نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به کنترل نفروپاتی دیابتی با کراتینین 633

چگونه به کنترل نفروپاتی دیابتی با کراتینین 633To رک و پوست کنده می شود، کراتینین 633 بسیار بالاتر از سطح طبیعی، و آن را آسان به کاهش نیست. با این حال، اگر شما می توانید این بیماری را به خوبی کنترل، سطح کراتینین بالا نیز می تواند به تدریج کاهش می یابد.
چگونه به کنترل نفروپاتی دیابتی؟
به عنوان یک دیابتی، اگر شما می خواهید برای کنترل بیماری خود را به خوبی مهم ترین چیز این است که کنترل سطح قند، فشار و چربی. شما می دانید اگر قند خون را به خوبی برای یک مدت طولانی کنترل نشود، در گلومرول، وجود خواهد شرایط فشار بالا، فیلتراسیون بالا و دیابت infusion..the بالا وجود داشته باشد همیشه می توانید به سلول های اندوتلیال گلومرول باعث آسیب دیدگی، و همچنین، تابع اصلی از سلول های اندوتلیال است که برای کنترل قطر رگ های خونی، و کنترل پویا از جریان خون، زمانی که سلول های آسیب دیده باشند، وجود خواهد داشت نه گردش خون کافی داخلی کلیه و که برای کشنده است بافت کلیه، شما می دانید سلول ها توسط خون و اکسیژن تغذیه، بنابراین اشکال شرایط کمبود خون و اکسیژن داخلی کلیه وجود دارد.
برای کنترل قند، فشار و سطح چربی، شما نیاز به گرفتن یک رژیم غذایی مناسب و درمان مناسب هستند در همان زمان.
رژیم غذایی مناسب باید کم چربی، کم نمک و مواد غذایی کم قند است. همانطور که برای درمان مناسب من به شما توصیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، آن را یکی از مؤثرترین درمان برای درمان نفروپاتی دیابتی است، می تواند به پایین سطح creatinne بالا به ارمغان بیاورد و تسکین علایم دیگر این بیماری از طریق بهبود عملکرد کلیه است.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان برای دیابتی Nephropthy و یا می خواهید به کنترل کاهش سطح کراتینین بالا در دیابتی Nephropthy، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان مفید چینی برای نارسایی کلیه با کراتینین 8.1

در درمانگاه، کراتینین 8.1 بسیار بالاتر از سطح نرمال است، بنابراین برای بیماران مبتلا به دیالیز سطح کراتینین بسیار بالا و پیوند کلیه خواهد شد برای آنها توصیه می شود. اما، هر دو از آن دو راه می توانید حل نمی کند مشکلات کلیوی از ریشه آن، تا مردم به درمان چینی به نوبه خود و امیدواریم که آنها می توانند به کمک برخی از آن را دریافت.
درمان چینی چه برای کاهش کراتینین 8.1 مفید است؟
در گذشته، هیچ راه دیگری به جز دیالیز و پیوند کلیه را می توان برای درمان نارسایی کلیه استفاده می شود. اما تا به امروز، به عنوان فن آوری توسعه یافته، بسیاری از درمان های جدید بر اساس گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی با اهداف بیماری کلیوی را درمان از ریشه آن و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اختراع یکی از آنهایی که موثر است. این نه تنها می توانید تمام آن نشانه های نارسایی کلیه از بین بردن اما همچنین می تواند عملکرد کلیه به بازسازی کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر را بهبود بخشد.
چگونه می توان میکرو چینی پزشکی Osmotherapy کاهش سطح کراتینین بالا؟
این درمان از داروهای غربی است، آن را می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و آنها را از آسیب بیشتر با ترویج گردش خون و زدودن سموم از خون محافظت می شود. با شرایط کلیه به خوبی می رود، سطح کراتینین بالا و سایر علایم به تدریج ناپدید می شوند.
اگر شما علاقه مند در درمان چین ما و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه و کاهش سطح کراتینین بالا، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای بیمار به دیالیز معکوس کلیه خود را

آیا ممکن است برای بیمار به دیالیز معکوس KidneysIs آنها این امکان را برای بیمار به دیالیز برای معکوس کردن کلیه خود را؟ همانطور که همه ما می دانیم که آسیب کلیه ها سخت به تعمیر، با این حال اگر بیمار می تواند درمان مناسب قبل از بافت کلیه خود را دریافت می رود شکست کاملا، آنها را یک شانس به آنها را معکوس کنید.
چه درمانی برای معکوس کلیه های آسیب دیده مفید است؟
برای بیمار نارسایی کلیه بافت کلیه را می توان به سه نوع، که بافت های سالم، بافت آسیب دیده و بافت نکروز تقسیم شده است. همانطور که در بالا بافت نکروز ذکر نشده می توانید دوباره معکوس شود، به طوری که اگر ما می خواهیم برای بازگرداندن بافت کلیه ما نیاز به ترمیم بافت آسیب دیده است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherpay به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی چینی، آن را می توانید بافت کلیه آسیب دیده توسط چهار عملکرد اصلی آن است، که ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ رگ های خونی هستند بازگرداند. پس از بافت ترمیم شده بود، مواد تشکیل دهنده فعال در این دارو آنها را از آسیب بیشتر محافظت می کند، بنابراین برای جلوگیری از عملکرد کلیه از رفتن به پایین. که عملکرد کلیه بهبود یافته است، بیمار به دیالیز می تواند از شر دیالیز به تدریج.
اما در اینجا من به شما یادآوری کنم که به عنوان یک بیمار دیالیز شما باید این درمان زودتر را، زودتر می توانید آن را دریافت کنید، بیشتر اثر درمانی شما می توانید دست یابد.
اگر شما می خواهید برای احیای کلیه های خود را یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا راهی برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین 4.6 وجود دارد

آیا هیچ راهی برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین دوست 4.6My است یک بیمار نارسایی کلیه و به تازگی کراتینین او سطح تا 4.6. چه چیزی بیشتر، او نیز از کم خونی و نشت پروتئین رنج می برد. من تعجب چه کسانی که علائم معنی برای او؟ و آیا هیچ راهی برای درمان آن وجود دارد؟
کسانی که علائم به معنای آنچه بیمار نارسایی کلیه؟
درجه کم خونی و نارسایی کلیه متناسب است. اگر عملکرد کلیه بیمار نمی توان بهبود یافته، / هموگلوبین او پایین و پایین تر خواهد بود، پس / بدن خود را ضعیف تر و ضعیف خواهد بود.
علاوه بر این، پروتئین در ادرار او، که همچنین نشان داده شده است آسیب کلیه او وجود دارد. از آنجا تصفیه، غشای فیلتراسیون گلومرولی و جذب دوباره توبول های کلیه، به طور معمول، تنها یک پروتئین کمی در ادرار ما وجود دارد، اما در حال حاضر گزارش بیمار نشان می دهد که بیمار پروتئینوری، نشان می دهد که غشای فیلتراسیون گلومرولی بیمار آسیب دیده و یا استاتیک مانع کاهش یافته است.
شما می دانید یکی از تابع اصلی پروتئین در خون است برای تثبیت فشار وجود دارد، امکان آب در خون باقی بماند. اگر پروتئین از دست داده، فشار را کاهش می دهد، و آب را از خون منحرف اما فضای بین بافتی را وارد کنید، باعث تورم. خیلی پروتئین زیادی از از خون از دست داده به ناچار ضخیم شدن چگالی خون، و این خطر بالقوه برای ترومبوز کمک می کند.
آیا راهی برای درمان نارسایی کلیه با بسیاری از علائم وجود دارد؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چینی آن را می تواند آن علایم با بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان برای نارسایی کلیه و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه خوب، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم طب چینی درمان نارسایی کلیه

به منظور کمک به بیمار نارسایی کلیه بهتر زندگی می کنند، کارشناسان سال های بسیاری را تحقیق در روش های جدید برای درمان نارسایی کلیه اختصاص داده است. بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را به واقعیت می آید.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوآوری از داروهای سنتی چینی است و آن را به ارمغان می آورد امید تازه برای بیمارانی که در حال مبارزه با بیماری کلیوی.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان نارسایی کلیه؟

از یک طرف، داروهای میکرو چینی با گشاد رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ماتریکس خارج سلولی تحقیرآمیز برجسته شده است. پس از مواد تشکیل دهنده موثر به بخش ضایعه نفوذ، آنها می تواند به توقف آزاد عوامل التهابی و روشن کردن مواد مضر. در این راه، آن را می تواند زوال به کلیه بلافاصله و به طور موثر را متوقف کند.

از سوی دیگر، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند خود تکرار از سلول های عملکردی کلیه فعال شدن و تقویت بازسازی ساختار کلیه است. مواد فعال در داروهای چینی می تواند فیبروز کلیوی جلوگیری، گشاد شدن عروق و بهبود کلیه عملکردی است. در همین حال، داروها می توانند ترشح فاکتورهای رشد به طوری که برای فعال شدن از تشکیل عروق خونی جدید و سرعت بخشیدن به بازسازی glomeruli.After درمان سیستمیک ترویج، عملکرد کلیه خود را خواهد شد improvde زیادی. از این رو، سطح کراتینین شما کاهش خواهد یافت

اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما به شما سعی خواهد کرد.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

میکرو چینی پزشکی نسخهها کار به خوبی با طب غربی

میکرو چینی پزشکی آثار به خوبی با غرب MedicineMost از افراد در نظر گرفته که طب چینی با طب غربی sepereted، اما در واقع، میکرو چینی پزشکی می توانید به خوبی با طب غربی کار می کنند، چه چیزی بیشتر، این درمان می تواند عوارض جانبی ناشی از از بین بردن داروهای غربی، در نتیجه به دست آوردن یک اثر درمانی بهتر است.

