از دست دادن تدریجی در عملکرد کلیه در طی یک دوره از ماه ها یا سالها است. علائم بدتر شدن عملکرد کلیه هستند غیر اختصاصی، و ممکن است شامل احساس به طور کلی ناخوشی و تجربه اشتها کاهش می یابد. اغلب، بیماری مزمن کلیه است به عنوان یک نتیجه از غربالگری از مردم شناخته شده به در معرض خطر مشکلات کلیوی، مانند کسانی که مبتلا به فشار خون بالا و یا دیابت و کسانی که با یکی از بستگان خون با بیماری مزمن کلیه است تشخیص داده میشود. بیماری مزمن کلیه ها نیز ممکن است شناخته شده است که آن را به یکی از عوارض شناخته شده آن، از جمله بیماری های قلبی عروقی، orpericarditis کم خونی منجر می شود.

چگونه می توان من می دانم چه مرحله از بیماری مزمن کلیه من در؟

شما می توانید گزارش آزمون یا بیماری شرایط دقیق خود را به ما از طریق ایمیل ارسال کنید، پس از تجزیه و تحلیل کارشناسان ما شما را راهنمایی حرفه ای را. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/ckd-diagnosis/3958.html



:: برچسب‌ها: تشخیص بیماری مزمن کلیه، بیماری مزمن کلیه، مرحله بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دنبال آلبومین در ادرار یک سیگنال خطرناک برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در است، زیرا نشان می دهد آسیب به فیلتر در کلیه ها و پیش آگهی ضعیف از این بیماری است. از این نقطه، برای پیشگیری و درمان آلبومین ردیابی در گودال مواد مخدر ادرار موثر برای نفروپاتی IgA در بیماران کشنده است.

اگر چه آلبومین در ادرار مشخص نیست، آزمایش ادرار می تواند کمک به تشخیص آن است. تنها یک شاخص آسیب کلیه وجود دارد، اما همچنین درخواست التهاب و فیبروز از توبول های کلیوی، برای سرعت بخشیدن به پیشرفت بیماری مزمن کلیه. شروع آلبومینوری و پروتئینوری می توانید مقدار پروتئین در سلولهای اپیتلیال توبولار کلیوی را افزایش می دهد می تواند فعالیت لیزوزوم را افزایش دهد. وقتی این مواد را به کلیه پلاسما سلول لوله منتشر شد، آسیب سلول می تواند التهاب و اسکلروز شوند.

چه داروها می توانند کمک به درمان آلبومین در ادرار بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در؟

استروئیدها: اغلب استفاده می شود زمانی که آلبومین در ادرار ++ یا شدید است، چرا که این دارو می تواند واکنش های التهابی در گلومرولها را مهار کند. بنابراین، کمتر می توان آلبومین از طریق فیلتر کلیه فیلتر شده است.

سیکلوفسفامید و دی پیریدامول: این داروها معمولا همراه با استروئید گرفته، و می تواند کمک به از بین بردن پروتئین و آلبومینوری، اما هیچ تأثیری بر میزان فیلتراسیون گلومرولی.

دوزهای بالای ایمونوگلوبولین: دوز بالا قطره ایمونوگلوبولین داخل وریدی نه تنها می تواند بهبود پروتئینوری و هماچوری، اما کاهش در GFR نیز متوقف شود. با این حال، این علائم می توان به راحتی پس از قطع دارو عود.

سلول های بنیادی: این درمان در درمان نفروپاتی IgA در تمرکز و تعمیر سیستم فیلترینگ از کلیه به جای علائم فقط درمان نفروپاتی IgA. بنابراین، اگر بیماران می خواهید به خلاص شدن از شر آلبومین در ادرار و جلوگیری از نارسایی کلیه، آنها می توانند این درمان سیستمیک امتحان کنید.

مشورت خدمات پزشکی کلیه آنلاین چین و شما بیشتر در مورد شرایط بیماری خود را بگویید، به طوری که آنها می تواند به شما کمک کند داروهای مناسب تجویز کند.

http://enfermedad-renal.com/nefropatia-por-IgA/1878.html



:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در، درمان نفروپاتی IgA در، آلبومین در درمان ادرار ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه کراتینین 3.4 و پتاسیم 6.2 ابزار؟ بعد، من به شما یک داستان واقعی بین بیمار و دکتر به شما معنای کراتینین 3.4 و پتاسیم 6.2 نشان می دهد.

دکتر عزیز،

من با بالا BP 150/100 به مدت 9 ماه گذشته تشخیص داده شد.

بله در حال حاضر ادرار در طول شب است برخی از بار 2 بار ممکن است 3 نیز frequent-.

من لازم سردردهای شدید در طول شب اما هیچ استفراغ.

GFR من به عنوان در تاریخ 20 می باشد.

Creatatnine 3.4 است

پتاسیم 6.2 است

دکتر به من رژیم غذایی کم پتاسیم با دارو سخت توصیه می شود.

چون من به نظر کارشناسان خود را در علائم گفت: لطفا؟

آقا عزیز،

حال شما چطور است؟

از توضیحات خود را، شرط کلیه شما بسیار جدی است، و در حال حاضر شما در مرحله 3 بیماری کلیه می باشد.

در مرحله اول، سطح پتاسیم خود را 6.2 است. پتاسیم مهم است برای حفظ عملکرد قلبی. اگر پتاسیم بالاتر از نرمال نگه می دارد، می توان آن را برای شما بسیار خطرناک است. این می تواند ضربان قلب نامنظم و حتی حمله قلبی شود. آیا سطح پتاسیم خود را کاهش به محدوده نرمال پس از مصرف دارو؟

در مرحله دوم، GFR خود را قطره تا 20 و کراتینین افزایش به 3.4. گلومرول واحدهای عملیاتی در کلیه ها و هر کلیه از یک میلیون گلومرول تشکیل شده است. در شرایط عادی، این گلومرول می تواند خون به طور معمول فیلتر کنید. اقدامات GFR چگونه مایع بسیار فیلتر شده است پس از خون تشکیل شده است کلیه فیلتر شده است. به عنوان وضعیت خود را پیشرفت می کند، گلومرول بیشتر و بیشتر تبدیل خواهد شد اختلال و موفق به فیلتر خون به طور معمول. به عنوان یک نتیجه، سطح بالای کراتینین در خون شما ساخت تا. بنابراین، برای کاهش سطح کراتینین، نکته اصلی این است برای بازگرداندن آن گلومرول دچار اختلال میشود.

ثالثا، به شما گفت که شما سردرد. علت اصلی فشار خون بالا کنترل نشده خود را است. در همین حال، علت دیگری از سطح بالایی از سموم و مواد زائد در خون شما.

با در نظر گرفتن شرایط خود را، اگر سطح پتاسیم خود را نگه می دارد تا بالا و GFR کاهش می یابد علاوه بر این، من می ترسم شما را مجبور به شروع دیالیز به زودی در صورت عدم درمان موثر است در زمان اعمال هستم.

بهترین آرزوها.

از بالا ما می دانیم که برای افراد مبتلا به کراتینین 3.4 و پتاسیم 6.2 در مرحله 3 بیماری کلیه است و شما نیاز به گرفتن درمان در حال حاضر. اگر شما سوال دیگر، لطفا دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما تماس.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-diagnosis/1413.html



:: برچسب‌ها: تشخیص بیماری مزمن کلیه، سطح کراتینین بالا، بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

عزیز، توضیحات

من یک بیمار با پتاسیم 6.2 و کراتینین 3.4 هستم، پس از مصرف بعضی از داروها سطح پتاسیم من به حالت عادی، اما سطح کراتینین را افزایش می دهد کم است. به چه معناست؟ و چه چیزهایی را باید در حال حاضر؟

آقا عزیز،

این چیز خوبی است که پتاسیم خود را کاهش است. همانطور که می دانید، سطح پتاسیم بالا می تواند بسیار خطرناک و حتی برای شما تهدید کننده زندگی.

با این حال، سطح کراتینین خود را کمی افزایش می دهد. کلیه شما کمتر قادر به فیلتر کردن خون خود را و از بین بردن مواد زائد از بدن شما می شود.

در حال حاضر GFR خود را به عنوان بالا به عنوان 20. است بر اساس مراحل بیماری مزمن کلیه (CKD)، شما در حال حاضر در مرحله 4 CKD. در این مرحله، مهم ترین هدف درمان این است برای جلوگیری کاهش عملکرد کلیه و جلوگیری از عوارض احتمالی. اگر این دو هدف درمان را می توان به دست آورد، شما قطعا از شروع ESRD اجتناب کنند.

