نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم فشار خون بالا را مختل کلیه و وادار به افزایش کراتینین سطح

چگونه می توان فشار خون بالا را مختل کلیه ها و القاء کراتینین افزایش سطح؟ در اینجا من می خواهم به آن را توضیح دهید به شما و امید آن می تواند شما را در برخی از راه کمک کند.

در واقع، فشار خون بالا در دراز مدت خواهد فشار اضافی بر روی آن عروق خونی کوچک در کلیه ها قرار داده است. با گذشت زمان، کسانی که رگ های خونی کوچک تبدیل خواهد شد خسته و شکست عملکرد طبیعی. این عروق خونی کوچک از پنج نوع از سلول های عملکردی تشکیل شده است. در نفروپاتی فشار خون بالا، سلول های اپیتلیال توبولار کلیوی می شوند ابتدا تحت تاثیر قرار. هنگامی که سلول های آسیب دیده هستند، آنها را عوامل بیشتر التهابی و دیگر مواد مضر برای کلیه ها را جذب کند. اگر این مواد مضر نمی تواند در زمان حذف شود، عوامل التهابی بعد از آن بیشتر و بیشتر به کلیه ها نفوذ، بنابراین بیشتر و سلول های بیشتری می شود شرکت خواهند کرد.

در شرایط عادی، کلیه ها مواد زائد و سموم از بدن تخلیه، پس از آن آسیب دیده آن زباله از جمله کراتینین در بدن جمع می شوند. با بدتر شدن عملکرد کلیه، سطح کراتینین را افزایش می دهد به یک سطح بالا، در نتیجه علائم مجموعه ای رخ داده خواهد شد.

بنابراین به طور عمده چیزهایی در این مرحله است که برای کنترل فشار خون بالا به منظور کاهش آسیب به کلیه ها. پس از آن را دریافت کند کنترل، شما نیاز به یک روش سیستماتیک که ممکن است به شما کمک کند به ترمیم کلیه ها آسیب دیده و کاهش سطح کراتینین بالا است. در پزشکی غربی، هیچ راه خوبی برای درمان بیماری های کلیوی وجود دارد، روش های درمانی مانند hormonotherapy و دیالیز فقط می تواند کمک به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری است. بنابراین در حال حاضر مردم به نوبه خود به دنبال کمک از گیاهان دارویی داروها-روش های جدید و موثر چینی برای درمان این بیماری است.

اگر سوال دیگری داشته یا می خواهند بدانند که اطلاعات بیشتر در مورد درمان بیماری مزمن کلیه، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ترک پیام به ما.



:: برچسب‌ها: پرسش های متداول، فشار خون بالا، سطح کراتینین افزایش، می تواند فشار خون بالا را مختل کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم حفاظت من عملکرد کلیه همراه از آسیب بیشتر

من یک بیمار بیماری مزمن کلیه با فشار خون بالا و در حال حاضر توسط بدتر شدن عملکرد کلیه آزار دهنده هستم، لطفا راهنمائی چگونه می تواند سلول های عملکرد کلیه ام من را از آسیب محافظت بیشتر است. این سوال بسیاری از مردم نگران است، بنابراین من پاسخ اشتراک زیر، امیدواریم که آن را می تواند به شما در برخی از راه کمک کند.

در حال حاضر، یک رژیم غذایی متعادل می تواند به شما کمک کند برای حل این مشکل.رژیم غذایی کم پروتئین و کم نمک خوب برای شما است. در همین حال، شما نیاز به کنترل فشار خون خود را در محدوده طبیعی است، ولی لازم نیست که کنترل آن از حد نرمال پایین تر است. مهم ترین چیز برای شما این است که فشار خون خود را تحت کنترل، که برای درمان بیماری خود مفید خواهد بود.

شما می دانید که هنگامی که 50٪ از عملکرد کلیه خود را، کراتینین های خود را به سطح بالایی افزایش می دهد از دست داد. در حال حاضر آنچه شما می توانید انجام دهید این است برای محافظت از سلول های سالم و سلول های دچار اختلال معکوس می باشد. همانطور که همه ما می دانیم، یک بار سلول های مرده می شوند، عدم درمان قادر خواهد بود تا آنها را به عقب، بنابراین حفاظت از آنها قبل از نکروز می شوند.

