نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان کاهش پیشرفت FSGS

FSGS است آسیب گلومرول نشان داده، آن را سخت به درمان است، اما پیشرفت این بیماری را می توان با درمان مناسب کاهش یافته است.
چگونه به کاهش سرعت پیشرفت FSGS؟
ما می دانیم که FSGS است آسیب گلومرول نمایندگی، بنابراین اگر ما می توانیم آن glomerulis از آسیب بیشتر محافظت و تعمیر آنهایی که آسیب دیده، پس ما می توانیم پیشرفت این بیماری کند می کند. علاوه بر این که داروها اجتناب که پتانسیل آسیب کلیه ها مانند داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی و یا گرفتن آنزیم (ACE) مهار کننده های تبدیل کننده آنژیوتانسین برای کاهش فشار خون شما را تسکین پروتئینوری نیز برای کند کردن روند پیشرفت این بیماری مفید است.
چه درمانی برای کند کردن پیشرفت FSGS مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherpay به عنوان یک نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چینی آن را برای کند کردن پیشرفت این بیماری، در نتیجه برای کمک به بیمار به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز مفید است. هدف از این درمان برای تعمیر کلیه های آسیب دیده، افزایش عملکرد کلیه و بازسازی سیستم ایمنی بدن ذاتی بدن انسان است. این چهار عملکرد اصلی، توسط آن دسته از توابع، آن می تواند عملکرد کلیه تا حد زیادی بهبود و در نتیجه به سرعت، حتی معکوس پیشرفت FSGS.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که برای بیمار FSGS اگر آنها نمی خواهند به دیالیز است، هنوز هم برخی از گزینه های دیگر برای آنها وجود دارد.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherpay و یا می خواهید برای درمان FSGS بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا شما بیماری کلیه یا نه

در درمانگاه، سطح کراتینین نرمال متفاوت از مرد (0.5-1.5) و ماده (0.7-1.2) است، بنابراین اگر سطح کراتینین خود را بالاتر از آن است، شما باید تشخیص بیشتر در زمان را به طوری که برای جلوگیری از بیماری های بزرگ است. اما قبل از رفتن به دکتر مراجعه کنید ما می توانیم تشخیص خشن توسط خودمان را.
چگونه می تواند شما را مطمئن شوید که آیا شما به بیماری کلیوی کردم یا نه؟
ابتدا شما نیاز به مطمئن شوید که آیا شما غذاهای بسیار با پروتئین بالا در یک زمان کوتاه خوردند، و یا رو یک عفونت و یا سرد و یا تب به تازگی، همه آنها ممکن است سطح کراتینین خود را در در حالی که افزایش می دهد. اگر شما تجربه چیزهایی که در بالا، شما نیاز به آزمون یک هفته بعد به تشخیص بیشتر.
پس از از بین بردن عامل غیر بیماری، شما نیاز به تماشای تغییرات روزانه خود را، اگر بسیاری از حباب در ادرار وجود دارد و آنها به سختی به ناپدید می شوند این بدان معناست که نشت پروتئین است، که یکی از علائم بیماری کلیوی هستند، شما نیاز به توجه به آی تی. اگر تورم در بدن شما مانند پلک، پا و صورت وجود دارد، شما نیز باید آن را از نزدیک نظارت. اگر هم برخی از علائم دیگر مانند ادرار شب افزایش خروجی وجود دارد، شما نیاز به پزشکان خود را در حال حاضر.
اگر هیچ نشانه دیگر وجود دارد و آزمون به عنوان خوانده شده GFR خود را و یا عملکرد کلیه طبیعی است، سپس شما نیاز بیش از حد نگران نباشید، سطح کراتینین خود را با غیر بیماری عوامل ناپدید کاهش خواهد شد. حتی آن است که توسط عوامل پاتولوژیک ناشی از، با سطح کراتینین 1.33، شما هنوز هم یک شانس برای دریافت بازیابی است.
اگر شما هر گونه مشکل در درمان بیماری کلیه و یا می خواهید به کنترل بیماری های کلیوی خوب، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان بیمار نارسایی کلیه مبتلا به بیماری قلبی جدی

من یک بیمار نارسایی کلیه، و من نیز از بیماری های جدی قلبی رنج می برد. دکتر گفت من می توانم پیوند کلیه را ندارد. من تعجب است هر درمان دیگر برای من وجود دارد؟
به رک و پوست کنده، بیمار با علائم جدی، به ویژه بیماری های قلبی، آنها مناسب برای پیوند کلیه است. با این حال، این بدان معناست که نیست هیچ درمان دیگری برای شما وجود دارد. به عنوان یک بیمار شما نباید تسلیم درمان، چون شما هنوز هم شانس برای یک زندگی بهتر بدون عمل داشته باشد.
چه درمانی برای بیمار نارسایی کلیه با بیماری های جدی قلبی بهتر است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان خوب برای بیمار نارسایی کلیه با بیماری های جدی قلبی است، می تواند کمک بیمار بهتر بدون در نظر گرفتن پیوند کلیه از طریق بهبود عملکرد کلیه خود را زندگی می کنند. چه چیزی بیشتر، آن را به هر اثر جانبی را ندارد، پس از آن می توانید نارسایی کلیه در یک راه طبیعی را کنترل کنید.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
این ترکیبی از گیاهان چینی و پیشرفته پزشکی دستگاه osmocope است. در این درمان گیاهی، گیاهان مختلف استفاده می شود و این است که از نزدیک در وضعیت بیماری بیماران است. کاملا وجود دارد 9 نوع از نسخه و هر یک از آنها شامل سبزی های مختلف، بنابراین برای بیمار متفاوت از دکتر گیاهان مختلف برای آنها تجویز، بنابراین به عنوان برای رسیدن به اثر درمانی بهتر است.
اگر شما می خواهید برای دریافت پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه با درمان بهتر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

افزایش GFR در بیماری های کلیه

به طور کلی، افزایش سطح GFR نشان می دهد این بیماری است به خوبی می رود. اما همانطور که می دانیم، بسیاری از عوامل هستند می تواند سطح GFR تاثیر می گذارد، بنابراین ما باید آن را از تمام جنبه تشخیص می دهد.
همانطور که همه ما می دانیم که بیماری کلیه دارای پنج مرحله، در مراحل مختلف سطح GFR متفاوت است. GFR، میزان فیلتراسیون گلومرولی، بهترین ارزش برای نشان عملکرد کلیه است. دانستن GFR یکی دکتر خود را برای پیدا مرحله خود را از بیماری های کلیوی کمک می کند. این مهم است که پزشکان به ایجاد یک طرح درمان مناسب.
GFR چیست؟
GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) اندازه گیری چگونه کلیه خود را فیلتر مواد زائد را از خون شما است، و می تواند آن را از یک اندازه گیری کراتینین در خون خود را برآورد شده است.
برای افراد مبتلا به GFR کمتر از 60، آنها را در مرحله 3 بیماری کلیه، این مرحله بسیار حیاتی است. برای افرادی که در این مرحله هستند، کلیه خود را دارند حد متوسط ​​آسیب دیده شده است، به طوری که تقاضا فورا درمان، بنابراین برای جلوگیری از این بیماری بدتر می رود. اگر درمان نشود، این بیماری از کنترل خارج و سقوط به مرحله 4 یا 5 به سرعت در حال، و سپس مردم را به صورت دیالیز یا پیوند کلیه.
فرم بالا ما می دانیم که ما باید تشخیص بیشتر به می دانم که آیا این افزایش سطح GFR نشان می دهد این بیماری هستند و یا نه می رود، اما بدون توجه به، مرحله 3 مرحله برگشت پذیر است، بنابراین این شانس. اگر شما نیاز به هر گونه کمک انجام مردد برای تماس با ما از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گزینه درمانی برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 4.3

من یک بیمار نارسایی کلیه و از فشار خون بالا رنج می برد چند سال است. و به تازگی، کراتینین من به 4.3 افزایش یافته است. آیا گزینه برای من وجود دارد؟

در درمانگاه، سطح کراتینین بالا به معنی عملکرد کلیه آسیب دیده است بیش از 50٪. اما خوشبختانه، سطح کراتینین خود را بیش از حد بالا است. یک دکتر، ما نمی خواهیم به شما کمک کند وضعیت جسمی خود را بهبود بخشد بدون همودیالیز، دلیل این که شما به مرحله دیالیز توسعه نیست، به طوری که یک شانس بزرگ را برای شما به درمان می شود، و اجازه دهید آسیب دیده عملکرد کلیه عملکرد شروع خود را به خوبی وجود دارد، در همان زمان، ما می توانیم به شما کمک کند سلول های آسیب دیده ذاتی خود را بهبود بخشد در کلیه و سطح کراتینین بالا خواهد بود رفتن به پایین به طور طبیعی، در نتیجه دستیابی به هدف درمان بیماری کلیه خود را.