توابع پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟

عملکرد 1.Prevent کلیه از وخامت

داروهای میکرو چینی با گشاد رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ماتریکس خارج سلولی تحقیرآمیز برجسته شده است. پس از داروهای موثر هستند به ضایعات کلیوی نفوذ، آنها می توانند آزاد از عوامل التهابی متوقف و روشن کردن مواد مضر به کلیه ها. در این روش، می تواند عملکرد کلیه به وخامت بلافاصله و به طور موثر را متوقف کند.

2.Active خود تکرار از سلول های عملکردی کلیه

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند خود تکرار از سلول های عملکردی کلیه فعال شدن و تقویت بازسازی ساختار کلیه است. مواد فعال در داروهای چینی می تواند فیبروز کلیوی جلوگیری، گشاد شدن عروق در تمام سطوح، بهبود بازسازی و تمایز سلول های عملکردی کلیه. در همین حال، داروها می توانند ترشح فاکتورهای رشد به طوری که برای فعال شدن از تشکیل عروق خونی جدید و سرعت بخشیدن به بازسازی گلومرول حمایت می کنند.

3.Improve اختلالات سوخت و ساز بدن و فراهم نمودن محیطی هوازی برای تعمیر سلول های عملکردی کلیه دچار اختلال میشود.

داروهای موثر می تواند رگ های خونی گشاد می شوند در تمام سطوح و افزایش خون و اکسیژن به کلیه ها. در این روش، می تواند یک محیط هوازی برای بازگرداندن کلیه ها دچار اختلال ایجاد کنید. به عنوان ایسکمی کلیوی و کمبود اکسیژن علت ریشه ای فیبروز کلیوی است، یک بار این شرایط معکوس می شود، عملکرد کلیه را متوقف خواهد کرد به وخامت است.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به کنترل نارسایی کلیه خوب، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:

ارسال ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com

به طور مستقیم در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی است مفید برای بازیابی کلیه های آسیب دیده

طب چینی است مفید برای بازیابی این واقعیت KidneysIn آسیب دیده، داغ فشرده درمان به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی آن را برای بازیابی کلیه های آسیب دیده مفید است، اما به عنوان یک بیمار شما باید آن را قبل از آن است. هر چه زودتر شما می توانید آن را دریافت کنید، اثر درمان بهتر شما می توانید دست یابد.
داغ فشرده درمان چیست؟
داغ فشرده درمان درمان با نام تجاری جدید است که در داروهای گیاهی چینی سنتی با قدمت هزاران سال پیش بر اساس است. این کاملا ترکیبی از اسانس از داروهای گیاهی و تجهیزات مدرن پزشکی و فن آوری با هم به بهبود اثر بخشی دارو قابل ملاحظه. این یک درمان خارجی، که در آن دارو را درهم شکست می توان به ضایعات کلیوی به طور مستقیم و کارآمد نفوذ کرده است.
چگونه می توان داغ فشرده درمان تعمیر کلیه های آسیب دیده؟
همانطور که همه ما می دانیم که سلول های نکروز کلیه را نمی توان ترمیم، بنابراین شما باید این درمان زودتر اعمال می شود، پیش از آن شما می توانید آن را، اثر درمانی بهتر می تواند دستیابی به.
این درمان دارای چهار توابع اصلی، که ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط این چهار توابع، آن می تواند گردش خون ترویج، برطرف کردن سموم و محافظت از سلول های کلیه از آسیب بیشتر، در نتیجه برای تعمیر کلیه های آسیب دیده.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد داغ فشرده سازی درمانی و یا می خواهید به تعمیر کلیه ها آسیب برساند، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سم از بین بردن درمان بیماری کلیه با کراتینین 1.8

سم از بین بردن درمان بیماری کلیه با کراتینین 1.8Toxin-حذف درمان به عنوان یکی از آخرین درمان برای بیماری های کلیوی، امید تازه ای به بیمار بیماری کلیوی، به ویژه برای بیمارانی که سطح کراتینین بیش از حد بالا نیست.
در درمانگاه، حذف سطح عوامل غیر پاتولوژیک، کراتینین 1.8 به معنای بیماری در حال حاضر در مرحله 2، تقریبا مرحله 3 (بیش از 2.0) است. در این مرحله کلیه خفیف آسیب دیده است و هنوز هم باقی مانده عملکرد کلیه بیش از 60٪ می توانید به طور معمول کار وجود دارد، بنابراین می توان آن را با درمان به موقع معکوس شود. و سم-حذف درمان یک انتخاب خوب برای این بخش از بیمار است.
چگونه می توان سم از بین بردن درمان کاهش کراتینین 1.8 به حالت عادی؟
همانطور که در بالا ذکر شده است کراتینین 1.8 در مرحله 2 و یک فرصت آن را معکوس، تا زمانی که بیمار می تواند درمان به موقع دریافت وجود دارد.
سم از بین بردن درمان به عنوان یکی از موثرترین درمان برای بیماری های کلیوی، آن را به یک انتخاب خوب برای بیمار که در این وضعیت می باشد. این درمان می تواند کراتینین بالا توسط تخلیه سموم از خون و بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. انواع بسیاری از گیاهان در این درمان وجود دارد، بنابراین در طول درمان، دکتر گیاهان مختلف با توجه به وضعیت بیمار ترتیب.
اگر شما علاقه مند در سم از بین بردن درمان برای بیماری های کلیوی و یا می خواهید به کاهش سطح کراتینین بالا به سطح نرمال، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما اطلاعات شما را به صورت رایگان می خواهید فراهم خواهد کرد.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
مهم نیست که راه شما را انتخاب کنید، ما به شما در عرض 24 ساعت با شما تماس خواهد. با بهترین آرزوها برای همه شما!



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای درمان سندرم نفروتیک

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای درمان نفروتیک سندرم SyndromeNephrotic بیماری آسان به عود است، بنابراین برای بیمار مبتلا به این بیماری آنها در مورد درمان بسیار نگران هستند. گفته شده است که میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب چینی سنتی آن را برای درمان این بیماری بسیار موثر است. سپس، چگونه می تواند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان سندرم نفروتیک؟
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان با نام تجاری جدید است که در داروهای گیاهی چینی سنتی با قدمت هزاران سال پیش بر اساس است. این کاملا ترکیبی از اسانس از داروهای گیاهی و تجهیزات مدرن پزشکی و فن آوری با هم به بهبود اثر بخشی دارو قابل ملاحظه. این یک درمان خارجی، که در آن دارو را درهم شکست می توان به ضایعات کلیوی به طور مستقیم و کارآمد نفوذ کرده است.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان سندرم نفروتیک؟
این درمان است چهار عملکرد اصلی که ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهاب و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط این چهار توابع، می تواند گردش خون ترویج، محافظت از کلیه ها از آسیب بیشتر و تعمیر کلیه های آسیب دیده به برخی از درجه. در مانند راه، آن را می توانید از این بیماری از عود جلوگیری می کند.
بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک، به خصوص بچه ها باید این درمان در اسرع وقت، پس از آن آنها می توانند برای جلوگیری از درد و رنج بسیاری از درد.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان سندرم نفروتیک به طور موثر، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:
ارسال ایمیل به kidney-treatment@hotmail.com
به طور مستقیم در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان موثر بیماری های کلیه

درمان موثر کلیه DiseaseMicro چینی Osmotherapy پزشکی یک درمان موثر برای بیماری های کلیوی است، تابع اصلی از آن است برای تمیز کردن عوامل بیماری زا سمی در کلیه ها. با حفاظت از کلیه های سالم را از آسیب بیشتر و تعمیر کلیه های آسیب دیده آن را می توانید به تاخیر می اندازد و یا جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیوی.
اثرات درمان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟
1. سم پاک کننده
فشرده سازی گرم در نقاط Shenshu دو جانبه (BL23) است به داروها میکرو فرایند است که از بین بردن سموم و بازیابی چی اصلی، و اعمال آنها در نقاط Shenshu (BL23) خارج. در چنین راهی، هدف از سم پاکسازی می توان به دست آمده، با سم های بیماری زا حذف و چی اصلی دوباره بازسازی شد.
2. اثرات کوتاه مدت
بهبود سریع از کلیه (افزایش کراتینین ادرار). کاهش ادرار در شب، بهبود استاز خون.
بدون علائم مسمومیت در سراسر بدن: رها و پوست خارش هیچ سلیقه آمونیاک در دهان؛ علائم بهبود در دستگاه گوارش؛ افزایش اشتها؛ بهبود اختلال الکترولیت؛ فشار خون پایدار. اختلال بهبود یافته در خون. هیچ نشانه ای از نارسایی قلبی؛ کم خونی بهبود یافته است.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که طب میکرو چینی Osmotherapy اثر خوبی در رفع این علائم و تنظیم عملکرد کلیه، پس از آن برای درمان بیماری های کلیوی بسیار مفید است.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش کراتینین 2.5 در بیماری های کلیه

چگونه برای کاهش کراتینین 2.5 در کلیه DiseaseActually، سطح کراتینین 2.5 بسیار بالا است، اگر بیمار می تواند درمان به موقع ممکن است به سطح نرمال کاهش است.

چگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا؟

بسیاری از عوامل هستند می توانید سطح کراتینین تاثیر می گذارد، از جمله عوامل پاتولوژیک و عوامل غیر بیمارگونه وجود دارد. در یک کلام، سطح کراتینین بالا ناشی از غیر پاتولوژیک را به حالت عادی در یک زمان کوتاه عقب، معمولا بیش از سه ماه است. اگر آن را نمی تواند به حالت عادی به خودی خود به عقب، که باید توسط دلایل پاتولوژیک ایجاد می شود.

