نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است ماهی خوب برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه بیماران

"من می توانم ماهی؟ ماهی خوبی برای من؟ اگر من هر روز باید بسیاری از ماهی ها، می توانم به خوبی دریافت. "برخی از بیماران CKD مرحله 3 متخصص کلیه ما خواسته است.
به خاطر دادن بهترین پاسخ این سوال، اجازه دهید تجزیه و تحلیل آنچه اثرات می توانید ماهی را در بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن.
1. ماهی شامل بسیاری از پروتئین کامل است که توسط بدن انسان مورد نیاز است را به پایان برساند فعالیت های زندگی است.
2. ماهی شامل کم چرب. و آن را قادر به کاهش کلسترول است.
3. بسیاری از ویتامین ها مانند ویتامین A، ویتامین B1، ویتامین B12 و غیره در ماهی وجود دارد. این سودمند برای بیماران است.
4. ماهی نیز می توانید سیستم قلبی و عروقی محافظت، جلوگیری از فشار خون بالا، برطرف کردن ادم و غیره.
6. ماهی بهبود اشتها از بیماران، و آن را هضم آسان است.
5. گوشت ماهی نیز برخی از مواد که برای کلیه مضر هستند. به عنوان مثال، فسفر است.
به عنوان یک ماده در واقع، ماهی برای بیماران مرحله 3 بیماری مزمن مفید است. اما، که نوع ماهی و چگونه بسیاری از ماهی می تواند به بیماران را بستگی به شرایط فیزیکی صحیح بیماران. بنابراین، لطفا یک متخصص کلیه برای جزئیات بیشتر بپرسید.

برای بیماران مرحله 3 بیماری مزمن، آنها نه تنها نیاز به یک رژیم غذایی برنامه ریزی برای جلوگیری از توسعه بیماری مزمن کلیه، بلکه قرار است به قبول یک درمان موثر مانند داغ فشرده درمان، سم از بین بردن درمانی، پا حمام، چرخه درمان، فتیلهگذاری ، سلول های بنیادی و دیگران به معکوس بیماری.
اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد رژیم غذایی بیماران CKD مرحله 3 یا چیزهای دیگر مرتبط مانند رژیم غذایی، اطلاعیه ها و درمان، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال نتایج آزمون آزمایشگاه خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما شرایط بیماری خود را تجزیه و تحلیل و به پیشنهادات خود را به شما در اسرع وقت.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 5.9 و نارسایی کلیه چگونه به افزایش عملکرد کلیوی

من اعتقاد دارم که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه بیشتر و بیشتر با کراتینین 5.9 خواهید برای پیدا کردن یک درمان موثر به جای دیالیز به یک زندگی بهتر است. و اگر عملکرد کلیه احیا شده است، بدون نیاز به دیالیز وجود دارد. سپس، چگونه به افزایش عملکرد کلیوی برای بیمارانی که کراتینین 5.9 و نارسایی کلیه؟
کلیه نقش مهمی به نگه داشتن بدن انسان سالم ایفا می کند. این است که قادر به حذف مواد سمی از خون، ثبات محیط داخلی نگه دارید، تولید ادرار و غیره است. زمانی که کلیه مجروح شده است، آن را می تواند عملکرد آن به طور کامل انجام نشده است. به عنوان یک نتیجه، بیماران با ادم، کم خونی، اسیدوز و سایر علائم خواهد بود در حالی که سموم در بدن رسوب می کند. آن را به نام نارسایی کلیه است.
علاوه بر این، کراتینین است که به عنوان شاخص اصلی عملکرد کلیوی در نظر گرفته خواهد به 5.9 برسد کلیه ها به طور جدی آسیب دیده است.
بنابراین، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 5.9 در نیاز فوری به درمان معتبر به منظور بهبود عملکرد کلیه است.
در بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، داغ فشرده درمان، کامل حمام درمانی، چرخه درمان، ادم درمانی، سلول های بنیادی، فتیلهگذاری و راه حل های دیگر استفاده می شود برای احیای عملکرد کلیه برای بیمار نارسایی کلیه که کراتینین 5.9 است. علاوه بر این، که درمان برای بیمار بهتر بر اساس است که در شرایط فیزیکی بیماران است.
در عین حال، سم از بین بردن درمانی خواهد شد توان برای حذف مسائل مضر را از بدن توسط پوست، عرق غده، ادرار و راه های دیگر. از آنجا که از چیزهای مضر سپرده نه تنها به آسیب بیشتر کلیه منجر شود، بلکه اثر بخشی درمان را کاهش دهد. سم از بین بردن درمان یک سودمند اطراف آن برای کلیه برای بازسازی ایجاد کنید.
زمانی که کلیه را تعمیر کرده است، بیماران یک زندگی با کیفیت بالا، و آنها می توانند دیالیز و پیوند کلیه رد.
آیا شما از نارسایی کلیه رنج می برند؟ آیا شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان برای افزایش عملکرد کلیه؟ لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال گزارش آزمایشگاه خود را به ایمیل / واتساپ ما است. متخصص کلیه ما شرایط بیماری خود را تجزیه و تحلیل کنید و سعی کنید بهترین خود را به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی

عملکرد کلیه من 23٪ بر روی پایه از آزمون آزمایشگاهی به روز شده است. همچنین، من مبتلا به دیابت و فشار خون بالا. آیا من می توانم عملکرد کلیه را بازیابی کنم؟ یا، من در نهایت در دیالیز رفت؟
برای بسیاری از بیماران نفروپاتی دیابتی که وضعیت مشابهی با بیمار داشته باشند، آنها را بدانم که آیا عملکرد کلیه خود را می توان افزایش به رد دیالیز یا نه. پس چگونه به بهبود عملکرد کلیه برای بیماران نفروپاتی دیابتی؟ به هر حال، شما می توانید آزادانه از طریق پنجره های پاپ آپ که ممکن است خواندن خود را قطع مشورت کردن کارشناسان کلیوی.
در ابتدا، ساگر خون بالا و فشار خون بالا باید برای به خاطر حفاظت از کلیه از بیشتر زخمی کنترل می شود.
در همان زمان، درمان سم از بین بردن اعمال می شود برای از بین بردن آب اضافی، سموم و مواد زائد است که باید توسط کلیه خلاص شدن از شر به عنوان ادرار کردم شود. به طوری که، یک محیط داخلی سالم خواهد آمد. در این مورد، کلیه خواهد شد از آسیب جلوگیری می شود و شروع به احیای. علاوه بر این، آن را ارائه می دهد پایه و اساس با استفاده از درمان های برای تعمیر عملکرد کلیه.
پس از آن، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy استفاده می شود برای کمک به بیمار عملکرد کلیه بازسازی با استفاده از پودر گیاهان خاص. این درمان خارجی، که در آن دستگاه پزشکی را به مواد فعال از دو کیف های پزشکی پر از پودر گیاهان را تشویق به وارد بدن از طریق منطقه Shenshu بیماران است. به عنوان یک نتیجه، رگ های خونی تمدید خواهد شد، گردش خون را ترویج خواهد شد، و کلیه توانایی خود درمان افزایش مییابد. از آنجا که، عملکرد کلیه را تقویت خواهد شد.
علاوه بر این، داغ فشرده درمان، حمام پا، چرخه درمان، فتیلهگذاری، سلول های بنیادی و درمان های دیگر در بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت قادر به کمک به بیماران در بازگرداندن عملکرد کلیه خواهد بود. به عنوان یک ماده در واقع، که درمان استفاده می شود برای اصلاح این بیماران بستگی به شرایط بیماری بیماران.
زمانی که کلیه بازسازی شده است، بدون نیاز به دیالیز وجود دارد.
اگر شما علاقه مند به درمان به منظور بهبود عملکرد کلیه برای بیماران نفروپاتی دیابتی، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال اطلاعات دقیق خود را از جمله اطلاعات تماس خود و شرایط بیماری به ایمیل / واتساپ ما است. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به درمان تورم برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون

تورم خفیف تنها در ظاهر، اما تورم جدی ممکن است خطر زندگی، نفس دشواری، پیاده روی سخت، و درد و رنج های دیگر شود. به طوری که، چگونه به درمان تورم برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا؟ من متاسفم که پنجره پاپ آپ ظاهر می شود و قطع خواندن خود را، هر چند شما می توانید متخصص کلیه ما آزادانه از طریق آن مشورت کنم.
نفروپاتی فشار خون یک نوع بیماری مزمن کلیه، که در آن کلیه ذره ذره آسیب دیده است برای سال ها به عنوان استرس خون بالا به مدت طولانی بازدید در مقابل دیواره رگهای خونی است. است که می گویند، در وضعیت نفروپاتی فشار خون، کلیه قادر به نگه عملکرد آن برای از بین بردن مواد اضافی و سمی از بدن، حفظ تعادل تنظیم داخلی، تولید ادرار، و غیره به عنوان یک نتیجه است، بیماران باید سری علائم مانند تورم، سردرد، استفراغ و غیره. از این رو، نیاز درد یک درمان موثر برای بازگشت به سلامت وجود دارد.
تورم خواهد آمد به عنوان آب کار برکنار شده است در بخشی از بدن مونتاژ شده است. بنابراین، ما می توانید از شر مایع برای درمان تورم است. اما، اگر کلیه است که هنوز هم آسیب دیده، تورم بر می گرده. سپس، برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا، می تواند تورم را قابل درمان است؟
سم از بین بردن درمان.
سم از بین بردن درمانی است که در خارج کردن چیزهای مضر در سراسر بدن است. با توجه به سوابق بالینی، آن را به یک اثر زیادی بر رفع تورم. علاوه بر آن می تواند یک پاداش اطراف آن برای کلیه به دست آوردن مجدد فراهم می کند.
درمان فشرده سازی گرم.
آن را به پرس گرم منطقه Shenshu بیماران است. پس از آن، عملکرد کلیوی خواهد شد در یک محیط که در آن عروق خونی توسعه یافته است افزایش یافته است، استاز خون حل شده است و گردش خون را افزایش دهد. از آنجا که، عملکرد کلیه را بازسازی خواهد شد.
پا حمام.
آن را درمان سم-حذف و داغ فشرده درمان در بیرون راندن سموم و تعمیر عملکرد کلیه در حالی که حمام کردن پاهای بیمار را در اسانس استخراج شده از داروهای چینی کمک کند. این یک گزینه امن تر و handier برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا است.

زمانی که کلیه مجددا برقرار شد، تورم دور محو خواهد شد و بیمار یک زندگی بهتر داشته باشد.
اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد درمان برای درمان تورم برای بیماران فشار خون بالا نفروپاتی، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری دقیق خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای فتیلهگذاری برای درمان نارسایی کلیه

آیا شما از نارسایی کلیه و علائم آن رنج می برند؟ آیا تا به حال در مورد فتیلهگذاری شنیده؟ آیا ممکن است برای فتیلهگذاری برای درمان نارسایی کلیه؟

نارسایی کلیه یک بیماری حاد کلیه که در آن کلیه به شدت آسیب دیده است. به عبارت دیگر، کلیه طور کامل نمی تواند حذف مایعات اضافی، سموم و مواد زائد از بدن بیشتر از. اطمینان از بیماران با تورم، بی اشتهایی، فشار خون بالا و ناراحتی های دیگر خواهد بود با توجه به رسوبات سمی است. به طوری که، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه در نیاز به یک درمان موثر است.

درمان سنتی برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی هستند دیالیز و پیوند کلیه. علاوه بر این، دیالیز است راه درست برای درمان بیماران نیست. علاوه بر این، آن سخت است برای پیدا کردن یک کلیه سالم و مطابق به جای یکی از آسیب دیده است. از این رو، بیماران در حال جستجو برای دیگر درمان های موجود به خوبی دریافت.

به عنوان طب چینی تبدیل شدن بیشتر و بیشتر محبوب در جهان است. بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را بدانم که آیا فتیلهگذاری که است که یک نوع از طب چینی می تواند نارسایی کلیه درمان یا نه.

فتیلهگذاری است دود acupoints خاص با طب است که از برنجاسف کوهی را. آن را به تصرف خود در نقاط لازم است. آن را تقویت خواهد کرد و تنظیم چی سالم به شکست عوامل بیماری زا. با توجه به سوابق بالینی، بیماری بدتر در آغاز با استفاده از فتیلهگذاری خواهد بود. به این دلیل است از چیزهای مضر شورش درمان. پس از آن، بیماران بهتر از قبل احساس خواهد شد. در عین حال، می تواند توانایی خود شفا از جمله توانایی خود درمان کلیه را بالا ببرد. از آنجا که، کلیه شروع به دوباره زنده کند.