آیا گزینه برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 4.3 وجود دارد؟

سنت طب چینی گیاهان دارویی و immunothereapy همچنین به عنوان درمان سلول های بنیادی می تواند به شما کمک کند رگ های خونی گشاد می شوند خود را و ترویج گردش خون و همچنین از بین بردن سموم که سپرده در منطقه کلیه، در نتیجه دستیابی به یک هدف از درمان بیماری کلیه خود را. علاوه بر این، طب سنتی گیاه چینی می تواند به شما کمک کند جلوگیری از آسیب رساندن بیشتر از عملکرد کلیه خود را، و به کنترل عوارض به طور موثر. در همین حال، به شما کمک میکند جلوگیری از بیماری ام اس بیشتر از عروق تمام بدن، و جلوگیری از تصادف قلبی است. بنابراین توصیه می کنیم شما را به دریافت درمان سیستماتیک و علمی در زمان.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که برای درمان نارسایی کلیه و یا می خواهید به کاهش سطح کراتینین بالا در نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم سم از بین بردن درمان جایگزین دیالیز برای درمان نفروپاتی فشار خون

پدر من یک بیمار دیابتی است و کراتینین او 7.6 است، دکتر می خواهند به او را تحت دیالیز قرار داده است. من می خواهم بدانم آیا درمانی می تواند جایگزین دیالیز وجود دارد؟

به رک و پوست کنده، دیالیز می تواند یک انتخاب برای پدر خود را، اما آن را تنها گزینه برای او نیست. در اینجا توصیه می کنیم درمان سم از بین بردن به او، که می تواند جایگزین دیالیز برای درمان بیماری خود.

چگونه می توان سم از بین بردن درمان جایگزین دیالیز؟

با توجه به سطح کراتینین پدر خود را، ما می توانیم مطمئن شوید که بیماری او را به نارسایی کلیه پیشرفت ادامه خواهد داد و باعث آسیب بیشتر به عملکرد کلیه خود را. همودیالیز می توانید نگه دارید او برای زنده ماندن، اما آن را درمان دائمی نیست، چرا که به عنوان دیالیز در رفتن، حجم ادرار خود را کمتر و کمتر خواهد شد که به معنی عملکرد کلیه خود را دور سقوط خواهد کرد به تدریج. بنابراین اصلی ترین چیزی است که برای محافظت عملکرد کلیه باقی مانده و تعمیر عملکرد کلیه آسیب دیده خود را به موقع. اگر پدر شما می توانید درمان به موقع را، هنوز هم یک شانس بزرگ برای بازگرداندن عملکرد کلیه خود را وجود دارد. صمیمانه امیدواریم که او می تواند اندازه این فرصت بازیابی.

سم از بین بردن درمان به عنوان یکی از درمان موثر برای نارسایی کلیه، می تواند آزاد از عوامل التهابی متوقف و روشن کردن مواد مضر در کلیه ها. در این روش، می تواند عملکرد کلیه به وخامت بلافاصله و به طور موثر را متوقف کند.

اگر شما علاقه مند در درمان سم از بین بردن و یا می خواهید برای درمان نفروپاتی فشار خون بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما به شما سعی خواهد کرد.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا درمانی به کوچک شدن کیست در کلیه وجود دارد

به طور کلی، دکتر بیمار به شیرین برای برداشتن کیست توصیه خواهد کرد. اما شما می دانید، برخی از کیست، به ویژه کیست در PKD خواهد پس از عمل جراحی رشد مجدد. بنابراین، مردم در جستجوی روش هایی را برای کوچک شدن اندازه کیست و یا متوقف کردن توسعه کیست، به طوری که آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون هیچ گونه نگرانی بیش از حد زندگی می کنند.

آیا درمانی برای کوچک کردن و یا متوقف کردن توسعه کیست وجود دارد؟

برای درمان کیست، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک راه خوب است. به عنوان یکی از درمان شناخته شده ترین بیماری کلیوی، می تواند توسعه کیست را بدون آسیب بیشتر به ارگان های دیگر را متوقف کند.

چگونه می توان میکرو چینی پزشکی Osmotherapy کوچک شدن کیست؟

این درمان یک درمان محافظه کار بدون پمپاژ مایع و یا از بین بردن فشار است. این نوع از برنامه های خارجی در پشت است. طب چینی ها را به یک هزارم اندازه اصلی آن را میکرونیزه. با عمل مایکروویو، دارو را به ضایعات کلیوی به طور مستقیم از طریق پوست و کانال های نفوذ. ما با استفاده از میکرو چینی پزشکی به گسترش عروق خونی، افزایش سرعت گردش خون در کیست دیوارها، و بهبود نفوذپذیری کیست بنابراین ساخت کیست کوچک و کاهش می دهد. آن را به تکثیر سلول های اپیتلیال مهار، به طوری که ترشح مایع کیست کاهش خواهد یافت. هنگامی که فشار داخلی از کیست کاهش یافته است، اندازه کیست به تدریج کوچکتر می شوند

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای جلوگیری از توسعه کیست، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:

ارسال ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com

به طور مستقیم در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند بیمار با کراتینین 2.1 برای دریافت کمک به بازیابی

Ceatinine 2.1 بالاتر از سطح نرمال است، اما آن را بسیار بالا، به طور کلی، برای بیمار با سطح کراتینین بسیار بالا آنها هنوز هم شانس به دست آوردن بهبودی دارند.
چه درمان می تواند کمک بیمار با کراتینین 2.1 به بهبود؟
در درمانگاه، کراتینین 2.1 متعلق به مرحله 3 بیماری کلیه (برخی از افراد ممکن است با GFR بدتر، بنابراین شما باید تشخیص را نه فقط با توجه به سطح کراتینین). در این مرحله، کلیه آسیب دیده است نیست جدی و عملکرد کلیه هنوز هم می تواند کار روزانه حفظ، بنابراین اگر شما می توانید درمان منظم دریافت کنید، اختلال کلیوی را می توان اصلاح کرد.
چینی گیاهان دارویی پزشکی یک بخش اساسی از فرهنگ سنتی چینی است، آن است که به طور گسترده ای در درمان بسیاری از بیماری استفاده می شود. با بار رفتن، آن را با طب غربی ترکیب و فن آوری بالا تشکیل درمان منحصر به فرد ما، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است، آن را می توانید سطح کراتینین بالا و تسکین علائم دیگر به طور طبیعی. با توجه به آن عوارض جانبی کم و اثر درمانی قابل توجهی، آن است که به طور گسترده ای در درمان بیماری کلیه، حتی برخی از مردم در خارج از کشور به چین آمده به دنبال کمک استفاده می شود.
علاوه بر درمان منظم، شما همچنین باید یک برنامه رژیم غذایی سالم است که می تواند اثر درمانی دو برابر است. با درمان مناسب و یک رژیم غذایی مناسب، کراتینین 2.1 می توان به تدریج کاهش داد.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه به طور طبیعی و به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما به شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با کراتینین 4.3: باید بگیرم دیالیز

من یک بیمار نارسایی کلیه هستم و سطح کراتینین من 4.3 است، دکتر از من بخواهد به دیالیز. من می خواهم بدانم آیا باید دیالیز در حال حاضر؟
به رک و پوست کنده، شما نیاز به دیالیز نه در حال حاضر.
سطح کراتینین بالا به معنی کلیه خود را در برخی از درجه آسیب دیده است. اما از آن است بیش از حد بالا نیست، با توجه به سطح کراتینین شما در مرحله 3 بیماری کلیه است، که یک مرحله حیاتی برای بیمار بیماری کلیوی. اگر بیمار می تواند این فرصت را به را به درمان مناسب را، آنها ممکن است فرصتی برای یک زندگی با کیفیت بدون در نظر گرفتن دیالیز است. با این حال، به عنوان بار در رفتن، اگر شما می توانید وضعیت خود را به خوبی کنترل کنید، آن را عملکرد کلیه خود را بیشتر تشدید. چه چیزی بیشتر، آن را بافت ها و اندام های دیگر در بدن شما تاثیر می گذارد. سپس، شما باید به صورت دیالیز و پیوند کلیه دیر یا زود.
به عنوان یک دکتر من نمی خواهم شما را به دیالیز، به دلیل آن نه می تواند به کلیه آسیب دیده تعمیر و نه محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. در اینجا من به شما توصیه یک نوآوری از طب چینی است که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. ثابت شده است که یکی از موثرترین درمان برای درمان بیماری کلیه. این چهار عملکرد اصلی، آنها ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ عروق خونی. توسط این چهار تابع، آن را می توانید به بیماری کلیوی به درجاتی معکوس می باشد. برای بیمار با کراتینین 4.3 آنها یک شانس بزرگ برای کنترل بیماری خود را کاملا، در نتیجه بدون دیالیز زندگی یک زندگی با کیفیت است.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با 16٪ عملکرد کلیه: می توانم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

من شنیده ام که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان موثر نارسایی کلیه است، اما آن را مناسب برای تمام بیماران نیست. من می خواهم بدانم می توانید من آن را، عملکرد کلیه من 16 درصد است.
به رک و پوست کنده، اگر شما هنوز خروجی ادرار، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یک انتخاب خوب برای شما. این درمان می تواند به شما کمک کند دیالیز جلوگیری از طریق بهبود عملکرد کلیه است. در زیر من به شما برخی جزئیات در مورد این درمان می دهد.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
آن است که یک گیاه ساده است، اما یک روش پزشکی که در آن سبزی های مختلف چینی از خارج به منظور بهبود وضعیت کلیوی استفاده می شود است. در مقایسه با طب سنتی چینی (TCM)، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کار می کند به طور موثر تر و به سرعت. مهمتر از آن، باعث می شود هیچ ناراحتی و در طول فرایند درمان طیف، چه بیماران باید انجام دهید این است که به دروغ روی تخت به مدت 40 دقیقه.
چگونه می توان میکرو چینی پزشکی Osmotherapy بهبود عملکرد کلیه.
این درمان ترکیبی از گیاهان چینی و پیشرفته پزشکی دستگاه osmocope است. در این درمان گیاهی، گیاهان مختلف استفاده می شود و این است که از نزدیک در وضعیت بیماری بیماران است. چهار عملکرد اصلی آن (ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز و بزرگ رگ های خونی)، آن را می توانید کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه و یا بهبود عملکرد کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8616633865632



