نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مقدار آب باید یک بیماران کلیوی نوشیدن

سلام، دکتر. من یک بیماران CKD است. باید مصرف آب من را محدود کنیم؟ چه مقدار آب باید هر روز را؟ می توانید برخی از پیشنهادات به من بدهید؟
در واقع، نه تنها بیماران CKD، بلکه بیماران کلیوی دیگر چقدر آب باید آنها را. با توجه به مطالعات بالینی، که آب باید مدیریت شود یا نه بستگی به حالات فیزیکی بیماران. اگر بیماران تورم، حجم ادرار کمتر یا دیالیز نداشته باشند، آنها هستند که نیاز به کاهش میزان مصرف آب نیست. در غیر این صورت، مقدار آنها از مصرف آب باید تحت کنترل باشد. به هر حال، مصرف آب عبارتند از: شیر، آب میوه، میوه و دیگران است.
در همین حال، چه مقدار آب باید در نیز به شرایط بیماران بیماری مرتبط است. به طوری که، بیماران مختلف از مصرف آب خواهد داشت. در عین حال، رژیم غذایی بیماران خواهد شد به خوبی برنامه ریزی برای حفاظت از کلیه از آسیب.
اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از سرگشتگی از مصرف آب خلاص، شما می توانید مشاوره با دکتر آنلاین ما را. همچنین، در اینجا من یک درمان طبیعی به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای کمک به شما در بهبود عملکرد کلیه معرفی، و سپس، شما هیچ محدودیت از آب است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به بیماران گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، ترمیم سلول های کلیوی، و غیره با عوارض جانبی کمتر. این یک نرم افزار خارجی طب چینی است.
چه چیزی بیشتر، سم از بین بردن و درمان نیز در ترکیب با طب میکرو چینی Osmotherapy مورد استفاده برای تمیز کردن رسوبات سمی که آسیب کلیه و کاهش اثرات درمان دیگر. از آن مفید است برای کلیه به بهبود می یابند.
اگر شما می خواهید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مصرف آب، رژیم غذایی، سبک زندگی و درمان، لطفا پیام زیر را ترک، و یا ارسال شرایط بیماری خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ارزش آن را رفتن سرنشین برای درمان نارسایی کلیه با داروهای چینی

در حال حاضر، بیشتر و بیشتر جوانان بیمار مبتلا به نارسایی کلیه با توجه به ناسالم زندگی به سبک بوده است. چه تر است، معمولا درمان به نارسایی کلیه باید تعداد زیادی از واکنش های جانبی. به طوری که، بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی من پرسید که آیا آنها می توانند داروهای چینی در کشور خود یا خیر.
متاسفانه، اگر شما می خواهید را به داروهای چینی از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، سم از بین بردن درمانی، کامل حمام درمانی، چرخه درمان، طب سوزنی و غیره، شما نیاز به آمدن به چین. علاوه بر این در آن است، ارزش رفتن روی برای درمان نارسایی کلیه با داروهای چینی؟
همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز است که برای فیلتر کردن خون توسط دستگاه پزشکی خواهد به ضعف، پوست خارش، تابع کمتر کلیوی، و غیره منجر اما، آیا شما به وضوح می دانم معایب پیوند کلیه است؟
حتی اگر شما با موفقیت گرفته پیوند کلیه، شما باید برای گرفتن داروهای ضد رد در بقیه عمر خود را و می تواند هر چیز که ممکن است منجر به آسیب کلیوی منجر شود را ندارد. علاوه بر این، کلیه، دوباره خراب خواهد شد به عنوان حملات سیستم ایمنی کلیه جدید در هر زمان.
مقایسه با این، داروهای چینی قادر به کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه بازسازی عملکرد کلیه و یک زندگی با کیفیت بالا با ایمنی و موثر است. برای نمونه:
سم از بین بردن درمان.
بر اساس تحقیقات بالینی، چیزهایی سمی که در بدن باقی مانده را به کلیه آسیب و کاهش اثرات داروها. با توجه به این، درمان سم-حذف نظر گرفته شده است به خارج کردن سموم سراسر بدن و ارائه یک محیط داخلی سالم برای کلیه به تجدید.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.
این کار باعث استفاده از گیاهان هستند که در این مدت از شرایط بیماری بیماران برای بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، رفع التهاب در کلیه انتخاب شده، ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه و اثرات دیگر.
اگر شما از نارسایی کلیه رنج می برند و یا علاقه مند در پزشکی چینی، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال اطلاعات تماس خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است سم از بین بردن درمانی مفید برای بیماران مبتلا به PKD

در وضعیت PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک)، کیست های بزرگ و کوچک، بدون شماره گذاری در حال رشد در کلیه. علاوه بر این، می دانید PKD یک اختلال کلیوی ژنتیکی است؟ به این معنی است که اگر یک بیمار مبتلا به PKD است، 50٪ امکان را برای / کودکان او را به PKD او وجود دارد. هنگامی که بیماران در مورد درمان جدید به نام سم از بین بردن درمان می تواند به PKD درمان شنیدند، تعجب که آیا سم از بین بردن درمانی برای بیماران مبتلا به PKD یا نه مفید است.
سم از بین بردن درمان یک نوع از طب چینی، است که توسط استادان کلیه بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang ایجاد شده برای کمک به بیماران مبتلا به PKD تمیز کردن چیزهای ناخواسته است.
به عنوان یک ماده در واقع، سپرده بیش از حد آب، سموم و مواد زائد است که باید از بدن توسط کلیه ها حذف خواهد شد به کلیه آسیب دیده منجر شود و مانع از تاثیر داروهای دیگر برای درمان PKD. هنگامی که آنها توسط سم-از بین بردن و درمان خارج، کلیه خواهد بود محافظت از آسیب بیشتر و شروع به بهبود می یابند در چنین محیط داخلی سالم است.
با توجه به سوابق بالینی، درمان سم-حذف نیز می تواند از آوردن مایع از کیست و جلوگیری از کیست از ترشح چیزهایی مضر است. به عنوان یک نتیجه، کیست محدود خواهد شد.
چه تر است، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، داغ فشرده درمان، حمام پزشکی، چرخه درمان، ادم درمانی، طب سوزنی، سلول های بنیادی و درمان های دیگر خواهد شد در افزایش عملکرد کلیه را با بزرگ رگ های خونی، انحلال خون، تسریع خون را گردش خون، افزایش ایمنی بدن انسان، تقویت کلیه توانایی خود شفا، و غیره
زمانی که کلیه را تعمیر کرده است، بیماران یک زندگی عادی داشته باشد. علاوه بر این، بیماران نیاز به رژیم غذایی خوبی برنامه ریزی و عادات زندگی سالم برای جلوگیری از PKD دوباره هستند.
اگر شما هر گونه پازل در مورد سم از بین بردن درمانی و یا می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد اعلامیه از PKD، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می سم از بین بردن درمانی به جای دیالیز به نفروپاتی فشار خون

"سلام آقا. من نفروپاتی فشار خون برای بیش از ده سال است. و من 43 سال مرد سن دارم. من می ترسم از دیالیز است. آیا هر درمان دیگر به من کمک کند؟ "بیماران مبتلا به نفروپاتی بیشتر و فشار خون بالا بیشتر شبیه او می خواهید برای دریافت یک درمان طبیعی برای درمان نفروپاتی فشار خون.

نفروپاتی فشار خون یک نوع بیماری کلیوی، که در آن کلیه است توسط دیرینه فشار خون بالا مجروح شده است. همانطور که همه ما می دانیم، کلیه محل اصلی برای از بین بردن سموم و مواد زائد از بدن است. زمانی که کلیه به شدت آسیب دیده است، دکتر بیماران رفتن برای دیالیز به زندگی طولانی تر نشان می دهد، هر چند دیالیز می تواند به مقدار زیادی از درد و رنج شود. در واقع، دیالیز است برای فیلتر کردن خون از طریق یک دستگاه برای کمک به بیماران. سپس، می توانید سم از بین بردن درمانی به جای دیالیز به نفروپاتی فشار خون؟

سم از بین بردن درمانی یک درمان جدید، که در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang ایجاد شده است. این کار باعث استفاده از گیاهان اسانس که می تواند به کلیه آسیب دیده برسد به طور مستقیم به گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون میکرو کلیه، ترویج عرق کردن، و غیره و به این ترتیب، سموم است که مضر برای کلیه آنها را بازیابی کنیم بیرون رانده شوند. در مقایسه با دیالیز، از آن دارای عوارض جانبی کمتر است. بنابراین، سم از بین بردن درمانی یک راه بهتر برای کمک به بیماران خلاص شدن از شر چیزهای ناخواسته است.

چه بیشتر، یک یا برخی از درمان های طبیعی مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، داغ فشرده درمان، کامل حمام درمانی، چرخه درمان، ادم درمانی، طب سوزنی، سلول های بنیادی و غیره خواهد شد به بیماران بر اساس اعمال است شرایط بیماری بیماران برای تعمیر عملکرد کلیه.

اگر شما علاقه مند در سم از بین بردن درمانی و یا می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر از جمله رژیم غذایی، اطلاعیه ها، علائم، و غیره در مورد نفروپاتی فشار خون، لطفا پیام زیر را ترک، و یا ارسال اطلاعات تماس خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

پست الکترونیک: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 4.9 و نفروپاتی IgA، آیا من می توانم اجتناب از دیالیز

صبح به خیر، آقا / خانم. مادر من است نفروپاتی IgA نداشتند. او 50 ساله است. بر اساس آزمون آزمایشگاه دیروز، کراتینین او 4.9 است. و او تورم و ضعف است. چه می توان برای جلوگیری از دیالیز؟ آیا درمانی طبیعی وجود دارد؟ می توانید او را درمان می شود؟

هنگامی که بیماران باید تعداد زیادی از پروتئین و IgA در ادرار با توجه به کلیه آسیب دیده، آنها نیز ناراحتی های دیگر مانند ضعیف، عفونت، ادم و ... به عنوان چیزهایی کار برکنار شده، سموم و مواد زائد است که باید توسط کلیه از بین سپرده می دارند در بدن. آن را به نام نفروپاتی IgA نداشتند.

دیالیز یک فن آوری برای حذف سموم از بدن توسط یک ماشین درمان جای کلیه است. آن را به پوست خارش، گرفتگی عضلانی عضلات، بی اشتهایی و سایر عوارض جانبی منجر می شود. علاوه بر این، بیمار نفروپاتی IgA به دیالیز چرخه آن را به عنوان عملکرد کلیه به جای مرمت کلیه آسیب دیده کاهش می پرسد. بنابراین، بیماران می خواهند برای جلوگیری از دیالیز.

درمان های جایگزین به دیالیز چیست؟

سم از بین بردن درمان می تواند به استفاده از گیاهان طبیعی که به طور مستقیم می تواند اثرات را در کلیه به حذف از چیزهای غیر ضروری با عوارض جانبی کمتر است. این است که قادر به ایجاد یک تمیز اطراف آن برای کلیه به بهبود می یابند.

در همان زمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نیز به بیماران استفاده شود. این می تواند به رگ های خونی بزرگ، برطرف کردن استاز خون، ترویج گردش خون. و به این ترتیب، همه چیز لازم تر خواهد شد برای کلیه ارائه شده است. به طوری که، کلیه توانایی خود درمان افزایش مییابد. به عنوان یک نتیجه، سلول های کلیوی نکروتیک آسیب دیده اما نمی توان تعمیر خواهد شد، و عملکرد کلیه را بهبود خواهد شد.

زمانی که کلیه ریکاوری می باشد، کراتینین شود کاهش خواهد یافت که بیماران می توانند زندگی بهتری داشته و حاضر به دیالیز است.

اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا علاقه مند به درمان به نفروپاتی IgA، لطفا ترک یک زیر پیام ارسال و یا ارسال مشکلات خود را به ما. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

پست الکترونیک: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا لازم است برای تست بیوپسی کلیه برای تشخیص بیماری های کلیوی

است بیوپسی کلیه آزمایشات لازم برای تشخیص بیماری های کلیوی؟ در طی فرایند سوزن بیوپسی کلیه به کلیه وارد شده و مقدار بسیار کمی از بافت مورد بررسی قرار. بیوپسی کلیه آزمون دقیق ترین برای تایید تشخیص بسیاری از بیماری کلیه است. با این حال، این می تواند به صدمه بیشتر به کلیه ها منجر شود، حتی به علت عفونت و سایر مشکلات، به طوری که برخی از مردم می خواهم به آن اجتناب کنند.

است بیوپسی کلیه به یک آزمون تشخیصی برای تشخیص نارسایی کلیه لازم است؟

در واقع، مردم نمی خواهند به انجام بیوپسی کلیه، اما یکی دیگر از تست است که همان اثر را در بیوپسی کلیه وجود دارد. این آسیب کلیه، آن را می توانید بخش های آسیب دیده از کلیه و میزان صدمات او را تشخیص دهد. در این مورد، مردم لازم نیست برای انجام بیوپسی از کلیه است که ممکن است آسیب مصنوعی را کاهش دهد. صدمه به کلیه ها می توانید پزشک به تشخیص دقیق و میزان آسیب کلیوی و استفاده بالینی مستقیم داروهای کمک کند. آزمون آسیب کلیه ها شامل پروتئین ادرار کل، میکروآلبومینوری ایمونوگلوبولین G ادرار (U-از IgG)، فشار اسمزی ادرار و غیره.

از بالا ما می دانیم که بیوپسی کلیه است لازم به آزمون برای بیماری های کلیوی نیست، این یک آزمون انتخاب خوبی بر روی کلیه ها است.

بیمارستان دستور داده است آخرین تجهیزات تشخیص پیشرفته، به تجزیه و تحلیل وضعیت این بیماری است. این بهتر از bispsiya کلیه. مرکز بازرسی با 96 مجموعه از تجهیزات مربوط، از جمله بکمن CX-9 تجزیه و تحلیل بیوشیمی اتوماتیک مجهز، TOPCON TRC-300 غیر فوندوس بررسی دوربین شبکیه Mindray DC-7 سونوگرافی کالر داپلر B، روشه کوباس C501 تجزیه و تحلیل شیمیایی ماژول، BACT / ALTER 3D فرهنگ خودکار خون و غیره. هنگامی که اطلاعات دقیق و به ایجاد شرایط مناسب برای درمان بیماری کلیه است.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید با ما ارسال Asya.yue@mail.ru E یا رفتن به دکتر ما در مورد واتساپ / وایبر +86 13292893707، ما در اینجا به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در مرحله سوم، به منظور جلوگیری از دیالیز

در اغلب موارد، پزشکان تجویز دارو برای تسکین علائم در مرحله 3، که در آن بدتر شدن بیماری، تقاضا به دیالیز یا پیوند کلیه در خواست می شود. با این حال، هر دو بهترین انتخاب برای بیماران نیست. پس آیا درمان موثر از بیمار مبتلا به نارسایی کلیه در مرحله سوم، به منظور اجتناب از دیالیز یا پیوند کلیه؟

بیماری مرحله سوم کلیوی یک گام حیاتی برای بیماران است، زیرا در این مرحله تمام علائم شروع به نظر می رسد یکی پس از دیگری، به طوری که بیشتر بیماران می توانند بیماری خود را در این مرحله پیدا با این حال، در این مرحله، کلیه ها به طور کامل آسیب دیده نیست، هنوز هم برخی از سلول های سالم وجود دارد، اگر بیماران می تواند سلول های از آسیب بیشتر محافظت، آنها یک شانس برای جلوگیری از عملکرد کلیه که منجر به شکست، بنابراین برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد.

به عبارت دیگر، تا زمانی که درمان می تواند عملکرد کلیه جلوگیری می کند، آن را می توانید بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مرحله 3 برای جلوگیری از دیالیز و یا پیوند کلیه کمک می کند.

چه درمان می تواند کمک به بیماران بیماری کلیوی مرحله سوم جلوگیری از دیالیز؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به عنوان یک نوآوری از گیاهان سنتی طب چینی، آن را تا چهار عملکرد اصلی، که ضد التهاب، antitromboz، ضد انعقاد و افزایش رگ های خونی می باشد. این چهار توابع آن می توانید کلیه از آسیب بیشتر محافظت و بازیابی کلیه ها آسیب دیده تا حدی. بنابراین، در صورتی که بیمار می تواند این درمان را به موقع دریافت کنید، آنها می تواند به جلوگیری عملکرد کلیه خود را در گسل و یک شانس برای جلوگیری از دیالیز.

اگر شما در مرحله سوم در درمان ما از نارسایی کلیه، و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید به ما ایمیل بفرستید و یا Asya.yue@mail.ru مشورت با دکتر ما در مورد واتساپ / وایبر +86 13292893707 به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه روش درمانی می تواند به بیماری های کلیوی در مرحله 3 درمان طبیعی

چه درمانی می تواند بیماری کلیوی در مرحله سوم در یک راه طبیعی درمان؟ طب گیاهی طبیعی است که توسط مردم بیشتر و بیشتر به دلیل عوارض جانبی کوچک و اثر درمانی قابل توجهی را دوست داشتم. به طوری که با گذشت زمان مردم شروع به استفاده از آن در درمان بیماری های کلیه. برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در مرحله سوم، اگر آنها می توانند یک داروی گیاهی طبیعی، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

چه درمانی می تواند بیماری کلیوی در مرحله سوم در یک راه طبیعی درمان؟

در واقع، انواع بسیاری از گیاهان است که می تواند در درمان بیماری مزمن کلیه در مرحله سوم استفاده می شود، و به منظور دستیابی به حداکثر اثر درمانی وجود دارد، پزشکان آنها را ترکیب با یکدیگر برای ایجاد یک درمان جدید شناخته شده به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. با کمک این درمان افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند، می تواند به زندگی عادی بازگشت. برای افرادی که در این بیماری 3 مرحله کلیوی هستند، آنها نیز ممکن است بیش از 50 درصد احتمال بهبودی باشد.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این نوع از داروهای منحصر به فرد چینی برای استفاده خارجی، با استفاده از کیسه های گیاهی با مواد فعال از طب چینی در پشت بیمار، به موازات کلیه خود، شنگ شو نقطه طب سوزنی، گیاهان مولکول های ماشین آلات برای پردازش ارتعاش، نفوذ از طریق بدن از سلول های پوست از فضا و بافت فضاهای پی در پی و پی در پی، در نهایت افتادن به کلیه برای افزایش گردش خون کلیوی و بازیابی کارآمد عملکرد آسیب دیده کلیه.

به طور خلاصه، با کمک این درمان، یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی در مرحله سوم می تواند یک شانس برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داروهای گیاهی طبیعی به بیماری مرحله سوم کلیوی و یا هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید به ما ایمیل بفرستید و یا Asya.yue@mail.ru مشورت با دکتر ما در مورد واتساپ / وایبر +86 13292893707 به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 476 را می توان بدون دیالیز کاهش

اگر کراتینین یکی می رود تا 476umol / L، به این معنی است که بیمار به مرحله 4 بیماری کلیه است که همچنین به نام نارسایی کلیه است. به طور کلی، بسیاری از پزشکان بیمار انجام دیالیز توصیه می شود. اما، آیا می دانید درمان های دیگر به جای دیالیز برای کمک به بیماران با سطح کراتینین بالا وجود دارد؟
کراتینین به عنوان شاخص اصلی عملکرد کلیوی در نظر گرفته، به طوری که، زمانی که کراتینین می رسد تا 476umol / L، کلیه به شدت زخمی شده است. است که می گویند، کلیه می تواند عملکرد آن را نگه ندارد به حذف سموم، تولید ادرار، نگه داشتن ثبات محیط داخلی با تنظیم تعادل الکترولیتی، و غیره به طوری که، بیماران مبتلا به 476umol کراتینین / L به نشانه های بسیاری را به دلیل دارند کلیه آسیب دیده. بنابراین، آنچه را که درمان جایگزین برای دیالیز کمک به بیماران با کراتینین 476umol / L است.
سم از بین بردن درمان.
سم از بین بردن درمانی است که در تمیز کردن تمام سموم در سراسر بدن و ارائه یک محیط با ارزش برای کلیه برای بازیابی است. وقتی که هیچ چیز مضر در بدن وجود دارد، کراتینین 476umol / L به کاسته شود.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy باعث استفاده از گیاهان خاص از طبیعت برای کمک به تعمیر بیماران سلول های آسیب دیده کلیه با تقویت توانایی خود بازیابی کلیه و تحریک فعالیت سلول کلیوی با واکنش های نامطلوب کمتر است. این گزینه بهتری برای بیماران به حواله کراتینین 476umol / L است.
چه تر است، درمان های دیگر مانند درمان پزشکی، ادم درمانی، سلول های بنیادی، فتیلهگذاری و غیره استفاده می شود را به یک اثر بهتری در درمان بیماران.
اگر شما علاقه مند در درمان به جز دیالیز برای کاهش سطح کراتینین بالا، لطفا پیام زیر را ترک، ارسال شرایط بیماری خود را به ما ایمیل و یا چت با دکتر کلیوی ما توسط واتساپ / وایبر / ویچت. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ / وایبر / ویچت +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین بالا، آیا دیالیز یا پیوند کلیه A باید

هنگامی که سطح کراتینین تا 5.2 می رسد، بسیاری از پزشکان بیمار انجام دیالیز و در انتظار برای پیوند کلیه توصیه می شود. اما، امروزه، دیالیز و پیوند کلیه تنها دو درمان برای بیماران نارسایی کلیه با کراتینین بالا نیست، از طریق آنها به عنوان آخرین درمان برای بیماران نارسایی کلیه در نظر گرفته. آیا شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر به درمان های دیگر به نارسایی کلیه با کراتینین بالا؟ لطفا برای اضافه کردن واتساپ / وایبر / ویچت 8618633865632.
سم از بین بردن درمانی، درمان طبیعی جدید ایجاد شده توسط بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang است، در از بین بردن همه چیز کار برکنار شده و مضر در سراسر بدن است. به طور کلی، سموم سپرده در بدن نه تنها شرکت در ساخت از آسیب بیشتر کلیه، بلکه کاهش تاثیر از درمان دیگر. هنگامی که رسوبات عقاید تمیز کردن، کلیه خواهد شد از آسیب متوقف و شروع به بهبود می یابند.
چه تر است، در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، چرخه درمان، پا حمام، فتیلهگذاری و درمان های دیگر استفاده می شود برای کمک به بیماران عملکرد کلیه را افزایش می دهد با گسترش عروق خونی، حل رگ های خونی، تسریع گردش خون، رفع التهاب در کلیه، ترمیم سلول های کلیوی بیماری، و غیره به هر حال، که درمان برای درمان بیماران اعمال خواهد شد است که در شرایط بیماری بیماران است.
زمانی که کلیه بازسازی شده است، کراتینین پرداخت خواهد شد، علائم کاهش خواهد شد، بیماران یک زندگی بهتر، و در نتیجه، بیماران می توانند دیالیز و پیوند کلیه، اجتناب کنند.
اگر شما از نارسایی کلیه رنج می برند و یا می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد درمان های طبیعی به امتناع دیالیز و پیوند کلیه، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال گزارش آزمایشگاه بالینی خود را به ما ایمیل / واتساپ / وایبر / ویچت. صادرات کلیه ما شرایط فیزیکی خود را تجزیه و تحلیل و انجام بهترین خود را به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