اگر سطح کراتینین خود را به سطح بالا افزایش یافته و می تواند به حالت عادی در دوره ای که ممکن است نشان می دهد که کلیه خود را کمی آسیب دیده است، بنابراین شما نیاز به اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از آن را بدتر می رود برگشت. با این حال، بدون نیاز به نگرانی در مورد آن بیش از حد، به دلیل سطح کراتینین شما در حال حاضر بسیار بالا وجود دارد. در درمانگاه، کراتینین 2.5 هنوز در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، با کمک درمان مناسب، می توان آن را کنترل خوب، حتی معکوس شود.

چه درمانی برای کاهش کراتینین 2.5 مفید است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های موثر برای درمان بیماری های کلیوی است، که یک نوع از برنامه های خارجی بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است. با بزرگ رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، می تواند بافت کلیه آسیب دیده به بهبود عملکرد کلیه تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه. پس از کلیه به حالت عادی، سطح کراتینین بالا ناشی از بیماری کلیه را به حالت عادی با آن را به عقب.

اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین خود را به سطح نرمال و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با کراتینین 6.3: چگونه می توانم طب چینی درمان آن

نارسایی کلیه با کراتینین 6.3: چگونه می توانم طب چینی درمان ItChinese پزشکی اثر خوبی در درمان نارسایی کلیه، سپس آن را، بهتر از دیالیز؟ چگونه می توانید آن را درمان نارسایی کلیه زمانی که سطح کراتینین به 6.3 افزایش یافته است؟
طب چینی است بهتر از دیالیز؟
به طور کلی، بیمار با سطح کراتینین بالا آنها باید دیالیز را به طوری که آنها می توانند نشانه های خود را رها کنید. اما برای بیمار که می تواند دیالیز را ندارد و یا نمی خواهید به دیالیز طب چینی می تواند یک انتخاب خوب برای آنها.
چگونه می توان طب چینی درمان بیماری های کلیوی با 6.3l کراتینین؟
در واقع، طب چینی می تواند سطح کراتینین بالا از طریق بهبود عملکرد کلیه کاهش.
طب چینی در اینجا من ذکر نه تنها به درمان در هر نوبت اشاره دارد، آن یک سری از درمان که در سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی مبتنی بر است. این درمان ها در طول درمان از هم جدا نیست، آنها با هم کار خواهد کرد به طوری که برای رسیدن به یک اثر درمانی بهتر است.
درمان شناخته شده ترین هستند بالا هفت TCM درمان، آنها چرخه درمان، کامل حمام درمانی، دهان پزشکی درمانی چینی، انما درمان، پا حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان و داغ فشرده درمان هستند. هر یک از این روش های درمانی دارای ویژگی های خاص خود را، بنابراین در طول درمان به دکتر های مختلف از درمان برای بیمار ترتیب. اما بدون توجه به آنچه درمان دکتر برای شما انتخاب می کنید، هدف نهایی این است که شما یک پیش آگهی خوب است.
اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد طب چینی و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان نارسایی کلیه از ریشه آن

چگونه برای درمان نارسایی کلیه از شکست RootKidney آن به عنوان مرحله پیشرفته بیماری کلیوی، آن را سخت به درمان است، بدون توجه به در گذشته و نه در روز ما. با این حال، در صورتی که بیماران می توانید درمان به موقع انجام می دهند می تواند بیماری خود را کنترل کنند، حتی آن را به برخی از درجه معکوس می باشد.
می تواند در درمان نارسایی کلیه از ریشه آن دیالیز؟
دیالیز یک جایگزینی کلیه است، آن را می توانید برخی از نشانه های نارسایی کلیه با انجام بخش هایی از کار کلیه تسکین. اما علاوه بر آن، می تواند چیزی در مورد حفاظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر انجام دهید، به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده اشاره نمی کند. پس از آن می تواند نارسایی کلیه از ریشه آن را درمان نیست.
آیا راهی برای درمان نارسایی کلیه از ریشه آن وجود دارد؟
به طور کلی، یک بار بیماری کلیوی پیشرفت به نارسایی کلیه، دکتر دیالیز به آنها توصیه خواهد کرد، با این حال، دیالیز به عنوان رایج ترین درمان نارسایی کلیه از آن فقط می توانید برخی علائم این بیماری از بین بردن اما می تواند این بیماری را درمان نمی کند. با این حال، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چینی می تواند کمک به بیماران تحقق اهداف فوق با تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها از آسیب بیشتر تشکیل می دهد.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان نارسایی کلیه؟
همانطور که در بالا ذکر شد می تواند این بیماری با تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر را درمان کنند. این چهار عملکرد اصلی که ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط آن دسته از توابع آن می تواند گردش خون ترویج و محافظت از کلیه از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه از ریشه آن، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

داغ فشرده درمان برای درمان نفروپاتی IgA

داغ فشرده درمان برای درمان کنترل غلظت IgA NephropathyWithout خوب نفروپاتی IgA را به نارسایی کلیه پیشرفت، سپس بیماران به صورت دیالیز یا پیوند کلیه. با این حال، با کمک داغ فشرده سازی درمانی، عملکرد کلیوی آنها را می توان تا حد زیادی بهبود یافته است، پس از آن بیمار می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز است.
می توانید داغ فشرده درمان کمک و IgA نفروپاتی بیمار جلوگیری از دیالیز؟
در کلیه های ما، برخی از درمان بر اساس گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی برای جلوگیری از دیالیز مفید است وجود دارد، و داغ فشرده درمان یکی از یکی از معروف ترین است. این درمان با هدف حفاظت از کسانی که آنهایی که سالم در برابر آسیب بیشتر و تعمیر کسانی که آنهایی که دچار اختلال میشود. در چنین راهی، عملکرد کلیه می شود خیلی بهتر.
چگونه می توان داغ فشرده درمان کمک بیمار جلوگیری از دیالیز؟
برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و کلیه عملکرد بهتر، داغ فشرده درمان در روند درمان استفاده می شود. این در روش های زیر کار می کند:
عملکرد 1.Prevent کلیه از وخامت
2.Active خود تکرار از سلول های عملکردی کلیه
3.Improve اختلالات سوخت و ساز بدن و فراهم نمودن محیطی هوازی برای ترمیم سلول های عملکردی اختلال کلیوی
داروهای 4.Chinese می توانید مواد ضروری برای بازسازی ساختار کلیه ارائه
با احیای بافت کلیه اختلال و سلول ها، کلیه ها بهتر خواهد عمل کند. بنابراین شما قطعا قادر به جلوگیری از شروع دیالیز در آینده نزدیک خواهد بود.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد داغ فشرده سازی درمانی برای درمان نفروپاتی IgA و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:
ارسال ایمیل به kidney-treatment@hotmail.com
به طور مستقیم در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفریت لوپوس با بثورات: چگونه به درمان

نفریت لوپوس با بثورات: چگونه TreatOne از دوستان من یک بیمار مبتلا به نفریت لوپوس است و او آن را کردم چندین سال، و بثورات در پوست خود دوباره ظاهر شد. می توانید به من بگویید که چگونه به درمان این؟

چگونه برای درمان نفریت لوپوس با بثورات؟

به صادقانه بگویم، بثورات بر روی پوست ظاهر می شود نشان می دهد فعالیت لوپوس است که هنوز هم در یک پیشرفت است. این بیماری است که از نزدیک با اختلال خود ایمنی مربوط، و فعالیت لوپوس نیز ممکن است به آسیب در کلیه منجر شود (سپرده پیچیده ایمنی در کلیه و منجر به آسیب کلیوی). در طول درمان، ما نیاز به در نظر گرفتن عوارض از داروهای شیمیایی. بنابراین، من می خواهم بیمار ترجیح می دهند تحت درمان مثبت تر، به منظور رسیدن به عامل لوپوس تحت کنترل و محافظت از کلیه های خود را از تشدید.

برای موارد شرایط یکسان ما به طور کلی ترکیب روش تصفیه خون کامل همراه با درمان های گیاهی چینی سنتی. از آنجا که این روش می تواند بیمار را تمیز کردن عوامل لوپوس، عوامل التهابی و دیگر کمپلکسهای ایمنی بسیار موثر کمک کند. من اعتقاد دارم که این امر می تواند کمک بزرگی برای تمیز کردن این بثورات از پوست و از بین بردن سایر علایم ناشی از این بیماری است.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد نحوه درمان نفریت لوپوس با بثورات و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان این بیماری، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:

ارسال ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com

یا به طور مستقیم دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با کراتینین 6.5: باید بگیرم دیالیز

من بیماری کلیوی چند سال رنج برده اند و به تازگی سطح کراتینین سرم من تا 6.5 رفت. دکتر به من توصیه می شود دیالیز، من می خواهم بدانم بهترین انتخاب است برای من؟
با توجه به اعلام خود را، سطح کراتینین خود را بسیار بالاتر از طبیعی است. به عنوان سم، آن را باید از طریق کلیه ها حذف، یک بار آن را افزایش می دهد، فقط 30٪ -50٪ عملکرد کلیه باقی مانده است. برای پرونده شما، سطح کراتینین است تا 6.5 آن را بسیار بالاتر از سطح نرمال، به طوری که دکتر ممکن است دیالیز به شما توصیه کند.
آیا دیالیز بهترین انتخاب برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 6.5؟
دیالیز می تواند برخی از علائم را تسکین اما می تواند نارسایی کلیه از علل آن را درمان نمی کنند. اگر چه آن را می توانید برخی از سم را حذف کنید، سم macromulecule هنوز در بدن باقی می ماند به آسیب کلیوی است. علاوه بر این، آن را می توانید تغذیه از بدن ما را حذف کنید. مدت زمان طولانی برای آن است. بیمار ضعیف تر و ضعیف خواهد بود، ایمنی پایین و پایین تر خواهد بود. آن را به آسانی می تواند بسیار اثر جانبی را، مانند خستگی، هیچ اشتها و دیگران است. پس از آن که دیالیز آغاز خواهد شد، اگر هیچ راه دیگری، نیاز بیمار به دیالیز اغلب وجود دارد، این است که ما پیشنهاد نمی بیمار آن را.
به رک و پوست کنده، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یک درمان جایگزین خوبی از دیالیز، بنابراین به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 6.5 شما می توانید آن را در نظر میگیرد.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان نارسایی کلیه با کراتینین 7.7