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه با 23٪ عملکرد کلیه از زوال

به طور کلی، برای بیمار نارسایی کلیه با عملکرد کلیه 23٪ آنها باید دیالیز را برای از بین بردن کسانی که علائم بیماری کلیه، با این حال، دیالیز می تواند عملکرد کلیه از وخامت بیشتر جلوگیری نمی کند. سپس، چگونه برای جلوگیری از عملکرد کلیه از وخامت بیشتر؟
عملکرد کلیه 23٪ یعنی چه بیمار نارسایی کلیه؟
عملکرد کلیه 23٪ به معنی بیماری خود را به مرحله 4 قرار می گیرند، کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است، آنها باید اقدامات مربوط در حال حاضر، در غیر این صورت بیماری خود را به پایان مرحله بیماری کلیوی در یک سرعت سریع لغزش.
چگونه برای جلوگیری از عملکرد کلیه از وخامت بیشتر؟
اگر بیمار خواهید برای جلوگیری از عملکرد کلیه از وخامت بیشتر آنها باید رژیم غذایی مناسب و درمان مناسب در همان زمان می برد. با توجه به بیمار متفاوت است شرایط مختلف، به طوری رژیم غذایی خود را باید بر این اساس ساخته شده است. همانطور که برای درمان، در اینجا من توصیه میکرو چینی پزشکی Osmotherpay به شما. این درمان به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چین، می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را بهبود بخشد.
در یک کلام، با کمک رژیم غذایی مناسب و درمان مناسب، بیمار نارسایی کلیه با عملکرد کلیه 23٪ می تواند عملکرد کلیه خود را از وخامت بیشتر جلوگیری می کند.
اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای نارسایی کلیه و یا می خواهید برای جلوگیری از عملکرد کلیه از زوال، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:
ارسال ایمیل به kidney-treatment@hotmail.com
به طور مستقیم در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی IgA بیمار آیا اگر آنها هیچ پاسخ به استروئید

من یک بیمار نفروپاتی IgA هستم، اما هیچ پاسخ به درمان استروئیدی است. دکتر، می تواند شما را به من بگویید چه باید بکنم؟

استروئید به عنوان رایج ترین درمان برای نفروپاتی IgA آن می تواند بیمار کمک کند بهتر است با از بین بردن کسانی که علائم این بیماری زندگی می کنند. با این حال، همه بیماران پاسخ به این درمان، برای این بخش از بیمار توصیه می کنیم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

آن است که یک گیاه ساده است، اما یک روش پزشکی که در آن سبزی های مختلف چینی از خارج به منظور بهبود وضعیت کلیوی استفاده می شود است. در مقایسه با طب سنتی چینی (TCM)، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کار می کند به طور موثر تر و به سرعت. مهمتر از آن، باعث می شود هیچ ناراحتی و در طول فرایند درمان طیف، چه بیماران باید انجام دهید این است که به دروغ روی تخت به مدت 40 دقیقه.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان نفروپاتی IgA؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترکیبی از گیاهان چینی و پیشرفته پزشکی دستگاه osmocope است. در این درمان گیاهی، گیاهان مختلف استفاده می شود و این است که از نزدیک در وضعیت بیماری بیماران است. کاملا وجود دارد 9 نوع از نسخه و هر یک از آنها شامل سبزی های مختلف، کار می کند به طور موثر تر و به سرعت. مهمتر از آن، باعث می شود هیچ ناراحتی و در طول فرایند درمان طیف، چه بیماران باید انجام دهید این است که به دروغ روی تخت به مدت 40 دقیقه.

با تنظیم سیستم ایمنی و تعمیر کلیه های آسیب دیده، این درمان می تواند کمک به بیمار زندگی بهتری داشته باشیم.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا می خواهید به کنترل نفروپاتی IgA خوب، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 22 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با 17٪ عملکرد کلیه: آیا داغ فشرده درمان مفید برای من

من یک بیمار نارسایی کلیه هستم و عملکرد کلیه من فقط سمت چپ 17٪ داغ فشرده درمان برای من مفید است؟ به رک و پوست کنده، داغ فشرده درمان به عنوان یک نوآوری از گیاهان دارویی پزشکی چینی، آن را برای وضعیت شما مفید است.
چگونه می توان داغ فشرده درمان درمان نارسایی کلیه با عملکرد کلیه 17٪؟
در اینجا ما با اشاره به طب چینی آنهایی که نوآوری است، آنها را از تمام مزایای استفاده از طب سنتی چینی اما بهتر از آن است. یکی از یکی از شناخته شده ترین است داغ فشرده درمان، می تواند عملکرد کلیه به بازسازی کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را بهبود بخشد.
با کمک بیمار طب چینی با عملکرد کلیه 17٪ می توانید فرصتی برای یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
داغ فشرده درمان چیست؟
داغ فشرده درمان درمان با نام تجاری جدید است که در داروهای گیاهی چینی سنتی با قدمت هزاران سال پیش بر اساس است. این کاملا ترکیبی از اسانس از داروهای گیاهی و تجهیزات مدرن پزشکی و فن آوری با هم به بهبود اثر بخشی دارو قابل ملاحظه. این یک درمان خارجی، که در آن دارو را درهم شکست می توان به ضایعات کلیوی به طور مستقیم و کارآمد نفوذ کرده است.
چه چیزی بیشتر، آن را بهتر از دیالیز یا پیوند کلیه است، زیرا می تواند به بیماری های کلیوی به طور موثر تر و به طور طبیعی درمان کنند. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه و یا بهبود عملکرد کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به درمان ESRD بدون دیالیز

به طور کلی بیماران مبتلا به ESRD نیاز به دیالیز برای از بین بردن این علائم ناشی از این بیماری است. با این حال، دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین درمان ممکن است برخی از عوارض جانبی را در حالی که تسکین این علائم، به طوری که کارشناسان یک درمان جدید بر اساس گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی اختراع کرده اند به جای دیالیز، که به عنوان داغ فشرده سازی درمانی شناخته شده است.
چگونه می توان داغ فشرده درمان درمان ESRD بدون دیالیز؟
این درمان ترکیبی کامل از گیاهان دارویی طب سنتی چینی و فن آوری بالا مدرن است، آن را تا چهار عملکرد اصلی، که ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط چهار عملکرد اصلی آن، آن را می توانید کلیه ها باقی مانده از آسیب بیشتر محافظت و تعمیر آنهایی که آسیب دیده به برخی از درجه، در نتیجه جلوگیری از این بیماری از بدتر شدن است. چه چیزی بیشتر، تمام گیاهان در آن از طب طبیعت گیاه انتخاب شده، پس از آن می تواند بیماری کلیوی در یک راه طبیعی درمان، که آن را می تواند بیماری کلیوی بدون آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر اندام ها را درمان کنند.
با کمک این درمان، بیمار نارسایی کلیه که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند آنها می توانند فرصت برای جلوگیری از دیالیز است. برای بیماری که در مرحله پیشرفته ای از نارسایی کلیه هستند، آنها نیز می تواند یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز زندگی می کنند.
اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد داغ فشرده سازی درمانی و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه های این جایگزین دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با 16٪ عملکرد کلیه: می توانم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

من شنیده ام که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان موثر نارسایی کلیه است، اما آن را مناسب برای تمام بیماران نیست. من می خواهم بدانم می توانید من آن را، عملکرد کلیه من 16 درصد است.
به رک و پوست کنده، اگر شما هنوز خروجی ادرار، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یک انتخاب خوب برای شما. این درمان می تواند به شما کمک کند دیالیز جلوگیری از طریق بهبود عملکرد کلیه است. در زیر من به شما برخی جزئیات در مورد این درمان می دهد.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
آن است که یک گیاه ساده است، اما یک روش پزشکی که در آن سبزی های مختلف چینی از خارج به منظور بهبود وضعیت کلیوی استفاده می شود است. در مقایسه با طب سنتی چینی (TCM)، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کار می کند به طور موثر تر و به سرعت. مهمتر از آن، باعث می شود هیچ ناراحتی و در طول فرایند درمان طیف، چه بیماران باید انجام دهید این است که به دروغ روی تخت به مدت 40 دقیقه.
چگونه می توان میکرو چینی پزشکی Osmotherapy بهبود عملکرد کلیه.
این درمان ترکیبی از گیاهان چینی و پیشرفته پزشکی دستگاه osmocope است. در این درمان گیاهی، گیاهان مختلف استفاده می شود و این است که از نزدیک در وضعیت بیماری بیماران است. چهار عملکرد اصلی آن (ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز و بزرگ رگ های خونی)، آن را می توانید کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه و یا بهبود عملکرد کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8616633865632



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه با 23٪ عملکرد کلیه از زوال

