نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بهبود GFR 20 میلی لیتر / دقیقه در FSGS

با توجه به GFR، بیماری کلیوی را به پنج مرحله تقسیم شده است، و GFR 20 معنی است که شما در مرحله 4 نارسایی کلیه هستند. برای بیماران مبتلا به GFR 20 FSGS، که می تواند یک سری از مشکلات سلامتی، مانند گرفتگی، سردرد، درد مفاصل، تهوع، و غیره تحت پس چگونه به بهبود GFR 20 میلی لیتر / دقیقه در FSGS؟

در واقع، علت کاهش GFR است کلیه ها آسیب دیده است، به طوری که تعمیر سلول ها و بافت های آسیب دیده GFR کلیه می تواند به خوبی بهبود raíz.Si، چگونه به بهبود GFR در بیماران مبتلا به FSGS؟ ما می توانیم از هر دو طرف، رژیم غذایی و درمان متوجه است که.

رژیم غذایی مناسب برای بهبود GFR 20 در FSGS:

رژیم غذایی سالم که پایه و اساس حفظ سلامتی ما است. برای هر بیمار، رژیم غذایی مناسب و سالم می تواند به بهبود کمک می کنند و بیماران FSGS این قاعده مستثنی هستند. پس چه رژیم غذایی می تواند کمک به بیماران بهبود GFR؟ به طور کلی، رژیم غذایی برای FSGS باید کم نمک، کم چربی، پتاسیم، پروتئین کافی و پتاسیم کم باشد. علاوه بر این، ما نیز باید از غذاهای تند و ممنوعیت سیگار کشیدن و نوشیدن اجتناب کنند. اگر شما می خواهید یک برنامه رژیم غذایی فرد، شما می توانید مشورت کنید.

درمان به بهبود GFR 20 در FSGS:

به FSGS، ایمونوتراپی گزینه خوبی است به عنوان FSGS یک بیماری سیستم ایمنی است. سلول های بنیادی می تواند اصلاح GFR از اختلالات سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشد و تعمیر کلیه آسیب دیده. این است که به شش مرحله تقسیم شده است و هر مرحله دارای توابع خاص خود را دارد. این درمان ترکیبی از بسیاری از داروها و درمان های موثر است. به عنوان مثال، داروهای سرکوبگر سیستم ایمنی می تواند کمک به بیماران مانع آزاد از عوامل ایمنی بدن و از بین بردن کمپلکسهای ایمنی سپرده خواهد شد. طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به بیماران مبتلا به گشاد شدن عروق خونی، جلوگیری از لخته شدن خون و کاهش ماتریکس خارج سلولی به ترمیم آسیب و بهبود GFR کلیه است.

به طور خلاصه، یک رژیم غذایی سالم و یک روش درمانی موثر می تواند کمک به بهبود GFR 20 میلی لیتر / دقیقه در FSGS. اگر شما علاقه مند در ایمونوتراپی ما، شما می توانید یک ایمیل به بیماری enfermedad-renal@hotmail.com ارسال، و ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.



:: برچسب‌ها: FSGS، GFR 20 میلی لیتر / دقیقه، ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گیاهان می توانند کراتینین 7.2 کاهش را عملکرد کلیوی طبیعی و

سطح کراتینین بالا معمولا به این معنی است که کلیه های آسیب دیده می شود، به عنوان مثال، برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، معمولا با سطح کراتینین بالا همراه است. کراتینین 7.2 خیلی بیشتر از سطح طبیعی است. در این زمان، تصویب برخی از اقدامات خاص لازم برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها. اگر چه گیاهان می توانند کراتینین 7.2 را کاهش دهد و انجام عملکرد کلیوی طبیعی؟

اگر چه عمل می تواند به بیمار کمک کند از عذاب موقت اشاره، بلکه بسیاری از معایب، به عنوان مثال، می تواند بسیاری از عوارض جانبی ایجاد کند و می تواند بیماری را از ریشه درمان نمی کنند. توجه به این که، بسیاری از مردم تغییر توجه خود را به گیاهان درمان بی خطر است. با توجه به کار به آرامی، کارشناسان کلیه در چین به مطالعه گیاهان اختصاص داده شد و ایجاد یک شماره از درمان های طبیعی جدید است. و درمان معمول طب میکرو چینی Osmotherapy است.

در این روش درمانی با هدف ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. و کاهش کراتینین ریشه 7.2. با توجه به اینکه برخی از گیاهان نیز سمیت کلیوی دارند، بسیار با ارزش و توجه به آسیب های ناشی از مواد مخدر. داروهای ما را انتخاب کنید بدون سمیت و عوارض جانبی کلیوی می باشد. بنابراین، آن را بی خطر است. بر خلاف درمان های دیگر، این درمان به خارج استفاده می شود و عمل می کند در نقاط طب سوزنی shenshu. با کمک از دستگاه های اسمز نفوذ و موثر، مواد مخدر فعال ممکن است به کلیه ها آسیب دیده از طریق پوست و بافت به طور مستقیم و به طور موثر نفوذ کرده است. گیاهان از این درمان استفاده می شود به گشاد شدن عروق خونی، ترویج جریان خون، کاهش التهاب، جلوگیری از لخته شدن خون و کاهش ماتریکس خارج سلولی. از طریق مراحل فوق، این درمان می تواند کمک به بیماران مبتلا به کاهش کراتینین 7.2 و عملکرد کلیوی طبیعی.

از طریق برنامه های کاربردی بالینی، این درمان نشان داده شده است برای جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و بهبود عملکرد کلیه است. در نتیجه، گیاهان می توانند کراتینین 7.2 کاهش و عملکرد کلیوی طبیعی به تدریج. اگر شما از درد ناشی از کراتینین 7.2 رنج می برند و یا می خواهید برای پیدا کردن درمان های طبیعی برای نارسایی کلیه، ما از شما دعوت به ارسال ایمیل به بیماری enfermedad-renal@hotmail.com، و ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد. بهترین آرزوها!

 



:: برچسب‌ها: کراتینین 7 , 2، گیاهان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من قصد دارم به با مرحله 5 نارسایی کلیه مرگ به زودی بدون دیالیز و پیوند کلیه

Q: "من از رفتن به مرحله با 5 نارسایی کلیه مرگ به زودی بدون دیالیز و پیوند کلیه؟"

A: در درمان های سنتی برای مرحله 5 نارسایی کلیه، دیالیز و پیوند کلیه گزینه های نهایی، به آنها می تواند کمک به تسکین درد و طول عمر. در حالی که، برای برخی از بیماران، آنها در حال حاضر به دریافت دیالیز و پیوند کلیه به علت برخی از دلایل نیست. و به عنوان یک دکتر، شما واقعا درک خلق و خوی خود را. سپس بدون دیالیز و پیوند کلیه، چه مدت می تواند بیماران در مرحله 5 نارسایی کلیه زندگی می کنند؟

با توجه به تجربه بالینی ما، آن را دشوار است به پاسخ، به دلیل امید به زندگی های مختلف از بیمار به بیمار است. به طور کلی، بستگی به عوامل بسیاری از جمله سن، شرایط، درمان، شیوه زندگی و غیره. اگر شما از عوارض جدی مانند هیپرکالمی، کاهش اشتها، بیماری های قلبی و غیره، شما باید زندگی در معرض خطر در هر زمان رنج می برند. درمان اضطراری می تواند کمک گرفتن از زندگی، خلاص شوید. در حالی که، اگر شما با مرحله 5 نارسایی کلیه بدون ناراحتی شدید، شما می توانید شما می توانید دیگر در برخی از درمان زندگی می کنند، به جز دیالیز و پیوند کلیه، برخی از درمان ها طبیعی است که همچنین می تواند طول عمر آن کمک کند وجود دارد.

درمان های طبیعی برای درمان نارسایی کلیه دارند طب میکرو چینی Osmotherapy حمام پا درمان، درمان حمام دارو و غیره. آنها می توانند کمک به بیماران برای بهبود گردش خون و تعمیر کلیه آسیب دیده. علاوه بر این، در طول این درمان های طبیعی، بیماران درد و عوارض جانبی. آنها می توانند کمک به تمام عوارض به شما ارائه و بهبود عملکرد کلیه است. بنابراین، آن را برای درمان های طبیعی توصیه می شود، اگر شما علاقه مند به درمان های طبیعی ما هستند، شما می توانید یک ایمیل به بیماری enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک یک پیام برای اطلاعات بیشتر.

در نتیجه، بدون درک کامل از شرایط خود، آن را دشوار است به برآورد عمر مفید آن است. ما صمیمانه امیدواریم که شما می توانید از این فرصت درمان را و نمی دهد. اگر شما هر گونه مشکلات، ما امیدواریم که شما می توانید به پزشکان ما آنلاین برای کمک رایگان صحبت کنید. بهترین آرزوها

 



:: برچسب‌ها: مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آنتاگونیست کلسیم و عملکرد کلیه

کلسیم آنتاگونیست هیچ تاثیر منفی بر روی عملکرد کلیه، و برعکس، که ممکن است عملکرد محافظت از باقی مانده های کلیوی کمک می کند.

چگونه مسدود کننده های کانال کلسیم؟

مسدود کننده های کانال کلسیم نیز به عنوان یک آنتاگونیست کلسیم شناخته شده و با مسدود کردن کانال های کلسیم در غشای سلول عضله صاف عروق و قلب، که می تواند کلسیم در خارج از سلول را به سلول وارد کنید. در درمانگاه، مسدود کننده های کانال کلسیم اغلب برای درمان فشار خون بالا، بیماری های قلبی و آریتمی استفاده می شود.

عملکرد مسدود کننده های کانال کلسیم در بیماری کلیوی چیست؟

در موارد بیماری های کلیوی، مسدود کننده های کانال کلسیم چند اثر عبارتند از:

1 کمک می کند به کاهش فشار خون

2 افزایش میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR)

3 افزایش جریان خون کلیوی (RBF)

4 دفع الکترولیت.

5 در نارسایی حاد کلیه، که همچنین کمک می کند تا برای کاهش این دوره.

6 در موارد پیوند کلیه، مسدود کننده های کانال کلسیم نیز کاهش عملکرد کلیوی کمک می کند.

همه این عوارض برای بیماران سودمند است با بیماری کلیوی و که می تواند کمک کند کردن پیشرفت بیماری کلیوی.

آیا هر گونه عوارض جانبی از مسدود کننده های کانال کلسیم وجود دارد؟

آنتاگونیست کلسیم برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مفید هستند، اما برنامه بلند مدت از این می توانید برخی از عوارض جانبی است. عوارض جانبی شایع مسدود کننده های کانال کلسیم شامل درد شکم، یبوست، خواب آلودگی، خستگی، احساس یک ضربان قلب سریع، یا به شدت ضرب و شتم، گرگرفتگی، تهوع، گلو درد و ورم کرده. بنابراین، اگر شما در حال تجویز این دارو، شما باید بدانید که چگونه برای جلوگیری از این عوارض جانبی در پیش است.

بالاتر از در آنتاگونیست کلسیم و عملکرد کلیه، اگر شما علاقه مند در مورد ما، هنوز توجه با ما لطفا! ما ​​مقالات در بیماری های مختلف از کلیه ها، از جمله علل، علائم، درمان، رژیم غذایی و سالن های ورزشی تمام اطلاعات . اگر شما هر گونه مشکل، شما می توانید از کارشناسان ما آنلاین enfermedad-renal@hotmail.com مشورت، بیماری های الکترونیکی کلیوی با ما و یا پیام زیر را ترک کنید!



:: برچسب‌ها: آنتاگونیست کلسیم، عملکرد کلیوی، CKD ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان درد مفاصل در پورپورا نفریت در TCM

مفاصل است که عمدتا توسط آرتریت یا آرتروپاتی ها ایجاد می شود. این در طیف گسترده ای شامل و مختلف باشد. برای بیماران پورپورا نفریت، این علائم در بیمار خود نیز شایع است. در اینجا مقاله به طور عمده توصیه چندین روش برای کنترل و کاهش این علائم دارد. دکتر آنلاین همچنین می توانید اطلاعات بیشتر را به طور مستقیم و به سرعت به صورت رایگان ارائه دهد.

پورپورا نفریت یک نوع بیماری ثانویه ناشی از هنوخ شوئن پورپورا، است. وخیم تر شدن بیماری، آن را به کلیه بیماران آسیب دیده، منجر به ادم، هماچوری، فشار خون بالا کلیه و یا حتی نارسایی کلیه، ESRD (پایان مرحله بیماری کلیوی). روز به روز، درد مفاصل را بدتر خواهد کرد.

