نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان احتباس مایعات در نارسایی مزمن کلیه

چگونه برای درمان احتباس مایعات در نارسایی مزمن کلیه؟ درمان احتباس مایعات در بیمار است که به کاهش از دست دادن پروتئین به ادرار و برای محدود کردن نمک در رژیم غذایی. دانستن علل آن را برای درمان آن مفید است، به طوری که من به شما یک مقدمه ساده در زیر است.

علل پروتئین در نارسایی کلیه

از دست دادن پروتئین در ادرار ممکن است با استفاده از مهار کننده های ACE و مسدودکننده های گیرنده آنژیوتانسین کاهش می یابد. هر دو دسته از مواد مخدر، که معمولا به کاهش فشار خون، بی درنگ کلیه مورد استفاده برای کاهش از دست دادن پروتئین به ادرار.

داروهای ACE عبارتند از:

انالاپریل (Vasotec)

کوئیناپریل (Accupril)

کاپتوپریل (Capoten)

بنازپریل (Lotensin)

تراندولاپریل (Mavik)

لیزینوپریل (Zestril یا Prinivil)

رامیپریل (Altace)

مسدودکننده های گیرنده آنژیوتانسین عبارتند از:

لوزارتان

والزارتان (Diovan)

کاندسارتان (Atacand)

ایربسارتان (Avapro)

بیماری های کلیوی ممکن است برخی از به از دست دادن پروتئین در ادرار و توسعه ادم کمک می کند. بیوپسی از کلیه ممکن است لازم باشد برای تشخیص از نوع بیماری کلیوی، به طوری که درمان ممکن است داده شده است.

چگونه برای درمان احتباس مایعات در نارسایی کلیه؟

یک رژیم غذایی خوب برای از بین بردن احتباس مایعات در بیماری های کلیوی مفید است اما این کافی نیست، به طوری که ما خواهان به دنبال کمک از درمان.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری طب گیاهی چینی سنتی، می تواند مشکل کلیه بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را حل کند. همکاری با طب غربی، می تواند بیماری کلیه به طور موثر در یک زمان کوتاه را درمان کند. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید پیام را به ما ترک کنند.

اگر سوالی دارید دیگر و یا هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد برای تماس با ما از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سندرم نفروتیک با کراتینین 4.7 آیا این جدی

"سلام، من از سندرم نفروتیک و سطح کراتینین من رنج می برم 4.7 است. من در مورد چگونگی جدی این بیماری است. لطفا راهنمایی نگران هستم."

چطور هستید؟ ما درخواست خود را در مورد تشخیص خود را سندرم نفروتیک کردم و سطح کراتینین شما 4.7 است. بیماری خود را چقدر جدی است؟

عنوان شناخته شده است، سطح طبیعی کراتینین در اطراف 0.5-1.2 میلی گرم / دسی لیتر است. در آن زمان این سطح شروع می شود به افزایش است، در حدود 50٪ یا بیشتر از عملکرد کلیه از بین رفته است.

برای تشخیص خود را سندرم نفروتیک و سطح کراتینین 4.7 است، وضعیت خود را در حال حاضر کاملا شدید با کاهش متوسط ​​عملکرد کلیوی. این یک مرحله مهم برای دریافت درمان های موثر در جهت جلوگیری از پیشرفت بیشتر بیماری کلیه و جلوگیری از نارسایی کلیه یا دیالیز است.

در علم پزشکی در حال حاضر، داروی گیاهی چینی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از گزینه های موثر برای مدیریت بیماری خود را به طور طبیعی است. با توجه به زیر مقدمه به طور کلی به عنوان مرجع خود است.

از طریق نرم افزار های خارجی از طب گیاهی چینی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کار می کند برای جلوگیری از پاسخ التهابی، گشاد شدن عروق خونی و بهبود گردش خون، ضد انعقاد، کاهش و از بین بردن سموم مضر مانند کمپلکسهای ایمنی از بدن، تعمیر کلیه اختلال، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه در طول زمان. با عملکرد بهتر و بهتر کلیه، سطح کراتینین بالا خواهد شد خود به خود کاهش داده است.

اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان سندرم نفروتیک، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند کمک PKD بیمار خوبی زندگی می کنند به جز پیوند کلیه

چه درمان می تواند کمک PKD بیمار خوبی زندگی می کنند به جز پیوند کلیه؟ مشخص شده است که، هیچ درمان می تواند بیماری کلیه پلی کیستیک از ریشه آن را درمان وجود دارد، و پیوند کلیه همیشه نظر گرفته می شود بهترین انتخاب برای بیمار PKD. اما در واقع، به جز پیوند کلیه ما می توانیم این بیماری را به خوبی با طب میکرو چینی Osmotherapy کنترل کنید.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این نوع از طب چینی درمان خارجی منحصر به فرد است، با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، گیاهان مولکول توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلولی و بافت فضا و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه آسیب دیده به طور موثر.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان PKD؟

مواد فعال از طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند وضعیت گردش خون از رگ های خونی و کیست بهبود و نرم کردن دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول های دیواره کپسول.

بسیاری از شیوه درمانگاه ثابت می کند که ماده فعال از میکرو چینی پزشکی می توانید به طور موثر درمان PKD، و اثر درمان می تواند سریع و پایدار است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک PKD بیمار مانند یک فرد عادی زندگی می کنند از طریق کوچک کردن و مانع از رشد کیست. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما خوش آمدید به مشورت با دکتر آنلاین ما، ما را به اطلاعات شما به صورت رایگان می خواهید.

اگر شما علاقه مند در درمان هستند و یا می خواهید به کنترل PKD به خوبی و بدون پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

34٪ عملکرد کلیه در سندرم نفروتیک می توانید آن را معکوس

34٪ عملکرد کلیه در سندرم نفروتیک می توانید آن را معکوس شود؟ به طور کلی، برای بیماران مبتلا به 34٪ عملکرد کلیه بیماری خود است در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن با کاهش متوسط ​​عملکرد کلیوی. این مرحله خطرناک است. اگر درمان نشود درمان به طور موثر، این بیماری را به مرحله پیشرفته بیماری کلیوی پیشرفت به تدریج. هنگامی که کمتر از 15 درصد عملکرد کلیه سمت چپ وجود دارد، بیمار به دیالیز یا پیوند.
می توانید 34٪ ​​عملکرد کلیه مبتلا به سندرم نفروتیک معکوس شود؟
آیا این بیماری می تواند معکوس شود و یا بسته به عوامل بسیاری از جمله سن، سابقه پزشکی نیست، درمان تصمیم گرفتند، و غیره. بنابراین است پاسخ قطعی وجود ندارد. با این حال، برای بسیاری از بیماران آنها می توانند فرصت به یک زندگی با کیفیت بالا با کمک درمان مناسب و رژیم غذایی مناسب دریافت کنید.
به منظور بدست آوردن بزرگترین فرصتی برای معکوس عملکرد کلیه 34٪ مبتلا به سندرم نفروتیک، بیمار توصیه می شود به پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که یک درمان موثر و می تواند عملکرد کلیه باقی مانده از کاهش بیشتر محافظت و حداکثر ترویج ظرفیت کلیه. چهار عملکرد اصلی آن، می تواند کمک به بیمار یک شانس برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه، در نتیجه به یک زندگی با کیفیت بالا دریافت کنید.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان سندرم نفروتیک، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا درمانی جدید وجود دارد برای بیمار PKD برای جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه

همانطور که همه ما می دانیم، PKD بیماری کلیوی به ارث برده است. بسیاری از مردم مبتلا به این اختلال با ما در مورد داروی جدید مشورت برای جلوگیری از نارسایی کلیه Dialysisand. پس از آن، هر داروی جدید برای درمان بیمار PKD برای جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه وجود دارد؟
برای افراد مبتلا به PKD، برخی از تشخیص این بیماری در مراحل اولیه، در حالی که دیگران آن را در اواخر مرحله در بر داشت. این است که با او دوم محیط زیست در ارتباط است. از این رو، اگر ما توجه بیشتر در در مراحل اولیه پرداخت به و زندگی یک زندگی سالم، از بروز بیماری خواهد دیر و پیشرفت آن می توان آهسته.
به طور کلی، بیماران مبتلا به این بیماری را تجربه خواهید کرد افزایش فشار خون در 30S خود را، کراتینین بالا در 40S، شکست andKidney در 50S. این ضروری است به جلوگیری از پیشرفت آن در مراحل اولیه، به طوری که بیماران می توانند نارسایی کلیه و دیالیز اجتناب است.
با توسعه طب مدرن، یک داروی جدید شناخته شده به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اختراع شده است به درمان PKD به طور موثر.
بر اساس شرایط فردی هر بیمار، نفرولوژیست خواهد طب گیاهی خاص را انتخاب کنید و آن را به micronize مولکول بسیار کوچک است که می توانید در کلیه طور مستقیم از طریق پوست و کانال در پشت می رسند.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند میکروسیرکولاسیون و نفوذپذیری دیواره کیست بهبود بخشد، بنابراین مایع کیست را می توان باز جذب و با گردش خون تخلیه شده است. آن را در تمام کیست در همان زمان عمل می کند. کیست کوچکتر نیز منقبض می شود. علاوه بر این، مواد فعال از طب گیاهی می تواند تکثیر سلول های کیست پوشش مهار، به طوری که کیست نمی خواهد دوباره رشد می کنند. این درمان این بیماری از ریشه.
اگر شما علاقه مند در این درمان جدید برای PKD برای جلوگیری از دیالیز و یا نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می تواند دارو راهنما سندرم نفروتیک کودکان چینی بیمار از آن خلاص شوید

چگونه می توانید به کمک طب چینی سندرم نفروتیک کودکان بیمار خلاص شدن از آن؟ سندرم نفروتیک شایع ترین اختلال گلومرولی در کودکان است. این یک بیماری مزمن ناراحت که به راحتی عود است.
درمان های مرسوم برای سندرم نفروتیک کودکان شامل هورمون و عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی. این درمان تنها در تسکین علائم هدف و موفق به تعمیر کلیه های آسیب دیده. تحت این درمان علامتی، بیماری اغلب عود.
به منظور دریافت از عود سندرم نفروتیک در کودکان خلاص، درمان منظم توصیه می شود برای درمان این اختلال اساسا از علت ریشه های تعمیر کلیه ها دچار اختلال و بازسازی کل سیستم ایمنی بدن. فقط در این راه، بچه ها می توانند به بهترین بهبود است.
در چین، درمان طبیعی شناخته شده به عنوان سلول های بنیادی نشان داده شده است در درمان سندرم نفروتیک در کودکان بسیار موثر است. این یک رویکرد جامع است و کل فرایند درمان شامل شش مرحله، به نام تشخیص دقیق با آزمون های خاص سیستم ایمنی و مانع واکنش بیش از حد سیستم ایمنی بدن، تحمل ایمنی، تنظیم سیستم ایمنی، حفاظت ایمنی و ترخیص کالا از گمرک ایمنی بدن. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا اینجا چک کنید.
بر اساس تشخیص دقیق از وضعیت بچه، چند تن از مراحل بالا را انتخاب خواهد شد به شکل بهترین روش های درمانی که می تواند اثرات درمانی رضایت بخش را تضمین کند.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان سندرم نفروتیک کودکان شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید دیالیز احیای کلیه آسیب دیده در نارسایی کلیه