زمانی که کلیه دست تعمیر است، بیمار نارسایی کلیه یک زندگی عادی زندگی می کنند.

اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد فتیلهگذاری به نارسایی کلیه، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری دقیق خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

پست الکترونیک: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا لازم برای یکی با بیماری مزمن کلیه و کراتینین 5.2 به دیالیز

آیا لازم است برای یکی با بیماری مزمن کلیه و کراتینین 5.2 به دیالیز؟ در بسیاری از کشورها، دکتر کلیه خواهد بیماران CKD با کراتینین 5.2 شروع دیالیز مطرح، هر چند دیالیز ممکن است به بسیاری از درد و رنج شود. آیا می دانید درمان های دیگر به جای دیالیز برای درمان بیماران CKD با کراتینین 5.2 وجود دارد؟

سم از بین بردن درمان.

سم از بین بردن درمانی قادر به رانندگی خارج از چیزهایی ناخواسته که باید توسط کلیه تمیز با واکنش های جانبی کمتر است. این است که از نظریه طب سنتی چینی به دنیا آمد. و گیاهان منحصر به فرد خواهد شد در درمان استفاده می شود. به طوری که، یک محیط داخلی سالم و مفید خواهد برای کلیه برای بازیابی آمده است.

حمام درمانی کامل.

در طول دوره کامل حمام درمانی، فوت بیماران خواهد شد در آب که پر است از اسانس منتزع از داروهای چینی هستند غرق شده است. در نتیجه، سموم را از بدن خارج و کلیه آغاز خواهد شد برای تجدید به عنوان مواد موثر از طب چینی وارد بدن و رسیدن به کلیه است. این یک انتخاب امن تر و موثر برای بیماران است.

چرخه درمان.

در هر تیمار، چرخه چرخ زدن خواهد شد بر روی همان منطقه با گل و لای طب چینی رسم در مورد 4-5 بار. اخطار چیست؟ پس از درمان، بیماران خواسته می شود که به حمام و چرخه را با آب گرم بشویید. در همین حال، بیماران نیاز به پرداخت توجه به آنها را گرم نگه در تمام طول درمان است.

زمانی که کلیه تعمیر است، ناراحتی های ناپدید می شوند، بیمار یک زندگی بهتر داشته باشند، و بدون نیاز به دیالیز وجود دارد.

اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد درمان جای دیالیز به بیماران CKD با کراتینین 5.2، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری دقیق خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

پست الکترونیک: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

این که آیا بیمار نیاز به بیماری مزمن کلیه در مرحله سوم برای درمان منظم؟

آیا لازم است برای آنها برای پیدا کردن وسیله جامع برای مرحله سوم بیماری مزمن کلیه؟ نارسایی مزمن کلیه از دست دادن پیشرونده عملکرد کلیوی است. در مقایسه با بیماری مزمن کلیه یک بیماری جدی است. در مرحله سوم از بیماران نارسایی مزمن کلیه از علائمی مانند تکرر ادرار، کم خونی، و غیره رنج می برند در همین حال، نارسایی مزمن کلیه در مرحله سوم بهترین زمان برای کنترل پیشرفت نارسایی مزمن کلیه است. درمان سیستمیک برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه در مرحله 3 است.

معرفی مختصر مرحله 3 نارسایی مزمن کلیوی

نارسایی مزمن کلیه با بیماری های مختلف کلیوی مزمن است که به طور مداوم به آسیب کلیوی نفرون منجر شود. نفرون کلیه باقی مانده می کند زباله را حذف کنید در بدن به عنوان ادرار و تعادل پایدار از محیط زیست، که منجر به رسوب مواد سمی، عدم تعادل الکترولیتی، و محصولات اختلال عملکرد کلیه مانند رنین و اریتروپویتین حفظ کرده است. در مرحله سوم از نارسایی مزمن کلیه، ما آن را ازوتمی نفروپاتی پاسخ. GFR در این مرحله از 25٪ به 50٪. برای پیدا کردن راه حل جامع، کارشناسان ما برای سالهای زیادی بررسی شده است.

یک روش سیستماتیک بیماری مزمن کلیه در مرحله سوم چیست؟

بعد از چند سال تحقیق و تجربه، بیمارستان ما مراحل بسیاری از تحقیقات، که به صورت خوراکی و جو در زمان طب چینی، درمان فشرده سازی گرم، حمام درمانی، درمان با طب چینی چرخه ای، و غیره را تجربه کرده است و شامل تعداد زیادی از تجربه با ارزش در درمان پیوند مغز استخوان. به تدریج، ما هفت نفر از روش بسیاری از درمان های TCM انتخاب کرده اند به ترکیب یکپارچگی خود و مجموعه ای از درمان های یکپارچه و TCM تشکیل شده است.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان سیستمیک یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید به ما یک ایمیل ارسال و یا Asya.yue@mail.ru مشورت با دکتر ما در مورد واتساپ / وایبر +8613292893707، ما سعی خواهد کرد تا همه به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟ همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز یکی از درمان های رایج ترین بیماری های کلیوی است، اما هیچ ربطی به با بهبود عملکرد کلیه. اما برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، اگر آنها می خواهند برای درمان بیماری خود، به بهبود عملکرد کلیه خود - تنها راه است. بنابراین، آنها باید برای پیدا کردن راه های دیگر از دیالیز، به بیماری خود را.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه ها؟

در واقع، اگر شما می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه، بیماری کلیوی به عنوان یک بیمار، شما باید برای بازگرداندن کلیه های آسیب دیده و آنها را از آسیب بیشتر است.

به عنوان رژیم غذایی و عادات زندگی سالم برای محافظت از کلیه ها مفید هستند، اما آنها می توانند کلیه های آسیب دیده را بازیابی کنید، به طوری که بیماران با بیماری کلیوی باید به کمک یک روش سیستماتیک به دنبال.

چه درمانهایی برای بهبود عملکرد کلیه ها مفید هستند؟

روش درمان در بیمارستان ما، اما "درمان سموم پاکسازی"، نام دیگری برای "درمان پاک سموم از خون است."

از ویژگی های بزرگ از این درمان استفاده از طب چینی است، بسیاری از مواد سمی در بدن موثر حذف بدن از طریق غدد مدفوع، ادرار و عرق، این شرایط مطلوب برای بهبود کلیه بیمار و یک محیط خوب برای داروهای دیگر ایجاد کرده است.

بیمارستان ما قادر به پاک کردن بدن از سموم یافت درمان بود، ده ها تن بیمارستان از کارشناسان چینی برای دهه جوانه تجربه و مطالعه عمیق از آزمون تئوری، و حتی دستور العمل های کلاسیک چینی، سوابق پزشکی خواهد شد که لازم است، و سپس بعد از چند سال بهبود تکرار مکرر، 2014، مطالعه درمان بیماری های کلیوی انجام شده است. این بلوغ فنی واقعا جامع است.

اگر می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه خود را، و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید تجزیه و تحلیل به پست Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707 ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بستری استفاده ضروری برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی

پرسش: هنگامی که بهترین زمان برای درمان بیماری های کلیوی است؟ در آغاز این گفت و گو نشان دهنده احساسات بسیاری از بیماران. شما پشیمان خواهد شد که تصمیم اصلی برای درمان بیماری های خود را نمی زود؟

خوب، اکنون ما برخی از مزیت های ضروری بستری بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در حال حاضر.

به همین دلیل توصیه می کنیم که یک بیمار به دلیل بیماری کلیوی که بستری شدن در بیمارستان دارای مزایای غیر قابل تعویض خود را در بیمارستان بستری. در اینجا ما را انتخاب کنید را به شما معرفی دو جنبه است.

در مرحله اول، ترکیبی از یک معاینه فیزیکی و بالینی

شما ممکن است توسط این نقطه به تعجب واداشت. بیایید نگاهی به یک مثال.

اگر شما یک نظرسنجی برای سطح کراتینین سرم در بیمارستان، و پس از نتایج شما، دکتر گفت: "چه می خواهید به انجام یک نظرسنجی از کراتینین در سرم؟" شما چه می گویند؟

چگونه به مطالعه و چگونه به درمان این بیماری با یکدیگر در ارتباط است. در غیر این صورت، شما فقط امتحان کنند، اما بیماری را درمان نمی، بیهوده برای بازیابی این بیماری است.

دوم، از مزایای ساکنان

برخی از بیماران ممکن فکر می کنم که آنها می توانند دارو در خانه را، به طوری که آنها بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان. با این حال، شما باید نقش پزشکان در برنامه ریزی برای تنظیم دارو در به موقع، اگر شما با شرایط اضطراری دیدار را درک کنید.

مقررات پزشکی نیاز به با توجه به پاسخ بیمار بعد از دارو برگزار شود. بنابراین، درمان استفاده شود ممکن است بزرگترین اثرات درمانی است.

در مقایسه با بستری شدن در بیمارستان، اگر شما را به خانه پزشکی، که می تواند رخ دهد، برای مثال، پروتئینوری عود و ادم، تهوع، استفراغ، و غیره برخی از بیماران آنها در حال حاضر تجربه کرده اند.

بنابراین، بستری شدن در بیمارستان به بیماری کلیوی را بسیار مهم است. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد بیمارستان ما و روش ما، لطفا پست الکترونیکی به Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707 ارسال و یا در یک پنجره برای دکتر آنلاین ما رایگان تماس بگیرید. از خودتان مراقبت کنید، لطفا!



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه گلومرولونفریت و کراتینین 460 بدون دیالیز خطرناک

"سلام، برادر من مبتلا به گلومرولونفریت با کراتینین 4.6 تشخیص داده شد. لطفا با من چگونه بیماری او خطرناک بدون دیالیز بگویید؟ شما نیاز به یک بیت از مشاوره. از شما بسیار سپاسگزارم. "این یک موضوع از دکتر خط است. اگر شما نگرانی در مورد کلیه، می توانید آنلاین دکتر تماس بگیرید! دکتر آنلاین 24 ساعت کار!

پاسخ کارشناس: حال شما چطور است؟ شما ما را در مورد وضعیت خواهر خود را در مورد گلومرولونفریت و کراتینین 460 بدون دیالیز توصیه می شود. در زیر پیشنهادهای ما برای شما می باشد. امیدوارم، این واقعا کمک خواهد کرد!

همانطور که می دانید، در محدوده معمول کراتینین سرم تا 70-108mkmol / L برای زنان و 44-133 میلی مول / L برای مردان. سطح بیماری کلیوی شروع به افزایش که حدود 50 درصد از عملکرد کلیه از دست داد. در نتیجه، تشخیص کراتینین خواهر خود را از 460 بدان معنی است که آن را از یک مشکل کلیوی شدید رنج می برد. در صورت عدم درمان، ما می ترسند که آن پیشرفت خواهد کرد برای پایان دادن به مرحله نارسایی کلیه، وضعیت تهدید کننده زندگی.

اگر چه وجود دارد به هیچ وجه به جلوگیری از نارسایی کلیه در گلومرولونفریت و کراتینین 460 بدون دیالیز وجود دارد؟

جواب خواهد بود "بله". داروهای چینی توصیه می شود برای کمک به این هدف است. پس از بیش از 25 سال تجربه در درمان بیماری کلیه، نفروپاتی بیمارستان نفرولوژیست Shijiazhuang شرکت توسعه درمان سیستمیک به نام درمان سموم تصفیه بیشتر از ویژگی های این درمان استفاده از طب چینی، ترین سموم در بدن به طور موثر حذف بدن از طریق مدفوع، ادرار، غدد عرق، آن را شرایط مطلوب ایجاد شده برای بهبود کلیه بیمار و یک محیط خوب برای داروهای دیگر. طب چینی عمدتا کار می کند به حذف استاز خون، از بین بردن علائم، بازگرداندن سلول های آسیب دیده کلیه داخلی و بازگرداندن ساختار کلیه.

با توجه به گزینه های بالا، خواهر خود را قطعا می تواند جلوگیری از نارسایی کلیه یا دیالیز. سپس او را قادر به زندگی یک زندگی عادی و طولانی است. با این حال، عجیب و غریب چیزی وجود دارد؟ برای ارسال یک سوال به پست الکترونیکی ما Asya.yue@mail.ru، یا Whatsapp / وایبر 8613292893707. از خودتان مراقبت کنید!