راه های طبیعی برای درمان سندرم نفروتیک است

سندرم نفروتیک نام و نام خانوادگی از تمام علائم ناشی از کلیه آسیب دیده است. بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک معمولا تورم، پروتئین در ادرار، بی اشتهایی و ناراحتی دیگر داشته باشد. به عنوان یک نتیجه از معایب دیالیز و پیوند کلیه، سندرم نفروتیک در تعجبم که چه راه های طبیعی برای درمان سندرم نفروتیک است.
چرا بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک بسیاری از بیماری ها را داشته باشد؟
به عنوان یک ماده در واقع، کلیه یک عضو مهم در بدن از بین بردن چیزهای ناخواسته و جلوگیری از چیزهایی که لازم است از نشت است. زمانی که کلیه مجروح شود، سموم خواهد شد در بدن رسوب می کند و برخی از مواد مغذی از دست خواهد رفت. بنابراین، تعادل محیط داخلی خواهد شد در این مورد شکسته. و در نتیجه، سندرم نفروتیک خواهد شد بسیاری از ناراحتی های دارند.
چگونه برای درمان سندرم نفروتیک به طور طبیعی؟
پزشکی حمام درمانی به بیماران سندرم نفروتیک است که یک درمان امن تر و handier است برای حمل سموم ما را از طریق پوست و ترویج بهبود کلیه با حمام کردن بدن بیمار با ذات انتزاع شده از داروهای چینی.
در عین حال، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بخش مهمی در کمک به کلیه از بیماران سندرم نفروتیک به تجدید کنند. این باعث می شود استفاده از گیاهان خاص از طبیعی برای کاهش علائم سندرم نفروتیک و برای کمک به کلیه در بازگرداندن عملکرد کلیه با حذف همه چیز نامطلوب و ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه.
چه تر است، درمان های دیگر مانند داغ فشرده درمان، چرخه درمان، فتیلهگذاری و غیره خواهد یک اثر خوب در درمان بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک است.
اگر شما باید پازل مورد درمان های طبیعی به سندرم نفروتیک. لطفا پیام زیر را ترک، اضافه کردن واتساپ / وایبر / ویچت +8618633865632، و یا ارسال شرایط بیماری خود را به ما ایمیل. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ / وایبر / ویچت +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مقدار آب باید یک بیماران کلیوی نوشیدن

سلام، دکتر. من یک بیماران CKD است. باید مصرف آب من را محدود کنیم؟ چه مقدار آب باید هر روز را؟ می توانید برخی از پیشنهادات به من بدهید؟
در واقع، نه تنها بیماران CKD، بلکه بیماران کلیوی دیگر چقدر آب باید آنها را. با توجه به مطالعات بالینی، که آب باید مدیریت شود یا نه بستگی به حالات فیزیکی بیماران. اگر بیماران تورم، حجم ادرار کمتر یا دیالیز نداشته باشند، آنها هستند که نیاز به کاهش میزان مصرف آب نیست. در غیر این صورت، مقدار آنها از مصرف آب باید تحت کنترل باشد. به هر حال، مصرف آب عبارتند از: شیر، آب میوه، میوه و دیگران است.
در همین حال، چه مقدار آب باید در نیز به شرایط بیماران بیماری مرتبط است. به طوری که، بیماران مختلف از مصرف آب خواهد داشت. در عین حال، رژیم غذایی بیماران خواهد شد به خوبی برنامه ریزی برای حفاظت از کلیه از آسیب.
اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از سرگشتگی از مصرف آب خلاص، شما می توانید مشاوره با دکتر آنلاین ما را. همچنین، در اینجا من یک درمان طبیعی به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای کمک به شما در بهبود عملکرد کلیه معرفی، و سپس، شما هیچ محدودیت از آب است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به بیماران گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، ترمیم سلول های کلیوی، و غیره با عوارض جانبی کمتر. این یک نرم افزار خارجی طب چینی است.
چه چیزی بیشتر، سم از بین بردن و درمان نیز در ترکیب با طب میکرو چینی Osmotherapy مورد استفاده برای تمیز کردن رسوبات سمی که آسیب کلیه و کاهش اثرات درمان دیگر. از آن مفید است برای کلیه به بهبود می یابند.
اگر شما می خواهید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مصرف آب، رژیم غذایی، سبک زندگی و درمان، لطفا پیام زیر را ترک، و یا ارسال شرایط بیماری خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

امید به زندگی برای یک بیمار به بیماری مزمن کلیه با کراتینین 2.5 است

برای برخی از افراد، اگر کراتینین بالا می رود تا به 2.5، آنها تعجب می کنم چه ماده با کلیه است. آیا خطرناک است برای بیماران CKD؟

بیماری مزمن کلیه (بیماری مزمن کلیه) ظاهر خواهد شد در حالی که کلیه ذره ذره برای سالهای زیادی زخمی شدند. علاوه بر، از حالا به بعد، ما نمی توانیم پیدا کردن تمام به همین دلیل کلیه آسیب دیده است. علاوه بر این، هیچ درمان موثر در بالینی برای درمان بیماری مزمن کلیه به طور کامل وجود دارد. از آنجا که، آن سخت است به پیوند کلیه و دیالیز می تواند به بسیاری رنج منجر شود، و پس از آن، بیماران می خواهند بدانند چه امید به زندگی است.

کراتینین 2.5 ما نشان می دهد که بیمار در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است. اگر بیماران می تواند یک رژیم غذایی و زندگی به سبک سالم نگه دارید، به تمرینات اندازه کافی، از عفونت یا سرد، و غیره محافظت از خود وجود خواهد داشت به مدت طولانی قبل از CKD در حال توسعه به نارسایی کلیه است. در غیر این صورت، آن را به سرعت به مرحله نارسایی کلیه است.

در آن زمان، بیماران نیاز به دیالیز به زندگی طولانی تر. با دیالیز، بیماران مختلف های مختلف زندگی خواهد داشت. همچنین، پس از مصرف پیوند کلیه، بیماران نارسایی کلیه دوباره با توجه به واکنش رد داشته باشد. بنابراین، چگونه می تواند به بیماران CKD با کراتینین 2.5 یک زندگی طولانی با هیچ درد و رنج دارند؟

آیا تا به حال در مورد طب چینی است که قادر به درمان بیماری از ریشه شنیده؟ به راستی، آن را فرصتی برای بیماران CKD با کراتینین 2.5 به یک زندگی عادی با طب چینی است. به عنوان یک ماده در واقع، بسیاری از بیماران مرحله 3 بیماری مزمن کلیه که درمان در بیماری های کلیه Shijiazhuang درمان در بیمارستان پذیرفته اند عملکرد کلیه را افزایش داده اند و یک زندگی عادی است. آنها به هیچ نیاز به دیالیز و پیوند کلیه هستند.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد داروهای چینی، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری خود را به ایمیل / واتساپ / وایبر / ویچت ما است. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

پست الکترونیک: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می سم از بین بردن درمانی به جای دیالیز به نفروپاتی فشار خون

"سلام آقا. من نفروپاتی فشار خون برای بیش از ده سال است. و من 43 سال مرد سن دارم. من می ترسم از دیالیز است. آیا هر درمان دیگر به من کمک کند؟ "بیماران مبتلا به نفروپاتی بیشتر و فشار خون بالا بیشتر شبیه او می خواهید برای دریافت یک درمان طبیعی برای درمان نفروپاتی فشار خون.

نفروپاتی فشار خون یک نوع بیماری کلیوی، که در آن کلیه است توسط دیرینه فشار خون بالا مجروح شده است. همانطور که همه ما می دانیم، کلیه محل اصلی برای از بین بردن سموم و مواد زائد از بدن است. زمانی که کلیه به شدت آسیب دیده است، دکتر بیماران رفتن برای دیالیز به زندگی طولانی تر نشان می دهد، هر چند دیالیز می تواند به مقدار زیادی از درد و رنج شود. در واقع، دیالیز است برای فیلتر کردن خون از طریق یک دستگاه برای کمک به بیماران. سپس، می توانید سم از بین بردن درمانی به جای دیالیز به نفروپاتی فشار خون؟

سم از بین بردن درمانی یک درمان جدید، که در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang ایجاد شده است. این کار باعث استفاده از گیاهان اسانس که می تواند به کلیه آسیب دیده برسد به طور مستقیم به گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون میکرو کلیه، ترویج عرق کردن، و غیره و به این ترتیب، سموم است که مضر برای کلیه آنها را بازیابی کنیم بیرون رانده شوند. در مقایسه با دیالیز، از آن دارای عوارض جانبی کمتر است. بنابراین، سم از بین بردن درمانی یک راه بهتر برای کمک به بیماران خلاص شدن از شر چیزهای ناخواسته است.

چه بیشتر، یک یا برخی از درمان های طبیعی مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، داغ فشرده درمان، کامل حمام درمانی، چرخه درمان، ادم درمانی، طب سوزنی، سلول های بنیادی و غیره خواهد شد به بیماران بر اساس اعمال است شرایط بیماری بیماران برای تعمیر عملکرد کلیه.

اگر شما علاقه مند در سم از بین بردن درمانی و یا می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر از جمله رژیم غذایی، اطلاعیه ها، علائم، و غیره در مورد نفروپاتی فشار خون، لطفا پیام زیر را ترک، و یا ارسال اطلاعات تماس خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

پست الکترونیک: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا من می توانم قبول پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در کشور من

به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در جهان محبوب تر، بیشتر و بیشتر بیماران کلیوی من پرسید که آیا آنها می توانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در کشور خود یا نه را بپذیرید.
متاسفانه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy تنها به چین تعلق دارد. برای بیمارانی که می خواهید را به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، آنها نیاز به آمدن به چین.
آیا ارزش رفتن سرنشین برای پزشکی میکرو چینی Osmotherapy؟
با توجه به گزارش های بالینی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند توابع زیر را به پایان برساند:
1. گسترش عروق خونی و برطرف کردن استاز خون است.
2. پاک کردن التهاب در کلیه.
3. جلوگیری از کلیه از آسیب بیشتر.
4. تعمیر سلول های کلیوی نکروتیک آسیب دیده اما نه.
به عنوان یک ماده در واقع، که گیاهان می شود در درمان استفاده می شود بستگی بیماران شرایط بیماری درست است.
چه تر است، بیماران درمان های دیگر مانند تحت سم از بین بردن درمانی، کامل حمام درمانی، پا حمام درمانی، چرخه درمان، ادم درمانی، طب سوزنی، سلول های بنیادی، و غیره، به خاطر اثر بهتر است.
در نتیجه، در صورتی که بیماران در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند، آنها را به یک زندگی عادی بازگشت. اگر بیماران باید شروع دیالیز، تغییرات برای آنها به امتناع دیالیز و پیوند کلیه وجود دارد، و ما می توانیم کمک به آنها برای کاهش عوارض جانبی دیالیز. در صورتی که هیچ تابع کلیوی چپ وجود دارد، بیماران می توانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را به یک زندگی بهتر در حالی که انتظار برای پیوند کلیه.
آیا شما مبتلا به بیماری های کلیوی شکل؟ آیا تا به حال در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شنیده؟ چرا روی برای درمان موثر اگر شما نمی توانید احساس در کشور خود بهتر نیست؟ برای informationabout بیشتر میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری خود را به ما. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است فتیلهگذاری مفید برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک

بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک معمولا مشکل در بسیاری از ناراحتی های مانند تورم، نفس دشوار است، بی اشتهایی و غیره داشته باشد. با توجه به معایب دیالیز و پیوند کلیه، مردم تعجب که آیا درمان دیگری را به آنها را ذخیره کنید یا نه.
یک بار، آنها در مورد فتیلهگذاری است که یک راه طبیعی برای درمان سندرم نفروتیک با عوارض جانبی کمتر شنیده می شود، آنها می خواهند به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آن. اما، فتیلهگذاری واقعا مفید برای بیماران سندرم نفروتیک است؟
فتیلهگذاری درمان طب سوزنی، که در آن بیماران خواهد شد بسیار خشمگین نقاط خاص از جمله Qihai، Guanyuan، Shenque، Xuehai، Zushanli، Taixi، Yongquan، Shenshu، Pangguangshu، Shuifen، Shuidao، Sanjiashu و غیره با داروهای ساخته شده از برنجاسف کوهی است . این یک درمان بی خطر برای کمک به بیماران با تنظیم چی سالم در بدن است.
علاوه بر این، بیماران باید به یک مکان فنی بروید و درمان از یک دکتر حرفه ای را بپذیرید. علت این است که اگر نقاط به طور کامل درست نیست، بیماران می توانند به نتایج مورد انتظار نیست.
چه تر است، در آغاز درمان، بیماری ممکن است بدتر شود به عنوان چی سالم به اندازه کافی قوی به شکست بیماری نیست. در حالی که چی سالم در بدن تر می شوند، بیماران بهتر از قبل در وضعیت که در آن سیستم ایمنی بدن افزایش یافته است را احساس کنید، گردش خون ترویج یابد و توانایی خود شفا کلیه بهبود یافته است، و غیره
هنگامی که عملکرد کلیه ها افزایش یابد، چیزهای ناخواسته را از بدن حذف می شوند، علائم سندرم نفروتیک توان کاهش داد خواهد کرد، و بیماران یک زندگی بهتر داشته باشد.
اگر شما علاقه مند در فتیلهگذاری و یا مبتلا به سندرم نفروتیک، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری خود را به ما. ما شرایط بیماری خود را تجزیه و تحلیل کنید و سعی کنید بهترین خود را به کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش استفراغ برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA

در وضعیت نفروپاتی IgA، کلیه طور کامل نمی تواند حفظ غلظت IgA محافظت در بدن است. هنگامی که بیماران نفروپاتی IgA دارند استفراغ جدی، ضعیف، کم خونی، نمایانگر و سایر علایم تشدید خواهد شد. سپس، چگونه به کاهش استفراغ برای بیماران نفروپاتی IgA؟
به طور کلی، بسیاری از پزشکان خواهد درمانهای علامتی برای کمک به بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA و استفراغ استفاده کنید. اما، آن را می تواند به بیماران را درمان نیست. بنابراین، به خاطر یک اثر بهتر، ما نیاز به پیدا کردن علل استفراغ شده است.
همانطور که همه ما می دانیم، آب اضافی، سموم و مواد زائد است که باید توسط کلیهها به عنوان ادرار کنار گذاشته خواهد شد در بدن باقی مانده پس از آن که فرد نفروپاتی IgA جدی است. علاوه بر این، زمانی که چیزهای ناخواسته در دستگاه گوارش جمع شده بودند، بیماران استفراغ است. همچنین، آسیب اعصاب به دلیل سموم خواهد به استفراغ منجر شود. در یک کلام، استفراغ است نفروپاتی IgA ایجاد می شود.
از این رو، بهترین راه برای درمان استفراغ برای بیماران نفروپاتی IgA است برای اصلاح این نفروپاتی IgA نداشتند.
سلول های بنیادی.
آن را می توانید از خواب بیدار سیستم ایمنی بدن، و سپس تمیز کردن التهاب در کلیه و افزایش توانایی کلیه خود بازیابی. از آن مفید است برای کلیه به بهبود می یابند.
سم از بین بردن درمان.
آن است که در کمک به بیماران مبتلا به بیرون راندن همه چیز غم انگیز در سراسر بدن است. و سپس، اطراف تمیز خواهد برای به دست آوردن مجدد کلیه آمده است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.
این باعث می شود استفاده از کیف های پزشکی که پر از گیاهان خاص برای کمک به بیماران در تعمیر بیماری سلول های کلیوی هستند.
زمانی که کلیه بازسازی شده است، استفراغ ناپدید می شوند، و بیمار می تواند یک زندگی با کیفیت بالا داشته باشد.
اگر شما هر گونه پازل در مورد درمان برای کاهش استفراغ برای بیماران نفروپاتی IgA، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال اطلاعات تماس خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

استاندارد از دیالیز برای بیماران مبتلا به FSGS چیست

سلام، دکتر. من به عنوان FSGS تشخیص داده شده است. من ادرار پروتئین و تورم. کراتینین من 3.2 است. آیا من نیاز به دیالیز؟ استاندارد دیالیز چیست؟ آیا من می توانم دیالیز جلوگیری از؟
معمولا، که آیا این بیماران باید دیالیز را یا نه بر سطح کراتینین است. علاوه بر، علائم بیماران خواهد شد به دیالیز مربوط می شود. در بسیاری از کشورها، اگر کراتینین می رسد تا 5.1umol / L، دکتر بیماران انجام دیالیز نشان می دهد. اما، اگر بیماران از علائم جدی رنج می برند نیست، آنها هنوز هم می تواند دیالیز را شروع کنید.
FSGS (فوکال سگمنتال گلومرول اسکلروزیس) معنی برخی از گلومرول های کلیه آسیب دیده است، و کلیه قادر به نگه کار خود را برای از بین بردن از چیزهای غیر ضروری از بدن است.
بر اساس وضعیت بیماری خود را، شما در یک زمان کلیدی هستند. از یک طرف، شما باید بیشتر احتمال دارد به بازگشت به یک زندگی عادی. از سوی دیگر، آن را به نارسایی کلیه به سرعت و بدون هر گونه اعلامیه و درمان معتبر را توسعه دهد.
در حالی که تحقیق یا در نظر گرفتن درمان موثر، بیماران قرار است به رژیم غذایی خوبی برنامه ریزی، استراحت خوب، ورزش معتدل و دیگر عادات زندگی سالم است. این سودمند است که برای بیماران برای محافظت از کلیه از آسیب بیشتر.
با توجه به گزارش های بالینی، زمانی که عملکرد کلیه زیر 15٪ به کاهش می یابد، بیماران نیاز به دیالیز. علاوه بر این، زمانی که عملکرد کلیه می رود تا 30٪، بیماران می توانند دیالیز خودداری می کنند.
درمان برای کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز چیست؟
طب چینی حاوی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سم از بین بردن درمانی، پا حمام، فتیلهگذاری، طب سوزنی، سلول های بنیادی، و غیره قادر به کمک به بیماران تمیز کردن سموم و تعمیر کلیه بیماری به تدریج است.
اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد GSGS یا interesed در درمان برای جلوگیری از دیالیز، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال موقعیت بیماری خود را به ما. ما شرایط خود را تجزیه و تحلیل و انجام بهترین خود را به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی فشار خون و برگشت درد، آن را قادر به امتناع دیالیز است

سلام، دکتر. من یک بیمار نفروپاتی فشار خون است. و من کمر درد. من نمی خواهم به دیالیز است. میشه به من کمک کنید؟

این است که از یک بیمار مبتلا به هند است. به اعتقاد من بسیاری از بیماران نفروپاتی فشار خون می خواهید برای جلوگیری از دیالیز به عنوان بیش از حد بسیاری از معایب دیالیز وجود دارد. اما، آن است که قادر برای نفروپاتی فشار خون و بیمار درد را به امتناع از دیالیز؟

نفروپاتی فشار خون ظاهر خواهد شد به عنوان استرس خون بالا کنترل نشده دروغ گفتن دیواره های رگ های خونی کمی به بیت برای چندین سال. این به ما نشان می دهد که کلیه آسیب دیده است. و سپس، آب اضافی، سموم و مواد زائد است که باید از بدن توسط کلیه ها به عنوان ادرار حذف خواهد شد در بدن باقی می ماند. در نتیجه، بیماران درد پشت، پوست خارش، بی اشتهایی و سایر علائم با چنین محیط داخلی وحشتناک است.

از آنجا که دیالیز می تواند به استفراغ و کرامپ عضلانی، عملکرد کلیه کمتر و عوارض جانبی دیگر منجر شود، بسیاری از بیماران ترس از گرفتن دیالیز هستند. بنابراین، آنها می خواهند به قبول یک درمان جایگزین برای دیالیز.

سم از بین بردن درمان.

این می تواند به بیماران کمک به خارج کردن چیزهای ناخواسته از بدن با ادرار، پوست، تعریق و راه های دیگر. مفید برای جلوگیری از کلیه از آسیب بیشتر و برای سرعت بخشیدن به کلیه به تجدید.

سلول های بنیادی.

این خواب بیدار خواهد شد تا سیستم ایمنی بدن و تقویت سیستم ایمنی بدن. در عین حال، توانایی خود بازیابی انسان بهبود خواهد شد. به عنوان یک ماده در واقع، آن را می تواند به بیماران در تمیز کردن مواد غم انگیز و التهاب در کلیه کمک می کند. بنابراین، سلول های کلیوی فعال خواهد شد، و سلول های کلیوی نکروتیک آسیب دیده اما نه به خوبی دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، عملکرد کلیه افزایش خواهد یافت.

اگر شما علاقه مند به درمان برای کمک به بیماران مبتلا به نفروپاتی و کمر درد با فشار خون بالا امتناع دیالیز هستند، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری خود را به ما. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

پست الکترونیک: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سردرد و نارسایی کلیه، چگونه به درمان

سلام دکتر. من را به بیمارستان رفت به دلیل سردرد، و پس از آن من به عنوان نارسایی کلیه تشخیص داده شد. چه درمانی می توانید به من کمک کند؟

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مبتلا به سردرد، آنها معمولا فشار خون بالا داشته باشد. به عنوان یک ماده در واقع، کلیه یک بیمار نارسایی کلیه قادر به حذف آب اضافی، سموم و مواد زائد محصولات از بدن به طور کامل است. و به این ترتیب، بیماران خواهد سری از ناراحتی دارند به عنوان بیشتر و ناخواسته چند چیز در بدن جمع شده بودند.

چه تر است، سموم را به اعصاب آسیب، به طوری که، بیماران خواهد سردرد داشته باشد. همچنین، فشار خون بالا ناشی از نارسایی کلیه به این معنی یک استرس بالا در رگ های خونی از جمله عروق خونی سر وجود دارد. از این رو، وجود خواهد داشت درد در سر. است که می گویند، سردرد برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی خطرناک است. بنابراین، بیماران می خواهند به اصلاح این سردرد می شود.

چه درمانی می تواند به بیماران نارسایی کلیه با سردرد کمک کند؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان خارجی، که می تواند اثرات زیر را انجام باشد:

گسترش عروق خونی است.

برطرف کردن استاز خون است.

ضد التهاب است.

ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه اما نکروتیک و بهبود عملکرد کلیه.

هنگامی که عملکرد کلیه بازسازی شده است، سموم انجام خواهد شد، سردرد دور محو خواهد شد و بیمار یک زندگی بهتر داشته باشد.

