نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آخرین درمان برای نقصان کلیه چیست

آخرین درمان برای نقصان کلیه چیست؟ در اینجا ما به ذکر نقصان کلیه اشاره به بیماری مزمن کلیه، از جمله نارسایی کلیه. همانطور که برای همه درمان آن باید "چهار" یکی "درمان سنتی چینی است.
"چهار" یکی "درمان سنتی چینی چیست؟
چهار "یک" درمان سنتی چینی به معنای دهان چینی، یک بطری مخلوط Maikang، می کند از برنامه های خارجی طب چینی و حوضه از پا حمام پزشکی. آنها یک سری از درمان منحصر به فرد در درمان بیماری های کلیوی هستند، با یکدیگر آنها می توانند مردم با کلیه خفیف آسیب دیده به زندگی عادی کمک همکاری.
عملکرد آن چهار روش های درمانی چیست؟
عمدتا تابعی از آنها است برای تنظیم گردش خون، حذف استاز خون، تعمیر کلیه های آسیب دیده و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر.
آیا می توانم با بیماری کلیوی بهبودی با کمک از کسانی که درمان منحصر به فرد بیمار است؟
در واقع، چه یک بیمار می تواند در بهبود و یا نه بستگی دارد که در آن مرحله بیمار می تواند آن درمان را بپذیرید. اگر بیمار کلیوی می تواند درمان در مراحل اولیه دریافت، آنها را بدون مشکل به عقب بیماری خود را داشته باشند؛ اگر بیمار می تواند درمان را دریافت کنید بعد از کلیه کردم در حد متوسط ​​آسیب، آنها ممکن است نیمی از شانس به عقب بیماری خود را. اگر بیمار می تواند درمان را دریافت کنید بعد از کلیه کردم آسیب های جدی، هیچ شانس زیادی برای معکوس بیماری خود را کاملا وجود دارد، اما آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز داشته باشد.
اگر شما علاقه مند در آن درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در تصحیح نقصان کلیه، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیوی ناشی از دیابت با کراتینین 4.3 باید دیالیز من

باید با بیماری کلیوی ناشی از دیابت با کراتینین 4.3 را دیالیز بیمار است؟ معمولا، پزشکان بیماران توصیه به گرفتن دیالیز زمانی که کراتینین آنها سطح بالا به 8.0 یا سقوط بیماری به بیماری کلیوی end مرحله. اما اگر عوارض بیمار بد از افراد دیگر است، آنها ممکن است نیاز به آن را پیش از آن.
دیالیز یک فرآیند برای از بین بردن زائد و آب اضافی از خون است، و در درجه اول به عنوان یک جایگزین مصنوعی برای عملکرد کلیه از دست رفته در افراد مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود. این رایج ترین روش برای از بین بردن علائم ناشی از نارسایی کلیه، اغلب در تقاضا زمانی که مردم کردم ارومیه یا کراتینین سطح تا 8.0 است.
در درمانگاه، سطح کراتینین 4.3 به معنای بیماری در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه است، بدون نیاز به دیالیز وجود دارد. اما همانطور که در بالا ذکر شد، اگر وضعیت بیمار جدی تر از دیگران است، او / او ممکن است نیاز به آن را در پیشبرد. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت با کراتینین 4.3 اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما نیاز به آن را یا نه، شما می توانید دکتر خود یا دکتر آنلاین ما مشورت، هر دو آنها را می تواند به شما با توجه به شرایط بیماری خود مشاوره مناسب.
اما مهم نیست چقدر، به عنوان یک بیمار نفروپاتی دیابتی، شما باید فشار خون خود را و سطح قند خون را کنترل خوب، آنها واقعا در درمان این بیماری مهم است. به جز آن، شما همچنین باید با دکتر خود به موقع، این است که مفید برای آنها را به تنظیم با توجه به شرایط بیماری خود ارتباط برقرار کنند.
اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیوی ناشی از دیابت باید یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد دیالیز، به شما خوش آمد به ما ایمیل، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فراز سطح کراتینین 6.5-5.4 هنوز ضروری است به دیالیز

شوهر من 49 ساله است و او دیابتی است، مشاوره دکتر او را به انجام دیالیز کراتینین خود 580umol / L است و پس از 3 روز اقامت در بیمارستان کراتینین خود 480umol / L می شود، سوال من این است آیا او نیاز به دیالیز؟
بالا یک سوال از بخش دکتر آنلاین ما است، اگر شما هر گونه کمک شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم مشورت نیاز دارید. پس از پاسخ و مشاوره داده شده توسط کارشناسان ما است، اجازه دهید ما یک نگاه دارند با هم.
معمولا، پس از مردم را به ارومیه سقوط، کراتینین سطح بالا به 8.0، دیالیز در تقاضا باشد. اما زمان است تا دقیق نیست، در صورتی که افراد نشانه های سبک تر آنها ممکن است آن را بعد را، اگر علائم خود هستند سنگین تر، آنها ممکن است نیاز به آن را در پیشبرد. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، بدون توجه به سطح کراتینین شما است، تا زمانی که لازم است وجود دارد، پزشکان دیالیز برای شما با توجه به شرایط خود توصیه خواهد کرد.
برای شرایط شوهر خود، فراز سطح کراتینین خود را از 580 (6.5mg / dl) به 480 (5.4mg / دسی لیتر)، که یک سیگنال خوبی از این بیماری، که ممکن است نشان می دهد بیماری خود را به خوبی می رود است، اما بسیاری از عوامل هستند می تواند تحت تاثیر قرار دهد وجود دارد سطح کراتینین، تا زمانی که تصمیم بگیرد که آیا نیاز به دیالیز یا نه، شما نیاز به روشن آنچه که باعث القاء کراتینین پایین می رود. دکتر شما می تواند به شما کمک کند تا پیدا کردن آن، پس در مورد آن نگران نباشید.
اگر شما مردم با سطح کراتینین بالا هستند و نیاز به کمک در تصمیم گیری که آیا لازم است به دیالیز، شما می توانید ایمیل به ما با اطلاعات دقیق خود را، پس از تجزیه و تحلیل ارسال، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با 16٪ عملکرد کلیه است هر فرصتی برای بهبود آن وجود دارد

نارسایی کلیه با عملکرد 16٪ کلیه هر فرصتی برای بهبود آن وجود دارد؟ در گذشته ممکن است دکتر شما بگویم غیر ممکن است برای بهبود عملکرد کلیه، اما در حال حاضر خبری است عملکرد کلیه را می توان با درمان به موقع و مناسب بهبود یافته است.
چرا عملکرد کلیه را می توان در روز ما بهبود یافته؟
شما می دانید عملکرد کلیه سخت به درمان است که چون هیچ راه برای تعمیر بافت کلیه آسیب دیده وجود دارد، که است که می گویند تا زمانی که ما پیدا کردن بعضی از روش که می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر است، وجود دارد به بهبود کلیه تابع.
و در روز ما برخی از روش های درمانی که برای تعمیر بافت کلیه آسیب دیده کمک می کنند پیدا کرده اند. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر محافظت می کند.
چه نوع درمانی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟
همانطور که اشاره شد افراد بالای برخی از درمان های منحصر به فرد پیدا کرده اند به منظور بهبود عملکرد کلیه و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از یکی از معروف ترین است. این است که به طور گسترده ای برای کمی عوارض جانبی و اثر درمانی قابل توجه آن استفاده می شود.
این درمان می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را بهبود بخشد. برای مردم با 16٪ عملکرد کلیه، آن سخت است برای معکوس بیماری خود را کاملا اما آنها می توانند شانس برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه داشته باشد. برای افراد مبتلا به بیش از 16٪ عملکرد کلیه، آنها ممکن است پیش آگهی بهتر داشته باشد.
اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا چت با کارشناسان ما در واتساپ به طور مستقیم، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. واتساپ ما: +86 13722794624



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علت تهوع و استفراغ در دیالیز چیست و چگونه آن را درمان

علت استفراغ و تهوع در دیالیز و چگونگی درمان آن چیست؟ دیالیز یکی از رایج ترین راه برای درمان نارسایی کلیه است، این کار را می تواند کمک به مردم برای زندگی بهتر بلکه برخی از عوارض جانبی را، استفراغ و تهوع در دو نشانه از آن هستند.
در واقع تهوع و استفراغ در بیماران دیالیز بسیار معمول است و از آن است که اغلب به سندرم عدم تعادل دیالیز به علت. معمولا، آنها نمی خواهند برای یک مدت طولانی دوام و بیماران می توانند با داروهای مناسب بهبود می یابند. اما بعضی اوقات ممکن است توسط وخامت مستمر از عملکرد کلیه ایجاد می شود. برای این وضعیت، آنها تبدیل خواهد شد بدتر با توابع کلیه پایین می رود. در این صورت، اگر بیمار دیالیزی می توانند کافی می کنید، علائم بیشتری رخ خواهد داد.
بنابراین به عنوان یک بیمار که تحت درمان با دیالیز، شما باید برای اطمینان از دیالیز کافی است که می تواند به شما کمک کند خطر ابتلا به عوارض جانبی را کاهش دهد. سپس، به یاد داشته باشید برای کنترل وزن بدن در طول جلسات دیالیز و نظارت بر مصرف آب برای جلوگیری از احتباس مایعات بیش از حد. غذاها ندارد و یا اجتناب از خوردن بیش از حد در طول دیالیز. آیا غذاهای شیرین قبل از دیالیز ندارد.
با این حال، اگر شما می خواهید برای حل این مشکل کاملا، راهنمایی بالا کافی نیست، شما باید کمک از دیگر درمان به دنبال. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی، آن را نیز می تواند عوارض جانبی دیالیز کاهش می دهد. علاوه بر این، می توانید بار دیالیز از طریق بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. اما از آن است که مناسب برای افرادی که هیچ خروجی ادرار نیست، به طوری که قبل از آن شما می توانید آن را دریافت، اثر درمانی بهتر می تواند دست یابد.
اگر سوالی دارید دیگر در مورد دیالیز و یا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان نارسایی کلیه، انجام مردد به چت با دکتر آنلاین ما و یا ارسال پیام به ما را ترک نمی کنیم، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 3284
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سرم کراتینین سطح 2.9 است که متوسط ​​یا خیلی خطرناک

