نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند بیماری های کلیه درمان سلول های بنیادی

می تواند بیماری کلیه درمان سلول های بنیادی؟ بیماری کلیه یک بیماری کلیوی ایمنی دارو است. سیستم ایمنی بدن یک سیستم حفاظتی در بدن ما است. یک بار آن را اختلال می رود، انواع بسیاری از علائم ناشی از خواهد شد.

ارتباط بین بیماری کلیه و سیستم ایمنی بدن

بیماری کلیه یک بیماری کلیوی ایمنی دارو است. سیستم ایمنی بدن یک سیستم حفاظتی در بدن ما است. هنگامی که مواد مضر خارجی (آنتی ژن) به بدن حمله، سیستم ایمنی بدن آنتی بادی خواهد شکست دادن آنها تولید کند. در نهایت، آنتی بادی آنتی ژن با خواهد کمپلکسهای ایمنی را تشکیل می دهند و در نهایت می شود به بیرون از بدن تخلیه می شود. سپس، بدن انسان عادی ما از بیماری بهبود می یابند.

با این حال، سیستم ایمنی بدن نتواند به عملکرد طبیعی. به عنوان یک نتیجه، کسانی که کمپلکسهای ایمنی در کلیه سپرده خواهد شد. اگر این کمپلکسهای ایمنی می تواند در زمان نمی تواند حذف شود، آن را به التهاب گلومرول شود. گلومرول فیلتر اساسی در کلیه ها و هر کلیه یک میلیون گلومرول تشکیل شده است. اگر گلومرول فقط inflammed، اگر التهاب می تواند کنترل شود، گلومرول خواهد نرمال بهبود می یابند. در غیر این صورت، گلومرول تبدیل خواهد شد و در نهایت اختلال نکروزه. هنگامی که گلومرول نکروزه می شوند، آنها نمی خواهند برگشت است.

می تواند بیماری کلیه درمان سلول های بنیادی؟

سلول های بنیادی است یک نوع از درمان با هدف اختلال سیستم ایمنی درست است، آن را می توانید حذف کمپلکسهای ایمنی و تسکین علائم بیماری کلیه است. همکاری با سایر درمان ها، این نوع از درمان می تواند تمام کسانی که نشانه های بیماری های کلیوی زنده کرده ام. چه چیزی بیشتر، می تواند کلیه را از تخریب بیشتر محافظت می کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد سلول های بنیادی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک کند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه زمانی باید کلیه بیمار بیماری شروع دیالیز

چه زمانی باید بیمار به بیماری کلیوی دیالیز شروع کنیم؟ مشخص شده است که سطح کراتینین یکی از شاخص بیماری های کلیوی است، در افراد به طور کلی می دانم که مرحله بیماری کلیوی در توجه به سطح کراتینین است، در نتیجه به برنامه درمانی. سپس هنگامی که باید بیمار با بیماری کلیه سطح کراتینین بالا دیالیز شروع کنیم؟

به طور کلی، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در بسیاری از کشورها به دیالیز زودتر از آن در چین است. Dialysisis به عنوان یک درمان موثر برای کمک به بیماران بیماری کلیه سطح کراتینین کاهش در نظر گرفته، و آن را واقعا می باشد. در واقع، هیچ ارتباط مستقیمی بین سطح کراتینین و دیالیز وجود دارد، است که می گویند، تنها سطح کراتینین است به اندازه کافی به دیالیز تصمیم بگیرد که آیا باید شروع شود یا نه. برای افراد با سطح کراتینین بالا اما هیچ علامت آشکاری آنها می توانند بار مصرف دیالیز به تعویق انداختن، اما برای افراد با سطح کراتینین نه چندان بالا با علائم جدی آنها ممکن است نیاز به دیالیز در پیش است.

در درمانگاه، زمانی که کراتینین سطح تا 8.0 پزشکان بیمار توصیه خواهد به دیالیز، اما اگر بیمار هیچ علامت آشکاری آنها می توانند بار مصرف دیالیز، درست مانند آنچه ما در بالا ذکر کرده ام به تعویق بیندازند. بنابراین، هنگامی که باید یک نفر را به دیالیز است بستگی دارد / وضعیت، بیماری خود را، نه تنها سطح کراتینین. اگر می خواهید بدانید که آیا شما نیاز به آن را یا نه، شما می توانید خود را نفرولوژیست یا دکتر آنلاین ما مشورت، هر دو آنها می توانند مشاوره خوبی را برای شما فراهم می کند.

در واقع، در اینجا درمان های جایگزین دیگری که می تواند بیماری کلیوی بیمار به دیالیز اجتناب کنند، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است، اگر شما علاقه مند در آن کمک کند، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما جزئیات بیشتر را برای شما فراهم کند.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نشت پروتئین در بیماری مزمن کلیه

چه نوع علائم نشت پروتئین القا خواهد کرد؟
شما می دانید تابع اصلی پروتئین در خون است به تثبیت فشار وجود دارد، امکان آب به در خون باقی بماند. اگر پروتئین گم، فشار را کاهش می دهد، و آب را از خون منحرف اما وارد فضای بین بافت، باعث تورم. بیش از حد پروتئین بسیار از گرفتن خون از دست داده به ناچار ضخیم شدن چگالی خون، و این که خطر بالقوه برای ترومبوز کمک می کند.
می تواند نشت پروتئین القا نارسایی کلیه؟
در همین حال، نشت پروتئین نشان دهنده آسیب به غشای فیلتراسیون کلیه می باشد. بیش از حد پروتئین فشار از طریق غشاء کاهش عملکرد کلیه در سرعت نسبتا بالا سرعت می بخشد. در واقع بسیاری از بیماری های کلیوی می تواند در سرعت پایدار توسعه، و از طریق درمان مناسب، می تواند بهبود خوب دریافت کنید. فقط به خاطر اینکه از عوامل حاد، ما از دست دادن مقدار زیادی از فرصت درمان و پیشرفت بیماری به نارسایی کلیه در نهایت.
چگونه برای درمان نشت پروتئین در بیماری های کلیوی؟
همانطور که در بالا ذکر نشت پروتئین توسط آسیب غشای فیلتراسیون کلیه ایجاد می شود، بنابراین اگر شما می خواهید آن را زنده کرده و یا متوقف کردن آن شما باید برای پیدا کردن برخی از راه برای متوقف کردن و تعمیر کلیه های آسیب دیده.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy عنوان یک نوع از ترکیب کاملی از طب سنتی گیاه چینی و تکنولوژی مدرن بالا، می تواند به کلیه ها آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر. با کمک این درمان، کسانی که علائم ناشی از صدمه به کلیه ها خواهد شد تا حد زیادی برطرف شده است.
اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد طب میکرو چینی Osmotherpay و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر تماس به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین سطح 7.2 و تورم در پاها چیست سطح بعدی از درمان

سطح کراتینین 7.2 و تورم در پاها چه سطح بعدی از درمان است؟ به طور کلی، دیالیز و پیوند کلیه هستند سطح لانه درمان پس از کراتینین می رود تا بالا، اما آنها تنها راه نیست.
دیالیز برای بیماری های کلیوی با کراتینین 7.2
دیالیز می تواند آن علایم بیماری کلیوی مانند سطح کراتینین بالا در یک زمان کوتاه از بین بردن، اما می تواند مشکل کلیوی از علل آن را حل کند. علاوه بر این، آن را به یک مقدار زیادی از پول هزینه.
پیوند کلیه برای بیماری های کلیوی با کراتینین 7.2
این نوع درمان یکی از موثرترین درمان در حل بیماری های کلیوی است، اما موفقیت پیوند کلیه است بستگی به رد کلیه خود را پس از پیوند، پس از پیوند کلیه است به طور کلی نیاز به درخواست برخی از داروهای ضد رد، که خود را به می سازد کلیه دیگر شرایط، رد خواهد تمام عمر خود را وجود دارد، می توانید طول عمر کلیه پیوندی تاثیر می گذارد. بنابراین، پس از پیوند، ما به طور منظم نظارت بر بهبود عملکرد کلیه، تغییر کراتینین، اوره، پتاسیم، سدیم، کلسیم، هموگلوبین و غیره.
دیگر برای درمان بیماری های کلیوی با کراتینین 7.2
در مقایسه با دیالیز و پیوند کلیه، طب چینی طبیعی تر و امن است، بنابراین می توان آن را جایگزین خوبی از آنها. با این حال، آن را نیز دارای نقطه ضعف خاص خود را دارد که ممکن است مدت زمان بیشتری به کار می برد.
بنابراین به عنوان یک بیمار با بیماری کلیه سطح کراتینین بالا و علائم دیگر، شما باید درمان مربوطه با توجه به شرایط خود را. اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا دیالیز بهترین راه برای از بین بردن علائم بیماری کلیوی

آیا دیالیز بهترین راه برای تسکین علائم بیماری کلیوی؟ همانطور که همه ما می دانیم دیالیز سریعترین راه برای پاک کردن بخشی از سم از بدن است، پس از آن می تواند آن علایم بیماری کلیه در یک زمان کوتاه را کاهش دهد. با این حال، آن است که موثر ترین راه نیست.
چرا دیالیز موثرترین راه برای از بین بردن علائم بیماری کلیه است، نه؟
دیالیز می تواند بیش از بخشی از عملکرد کلیه مادری را. این کار روشن دور سطح کراتینین به طور موقت، اما می تواند بیماری های کلیوی را درمان نیست و بازیابی گلومرول آسیب دیده است. از آنجا که عملکرد کلیه شما آسیب دیده است، این سم را نمی توان از بدن خود را اخراج می شود، به طوری که آنها در بدن خود را ترک، از جمله سم micromolecule (مانند کراتینین، اوره خون و اسید اوریک)، سم مولکول متوسط ​​(مانند CYS-C و PTH) و سم ابر مولکول (مانند HCY، RBP و BMG). اما دیالیز است تنها قادر به تخلیه سم micromolecule، نمی تواند روشن دور سم مولکول های متوسط ​​و سم ابر مولکول است. با سم زیادی در بدن، آن را آسان برای گرفتن نارسایی قلبی است. دیالیز نیز عوارض جانبی، مانند بسیاری از خستگی، گرفتگی عضلانی، خارش پوست و عفونت. چه چیزی بیشتر، اثرات دیالیز قلب، که ممکن است بیمار تحت خطر بزرگ قرار داده است.
آیا راه های جایگزین دیالیز وجود دارد؟
در واقع، یک سری از طب چینی می تواند درمان جایگزین دیالیز وجود دارد. با کمک از کسانی که درمان، کسانی که نشانه های بیماری کلیوی می تواند به تدریج خاطرات خود را زنده. چه چیزی بیشتر، کسانی که علائم دوباره تکرار نخواهد شد به نظر می رسد.
کسانی که درمان همه به عنوان بالا هفت درمان شناخته شده است، اگر شما می خواهید در مورد آنها بدانند جزئیات بیشتر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من در مرحله 3 بیماری کلیه هستم می توانم فرصت آن را معکوس