به طور کلی، برای بیمار نارسایی کلیه با عملکرد کلیه 23٪ آنها باید دیالیز را برای از بین بردن کسانی که علائم بیماری کلیه، با این حال، دیالیز می تواند عملکرد کلیه از وخامت بیشتر جلوگیری نمی کند. سپس، چگونه برای جلوگیری از عملکرد کلیه از وخامت بیشتر؟
عملکرد کلیه 23٪ یعنی چه بیمار نارسایی کلیه؟
عملکرد کلیه 23٪ به معنی بیماری خود را به مرحله 4 قرار می گیرند، کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است، آنها باید اقدامات مربوط در حال حاضر، در غیر این صورت بیماری خود را به پایان مرحله بیماری کلیوی در یک سرعت سریع لغزش.
چگونه برای جلوگیری از عملکرد کلیه از وخامت بیشتر؟
اگر بیمار خواهید برای جلوگیری از عملکرد کلیه از وخامت بیشتر آنها باید رژیم غذایی مناسب و درمان مناسب در همان زمان می برد. با توجه به بیمار متفاوت است شرایط مختلف، به طوری رژیم غذایی خود را باید بر این اساس ساخته شده است. همانطور که برای درمان، در اینجا من توصیه میکرو چینی پزشکی Osmotherpay به شما. این درمان به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چین، می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را بهبود بخشد.
در یک کلام، با کمک رژیم غذایی مناسب و درمان مناسب، بیمار نارسایی کلیه با عملکرد کلیه 23٪ می تواند عملکرد کلیه خود را از وخامت بیشتر جلوگیری می کند.
اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای نارسایی کلیه و یا می خواهید برای جلوگیری از عملکرد کلیه از زوال، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:
ارسال ایمیل به kidney-treatment@hotmail.com
به طور مستقیم در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سم از بین بردن درمان یک انتخاب خوب برای بیمار که می تواند را ندارد دیالیز است

سم از بین بردن درمان یک انتخاب خوب برای بیماری که نمی توانند DialysisDialysis یکی از رایج ترین درمان برای نارسایی کلیه است، اما نه همه بیماران مناسب برای این درمان هستند. سم از بین بردن درمان به عنوان یکی از آخرین درمان می توان آن را یک انتخاب خوب برای بیمار که می تواند دیالیز را ندارد.

سم از بین بردن درمان برای نارسایی کلیه

به عنوان یک بیمار است که هیچ پاسخ به دیالیز شما باید امید از دست ندهید، چرا که دیالیز است تنها انتخاب برای بیمار به بیماری کلیوی است. برخی از درمان های جایگزین دیگر مانند پیوند کلیه و طب چینی می تواند به شما کمک کند بچه ها بهتر است بدون دیالیز زندگی می کنند وجود دارد.

برای بسیاری از بیماران مبتلا به پیوند کلیه آشنا هستند، من نمی خواهد به آن بیش از حد به اینجا بروید. همانطور که برای طب چینی، من می خواهم به معرفی درمان سم حذف به شما، این یک درمان مناسب برای نارسایی کلیه است. با کمک این درمان، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی کنند. برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها ممکن است این شانس را به زندگی عادی دست بدهد، اما آنها هنوز هم می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز داشته باشد.

اگر شما بیمار که در جستجوی جایگزینی برای دیالیز هستند و یا شما علاقه مند در سم از بین بردن درمان، ناراحت نشید، شما هنوز هم بسیاری از گزینه های دیگر داشته باشد. اگر شما نیاز به هر گونه کمک فقط به ما از طریق ایمیل تماس بگیرید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است به بهبود عملکرد کلیه با گیاهان

در واقع، بسیاری از گیاهان را می توان برای بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود وجود دارد، اما تنها در یک یا دو نوع از گیاهان بستگی دارد به اندازه کافی برای بهبود عملکرد کلیه نیست، بنابراین بیمار باید برخی از درمان های موثر به موقع است.

بیمار باید چه کار به بهبود عملکرد کلیه.

به رک و پوست کنده، به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی اگر شما می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه خود را شما باید برخی از درمان های مناسب را (نقش کلیدی در بهبود عملکرد کلیه را بازی می کند) و به دنبال یک برنامه رژیم غذایی مناسب (به افزایش اثر درمانی از درمان) همزمان.

شما می دانید قبل از آن بیمار می تواند درمان منظم دریافت کنید، بیشتر اثر درمانی می توان به دست آورد.

چه درمانی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟

شما می دانید داغ فشرده درمان، همچنین به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده یکی از درمان های موثر برای درمان بیماری های کلیوی است. با کمک این درمان، عملکرد کلیه را می توان به برخی از درجه بهبود یافته است.

در درمانگاه، بسیاری از گیاهان را می توان در این درمان استفاده می شود، و تمام گیاهان با توجه به وضعیت بیمار انتخاب شده، بنابراین برای بیماران مختلف آنها نیاز گیاهان مختلف است. اگر می خواهید مطمئن شوید که چه گیاهان را می توان برای بیماری خود را استفاده می شود، شما می توانید وضعیت دقیق خود را به ما از طریق ایمیل، پس از تجزیه و تحلیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

اگر می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه خود را و یا می خواهید به کنترل بیماری های کلیوی خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سم از بین بردن درمان نارسایی کلیه

سم از بین بردن درمان کلیه FailureIn به طور کلی، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، آنها شانس عالی برای جلوگیری از دیالیز با کمک درمان سم از بین بردن. در زیر من به شما بیشتر در مورد این درمان می دهد.
چگونه می توان سم از بین بردن درمان کمک بیمار نارسایی کلیه از دیالیز خلاص شوید؟
در حال حاضر، سم از بین بردن درمان یکی از بیماری ها موثر ترین و پیشرفته کلیه است. آن را در درمان مشکل کلیه اساسا با پاکسازی تا چیزهای مضر از بدن و بهبود عملکرد کلی کلیه هدف. این روش درمان طیف شامل تکنیک تصفیه خون و درمان طب چینی (مانند چرخه درمان، انما، طب گیاهی خوراکی، درمان فشرده سازی گرم، طب سوزنی، و غیره). روش های خاص با توجه به وضعیت فردی انتخاب شده است.
در یک کلام، با کمک سم از بین بردن درمان و سایر داروهای چینی، بیمار نارسایی کلیه می تواند یک شانس برای دریافت از شر دیالیز، حداقل، آنها می توانند بار دیالیز کاهش می دهد، در نتیجه به یک زندگی با کیفیت.
اما، همانطور که می دانید، بیمار متفاوت است شرایط بیماری های مختلف، به طوری که آنها پاسخ های مختلفی را برای درمان است. اگر شما می خواهید بدانید که درمان برای شما بهتر است و یا می خواهید برای درمان بیماری های خود را با جایگزین دیالیز، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ارسال ایمیل به kidney-support@hotmail.com
به طور مستقیم در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سلول های بنیادی درمان سندرم نفروتیک

سلول های بنیادی درمان سندرم نفروتیک SyndromeNephrotic، همچنین به عنوان شناخته شده نفروز، یک گروه از نشانه ها و ناشی از خسارات در غشای پایه گلومرول است. این نه تنها در کودکان اتفاق می افتد بلکه بزرگسالان، که زندگی بیمار را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد. سلول های بنیادی درمان به عنوان یک درمان شدن برای بیماری های کلیوی، آن را به طور گسترده ای برای درمان این بیماری استفاده شده است.
سلول های بنیادی چیست؟
درمان با سلول های بنیادی به سلول های بنیادی به مناطق آسیب دیده بروید و بازسازی سلول ها و بافت های جدید در شرایط مناسب است. در سال های اخیر، این درمان به طور گسترده ای به یک اثر کاملا بالقوه در ترمیم سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و بازسازی کلیه ساختار طبیعی استفاده شده است که برای درمان بیماری های تنفسی، cerebropathy، بیماری های خونی، بیماری های کبدی، و غیره برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، درمان با سلول های بنیادی را نشان می دهد.
چگونه می توان سلول های بنیادی درمان درمان سندرم نفروتیک؟
در یک محیط استریل، بسیاری از سلول های بنیادی به بدن بیماران تزریق می شود. سپس، آنها می توانند به کلیه ها آسیب دیده به تمایز به سلول های ذاتی کلیه است. به طوری که کسانی سلول های بنیادی می تواند سلول های کلیه آسیب دیده تعمیر و بازسازی سلول های جدید، کاهش عوارضی مانند سطح کراتینین بالا و فشار خون بالا. با این روش، سلول های بنیادی درمان می توانید به سندرم نفروتیک از علل آن را درمان کنند.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان با سلولهای بنیادی و یا می خواهید به کنترل سندرم نفروتیک خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین باقی می ماند در 8.1 بعد از دیالیز: چگونه آن را کاهش دهد

دیالیز به عنوان یکی از درمان شایع نارسایی کلیه آن را در از بین بردن این علائم مانند سطح کراتینین بالا هدف، بنابراین اگر سطح کراتینین خود را پس از مصرف دیالیز بدان معناست که شما حساس به دیالیز بالا باقی می ماند، آن را به یک سیگنال خطرناک برای شما است.
سطح کراتینین باقی می ماند پس از دیالیز بالا به چه معنا است؟
یکی از کارکردهای اصلی دیالیز است که به کاهش سطح کراتینین بالا، بنابراین اگر سطح کراتینین خود را بالا باقی می ماند که یک سیگنال بد است. سطح کراتینین بالا نشان می دهد که درمان با شکست مواجه به کنترل این بیماری به خوبی و استراتژی های موثر لازم برای بهتر کاهش سطح بالا هستند. در غیر این صورت، وضعیت بدتر خواهد شد می رود و زندگی شما خواهد بود خطر بزرگی است.
چگونه برای کاهش سطح کراتینین 8.1 بعد از دیالیز؟
مهم ترین نکته این است برای جلوگیری از کاهش بیشتر عملکرد کلیه و سعی کنید به افزایش ظرفیت کلی کلیوی. رویکرد جامع شناخته شده به عنوان سم از بین بردن درمان توصیه می شود برای اطمینان از چنین اثرات درمانی. با کمک این درمان، بیمار با کراتینین 8.1 نه تنها می تواند سطح کراتینین آنها کاهش اما همچنین می تواند یک شانس برای دریافت از شر دیالیز و یک زندگی با کیفیت.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که تا زمانی که بیماران می توانند اتخاذ سم از بین بردن درمان در زمان، آنها می توانند وابستگی خود را در دیالیز کاهش می دهد، حتی خاموش دیالیز موفقیت. اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا خود را بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سلول های بنیادی درمان برای نفروپاتی IgA