سطح کراتینین سرم 2.9 است که قابل درمان و است که متوسط ​​یا خیلی خطرناک است؟ در سرم درمانگاه 2.9 به معنای مردم در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و این مرحله بسیار حیاتی است. برای افرادی که در این مرحله هستند، کلیه آنها در حد متوسط ​​آسیب دیده است، بنابراین فرصت آن را معکوس وجود دارد، که است که می گویند، این مرحله قابل درمان است، نکته کلیدی این است برای پیدا کردن یک درمان مناسب به موقع.
همانطور که ذکر شد، کراتینین سرم 2.9 به معنای کلیه آسیب دیده است متوسط، حتی این، کلیه نمی تواند موثر مثل قبل کار می کنند. به همین دلیل مردم به طور معمول می تواند زندگی می کنند، با توجه به عملکرد جبرانی قوی آن است. اما برای بسیاری از مردم ممکن است آنها برخی از تفاوت های یافت، اگر آنها به دقت به اندازه کافی می باشد. همانطور که همه ما در اوایل یافت می دانیم و درمان را تحت تاثیر قرار پیش آگهی به طور مستقیم، پس رفتن به دکتر خود مراجعه کنید به موقع هنگامی که شما احساس ناراحت کننده باشد.
همانطور که برای درمان، دو نوع وجود دارد. یکی طب غربی است، از سوی دیگر طب چینی است. هر دوی آنها می تواند کمک به مردم برای زندگی بهتر است، اما در مقایسه با طب غربی، طب چینی است طبیعی تر، چه چیزی بیشتر، می تواند مشکل کلیه از علل آن را حل کند.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی است، به عنوان یک نوآوری و درمان خارجی، می تواند سطح کراتینین بالا کاهش و تسکین علائم دیگر ناشی از این بیماری بدون آسیب رساندن به کلیه. برای افرادی که در مراحل اولیه هستند، آنها می توانند شانس بازگشت به زندگی عادی داشته باشد، که است که می گویند، با کمک این درمان، افراد با سطح کراتینین سرم 2.9 می تواند یک فرصت برای آن معکوس داشته باشد.
در یک کلام، کراتینین سرم 2.9 قابل درمان است، نکته کلیدی این است که شما نیاز به درمان مناسب در زمان. اگر شما هر گونه کمک نیاز، انجام مردد برای ارسال ایمیل به ما و یا پیام زیر ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک نمی کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من کراتینین سرم 4.3 چه درمان های مفید برای کاهش این است

کراتینین سرم من 4.3 چیزی است که درمان برای کاهش آن مفید است؟ شما می دانید کنترل خوبی از مصرف مواد غذایی برای کاهش سطح کراتینین بالا مفید است، اما نکته کلیدی برای کاهش سطح کراتینین بالا درمان است. پس چه درمان برای کاهش کراتینین سرم 4.3 مفید است؟

در واقع، سطح کراتینین بالا به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین یک بار اختلال کلیوی دریافت صحیح، اراده سطح کراتینین با آن با هم کاهش یافته است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی گیاه چینی، آن را تا به اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی. با کمک این درمان، افراد مبتلا به کراتینین سرم 4.3 می تواند یک شانس دوباره به زندگی عادی، حداقل آنها لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی است، با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلول و بافت فضا و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کاهش سطح creatinne بالا؟

همانطور که ما در آغاز اشاره شد، راه هایی برای کاهش سطح کراتینین بالا درست اختلال کلیوی است، و عمدتا تابعی از این درمان است برای تصحیح اختلال کلیوی است. با بزرگ رگ خونی، ضد التهاب، ضد ترومبوز و ضد انعقاد، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند اهداف رسیدن به برای اصلاح اختلال کلیوی است.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام زیر را ترک کنند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان بیماری کلیه و IgA توسط طب چینی

چگونه برای درمان بیماری های کلیه و IgA توسط طب چینی؟ همانطور که همه ما می دانیم، Hormonotherapy رایج ترین روش برای درمان بیماری های کلیه و IgA است، آن را حتما می تواند کمک به کنترل و یا به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری است. اما پس از یک دوره، این بیماری عود خواهد کرد، چه بدتر، ممکن است دوباره و دوباره عود. در چین استفاده می کنیم روش های مختلف برای درمان این بیماری است، که به عنوان طب چینی شناخته شده است، آن را می توانید از این بیماری از عود جلوگیری می کند.

طب چینی، ما در بالا ذکر است درمان تک نیست، آن یک سری از روش های درمانی بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است. در میان آنها میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و درمان سلول های بنیادی درمان موثر ترین برای درمان بیماری های کلیه و IgA، به همین دلیل ما گفت که هستند؟

در درمانگاه، بیماری های کلیه و IgA یک نوع اختلال کلیوی ناشی از رسوب کمپلکسهای ایمنی در کلیه است. بنابراین اگر شما می خواهید برای درمان این بیماری کاملا، شما نیاز به پیدا کردن بعضی از درمان است که می تواند اختلال ایمنی بدن را تصحیح کنید.

سلول های بنیادی است هدف از درمان در اصلاح اختلال ایمنی، توسط شش مرحله (تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی بدن، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی) می تواند بیماری کلیوی معکوس و جلوگیری از آن را از عود.

همانطور که برای طب میکرو چینی O smotherpay، آن را درمان معروف ترین در درمان بیماری های کلیوی است، می تواند ایمنی از طریق بهبود عملکرد کلیه را افزایش دهد. توسط ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز و بزرگ شدن رگ های خونی، این درمان می تواند مشکل کلیه از ریشه آن را حل کند، در نتیجه برای جلوگیری از عود.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیه و IgA، شما می توانید پیام زیر را ترک کنند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ارزش GFR من است 65 آیا این پایین و یا عادی

ارزش GFR من 65 است که از این پایین تر و یا عادی؟ در واقع، این تعداد کمتر از سطح عادی است. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آن و یا سوال مشابه، در لطفا.

همانطور که همه ما می دانیم، تابع کلیدی کلیه برای فیلتر کردن سموم و مواد زائد در خون از بدن ما. بنابراین در درمانگاه، با توجه به سطح GFR ما می توانیم تشخیص که مرحله بیماری در است.

در درمانگاه، زمانی که سطح GFR خود را بالاتر از 90ml / دقیقه است که به معنی عملکرد کلیه شما طبیعی است، یک بار آن را کمتر از این تعداد، که ممکن است نشان می دهد بیماری خود شده است در برخی از درجه آسیب دیده. معمولا، مراحل CKD (بیماری مزمن کلیوی) عمدتا در GFR اندازه گیری و یا برآورد (گلومرولی میزان فیلتراسیون) است. پنج مرحله وجود دارد اما عملکرد کلیه در مرحله 1 نرمال است، و حداقل در مرحله 2 کاهش می یابد.

در واقع، GFR 65 پایین تر از سطح طبیعی است و در حال حاضر این بیماری در مرحله 2 است، اما تقریبا مرحله 3. بنابراین برای افراد مبتلا به این وضعیت، آنها باید اقدامات در حال حاضر برای به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری را، حتی آن را معکوس می باشد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند کمک به معکوس این بیماری از طریق بهبود عملکرد کلیه است. چه چیزی بیشتر، می تواند این بیماری بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.

آیا پاسخ شما می خواهید به شما کردم؟ اگر سوالی دارید دیگر در درمان بیماری های کلیوی و یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد GFR، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار نارسایی کلیه با فشار خون بالا به بیماری او تحت کنترل خوب

SHARDA هاندا یک بیمار نارسایی کلیه که کردم تا فشار خون بالا به علت طولانی از لحاظ این بیماری است. پس از مجموعه ای از درمان، بیماری او را به خوبی کنترل کرد، آن را یک معجزه است.

نام بیمار: SHARDA هاندا

جنسیت: زن

سن: 70

وضعیت تاهل: متاهل

کشور: هند

بیماری: نارسایی کلیه، کلیه، فشار خون بالا، کم خونی کلیه

در 14 فوریه سال 2015، SHARDA هاندا به بیمارستان ما برای اولین بار آمد. قبل از آمدن به اینجا او درمان در بیمارستان محلی خود را پذیرفته، و بیماری او یک بار کنترل کردم. با این حال، سرد کوچک القاء عود این بیماری و بدتر شدن آن. بنابراین او هیچ انتخاب دیگری جز برای درمان بیشتر به اینجا آمده. پس از درمان حدود یک ماه، بیماری او را به خوبی کنترل کرد، او حتی مانند یک فرد عادی به نظر می رسد.

علائم قبل از درمان و بعد از درمان:

قبل از: فشار خون بالا 150/110، پروتئین ++، مخفی + خون، سطح کراتینین سرم 404umol / L

بعد از: 120/80 بالا فشار خون، پروتئین +، خون مخفی، سطح کراتینین سرم 308 umol / L

درمان در بیمارستان ما:

از آنجا که عود بیماری او است به علت سرد است، بنابراین ما او را به برخی از گیاهان به منظور افزایش ایمنی و ضد التهاب او. بر اساس این مرحله، ما او یک سری از درمان را، آنها پا حمام درمانی، پزشکی دهان و دندان چینی و انما درمان هستند.

درمان هدف:

برای ترویج گردش خون، ترشحات سموم اضافی و مواد زائد از بدن، محافظت از کلیه ها باقی مانده از آسیب بیشتر و تعمیر کلیه های آسیب دیده.

جزئیات درمان:

پا حمام درمانی:

2times / روز، 45min / زمان، در این درمان هستند 12 نوع از گیاهان، از جمله membranaceus گون، ساقه پیچ امین الدوله و Rhizoma Dioscoreae Nipponicae وجود دارد

بیماریهای دهان چینی:

2times / روز، در این درمان هستند 16 نوع از گیاهان، از جمله شبه جینسنگ، کوکوس پوریا و عقرب وجود دارد

انما درمان:

2 بار / روز، 8 نوع از گیاهان در این درمان، از جمله ریواس خام، ریشه Ophiopognis و pilosula Codonopsis وجود دارد

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما به انجمن خوش آمدید پیام زیر را ترک هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا پروتئین در ادرار نشان می دهد نفروپاتی دیابتی

آیا پروتئین در ادرار (پروتئینوری) نشان می دهد نفروپاتی دیابتی؟ در واقع، پروتئین شاخص مترقی نفروپاتی دیابتی است. بنابراین به عنوان یک دیابتی هنگامی که شما پروتئین در ادرار خود را پیدا کنید شما باید با توجه بالا به آن پرداخت.

نفروپاتی دیابتی به طور عمده عوارض دیابت است، و آن را نیز علت مرگ و میر برای دیابتی. در مراحل اولیه، بیماران دیابتی ممکن است آلبومینوری، سطح بالایی از هموگلوبین گلیکوزیله، فشار خون بالا، و غیره داشته باشد. در مقایسه با انواع دیگر بیماری های کلیه، نفروپاتی دیابتی پیشرفت سریع تر.