در حال حاضر، به عنوان شما در boderline دیالیز هستند، آن زمان بحرانی را برای شما به یک درمان در اسرع وقت است. با درمان موثر، عملکرد کلیه خود را می توان با حدود 20٪ بهبود یافته است. شما مطمئنا قادر به جلوگیری از شروع دیالیز خواهد بود.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان خارجی اعمال شده از داروهای گیاهی چینی است. بر اساس وضعیت بیماری خاص بیمار، انواع گیاهان تجویز می شوند. سپس داروهای گیاهی خواهد شد فوق العاده ریز در هم شکسته و بسته بندی شده در کیسه های ساخته شده از مواد ویژه ای است. هنگامی که شما با استفاده از درمان، کیسه های در منطقه کلیه شما عمل می کنند. با کمک نافذ تجهیزات مایع و اسمز، داروهای خواهد شد را به ضایعه کلیه شما نفوذ و کلیه های شما خواهد شد کسانی که داروهای مستقیم جذب می کند. با کمک از این درمان، بیماری خود را می تواند به خوبی کنترل می شود.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد بیماری های کلیوی، انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک نمی کند.

http://www.kidney-support.org/ckd-basics/3957.html



:: برچسب‌ها: اصول CKD، بیماری های کلیوی، پتاسیم بالا و سطح کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پردنیزون یک نوع کورتیکواستروئید، که معمولا برای درمان بیماری کلیه مربوط به اختلال ایمنی و FSGS مانند یک اختلال کلیوی است استفاده می شود. برای درمان FSGS، پزشکان ممکن است پردنیزون 60 میلی گرم تجویز می کنند.

FSGS بیماری های کلیوی است که به برخی از سلول های کلیه پیچیده زخمی ایمنی یافت شده است. به عنوان یک داروی ضد التهاب و سرکوب کننده سیستم ایمنی، پردنیزون می تواند فعالیت کمپلکسهای ایمنی را مهار و همچنین برای حفاظت از نشانه ها و عوارض بیماران، مانند تورم و پروتئینوری باقی مانده عملکرد بافت کلیه و کاهش.

با این حال، از آنجا که این مواد مخدر کار می کند با تضعیف سیستم ایمنی بدن، که به راحتی می تواند باعث برخی عوارض جانبی. ظرفیت پایین سیستم ایمنی بدن، عفونت، سرد، تب، مشکلات رشد، بیماری های استخوان، و غیره، عوارض جانبی شایع پردنیزون است.

از تجزیه و تحلیل بالا، بیماران مبتلا به FSGS باید بررسی کنید اگر آنها مشکلات زیر قبل از مصرف 60 میلی گرم پردنیزون.

* اگر شما به این دارو یا هر عفونت در بدن شما حساسیت دارند

* اگر شما اسهال، بیماری کبد، بیماری های تیروئید، دیابت، مالاریا، و غیره

* اگر شما در معرض خطر سل، پوکی استخوان، زخم معده، افسردگی، و غیره می باشد.

هنگامی که شما یکی از مشکلات فوق، شما باید دکتر یا نفرولوژیست خود را در پیشبرد اطلاع رسانی، بنابراین شما می توانید این دارو بی خطر و موثر را.

هنگامی که بیماران با اثرات پردنیزون راضی، آنها می توانند برخی از درمان سیستمیک مانند سلول های بنیادی و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy امتحان کنید. هر دو از این درمان می تواند کمک به تنظیم سیستم ایمنی بدن و درمان بیماری های کلیوی از ریشه. همانطور که برای آن یک حق برای بیماران خاص است، باید در شرایط بیماری بیماران بستگی دارد.

اگر شما به دنبال یک درمان کامل موثر و می خواهید به دانستن بیشتر در مورد روش های فوق، شما می توانید به enfermedad-renal@hotmail.com ایمیل و یا تماس با ما به صورت آنلاین.

http://enfermedad-renal.com/Glomeruloesclerosis-focal-y-segmentaria/1881.html



:: برچسب‌ها: FSGS، درمان FSGS ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

حرکت سست نیز به عنوان اسهال می تواند با سندرم نفروتیک در کودکان و بزرگسالان اتفاق می افتد شناخته شده است. چگونه سندرم نفروتیک باعث حرکت شل؟

حرکت سست هنگامی رخ میدهد که مایع اضافی از روده بزرگ که بدن می تواند جذب می گذرد. بنابراین، شرایط هم می تواند تولید بیش باعث ایجاد یا حفظ مایعات جذب مایع، و در نتیجه اسهال به راحتی.

برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک، که معمولا در معرض خطر از چند اختلال دیگر، که برخی از آنها تنها می تواند باعث حرکت گشاد است.

اولین دلیل عفونت است. از یک طرف، سندرم نفروتیک ممکن است به دلیل یک اختلال ایمنی است که یک علت شایع عفونت. علاوه بر این، بیماران نیاز به انواع داروها، و برخی از آنها مانند استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی ممکن است خطر ابتلا به عفونت را افزایش دهد.

دلیل دوم اختلال الکترولیت است. همانطور که کلیه قادر به عملکرد طبیعی تصفیه و تنظیم، تعادل الکترولیت ها مانند بسیاری از پتاسیم، سدیم، مایع، فسفر، کلسیم، و غیره می تواند به راحتی مختل. اختلالات الکترولیت تنها می تواند القاء جنبش شل به راحتی.

آخرین دلیل تجمع مواد زائد است. اگر مواد زائد اضافی را نمی توان به موقع از بدن برداشته شود، در هر نقطه در بدن رسوب، از جمله دستگاه گوارش به راحتی. حال شما چطور است مواد مضر تحریک دستگاه گوارش، بیماران ممکن است از اسهال رنج می برند.

در حال حاضر، ما در بر داشت که جنبش شل است برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک غیر معمول نیست. اگر کنترل موثر نیست، اسهال مکرر می تواند باعث بیماران به احساس خستگی، تهوع، استفراغ، درد شکم، و غیره، به راحتی.

به منظور جلوگیری از عوارض فوق و باعث بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک زندگی راحت تر، باید برخی از داروها و درمان های برای مدیریت مشکل خود را در زمان و به طور موثر را. اگر شما درمان های موثر که مسئولیت رسیدگی به مشکل خود را پیدا کنید، شما می توانید کمک سفارش آنلاین.

http://enfermedad-renal.com/el-sintrome-nefrotico/1880.html



:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، درمان سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

وقتی کلیه ها قادر به دفع مایع اضافی، سدیم، و برخی محصولات دیگر زباله است که به طور معمول در بدن تجمع می یابد. سپس شکم و ورم تورم صورت به راحتی می تواند رخ دهد. اگر این اتفاق می افتد، بیماران باید برخی از اقدامات لازم را.

آیا احتباس تنها دلیل شکم متورم و صورت ورم کرده؟

البته که نه. علاوه بر تجمع احتباس مایعات، پروتئین نشت به داخل ادرار، و در نتیجه فشار اسمزی پلاسما کم است. سپس مایع اضافی سپرده در بدن است. هنگامی که آن را در شکم و صورت تجمع می یابد، شکم متورم و صورت متورم خواهد شد.

چگونه برای درمان شکم متورم و تورم صورت؟

برای جلوگیری از تورم بدتر، بیماران باید مصرف مایعات سخت نظارت. علاوه بر آب، سوپ، سبزیجات، میوه، نوشابه، همچنین باید به عنوان یک منبع از مایع در نظر گرفته شود. برای افزایش فشار اسمزی پلاسما، بیماران کلیوی باید پروتئین با کیفیت بالا تر مانند تخم مرغ و ماهی بخورند.

اگر بیماران می خواهید به اوایل کنترل علائم خود، آنها باید برخی از داروها مانند دیورتیک، که می تواند افزایش تولید ادرار را به انجام بیشتر مایع کمک کنند. در نهایت، بیماران ممکن است شکم خود را پیدا و تورم صورت به تدریج کاهش یافته است.

روش های فوق می تواند کمک به از بین بردن شکم متورم و صورت ورم کرده، تا حدی، اما قادر به ترمیم سلول های کلیه با مشکلات و غلبه بر این مشکل از ریشه نیست. به نظر از این، این بیماران کلیوی بهتر به حال شرایط برخی از درمان های دیگر است که می تواند کمک به افزایش جریان خون به کلیه ها، بهبود خود شفا از سلول های کلیوی آسیب دیده و بازسازی سیستم فیلترینگ از کلیه ها. در حالی که کلیه می تواند کار خود را به طور معمول انجام دهید، بیماران لازم نیست که در مورد احتباس مایعات و از دست دادن پروتئین بیشتر نگران باشید. به عنوان یک نتیجه، شکم متورم و صورت متورم موثر کاهش شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش، شما می توانید به enfermedad-renal@hotmail.com ایمیل.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1879.html



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیوی مزمن، درمان بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دنبال آلبومین در ادرار یک سیگنال خطرناک برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در است، زیرا نشان می دهد آسیب به فیلتر در کلیه ها و پیش آگهی ضعیف از این بیماری است. از این نقطه، برای پیشگیری و درمان آلبومین ردیابی در گودال مواد مخدر ادرار موثر برای نفروپاتی IgA در بیماران کشنده است.