سلول های بنیادی درمان برای غلظت IgA نفروپاتی NephropathyIgA یک نوع از بیماری های سیستم ایمنی بدن، بدون کنترل خوب، آن را به نارسایی کلیه پیشرفت به سرعت، پس از آن بیمار به دیالیز است. با این حال، دیالیز با توجه به عوارض جانبی آن است مناسب برای همه بیمار است. بنابراین در اینجا من به شما یک درمان جدید برای این بیماری، این است که سلول های بنیادی درمان توصیه می شود.
چرا من توصیه سلول های بنیادی به جای دیالیز؟
علت این است که دیالیز تنها می تواند سموم و مواد زائد را از بدن ما از بین بردن اما می توانید هر چیزی در مورد گلومرول را تغییر دهید و نه تعمیر کلیه های آسیب دیده. بنابراین بیماران یک روش جدید موثر برای درمان بیماری های کلیوی از ریشه آن نیاز دارند.
چگونه می توان سلول های بنیادی درمان درمان نفروپاتی IgA؟
این نوع درمان با هدف درمان این بیماری از ریشه آن را نه تنها در مورد علائم مراقبت. آن استفاده می کند سلول های بنیادی که متعلق به بدن خود بیماران و توانایی بازتولید سلولهای بیشتری است که می تواند به عنوان سلول های کلیه به بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. چه چیزی بیشتر، سلول های بنیادی درمان با قصد بهبود طیف گردش خون بدن و خون حالت سکون برای بدن بیماران به طور مداوم بهبود و بهبود خود به خود. که به خون کلیه بازگشت گردش خون به حالت عادی شود. مقدار زیادی از خون از طریق کلیه ها آنها را به پویا باعث خواهد شد. بنابراین نفروپاتی IgA برخورد خواهد شد و به خوبی کنترل می شود.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان با سلولهای بنیادی یا می خواهید به درمان نفروپاتی IgA بدون دیالیز، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:
ارسال ایمیل به kidney-treatment@hotmailmail.com
به طور مستقیم در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سم از بین بردن درمان جدید انتخاب برای بیمار نارسایی کلیه

سم از بین بردن درمان جدید انتخاب برای نارسایی کلیه PatientThere شکی نیست که دیالیز می تواند کمک به بیماران نارسایی کلیه برای زندگی بهتر در یک زمان کوتاه اما آن را نیز برخی از عوارض جانبی به ارمغان بیاورد. بنابراین مردم می رسد به دنبال فرم کمک سم از بین بردن درمان-یکی دیگر از درمان های جدید برای نارسایی کلیه است.

چرا بیمار نارسایی کلیه به نوبه خود به دنبال کمک از درمان های دیگر؟

شکی نیست که دیالیز می تواند به بیمار کمک کند خلاص شدن از شر کراتینین بالا وجود دارد، اما ما بر این باور است که دیالیز بهترین راه نیست. دیالیز و پیوند کلیه چیزی بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مشتاق برای جلوگیری از هستند. هر چند دیالیز باید گاهی اوقات است و آن تأثیری آشکار در تسکین علائم، اما می تواند بیماری های کلیوی را از ریشه درمان نمی شود. شما می دانید کلیه بسیاری از توابع، در حالی که دیالیز تنها می تواند جایگزین عملکرد کلیه در حذف مایع اضافی و برخی از سموم. چه تر است، دیالیز قادر به انجام هر کاری در مورد صدمه به کلیه ها است. طولانی مدت دیالیز می تواند عملکرد کلیه را نگه می دارد کاهش است.

می توانید سم از بین بردن درمان درمان نارسایی کلیه؟

همانطور که همه ما می دانیم که همه کسانی که نشانه های نارسایی کلیه توسط اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین تا زمانی که درمان می تواند به کلیه آسیب دیده تعمیر و اصلاح اختلال کلیوی، آن را به بیماری های کلیوی از ریشه آن را درمان کنند.

سم از بین بردن درمان می تواند یک محیط خوب برای تعمیر کلیه با حذف سموم از خون ایجاد کنید. چه چیزی بیشتر، آن را می تواند کلیه را از آسیب بیشتر محافظت می کند.

بنابراین اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان سم از بین بردن و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سرم سطح کراتینین پایین می رود به معنی آنچه

کراتینین سرم سطح می رود سطح کراتینین پایین به معنای WhatSerum یکی از شاخص بیماری های کلیوی است، یک بار سطح کراتینین می رود بالا است که به معنای بیماری است بدتر می رود. سپس، هنگامی که سطح کراتینین پایین می رود می کند که این بیماری است به خوبی می رود؟
به رک و پوست کنده، پس از فراز سطح کراتینین خود را به کاهش سطح، شما نیاز به نگه داشتن مانیتور آن را برای یک دوره، اگر آن ثابت، حتی فراز به سطح پایین تر می رود، که ممکن است نشان می دهد بیماری خود را می رود و اگر آن را به عقب به سطح بالا دوباره این بدان معناست که شما نیاز به گام بیشتر برای کنترل بیماری خود را.
آیا درمانی برای پیروی از سطح کراتینین بالا وجود دارد؟
سم از بین بردن درمان است یکی از آخرین روش های درمانی برای درمان بیماری کلیوی، می تواند سطح کراتینین بالا با از بین بردن مواد سمی در خون و بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد.
چگونه می توان درمان سطح کراتینین بالا پایین سم از بین بردن؟
نکته کلیدی برای کاهش سطح کراتینین بالا در نارسایی کلیه است که به بهبود عملکرد کلیه است. تنها زمانی که اختلال در عملکرد کلیه را بهبود می کردم، می توانید مواد زائد در خون می شود در زمان و سطح کراتینین بالا از ریشه کاهش تخلیه می شود.
سم از بین بردن درمان می تواند کلیه را از آسیب بیشتر توسط تخلیه زباله از خون محافظت می کند، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه.
در یک کلام، با کمک این درمان، برخی از سلول های ذاتی کلیه مجروح می توان تعمیر و عملکرد کلیه می تواند تا حد زیادی بهبود یافته است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به کاهش سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سلول های بنیادی درمان برای درمان PKD
PKD بیماری کلیوی به ارث برده است، هیچ راه موثر برای درمان آن وجود دارد. با این حال، سلول های بنیادی درمان به عنوان یکی از آخرین درمان برای بیماری های کلیوی، ثابت شده است که برای درمان PKD موثر است.
چگونه می توان سلول های بنیادی درمان درمان PKD؟
سلول های بنیادی درمان می تواند سلول های آسیب دیده را ترمیم کاربردی کمک کند. این درمان پزشکی پیشرفته است و استفاده از آن است که در سلول های اصلی است که می تواند به سلول های عملکردی مختلف تمایز زمانی که ما آنها را با محلول غذایی خاص پرورش است. از طریق سلول های بنیادی، عملکرد کلیه را می توان به طور موثر ترمیم و به این دلیل، افراد مبتلا به می تواند یک زندگی با کیفیت بالا دوباره زندگی می کنند.
درمان با سلول های بنیادی دستیابی به موفقیت جدید در جهان است. سلول های بنیادی می تواند سلول های آسیب دیده، عملکرد سلول تعمیر بازگرداندن و درمان بیماری های ناشی از سلول های آسیب دیده. بیماران از درد عملیاتی رنج می برند نیست اگر آنها دریافت پیوند سلول های بنیادی. سلول های بنیادی می تواند عملکرد کلیه ها را بازسازی کنند. این یک انتخاب بهتر به درمان PKD با سلول های بنیادی از عمل جراحی است.
علاوه بر این، آن را نیز می توانید از سیستم ایمنی بدن از ارگانیسم تقویت به مبارزه با علل و جلوگیری از PKD از در حال توسعه به نارسایی کلیه است.
اگر شما علاقه مند در سلول های بنیادی و یا می خواهید به طور موثر درمان PKD، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:
ارسال ایمیل به kidney-support@hotmail.com
به طور مستقیم در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از PKD از نارسایی کلیه

چگونه برای جلوگیری از PKD از کلیه بیماری کلیه FailurePolycystic (PKD) یک بیماری کلیوی ژنتیکی است، اگر درمان نشود، ممکن است به نارسایی کلیه در یک سرعت سریع پیشرفت کرده است. سپس، چگونه برای جلوگیری از این بیماری از نارسایی کلیه؟
1. دنبال برنامه رژیم غذایی مناسب:
برخی از مواد غذایی می تواند به کنترل عوارض PKD و کند کردن رشد کیست های کلیه، در حالی که برخی از مواد غذایی دیگر ممکن است تشدید بیشتر شود و باعث تحریک رشد کیست های کلیه. بنابراین، این بیماران باید سعی کنید برای توسعه یک برنامه غذایی مناسب با کمک متخصص تغذیه است.
2. کنترل علائم و عوارض به طور فعال:
هنگامی که کیست های کلیه بزرگ ستم بافت های اطراف خود، فشار خون بالا، پروتئینوری و عفونت ممکن به نظر می رسد. این مشکلات به وخامت بیشتر به راحتی باعث، اگر کنترل نشده به موقع.
3. کوچک شدن کیست کلیه:
از آنجا که کیست های کلیه گسترش هستند که علت ریشه همه مشکلات برای بیماران مبتلا به PKD، آنها باید تلاش خود را برای حفظ کیست های کلیه در اندازه کوچک است. برخی از داروهای چینی مانند مایع منی plantaginis و ریزوم چمن lalang می تواند کمک به تخلیه مایع کیسه و آنها را غیرفعال سلول هایی که ترشح مایع.
4. بازسازی ساختار کلیه:
اگر کاهش عملکرد کلیه، برخی از درمان های مانند سلول های بنیادی ممکن است لازم باشد برای افزایش سطح عملکرد کلیه و بازسازی ساختار کلیه.
راه های بالا برای جلوگیری از PKD از نارسایی کلیه مفید است، اگر شما می خواهید برای درمان PKD به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پا حمام درمانی برای نارسایی کلیه