درمان نارسایی کلیه با کراتینین کلینیک 7.7In، کراتینین 7.7 نشان می دهد بیماری های کلیوی است به شکست tkidney و نشانه بیشتر و بیشتر و عوارض ظاهر خواهد شد پیشرفت کرده است. به طور کلی، دکتر دیالیز به بیمار توصیه خواهد کرد. اما آیا می دانید که دیالیز است که بهترین درمان برای بیماری که در این وضعیت هستند.
چرا دیالیز است بهترین انتخاب برای نارسایی کلیه با کراتینین 7.7 نیست؟
سطح کراتینین 7.7 بسیار بالاتر از سطح نرمال. که نشان می دهد که بسیاری از مواد زائد در بدن خود را معطل وجود دارد. به رک و پوست کنده، دیالیز می توانید تمام سموم از بدن به طور کامل از بین نمی برد. اگر این سموم در بدن شما باقی بماند، آنها نه تنها کلیه شما را مختل بیشتر است، اما همچنین می تواند عوارض دیگر شود. بنابراین، برای درمان بیماری کلیه خود را، دیالیز است که بهترین انتخاب نیست.
چه درمان بهتر از دیالیز برای نارسایی کلیه با کراتینین 7.7 است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چین، می توان آن را یک جایگزین خدای دیالیز. چهار تابع اصلی، ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهاب و بزرگ عروق خونی آن، آن را نه تنها می توانید کسانی که نشانه های نارسایی کلیه از بین بردن اما همچنین می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر.
با کمک میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 7.7 می توانید فرصتی برای یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بالا هفت درمان بهتر از دیالیز

بالا هفت درمان بهتر از DialysisTo رک و پوست کنده می شود، دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین درمان نارسایی کلیه، آن است که بهترین درمان است. گفته شده است که بالا هفت درمان اثر درمانی بهتر از دیالیز در درمان نارسایی کلیه.
چرا دیالیز بهترین درمان برای بیمار نارسایی کلیه است که نه؟
دیالیز سریعترین راه برای پاک کردن بخشی از سم از بدن است، می تواند بیش از بخشی از عملکرد کلیه بومی را برای روشن شدن دور سطح کراتینین به طور موقت، اما می تواند بیماری کلیوی را درمان نیست و بازیابی گلومرول آسیب دیده است.
دیالیز نیز باعث می شود بسیاری از عوارض جانبی مانند خستگی، گرفتگی عضلانی، خارش پوست و عفونت. چه چیزی بیشتر، آن را اثرات قلبی، که برخی از بیماری های قلبی به زندگی تهدید بیمار القاء می کند، بنابراین.
چرا بالا هفت درمان بهتر از دیالیز برای نارسایی کلیه هستند؟
در واقع، بالا هفت درمان یک سری از درمان بر اساس طب سنتی چینی است، هفت درمان های مختلف در آن وجود دارد و هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری کلیه. همکاری با یکدیگر آنها می توانند بیماری های کلیوی تحت کنترل خوبی دریافت کنید. اگر بیمار می تواند این درمان منظم به موقع، آنها ممکن است بیماری خود را معکوس، به طوری که آنها می توانند فرصت به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز داشته باشد.
اگر شما می خواهید برای درمان نارسایی کلیه به طور موثر و یا می خواهید برای دریافت یک درمان بهتر از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

كيفية علاج بروتينية في الفشل الكلوي

كيفية علاج بروتينية في فشل FailureKidney الكلى يمكن أن تحدث العديد من الأعراض وبروتينية هي واحدة من أكثرها شيوعا، يمكن أن تؤثر على حياة المريض بشكل كبير. دون رقابة جيدة، وهذا الأعراض أيضا سيجعل الضرر للكلى، وبالتالي تحفز حلقة مفرغة.
بروتينية يعني ما للفشل الكلوي المريض؟
أنت تعرف واحد من الوظائف الرئيسية للبروتين في الدم لتحقيق الاستقرار في الضغط هناك، مما يتيح للماء للبقاء في الدم. إذا كان البروتين تضيع، فإن الضغط يقلل، وسوف المياه تحيد عن الدم ولكن دخول الفضاء بين الأنسجة، مما تسبب في تورم. والكثير من البروتين تضيع من الدم ورشاقته حتما كثافة الدم، والتي تساهم المخاطر المحتملة للخثرة.
وفي الوقت نفسه، يعكس تسرب البروتين الأضرار التي لحقت غشاء الترشيح في الكلى. والكثير من البروتين الضغط عبر الغشاء تسريع تراجع وظائف الكلى بسرعة عالية إلى حد ما. في الواقع الكثير من أمراض الكلى يمكن أن تتطور بسرعة مستقرة، وذلك من خلال معاملة معقولة، فإنه يمكن الحصول على الشفاء بشكل جيد. فقط بسبب العوامل الحادة، ونحن نفقد الكثير من الفرص العلاج، وتطور المرض إلى الفشل الكلوي في نهاية المطاف.
كيفية التعامل بروتينية في الفشل الكلوي؟
في الواقع، الطب الجزئي الصيني Osmotherapy هو العلاج الفعال من الفشل الكلوي، والهدف من هذا العلاج هو علاج المرض بدقة، وبالتالي فإن الأعراض مثل بروتينية وسوف يزول تدريجيا، والحفاظ على بولينا بعيدا عن الحياة.
إذا كنت ترغب في معرفة المزيد من التفاصيل حول الصغرى، الطب الصيني Osmotherpay أو بحاجة إلى أي مساعدة في علاج الفشل الكلوي، يمكنك ارسال البريد الالكتروني لنا أو ترك رسالة أدناه، ونحن سوف نبذل قصارى جهدنا لمساعدتك.
لدينا البريد الإلكتروني: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیالیز بیمار بسیار ضعیف چه درمان می تواند به آنها کمک کند

بیمار به دیالیز خیلی ضعیف چه درمان می تواند مادر ThemMy راهنما 72 ساله است و تحت درمان با دیالیز. او همچنین دارای دیابت. او بسیار ضعیف است و نمی تواند ایستادن یا نشستن. باید چکار کنم؟ چه درمان می تواند به او کمک کند؟
به عنوان مادر خود را 72 ساله است، درمان بی خطر به شدت مورد نیاز. دیالیز برای بیماران مسن خطرناک است. در همین حال دیالیز به ارمغان می آورد بسیاری از عوارض که زندگی بیمار را تهدید می کند، بنابراین من توصیه طب چینی برای او.
چه طب چینی می تواند بیمار به دیالیز کمک کند؟
دهان پزشکی درمانی چینی خوب برای این بخش از بیمار است، در زیر من آن را به شما معرفی می کنیم.
سم زدایی-detoxicating پاتوژن سمی در امعا و احشا
گرفتن به صورت شفاهی به detoxicate
کلید به طب چینی به صورت خوراکی است برای پردازش داروهایی که خون را تقویت و حل استاز، را کپسول خوراکی یا سوپ دارویی، و داروهای به صورت شفاهی به detoxicate استاز خلط و کدورت مرطوب در روده ها.
ویژگی های درمانی
تمرکز بر روی استفاده از داروهایی که خون را تقویت و حل استاز به منظور درمان التهاب های مختلف و حالت سکون سمی با آن تابع.
تمرین ثابت شده است اثر خوب است.
اصل درمانی
Detoxicate عوامل بیماری زا در قلب، ریه، طحال، معده، کیسه صفرا و دوازده کانالهای انرژی برای صاف کردن جریان چی، خون و مایعات بدن. در این روش، اساس تولید استاز خون، آب رطوبت، خلط تواند منحل شود.
دارو
تمرکز بر تقویت خون و سم زدایی، تنظیم تحت شرایط خاص.
اگر سوالی دارید دیگر و یا می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

انتخاب جایگزین برای بیمار PKD با مرحله 3 بیماری کلیه

انتخاب جایگزین برای بیمار PKD با مرحله 3 کلیه DiseaseI هستم یک بیمار PKD و بیماری من در مرحله 3 است، دکتر از من خواست به عمل جراحی برای برداشتن این کیست بزرگ، اما من نمی خواهم. من می خواهم بدانم برای من است هر انتخاب جایگزین وجود دارد؟
به صادقانه بگویم، من به شما توصیه به عمل جراحی است.
شما می دانید، عمل جراحی می تواند این کیست بزرگ کلیوی حذف و سهولت درد پشت بیماران موثر است. اما، حذف کیست های بزرگ کلیه را محل بیشتر برای کیست های کوچک کلیه به رشد، به طوری که این کیست های کوچک کلیه رشد بیشتر و سریع تر است که سرعت پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک.
آیا درمانی جایگزین برای بیمار PKD وجود دارد؟
در مرحله 3، کلیه ها عملکرد در 30٪ ~ 59٪. در این مورد، کاهش کیست های کلیه و بهبود عملکرد کلیه باید دو نگرانی بزرگ برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه پلی کیستیک است. برای رسیدن به این اهداف، ما می خواهم به پیشنهاد داغ فشرده درمان.
در مقایسه با طب غربی، طب چینی است برتری آشکار در درمان بیماری های مزمن از جمله بیماری کلیه پلی کیستیک. داغ فشرده درمان یک نوآوری بزرگ از طب سنتی چینی است، زیرا باعث می شود که مواد تشکیل دهنده موثر داروهای چینی تحقیق ضایعات کلیوی به طور مستقیم. عنوان این داروها می تواند سلول های ذاتی کلیه تغذیه و بی درنگ توانایی خود شفا از سلول های اختلال کلیه، می تواند کمک بی درنگ ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده به تدریج.
چه چیزی بیشتر، این درمان برای کاهش کیست های کلیه و جلوگیری از بزرگ شدن کیست کلیه مفید است. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر تقلا این درمان یا می خواهید به کنترل PKD خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است به کنترل نفروپاتی فشار خون با کراتینین 3.6