هنگامی که آلبومینوری در بیماران دیابتی به نظر می رسد، بیماران باید تعیین اینکه آیا آنها نفروپاتی دیابتی. اگر این اتفاق می افتد، به این معنی است که بخشی از بافت عملکرد کلیه آسیب دیده اند. بنابراین، هنگامی که این علامت به نظر می رسد، بیماران باید آزمون را بلافاصله در بیمارستان به طور منظم انجام دهید. سپس، بیماران می توانند تشخیص و درمان بیماری کلیه خود را به موقع.

آلبومینوری دیابتی می تواند بیماری کلیوی القاء به راحتی، پس از آن بسیار مهم است که آن را کاهش می دهد به موقع. این به منظور کاهش آسیب مداوم برای کلیه مفید است، اما آلبومینوری ممکن است به آسانی به علت سرد و خستگی عود. به نظر از این، ما باید در درمان سلول های دچار اختلال کلیوی تمرکز می کنند. در همان زمان، آن را نیز لازم را برای کنترل بیماران فشار خون و قند خون. فقط این می تواند کمک به کم کردن سرعت پیشرفت بیماری کلیوی ناشی از دیابت.

چگونه به مقابله با پروتئین در ادرار؟

سطح مدیریت قند خون و فشار خون یکی از عوامل مهم برای تحت تاثیر قرار پیش آگهی بیماری کلیوی ناشی از دیابت، کنترل خیلی خوب قند خون و فشار خون می تواند پروتئین را کاهش دهد، محافظت از کلیه باقی مانده عملکرد بافت ها و جلوگیری از عوارض قلبی-مغزی-عروقی است. در همین حال اگر بیمار می تواند درمان منظم شرکت کنند، فرصتی برای حل این مشکل کاملا داشته باشد.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان سنتی چینی را می توان جایگزین خوبی از دیالیز

معمولا، افراد مبتلا به نارسایی کلیه خواهد شد توصیه می شود به دیالیز و یا انتظار برای پیوند. اما در واقع، برخی از داروها چینی دیگر می تواند درمان های جایگزین، که می تواند این بیماری با عوارض جانبی کم و اثر درمانی قابل توجهی درمان وجود دارد.

درمان سنتی چینی به عنوان درمان جایگزین دیالیز و پیوند است به طور گسترده ای استفاده شده است، معروف ترین دهان هستند طب چینی درمان، Maikang ترکیب، داغ فشرده سازی درمانی و پا حمام درمانی. همه داروها در آنها هیچ سمیت کلیوی، بنابراین در طول درمان، آنها را آسیب بیشتر به کلیه ها را ندارد. با توجه به افراد نشانه های مختلف، پزشکان طرح درمان های مختلف با توجه به شرایط بیماری بیمار را و درمان های مختلف را انتخاب کنید. اگر شما علاقه مند در آن درمان هستند و یا می خواهند بدانند که آیا شما مناسب برای آنها، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما آن را برای شما تجزیه و تحلیل. همه اطلاعاتی که ما ارائه بدون پرداخت هزینه است، به طوری که در مورد آن نگران نباشید.

درمان سنتی چینی در حال حاضر توسط مردم بیشتر و بیشتر دوست داشتم، با توجه به اثر درمانی قابل توجه آن است. اما برخی از افراد ممکن است اثر شک، چرا که در زمان گذشته، بیماری کلیوی نمی تواند معکوس شود. این بود، اما در حال حاضر می توان آن را از طریق بهبود عملکرد کلیه معکوس شود. بنابراین برای افرادی که در مراحل اولیه هستند، آنها می توانند شانس بازگشت به زندگی عادی با کمک درمان سنتی چینی دریافت کنید، برای افراد مبتلا به مرحله پیشرفته، آنها ممکن است می تواند بیماری را معکوس کاملا، اما آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بالا لذت ببرید .

اگر شما به دنبال برای برخی از درمان های جایگزین دیالیز، درمان سنتی چینی می تواند انتخاب خوبی است. اگر شما هر گونه کمک نیاز، انجام مردد برای ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا سودا خوب برای افراد مبتلا به کلیه های آسیب دیده

آیا نوشابه خوبی برای افراد مبتلا به کلیه آسیب دیده؟ انواع سودا با احساس های گازدار طراوت و انواع اعم از نور، نوشیدنی های مرکبات به قوی، کولای تاریک آمده است. تحقیقات نشان می دهد که کسانی که سودا دارای اثرات منفی بر روی کلیه ها. بنابراین به عنوان یک بیمار با کلیه های آسیب دیده و سطح کراتینین بالا شما باید به جلوگیری از آن را بنوشید.

رابطه سودا و بیماری کلیه

با توجه به مطالعه سودا تیره، مانند نوشابه، شامل اسید فسفریک، که منجر به شکل گیری سنگ کلیه بیشتر است. اگر چه نه همه سودا شامل اسید فسفریک، تقریبا تمام سودا به طور منظم می تواند به تشکیل سنگ بیشتر و اختلال عملکرد کلی کلیه کمک می کند. با توجه به پژوهش دلیل این است که از شیرین کننده برجسته ترین در سودا به طور منظم: فروکتوز. آیا به خودی خود، در قالب قند فروکتوز، و یا به عنوان شربت ذرت سرشار از فروکتوز، این قند می تواند از تشکیل سنگ کلیه و سلولهای کلیه آسیب را افزایش می دهد. از آنجا که این درست تنها از مصرف فروکتوز بالا است، شما باید قادر به جلوگیری از این مسائل توسط تعدیل مصرف خود را از سودا به طور منظم باشد.

رژیم غذایی نوشابه و بیماری کلیه

سودا رژیم غذایی حاوی فروکتوز یا سایر قندهای طبیعی نیست. در نتیجه، شما ممکن است فکر می کنم که شما می توانید اثرات منفی بر روی کلیه خود را به عنوان زمانی که شما اجتناب از سودا به طور منظم و کولای، اجتناب کنند. اما واقعیت این است که حتی سودا رژیم غذایی دارای اثرات منفی بر روی کلیه ها. محققان دریافتند که در طول زمان، افرادی که در توانایی کلیه ها خود را می نوشند دو یا چند سودا رژیم غذایی در هر تجربه روز کاهش قابل توجهی برای فیلتر کردن مواد زائد را از خون. اگر چه دلیلی برای این مشخص نیست، شما باید فقط به عنوان مراقب باشید با مصرف خود را از سودا رژیم غذایی به عنوان سودا به طور منظم باشد.

در یک کلام، نوشابه خوب است برای مردم با کلیه های آسیب دیده نیست، بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما بهتر است اجتناب از آن را. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در درمان بیماری های کلیوی دارند، شما می توانید پیام زیر را ترک کنند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

در صورتی که آیا از لازیکس افزایش من با خودم در درمان سندرم نفروتیک

آیا باید افزایش آیا از لازیکس توسط خودم در درمان سندرم نفروتیک؟ معمولا، پس از مردم کردم سندرم نفروتیک، دکتر همیشه لازیکس تجویز برای درمان احتباس مایعات (ادم). اما گاهی اوقات به نظر نمی رسد به اندازه کافی. بنابراین برای این مورد، باید بیمار را افزایش می کند از آن؟

لازیکس یک دیورتیک های لوپ (قرص آب) که از جذب نمک بیش از حد، اجازه می دهد نمک به جای در ادرار خود را منتقل می شود بدن شما جلوگیری می کند. این است که برای درمان احتباس مایعات (ادم) در افراد مبتلا به نارسایی احتقانی قلب، بیماری کبد، و یا یک اختلال کلیوی مانند سندرم نفروتیک استفاده می شود. این دارو همچنین برای درمان فشار خون بالا (فشار خون بالا) استفاده می شود. اما اگر شما قادر به ادرار کردن، شما باید به جلوگیری از آن استفاده کنید. علاوه بر این، شما باید بیشتر از این دارو از است توصیه نمی کنند. چرا که بالا می کند از لازیکس ممکن است از دست دادن شنوایی برگشت ناپذیر شود. اگر نشانی از لازیکس نمی تواند کافی کار، شما می توانید با دکتر خود و بگویید که او / او ممکن است تنظیم می کند با توجه به لزوم.

در یک کلام، شما باید مشورت با دکتر خود قبل از استفاده از آن، و ارتباط با دکتر خود در طول درمان، را افزایش نمی دهد و یا کاهش دوز توسط خودتان.

اما به عنوان یک بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک، اگر شما می خواهید برای درمان بیماری خود، فقط در یک یا دو نوع دارو بستگی دارد کافی نیست، آنها فقط می تواند برخی از علائم این بیماری را کاهش دهد. بهترین راه برای حل این مشکل بیماری کلیه است برای پیدا کردن یک درمان موثر.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان سندرم نفروتیک، شما به انجمن خوش آمدید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با فشار خون بالا کنترل خوب توسط طب چینی

شما می دانید نارسایی کلیه آسان است برای وادار برخی از عوارض و علائم، فشار خون بالا یکی از آنها است. امروز، من به شما یک داستان واقعی در مورد درمان این بیماری می گویند، به امید آن می تواند شما را در برخی از راه کمک کند.
نام بیمار: SHARDA هاندا
جنسیت: زن
سن: 70
وضعیت تاهل: متاهل
کشور: هند
بیماری: نارسایی کلیه، کلیه، فشار خون بالا، کم خونی کلیه
در 14 فوریه سال 2015، SHARDA هاندا، که یک بیمار نارسایی کلیه است، به بیمارستان ما برای اولین بار برای درمان بیشتر آمد. قبل از آمدن به اینجا او درمان در بیمارستان محلی خود را پذیرفته، و بیماری او یک بار کنترل کردم. با این حال، سرد کوچک القاء عود این بیماری و بدتر شدن آن. بنابراین او هیچ انتخاب دیگری جز برای درمان بیشتر به اینجا آمده. پس از درمان حدود یک ماه، بیماری او را به خوبی کنترل کرد، او حتی مانند یک فرد عادی به نظر می رسد.
علائم قبل از درمان و بعد از درمان:
قبل از: فشار خون بالا 150/110، پروتئین ++، مخفی + خون، سطح کراتینین سرم 404umol / L
بعد از: 120/80 بالا فشار خون، پروتئین +، خون مخفی، سطح کراتینین سرم 308 umol / L
درمان در بیمارستان ما:
از آنجا که عود بیماری او است به علت سرد است، بنابراین ما او را به برخی از گیاهان به منظور افزایش ایمنی و ضد التهاب او. بر اساس این مرحله، ما او یک سری از درمان را، آنها پا حمام درمانی، پزشکی دهان و دندان چینی و انما درمان هستند.
درمان هدف:
برای ترویج گردش خون، ترشحات سموم اضافی و مواد زائد از بدن، محافظت از کلیه ها باقی مانده از آسیب بیشتر و تعمیر کلیه های آسیب دیده.
جزئیات درمان:
پا حمام درمانی:
2times / روز، 45min / زمان، در این درمان هستند 12 نوع از گیاهان، از جمله membranaceus گون، ساقه پیچ امین الدوله و Rhizoma Dioscoreae Nipponicae وجود دارد
بیماریهای دهان چینی:
2times / روز، در این درمان هستند 16 نوع از گیاهان، از جمله شبه جینسنگ، کوکوس پوریا و عقرب وجود دارد
انما درمان:
2 بار / روز، 8 نوع از گیاهان در این درمان، از جمله ریواس خام، ریشه Ophiopognis و pilosula Codonopsis وجود دارد
اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما به انجمن خوش آمدید پیام زیر را ترک هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با فشار خون بالا چگونه آن را درمان توسط طب چینی