اگر چه آلبومین در ادرار مشخص نیست، آزمایش ادرار می تواند کمک به تشخیص آن است. تنها یک شاخص آسیب کلیه وجود دارد، اما همچنین درخواست التهاب و فیبروز از توبول های کلیوی، برای سرعت بخشیدن به پیشرفت بیماری مزمن کلیه. شروع آلبومینوری و پروتئینوری می توانید مقدار پروتئین در سلولهای اپیتلیال توبولار کلیوی را افزایش می دهد می تواند فعالیت لیزوزوم را افزایش دهد. وقتی این مواد را به کلیه پلاسما سلول لوله منتشر شد، آسیب سلول می تواند التهاب و اسکلروز شوند.

چه داروها می توانند کمک به درمان آلبومین در ادرار بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در؟

استروئیدها: اغلب استفاده می شود زمانی که آلبومین در ادرار ++ یا شدید است، چرا که این دارو می تواند واکنش های التهابی در گلومرولها را مهار کند. بنابراین، کمتر می توان آلبومین از طریق فیلتر کلیه فیلتر شده است.

سیکلوفسفامید و دی پیریدامول: این داروها معمولا همراه با استروئید گرفته، و می تواند کمک به از بین بردن پروتئین و آلبومینوری، اما هیچ تأثیری بر میزان فیلتراسیون گلومرولی.

دوزهای بالای ایمونوگلوبولین: دوز بالا قطره ایمونوگلوبولین داخل وریدی نه تنها می تواند بهبود پروتئینوری و هماچوری، اما کاهش در GFR نیز متوقف شود. با این حال، این علائم می توان به راحتی پس از قطع دارو عود.

سلول های بنیادی: این درمان در درمان نفروپاتی IgA در تمرکز و تعمیر سیستم فیلترینگ از کلیه به جای علائم فقط درمان نفروپاتی IgA. بنابراین، اگر بیماران می خواهید به خلاص شدن از شر آلبومین در ادرار و جلوگیری از نارسایی کلیه، آنها می توانند این درمان سیستمیک امتحان کنید.

مشورت خدمات پزشکی کلیه آنلاین چین و شما بیشتر در مورد شرایط بیماری خود را بگویید، به طوری که آنها می تواند به شما کمک کند داروهای مناسب تجویز کند.

http://enfermedad-renal.com/nefropatia-por-IgA/1878.html



:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در، درمان نفروپاتی IgA در، آلبومین در درمان ادرار ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه کراتینین 3.4 و پتاسیم 6.2 ابزار؟ بعد، من به شما یک داستان واقعی بین بیمار و دکتر به شما معنای کراتینین 3.4 و پتاسیم 6.2 نشان می دهد.

دکتر عزیز،

من با بالا BP 150/100 به مدت 9 ماه گذشته تشخیص داده شد.

بله در حال حاضر ادرار در طول شب است برخی از بار 2 بار ممکن است 3 نیز frequent-.

من لازم سردردهای شدید در طول شب اما هیچ استفراغ.

GFR من به عنوان در تاریخ 20 می باشد.

Creatatnine 3.4 است

پتاسیم 6.2 است

دکتر به من رژیم غذایی کم پتاسیم با دارو سخت توصیه می شود.

چون من به نظر کارشناسان خود را در علائم گفت: لطفا؟

آقا عزیز،

حال شما چطور است؟

از توضیحات خود را، شرط کلیه شما بسیار جدی است، و در حال حاضر شما در مرحله 3 بیماری کلیه می باشد.

در مرحله اول، سطح پتاسیم خود را 6.2 است. پتاسیم مهم است برای حفظ عملکرد قلبی. اگر پتاسیم بالاتر از نرمال نگه می دارد، می توان آن را برای شما بسیار خطرناک است. این می تواند ضربان قلب نامنظم و حتی حمله قلبی شود. آیا سطح پتاسیم خود را کاهش به محدوده نرمال پس از مصرف دارو؟

در مرحله دوم، GFR خود را قطره تا 20 و کراتینین افزایش به 3.4. گلومرول واحدهای عملیاتی در کلیه ها و هر کلیه از یک میلیون گلومرول تشکیل شده است. در شرایط عادی، این گلومرول می تواند خون به طور معمول فیلتر کنید. اقدامات GFR چگونه مایع بسیار فیلتر شده است پس از خون تشکیل شده است کلیه فیلتر شده است. به عنوان وضعیت خود را پیشرفت می کند، گلومرول بیشتر و بیشتر تبدیل خواهد شد اختلال و موفق به فیلتر خون به طور معمول. به عنوان یک نتیجه، سطح بالای کراتینین در خون شما ساخت تا. بنابراین، برای کاهش سطح کراتینین، نکته اصلی این است برای بازگرداندن آن گلومرول دچار اختلال میشود.

ثالثا، به شما گفت که شما سردرد. علت اصلی فشار خون بالا کنترل نشده خود را است. در همین حال، علت دیگری از سطح بالایی از سموم و مواد زائد در خون شما.

با در نظر گرفتن شرایط خود را، اگر سطح پتاسیم خود را نگه می دارد تا بالا و GFR کاهش می یابد علاوه بر این، من می ترسم شما را مجبور به شروع دیالیز به زودی در صورت عدم درمان موثر است در زمان اعمال هستم.

بهترین آرزوها.

از بالا ما می دانیم که برای افراد مبتلا به کراتینین 3.4 و پتاسیم 6.2 در مرحله 3 بیماری کلیه است و شما نیاز به گرفتن درمان در حال حاضر. اگر شما سوال دیگر، لطفا دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما تماس.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-diagnosis/1413.html



:: برچسب‌ها: تشخیص بیماری مزمن کلیه، سطح کراتینین بالا، بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برادر یا خواهر من خیلی مریض بعد از هر درمان دیالیز، بسیار تهوع آور و پرتاب کردن. گاهی اوقات او بسیار بی توجه است. علت این چیست؟ در واقع، دیالیز به عنوان یکی از درمان های متداول برای نارسایی کلیه خواهد شد برخی از عوارض جانبی در طول درمان را، پرتاب کردن و بی هستند دو نفر از آنها. پس چرا مردم پرتاب کردن و یا بعد از دیالیز بی؟

سندرم عدم تعادل دیالیز

سندرم عدم تعادل دیالیز سندرم به طور فزاینده نادر است که با علائم عصبی از شدت که بیماران دیالیز تاثیر می گذارد، به خصوص زمانی که آنها برای اولین بار در همودیالیز آغاز شده متفاوت است. این است که عمدتا به ادم مغزی در طول یا بعد از دیالیز نسبت داد. دیگر عوامل خطر سندرم عدم تعادل دیالیز شامل اسیدوز شدید متابولیک، سطح بسیار بالایی از BUN قبل از دیالیز، سن و غیره

دیالیز ناکافی

یکی دیگر از شرایط است که می تواند مردم را پرتاب تا دیالیز ناکافی است. به طور کلی، هر درمان همودیالیز حدود چهار ساعت طول می کشد و انجام شده است سه بار در هفته. اگر درمان دیالیز است کافی انجام شده، سطح بالایی از مواد زائد در بدن جمع می شوند.سموم و مواد زائد می تواند معده و روده را تحریک، مردم پرتاب تا بعد از دیالیز.

اختلال الکترولیت

یکی از توابع مهم کلیه به تعادل سطح الکترولیت های مختلف مانند پتاسیم، سدیم، منیزیم و غیره کلیه بیمار موفق به کار به اندازه کافی، منجر به اختلال الکترولیت. این وضعیت همچنین می تواند به استفراغ بعد از دیالیز کمک می کند.

در واقع، علائمی مانند پرتاب کردن و بی ناشی از دیالیز نمی خواهد برای یک مدت زمان طولانی، تا زمانی که شما می توانید از دلایل اساسی پیدا کردن و اقدامات مربوطه. اما ممکن است شما را به آن در زمان بعدی شما آن را رنج می برند. بنابراین اگر شما می خواهید برای جلوگیری از همه آنها، شما باید برخی از راه های دیگر به جای دیالیز پیدا کنید.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در تسکین علائم، مانند پرتاب کردن و بی اثر دیالیز، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/dialysis/1412.html



:: برچسب‌ها: دیالیز، پرتاب تا پس از دیالیز، پس از دیالیز غیر پاسخگو ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

عزیز، توضیحات

من یک بیمار با پتاسیم 6.2 و کراتینین 3.4 هستم، پس از مصرف بعضی از داروها سطح پتاسیم من به حالت عادی، اما سطح کراتینین را افزایش می دهد کم است. به چه معناست؟ و چه چیزهایی را باید در حال حاضر؟

آقا عزیز،

این چیز خوبی است که پتاسیم خود را کاهش است. همانطور که می دانید، سطح پتاسیم بالا می تواند بسیار خطرناک و حتی برای شما تهدید کننده زندگی.