اگر شما از نارسایی کلیه و سردرد رنج می برند و یا می خواهید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد درمان، لطفا ترک یک پیام و یا ارسال شرایط بیماری خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

پست الکترونیک: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سندرم نفروتیک و خون در ادرار، چگونه به بهبود عملکرد کلیه

سلام دکتر. من یک بیمار سندرم نفروتیک است. و من خون را در ادرار. هر احتمالی برای من برای بازیابی عملکرد کلیه با درمان شما وجود دارد؟
به اعتقاد من بسیاری از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک به عنوان او در حال تحقیق برای درمان طبیعی و موثر برای افزایش عملکرد کلیه. و به این ترتیب، چگونه به بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک و خون در ادرار؟
سلول های بنیادی.
سلول های بنیادی ترکیبی از مزایای استفاده از هر دو داروهای چینی و داروهای غربی را از خواب بیدار سیستم ایمنی بدن بیمار است. با ایمنی قوی تر، مجتمع های ایمنی مضر و alexin خواهد شد پاکسازی و بیماران کمتر امکان پذیر خواهد شد که برای دریافت عفونت سرد یا که کلیه را بدتر خواهد کرد. چه تر است، ایمونوتراپی شامل شش مرحله است که تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی، حفاظت ایمنی. در طول ایمونوتراپی، کلیه توانایی خود شفا بهبود خواهد شد به عنوان مصونیت از بیماران افزایش یافته است. و پس از آن، کلیه آغاز خواهد شد به بازسازی.
سم از بین بردن درمان.
این در نظر گرفته تا از چیزهای غیر ضروری خلاص از بدن است. پس از آن، یک محیط داخلی سودمند و تمیز خواهد آمد برای ترویج کلیه به دست آوردن مجدد. این نیز مفید برای داروهای دیگر را به یک اثر بهتر است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy باعث استفاده از گیاهان برای کمک به بیماران گسترش عروق خونی، کنترل خون در ادرار، ترمیم سلول های کلیوی بیماری و غیره با عوارض جانبی کمتر.
زمانی که کلیه بهبود است، خون در ادرار ناپدید می شوند و سندرم نفروتیک یک زندگی بهتر داشته باشد.
اگر شما علاقه مند به درمان به بهبود عملکرد کلیه برای سندرم نفروتیک و خون در بیماران مبتلا به ادرار هستند، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال اطلاعات تماس خود را به ما. ما بهترین ها را برای کمک به شما انجام می دهیم.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید پروتئین در ادرار به طور طبیعی برای بیماران CKD مدیریت شود

پروتئین در ادرار معنی ما می توانیم بسیاری از حباب در ادرار را مشاهده کنید. این یک علامت شایع بیماری مزمن کلیه (بیماری مزمن کلیه) است. درمان آشنا به مدیریت پروتئین در ادرار است مشکلات بیش از حد بسیاری از. به طوری که، بیماران خواهید برای پیدا کردن یک درمان موثر که می تواند پروتئین در ادرار به طور طبیعی کاهش می دهد.
در وضعیت بیماری مزمن کلیه، کلیه قادر به تولید ادرار، فیلتر کردن خون و حفظ تعادل الکترولیت به طور کامل. به عنوان یک نتیجه، بیماران با پروتئین در ادرار، خون در ادرار، بی اشتهایی و درد و رنج دیگر خواهد بود. در عین حال، بسیاری از پروتئین در ادرار خواهد به ضعف، ایمنی کمتر، تورم و ناراحتی های دیگر منجر شود. به طوری که، بیماران می خواهد برای درمان پروتئین در ادرار به طور طبیعی.
و پس از آن، چه درمان طبیعی برای بیمار به بیماری مزمن کلیه که دارای پروتئین در ادرار است؟
سم از بین بردن درمان. این طول می کشد در رانندگی ما رسوبات سمی از بدن با استفاده از گیاهان رسول. این است که از نظریه طب چینی است که به ترویج گردش خون و حذف استاز به دنیا آمد. هنگامی که هیچ عامل محرک در بدن وجود دارد، کلیه خواهد بود محافظت از آسیب بیشتر و شروع به دست آوردن مجدد. علاوه بر این، می توانید یک محیط داخلی پاداش برای درمان دیگر برای افزایش عملکرد کلیه ایجاد کنید.
در بالینی، سم از بین بردن درمانی است که به سختی تنهایی استفاده می شود. سایر درمان ها مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، داغ فشرده درمان، پا حمام درمانی، چرخه درمان، فتیلهگذاری و دیگران را به بیماران به ترمیم سلول های کلیه و عملکرد کلیه کمک می کند.
اگر شما هر گونه پازل در مورد درمان های طبیعی برای درمان پروتئین در ادرار برای بیماران CKD، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال اطلاعات تماس خود را به ما. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

GFR 15٪ و تورم، چگونه به بهبود عملکرد کلیه

GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) که آن هم عملکرد کلیه به نام ما نشان می دهد آسیب درجه کلیه. هنگامی که GFR به 15 درصد کاهش یافته است، کلیه قادر به خوبی کار می کنند برای از بین بردن همه چیز ناخواسته از جمله سموم، آب اضافی و مواد زائد از بدن به طور کامل است. و به این ترتیب، بیماران خواهد شد بسیاری از ناراحتی های مانند تورم، کم خونی، استفراغ و غیره داشته باشد. بنابراین، آنها می خواهند به بهبود عملکرد کلیه به خاطر زندگی یک زندگی عادی.

GFR 15٪ به معنای بیماران باید برای دیالیز در آینده اخیر. و اگر عملکرد کلیه به میزان 30٪ بهبود یافته است، بدون نیاز به دیالیز وجود دارد. علاوه بر این، تورم است چرا که آب است که باید از بدن توسط کلیه ها حذف شدند در بخشی از بدن جمع شده بودند. بنابراین، هنگامی که عملکرد کلیه ها افزایش یابد، تورم ناپدید می شوند. از این رو، چه درمان می تواند بیماران مبتلا به GFR 15٪ کمک و تورم بهبود عملکرد کلیه.

درمان فشرده سازی گرم. آن را به پرس گرم است منطقه Shenshu بیماران با طب چینی. با توجه به نظریه طب چینی، در طول درمان، ماده فعال از طب چینی وارد بدن خواهد شد و رسیدن به کلیه است. در عین حال، در حالی که با فشار دادن گرم بیماران، چی سالم اضافه خواهد شد و تلاش خود را برای شکست دادن بیماری. در گذشته، سلول های کلیوی نکروتیک آسیب دیده اما نه تعمیر خواهد شد. زمانی که کلیه بازسازی شده است، تورم دور محو خواهد شد، که GFR افزایش خواهد یافت و از درمان یک زندگی بهتر داشته باشد.

اگر شما علاقه مند در درمان برای اصلاح این بیماران مبتلا به GFR 15٪ و تورم، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال اطلاعات تماس خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما بهترین ها را برای کمک به شما انجام می دهیم.

پست الکترونیک: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان نارسایی کلیه است بدون دیالیز به طور موثر

به طور کلی، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید دیالیز یا پیوند کلیه را به طول عمرش خود را. می توانید تصور کنید چه بدون دیالیز اتفاق می افتد؟ آیا درمانی دیگر برای کمک به آنها زندگی طولانی تر و بهتری وجود دارد؟

نارسایی کلیوی - این نوع از کار پس از عملکرد کلیه کاهش می یابد، اگر آن را نمی توانید در به موقع کنترل، آن را به زودی به اورمی توسعه، عملکرد کلیوی به تدریج از دست، در گذشته، تبدیل به یک بار به بدن است. بیماران باید عادات زندگی تغییر دهید، برای دفاع از چند مواد غذایی، خوردن سبزیجات برگ سبز بیشتر و جلوگیری از منبع تغذیه رانندگی، مانند قهوه، چای، دستگاه گوارش، و به ترک سیگار و نوشیدن. شما همچنین باید غذاهای پورین کمتر مانند غذاهای دریایی و حیوانات قسمتهای داخلی را بخورند. نه بیش از اندازه، توجه به بقیه، مطمئن شوید که شما زمان کافی برای استراحت است. همه آنها می تواند کمک به تسکین علائم اما می تواند بیماری را درمان نمی کنند.

درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز

دیالیز یک درمان معمول برای این بیماری است، اما دارای عوارض جانبی بسیاری، و بیماران باید آن را برای بقیه عمر نیست. اما بدون آن، بیماران ممکن است به زمان زیادی ندارد، و تنها چیزی که شما نیاز دارید - برای در ناامیدی صبر کنید. خوشبختانه، یک درمان جدید، شناخته شده به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی وجود دارد. با آن، بیماران می توانند بهتر و طولانی تر بدون دیالیز زندگی می کنند. این نوع از داروهای منحصر به فرد چینی برای استفاده خارجی، با استفاده از کیسه های گیاهی با مواد فعال از طب چینی در پشت بیمار، به صورت موازی با کلیه خود، سن-شو-akupunktom، گیاهان مولکول های ماشین آلات برای پردازش ارتعاش، نفوذ از طریق بدن انسان با پوست، سلول های فضا و فضای بافت، و سپس به ترتیب، در نهایت افتادن به کلیه برای افزایش گردش خون کلیوی و بازیابی کارآمد عملکرد آسیب دیده کلیه.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، لطفا به ما ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +86 13292893707 ارسال کنید، ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پیوند مغز استخوان می تواند بیمار را از بیماری های کلیوی در مرحله 3 کمک

می توانید TCM (طب سنتی چینی) برای کمک به بیمار در مرحله سوم بیماری های کلیوی به طور موثر؟ این کلینیک در مرحله سوم یک بیماری کلیوی مرحله بسیار حیاتی است، در این مرحله از کلیه آسیب دیده متوسط، نه به شدت، به طوری که درمان به موقع این بیماری را می توان کنترل، حتی درمان می شود.

است بیماری کلیوی مرحله سوم قابل برگشت؟

همانطور که ما در آغاز اشاره شد، مرحله سوم یک مرحله حیاتی بیماری کلیوی، با درمان مناسب می توان آن را معکوس است. در این مرحله اکثریت سلول های کلیه با نکروز آسیب دیده، به طوری که آنها را می توان با استفاده از طب کاربردی دوباره بازسازی شد. بنابراین، این بیماری مرحله سوم کلیوی قابل برگشت است.

به عنوان TCM می تواند بیمار را به معکوس مرحله بیماری کلیوی کمک کند؟

در واقع، TCM می تواند به جلوگیری معکوس پاسخ بیمار به بیماری با توجه به بهبود در عملکرد کلیه، اما می تواند مدت زمان طولانی را. بنابراین، بر اساس سال تجربه، مردم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، یک ترکیب خوب از طب سنتی چینی و مدرن با تکنولوژی بالا را اختراع کرد. با کمک این درمان، بیمار ممکن است بیماری خود را در طی یک دوره نسبتا کوتاه از زمان لغو کند. علاوه بر این، آن را دارای عوارض جانبی کمتر از سایر روش های درمانی. بنابراین، آن را به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیه استفاده می شود.

در اینجا من باید بیمار از بیماری های کلیوی یادآوری، هر چه زودتر شما می توانید درمان مناسب دریافت کنید، بهتر اثر درمانی شما می توانید دریافت کنید. بنابراین این فرصت برای کنترل بیماری خود را قبل از آن بدتر استفاده کنید.

اگر شما سوال دیگری در مورد TCM یا نیاز به کمک در درمان بیماری کلیه، شما به طور مستقیم می توانید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید یا برای ما ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ +86 13292893707، ما سعی خواهیم کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان های اخیر برای گلومرولونفریت کرسنتیک

گلومرولونفریت کرسنتیک - یک دسته بندی پاتولوژیک و نه جدی، که با هلال گسترده است. آن را بسیار سریع بوده و معمولا 50٪ میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) به مدت 3 ماه کاهش می یابد. بنابراین، در اوایل و تهاجمی درمان باید توجیه شود برای حفظ عملکرد کلیوی و در خاتمه از گلومرولونفریت خاجی در نارسایی کلیوی است.