آیا ممکن است به کنترل نفروپاتی فشار خون با دکتر کراتینین 3.6My به من گفت که فشارخون است آسیب کلیه و سطح کراتینین من است تا 3.6، من تعجب ممکن است آن را برای من برای کنترل بیماری من خوبی؟
به صراحت بگویم، سال فشار خون بالا ممکن است باعث آسیب کلیه ها ساخته شده است که افزایش کراتینین شود. شما می دانید، بیماری اولیه بیماری کلیه خود را است فشار خون بالا، در نتیجه، کنترل خوب فشار خون خود را حیاتی مهم برای بازیابی کلیه خود را است. اما از شرایط فعلی خود را، مشکل ریشه صدمه به کلیه ها ساخته شده است که عملکرد کلیه خود را به پایین و کراتینین بالا می رود است. بنابراین، برای جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیه خود را می تواند اولین گام در جهت حفظ عملکرد کلیه خود را از کاهش و زوال.
گام دوم این است برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده خود را و در عین حال تعمیر آن قسمت از اختلال عملکرد کلیوی خود را (با توجه به بیماری های کلیوی یک نوع از بیماری مزمن پیشرونده است، بنابراین هنگامی که کراتینین بالا می رود، به این معنی که حداقل 50٪ از عملکرد کلیه شما دارای حاضر آسیب دیده است). در این روش هدف از درمان دوره دوم: برای بازگرداندن و افزایش عملکرد کلیوی طیف خود را به دست آورد و تضمین شده است.
چون در حال حاضر کراتینین خود را فقط کمی افزایش می یابد بنابراین صدمه به کلیه ها هنوز در مراحل اولیه، اگر درمان سیستمیک (مانند درمان بالا هفت) می تواند به موقع داده شود، عملکرد کلیه خود را هنوز هم می توان دوباره بازسازی و کراتینین برگشت به حد طبیعی خواهد رفت. بنابراین، زندگی عادی خود را نگه دارید در جریان است و بدون نیاز به نگرانی در مورد نارسایی کلیه دیگر.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی فشار خون، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان نفروپاتی فشار خون

Treatmeny برای فشار خون بالا NephropathyHypertensive نفروپاتی است طولانی شرایط فشار خون بالا ایجاد می شود، اگر درمان نشود، ممکن است به نارسایی کلیه پیشرفت کرده است. بنابراین به عنوان یک بیمار، شما باید درمان منظم به موقع است.

چرا نفروپاتی فشار خون می تواند به نارسایی کلیه منجر شود؟

کلیه اندام های احاطه شده توسط خون مویرگ ها، که می تواند کمک به فیلتر کردن مواد زائد و از نشت ادرار جلوگیری از پروتئین هستند. فشار خون بالا فشار به دیواره عروق را افزایش می دهد به طوری که نشت پروتئین از کلیه ها. این می تواند آسیب به سیستم تصفیه کلیه می شود. در صورت عدم درمان به موقع، صدمه به کلیه طولانی مدت غیر قابل برگشت و توانایی جبرانی کلیه را افزایش می دهد خواهد بود. در نهایت، بیماری های کلیوی پیشرفت به نارسایی کلیه است.

چگونه برای درمان نفروپاتی فشار خون به طور موثر؟

1. کنترل فشار خون بالا به طور فعال

عوامل ضد فشار خون بالا مختلف معمولا برای افراد مبتلا به فشار خون بالا استفاده می شود. برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، ACEI و ARB ها بهتر است، چرا که آنها نیز می تواند به کلیه محافظت و سهولت پروتئینوری. علاوه بر این، یک رژیم غذایی سالم را با نمک و پروتئین کم نیز مورد نیاز است.

2. مدیریت عوارض فشار خون بالا به موقع

علاوه بر این به صدمه به کلیه، فشار خون بالا نیز می تواند آسیب به بسیاری از اندام ها و سیستم های دیگر شود. برای مثال، اگر بیماران پروتئینوری، ممکن است آسیب بیشتر کلیه می شود. برای جلوگیری از پروتئین از نشت ادرار، استروئید اغلب استفاده می شود. همچنین، مصرف در مقادیر مناسب پروتئین با کیفیت بالا مفید است.

3. بهبود سطح عملکرد کلیه به طور موثر

همانطور که توسط پزشکان TCM معرفی، برخی از داروهای چینی در گشاد رگ های خونی و افزایش توانایی خود درمانی سلول های کلیه آسیب دیده موثر است. با این اثرات، فشار بر دیواره عروق حمل و نقل خون و بیشتر به سلول های اختلال کلیه را کاهش می دهد. در نتیجه، عملکرد کلیه را می تدریج بهبود می یابند.

اگر می خواهید مطمئن شوید که چه طب چینی برای کنترل نفروپاتی فشار خون مفید است، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما شما را بدون 24 ساعت.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی برای درمان پورپورا نفریت

طب چینی برای درمان کلینیک پورپورا NephritisIn، نفریت پورپورا یک نوع بیماری ایمونولوژیک است، آن را سخت به درمان است، اما این به معنی آن نمی تواند به خوبی درمان می شود، تا زمانی که بیمار پیدا کردن درمان برای بازگرداندن سیستم ایمنی بدن، آنها می توانید فرصتی برای معکوس بیماری خود را دریافت کنید.

می توانید پورپورا نفریت قابل درمان است؟

بسیاری از بیماران مبتلا پورپورا نفریت، به خصوص کودکان را می توان در شش ماه تا دو سال پس از شروع این بیماری درمان، برای بقیه بیماران، ادرار غیر طبیعی فقط خفیف سمت چپ خواهد شد. در حدود 10-20٪ از بیماران پروتئینوری، حتی پروتئینوری شدید پایدار، که به معنی خسارت های کلیه در رفتن، برای این بخش از بیمار آنها ممکن است نارسایی کلیه مواجه هستند و به دیالیز در جهت تداوم طول عمر خود را. با این حال اگر آنها می توانند درمان های جایگزین به موقع را، بسیاری از آنها می تواند نارسایی کلیه و دیالیز اجتناب کنند.

چگونه برای درمان پورپورا نفریت توسط طب چینی؟

در واقع، گلوکوکورتیکوئید مثل پردنیزون است بهره مند شوند به بهبود صفرا مفاصل، درد شکم و enterorrhagid. با این حال، آن است که بهره وری در جلوگیری از کلیه آسیب دیده و یا ترویج آسیب کلیوی به بهبود است. بنابراین آن مناسب است برای بیمار که نارسایی کلیه مواجه هستند نیست.

در سال های اخیر، طب سنتی چینی است به تصویب رسید که برای درمان این بیماری است. در مرحله حاد بیماری، هدف از طب سنتی چینی است که برای روشن گرما و حذف سمیت، ترویج گردش خون و حذف استاز خون. در فاز بهبود این بیماری، هدف این است که برای تقویت طحال و تغذیه کلیه.

یکی از معروف ترین پزشکی چینی به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است، با سلول های بنیادی (یک نوع درمان با هدف اصلاح اختلال ایمنی) همکاری، می تواند پورپورا نفریت نیز کنترل کنید.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان برای پورپورا نفریت و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان این بیماری، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

FSGS عود پس از پیوند کلیه: باید چه کار من

FSGS عود پس از پیوند کلیه: چه باید DoKidney پیوند یک درمان موثر برای نارسایی کلیه ناشی از FSGS است. با کمک این عملیات، بیمار ممکن است فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت را دریافت کنید. با این حال، برای بسیاری از بیماران آن ها هنوز هم سیستم ایمنی بدن دچار کمبود با کمپلکسهای ایمنی مضر پس از پیوند، به طوری که بیماری خود را آسان به عود است. سپس، چه باید بیمار اگر بیماری خود را بعد از پیوند کلیه عود؟
به صراحت بگویم، به عنوان یک بیمار شما باید بیش از حد نگران نباشید، نکته کلیدی برای شما این است برای پیدا کردن یک درمان جایگزین برای کنترل بیماری خود را به موقع.
در طب غربی، هیچ درمان خاصی برای مقابله با عود بیماری کلیه در پیوند کلیه در دسترس است. خوشبختانه، ما درمان موثر برای چنین مواردی در طب چینی است که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده توسعه داده اند. تحت این درمان، پیوند دوم یا دیالیز می تواند اجتناب شود.
به عنوان یک برنامه کاربردی خارجی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای بسیاری از بیماران بی خطر است. این می تواند کلیه جدید از آسیب بیشتر و تنزل محافظت می کند. چه چیزی بیشتر، آن را می تواند عملکرد کلیه ترویج و تنظیم کل سیستم ایمنی بدن.
بنابراین به عنوان یک بیمار FSGS، اگر بیماری خود را بعد از پیوند کلیه عود، شما باید نگرانی بیش از حد، فقط در نظر گرفتن درمان مناسب در زمان، کمک خواهد کرد که شما را به کنترل بیماری خود را یک بار دیگر.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای عود FSGS پس از پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان های مفید برای کنترل PKD