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش کمر درد برای بیماران PKD

سلام آقا. من PKD. و من از درد های جدی است. می توانید آن را به طور طبیعی درمان؟

PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) یک اختلال کلیوی ژنتیکی، که بدان معنی است 50٪ شانس برای کودکان از بیماران به بیمار مبتلا به PKD وجود دارد. اگر هر دو پدر و مادر باید به PKD، ممکن است برای کودکان به PKD خواهد تا 75٪ افزایش می یابد تا.

علاوه بر این، به عنوان کیست در کلیه توسعه، کلیه خواهد شد ذره ذره زخمی شدند. در نهایت، هیچ عملکرد کلیه را ترک خواهد کرد.

بنابراین، برای بیماران مبتلا به PKD، آنها می خواهم برای پیدا کردن یک درمان طبیعی و معتبر به بازگشت به سالم است.

همانطور که کیست در حال رشد، کلیه بزرگتر خواهد بود. همچنین، کلیه بزرگتر خواهد بافتها و اندامهای نزدیک تنگ شوند. به طوری که، بیماران درد در پشت. در همین حال، زمانی که کیست پشت سر هم، بیماران باید درد در کلیه، معمولا، بیماران را بررسی خواهد کرد درد به عنوان یک درد پشت.

پس از آن، چگونه برای درمان کمر درد برای بیماران PKD؟

سم از بین بردن درمانی یک راه بهتر برای کمک به بیماران خلاص شدن از شر همه چیز غم انگیز است. با درمان، مایع در کیست انجام خواهد شد، حصول اطمینان از کیست محدود خواهد شد. و به این ترتیب، یک محیط داخلی سالم و تمیز به نظر می رسد برای محافظت از کلیه است. در همان زمان، آن را برای کلیه مفید می باشد به درمان های دیگر از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، کامل حمام درمانی، چرخه درمان، سلول های بنیادی، فتیلهگذاری و غیره بهبود یافت.

اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد درمان برای کاهش کمر درد برای بیماران PKD، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری دقیق خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

پست الکترونیک: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید بیماران مبتلا به FSGS قبول پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در هند

می توانید FSGS بیمار قبول میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در هند؟ بسیاری از بیماران مبتلا به FSGS من پرسید که آیا می توان آنها را با طب میکرو چینی Osmotherapy در شهر خود درمان می شود. اما، من متاسفم به آنها بگویید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy تنها به چین متعلق است. به هر حال، شما می توانید مشاوره رایگان با کارشناس کلیوی ما را از طریق پنجره های پاپ آپ است.
چرا FSGS بیماران می میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در کشور خود را؟
FSGS (فاصله کانونی S گلومرول S) یک وضعیت پزشکی است که در آن گلومرول کلیه خراب شده اند است. سپس، FGR (Filte گلومرول نرخ) کمتر خواهد شد. به عبارت دیگر، چیزهایی بیش از حد، سموم و مواد زائد است که باید از بدن توسط کلیه ها به عنوان ادرار کنار گذاشته خواهد شد در بدن رسوب می کند. به عنوان یک نتیجه، بیماران خواهد شد بسیاری از ناراحتی های دارند. به عنوان یک ماده در واقع، بیمار نیاز به یک متخصص طب چینی به پایان کل درمان فرآیندهای.
آیا ارزش آن را برای بیماران مبتلا به FSGS آمده است چین برای پزشکی میکرو چینی Osmotherapy؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان خارجی است. در درمان، گیاهان خاص انتخاب خواهد شد تا بر اساس شرایط بیماری بیماران و به پودر برای نرخ بالا با استفاده از جات. پس از مهر و موم شده از پودر گیاهان در دو کیف های پزشکی، یک ماشین درمان خواهد مواد فعال ترویج به نفوذ به داخل بدن و برای رسیدن به کلیه است. اطمینان، رگ های خونی گشاد می شود، استاز خون زدوده خواهد شد، گردش خون می شود شتاب، و توانایی خود بازیابی کلیه افزایش خواهد شد.
در عین حال، در بیمارستان کلیه Shijiazhuang، داغ فشرده درمان، کامل حمام درمانی، چرخه درمان، ادم درمانی، فتیلهگذاری، طب سوزنی، سلول های بنیادی و درمان های دیگر کمک خواهد کرد تعمیر بیماران مبتلا به FSGS ترین کلیه بیمار است.
زمانی که کلیه ریکاوری می باشد، تمام علائم ناپدید می شوند، و بیماران را به زندگی عادی بازگشت.
اگر شما نمی توانید در شهر شما درمان می شود، به همین دلیل در خارج از کشور برای درمان بهتر نیست؟
اگر شما علاقه مند در میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می باشد، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شدن گزارش های آزمایشگاهی خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما شرایط بیماری خود را تجزیه و تحلیل کنید و سعی کنید بهترین خود را به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین 7.1 و استفراغ

در وضعیت نارسایی کلیه، کلیه می تواند مواد اضافی و مواد سمی از بدن کاملا از بین نمی برد. و به این ترتیب، نارسایی کلیه خواهد سری از علائم سمی به عنوان این مسائل ناخواسته در بدن رسوب می کند. من متاسفم که وجود خواهد داشت یک پنجره پاپ آپ بیرون می آید در حالی که شما در حال خواندن این مقاله هستم، اما شما می توانید مشاوره رایگان با کارشناس کلیوی از طریق پنجره است.
به خاطر یک اثر بخشی بالینی بهتر است، ما نیاز به درک چه دلیلی دقیق از کراتینین 7.1 و استفراغ است.
به طور کلی، هنگامی که در حدود نیمی از کلیه مجروح شود، کراتینین آغاز خواهد شد به افزایش است. از این رو، کراتینین 7.1 بدان معناست که کلیه به شدت آسیب دیده است. همچنین، بسیاری از دکتر معتقد است که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 7.1 نیاز درد دیالیز، از طریق دیالیز است یک راه مناسب برای درمان بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی نیست.
به همین دلیل بیماران کلیوی دارند استفراغ است که سم حفظ می شوند در دستگاه گوارش مونتاژ شده است.
با توجه به این عوامل، اگر هیچ چیز های ناخواسته در بدن وجود دارد، کراتینین شود پرداخت خواهد شد، استفراغ خواهد شد، و بیماران بهتر احساس می کنم.
بنابراین، آنچه درمان می تواند نارسایی کلیه با کراتینین 7.4 را درمان کنم؟
سم از بین بردن درمان یک تکنولوژی جدید برای کمک به بیماران خلاص شدن از شر چیزهای ناخواسته است. متعاقب آن، یک تمیز و با ارزش اطراف خواهد آمد تا. این نه تنها کلیه محافظت از بیشتر زخمی، اما نیز ارائه می دهد یک محیط مفید برای درمان های دیگر به اثرات خوب است.
در بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy خواهد شد در محیط داخلی جدید استفاده می شود. در طول درمان، گیاهان منحصر به فرد خواهد شد را برداشت و به پودر جات برای نرخ بالا با استفاده از. به عنوان مواد فعال از کیف های پزشکی که با پودر گیاهان پر به بدن از طریق منطقه Shenshu بیماران نفوذ به ترمیم سلول های و بافت های کلیه آسیب دیده. زمانی که کلیه ریکاوری می باشد، کراتینین 7.4 باز می شود، استفراغ دور محو خواهد شد و بیمار یک زندگی بهتر داشته باشد.
اگر شما باید پازل در مورد درمان به نارسایی کلیه با کراتینین 7.4 و استفراغ، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری دقیق خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی است مفید برای بیماران مبتلا به PKD

آیا شما از PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) رنج می برند یا یک سابقه خانوادگی PKD؟ آیا شما در مورد طب چینی چیزی شنیده اید؟ آیا شما تعجب که آیا طب چینی برای بیماران PKD مفید است یا نه؟ اگر شما می خواهید برای به دست آوردن برخی از اطلاعات در مورد طب چینی و یا PKD در جزئیات، لطفا با دکتر آنلاین برای مشاوره رایگان.
در آغاز این مقاله، اجازه دهید بیشتر در مورد طب چینی یاد بگیرند.
طب چینی یک سری از درمان از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، داغ فشرده درمان، درمان، چرخه درمان سم از بین بردن، پا بارث، فتیلهگذاری، طب سوزنی و غیره است.
طب چینی در چین برای هزاران سال توسعه یافته است. در حال حاضر، آن را به یک درمان پیچیده است که قادر به جلوگیری، تشخیص و درمان بیماری های از ریشه است.
سپس، آنچه به PKD است؟
همانطور که همه ما می دانیم، PKD، یک بیماری کلیوی ژنتیکی، به معنی کیست های بزرگ و کوچک بی شماری رو به رشد در کلیه وجود دارد. به عنوان یک نتیجه، عملکرد کلیه را پایین و پایین تر در این وضعیت تبدیل خواهد شد. است که می گویند، سموم خواهد شد در بدن رسوب می کند و بیماران برخی از علائم مانند درد پشت، تورم، فشار خون بالا، و غیره
از این رو، چگونه به درمان PKD با طب چینی؟
سم از بین بردن درمانی است که در بیرون راندن همه چیز ناخواسته در سراسر بدن است. اطمینان، یک محیط داخلی تمیز ایجاد خواهد شد. به طوری که، کیست کاسته می شوند، کلیه از بیشتر مخرب جلوگیری و آن را با ارزش است برای کلیه به بهبود می یابند.
در عین حال، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، داغ فشرده درمان، کامل حمام درمانی، ادم درمانی، سلول های بنیادی، فتیلهگذاری و درمان های دیگر را به کلیه در بازسازی کمک می کند.
هنگامی که توسعه از کیست متوقف شده است، کلیه شروع به تجدید. پس از آن، بیماران مبتلا به PKD یک زندگی عادی داشته باشد.
حتی اگر کلیه به خوبی می شود، بیماران همچنین نیاز به پرداخت توجه بیشتری به رژیم غذایی دفتر خاطرات، زندگی به سبک، عادات خوب و غیره.
اگر شما علاقه مند در طب چینی و یا تلاش در PKD، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری دقیق خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 6.4 و نفروپاتی دیابتی چه می توانیم بکنیم

برای یک بیمار نفروپاتی دیابتی، اگر کراتینین تا 6.4 می رسد، بیمار بیمار با تورم، کم خونی، فشار خون بالا و سایر علایم است.
هنوز دلایل می دانید که چرا بیماران این مشکلات؟
این به دلیل کلیه آسیب دیده است. به طور کلی، کراتینین بالا خواهد رفت مگر اینکه حدود 50 درصد از کلیه مصدوم شده است. به طوری که، کراتینین 6.4 بدان معناست که کلیه به طور جدی آسیب دیده است. است که می گویند، کلیه قادر به از بین بردن سموم، متابولیت ها و همه چیز از کار برکنار شده از جمله آب، قند خون، چربی خون و غیره از بدن به طور کامل است. در نتیجه، این سموم خواهد شد در بدن می باشد. پس از آن، بیماران درد و رنج بسیاری را با یک محیط داخلی وحشتناک است.
بنابراین، چه می توانیم بکنیم برای درمان نفروپاتی دیابتی با کراتینین 6.4؟
همانطور که همه ما می دانیم، نفروپاتی دیابتی رخ می دهد به عنوان قند خون بالا به مدت طولانی زخمی رگ های خونی حاوی عروق کلیوی. از این رو، به منظور درمان بیماران نفروپاتی دیابتی، ما باید قند خون تحت کنترل در مرحله اول است. علاوه بر این، بیمار باید به یک زندگی به سبک سالم است. اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد اعلامیه یا رژیم های غذایی برای بیماران نفروپاتی دیابتی، شما می توانید مشاوره با متخصص کلیه های ما آزادانه توسط واتساپ +8618633865632 است.
در نتیجه، آنچه درمان برای بیماران نفروپاتی دیابتی با کراتینین 6.4 مفید است؟
شایع راه برای کاهش کراتینین 6.4 برای بیماران دیالیزی است. اما دیالیز یک درمان صحیح به نفروپاتی دیابتی به عنوان آن می تواند عملکرد کلیه را کاهش نمی دهد. در همین حال، پیوند کلیه، یکی دیگر از درمان های محبوب به نفروپاتی دیابتی، بدست می آورد بیماران برای یک کلیه سالم و مطابق با آن بسیار سخت است برای پیدا کردن صبر کنید.
بنابراین، هر درمان دیگر می تواند بیمار را نفروپاتی دیابتی که کراتینین 6.4 است کمک کند وجود دارد؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، سم از بین بردن درمانی، کامل حمام درمانی، داغ فشرده درمان، ادم درمان، سلول های بنیادی و غیره می شود به تمیز کردن رقیق مضر و برای تعمیر کلیه بیمار اعمال خواهد شد.
زمانی که کلیه ریکاوری می باشد، کراتینین خواهد بود کاهش یافته و بیماران خواهد یک زندگی با کیفیت بالا داشته باشد.
اگر شما علاقه مند به درمان، رژیم غذایی یا سایر اطلاعات نفروپاتی دیابتی با کراتینین 6.4، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال شرایط بیماری دقیق خود را به kidney-treatment@hotmail.com. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

این تنها درمان برای بیماران دیالیز با بیماری کلیه پلی کیستیک 13٪ از عملکرد کلیه است

به عنوان یک قانون، پس از عملکرد کلیه بیمار را با بیماری کلیه پلی کیستیک خواهد به 13٪ سقوط، دکتر آنها را به انجام دیالیز توصیه می شود. بنابراین، بسیاری از بیماران احساس کردند که دیالیز تنها گزینه برای آنها است، اما در واقع، دیالیز - تنها درمان برای آنها نیست.