من یک بیمار نارسایی کلیه هستم و دیالیز را برای چند ماه بوده است. من می خواهم بدانم دیالیز می تواند احیای کلیه آسیب دیده من؟ به رک و پوست کنده، دیالیز تنها می تواند برخی از علائم و نشانه های بیماری کلیه از بین بردن اما می تواند کلیه آسیب دیده زنده نیست. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی اگر شما می خواهید برای احیای کلیه خود را شما باید برخی از راه های دیگر پیدا کنید.
آیا راهی برای احیای کلیه وجود دارد؟
در گذشته، مردم در نظر گرفته است که کلیه های آسیب دیده را نمی توان ترمیم، است که می گویند، هیچ راهی برای احیای کلیه ها وجود دارد. اما در روز ما، به عنوان فن آوری توسعه یافته، مردم یک سری از درمان بر اساس طب سنتی چینی برای تعمیر کلیه های آسیب دیده اختراع کرده اند. بنابراین اگر بیمار به بیماری کلیوی می توانید کسانی که درمان به موقع را، آنها می توانند فرصت برای احیای کلیه خود را دریافت کنید. با این حال، برای بیمار نارسایی کلیه که در زمان اند دیالیز، کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است، به طوری که آنها ممکن است فرصتی برای احیای کلیه کاملا، حتی اگر، آنها همچنین می توانند عملکرد کلیه خود را به برخی از درجه بهبود از دست دادن، به طوری که آنها می توانند یک زندگی زندگی با کیفیت بدون دیالیز.
چه درمانی برای احیای کلیه آسیب دیده مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherpy به عنوان یکی از موثرترین درمان نارسایی کلیه، آن را به طور گسترده ای در درمان بیماری کلیه استفاده شده است. آن است که یک گیاه ساده است، اما یک روش پزشکی که در آن سبزی های مختلف چینی از خارج به منظور بهبود وضعیت کلیوی استفاده می شود است. در مقایسه با طب سنتی چینی (TCM)، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کار می کند به طور موثر تر و به سرعت. مهمتر از آن، باعث می شود هیچ ناراحتی و در طول فرایند درمان طیف، چه بیماران باید انجام دهید این است که به دروغ روی تخت به مدت 40 دقیقه. با توجه به اثرات قابل توجه آن و عوارض جانبی کم، آن را بسیار شده توسط کارشناسان ما توصیه می شود.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر تقلا پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 687
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

صادقانه اعتماد به ما از Zhangazy یک بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک می آید از قزاقستان

زندگی از ما درست مثل یک سفر، و ما نمی دانیم که چه نوع از مشکلات ما در این سفر شگفت انگیز دیدار خواهد کرد.

Zhanggazy، یک پسر 29 ساله، می آید از قزاقستان. و سفر زندگی خود را به طوری که متفاوت از ما است، چرا که او یک بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک است. او یک پسر جوان و آفتابی است، با توجه به بیماری دردناک، او سقوط به سردرگمی بود. اما ایمان بقای او را قوی تر می شوند. او به خانواده اش گفت: «من باید همه چیز را که خدا به من داد، دریافت و من می توانم چهره و مبارزه با این بیماری است." بنابراین با ایمان محکم خود، Zhanggazy و خانواده اش هرگز به دنبال درمان های موثر، تا زمانی که از شنیده درمان های پزشکی چینی در چین است. به منظور مبارزه با سندرم نفروتیک، آنها تصمیم به آمدن به چین و درمان های پزشکی چینی معجزه آسا سعی.

اولین بار Zhanggazy به بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang آمد

در 5 مارس 2015، Zhanggazy و خانواده اش در بیمارستان ما وارد شده است. در چشمان او ما اعتماد به ما را دید، به طوری که ما ساخته شده مشخص است که تلاش ما به او کمک کند. ما تعجب است که او بسیار ضعیف بود، او را از نمایانگر جدی، افزایش چربی خون، پروتئینوری و پایین سیستم ایمنی که به راحتی به علت عفونت جدی دچار شد.

درمان اصلی برای Zhanggazy

با توجه به علائم اصلی Zhanggazy، تصمیم گرفتیم به ترکیب سنتی درمان چین و درمان های غربی با هم. مرحله اول، ما برخی از طب غربی برای جلوگیری از ترومبوز مرتب شده اند. همانطور که برای درمان های پزشکی چینی، ما به طور عمده با استفاده از "چهار یک" درمان سنتی چینی است. گام اول یک کتری از طب چینی دهان، که می تواند رگ های خونی را تقویت و حل استاز خون است. گام دوم یک دوز از طب چینی میکرو، که می تواند به قطعات کلیه آسیب دیده ارسال و ترمیم سلول های اختلال کلیه و بافت است. سپس یک بطری ترکیب Maikang، استفاده شده است که به بهبود گردش خون و کاهش چربی خون است. و آن را نیز دارای عملکرد ضد ترومبوز و ضد پیری است. در گذشته یک حوضه چینی حمام پا پزشکی است، آن را می تواند گردش خون تمام Zhanggazy حمایت می کنند.

اثرات آشکار برای Zhanggazy

پس از استفاده از درمان های ما، شرایط Zhanggazy در بسیاری بهبود یافتند. و او و خانواده اش بود تا اعتماد در ایالات متحده، و به بیمارستان ما سه بار در این سال است. موارد زیر، مقایسه شاخص اصلی است.

TG 5.45mmol / L 4.56mmol / L 8.42mmol / L 3.05mmol / L
کلسترول 12.5mmol / L 7.19mmol / L 3.5mmol / L 4.63mmol / L
5.74g فیبر پروتئین / L 3.55g / L 4.05g / L 3.95g / L
دایمر 2.45mg / L FEU 0.30mg / L FEU 0.74mg / L FEU 0.40mg / L FEU
IgG به 1.18g / L 2.68g / L 4.41g / L
قبل از ترک بیمارستان ما، Zhanggazy ما گفت که او هرگز پشیمان از آمدن به بیمارستان ما، و او درمان های پزشکی چینی سنتی ما خیلی دوست داشت. و همچنین، او قطع خوش شانس برای ملاقات ما در سفر زندگی خود را.

اگر شما یک بیمار بیماری کلیوی درست مثل Zhanggazy هستند، شما می توانید ایمیل به ما ارسال، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به از شر دیالیز به طور طبیعی برای پایان مرحله کلیه بیماران مبتلا به بیماری

چگونه می توانید از دیالیز برای بیماران مرحله پایانی بیماری کلیوی خلاص به طور طبیعی؟ دیالیز و پیوند کلیه دو درمان معمول برای بیمارانی که با بیماری کلیوی مرحله نهایی تشخیص داده می شود. در حالی که بسیاری از بیماران مرحله پایانی بیماری کلیوی به من گفت که آنها مشتاق به خلاص شدن از شر دیالیز به طور طبیعی.

چرا بیماران مرحله پایانی بیماری کلیوی می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز؟

هر دو مزایا و معایب در مورد دیالیز وجود دارد. در یک طرف، دیالیز مانند یک کلیه مصنوعی، که می تواند زباله های مضر فیلتر کردن خون تشکیل می دهد. در طرف دیگر، دیالیز همچنین می توانید بسیاری از عوارض جانبی دردناک به بیماران مرحله پایانی بیماری کلیوی، مانند، استفراغ، گرفتگی عضلانی، خارش و کم خونی است. به همین دلیل است که بیماران مشتاق برای دریافت از شر دیالیز هستند.

چه درمان های طبیعی مفید است را برای بیمار به خلاص شدن از شر دیالیز؟

با توسعه جامعه، بسیاری از درمان های طبیعی می تواند کمک به بیماران مرحله پایانی بیماری کلیوی به خلاص شدن از شر دیالیز وجود دارد. یکی از یکی از عالی ترین در بیمارستان ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان، که در پزشکی چینی سنتی بر اساس است. ما را این گیاهان به پودر میکرو سپس آنها را به سطح کلیه آسیب دیده ارسال. بنابراین برخی از سلول های کلیه مرده و بافت بیدار خواهد شد. رگ های خونی مسدود خواهد شد از طریق دریافت، به طوری که خون تازه بیشتر به کلیه آسیب دیده است که می تواند سرعت تخلیه زباله های مضر سرعت بخشیدن به جریان خواهد شد. بعد از چند بار شما درمان ما اعمال می شود، عملکرد کلیه خواهد شد بسیاری بهبود بخشد، و شما می توانید خداحافظی به دیالیز می گویند.

میکرو چینی پزشکی Osmotherpay بسیاری از پایان بیمار بیماری کلیوی شدن از شر دیالیز به طور طبیعی کمک کرده بود. اگر شما هم همان مشکل داشته باشد، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای مدیریت مصرف فسفر به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی

چگونه برای مدیریت مصرف فسفر به عنوان یک بیمار بیماری های کلیوی؟ این qustion مربوط توسط بسیاری از مردم، به ویژه بیمار به بیماری کلیوی است. بعد اجازه دهید ما بعضی از جزئیات در مورد این سوال.

فسفر چیست؟

فسفر یک ماده معدنی در استخوانها است. همراه با کلسیم، فسفر برای ساخت استخوان های قوی و سالم، و همچنین نگه داشتن سایر قسمت های بدن خود را سالم مورد نیاز است.

چرا فسفر به سلامتی شما مهم است؟

کلیه کار های عادی را می فسفر در خون خود را حذف کنید. هنگامی که شما به بیماری مزمن کلیوی (CKD) کلیه خود را می توانید فسفر را حذف کنید خیلی خوب است. فسفر بالا می تواند باعث آسیب به بدن شما می شود. فسفر اضافی باعث تغییرات بدن که جلو کلسیم از استخوان خود، آنها را ضعیف است. فسفر و کلسیم بالا نیز به رسوب کلسیم خطرناک در عروق خونی، ریه ها، چشم ها، و قلبی منجر شود. بنابراین فسفر و کلسیم برای کنترل سلامت کلی شما بسیار مهم است.

چگونه برای مدیریت مصرف فسفر به عنوان یک بیمار بیماری های کلیوی؟

نیازهای فسفر خود را ممکن است متفاوت باشد، بسته به عملکرد کلیه خود را. برای بزرگسالان مبتلا به بیماری کلیوی، به طور کلی 800 تا 1000 میلی گرم فسفر در روز محدود است. بسیاری از بزرگسالان سالم خوردن تقریبا دو برابر این مقدار.