با این حال، سطح کراتینین خود را کمی افزایش می دهد. کلیه شما کمتر قادر به فیلتر کردن خون خود را و از بین بردن مواد زائد از بدن شما می شود.

در حال حاضر GFR خود را به عنوان بالا به عنوان 20. است بر اساس مراحل بیماری مزمن کلیه (CKD)، شما در حال حاضر در مرحله 4 CKD. در این مرحله، مهم ترین هدف درمان این است برای جلوگیری کاهش عملکرد کلیه و جلوگیری از عوارض احتمالی. اگر این دو هدف درمان را می توان به دست آورد، شما قطعا از شروع ESRD اجتناب کنند.

در حال حاضر، به عنوان شما در boderline دیالیز هستند، آن زمان بحرانی را برای شما به یک درمان در اسرع وقت است. با درمان موثر، عملکرد کلیه خود را می توان با حدود 20٪ بهبود یافته است. شما مطمئنا قادر به جلوگیری از شروع دیالیز خواهد بود.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان خارجی اعمال شده از داروهای گیاهی چینی است. بر اساس وضعیت بیماری خاص بیمار، انواع گیاهان تجویز می شوند. سپس داروهای گیاهی خواهد شد فوق العاده ریز در هم شکسته و بسته بندی شده در کیسه های ساخته شده از مواد ویژه ای است. هنگامی که شما با استفاده از درمان، کیسه های در منطقه کلیه شما عمل می کنند. با کمک نافذ تجهیزات مایع و اسمز، داروهای خواهد شد را به ضایعه کلیه شما نفوذ و کلیه های شما خواهد شد کسانی که داروهای مستقیم جذب می کند. با کمک از این درمان، بیماری خود را می تواند به خوبی کنترل می شود.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد بیماری های کلیوی، انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک نمی کند.

http://www.kidney-support.org/ckd-basics/3957.html

 



:: برچسب‌ها: اصول CKD، بیماری های کلیوی، پتاسیم بالا و سطح کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من مرحله بیمار بیماری 3 کلیه هستم و دکتر من گفت هیچ چیز آنها می توانند انجام میشود تا زمانی که بدترین وجود دارد. آیا این واقعی؟ این مسئله شامل نه تنها افراد، اما همه مردم مربوطه که از بیماری کلیوی رنج می برند. سپس هر نوع درمان می تواند مردم را با مرحله 3 بیماری کلیه کمک کند وجود دارد؟ در واقع، در گذشته آن بود، اما در حال حاضر برخی از درمان های جدید است که می تواند کمک به مردم به تاخیر و یا جلوگیری از پیشرفت این بیماری وجود دارد، به طوری که آنها می تواند با بیماری برای مدت طولانی زندگی می کنند، حتی این شانس را مانند یک فرد عادی زندگی کنند.

چرا پزشکان گفت: هیچ چیز آنها می توانند انجام تا بیماری می شود بدترین وجود دارد؟

در گذشته، برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی، محدود توسط سطح مراقبت های بهداشتی، آنها هیچ فن آوری های پیشرفته و نه نفرولوژیست خوب است، پس در مرحله اولیه بیماری، آنها می توانند چیزی جز صبر انجام دهد. برای افرادی که در روز ما هستند، آنها ممکن است برخی از درمان به تاخیر پیشرفت بیماری است، اما تنها چیزی که آنها می توانند انجام دهند این است، چرا که هیچ درمان خوبی برای این بیماری وجود دارد. بنابراین بسیاری از مردم به صورت دیالیز یا پیوند کلیه. بنابراین به منظور کمک به مردم بیماری کلیوی می تواند مانند یک فرد عادی زندگی می کنند، پزشکان هرگز تسلیم پژوهش.

خوشبختانه، پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی، افرادی که در مراحل اولیه هستند می تواند یک شانس برای معکوس بیماری خود را با به موقع و به درستی درمان، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. در واقع، نه تنها یک نوع از دارو در آن، صدها نفر از داروها در آن وجود دارد. با توجه به شرایط بیماری، پزشکان داروهای مختلف برای بیمار ترتیب، بنابراین به عنوان برای رسیدن به یک اثر درمانی بهتر است.

از بالا ما می دانیم که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه بهتر زندگی می کنند. اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما مناسب برای آن است یا نه، و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/ckd-treatment/3956.html



:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، مرحله 3 بیماری کلیه، درمان مرحله بیماری 3 کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری کلیوی به ارث برده است که ممکن است به درد در مناطق مختلف مانند پشت، شکم و سر مربوط است. اگر بیماران مبتلا به PKD مبتلا به این مشکلات باید خواهید برای پیدا کردن دارو درد موثر برای از بین بردن درد پشت، درد پشت، درد ساق پا و غیره.

چرا بیماران مبتلا به PKD درد؟

PKD باعث تجمع کلیوی توسعه کیست کلیه است. در مرحله اول، تمام کیست های کلیه هنوز کوچک هستند، بنابراین بیماران معمولا هیچ مشکلی داشته باشد. با این حال، با گذشت زمان، کیست های کلیوی بزرگتر و بزرگتر می شوند، به طوری که جایگزین بافت تابع ذاتی کلیه به تدریج. در طی این پیشرفت، علائم مختلفی از قبیل درد پشت، فشار خون بالا، آنوریسم مغزی، نقرس، عفونت های دستگاه ادراری، و غیره، می توان به راحتی تولید می شود.

چه داروهای ضد درد می تواند کمک به تسکین درد بیماران مبتلا به PKD؟

در داروخانه، انواع مختلفی از مسکن وجود دارد، اما برخی از آنها اثرات سوء بر کلیه ها. بنابراین، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک باید انتخاب کنید دارو درد با دقت گرفته شده است. در اینجا ما برخی از داروهای مسکن لیست و بیماران می توانند روشن است که حق را برای آنها می باشد.

- ضد درد در طول ضد: هر دو استامینوفن و NSAID می تواند درد و تب دسته از بین بردن.

- نسخه ای برای تسکین درد: این نوع از داروهای مسکن از جمله استروئیدها، داروهای ضد افسردگی، مخدرها، و غیره.

- پچ لیدوکائین: این دارو است و نوع دیگری از مسکن است.

توجه به:

اگر چه مسکن می تواند کمک به تسکین درد بیماران، تا حدی، آنها قادر به غلبه بر درد خود را از ریشه. اگر بیماران می خواهید به مدیریت ناراحتی خود را به طور کامل و بهبود وضعیت کلیوی موثر، آنها می توانند یک دکتر آنلاین و یا ایمیل به طور مستقیم به enfermedad-renal@hotmail.com مشورت کنید. هستند بسیاری از nephrologists در کلیه خدمات چین، که تا حد زیادی می تواند کمک به مدیریت PKD و عوارض آن وجود دارد.

http://enfermedad-renal.com/la-enfermedad-renal-poliquistica/1877.html



:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آنفولانزا سرد است یک علامت خاص برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی نیست، به عنوان همچنین در جمعیت عمومی با سهولت رخ می دهد. با این حال، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی هستند بیشتر احتمال ابتلا به عفونت سرد و آنفولانزا بیماری های مرتبط.

چه چیزی باعث بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی داشتن آنفولانزا سرد؟

تعدادی از شرایط برنامه رژیم غذایی ناسالم به عوارض مربوط به کلیه می تواند این مشکل شود.

برای جلوگیری از مالیات بر کلیه، بیماران همیشه باید به دنبال یک برنامه رژیم غذایی محدود. در این مورد، بیماران هستند احتمال بیشتری برای مصرف کالری کافی و پروتئین است که می تواند ظرفیت ایمنی از بیماران کاهش دهد، و در نتیجه به آنفولانزا سرد به راحتی.

هنگامی که غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون کلیه ذاتا آسیب دیده است مقدار زیادی از پروتئین و برخی از مواد مغذی دیگر ممکن است به ادرار نشت. به معنای نشت پروتئین ایمونوگلوبولین از دست دادن، به طوری که بیماران در معرض خطر عفونت سرد و آنفولانزا.

برای مبارزه با عوارض مختلف از نارسایی کلیوی، بیماران نیاز به انواع داروها، در حالی که آنفولانزا سرد فقط یک عارضه جانبی شایع این داروها است.

علاوه بر این، رویداد های مربوط به دیابت علت دیگری است. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی ناشی از نفروپاتی دیابتی، قند خون بیش از حد می تواند سلول های سفید خون را حفظ به انجام کار خود را به طور معمول. سپس، سیستم ایمنی غیر طبیعی می تواند به سرد شود.