امروز، من به شما یک داستان واقعی در مورد یک بیمار نارسایی کلیه که کردم تا فشار خون بالا به علت طولانی از لحاظ این بیماری بگویید. پس از مجموعه ای از درمان، بیماری او را به خوبی کنترل کرد، آن را یک معجزه است.
نام بیمار: SHARDA هاندا
جنسیت: زن
سن: 70
وضعیت تاهل: متاهل
کشور: هند
بیماری: نارسایی کلیه، کلیه، فشار خون بالا، کم خونی کلیه
در 14 فوریه سال 2015، SHARDA هاندا به بیمارستان ما برای اولین بار آمد. قبل از آمدن به اینجا او درمان در بیمارستان محلی خود را پذیرفته، و بیماری او یک بار کنترل کردم. با این حال، سرد کوچک القاء عود این بیماری و بدتر شدن آن. بنابراین او هیچ انتخاب دیگری جز برای درمان بیشتر به اینجا آمده. پس از درمان حدود یک ماه، بیماری او را به خوبی کنترل کرد، او حتی مانند یک فرد عادی به نظر می رسد.
علائم قبل از درمان و بعد از درمان:
قبل از: فشار خون بالا 150/110، پروتئین ++، مخفی + خون، سطح کراتینین سرم 404umol / L
بعد از: 120/80 بالا فشار خون، پروتئین +، خون مخفی، سطح کراتینین سرم 308 umol / L
درمان در بیمارستان ما:
از آنجا که عود بیماری او است به علت سرد است، بنابراین ما او را به برخی از گیاهان به منظور افزایش ایمنی و ضد التهاب او. بر اساس این مرحله، ما او یک سری از درمان را، آنها پا حمام درمانی، پزشکی دهان و دندان چینی و انما درمان هستند.
درمان هدف:
برای ترویج گردش خون، ترشحات سموم اضافی و مواد زائد از بدن، محافظت از کلیه ها باقی مانده از آسیب بیشتر و تعمیر کلیه های آسیب دیده.
جزئیات درمان:
پا حمام درمانی:
2times / روز، 45min / زمان، در این درمان هستند 12 نوع از گیاهان، از جمله membranaceus گون، ساقه پیچ امین الدوله و Rhizoma Dioscoreae Nipponicae وجود دارد
بیماریهای دهان چینی:
2times / روز، در این درمان هستند 16 نوع از گیاهان، از جمله شبه جینسنگ، کوکوس پوریا و عقرب وجود دارد
انما درمان:
2 بار / روز، 8 نوع از گیاهان در این درمان، از جمله ریواس خام، ریشه Ophiopognis و pilosula Codonopsis وجود دارد
اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما به انجمن خوش آمدید پیام زیر را ترک هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ورزشی نوشیدنی خوب برای مزمن کلیه بیمار بیماری

آیا نوشیدنی های ورزشی خوبی برای بیمار بیماری کلیوی مزمن؟ نوشیدنی های ورزشی غنی از کربوهیدرات ها که می تواند انرژی کافی برای مردم در طول یا بعد از ورزش ارائه هستند، بنابراین این یک انتخاب خوب برای مردم به پس از ورزش بنوشید است. اما شما می دانید بیمار بیماری کلیوی باید توجه بالا به رژیم غذایی خود را پرداخت، می توانید این بخش از مردم نوشیدنی های ورزشی مصرف؟
در زندگی روزمره ما، به طور عمده وجود دارد سه نوع از نوشیدنی های ورزشی. آنها هیپوتونیک، ایزوتونیک و هیپرتونیک هستند.
نوشیدنی های ورزشی هیپوتونیک یک غلظت پایین تر از شکر و نمک از بدن انسان است.
نوشیدنی های ورزشی ایزوتونیک یک غلظت مشابه از شکر و نمک به عنوان بدن انسان است.
نوشیدنی های ورزشی هیپرتونیک یک غلظت بالاتر از شکر و نمک از بدن انسان است.
هنگامی که مردم ورزش به خصوص استقامت، برخی از مواد معدنی هستند احتمال بیشتری برای از بدن از طریق عرق کردن مرخص شود. سپس، شکر، کم آبی بدن، عدم تعادل الکترولیت خون و خستگی به راحتی رخ می دهد. در این مورد، نوشیدنی های ورزشی می تواند این مشکلات به طور موثر تسکین دهد.
نوشیدنی های ورزشی با بیماری مزمن کلیه
اگر بیماران نوشیدن این نوشیدنی به عنوان دکتر توصیه، آنها می توانند به اندازه کافی انرژی دریافت، جلوگیری از قند خون پایین، هیدراته ماندن و حفظ تعادل الکترولیت از نوشیدنی های ورزشی.
با این حال، نوشیدنی های ورزشی نیز نوشابه های انرژی زا که غنی از سدیم هستند نامیده می شود. برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه، آنها همیشه مورد نیاز برای نگه داشتن یک رژیم غذایی کم سدیم. به نظر از این، نوشیدنی های ورزشی می تواند بار در کلیه به راحتی افزایش می دهد. مصرف بیش از حد سدیم می تواند خطر ابتلا به سنگ کلیه، احتباس مایعات و فشار خون بالا شود. علاوه بر این، برای بیمارانی که بیماری کلیوی است از دیابت ایجاد می شود، آنها نیز باید از مصرف نوشیدنی های ورزشی محدود در زندگی روزانه خود را.
اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا این خوبی برای مزمن بیمار بیماری های کلیه به خوردن ماکادمیا آجیل

آیا این خوبی برای مزمن بیمار بیماری های کلیه به خوردن ماکادمیا آجیل؟ شما می دانید آجیل ماکادمیا طعم بسیار خوب است، بسیاری از مردم می خواهم به آن غذا می خورند، البته از جمله بیمار بیماری کلیوی مزمن. اما همانطور که همه ما می دانیم بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید بالا سخت در مواد غذایی خود را، پس از آن می تواند آنها این نوع از مواد غذایی را بخورند؟
آجیل ماکادمیا سرشار از تغذیه هستند، آن را حاوی 70٪ ~ 79٪ از اسیدهای چرب اشباع نشده به ویژه نفت مانند اسید oeic و پالمیتیک اسید. همچنین، آنها 9 درصد از پروتئین و کلسیم غنی، فسفر، آهن، ویتامین B1، ویتامین B2 و 8 اسید آمینه ضروری است. این مواد مغذی تعیین آجیل macadamia می تواند کمک به انجام بسیاری برای درمان مشکلات مختلف.
علاوه بر این، این آجیل ترد و خوشمزه هستند و طعم منحصر به فرد از کره نیز داشته باشد. سپس، این نوع از آجیل به عنوان "خشک ملکه میوه" و یا "پادشاه آجیل در جهان" افتخار.
درست مانند دیگر آجیل، آجیل macadamia باید محدود شود که بیماری مزمن کلیه پیشرفت به مرحله پیشرفته به دلیل محتوای بالای آن از پتاسیم و فسفر است. به منظور ایجاد بیماران کلیوی دریافت سود حاصل از این مهره به عنوان بسیاری که ممکن است و جلوگیری از عوارض آن، بیماران باید از دکتر آنلاین برای تعیین تعداد آجیل آنها می توانند در هر زمان و یا هر روز خوردن مشورت کنید. سپس، بیماران می توانند از این سالم مهره مصرف می کند.
در یک کلام، به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما می خواهم بهتر بیش از حد از ماکادمیا آجیل خوردن نیست. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین سرم بین 8 و 9 به چه معناست و چگونه آن را کاهش دهد

پدر در قانون من فقط گفته شد کراتینین سرم خود در بین 8 و 9. چه در واقع معناست؟ و هر گونه راه هایی برای کاهش آن وجود دارد؟
در واقع چه کراتینین سرم بین 8 و 9 به معنای؟
در واقع، پس از کراتینین سرم بالا 8.0 که به معنی / بیماری خود را در حال حاضر سقوط به پایان مرحله بیماری کلیوی، که به عنوان ارومیه شناخته شده است. در این مرحله، کلیه بیماران به طور جدی آسیب دیده است و وجود دارد فقط باقی مانده کمتر از 10٪ عملکرد کلیه می تواند به طور معمول کار می کنند. بنابراین برخی از درمان، مانند دیالیز، در تقاضا برای کمک به کلیه به خوبی کار می کنند.
آیا راه هایی برای کاهش سطح کراتینین بالا وجود دارد؟
همانطور که در بالا ذکر شد، دیالیز یکی از راه هایی برای کاهش سطح کراتینین بالا است. با انجام بخش هایی از کار کلیه ها، می تواند سطح کراتینین در مدت کوتاهی کاهش می دهد. اما یک بار توقف بیمار مصرف این درمان، سطح کراتینین خواهد به سطح بالا دوباره.
در اینجا من به شما توصیه دیگری طب چینی، است که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده، می تواند سطح کراتینین بالا از طریق بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. با توجه به کمی عوارض جانبی و اثر درمانی قابل توجه آن، آن را مناسب برای تقریبا همه بیمار است، حتی اگر هم برخی از ممنوع به استفاده از آن وجود دارد. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. همه اطلاعاتی که ما ارائه بدون پرداخت هزینه است، بنابراین احساس رایگان با ما تماس بگیرید. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم تماس بگیرید و یا پیام زیر ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت با مرحله 4 نارسایی کلیه چطور می تواند باشد بدون دیالیز درمان