تقریبا هر غذایی شامل برخی از فسفر است. به عنوان یک قاعده کلی، غذاهای با پروتئین بالا نیز بالا فسفر می باشد. اگر شما یک مرحله قبل از بیماری های کلیوی، شما به احتمال زیاد توصیه شود برای محدود کردن مصرف خود را از فسفر و پروتئین است. یک رژیم غذایی کم پروتئین کمک می کند تا محدود کردن میزان زباله که می سازد تا در خون شما.

اگر شما مبتلا به بیماری کلیوی اواخر مرحله و شما در دیالیز است، که متفاوت خواهد بود. دیالیز حذف پروتئین (در قالب زباله) از خون خود را، بنابراین پروتئین خود را نیاز دارد افزایش است، اما شما هنوز هم نیاز به انتخاب مواد غذایی فسفر پایین تر است.

اگر شما نیاز به هر گونه کمک درمان بیماری مزمن کلیه انجام مردد برای تماس با ما از طریق ایمیل، ما سعی خواهیم کرد که از بهترین به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان بیماری های کلیوی

امروزه، بیمارستان ما یک درمان پزشکی چینی ویژه برای مقابله با بیماری کلیه ایجاد کرده اند. ما آن را به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که بسیار محبوب نه تنها در چین بلکه در جهان تماس بگیرید.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک فرم جدید از طب سنتی چینی (TCM) است. ترکیب اصلی این درمان شامل ریشه، ساقه، برگ از برنامه های مختلف، که در طبیعت برای مدت زمان طولانی رشد می کنند. بنابراین این درمان دارای اثرات قوی برای کنترل بیماری کلیه است. در مقایسه با سایر روش های درمانی، درمان ما نیست هیچ گونه عوارض جانبی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی.
چگونه Osmotherapy پزشکی بیماری میکرو چینی درمان کلیه؟
گیاهان پزشکی چینی هستند بیمار خیلی متفاوت به بیمار است. با توجه به شرایط خاص از بیماران کلیوی، ما ترتیب مناسب پزشکی چینی، و درهم شکستن آنها را به پودر میکرو. بعد، ما این پودر را به دو کیسه پزشکی قرار داده و آنها را پوشش در پشت از بیماران. با تجهیزات کمک، طب چینی ما می تواند به قطعات کلیه آسیب دیده برسد. به طوری که سلول های کلیه مجروح و بافت خواهد شد تعمیر و عملکرد کلیه را بهبود خواهد شد.
آیا شما نیاز به چین برای Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی آمده است؟
آن را برای شما به چین از آمدن به اعمال این درمان بهتر است. از بالا، ما می توانیم مطمئن شوید که اصلی گیاهان دارویی چینی با توجه به وضعیت بیماران انتخاب شده است. بنابراین تنها ما وضع موجود خود را بررسی کنید، که می تواند ما پزشکی ترتیب برای شما. و نه تنها یک درمان برای شما وجود دارد. شما می توانید انتخاب های بیشتر، اگر شما را به بیمارستان ما آمده است.
اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا می خواهید به کنترل بیماری های کلیوی خوب، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از عملکرد کلیه از کاهش برای بیماران CKD

چگونه برای جلوگیری از عملکرد کلیه از کاهش برای بیماران CKD؟ عملکرد کلیه اشاره به کلیه ها دفع زائد سوخت و ساز، و حفظ تعادل الکترولیت ها و اسید و باز بدن انسان است. هنگامی که کلیه سالم توسط CKD نابود شد، عملکرد کلیه به تدریج کاهش خواهد یافت.
چرا بیماران CKD خواهید برای جلوگیری از عملکرد کلیه از کاهش؟
از بالا، شما می توانید به وضوح می دانم که کلیه طبیعی می تواند به ما کمک کند زباله های مضر از بدن تخلیه و جذب مواد مفید است. هنگامی که عملکرد کلیه کاهش یافته است، بسیاری از مواد سمی در بدن باقی می ماند و تاثیر کل سیستم ایمنی بدن و حتی ارگان های دیگر صدمه دیده است. در همان زمان، با توجه به کاهش عملکرد کلیوی، بیماران CKD خواهد از بسیاری از علایم دردناک رنج می برند، از جمله استفراغ، فشار خون پایین، نقرس، گرفتگی عضلانی. بنابراین پس از آن لازم است برای بیماران CKD توقف عملکرد کلیه به کاهش است.
چه درمان های چینی برای توقف عملکرد کلیه از کاهش مفید است؟
درمان های پزشکی چینی در بیمارستان ما اثرات قوی در بهبود عملکرد کلیه. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در بیمارستان ما کاملا طبیعی است، که همیشه مورد استفاده قرار گیرد به منظور بهبود عملکرد کلیه برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است. با توجه به شرایط خاص بیماران CKD، ما ترتیب مناسب پزشکی چینی، و درهم شکستن آنها را به پودر میکرو، که فرض کنید برای به قطعات کلیه آسیب دیده ارسال می شود. سپس مقدار زیادی از سلول های کلیه آسیب دیده و بافت توان کنترل خواهد، رگ های خونی مسدود خواهد شد گسترش، سیستم ایمنی بدن بهبود خواهد شد. در گذشته، شما را پیدا خواهد کرد عملکرد کلیوی خواهد شد خیلی بهتر.
واقعیت این ثابت می کند که میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند عملکرد کلیه از کاهش برای بیماران CKD را متوقف کند. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا می خواهید به محافظت از عملکرد کلیه، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان سندرم نفروتیک

گفته شده است که میکرو چینی پزشکی Osmotherpay یکی از بهترین درمان بیماری های کلیوی است، آن را نیز می توانید به سندرم نفروتیک به طور موثر درمان. سپس، چگونه می توانید آن را درمان سندرم نفروتیک؟
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان سندرم نفروتیک؟
1. گسترش عروق خونی
پس از ورود به بدن، مواد فعال از این درمان به طور موثر خواهد گسترش عروق خونی در تمام سطوح، بهبود میکروسیرکولاسیون محلی از کلیه، افزایش خونرسانی موثر، بدیهی است بهبود وضعیت ایسکمی و فقدان اکسیژن، را سرخرگ وابران گلومرولی گسترش به طور موثر، کنترل و بهبود فشار داخل بالا و فیلتراسیون بالا گلومرولی در نتیجه مسدود کردن آسیب به کلیه از منبع.
2. ضد التهاب
بلند مدت فشار خون بالا را به آسیب سلول های اندوتلیال مویرگی کلیه، که باعث واکنش التهابی در کلیه شود. مواد مؤثره این درمان عملکرد ضد التهابی است. این می تواند ارتشاح سلولهای التهابی، از انتشار واسطه های التهابی و عوامل سمی را مهار کند. در همان زمان، می تواند بازگشت از سلول های ذاتی کلیه است که از طریق transformationtransformation فنوتیپی به نفرون نرمال و عملکردی رفته شتاب، محافظت نفرون باقی مانده و جلوگیری از راه اندازی و پیشرفت فیبروز کلیوی.
3. ضد انعقاد
مواد مؤثره این درمان عملکرد نیرو گردش خون و رگ آرامش بخش، که به طور موثر می تواند به بهبود گردش خون سیستمیک، و کاهش شرایط ایسکمی و کمبود اکسیژن. آسیب سلول های اندوتلیال مویرگی خواهد شد تعمیر و سنتز و ترشح یک سری از عوامل، مانند ON، PGI2، برادی کینین، و غیره. در همین حال، مواد فعال خواهد ساخت و ترشح PDGF، TXA2 و ET مهار - 1، فعالیت خود را غیر فعال و مهار چسبندگی پلاکت و تجمع.
4. تخریب
مواد فعال در آن هدف را به بافت کلیه آسیب دیده. پس از ورود به کلیه آن را از نزدیک با myofibroblast و ماتریکس خارج سلولی ادغام خواهد شد و انتشار مواد تشکیل دهنده دارو موثر به آنها حمله، آنها را شکسته، تخریب و تخلیه به بیرون از بدن. در همین حال، آنها همچنین می توانند سنتز اهانت آمیز آنزیم در کلیه ترویج، افزایش فعالیت خود را، ماتریکس خارج سلولی، جلوگیری از آسیب به بافت کلیه ناشی از ماتریکس خارج سلولی و آسیب دیده را ترمیم گلومرولی، لوله و بینابینی کلیه.
اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان سندرم نفروتیک شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونگی فعال کردن کلیه آسیب دیده و جلوگیری از دیالیز برای بیماران مبتلا به ESRD

چگونه به فعال کلیه آسیب دیده و جلوگیری از دیالیز برای بیماران مبتلا به ESRD؟ شما می دانید، پایان مرحله بیماری کلیوی مرحله جدی ترین بیماری های کلیوی است، و در آن مرحله کلیه به طور جدی آسیب دیده است. و دیالیز و پیوند کلیه دو از درمان های متداول توسط بیماران مبتلا به ESRD در نظر گرفته است. در حالی که، هیچ کس مایل به انجام دیالیز و پیوند کلیه وجود دارد.
چرا بیماران مبتلا به ESRD نمی خواهید به دیالیز؟
شما ممکن است تعجب که چرا اکثر بیماران کلیوی نمی خواهید به انجام دیالیز. اگر شما مقاله زیر، شما ممکن است به دلایل مطمئن شوید. به آن نیاز دارد سه یا چهار ساعت برای بیماران مبتلا به ESRD به انجام دیالیز در هر زمان. و دیالیز همیشه به ارمغان می آورد بسیاری از اثرات دردناک سمت به آنها، از جمله استفراغ، فشار خون پایین، گرفتگی عضلانی، تب و غیره، که باعث تشدید درد بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است. و همچنین، من متاسفم برای شما دیالیز به می توانید کلیه آسیب دیده فعال نیست، ممکن است به تدریج بدتر می شود. فرم که، شما می توانید مطمئن شوید که چرا بیماران مبتلا به ESRD مایل به انجام دیالیز است.
درمان جایگزین برای بیماران مبتلا به ESRD به فعال شدن کلیه آسیب دیده و جلوگیری از دیالیز
سلول های بنیادی درمان یکی از درمان های پیشرفته ترین در برخورد با ESRD است. سلول های بنیادی سلول های پرتوان با قدرت قوی برای فعال شدن کلیه آسیب دیده است. آنها سلول های جدید و نابالغ که یک مقدار زیادی از بافت های مختلف پتانسیل ها و اندام می باشد. سلول های بنیادی خاص می تواند به بدن بیماران مبتلا به ESRD تزریق، پس از آن توانایی خود شفا فعال می شود و سلول های بیماری کنترل شود خواهد شد. سپس تعداد سلول های طبیعی افزایش خواهد یافت زیادی و در همان زمان، کیفیت سلول های بهبود خواهد شد، TOO. در این روش درمانی می تواند به شکل ریشه ESRD درمان، به طوری که بیمارانی که آن اعمال می شود لازم نیست برای انجام دیالیز هر بیشتر.
اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری چقدر کلیه آب باید مصرف بیمار

چه مقدار آب باید به بیماری کلیوی مصرف بیمار است؟ در واقع برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی، به ویژه کسانی که مردم با تورم، پزشکان آنها را توصیه به نوشیدن آب زیاد است، که ممکن است بار کار به کلیه خود را اضافه کنید.