آیا تنها درمان برای بیماران دیالیز با بیماری کلیه پلی کیستیک 13٪ از عملکرد کلیه.

در واقع، پاسخ منفی است، چرا که گزینه های دیگر، از جمله پیوند کلیه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و درمان طب سنتی چینی (TCM) وجود دارد. بسته به بیماری خاص بیمار می تواند از روش های درمانی مناسب ترین را انتخاب کنید.

کسانی که ترجیح می دهند به یک درمان طبیعی توصیه می شود برای در نظر گرفتن Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی. در این روش درمانی ممکن است کار برای جلوگیری از رشد کیست های کلیوی، کاهش میزان کیست و جلوگیری از کاهش بیشتر در عملکرد کلیه.

چرا بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک باید در دیالیز بستگی ندارد؟

متاسفانه، پاسخ "نه". در این روش درمانی - یک درمان جایگزینی کلیه. اگر چه می تواند عملکرد کلیه ها برای حذف مواد زائد و مایعات اضافی جایگزین، دیالیز است هیچ کاری انجام نمی به منظور بهبود نارسایی کلیه یا برای جلوگیری از نقص عضو دائم از توانایی کلیه. بنابراین، بیمار هنوز هم بدتر خواهد شد.

برای بهبود کیفیت زندگی و زندگی طولانی دیالیز ارائه درمان جایگزین برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده، کاهش کیست های کلیه، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه. تنها راه برای جلوگیری از یک شکست کامل کلیوی و بیماران می توانند یک زندگی عادی و طولانی با کلیه خود را زندگی می کنند.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان بیماری کلیه پلی کیستیک و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک بدون دیالیز، شما می توانید به ما یک ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +86 13292893707 ارسال کنید، ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به درمان FSGS با ادم انتظار می رود دیالیز

سلام دکتر. من به FSGS. من ادم جدی در هر دو دو پا. دکتر به من پیشنهاد انجام دیالیز. آیا درمان های دیگر می توانید به من کمک کند؟

لطفا نگران نباشید. درمان طبیعی مانند طب سوزنی وجود دارد، سلول های بنیادی، فتیلهگذاری، چرخه درمان، کامل حمام درمانی، داغ فشرده درمان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و غیره به شما کمک خواهد به برطرف کردن ادم و تعمیر کلیه بیمار است.

این یک انتخاب از مکالمه بین دکتر ما و بیماران است. من به شما برخی از درمان در این مقاله نشان می دهد. همچنین، شما می توانید دکتر آنلاین برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید آزادانه.

سلول های بنیادی.

سلول های بنیادی شامل شش مرحله است که تشخیص ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی، تحمل ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، تنظیم ایمنی، حفاظت ایمنی. این هم کار خواهند کرد به بهبود ایمنی و توانایی خود درمان بیماران. آن را به بیماران از بیماری های دیگری محافظت می کند.

حمام درمانی کامل.

کامل حمام درمانی نه تنها می تواند انجام چیزهای مضر در سراسر بدن است، اما همچنین یک بخش در ترمیم سلول های بیماری ها و بافت های کلیه است. در عین حال، ادم کاهش خواهد شد. در طول درمان، بیماران نیاز به حمام تمام بدن خود را با کف حمام که پر از جوهر انتزاع شده از داروهای چینی هستند. این یک راه امن تر و handier برای درمان بیماران است.

درمان فشرده سازی گرم.

داغ فشرده درمان است به پرس گرم منطقه Shenshu بیماران با داروهای چینی هر روز در دوره از درمان است. پس از آن، عملکرد کلیوی خواهد شد بهبود یافته و کلیه بازسازی خواهد شد.

زمانی که کلیه مجددا برقرار شد، ادم توان درمان خواهد شد، و بیماران به زندگی عادی بازگشت.

آیا شما دارای وضعیت مشابه به عنوان بیمار؟ آیا می خواهید یکی دیگر از درمان به شما کمک کند؟ آیا شما منافع در درمان های طبیعی؟ لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال شرایط بیماری دقیق خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما تنظیمات خود را تجزیه و تحلیل کنید و سعی کنید به بهترین وجه به شما کمک کند.

پست الکترونیک: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

هر احتمالی برای من به از شر دیالیز وجود دارد

"سلام، آقا. من در دیالیز به مدت سه سال بوده است. من پس از دیالیز بسیار ضعیف است. در حال حاضر، من حجم ادرار تنها بدن 150ml در روز است. آیا شانس برای من به از شر دیالیز وجود دارد؟" اظهار داشت: توسط یک بیمار عمان .

لطفا نگران نباشید اگر شما وضعیت مشابه به عنوان او. در اینجا مقاله کمک خواهد کرد که شما اطلاعات بیشتر در مورد درمان های متناوب به دیالیز است. ممکن است بیرون آمدن یک پنجره اغوا پاپ آپ شما در حال خواندن این مقاله وجود دارد، شما می توانید مشاوره رایگان با متخصص کلیه از طریق آن را.
شایع درمان برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی هستند به دیالیز و نارسایی کلیه صبر کنید. با این حال، بیشتر و بیشتر بیماران به دنبال یک درمان موثر برای خلاص شدن از دیالیز به عنوان درک است که دیالیز می تواند به صدمه به کلیه ها و آلام دیگر منجر شود خلاص شوید. اما، آیا این بیماران می تواند دیالیز متوقف یا نه به شرایط بیماری خود مرتبط است. شما می توانید یک مکالمه رایگان با ما از طریق واتساپ +8618633865632 دارند.
در بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت، درمان های طبیعی از جمله چینی پزشکی دهان و دندان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، داغ فشرده درمان، حمام پا، فتیلهگذاری، سلول های بنیادی و دیگران کار خواهد کرد برای تمیز کردن مسائل اضافی و مواد زائد، افزایش ایمنی و خود بازیابی توانایی ، تعمیر عملکرد کلیه، و غیره
محدود شده توسط طول بخش، من برخی از درمان در جزئیات لیست. اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر، لطفا از ارسال سوال خود را به kidney-support@hotmail.com، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.
آن را به عنوان یک نتیجه از اثرات خوب آن بر بهبود عملکرد کلیوی با واکنش های جانبی کمتر می شود بیشتر و بیشتر محبوب در جهان است. در همین حال، درمان های دیگر مانند سم از بین بردن درمانی، کامل حمام درمانی، طب سوزنی و غیره خواهد شد در درمان به خاطر یک اثر بخشی بهتر استفاده می شود.
پا حمام.
در طول درمان، سم خواهد شد در حالی که حمام کردن پاهای بیمار را در جوهر استخراج شده از طب چینی انجام شده است. همچنین، آن ارائه می دهد یک محیط داخلی سالم و تمیز برای کلیه برای احیای. این یک راه امن تر و handier برای کمک به بیماران است.
اگر شما علاقه مند به درمان برای کمک به بیماران خلاص شدن از شر دیالیز هستند، لطفا پیام زیر ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

اطلاعات تماس با ما.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید 5.4 و بیماری مزمن کلیه کراتینین شود با درمان های طبیعی درمان

اگر کراتینین یک بیماری مزمن کلیه (بیماری مزمن کلیه) می رسد تا 5.4 بر روی پایه از تست های آزمایشگاهی، دکتر می کند که بیمار برای شروع دیالیز توصیه. تا به حال، دیالیز است که دیگر تنها انتخاب برای بیماران CKD. بیشتر و بیشتر بیماران در حال رسیدن به یک درمان طبیعی برای جای دیالیز. سپس، می توانید 5.4 کراتینین و بیماری مزمن کلیه با درمان های طبیعی درمان می شود؟ به هر حال، شما می توانید مشاوره رایگان با متخصص کلیه خود را از طریق پنجره های پاپ آپ است.
در بالینی، سطح کراتینین به عنوان شاخص اصلی عملکرد کلیه در نظر گرفته. به عنوان یک ماده در واقع، کراتینین 5.4 نشان می دهد که کلیه سختی مجروح شده است. است که می گویند، کلیه قادر به نگه عملکرد آن به حذف سموم از خون، حفظ تعادل الکترولیت، تولید ادرار، و غیره به عنوان یک نتیجه است، بیماران با بسیاری از علائم در چنین محیط داخلی وحشتناک خواهد بود.
علاوه بر این، دیالیز می تواند عملکرد کلیه را کاهش می دهد، خطر ابتلا به نارسایی قلبی را افزایش می دهد، منجر به گرفتگی عضلانی عضلات و دیگر عوارض جانبی.
از این رو، بیماران CKD این امید به با درمان موجود و طبیعی درمان می شود.
چه می تواند باشد از درمان های طبیعی؟
حمام درمانی کامل.
کامل حمام درمانی است به حمام کل بدن از بیماران مبتلا به کف حمام که پر از جوهر استخراج شده از داروهای چینی هستند. در طول حمام کردن، سموم خواهد شد از طریق پوست انجام شده است. پس از آن، علائم شود کاهش خواهد یافت، و کلیه آغاز خواهد شد برای احیای.
درمان فشرده سازی گرم.
داغ فشرده سازی درمانی یک درمان خارجی، که داغ منطقه Shenshu بیماران فشار دهید است. و در نتیجه چی سالم خواهد بیماری را شکست. به عبارت دیگر، کلیه خواهد شد در درمان تعمیر.
طب سوزنی.
برای بسیاری از بیماران، آن را به یک درمان معجزه آسا برای درمان بیماران با یک سوزن نازک است. در طول درمان، سوزن باید عمیقا در acupoints خاص دقت چاقو شود. از آن زمان، بیمار یک زندگی بهتر زندگی می کنند.
اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد درمان های طبیعی به کراتینین 5.4 و بیماری مزمن کلیه، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری دقیق خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا نارسایی کلیه با کراتینین 5.8 نیاز به دیالیز

در بالینی، کراتینین 5.8 ما کلیه شدت آسیب دیده است را نشان می دهد. به طوری که، بسیاری از پزشکان می کند که بیمار برای رفتن به دیالیز در آینده نزدیک نشان می دهد. اما، درمان های دیگر به جای دیالیز برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 5.8 وجود دارد. اگر شما نمی خواهید به دیالیز، شما می توانید پزشک آنلاین ما برای برخی از اطلاعات در مورد درمان های جایگزین آزادانه تماس بگیرید.
آیا شما در مورد سم از بین بردن و درمان شنیده؟ این یک راه جدید برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه خلاص شدن از شر همه چیز کار برکنار سپرده زباله و است. سم از بین بردن درمانی قادر به از بین بردن مواد مضر از بدن، محافظت از کلیه از آسیب بیشتر است، ارائه یک داخلی اطراف سالم است که مفید برای کلیه برای بازیابی، و غیره
در عین حال، بیماران خواهد شد با پیوند سلول های بنیادی در بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت درمان می شود. سلول های بنیادی را به ایمنی و خود شفا توانایی بیماران را بالا ببرد. این با ارزش است برای بیماران به خوبی دریافت.
پس از آن، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، داغ فشرده درمان، کامل حمام درمانی، حمام پا، چرخه درمان، فتیلهگذاری، طب سوزنی و درمان های دیگر استفاده می شود برای تعمیر کلیه و بهبود عملکرد کلیه.
به عنوان یک ماده در واقع، که درمان خواهد شد به بیماران استفاده شده است در وضعیت فیزیکی بیمار است. اگر شما امیدواریم که برای به دست آوردن برخی از اطلاعات مربوط به نارسایی کلیه یا که درمان مناسب برای شما است، شما می توانید با دکتر کلیوی ما توسط واتساپ +8618633865632 صحبت کنید.
در اینجا من به چرخه درمان به شما معرفی.
چرخه درمان است به منظور جلب چرخه چرخ زدن با گل و لای گیاهان در منطقه فعال است که با توجه به نظریه سنتی طب چینی در بر داشت. پس از آن، مواد موثر را به بدن نفوذ به ترویج گردش خون، برطرف کردن رگ های خونی، انجام همه چیز غم انگیز، بازسازی عملکرد کلیه و غیره. از این رو، بیماران به زندگی عادی بازگشت.