برای بیماران پورپورا نفریت، به روشن دور سم، زباله برای از بین بردن شرایط بیماری خود را. دیالیز کلیه می تواند کنترل بیماران کمک کند و درد مفصل. علاوه بر این، نگه داشتن یک رژیم غذایی سالم نیز برای شرایط بیماری خود سودمند است. هر دو از دو معیار می تواند شرایط بیماری بیماران را تسکین دهد.

TCM (طب سنتی چینی) ارائه می دهد چند روش را برای درمان بیماری کلیوی خود را. طب میکرو چینی Osmotherapy یک انتخاب بهتر برای همه بیماران CKD برای بهبود شرایط خود است. این است که توسط طب چینی خارجی مشخص و کمتر گذارد که عوارض جانبی برای درمان آسیب کلیوی بیماران. پزشکی میکرونیزه چینی را می توان به ضایعات نفوذ، کنترل و کاهش پاسخ التهابی و کاهش علائم جدی است. مهم این است که آن را ارائه می دهد یک فضای بهتر برای تعمیر کلیوی و حل مشکلات کلیوی. علاوه بر این، دارو حمام راه دیگری برای از بین بردن این بیماری است. این می تواند کمک به بیماران از بین بردن مواد سمی در بدن و بهبود توانایی خود را برای تعمیر آنها. در مقایسه با دیالیز، این دو روش دارای سمت صفر را تحت تاثیر قرار به حفظ سلامت باقی مانده بیماران.

انتخاب درمان به موقع و موثر نقش مهمی را در کنترل دارد و تسکین وضعیت، بیماری بیماران. کنترل بر بیماری خود را انتخاب کنید و درمانی بهتر برای خودتان.

ارسال پیغام در زیر و یا ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com با شرایط بیماری خود را دقیق، ما خوشحالیم که شما را راهنمایی حرفه ای تر در اسرع وقت به صورت رایگان ارائه دهد

 



:: برچسب‌ها: پورپورا نفریت، نفریت علائم پورپورا، پورپورا نفریت درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش کراتینین سرم 7.9 در PKD بدون دیالیز

"چگونه برای کاهش کراتینین سرم 7.9 در PKD بدون دیالیز؟ 'پس از گرفتن خواسته در مورد این سوال، ما را پاسخ دقیق در بخش های زیر است. علاقه مند به یادگیری اطلاعات بیشتر مفید باشد؟ لطفا در عنوان خوانده شده و یا برای کمک رایگان و حرفه ای دکتر آنلاین ما مشورت کنید.

چه تشخیص کراتینین سرم 7.9 در PKD چیست؟

افرادی که از این وضعیت رنج می برند به بیماری کلیوی مرحله نهایی با از دست دادن بیشتر عملکرد کلیه توسعه یافته است. در این مرحله، کلیه ها قادر به کار به اندازه کافی برای حفظ زنده است. بنابراین درمان جایگزینی کلیه مانند دیالیز اغلب برای کمک به بیماران حفظ زندگی است.

چگونه برای کاهش کراتینین سرم 7.9 در PKD بدون دیالیز؟

در طب غربی، هیچ هنوز هم چنین نوع از گزینه وجود دارد. خوشبختانه، کارشناسان کلیه در چین راه حل در طب سنتی چین یافت شده است. درمان به طور گسترده ای به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. (اینجا را کلیک کنید به تماشای ویدیو معرفی)

اگر بیماران مبتلا به این اختلال کلیوی می تواند طب میکرو چینی Osmotherapy در زمان اتخاذ، آنها می توانند وخامت بیشتر بیماری جلوگیری و عادی در سطح بالا به طور طبیعی. به این ترتیب، دیالیز است دیگر مورد نیاز است. بیماران می توانند یک مساله طبیعی است، عمر طولانی با کلیه خود را زندگی می کنند.

چینی Osmotherapy یک رویکرد جامع برای کراتینین 7.9 سرم در PKD است. این می تواند کار برای جلوگیری از بزرگ شدن کیست های کلیه، کوچک شدن کیست در اندازه، حذف استاز خون، حفظ و بهبود ظرفیت کلیه باقی مانده. به عنوان یک روش شخصی، بهترین دارو تنها باید بر اساس تشخیص دقیق از وضعیت بیماری هر بیمار داده می شود.

اگر شما علاقه مند به یادگیری مقدمه مفصل تر در مورد درمان های ویژه ما، لطفا اینجا چک کنید. امیدوارم که آن را واقعا کمک می کند برای درک بهتر شما. مراقبت لطفا

 



:: برچسب‌ها: PKD، کراتینین سرم 7 , 9، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه کراتینین 6.7 در کلیه فشار خون بالا بیماری متوسط

با تشخیص کراتینین 6.7 در بیماری های کلیه فشار خون، بیمار ممکن است تعجب که این بدان معنی است. در این متن، اجازه دهید نگاهی به این موضوع با هم نگاه و پیدا کردن اطلاعات مفید است. می خواهید برای دریافت مشاوره شخصی؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما برای کمک رایگان و حرفه ای است.

سطح کراتینین سرم عادی

سطوح طبیعی کراتینین در خون حدود 0.6-1.2 mg / dl در مردان بزرگسال و 0.5-1.1 میلی گرم / دسی لیتر در زنان بالغ است. در مورد بیماری کلیه، سطح آغاز خواهد شد برای افزایش زمانی که در حدود 50٪ یا بیشتر از عملکرد کلیه می شود از دست داد.

کراتینین 6.7 در بیماری های کلیه فشار خون بالا چیست؟

فرد مبتلا به این بیماری به بیماری پیشرفته کلیه مرحله با کاهش شدید عملکرد کلیوی توسعه یافته است. در نتیجه، کلیه ها قادر به کار به اندازه کافی برای انجام وظایف عادی خود را دوست مواد زائد را برداشت و مایع اضافی. عدم درمان این اختلال خواهد شد و تهدید کننده زندگی است.

چگونه برای کاهش کراتینین 6.7 در بیماری های کلیه فشار خون به طور موثر؟

در حال حاضر، درمان پیشرفته ترین برای مدیریت این اختلال داروی گیاهی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy است. این یک رویکرد کل نگر است که می تواند نه تنها کار به منظور تخفیف علایم بلکه تعمیر کلیه های آسیب دیده و سعی کنید برای بالا بردن عملکرد کلی کلیه است.

طب میکرو چینی Osmotherapy توسعه نوآورانه از طب سنتی چینی است. داروهای گیاهی انتخاب شده به مولکول های کوچک میکرونیزه. با استفاده از مایع نافذ و اسمز دستگاه های مدرن، مواد موثر می تواند ضایعه کلیوی به طور مستقیم برسد و پس از آن کار برای درمان بیماری های کلیوی به طور موثر.

اگر شما علاقه مند به یادگیری مقدمه مفصل تر در مورد درمان های ویژه ما، لطفا اینجا را کلیک کنید. امیدوارم که آن را واقعا کمک می کند برای درک بهتر شما. با این حال هر چیزی معلوم نیست دارند؟ لطفا یک پیام در بخش زیر را ترک کنند. ما شما را به زودی ظرف 24 ساعت پاسخ خواهد داد

 



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیه فشار خون، کراتینین 6 , 7 ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 5.5 بعد از پیوند کلیه چگونه به اجتناب از دیالیز

در اینجا ما یک پیام را از یک بیمار شدم، او اظهار داشت: "من یک پیوند کلیه در سال 2010، اما در حال حاضر کراتینین بالا 5.5. چگونه برای جلوگیری از دیالیز؟ نیاز به مشاوره نوع خود. تشکر. "در متن زیر، اجازه دهید این موضوع را توضیح دهد. علاقه مند به یادگیری بیشتر؟ خوانده شده در تاریخ و یا برای کمک رایگان دکتر آنلاین ما مشورت کنید.

سلام، آقا، ما پرس و جو خود را به دست آورد و با عرض پوزش به شنیدن شما را از کراتینین 5.5 رنج می برند پس از پیوند کلیه. به منظور اجتناب از دیالیز، شما باید درمان زود هنگام و موثر در اسرع وقت اتخاذ.

در حال حاضر، درمان های پیشرفته برای کراتینین بالا بعد از پیوند داروی گیاهی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy است. (اینجا را کلیک کنید به تماشای ویدیو معرفی)

به غیر از درمان علامتی، طب میکرو چینی با هدف درمان کراتینین 5.5 خود را پس از پیوند کلیه از ریشه. طب گیاهی چینی، از خارج به کار به گشاد شدن عروق خونی، جلوگیری از التهاب، ضد انعقاد، از بین بردن مواد مضر، تعمیر کلیه های آسیب دیده و تا حد زیادی افزایش عملکرد کلی کلیه استفاده می شود.

هنگامی که عملکرد کلیه خود را تبدیل به بهتر و بهتر، افزایش سطح کراتینین را می توان به طور طبیعی به ارمغان آورد و دیالیز می تواند با موفقیت مانع.

لطفا توجه کنید که Osmotherapy پزشکی یک درمان شخصی است، بنابراین دارو از مورد به مورد متفاوت است. اگر شما میخواهید بدانید که طرح درمان مناسب در وضعیت شما، لطفا به ما ایمیل در کلیه kidney-support@hotmail.com با گزارش آزمون خود را و یا اطلاعات بیماری بیشتر از جمله سابقه پزشکی، عملکرد باقی مانده کلیوی، درمان و دارو، همکاری های موجود به تصویب رسید موضوع سلامت، و وضعیت سلامت عمومی. پس از تجزیه و تحلیل آن، ما شما را به زودی پاسخ دهید.

اگر چه شرایط بیماری فعلی شما بسیار شدید است، شما می توانید دیالیز با موفقیت به شرط این که شما می توانید از درمان های فوق در زمان به دنبال جلوگیری از. با این حال هر چیزی معلوم نیست دارند؟ ترک شک خود را در بخش زیر وارد نمایید. ما بهترین های ما که برای به اشتراک گذاشتن کمک حرفه ای است. مراقبت لطفا

 



:: برچسب‌ها: کراتینین 5 , 5، پیوند کلیه، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

 

Q: به دنبال کمک لطفا. من از بیماری کلیه مرحله سوم مبتلا به نفروپاتی IgA رنج میبرم. چگونه به درمان این بیماری؟ برای نوع پاسخ خود را در انتظار.

A: سلام، آقا یا خانم، با تشکر از مشاوره شما. با توجه به توضیحات خود را، شما با بیماری های کلیه مرحله سوم در IgAN زندگی می کنند. در حال حاضر، هنوز هم وجود دارد هنوز یک درمان قطعی برای این اختلال. با این حال، با در نظر گرفتن درمان موثر در زمان، شما باید امید زیادی به معکوس بیماری و زندگی می کنند یک زندگی عادی.

در اینجا، ما دوست داریم که به توصیه یک رویکرد جامع شناخته شده به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy. این ثابت شده است که درمان موثر برای بیماری های کلیوی.

با تشخیص بیماری کلیه مرحله سوم در IgAN، شما باید حدود 30٪ -59٪ از عملکرد کلیه چپ. در این مرحله، آن را کاملا ضروری برای گرفتن طب میکرو چینی Osmotherapy در اسرع وقت به منظور حفاظت و احیای عملکرد کلی کلیه.

به عنوان یک توسعه نوآورانه از طب سنتی چینی، Osmotherapy پزشکی به صورت خوراکی دارو اما خارجی از طب گیاهی بدون عوارض جانبی گرفته شده است.دارو مناسب ترین تنها باید بسته به تشخیص منحصر به فرد به شما داده شود. می خواهید بدانید بهترین روش های درمانی؟ لطفا به ما ایمیل در کلیه kidney-support@hotmail.com به ارزیابی شخصی از تیم کارشناسان کلیه ما.

در مورد خود را از بیماری کلیه مرحله سوم با IgAN، طب میکرو چینی Osmotherapy اثر به گسترش عروق خونی، بهبود میکرو گردش خون، جلوگیری از التهاب، ضد انعقاد، کاهش و از بین بردن مواد مضر، تعمیر کلیه های آسیب دیده را، بازیابیعملکرد کلیه و تنظیم کل سیستم ایمنی بدن است. با انجام این کار، بیماری خود را می توان با موفقیت معکوس شود.