در درمانگاه، سطح GFR کم بدان معناست که کلیه به طور جدی آسیب دیده است، پس از آن تا مشکل در تخلیه مواد زائد و مایعات در خون است. بر اساس این پرونده، اگر شما را مقدار زیادی از آب، کلیه های شما ممکن است آسیب بیشتر است. بنابراین به منظور کاهش بار کار کلیه، بیمار مبتلا به بیماری کلیوی باید آب مناسب با توجه به شرایط خود می نوشند.

چه مقدار آب باید به بیماری کلیوی مصرف بیمار است؟

بیمار در مراحل اولیه و بدون تورم در بدن، آنها می توانند مانند فرد عادی نوشیدن، اگر تورم وجود دارد، آنها باید آب کمتر است که می تواند به آنها کمک کند زندگی می کنند بهتر می نوشند.

برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه، آنها باید آب با توجه به نتیجه ادرار خود را در 24 ساعت نوشیدنی در اکثر موارد، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی ادرار کمتر از طبیعی است. اگر آنها بیش از حد آب می نوشند، آنها را به انجام دیالیز به تخلیه آب اضافی. بنابراین، آنها باید هر روز ادرار خود به شدت اندازه گیری به دانستن مقدار از آب، که آنها باید در روز بعد می نوشند. معمولا، مقدار آنها باید مجموع کل ادرار روز قبل و 400 ~ مو 500ml / D است. اگر بیمار همچنین دارای استفراغ و اسهال، مقدار از دست دادن نیز باید اضافه شود.

برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه و کمتر و یا هیچ ادرار، آنها باید توجه ویژه ای به آب آنها مصرف پرداخت. از آنجا که بسیاری از آنها معمولا جرات برای نوشیدن هر آب نیست، این به راحتی باعث کم شدن آب بدن، و بیماران نیز ممکن است از خواب آلودگی، شورش و کما رنج می برند اگر کم آبی شدید است. بنابراین، در نظر گرفتن مقدار درست از آب حیاتی است که برای حفظ زندگی خود و تزریق داخل وریدی فوروزماید ممکن است لازم باشد از آنجا که وضعیت شدید است.

بنابراین برای بیمار بیماری کلیوی باید آب مناسب توجه به شرایط بیماری خود را می نوشند. اگر شما نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد برای تماس با ما از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

تا چه حد جدی کراتینین 2.0 در بیماری مزمن کلیه است

کراتینین 2.0 در بیماری مزمن کلیه چقدر جدی است؟ حذف نفوذ رژیم غذایی، سطح کراتینین بالا بدان معناست که کلیه است در برخی از درجه آسیب دیده، پس از آن سطح cretinine 2.0 یعنی چه برای مردم؟

در درمانگاه، کراتینین 2.0 (167.96 umol / L) به معنی بیماری در حال حاضر در مرحله 2، نزدیک به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه. فرد مبتلا به مرحله 2 بیماری مزمن کلیه است آسیب کلیه با کاهش خفیف در نرخ خود فیلتراسیون گلومرولی (GFR) از 60-89 میلی لیتر / دقیقه است. معمولا، هیچ به وضوح علائم نشان می دهد که کلیه های آسیب دیده وجود دارد. از آنجا که کلیه عملکرد جبرانی بسیار قوی و انجام یک کار خوب حتی زمانی که آنها عملکرد نه کاملا. کراتینین بالا، خون در ادرار، پروتئین و راه های دیگر می شود که بیماران کشف آنها در مرحله 2 بیماری مزمن کلیه هستند.

هر چند کراتینین 2.0 می گوید که وضعیت کاهش خفیف عملکرد کلیه، به عنوان یک بیمار مبتلا به این بیماری، شما همچنین باید توجه بالا به آن پرداخت. در غیر این صورت، ممکن است بیماری شما را بدتر می رود.

برای این مورد، شما نیاز به درمان مناسب، بلافاصله و نکته کلیدی این است برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری، حتی آن را معکوس. پس، چه درمان می تواند کمک به افزایش عملکرد کلیه؟ داروهای گیاهی چینی می توانید این طریق تعمیر آسیب کلیه و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده است. کل فرایند عوارض جانبی ایجاد نمی که همه داروهای گیاهی چینی از طبیعت می آیند. چه چیزی بیشتر، می تواند این بیماری را از ریشه آن را درمان کند. بنابراین برای افرادی که در مراحل اولیه هستند، آنها می توانند فرصت آن را معکوس کنید.

از بالا ما می توانید مطمئن شوید که سطح کراتینین 2.0 مرحله نزدیک 3 بیماری مزمن کلیه است، اگر درمان نشود، اراده بیماری بدتر می رود. اما با کمک درمان راپر، ممکن است معکوس شود. اگر شما نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد برای تماس با ما از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است سلول های بنیادی موثر برای درمان نفروپاتی IgA

گفته شده است که سلول های بنیادی درمان موثر از نفروپاتی IgA است، می تواند کمک به بیمار فرصتی برای مانند یک فرد عادی زندگی است. پس چگونه می تواند سلول های بنیادی درمان نفروپاتی IgA؟
در نفروپاتی IgA صدمه به کلیه ها مربوط است که عمدتا به پیچیده (IGA) سپرده ایمنی در منطقه mesengial کلیوی. درمان بیماری خود را بر دو جنبه تمرکز می کنند. یکی کاهش سطح کراتینین. حتی اگر دیالیز است به تصویب رسید، کراتینین بسیار بالا تبدیل شده است. دیگر خواهد بود و اهانت آمیز این کمپلکسهای ایمنی سپرده. به سادگی کاهش کراتینین و یا کنترل پاسخ التهابی بدون تمیز کردن این کمپلکسهای ایمنی سپرده به سختی می تواند جلوگیری از تشدید بیشتر از کاهش عملکرد کلیه.
چگونه می توان سلول های بنیادی درمان نفروپاتی IgA؟
سلول های بنیادی است که با هدف تعمیر کلیه های آسیب دیده و بازسازی سیستم ایمنی ذاتی بدن انسان. به نظر می رسد که سلول های بنیادی به ارمغان می آورد امید تازه برای بیماری های کلیوی بیماران. سلول های بنیادی شامل شش مرحله است:
تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی.
این شش مرحله، این درمان می تواند بیمار نفروپاتی IgA به اصلاح اختلال کلیوی و محافظت از کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر کمک کند.
در طول درمان، پزشکان نیز درمان های دیگر، مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به همکاری با آن طوری که برای رسیدن اثر درمانی بهتر ترتیب. برای بیمار متفاوت است نشانه های مختلف و وضعیت بیماری، بنابراین پزشکان طرح درمان های مختلف برای بیمار ایجاد کند. اگر می خواهید مطمئن شوید که چه درمان برای شما بهتر است، شما می توانید پیام را به ما با شرایط بیماری خود را دقیق، پس از تجزیه و تحلیل ترک، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد سلول های بنیادی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند بیمار HSP نفریت با مرحله 4 بیماری کلیه اجتناب از دیالیز

می تواند بیمار HSP نفریت با مرحله 4 بیماری کلیوی جلوگیری از دیالیز؟ در این مقاله، اجازه دهید در مورد این موضوع صحبت با هم و پیدا کردن جواب مربوطه.
HSP نفریت و مرحله 4 بیماری کلیه به چه معناست؟
این تشخیص را نشان می دهد که شما را به مرحله پیشرفته بیماری کلیوی با از دست دادن شدید عملکرد کلیه پیشرفت کرده است. به عنوان ظرفیت کلیه کاهش می یابد، شما ممکن است نشانه هایی مانند پروتئین در ادرار، تورم و یا ادم، خستگی یا خستگی، کم خونی، و غیره در حال حاضر بدون درمان موثر، شما را به شکست نهایی مرحله کلیه شوند و به دیالیز در آینده نزدیک.
می تواند بیمار HSP نفریت با مرحله 4 بیماری کلیوی جلوگیری از دیالیز؟
خوشبختانه، پاسخ شما "بله"، تا زمانی که شما می توانید به درمان فوری و منظم برای جلوگیری از کاهش بیشتر عملکرد کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، و بازگرداندن عملکرد کلی کلیه است. به این ترتیب، بیماری خود را نمی خواهد وخامت بیشتر و مرحله نهایی بیماری کلیه را می توان جلوگیری کرد.
در حال حاضر، گزینه های پیشرفته ترین برای درمان اختلال خود را درمان گیاهی طور گسترده به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. این یک درمان مشخصه بیمارستان بیماری کلیه Shijiazhuang است. داروهای گیاهی انتخاب شده خارج استفاده می شود برای تعمیر کلیه ها دچار اختلال و بهبود عملکرد کلیه. برای کسب مقدمه ای مفصل بیشتر، لطفا اینجا چک کنید.
اگر شما می خواهید برای کنترل پورپورا نفریت و مرحله 4 بیماری مزمن کلیه خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 5.8 در دیابت است این بالا

کراتینین 5.8 در دیابت آن بالا؟ در واقع، کراتینین 5.8 در دیابت بسیار بالا است که به معنی شما رو نفروپاتی دیابتی، که یک بیماری SECONDERY دیابت است. بدون کنترل خوب ممکن است بیماری شما را بدتر می رود.
علل متعددی از بیماری کلیه وجود دارد، یک بیماری است که در 10 بزرگسال در سنین 20 سال یا بیشتر در ایالات متحده تاثیر می گذارد. دانستن علل ریشه ای بیماری کلیوی می تواند به شما کمک کند به درمان مناسب و به طور بالقوه حفظ عملکرد کلیه باقی مانده.
دقیقا همان چیزی علل اصلی بیماری کلیوی هستند؟
دیابت شماره یک علت بیماری کلیوی، مسئول حدود 44 درصد از تمام cases1 نارسایی کلیه است. فشار خون بالا (فشار خون بالا نیز نامیده می شود) علت اصلی دوم، مسئول حدود 28 percent1 است. گلومرولونفریت، یک اصطلاح کلی برای بسیاری از انواع التهاب کلیه، و همچنین بیماری های ژنتیکی مانند بیماری پلی کیستیک کلیه (PKD)، بیماری های خود ایمنی، نقص های مادرزادی و مشکلات دیگر می تواند باعث بیماری کلیه است.
بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به دیابت شما باید توجه بالا به بیماری خود را پرداخت. البته نه همه بیمار مبتلا به دیابت خواهد بیماری کلیوی، برای افرادی که می تواند قند خون خود را به خوبی کنترل، آنها ممکن است برای جلوگیری از عملکرد کلیه می رود شکست است. برای افرادی که بیماری کلیوی ناشی از دیابت کردم، شما می توانید با دکتر خود را به کار به نگه داشتن کار کلیه هایتان را تا زمانی که ممکن است.
اگر شما هنوز هم سوال دیگری در مورد دیابت یا بیماری کلیوی داشته باشد، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چقدر کراتینین دیالیز می تواند حذف