دیابت با مرحله 4 نارسایی کلیه چگونه می توانید آن را بدون دیالیز درمان؟ شما می دانید دیالیز انجام می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه بهتر تسکین برخی از علائم و نشانه های این بیماری زندگی می کنند، اما آن را نیز به برخی از عوارض جانبی در همان زمان به ارمغان بیاورد. چه بیشتر، از آن می تواند کمک به مردم خلاص شدن از شر بیماری های کلیوی به طور دائم، به طوری که آنها به دنبال برخی از راه های دیگر برای درمان این بیماری است.
چگونه به درمان نارسایی کلیه ناشی از دیابت؟
در واقع، کنترل خوبی از سطح قند خون نقش مهمی در درمان نارسایی کلیه ناشی از دیابت ایفا می کند. بر اساس این نقطه، شما باید برخی از راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه است که برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر پیدا کنید، تنها در این راه، شما می توانید این بیماری از علل آن را درمان کند.
چه نوع از درمان برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟
شما می دانید که چرا طولانی از لحاظ دیابت خواهد بافت کلیه آسیب، بنابراین درمان باید قادر به تعمیر آن بافت آسیب دیده ناشی از قند بالا باشد. علاوه بر این، آن را نیز باید قادر به محافظت از آن بافت را از آسیب بیشتر باشد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان ما می خواهیم، ​​می تواند تقاضای ما در هر دو طرف را برآورده است. با کمک از این درمان، افراد مبتلا به مراحل اولیه بیماری کلیوی می تواند مانند یک فرد عادی زندگی می کنند.
برای افراد مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه، آن شاید سخت برای درمان این بیماری است، اما آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز لذت ببرید.
اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان دیابت با نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا تماس با کارشناس ما واتساپ، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. واتساپ ما: +86 15230127615



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به درمان پا گرفتگی عضلات در بیماری مزمن کلیه

گرفتگی عضلات پا به عنوان یکی از علائم شایع بیماری کلیه خواهد شد کیفیت زندگی بیمار را کاهش دهد و بیمار سخت به خواب. سپس علل گرفتگی عضلات پا در بیماری های کلیوی و چگونه آن را درمان همان چیزی است؟
علل گرفتگی عضلات پا در بیماری مزمن کلیه چیست؟
گرفتگی عضلات پا در حال فکر به عدم تعادل در آب و الکترولیت ها ایجاد می شود، اما همچنین ممکن است آسیب های عصبی و یا جریان خون مشکلات ایجاد می شود. و این احتمال وجود دارد در نتیجه CO2 کم در جریان خون و شروع به کم خونی.
به طور کلی، در مراحل اولیه بیماری کلیوی، بیماران کمتر احتمال دارد که رنج می برند گرفتگی عضلات پا. از اطلاعات ذکر شده در بالا، ما می توانیم می دانیم که گرفتگی عضلات پا معمولا زمانی که اختلال در عملکرد کلیه به نظر می رسد، به ویژه هنگامی که این سقوط بیماری به نارسایی کلیه، سپس عوارض بسیاری ممکن است رخ دهد اتفاق می افتد.
چگونه به درمان گرفتگی عضلات پا در بیماری های کلیوی؟
کشش عضلات، ماساژ، دوش گرم بگیرید یا حمام، کفش راحت، را بی کربنات سدیم تحت مراقبت پزشک خود برای بهبود گرفتگی عضلات پا و به دور از همه سودا تاریک و الکل باقی بماند، همه آنها مفید هستند در رفع خودرا برای امتحان اماده پا .
با این حال، اگر شما می خواهید برای حل این مشکل از علل آن، شما نیاز به معکوس بیماری کلیوی اول است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی است، آن است که در طب سنتی چینی گیاهی است. با کمک از آن، شما می توانید از گرفتگی عضلات در مدت کوتاهی دریافت کنید. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند، شما می توانید پیام زیر را ترک کند، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.
اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در درمان بیماری مزمن کلیه دارند، برای تماس با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما در اینجا انتظار برای کمک به شما هستند.



:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت و بیماری کلیه با سطح پایین سدیم در خون

سطح پایین سدیم جدی در ماه مه خون باعث می شود بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی در معرض خطر زندگی، بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی مبتلا به دیابت، شما باید با توجه بالا به سطح سدیم در خون پرداخت.
چرا این بیماران سطح سدیم کم داشته باشد؟
کاهش مقدار کل سدیم در خون، مقدار سدیم کل نرمال و افزایش مقدار کل سدیم: سطح پایین سدیم در خون می توان به سه شرایط تقسیم شده است.
سطح پایین سدیم همراه با مقدار کل سدیم در خون کاهش یافته است. برای کاهش فشار خون بالا بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی یا سهولت تورم خود، nephrologists بیشتر احتمال دارد به تجویز دیورتیک. استفاده بیش از حد از دیورتیک ها ممکن است از دست دادن سدیم، اسیدوز متابولیک، کتواسیدوز دیابتی می شود، و به همین ترتیب به راحتی. علاوه بر این، استفراغ و اسهال علل دیگری از این وضعیت هستند.
سطح سدیم پایین همراه با مقدار سدیم کل نرمال در خون. این است که معمولا از عدم گلوکوکورتیکوئید، کم کاری تیروئید، برخی از داروها و یا SIADH شده است.
سطح سدیم پایین همراه با افزایش مقدار کل سدیم در خون. وقتی کلیه ها به شدت از دیابت آسیب دیده، آنها قادر به فیلتر کردن سدیم و مایعات اضافی به طور موثر. احتباس مایع می تواند سطح سدیم در خون به کاهش ایجاد کند، اما در واقع، مقدار سدیم مجموع در افزایش خون.
علائم و نشانه های سطح پایین سدیم در خون چیست؟
علائم اصلی هستند خستگی، تهوع، استفراغ، سردرد، خواب آلودگی، گرفتگی عضلانی، درد عضلانی، و غیره. در موارد شدید، بیمار ممکن است از کشش، کما، افزایش فشار داخل جمجمه، و غیره رنج می برند
چگونه برای مدیریت سطح پایین سدیم در نفروپاتی دیابتی؟
بیماران مختلف نیاز به درمان متفاوت است. اما مهم نیست چقدر اگر شما می خواهید برای حل این مشکل از علت زمینه ای آن، شما باید برای پیدا کردن برخی از راه برای معکوس کردن کلیه های آسیب دیده. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی گیاه چینی می تواند یک انتخاب خوب است.
اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان دیابت و بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان زودرس بیماری مزمن کلیوی می تواند به جلوگیری نارسایی کلیه
بر اساس این گزارش، تشخیص زودرس و درمان بیماری مزمن کلیه می تواند میزان جلوگیری از نارسایی کلیه را افزایش می دهد. آیا آن را قابل اعتماد؟ و چگونه برای درمان بیماری کلیه در مراحل اولیه؟
آیا آن را قابل اعتماد؟
مردم با بیماری مزمن کلیه دارند افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و یا سکته مغزی. این است که چرا مهم برای تشخیص CKD حتی خفیف است. درمان ممکن است نه تنها کاهش سرعت پیشرفت بیماری، اما خطر ابتلا به بیماری های قلبی و یا سکته مغزی نیز کاهش می دهد. بنابراین پیش از ما می توانیم این بیماری، کاهش خطر از مردم گرفتن عوارض دیگر یافت می شود.
تحقیقات در مراحل اولیه بیماری مزمن کلیه می تواند به جلوگیری و یا کاهش سرعت پیشرفت از طریق به شکست نهایی کلیه نشان داده است که، در بسیاری از مردم، درمان. اما تنها اگر ما می توانید آن را زودتر پیدا، ما می توانیم آن زودتر درمان.
چگونه برای جلوگیری از مزمن کلیه بیماری می رود به نارسایی کلیه؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است یک نوع از درمان اعمال خارجی بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند کمک به افراد مبتلا به بیماری های کلیوی در مراحل اولیه بهبود یافتن از آن. برای افرادی که در مرحله پیش از بیماری کلیوی هستند، با کمک این درمان، آنها نیز فرصتی برای زندگی طولانی تر و بهتر داشته باشد.
همانطور که در بالا ذکر شد، تشخیص زود هنگام برای درمان این بیماری مفید است. بنابراین توجه خاصی به زندگی روزانه خود، یک بار شما را از هر گونه علائم بیماری مزمن کلیه، پیدا کردن به دکتر خود مراجعه کنید فورا است که می تواند به شما کمک کند برای جلوگیری از نارسایی کلیه است. اگر شما هر گونه کمک در تشخیص و یا درمان بیماری های کلیوی نیاز، انجام مردد به ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه بیمار بیماری با کراتینین سطح 5.4 چگونه به بهبود عملکرد کلیه

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه بیمار بیماری های کلیوی با سطح کراتینین 5.4؟ بیمار بیماری کلیوی، آن سخت است برای بهبود عملکرد کلیه، به ویژه برای بیماران با آسیب جدی کلیه است. اما بیمار با سطح کراتینین 5.4، کلیه آنها در حد متوسط ​​آسیب دیده است، بنابراین هنوز هم وجود دارد یک فرصت برای بهبود آن، اگر چه آن سخت است.
در درمانگاه، کراتینین 5.4 در مرحله 4 بیماری کلیوی است. در این مرحله کلیه بیمار اند در حد متوسط ​​آسیب دیده است، اگر درمان نشود، این بیماری را به ارومیه (شناخته شده به عنوان بیماری کلیوی end مرحله) به سرعت در حال سقوط.
با این حال، کراتینین 5.4 است در مرحله اولیه مرحله 4، پس نیز وجود دارد باقی مانده برخی از عملکرد کلیه به نکروز نمی رود کاملا. بنابراین اگر بیمار می تواند این شانس را به درمان منظم را، عملکرد کلیه خود را می توان به برخی از خاص بهبود یافته است.
چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه بیمار با سطح کراتینین 5.4؟
یک پزشکی به خوبی شناخته شده چینی، که به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی وجود دارد، آن را تا اثر قابل توجهی در بهبود بیماری کلیوی. با کمک این درمان، افراد با سطح کراتینین از 5.4 می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز توسط بهبود عملکرد کلیه را دارند.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بهبود عملکرد کلیه؟
شما می دانید این درمان دارای چهار عمدتا توابع، آنها ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و رگ های خونی بزرگ شود. توسط کسانی که چهار توابع، آن را نه تنها می توانید کلیه reaming از آسیب بیشتر محافظت اما همچنین می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید پیام زیر را ترک کند، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی بهبود عملکرد کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هر روش به اجتناب از دیالیز و بهبود عملکرد کلیه وجود دارد