اگر شما هنوز هم هر چیزی مشخص نیست و یا می خواهید به یادگیری اطلاعات مفید بیشتر، لطفا ترک یک پیام در بخش زیر وارد نمایید. ما شما را به زودی ظرف 24 ساعت پاسخ خواهد داد. به خوبی نگه دارید!

http://www.kidney-support.org/iga-nephropathy-treatment/3698.html



:: برچسب‌ها: IgAN، بیماری کلیه مرحله سوم، طب میکرو چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من یک بیمار از قطر هستم و کراتینین سرم من است در مورد مقدار mg10، من تا به حال به فشار خون بالا اما در حال حاضر تحت کنترل خود و ادرار خون است، اما تورم. من می خواهم به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy. این یک سوال از دکتر آنلاین ما پاسخ داده شده توسط کارشناسان ما است، به شرح زیر است.

badruddin عزیز Mr.nadir،

این دکتر آنگوس از چین است و روز خوبی برای شما آرزو.

شما یک بار آنلاین حال گفتگو با دستیار من. بر اساس گفتگو، کراتینین سرم خود را حاضر است در مورد مقدار mg10 / dl بود. من مطمئن هستم که آیا شما در حال حاضر آغاز شده دیالیز یا نه نیستم، به موقع پایین تر سطح کراتینین سرم به یک ضرورت برای پرونده شما است. همانطور که به درمان پزشکی Osmotherapy طب میکرو چینی، آن را به یکی از روش های درمانی منحصر به فرد ما کار بر روی 'ترویج گردش خون و اهانت آمیز استاز خون، به منظور افزایش تعمیر آسیب کلیوی (آسیب های التهابی قابل برگشت) است. این یک درمان پزشکی و مواد تشکیل دهنده محلول صاف شده خارجی اعمال شده به کلیه ها از طریق اسمز است.

توجه به این که سطح کراتینین سرم خود را به سطح بالا افزایش یافته است، و اگر پرونده شما در اینجا در بیمارستان ما درمان، درمان های مربوطه می تواند پیچیده تر، به منظور به دنبال کاهش کراتینین و بهبود در نسبت های تصفیه کلیوی

من نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد بیماری خود را، پس از آن من می توانم تشخیص بیشتر را. زمانی که بیماری کلیوی را تشخیص داده شد؟ و اینکه آیا شما دیالیز را شروع کرده اند؟ شما هر گونه سابقه بیماری مانند دیابت یا فشار خون بالا؟ آیا تست اولتراسوند B نشان می دهد انقباض در اندازه کلیه، و غیره؟

همه در همه، امیدوارم که از شنیدن جزئیات بیشتر از شما است. آیا شما هر گونه سوال، همچنین در صورت تمایل به درخواست.

اگر سوال دیگری در مورد بیماری های کلیه، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

به موقع پایین پایین سطح سرمی کراتینین لازم برای بیماری کلیه است



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیه، پایین پایین سطح کراتینین سرم ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کیست پیچیده کلیه واقعا مردم در جنبه های بسیاری از قبیل زندگی و کار ناراحت است، بنابراین افرادی که از آن رنج می برند به دنبال برخی از روش های درمانی موثر است که می تواند به آنها کمک کند خلاص شدن از شر. طب میکرو چینی Osmotherapy را امید تازه ای برای این افراد، در حال حاضر اجازه دهید ما را نگاه چگونه به مقابله با کیست پیچیده کلیوی با این درمان منحصر به فرد.

طب میکرو چینی Osmotherapy است بر اساس طب چینی گیاهی اختراع، همراه با فن آوری مدرن و طب غربی، آن را تا اثر درمانی در درمان بیماری های مزمن کلیه، از جمله بیماری کلیه پلی کیستیک. با گسترش عروق، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، می تواند اندازه کیست کوچک، حتی مانع از رشد آنها. چه چیزی بیشتر، می تواند کمک به حفاظت از توابع باقی مانده کلیوی و ترمیم بافت کلیه ها آسیب دیده. اگر شما علاقه مند در این درمان وجود داشته باشد و یا می خواهید به حال جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

پزشکان یادآوری، اگر اعضای خانواده خود را داشته پلی کیستیک نفروپاتی و شما در پشت و یا برخی از علائم دیگر شما باید به دکتر مراجعه کنید و برای اسکن است که می تواند کمک به نشان می دهد که آیا یک ضایعه یا نه در کلیه شما وجود دارد به درد سقوط کرد. اگر داشته باشد، شما نیاز به انجام سونوگرافی و MRI به تشخیص بیشتر است.

اگر شما این تست کردم و می خواهند بدانند که اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy و یا کیست های کلیوی، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا پیام های ترک به ما مشورت کنید.

اگر سوال دیگری در مورد کیست های کلیوی پیچیده و میکرو چینی Osmotherapy، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چگونه به مقابله با کیست کلیه مجتمع با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی



:: برچسب‌ها: طب میکرو چینی Osmotherapy، کیست کلیه، کیست کلیه مجتمع با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برای افرادی که در بیماری مزمن کلیه هستند، Hyperpotassemia اغلب در مرحله oliguria و هیچ دوره ادرار نارسایی کلیه رخ می دهد. اما تعداد کمی از مردم به دلایل و درمان آن را می دانم، در حال حاضر به ما اجازه دهید یک نگاه را با هم.

دلایل اضافه بار پتاسیم

دو به طور عمده عوامل می تواند Hyperpotassemia القاء وجود دارد، یکی از غذاهای بیش از حد که در پتاسیم مانند موز و پرتقال می باشد. دیگر نارسایی کلیه است، که دلیل است که پس از آسیب کلیه، می تواند wasts و سموم دفع نشده است در زمان، به طوری که پتاسیم اضافی ساخت تا در بدن ایجاد می شود و بیش از حد پتاسیم.

پس از بیماران مبتلا به این بیماری کردم، آنها بسیار آسان است به خستگی سقوط و موجب نارسایی قلب. بنابراین بیماران باید با توجه به آن پرداخت.

درمان این علائم

برخی از درمان های منحصر به فرد در بیمارستان ما مانند طب میکرو چینی Osmotherapy وجود دارد، آنها نه تنها می تواند علائم ناشی از بیماری کلیه را کاهش دهد، اما می تواند بیماری را از ریشه درمان می کند. برای بیمار است که در سال های اولیه این بیماری هستند، آنها هنوز هم شانس برای دریافت بهبودی داشته باشد.

علاوه بر این، شما نیاز به تغییر عادت غذایی شما، غذا خوردن کمتر و یا اجتناب از خوردن غذاهای با پتاسیم بالا. چیزی که بهتر است به یک برنامه رژیم غذایی با کمک متخصص تغذیه از خود، و یا دکتر آنلاین ما مشورت، هر دو آنها را می تواند به شما کمک کند.

از اطلاعات فوق ما می دانیم که سطح پتاسیم بالا به طور کلی به بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی رخ می دهد. اگر سطح کراتینین سرم شما هنوز کم است، بدون نیاز به نگرانی در مورد آن وجود دارد. توجه به رژیم غذایی خود را کمک خواهد کرد که شما را به کاهش خطر ابتلا به آن را دریافت. اگر شما آن را کردم، آیا نمی ترسم، با کمک درمان ما، شما می توانید به صورت رایگان از آن دریافت کنید.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد بیماری مزمن کلیه داشته باشد، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

اضافه بار پتاسیم در بیماری مزمن کلیه: علل و درمان



:: برچسب‌ها: بیش از حد پتاسیم، بیماری مزمن کلیه، اضافه بار پتاسیم در بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم 5 میلی متر کلیه سنگ وادار به بیماری مزمن کلیه؟ آیا ممکن است برای دفع به طور طبیعی؟ این یک موضوع داغ در میان افرادی که در این وضعیت می باشد. حالا اجازه دهید ما را نگاه آنچه که کارشناسان در مورد آن گفت.

معمولا، برای برداشتن سنگ باید با توجه به محل، تعداد، اندازه، عملکرد کلیه از سنگ، که آیا ادغام اختلالات آناتومیک، چه به ادغام عفونت و حالت فیزیکی، و غیره را انتخاب کنید روش های عمل. اگر اندازه سنگ کمتر از 6mm و بدون هیچ گونه عفونت و انسداد است می توان آن را به طور طبیعی با نوشیدن آب بسیار دفع و انجام ورزش است. اگر اندازه سنگ است بین از 6mm​​-2cm است نیاز به انجام سنگ شکنی خارج. اگر آن را بیش از 2cm است، باید عملیات انجام برای درهم شکستن سنگ بزرگ است. اما اگر سنگ در حالب، سنگ نباید بیش از 5mm قبل از عمل. اما بدون توجه به آنچه، شما باید هر گونه تصمیم گیری قبل از تشخیص نمی کنند.

برای بیماران مبتلا به سنگ کلیه، رژیم غذایی نیز بسیار مهم است. معمولا هیچ غذاهای خاص را انتخاب کنید وجود دارد، آیا به یاد داشته باشید به نوشیدن آب بیشتر و جلوگیری از مواد غذایی زیر که مفید به مهار رشد آن خواهد شد.

هفت غذاهای که خوب برای بیماران مبتلا به سنگ کلیه نمی شود:

1. غذاهای مانند لوبیا خشک، اندام های داخلی، مخمر و جوانه خواهد کلسیم و اسید اوریک در ادرار را افزایش می دهد، بنابراین شما باید به جلوگیری از آنها را بخورند.

2. بیش از حد نمک مواد غذایی مانند غذاهای شور حجم ادرار کاهش خواهد یافت، که به دفع سنگ کمک کننده نیست.

3. giblets حیوانات در پورین که می تواند مقدار زیادی از اسید اوریک پس از سوخت و ساز بدن تولید هستند، بنابراین مناسب نیست برای بیمار به غذا خوردن برای مدت زمان طولانی.

4. لوبیا و اسفناج نیز دفع اسید اوریک در ادرار را افزایش می دهد، بنابراین همه آنها برای بیماران خوب نیست.

اگر شما سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می 5mm و کلیه سنگ را وادار به بیماری مزمن کلیه؟



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، سنگ کلیه، آیا می توانم از 5mm کلیه سنگ وادار به بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 1739
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

موضوع داغ فشرده سازی درمانی روش درمان جدید برای بیماری مزمن کلیه است، برای آن اثر قابل توجهی در درمان این بیماری، افراد مبتلا به نارسایی کلیه و فشار خون بالا تعجب اگر آن را نیز مناسب به آنها. بعد اجازه دهید ما یک نگاه برای نارسایی کلیه با فشار خون بالا مفید است موضوع داغ فشرده درمان.

موضوع داغ فشرده سازی درمانی چیست؟

این یک نوع درمان برای از بین بردن مواد سمی و بازیابی چی اصلی، و اعمال آنها را در acupoints Shenshu (BL23) خارج است. این هدف در حذف سم بیماری زا و بازیابی چی اصلی است.

عملکرد آن چگونه است؟

این می تواند حجم ادرار را افزایش می دهد، کاهش ادرار در شب، بوی قوی از ادرار، رسوبات کرکی، بهبودی سریع از کلیه (کراتینین را افزایش می دهد)، بهبود استاز خون.

بدون علائم مسمومیت در همه جای بدن: از بین بردن خارش پوست، هیچ سلیقه آمونیاک در دهان، بهبود علائم در دستگاه گوارش، افزایش اشتها، بهبود اختلال الکترولیت، فشار خون پایدار، بهبود، اختلال در خون، هیچ علائم نارسایی قلبی، بهبود کم خونی و غیره. اگر شما علاقه مند در این روش درمانی منحصر به فرد، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا پیام های ترک به ما مشورت کنید.

پس از اطلاعات بالا ما می دانیم که موضوع داغ فشرده سازی درمانی برای درمان نارسایی کلیه با فشار خون بالا مفید است، اگر مردم در مراحل اولیه این بیماری می باشد، ممکن است یک فرصت برای به دست آوردن بهبودی از آن را داشته باشد.