چقدر کراتینین می تواند دیالیز را حذف کنم؟ همانطور که همه ما می دانیم دیالیز یکی از رایج ترین روش برای کاهش سطح کراتینین بالا، برای چگونه سطح کراتینین مقدار از آن می توانید حذف است، افراد مختلف پاسخ متفاوتی داشته باشد. از آنجا که اثر درمانی می تواند توسط عوامل بسیاری تحت تاثیر، اما نکته است که اگر آن را می توانید سطح کراتینین به طور کامل به جای چقدر کاهش می دهد.
کارشناسان با اشاره به، دیالیز می تواند سطح کراتینین پایین تر نیست به طور دائم. علت این است که کراتینین توسط ماهیچه هر روز تولید می شود اما دیالیز فقط می تواند جایگزین کلیه به حذف کراتینین و wasts دیگر قبل از تولید. پس از قطع درمان، سطح کراتینین به سطح بالا دوباره، حتی بیشتر از قبل. بنابراین اگر شما می خواهید برای کاهش سطح بالای کراتینین، شما نیاز به تعمیر کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است.
از بالا ما می دانیم که دیالیز می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین بالا در در حالی که اما می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد. به منظور کمک به مردم بیشتر حل این مشکل، در اینجا من توصیه چینی گیاهان دارویی پزشکی به شما. این می تواند به هزاران سال پیش تاریخ، همراه با طب غربی و فن آوری بالا مدرن، آن می تواند بیماری کلیوی به خوبی کنترل کنید. برای بیمار که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند، می تواند کمک به مردم برای دریافت بهبودی از آن. برای افرادی که در مرحله پیشرفته این بیماری با کمک روش درمان هستند،، مردم نیز بهتر می تواند زندگی می کنند.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چینی گیاهان دارویی پزشکی و یا می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان مفید برای کنترل رشد کیست کلیه است

من یک بیمار کیست کلیه هستم و در حال حاضر سطح کراتینین من است تا 1.7 اما بدون هیچ علائم دیگر. من می خواهم به دانستن آنچه که درمان برای کنترل رشد کیست کلیه مفید است؟

در مقایسه با افراد معمولی که کلیه نرمال، سطح کراتینین سرم شما بالاتر است، و این یک سیگنال خطرناک است، چرا بیماری کلیه یک نوع بیماری مزمن پیشرونده است، تنها زمانی که کلیه آسیب دیده به درجه خاصی، شما خواهید دید کراتینین افزایش است. حتی سطح کراتینین است تنها 1.7 اما همچنین نشان می دهد کلیه خود را در برخی از درجه آسیب دیده است. بنابراین، پیشنهاد من برای پرونده شما است: در مرحله اول، به عنوان کیست کلیه خود را هنوز هم کوچک بدون تاثیر عملکرد کلیه خود را با این حال، اگر شما می توانید راه موثر برای مهار رشد کیست و کیست کوچکتر پیدا کنید، این امر می تواند سود برای عملکرد کلیه خود را. در مرحله دوم، استفاده از برخی داروهای خاص به محافظت از عملکرد کلیه فعلی خود را و همچنین جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیه خود را با مهربانی پیشنهاد شده است. در غیر این صورت دیر یا زود، کلیه های خود را به طور جدی آسیب دیده و کراتینین خود را کاملا افزایش خواهد یافت.

چه درمانی برای کنترل رشد کیست کلیه مفید است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherpay به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چین، آن را می توانید عروق خونی گسترش، سرعت بخشیدن به گردش خون در کیست دیوارها، و بهبود نفوذپذیری کیست بنابراین ساخت کیست کوچک و کاهش می دهد. آن را به تکثیر سلول های اپیتلیال مهار، به طوری که ترشح مایع کیست کاهش خواهد یافت. هنگامی که فشار داخلی از کیست کاهش یافته است، اندازه کیست به تدریج کوچکتر، در نتیجه تسکین فشرده سازی از بافت های اطراف، بهبود گردش، و مسدود کردن پیشرفت فیبروز کلیوی. چه چیزی بیشتر، کیست بسیار آسان است پس از ناپدید شدن به عود نیست، و علائم به طور کامل ناپدید می شوند. عملکرد کلیه نیز بهتر خواهد بود.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به کنترل کیست کلیه خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

باید بیمار بیماری کلیه با کراتینین 2.84 نگاهی درمان

من یک بیمار بیماری کلیوی هستم، و سطح کراتینین من است تا 2.84. دکتر به من توصیه به درمان در حال حاضر. اما من هیچ گونه علائم آشکار است، بنابراین من خودداری کرد. من تعجب است که واقعا لازم است برای من به درمان در حال حاضر؟ به رک و پوست کنده، دکتر شما درست است، شما باید درمان هر چند شما هیچ نشانه ای ندارند از حد را.

چرا بیمار بیماری کلیوی با کراتینین 2.84 و هیچ نشانه ای از حد نیز باید درمان؟

در درمانگاه، کراتینین 2.84 متعلق به مرحله 3 بیماری کلیه است، که یک مرحله حیاتی از بیماری کلیوی. در این مرحله شما ممکن است هیچ نشانه ای از ناراحتی های فیزیکی ندارد در حالی که شما گاهی اوقات ممکن است درد، خستگی یا ضعف علائم را داشته باشم. پیشرفت این بیماری در مراحل اولیه بسیار کند، بنابراین شما هر گونه حس احتمالا برای یک مدت طولانی را نداشته باشند، اما آن را فقط دوست دارد یک exsiting بمب در بدن شما که در هر زمان خواهد منفجر شود، چرا که کلیه خود را در حال حاضر آسیب دیده است، هنگامی که شما جدی سرد یا عفونت، این بیماری به سرعت تا مرحله نارسایی کلیه (به معنی مرحله دیالیز) پیشرفت خواهد کرد. شما می توانید این مورد را یک شکاف در دیوار ظاهر شد، با وجود آن که هنوز هم در دسترس است، اما اگر شما از شکوه و شکایت کردن تعمیر نیست، آن را ممکن است در هر زمان سقوط. بنابراین شما بهتر است درمان به موقع است.

چه درمانی برای بیمار بیماری کلیه با کراتینین 2.84 بهتر است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک انتخاب بهتر برای بیمار با کراتینین 2.84 است. این درمان به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چین، آن را می تواند بیماری کلیوی خیال راحت و کارآمد را درمان کنند. با کمک این درمان، بیمار به بیماری کلیوی با سطح کراتینین 2.84 می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی، حداقل، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز و یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان مفید برای درمان PKD با کراتینین 4.92 هستند

من مادر در قانون یک بیمار PKD است و سطح کراتینین او است تا 4.92 است. علائم او اشتها بسیار ضعیف، کاهش وزن، گرفتگی عضلانی احساس بسیار خسته است. و او تا به فشار خون و آنها را دارو او را برای کلیه او و او در حال حاضر توسعه دیابت. من می خواهم بدانم چه درمانهایی برای او مفید است.
با توجه به توضیحات شما، سطح کراتینین مادر شما 4.92 نشان دهنده رشد کیست او را باعث شده است که کاهش کلیه خود را عملکرد فیلتراسیون است. در حال حاضر کلیه خود را آسیب درجه در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است. فشار خون بالا، کاهش اشتها، کاهش وزن، خستگی علائم در بیماران مبتلا به این مرحله هستند. نگران نباشید، این مرحله هنوز در مرحله برگشت پذیر است.
چه درمانهایی برای بیمار PKD مفید هستند؟
در واقع، برای شرایط مادر شما، تنها یک یا دو نوع از درمان به اندازه کافی به او کمک کند. در حال حاضر مادر شما نیاز به یک درمان سیستمیک:
1. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به مهار و منقبض رشد کیست و مادرش
2. دهان طب گیاهی چینی، حمام درمانی، ماساژ، طب سوزنی و فتیلهگذاری به ترمیم سلول های آسیب دیده گلومرولی او و بهبود عملکرد کلیه است.
3. Maikangheji علاوه sanqifen به بهبود تعادل ایمنی او
در یک کلام، با کمک از کسانی که درمان سیستمیک، بیماری مادر خود را می تواند کنترل شود خب، پس او می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز و یا پیوند کلیه زندگی می کنند.
همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری ژنتیکی است، بنابراین نمی توان آن را درمان کرد، اما ما می توانیم کمک به کسانی که بیمارانی که از آن رنج می برند یک شانس برای مانند یک فرد عادی با درمان مناسب زندگی می کنند.
اگر شما علاقه مند در این درمان PKD و یا می خواهید به کنترل PKD خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است به معکوس سندرم نفروتیک

آیا ممکن است به عقب سندرم نفروتیک؟ در گذشته، این بیماری نمی توان معکوس کرد، فقط می تواند با تاخیر. اما در روز ما، برخی از درمان می تواند کمک به سندرم نفروتیک بیمار معکوس بیماری خود در مراحل اولیه وجود دارد.
چه درمانی برای معکوس سندرم نفروتیک مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای معکوس سندرم نفروتیک، به عنوان یک نوع از نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چینی مفید است، این درمان می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر را بهبود بخشد.
این درمان می تواند بیماری را از ریشه آن را به سموم در بدن خود را برای اولین بار تمیز را به یک محیط خوب برای ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده، و سپس تمیز کردن سم micromolecule، سم مولکول میانه و سم ابر مولکول با هم درمان کند. به بازسازی سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه، این عوارض به زودی ناپدید می شوند.
در یک کلام، با کمک بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند بهتر و طولانی تر با بهبود عملکرد کلیه خود را زندگی می کنند. اگر شما می خواهید برای دریافت به سندرم نفروتیک خود را تحت کنترل و یا یک زندگی با کیفیت بالا با این بیماری، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. مهم نیست که چقدر، نمی دهد تا. شما می دانید که در آن یک اراده وجود دارد، یک موفقیت وجود دارد. پس فقط مبارزه را حفظ، شما آینده ای روشن است.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه مطلع از شر دیالیز