طب میکرو چینی Osmotherapy طب گیاهی چینی خارجی اعمال شده است. شده است در بیمارستان ما از سال 1986. در طول دهه گذشته از سال استفاده می شود، این درمان اثر درمانی قابل توجهی نشان داده است. این یک درمان acupoint، که در آن داروها را می توان به ضایعات کلیوی به طور مستقیم از طریق کانال در منطقه کلیه نفوذ است، به طوری که آنها می توانند کار موثر و اثرات سرعت بیشتری. علاوه بر این، این درمان یک درمان طبیعی است پس از آن عوارض جانبی در بدن در تمام نیست و می تواند کمک به حفظ عملکرد سلول ها از آسیب بیشتر کلیه است.

اگر شما هر گونه سوال در حمایت از عملکرد کلیه خود را و یا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان ما، می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید و یا چت با دکتر آنلاین ما.



:: برچسب‌ها: پرسش های متداول، کلیه عملکرد سلول، چگونه می توانم حفاظت من عملکرد کلیه همراه از آسیب بیشتر ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

با توجه به اضافه وزن می تواند نامزد پیوند کلیه چه به انجام آن نشده

برادر من دیالیز 3 بار در هفته و بسیار کم حرف در مورد وضعیت سلامت خود را. او 55 ساله است، به ما گفت که او نیاز به پیوند کلیه و کبد است، اما نامزد نمی کند چرا که او دچار اضافه وزن است. او بیمار از اغلب غذا خوردن می شود. این امر باعث استفراغ، اسهال و هفته گذشته او به پایان رسید تا موافقت خود را برای رفتن به اتاق اورژانس چرا که او با تنگی نفس شده بود و حتی فکر کرد که او داشتن درد قفسه سینه. اگر او می تواند این عملیات را ندارد چه باید کرد؟

این یک پیام از ایمیل من است (اگر سوالی دارید دیگر، شما همچنین می توانید آن را به من ارسال)، برای این وضعیت ما می توانیم او را با چینی گیاهان دارویی پزشکی کمک کند.

همانطور که همه ما می دانیم پیوند کلیه یکی از شایع روش درمان نارسایی کلیه است، می تواند کمک به مردم برای جلوگیری از دیالیز، یکی دیگر از راه های رایج برای درمان این بیماری است. اما همه مردم می تواند شانس را به عمل دارند، حتی به شما پول به اندازه کافی. اگر شما می توانید تقاضا از پیوند برآورده نمی کنند، شما می تواند در نامزد ذکر شده است، درست همانطور که در گدایی اشاره شد، او به دلیل اضافه وزن. در این وضعیت، مردم نیاز به در نظر راه دیگری برای حل این مشکل. خوشبختانه، کارشناسان یک سری درمان های منحصر به فرد بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است که می تواند کمک به مردم برای جلوگیری از دیالیز و پیوند اختراع کرده اند. این می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده بهبود و محافظت از آنهایی که باقی مانده است. برای شرایط برادرش، آن را به بهترین انتخاب است.

اگر شما و یا مردم در اطراف شما هستند / بیمار با توجه به اضافه وزن و یا دیگر دلایل می تواند نامزد از نارسایی کلیه است، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ترک پیام به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: کلیه درمان شکست، پیوند کلیه، با توجه به اضافه وزن می تواند نامزد نارسایی کلیه نه ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کامل حمام یکی از درمان از راه طبیعی به درمان نارسایی کلیه

تابع اصلی از کامل حمام درمانی است برای تخلیه پاتوژن سمی در کانالهای انرژی و احشایی، آن را یک نوع روش طبیعی برای درمان نارسایی کلیه است. توسط تخلیه سموم از طریق عرق و ادرار، می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین بالا و محافظت از کلیه ها از آسیب بیشتر.

کسانی که داروهای ما در کامل حمام درمانی استفاده می شود توسط کارشناسان ما پس از سالها تحقیق انتخاب شده، با افزایش حجم عرق و ادرار، کسانی که مواد تشکیل دهنده فعال در آنها را به قطعات ضایعه دریافت و تخلیه سموم در بدن با پوست، آن است که درست مثل پا حمام درمانی یکی دیگر از درمان های منحصر به فرد از بیمارستان ما.

جهت استفاده:

حمام در 5000 میلی لیتر عصاره با درجه حرارت مطلوب، 35 ℃ -40 ℃ مطلوب است. معمولا، حمام غوطه وری به مدت 40-90 دقیقه. درجه حرارت و حمام هم می تواند با توجه به افراد مختلف تنظیم شده است. با علاوه بر این از ماساژ acupoints، اثرات درمانی بهتر خواهد شد.

هفت روز برای یک دوره کوتاه از درمان، 49 روز برای یک دوره طولانی درمان است.