در بیمارستان ما، برخی از درمان های منحصر به فرد دیگر وجود دارد خوب است برای بیماران. در طول درمان، ما ترکیب های مختلف از آنها با توجه به شرایط بیمار استفاده کنید. اگر می خواهید بدانید که اگر آن را مناسب برای شما می باشد، می توانید با ما با اطلاعات مربوط به بیماری های دقیق خود را ایمیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



آیا موضوع داغ فشرده سازی درمانی مفید برای نارسایی کلیه با فشار خون بالا



:: برچسب‌ها: موضوع داغ فشرده سازی درمانی، نارسایی کلیه، فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

افراد مبتلا به تنگی نفس، ضعف، تهوع، استفراغ و کراتینین 6.1 می تواند به عنوان بیماری های کلیه تشخیص؟ این یک سوال از دکتر آنلاین ما است، در حال حاضر به ما اجازه دهید یک نگاه آنچه که کارشناسان در مورد آن گفت.

چرا کراتینین به بالا؟

کراتینین ضایعات سوخت و ساز بدن عضلانی است و آنها باید از طریق گلومرول کلیه ها ما فیلتر شده و سپس توسط ادرار تخلیه می شود. اگر گلومرول ها آسیب دیده و GFR (عملکرد فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، این ضایعات نمی خواهد اجازه، و سپس این سموم در خون باقی بماند، به همین دلیل است کراتینین سرم را نشان می دهد بالا. کراتینین بالا به معنی سموم در بدن است. به طور کلی یک بار سطح کراتینین بالاتر است، بیش از 50 درصد عملکرد کلیه آسیب دیده است وجود دارد. اما بسیاری از عوامل می تواند سطح کراتینین را تحت تاثیر قرار بعد از کلیه آسیب دیده، مانند ورزش و گوشت و غیره بنابراین شما باید با توجه به مراقبت های روزانه خود را پرداخت. شما بهتر که کم نمک، کم چربی و رژیم غذایی پروتئین با کیفیت بالا. مواد غذایی ممکن است برخی از کمک با این حال می توان آن را بیماری از ریشه درمان نمی کنند. اما pls انجام درمان به موقع می تواند شرایط خود را بسیار بهتر را نگران نباشید.

علاوه بر این، هموگلوبین (آنمی) یک علامت معمولی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است. چرا؟ با توجه به آسیب بافت کلیه، توانایی خود را ترشح EPO کاهش خواهد یافت، پس از آن خون مغز را نمی توان به طور کامل تحقق یابد. به همین دلیل کم خونی رخ می دهد. علامت معمولی کم خونی در برخی از از دست دادن اشتها، ضعف و خستگی است.

از بالا ما می دانیم که مردم با تنگی نفس، ضعف، استفراغ و کراتینین 6.1 ممکن است بیماری کلیه کردم اما اگر شما می خواهید برای درآیند، شما نیاز به ارائه جزئیات بیشتر در مورد شرایط خود را به دکتر ما. شما می توانید به ما ایمیل و یا ارسال پیام به ما را، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

افراد مبتلا به تنگی نفس، ضعف، استفراغ و کراتینین 6.1 ممکن است نارسایی کلیه کردم



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، تنگی نفس، ضعف، استفراغ، کراتینین 6 , 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 1139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فاصله کانونی Gemental Glumeruloselerosis نوع بیماری است که مربوط به ایمنی مردم است. نسبت بیماران glomerlosclerosis segemental فاصله کانونی 20٪ در کودکان و 40٪ در بزرگسالان است و وقوع آن 7 در هر 1 میلیون نفر است.

دلیل کانونی Segemental گلومرولواسکلروز

به همین دلیل برای ایجاد کانونی Segemental گلومرولواسکلروز هنوز unknown.And کانونی سگمنتال گلومرولواسکلروز را می توان به دو نوع طبقه بندی: FSGS اولیه و ثانویه FSGS.Hypoalbuminemia و ادم در اولیه کانونی Segemental Glomeruloselerosis معرفی شده اند.

هنگامی که ایمنی خود را کمتر از حد طبیعی، که باعث می شود سلول های التهابی حمله به کلیه و شمع پیچیده ایمنی را به حلقه های مویرگ های گلومرولی است.

علامت فوکال Segemental Glomeruloselerosis

سندرم نفروتیک ویژگی مشترک بسیاری از کانونی Segemantal گلومرولواسکلروز است

- تورم در تمام بدن، به ویژه در دست ها، پاها، پاها، شکم، اطراف چشم

- پروتئین مقدار زیادی از پروتئین موجود در ادرار شما

- خون بالا. بیماران فشار فشار خون بالا دشوار است کنترل آن.

- کلسترول بالا

درمان کانونی Segemental گلومرولواسکلروز

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

کارشناسان ما موثرترین درمان به نام طب میکرو چینی Osmotherapy که از گیاهان طبیعی گیاهی leaches توسعه یافته است. طب میکرو چینی Osmotherapy فن آوری مرکزی بیمارستان ما است. این درمان اثر را برای تعمیر از مویرگ های گلومرولی از این جنبه است که از جمله ضد التهاب، ضد انجماد، اتساع عروقی، اهانت آمیز و پیچیده ایمنی بدن.

ضد التهاب

ماده التهاب عظیم را به گردش خون جریان، و ضد التهاب خواهد دوباره آسیب سلول های اپیتلیال گلومرولی کاهش می دهد.

ضد انجماد

این روش بیماران کمک خواهد کرد با فاصله کانونی Segemental گلومرولواسکلروز جلوگیری از ترومبوز.

عروق اتساع

اتساع عروقی فشار خون را کاهش دهد، گسترش عروق خونی و افزایش جریان خون.

تخریب

انواع مواد مضر را به کلیه، که باعث هیپرپلازی و انتشار matrix.This خارج سلولی است درمان این مشکل را حل کند حمله به.

تعریف کانونی Gegmental گلومرولواسکلروز؟



:: برچسب‌ها: فاصله کانونی سگمنتال گلومرولواسکلروز، FSGS درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 623
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پدر من از CKD مبتلا به تقریبا 8 سال و سطح کراتینین او نزدیک به 7، در حال حاضر

او در حال انجام در روز دیالیز صفاقی. او در حال تبدیل شدن بدتر و او غذا مصرف نمی کند چرا که حس استفراغ شدید و مشکلات دیگر. فقط پیشنهاد که آیا او می تواند برای پیوند کلیه به خواهید.

در واقع، بسیاری از عوامل هستند می تواند نتیجه پیوند تاثیر می گذارد وجود دارد، بنابراین ما می توانیم قاضی تنها از سطح کراتینین را ندارد. هنگامی که شما تعیین را به عمل، انجام بدهد فکر می کنم از راهنمایی های زیر است:

1. برای بیماران با شرایط بسیار بد است، آنها حتی می تواند از عمل ایستاده است، به طوری که آنها باید آن را پس از یک دوره انجام دهد.

2. بیماران با ضایعات حاد عفونت، باید از آن قبل از عمل خلاص شدن از شر

3. بیماران با نقص عملکرد کبد، باید برخی از اقدامات برای محافظت از آن قبل از عمل را

4. بیماران مبتلا به کم خونی، انتقال خون باید شرایط قبل از آن را.

5. بیماران مبتلا به دیابت و یا فشار خون بالا باید آنها را به خوبی کنترل، در غیر این صورت، آنها می توانند پیوند را ندارد.

6. اگر شما یک بیمار مبتلا به چاقی، شما نیاز به از دست دادن وزن برای از بین بردن بار از کلیه جدید.

7. آخرین نیز یکی از مهم ترین است برای پیدا کردن اهدا کننده مناسب، ممکن است بستگان خود نیست، بلکه باید کلیه مناسب است، در غیر این صورت، تمام چیزهایی را که انجام می شود قبل از بی فایده است.

از محتوای فوق، ما می توانید ببینید که بیماران تحت دیالیز صفاقی با کراتینین 7.0 می تواند برای پیوند، اگر آنها هیچ عوارض دیگر.

در اینجا من نیاز به شما یادآوری، اگر شما یک بیمار ی ارومیه با نارسایی قلبی هستند، شما بهتر است اجتناب از پیوند کلیه. ممکن است چیزهای دیگری که نیاز به توجه، شما می توانید اطلاعات را از دکتر خود یا دکتر آنلاین ما وجود دارد. اگر شما سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

آیا می توانم در دیالیز صفاقی با کراتینین 7.0 بیمار برای پیوند به



:: برچسب‌ها: دیالیز صفاقی، کراتینین 7 , 0، آیا می توانم بیماران تحت دیالیز با کراتینین 7 , 0 بروید برای پیوند ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پدر من تا با سطح کراتین 1.7 تشخیص داده شده است، دکتر گفته است که کلیه خود را به 33٪ کارکردی. درخواست شما به مشاوره در وضعیت خود می تواند به شما اجازه دهید من می دانم که اگر این وضعیت جدی است و نیاز به هیچ مراقبت پزشکی فوری. این یک سوال از دکتر آنلاین ما است، در حال حاضر به ما اجازه دهید یک نگاه آنچه که پزشکان در مورد آن گفت.

همانطور که همه ما می دانیم، کراتینین یکی از شاخص بیماری مزمن کلیه است، اما این تنها شاخص نیست. اگر ما فقط آن را از سطح کراتینین 1.7 قضاوت، آن را بسیار جدی نیست، اما عملکرد کلیه تعداد 33٪ می تواند به ما بیشتر بگویید. که نشان می دهد کلیه ها بیمار اند جدی آسیب دیده است، بدون کنترل به موقع، ممکن است به مرحله پایان بیماری کلیه نیز به عنوان ارومیه شناخته شده است، که یک بیماری تهدید کننده زندگی منجر شود. سپس، بیمار باید دیالیز روش درمان رایج برای نارسایی کلیه با برخی از عوارض جانبی، مهم ترین چیز است، آن را می توانید کلیه آسیب دیده تعمیر نیست و ممکن است اجازه دهید که کلیه از دست داده تابع کاملا. بنابراین، به منظور اجتناب از چیزهایی مانند آن اتفاق می افتد، ما باید اقدامات به موقع را.

از بالا ما می دانیم که بیمار با سطح کراتینین 1.7 و 33 درصد عملکرد کلیه نیاز به مراقبت فوری پزشکی، و آن را باید یک درمان مناسب است که می تواند کمک به بیمار برای کاهش سطح کراتینین بالا باشد، چه چیزی بیشتر، برای تعمیر عملکرد کلیه آسیب دیده است. در اینجا من میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه به شما، آن را به یک ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و تکنولوژی مدرن بالا است و ثابت شده است که به درمان موثر در درمان بیماری مزمن کلیه و کاهش سطح کراتینین بالا است.

اگر شما میخواهید بدانید که اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

بیمار با کراتینین سطح 1.7٪ و 33٪ عملکرد کلیه از: آیا این جدی



:: برچسب‌ها: کراتینین 1 , 7،33٪ عملکرد کلیه، بیمار با کراتینین سطح عملکرد 1 , 7٪ و 33٪ کلیه: آیا این جدی ,
:: بازدید از این مطلب : 1834
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر کسی در بر داشت به کلیه هیپوپلازی می کند رژیم غذایی نیاز به تغییر؟ این یک سوال از پزشکان آنلاین ما است. در واقع، پاسخ مثبت است، اما افرادی که در این وضعیت نمی دانم که چه نوع مواد غذایی مناسب برای آنها می باشد و به همین دلیل باید آنها آن را تغییر دهید. بعد من به شما برخی از اطلاعات در مورد آن را به اشتراک، به امید آن برای شما مفید باشد.

چرا باید مردم را با کلیه هیپوپلازی به عادت رژیم غذایی خود را تغییر دهید؟

برای افرادی که در این وضعیت کلیه های خود را در برخی از درجه آسیب دیده، در صورتی که به اشتباه برخی از غذاها که بار کار به کلیه خود را اضافه کنید، حتی این بیماری را بدتر می باشد.

چه نوع مواد غذایی برای افراد مبتلا به کلیه هیپوپلازی نه؟

توصیه پزشکان مردم را به خوردن سبزیجات تازه بیشتر و میوه، اما نه همه آنها خوب برای آنها می باشد. غذاهایی که پتاسیم هستند، مانند موز، پرتقال، Mongo ها، گیلاس و غیره، مناسب برای بیماران

آنها همچنین باید مواد غذایی که مانند لوبیا و محصولات لوبیا سرشار از پروتئین هستند بخورند.

مواد غذایی با فسفر بالا مانند هم خوب نیست، تا زمانی که شما می توانید برنامه رژیم غذایی شما می خواهم متخصص تغذیه مشورت کنید، اگر شما نیاز به کمک، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

به جز راهنمایی در بالا، شما همچنین باید از مصرف آب و نمک خود را کنترل کنید، هر دو از آنها ممکن است بیماری شما را بدتر کند. هر گاه، شما باید مهم نمایشنامه رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری نادیده بگیرد.برنامه رژیم غذایی مناسب می تواند اثر درمانی خود را دو برابر، یک عادت غذایی بد ممکن است اثر درمانی خود را کاهش دهد.