چه درمان می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه از دیالیز خلاص شوید؟ به طور کلی، یک بار کلیه اشتباه می رود، تابع اراده خود را پایین می رود به تدریج. سپس، دیالیز در تقاضا به دستیار کلیه ها به کار می شود. اما همانطور که می دانیم، دیالیز خواهد شد برخی از عوارض جانبی را در حالی که تسکین آن نشانه های نارسایی کلیه، بنابراین بیمار می خواهند به خلاص شدن از شر پیش از آن.
چرا عملکرد کلیه پایین می رود؟
با توجه به سلول های کلیه در حالت هیپوکسیک ایسکمیک هستند و می توانند توابع مربوطه خود را، که منجر به بسیاری از مواد مضر ذخیره سازی در خون بیمار انجام نمی. با بسیاری از مواد سمی در خون بیمار، نه تنها خود، بلکه کلیه ارگان های دیگر خود خواهد شد به تدریج آسیب دیده است.
آیا دیالیز یک درمان زندگی طولانی برای بیمار نارسایی کلیه؟
به رک و پوست کنده، بسیاری از بیمار می تواند از آن را با کمک درمان مناسب خلاص شوید. به خصوص، برای بیماران مبتلا به ادرار در حد طبیعی و بدون علائم واضح و جدی در بدن شما.
به طور کلی، دیگر بیماران به دیالیز، پایین تر عملکرد کلیه خود خواهد بود. بنابراین به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه اگر شما در حال انجام دیالیز در حال حاضر، شما بهتر است سعی کنید بهترین خود خلاص شدن از آن به موقع.
چه درمان می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه از دیالیز خلاص شوید؟
همانطور که برای درمان، توصیه میکنم میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به شما. این نوع از نوآوری طب سنتی گیاه چینی است. با کمک این درمان، بیماران که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند یک شانس برای یک زندگی بهتر بدون دیالیز است. برای بیمارانی که دیالیز گرفته اند که آنها هنوز هم می توانید فرصتی برای خلاص شدن از آن به عنوان عملکرد کلیه خود را بهبود است.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: Kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانم نفروپاتی IgA شود آهسته و یا معکوس

می توانم نفروپاتی IgA شود آهسته و یا معکوس؟ مشخص شده است که این بیماری شنیده می شود به کنترل شود، آن را بسیار آسان به عود. اما در روز ما، کارشناسان دریافتند که با درمان به موقع از پیشرفت این بیماری را می توان آهسته، اگر خوشبختانه به اندازه کافی، بیمار به بیماری کلیوی ممکن است فرصتی برای آن را معکوس کنید.
می توانم نفروپاتی IgA شود آهسته و یا معکوس؟
به رک و پوست کنده، بدون کنترل خوب، این بیماری به نارسایی کلیه، حتی ارومیه به سرعت می رود. با این حال، در صورتی که بیماران می تواند به موقع و به درستی درمان را، آنها ممکن است کلیه های آسیب دیده خود را ترمیم، در نتیجه می تواند کاهش سرعت و یا از پیشرفت این بیماری را معکوس.
چه درمانی برای کنترل نفروپاتی IgA مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چین، ثابت شده است که در درمان بیماری های کلیوی موثر است. با کمک این درمان، بیماری کلیوی می تواند (در مراحل اولیه) معکوس، حداقل می توان آهسته (در مرحله پیشرفته).
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان نفروپاتی IgA؟
شما می دانید، این درمان دارای چهار توابع اصلی، آنها ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط آن دسته از توابع، گردش خون می تواند بهبود یافته و سموم در خون می تواند از خون به موقع کنار، در نتیجه به ارائه یک محیط خوب برای کلیه ها به ترمیم کنید. چه چیزی بیشتر، آنها نیز برای حفاظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر مفید است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به کنترل نفروپاتی IgA خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان مفید برای معکوس سندرم نفروتیک با کراتینین 3.73 است

چه درمانی برای معکوس سندرم نفروتیک با کراتینین 3.73 مفید است؟ به رک و پوست کنده، دیالیز می تواند سندرم نفروتیک، بدون توجه به سطح کراتینین بالا است یا نه معکوس نیست. علت این است که دیالیز می توانید کلیه جایگزین برای برطرف کردن مقدار مشخصی از سموم اما می تواند کلیه از آسیب بیشتر محافظت و نه آن را تعمیر. با این حال، به عنوان یک بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک شما نباید تسلیم درمان، این است که چون برخی از درمان های دیگر به جز از دیالیز می تواند کمک به بیمار معکوس بیماری خود در مراحل اولیه وجود دارد.

چه درمانی برای معکوس سندرم نفروتیک مفید است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای معکوس سندرم نفروتیک، به عنوان یک نوع از نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چینی مفید است، این درمان می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر را بهبود بخشد.

این درمان می تواند بیماری را از ریشه آن را به سموم در بدن خود را برای اولین بار تمیز را به یک محیط خوب برای ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده، و سپس تمیز کردن سم micromolecule، سم مولکول میانه و سم ابر مولکول با هم درمان کند. به بازسازی سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه، این عوارض به زودی ناپدید می شوند.

در یک کلام، با کمک بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک Osmotherapy پزشکی میکرو چینی با کراتینین 3.73 می توانید فرصتی برای معکوس بیماری خود را دریافت کنید. بیمار با سطح کراتینین بالاتر، آنها همچنین می توانید بهتر و طولانی تر با بهبود عملکرد کلیه خود را زندگی می کنند.

اگر شما می خواهید برای دریافت به سندرم نفروتیک تحت کنترل و یا یک زندگی با کیفیت بالا بدون dilaysis، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کمک به بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک که به استروئید پاسخ نمی

به طور کلی، دکتر خواهد شد استروئید به بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک تجویز، اما شما نمی دانید تمام بیمار پاسخ به آن. سپس، چگونه برای کمک به آن دسته از بیماران که به پاسخ نمی دهند به استروئید؟
در واقع، دیالیز می تواند به درمان بیشتر اما یک دکتر، ما نمی خواهیم برای کمک به بیمار وضعیت جسمی خود را بهبود بدون دیالیز.
چرا ما نمی خواهیم به سندرم نفروتیک بیمار به دیالیز؟
از آنجا که دیالیز فقط یک روش است که می تواند سم پاک و کاهش سطح کراتینین بالا، این کار را می تواند آن علایم بیماری کلیه در مدت کوتاهی از بین بردن اما می تواند هر بیماری درمان نمی کنند. با این حال، برای بیمار که در حال حاضر در دیالیز هستند، آنها نیز باید در مورد آن نگران نباشید. اگر بیمار به دیالیز زمان بیش از حد طولانی را انجام داد و عوارض زیادی را در بدن خود وجود ندارد، یک شانس بزرگ برای او به شدن از شر دیالیز، و به شما اجازه آسیب دیده عملکرد کلیه عملکرد شروع خود را به خوبی، در همان زمان وجود دارد، ما می توانیم کمک به او را سلول های آسیب دیده ذاتی خود را بهبود بخشد در کلیه و سطح کراتینین بالا خواهد بود رفتن به پایین به طور طبیعی، نتیجه دستیابی به یک هدف کمک به بیماری کلیوی است.
چگونه برای کمک به بیمارانی که پاسخ نمی دهند به استروئید؟
بالا هفت درمان از هفت درمان منحصر به فرد از گیاهان دارویی طب چینی شامل، آنها درمان موثر سندرم نفروتیک هستند، با کمک کسانی که درمان، بیمار می تواند یک شانس برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون استروئید و دیالیز است. با این حال، شما می دانید که بیمار متفاوت است نشانه های مختلف به طوری که آنها درمان های مختلف.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد کسانی که درمان های جدید و یا می خواهید برای درمان سندرم نفروتیک بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

باید بیمار نارسایی کلیه با 13٪ عملکرد کلیه دیالیز

باید بیمار نارسایی کلیه با عملکرد کلیه 13٪ به دیالیز؟ در واقع، برای بیمار با 13٪ عملکرد کلیه زندگی خود را در خطر بزرگ هستند، به طوری که آنها باید درمان نسبی به موقع است. با این حال، دیالیز است تنها انتخاب برای آنها نیست.
باید با 13٪ عملکرد کلیه دیالیز را بیمار است؟
به طور کلی، یک بار فراز عملکرد کلیه بیمار به 15٪ که به معنای بیماری است سقوط به ارومیه است که یک بیماری تهدید کننده زندگی به طوری که آنها نیاز به دیالیز به گسترش طول عمر بوده است. اما با توسعه فن آوری، بیمار شانس برای جلوگیری از دیالیز است.
چینی گیاهان دارویی پزشکی امید جدید به بیمار بیماری کلیوی، با اثر قابل توجه و عوارض جانبی کمی، آن است که توسط بسیاری از مردم را دوست داشت. به خوبی شناخته شده هفت روش های درمانی داغ فشرده TherapyFull حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان، دهان پزشکی درمانی چینی، پا BathTherapy، چرخه درمان و انما درمان، همکاری با یکدیگر در طول درمان، آنها می توانند اثر درمانی بهتر دست یابد. توسط تخلیه مواد زائد و افزایش گردش خون برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده و تعمیر یکی از آسیب دیده. بنابراین برای بیمار که در مراحل اولیه این بیماری هستند، آنها می توانند بهبودی از آن را دریافت کنید. حتی بیماران کردم پایان مرحله بیماری کلیوی درست مثل ما بالا ذکر شد، آنها نیز می تواند یک فرصت برای زندگی بهتر و طولانی تر بدون درد و رنج از دیالیز داشته باشد.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که برای بیمار نارسایی کلیه با عملکرد کلیه 13٪ در صورتی که نمی خواهید به دیالیز، آنها نیز می توانید کمک از طب چینی به دنبال. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که طب چینی و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کمک به کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک بیمار دیالیز جلوگیری از