برای بیمار نارسایی kideny که کراتینین 5.8 است، زمانی که کلیه ترمیم شده است، بدون نیاز به دیالیز وجود دارد.
اگر شما از نارسایی کلیه و یا علاقه مند به درمان رنج می برند، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال conditons بیماری دقیق خود را به kidney-treatment@hotmail.com. ما شرط بندی ما به شما کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان مناسب به PKD است

PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) سخت به درمان است. تا به مطمئن شوید، هیچ راهی در دسترس برای اصلاح PKD از ریشه به عنوان PKD یک بیماری اتوزومال غالب به ارث وجود دارد. پس چه درمان مناسب به PKD است؟
در مرحله اولیه PKD، دکتر معمولا با استفاده از یک سوزن درمان به بیرون کشیدن مایع در کیست. علاوه بر این، می تواند کیست از در حال توسعه جلوگیری نمی کند.
در بسیاری از کشورها، دیالیز استفاده می شود برای کمک به بیماران مبتلا به PKD جدی تا زمانی که آنها را پیوند کلیه. اما دیالیز می تواند در حال رشد از PKD را متوقف کند، و آن را به عملکرد کلیه را کاهش دهد. همچنین، پیوند کلیه است یک انتخاب خوب برای بیماران مبتلا به PKD است. کیست خواهد کلیه جدید را آلوده، و در نتیجه، کیست در کلیه دوباره رشد خواهد کرد.
با توجه به این، چه درمان قادر به درمان PKD صحیح است؟
سم از بین بردن درمان.
سم از بین بردن درمانی است که در تمیز کردن تمام سموم در سراسر بدن به طور کامل انجام شده است. پس از آن، یک محیط داخلی سالم و تمیز ظاهر خواهد شد. این است که تنها مفید برای کلیه به تجدید، بلکه پاداش نیست برای درمان دیگر را به اثر. علاوه بر این، آن را به کیست در کلیه با درد و رنج را کاهش دهد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.
این درمان خارجی است. در درمان، گیاهان خاص خواهد شد را برداشت و به پودر جات به گسترش عروق خونی، برطرف کردن استاز خون، انجام آب در فضاهای بین سلولی و کیست، ترویج گردش خون. به طوری که، کیست محدود خواهد شد و کلیه شروع به احیای در این مورد. این یک درمان بهتر به درمان PKD است.
اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد درمان های مناسب به PKD، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری دقیق خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما شرایط بیماری خود را تجزیه و تحلیل کنید و سعی کنید به بهترین وجه به شما کمک کند.
اطلاعات تماس با ما.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه می توانیم بکنیم برای کاهش کراتینین 6.9 مبتلا به نارسایی کلیه

کراتینین 6.9 بسیار بالاتر از سطح عادی است. و در بسیاری از کشورها، دکتر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است که در بر داشت که کراتینین 6.9 مصرف دیالیز است نشان می دهد. اما دیالیز است یک راه خوب برای کاهش کراتینین 6.9 برای بیماران نارسایی کلیه به عنوان آن می تواند عملکرد کلیه را کاهش نمی دهد. بنابراین، آنچه می تواند ما را برای کاهش کراتینین 6.9 با نارسایی کلیه؟
در بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سم از بین بردن درمانی، کامل حمام درمانی، پا حمام، چرخه درمان، ادم درمانی، طب سوزنی، فتیلهگذاری و غیره استفاده می شود برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را محدود کراتینین 6.9 و احیای عملکرد کلیه.
در اینجا مقاله به برخی درمان های در جزئیات به شما معرفی. در همین حال، شما می توانید مشاوره رایگان با متخصصین کلیه خود را از طریق پنجره های پاپ آپ که در مقاله آمده است.
سم از بین بردن درمان است.
این در نظر گرفته به تمیز کردن مسائل غم انگیز در سراسر بدن به طور کامل. مفید برای بازیابی کلیه و برای کمک به درمان های دیگر را از اثرات.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.
در طول دوره درمان، بیماران خواهد شد با دو کیف های پزشکی که در منطقه Shenshu بیماران قرار داده شده رفع نمود. به عنوان یک ماده در واقع، کیف های پزشکی کامل از پودر گیاهان که انتخاب تا وابسته به وضعیت فیزیکی بیمار است. این یک انتخاب بهتر برای کمک به بیماران در تعمیر کلیه با واکنش های جانبی کمتر است.
حمام درمانی کامل.
در درمان، آب حمام کردن با عصاره استخراج شده از داروهای چینی اعمال خواهد شد به حمام کل بدن از بیماران می شود. و به این ترتیب، سموم خواهد شد از طریق پوست انجام شده است. علاوه بر این، مواد موثر را به بدن نفوذ به ترویج کلیه به بازسازی.
زمانی که کلیه مجددا برقرار شد، کراتینین 6.9 خواهد شد را به سطح طبیعی رها، و بیماران یک زندگی با کیفیت بالا داشته باشد.
اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد درمان برای کاهش کراتینین 6.9 مبتلا به نارسایی کلیه، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال شدن گزارش های آزمایشگاهی خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما شرایط بیماری خود را تجزیه و تحلیل و پاسخ شما در اسرع وقت.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان مناسب به نفروپاتی فشار خون است

بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا بیماری با تورم، سردرد، تهوع و سایر علائم خواهد بود به عنوان کلیه است توسط فشار خون بالا زخمی شدند. به منظور کاهش این ناراحتی ها، بیماران توصیه شود خواهد به دیالیز است.

اما، آیا می دانید دیالیز است راه درست برای درمان نفروپاتی فشار خون نیست؟
دیالیز یک جایگزینی کلیه آسیب دیده به حذف آب اضافی، سموم و مواد زائد از بدن توسط یک ماشین درمان است. آن را به عملکرد کلیوی پایین و پایین تر منجر شود. به طوری که، یک روز، پیوند کلیه خواهد بود که تنها درمان برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا.
سپس، آنچه به درمان مناسب به نفروپاتی فشار خون است؟
درمان درست به نفروپاتی فشار خون است برای مدیریت استرس خون بالا و برای تعمیر عملکرد کلیه.

از این رو، هر نوع درمان می تواند کمک به بیماران بازسازی عملکرد کلیه وجود دارد؟
در بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت، متخصصان کلیه اعمال خواهد شد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، سم از بین بردن درمانی، فتیلهگذاری درمان، کامل حمام درمانی، سلول های بنیادی و غیره برای از بین بردن سموم از بدن و تجدید عمل کلیه.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، یک درمان خارجی، قادر به دست آوردن مجدد عملکرد کلیه از نفروپاتی فشار خون است. در درمان، گیاهان خاص خواهد شد تا بر اساس شرایط بیماری بیماران. پس از آن، گیاهان خواهد شد به پودر پاشیده شده و جمع آوری شده را به دو کیف های پزشکی خواهد شد که در منطقه Shenshu بیماران قرار داده است. پس از آن، ماده موثر از کیف های پزشکی را به بدن نفوذ و رسیدن به کلیه را به یک اثر زیادی بر احیای عملکرد کلیه. به طوری که، سلول ها و بافت های آسیب دیده ترمیم خواهد شد. در یک کلام، طب میکرو چینی Osmotherapywhich می توانید نفروپاتی فشار خون از ریشه با عوارض جانبی کمتر درمان یک انتخاب بهتر برای اصلاح نفروپاتی فشار خون است.
زمانی که کلیه ریکاوری می باشد است، بدون نیاز به دیالیز و پیوند کلیه وجود دارد، همچنین، بیمار یک زندگی عادی داشته باشد.
اگر شما باید پازل در مورد درمان مناسب به نفروپاتی فشار خون، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شدن گزارش های آزمایشگاهی خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما شرایط بیماری خود را تجزیه و تحلیل کنید و سعی کنید بهترین خود را به شما کمک کند ..
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه پروتئین های بسیاری باید به بیماران نفروپاتی دیابتی

همانطور که همه ما می دانیم، یک رژیم غذایی برنامه ریزی کمک خواهد کرد که بیماران نفروپاتی دیابتی جلوگیری از کلیه از بدتر. اما برای بسیاری از بیماران نفروپاتی دیابتی، آنها را خواسته دقیق از رژیم غذایی را نمی دانند. بنابراین، این مقاله به شما نحوه بسیاری از پروتئین ها باید به بیماران نفروپاتی دیابتی نشان می دهد.
در مورد نفروپاتی دیابتی، کلیه است زخمی شده و آن را آسان تر برای به دست آوردن آسیب دیده بیشتر است. اگر بیماران پروتئین را، آن را به بار کلیه را افزایش دهد. به طوری که، برای محافظت از کلیه، مصرف پروتئین باید محدود شود.
این پروتئین که از اسیدهای آمینه در بدن ما را تشکیل خواهد بخش مهمی از فعالیت های زندگی را. علاوه بر این، بدن انسان می تواند هشت نوع از اسیدهای آمینه است که ما نیاز تولید نمی کند. از این رو، بیماران باید به برخی از پروتئین های هر روز به مطمئن شوید که فعالیت های اساسی زندگی، هر چند ممکن است نیازهای بدن انسان را برآورده سازد.
با توجه به مطالعات بالینی، که چگونه بسیاری از پروتئین های بیماران نفروپاتی دیابتی باید مربوط به شرایط بیماری بیماران است.
اگر بیماران دیالیز شروع نشد، و ما می توانیم پیدا کند پروتئین در ادرار، بیماران مجاز نیست به پروتئین با کیفیت پایین از جمله پروتئین گیاهی است. علاوه بر این، بیماران بهتر است به پروتئین های حیوانی کمتر است.
اگر بیماران مقدار زیادی از پروتئین در ادرار، و در دیالیز شده، مقدار مصرف پروتئین حیوانی تحت کنترل است. در همین حال، بیماران خواسته می پروتئین گیاهی هیچ کدام.
اگر بیماران به دیالیز، آنها نیاز به پروتئین با کیفیت بالا تر مانند تخم مرغ، ماهی، مرغ و غیره. علاوه بر این، بیماران قرار است به یک مشاوره با دکتر کلیوی برای مقدار مصرف پروتئین است.
بیماران نفروپاتی دیابتی نه تنها نیاز به یک رژیم غذایی سالم و سبک زندگی، بلکه باید به قبول یک درمان موثر مانند سلول های بنیادی، فتیلهگذاری، ادم درمانی، داغ فشرده درمان و غیره را در زمان.
اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد رژیم غذایی بیماران نفروپاتی دیابتی، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری دقیق خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هیچ درمان طبیعی برای اصلاح FSGS با تورم

بیشتر و بیشتر FSGS در حال جستجو برای یک درمان موثر و طبیعی به منظور رد دیالیز و پیوند کلیه به دلیل معایب. پس از آن، هر نوع درمان طبیعی برای اصلاح FSGS با تورم وجود دارد؟
به خاطر اثر بالینی بهتر است، ما نیاز به دانستن چه FSGS و چگونه به نظر می رسد تورم است.
FSGS، فوکال سگمنتال گلومرول اسکلروزیس، یک نوع اختلال کلیوی که در آن برخی گلومرول کلیه هستند از بین برد است. این است که می گویند، بیماران مبتلا به FSGS یک کلیه آسیب دیده و یک عملکرد کلیه پایین تر است. در نتیجه، بیماران سری از نشانه هایی مانند تورم به عنوان مواد اضافی و مواد زائد در بدن را حفظ کرده اند.
در یک کلام، نه تنها FSGS، بلکه تورم خواهد شد با توجه به کلیه آسیب دیده است.
بنابراین، بهترین راه برای درمان FSGS با تورم است که به ترمیم عملکرد کلیه.
چه درمان طبیعی می تواند به بیماران برای احیای عملکرد کلیوی کمک کند؟
درمان فشرده سازی گرم.
در حالی که پرس گرم منطقه Shenshu بیماران با داروهای چینی، چیزهای مضر در بدن خواهد شد رانده، و کلیه شروع خواهد شد به دست آوردن مجدد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.
در طول درمان، کیسه های پزشکی که با پودر گیاهان پر اعمال خواهد شد برای کمک به بیماران توسط بزرگ رگ های خونی، ترویج گردش خون و افزایش توانایی کلیه خود شفا. پس از آن، عملکرد کلیوی تقویت خواهد شد.
فتیلهگذاری درمان.
چی سالم چی بیماری از طریق کالایی acupoints خاص را شکست. از این رو، کلیه با درمان های موجود را دریافت خواهد کرد.
در عین حال، بسیاری از درمان های مانند سلول های بنیادی، چرخه درمان، پا حمام درمانی، دهان پزشکی درمانی چینی وجود دارد و به همین ترتیب خواهد شد برای درمان بیماران مبتلا به FSGS با GSGS استفاده می شود. چه چیزی بیشتر، درمان ترکیبی به یک اثر بهتری در اصلاح GSGS با تورم است.
اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد درمان های طبیعی برای اصلاح FSGS با تورم، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری دقیق خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه GFR 20 برای جلوگیری از دیالیز

می تواند یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه با GFR-20 برای جلوگیری از دیالیز؟ دیالیز یکی از درمان های متداول برای نارسایی کلیه است، اما بسیاری از بیماران می ترسند از مصرف آن را به دلیل عوارض جانبی، به طوری که آنها به دنبال برخی از درمان های جدید برای کمک به آنها جلوگیری از دیالیز.