اگر شما سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

اگر کسی پیدا شود که کلیه هیپوپلازی آیا رژیم غذایی نیاز به تغییر باشد 



:: برچسب‌ها: کلیه هیپوپلازی، کلیه بیماری رژیم غذایی، اگر کسی پیدا شود که کلیه هیپوپلازی آیا رژیم غذایی نیاز به تغییر باشد ,
:: بازدید از این مطلب : 3179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا سونا توصیه با آغاز بیماران نارسایی کلیه و 4.2-4.9 کراتینین؟ این یک سوال از خدمت دکتر آنلاین ما است. این یک سوال در رابطه با بسیاری از مردم، از جمله بیماران و مردم اطراف آنها است.

عملکرد سونا؟

این می تواند سرعت بخشیدن به گردش خون و عضلات می توانید استراحت به طور کامل، به طوری که مردم می توانند خستگی از بین بردن و تجدید سقوط کرد. در همان زمان، به این دلیل که بدن سرد و گرم توسط گرگرفتگی بخار خشک بارها و بارها، رگ های خونی دریافت کوچک شدن و گسترش، که می تواند کمک به افزایش اثر کشش عروقی و جلوگیری از سخت شدن رگها. چه بیشتر، از آن است تابع مراقبت های بهداشتی خاص در درمان ورم مفاصل، درد پشت، برونشیت، ضعف اعصاب و غیره.

سونا خوبی برای سلامت مردم است، اما بیماران مبتلا به نارسایی کلیه و کراتینین 4.2-4.9 باید با توجه به آن پرداخت. در زیر برخی از بیماران راهنمایی باید مراقبت:

1. شما باید آن را هنگامی که شما گرسنه سقوط کرد، که دلیل است که در مورد گرسنه سطح قند خون است بسیار کم و سونا، مصرف بدن گرما که ممکن است سرگیجه را افزایش دهد، حتی منجر به شوک شود افزایش می دهد.

2. آیا آن را برای یک مدت طولانی، به خصوص در زمستان را ندارد. شما بهتر است آن را کنترل نیمی از ساعت، در غیر این صورت، ممکن است که هیپوکسی مغزی را افزایش دهد.

3. مناسب به آن را بعد از شام بلافاصله، این است که برای هضم غذا مفید است. شما همچنین باید با توجه به مقالات شما انتخاب می کنید، مسائل قلیایی ایمنی پوست را کاهش خواهد پرداخت و آسان برای وادار عفونت است.

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه و کراتینین 4.2-4.9، شما بهتر است اجتناب از سونا. اگر شما به، با افراد دیگر گرد هم می آیند، به طوری که آنها می تواند کمک هنگامی که شما به آن نیاز دارید فراهم می کند.

اگر سوالی دارید دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

آیا سونا توصیه با شروع نارسایی کلیه بیماران و کراتینین 4.2- 4.9



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، Creatinien 4 , 2-4 , 9، آیا سونا توصیه با بیمار نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اد فطر نیز به عنوان Lasser بایرام شناخته شده است، آن را یکی از جشنواره بزرگ مسلمان در جهان درست مانند کریسمس در ایالات متحده آمریکا و یا جشنواره بهار در چین است. بنابراین مردم در اینجا در Shijiazhuang کلیه بیمارستان بیماری تصمیم گرفت تا آن را جشن می گیرند با مسلمانان با هم.

به منظور ارائه نفر تعجب، ما نیز برخی از هدیه کوچک برای آنها آماده کرده است. شاید غذاها مانند آنها در شهر خود مصرف نمی کنند بلکه آنها را به همان درست مثل خانه سقوط کرد.بیماران بسیار از آن قدردانی، آنها گفته اند که هرگز این روز را فراموش کرده ام فوق العاده برای بقیه عمر خود را.

در بیمارستان ما، ما بیماران در مقام اول قرار داده، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای دیدار با تقاضا از آنها. از آنجا که هدف بیمارستان ما را به عنوان بهترین بیمارستان کلیه در چین، بدون توجه به درمان و خدمات. با درمان های منحصر به فرد و مفهوم درمان پیشرفته، بیمارستان ما شده است بیشتر و بیشتر مردم پذیرفته شده اند. بیماران از سراسر جهان می تواند درمان را در همان راه، بدون توجه به کشور و یا ملت آنها آمده است. بنابراین، اگر شما می خواهید برای آمدن به بیمارستان ما، شما لازم نیست که در مورد زندگی شخصی خود نگران باشید، حتی به شما یک نفر است، شما یک روز خوب داشته باشد.

علاوه بر خدمات با کیفیت بالا، ما نیز تجهیزات پیشرفته و پزشکان حرفه ای و پرستار به منظور تضمین اثر درمان داشته باشد. اگر شما هر گونه سوال در مورد بیماری های کلیه، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما به صورت رایگان مشاوره و یا پیام های ترک به ما. البته، شما همچنین می توانید با ما برای اطلاعات بیشتر ایمیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

مردم جشن می گیرند اد فطر با هم در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری



:: برچسب‌ها: مردم جشن می گیرند اد فطر با هم در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برای بیماری مزمن کلیه با کراتینین 3.8، ترین سوال نگرانی این است که چگونه آن را کاهش به طور طبیعی. در واقع، آن سخت است به آن را کاهش دهد، اما اگر شما می توانید انجام همه چیز زیر است، هنوز هم وجود دارد شانس آن را کاهش می دهد.

1. برنامه رژیم غذایی مناسب: بیمار با سطح کراتینین بالا، پزشکان همیشه به آنها گفت که محدود کردن مصرف نمک، دور از غذاهای با پروتئین و پتاسیم بالا است. در واقع، آن است که به سلامت بیماران بسیار مفید است، زیرا هیچ سراشیبی یا نمای بام ماده، پروتئین یا پتاسیم خواهد بار به کلیه ها آسیب دیده اضافه کنید.

2. A عادت زندگی سالم: در واقع، عادت بد است یکی از عوامل آن برای وادار بیماری مزمن کلیه، مانند بیدار ماندن تا دیر خوردن بیش از حد یا بیش از حد کمتر، معتاد به الکل یا دخانیات و غیره. بنابراین تغییر عادت زندگی شما است که می تواند کار روش درمان بهتر کمک کند.

3. A روش درمان مناسب: با کمک یک روش درمانی مناسب، سطح کراتینین شما می تواند کاهش و بیماری خود را ممکن است معکوس شود. طب میکرو چینی Osmotherapy ثابت شده است به یکی از روش های درمانی موثر در سطح پایین تر کراتینین بالا، پس را فکر می کنم از آن، هنگامی که شما از روش درمان را انتخاب کنید.

در میان آنها، روش درمان مناسب یکی از مهم ترین است، اما رژیم غذایی و عادت زندگی نیز برای بیمار با کراتینین 3.8 را به آن کاهش به طور طبیعی بسیار مهم است، بنابراین شما باید هیچ کدام از آنها را نادیده بگیرد. اگر شما هر گونه کمک در پیدا کردن یک روش درمان مناسب نیاز و یا به آن برنامه رژیم غذایی یا به صورت یک عادت زندگی سالم، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما به صورت رایگان مشاوره، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

اگر سوال دیگری در مورد بیماری مزمن کلیه، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چگونه به کاهش کراتینین 3.8 به طور طبیعی برای بیماران با بیماری مزمن کلیه



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، کراتینین 3 , 8، چگونه به کاهش کراتینین 3 , 8 به طور طبیعی ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

هلو به عنوان یک نوع از میوه تابستان است توسط بسیاری از مردم برای طعم و مزه خوب و تغذیه غنی را دوست داشت، گفته می شود که می تواند زندگی بشر را در برخی خاصی را طولانی کند. سپس، هلو خوب برای مردم نفروپاتی دیابتی با عملکرد فقط 10٪ کلیه؟

کارشناسان می گویند که هلو مناسب برای بیمارانی که از نفروپاتی دیابتی و 10 درصد عملکرد کلیه رنج می برند می باشد. سه به طور عمده دلایل ارائه شده توسط آنها وجود دارد، به ما یک نگاه دارند با هم.

1. هلو در مواد ماکرومولکولی فراوان است که بد برای بیماران با بیماری های کلیه توابع ضعیف دستگاه گوارش است، آن را به بار کار را به آنها اضافه کنید و منجر به دل درد و اسهال.

2. معمولا، افراد مبتلا به بیماری کلیه باید مصرف نمی غذاهایی که بالا از پتاسیم است برای جلوگیری از افزایش پتاسیم، هلو است در آن گنجانده شده است. اگر بیمار خوردن بیش از حد آنها که خطر مرگ را افزایش می دهد.

3. همانطور که همه ما می دانیم بیماران دیابتی باید قند اجتناب کنند، اما هلو سرشار از قند است که برای بیماران نیست، پس از خوردن آن است، سطح قند خون مردم را افزایش می دهد و این بیماری ممکن است بدتر می رود.

از بالا ما می دانیم که هلو می خوبی برای افراد مبتلا به نفروپاتی دیابتی و 10 درصد عملکرد کلیه است. اما این معنی نیست که شما باید همه از میوه خوردن، در واقع، به منظور تامین ویتامین ها به اندازه کافی و مواد معدنی، بیماران باید میوه های تازه بیشتری بخورند. اما شما باید با توجه به زمان و تغذیه در آنها پرداخت، شما بهتر است آنها را بین وعده های غذایی است که سطح قند خون را افزایش نمی دهد، در همان زمان، به شما کمک کند برای جلوگیری از هیپوگلیسمی خوردن.

اگر شما مشکلات در انتخاب میوه و یا برخی سوالات دیگر در مورد نفروپاتی دیابتی، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مشورت و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

آیا هلو خوب برای دیابتی نفروپاتی مردم با تنها 10٪ عملکرد کلیه

 



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، 10 درصد عملکرد کلیه، آیا هلو خوب برای دیابتی نفروپاتی مردم با تنها 10٪ عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم دیالیز و پیوند کلیه در دو روش معمول درمان در درمان نارسایی کلیه هستند، اما هر دو آنها دارای عوارض جانبی بسیاری، تا مردم به دنبال برخی درمان های جایگزین که می تواند کمک به آنها کمتر رنج می برند. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک درمان طبیعی شده است به زندگی بیماران می آیند، این بهترین درمان بیماران به دنبال دارد؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟

این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی است، با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال را در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، گیاهان مولکول های ارتعاش از دستگاه درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا پیام های ترک به ما، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

چرا مردم گفت که بهترین روش برای درمان نارسایی کلیه است؟

این متفاوت است از سایر درمان ها است، با بزرگ عروقی، ضد التهابی، ضد انعقاد و ضد ترومبوز می تواند سطح کراتینین بالا کاهش و تخفیف علایم ناشی از نارسایی کلیه به طور طبیعی. و بدون عوارض، می تواند بافت های آسیب دیده کلیه تعمیر و محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده. پس از درمان، افرادی که در مراحل اولیه این بیماری می تواند یک شانس برای به دست آوردن بهبودی داشته باشد. برای افرادی که در مرحله پیش می باشد، آن سخت است برای به دست آوردن معکوس اما آنها می توانند بهتر و طولانی تر زندگی می کنند.

اگر شما چند سوال دیگر در مورد درمان نارسایی کلیه، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی: روش بهترین درمان نارسایی کلیه 



:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، نارسایی کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی: روش بهترین درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 1179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مشخص است که دیالیز دارای عوارض جانبی بسیاری، سرگیجه یکی از آنها است. باید به بیماران به بیمارستان بلافاصله اگر سرگیجه بعد از دیالیز رخ داده است؟

چرا بیماران بعد از درمان سرگیجه افتاد؟

دیالیز می تواند اثرات جانبی بسیاری از القاء و سرگیجه یکی از آنها است، دو به طور عمده دلایل برای مردم گیج شدند. یکی فشار خون را افزایش می دهد به سرعت پس از درمان، از سوی دیگر سموم و مواد زائد است ساخت تا در بدن به سرعت کاهش می یابد. هر دوی آنها توسط دیالیز ناکافی، به خصوص در افراد ایجاد می شود. معمولا بیمار نیاز به دیالیز 2 یا 3 بار در هفته است که می تواند اطمینان حاصل کنید که سموم انباشته شده در بدن را می توان به دفع کردن به موقع. اگر شما می توانید درمان را برای مدت طولانی را قبول نمی کند، وجود خواهد داشت مقدار زیادی از wasts ساخت در بدن شما. بنابراین پس از دیالیز، به عنوان wasts و سموم

از بدن خود، بسیاری از واکنش های منفی شود باعث خواهد شد، از جمله سرگیجه.