به طور کلی، سندرم نفروتیک آسان به عود است، پس از عود دوباره و دوباره این بیماری به نارسایی کلیه پیشرفت خواهد کرد، بنابراین بیمار به دیالیز و پیوند کلیه، هر دو آنها را به بسیاری از عوارض جانبی برای بیمار به ارمغان بیاورد، آن است که واقعا افتضاح بیمار، به ویژه برای بیمار کودک است. پس چگونه برای کمک به کودکان برای جلوگیری از دیالیز؟
چرا کودکان به سندرم نفروتیک بیمار خواهد شد توصیه می شود به دیالیز؟
در بالینی، سندرم نفروتیک کودکان است که معمولا یک دوره از درمان، دچار داده شده است. در حالی که آن می تواند تا هشت هفته طول بکشد تا استروئید به کار، بسیاری از کودکان ظرف یک ماه پاسخ دهند. اگر سندرم نفروتیک کودکان در پاسخ به داروهای جدید، پزشکان گمان می برند که بیماران مبتلا به بیماری با تغییرات ناچیز و آنها را از دارو برای درمان سندرم نفروتیک تا زمانی که تا زمانی که بهبودی می رود استفاده کنید.
برخی بیمار کودک ممکن است به استروئید در ابتدا پاسخ داد، اما پس از آن استروئید کمک نمی هنگامی که یک عود می آید. اگر این بیماری کنترل از دست داده، آن را به بیماری کلیوی مرحله نهایی پیشرفت می کند، کودک شما ممکن است دیالیز یا پیوند کلیه نیاز دارند.
چگونه برای کمک به کودکان بیمار جلوگیری از دیالیز؟
در اینجا من به شما توصیه طب چینی برای کمک به کودک خود را برای جلوگیری از دیالیز. از طریق تخریب، داروهای گیاهی چینی می تواند کمک به از بین بردن کمپلکسهای ایمنی واریز در نقاط مختلف کلیه؛ از طریق افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده، آسیب کلیه را می توان تعمیر. از طریق از بین بردن عامل بیماری زا و حمایت از اصل چی، ایمنی می تواند افزایش یافته است. به منظور جلوگیری از آسیب به دستگاه گوارش و بهبود بهره وری از داروها، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ایجاد شده است. این است که به خارج استفاده می شود و کل فرایند هیچ عوارض جانبی ایجاد نمی کند.
اگر شما علاقه مند در طب چینی و یا می خواهید برای کمک به کودک خود را به خوبی کنترل بیماری خود را، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان بیماری مزمن کلیه

چگونه برای درمان بیماری مزمن کلیه؟ به رک و پوست کنده، آن را به برخی از زمان برای درمان بیماری مزمن کلیه را، شما می دانید آن یک بیماری مزمن است پس از آن سخت به درمان است. ما نیاز به زمان برای درمان این بیماری است. در ابتدا ما نیاز به بهبود عملکرد کلیه و ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده. پس از آن اجتناب از دیالیز و بهبود عملکرد کلیه.
چگونه برای درمان بیماری مزمن کلیه؟
شما نیاز به دریافت درمان سیستم در اسرع وقت. نه تنها دارو برای علائم. ما باید برای درمان این بیماری از ریشه. ما نیاز به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. سپس این عوارض به زودی ناپدید می شوند. ما نیاز به تمیز کردن سموم در بدن خود را برای اولین بار به یک محیط خوب برای ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده. ما نیاز به تمیز کردن سم micromolecule، سم مولکول میانه و سم ابر مولکول با هم. در اینجا ما با استفاده از طب میکرو چینی. سپس با استفاده طب گیاهی چینی همراه با دستگاه مخصوص به اجازه دارو رفتن به کلیه ها برای کمک به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده است. بنابراین ما نیاز به درمان ایمنی بدن.
به جز پزشکی میکرو چینی Osmotherpay و ایمنی درمانی، ما همچنین دارای برخی از درمان های منحصر به فرد دیگر برای بیماری های کلیوی. برای اینکه مطمئن شوید به اندازه کافی زمان برای دریافت این درمان سیستمیک و تحقق بخشیدن به حداکثر اثر درمان، ما یک برنامه درمانی برای بیمار متفاوت است. شما می دانید، بیمار متفاوت وضعیت بیماری های مختلف است، به طوری که درمان باید برای آنها متفاوت باشد.
اگر می خواهید مطمئن شوید که چه درمان برای شما بهتر است، شما می توانید وضعیت بیماری خود را دقیق به ما از طریق ارسال ایمیل و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotamil.com



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان مفید برای کاهش کراتینین 9.2 است

چه درمانی برای کاهش کراتینین 9.2 مفید است؟ در واقع، کراتینین 9.2 بسیار بالا برای بیمار به بیماری کلیوی است، آن را به مرحله پایانی بیماری کلیوی میباشد. معمولا، دیالیز خواهد شد به بیمار توصیه می شود به کاهش سطح کراتینین بالا. با این حال، به عنوان یک دکتر من نمی خواهم برای دیدن بیمار دردها خیلی از دیالیز، بنابراین من آنها را توصیه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است، که یک راه موثر برای درمان بیماری های کلیوی.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترکیبی از گیاهان چینی و پیشرفته پزشکی دستگاه osmocope است. در این درمان گیاهی، گیاهان مختلف استفاده می شود و این است که از نزدیک در وضعیت بیماری بیماران را بر اساس.
چگونه می توان میکرو چینی پزشکی Osmotherapy سطح کراتینین بالا پایین؟
می دانم سطح کراتینین بالا است عملکرد کلیه کمتر است که می گویند اگر ما می توانیم سطح عملکرد کلیه به برخی خاصی بهبود ایجاد می شود، سطح creaitnine بالا خواهد شد به تدریج کاهش یافته است.
این درمان است چهار عملکرد اصلی که می تواند سلول های کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در چنین راهی عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود یافته است. که عملکرد کلیه افزایش می یابد، پایین کراتینین بالا سطح می رود با آن است.
برای بیمار بیماری کلیه با کراتینین 9.2 اگر آنها می توانند این درمان به موقع، آنها ممکن است فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز و یا پیوند کلیه است.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه بار دیالیز بسیاری برای بیمار نارسایی کلیه بهتر است

چند بار از دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه بهتر است؟ همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز یکی از رایج ترین درمان برای نارسایی کلیه است. معمولا، بعد از مردم به نارسایی کلیه قرار می گیرند (به خصوص، مرحله نهایی بیماری کلیوی)، آنها را توصیه می شود به دیالیز. اما برای افراد مختلف در زمان های مختلف است، پس از آن چند بار باید بیمار را؟
در واقع، پزشکان طرح دیالیز با توجه به عملکرد کلیه باقی مانده بیمار است. اگر حجم ادرار بیش از 800ML / روز است، که نشان می دهد وجود دارد باقی مانده بیش از عملکرد کلیه 8ml / دقیقه، برای کسانی که بخشی از مردم آنها نیاز به ساعت dialysis10-12 برای هر هفته. اگر حجم ادرار کمتر از 800ML / روز است، آنها نیاز به دیالیز 12-15 ساعت برای هر هفته، سه برابر بهتر از 2 بار است. میانگین افرادی که هیچ عملکرد کلیه باقی مانده، این است که هیچ ادرار، آنها نیاز به زمان بیشتری برای رسیدن دیالیز کافی، 3 بار در هفته، 4/5 ساعت در زمان در تقاضا است.
اگر مردم می توانند دیالیز کافی نیست، ایمنی آنها کاهش خواهد یافت و برخی از عوارض رخ خواهد داد، که کیفیت زندگی بیمار را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد. چه بدتر، آن را به نرخ عفونت، که این بیماری پیچیده تر خواهد ساخت را افزایش دهد. بنابراین به عنوان یک بیمار، شما باید کاهش نمی بار دیالیز بدون با دکتر خود ارتباط برقرار کنید.
به جز دیالیز، مردم نیز باید با توجه به داروها و مواد غذایی آنها را، که ممکن است اثر درمانی را تحت تاثیر قرار پرداخت. اول، آنها باید فشار خون را به خوبی کنترل کنید، پس از آن تغذیه به اندازه کافی مصرف و کنترل مصرف آب، که می تواند کمک به بیمار بهتر زندگی می کنند.
در یک کلام، دیالیز کافی نکته کلیدی برای طولانی طول عمر بیمار قبل از دریافت آنها دیگر درمان یا کلیه جایگزین پیوند است. به طوری که همکاری با دکتر خود، که می تواند به شما اطمینان دهم که یک زندگی با کیفیت. اگر شما نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه و یا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان های جایگزین، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید نشت پروتئین را وادار به نارسایی کلیه

شما می دانید تابع اصلی پروتئین در خون است برای تثبیت فشار وجود دارد، امکان آب در خون باقی بماند. اگر پروتئین از دست داده، فشار را کاهش می دهد، و آب خواهد شد از خون منحرف اما وارد فضای بین بافت، باعث تورم. خیلی پروتئین زیادی از از خون از دست داده به ناچار ضخیم شدن چگالی خون، و این خطر بالقوه برای ترومبوز کمک می کند.

می توانید نشت پروتئین القا نارسایی کلیه؟

در همین حال، نشت پروتئین نشان دهنده آسیب به غشای فیلتراسیون کلیه. بیش از حد پروتئین فشار از طریق غشاء را به کاهش عملکرد کلیه با سرعت نسبتا بالا سرعت بخشیدن به. در واقع بسیاری از بیماری کلیوی می تواند با سرعت پایدار توسعه، و از طریق درمان مناسب، می تواند بهبود خوب است. فقط به خاطر اینکه از عوامل حاد، ما از دست دادن مقدار زیادی از فرصت درمان و پیشرفت بیماری به نارسایی کلیه در نهایت.

چگونه برای درمان نشت پروتئین در بیماری های کلیوی؟

همانطور که در بالا نشت پروتئین ذکر است آسیب غشای فیلتراسیون از کلیه ایجاد می شود، بنابراین اگر شما می خواهید به آن را بطور منظم احساس یا متوقف کردن آن شما باید برای پیدا کردن برخی از راه برای متوقف کردن و تعمیر کلیه های آسیب دیده.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوع از ترکیب کاملی از طب سنتی گیاه چینی و فن آوری بالا مدرن، آن را می توانید کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر است. با کمک این درمان، این علائم ناشی از صدمه به کلیه ها خواهد شد تا حد زیادی برطرف.

اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherpay و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر تماس به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند GFR سطح در بیماری کلیه را بهبود بخشد

چه درمان می تواند سطح GFR در بیماری های کلیوی را بهبود بخشد؟ GFR داده ضروری برای محاسبه عملکرد کلیه باقی مانده است. تحت شرایط عادی، GFR است حدود 125 میلی لیتر / دقیقه / 1.73m2 هنگامی GFR می شود کمتر به طور فزاینده، شما ممکن است از آسیب کلیوی رنج می برند. بنابراین به طور مداوم GFR کاهش معنی توابع به طور فزاینده کاهش کلیوی.

چرا بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در مورد سطح GFR خود را نگران؟

با توجه به GFR، بیماری مزمن کلیه را می توان به 5 مرحله تقسیم شده است. GFR آینه برای گلومرول است. گلومرول ساختار اصلی برای فیلتر کردن خون و حفظ زندگی روزانه ما است. هنگامی که GFR کاهش می دهد به طور فزاینده، بیماران مشکلی در گلومرول است. گلومرول کار می کند تا به عنوان ناکارآمدی منجر به رسوب مواد سمی در منطقه کلیوی، که باعث آسیب کلیوی و سازگار به ارمغان می آورد بسیاری از نشانه های آشکار. بنابراین، بسیاری از بیماران شور و شوق به جستجو برای درمان به درمان GFR به طور مداوم کاهش.

چه درمان می تواند سطح GFR در بیماری های کلیوی را بهبود بخشد؟

داغ فشرده درمان بر اساس داروهای چینی، که طبیعی، راحت و عوارض جانبی کمتری دارند است.