گلومرولونفریت کرسنتیک است ایمنی با واسطه بیماری کلیوی. سیستم ایمنی بدن ما می تواند مواد مضر بیگانه با تولید آنتی بادی در وضعیت صحیحی غلبه بر. پس از آن، کمپلکسهای ایمنی کمپلکس آنتی ژن آنتی بادی از بدن فیلتر، و بدن ما بهبود از این بیماری است.

با این حال، در برخی موارد، سیستم ایمنی بدن به طور نادرست فعال است برای ایجاد یک پاسخ ایمنی غیر طبیعی. آنتی بادی و یا کمپلکسهای ایمنی در در کلیه رسوب، باعث تخریب غشای پایه گلومرولی، اجازه می دهد لکوسیت در گردش، واسطه عوامل التهاب و انعقاد به فضا بومن نفوذ کند. پس از آن فیبرین فعال سازی و تکثیر سلول های اپیتلیال جداری، ماکروفاژهای فعال شده و فیبروبلاست بینابینی منجر به شکل گیری نابودی داسی شکل در فضای بومن

درمان های سنتی شامل گلومرولونفریت خاجی اساسا پالس متیل پردنیزولون، سیکلوفسفامید، پلاسما. این درمان با هدف مبارزه با علائم با سرکوب پاسخ غیر طبیعی سیستم ایمنی و یا حذف از گردش ایمنی مجتمع، آنتی بادی، مکمل، و سیتوکین، و غیره با این حال، به عنوان یک قاعده، این بیماری است یک پاسخ مناسب به این درمان نیست.

سلول های بنیادی - بیماری های اخیر کلیه است. او این بیماری با استفاده از سیستم های خود ایمنی مکیده می شود. در درمان خاجی گلومرولونفریت از آن است که اثرات درمانی زیر است.

در مرحله اول، آن می توانید یک پاسخ ایمنی غیر طبیعی در کلیه برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها سرکوب می کنند.

دوم، آن را می توانید سپرده ایمنی و antitelovye در کلیه کاهش و علت آنها را به در خون حل می شود. در پایان، آنها را به خارج از بدن فیلتر شده است.

سوم، سلول های بنیادی می تواند اختلال ایمنی بدن را اصلاح و کمک به بازگرداندن عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن. بنابراین، آن را می توانید از عود یک واکنش التهابی غیر طبیعی را متوقف کند.

اگر شما نگرانی در مورد کلیه، شما می توانید آنلاین دکتر تماس بگیرید و یا ارسال به تجزیه و تحلیل Asya.yue@mail.ru ایمیل، WhatsApp / وایبر 86 13292893707.



:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا راهی برای بازگرداندن انقباض کلیه وجود دارد

آیا راهی برای بازگرداندن انقباض کلیه وجود دارد؟ در واقع، انقباض کلیه را نمی توان ترمیم، اما طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند بیمار را به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه کمک می کند.

چرا انقباض کلیه نشانه ها را ایجاد.

هر کلیه است تا از یک میلیون نفرون ساخته شده است. هنگامی که خون جریان از طریق نفرون، آنها را با اکسیژن و مواد مغذی عرضه شده، و زباله خواهد شد به خارج از بدن فیلتر شده است. با این حال، بسیاری از شرایط و بیماری است که می تواند جریان خون ضعیف به نفرون باعث وجود دارد. نفرون شکسته به تدریج زخمی و نکروتیک تبدیل خواهد شد. هنگامی که تعدادی از نفرون سالم کاهش می یابد، باعث حالت ایسکمی و فقدان اکسیژن در کلیه ها، و در نتیجه کلیه کوچک خواهد شد. در همین حال، کلیه ها کاهش به درستی عمل نمی کنند. سطح بالایی از زباله جریان خون از طریق گردش خون، که منجر به بسیاری از عوارض و ناراحتی را وارد کنید، با این حال در سطح کراتینین سرم افزایش می یابد.

آیا راهی برای بازگرداندن انقباض کلیه وجود دارد؟

چگونه من می دانم، دیالیز - سریعترین راه برای تمیز کردن سموم از بدن است. دیالیز می تواند بیش از بخشی از عملکرد کلیه بومی است. او به طور موقت شده سطح کراتینین، اما می تواند بیماری کلیوی را درمان نیست و بازگرداندن گلومرول آسیب دیده.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های گیاهان سنتی طب چینی، می تواند آسیب بیشتر به کلیه ها جلوگیری می کند، علاوه بر این، آن را می توانید کلیه آسیب دیده سلول های نکروتیک تعمیر، اما نه.

به طور خلاصه، کلیه انقباض را نمی توان ترمیم، اما طب mikrokitayskaya Osmotherapy می تواند کلیه را از آسیب بیشتر و عملکرد کلیه جلوگیری است تا حدی تغییر برای جلوگیری از انقباض کلیه بیشتر است. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما یک ایمیل ارسال Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر 86 13292893707، ما سعی خواهیم کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

را کاهش می دهد کراتینین در 580 با سموم کلیه تصفیه درمان پلی کیستیک

در واقع، اثر اصلی درمان پاکسازی سموم است که کمک به عملکرد کلیه های آسیب دیده خود را، از بین بردن سموم از ریشه، و ایجاد یک محیط داخلی نسبتا سالم و منظم. بنابراین، سموم تصفیه درمانی می تواند سطح کراتینین بالا نسبت به سطح نرمال کاهش می دهد. اما همه این است با پیشرفت بیماری انسان در ارتباط است. بیایید با این واقعیت است که کراتینین 580 توسعه در مرحله سوم، که در آن بخشی از عملکرد کلیه است هنوز قادر به عملکرد شروع، اندازه گیری تا به موقع باید به حساب قبل از کراتینین تشدید مرحله غیر قابل برگشت قرار گرفته است.

دلیل اصلی برای کراتینین بالا است

کلیه پلی کیستیک - بیماری شایع کلیوی ناشی از برس های بی شماری کوچک یا بزرگ، که در پارانشیم کلیه سپرده خواهد شد. کلیه ما از تزریق به دلیل این کیست، که به طور مستقیم به آلودگی خون منجر رنج می برد. خون گردش خون آلوده در سراسر محیط داخلی پراکنده و در نتیجه تحریک تعداد زیادی از سموم خون و سایر مواد سمی. از این رو، سطح کراتینین افزایش می یابد.

درمان پاکسازی سموم چیست؟

آن را از ایده ترویج گردش خون به حذف استاز خون از طریق طب سنتی چینی، که منجر به پیشبرد درمان و امکان اصلاح عملکرد کلیه به طور چشمگیری افزایش می آید. در روش از بین بردن سموم ما به طب چینی، ترکیب آن با یک حمام پا و یا کوتر، برای تصحیح اختلال محیط داخلی. بنابراین، مواد سمی انباشته می توانید از سیستم های بدن از طریق عرق کردن جنبش و روده خلاص شوید. پس از این مرحله، معقول است را انتخاب کنید درمان چین. فقط دونگ تا، عملکرد کلیوی می توانید کار به طور معمول از سر گرفت. درمان چین شامل طب میکرو چینی Osmotherapy حمام میکرو چینی پزشکی برای پاها، درمان ایمنی بدن، فتیلهگذاری، انما، و غیره.

اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان چین هستند، شما می توانید به ما یک ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر 86 13292893707، ما از هیچ تلاشی برای کمک به شما دریغ ارسال.



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سموم درمان پاک برای درمان بیماری های کلیوی در روسیه

درمان پاک سموم - یک درمان ابتکاری در بیمارستان ما، که ثابت می شود در بیماری های کلیوی موثر است. برخی از بیماران ممکن است که آیا درمان با حذف پاکسازی سموم در روسیه یا قزاقستان یا کشورهای دیگر خواسته؟ ما معذرت می گویند که آن را تنها در چین مورد استفاده قرار میگیرد.

هنگامی که شما خواندن این، یک پنجره پاپ آپ، شما می توانید به طور مستقیم با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید برای دریافت اطلاعات رایگان و سریع است.

درمان پاکسازی سموم برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه چیست؟

همانطور که از نام آن مشخص است، این هدف از درمان برای تمیز کردن توده سلولی در داخل و یا داخلی از ریشه. در این روش درمانی درمان جامع است که شامل یک سری از روش چینی دارویی، از جمله میکرو Osmotherapy به طب چینی، حمام درمان دارویی، وان حمام، طب سوزنی درمانی، انما درمان و غیره است. طرح درمان خاص بسته به بیماری خاص سازمان یافته است.

سموم پاکسازی درمانی برای معالجه بیماری های کلیوی؟

این درمان نه تنها می تواند سموم و مواد زائد را حذف در بدن، بلکه بافت کلیه آسیب دیده بازسازی و بهبود عملکرد کلیه. برخی از روش های می توانید رگ های خونی گشاد به بهبود گردش خون؛ برخی از آنها می تواند سیستم ایمنی را تنظیم و افزایش ایمنی. و برخی از آنها می تواند باعث التهاب و انعقاد جلوگیری از، و همچنین برای از بین بردن ماتریکس خارج سلولی. داروهای چینی ممکن است مقادیر کافی از مواد مغذی، اکسیژن و جریان خون در کلیه ارائه برای بازیابی آسیب کلیه و به تدریج بهبود عملکرد کلیه.

در این روش درمانی سالم و ایمن برای بیماران مبتلا به هیچ عوارض جانبی است. او بیماران خارجی بسیاری از بیش از 140 کشور درمان می شود.

درمان سم از بین بردن فقط در چین در حال حاضر در دسترس است. اگر می خواهید امتحان کنید، شما نیاز به رسیدن به چین برای این درمان است. شما می توانید یکی از شرایط این بیماری در فرم زیر ترک و یا ارسال یک ایمیل به Asya.yue@mail.ru یا مورد WhatsApp / وایبر یادگیری: 86 13292893707، و یا اسکایپ: hospital.kidney. کارشناسان ما وضعیت شما را به تجزیه و تحلیل و ارائه پیشنهاد حرفه ای برای شما در به موقع. بهترین آرزوها!