درمان برای مدیریت آنفولانزا سرد در نارسایی کلیه

انواع مختلفی از داروها که می تواند کمک به درمان آنفلوانزا سرد در تمام داروخانه ها، اما بیماران کلیوی می تواند این داروها بدون هدایت پزشکان استفاده نمی وجود دارد. برای پیدا کردن که مواد مخدر برای شما مناسب است، شما می توانید یک قرار ملاقات آنلاین به دکتر اینجا مشورت کنند.

اگر می خواهید برای جلوگیری از به طور موثر سرد، شما همچنین باید برخی از اقدامات موثر برای بهبود عملکرد کلیه ها و روش های درمانی سیستم ایمنی بدن را. بنابراین شما می توانید مردم را به عنوان سالم زندگی می کنند. لطفا دریغ نکنید به اقدام در حال حاضر.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1876.html



:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه، علائم مزمن نارسایی کلیه و درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را کشف آنها کف آلود ادرار تیره. این علامت ناخوشایند ممکن است برخی از اختلالات زمینه ای را نشان دهد. چه کف آلود و ادرار تیره برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟

ادرار تیره کف آلود

هنگامی که سیستم فیلتراسیون کلیه آسیب دیده است کلیه ها قادر به فیلتر کردن خون و حفظ مواد مغذی در بدن به طور معمول. سپس، مقدار زیادی از پروتئین در ادرار ممکن است نشت، و در نتیجه ادرار کف آلود.

همانطور که برای ادرار تیره، نشان می دهد که تغییر رنگ ادرار. خیلی اوقات، ادرار تیره نشان می دهد سلول های قرمز خون در ادرار. در درمانگاه، خون هماچوری و یا ادرار تماس بگیرید.

پروتئینوری و هماچوری در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

اگر چه هر دو پروتئین و بیمار هماچوری نیاز به پرداخت بسیار توجه به آنها، پروتئین خیلی بیشتر شدید از هماچوری. این به خاطر از دست دادن پروتئین می تواند به سوء تغذیه، ریزش مو، التهاب یا آسیب بیشتر کلیه به راحتی منجر شود.

چگونه برای مدیریت ادرار تیره forthy ناشی از نارسایی کلیه؟

به عنوان اختلال کلیوی علت است، درمان موثر برای جلوگیری از سلول های قرمز خون پروتئین و از فرار و بازسازی سیستم فیلترینگ از کلیه ها. سه روش درمان ممکن است مفید باشد.

- سلول های بنیادی: اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است اختلالات سیستم ایمنی ایجاد می شود، سلول های بنیادی بهترین گزینه است.

- میکرو چینی Osmotherapy پزشکی: هنگامی که نارسایی کلیه است با توجه به وضعیت کلیوی بدون اکسیژن و ایسکمیک، این Osmotherapy پزشکی مفید است.

- درمان سلول های بنیادی: اگر تقریبا تمام عملکرد کلیه از بیماران از دست داده است، سلول های بنیادی درمان می تواند کمک به بازسازی ساختار کلیه شما.

طرح درمان فرد باید در وضعیت بیماری بیماران بستگی دارد. برای مشاوره شخصی برای بهبود وضعیت کلیوی و درمان ادرار کف آلود سیاه و سفید خود را، ترک سوال خود را در فرم زیر وارد نمایید.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1875.html



:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیوی، درمان نارسایی مزمن کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

رنگدانه بدن می تواند رنگ پوست ما را تعیین. به طور معمول، کلیه ها می تواند رنگدانه های اضافی در خارج از بدن دفع. هنگامی که نارسایی کلیوی بدتر در مرحله 5، تغییر رنگ پوست وجود دارد.

مرحله شکست 5 کلیه

هنگامی که شکست به CRF پیشرفت می کند، وجود خواهد داشت تعدادی از مشکلات. رایج ترین مشکلات عبارتند از کم خونی کلیوی، سپرده از مواد شیمیایی مختلف، از جمله مواد زائد و رنگدانه، گرفتگی عضلانی، خارش، تغییر در رنگ پوست، و غیره. همه این مشکلات باید وضعیت سلامت بیماران و کیفیت زندگی آنان تاثیر می گذارد.

چگونه برای پایان دادن به مرحله نارسایی کلیه رنگ پوست تاثیر می گذارد؟

به طور کلی، سه شرایط ممکن است تغییرات رنگ پوست به طور مستقیم القاء. آنها عبارتند از:

1. رسوب رنگدانه در بدن: اگر این علت زمینه ای است، بیماران پوست معمولا شود قهوه-زرد است که معمولا به دلیل lipocromo و رسوب کاروتنوئید تن.

2. کم خونی کلیوی: کلیه ها با توجه آسیب دیده می تواند به اندازه کافی EPO ترشح نیست و از بین بردن مواد زائد بیشتری دفع، بدن قادر به تولید به اندازه کافی سلول های قرمز خون، منجر به کم خونی کلیوی. علاوه بر این، سوء تغذیه نیز می تواند کم خونی کلیوی القاء. با استفاده از این شماره، پوست بیماران ممکن است رنگ پریده.

3. تجمع محصولات و سموم دفع زباله: هنگامی که وضعیت بیماری از بیماران بیش از حد شدید می شود، پوست شما حتی ممکن است تبدیل چهره خاکستری و یا حتی سیاه و سفید.

در نتیجه، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مرحله 5 ممکن است رنگ پوست خود رنگ پریده، رنگ زرد مایل به قهوه ای، رنگ خاکستری یا سیاه و سفید می شود.

به طور خلاصه

از این مقاله، ما تغییرات مکرر در رنگ پوست و علت مستقیم ملاقات کرد. به نظر از این، بیماران باید درمان موثر را پس از آنها علت را پیدا کرده اند. همچنین، بدون توجه به است که به علت زمینه ای، عملکرد کم کلیه ریشه است. بنابراین، اگر شما عادی رنگ پوست خود را، شما باید نگاه برای برخی از روش های درمانی برای معکوس آسیب کلیوی.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1874.html



:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه مزمن، درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 5 CKD نیاز به بسیاری از مواد مغذی مختلف در بدن افراد مبتلا به کلیه های سالم. اگر چه یک برنامه رژیم غذایی صحیح خوبی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی end-stage، که می تواند کمک به بهبود سلامت کلی از بیماران. شما می دانید فهرست غذاهای برای جلوگیری از با مرحله 5 بیماری مزمن کلیه؟

نیازهای اساسی در رژیم غذایی

وقتی کلیه ها کار نمی کنند، برخی از مواد مانند پروتئین، سدیم، پتاسیم، فسفر و کلیه مشمول مالیات مایع اگر در مقادیر بیش از حد گرفته شده است. به منظور حفظ عملکرد بافت کلیه باقی مانده و بهبود کیفیت از افراد سالم، پیشنهاد برای جلوگیری از غذاهای ذکر شده در زیر. برای یک لیست از مواد غذایی برای جلوگیری از به طور مستقیم، شما می توانید به enfermedad-renal@hotmail.com ایمیل.

مواد غذایی بیش از حد شور

نمک است رایج ترین شکل سدیم وجود دارد، در حالی که سدیم یک ماده معدنی است که می تواند سبب بروز یا بدتر فشار خون بالا و تورم به راحتی است. بنابراین، بیماران باید به دور از غذاهای شور مانند بیکن، چاشنی خوش مزه، غذاهای کنسرو شده، غذاهای فرآوری شده تا در باقی بماند، و.

غذاهای غنی از پروتئین های گیاهی

در مقایسه با پروتئین حیوانی، پروتئین های گیاهی می تواند محصولات شیمیایی بیشتری زباله مانند اوره باعث زمانی که در بدن متابولیزه. به نظر از این، بیماران مبتلا به مرحله 5 بیماری مزمن کلیه بهتر به حال محدود کردن مصرف خود را از پروتئین های گیاهی.

شیر، شیر محصولات

این غذاها مانند شیر و پنیر به طور کلی شامل فسفر غنی است. به شدت کلیه های آسیب دیده می تواند فسفر اضافی را حذف کنید موثر، به طوری که بیماران کنترل بهتر مصرف خود را از محصولات لبنی را داشتند.

حبوبات و نشاسته

معمولا برخی از مواد معدنی حاوی سدیم، پتاسیم و فسفر است. این مواد معدنی که بیماران مرحله 5 CKD باید محدود هستند. بنابراین، بیماران باید برخی از غلات و نشاسته در این مواد معدنی کم را انتخاب کنید. شیرینی، بلغور جو دوسر، سفید یا برنج قهوه ای، کلوچه Inglés، و غیره آنها را می توان در بخش های متوسط خورده، اما دیگران باید به بخش های کوچک محدود شده است.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1873.html



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، رژیم غذایی بیماری کلیوی مزمن، مرحله 5 CKD ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هر نوع از گیاهان است که می تواند به صورت خوراکی برای درمان کیست در کلیه گرفته و نام آنها را چه وجود دارد؟ در واقع، برخی از گیاهان چینی توصیه می شود به کوچک شدن کیست های کلیه، مانند برو کشتی نی، قاصدک، تندر خدا تاک، ursi UVA، سیر، قره قاط و گل ادریس وجود دارد. بعد اجازه دهید ما بعضی از جزئیات در مورد آنها را ببینید.