من در مرحله 3 بیماری کلیه هستم می تواند یک فرصت برای آن را معکوس کنم؟ در حال حاضر، شما در یک دوره بسیار حساس، بیماری های کلیوی خود را می توانید به دو جهت مخالف پیشرفت.
می تواند مرحله بیماری بیمار 3 کلیه فرصت آن را معکوس کنید؟
با یک روش درمانی موثر، کسانی که گلومرول سالم می تواند در مقابل آسیب بیشتر محافظت می شود. در این پایگاه، اگر آن گلومرول اختلال قابل بازیابی می باشند، عملکرد کلیه های شما می تواند خیلی بهتر.
با این حال، اگر گلومرول بیشتر و بیشتر نکروزه می شوند، عملکرد کلیه خود را حفظ خواهد کرد و بدتر شدن وضعیت کلی شما را بدتر خواهد شد. به زودی، شما باید برای شروع دیالیز. هنگامی که شما شروع دیالیز، شما باید به آن وابسته به نگه داشتن زنده است. و یا برای پیوند کلیه بروید.
برای درمان بیماری خود، مراحل زیر را درمان آن شرکت خواهند کرد:
در مرحله اول، آن است که به کسانی که تنزل کمپلکسهای ایمنی از کلیه ها و آنها را روشن از بدن است.
در مرحله دوم، آن است که به پاک کردن خون خود را به از بین بردن آن سموم مانند کراتینین، اوره و غیره و کسانی که کمپلکسهای ایمنی در خون شما.
ثالثا، آن است که به سرکوب التهاب در کلیه خود را به روشن دور علت مستقیم آسیب کلیوی خود را.
رابعا، آن است که برای بازگرداندن کسانی که دچار اختلال گلومرولها به بهبود عملکرد کلیه شما.
در یک کلام، اگر بیمار به بیماری کلیوی می تواند درمان به موقع، آنها می توانند فرصت آن را معکوس کنید. در اینجا من میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه به شما، آن را یکی از بهترین درمان موثر بیماری های کلیوی است.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 1.9 در بیماری های کلیه آیا این نشانه خطرناک و چگونه آن را پایین تر

پدر من یک سطح کراتینین 1.9. آیا این نشانه خطرناک است؟ و در صورت امکان چگونه آن را پایین تر؟ در واقع، سطح کراتینین 1.9 است در مرحله 2 بیماری کلیه، نزدیک به مرحله 3 (بالاتر از 2.0)، پس از آن یک علامت خطرناک بیماری بدتر می رود.

مشخص شده است که مراحل اولیه این بیماری را می توان با درمان مناسب معکوس، اما یک بار این بیماری می رود به مرحله 3 وجود دارد فقط سمت چپ 50 درصد از فرصت آن را معکوس می باشد. اگر این بیماری را بدتر می رود، دیالیز یا پیوند خواهد در خواست می شود، از بیمار باید از نظر جسمی و اقتصادی رنج می برند. بنابراین برای وضعیت پدر خود، نکته کلیدی در حال حاضر است برای پیدا کردن برخی از درمان مناسب و آنها را بلافاصله به جلوگیری از این بیماری از بدتر شدن.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا و جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود؟

رژیم غذایی می تواند یک عامل مهم برای کاهش سطح کراتینین بالا است، اما از آن است که به اندازه کافی برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود و نه درمان آن نیست، بنابراین در حالی که شما یک رژیم غذایی مناسب نگه داشتن شما همچنین باید یک درمان مناسب را.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند مشکل کلیوی از ریشه آن به علت اثر درمانی قابل توجه آن و عوارض کمی را حل کند،، آن است که در حال حاضر به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود.

با کمک مردم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy با آسیب خفیف کلیه می تواند به زندگی عادی بازگشت. برای افراد مبتلا به آسیب متوسط ​​کلیه می تواند نیمی از شانس به عقب بیماری خود را. برای افراد مبتلا به آسیب های جدی کلیه آنها همچنین می توانند به این بیماری برای مدت زمان طولانی زندگی می کنند و یک زندگی با کیفیت.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر را و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماریهای کلیوی، خوش آمدید به ترک پیام را به ما هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اتباع بیگانه در هبی: ستوده جشنواره قایق اژدها فوق العاده است

"من بسیار خوشحالم برای یادگیری منشاء جشنواره قایق اژدها، اما آنچه که واقعا باعث می شود من هیجان انگیز است که من می توانم یک چینی برنج از خدا ممنوع است Zongzi سنتی توسط خودم را. تجربه واقعا موجود شگفت انگیزی است، من آن را با اعضای خانواده من به اشتراک خواهد کرد و اجازه دهید آنها را دانستن بیشتر در مورد چین است. "سلمان گفت، او یک بیمار بیماری کلیوی از پاکستان می آید.

در جشنواره قایق اژدها، SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری برگزار شد فعالیت برای 37 نفر خود را از 13 کشور را به جشن این جشنواره سنتی چینی و اجازه دهید آنها را احساس جذابیت از فرهنگ سنتی چینی است.

در زیر برخی از تصاویر در مورد این فعالیت، اجازه دهید ما یک نگاه دارند با هم.

نگاه کن، دکتر، پرستار و بیماران در حال غذا خوردن Zongzi در بخش، آنها خیلی خوشحال هستند.

آنها در حال انتظار برای میزبان به آنها تصاویر بیشتر در مورد جشنواره قایق اژدها نشان می دهد.

در حال حاضر، این میزبان آنها را به اشتراک گذاری رویدادهای جالب بیشتر در مورد جشنواره قایق اژدها

در نهایت، آنها شروع به خوردن Zongzi که توسط خود ساخته شده است. خیلی خوشحال!



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

خارجی ستوده جشنواره قایق اژدها فوق العاده است

"من بسیار خوشحالم برای یادگیری منشاء جشنواره قایق اژدها، اما آنچه که واقعا باعث می شود من هیجان انگیز است که من می توانم یک چینی برنج از خدا ممنوع است Zongzi سنتی توسط خودم را. تجربه واقعا موجود شگفت انگیزی است، من آن را با اعضای خانواده من به اشتراک خواهد کرد و اجازه دهید آنها را دانستن بیشتر در مورد چین است. "سلمان گفت، او یک بیمار بیماری کلیوی از پاکستان می آید.

در جشنواره قایق اژدها، SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری برگزار شد فعالیت برای 37 نفر خود را از 13 کشور را به جشن این جشنواره سنتی چینی و اجازه دهید آنها را احساس جذابیت از فرهنگ سنتی چینی است.

در زیر برخی از تصاویر در مورد این فعالیت، اجازه دهید ما یک نگاه دارند با هم.
نگاه کن، دکتر، پرستار و بیماران در حال غذا خوردن Zongzi در بخش، آنها خیلی خوشحال هستند.

آنها در حال انتظار برای میزبان به آنها تصاویر بیشتر در مورد جشنواره قایق اژدها نشان می دهد.

در حال حاضر، این میزبان آنها را به اشتراک گذاری رویدادهای جالب بیشتر در مورد جشنواره قایق اژدها

در نهایت، آنها شروع به خوردن Zongzi که توسط خود ساخته شده است. خیلی خوشحال!



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم بیمار نارسایی کلیه دیالیز آیا هر دو هفته

"من یک بیمار نارسایی کلیه هستم و در حال حاضر دکتر من از من بپرسید به دیالیز یک بار در هفته (من آن را حدود یک ماه انجام داده ام)، من می خواهم بدانم که آیا من می توانم آن را هر دو هفته انجام دهد."
سلام آقای / خانم،
برای وضعیت شما دیالیز انجام داده اند فقط به مدت یک ماه است، بنابراین شما هنوز هم شانس برای کاهش بار دیالیز داشته باشد. در حال حاضر، شما انجام دیالیز یک بار در هفته، با درمان مناسب شما را به یک زمان کاهش در هر ماه و یا حتی می توانید از دیالیز، خلاص شوید.
در واقع، دیالیز است درست مثل دستگاه های مصنوعی، می تواند برخی از سموم micromolecular روشن (مانند کراتینین و اوره و غیره)، اما هنوز هم وجود دارد باید وسط و سموم macromoleculer (CycC، HYT، IL-6 و ...)، آنها هنوز هم عملکرد کلیه ها آسیب برساند. به همین دلیل است بیماران خواهد شد بسیاری با مدت زمان طولانی از دیالیز رنج می برند. کلیه آنها خواهد شد کوچک روز به روز، حتی از دست داده تمام عملکرد کلیه، ادرار کمتر و کمتر خواهد بود، حتی بدون ادرار.
سه نوع سلول کلیوی ذاتی در بدن شما وجود دارد: سلول های مرده، سلول های آسیب دیده و سلول های سالم است. ما هیچ ایده به سلول های مرده است، اما ما می تواند سلول های آسیب دیده تعمیر و محافظت از سلول های سالم است.
بنابراین، برای درمان، شما نیاز به پاک کردن از سموم و ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه، ترویج سیستم ایمنی بدن، پس از آن می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، در نهایت، شما می توانید مدت زمان دیالیز گسترش و یا خلاص شدن از شر دیالیز.
خوشبختانه، زمان کوتاه است، با درمان به موقع، شما می توانید یک فرصت برای دیالیز فعال داشته باشد. اگر در مدت زمان طولانی، آن سخت است به دور دیالیز. شما می دانید، یک بار دیالیز در مدت زمان طولانی انجام می شود، شما نیاز به آن را نگه دارید برای همیشه لطفا برای به زندگی می کنند، تا پایان زندگی یا پیوند.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا عملکرد کلیه ندارد بهبود پس از دیالیز