آیا هر روش برای جلوگیری از دیالیز و بهبود عملکرد کلیه وجود دارد؟ دیالیز می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه بهتر انجام بخشی از کار کلیه ها زندگی می کنند، اما طولانی از لحاظ دیالیز خواهد شد بسیاری از عوارض جانبی به ارمغان بیاورد. بنابراین مردم به دنبال برخی از روش های جایگزین برای درمان بیماری کلیه است.
آیا هر روش برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد؟
در گذشته، پیوند کلیه تنها راه برای کمک گرفتن بیمار بیماری کلیوی دیالیز خلاص شدن از شر است و هنوز هم یکی از موثر ترین راه برای درمان بیماری کلیه در روز ما است. اما از آن خواهد شد مقدار زیادی از پول هزینه، بنابراین نه همه بیمار می تواند برای این درمان ایستاده اند.
یکی دیگر از راه موثر برای درمان بیماری های کلیوی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است، که یک نوع از طب چینی بر اساس طب سنتی گیاه چینی است. در مقایسه با پیوند کلیه، طبیعی تر است. چه چیزی بیشتر، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. بنابراین برای افرادی که در مراحل اولیه این بیماری هستند، این درمان بهترین انتخاب برای آنها است.
آیا هر روش به بهبود عملکرد کلیه وجود دارد؟
همانطور که در بالا ذکر شد، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می توانید بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، به گونه ای، می تواند عملکرد کلیه به حدی بهبود بخشد. برای افراد مبتلا به آسیب خفیف کلیه، آنها ممکن است شانس بهبود عملکرد کلیه با کمک این درمان و یک رژیم غذایی مناسب.
آیا پاسخ شما می خواهید به شما کردم؟ اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در درمان بیماری های کلیوی دارند، به شما خوش آمد به طور مستقیم دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا شما می توانید زیر پیام ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند شما بیمار با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه را

چه درمان می تواند بیمار را با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه به شما بدهد؟ در واقع، مرحله 3 مرحله حیاتی بیماری کلیوی، بدون کنترل خوب ممکن است به نارسایی کلیه به سرعت در حال سقوط، حتی ارومیه است. با این حال، اگر شما می توانید درمان به موقع را، پیشرفت این بیماری را می توان آهسته و شما می توانید فرصت آن را معکوس داشته باشد.
چه درمان می تواند بیمار را با مرحله 3 بیماری کلیه به شما بدهد؟
Hormonotherapy را می توان برای درمان مرحله 3 بیماری کلیه، برای کسانی که حساس به این درمان هستند، بیماری خود را می توانید به خوبی با کمک آن کنترل استفاده می شود. اما نقطه ضعف این است این بیماری خواهد شد پس از کاهش دوز از این درمان reoccurred. علاوه بر این، بلند نظر دوزهای بزرگ خواهد شد بسیاری از عوارض جانبی را، در نتیجه برای وادار بسیاری از عوارض دیگر.
دیالیز است که اغلب به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، که می تواند کلیه کمک به انجام بخشی از کار، مانند تخلیه سموم اضافی و مواد زائد از بدن، در نتیجه به از بین بردن آن علائم بیماری کلیوی توصیه می شود. اما برای مرحله 3 بیمار بیماری کلیوی ندارند مناسب برای این بیماری، چرا که آنها هنوز هم شانس برای بهبود عملکرد کلیه داشته باشد، اما دیالیز می توانید آنها را در این نقطه کمک کند.
پیوند کلیه به عنوان یکی از موثرترین درمان بیماری کلیه شناخته شده است، اما آن را بدون نیاز به بیمار بیماری مرحله 3 کلیه است، زیرا این بخش از مردم هنوز هم فرصتی برای معکوس کردن بیماری داشته باشد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است شناخته شده برای کمی عوارض جانبی و اثر درمانی قابل توجه آن، پس از آن توسط بسیاری از بیمار بیماری کلیه را دوست داشت. اما دلایل اصلی که چرا مردم آن را انتخاب کنید به عنوان درمان خود است می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر، در نتیجه برای کمک به مردم به زندگی عادی.
اگر شما هنوز هم می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت با کراتینین سطح 4.1 شانس درمان این چیست

دیابت با سطح کراتینین 4.1 شانس درمان آن چیست؟ در گذشته، بیماری کلیه سخت به درمان است. با توسعه تکنولوژی، شانس درمان آن تا حد زیادی بهبود کردم. اگرچه، برای بیمار مبتلا به دیابت و کراتینین 4.1 آنها نیز باید توجه بالا به درمان آنها را انتخاب کنید، که ممکن است تصمیم بگیرد که آیا آنها می توانند بیماری را درمان یا نه پرداخت.
چه نوع درمان می تواند شانس ابتلا به دیابت درمان با سطح کراتینین بالا بهبود؟
یک سری از روش های درمانی بر اساس طب سنتی گیاه چینی در درمان این بیماری، هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود را دارد، بنابراین در طول پزشکان درمان های مختلف آنها را برای بیمار متفاوت ترتیب، بنابراین به عنوان برای رسیدن به اثر بهتر درمانی وجود دارد.
درمان شناخته شده ترین هستند بالا هفت درمان، آنها گرم فشرده سازی درمانی، کامل حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان، دهان پزشکی درمانی چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان، انما درمان هستند.
با کمک از کسانی که درمان، افراد مبتلا به دیابت و کراتینین 4.1 می تواند نیمی از شانس به درمان بیماری خود کاملا، به طوری که آنها می توانند به فرد عادی به عقب. حداقل، آنها می توانند یک زندگی دیگر با این بیماری زندگی می کنند، بدون کمک از دیالیز یا پیوند کلیه.
اما مهم نیست چه نوع از درمان شما انتخاب می کنید، شما باید مطمئن شوید سطح قند خون خود را تحت کنترل می شود. تنها در این نقطه به بر، بیماری خود را می تواند معکوس.
اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان دیابت با بیماری های کلیه، شما خوش آمدید به چت با کارشناسان در واتساپ یا پیام زیر را ترک هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. واتساپ ما: +86 15230127615



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه بیمار بیماری با GFR 15 درصد است هر گونه آسیب برای آنها را به خوردن کاری بسیار وجود دارد

آیا هر گونه آسیب در خدمت یک فرد بیماری کلیوی با GFR 15٪ با کاری بسیار در آن وجود دارد؟ شما می دانید کاری است بسیاری از ارزش های تغذیه ای. این توابع از کاهش درد، بهبود هضم و اشتها، ترویج گردش خون، ضد باکتری، سم زدایی، و غیره با این حال از مواد تشکیل دهنده آن تند است، بنابراین برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی، بیماری های قلبی، سرطان پستان و مشکلات دستگاه گوارش باید احتیاط بیشتری قبل از کاری. مصرف بیش از حد از کاری می تواند شرایط بیماری خود را بدتر کند.

آیا هیچ آسیبی برای بیمار بیماری های کلیوی با GFR 15٪ خیلی از کاری خوردن وجود دارد؟

همانطور که در بالا ذکر شد، بیمار بیماری کلیوی باید بیش از حد از کاری خوردن نیست، بنابراین برای افراد مبتلا به GFR 15٪ باید توجه بالا به آن پرداخت.

شما در کلینیک می دانید، بیمار بیماری های کلیوی با GFR 15٪ در مرحله 4 بیماری کلیوی، و نزدیک به مرحله 5 بیماری کلیوی (که بیماری مرحله انتهایی کلیه) است. در این مرحله حتی یک رژیم غذایی بد ممکن است سرعت پیشرفت این بیماری است، بنابراین مردم باید توجه بالا به غذاهای آنها خوردن پرداخت. به طور کلی، بیمار بیماری کلیوی باید کم نمک، کم چرب، کم پتاسیم و پروتئین با کیفیت بالا نگه دارید. اما شما می دانید بیمار متفاوت است علائم متفاوت است، بنابراین مواد غذایی آنها نیز خوردن باید متفاوت باشد. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیه، شما بهتر برنامه رژیم غذایی تحت ساخت و ساز از متخصص تغذیه خود را.

اگر شما هر گونه کمک در ساخت برنامه رژیم غذایی یا درمان بیماری های کلیوی نیاز، شما می توانید اطلاعات دقیق خود را به ما از طریق ایمیل ارسال کنید، پس از تجزیه و تحلیل، ما شما را در اسرع وقت با اطلاعاتی که شما می خواهید پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین سطح 5.2 اما خروجی ادرار زیبا است. آیا هر فرصتی برای درمان آن وجود دارد

پدر من است سطح کراتینین سرم 5.2 اما خروجی ادرار خوب است هر فرصتی برای درمان آن وجود دارد؟ در واقع، خروجی ادرار به امید درمان بیماری های کلیوی، تا زمانی که بیمار خروجی طبیعی است که نشان می دهد که کلیه خود را تابع خود را از دست نمی کاملا است.

چرا ما گفت خروجی ادرار به امید بیمار بیماری کلیه است؟

شما می دانید کلیه نقش مهمی در حفظ تعادل بدن ما ایفا می کند، یکی از نقش مهم آن است که برای تولید ادرار. بنابراین اگر هنوز بیمار خروجی ادرار خوب، که نشان می دهد که کلیه ها هنوز هم برخی از توابع باقی مانده داشته باشد. اگر ما می توانیم این شانس را و تعمیر بافت کلیه آسیب دیده، عملکرد کلیه را می توان به برخی از درجه، که امید برای بازگرداندن این بیماری را بهبود یافته است.

چه می شود اگر بیمار بیماری کلیه ندارد خروجی ادرار خوب؟

بیمار بیماری های کلیوی است که هیچ خروجی ادرار زیاد است، آن شاید سخت تر به درمان این بیماری است، اما نه بدان معناست که شما هیچ شانسی برای افزایش شانس زنده ماندن است.

همانطور که همه ما می دانیم که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی است، اما از آن است که مناسب برای بیمار بدون خروجی ادرار بسیار نیست. بنابراین برای این بخش از بیمار آنها باید خروجی قبل از استفاده از این نوع از درمان افزایش می دهد. برخی از گیاهان وجود دارد توابع خوبی برای افزایش خروجی ادرار، که می تواند به آنها کمک کند برای به دست آوردن پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است.

برای افراد مبتلا به کراتینین 5.2 کلیه خود را در حد متوسط ​​آسیب دیده است به طوری که ممکن است بعضی اوقات نیاز به معکوس این بیماری است. اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی و یا کاهش سطح کراتینین بالا، شما به انجمن خوش آمدید ترک پیام به ما هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم کلیه بیمار از بیماری نجات کلیه شروع به کار دوباره

چگونه می توان بیمار بیماری کلیوی نجات کلیه شروع به کار دوباره؟ ما می دانیم که بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه خواهد شد توصیه می شود به دیالیز، با کمک آن ممکن است آنها می تواند بهتر زندگی می کنند و رنج می برند درد کمتر است. اما آیا می دانید که برای این بخش از مردم کلیه خود را از دست دادن توابع به تدریج. پس از یک دوره دیالیز، آنها ممکن است این شانس را به خلاص شدن از شر از دست بدهند. بنابراین قبل از کلیه توابع خود را از دست کاملا، شما باید مدیریت را به اجازه کلیه شروع به کار دوباره.