معمولا، پزشکان عملیات توصیه خواهد به حذف کیست در کلیه ها، اما کیست ممکن دوباره در مدت کوتاهی رشد می کنند. علاوه بر این، ممکن است آسیب بیشتر به کلیه به ارمغان بیاورد.

در چین، ما واقعا استفاده از داروهای گیاهی چینی برای کاهش کیست کلیوی. هر دو مصرف دارو، خوراکی و پزشکی خارجی وجود دارد. این داروهای گیاهی می تواند کمک به گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون و افزایش نفوذ پذیری از دیوار کیست.مایع کیست کلیوی را می توان باز جذب و توسط گردش خون مرخص شد. به طور کلی، کیست کلیه خود را پس از درمان یک یا دو هفته کوچکتر تبدیل خواهد شد. چه چیزی بیشتر، گیاهان چینی همچنین می توانید بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و بهبود عملکرد کلیه، که علائم جدی و عوارض در PKD اساسا پاک خواهد شد. سپس بیماران مبتلا به PKD می تواند دور از نارسایی کلیه، دیالیز و پیوند کلیه.

همانطور که ما در آغاز اشاره شد، برخی از گیاهان می توان برای کوچک شدن کیست در کلیه، به جز کسانی که گیاهان وجود دارد، انواع بسیاری از گیاهان نیز می توان برای درمان کوچک کیست استفاده وجود دارد و هر یک از پس از آن دارای ویژگی های خود و توابع، بنابراین در طول درمان، پزشکان گیاهان مختلف با توجه به شرایط بیماری ترتیب.

اگر می خواهید بدانید که چه نوع از گیاهان مناسب برای شما و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان کیست در کلیه ها، انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

http://www.kidney-treatment.org/pkd-treatment/1411.html



:: برچسب‌ها: درمان PKD، herbals چینی، کیست در کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه رابطه ای بین اسهال و نارسایی کلیه است؟ اسهال یک علامت دستگاه گوارش از نارسایی کلیه است. تجمع بیش از حد کراتینین، نیتروژن اوره خون و سایر مواد زائد در بدن بیمار می تواند بسیاری از احساس بیماری مانند خستگی، تهوع، بی اشتهایی می شود. اگر درمان نشود، بیمار می تواند استفراغ جدی، سوء هاضمه، اسهال، حجم خون پایین و یا حتی کاهش سریع از عملکرد کلیه توسعه.

چرا بیمار نارسایی کلیه آسان است برای به دست آوردن اسهال؟

هنگامی که نارسایی کلیه پیشرفت می کند، ایمنی کاهش خواهد شد. با ایمنی پایین، باکتری ها و ویروس می توان به راحتی برای حمله به بدن ما در نتیجه منجر به اسهال.

آیا می اسهال نارسایی کلیه می شود؟

بر اساس این گزارش، بدون درمان به موقع، اسهال نیز می تواند بسیاری از عوارض و نارسایی حاد کلیه القاء یکی از آنها است. اما نه همه اسهال می تواند نارسایی کلیه می شود، در اینجا ما به آنهایی که جدی مراجعه کنید. هنگامی که مردم به اسهال، حجم خون موثر بدن خواهد شد کاهش شدید را تجربه کنند. جریان خون به کلیه ها خواهد شد به طور ناگهانی کاهش می یابد و باعث hypoperfusion در کلیه ها. علاوه بر این، اسهال می تواند از دست دادن آب، اختلالات الکترولیتی، سوء تغذیه و محیط داخلی مختل شود. به عنوان یک نتیجه، کلیه ها خواهد شد اختلال و عملکرد کلیه خواهد شد را از دست داده و نارسایی کلیه رخ خواهد داد.

اگر چه بیشتر از نارسایی حاد کلیه ناشی از اسهال را می توان با درمان به موقع و مناسب درمان هستند، 10٪ -20٪ ممکن است به نارسایی مزمن کلیه، که سخت به درمان توسعه وجود دارد.

چگونه برای درمان نارسایی مزمن کلیه؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نوآورانه بر اساس TCM است، و با هدف تعمیر کلیه اختلال و دوره نقاهت بعد عملکرد کلیه. این متفاوت از درمان های سنتی و استفاده خارجی است. از طریق برنامه های کاربردی بالینی، این درمان ثابت شده است که امن، مناسب و موثر است. با کمک این درمان، پیشرفت نارسایی کلیه می تواند متوقف شود، حتی معکوس شود. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر از آن، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد نارسایی کلیه، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل می باشد. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/kidney-failure-symptoms/1410.html



:: برچسب‌ها: علائم نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، اسهال ,
:: بازدید از این مطلب : 1003
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

"من می خواهم به دیدن یک راه برای به تاخیر انداختن یا جلوگیری از دیالیز وجود دارد، سطح کراتینین من 4.6 با GFR بودن 15 است، BUN 88. است" این یک سوال مربوط بسیاری از مردم، در اینجا من می خواهم به شما دقیقا می بخشد پاسخ، ما یک راه برای کمک به مردم با کراتینین 4.6 و GFR 15 برای به تاخیر انداختن یا جلوگیری از دیالیز.

همانطور که همه ما می دانیم دیالیز رایج ترین روش برای درمان نارسایی کلیه قبل از پیوند کلیه، به عنوان جایگزینی کلیه می تواند کمک به کلیه ها برای تخلیه مایعات اضافی و مواد زائد از بدن، به طوری که مردم می توانند بهتر و طولانی تر زندگی می کنند است. اما آن می تواند مشکل کلیه از ریشه آن را حل نمی کند، زیرا می تواند صدمه به کلیه تعمیر و نه بهبود عملکرد کلیه، تا مردم به دنبال برخی از راه های دیگر به جای آن.

پس از سالها تحقیق و درمانگاه تجربه، کارشناسان اختراع چند درمان منحصر به فرد بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، هر کدام از آنها دارای ویژگی های و توابع خود را دارد. بنابراین در طول درمان، پزشکان ما درمان های مختلف برای بیماران با توجه به شرایط بیماری خود ترتیب. از جمله برای افراد مبتلا به اختلال ایمنی، ایمنی و میکرو چینی Osmotherapy خواهد بود توصیه، و برای افراد مبتلا به هیچ ادرار و یا ادرار کمتر، دهان چینی Osmotherapy ممکن است برای افزایش حجم ادرار، سپس برنامه درمانی با توجه به شرایط بیماری اعمال . اگر شما میخواهید بدانید که چه نوع از درمان مناسب برای شما، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم مشورت، آنها شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. همه اطلاعاتی که ما ارائه بدون پرداخت هزینه است، بنابراین احساس رایگان با ما تماس بگیرید.

از بالا ما می توانیم می دانیم که برخی از درمان های منحصر به فرد بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند مردم را با دیالیز کراتینین 4.6 و GFR 15 اجتناب از کمک، اگر شما می خواهید بدانید اطلاعات بیشتر، لطفا این پیام را به ما ترک، ما شما را در اسرع وقت پاسخ .

http://www.kidney-support.org/renal-failure-treatment/3955.html



:: برچسب‌ها: درمان کلیه شکست، دیالیز، سطح کراتینین بالا، GFR 15 ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه تفاوتی بین دیالیز و "شستشوی کلیه" است؟ در واقع، دیالیز نیز به عنوان "شستشوی کلیه" شناخته می شود، آنها همان چیزی است، اما بسیاری از این شرایط، آن را به همودیالیز اشاره دارد. بعد اجازه دهید ما بعضی از جزئیات در مورد آن را ببینید.

دیالیز چیست؟

در طب، دیالیز یک فرآیند برای از بین بردن زائد و آب اضافی از خون است، و در درجه اول به عنوان یک جایگزین مصنوعی برای عملکرد کلیه از دست رفته در افراد مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود. دیالیز ممکن است برای کسانی که با اختلال حاد در عملکرد کلیه، یا مترقی اما مزمن متحد بدتر شدن کلیه تابع یک دولت شناخته شده به عنوان مرحله بیماری کلیوی مزمن مورد استفاده قرار 5. فرم دوم ممکن است بیش از ماه ها یا سالها توسعه، اما در مقابل آسیب حاد کلیه معمولا برگشت پذیر نیست، و دیالیز به عنوان "اندازه گیری برگزاری" تا زمانی که پیوند کلیه انجام شود، و یا گاهی اوقات به عنوان تنها معیار حمایت در آنها که با پیوند خواهد بود نامناسب در نظر گرفته.