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان طبیعی برای کاهش کراتینین 5.5 با خارش پوست

سطح کراتینین به عنوان یک شاخص مهم عملکرد کلیوی در نظر گرفته. هنگامی که آن بالا می رود، در حدود نیمی از کلیه آسیب دیده وجود دارد. بنابراین، کراتینین 5.5 نشان می دهد که کلیه سختی مجروح شده است.
همانطور که همه ما می دانیم، کلیه ارگان اصلی در بدن برای از بین بردن چیزهای ناخواسته است. زمانی که کلیه دیگر نیز هر کار نه، بیماران با تورم، بی اشتهایی، خارش پوست و سایر علائم خواهد بود.
در واقع، دیالیز یک درمان معمول برای کمک به بیماران کراتینین بالا را کاهش می دهد و حواله علائم، گرچه می تواند به بیماری های قلبی، عملکرد کلیوی پایین تر، خارش پوست و سایر واکنش های جانبی منجر شده است.
بنابراین، بیماران را بدانم که آیا درمان طبیعی برای کاهش کراتینین 5.5 با پوست خارش وجود دارد؟
سم از بین بردن درمان.
سم از بین بردن درمانی است که در رانندگی از چیزهایی کار برکنار شده و مضر که در بدن با استفاده از گیاهان خاص باقی مانده است. این می تواند یک محیط سودمند است که برای کلیه برای بازیابی مفید ایجاد کنید. در این مورد، کلیه بیشتر احتمال دارد که از آسیب بیشتر متوقف شود.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy قادر است برای کمک به بیماران از چیزهایی ناخواسته خلاص، بزرگ رگ های خونی، ترویج گردش خون، ترمیم سلول های کلیه و غیره. این درمان خارجی که در آن گیاهان خواهد شد را به پودر آسیاب شده و به دو کیسه دارو جمع آوری شده، و در نتیجه، کیف های پزشکی خواهد شد در منطقه Shenshu بیماران قرار داده شده برای درمان بیماران است.
زمانی که کلیه ترمیم، پوست خارش ناپدید می شوند، کراتینین 5.5 کاسته شود و از درمان یک زندگی بهتر داشته باشد.
اگر شما علاقه مند در درمان های طبیعی به بیماران با کراتینین 5.5 و خارش پوست می باشد، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال اطلاعات تماس خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما بهترین ها را برای کمک به شما انجام می دهیم.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند به بیماران نارسایی کلیه دیالیز زباله

دیالیز یک درمان معمول برای کمک به بیماران نارسایی کلیه است. اما می توان آن را به بسیاری از درد و رنج شود. وحشتناک ترین چیز این است که آن می تواند عملکرد کلیه را از بین ببرد. به طوری که، بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی می خواهید برای جلوگیری از دیالیز. سپس، می تواند به بیماران نارسایی کلیه دیالیز امتناع؟
دو نوع از نارسایی کلیه وجود دارد. یکی از بیماری های دیگر کلیوی مانند نفروپاتی دیابتی، نفروپاتی فشار خون، سندرم نفروتیک، بیماری کلیه پلی کیستیک و دیگران توسعه یافته است. دیگر نارسایی کلیه حاد است که به احتمال زیاد در مقایسه با نوع اول به درمان به عنوان بسیاری از سلول های کلیوی در این وضعیت آسیب دیده است اما نه نکروتیک است.
اما، آیا این بیماران می تواند دیالیز رد یا نه در شرایط بیماران بیماری است. اگر هیچ عملکرد کلیه سمت چپ وجود دارد، ما فقط می توانیم به شما کمک کند برای کاهش عوارض جانبی دیالیز و طولانی شدن دوره دیالیز. مگر در مواردی که بیماران پیوند کلیه را قبول کنند، آنها نمی توانند از دیالیز را ترک کند. تنها در صورتی که بیماران هنوز خروجی ادرار، تغییرات از بیماران به امتناع دیالیز، حتی برای جلوگیری از پیوند کلیه وجود دارد.
در چین، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند برای درمان بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با پیروی از تابع زیر استفاده می شود.
1. گسترش عروق خونی است.
هنگامی که عروق خونی بزرگ شده است، فشار خون بالا می شود تا حدی محدود است، گردش خون شتاب خواهد شد. و سپس آن را می توانید مواد مغذی بیشتری به کلیه ارائه دهد. به طوری که، توانایی خود شفا کلیه بهبود خواهد شد.
2. برطرف کردن استاز خون است.
این می تواند قلب و سر بیماری ها پیشگیری و کاهش خطر ابتلا به زندگی است.
3. ضد التهاب است.
این می تواند سیستم ایمنی بدن انسان را بالا ببرد و کمک به بیماران تمیز کردن التهاب در کلیه.
4. حفاظت از کلیه از آسیب بیشتر.
این است که قادر به انجام برخی از سموم از بدن و حفظ کلیه و دور از عوامل مضر است.
5. تعمیر عملکرد کلیه.
این می تواند سلول کلیوی را فعال کنید. از این رو سلول های بیماری تعمیر خواهد شد.
زمانی که کلیه ریکاوری می باشد، بیماران را به دیالیز خودداری می کنند.
اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد چگونه به امتناع دیالیز برای بیماران نارسایی کلیه، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال اطلاعات تماس خود را به ما. ما بهترین ها را برای کمک به شما انجام می دهیم.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه می توانیم بکنیم به امتناع از پیوند کلیه در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

برای مرحله 3 بیماری مزمن (بیماری مزمن کلیه) بیماران، آنها را در یک زمان کلیدی هستند. از یک طرف، آنها ممکن است به زندگی عادی با یک درمان موثر بازگشت. از سوی دیگر، بیماری مزمن کلیه را به نارسایی کلیه به سرعت توسعه. علاوه بر، آن سخت است برای پیدا کردن یک تطابق و کلیه سالم به جای یکی از آسیب دیده است. به طوری که، آنچه می تواند بیماران CKD که در مرحله 3 انجام دهید به امتناع پیوند کلیه است؟
به طور کلی، آن را دشوار است به درمان بیماری مزمن کلیه به عنوان ما به طور کامل پاکسازی پاتوژنز بیماری مزمن کلیه است. به عنوان یک ماده در واقع، کلیه ذره ذره برای سالهای زیادی مجروح، اما اکثر بیماران CKD تواند را پیدا کند بیمار با بیماری مزمن کلیه است تا زمانی که علائم سری که به معنی کلیه به شدت آسیب دیده است خود. بنابراین، آیا ما باید پیوند کلیه در گذشته یا خیر.
آیا تا به حال در مورد طب چینی است که قادر به جلوگیری، تشخیص و درمان بیماری های از ریشه شنیده؟ البته، آن را نیز می توانید به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه تا حدی اصلاح.
طب چینی شامل فتیلهگذاری، سلول های بنیادی، پا حمام، چرخه درمان، داغ فشرده درمان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و غیره. مهم این است که درمان برای درمان بیماران استفاده می شود بستگی به شرایط بیماری بیماران.
آیا شما تعجب که چگونه طب چینی کار می کند برای درمان بیماران؟
با توجه به نظریه سنتی طب چینی، این درمان می تواند رگ های خونی بزرگ، ترویج گردش خون، از بین بردن مواد مضر، برطرف کردن استاز خون، تمیز کردن التهاب، بهبود توانایی خود بازیابی، ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه، و غیره .
هنگامی که عملکرد کلیه بازسازی شده است، بیماران پیوند کلیه و جلوگیری از یک زندگی بهتر.
اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد درمان برای کمک به بیماران CKD مرحله 3 رد پیوند کلیه، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال اطلاعات تماس خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر کراتینین می رود تا دوباره پس از پیوند چه می توانم انجام

آیا می دانید بیماری کلیوی تماس بعد از پیوند کلیه خواهد آمد؟ اگر بیماران پرداخت توجه بیشتری برای محافظت از کلیه خود، پس از حدود بیست سال، کلیه خواهد شد دوباره زخمی شدند. علائم واضح است که کراتینین بالا می رود. سپس، چه می توانم انجام اگر کراتینین بالا می رود دوباره پس از پیوند کلیه است؟
پیوند کلیه یک عملیات مشترک برای بیماران کلیوی جدی است به جای کلیه آسیب دیده با تطبیق و سالم از دهنده. از طریق، بیمار موفقیت کلیه جدید به تصویب رسید، سیستم ایمنی بدن بیمار را به کلیه به عنوان یک ماده خارجی. به طوری که، بیماران باید به داروهای ضد رد به خاطر کاهش حمله به کلیه است.
از آنجا که ما نمی تواند کامل جلوگیری از کلیه از هر گونه خسارت، کلیه خواهد شد ذره ذره زخمی شدند. به عنوان یک نتیجه، عملکرد کلیه را کمتر خواهد بود. و به این ترتیب، کراتینین است که شاخص عملکرد کلیه خواهد شد تا دوباره.
به عنوان آن سخت است برای پیدا کردن یک کلیه مناسب و آن را خطرناک تر برای بیماران به پیوند کلیه است، چه درمان می تواند به بیماران کمک کند؟
سم از بین بردن و درمان و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کمک خواهد کرد که بیماران برای خلاص شدن از رسوبات سمی و بهبود عملکرد کلیه به برخی از درجه. بر اساس تحقیقات انجام بالینی، دو درمان می تواند یک اثر خوب در حفاظت از کلیه از آسیب بیشتر و کمک به بیماران زندگی می کنند یک زندگی می کنند بهتر است.
علاوه بر این، درمان های دیگر در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang مانند داغ فشرده درمان، پا حمام درمانی، فتیلهگذاری و دیگران هم برای بیماران مفید باشد.
اگر شما باید پازل در مورد درمان به بیمار کمک کند که سطح کراتینین بالا می رود دوباره پس از دیالیز، لطفا ترک یک زیر پیام ارسال و یا ارسال شرایط بیماری خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید 768 کراتینین برای بیماران نارسایی کلیه کاهش به طور طبیعی

سلام آقا. من یک بیمار نارسایی کلیه است. بر روی پایه از آخرین گزارش آزمایشگاه من، کراتینین من 768umol / L است. من نمی خواهم به دیالیز است. می تواند کراتینین به طور طبیعی کاهش می یابد؟
آیا شما دارای وضعیت مشابهی با او؟ آیا شما ترس از دیالیز؟ آیا شما می خواهید به انجام درمان طبیعی به احساس بهتر؟ در اینجا مقاله به شما برخی درمان های طبیعی را نشان می دهد.
سم از بین بردن درمان.
درمان سم از بین بردن که از طب سنتی چینی متولد شده است در نظر گرفته شده برای استفاده از گیاهان که می تواند به کلیه بلافاصله رسیدن برای کمک به بیماران چیزهایی کار برکنار شده و مضر که در بدن رسوب از بین بردن. هنگامی که هیچ عامل محرک در بدن وجود دارد، کلیه آغاز خواهد شد به خوبی دریافت کنید، و از آن مفید است برای درمان های دیگر به تعمیر و نوسازی عملکرد کلیه.
حمام درمانی کامل.
کامل حمام درمانی نه تنها انجام چیزهای ناخواسته از بدن، بلکه بخشی در تجدید عملکرد کلیه با حمام کردن کل بدن بیمار را با کف حمام پزشکی است. این یک درمان امن تر و موثر تر است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.
در طول درمان، بیماران در کیف های پزشکی که پر از پودر گیاهان دقیقه 45-90 هستند قرار دارند. علاوه بر این، بیماران قرار است به درمان دو بار در روز است. به عنوان یک نتیجه، عملکرد کلیوی خواهد شد در چنین پاداش اطراف که در آن عروق خونی بزرگ شده است بهبود یافته است، گردش خون ترویج یابد و ایمنی افزایش یافته است، سلول های آسیب دیده کلیه اما نکروتیک نمی تعمیر است، و غیره
زمانی که کلیه ریکاوری می باشد، کراتینین 768umol / L به کاهش خواهد یافت، و بیماران یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز داشته باشد.
اگر شما به بیماران نارسایی کلیه با کراتینین 768umol / L علاقه مند به درمان طبیعی، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال اطلاعات تماس خود را به ما. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان ضعف مبتلا به CKD

آیا تا به حال در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شنیده؟ آیا شما برای درمان طبیعی برای کاهش ضعف با بیماری مزمن کلیه (نارسایی مزمن کلیه) تحقیق؟ آیا شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز؟ در اینجا مقاله من به شما بگویم که چگونه طب میکرو چینی Osmotherapy رفتار ضعف با بیماری مزمن کلیه.

بیشتر و بیشتر مردم با بیماری مزمن کلیه بیمار شده به عنوان آنها زندگی می کنند زندگی به سبک ناسالم از جمله نوشیدن، سیگار کشیدن، بیدار ماندن در شب، را بیش از حد مضر چیز مصرف، باید تمرینات کمتر هر روز، و غیره متاسفانه، هیچ درمان تواند درمان وجود دارد بیماران CKD طور کامل به عنوان سلول های بیش از حد کلیوی از بین برد.