چگونه می توان کلیه خود را به شما نجات از توابع از دست دادن کاملا؟

همانطور که ما در آغاز، طولانی مدت دیالیز ذکر خواهد شد کلیه توابع از دست رفته به تدریج را، که به دلیل این نوع از درمان می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر نیست آنها را از آسیب بیشتر نیست، بلکه تنها می تواند جایگزین کلیه انجام بخش هایی از کار خود را.

بنابراین اگر شما می خواهید برای نجات کلیه های شما از توابع از دست دادن کاملا، شما نیاز به پیدا کردن بعضی از درمان های است که می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر.

آیا ممکن است برای کلیه های شما شروع به کار دوباره؟

برای این سوال، پاسخ مثبت است اگر شما می توانید کلیه خود را قبل از آنها توابع از دست دادن کاملا درمان می کند. تا زمانی که بافت کلیه آسیب دیده می توانید تعمیر، شما یک شانس برای بهبود عملکرد کلیه و کمک به کلیه ها برای شروع به کار دوباره داشته باشد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند انتخاب خوبی برای شما به بهبود عملکرد کلیه. با کمک این درمان، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند حتی می توانید شانس بازگشت به زندگی عادی داشته باشد.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما مشورت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلینیک مشاوره پزشکی 2015 جهانی کلیه در روز، رایگان SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری

در روز دهم روز جهانی کلیه، SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری برگزار درمانگاه خود را سالانه رایگان پزشکی مشاوره، که به معنی زیادی برای افرادی که در حال مبارزه با این بیماری و پیشگیری از این بیماری است.
همانطور که همه ما می دانیم 12 مارس، 2015 دهمین روز کلیه جهانی است، موضوع خود را "کلیه برای همه بهداشت" است. با توجه به آمار، عوارض سالانه پایان سیج بیماری کلیه در چین به 0.01٪ رسید، و ابتلا به بیماری مزمن کلیه است تا 10٪. با این حال نه همه مردم می توانند درمان به موقع دریافت کنید، چرا که هیچ علائم زیادی را در مراحل اولیه وجود دارد. بنابراین ما باید با توجه بالا به پیشگیری و درمان بیماری های کلیوی پرداخت، در نتیجه کاهش میزان ابتلا به آن است.
به منظور کمک به افراد بیشتری به وضوح در مورد بیماری کلیه می دانید، و ارائه پشتیبانی برای افرادی که به این بیماری کردم. SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری برگزار درمانگاه خود را سالانه رایگان مشاوره پزشکی در روز کلیه جهانی، بیش از 20 کارشناسان و کارگر پزشکی در این فعالیت شرکت کردند. آنها تمام کسانی که مردم را در همان راه درمان، در طول این فعالیت، آنها حتی برخی از هدایت رژیم غذایی برای افرادی که در معرض خطر ابتلا به بیماری های کلیوی هستند به من بدهید. پس از آن مدیر SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری را آزادی بیان در مورد پیشگیری و درمان بیماری های کلیوی، او همچنین به مردم یادآوری به دور از الکل، سیگار و مواد مخدر دیگر که ممکن است کلیه ها آسیب برساند.
شما می دانید بیماری کلیوی یکی از "قاتل خاموش" است، بنابراین تشخیص زودرس و درمان به موقع به معنی زیادی برای بیمار بیماری کلیه، که می توانید آنها را کمک به جلوگیری از دیالیز حتی آسیب کلیوی معکوس می باشد. اگر شما بیمار بیماری کلیوی هستند و نیاز به کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد نکنید با ما تماس از طریق ایمیل، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه بیمار بیماری با 50٪ عملکرد کلیه شانس بقا چیست
اگر کلیه عملکرد 50٪ و سپس آنچه را که شانس زنده ماندن است؟ در واقع، شانس زنده ماندن با بسیاری از عوامل مرتبط، بنابراین ما نمی توانیم بگوییم چیزی است که شانس زنده ماندن فقط در عملکرد کلیه بستگی دارد. فاکتورهای سن، وضعیت جسمانی بیمار، درمان، همه آنها باید در آن در نظر گرفته، در میان آنها درمان نقش نقطه کلیدی است.
چرا درمان ایفا می کند نکته کلیدی در افزایش شانس زنده ماندن؟
همانطور که همه ما عوامل مانند سن و وضعیت جسمی بیمار می دانید، آنها توسط انسان ما تصمیم نیست، بنابراین غیر ممکن است آنها را تغییر دهید. اما به عنوان برای درمان، بیمار themself می توانید تصمیم به را انتخاب کنید که کدام یک. بنابراین اگر شما می توانید یک درمان مناسب در زمان مناسب را انتخاب کنید، شما ممکن است شانس بقا را افزایش دهد.
چه درمان می تواند کمک به بیمار با 50٪ عملکرد کلیه شانس بقا را افزایش دهد؟
بیمار بیماری های کلیوی با 50٪ عملکرد کلیه آنها در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه و کلیه های خود را تا حد متوسط ​​آسیب دیده شده است. بنابراین اگر آنها می خواهند برای افزایش شانس زنده ماندن آنها باید سعی کنید برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه.
نوآوری طب سنتی گیاه چینی به نام پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اثر خوب در اثبات عملکرد کلیه است. این چهار توابع اصلی که ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ شدن رگ های خونی می باشد. توسط کسانی که چهار توابع آن می تواند کلیه آسیب تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر.
با کمک این درمان، افراد با 50٪ عملکرد کلیه می تواند نیمی از شانس معکوس بیماری خود، در نتیجه به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر سطح کراتینین شما در 5.0 است که به معنی کلیه در حال سقوط
اگر سطح کراتینین خود را در 5.0 است که به معنی کلیه در حال سقوط؟ اکثر افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیوی در مورد کلیه خود نگران هستند، آنها می ترسند که کلیه به سقوط است. شما می دانید سطح کراتینین یکی از شاخص عملکرد کلیه است، بنابراین شما می توانید بدانید که آیا کلیه ها در حال سقوط یا نه از ارزش کراتینین.
آیا می دانید چه ما می توانیم از تعداد 5.0 می دانید؟
از کراتینین 5.0 ما می توانیم می دانیم که کلیه اند در حد متوسط ​​آسیب دیده است، و در حال حاضر این بیماری است در لبه مرحله 3 و 4، به طوری که تقاضا بیمار به اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود.
اگر سطح کراتینین خود را در 5.0 است که به معنی کلیه در حال سقوط؟
اگر سطح کراتینین خود را در 5.0 آن را قطعا بدان معنی است که کلیه شما در حال حاضر در حال سقوط، بیماری شما در حال حاضر در نارسایی کلیه بوده است، بدون کنترل خوب، شما ممکن است نیاز به صورت دیالیز. اما اگر شما می توانید آن را به خوبی کنترل، پیشرفت این بیماری را می توان به تاخیر افتاد، حتی معکوس شود.
چه باید به شما برای جلوگیری از کلیه از سقوط؟
در این مرحله، من میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه به شما. این یک نوع طب چینی اما نسبت به آنهایی که سنتی است، آن را بی خطر تر و موثر است. همکاری با داروها غربی، این نوع از درمان می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی جلوگیری از دیالیز، حتی به زندگی عادی بازگشت.
اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توان به اجتناب از دیالیز اگر شما در مرحله بیماری 5 کلیه هستند

آیا ممکن است برای جلوگیری از دیالیز اگر شما در بیماری مرحله 5 کلیه توسط رژیم غذایی و یا هر روش دیگر است؟ در واقع، آن است که به اندازه کافی برای جلوگیری از دیالیز تنها در رژیم غذایی بستگی ندارد، اما اگر شما می توانید یک درمان مناسب بر اساس یک رژیم غذایی مناسب دریافت کنید، سپس شما یک شانس برای جلوگیری از دیالیز دریافت کنید.

شما می دانید، رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی دارد. هر چند که می تواند بیماری کلیوی خود را درمان نیست، اما ممکن است کاهش یا افزایش موثر درمانی.

همانطور که برای درمان، آن را بازی میکند نکته کلیدی در درمان بیماری های کلیوی. برای افراد مبتلا به بیماری مرحله 5 کلیه، کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است اگر آنها می توانند درمان سیستماتیک می کنید به موقع، آنها ممکن است نیاز به دیالیز در آینده ای نزدیک.

چه نوع از درمان می تواند کمک به مرحله بیمار بیماری 5 کلیه دیالیز جلوگیری از؟

به منظور کنترل بیماری کلیه، کارشناسان صرف سال تلاش برای پیدا کردن بعضی درمان های جدید، و در نهایت، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را به واقعیت است، که یک حرکت خوب از طب چینی و طب غربی می آید، با کمک این درمان، مردم که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند آنها می توانند شانس بازگشت به زندگی عادی داشته باشد. برای افراد مبتلا به بیماری مرحله 5 کلیه، آن سخت است برای معکوس بیماری خود را کاملا اما آنها همچنین می توانند شانس برای جلوگیری از دیالیز از طریق بهبود عملکرد کلیه را داشته باشد.