می تواند یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه با GFR-20 برای جلوگیری از دیالیز؟

در واقع، برای بیماران با GFR از 20 از بیماری خود در شرایط بحرانی است، بیشتر پزشکان آنها را توصیه به تصویب دیالیز، به عنوان آنها ممکن است تا حدی به طول عمر آن است. هنگامی که آنها این توصیه را قبول، آنها را مجبور به تکیه بر دیالیز برای بقیه زندگی است. با این حال، اگر آنها می توانند این فرصت گرانبها را به یک درمان فعال و درمان برای بازگرداندن عملکرد کلیه خود را در زمان گرفتن، آنها ممکن است فرصتی برای به دور از دیالیز باقی بماند، سپس کیفیت زندگی آنها را می توان برای یک عمر تضمین شده است.

چه درمانی می تواند بیمار را مبتلا به نارسایی کلیه برای جلوگیری از دیالیز کمک کند؟

درمان سیستمیک طب چینی می تواند بیمار را برای رسیدن به هدف کاهش کراتینین، بهبود کارکرد کلیه، بهبود کیفیت زندگی و طول عمر کمک کند.

در اینجا من توصیه هفت درمانی برای شما، آن یک سری از درمان بر اساس طب سنتی چینی است. هفت درمان های مختلف، از جمله در آن وجود دارد، و هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری های کلیوی. همکاری با یکدیگر، آنها می توانند به نارسایی کلیه تحت کنترل خوبی دریافت کنید. اگر بیماران می توانند آن را زودتر را، آنها ممکن است فرصتی برای بهبود عملکرد کلیه خود داشته باشد، حداقل، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز زندگی می کنند.

اگر شما علاقه مند در درمان و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید با ما نامه Asya.yue@mail.ru ارسال و یا دکتر ما به طور مستقیم به WhatsApp / وایبر +8613292893707، ما سعی خواهیم کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 460 در مرحله سوم بیماری مزمن کلیه چگونه برای درمان

کراتینین 460 در مرحله سوم بیماری مزمن کلیه، چگونه آن را درمان؟ مشخص شده است که کراتینین یک رابطه نزدیک با بیماری مزمن کلیه. با توجه به سطح کراتینین، ما می توانیم کلیه شرایط را به طور کلی است.

چرا سطح کراتینین در بیماری های کلیوی افزایش می یابد؟

بیماری مزمن کلیه را می توان به پنج مرحله بسته به سطح کراتینین تقسیم شده است. کراتینین - اتلاف سوخت و ساز بدن از عضلات است. تحت شرایط عادی، کلیه آنها را حذف از بدن در ادرار. در مرحله سوم بیماری مزمن کلیه، کلیه ها آسیب دیده، که منجر به رسوب کراتینین در بدن ما است. بنابراین، آن را خواهد داشت که سطح بالای کراتینین.

است بیماری مزمن کلیه در مرحله سوم قابل برگشت؟

3 مرحله CKD مربوط به اختلال خفیف کلیه است. در این مرحله از بیماری مزمن کلیه بسیاری از علائم آشکار رخ می دهد. این خستگی، استفراغ، کم خونی، فشار خون بالا و غیره. با درمان موثر، مرحله سوم خواهد شد در مرحله 2 تبدیل شده است.

چگونه برای درمان بیماری کلیه در مرحله سوم؟

روش درمان در بیمارستان ما، اما "درمان سموم پاکسازی"، نام دیگری برای "درمان پاک سموم از خون است."

از ویژگی های بزرگ از این درمان استفاده از طب چینی است، بسیاری از مواد سمی در بدن موثر حذف بدن از طریق غدد مدفوع، ادرار و عرق، این شرایط مطلوب برای بهبود کلیه بیمار و یک محیط خوب برای داروهای دیگر ایجاد کرده است.

اگر شما می تواند سموم پاکسازی درمان در اسرع وقت را، مرحله سوم بیماری مزمن کلیه می تواند به راحتی کنترل می شود، بنابراین اجتناب از، دیالیز و پیوند کلیه. اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید با ما ترک یک پیام، و یا ارسال ایمیل asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر + 8،613،292،893،707، ما سعی خواهیم کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار خارجی در بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang شرکت با خانواده در عشق با فرهنگ چینی به دلیل طب چینی افتاد

"بسیار سوزن های کوچک می توانید به این بیماری، هنوز ریشه های مختلف و برگ های این گیاه درمان تمام مواد اولیه دارویی هستند. طب چینی است که واقعا بسیار فوق العاده است. شهر پکن اپرا نیز جالب توجه است. "گروه مشترک بین المللی، با کمک مترجمان، لعل فقط تماشا کرده بود شهر پکن اپرا" شاه Dyabin Chzhi بالا "و می گویند است. در چین، خرید چیزهایی و سفر سوار بسیار راحت، او می خواهد همسر خود را در letovat چین و زمستان زندگی می کند به احساس نشاط قوی چین است.

لعل 48 سال از بنگال، کار در دولت های محلی، و احساسات همسر خود را بسیار خوب بود. اما در سال گذشته، همسر من احساس بد و بازرسی، تشخیص نارسایی کلیه است.

"من به خصوص از ترس، چرا که دو سال پیش، خواهر من از بیماری کلیوی رنج می برند، او درگذشت،" لعل غمگین می گویند که او نمی خواست همسر وی نیز رنج می برد بسیار است. "

برای پیدا کردن بهترین روش قبل از Rahl و همسر خود را با هم در هند برای درمان است، اما اثر خیلی خوب نیست. برادر همسر یک تاجر است، سال های اولیه به چین برای کسب و کار آمد و می دانم که طب چینی. وقتی که او می داند که دولت از خواهران و ارائه برای آمدن به چین را به تلاش طب چینی. و چرا لال کار دلخواهی خود را ترک کرد به همراه همسرش برای آمدن به چین به دنبال مراقبت پزشکی چینی.

در سیستم چینی پزشکی، درمان استاندارد، دولت از همسرش است تا حد زیادی بهبود یافته است، لعل پرتنش برای استراحت زیادی. "شنید زمانی که تلویزیون در این مرحله،" شاه Dyabin Chzhi بالا "موسیقی پرشور، اگر چه مانع زبان، اما ترجمه من در مورد تاریخ جنگ گفت. گفت:" لعل.

"بازیگران چند در لباس، آرایش، مخاطبان صحنه در سال های گذشته تفسیر بر روی صحنه کوچک در جهان قرار داده است." لعل ستایش شست و گفت، فرهنگ عمیق چینی، او آماده است برای کسب اطلاعات بیشتر است.

لعل است از اسپوندیلوز گردنی شدید، درد شانه رنج می برند، آن را دشوار است به منظور بالا بردن دست خود را. هنگامی که لعل همراه همسر خود را به انجام درمان در طب سنتی چین، از آن شده است جعل شانه، طب چینی پس از مطالعه مشکلات ستون فقرات گردن رحم لعل، هر روز بعد از کار به یک ماساژ، حجامت درمان خود را از اسپوندیلوز گردن. "این یک لذت به همراه همسرش به آمده بود، من فکر کردم که دکتر نیز به من درمان رایگان درد در گردن." لعل سپاسگزار است که مردم چین بسیار مشتاق هستند، ابتکار عمل را به کمک به دیگران، بنابراین او بسیار منتقل شد.

"لعل، نه به این کیک نگاه کنید امتحان کنید؟" هنوز در شور و هیجان در لاله به یاد پرستار غوطه ور، او سعی کرد پای بر روی میز، و به ستایش "خوشمزه است." وقتی که او به دست برگ که مواد تشکیل دهنده وجود دارد، او گفت: "بیش از حد، حتی برگ انجام این کار خوب" زمانی که او به دست که کوینولا، جزئیات قاصدک همچنین می توانید طبخ، لعل درخواست کرده است در پرستار پرسید: "که در آن می توانید آنها را پیدا کنم؟ "او را شخصا به سلیقه همسر خود داشته باشد.

"چین نه تنها سحر و جادو از طب سنتی چینی، و همچنین اپرا، مواد غذایی، جشنواره های سنتی و غیره، بیشتر و بیشتر من اینجا را دوست دارم و فکر می کنم من در عشق با چین سقوط کرد!" لعل هیجان گفت، و غیره پس از یک همسر خوب، ما را به ناگای در چین مانند، یادگیری فرهنگ چینی! اگر شما نگرانی در مورد کلیه، با ما تماس بگیرید ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر 8613292893707.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است یک درمان موثر برای نفریت لوپوس وجود دارد

آیا درمان موثر نفریت لوپوس وجود دارد؟ نفریت لوپوس - یکی از جدی ترین عوارض بیماری لوپوس که تا 85 درصد از بیماران را تحت تاثیر قرار است.

اگر چه استفاده از سرکوب سیستم ایمنی تهاجمی هر دو بقا و کلیه در طول چند دهه گذشته بهبود یافته است، درمان بهینه از نفریت لوپوس همچنان دشوار است. نتایج بهبود یافته با توجه به عوارض قابل توجهی با توجه به درمان به دست آمد. علاوه بر این، بقا طولانی مدت عوارض جانبی مزمن درمان موثر، از جمله خطر ابتلا به سرطان، تصلب شرایین، ناباروری و استخوان بیماری در حال تبدیل شدن به طور فزاینده مهم است. در نهایت، برخی از بیماران بهبودی با درمان سیتوتوکسیک استاندارد دست یابد، در حالی که دیگران عود که درمان کاهش می یابد.

در چند سال گذشته، کارشناسان تعدادی از درمان های که به نظر می رسد در حفظ و ادامه بهبودی موثر است، اما با سمیت کمتر از حالت استاندارد را توسعه داده اند، یعنی استفاده از ترکیبی از پیوند سلول های بنیادی، mikromikrobnaya Osmotherapy پزشکی و برخی از داروهای غربی است.

روش درمان در بیمارستان ما، اما "درمان سموم پاکسازی"، نام دیگری برای "درمان پاک سموم از خون است."

از ویژگی های بزرگ از این درمان استفاده از طب چینی است، بسیاری از مواد سمی در بدن موثر حذف بدن از طریق غدد مدفوع، ادرار و عرق، این شرایط مطلوب برای بهبود کلیه بیمار و یک محیط خوب برای داروهای دیگر ایجاد کرده است.

بیمارستان ما قادر به پاک کردن بدن از سموم یافت درمان بود، ده ها تن بیمارستان از کارشناسان چینی برای دهه جوانه تجربه و مطالعه عمیق از آزمون تئوری، و حتی دستور العمل های کلاسیک چینی، سوابق پزشکی خواهد شد که لازم است، و سپس بعد از چند سال بهبود تکرار مکرر، 2014، مطالعه درمان بیماری های کلیوی انجام شده است. این بلوغ فنی واقعا جامع است.

بنابراین برای درمان نفریت لوپوس یک رویکرد جامع است، و هیچ دارو یا درمان می تواند به هدف مطلوب که ما می خواهیم از دسترس نیست. اگر شما نیاز به کمک در درمان نفریت لوپوس، شما می توانید یک آزمایش برای Asya.yue@mail.ru ایمیل، WhatsApp / وایبر +8613292893707 ارسال. دکتر به با بیشترین سرعت ممکن به شما پاسخ خواهد داد.