درمان های مفید برای کنترل PKDPKD یک نوع بیماری کلیوی ژنتیکی آن را سخت به درمان می شود، با این حال، در روز ما، این بیماری می تواند به خوبی کنترل شده توسط انواع خاصی از درمان است. در زیر من به شما برخی از درمان های مفید برای این بیماری به اشتراک بگذارید.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
در این روش درمانی ترکیبی از طب سنتی چینی و تجهیزات پیشرفته پزشکی است. از طریق توابع از افزایش گردش خون، کاهش فعالیت سلول های پوشش، افزایش نفوذپذیری کیست دیوار و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی دیواره کیست، مایع کیست می تواند دوباره جذب و خارج از بدن با ادرار حذف خواهند شد. کل فرآیند از هر گونه آسیب بیشتر به کلیه ها ایجاد نمی کند. چه چیزی بیشتر، کیست های کلیه نیز می تواند به طور طبیعی کاهش یافته است.
طب سوزنی
این می تواند گردش خون کلیه با تحریک نقاط موثر را افزایش دهد. گردش خون می تواند به دور واسطه التهابی، و از بین بردن پیچیده ایمنی. بنابراین، سلول های ذاتی آسیب دیده را می توان بازیافت. علاوه بر این، برای تنظیم سطح فاکتور سلول بیان، فوق العاده پاسخ ایمنی التهابی تحریک، محافظت از سلول های ذاتی کلیه، که خوب است برای کاهش کیست در کلیه مفید است.
علاوه بر این کسانی که درمان ما در بالا ذکر وجود دارد برخی از درمان های دیگر را نیز می توان برای کنترل PKD استفاده می شود، اما شما می دانید بیمار متفاوت وضعیت بیماری های مختلف است، بنابراین شما باید درمان های مختلف بر این اساس است.
اگر شما می خواهید بدانید که درمان برای شما بهتر است و یا می خواهید به کنترل PKD خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کمک به شما مشورت کنید.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه خواهد شد اگر چپ ادم درمان نشده در بیماری های کلیه اتفاق می افتد

چه اتفاق خواهد افتاد اگر چپ ادم درمان نشده در کلیه DiseaseThere دو نوع ادم هستند، آنها ادم محلی و ادم منتشر، آن حفظ مایع اضافی در ترخیص کالا از گمرک و یا حفره بدن است. به عنوان یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی، اغلب در مراحل اولیه ظاهر شد.
اگر ادم بدون درمان رها شود چه اتفاقی می افتد؟
به صراحت بگویم، اگر درمان نشود، ادم ممکن است باعث آسیب بیشتر به کلیه ها در ایجاد و بدتر بیماری کلیوی. چه بدتر، ممکن است آن را ممکن است به نارسایی کلیه منجر شود. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید درمان به موقع را، به طوری که برای جلوگیری از بیماری های خود را می رود به بدتر است.
چگونه برای درمان ادم در بیماری های کلیوی؟
برای کنترل پروتئینوری یک راه مفید برای از بین بردن ادم است. از آنجا نشت پروتئین ممکن است به ادم منجر شود.
علاوه بر این، برای نگه داشتن یک رژیم غذایی سالم همچنین می توانید وضعیت بیماری خود را کاهش. کم نمک و کم آب می تواند تشدید ادم اجتناب کنند. کاهش مصرف پروتئین گیاهی و ارائه پروتئین حیوانی با کیفیت بالا، که می تواند پروتئین مناسب تکمیل و حفظ زندگی بیماران.
علاوه بر این، دیالیز نیز می تواند به بیماران روشن دور آب اضافی، سم، متابولیت و مواد زائد در خون کمک کند، کنترل نشت پروتئین و تسکین ادم. اما مهم این است که می توان آن آسیب کلیوی بیماران درمان نیست، بلکه به نارسایی کلیه را تسریع بخشد.
سم از بین بردن درمان بهتر از دیالیز است، با از بین بردن مواد سمی در خون، می تواند یک محیط داخلی بهتر برای تعمیر کلیه، که، برای بهبود عملکرد کلیه مفید ارائه دهد. پس از عملکرد کلیه بهبود یافته است، تمام کسانی که علائم، مانند ادم، ناشی از بیماری کلیه به تدریج ناپدید شد خواهد شد.
اگر شما علاقه مند در درمان سم از بین بردن و یا می خواهید برای درمان ادم در بیماری های کلیوی به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار با مرحله نهایی FSGS می تواند پیوند کلیه اجتناب از

بیمار با پایان مرحله از FSGS می تواند TransplantSpeaking کلیه از پیوند کلیه اجتناب از، آن را یکی از مؤثرترین درمان برای مرحله نهایی FSGS است، اما نه همه بیماران نیاز به آن را. پیوند کلیه تنها نیاز است که تقریبا تمام عملکرد کلیه از دست داد. بنابراین اگر بیمار می تواند یک درمان مناسب برای صرفه جویی در عملکرد فعلی کلیه و افزایش آن را پیدا کنید، آنها ممکن است فرصتی برای جلوگیری از پیوند دریافت کنید.
چه درمان می تواند کمک FSGS بیمار جلوگیری از پیوند کلیه؟
در اینجا ما به شما کمک خواهد در مورد جدید درمان FSGS بدانید. در چین، سلول های بنیادی استفاده می شود برای کمک به تعمیر بیماران مبتلا به FSGS صدمه به کلیه ها و افزایش عملکرد کلیه برای جلوگیری از پیوند کلیه. این درمان ترکیبی داروهای غربی، داروهای گیاهی چینی و تکنیک های پیشرفته تصفیه خون با هم. انواع مختلف داروهای گیاهی چینی توابع مختلف و آنها می توانند آسیب کلیه از طریق گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، از بین بردن کمپلکسهای ایمنی و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده تعمیر.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که سلول های بنیادی می تواند کمک به بیمار FSGS جلوگیری از پیوند کلیه. اگر شما می خواهید برای ذخیره کلیه شما و جلوگیری از پیوند کلیه، من فکر می کنم این درمان یک انتخاب خوب برای شما است. حتی برای بیماری که پیوند کلیه صورت گرفته است، آنها همچنین می توانند به کمک برخی از این درمان را دریافت کنید.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان برای FSGS و یا می خواهید برای جلوگیری از پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ادم در نفروپاتی فشار خون

ادم در فشار خون بالا NephropathyEdema حفظ مایع اضافی در ترخیص کالا از گمرک و یا حفره بدن است، آن را یک علامت شایع در نفروپاتی فشار خون است. در واقع، نشت پروتئین ناشی از طولانی مدت فشار خون بالا منجر به کاهش کلوئیدی پلاسما فشار اسمزی، باعث احتباس آب. علاوه بر این، کاهش حجم خون موثر تحریک (سیستم رنین-آنژیوتانسین-آلدوسترون) RAAS و ضد ادرار، ادم تشدید افزایش می دهد.

چگونه برای درمان ادم در نفروپاتی فشار خون؟

در واقع، برای کنترل پروتئینوری یک راه مفید برای از بین بردن ادم است. ACEI و ARB مشترک استفاده می شود برای کنترل سطح بالاتری از فشار خون هستند. در واقع، آنها نیز نقش مهمی در از بین بردن نشت پروتئین را بازی کند.

علاوه بر این، برای نگه داشتن یک رژیم غذایی سالم همچنین می توانید وضعیت بیماری خود را کاهش. کم نمک و کم آب می تواند تشدید فشار خون بالا و ادم جلوگیری از. علاوه بر این، کاهش مصرف پروتئین گیاهی و ارائه پروتئین حیوانی با کیفیت بالا، که می تواند پروتئین مناسب تکمیل و حفظ زندگی بیماران.

علاوه بر این، دیالیز نیز می تواند به بیماران روشن دور آب اضافی، سم، متابولیت و مواد زائد در خون کمک کند، کنترل نشت پروتئین و تسکین ادم. اما مهم این است که می توان آن آسیب کلیوی بیماران درمان نیست، بلکه به نارسایی کلیه را تسریع بخشد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ارائه می دهد یک انتخاب بهتر برای همه بیماران CKD برای خلاص شدن از دیالیز. مشخصه های پزشکی خارجی چینی، آن ارائه می دهد یک محیط داخلی بهتر برای تعمیر کلیه.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان و یا می خواهید برای درمان نفروپاتی فشار خون به طور موثر، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:

ارسال ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com

به طور مستقیم در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیالیز است که دیگر تنها انتخاب برای بیمار مبتلا به نفریت لوپوس

من یک بیمار مبتلا به نفریت لوپوس هستم و کراتینین من 6.3 است، به جز این که من هیچ علائم است. من می خواهم بدانم دیالیز تنها انتخاب برای من است؟
به رک و پوست کنده، دیالیز است تنها انتخاب شما نمی شود. تا زمانی که شما درمان منظم در حال حاضر، کلیه خود را می توان از آسیب بیشتر جلوگیری می شود و بیماری خود را ممکن است یک شانس برای به درجاتی معکوس شود.
چرا dialys است تنها انتخاب برای بیمار مبتلا به نفریت لوپوس با کراتینین 6.3 نیست؟
دلیلش این است که کلیه عملکردهای خود را کاملا در این شرایط از دست دادن نیست. اگر شما به دیالیز که منجر عملکرد کلیه خود را از دست داده کاملا به تدریج، چرا که این نوع درمان نه می تواند عملکرد کلیه باقی مانده خود را محافظت و نه تعمیر آنهایی که آسیب دیده، بنابراین به عنوان زمان می رود، عملکرد کلیه خود را کاملا از دست رفته خواهد شد.
چه درمانی می تواند جایگزین دیالیز برای بیمار لوپوس نفریت با کراتینین 6.3؟
داغ فشرده درمان یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است، می تواند به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر کمک به بیمار بهبود عملکرد کلیه خود. به عنوان عملکرد کلیه خود را بهبود یافته است، وضعیت کلی خود را دریافت خواهید بهبود یافته است، پس از آن علائم، مانند سطح کراتینین بالا با آن را با هم ناپدید خواهد شد.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات در مورد داغ فشرده سازی درمانی و یا می خواهید برای درمان نفریت لوپوس بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه باید صبور آیا اگر سطح کراتینین آنها به سطح بالا افزایش سرعت در حال