عملکرد دیالیز چیست؟

کلیه ها مسئول فیلتر کردن مواد زائد از خون هستند. دیالیز عملیاتی است که جایگزینی برای بسیاری از وظائف طبیعی و عادی کلیه ها باشد. دیالیز با انجام عملکردهای کلیه های شکست خورده بدن کمک می کند.کار ضروری است، تنظیم توازن آب بدن است. دیگر این است به حذف مواد زائدی است که بدن در طول روز تولید می کند. بنابراین با کمک دیالیز، مردم می توانند دیگر و بهتر زندگی می کنند.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد دیالیز یا درمان بیماری های کلیوی، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس به طور مستقیم و یا ارسال ایمیل به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/dialysis/3954.html



:: برچسب‌ها: دیالیز، شستشو کلیه، تفاوت بین دیالیز و شستشو کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

هنگامی که پیشرفت بیماری کلیوی در مرحله نهایی نارسایی کلیوی، آن است که بیشتر احتمال دارد که دیالیز تنها رویکرد به بیماران زندگی است. اما، واقعا برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مرحله 5 دیالیز مفید است؟

دیالیز یک فرایند است که پاک سموم کلیه از طریق فیلتر کردن خون است، حفظ تعادل سطح الکترولیت، تنظیم فشار خون. با این حال، دیالیز نمی تواند بیماران مانند یک فرد عادی بهبود می یابند. علاوه بر این، بیماران مبتلا به دیالیز طولانی مدت بر او بستگی دارد و تجربه برخی از عوارض جانبی مانند افت فشار خون، کم خونی، گرفتگی عضلانی، سردرد بیش از حد. دیالیز فقط یک جایگزینی کلیه است و می تواند بیماری های کلیوی را درمان نیست. در این مفهوم، بیماران باید درمان است که می تواند بیماری کلیه درمان، در درجه اول، و عوارض جانبی کمتری به دنبال.

کارشناسان در کلیه SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری توصیه "چهار به علاوه هفت" درمان. در درمان بیماری های کلیوی موثر است نیز کارشناسان کلیوی را یک برنامه درمان خاص با توجه به شرایط مختلف بیماری و استفاده از درمان طبیعی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان طبیعی، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا صحبت کردن با دکتر ما آنلاین به طور مستقیم.

"چهار" اشاره به یک بطری ترکیب Maikang، یک دوز از طب چینی خارجی دوز خوراکی و حوضه حمام پا با طب چینی. "هفت" به معنای هفت داروهای چینی، از جمله درمان بخار پز، حمام دارو، حمام پا، درمان فشرده گرم، دایره درمانی، طب سوزنی درمان، انما درمان.

این تاکید به طور طبیعی صرف رگ های خونی، ترویج گردش خون، بهبود ایمنی، پیشگیری از بیماری کلیه در فیبروز اجرا، پیشگیری از پیشرفت بیماری کلیوی، حفاظت از عملکرد باقی مانده کلیه، کمک می کند که بیماران جلوگیری از دیالیز.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1870.html



:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه مزمن، درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

میکروآلبومینوری معمولا اولین نشانه بیماری کلیوی ناشی از دیابت است که در آن کلیه ها در شرایط دیابتی آسیب دیده. برخی از افراد با این علامت در نهایت به پروتئینوری یا نارسایی کلیوی پیشرفت. برخی گیاهان تنها می تواند کنترل از دست دادن پروتئین در این بیماران کمک کند.

از دست دادن پروتئین و یا از دست دادن پروتئین اغلب با آسیب گلومرولی همراه است. به طور معمول، فیلتراسیون غشاء از کلیه می توانید پروتئین در بدن حفظ، برای حمایت از فعالیت های طبیعی سلول ها و بافت های مختلف در بدن است. با این حال، هنگامی که سیستم تصفیه با سطوح بالایی از قند خون آسیب دیده، مقدار زیادی از پروتئین خواهد نشت، و در نتیجه پروتئین. به نظر از این، گیاهان زیر می تواند کمک به کنترل این مشکل برای بیماران دیابتی.

* زالو

گزارش شده است که تجمع فیبرین گلومرولی در آنتی ژن مرتبط (FRA)، یک پیوند نزدیک با پروتئینوری، در حالی که زالو تنها می تواند سپرده FRA را کاهش دهد. همچنین، این دارو کار می کند با کاهش غلظت خون، antithrombase و تجزیه فیبرینوژن و فیبرین.

* cicadas پیراپوسته

در کلینیک، از دست دادن پروتئین ممکن است بدتر شوند به علت عفونت فوقانی دستگاه تنفسی و یا عود بیماری کلیوی. زنجره و جیرجیرک دشتی پیراپوسته می اندوتلین در خون را کاهش دهد، کاهش انتشار رادیکال های آزاد و جلوگیری از آسیب به سلول های اندوتلیال از مویرگ ها، و همچنین به عنوان تسهیل پروتئینوری.

* Lumbricus

مطالعات فارماکولوژیک نشان داده است که این دارو دارای خاصیت ضد انعقاد، کاهش غلظت خون و مهار ترومبوز. علاوه بر این، شما همچنین می توانید رگ های خونی گسترش، جلوگیری از تشکیل ترومبوز در گلومرول، و بهبود گردش خون. همه این مزایا فقط می توانید از دست دادن پروتئین را کاهش دهد.

* تندر خدا تاک

دارای اثر سرکوب کننده سیستم ایمنی و در نتیجه می تواند میزان دفع پروتئین را کاهش داده و کاهش تغییرات بیماری زا از بافت کلیه.

همه از گیاهان بالا می تواند کمک به کنترل از دست دادن پروتئین ها برای بیماران دیابتی با مشکلات کلیوی، اما دوز باید در پزشک برای بیماران علاوه بر بستگی دارد، بیش از یک دارو برای درمان این مشکل استفاده می شود. برای دریافت دوز صحیح از گیاهان را، شما می توانید گزارش پزشکی خود را به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال.

http://enfermedad-renal.com/Diabetes/1872.html



:: برچسب‌ها: دیابت، درمان دیابت، از دست دادن پروتئین ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آزمون سطح کراتینین برای اندازه گیری که چگونه به خوبی کلیه. به طور کلی، سطح کراتینین بالا بدان معنی است که کلیه خود را به خوبی کار نمی کند. برای مقابله با کراتینین مرحله 4 شکست بالا کلیه، باید روشن است که چگونه این اتفاق می افتد ساخته شده است.

چه چیزی باعث سطح کراتینین بالا در مرحله 4 نارسایی کلیه؟

کراتی نین یک محصول متابولیک است که با سوخت و ساز بدن و پروتئین می خورید عضلات تولید می شود. به عنوان یک ماده در واقع، کراتینین فیلتر باید به خارج از بدن توسط تابع فیلتراسیون گلومرولی در ادرار خود باشد. هنگامی که از عملکرد فیلتراسیون گلومرولی حمله توسط بیماری های مختلف کلیه، بسیاری از مواد سمی، مواد زائد و مقدار مایع رسوب در کلیه ها، باعث کراتینین بالا.

علائم شایع از سطح کراتینین بالا در مرحله 4 نارسایی کلیه چیست؟

بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه در کراتینین بالا علائم تجربه سطح مانند خستگی، سردرد، کم خونی، تنگی نفس، از دست دادن اشتها، تب، گیجی، تورم در دست ها و پاها، درد و پشت درد پایین آمده است.

بالاتر از علائم شایع مرحله 4 نارسایی کلیه، که ممکن است مشکلات اساسی کلیه نشان می دهد می باشد. بنابراین شما مجبور به نگه داشتن چشم در این علایم. هر جزئیات شما می خواهید بدانید، ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com.

چگونه برای مقابله با سطح بالایی از کراتینین در مرحله 4 نارسایی کلیه؟

کاهش کراتینین بالا است که همیشه انتخاب اول برای بیماران مقابله با بیماری کلیه خود را. برای کاهش سطح بالای کراتینین، دیالیز است که معمولا استفاده می شود به منظور کاهش سطح کراتینین بالا، اما دیالیز است درمانی برای بیماری کلیه نیست و کاهش سطح کراتینین بالا است هدف نهایی از افراد مبتلا به بیماری نمی کلیه.

بنابراین، بیماران باید درمان است که در تجدید تابع فیلتراسیون گلومرولی تمرکز به دنبال. تنها تابع فیلتراسیون گلومرولی تعمیر، می تواند کراتینین، مواد زائد و آب اضافی از بدن خارج تخلیه می شود.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1871.html



:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه، نارسایی کلیه مرحله 4، در سطح بالا کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

: سلام، دکتر: من متوجه شدم که در ادرار کردن، هر چند هفته یکبار وجود خواهد داشت سرخ شن و ماسه مانند ذرات در ادرار. علت آن چیست؟ چگونه درمان می شود؟

من برای عفونت مثانه درمان می شود. من درد در هنگام ادرار کردن به حال، که در حال حاضر وجود ندارد.نقطه های سیاه وجود دارد به مدت 6 هفته بوده است، آنها عود به ندرت. اندازه مانند یک نقطه کوچک است. قوام نرم است. دکتر من می گوید من یک سنگ کوچک کلیه است. اولین بار برای این. اولین بار برای خون در ادرار. یک گزارش برای شما ارسال ندارد. آیا می توانم به شما ایده من را. من از Levoflaxicin برای عفونت مثانه و من در روز 4 هستم.