"من در دیالیز برای چند ماه بوده است، اما چرا عملکرد کلیه ندارد هر گونه بهبود؟ علاوه بر این، ادرار من کمتر از قبل است می تواند شما را به این دلیل به من بگو. "یکی از بیماران بیماری های کلیوی از من پرسید. در واقع در دیالیز بوده است، اما هیچ بهبودی در عملکرد کلیه است یک مشکل شخصی نیست، آن را با بسیاری از مردم که در دیالیز هستند نگران است. بعد من به شما برخی از اطلاعات مرتبط در مورد آن را به اشتراک و امید می تواند به شما کمک کند.
چرا بیمار تحت دیالیز چند ماه بوده است، اما عملکرد کلیه ندارد بهبود؟
دیالیز درمان که برون سپاری می عملکردهای کلیه های شکست خورده است. این است که اغلب مورد نیاز، زمانی که یکی توسعه ESRD (مرحله نهایی بیماری کلیه) و در زمان، قبلا در یک 85 تا 90 درصد عملکرد کلیه از دست داد. درمان قادر به نگه داشتن تعادل بدنتان را از کلیه های آسیب دیده خود را می تواند کار خود را به خوبی انجام نمی باشد. اما می توان آن را به کلیه خسارات تعمیر نیست و نه بهبود عملکرد کلیه، به طوری که به همین دلیل است بیماران تحت دیالیز چند ماه بوده است، اما هیچ بهبود در عملکرد کلیه است.
چرا ادرار پس از مصرف دیالیز کمتر است؟
شما می دانید که کلیه نقش مهمی در تولید ادرار بازی، بنابراین یک بار کلیه های آسیب دیده آن را نمی تواند مثل قبل کار می کنند، بنابراین خروجی ادرار را تحت تاثیر قرار خواهد داد. برای افرادی که در حال بدست گرفتن دیالیز، عملکرد کلیه خود را روز به روز کاهش یابد، به طوری که ادرار کمتر و کمتر خواهد شد. تنها پس از بهبود عملکرد کلیه، ادرار بیش از حد افزایش خواهد یافت.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک درمان مؤثر در درمان بیماری های کلیوی می تواند کمک به افرادی که در دیالیز بهتر زندگی می کنند، علاوه بر این، می تواند کمک به کاهش زمان dilaysis از طریق بهبود عملکرد کلیه است.
اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من تحت درمان با دیالیز و سطح کراتینین من 12 است چگونه می توانم آن را پایین تر

من دیالیز به مدت 10 جلسه قرار گرفته اند اما سطح کراتینین من است هنوز هم بالا تا 12، چگونه می توانم آن را پایین تر؟ به هر حال، من فشار خون بالا برای تقریبا 8 سال است.
از شما اظهار داشت، من می دانم که شما در حال حاضر از فشار خون بالا رنج می برند نفروپاتی. سطح کراتینین شما بالا است، و این بدان معناست که عملکرد کلیه خود را به مقدار زیادی آسیب دیده است. از آنجا که کراتینین استاندارد برای قضاوت عملکرد کلیه است. این زباله های ناشی از عضلات است، و زمانی که کلیه ها آسیب دیده اند، پس از آن مواد زائد و سموم نمی تواند خارج از بدن خارج شوند، و سپس آنها را در بدن سپرده خواهد شد. بنابراین راه هایی برای کاهش سطح کراتینین برای یافتن برخی از روش های آن را تخلیه و یا به دست آوردن مجدد عملکرد کلیه (زمانی که عملکرد کلیه را افزایش دهد، سموم حذف خواهد شد و سطح کراتینین کاهش خواهد شد).
همانطور که همه ما می دانیم که دیالیز یکی از راه های متداول برای کاهش سطح کراتینین بالا است اما برای وضعیت شما آن کار نمی کند، بنابراین تنها راه به بهبود عملکرد کلیه باشد.
چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی آن دارای چهار کارکرد اصلی که ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهاب و بزرگ شدن رگ های خونی می باشد. توسط آن چهار توابع، بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و آنهایی که باقی مانده را می توان از آسیب بیشتر محافظت می شود. به گونه ای که عملکرد کلیه را می توان به تدریج بهبود یافته است.
با عملکرد کلیه بهبود یافته است، سطح کراتینین بالا ناشی از عملکرد پایین کلیه را می توان با آن بهبود یافته است.
اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک کند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری مزمن کلیوی با عملکرد کلیه 67٪ چگونه آن را بهبود بخشد

خواهر زاده من یک بیمار بیماری مزمن کلیوی است و در حال حاضر عملکرد کلیه خود را تا به 67 درصد کاهش یافته است، ما چه باید بکنم؟ آیا راه هایی است که می تواند کمک به بهبود آن وجود دارد؟

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه 67٪ در بیماری مزمن کلیه؟

برای پرونده او ما درمان جامع استفاده کنید، در غیر این صورت آن سخت است برای بهبود عملکرد کلیه است. در مرحله اول، او نیاز به نگه داشتن یک دولت خوب در رژیم غذایی روزانه، زندگی و همچنین خلق و خوی. در مرحله دوم، استفاده از برخی از داروها برای کمک به درمان، این داروها می تواند به او کمک کند و کنترل تخفیف علایم است. ثالثا، در حالی که پس از راه حل علائم، او نیاز به تنظیم ایمنی و آسیب دیده را ترمیم سلول های ذاتی کلیه خود را برای رسیدن به هدف از بازگرداندن عملکرد کلیه خود را به تدریج و بالا بردن حجم ادرار و همچنین افزایش جریان خون در کلیه ها او. فقط در این راه، بیماری کلیه خود را می توانید بازیابی به طور کامل دریافت کنید.

به طور کلی، درمان اصلی طب گیاهی چینی است و با طب غربی کمک کند. از طریق استفاده از مواد تشکیل دهنده فعال از طب چینی برای حذف سموم واریز در کلیه ها و به بهبود وضعیت هیپوکسی-ایسکمی بافت کلیه به طوری که هدف جلوگیری از وخامت بیشتر از توابع کلیه و همچنین اسکلروز گلومرول را می توان به دست آورد. علاوه بر این، مواد تشکیل دهنده فعال نیز عملکرد تامین مواد غذایی دارند که لازم است برای بازیابی کلیه به طوری که هدف برای حفظ یا بهبود عملکرد کلیه اساسا می توان تضمین شده است.

مهم نیست که چقدر، برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی با 67٪ آنها خوشبختانه، با درمان مناسب، آنها می توانند شانس به عقب زندگی عادی داشته باشد. بنابراین اگر شما کسی که در این وضعیت هستند، انجام این شانس، اجازه ندهید که این بیماری بدتر و کنترل از دست داده می شود.

اگر شما سوال دیگر در مورد بیماری مزمن کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک کند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان موثر برای کیست پیچیده با سطح کراتینین بالا است

موثرترین درمان برای کیست پیچیده با سطح کراتینین بالا چیست؟ در واقع، سطح کراتینین بالا به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین تا زمانی که شما می توانید کلیه های آسیب دیده تعمیر، شما می توانید سطح کراتینین کمتر داشته باشد. بنابراین، در حال حاضر سوال این است که در مورد نحوه تعمیر کلیه های آسیب دیده در کیست پیچیده است.

این می دانم که کیست پیچیده است بسیار متفاوت با کیست های ساده، می توان آن را توسط عمل حذف، چه بدتر، عملیات ممکن است آسیب بیشتر به کلیه ها به ارمغان بیاورد. بنابراین برای peolpe با این بیماری، آنها را برای پیدا کردن بعضی از راه های دیگر برای درمان آن است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از راه های طبیعی برای درمان کیست comples

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی گیاه چینی را راهی جدید برای درمان کیست. با تغییر فشار کیست داخلی و خارجی در نتیجه به کوچک شدن کیست. در همین حال داروهای چینی فعال نابود ساختار کیست بنابراین سرکوب رشد کیست. و در این راه برای حفاظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر است. چه چیزی بیشتر، مواد تشکیل دهنده فعال در آن می تواند به کلیه ها آسیب دیده تعمیر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است. با عملکرد کلیه بهبود یافته است، سطح کراتینین بالا خواهد شد به تدریج کاهش داد.

به هر حال، می hunderds از شاخ و برگ گیاهان را می توان در میکرو چینی پزشکی استفاده می شود، بنابراین در طول دکتر درمان خواهد سبزی های مختلف ترتیب بر اساس وضعیت بیمار وجود دارد. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر درباره این درمان، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما مشورت کنید.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد موثرترین درمان برای کیست پیچیده و یا نیاز به هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا، شما به انجمن خوش آمدید ترک پیام را به ما هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیه چگونه می طب چینی آن را کاهش دهد

چگونه می توان طب چینی کاهش کراتینین بالا و بهبود بیماری کلیوی؟ معمولا، برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی و سطح کراتینین بالا، پزشکان رژیم غذایی و عادت زندگی سالم را به آنها توصیه خواهد به منظور کاهش سطح کراتینین بالا. اما به رک و پوست کنده می شود، می تواند این مشکل را از ریشه آن را حل کند. سپس چه اتفاقی خواهد افتاد اگر ما اضافه طب چینی در درمان بیماری های کلیوی؟
طب چینی است به مراتب بیشتر از یک نوع گیاه، هزاران گیاهان در آن وجود دارد. در طول درمان، پزشکان سبزی های مختلف ترتیب با توجه به شرایط بیماری، بنابراین می توان آن را در همه نوع از بیماری استفاده می شود. به عنوان یک نوع از طب طبیعی، آن است که توسط مردم را دوست داشت. اما آن را به مدت طولانی به بازی. بنابراین بر اساس آن، پزشکان اختراع یک سری از روش های درمانی که هدف آن در درمان بیماری های کلیوی از ریشه آن است.
چگونه می توان طب چینی سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی را کاهش می دهد؟
در واقع، سطح کراتینین بالا توسط کاهش عملکرد کلیه ایجاد می شود، بنابراین منجر به wasts ساخت تا در خون است. بنابراین تا زمانی که ما می توانیم عملکرد کلیه را بهبود بخشد، آن نشانه هایی مانند سطح کراتینین بالا ناشی از آن را به تدریج ناپدید می شوند.
طب چینی می تواند عملکرد کلیه های تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از تخریب بیشتر را بهبود بخشد. همکاری با طب غربی، می تواند مشکل کلیه به سرعت و کارآمد را حل کند.
از بالا می توانیم بدانیم که طب چینی می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین بالا در بیماری کلیه از طریق بهبود عملکرد کلیه است. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر را یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد طب چینی، به شما خوش آمد به پیام زیر را ترک می، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ارتفاع مستوى الكرياتينين في أمراض الكلى كيف يمكن الطب الصيني لحد منه