پا حمام درمانی برای کلیه FailureFoot حمام درمانی به عنوان یکی از طب چینی، این اثر بزرگ در درمان نارسایی کلیه. در زیر من این درمان را برای شما معرفی، امیدوارم که آن را می تواند به شما کمک کند.
اثرات پا حمام درمانی چیست؟
اثرات کوتاه مدت
درد رها، بهبود خواب، افزایش اشتها، دست گرم و پا، عرق کردن،
Detumescence، گلگون و وقف پوست پا، تسکین خارش.
اثرات بلند مدت:
این می تواند گردش خون ترویج و محافظت از کلیه از آسیب بیشتر.
اقدامات احتیاطی از این بیماری چیست؟
توجه به درجه حرارت آب به جلوگیری از تاول زده. بیماران دیابتی که پوست حس گرم و درد است حساس باید محتاط تر می شود.
بیماران مبتلا به فشار خون بالا، کم و یا ناپایدار باید تحت شرایط خاص درمان می شود.
این درمان در زنان باردار منع مصرف دارد.
بیماران مبتلا به diabrosis پوست باید با احتیاط در مورد اینکه با این سرطان را درمان کرد.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که پا حمام درمانی می تواند نارسایی کلیه را درمان نمی کند، بنابراین در طول درمان دکتر ما را به برخی از درمان های دیگر ترتیب (همه آنها در گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی است) با توجه به وضعیت بیماری بیماران، به طوری که برای رسیدن به یک اثر درمانی بهتر.
اگر شما علاقه مند در پا حمام درمانی و یا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که برای درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می سم از بین بردن درمان کاهش کراتینین 1.9 برگشت به عادی

در روز ما، سم از بین بردن درمان به عنوان یکی از آخرین درمان برای بیماری های کلیوی، آن را امید جدید به بیمار بیماری کلیوی، به ویژه برای بیمارانی که سطح کراتینین بیش از حد بالا نیست.
در درمانگاه، حذف سطح عوامل غیر پاتولوژیک، کراتینین 1.9 به معنای بیماری در حال حاضر در مرحله 2، تقریبا مرحله 3 (بیش از 2.0) است. در این مرحله کلیه خفیف آسیب دیده است و هنوز هم باقی مانده عملکرد کلیه بیش از 60٪ می توانید به طور معمول کار وجود دارد، بنابراین می توان آن را با درمان به موقع معکوس شود. و سم-حذف درمان یک انتخاب خوب برای این بخش از بیمار است.
چگونه می توان سم از بین بردن درمان کاهش کراتینین 1.9 به حالت عادی؟
همانطور که در بالا کراتینین 1.9 ذکر شده است در مرحله 2 و یک فرصت آن را معکوس، تا زمانی که بیمار می تواند درمان به موقع دریافت وجود دارد.
سم از بین بردن درمان به عنوان یکی از موثرترین درمان برای بیماری های کلیوی، آن را به یک انتخاب خوب برای بیمار که در این وضعیت می باشد. این درمان می تواند کراتینین بالا توسط تخلیه سموم از خون و بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. انواع بسیاری از گیاهان در این درمان وجود دارد، بنابراین در طول درمان، دکتر گیاهان مختلف با توجه به وضعیت بیمار ترتیب.
اگر شما علاقه مند در سم از بین بردن درمان برای بیماری های کلیوی و یا می خواهید به کاهش سطح کراتینین بالا به سطح نرمال، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما اطلاعات شما را به صورت رایگان می خواهید فراهم خواهد کرد.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ترجیح می دهم به انتخاب درمان جایگزین دیالیز

دیالیز یکی از رایج ترین درمان برای نارسایی کلیه است، آن آشنا به بسیاری از بیمار است. با این حال، برخی از بیماران نمی خواهید به آن را، آنها ترجیح می دهند به برخی از درمان های جایگزین مانند سلول های بنیادی می باشد. سپس، چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را ترجیح می دهند تا انتخاب کنید درمان جایگزین؟
دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین درمان برای نارسایی کلیه این کار را انجام می تواند طولانی تر بیمار زندگی می کنند و از بین بردن برخی از نشانه های نارسایی کلیه، اما در طول درمان آن را نیز به بسیاری از عوارض جانبی است. چه چیزی بیشتر، به عنوان یک درمان برای تمام طول عمر آن را به یک مقدار زیادی از پول را بدون بهبود هر عملکرد کلیه هزینه. است که می گویند، پس از آن که بیمار به بیماری کلیوی را انتخاب کنید به دیالیز، آنها باید آن را برای بقیه زندگی خود را.
در مقایسه با دیالیز، سلول های بنیادی درمان موثر تر است. با استفاده از این سلول های بنیادی اصلی که متعلق به بدن خود بیماران. به طور عمده از ویژگی های سلول های بنیادی خود تکرار و تمایز است. قرار دادن این سلول ها به کلیه خواهد شد بسیاری از سلول های دختر است که قادر به تبدیل شدن به یک بخشی از کلیه، بنابراین برای تعمیر کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه تولید کنند.
چگونه می توانید سلول درمانی شکست درمان کلیه های بنیادی؟
در یک محیط استریل، بسیاری از سلول های بنیادی به بدن بیماران تزریق می شود. سپس، آنها می توانند به کلیه ها آسیب دیده به تمایز به سلول های ذاتی کلیه است. برای مثال، اگر سلول های اپیتلیال گلومرولی آسیب دیده می شوند، سلول های بنیادی را به این نوع از سلول های تمایز قائل شد.
هنگامی که این سلول های جدید می توانند کار خود به طور معمول بازی، به این معنی بیماری های کلیوی است و اساسا درمان می شود.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان درمان سلول های بنیادی و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید، ما شما را در عرض 24 ساعت.
ایمیل ما kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مخلوط Maikang برای درمان بیماری های کلیوی

مخلوط Maikang یک نوع از داروهای منحصر به فرد از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang است، آن است که به بهبود گردش خون در طول درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود. این به طور گسترده برای درمان بیماری مزمن کلیه استفاده می شود.
چگونه به استفاده از Maikang مخلوط؟
نگاهی به 40 میلی لیتر، 2 بار در روز در هر روز صبح و شب قبل از شام، در صورت نیاز، دکتر تغییر خواهد کرد می کند با توجه به شرایط بیمار، اما بیماران قرار نیست به افزایش یا کاهش دوز توسط خود.
است Maikang مخلوط مناسب برای تمام بیمار بیماری های کلیوی؟
به طور کلی، همه بیمار به بیماری کلیوی می تواند این نوع طب را، اما برای بیمار متفاوت است شرایط بیماری های مختلف، به طوری که آنها باید این دارو با توجه به شرایط خود را.
در طول درمان، دکتر برخی از تغییرات در دوز کمی را، به طوری که برای رسیدن به یک اثر درمان بهتر است.
به رک و پوست کنده، با دیگر داروهای چینی همکاری Maikang مخلوط می تواند اثر درمان بهتر دست یابد. به طور کلی، بیمار به بیماری کلیوی می تواند یک شانس برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز و یا پیوند کلیه است.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد مخلوط Maikang و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک و یا دکتر ما به طور مستقیم در WhatsApp / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان جایگزین برای PKD با مرحله 3 بیماری کلیه

من یک بیمار PKD هستم و بیماری من در مرحله 3 است، دکتر گفت آن زمان را به عمل جراحی برای برداشتن این کیست بزرگ است، اما من نمی خواهم به عمل جراحی است. من می خواهم بدانم برای من است هر نوع درمان جایگزین وجود دارد؟
به رک و پوست کنده، به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی نیز انجام عمل جراحی برای شما توصیه نمی شود.
چرا که عمل جراحی می تواند کمک به حذف این کیست های کلیه و کاهش درد تماس بیماران موثر است. با این حال، حذف کیست های بزرگ کلیه را محل بیشتر برای کیست های کوچک کلیه به رشد، به طوری که این کیست های کوچک کلیه رشد بیشتر و سریع تر است که سرعت پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک.
آیا درمانی جایگزین برای بیمار PKD وجود دارد؟
در مرحله 3، کلیه ها عملکرد در 30٪ ~ 59٪. در این مورد، کاهش کیست های کلیه و بهبود عملکرد کلیه باید دو نگرانی بزرگ برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه پلی کیستیک است. برای رسیدن به این اهداف، ما می خواهم به پیشنهاد داغ فشرده درمان.
در مقایسه با طب غربی، طب چینی است برتری آشکار در درمان بیماری های مزمن از جمله بیماری کلیه پلی کیستیک. داغ فشرده درمان یک نوآوری بزرگ از طب سنتی چینی است، زیرا باعث می شود که مواد تشکیل دهنده موثر داروهای چینی تحقیق ضایعات کلیوی به طور مستقیم. عنوان این داروها می تواند سلول های ذاتی کلیه تغذیه و بی درنگ توانایی خود شفا از سلول های اختلال کلیه، می تواند کمک بی درنگ ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده به تدریج.
چه چیزی بیشتر، این درمان برای کاهش کیست های کلیه و جلوگیری از بزرگ شدن کیست کلیه مفید است. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر تقلا این درمان یا می خواهید به کنترل PKD خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا امیدی به توقف دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه وجود دارد

آیا امیدی به توقف دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه وجود دارد؟ به رک و پوست کنده، بیمار که به تازگی شروع دیالیز از آنها فرصتی بزرگ برای متوقف کردن آن، اما این تقاضا را برای پیدا کردن بعضی درمان های جایگزین.