از بالا ما می توانیم می دانیم که با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، افراد مبتلا به بیماری مرحله 5 کلیه می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من FSGS است میکرو چینی Osmotherapy پزشکی مفید برای من

آیا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای بیمار FSGS مفید است؟ پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از ترکیب کاملی از طب سنتی گیاه چینی و طب غربی ثابت شده است که در درمان بیماری کلیه، از جمله FSGS بسیار موثر است.
شما می دانید بیماری کلیه سخت به درمان است، چرا که بافت کلیه آسیب دیده سخت به تعمیر هستند، و کسانی که بافت کلیه نکروز را نمی توان ترمیم. بنابراین توصیه می کنیم بیمار بیماری های کلیوی را درمان منظم به عنوان اوایل به عنوان امکان پذیر است. پیش از آنها می توانند درمان را دریافت کنید، بیشتر شانس آنها می توانید به عقب بیماری خود را.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان بیماری های کلیوی؟
این نوع درمان می تواند بیماری کلیوی به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده را درمان و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر.
این می تواند به جلوگیری از لخته شدن و حصول اطمینان از جریان صاف و گردش خون تا که به ارائه خون کافی، اکسیژن و دیگر تغذیه به بافت های آسیب دیده کلیه و بهبود و بازسازی سلول های جدید عملکرد کلیه خود را.
علاوه بر این، هیچ عمل جراحی است و هیچ عوارض جانبی و یا آسیب به بدن ایجاد نمی کند. بنابراین آن را مناسب برای تقریبا همه بیمار است. اما برخی برای استفاده از این درمان را محدود نیز وجود دارد. بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما مناسب برای آن هستند، شما می توانید وضعیت، بیماری خود را دقیق به ما از طریق ایمیل ارسال کنید، پس از تجزیه و تحلیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. همه اطلاعاتی که ما ارائه رایگان می باشد، بنابراین احساس رایگان با ما تماس بگیرید. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان FSGS، شما می توانید پیام زیر را ترک کنند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی دیابتی با مشکل قلبی آیا معقول است که شروع دیالیز

"خواهر من 68، مشکلات قلبی، دیابت، 14٪ کلیه، تنها یک کلیه است، آن را عاقلانه برای شروع دیالیز؟"
تحت شرایط عادی، برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی در صورتی که مشکل کمی قلب آن را خوب است به دیالیز دارند، اما اگر مشکل قلبی خود جدی است، آنها باید به جلوگیری از به دیالیز، در غیر این صورت، زندگی خود را در خطر باشد.
همانطور که برای شرایط خواهر شما، من توصیه نمی او را به دیالیز، بدون توجه به مشکل جدی قلبی او است. چرا که دیالیز خواهد شد برخی از عوارض جانبی را در حالی که آن را تسکین آن علائم بیماری کلیوی، به عنوان برای افراد درست مثل خواهر خود را مناسب نیست به آن را.
آیا درمان های جایگزین می تواند کمک به بیمار نفروپاتی دیابتی بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند وجود دارد؟
در واقع، برخی از روش های درمانی بر اساس طب سنتی گیاه چینی است که می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند وجود دارد. در میان آنها پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در از یک شناخته شده ترین است. با توجه به آن کمی عوارض جانبی است، می توان آن را توسط بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیه، از جمله کودکان و سالمندان استفاده می شود.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان نفروپاتی دیابتی؟
شما می دانید نکته کلیدی برای درمان دیابت است برای کنترل سطح قند خون خوب، آن را همان برای درمان نفروپاتی دیابتی است. بر اساس این نقطه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به تعمیر آن بافت کلیه آسیب دیده و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه و معکوس بیماری کلیه به تدریج.
بنابراین افراد مبتلا به نفروپاتی دیابتی و مشکل قلبی، بهتر است به را انتخاب کنید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، که بیش امن تر از دیالیز. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری مزمن کلیه می خواهم به معکوس دیالیز من چگونه می توانم آن را مدیریت

دیالیز می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی حذف مواد زائد و آب اضافی از بدن بدیهی است، بنابراین پس از مصرف آن مردم بهتر زندگی خواهند کرد. اما طولانی از لحاظ خواهد شد عوارض جانبی و ناخوشایند را، به طوری که برخی از مردم می خواهند برای خلاص شدن از آن. پس چگونه می تواند بیمار بیماری کلیوی آن مرض جرب؟
چگونه می توان بیمار بیماری کلیوی می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر؟
اگر چه بسیاری از مردم شناخته شده است که دیالیز است بهترین انتخاب برای آنها نیست، بلکه آنها انتخاب دیگری نیست، زیرا آنها نمی دانند که چگونه به اجتناب از آن یا خلاص شدن از شر. زیر من به شما برخی از راه های است که می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی بهتر زندگی می کنند بدون دیالیز معرفی.
اول، پیوند کلیه است که به بیماری های کلیوی آشنا و همچنین یکی از موثر ترین راه برای حل مشکل کلیه است. اما با توجه به مقدار زیادی از آن از هزینه، برخی از مردم را انتخاب کنید به رها کردن آن. علاوه بر این، نه همه مردم را می توان در خط نامزد شده است.
سایر درمان ها موثر باید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که فرهنگ تر که پیوند باشد. چه چیزی بیشتر، آن نیاز به پول زیادی به عنوان پیوند مقرون به صرفه نیست. با توجه به کمی عوارض جانبی آن است، همچنین ایمنی برای بچه ها و سالمندان به آن را. بنابراین اگر شما علاقه مند در پزشکی چینی، شما می توانید فکر می کنم از این درمان را.
از بالا شما می دانید که دیالیز به عنوان جایگزینی کلیه با انجام برخی از توابع از کلیه می تواند کمک به بیماری کلیوی زندگی بهتر در مدت کوتاهی، اما از آن است که بهترین انتخاب برای آنها نیست.
اگر شما هر گونه کمک در گرفتن دیالیز و یا درمان بیماری های کلیوی خلاص شدن از شر نیاز دارید، شما به انجمن خوش آمدید ما را با واتساپ تماس یا پیام زیر را ترک هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. واتساپ ما: +86 13722794624



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا سطح کراتینین 2.1Means شما فقط باید 50 درصد عملکرد کلیه

آیا سطح کراتینین 2.1 معنی است که شما تنها 50٪ عملکرد کلیه دارند؟ شما می دانید که کراتینین یکی از شاخص عملکرد کلیه است، می تواند منعکس کننده که چگونه بسیاری از عملکرد کلیه ها باقی مانده است. اما این تنها شاخص نیست، بنابراین ما نمی توانیم درصد دقیق تابع می گویند فقط با توجه به سطح کراتینین.
آیا سطح کراتینین 2.1 معنی است که شما تنها 50٪ عملکرد کلیه دارند؟
همانطور که ما در آغاز اشاره شد، سطح کراتینین است تنها شاخص عملکرد کلیه نیست، بنابراین ما نمی توانیم بگوییم یک نفر با کراتینین 2.0 است فقط باید 50 درصد عملکرد کلیه است. اگرچه، ما همچنین می توانیم چیزی از این مقدار می دانند.
کراتینین 2.1 (اگر آن را توسط عوامل غیر پاتولوژیک افزایش نمی شود) می تواند به ما می گوید که این شخص در حال حاضر در مرحله 3 است و عملکرد کلیه باقی مانده کمتر از 60٪ است.
چگونه به کاهش سطح کراتینین بالاتر؟
برای افراد مبتلا به سطح کراتینین بالا، این سوال سوال را نگران است. رژیم غذایی، زندگی عادت و درمان - همانطور که برای چگونه آن را کاهش، نباید آن را با حداقل سه عامل در ارتباط است.
اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا، اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است برای تنظیم رژیم غذایی خود را. شما بهتر است یک برنامه رژیم غذایی کلیه دوستانه را تحت ساخت و ساز از دکتر خود، که برای حفاظت از کلیه ها از آسیب بیشتر بسیار مفید است.
سپس، شما باید عادت زندگی خود را تنظیم کنید، مطمئن شوید که شما یک عادت زندگی سالم، مانند دور از الکل، ترک سیگار و به رختخواب بروید اوایل.
آخرین چیزی که و مهم ترین چیز این است برای پیدا کردن یک درمان مناسب است که نکته کلیدی برای معکوس بیماری و پایین آوردن سطح کراتینین بالا.
اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان بیمار بیماری های کلیه با مشکل فشار طولانی خون

سلام مادر من است از مشکل انقباض کلیه رنج می برند. پزشکان می گویند که یک کلیه است عملکرد نیست، اما دیگر نیز کاهش. با توجه به مشکل طولانی او فشار خون. می تواند به شما لطفا هر نوع درمان یا دارو نشان می دهد.
برای رک و پوست کنده، برای شرایط مادر شما آن سخت است برای او به عقب این بیماری کاملا اما ما می توانیم او را برخی از درمانها برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود و اجازه دهید او بهتر با این بیماری زندگی می کنند می دهد.
چه نوع از درمان بیماری های کلیوی با فشار خون بالا بدتر می رود می تواند در پیشگیری؟
شما بیمار بیماری های کلیوی با فشار خون بالا، یکی از نکته کلیدی برای درمان این بیماری است برای کنترل فشار خون به خوبی می دانم. بر اساس این نقطه، ما می توانیم برخی از درمان های منحصر به فرد برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود اعمال می شود.
بالا هفت درمان به عنوان درمان مجموعه ای از بیماری کلیه، آنها می توانند به پیشگیری از بیماری های کلیوی بدتر از طریق بهبود عملکرد کلیه می رود. برای هر یک از این روش های درمانی دارای ویژگی های خاص خود را دارد، بنابراین در طول دکتر درمان درمان های مختلف برای بیمار کلیوی ترتیب بر اساس شرایط خود، به این ترتیب برای اطمینان از حداکثر اثر درمانی.
برای مورد مادر شما، اگر او می تواند درمان زودتر دریافت کنید، او ممکن است یک فرصت به عقب زندگی عادی. اما آن را نیز خیلی دیر نیست درمان این بیماری، حداقل او می تواند دیالیز یا پیوند با کمک درمان مناسب، اجتناب کنند.
اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا به درمان بیشتری برای بیمار به دیالیز وجود دارد

Q: "سن پدر من 58 سال است بیماری مزمن کلیه به مدت 14 سال در حال حاضر به دلیل افزایش اوره و کراتینین او بلوک قلبی و او در دیالیز است. حالا من می خواهم به شما برای درمان بیشتر مشورت کنید. متشکرم "
: سلام، خوشحالیم که به شما کمک کند. برای شرایط پدر خود، آن را یک مجموعه بیت برای درمان است، اما این بدان معناست که هیچ درمان وجود دارد.
برای وضعیت خود، توصیه میکنم او اصرار به دیالیز برای مدتی و سپس از آن به تدریج خلاص شدن از شر، آیا از دیالیز ترک بلافاصله حتی او درمان بیشتر است. از آنجا که او در حال حاضر در پایان مرحله بیماری کلیوی و برخی عوارض دیگر در همان زمان رنج می برد، اگر او از دیالیز ترک قبل از بیماری به خوبی می رود، زندگی خود را در معرض خطر باشد.
سپس، آنچه را که به درمان بیشتر از دیالیز است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از ترکیبی از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی و طب غربی می توان آن را درمان بیشتر از دیالیز. این نه تنها می تواند کمک به از بین بردن آن عوارض جانبی ناشی از دیالیز، اما همچنین می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و بهبود عملکرد کلیه است.
بنابراین در طول دیالیز، مردم می توانند این درمان در همان زمان می برد. پس از عملکرد کلیه با کمک این درمان بهبود کردم، مردم می توانند بار دیالیز کاهش و به تدریج خلاص شدن از شر آن.
همانطور که برای شرایط پدر خود را، او همچنین می توانید از دیالیز با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy خلاص شوید. در واقع اگر او می تواند این درمان را دریافت کنید زودتر او ممکن است فرصتی برای مانند یک فرد عادی زندگی می کنند دریافت کنید.
اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد دیالیز داشته و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم و یا ارسال ایمیل به ما مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 | نظرات ()