كيف يمكن أن الطب الصيني خفض ارتفاع الكرياتينين وعلاج أمراض الكلى؟ عادة، للأشخاص الذين يعانون من أمراض الكلى وارتفاع مستوى الكرياتينين، ويوصي الأطباء عادة النظام الغذائي والحياة الصحية لهم وذلك للحد من ارتفاع مستوى الكرياتينين. ولكن أن تكون بصراحة، فإنه لا يمكن حل هذه المشكلة من جذورها. ثم ماذا سيحدث إذا أضفنا الطب الصيني في علاج أمراض الكلى؟
الطب الصيني هو أبعد ما يكون أكثر من نوع واحد من عشب، وهناك الآلاف الأعشاب في ذلك. خلال العلاج، والأطباء ترتيب الأعشاب المختلفة وفقا لحالة مرض المريض، لذلك يمكن أن تستخدم في كل نوع من المرض. كنوع من الطب الطبيعي، محبوب من قبل الناس. ولكن الأمر سيستغرق وقتا طويلا للعب. بناء على ذلك حتى، إخترع علماء سلسلة من العلاجات التي تهدف إلى علاج أمراض الكلى من جذورها.
كيف يمكن أن الطب الصيني لحد من ارتفاع مستوى الكرياتينين في أمراض الكلى؟
في الواقع، هو السبب في ارتفاع مستوى الكرياتينين من انخفاض وظائف الكلى، وذلك يؤدي إلى wasts تتراكم في الدم. لذلك طالما أننا يمكن تحسين وظيفة الكلى، وتلك الأعراض مثل ارتفاع مستوى الكرياتينين الناجمة عن ذلك تختفي تدريجيا.
الطب الصيني يمكن تحسين وظائف الكلى عن طريق إصلاح الكلى التالفة وحماية تلك المتبقية من مزيد من الضرر. تعاونت مع الطب الغربي، فإنه يمكن حل مشكلة في الكلى بسرعة وكفاءة.
مما سبق يمكننا أن نعرف أن الطب الصيني يمكن أن تساعد في الحد من ارتفاع مستوى الكرياتينين في أمراض الكلى من خلال تحسين وظائف الكلى. إذا كنت لا تزال لديك أسئلة أخرى أو تريد أن تعرف المزيد عن الطب الصيني، انكم مدعوون الى ترك رسالة أدناه، وسوف نقوم بالرد عليك في أقرب وقت ممكن.



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیالیزی می توانند کمک به بیماران نارسایی کلیه بیماری خود را معکوس

دیالیزی می توانند کمک به بیماران نارسایی کلیه معکوس بیماری خود را؟ همانطور که می دانید، دیالیز یک روش صرفه جویی در زندگی برای بیماران نارسایی کلیه با حذف بخشی از سموم و مایع از بدن است. با این حال، می توان آن را درمان نارسایی کلیه و نه بهبود عملکرد کلیه است.
چرا دیالیز نمی تواند به بیمار کمک کند معکوس بیماری خود را؟
کلیه ما یک جفت اندام پیچیده فیلترینگ در بدن انسان است. آنها 24 ساعت در روز کار برای فیلتر کردن مواد سمی در اندازه های مختلف از خون ما از جمله
micromolecular، اواسط مولکولی و ماکرومولکولی سموم به طور کامل. از این رو، خون در گردش خون سالم است.
علاوه بر این، دیالیز تنها می تواند آن سموم micromolecular مانند کراتینین حذف، اوره و غیره بسیاری از سموم و مواد سمی ماکرومولکولی اواسط مولکولی هنوز هم در خون باقی میمانند. این سموم نه تنها می تواند کلیه ها را بدتر کند، اما همچنین می تواند دیگر اعضای بدن و سیستم های منفی تاثیر می گذارد. به همین دلیل است که بسیاری از بیماران دیالیز معمولا عوارض دیالیز می میرند.
چه بیشتر، به عنوان کلیه خود را با دیالیز جایگزین، کلیه ها کار خود را به تدریج متوقف خواهد شد. به عنوان یک نتیجه، اندازه کلیه شما خواهد کوچک و حجم ادرار خود را نیز کاهش خواهد یافت. در آن زمان، وجود ندارد خون جریان را از طریق کلیه ها.
بیمار دیالیزی می توانند از شر دیالیز خلاص شدن از شر؟
در واقع، برای بیمار است که تا نه در دیالیز برای بیش از حد طولانی شده است و شرایط کلی خود را خوب به نظر می رسد، با یک درمان موثر در زمان، عملکرد کلیوی قطعا می تواند بهبود یافته، و پس از آن بیمار شانس می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر . با این حال، برای بیمارانی که دیالیز برای یک مدت طولانی گرفته اند، آن را سخت می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر است، اما آنها همچنین می توانند بار دیالیز در نتیجه کاهش به یک زندگی با کیفیت.
اگر شما یک بیمار نارسایی کلیه هستند و می خواهند بدانند که آیا شما می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر یا نه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علل حداقل تغییر بیماری چیست و چگونه آن را درمان

بیماری را تغییر حداقل یک اختلال کلیوی است که می تواند به سندرم نفروتیک منجر شود، بنابراین ما باید اقداماتی را برای جلوگیری از بدتر شدن را. پس چگونه برای درمان این disese و علل این بیماری چیست؟
علل بیماری را تغییر حداقل چه هستند؟
بیماری را تغییر حداقل شایع ترین علت سندرم نفروتیک در کودکان است. این امر باعث حدود 80 درصد از موارد در کودکان است. همچنین در بزرگسالان دیده می شود، اما باعث می شود تا تنها 10 تا 15 درصد موارد سندرم نفروتیک.
علت آن ناشناخته است، اما این بیماری ممکن است پس از رخ می دهد و یا به مرتبط:
واکنش های آلرژیک
استفاده از NSAID
تومور
واکسیناسیون
عفونت های ویروسی
نشانه های بیماری تغییر حداقل چه هستند؟
ممکن است علائم سندرم نفروتیک وجود دارد:
ظاهر کف آلود از ادرار
اشتها
تورم (به ویژه در اطراف چشم ها، پا، و مچ پا، و در شکم)
افزایش وزن (از احتباس مایعات)
بیماری تغییر می کند حداقل مقدار ادرار تولید را کاهش نمی دهد. آن را به ندرت به نارسایی کلیه پیشرفت می کند.
درمان بیماری تغییر حداقل چه هستند؟
کورتیکواستروئیدها می تواند بیماری را تغییر حداقل در بسیاری از کودکان را درمان کند. برخی از بیماران ممکن است نیاز به استروئید ماندن برای حفظ این بیماری در بهبودی. از آنجا که بزرگسالان به استروئید و همچنین کودکان پاسخ نمی دهند، اما هنوز هم بسیاری از استروئیدها مؤثر را پیدا کنید. بزرگسالان ممکن است عود مکرر دارند و وابسته به استروئید است.
بیمارانی که سه بار یا بیشتر عود ممکن است بهتر است با پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، که می تواند مشکل کلیوی بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را حل کند انجام دهد. پس از آن هم خوب است برای کودکان.
hestitant اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری تغییر حداقل، نه با ما، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا برای مرحله بیماری کلیوی 5 هر طب گیاهی وجود دارد

آیا طب گیاهی برای بیماری مرحله 5 کلیه وجود دارد؟ به طور کلی، دکتر دیالیز یا پیوند کلیه برای بیمار مبتلا به بیماری مرحله 5 کلیه توصیه می کنند. با این حال، هر دو آنها را ممکن است برخی از عوارض جانبی را در حالی که درمان این بیماری، علاوه بر این، آنها مناسب برای تمام بیمار نیست، بنابراین برخی از بیماران می خواهید برای پیدا کردن بعضی از داروهای گیاهی.
آیا طب گیاهی برای بیماری مرحله 5 کلیه وجود دارد؟
در واقع، در گذشته و دیالیز پیوند کلیه تنها دو راه برای درمان بیماری کلیه مرحله 5. پس از سالها تحقیق، پزشکان یک سری از روش های درمانی منحصر به فرد بر اساس گیاهان دارویی سنتی چینی پزشکی اختراع کرده اند. در میان کسانی که درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از معروف ترین است. همکاری با سایر درمان ها، این نوع از درمان می تواند کمک به بیمار مرحله بیماری کلیوی دیالیز جلوگیری از 5 یا، حداقل، کاهش بار دیالیز.
چگونه می توان میکرو چینی پزشکی Osmotherpay کمک بیمار جلوگیری یا کاهش زمان دیالیز؟
این نوع درمان چهار توابع اصلی، که ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط آن چهار توابع، بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و محافظت از آسیب بیشتر است. در چنین راهی، عملکرد کلیه را می توان تا حدی بهبود یافته است. با بهبود عملکرد کلیه، بیمار بیماری کلیوی می تواند یک شانس اجتناب از دیالیز یا کاهش بار دیالیز.
همانطور که می دانید، بیمار متفاوت است نشانه های متفاوت به طوری که آنها اثر درمانی مختلف با کمک طب چینی گیاهی دریافت کنید. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 3 بیماری کلیه با کراتینین 3.9 این امکان را به این ترتیب است

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه با کراتینین 3.9 آن است که ممکن است به آن را معکوس؟ شما می دانید که مرحله 3 مرحله حیاتی بیماری کلیه، با درمان به موقع می توان آن را معکوس شده است. اما بدون کنترل خوب، آن را می رود به مرحله 4 حتی 5 به تدریج، و سپس مردم باید به صورت دیالیز یا پیوند کلیه.
چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا در مرحله 3 بیماری کلیه؟
کراتینین بالا به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین تا زمانی که ما می توانیم کلیه های آسیب دیده ما می توانیم سطح کراتینین بالا کاهش تعمیر. سطح کراتینین 3.9 زیاد نیست، بنابراین با بهبود عملکرد کلیه آن را به سطح طبیعی به تدریج عقب. علاوه بر درمان، بیمار باید همچنین یک رژیم غذایی سالم، که می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین بالا و محافظت از کلیه ها در برخی از درجه تشکیل می دهد.
چگونه به معکوس مرحله 3 بیماری کلیه؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری پزشکی شاخ و برگ گیاهان چینی سنتی، می تواند بیماری کلیوی موثر درمان می کند. این هیچ عمل جراحی است و هیچ عوارض جانبی و یا آسیب به بدن ایجاد نمی کند. در طول درمان، بیماران تنها نیاز به پشت خود دراز می کشید و احساس آرامش. بسیار راحت و ایمن است و به همین دلیل آن است به خصوص به افراد مسن و بیماران کودکان مناسب است. چه تر است، می تواند کمک به جلوگیری از بیماری های کلیوی دیالیز و پیوند کلیه.
اگر شما سوال دیگر در مورد مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک کند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک

در واقع، هیچ درمان می تواند بیماری کلیه پلی کیستیک از ریشه آن را درمان، اما ما می توانیم آن را به خوبی با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کنترل، بنابراین مردم می توانند با آن مانند یک فرد عادی زندگی می کنند وجود دارد، آنها باید در مورد آن نگران نیست دیگر.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی است، با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلول و بافت فضا و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه رسیدن به بهبود گردش خون میکرو کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بیمار کمک PKD مانند یک فرد عادی زندگی می کنند؟
مواد فعال پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند شرایط گردش خون از رگ های خونی و بهبود کیست و نرم دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول های دیواره کپسول.
بسیاری از شیوه درمانگاه ثابت می کند که ماده فعال از طب میکرو چینی می تواند به طور موثر درمان PKD، و اثر درمان می تواند سریع و پایدار.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند با کاهش کمک بیمار PKD مانند یک فرد عادی زندگی می کنند و مانع از رشد کیست. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما به انجمن خوش آمدید مشورت با دکتر آنلاین ما، ما اطلاعات شما را به صورت رایگان می خواهید به من بدهید.
اگر شما هنوز هم سوالات دیگر را و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان از بیماری کلیه پلی کیستیک، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم بیمار بیماری کلیه به کاهش خطر ابتلا به بیماری قلب و عروق

چگونه می توان بیمار بیماری کلیه به کاهش خطرات ابتلا به بیماری های قلبی عروقی؟ مشخص شده است که بیماری کلیه خواهد انواع بسیاری از عوارض و بیماری cardiocascular وادار به یکی از آنها، که ممکن است نرخ dath افزایش است.

چگونه برای کاهش خطر ابتلا به قلب شما؟

از آنجا که از ارتباط نزدیک بین CKD و بیماری های قلبی عروقی، بسیاری از آنچه دکتر خود توصیه برای کنترل CKD شما همچنین خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهد.

گرفتن برخی از ورزش است. فقط 30 دقیقه ورزش متوسط ​​در هر روز ممکن است کمک به بهبود کلسترول خود را، حفظ وزن سالم و فشار خون پایین تر است.

اجتناب از مصرف سیگار و دود. دود دست دوم خطرناک است، بیش از حد.

تغییر رژیم غذایی. را انتخاب کنید غذاهای کم کلسترول و جلوگیری از چربی ترانس. دریافت فیبر بیشتر با خوردن مقدار زیادی از سبزیجات و غلات کامل.

کنترل قند خون در صورت داشتن دیابت. بررسی سطح قند خون خود را اغلب و چوب به رژیم غذایی توصیه دکتر خود.

گفتگو با دکتر خود در مورد اقدامات دیگر. شما ممکن است دارو و یا یک برنامه رژیم غذایی و ورزش تخصصی تر نیاز دارند، به خصوص اگر شما دیگر عوامل خطر مانند دیابت.

به جز آن، شما همچنین باید بیماری کلیه خود را به خوبی کنترل، و آن را نکته کلیدی برای کاهش خطرات ناشی از بیماری قلبی است.

چگونه برای کنترل بیماری کلیه خود را به خوبی؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری پزشکی شاخ و برگ گیاهان چینی سنتی، می تواند بیمار بیماری کلیوی کمک برای لذت بردن از زندگی با کیفیت بالا از طریق بهبود عملکرد کلیه است. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما اطلاعات وپیش شما به صورت رایگان ارائه می کنند.

اگر شما سوال دیگری در مورد بیماری های کلیوی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، شما به انجمن خوش آمدید ترک پیام را به ما هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار دیابتی با درد در پشت باید با توجه به بیماری های کلیه پرداخت

بیمار دیابت با درد در پشت باید با توجه به بیماری های کلیه پرداخت، که ممکن است نشان دهد بیماری شما رفتن به نارسایی کلیه است. سپس به عنوان یک دیابتی چگونه می تواند به شما می دانید که آیا شما به بیماری کلیوی کردم یا نه؟

با توجه به پژوهش، دیابت تبدیل شده است شماره یک بیماری که می تواند به بیماری های کلیوی منجر شود، بنابراین اگر شما یک مبتلا به دیابت هستید، شما باید توجه ویژه ای به آن پرداخت. CKD است در ابتدا بدون علائم خاص و به طور کلی تنها به عنوان یک افزایش در کراتینین سرم و یا پروتئین در ادرار قابل تشخیص است. به عنوان عملکرد کلیه را کاهش می دهد، علائم بیماری را بیش رخ خواهد داد. در زیر علائم شایع بیماری کلیوی، به این امید که آنها می توانند به شما کمک کند تا بدانند بیماری خود را به خوبی.

تغییرهای ادرار: ادرار کف آلود، ادرار خون، ادرار بی رنگ، ادرار کردن مکرر در شب، کاهش برون ده ادرار و آنوری.

خستگی یا خستگی

تجمع آب / تورم / ادم

فشار خون بالا

درد کمر

مشکلات گوارشی: بی اشتهایی، تهوع یا استفراغ

سرگیجه

خارش پوست

برای افراد مختلف علائم متفاوتی را بروز، بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما به بیماری کلیوی کردم یا نه، شما باید به دکتر خود مراجعه کنید و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، هر دو آنها می تواند به شما مشاوره خوب به من بدهید.

اگر شما هر گونه سوال در درمان بیماری کلیوی ناشی از دیابت و یا می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد بیماری مزمن کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

راش در نارسایی کلیه علل چیست و چگونه آن را درمان

راش در نارسایی کلیه علل چه هستند و چگونه آن را درمان؟ مشخص شده است که راش واقعا تحت تاثیر قرار زندگی مردم، حتی مردم عادی می توانند آن را تحمل کنم، به بیمار به بیماری کلیوی اشاره نمی کند. تا امروز من به شما برخی از جزئیات در مورد آن را به اشتراک، امیدوار است که می تواند شما را در درمان بیماری های کلیوی کمک کند.

علل راش در بیماری کلیه ها چه هستند؟

عمدتا سه علل راش در بیماری کلیه وجود دارد:

1. سطح فسفر بالا: به شدت مختل کلیه می تواند فسفر را حذف کنید موثر است که منجر به سطح فسفر بالا است. سپس، بیماران ممکن است بثورات پوستی را تجربه کنند.

2. ساخت تا از سموم اورمی: وقتی کلیه ها قادر به از بین بردن محصولات و سموم دفع زباله را از جریان خون، ساخت تا از سموم اورمی خواهد خارش پوست یا خارش شود.

3. علت اولیه: اگر بیماری کلیوی را به علت لوپوس و یا سایر بیماری های خود ایمنی، بثورات پوستی یک علامت است که معمولا رخ می دهد است.

چگونه برای درمان جوش های در بیماری های کلیوی؟

از بالا می توانیم بدانیم که عوامل بسیاری می تواند راش در بیماری های کلیوی القاء وجود دارد، اما در واقع، علت ریشه عملکرد کلیه کم و سیستم ایمنی غیر طبیعی است. به طوری که است که می گویند تا زمانی که ما می توانیم عملکرد کلیه را بهبود و اصلاح سیستم ایمنی غیر طبیعی، پس از آن راش قابل درمان هستند.

هدف سلول های بنیادی در صحیح سیستم غیر طبیعی immue، پس از آن یکی از therapis improtant ترین برای درمان بثورات در بیماری های کلیوی است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی دیگر از درمان های مهم که می تواند این مشکل را با بهبود عملکرد کلیه حل است.

همکاری با یکدیگر، این دو درمان می تواند کمک به بیمار بیماری کلیه یک زندگی بهتر است. اگر شما سوال دیگر در مورد نارسایی کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه بالا کراتین سطح در PKD ها و ابزار ها چگونه به آن را پایین تر

چه سطح کراتینین بالا در ابزار بیماری کلیه پلی کیستیک و چگونه آن را پایین تر؟ در واقع، سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی به معنی عملکرد کلیه است که در برخی از درجه آسیب دیده، بنابراین همین کار را در PKD.

چه سطح کراتینین بالا به معنی در PKD؟

تحت شرایط عادی، کسانی که زباله های اضافی مانند کراتینین خواهد شد کلیه مرخص، اما یک بار کلیه های آسیب دیده، آنها نمی توانند فی موثر، به طوری که به سطح کراتینین بالا و سایر علایم رخ می دهد منجر شود.

بنابراین سطح کراتینین بالا به معنی کلیه آسیب دیده اند، به طور معمول بالاتر سطح کراتینین است، جدی تر آسیب کلیه ها می باشد. در درمانگاه، ما می توانیم می دانیم که در آن مرحله بیماران کلیوی از سطح کراتینین می باشد.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا در PKD؟

اگر ما می خواهیم به کاهش سطح کراتینین بالا، نکته کلیدی این است برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه ها از، حتی تعمیر کلیه های آسیب دیده.

در واقع، آسیب کلیوی در PKD توسط کیست بزرگ ایجاد می شود، بنابراین اگر ما می خواهیم برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه ها از، ما باید برای پیدا کردن برخی از راه های مهار و کوچک کردن رشد کیست.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری و بهبود سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند عملکرد کلیه های مهار بهبود و کوچک کردن اندازه کیست، اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم مشورت کنید.

نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک و یا کاهش سطح کراتینین بالا، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با 16٪ عملکرد کلیه است هر نوع دیگر درمان علاوه بر دیالیز وجود دارد

مشخص شده است که دیالیز رایج ترین راه برای درمان نارسایی کلیه، اما اگر بیمار نمی خواهید به آن را و یا می توانید آن را نمی باشد؟ آیا درمانی دیگر علاوه بر دیالیز برای نارسایی کلیه با 16٪ عملکرد کلیه وجود دارد؟
در واقع، دیالیز است تنها راه برای درمان نارسایی کلیه نیست. پیوند کلیه یکی از بهترین گزینه ها برای بیمار نارسایی کلیه است. به جز پیوند، وجود دارد همچنین برخی از درمان های دیگر می تواند یک جایگزین خوب دیالیز، همه آنها در طب سنتی گیاه چینی بر اساس و با هدف repiring کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. همانطور که ما با پیوند کلیه آشنا هستند، بنابراین در اینجا من به بعضی از جزئیات در مورد طب چینی معرفی.
طب چینی هزاران سال از تاریخ در چین، می hunderds از گیاهان در آن وجود دارد و به طور گسترده ای در درمان بیماری استفاده شده است. اما این نوع از درمان است اشکال این است که آن را به یک زمان طولانی برای درمان بیماری کاملا کنند. بنابراین به منظور بازی را کامل به اثرات شفا قابل توجه آن و کوتاه شدن زمان درمان، فرد یک سری از روش های درمانی بر اساس طب چینی اختراع کرده اند. در میان آنها، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از معروف ترین است، می تواند عملکرد کلیه های تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از reamining fauntions کلیه را از تخریب بیشتر را بهبود بخشد. بنابراین با کمک این درمان، کلیه بیمار شکست با 16٪ عملکرد کلیه می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد.
اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد بهبود عملکرد کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک کند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی مبتلا به دیابت چگونه به آن را درمان

شوهر من به عنوان مرحله 3 بیماری مزمن کلیه به دلیل دیابت و فشار خون بالا تشخیص داده شده است. در حال حاضر او ادم در اندام تحتانی خود و کراتینین بالا از 3.1 یا 272 با آلبومین پایین 27. می توانید به من برای درمان آن به شما کمک کند؟
سلام خانم،
در حال حاضر، شوهر خود را در مرحله 3 بیماری کلیه است. در درمانگاه، آن را یک مرحله گذار مهم در تمام مراحل از CKD است. با درمان و موثر در زمان، صدمه به کلیه خود را می تواند معکوس شود. در غیر این صورت، آن را به پیشرفت و در نهایت پایان مرحله نارسایی کلیه خواهد بود که نتیجه نهایی است.
شما می دانید، بر اساس درجه آسیب کلیوی، بیماری مزمن کلیه را می توان به مراحل زیر تقسیم می شوند:
مرحله جبرانی نارسایی کلیه
هنگامی که کمتر از 50٪ از نفرون اختلال شوند، نفرون سمت چپ می توانید کار اضافی برای فیلتر کردن خون انجام دهد. از این رو، سطح کراتینین و سطح BUN نمی افزایش خواهد یافت. در همین حال، بیماران به طور کلی هر گونه علائم بالینی را نشان نمی دهد.
مرحله جبران از نارسایی کلیه
هنگامی که بیش از 50٪ از نفرون اختلال می شوند، کراتینین سرم خواهد به 133-442umol / L (2 ~ از 5mg / دسی لیتر) افزایش می دهد. در این مرحله، بیماران را از تورم، خستگی، بی اشتهایی، کم خونی خفیف و غیره رنج می برند
مرحله نارسایی کلیه
هنگامی که سطح کراتینین می رسد به 442-707umol / L (5-8mg / دسی لیتر)، بیماران را به مرحله نارسایی کلیه به گام. در این مرحله، بیماران کم خونی جدی، عدم تعادل الکترولیتی، علائم در سیستم های مختلف و اندام را تجربه کنند.
مرحله ی ارومیه
در این مرحله، سطح کراتینین خواهد به 707umol / L (8mg / دسی لیتر) افزایش می دهد. در این مرحله، بیماران از علائم جدی در اعضای بدن متعدد و سیستم های مانند نارسایی قلبی، دستگاه گوارش، ریه و غیره رنج می برند
در صورت شوهر خود را، او در مرحله جبران اولیه نارسایی کلیه است. در این مرحله، در حالی که بیش از 50٪ از نفرون اند دچار اختلال شده است، هنوز هم بخشی از نفرون غیر اختلال وجود دارد. بنابراین، مهم است که برای محافظت این بخش از نفرون و تعمیر آن نفرون برگشت پذیر است. در این راه، عملکرد کلیه خود را متوقف خواهد کرد و رو به وخامت تواند بهبود یافته بیشتر است.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی می تواند بهبود عملکرد کلیه

طب چینی می تواند بهبود عملکرد کلیه؟ در واقع، بله، اگر شما می توانید به درستی و به موقع درمان را دریافت کنید.
هزاران نفر از گیاهان وجود دارد در طب چینی و می توان آنها را برای درمان بسیاری از انواع بیماری ها استفاده می شود. سال های اخیر، مردم دریافته اند که طب چینی اثر قابل توجه در درمان بیماری کلیه است. دانستن برای آن اثر درمانی قابل توجه و کمی عوارض جانبی، در حال حاضر به طور گسترده ای در سراسر جهان استفاده می شود. حتی اگر، شما همچنین باید با توجه به گیاهان استفاده می کنید پرداخت. Becuse، بدون جراحی خوب، ممکن است آسیب بیشتر به کلیه ها خود را به جای محافظت کند.
چه طب چینی می تواند عملکرد کلیه کمک به بهبود کنید؟
در اینجا ما به ذکر یک سری از طب چینی است که در طب tradional گیاه چینی اما بهتر از آن را بر اساس است. درمان شناخته شده ترین هستند بالا هفت درمان، آنها پا حمام درمانی، حمام درمانی کامل، دایره درمانی، تنقیه درمانی، داغ فشرده سازی درمانی، دهان چینی گیاهان دارویی پزشکی و Moxibustion درمانی می باشد. برای هر یک از آنها دارای توابع منحصر به فرد خود را، بنابراین در طول دکتر درمان خواهد طرح درمان های مختلف برای بیماران ترتیب.
همکاری با یکدیگر، آنها می توانند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از تخریب بیشتر را بهبود بخشد. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت به طور مستقیم، آنها می توانید اطلاعات بیشتری را برای شما به صورت رایگان ارائه می کنند.
از بالا می توانیم بدانیم که طب چینی را می تواند کمک به عملکرد کلیه به دریافت بهبود تا زمانی که شما می توانید آن را به درستی و به موقع دریافت کنید. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز دارید، انجام مردد نکنید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با عملکرد 26٪ کلیه می تواند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی من را

من یک بیمار نارسایی کلیه با تنها 26 درصد از عملکرد کلیه هستم، می تواند پزشکی MICR-چینی Osmotherapy مصرف کنم؟ در واقع، تا زمانی که شما هنوز ادرار داشته باشد، شما می توانید این نوع از دارو، آن را می تواند عملکرد کلیه شما به تدریج بهبود بخشد.
26 درصد از عملکرد کلیه به معنی چیزی است که بیمار نارسایی کلیه؟
این بدان معنی است که کلیه بیمار را به طور جدی آسیب دیده است و در آنجا فقط سمت چپ 26٪ کلیه ها می تواند به طور معمول کار می کنند. بدون درمان به موقع، ممکن است بیماری می رود به ارومیه (عملکرد کلیه کمتر از 15٪ است) به سرعت در حال.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کمک کلیه بیمار نارسایی بهتر زندگی می کنند؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به مردم بهتر با بهبود عملکرد کلیه زندگی می کنند. چهار عمدتا توابع از این درمان وجود دارد آنها ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد coagualtion هستند و رگ های خونی را بزرگ تر ببینید. توسط آن دسته از توابع، این درمان نه تنها می تواند به کلیه ها باقی مانده از تخریب بیشتر محافظت اما همچنین می تواند کلیه خسارات تعمیر. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید مشورت دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، آن را بدون پرداخت هزینه است، بنابراین احساس رایگان با ما تماس بگیرید.
برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی بدون ادرار چه باید بکنند؟
در واقع، بیمار نارسایی کلیه بدون خروجی ادرار آنها همچنین می توانند طب میکرو چینی Osmotheray را پس از آنها دوباره ادرار STRAT. برخی از داروهای چینی است که می تواند کمک به افزایش حجم ادرار در بیمارستان ما وجود دارد، بنابراین قبل از درمان منظم را، دکتر ما خواهد شد که داروهای چینی برای کمک به مردم بهتر زندگی می کنند به من بدهید.
همکاری با یکدیگر، آن درمان می تواند اثر درمانی حداکثر رساندن، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه و تعمیر کلیه های آسیب دیده.
اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک کند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فشار خون بالا با بیماری مزمن کلیه

فشار خون بالا در زندگی روزمره ما بسیار رایج است، و بسیاری از مردم می دانند که طولانی از لحاظ فشار خون بالا می تواند به بیماری های کلیوی منجر شود. اما آیا می دانید که بیماری کلیوی نیز می تواند فشار خون بالا را وادار؟
فشار خون نیرویی خون هل دادن در برابر دیواره رگهای خونی است که به عنوان پمپ های قلب از خون، و فشار خون بالا، فشار خون بالا نیز نامیده می شود، افزایش در مقدار نیروی است که مکان های خون در رگ های خونی به عنوان آن را از طریق بدن حرکت می کند. عوامل است که می تواند این نیرو را افزایش می دهد عبارتند از حجم خون بالاتر به دلیل مایعات اضافی در خون و عروق که باریک، سفت، و یا مسدود می باشد.
چگونه فشار خون بالا را تحت تاثیر قرار کلیه؟
فشار خون بالا می تواند رگ های خونی آسیب می رساند در کلیه ها، کاهش توانایی آنها برای کار به درستی. هنگامی که نیروی جریان خون بالا است، رگ های خونی و کشش تا جریان خون بیشتر به راحتی. در نهایت، این کشش زخم و تضعیف عروق خونی در سراسر بدن، از جمله کسانی که در کلیه ها.
اگر عروق خونی کلیه ها آسیب دیده است، آنها ممکن است توقف از بین بردن مواد زائد و مایعات اضافی از بدن است. مایعات اضافی در عروق خونی پس از آن ممکن است فشار خون را بالا و حتی بیشتر، ایجاد یک چرخه خطرناک است.
چگونه به کاهش آسیب های ناشی از فشار خون بالا در بیماری های کلیوی؟
بهترین راه برای کاهش آسیب های ناشی از فشار خون بالا است که اقدامات برای کاهش فشار خون. این مراحل عبارتند از ترکیبی از داروها و شیوه زندگی تغییرات، مانند
تغذیه سالم
فعالیت بدنی
حفظ وزن سالم
ترک سیگار
مدیریت استرس
مهم نیست که چه علت بیماری کلیوی، فشار خون بالا می تواند به صدمه به کلیه ها را افزایش دهد. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به فشار خون بالا، شما باید آن را به خوبی کنترل کنید. اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

تفاوت بین دیالیز و "کلیه شستن» چیست

چه تفاوتی بین دیالیز و "شستشوی کلیه" است؟ در واقع، دیالیز نیز به عنوان "شستشوی کلیه" شناخته می شود، آنها همان چیزی است، اما بسیاری از این شرایط، آن را به همودیالیز اشاره دارد. بعد اجازه دهید ما بعضی از جزئیات در مورد آن را ببینید.