چرا بیمار نارسایی کلیه امیدوارم اند برای جلوگیری از دیالیز؟

شما می دانید، دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین درمان برای نارسایی کلیه، آن را فقط می توانید بخش هایی از علائم ناشی از نارسایی کلیه از بین بردن، اما می تواند به کلیه محافظت و نه بهبود عملکرد کلیه. بنابراین، برای افرادی که دیالیز برای یک مدت طولانی، عملکرد کلیه خود را ضعیف و ضعیف، در گذشته تبدیل خواهد شد، آنها ممکن است عملکرد کلیه کاملا از دست بدهند.

با این حال، برای بیمار که به تازگی شروع دیالیز آنها هنوز هم برخی از توابع باقی مانده کلیه داشته باشد، اگر آنها می توانند برخی درمان موثر برای حفاظت از آنها و تعمیر خاصی از کلیه های آسیب دیده پیدا کنید، آنها یک شانس برای خلاص شدن از شر است.

چه درمان می تواند بیمار نارسایی کلیه در دیالیز کمک کند؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از موثرترین درمان برای نارسایی کلیه، آن را نه تنها می توانید بافت کلیه از آسیب بیشتر محافظت اما همچنین می تواند بافت کلیه آسیب دیده به درجاتی تعمیر. با این روش، آن را می توانید عملکرد کلیه به برخی از درجه بهبود، در نتیجه کمک به بیمار با بیمار به دیالیز زندگی بهتر، حتی، کمک به آنها فرصتی برای خلاص شدن از شر دیالیز است.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای نارسایی کلیه یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان موثر برای سندرم نفروتیک کودکان

به عنوان یک ماده در واقع، بسیاری از بیماران برای نتایج سریع که آنها بیشتر تمایل به انتخاب اقدامات مذکور با در نظر گرفتن طب غربی مانند هورمون، عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی و مواد مخدر سیتوتوکسیک در از یک طرف، و دریافت دیالیز یا پیوند کلیه در دیگر بیش از حد اضطراب دست. با این حال، این روش با محدودیت قوی درمان مناسب برای کودکان، که ممکن است سیستم ایمنی بدن شکننده آسیب و بدتر سندرم نفروتیک، در نتیجه باعث نتیجه جبران ناپذیر است.
چه درمانهایی برای سندرم نفروتیک کودکان موثر هستند؟
در مقایسه با روش های سنتی، درمان های طبیعی دارند برتری قابل توجه خود را که می تواند مورد استفاده برای بازیابی نفرون آسیب دیده و بازسازی سلول های ذاتی کلیه به طور کامل، در نتیجه درمان ریشه و کاهش علائم به طور همزمان طوری که برای اصلاح سندرم نفروتیک به طور طبیعی.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان موثر برای کودکان است که به خوبی کنترل فشار خون متحد است، بهبود میکروسیرکولاسیون، افزایش خون و اکسیژن، کاهش پاسخ التهابی، ترومبوز حل، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی از طریق رگ های خونی outspreading ، ضد التهابی، ضد انعقاد و تجزیه پذیری، در نتیجه تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه اساسا در جهت معکوس به سندرم نفروتیک.
علاوه بر این، درمان های دیگر برای کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک شامل درمان آلودگی خون، سلول های بنیادی و تصفیه خون، که با هدف ارائه یک محیط داخلی بهتر برای فرآیندهای پیگیری و حفاظت از ساختار و عملکرد سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده است، در نتیجه بازسازی نفرون و درمان سندرم نفروتیک به طور طبیعی .
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان ما برای سندرم نفروتیک کودکان و یا می خواهید برای کنترل بیماری خود را خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان موثر برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین 7.7 است

چه درمانی برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین 7.7 موثر است؟ به رک و پوست کنده، در گذشته، دیالیز و پیوند کلیه تنها انتخاب برای بیماران با سطح کراتینین بسیار بالا می باشد. اما در روز ما، برخی از درمان های جدید دیگر بر اساس گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی برای درمان نارسایی کلیه استفاده شده است.
چه درمانی را می توان برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین 7.7 استفاده می شود؟
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چینی آن را برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین 7.7 بسیار مفید است
آن است که یک گیاه ساده است، اما یک روش پزشکی که در آن سبزی های مختلف چینی از خارج به منظور بهبود وضعیت کلیوی استفاده می شود است. در مقایسه با طب سنتی چینی (TCM)، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کار می کند به طور موثر تر و به سرعت. مهمتر از آن، باعث می شود هیچ ناراحتی و در طول فرایند درمان طیف، چه بیماران باید انجام دهید این است که به دروغ روی تخت به مدت 40 دقیقه.
این چهار عملکرد اصلی، که ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهاب و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط آن دسته از توابع آن می تواند سلول های کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

راه های مفید برای درمان تورم در بیماری های کلیه

در درمانگاه، تورم را می توان با بسیاری از علل ناشی از، به طوری که راه هایی برای درمان آن باید متفاوت باشد. در زیر من به شما برخی راه های مفید برای درمان آن معرفی، امیدوارم که آن را واقعا می تواند به شما در برخی از راه کمک کند.

اما متداول برای درمان تورم در بیماری های کلیوی؟

● محدود کردن مصرف مایعات و سدیم: هنگامی که کلیه ها به شدت آسیب دیده است، آنها می توانند تعادل مایعات و سدیم را حفظ کند به طور معمول. اگر بیمار سدیم بیش از حد طول می کشد و یا نوشیدن آب بیش از حد، آن را تورم آنها را بدتر و یا حتی منجر عوارض تهدید کننده زندگی است.

● مدر: از طریق افزایش تولید کلیه، دیورتیک می تواند کمک به دفع مایع اضافی از بدن است. علاوه بر داروهای غربی، برخی از گیاهان چینی نیز چنین اثر مانند ریشه قاصدک، بزاق، برگ گزنه و به همین ترتیب. این داروها می توانند برای کمک به کاهش تورم به طور موثر با اثرات جانبی کمتری دارند.

● دیالیز: هنگامی که تغییرات رژیم غذایی و داروها می تواند کار نمی کند، افرادی که تورم ممکن است نیاز به در نظر دیالیز. این یکی روش تصفیه خون شایع است که می تواند کلیه اختلال جایگزین برای فیلتر کردن مایع و زباله های اضافی محصولات است، بنابراین می توان از آن برای درمان تورم استفاده می شود.

حتی اگر گزینه های درمان بالا می تواند تورم کمک کند، آنها می تواند هر چیزی را برای سلول های کلیه آسیب دیده است. فقط اگر عملکرد کلیه است که با موفقیت بهبود می تواند تورم به طور کامل درمان می شود.

همه از این راه ها که در بالا ذکر می توانید کمک به بیمار برای از بین بردن تورم، اما آنها می توانند این مشکل از علل ریشه ای حل نمی کند. در اینجا من توصیه سم از بین بردن درمان به شما، آن را یکی از موثر ترین راه برای از بین بردن تورم، چه چیزی بیشتر، آن را می تواند در درمان تورم از علت ریشه آن است. است که می گویند، با کمک از این درمان، تورم در بیماری های کلیوی را می توان از عود کنترل می شود.

اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه و علائم آن، شما می توانید ایمیل تی ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان کیست در کلیه به طور موثر

کیست کلیه به معنی حداقل یک کیسه پر از مایع وجود دارد در کلیه وجود دارد و آن یک بیماری بسیار شایع است. با این حال، بیشتر بیماران وجود کیست، مطمئن شوید که تا زمانی که از علائم رنج می برند و یا انجام آزمون های فیزیکی است.
دو نوع از کیست های کلیوی وجود دارد: کیست ساده کلیه و کیست پیچیده کلیه. در واقع، مهم نیست که کیست نوع کلیه، گاهی اوقات، آنها به اندازه کافی بزرگ رشد خواهد کرد بر عملکرد کلیه یا باعث درد، به ویژه هنگامی که شما اتفاق می افتد به aPKD شود بیمار است. کیست ممکن است دچار عفونت یا خونریزی، باعث تب، درد یا خون در ادرار (هماچوری). در آن صورت، کیست باید بسیار توجه شما را جلب کند.
چگونه برای درمان کیست در کلیه؟
1. جراحی
جراحی است که در واقع یک کمک سریع برای حذف کیست در زمان کوتاه است. با این حال، بسیاری از معایب وجود دارد. بنابراین، بیماران باید برای درمان های جایگزین است.
2. دارو های گیاهی
در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، ما به بیماران توصیه درمان های طبیعی. ثابت شده است که داروهای گیاهی چینی اثرات درمانی قابل توجهی در درمان کیست در کلیه.
3. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
این یک درمان بیشتر محبوب در چین است، زیرا می تواند کمک به کوچک شدن کیست کلیه بدون عمل جراحی و داروهای خوراکی. این می تواند کیست درمان از طریق سه جنبه کمک کند: جذب مایع کیستیک، جلوگیری از رشد کیست و بهبود عملکرد کلیه.
اگر شما می خواهید بدانید که درمان برای شما بهتر است و یا می خواهید برای درمان کیست کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا اسید اوریک بالا سطح متوسط ​​نارسایی کلیه

آیا سطح اسید اوریک بالا معنی نارسایی کلیه؟ سطح طبیعی اسید اوریک مرد 149-416umol / L است و برای زن آن / L 89-357umol است. از آنجا که کلیه اندامهای اصلی برای فیلتر اسید اوریک از خون هستند، آن است که به احتمال زیاد به مشکل کلیه که اسید اوریک بالاتر از سطح عادی است.
اغلب اسید اوریک بالا در مورد بیماری های کلیوی و نارسایی کلیه رخ خواهد داد. وقتی که نرخ ترخیص کالا از گمرک کراتینین کمتر از 5٪ -20٪، بیماران هیپراوریسمی (اسید اوریک بالا) داشته باشد.
اگر درمان نشود، اسید اوریک بالا خواهد آسیب کلیوی را بدتر کند. بالاتر از سطح اسید اوریک است، بروز بیشتری برای ابتلا به نارسایی کلیوی است. بنابراین زود هنگام و کاهش اسید اوریک بالا موثر می تواند به تاخیر می اندازد، حتی جلوگیری از ESRD (پایان مرحله بیماری کلیوی).
چرا بیمار نارسایی کلیه آسان است برای دریافت سطح اسید اوریک بالا؟
کلیه توابع به حذف آب اضافی، الکترولیت ها، مواد معدنی و همچنین مواد زائد سوخت و ساز بدن و سموم را از خون. هنگامی که بافت کلیوی آسیب دیده و عملکرد کلیه را تحت تاثیر قرار، برخی از مواد زائد و سموم نمی تواند حذف شود، به طوری که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه اغلب یک سری از اختلال در تست های آزمایشگاهی خود را از قبیل اسید اوریک بالا، serumcreatinine بالا و نیتروژن اوره خون بالا (BUN) .
چگونه برای کاهش سطح اسید اوریک بالا؟
کنترل اسید اوریک بالا به طور موثر می تواند به جلوگیری نفروپاتی هایپراوریسمی و کاهش ضربان کاهش عملکرد کلیه است. بنابراین برای کاهش سطح اسید اوریک بالا به معنای زیادی برای بیمار نارسایی کلیه.
رژیم های غذایی: بیماران اسید اوریک بالا باید offals حیوانات، آبگوشت، نخود، عدس، الکل، تنباکو، چای قوی، قهوه، غذاهای ادویه دار اجتناب؛ باید بیشتر از غذاهای حاوی ویتامین B1 و ویتامین C غنی
مواد مخدر. اگر رژیم غذایی به تنهایی نمی تواند کمک کند، بیماران می توانند برخی از داروهای تحت مجوز دکتر است و راهنمایی به مهار تولید اسید اوریک و یا ترویج دفع آن از جمله آلوپورینول، و غیره نوشیدن آب بیشتر که از این داروها و به طور منظم چک از عملکرد کلیه به دلیل برخی داروها خسارات بالقوه کلیوی.



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است پیوند کلیه بهترین انتخاب برای نارسایی کلیه با کراتینین 8.5

است پیوند کلیه بهترین انتخاب برای نارسایی کلیه با کراتینین 8.5؟ پیوند کلیه به عنوان یکی از موثرترین درمان برای نارسایی کلیه است، اما بهترین انتخاب برای بیمار با کراتینین 8.5 است.
چرا پیوند کلیه است بهترین انتخاب برای بیمار نارسایی کلیه نیست؟
1. پیوند کلیه یک مقدار زیادی از پول هزینه بنابراین نه همه بیمار می تواند آن را
2. این سخت است برای پیدا کردن اهدا کننده مناسب، گاهی اوقات، ممکن است چند سال هزینه برای دریافت کلیه جدید
3. همه بیمار به علت بالای خود را برای وضعیت جسمی نیاز مناسب برای این عمل هستند
4. پس از عمل جراحی، بیماران باید به بسیاری از داروها به ضد رد، که برخی از عوارض جانبی را وادار
5. ممکن است جدید کلیه می رود شکست در هر زمان، و سپس بیمار به دیالیز و یا پیوند کلیه دوباره
آیا انتخاب دیگری برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 8.5 وجود دارد؟
در واقع، به جز پیوند کلیه، دیالیز نیز یک درمان معمول از نارسایی کلیه است، اما من از بیمار به آن را توصیه نمی کند. از آنجا که به عنوان یک درمان صرفه جویی در زندگی آن را به بسیاری از عوارض جانبی است. چه بدتر، این بیماری شرط اراده به روز بدتر می رود به روز.
در اینجا، من توصیه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به شما، به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی چینی، آن ثابت شده است که یکی از موثرترین درمان برای درمان نارسایی کلیه. با کمک این درمان، عملکرد کلیه می تواند به برخی از درجه بهبود یافته است، به طوری که بیمار می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز و یا پیوند کلیه زندگی می کنند.
اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان اسید اوریک بالا در دیالیز

به طور کلی، دیالیز می تواند کمک به بیمار برای کاهش سطح اسید اوریک بالا، اما به دلایل بسیاری، سطح اسید اوریک ممکن است باقی می ماند در سطح بالا، به طوری که بیماران مبتلا به این مشکل بسیار نگران هستند. سپس، چگونه برای درمان اسید اوریک بالا در دیالیز؟
در واقع، دلایل بسیاری می تواند اسید اوریک بالا برای بیماران دیالیزی القاء شامل وجود دارد: دیالیز ناکافی، مصرف داروهای سرکوب کننده ایمنی، کم کاری غده تیروئید، رژیم غذایی سرشار از پورین، از دست دادن عملکرد کلیه و غیره ادامه می دهند. بنابراین برای بیمار، آنها باید آن را با توجه به علل را درمان کنند.
اول، آنها باید رژیم غذایی سرشار از پورین، مانند گوشت اندام، گوشت بازی، ماهی کولی، شاه ماهی، سس، لوبیا خشک، قارچ و دیگر مواد غذایی اجتناب کنند.
سپس، آنها باید دیالیز کافی، این است که برای کاهش سطح اسید اوریک بالا مفید نگه دارید.
چرا دیالیز می تواند سطح اسید اوریک بالا را کاهش نمی دهد کاملا؟
واقعیت این است که دیالیز قادر به درمان هر نوع بیماری کلیوی است، فقط تا حدی می تواند جایگزین عملکردهای کلیه های. اگر صدمه به کلیه ها را نمی توان ترمیم، در دراز مدت مصرف دیالیز تنها می تواند باعث از دست دادن عملکرد کلیه ادامه، در آن صورت، اسید اوریک بالا، سطح کراتینین بالا، کاهش برون ده ادرار و برخی از علائم دیگر ظاهر می شود. تا تقریبا تمام عملکرد کلیه از دست خواهد، پیوند کلیه را تبدیل به آخرین انتخاب.
به عنوان یک بیمار دیالیز با سطح اسید اوریک بالا، اگر شما هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، من به شما توصیه می داروهای گیاهی چینی که می توانید یک سری از توابع است که داروهای غربی نمی تواند دستیابی برای کمک به تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه را بازی کند. تا زمانی که عملکرد کلیه را می توان بازیافت، اسید اوریک بالا به سطح نرمال خواهد رفت، همچنین دیالیز فرکانس خواهد شد به تدریج کاهش می یابد.
اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا می خواهید برای درمان بالا اوریک اسید آگهی علائم دیگر در دیالیز، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است Osmotherapy به مفید چینی برای بیماری های کلیوی با آب اضافی

آب اضافی یکی از علائم شایع بیماری کلیه، که زندگی بیمار را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار است، بنابراین بیمار می خواهم به پیدا کردن یک راه برای حذف آن به طور دائم. و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از موثرترین درمان برای بیماری های کلیوی، موضوع داغ می شود.

است میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای از بین بردن آب اضافی در بیماری های کلیوی مفید است؟

به رک و پوست کنده، آب اضافی به عنوان یکی از نشانه های بیماری کلیه می توان آن را با این روش درمان، رها شوند.

چگونه می توان میکرو چینی پزشکی Osmotherapy حذف آب اضافی؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است یک گیاه ساده است، اما یک روش پزشکی که در آن سبزی های مختلف چینی از خارج به منظور بهبود وضعیت کلیوی استفاده می شود است. در مقایسه با طب سنتی چینی (TCM)، کار می کند به طور موثر تر و به سرعت.

در این درمان گیاهی، گیاهان مختلف استفاده می شود و این است که از نزدیک در وضعیت بیماری بیماران است. کاملا وجود دارد 9 نوع از نسخه و هر یک از آنها شامل سبزی های مختلف. استفاده از طب میکرو چینی Osmotherapy به مراحل مختلف تقسیم شده است.

با کمک این درمان، تمام کسانی که نشانه های بیماری کلیه را می توان تا حد زیادی برطرف، اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherpy برای بیماری های کلیوی و یا می خواهید برای دریافت این درمان، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا ترک پیام زیر، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1395 | نظرات ()