چه باید صبور آیا اگر سطح کراتینین آنها افزایش یافته و به سطح RapidlyI بالا هستم یک بیمار بیماری کلیوی، سطح کراتینین من برای یک مدت طولانی پایدار بود، اما به تازگی، آن را به 5.5 افزایش یافته است به سرعت در حال. دکتر، به من بگویید چه باید بکنم؟
با توجه به اعلام خود را، سطح کراتینین خود را به 5.5 افزایش یافته است به سرعت در حال، ما می توانیم مطمئن شوید که بیماری خود در سرعت بازپرداخت حال پیشرفت است.
چه باید انجام دهید؟
به شما حقیقت را بگویید، دلایل بسیاری می تواند آسیب کلیوی شود وجود دارد، ابتدا ما نیاز به پیدا کردن و علل اعلام، و سپس او را درمان هدفمند برای حذف علل و سپس ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده خود را بدهد، چرا که تنها زمانی که خود را عملکرد کلیه از ترمیم، سطح کراتینین او را به پایین به حالت عادی باز به طور طبیعی و در نهایت تماس. از نظر سطح کراتینین فعلی خود، علت صدمه به کلیه ها خود را همواره وجود داشته است، و همچنین آن را می شود پیشرفت با نرخ نسبتا سریع، بنابراین توصیه من این است که بیمار به درمان بهبود کلیه سیستمیک.
چه درمانی برای کاهش سطح کراتینین بالا مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چین، ثابت شده است که در تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر موثر است. بنابراین با کمک این درمان، بیمار می تواند از عملکرد کلیه خود را معکوس به تدریج، در نتیجه به کاهش سطح کراتینین بالا و بیماری خود را تحت کنترل است.
برای بیمار با کراتینین بالا تا 5.5، آنها باید این درمان symtematic موقع را، به طوری که آنها می توانید فرصتی برای یک زندگی با کیفیت را دریافت کنید.
اگر شما می خواهید برای دریافت این درمان یا می خواهید برای کاهش کراتینین بالا در بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مزایای درمان سلول های بنیادی برای نارسایی کلیه

مزایای سلول های بنیادی درمان FailureStem کلیه سلول درمانی یکی از آخرین درمان است، گفته می شود که این درمان برای درمان نارسایی کلیه مفید است، اما حقیقت این است که؟ چه منفعتی می بیمار نارسایی کلیه از این درمان را دریافت کنم؟
است سلول های بنیادی برای درمان نارسایی کلیه باشه؟
نارسایی کلیه مرحله پیشرفته بیماری کلیوی است، آن را به ارمغان می آورد انواع مختلف ناراحتی و عوارض به بیمار، که کیفیت زندگی خود را تا حد زیادی تاثیر می گذارد.
درمان با سلول های بنیادی به سلول های بنیادی به مناطق آسیب دیده بروید و بازسازی سلول ها و بافت های جدید در شرایط مناسب است. در سال های اخیر، این درمان به طور گسترده ای به یک اثر کاملا بالقوه در ترمیم سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و بازسازی کلیه ساختار طبیعی استفاده شده است که برای درمان بیماری های تنفسی، cerebropathy، بیماری های خونی، بیماری های کبدی، و غیره برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، درمان با سلول های بنیادی را نشان می دهد.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که درمان با سلول های بنیادی برای درمان نارسایی کلیه مفید است.
چه منفعتی می بیمار نارسایی کلیه از سلول های بنیادی درمان را دریافت کنم؟
هنگامی که این سلول های جدید می توانند کار خود به طور معمول بازی، به این معنی بیماری های کلیوی است و اساسا درمان می شود. به طور کلی، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است مزایای زیر از این درمان را دریافت کنید:
- آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیه و بازسازی سلول های جدید
- بازسازی سیستم ایمنی از طریق مهار تکثیر سلول های T و واکنش سیستم دفاعی بدن
- بهبود عملکرد کلیه تا حد زیادی
- کاهش عوارض مانند سطح کراتینین بالا و فشار خون بالا
- جلوگیری از عود بیماری های کلیه
- تاخیر و یا حتی جلوگیری از دیالیز
اگر شما می خواهید برای دریافت سلول های بنیادی درمان و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سلول های بنیادی درمان مبتلا به نارسایی کلیه

سلول های بنیادی درمان با FailureStem کلیه درمان همراه به عنوان یکی از آخرین درمان برای بیماری کلیوی، می تواند بدون درد و رنج از دیالیز و پیوند کلیه کمک به بیمار زندگی بهتری داشته باشیم.
می توانید بنیادی درمان همراه جایگزینی برای دیالیز؟
درمان با سلول های بنیادی به سلول های بنیادی به مناطق آسیب دیده بروید و بازسازی سلول ها و بافت های جدید در شرایط مناسب است. در سال های اخیر، این درمان به طور گسترده ای به یک اثر کاملا بالقوه در ترمیم سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و بازسازی کلیه ساختار طبیعی استفاده شده است که برای درمان بیماری های تنفسی، cerebropathy، بیماری های خونی، بیماری های کبدی، و غیره برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، درمان با سلول های بنیادی را نشان می دهد.
در واقع، به جز این درمان بسیاری از طب چینی نیز می تواند درمان جایگزین برای دیالیز وجود دارد. برای بیمار متفاوت شما باید درمان های مختلف را انتخاب تا که به اثر درمانی بهتر. اگر می خواهید مطمئن شوید که کدام برای شما بهتر است، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.
چگونه می تواند نارسایی کلیه درمان با سلول های بنیادی؟
ساقه رفتار سلول درمانی بیماری های کلیوی با سلول از بدن خود بیمار است که با هدف درمان بیماری های کلیوی از داخل با ترویج گردش محلی کلیه، ساخت گردش خون طیف یک طور مداوم در ترمیم آمده است.
اگر شما علاقه مند در درمان سلول های بنیادی و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه توسط کسانی که جایگزینی برای دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا پورپورا نفریت آسان به عود است

چرا پورپورا نفریت آسان برای RelapsePurpura نفریت یک بیماری کل بدن است که توسط نکروزان واسکولیت ناشی است، و آن را نه تنها کلیه را تحت تاثیر قرار بلکه کل بدن را درگیر کرده. چه چیزی بیشتر، این بیماری آسان به عود است.

چرا پورپورا نفریت آسان به عود است؟

Hormonotherapy شایع ترین بیماری ایمونولوژیک مانند نفریت پورپورا درمان است. این درمان می تواند پاسخ التهابی به سرعت و به طور موثر جلوگیری از، کمک به جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه. با این حال، داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی موفق به روشن دور کمپلکسهای ایمنی. در این مورد، که بیماران مبتلا به نفریت پورپورا قطع مصرف دارو و یا فقط دوز داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی را کاهش دهد، پاسخ التهابی ارائه است. به همین دلیل، آسیب جدید رخ می دهد کلیه و نفریت پورپورا پیشرفت.

چگونه برای درمان نفریت پورپورا به طور موثر؟

سلول های بنیادی درمان جدید است که ترکیبی از داروهای غربی، تعویض پلاسما و درمان گیاهی چینی است. این شش گام در این دوره از درمان پورپورا نفریت، از جمله immunodiagnosis، ترخیص کالا از کمپلکسهای ایمنی، مسدود کردن واکنش التهابی زیاد، تحمل ایمنی، تنظیم سیستم ایمنی بدن و حفاظت از سیستم ایمنی بدن.

با سلول های بنیادی، عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته و این سلول نکروتیک آسیب دیده اما نمی تواند فعال شود. تا زمانی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است، علائم پورپورا نفریت را می توان رها و بیماران بهتر احساس می کنم.

به منظور جلوگیری از عود نفریت پورپورا، بیماران نیاز به جلوگیری از عفونت دستگاه تنفسی فوقانی و حذف ضایعات عفونت مزمن. برای آلرژن بالقوه نگاه کنید و جلوگیری از دست زدن آن را دوباره. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان برای نفریت پورپورا، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به منظور کاهش بار دیالیز

به منظور کاهش بار از DialysisIn واقع، دیالیز یکی از رایج ترین راه برای درمان نارسایی کلیه، به منظور اطمینان دیالیز کافی، بیمار باید دیالیز 2-4 بار را / هفته است. با این حال، طولانی شرایط دیالیز ناخوشایند به زندگی بیمار به ارمغان خواهد آورد، به طوری که آنها می خواهند به کاهش بار از آن و یا خلاص شدن از شر.
آیا ممکن است به کاهش زمان دیالیز؟
به رک و پوست کنده، اگر بیمار می تواند درمان مناسب را به موقع آنها می توانند یک فرصت برای کاهش بار دیالیز، اگر آنقدر خوش شانس هستند، آنها ممکن خلاص شدن از شر دیالیز دریافت کنید.
چه درمانی برای کاهش بار دیالیز مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی آن را می توانید بار دیالیز با تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر کاهش می دهد.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
آن است که یک گیاه ساده است، اما یک روش پزشکی که در آن سبزی های مختلف چینی از خارج به منظور بهبود وضعیت کلیوی استفاده می شود است. در مقایسه با طب سنتی چینی (TCM)، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کار می کند به طور موثر تر و به سرعت. مهمتر از آن، باعث می شود هیچ ناراحتی و در طول فرایند درمان طیف، چه بیماران باید انجام دهید این است که به دروغ روی تخت به مدت 40 دقیقه. در یک کلام، این درمان یک درمان طبیعی نارسایی کلیه است
اگر شما برای کاهش بار دیالیز علاقه مند در درمان و یا می خواهید به کنترل بیماری های کلیوی خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نیاز بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 6.4 به دیالیز