هنگامی که بیماران CKD دارند ضعف های جدی، آنها تعجب که چگونه می توان آنها را با طب میکرو چینی Osmotherapy با توجه به بسیاری از معایب دیالیز درمان می شود.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy که باعث می شود استفاده از گیاهان از طبیعت یک درمان بی خطر و موثر است. این می تواند کمک به بیماران گسترش عروق خونی، برطرف کردن استاز خون، سرعت بخشیدن به گردش خون، تمیز کردن التهاب کلیه، ارائه مواد مغذی به اندازه کافی به کلیه، افزایش ایمنی بیماران، افزایش توانایی خود درمان کلیه، تعمیر آسیب دیده اما نه سلول نکروتیک در کلیه و غیره. این یک گزینه خوب است که دارای اثرات جانبی کمتر برای بیماران CKD مربوط به سهولت ضعف است.

زمانی که کلیه ریکاوری می باشد، رسوبات سمی خواهد شد از شر، ضعف و علائم دیگر ناپدید می شوند، و بیمار یک زندگی بهتر داشته باشد.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا مبتلا به بیماری مزمن کلیه هستند، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال اطلاعات تماس خود را به ما. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

پست الکترونیک: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا امیدی به معکوس بیماری کلیوی مرحله سوم وجود دارد

آیا امیدی به معکوس مرحله بیماری کلیوی وجود دارد؟ در درمانگاه، بیماری مزمن کلیه را می توان به پنج مرحله تقسیم، و مرحله سوم مرحله از زندگی است. با کنترل خوب، مردم می توانند با آن برای یک مدت طولانی زندگی می کنند، کاملا برعکس. بدون کنترل خوب از این بیماری می رود به مرحله 4 یا 5 به سرعت. سپس هر نوع درمان است که می تواند مرحله بیماری کلیوی را معکوس وجود دارد؟

برای افرادی که در مرحله سوم بیماری کلیوی هستند، کلیه خود را می حد متوسط ​​آسیب دیده، به این معنی است که هنوز هم برخی از عملکرد کلیه وجود دارد. بنابراین، تا زمانی ما می توانیم برخی راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه را پیدا کنید، یک امید به نوبه خود این بیماری در اطراف وجود دارد.

راه هایی که می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد

تعدادی از درمان های مبتنی بر طب گیاهی چینی سنتی است که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه وجود دارد، معروف ترین آنها Osmotherapy به طب میکرو چینی است، با توجه به اثر درمانی قابل توجه آن و عوارض جانبی کمی، در حال حاضر به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیه استفاده می شود.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی - یک ابزار نسبتا جدید برای درمان بیماری مزمن کلیوی است که در کلینیک ثابت شده است، به صورت کارآمد و راحت است. این می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. مانند کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی. و مهمتر از آن می تواند کمک به بازگرداندن کلیه های آسیب دیده برای جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید به ما یک پیام، ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +86 13292893707 ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما ما سعی خواهیم کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی با عملکرد کلیه 17٪

صبح به خیر، آخرین نتیجه آزمایشگاه به من نشان می دهد که عملکرد کلیه من 17 درصد است. علاوه بر این، من نفروپاتی دیابتی. می تواند به شما برای درمان می شود؟

با توجه به شیوه زندگی ناسالم، بیشتر و بیشتر بیماران بیمار مبتلا به دیابت هستند. علاوه بر این، بیماران مبتلا به دیابت، به ویژه جوانان خود توجه کمی به کنترل قند خون بالای اگر آنها علائم شدید ندارد. پس از آن، آنها را نفروپاتی دیابتی رنج می برند، به عنوان قند خون بالا زخمی کلیه برای سال. در همین حال، خطرات خواهد شد در بدن به تدریج ذخیره می شود. بنابراین، تعداد بیماران احساس ناراحتی، از جمله ادم، کم خونی، درد پشت، خون در ادرار، و غیره با این محیط داخلی.

بنابراین، بسیاری از بیماران که می خواهند بدانند که چگونه به درمان نفروپاتی دیابتی با عملکرد کلیه 17٪ وجود دارد.

چه درمانی به درمان بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی با عملکرد کلیه 17٪ کمک کند؟

دیالیز. دیالیز یک تکنولوژی مناسب برای درمان بیماران مبتلا به نیست، اگر چه آن را قادر به فیلتر کردن خون با استفاده از ماشین آلات برای پردازش و زندگی طولانی از بیماران است. در واقع، دیالیز می تواند به ضعف، خارش پوست، کاهش حجم ادرار و سایر واکنش های جانبی منجر شود. علاوه بر این، بیماران باید در چرخه دیالیز خواهد رفت.

طب سوزنی. در صورت درمان به سوزن به عمق پوست در نقاط طب سوزنی هم خاص. بیماران پس از آن احساس بهتر و کلیه شروع به بهبود می یابند. این یک راه امن تر برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی به بهبود عملکرد کلیه است.

Osmotherapy به mikrokitayskoy پزشکی. در طول درمان، گیاهان منحصر به فرد است که بر اساس شرایط فیزیکی صحیح از بیماران جمع آوری، استفاده می شود برای کمک به بیماران در بهبود کارکرد کلیه با گشاد رگ های خونی، پراکنده استاز خون، بهبود گردش خون و دیگران است. به هر حال، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy - این درمان خارجی است که می بیماران با عوارض جانبی کمتر را درمان کنند. هنگامی که سلول ها و بافت یک بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی با عملکرد کلیه 17٪ نقض به یک زندگی با کیفیت بالا.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان نفروپاتی دیابتی با عملکرد کلیه 17٪، پیام زیر را ترک و یا ارسال یک ایمیل به Asya.yue@mail.ru. ما به شما پاسخ خواهد داد در اسرع وقت.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 190: باید چه کار کنم

من یک بیمار از بیماری کلیه پلی کیستیک هستم، و در حال حاضر سطح کراتینین است تا 190، اما هیچ علائم دیگر. من می خواهم به دانستن آنچه که من در حال حاضر؟

کراتینین 190 بالاتر از سطح نرمال، سیگنال خطرناک است. شما می دانید، بیماری کلیه یک نوع بیماری مزمن پیشرونده است، اما زمانی که کلیه ها به یک حد معینی آسیب دیده، شما افزایش کراتینین را ببینید. بنابراین، حتی سطح کراتینین است تنها 190، اما آن را نیز نشان می دهد که کلیه خود را تا حدی آسیب دیده است.

بنابراین پیشنهاد من برای پرونده شما - برای پیدا کردن یک راه موثر برای جلوگیری از رشد کیست و کاهش کیست، آن را برای عملکرد کلیه خود را مفید باشد. علاوه بر این، به استفاده از برخی داروهای خاص به منظور حفظ عملکرد کلیه فعلی شما و جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک. در غیر این صورت، دیر یا زود، کلیه های شما به شدت آسیب دیده و کراتینین خود را افزایش دهد کاملا.

چه درمانی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک مفید است؟

Osmotherapy به طب چینی میکرو به عنوان یکی از نوآوری های از طب گیاهی چینی سنتی، آن را می توانید رگ های خونی گشاد، سرعت بخشیدن به جریان خون بر روی دیوار کیست و کیست بهبود نفوذپذیری، در نتیجه کوتاه و کاهش تعداد کیست. این تکثیر سلول های اپیتلیال جلوگیری از، به طوری که ترشح مایع کیست کاهش می یابد. هنگامی که فشار داخلی کیست کاهش می یابد، اندازه کیست تدریج کاهش می یابد، که در اطراف را کاهش می دهد فشرده سازی از بافت ها، بهبود می بخشد و بلوک های پیشرفت فیبروز کلیوی. علاوه بر این، پس از ناپدید شدن کیست آسان نیست به تکرار، و علائم به طور کامل ناپدید می شوند.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به کنترل کلیه پلی کیستیک خوب است، شما می توانید با ما ارسال ایمیل و یا یک پیام Asya.yue@mail.ru زیر، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند را ترک کند.



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای بازگرداندن کلیه های آسیب دیده در بیماری کلیه

آیا ممکن است برای بازگرداندن کلیه های آسیب دیده برای بیماری های کلیوی؟ مشخص شده است که در بیماری های کلیوی گذشته را نمی توان به طور کامل درمان می شود، با این حال روش برای درمان بیماری های کلیوی - برای از بین بردن این علائم و محافظت از کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر. اما این روزها، کلیه های آسیب دیده را می توان به برخی معینی کاهش می یابد، قبل از او به نکروز می افتد به طور کامل.

آیا دیالیز برای تعمیر کلیه های آسیب دیده مفید است؟

به عنوان یک دکتر، ما فقط می خواهید برای بهبود وضعیت جسمی خود را بدون همودیالیز. از آنجا که دیالیز - این فقط یک روش جایگزینی کلیه برای تصفیه سم است. اما او می تواند هر گونه بیماری درمان نمی کنند. اگر شما انجام دیالیز یک بار، شما بر روی آن تمام عمر خود را تکیه می کنند. طب گیاهی چینی ما شناخته شده به عنوان Osmotherapy پزشکی mikrokitayskoy می توانید سم پاک و ایجاد یک محیط خوب برای استفاده از سلول های بنیادی ما به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده است. بنابراین دستیابی به هدف از درمان بیماری کلیه خود را.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

Osmotherapy به طب میکرو چینی - درمان کاملا جدید بر اساس داروهای گیاهی چینی سنتی، که هزاران سال پیش ظاهر شده است. این کاملا ترکیبی از جوهر طب گیاهی و تجهیزات مدرن پزشکی و فن آوری با هم به بهبود اثربخشی دارو. این یک درمان خارجی، که در آن مواد مخدر را نابود می توانید به ضایعات کلیوی به طور مستقیم و به طور موثر نفوذ است.

با استفاده از این درمان، بیماران مبتلا به اختلال خفیف کلیوی ممکن است این شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی است. برای آن دسته از بیماران با نارسایی شدید کلیوی نیز می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ما نامه Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر 86 13292893707 ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما به سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به عنوان Osmotherapy به پزشکی میکرو چینی درمان نارسایی کلیه با عملکرد کلیه 16٪

به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند به نارسایی کلیوی با عملکرد کلیه 16٪ را درمان کنم؟ در گذشته، تنها دیالیز و پیوند کلیه می تواند برای درمان نارسایی کلیه با عملکرد کلیه 16٪ استفاده می شود. اما این روزها، طب چینی نیز یکی از گزینه های رایج برای بیمارانی که در این وضعیت هستند تبدیل شده است.

به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند به نارسایی کلیوی با عملکرد کلیه 16٪ را درمان کنم؟

در اینجا، ما ذکر کرده اند که طب چینی نوآورانه است، آنها را از تمام مزایای استفاده از طب سنتی چینی است، اما بهتر از او است. یکی از معروف ترین - میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، بازگرداندن کلیه های آسیب دیده و حفاظت از باقی مانده از آسیب بیشتر.

با کمک طب چینی یک بیمار با عملکرد کلیه 16٪ می تواند فرصتی برای یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

Osmotherapy به طب میکرو چینی - درمان کاملا جدید بر اساس داروهای گیاهی چینی سنتی، که هزاران سال پیش ظاهر شده است. این کاملا ترکیبی از جوهر طب گیاهی و تجهیزات مدرن پزشکی و فن آوری با هم به بهبود اثربخشی دارو. این یک درمان خارجی، که در آن مواد مخدر را نابود می توانید به ضایعات کلیوی به طور مستقیم و به طور موثر نفوذ است.

از بالا ما می توانید مطمئن شوید که علاوه بر پیوند دیالیز و کلیه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy همچنین می توانید برای درمان نارسایی کلیه استفاده می شود. علاوه بر این، آن را بهتر از قبلی است، زیرا می تواند به بیماری های کلیوی به طور موثر تر و به طور طبیعی درمان کنند. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز یا پیوند کلیه، شما می توانید با ما نامه Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر 86 13292893707 ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما سعی خواهیم کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1396 | نظرات ()