چگونه برای مقابله با این وضعیت؟ باید بیمار را به بیمارستان فورا؟

بعد از بسیاری از بیماران دیالیز خواهد ناراحتی مانند سرگیجه، سردرد، تهوع و به همین ترتیب، بسیاری از این نشانه ها به خودی خود ناپدید می شوند به تدریج کاهش یافت، بنابراین شما نیاز به بیمارستان بلافاصله نیست. اگر آن را نمی تواند ناپدید می شوند، حتی می رود بدتر از آن، شما باید برای تماس با پزشکان خود را، به طوری که آنها می توانند تغییرات با توجه به شرایط شما ایجاد کند.

در بیمارستان ما، برخی از درمان های منحصر به فرد می تواند به شما کمک کند برای جلوگیری از دیالیز و یا از بین بردن علائم ناشی از آن وجود دارد. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آن، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مشورت، و یا ترک پیام به ما.

اگر شما هنوز هم برخی از سوالات دیگر در مورد دیالیز، شما می توانید به ما ایمیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

سرگیجه بعد از دیالیز: باید بیمار به بیمارستان بلافاصله



:: برچسب‌ها: سرگیجه بعد از دیالیز، دیالیز، بعد از دیالیز دیزی: باید بیمار به بیمارستان بلافاصله ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

استفراغ و سوء تغذیه در ESRD با کراتینین 8.0For بسیاری از بیماران مبتلا به CKD، وجود دارد بسیاری از مشکلات در زندگی روزانه خود را ناشی از کلیه ها آسیب دیده است. اما سوال اصلی این است که همه آنها هیچ ایده چه چیزی می تواند انجام می دهند برای از بین بردن شرایط بیماری خود را. در اینجا مقاله ممکن است می تواند به شما کمک کند اطلاعات بیشتر در مورد بیماری کلیوی را انتخاب کنید و درمان بهتری برای بیماری خود را.

با توجه به کلیه ها دچار اختلال، بیشتر و بیشتر آب، زباله، سم و متابولیت نمی تواند به دور از بدن پاک می شود. وخیم تر شدن بیماری، سیستم های چند سیستمیک بیمار و اندام خواهد تمام شود و آسیب دیده بد و پس از آن، نشانه های جدی و عوارض ظاهر می شود، آسیب رساندن به زندگی روزانه خود و تشدید نارسایی کلیه.

استفراغ اجباری، اخراج اجباری از محتویات معده فرد از طریق دهان و گاهی بینی است و ممکن است به دلایل مختلف و در زندگی روزمره ما بیشتر رایج ایجاد می شود. مردم کمتر توجه به آن را، و یا فقط برخی از ضد تهوع را به بطور منظم احساس . سوء تغذیه بیماری آنها معمولا از طریق رژیم غذایی نادرست و یا فاقد ایجاد می شود. این مصونیت مردم را کاهش دهد، و عفونت های که به احتمال زیاد اتفاق می افتد.

CKD خواهد به هر دو از بالا منجر شود. سطح کراتینین نشان دهنده بیماری کلیه واقعی بیماران. کراتینین 8.0 بدان معنی است که آسیب کلیوی خود به مرحله بدتر 5 CKD، یعنی ESRD (پایان بیماری کلیه مرحله) ضایعات دیرینه کلیه سیستم گوارش را تحت تاثیر قرار ، باعث بی اشتهایی، استفراغ، و غیره علاوه بر این، نشت پروتئین خواهد بود جدی تر، باعث سوء تغذیه.

TCM (طب سنتی چینی) می تواند به شما کمک کند وضعیت، بیماری شما را تسکین و بهبود آسیب کلیوی است. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ارائه می دهد یک انتخاب بهتر برای همه بیماران CKD از شر دیالیز کلیه، خلاص شوید و زندگی می کنند یک زندگی شادتر.

ما واقعا می تواند به شما کمک کند تر اگر شما سوال دیگر، لطفا ترک کنید پیام به پست الکترونیکی ما:. Sjzkidneyhospital@hotmail.com با شرایط بیماری خود را، ما خوشحالیم که ارائه اطلاعات بیشتر و راهنمایی حرفه ای تر به طور مستقیم به صورت رایگان می باشد.

 

استفراغ و سوء تغذیه در ESRD با کراتینین 8.0



:: برچسب‌ها: استفراغ، سوء تغذیه، علائم CKD ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه پلی کیستیک و درمان گیاهی ادم در مقاله حاضر ChinaThe در مورد درمان گیاهی در چین برای بیماری کلیه پلی کیستیک و ادم معرفی. اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر، لطفا در خواندن و یا چت با دکتر آنلاین ما برای مشاوره رایگان و حرفه ای است.

چگونه ادم در بیماری کلیه پلی کیستیک رخ می دهد؟

در واقع، این علامت به علت صدمه به کلیه ها و کاهش عملکرد کلیه به نظر می رسد. به طور معمول، کلیه ها می تواند مواد زائد و مایع اضافی را دفع از بدن است. با این حال، در صورت PKD، کیست کلیه بزرگ زیادی در بافت کلیه سرکوب، و در نتیجه کاهش تدریجی ظرفیت کلیه است.

زمانی که کلیه ها قادر به کار به اندازه کافی برای انجام وظایف خود، سطوح بالایی از مایع در داخل بدن حفظ، و باعث احتباس مایعات. همین دلیل است که ادم در بیماران رخ می دهد.

درمان گیاهی در چین برای بیماری کلیه پلی کیستیک و ادم

در حال حاضر، یک درمان طبیعی گیاهی در چین اختراع برای درمان این بیماری از ریشه و از بین بردن نشانه آن است که به طور گسترده ای به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. (اینجا را کلیک کنید به تماشای ویدئو معرفی)

به عنوان یک توسعه رمان از طب سنتی چینی، طب میکرو چینی Osmotherapy خارجی پزشکی گیاهان دارویی بدون عوارض جانبی است. در این روش درمانی می تواند کار برای جلوگیری از بزرگ شدن کیست های کلیه، کوچک شدن کیست در اندازه، تعمیر کلیه ها دچار اختلال، و حفظ بازگرداندن عملکرد کلی کلیه با کلیه ها کار بهتر و بهتر، علائم ادم خود به خود ناپدید می شوند.

به عنوان یک درمان شخصی، تجویز دارو فقط می تواند بر اساس تشخیص دقیق از وضعیت بیماری منحصر به فرد بیمار داده می شود. می خواهم ارزیابی فردی؟ لطفا در صورت تمایل به ما ایمیل در sjzkidneyhospital@hotmail.com. این لذت ما برای به اشتراک گذاشتن توصیه های مفید. با تشکر از وقت شما!

 

بیماری کلیه پلی کیستیک و درمان گیاهی ادم در چین



:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، ادم ,
:: بازدید از این مطلب : 576
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه همه می دانیم که، دیالیز و پیوند کلیه می تواند طول عمر آنها طولانی تر و بهبود کیفیت زندگی خود را، اما آنها تعداد کمی از آنها می دانند که دیالیز ناکافی می تواند یک قاتل زندگی است.

دیالیز چیست؟

این یک درمان جایگزین برای عملکرد کلیه از دست دادن به علت پایان دادن به بیماری کلیوی مرحله است. با دیالیز در هفته خون، خون بیمار را می توان از بدن منجر شود، پس از تمیز کردن مایع اضافی و سم، خون را به بدن جریان دوباره.

چرا بیماران دیالیزی را انتخاب کنید به عنوان درمان خود را؟

همانطور که همه ما ESRD است که به عنوان ارومیه شناخته می دانید، می توانید در طب سنتی نمی توان درمان کرد. دیالیز و پیوند کلیه هستند که دو درمان رایج برای درمان این بیماری، با کمک از این دو روش، بیماران می توانند طولانی تر و بهتر زندگی می کنند. اما برای منابع کمیاب کلیوی، بسیاری از بیماران دیالیز به عنوان روش درمان خود را انتخاب کنید.

چرا دیالیز ناکافی یک قاتل زندگی است؟

دیالیز می تواند بیماران را بهبود کیفیت زندگی و تسکین علائم ناشی از اورمی. بنابراین پس از یک دوره درمان، بهتر است سقوط خواهد کرد و برخی از آنها در نظر گرفته شده است که بدون نیاز به انجام آن وجود دارد. از آنجا که اگر آنها در به شرایط درمان، که هزینه خواهد شد مقدار زیادی از پول، اما آنها هیچ از خطرات ناشی از آن آگاه است.

کارشناسان اشاره کفایت دیالیز، القاء سم و wasts که می تواند از بدن انباشته در بیماران بدن دفع شود. این کار باعث آسیب بیشتر به عملکرد کلیه باقی مانده منجر شود و ایجاد بیماری بدتر است. بدتر، ممکن است به مرگ بدون خوب منجر شود کنترل.

بنابراین دیالیز به طور منظم برای سلامت لازم است بیمار است، یا شما می توانید برخی از درمان های دیگر که ممکن است به شما کمک کند خلاص شدن از شر اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری شما نیاز پیدا کنید، لطفا به ما ایمیل به ما ایمیل بفرستید .. Sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

دیالیز ناکافی قاتل زندگی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است



:: برچسب‌ها: دیالیز ناکافی، نارسایی کلیه، دیالیز ناکافی قاتل زندگی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم پیوند کلیه و دیالیز دو روش درمان معمول برای طولانی شدن طول عمر بیماران، برای بیمارانی که پیوند کلیه شرایط اند، آنها می خواهند بدانند که چه مدت می تواند آنها را با کلیه جدید زندگی می کنند.

معمولا، بیماران می توانند بیش از 5 سال با کلیه جدید زندگی می کنند، اما همیشه وجود دارد برخی از شرایط خاص است. از آنجا که بسیاری از عوامل ممکن است در نتیجه این عملیات، مانند عفونت، پس زدن مواد مخدر و غیره تاثیر می گذارد. بنابراین بعد از اینکه شما این عمل را انجام داده اند ، شما باید نزدیک به بدن خود توجه. اگر برخی از چیزهایی غیر معمول اتفاق می افتد، آیا اتصال به پزشکان خود و آنها می توانند اقدامات بلافاصله و تنظیم روش های درمان با توجه به شرایط شما.

شما همچنین باید با توجه به زندگی روزانه خود را پرداخت، به یک عادت زندگی سالم ضروری است. آیا برخی از ورزش، اما هرگز اجازه دهید خود را بیش از حد خسته است که برای بدن شما زیانبار است. در صورت امکان، یک برنامه رژیم غذایی با کمک متخصص تغذیه شما. اگر شما نیاز به هر گونه کمک در ساخت برنامه رژیم غذایی، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مشورت، آنها می توانند به شما برخی از توصیه های بهتر ارائه می کنند.

در واقع، اگر شما می خواهید برای زندگی طولانی تر و بهتر، درمان بهتر است به جای پیوند کلیه یک انتخاب خوب است. که می تواند به شما کمک کند اجتناب از همه خطرات ناشی از عملیات. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان مناسب، می تواند تعمیر آسیب دیده بافت کلیوی و حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده و پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی، از آن شده ثابت شده است که یکی از روش های موثر درمان در درمان نارسایی کلیه است. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید نسبت به عنوان خوانده شده مقالات در وب سایت ما و یا شما می توانید پیام به ما را ترک کنند. ما در اسرع وقت به شما پاسخ داده خواهد شد.

اگر سوال دیگری، لطفا به ما ایمیل به ما ایمیل: sjzkidneyhospital@hotmail.com



چه مدت می تواند زنده با پیوند کلیه بیمار



:: برچسب‌ها: پیوند کلیه، چه مدت می تواند زندگی می کنند با پیوند کلیه بیمار ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم، بدون کنترل خوب، نفروپاتی دیابتی ممکن است به نارسایی کلیه به زودی سقوط و ارومیه گذشته است که یک بیماری تهدید کننده زندگی. بنابراین بیماران و اعضای خانواده خود را همه باید با توجه به هفت نکته بعدی در درمان این بیماری پرداخت.