ما نیاز به پیدا کردن BL 23 طحالی است، که یک دسترسی ویژه برای داروهای چینی. درمان ما از طریق با اجتناب از به صورت خوراکی مصرف داروهای چینی را بشکند. با دسترسی ویژه و ماشین آلات اسمز، از داروهای چینی پردازش به گام کلیه وارد به گام در نتیجه ارائه تغذیه و دیگر مواد مفید است.

داغ فشرده درمان رفتار GFR به طور مداوم کاهش در دیدگاه های زیر است:

از بین بردن استاز: به بطور منظم احساس بار بر روی کلیه

تنظیم سیستم های خون: برای اطمینان از ضایعات خارج از بدن و دور از عوارض دیگر.

تعمیر آسیب کلیه: آسیب به گلومرول می توان به برخی درجه خاصی درمان می شود.

بازیابی عملکرد کلیه: وقتی عملکرد کلیه را بهبود بخشد، GFR و به طور مداوم کاهش می تواند درمان شود.

اگر شما نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه و یا می خواهید برای بهبود سطح GFR، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا دیالیز یک انتخاب خوب برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 4.85

آیا دیالیز یک انتخاب خوب برای کلیه بیمار نارسایی با کراتینین 4.85؟ در درمانگاه، کراتینین 4.85 بسیار بالاتر از سطح عادی، آن متعلق به مرحله 3 بیماری کلیه. برای بیمار است که در این مرحله هستند ممکن است علائم آنها را بیش از پیش رنج می برند، به طوری که آنها شروع به در مورد بیماری خود نگران باشید. اما در واقع، بدون نیاز به آنها را به بیش از حد در مورد نگرانی وجود دارد. از آنجا که عملکرد کلیه خود را کاملا آسیب دیده است نیست، بنابراین اگر آنها می توانند آنهایی که باقی مانده به موقع محافظت، آنها می توانند یک فرصت برای کنترل بیماری خود را کاملا دریافت کنید.

آیا دیالیز یک انتخاب بهتر برای کلیه بیمار نارسایی با کراتینین 4.85؟

همانطور که در بالا ذکر شد، برای بیمار با کراتینین 4.85 آن ها هنوز هم برخی از توابع کلیه، به طوری که آنها انتخاب های بیشتر که آن را به درمان است.

دیالیز به عنوان یکی از درمان های شایع نارسایی کلیه می تواند برخی از علائم در مدت کوتاهی از بین بردن اما می تواند به کلیه آسیب دیده تعمیر و نه حفاظت از آنهایی که باقی مانده، به طوری که به عنوان یک دکتر بیماری های کلیوی ما بیمار با کراتینین 4.85 به توصیه نمی آن را در حال حاضر.

چه درمان بهتر از دیالیز برای درمان بیماری کلیه با کراتینین 4.85 است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نیز به عنوان داغ فشرده درمان شناخته شده می تواند یک انتخاب خوب برای این بخش از بیمار، می تواند بیمار را به بهبود عملکرد کلیه خود با تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر کمک کند. برای بیماران مبتلا به creaitnine 4.85 اگر آنها می توانند این درمان به موقع، آنها ممکن است بیماری خود را به برخی از درجه معکوس، آنها حتی می تواند یک شانس برای مانند یک فرد عادی زندگی است.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از بیماری های کلیه از بدتر شدن

چگونه برای جلوگیری از بیماری های کلیوی از بدتر شدن؟ در واقع، دانستن علل ریشه ای بیماری کلیوی می تواند به شما کمک کند به درمان مناسب و به طور بالقوه حفظ عملکرد کلیه باقی مانده. بنابراین قبل از دادن به شما درمان این بیماری، من به شما برخی دلایل آن را نشان می دهد.

دقیقا همان چیزی علل اصلی بیماری کلیوی هستند؟

دیابت شماره یک علت بیماری کلیوی، مسئول حدود 44 درصد از تمام cases1 نارسایی کلیه است. فشار خون بالا (فشار خون بالا نیز نامیده می شود) علت اصلی دوم، مسئول حدود 28 percent1 است. گلومرولونفریت، یک اصطلاح کلی برای بسیاری از انواع التهاب کلیه، و همچنین بیماری های ژنتیکی مانند بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)، بیماری های خود ایمنی، نقص تولد و مشکلات دیگر نیز می تواند بیماری کلیه می شود.

بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به دیابت، فشار خون بالا و PKD باید توجه بالا به بیماری خود را پرداخت. البته نه همه بیمار با کسانی که بیماری بیماری کلیوی، برای افرادی که می تواند بیماری اصلی خود را به خوبی کنترل، آنها ممکن است برای جلوگیری از عملکرد کلیه می رود با شکست مواجه شد. برای افرادی که بیماری کلیوی کردم، شما باید با دکتر خود کار به نگه داشتن کار کلیه هایتان را تا زمانی که ممکن است.

چگونه برای جلوگیری از بیماری های کلیوی از بدتر شدن؟

در اینجا من به شما توصیه یک نوآوری طب چینی، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است، آن را می تواند بیمار را کمک به متوقف کردن، حتی معکوس پیشرفت بیماری خود را.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا می خواهید به کنترل بیماری های کلیوی خوب، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان سندرم نفروتیک با کراتینین 7.3

چگونه برای درمان سندرم نفروتیک با کراتینین 7.3؟ به طور کلی، پزشکان بیمار با سطح کراتینین تا بالا توصیه می شود به دیالیز، به ویژه برای بیماری که رنج می برند علائم جدی است. اما در واقع، دیالیز است تنها انتخاب برای این بخش از بیمار است.
آیا گزینه های دیگر برای بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک با کراتینین 7.3 وجود دارد؟
همانطور که ما در بالا ذکر شد، دیالیز است که تنها راه درمان این بیماری نیست. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی آن ثابت شده است که در درمان سندرم نفروتیک و تسکین علایم آن موثر است. با کمک از این درمان، بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک با کراتینین 7.3 می تواند یک شانس برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان سندرم نفروتیک؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترکیبی از گیاهان چینی و پیشرفته پزشکی دستگاه osmocope است. در این درمان گیاهی، گیاهان مختلف استفاده می شود و این است که از نزدیک در وضعیت بیماری بیماران را بر اساس. کاملا وجود دارد 9 نوع از نسخه و هر یک از آنها شامل سبزی های مختلف، برای بیمار متفاوت آنها باید تجویز سبزی های مختلف به طوری که برای رسیدن به یک اثر درمانی بهتر است.
به عنوان یک بیمار با کراتینین 7.3 شما در حال حاضر در مرحله 4 بیماری کلیه، کلیه های خود را به طور جدی آسیب دیده است، بنابراین شما باید به اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از کلیه از آسیب بیشتر. در غیر این صورت شما ممکن است دیالیز در آینده ای نزدیک صورت می شود.
اگر می خواهید بدانید که آیا شما مناسب برای این درمان هستند یا نه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید دیالیز درمان نارسایی کلیه در مجموع

دیالیزی می توانند به نارسایی کلیه درمان کاملا؟ دیالیز نظر گرفته می شود درمان صرفه جویی در زندگی برای بیمار نارسایی کلیه، آن را همیشه به بیمار مبتلا به مرحله پیشرفته بیماری کلیوی توصیه می شود. با انجام بخش هایی از کار کلیه ها می تواند زندگی بیمار را تا حدی طولانی کند. با این حال، می توانید به نارسایی کلیه را از ریشه آن را درمان نیست.
دیالیز چیست؟
دیالیز درمان پشتیبانی از حیات که با استفاده از یک دستگاه خاص برای فیلتر مواد مضر، نمک، و مایع اضافی را از خون شما است. این خون به، تعادل سالم بازیابی. دیالیز جایگزین بسیاری از توابع مهم کلیه.
دیالیزی می توانند به نارسایی کلیه درمان کاملا؟
اگر چه، دیالیز می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه بهتر با انجام بخش هایی از کار کلیه ها زندگی می کنند، اما می تواند کلیه ها باقی مانده را محافظت نمی کند و نه تعمیر آنهایی که آسیب دیده، پس از آن می تواند نارسایی کلیه را درمان نیست.
چه درمان می تواند درمان های جایگزین دیالیز؟
در گذشته، پیوند کلیه تنها درمان جایگزین دیالیز است. اما در روز ما، درمان بسیاری بر اساس طب سنتی چینی می تواند جایگزین دیالیز برای درمان بیماری کلیه وجود دارد. چه چیزی بیشتر، آنها را به اثر بهتر که دیالیز.
نوآوری طب چینی، مانند میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یکی از بهترین درمان موثر است. همکاری بدون درمان های دیگر، می توان آن بیمار به بیماری کلیوی با آسیب خفیف کلیه کمک یک شانس برای مانند یک فرد عادی زندگی می کنند. برای بیماران مبتلا به آسیب سروز کلیه، آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش کراتینین 8.57 بدون دیالیز

چگونه برای کاهش کراتینین 8.57 بدون دیالیز؟ در درمانگاه، کراتینین است 8.57 بسیار بالاتر از سطح طبیعی است. معمولا، بیمار با سطح کراتینین تا بالا دکتر دیالیز به آنها توصیه خواهد شد. اما آیا می دانید که دیالیز است تنها انتخاب برای این بخش از بیمار نیست، برخی از درمان های دیگر بر اساس سنتی چینی پزشکی گیاهان دارویی می تواند سطح کراتینین بالا در یک راه طبیعی تر و موثر کاهش می دهد.
چه درمان می تواند سطح کراتینین بالا از دیالیز پایین تر؟
درمان جایگزین شناخته شده ترین بالا هفت درمان است، آن است که یک درمان تک، آن را به یک درمان، شامل توسط هفت درمان متفاوت است، هر یک از آنها اثر خوبی در درمان نارسایی کلیه، با یکدیگر آنها می تواند در درمان بهبود همکاری عملکرد کلیه به حدی با محافظت از سلول های کلیه از آسیب بیشتر و تعمیر آنهایی که آسیب دیده است.
درمان های بالا هفت چیست؟
هفت درمان ما در بالا ذکر اشاره به داغ فشرده درمان، کامل حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان، دهان و دندان پزشکی درمانی چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان، انما درمان.
که درمان باید به بیمار اعمال می شود؟
همانطور که همه ما می دانیم، بیمار متفاوت است نشانه ها و عوارض مختلف و کسانی که درمان همچنین دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری کلیه، بنابراین در طول درمان دکتر خواهد شد درمان های مختلف برای بیمار ترتیب. اگر می خواهید بدانید که چه نوع از درمان برای شما بهتر است، شما می توانید اطلاعات دقیق خود را به ما از طریق ایمیل، پس از تجزیه و تحلیل دکتر ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد بالا هفت درمان ما و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()