نیاز بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 6.4 به نگاهی DialysisI هستم یک بیمار نارسایی کلیه و کراتینین من در حال حاضر 6.4 است، نیاز به دیالیز؟ به صراحت بگویم، هیچ کس نمی تواند به شما پاسخ دقیق فقط در سطح کراتینین بستگی دارد، شما می دانید بسیاری از عوامل هستند را به سطح کراتینین را تحت تاثیر قرار وجود دارد، چرا که ما می توانیم هر تصمیم را ندارد.
با این حال، ما می توانیم تشخیص خشن توجه به سطح کراتینین را. به طور کلی، بیمار DOE با کراتینین 6.4 بیماری خود را به مرحله 4 بیماری کلیه، است که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی پیشرفت کرده است. برای بسیاری از بیمارانی که در این مرحله هستند، آنها را بسیاری از نشانه ها و عوارض، بنابراین به منظور از بین بردن درد خود و بهبود کیفیت زندگی خود رنج می برند، دکتر آنها را به دیالیز توصیه می شود. حتی اگر، همه بیماران نیاز به دیالیز. اگر شما هیچ علائم بسیار، شما می توانید یکی دیگر از درمان های جایگزین دیالیز، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده را انتخاب نمایید. با کمک این درمان، بیمار نارسایی کلیه می تواند عملکرد کلیه خود را به تدریج بهبود، در نتیجه به یک شانس برای جلوگیری از دیالیز.
چگونه می توان میکرو چینی پزشکی Osmotherpay بهبود عملکرد کلیه.
در این روش درمانی یک نوآوری از طب سنتی چینی است، آن را تا چهار عملکرد اصلی، که ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط این چهار توابع، این درمان می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و آنها را از آسیب بیشتر محافظت می شود. چه چیزی بیشتر، آن را می توانید گردش خون ترویج و تامین تغذیه به اندازه کافی برای کلیه به خود تعمیر. بنابراین به تدریج، عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته است.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر تقلا این درمان جایگزین دیالیز و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برای تعمیر گلومرول آسیب دیده در FSGS

برای تعمیر گلومرول آسیب دیده در FSGSFSGS یک نوع بیماری است که از گلومرول آسیب دیده است، به طوری که درمان کامل از این بیماری باید قادر به تعمیر آن گلومرول آسیب دیده باشد. سپس، ممکن است برای تعمیر گلومرول آسیب دیده در FSGS؟
به رک و پوست کنده، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از آخرین درمان بیماری های کلیوی، آن را برای تعمیر گلومرول آسیب دیده مفید است، بنابراین آن را برای درمان FSGS مفید است.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
این یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است، بسیاری از گیاهان در آن وجود دارد و می توان آنها را با هم با توجه به نیاز ترکیب، به طوری که می تواند یک اثر درمانی بهتر تضمین می کند. علاوه بر این، آن را تا چهار توابع اصلی، توسط ضد ترومبوز، ضد التهاب، ضد انعقاد و بزرگ عروق خونی، آن را می توانید کلیه از آسیب بیشتر محافظت و ترمیم بافت کلیه آسیب دیده است.
در چنین راهی برای تعمیر ناهنجاری مادرزادی کلیه، بهبود بیماری های عصبی به کلیه ها، حل بیماری کلیوی از ضایعات آن به طور مستقیم و حل سایر مشکلات کلیوی از علل آن است.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از بهترین روش های درمانی از FSGS است، با کمک این بیمار درمان با FSGS می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی داشته باشند. اگر شما می توانید یک رژیم غذایی مناسب و عادت زندگی سالم نگه دارید، شما یک اثر درمانی بهتر است.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان FSGS، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا چت با کارشناسان ما در واتساپ، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ ما: +86 18633865632



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان های مفید برای نارسایی کلیه با عملکرد کلیه 26

درمان های مفید برای نارسایی کلیه با عملکرد کلیه 26In به طور کلی، دیالیز خواهد شد به بیمار نارسایی کلیه با عملکرد کلیه به طوری کمتر توصیه می شود. با این حال، دیالیز است تنها گزینه برای این بخش از بیمار است.
چه درمانهایی برای درمان نارسایی کلیه با عملکرد کلیه 26 مفید هستند؟
یکی از رایج ترین درمان و موثر پیوند کلیه است، پیوند موفقیت می تواند کمک به بیمار مانند یک فرد عادی در برخی از دوره زندگی می کنند. اما آن را به مقدار زیادی از پول هزینه، چه چیزی بیشتر، بیمار نیاز به زمان طولانی برای دریافت کلیه راست به صبر.
علاوه بر دیالیز و پیوند کلیه طب چینی می تواند یکی از انتخاب برای این بخش از بیمار. ترین مزایای استفاده از این درمان این است که آن می تواند نارسایی کلیه در یک راه طبیعی تر درمان، است که می گویند، می تواند بیماری کلیه بدون ایجاد عوارض جانبی بسیار را درمان کنند.
طب چینی که در بالا اشاره شده است یک درمان واحد نیست، آن یک سری از درمان است، در طول درمان دکتر خواهد شد درمان های مختلف برای بیمار با توجه به شرایط خود ترتیب.
بالا هفت TCM طب (چرخه درمان، کامل حمام درمانی، دهان پزشکی درمانی چینی، انما درمان، پا حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان و داغ فشرده درمان) موثرترین درمان هستند، هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص خود و در طول درمان آنها خواهد شد با هم ترکیب، تا که به دست آوردن یک اثر درمانی بهتر است.
اگر شما می خواهید به دانستن آن برای درمان نارسایی کلیه نیز یا می خواهید به بهبود عملکرد کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618632765632



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

باید چه کار بیمار اگر سطح کراتینین آنها پس از پیوند افزایش

باید چه کار بیمار اگر سطح کراتینین آنها پس از TransplantIn واقع پس از پیوند افزایش یافته است، در روزهای اولیه، سطح کراتینین است که همیشه بالاتر که در پایین خواهد آمد به تدریج و بعد از آن شما را با دوز دارو بسیار کمتر خواهد ماند. بنابراین اگر سطح کراتینین خود را پس از پیوند بالا باقی می ماند، خوب است و بدون نیاز به نگرانی در مورد آن. شما همیشه باید به یاد داشته باشید برای حفظ مصرف آب خود را به طور منظم و به استرس به خصوص برای اولین 1 سال. هر گونه نوسانات در خواندن برای چند ماه اول کاملا طبیعی است. اما اگر سطح کراتینین شما ماندن در سطح بالا برای مدت زمان طولانی، شما نیاز به دکتر خود مراجعه کنید بلافاصله.
انجام چه باید بیمار اگر سطح کراتینین آنها پس از پیوند افزایش یافته است؟
در واقع، یک بار سطح کراتینین شما بالا می رود، وحشت نکنید، شما باید روشن دلایل تحت، پس از آن اقدامات مربوط است. ارتفاع کراتینین سرم نیاز به بررسی بیشتر توسط نفرولوژیست خود. عارضه اورولوژی، رد پیوند، عفونت و مسمومیت دارویی نیاز به رد شده باشند. چندین آزمایش مانند سونوگرافی، و کار کردن نیازهای خون انجام شود. افزایش تدریجی کراتینین بیش از یک مدت زمان طولانی تر نشانه ای از رد مزمن است. این نیز با پروتئینوری همراه است. بیوپسی ممکن است نشان داده شود.
عفونت جدی ترین تهدید برای یک گیرنده کلیه است و از این رو جلوگیری از رفتن به مکان شلوغ و نگه داشتن یک بهداشت شخصی خوب است. شما هرگز نباید زمان مصرف دارو را از دست ندهید.
اطمینان حاصل کنید که سهام فراوان از مواد مخدر و فراموش نکنید که برای حمل یک دوز چند فقط در مورد شما در جایی گیر کرده.
اگر شما نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه و یا می خواهید به کاهش سطح کراتینین بالا بعد از پیوند کلیه تنها ما از طریق ایمیل تماس بگیرید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک باید را ندارد دیالیز

بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک باید را ندارد DialysisUsually، استروئید خواهد شد برای درمان سندرم نفروتیک در مراحل اولیه استفاده می شود، اما برخی از بیماران ممکن است هیچ پاسخ به این درمان داشته باشد. سپس، دکتر دیالیز به سندرم نفروتیک توصیه خواهد کرد، اما به صراحت بگویم، سندرم نفروتیک باید دیالیز را ندارد.
چرا ما نمی خواهیم به سندرم نفروتیک بیمار به دیالیز؟
از آنجا که دیالیز فقط یک روش است که می تواند سم پاک و کاهش سطح کراتینین بالا، این کار را می تواند آن علایم بیماری کلیه در مدت کوتاهی از بین بردن اما می تواند هر بیماری درمان نمی کنند. با این حال، برای بیمار که در حال حاضر در دیالیز هستند، آنها نیز باید در مورد آن نگران نباشید. اگر بیمار به دیالیز زمان بیش از حد طولانی را انجام داد و عوارض زیادی را در بدن خود وجود ندارد، یک شانس بزرگ برای او به شدن از شر دیالیز، و به شما اجازه آسیب دیده عملکرد کلیه عملکرد شروع خود را به خوبی، در همان زمان وجود دارد، ما می توانیم کمک به او را سلول های آسیب دیده ذاتی خود را بهبود بخشد در کلیه و سطح کراتینین بالا خواهد بود رفتن به پایین به طور طبیعی، نتیجه دستیابی به یک هدف کمک به بیماری کلیوی است.
آیا درمانی برای سندرم نفروتیک وجود دارد؟
بالا هفت درمان از هفت درمان منحصر به فرد از گیاهان دارویی طب چینی شامل، آنها درمان موثر سندرم نفروتیک هستند، با کمک کسانی که درمان، بیمار می تواند یک شانس برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون استروئید و دیالیز است. با این حال، شما می دانید که بیمار متفاوت است نشانه های مختلف به طوری که آنها درمان های مختلف.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد کسانی که درمان های جدید و یا می خواهید برای درمان سندرم نفروتیک بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1395 | نظرات ()