س: سلام، آقا: عفونت ادراری خود را می تواند باعث چنین باقی مانده در urine.You در حال حاضر در آنتی بیوتیک در حال حاضر. اگر این تداوم حتی پس از اتمام دوره آنتی بیوتیک، بیشتر به جلو.

دو فرصت-یا این را می توان، به عنوان دکتر خود گفت، سنگ کوچک عبور از ادرار یا این ممکن است لخته های خونی کوچک نشان می دهد وجود دارد.

اگر آن سنگ کوچک است، نیاز به نگران نمی شود مگر اینکه شما علامتدار هستند. در غیر این صورت، اگر آن را لخته شدن خون است، نیاز به توجه و ارزیابی برای علت زمینه ای.

پس از معاینه شکم، ما فقط نیاز به دو تحقیقات-ساده میکروسکوپ ادرار (به خصوص با نمونه های حاوی ذرات گفت) و سونوگرافی. این به ما علت دقیق بگویید. در غیر این صورت، ممکن است ما تصویربرداری بیشتر مانند CT اسکن، endoscopyetc، بسته به یافته های USG نیاز دارید.

مدیریت بر روی این یافته بررسی بستگی دارد. دکتر شما به شما از طریق این مراحل را راهنمایی می کنند. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری خود نیاز یا سوال دیگر، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/faqs/1409.html



:: برچسب‌ها: پرسش های متداول، ذرات قرمز در هنگام ادرار کردن ,
:: بازدید از این مطلب : 2602
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پدر من فقط به حال کلیه راست او به دلیل ابتلا به سرطان برداشته شده است. آیا می توانم او را به زندگی عادی، فقط با یک کلیه زندگی می کنند؟ در واقع، او می تواند مانند یک فرد عادی تا زمانی که کلیه سمت چپ نگه سالم زندگی می کنند.

مشخص است که کلیه ها یک جفت اندام واقع در پشت شکم. در مورد اندازه یک مشت - هر کلیه حدود 4 یا 5 اینچ طولانی است.

عملکرد کلیه ها هستند برای فیلتر کردن خون. همه خون در بدن ما از طریق کلیه ها چند بار در روز عبور می کند. کلیه مواد زائد را برداشت، کنترل تعادل مایعات بدن، و تنظیم تعادل الکترولیت. همانطور که خون کلیه ها فیلتر، آنها ایجاد ادرار، که در لگن کلیه 'جمع آوری - سازه-قیف شکل است که تخلیه کردن لوله به نام حالب به مثانه.

هر کلیه حاوی حدود یک میلیون واحد به نام نفرون، که هر کدام یک فیلتر میکروسکوپی برای خون است.

است که می گویند کلیه است تابع جبرانی قوی، و این امکان وجود دارد تا آنجا که 90 درصد از عملکرد کلیه به از دست دادن بدون هیچ تجربه علائم یا مشکلات. بنابراین مردم با یک کلیه می تواند مانند یک فرد عادی زندگی می کنند، تا زمانی که یک سمت چپ سالم نگه دارید.

اگر چه کلیه است تابع جبرانی قوی است، اما بهتر است به دو کلیه بهداشتی، بنابراین هنگامی که شما پیدا کردن کلیه شما دچار مشکل می باشد، شما باید اقدامات در حال حاضر را، شما ممکن است یک فرصت برای نجات کلیه آسیب دیده خود را با درمان به موقع دریافت کنید.

بنابراین برای افرادی که مبتلا به بیماری کلیه و نمی خواهید حذف کلیه، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. همه اطلاعاتی که ما تامین رایگان هستند، بنابراین انجام مردد با ما تماس بگیرید، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-prognosis/1408.html



:: برچسب‌ها: پیش آگهی بیماری مزمن کلیه، تنها یک کلیه، می تواند به مردم یک زندگی عادی، فقط با یک کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم انجام دهم برای تقویت کلیه ها من وجود دارد؟ این یک سوال مربوط تمام بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. در گذشته، رژیم غذایی تنها راه برای تقویت عملکرد کلیه است، درمان های دیگر فقط می تواند علائم را تسکین دهد اما می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد و نه درمان این بیماری است. اما در حال حاضر، آن متفاوت است، کارشناسان برخی از روش های درمانی که می تواند کمک به تقویت کلیه اختراع کرده اند.

درمان ما در بالا ذکر شد یک درمان سری بر اساس طب سنتی چینی، می توان آنها را با هم ترکیب آزادانه با توجه به نیاز. صدها نفر از داروهای در آن وجود دارد، و همه از آنها به توابع مختلف در درمان بیماری های کلیوی. بنابراین در طول درمان، پزشکان درمان های مختلف برای بیماران ترتیب.

درمان شناخته شده ترین میکرو چینی پزشکی Osmotehrapy است، با درمان های دیگر مانند پا حمام درمانی، ایمنی درمانی و فتیلهگذاری درمان همکاری، می تواند مشکل کلیه از علل آن با بهبود بافت کلیه آسیب دیده را حل و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. همچنین می تواند به کاهش عوارض جانبی دیالیز کمک، حتی کمک به مردم خلاص شدن از شر دیالیز. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید با پزشک آنلاین ما به طور مستقیم چت.

به جز یک رژیم غذایی مناسب و درمان مناسب، به یک عادت زندگی سالم نیز نقش مهمی در درمان بیماری کلیه، شاید آن می تواند عملکرد کلیه خود را بهبود نمی بخشد و نه درمان بیماری کلیه، اما این کار را انجام می کلیه خود را از آسیب بیشتر محافظت ایفا می کند.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد بیماری های کلیوی و یا درمان آن را داشته باشد، انجام مردد با ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-treatment/1407.html



:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، آیا می توانم انجام دهم برای تقویت کلیه ها من وجود دارد ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پدر من است در مرحله 3 بیماری کلیه، من می خواهم به دانستن علل ممکن بیماری خود و درمان آن. این یک سوال مربوط توسط بسیاری از مردم است، در کنار اجازه دهید ما بعضی از جزئیات در مورد علل بیماری کلیه و درمان آن را ببینید.

در تجربه من، بیماری کلیوی اغلب در افرادی که بیماری تاریخچه مانند دیابت، فشار خون بالا، بیماری های قلبی، عفونت و یا دارو در دراز مدت، مشکل ایمنی، عادات زندگی ناسالم، جراحی و غیره توسعه

شما می دانید، با توجه به استاندارد های بین المللی، زمانی که GFR زیر 14٪، سپس دیالیز ضروری خواهد بود. همانطور که برای من، من نمی به شدت بیمار من را به دیالیز با توجه به عوارض جانبی بسیاری از نشان می دهد. چه تر است، یک بار بیمار به دیالیز برای یک مدت طولانی آغاز شده، آن را به سخت برای آنها را به خلاص شدن از شر آن.

اما شما همچنین نیاز دارید نگران نباشید، زیرا در حال حاضر او هنوز در مرحله برگشت پذیر است. او هنوز شانس عالی برای بهبود عملکرد کلیه خود و درمان مشکل کلیه از منبع. در واقع روند بیماری کلیوی فقط روند فیبروز کلیوی است. اول، دوره واکنش التهابی: روند فیبروز است که عمدتا به سه مرحله تقسیم شده است. دوم، فیبروز تشکیل. سوم، سخت شدن و تشکیل اسکار. اگر چه درجه فیبروز سنگین تر هستند در حال حاضر، اما بخشی از کلیههای او از هیچ فیبروز (او هنوز هم خروجی ادرار نرمال، به این معنی برخی از خون هنوز جریان کلیه درونی و او هنوز هم عملکرد کلیه باقی مانده)، و روش درمان اصلی ما است برای جلوگیری از پیشرفت فیبروز کلیوی، حتی اگر نفرون فیبروز خود اتفاق می افتد در حال حاضر، اما عملکرد آنها می باشد از دست دادن کامل، تا زمانی که ما این فرصت را درمان، مسدود کردن توسعه فیبروز دست گرفتن، سلول های کلیه آسیب دیده خود را هنوز هم می تواند بهبود یافته است. و عملکرد کلیه خود را می تواند بهبود یابد.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/ckd-basics/3953.html



:: برچسب‌ها: اصول CKD، بیماری های کلیه، علل و درمان بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1393 | نظرات ()