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان های اخیر از اختلال عملکرد کلیه چیست

جدیدترین درمان برای اختلال عملکرد کلیوی چیست؟ در اینجا ما اختلال عملکرد کلیوی مربوط به بیماری مزمن کلیه، از جمله نارسایی کلیه است. همانطور که برای درمان دوم، باید آن را "چهار یکی طب چینی."

"ChetyreOdin طب چینی" به معنی دهان چینی مخلوط بطری پزشکی Maikan، معنی طب چینی خارجی و حمام استخر برای پا. آنها یک سری از درمان منحصر به فرد در درمان بیماری های کلیوی هستند، همکاری با یکدیگر، آنها می تواند مردم را با آسیب متوسط ​​کلیه به حالت عادی کمک کند.

عملکرد این چهار روش درمان چیست؟

به طور عمده، عملکرد آنها - برای تنظیم گردش خون، از بین بردن استاز خون، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها و حفاظت از بقیه از آسیب بیشتر.

می تواند یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی بازیابی با کمک این روش منحصر به فرد از درمان؟

در واقع، اگر بیمار می تواند در بهبود و یا نه در مرحله که در آن بیمار می تواند این درمان ها را بستگی دارد. اگر بیمار کلیوی می تواند درمان در مراحل اولیه، آنها هیچ مشکلی برای معکوس کردن بیماری را داشته باشند؛ اگر بیمار می تواند درمان پس از یک کلیه دریافت آسیب متوسط ​​دریافت می کنند، ممکن است به نیم شانس برای معکوس کردن بیماری را داشته باشند؛ اگر بیمار می تواند درمان پس از یک کلیه آسیب های جدی دریافت دریافت، هیچ شانسی برای معکوس کردن بیماری خود وجود دارد، اما آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز داشته باشد.

اگر شما علاقه مند در این روش از درمان، و یا نیاز به هر نوع کمک در تصحیح اختلال عملکرد کلیوی، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707، ما به شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند به بیماران نفروپاتی دیابتی هندوانه

برای بیماران مبتلا به دیابت، بسیاری از چیزهایی را که نمی تواند غذا خوردن وجود دارد. همچنین، برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، بسیاری از مواد غذایی هستند مجاز به گرفتن. سپس، می تواند بیماران نفروپاتی دیابتی هندوانه؟

هندوانه میوه مشترک در تابستان است. این شامل چربی و کلسترول است. این میوه سرشار از آب، ویتامین، اسید اسکوربیک و دیگر مواد مفید است. همچنین، می تواند اثرات کاهش ورم های افزایش ادرار می شود. اما، آن است که قادر برای بیماران نفروپاتی دیابتی به هندوانه؟

آیا بیماران می توانند هندوانه غذا خوردن و یا بر موارد فیزیکی بیماران بستگی دارد.

اگر بیماران در هیچ نیاز به دیالیز است، و آنها را دچار مشکل با تورم ندارد، بیماران می توانند هندوانه دارند. علاوه بر این، آنها می توانند هندوانه سرد که ممکن است به بیماری های منجر نمی شود.

اگر بیماران دچار تورم، اما دیالیز شروع نمی کنند، آنها بهتر به هندوانه بسیار نیست. تورم ما نشان می دهد می آب اضافی بدن آنچه که باید فرم توسط کلیه از مطالعه حذف شدند در بدن محفوظ است. برای بیماران نفروپاتی دیابتی، داشتن مقدار زیادی از هندوانه به معنی بیماران یک مقدار بالا از مصرف آب. است که می گویند، ادم از بیماران جدی خواهد بود، و آن را می افزاید بار کلیه.

اگر بیماران تحت دیالیز است، هندوانه محدود است.

در همین حال، مصرف هندوانه است از شرایط بیماری بیماران است. بنابراین، نفروپاتی دیابتی باید به یک مشاوره با یک متخصص کلیه مطمئن شوید که چه مقدار هندوانه آنها مصرف.

اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد مصرف هندوانه و یا رژیم غذایی و درمان به نفروپاتی دیابتی، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال گزارش آزمایشگاه خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما شرایط بیماری خود را تجزیه و تحلیل و پاسخ شما در اسرع وقت.

پست الکترونیک: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید فتیلهگذاری درمان سندرم نفروتیک

آیا تا به حال در مورد فتیلهگذاری شنیده؟ آیا شما در مورد اثرات بالینی فتیلهگذاری شک؟ چگونه فتیلهگذاری رفتار سندرم نفروتیک؟ شما می توانید دکتر آنلاین تماس بگیرید، یا از طریق پنجره های پاپ آپ به گرفتن برخی از اطلاعات در مورد فتیلهگذاری و سندرم نفروتیک آزادانه.
سندرم نفروتیک یک نوع بیماری کلیوی، که در آن کلیه قادر به از بین بردن آب اضافی و سموم را از بدن به طور کامل است. پس از آن، بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک بیمار با ادم، فشار خون بالا، بی خوابی و بیماری های دیگر خواهد بود با توجه به رسوبات از آب اضافی و سموم. علاوه بر این، بیماران نه تنها یک درمان در دسترس برای کاهش علائم، بلکه نیاز به اتخاذ یک درمان معتبر برای جلوگیری از سندرم نفروتیک از در حال توسعه به نارسایی کلیه و به خوبی نیاز دارند.
فتیلهگذاری یکی از درمان های طب سوزنی محبوب ترین است. آن استفاده می کند از دو دوز دستور فتیلهگذاری در روز برای درمان سندرم نفروتیک. در بالینی، هر دو فتیلهگذاری دستی و تمام اتوماتیک تخت فتیلهگذاری هوشمند را می توان به بیماران به کار رود. در درمان، مهم ترین نکته این است که بخار نقاط درست حاوی Qihai، Guanyuan، Shenque، Zushanli، و غیره به طوری که از چی سالم در بدن انسان تقویت خواهد شد. و در نتیجه، بیماری شکست خواهد خورد.
فتیلهگذاری یک راه بهتر برای اصلاح سندرم نفروتیک به بازسازی سلول های آسیب دیده و بافت کلیه با عوارض جانبی کمتر است.
به طور کلی، فتیلهگذاری است در ترکیب با طب میکرو چینی Osmotherapy، کامل حمام درمانی، انما درمان، سلول های بنیادی و درمان های دیگر در بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت به خاطر اثرات بهتر استفاده می شود. چه چیزی بیشتر، در طول درمان، که درمان استفاده می شود در شرایط فیزیکی بیماران وابسته است، و گیاهان خاص خواهد شد بر اساس تغییرات از بیماری قابل تنظیم است.
اگر شما علاقه مند در فتیلهگذاری برای درمان سندرم نفروتیک، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری دقیق خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا دیالیز باید برای نفروپاتی فشار خون با کراتینین 6.1

در بسیاری از کشورهای غربی، اگر کراتینین یک نفروپاتی فشار خون تا 6.1 می رسد، دکتر بیمار به دیالیز در آینده نزدیک توصیه خواهد کرد. اما، دیالیز باید برای نفروپاتی فشار خون با کراتینین 6.1 است؟
در حال حاضر، دیالیز است که دیگر تنها راه درمان بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا که کراتینین 6.1 است. بیماران نیاز به قبول یک درمان در دسترس در زمان برای جلوگیری از نفروپاتی فشار خون از در حال توسعه به نارسایی کلیه است.
علاوه بر این، دیالیز کلیه برای فیلتر کردن خون را جایگزین کنید. همچنین، آن را عملکرد کلیه را کاهش دهد. به عنوان دیالیز، عمل کلیه خواهد شد به بیت هیچ قطره به بیت، و به این ترتیب، پیوند کلیه خواهد بود که چاره تنها به بیماران.
به طوری که، چگونه برای درمان نفروپاتی فشار خون با کراتینین 6.1؟
برای پاسخ به این سوال، باید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نفروپاتی فشار خون. آیا می دانید چه نفروپاتی فشار خون با کراتینین 6.1 به معنی؟
فشار خون بالا یک وضعیت پزشکی است که در آن کلیه است توسط فشار خون بالا مجروح شده است. همچنین، کراتینین 6.1 ما کلیه به شدت آسیب دیده است را نشان می دهد.
به عنوان یک ماده در واقع، کلیه ارگان اصلی در بدن به تمیز کردن سموم به طور کامل است. از این رو، در این تنظیمات، کراتینین به 6.1 برسد، و بسیاری از درد و رنج ظاهر می شود وجود دارد.
در بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت، درمان سم از بین بردن استفاده می شود برای بیرون راندن سموم در سراسر بدن. بعد یک محیط داخلی با ارزش خواهد برای کلیه برای بازیابی می آیند و برای داروهای دیگر را به اثر. در عین حال، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اعمال خواهد شد. در نتیجه، سلول ها و بافت های آسیب دیده شروع به بهبود می یابند. زمانی که کلیه بازسازی شده است، از چیزهای مضر خواهد بود شود خلاص شدن از شر، کراتینین باز می شود و بیمار یک زندگی عادی داشته باشد. در یک کلام، این درمان بهتر، امن تر و موثر تر گزینه برای درمان نفروپاتی فشار خون با کراتینین 6.1 می باشد.
اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد درمان های دیگر به نفروپاتی فشار خون با کراتینین 6.1، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری دقیق خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند به بیماران نارسایی کلیه اتخاذ بالا هفت درمان در هند

همانطور که بالا هفت درمان بیشتر و بیشتر محبوب در جهان تبدیل شده، بیماران نارسایی کلیه را بدانم که آیا آنها می توانند این درمان در شهر خانه خود را بپذیرید. سپس، می تواند به بیماران نارسایی کلیه اتخاذ درمان بالا هفت در هند؟
بالا هفت درمان چیست؟
بالا هفت درمان شامل دهان پزشکی درمانی چینی، داغ فشرده درمان، کامل حمام درمانی، پا حمام درمانی، چرخه درمان، فتیلهگذاری درمان و انما درمان. این درمان قادر به همکاری با یکدیگر را به یک اثر بهتری در از بین بردن سموم و تعمیر عملکرد کلیه.
می تواند بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باشد درمان با درمان بالا هفت در هند؟
من متاسفم که هفت درمان بالا است که تنها به بیمارستان کلیه چین، Shijiazhuang متعلق است. برای بیماران خارجی، آنها نیاز به آمدن به چین برای درمان.
آیا ارزش به خارج از کشور تحت درمان بالا هفت؟
در بسیاری از کشور، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی باید در دیالیز در طول دوره انتظار برای پیوند کلیه بوده است. همانطور که همه ما می دانیم، آن سخت است برای پیدا کردن یک کلیه سالم و تطبیق که است که لازم برای پیوند کلیه. علاوه بر این، بیماران به دست آورد برای رفتن به دیالیز چرخه. در عین حال، دیالیز می تواند به ضعف، گرفتگی عضلانی عضلات، پوست خارش و ناراحتی های دیگر منجر شود. علاوه بر این، عملکرد کلیوی خواهد شد و به هیچ کس با دیالیز کاهش می یابد. و به این ترتیب، پیوند کلیه خواهد بود که تنها انتخاب به نارسایی کلیه است.
در مقایسه با درمان های سنتی، بالا هفت درمان می تواند کمک به بیماران بهبود می یابند کلیه در یک راه طبیعی است. است که می گویند، بیماران یک زندگی عادی با بالا هفت درمان زندگی می کنند.
اگر شما در حال مبارزه در نارسایی کلیه و یا منافع در بالا هفت درمان، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری دقیق خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان جامع به PKD چیست

PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) یک اختلال ارثی، که به معنی فرزندان بیماران مبتلا به PKD 50 درصد شانس را به بیمار مبتلا به PKD است. پس از آن، بیماران در تعجبم که چه درمان جامع به PKD است.
چرا بیماران مبتلا به PKD یک درمان جامع را دوست دارید؟
تا به حال، هیچ راهی معتبر برای درمان PKD از ریشه که ما می توانیم ژن یک فرد را تغییر دهد. شایع راه برای درمان PKD است برای محدود کردن کیست و حذف چیزهای غم انگیز از بدن است.
در مرحله اولیه PKD، دکتر کیست را از بدن از طریق یک عمل را حذف کنید. اما می توان آن کیست از رشد دوباره جلوگیری نمی کند.
دیالیز تنها می تواند یک اثر کمی در درمان PKD را، از طریق آن می توانید کلیه برای از بین بردن سموم جایگزین. چه چیزی بیشتر، دیالیز منجر به پوست خارش، بیماری های قلبی، عملکرد کلیوی پایین تر و عوارض جانبی دیگر.
پیوند کلیه. این سخت است برای پیدا کردن یک کلیه سالم و مطابق به جای یکی از آسیب دیده است. علاوه بر، آن است که قبل از آن برای کلیه سالم به آلوده شود، و در نتیجه، وجود خواهد داشت کیست بی شماری در حال توسعه در کلیه.
درمان جامع به PKD چیست؟
بالا هفت درمان از جمله دهان پزشکی درمانی چینی، داغ فشرده درمان، کامل حمام درمانی، پا حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان، چرخه درمانی، انما درمان می توانید بیماران مبتلا به PKD در کنترل کیست، تمیز کردن مسائل ناخواسته و تعمیر عملکرد کلیه با کمتر کمک واکنش های جانبی. علاوه بر این، که درمان خواهد شد تصمیم به اصلاح این بیماران در بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت در موارد فیزیکی بیماران است.
در عین حال، بیماران مبتلا به PKD بیمار مبتلا به عفونت خواهد شد به عنوان کیست پشت سر هم. به طوری که، مهم است که برای دکتر برای جلوگیری از عفونت.
اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد درمان جامع به PKD، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری دقیق خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان ممکن است در درمان نفریت لوپوس استفاده

اگر چه استفاده از سرکوب سیستم ایمنی تهاجمی هر دو بقا و کلیه در طول چند دهه گذشته بهبود یافته است، درمان بهینه از لوپوس دشوار است، به طوری که بیمار می تواند بیماری خود را بدون درد و رنج درد بیش از حد درمان،. سپس، به درمان چه می توان برای درمان نفریت لوپوس استفاده می شود؟

اگر محتوای پیام به آنچه شما می خواهید مطابقت دارد، شما می توانید به طور مستقیم با دکتر آنلاین ما صحبت

چه درمان را می توان برای درمان نفریت لوپوس استفاده می شود؟

اگر چه استفاده از سرکوب سیستم ایمنی تهاجمی هر دو بقا و کلیه در طول چند دهه گذشته بهبود یافته است، درمان مطلوب همچنان دشوار است. نتایج بهبود یافته با توجه به عوارض قابل توجهی با توجه به درمان به دست آمد. علاوه بر این، بقا طولانی مدت عوارض جانبی مزمن درمان موثر، از جمله خطر ابتلا به سرطان، تصلب شرایین، ناباروری و استخوان بیماری در حال تبدیل شدن به طور فزاینده مهم است. در نهایت، برخی از بیماران بهبودی با درمان سیتوتوکسیک استاندارد دست یابد، در حالی که دیگران عود که درمان کاهش می یابد.

در چند سال گذشته، کارشناسان تعدادی از درمان های که به نظر می رسد در حفظ و ادامه بهبودی موثر است، اما با سمیت کمتر از حالت استاندارد را توسعه داده اند، یعنی استفاده از ترکیبی از پیوند سلول های بنیادی، mikromikrobnaya Osmotherapy پزشکی و برخی از داروهای غربی است.

طب غربی باید استفاده شود برای کنترل علائم ناشی از این بیماری است.

در همان زمان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی استفاده می شود برای ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه.

بنابراین برای درمان نفریت لوپوس یک رویکرد جامع است، و هیچ دارو یا درمان می تواند به هدف مطلوب که ما می خواهیم از دسترس نیست.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید به ما یک Asya.yue@mail.ru ایمیل، WhatsApp / وایبر +8613292893707 ارسال کنید، ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کیست های کلیوی با درد در پاها به درمان

کیست های کلیوی را می توان به کیست های کلیوی ساده و بیماری کلیه پلی کیستیک تقسیم می شوند، و درد یکی از شایع ترین علائم است. نکته کلیدی برای درمان این بیماری کنترل یا مهار رشد کیست در کلیه ها است، بنابراین برای جلوگیری از نارسایی کلیوی است. طب چینی یکی از موثر ترین روش درمان این بیماری، می تواند کمک به رسیدن به این اهداف است.

چگونه برای درمان کیست های کلیه، با درد در سمت خود؟

همانطور که همه ما می دانیم، رشد سن، کیست نیز خواهد شد. پس از کیست افزایش به اندازه کافی بزرگ است، آنها را در اندام کلیک کنید، آسیب کلیه و باعث برخی از نشانه های دیگر، و درد در سمت خود در این راه القا می شود. بنابراین، اگر شما می خواهید برای کاهش درد در سمت خود و سایر علایم، برای بار اول شما نیاز به درمان این بیماری، است که، به فشرده سازی و یا مانع از رشد کیست.

معمولا افراد برای از بین بردن عمل جراحی کیست انتخاب کردن. این ممکن است مشکل را در یک زمان کوتاه حل کند، اما بعد از آن، کیست ممکن است دوباره و دوباره، افراد با سجاف مواجه عود، به طوری که آنها برای دیگر روش های درمانی برای حل این مشکل نگاه کنید.

طب چینی است که اثر درمانی بزرگ در درمان کیست، اما آن را به زمان زیادی طول می کشد. به این ترتیب کارشناسان اختصاص چند داروهای جدید، پس از سال ها Osmotherapy به تحقیقات پزشکی میکرو چینی می دهد امید تازه به افرادی که در حال مبارزه با این بیماری است. به عنوان یک نوآوری و بهبود گیاهان سنتی طب چینی، آن را می توانید سرکوب و فشار کیست به طور طبیعی.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد طب چینی، یا می خواهید یک مانیتور خوب کیست های کلیوی، شما می توانید ما نامه Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر + 8،613،292،893،707 ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما سعی خواهیم کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هیچ درمان طبیعی برای درمان سندرم نفروتیک

بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک معمولا سری از علائم سمی دارند به عنوان مسائل کار برکنار شده و مضر آنچه که باید به عنوان ادرار توسط کلیه ها حذف می شوند در بدن رسوب می کند. با توجه به درد و رنج ناشی از دیالیز، بیماران بیشتر و بیشتر خواهید برای پیدا کردن یک درمان طبیعی خود را نجات دهد. پس از آن، هر نوع درمان های طبیعی برای درمان سندرم نفروتیک وجود دارد؟
سلول های بنیادی. سلول های بنیادی از جمله تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی است که در بازسازی سیستم ایمنی بدن، و در نتیجه ترمیم سلول های آسیب دیده و بافت در کلیه است. پس از آن، بیماران بهتر است با یک ایمنی قوی احساس خواهد شد. این یک درمان امن تر و طبیعی است.
پا حمام. در طول پا حمام کردن با جوهر استخراج شده از داروهای چینی، مواد موثر وارد بدن خواهد شد و به کلیه به گسترش عروق خونی، انجام امور ناخواسته و ترویج کلیه به تجدید. در واقع، آن را در دسترس و راحتی است که برای درمان بیماران با عوارض جانبی کمتر.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy. که گیاهان می شود در درمان استفاده شده است در شرایط بیماری بیماران بستگی دارد. پس از برداشتن گیاهان، گیاهان خواهد شد را به پودر آسیاب شده و جمع آوری شده را به دو کیف های پزشکی خواهد شد که در منطقه Shenshu بیماران قرار می گیرد. در گذشته، مواد موثر از کیف های پزشکی را به بدن منتقل می کند برای احیای عملکرد کلیه.
علاوه بر این، چرخه درمان، فتیلهگذاری، طب سوزنی، و سایر داروهای چینی اعمال خواهد شد برای کمک به بیماران در دوره نقاهت عملکرد کلیه.
زمانی که کلیه مجددا برقرار شد، از چیزهای مضر هستند رانده، بیماران را به زندگی عادی بازگشت.
اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد درمان های طبیعی برای درمان سندرم نفروتیک، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری دقیق خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به درمان PKD با بازگشت درد و تورم

آیا درمانی برای PKD وجود دارد؟ چه چیزی باعث درد پشت و تورم؟ چگونه برای درمان PKD با درد و تورم؟ در اینجا مقاله به PKD و درمان آن به شما معرفی.
PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک)، یک اختلال کلیوی ژنتیکی، می توانید به همان اندازه در زنان و مردان رخ می دهد. با توجه به کیست در حال رشد در کلیه، کلیه به تدریج از دست خواهد داد عملکرد خود را به فیلتر کردن خون و تولید ادرار. و به این ترتیب، بیماران سری از علائم سمی به عنوان سموم در بدن جمع شده اند. بنابراین، بیماران نیاز به قبول یک درمان موثر در زمان.
چرا بیماران مبتلا به PKD دارند درد و تورم؟
کیست باعث می شود که کلیه بزرگتر می شود، و کلیه بزرگتر خواهد ارگان ها و بافت های مجاور تنگ شوند. این یکی از دلایلی که منجر به کمر درد است. یکی دیگر این است که کیست پشت سر هم، به طوری که، ساختار کلیه مجروح خواهد شد، بیماران درد در پشت. علاوه بر این، چیزهای مضر سپرده در بدن باعث می شود درد، TOO.
هنگامی که آب اضافی که باید توسط کلیه تمیز در بدن انباشته می شود، بیماران یک تورم است.
بنابراین، بهترین راه برای درمان کمر درد و تورم برای بیماران PKD است که به کاهش کیست در کلیه و تعمیر عملکرد کلیه.
چه درمانی برای PKD با درد و تورم مفید است؟
در بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت، سم از بین بردن و درمان اعمال می شود به رد چیزهای ناخواسته از بدن راه های دیگر از جمله پوست، عرق کردن، مدفوع و غیره. در این روش، کیست محدود خواهد شد. پس از آن، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy خواهد شد در محیط داخلی سالم و تمیز است که توسط سم-از بین بردن و درمان ایجاد شده برای تعمیر عملکرد کلیه استفاده می شود. به طوری که، درد و تورم ناپدید می شوند.
بیماران PKD چه باید توجه کنند؟
بیماران مبتلا به PKD باید به پرداخت توجه بیشتر به زندگی دفتر خاطرات آنها، چه آنها بهبود هستند یا نه. چه چیزی بیشتر، PKD است که به راحتی باز می گردد. از این رو، بیماران مبتلا به PKD باید یک termly آزمون آزمایشگاه است.
اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد درمان به PKD با درد و تورم، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری دقیق خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید به بیماری مزمن کلیه با طب چینی درمان

بیماری مزمن کلیه، بیماری مزمن کلیه نیز نامیده می شود، یک بیماری سوال است. تا به حال، ما نمی توانیم پیدا کردن تمام علل منجر به بیماری مزمن کلیه. علاوه بر این، طب چینی تبدیل شدن بیشتر و بیشتر محبوب در جهان است. سپس، می تواند بیماری مزمن کلیه با طب چینی درمان می شود؟
در شرایط بیماری مزمن کلیه، کلیه ای آسیب دیده است و عملکرد کلیه به بیت به بیت هیچ کم خواهد شد. این است که می گویند، بیماری مزمن کلیه را به نارسایی کلیه بدون هیچ درمانی موثر توسعه. در عین حال، بیماران خواهد شد بسیاری از علائم را به عنوان چیزهایی کار برکنار شده و مضر است که باید از بدن توسط کلیه ها حذف می شوند در بدن رسوب می کند.
بنابراین، چگونه برای درمان بیماری مزمن کلیه؟
بهترین راه برای درمان بیماری مزمن کلیه است که کلیه کار دوباره.
طب چینی یک نام مشترک از درمان هایی که قادر به تشخیص، درمان، پیشگیری از بیماری از ریشه است.

بنابراین، برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، می توان آنها را توسط طب چینی درمان می شود؟
برای مثال، در بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت، سم از بین بردن درمان معمولا به بیماران به خاطر استثنای سموم از بدن به طور کامل استفاده کرد. و به این ترتیب، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اثرات بر روی گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، انجام امور مضر، بهبود توانایی کلیه خود بازیابی کنند. پس از آن، کلیه شروع به کار کند.
علاوه بر این، بسیاری از درمان های دیگر در بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت می تواند به بیماران کمک کند. مانند، سلول های بنیادی، طب سوزنی، فتیلهگذاری، پا حمام، داغ فشرده درمان و غیره. اما، که درمان بهتر به بیماران بر اساس بر وضعیت فیزیکی بیمار است.
اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد طب چینی و یا بیماری مزمن کلیه مبتلا، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال وضعیت بیماری دقیق خود را به ایمیل / واتساپ ما است. متخصصان کلیه ما وضعیت شما را به تجزیه و تحلیل و پاسخ شما در اسرع وقت.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()