1 کنترل سطح قند خون: آن را باید از لحظه ای که شما دیابت، که می تواند کمک به شما برای جلوگیری و یا به تاخیر انداختن پیشرفت نفروپاتی دیابتی کردم شروع می شود. بهتر است شما قند خون خود را کنترل کنید، بهتر است به این بیماری های خود را به می رود.

2. کنترل فشار خون بالا به موقع. محدود کردن مصرف نمک خود را که می تواند کمک به کاهش سطح فشار خون. آیا بعضی از ورزش ها در صورت امکان و برخی از داروهای ضد فشار خون تحت ساخت و ساز از دکتر خود.

3. محدود کردن مصرف کلسترول و پروتئین، هر دو آنها را می تواند خطرات ناشی از ادرار پروتئین را افزایش دهد. بنابراین شما بهتر است خوردن پروتئین حیوانی به جای پروتئین گیاهی، است که آسیب به کلیه را کاهش می دهد.

4. اگر شما از ادم رنج می برند، شما نیز باید از مصرف نمک و مایعات را محدود می کند، هر دو آنها را می توانید از علائم ادم را تشدید کنند.

5. توجه به گیاه چینی، همانطور که همه ما می دانیم که آن را خوب است برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی است، اما اگر شما از آن استفاده کنید با استفاده از روش unproper که بیماری شما را بدتر خواهد کرد.

6. به خاطر ارتباط با پزشکان خود را، که می تواند کمک به آنها را به دانستن بیماری خود را به وضوح و به موقع، به طوری که آنها می توانید تغییرات را با توجه به شرایط شما ایجاد کند.

7. برای بیمارانی که به اورمی توسعه یافته، شما باید به دنبال برخی درمان های دیگر که می تواند به شما کمک کند تا طولانی تر طول عمر و بهبود کیفیت زندگی خود را. دیالیز و پیوند کلیه می توانید آن را در برخی از درجه انجام دهید، اما هر دو آنها را به برخی از عوارض جانبی.

اگر شما هر گونه مشکلات در درمان نفروپاتی دیابتی، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

هفت بیماران نکات با نفروپاتی دیابتی باید با توجه به پرداخت



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، هفت بیماران نکات با نفروپاتی دیابتی باید با توجه به پرداخت ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سالاد یک نوع از رژیم غذایی سالم است، با طعم خوب و تغذیه غنی، آن است که توسط بسیاری از مردم دوست داشتند. اما می تواند به بیماری مزمن کلیوی و سطح کراتینین بالا بیمار خوردن سالاد؟

اجازه بدهید به ما نگاه دارند با هم.

سالاد را می توان با میوه ها و سبزیجات ساخته شده، و بسیاری از آنها مجبور به گرم شود که می تواند تغذیه در آنها را از آسیب و یا از دست دادن ناشی از آن محافظت می کند. بیشتر چه، بسیاری از سالاد شامل بیش از 3 نوع از مواد غذایی، به طوری که می تواند تغذیه به اندازه کافی برای مردم فراهم کند. این توابع آشکار در از دست دادن وزن و خوبی برای پوست است. همانطور که برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، عملکرد کلیه خود آسیب دیده است، در صورتی که برخی از سبزیجات و میوه است که با پروتئین بالا و پتاسیم است که بار کار به کلیه خود را اضافه و یا آن را بدتر اشتباه. بنابراین به عنوان یک بیمار، هنگامی که شما را انتخاب کنید مواد غذایی را به سالاد، انجام می دهد فکر می کنم در مورد آن. اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید، شما می توانید از پزشکان یا متخصصین آنلاین ما مشورت کنید، همه آنها می تواند توصیه های بهتر را برای شما فراهم می کند.

به منظور دیدار با تقاضا از بدن شما، شما نیاز به گرفتن برخی از میوه و سبزیجات تازه، سالاد راه خدا را دریافت تغذیه کافی است. اما نه همه آنها خوب برای شما می باشد. به دور از مواد غذایی با پروتئین و پتاسیم بالا نگه دارید. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد رژیم غذایی CKD، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

البته، یک درمان خوب برای کاهش سطح کراتینین بالا و درمان بیماری مزمن کلیه لازم است. اگر شما هر گونه کمک در پیدا کردن روش درمان مناسب نیاز دارید، شما با ما تماس بگیرید، ما بهترین های ما به شما کمک کند.

 

آیا می توانم به بیماری مزمن کلیوی و بالا سطح کراتینین بیمار سالاد بخورید



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، سطح کراتینین بالا، سالاد، می تواند با بیماری مزمن کلیه بیمار و بالا سطح کراتینین خوردن سالاد ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سالاد است که توسط بسیاری از مردم دوست، به خصوص غربی ها، برای teste خوب و تغذیه غنی. بنابراین برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی و ادم، آنها نیز می خواهم به آن لذت می برند، اما آنها به این فکر هستند که اگر آن را خوب است برای آنها. من می دانم که بسیاری از افرادی که در وضعیت مشابه می باشد نیز به آن مربوط است، بنابراین بعد من آن را به شما معرفی.

مشخص شده است که کاهو حاوی تغذیه فراوان، با غذاهای مختلف آن را به تابع متفاوت است.

کاهو هم بزنید سرخ شده است بسیاری از توابع مانند درد سهولت، هیپنوتیزم، کاهش میزان کلسترول، ادرار، ترویج گردش خون، ضد ویروسی، درمان کمکی از ضعف اعصاب و غیره.

کاهو، سیر، علاوه بر دارد همان توابع با کاهو هم بزنید سرخ شده، آن را نیز می تواند کمک به کاهش سطح قند خون و ضد التهاب.

سس صدف با کاهو می تواند کمک به کاهش سطح چربی خون، قند خون و فشار خون بالا. همچنین می تواند گردش خون، ضد ویروسی ترویج و جلوگیری از بیماری های قلبی و شکایت کبد.

همچنین می تواند با برخی غذاهای دیگر می خورند و همه از آنها به نفع مردم است. اما مواد غذایی مانند توفو و قارچ هستند مناسب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، به دلیل توفو می غنی از پروتئین و قارچ سرشار از پتاسیم است، هر دو آنها را خوب به سلامت بیماران است.

از اطلاعات فوق، ما می دانیم که کاهو خوب است برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی و ادم، می تواند کمک به کاهش سطح قند خون و از بین بردن edema.So زمانی که شما سبزیجات را انتخاب کنید و یا به آن برنامه رژیم غذایی است، شما باید تغذیه خود مشورت کنید. اگر شما هر گونه کمک شما همچنین می توانید از پزشکان آنلاین ما مشورت نیاز دارید، ما توصیه رایگان برای شما فراهم می کند.

اگر سوال دیگری در مورد نفروپاتی دیابتی و ادم، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

سالاد خوب برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی و ادم است



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، ادم، سالاد خوب برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی و ادم است ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری مزمن کلیه را به ارومیه در گذشته توسعه یافته است و هیچ درمان مؤثر برای درمان آن را در سنتی وجود دارد. بنابراین بیماران به دنبال برخی از روش های درمانی جدید برای از بین بردن درد آنها ناشی از این بیماری رنج می برند. طب میکرو چینی Osmotheapy آورد امید تازه ای به آنها، آن را باور نمی کند؟ خواندن مطالب زیر را برای دریافت پاسخ مناسب.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟

این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی، استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال را در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، طحالی شو شن، گیاهان مولکول های ارتعاش از دستگاه درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست است ، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر. با کمک از این درمان، عملکرد کلیه های آسیب دیده را می توان تعمیر و عملکرد باقیمانده کلیه را می توان محافظت می شود.

چرا کارشناسان گفت: آن را امید تازه ای برای بیماران مبتلا به CKD؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوع منحصر به فرد درمان خارجی، آن را آسان به جذب می شود و دارای قابلیت نفوذ قوی. کارشناسان می گویند که، حدود 65 درصد از بخش طب چینی فعال می تواند بخشی زخم های پوست و خون دست و درمان این بیماری را از ریشه آن است. این متفاوت است از سنتی شفاهی پزشکی چینی که نیاز به دستگاه گوارش هضم می شود، پس از آن خواهد شکم خود و سیستم هضم صدمه دیده است. با بزرگ شدن عروق، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، می تواند پیشرفت فیبروز کلیوی جلوگیری و محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده.

با ویژگی های خوب بالا، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy آورد امید تازه برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه. اگر شما از مشکلات دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy: امید تازه از بیماران مبتلا به بیماری کلیه



:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، بیماری مزمن کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی: امید تازه از بیماران مبتلا به بیماری کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برخی از افراد گفت: غذاهای با فیبر غنی خوبی برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است، این است که درست است؟ در واقع، درست است. بنابراین بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی باید با توجه به رژیم غذایی خود پرداخت، چرا که یک رژیم غذایی بد ممکن است بیماری خود را بدتر کنند.

همانطور که همه ما می دانیم، اگر تونیک درونی بدن ما نمی تواند در زمان دفع، آنها در بدن ما تجمع می یابد و سبب آسیب جدی تر به آن. کارشناسان توصیه می کنند بیمار به خوردن مواد غذایی بیشتر است که در بالا سرشار از فیبر به حفظ حرکت روده ای طبیعی و که می تواند کمک به دفع زباله و مقوی است.

مواد غذایی که از غلات کامل، برنج قهوه ای، انواع لوبیا، میوه ها و سبزیجات در بالا فیبر فراوان هستند، در میان آنها برنج قهوه ای و میوه های تازه مانند سیب، پرتقال و گلابی و سبزیجات مانند هویج، گل کلم و کرفس بسیار خوبی برای بیمار می باشد. اما مواد غذایی مانند دانه های خوب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه نیست، زیرا آنها به هضم می شود سخت است و ممکن است بار کار به کلیه را افزایش دهد.

از اطلاعات فوق، ما می دانیم که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید مواد غذایی با فیبر بالا که می تواند کمک به دفع سموم از بدن خوردن، اما نه همه آنها مناسب برای بیماران می باشد. و شما باید به یاد داشته باشید که زمانی که شما اضافه کردن مواد غذایی به برنامه رژیم غذایی خود را، شما باید آنها را به تدریج افزایش دهد، آیا در یک زمان بیش از حد نیست.

ما شما را به برنامه رژیم غذایی خود را، شما بهتر است متخصص تغذیه خود مشورت کنید. اگر شما نیاز به کمک، ما نیز می تواند توصیه ها را برای شما فراهم می کند.

اگر سوال دیگری در مورد بیماری مزمن کلیه، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

غذاهای با فیبر بالا مناسب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، مواد غذایی با فیبر بالا، غذاهای با فیبر بالا مناسب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پزشکان همواره بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه توصیه برای نگه داشتن یک رژیم غذایی کم پروتئین و رژیم غذایی با کیفیت بالا، اما برخی از آنها می خواهند بدانند که چرا آنها نیاز به نگه داشتن یک رژیم غذایی با کیفیت بالا، چرا که کاهش انتخاب های غذایی خود را تا حد زیادی فرار.

معمولا، پروتئین موجود در غذاها را هضم خواهد کرد، جذب می شود و شکسته برای دیدار با تقاضا از بدن ما. برخی از آنها را می توان به صورت اسید آمینه جذب می شود و برخی از آنها خواهد شد کلیه به صورت نیتروژن و سایر مواد زائد دفع می شود. پس یک بار کلیه شما آسیب دیده است، wasts تشکیل پروتئین مثل اوره، کراتینین، guanidines در خون ساخت تا و که بدن شما صدمه دیده است. در این مورد، اگر شما هنوز هم از خوردن غذاهایی که در پروتئین است که بار کار به کلیه خود را اضافه کنید فراوان است. بنابراین شما باید یک رژیم غذایی کم پروتئین است که می تواند نسل و تجمع کاتابولیسم پروتئین را کاهش دهد، کاهش مقاومت عروق به سرخرگ کلیوی، کاهش فشار داخلی گلومرول و هیپرتروفی گلومرولی، در نتیجه به کاهش استرس کار کلیه باقی مانده و کند کردن پیشرفت باز اسکلروز گلومرولی و نارسایی کلیه.