دیالیز چیست؟

در طب، دیالیز یک فرآیند برای از بین بردن مواد زائد و آب اضافی از خون است و در درجه اول به عنوان یک جایگزین مصنوعی برای عملکرد کلیه از دست رفته در افراد مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود. دیالیز ممکن است برای کسانی که با اختلال حاد در عملکرد کلیه، یا پیشرو که مزمن متحد بدتر شدن کلیه تابع یک دولت شناخته شده به عنوان مرحله بیماری مزمن کلیوی استفاده می شود 5. فرم دوم ممکن است بیش از ماه ها یا سالها توسعه، اما در مقایسه با آسیب حاد کلیه معمولا برگشت پذیر نیست، و دیالیز به عنوان یک "اقدام به برگزاری" تا زمانی که پیوند کلیه انجام شود، و یا گاهی اوقات به عنوان تنها معیار حمایت در کسانی که برای آنها پیوند می تواند نامناسب در نظر گرفته.

عملکرد دیالیز چیست؟

کلیه ها مسئول فیلتر کردن مواد زائد از خون هستند. دیالیز عملیاتی است که جایگزینی برای بسیاری از وظائف طبیعی و عادی کلیه ها باشد. دیالیز با انجام عملکردهای کلیه های شکست خورده بدن کمک می کند. کار ضروری است، تنظیم توازن آب بدن است. دیگر این است به حذف مواد زائد است که بدن در طول روز تولید می کند. بنابراین با کمک دیالیز، مردم می توانند طولانی تر و بهتر زندگی می کنند.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد دیالیز یا درمان بیماریهای کلیوی، خوش آمدید به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید به طور مستقیم و یا ارسال ایمیل به ما هستند، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح بالا Ceatinine و هموگلوبین در بیماری های کلیه

به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید با توجه بالا به سطح کراتینین بالا و هموگلوبین از آنها پرداخت، هر دو شاخص کلیه های شما اشتباه رفتن در حال حاضر.

چرا کراتینین بالا رفتن؟

شما می دانید، کراتینین اتلاف سوخت و ساز بدن عضلانی است و باید آن را از طریق گلومرول کلیه ما فیلتر شده و سپس توسط ادرار تخلیه می شود. اگر گلومرول ها آسیب دیده و GFR (تابع فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، این زباله ها نمی خواهد اجازه خاموش، سپس این سموم در خون باقی بماند، به همین دلیل است کراتینین سرم را نشان می دهد بالا است.

چرا بیمار بیماری کلیوی آسان است برای دریافت هموگلوبین؟

شما می دانید یکی از تابع کلیه است به ترشح EPO، یک بار بافت کلیه 'آسیب دیده توانایی خود ترشح EPO کاهش خواهد یافت، پس از آن خون مغز را نمی توان به طور کامل تحقق یابد. همین دلیل است که کم خونی رخ می دهد. نشانه مشخص کم خونی را ضعف و خستگی است. بنابراین به عنوان یک بیماری کلیوی، شما به راحتی احساس خستگی خواهد شد. علاوه بر این، هموگلوبین پایین (کم خونی) یک علامت معمولی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است. بنابراین شما باید با توجه به بالا آن پرداخت.

در یک کلام، به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی اگر شما می خواهید برای تغییر این وضعیت شما نیاز به پاک کردن سموم و ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه و ترویج سیستم ایمنی بدن. با عملکرد کلیه شما بهبود یافته است، تمام کسانی که علائم ناشی از بیماری کلیه خواهد یک به یک ناپدید شد.

علاوه بر این، شما همچنین باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب را و به شکل یک عادت زندگی سالم، هر دو از آنها می تواند اثر درمانی را افزایش دهد.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک کند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 5 بیماری کلیه با GFR 15 آیا من می توانم اجتناب از دیالیز

سلام دوستان! من یک بیمار مرحله پنج کلیه و GFR فقط 15٪ باقی مانده، من به شدت می خواهید برای جلوگیری از دیالیز. آیا می توانید به من کمک کند؟
سلام، خوشحالیم که شما کمک کند. در مرحله اول، شما در حال حاضر در مرحله نهایی، که به معنی عملکرد کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است. با گذشت زمان، اگر شما می توانید از سموم مشخص نیست به طور موثر، آن تشدید عملکرد کلیه شما بیشتر است. چه چیزی بیشتر، آن بافت یا اندام های دیگر در بدن شما تاثیر می گذارد.
در مرحله دوم، با توجه به خود را GFR 15٪، که به معنی برخی از عملکرد کلیه باقی مانده در کلیه شما وجود دارد، و سلول های ذاتی در کلیه به طور کامل آسیب دیده نمی شد، بنابراین، شانس بزرگ برای شما به improved.There وجود دارد سه نوع سلول های ذاتی در بدن شما: سلول های مرده، سلول های آسیب دیده و cells.We سالم می تواند سلول های آسیب دیده تعمیر و محافظت از سلول های سالم برای جلوگیری از آسیب بیشتر. اما، اگر شما قادر نخواهد بود برای دریافت درمان به موقع، سپس میزان بهبودی خواهد شد به تدریج کاهش می یابد.
ثالثا، آیا می دانید گیاهی درمان و طب چینی؟ ما به طور عمده طب سنتی چینی گیاه مصرف و immunothereapy و غیره، آن درمان است برای کمک به شما رگ های خونی گشاد می شوند خود را و ترویج گردش خون و همچنین از بین بردن سموم که نهشته در منطقه کلیه، در نتیجه دستیابی به هدف از درمان بیماری کلیوی را. علاوه بر این، پزشکی گیاهان دارویی سنتی چینی می تواند به شما کمک کند جلوگیری از بیشتر مخرب عملکرد کلیه خود را، و برای کنترل عوارض به طور موثر. در همین حال، آن را کمک می کند تا جلوگیری از اسکلروز بیشتر عروق تمام بدن، و اجتناب از تصادف قلبی است.
بنابراین این کار را نمی شود نگران، وضعیت شما هنوز در مرحله بحرانی، با درمان به موقع به روشن سموم، ترمیم سلول های آسیب دیده ذاتی، ترویج سیستم ایمنی بدن، خواهد شد و سپس عملکرد کلیه شما را بهبود بخشد به دور دیالیز در آینده است.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیه با کراتینین 1.7 و هموگلوبین 11.5 باید چه کار کنم

توضیحات عزیز،
من یک بیمار بیماری کلیوی هستم. در حال حاضر سطح کراتینین من 1.7 است، سطح هموگلوبین 11.5 است و دکتر من به من گفت که سطح اوره من است نیز بسیار بالا است. آیا می توانید به من بگویید چه تعداد کسانی که به این معنی است و باید چه کار کنم؟
عزیز، آقای / خانم،
سطح کراتینین شما 1.7 و اوره بالا نشان دهنده می سموم بالا در داخلی بدن خود را در آنجا ماند و بیش از 60-70٪ از نفرون خود را آسیب دیده اند وجود دارد. سطح هموگلوبین شما نشان می دهد 11.5 کم خونی متوسط، این عارضه به طور معمول از نارسایی کلیه است. با این حال، در حال حاضر سطح الکترولیت شما هنوز در محدوده طبیعی است، که به معنی توبول های کلیوی خود را به طور جدی آسیب دیده نشده است. در مجموع، شرایط خسارت در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است. این مرحله در یک مرحله بسیار مهم است. با درمان به موقع برای روشن سموم داخلی خود را (کراتینین، اوره و غیره)، تعمیر بافت کلیه آسیب دیده شما و بهبود عملکرد کلیه شما، شرایط خود را می تواند معکوس، و دور از دیالیز و پیوند در آینده است. بدون درمان به موقع و موثر، تمام شرایط را بدتر خواهد در یک سرعت سریع، بسیار دشوار است برای معکوس شود. بنابراین در حال حاضر نکته کلیدی را برای شما برای پیدا کردن یک درمان مناسب و به موقع آن را.
علاوه بر این، شما همچنین باید یک برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود را، شما می دانید یک رژیم غذایی مناسب برای افزایش اثر درمانی اما ممکن است یک بد آن را کاهش مفید است.
آیا به یاد داشته باشید برای حفظ روحیه ی خوب که همچنین دارای اثر زیادی بر سلامت شما. اگر شما می خواهید برای دریافت یک برنامه درمانی دقیق و یا نیاز به هر گونه کمک دیگر در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پردنیزون با درمان بیماری های کلیه

مشخص شده است که کلیه ها مسئول فیلتر کردن خون و حفظ تغذیه در بدن می باشد. وقتی کلیه ها در اثر التهاب مجروح، پروتئین را به ادرار نشت. پردنیزون می تواند کمک به جلوگیری از التهاب در کلیه و کاهش پروتئین در ادرار. بنابراین، بهتر است برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی را به بیماری خود را تحت کنترل.
پردنیزون چیست؟
پردنیزون یک داروی کورتیکواستروئید مصنوعی است که به ویژه به عنوان یک داروی ایمنی موثر است. در طب، آن است که برای درمان بیماری های کلیوی با توجه به عملکرد آن ضد التهاب و antiallergy استفاده شود. علاوه بر این، آن را نیز در کاهش اثرات نفوذپذیری مویرگی cytomembrane و دیوار نشان می دهد.
در بسیاری از موارد بیماری های کلیوی، بافت کلیه به وسیله التهاب که رخ می دهد به راحتی زمانی که اختلال در عملکرد سیستم ایمنی بدن آسیب دیده است. بنابراین پردنیزون برای درمان بیماری های کلیوی مفید است. اما بر اساس این گزارش، آن را نیز برخی از عوارض جانبی را، تا مردم به دنبال برخی از روش های دیگر است که می تواند این بیماری را بدون آسیب بیشتر به بدن را کنترل کند.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی آن را نه تنها می تواند جایگزین پردنیزون اما همچنین می تواند بیمار بیماری کلیوی کمک برای جلوگیری از دیالیز از طریق بهبود عملکرد کلیه است. این نوع درمان بر اساس طب سنتی گیاه چینی اما استفاده بیش از آن است. این زمان کمتر اما effectivs تر در درمان بیماری های کلیوی از آنهایی که سنتی است. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم مشورت کنید.
اگر شما سوال دیگر در مورد بیماری های کلیوی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، انجام مردد نکنید با ما تماس بگیرید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا FSGS منجر به نارسایی کلیه و چگونه آن را درمان