این تحقیق ثابت شده است که رژیم غذایی پروتئین با کیفیت بالا می تواند خون و فشار گلومرولی افزایش می دهد، پس از یک دوره از رژیم غذایی کم پروتئین، میزان فیلتراسیون گلومرولی می توانید در درجه بهبود یافته است. گفته شده است که گرفتن پروتئین مناسب (وزن بدن 0.8g/kg) می تواند سرعت کاهش GFR در بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون را پایین بیاورد.

رژیم غذایی پروتئین با کیفیت بالا نقش مهمی برای بیماران توانبخشی ایفا می کند، بنابراین انجام کنترل مصرف پروتئین. اگر شما هر گونه کمک در غذاهای شما و یا درمان بیماری خود نیاز دارید، شما می توانید پزشکان ما در هر زمان مشورت، و یا ایمیل با ما، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چرا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه باید رژیم غذایی با کیفیت بالا نگه دارید



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، چرا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه باید رژیم غذایی با کیفیت بالا نگه دارید ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم که یک رژیم غذایی مناسب برای درمان نفروپاتی فشار خون بسیار مهم است، اما تنها تعداد کمی از مردم می دانند به همین دلیل بیماران باید رژیم غذایی کم نمک نگه دارید. در حال حاضر ما نگاه دارند با هم.

چرا بیماران مبتلا به فشار خون بالا باید رژیم غذایی کم نمک را نگه دارید؟

گفته شده است که مصرف سدیم متناسب با بروز فشار خون بالا است و می تواند ادم جدی شود. همانطور که همه ما می دانیم نمک حاوی غنی از سدیم و می تواند عروق قرارداد و افزایش فشار خون، بنابراین بیماران مبتلا به فشار خون بالا باید مصرف سراشیبی یا نمای بام بیش از 6g/day محدود،. لازم به ذکر است که سدیم را می توان در گوشت، ماهی، تخم مرغ، شیر، سبزیجات، و حتی آب یافت می شود، بنابراین شما می توانید به اندازه کافی سدیم از مواد غذایی برای دیدار با تقاضا از بدن خود را دریافت کنید. برای بیماران مبتلا به فشار خون بسیار بالا یا ادم آشکار است، باید آنها را به رژیم غذایی سراشیبی یا نمای بام، رایگان.

کارشناسان اشاره می کنند یک رژیم غذایی مناسب نقش بسیار مهم در درمان این بیماری، به جز رژیم غذایی کم نمک، بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون نیز باید کم پروتئین، کم چرب و رژیم غذایی با فیبر بالا نگه دارید. بنابراین شما نیاز به ایجاد یک برنامه رژیم غذایی مناسب برای خودتان، اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا پیام های ترک به ما. ما در اسرع وقت به شما پاسخ داده خواهد شد و تلاش ما برای کمک به شما رایگان از این بیماری است.

اما اگر شما می خواهید برای درمان بیماری خود را، یک برنامه رژیم غذایی خوب است کافی نیست، شما همچنین نیاز به یک درمان خوب است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy روش درمان خوب شما به دنبال، آن را ثابت شده است که درمان های موثر در درمان بیماری های کلیه، از جمله نفروپاتی فشار خون است. با کمک از این درمان، فشار خون بالا می تواند کاهش داده و بافت های آسیب دیده ناشی از آن را می توان تعمیر. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد آن، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چرا بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون باید کم نمک رژیم غذایی را نگه دارید



:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون، رژیم غذایی کم نمک، چرا بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون باید کم نمک رژیم غذایی را نگه دارید ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

خیار است که توسط بسیاری از مردم برای طعم و غنی تغذیه خوب خود را، به ویژه در بیماران که فقدان اشتها را دوست داشت. اما بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی و ادم بدونم که آیا آنها می توانند آن را بخورم؟ آنها حتی می ترسم که خیار بیماری خود را بدتر می کند، در واقع، آنها لازم نیست که در مورد آن نگران باشید. اجازه بدهید ما را نگاه آنچه که پزشکان در مورد آن گفت.

چه سود از خوردن خیار برای بیماران هستند؟

1.It شناخته شده است که خیار حاوی ویتامین فراوان و مواد معدنی، می تواند قند موجود در آن را به چربی تبدیل مهار، پس از آن می تواند کمک به از دست دادن وزن و کاهش سطح قند خون بالا. بنابراین برای بیماران مبتلا به دیابت و یا نفروپاتی دیابتی، خیار مفید برای کنترل سطح قند خون می باشد.

2. این میوه سرشار از آب است، بالا تا 90٪ است که به دیورتیک مفید و کاهش ادم. بنابراین به عنوان یک بیمار که از ادم رنج می برند، شما باید برخی از خیار خوردن.

با نگاه بزرگ و آزمون آن، خیار تبدیل شده است اولین انتخاب بیماران برای بهبود اشتها. اما به یاد داشته باشید که مهم نیست که چه نوع از مواد غذایی، به عنوان بیماران مبتلا به بیماری های کلیه، شما باید بیش از حد بخورند. در غیر این صورت، این بار کار به کلیه خود را به جای به کاهش اضافه کنید.

در اینجا من نیاز به شما یادآوری، همه از محصولات خیار مناسب برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی می باشد. مواد غذایی مانند خیار ترشی و خیار خرد شده با سس برای بیماران مناسب نیست، زیرا بیماران باید از یک رژیم غذایی دنده ها کم و سبک است که می تواند کمک به آنها برای کاهش ادم و فشار خون بالا نگه دارید.

از اطلاعات بالا ما می دانیم که خیار برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی با ادم است، اما آنها باید بیش از حد بخورند. اگر شما سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می دیابتی بیماران مبتلا به نفروپاتی با ادم خیار بخورید



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، ادم، می تواند به بیماران دیابتی نفروپاتی با ادم خیار بخورید ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یکی از بیماران بیش از 20 سال بیماری کلیه پلی کیستیک کردم، او از فشار خون بالا، سطح کراتینین بالا (400) و کم گلومرولی میزان فیلتراسیون (کمتر از 20) رنج می برند. بنابراین او مشتاق به دانستن است برخی از روش های برای کاهش سطح کراتینین و بهبود میزان فیلتراسیون وجود دارد.

مشخص شده است که GFR یکی از شاخص های مهم از بیماری کلیه است، ارزش های آن را می توانید شرایط کلیه را منعکس کند. سطح طبیعی بالاتر از 60ml/min است، در صورتی که سطح پایین تر آن است که، این بدان معناست که کلیه های خود را در برخی از درجه آسیب دیده و آن سخت است برای درمان است. بنابراین غیر ممکن است برای بهبود میزان فیلتراسیون با روش درمان سنتی است، اما این بدان معنی نیست که شما هیچ شانسی برای بهبود آن.

پس از سالها تحقیق و تجربه بالینی، کارشناسان ما برخی از درمان های منحصر به فرد که قابل توجه در درمان بیماری های مزمن کلیه، از جمله بیماری کلیه پلی کیستیک موثر را اختراع کرد. در طول درمان، ما آن روش درمان ترکیب و طرح درمان با توجه به شرایط بیمار.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از نماینده آنها است. با بزرگ شدن عروق، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، می تواند کمک به حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده و ترمیم بافت های کلیوی آسیب دیده. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آن، اینجا را کلیک کنید http://sjzkidneyhospital.com/micro-chinese-medicine-osmotherapy/

با کمک از این درمان ها، پیشرفت نارسایی کلیه می تواند با تاخیر و سطح GFR خود را می تواند تا حدی بهبود یافته است. اگر شما علاقه مند در این درمان وجود داشته باشد و یا سوال دیگری در مورد بیماری کلیه پلی کیستیک و یا سطح کراتینین بالا و GFR کم، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 400 و GFR 20: چگونه به بهبود تصفیه نرخ



:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، کراتینین 400، GFR 20، بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 400 و GFR 20: چگونه به بهبود تصفیه نرخ ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برای بیمارانی که دیالیز می باشد آسان است برای دریافت یبوست، بسیاری از آنها می شود توصیه به گرفتن colace، اما برخی از مردم گفت: از آن بی فایده است برای وضعیت خود است. حالا اجازه دهید ما را نگاه که آیا colace برای بیماران تحت دیالیز با یبوست مفید است.

Colace چیست؟

این دارو یک سطح عامل فعال است و می تواند مواد آب و چرب را بی درنگ به فرو رفتن به مدفوع در روده، در نتیجه نقش خود را از مدفوع نرم شدن بازی. Colace توسط دستگاه گوارش جذب و دفع صفرا می شود.

مناسب است، برای بیماران مبتلا به یبوست مزمن است و برای بیمارانی که فورا به آن نیاز دارند مناسب نیست، چرا که به آن نیاز دارید را به 1-3 روز به کار. اگر شما از درد شکم، تهوع، استفراغ و بیماری های دیگر به بیش از 2 هفته رنج می برند، شما نیاز به مشورت پزشک خود را قبل از این دارو را.

عوارض جانبی آن

پس از آن، بیماران ممکن است علائمی مانند معده پر، درد شکم، طعم تلخ، راش و غیره ظاهر می شود.

آیا آن را برای بیماران تحت دیالیز با یبوست مفید است؟

از عملکرد colace، ما می دانیم که آن را برای برخی بیماران تحت دیالیز مفید است، اما برای همه افراد مناسب نمی باشد. به علاوه، برخی از عوارض جانبی پس از آن استفاده کنید، بنابراین بیماران دچار درد غیر ضروری وجود دارد.

آیا برخی از روش های دیگر بهتر است برای حل این مشکل وجود دارد؟

خوشبختانه، برخی از درمان های جدید، اثر خوبی روی بیماران درمان که در مرحله آخر بیماری کلیوی هستند، بنابراین بیماران می توانند جلوگیری و یا کاهش بار دیالیز وجود دارد. با کمک این روش های درمانی، بیماران می توانند بهتر زندگی می کنند و رنج می برند کمتر درد ناشی از دیالیز.

اگر شما علاقه مند به این روش درمان می باشد، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا پیام های ترک به ما. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا Colace مفید برای بیماران تحت دیالیز با یبوست



:: برچسب‌ها: آیا Colace مفید برای بیماران تحت دیالیز با یبوست، دیالیز، Colace، یبوست ,
:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بسیاری از مردم از یبوست، به ویژه در بیماران مبتلا، آنها واقعا از آن ناراحت. برای بیمارانی که دیالیز می باشد آسان است آن را دریافت کنید، پس از آن چگونگی برخورد آن را تبدیل به چیزی که مهم است برای آنها. بعد اجازه دهید ما را نگاه چگونه به مقابله یبوست در دیالیز به نظر می رسد؟

چرا بیماران روی دیالیز خواهد یبوست کنید

دیالیز یک درمان جایگزین برای از دست دادن عملکرد کلیه به دلیل پایان دادن به مرحله کلیه Disease.It نقش مهمی در reliving علائم جدی و بالا بردن کیفیت زندگی ایفا می کند، اما می تواند کلیه relace نه کاملا. به منظور کاهش بار از کلیه و بیماران زندگی راحت تر، دکتر همیشه بیماران تحت دیالیز توصیه به نگه داشتن یک برنامه رژیم غذایی محدود است که هدف آن محدود کردن مقدار مصرف تغذیه، به دلیل تغذیه بالا مانند سطح پروتئین بالا ممکن است بار را به اضافه کلیه. پس از کنترل مقادیر مصرف، محیط داخلی تغییر خواهد کرد و بدون مایعات به اندازه کافی و فیبر، یبوست آسان به القا شود.

چگونه می توان به آن برخورد؟

معمولا زمانی که بیمار در این وضعیت رخ می دهد، پزشکان آنها را به بعضی از داروها مانند colace آن را تسکین می دهد. اما آن را فقط می تواند در یک دوره کوتاه کار می کنند و می تواند این مشکل را از ریشه حل نمی کند. بنابراین شما باید یک روش سیستماتیک برای دریافت، و همچنین به عنوان دارو، اگر شما می خواهید برای دریافت effect.In درمانی بهتر بیمارستان ما، ما طرح درمان های مختلف با توجه به شرایط بیمار را.

آیا شما یک بیمار تحت دیالیز؟ آیا شما از یبوست رنج می برند در حال حاضر؟ اگر چنین است، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مشورت، آنها می تواند به شما نصیحت ها را.

اگر سوال دیگری در مورد دیالیز یا بیماری کلیه، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



یبوست به نظر می رسد در طول دیالیز: چگونه آن را معامله



:: برچسب‌ها: دیالیز، یبوست به نظر می رسد در طول دیالیز: چگونه آن را معامله ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1393 | نظرات ()