آیا FSGS به نارسایی کلیه منجر؟ شما می دانید، FSGS توسط اختلالات ایمنی ایجاد می شود، آن است که یک اختلال کلیوی است که می تواند glomeruloscleosis شود. گلومرولواسکلروز اشاره که گلومرول است زخم و یا سخت شدن. بدون درمان به موقع، آن را به نارسایی کلیه منجر شود.
آیا می توان با FSGS داروها درمان؟
علاوه بر این، ماهیت بیماری کلیوی آسیب intrinsin سلول است، در حال حاضر، سه نوع از سلول های کلیه در بدن شما وجود دارد: سلول های مرده، سلول های آسیب دیده و سلول های سالم، ما می توانیم چیزی را به سلول های آسیب دیده انجام دهید، اما ما می توانیم تعمیر سلول های آسیب دیده و حفاظت از سلول های سالم، پس از آن می توانید کوچک از کلیه ها را متوقف کند.
تا به امروز، تمام کسانی که دارو به طور عمده برای از بین بردن کسانی که نشانه های بیماری های کلیوی، آنها دور از اندازه کافی برای درمان وضعیت های از ریشه می باشد. در مورد آن فکر می کنم، از شروع به در حال حاضر، می کند کنترل عملکرد کلیه خود را به خوبی (مانند کراتینین و اوره و غیره)؟ بی پرده بگویم، درمان در حال حاضر خود را یک نوع از درمان علامتی است، می تواند مشکل ریشه خود را حل نمی کند. تنها راه برای حل مشکل شما این است که یک درمان سیستمیک.
چه نوع درمان برای جلوگیری از سقوط FSGS به نارسایی کلیه مفید است؟
طب میکرو چینی Osmotherpay به عنوان یکی از شناخته شده ترین طب چینی در درمان بیماری های کلیوی، می تواند FSGS از افتادن به نارسایی کلیه توسط همکاری با درمان ما جلوگیری می کند.
این نوع درمان چهار توابع اصلی، آنها ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ شدن رگ های خونی می باشد. توسط آن چهار توابع، این درمان می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. بنابراین برای جلوگیری از FSGS پایین به نارسایی کلیه.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان FSGS، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه پلی کیستیک با 43٪ عملکرد کلیه چگونه آن را بهبود بخشد

بیماری کلیه پلی کیستیک با 43٪ عملکرد کلیه چگونه آن را بهبود بخشد؟ شما می دانید که تابع کم کلیه توسط آسیب کلیوی ایجاد می شود، بنابراین اگر شما می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه شما نیاز به تعمیر کلیه های آسیب دیده. و برای افراد مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک آسیب کلیوی است باعث کیست بزرگ، بنابراین تا زمانی که شما می توانید کیست کوچک شما می توانید یک فرصت برای بهبود عملکرد پایین کلیه است.

چگونه به کوچک شدن کیست بزرگ بر روی کلیه؟

به طور کلی، پزشکان عمل است که می تواند کمک به حذف کیست توصیه خواهد کرد، اما برای کیست در بیماری کلیه پلی کیستیک آن متفاوت است از کیست های ساده است، می تواند توسط عمل حذف نمی شود.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند درد را که PKD و جلوگیری از عوارض که کیست منجر به کاهش می دهد. چه چیزی بیشتر، می توان آن را کوچک و مهار رشد کیست، بنابراین برای محافظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر است. علاوه بر این، مواد فعال پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند شرایط گردش خون از رگ های خونی و بهبود کیست و نرم دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول های دیواره کپسول.

با کمک این درمان، بیمار پلی کیستیک بیماری کلیه می تواند عملکرد کلیه خود را تا حد زیادی بهبود بخشد. برای افراد با 43٪ عملکرد کلیه آنها در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه، به طوری که آنها یک شانس بزرگ برای بهبود کارکرد کلیه باشند.

اگر شما سوال دیگر در مورد بیماری کلیه پلی کیستیک و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه اتفاق خواهد افتاد اگر بیمار نارسایی کلیه ترک از دیالیز

چه اتفاقی خواهد افتاد یک بار بیمار نارسایی کلیه دیالیز از ترک؟ این سوال مورد نظر برای بیمار نارسایی کلیه است. مشخص شده است که دیالیز درمان شایع ترین نارسایی کلیه است، با کمک از این درمان، مردم می توانند بهتر و طولانی تر زندگی می کنند. اما آنچه بدون آن اتفاق می افتد؟ آیا می توانم از مردم هنوز زندگی کیفیت؟

چه اتفاقی خواهد افتاد یک بار بیمار نارسایی کلیه دیالیز از ترک؟

به طور کلی، یک بار نارسایی کلیه توقف بیمار به دیالیز، بیماری بدتر به طور چشمگیری می رود، برخی از مردم ممکن است نمی تواند دوام می آورد، یک ماه، اشاره نمی به یک زندگی با کیفیت. برخی افراد ممکن است تعجب که چرا، آنها فکر می کردند که می تواند از دیالیز ترک از بیماری خود است می رود و با کمک از آن است. در واقع، دیالیز جایگزینی کلیه است، می تواند کمک به تخلیه برخی از مواد زائد اضافی در خون، بنابراین مردم می توانند احساس پس از مصرف آن بهتر است. اما می توان آن کلیه های آسیب دیده تعمیر نیست و نه بهبود عملکرد کلیه، تا مردم را به بر روی آن تکیه می کنند برای زندگی بهتر است.

آیا درمان که می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه بهتر بدون دیالیز زنده وجود دارد؟

اما حتی اگر، مردم نیز می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز داشته باشد. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی Osmotherapy می توانید از طریق بهبود عملکرد کلیه کمک به مردم برای زندگی بهتر بدون دیالیز.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نوع درمان خارجی است، پس از آن می تواند مشکل را حل کند بدون کلیه را از صدمات بیشتر به بدن است. علاوه بر این، صدها نفر از گیاهان را می توان در این درمان استفاده می شود، بنابراین در طول پزشکان درمان خواهد سبزی های مختلف ترتیب بر اساس بیماری بیمار است، در نتیجه برای رسیدن به یک اثر بهتر درمانی وجود دارد.

اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کم خونی در نفروپاتی دیابتی علت چیست و چگونه آن را درمان

علت کم خونی در نفروپاتی دیابتی و چگونه آن را درمان چیست؟ کم خونی، درست مانند فشار خون بالا، اغلب اتفاق می افتد که معمولا همراه با خسارت های کلیه. مراحل مختلف شدت به عنوان های مختلف از کم خونی است.
علت کم خونی در نفروپاتی دیابتی چیست؟
کلیه Malfunctioned ناشی از نفروپاتی دیابتی موفق به تولید به اندازه کافی EPO (اریتروپویتین)، در عین حال، طول عمر کوتاه گلبول قرمز (گلبولهای قرمز خون) و سموم انباشته همه به کم خونی کمک می کند. بیماران می چهره رنگ پریده به عنوان، خستگی، مشکل در تمرکز و خواب آلودگی و غیره ارائه
چگونه برای درمان کم خونی در نفروپاتی دیابتی؟
مشخص شده است که نشانه هایی مانند کم خونی هستند به این بیماری ایجاد می شود بنابراین تا زمانی که ما می توانیم این بیماری را درمان، کسانی که smptoms به تدریج ناپدید می شوند.
برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، به دست گرفتن کنترل قند خون بالا خود می گوید کل داستان. با قند خون به خوبی کنترل شده، مردم باید برخی از اقدامات برای درمان بیماری کلیه را، این است که برای بازگرداندن اختلال کلیوی است.
داروهای چینی مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمانی و کامل حمام درمانی دارای اثر قابل توجهی در درمان بیماری کلیه است. همکاری با یکدیگر آنها می توانند مشکل کلیوی از علل آن را حل کند.
برای بیماران مختلف پزشکان درمان های مختلف برای آنها ترتیب بر اساس شرایط خود را، بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که چه نوع از درمان های برای سلامتی شما مفید است، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم مشورت، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.
اگر شما سوال دیگر در مورد نفروپاتی دیابتی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با فشار خون بالا

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با فشار خون بالا؟ بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری کلیوی ژنتیکی است، آن را سخت به درمان است، اما می تواند به خوبی با درمان مناسب کنترل می شود.
شما می دانید، فشار خون بالا بیماری پیچیده تر خواهد شد، بنابراین اگر ما می خواهیم برای کنترل این بیماری خب، اول باید فشار خون را به خوبی کنترل کنید. پس از آن، ما باید برخی از اقدامات برای کنترل رشد کیست را.
در بیماری کلیه پلی کیستیک، کیست بزرگ خواهد کلیه ستم، به طوری که کلیه ها آسیب بیشتر دریافت و اراده عملکرد کلیه پایین می رود. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از راه های موثر در درمان بیماری های کلیوی، می تواند کلیه را از تخریب بیشتر با مهار و کاهش رشد کیست محافظت می کند.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان PKD؟
1.To کنترل رشد کیست، مواد اولیه دارویی می تواند بر روی ضایعات به طور مستقیم کار می کنند، مهار ترشح مایع وزیکول، anteing رشد سلول های اپیتلیال کیسه و کاهش ضایعات ثانویه.
2.To درمان کیست بزرگ، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است عملکرد رگ های خونی گشاد، بهبود گردش خون، معکوس کردن اختلاف فشار بین مایع در رگ های خونی اطراف کیست و کیست مایع، به طوری که مایع داخل کپسول را می توان به تدریج به گردش خون گرفته شده و در نهایت از بدن خارج با ادرار.
3.In علاوه بر این، در طول فرآیند درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy پشتیبانی برخی از مواد مغذی مانند اسیدهای آلی، ویتامین ها و غیره برای تعمیر کلیه، به طوری که می توان آن را جلوگیری از زوال از کلیه و ترمیم سلول های آسیب دیده ذاتی کلیه .
اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()