اگر چه کامل حمام درمانی یک نوع روش درمان طبیعی است اما نه همه بیماران مناسب برای استفاده از آن می باشد. برای بیماران مبتلا به مشکلات فشار خون، آنها باید آن را تحت شرایط خاص است. به جز آن، نیز وجود دارد برخی از افراد خاص باید آن را مانند زن باردار اجتناب کنند.

حالا شما می دانید که کامل حمام درمانی یکی از راه های طبیعی برای درمان نارسایی کلیه است، می تواند کمک به درمان این بیماری بدون کلیه صدمه دیده است، بلکه برخی از تابوهای در آن وجود دارد. اگر شما میخواهید بدانید که اطلاعات بیشتر در مورد آن، شما می توانید پیام را ترک و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: کلیه درمان شکست، کامل حمام درمانی، نارسایی کلیه، راه های طبیعی برای درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

موضوع داغ فشرده درمان

موضوع داغ فشرده سازی درمانی یکی از هفت درمان منحصر به فرد از بیمارستان ما است، که کارکرد اصلی آن است که برای تمیز کردن عوامل بیماری زا و سمی در کلیه ها. در زیر بعضی از جزئیات آن، امیدواریم که که می تواند به شما کمک کند که در مورد آن روشن است.

چگونه به استفاده از آن

قانون در نصف النهار مثانه از پا taiyang با فشرده سازی گرم در دو طرفه Shenshu acupoints (BL23)، استفاده از توابع داخلی و خارجی از نصف النهار مثانه از پا taiyang و نصف النهار کلیه از shaoyin پا، وارد کنید کلیه همراه کانالهای انرژی، از بین بردن عوامل بیماری زا و سمی در کلیه .

Shenshu acupoint (BL23) acupoint که در آن مرطوب حرارت و چی سرد رطوبت را به نصف النهار مثانه را وارد کنید و تخلیه خارج است. بنابراین، فشرده گرم است در این acupoint انجام شده است.

2 بسته در زمان؛ 2-3 بار در روز. فشرده گرم با داروهای چینی در acupoints دو جانبه Shenshu (BL23). 4-6 بار در تمام. هفت روز برای یک دوره کوتاه درمان، 49 روز برای یک دوره طولانی درمان است.

عملکرد آن

1. پاک کننده سم های فشرده داغ

فشرده سازی گرم در acupoints دو جانبه Shenshu (BL23) است به medicinals میکرو فرایند است که از بین بردن مواد سمی و بازیابی چی اصلی، و اعمال آنها را در acupoints Shenshu (BL23) خارجی. در چنین راه، هدف از سم پاک کننده را می توان به دست آمده، با سم بیماری زا را حذف و چی اصلی دوباره بازسازی شد.

2. اثرات کوتاه مدت

بازیابی زودرس کلیه (افزایش کراتینین ادرار). کاهش ادرار در شب. بهبود استاز خون.

بدون علائم مسمومیت در همه جای بدن: خارش، رها و پوست. هیچ سلیقه آمونیاک در دهان. علائم بهبود در دستگاه گوارش. افزایش اشتها. بهبود اختلال الکترولیت. فشار خون پایدار. اختلال بهبود یافته در خون. هیچ نشانه ای از نارسایی قلبی. کم خونی بهبود یافته است.

نکات شما نیاز به توجه

این درمان در بیماران با پوست آلرژی و بدن حساس، diabrosis پس از سانحه و زنان باردار منع مصرف دارد.

در طول دوره بستری، تنظیم حرارت و شدت درمان به صورت فرد به فرد متفاوت است. آیا به یاد داشته باشید برای محافظت از پوست محلی در acupoints Shenshu دو طرفه (BL23).



:: برچسب‌ها: پزشکی گیاهی، گرم فشرده درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است به معکوس کراتینین 1.6 در بیماری مزمن کلیه

آیا ممکن است به معکوس کراتینین 1.6 در بیماری مزمن کلیه؟ پاسخ مثبت است، هر چند که سخت است، اما بله. در زیر برخی از دانش مربوط به کارشناسان داده شده، به ما اجازه دهید آن را با هم یاد بگیرند.

شما می دانید که سطح کراتینین شاخص بسیار حساس در اندازه گیری عملکرد کلیه است. همانطور که کلیه های ما ظرفیت قدرتمند جبرانی، سطح کراتینین افزایش نمی کند تا زمانی که بیش از 50 درصد از عملکرد کلیه می شود از دست داد. به همین دلیل است که کسی هنوز هم می تواند یک زندگی عادی حتی یک کلیه اهدا شده است زندگی می کنند. بنابراین پس از کراتینین خود را سطح بالا به 1.6، این بدان معناست که عملکرد کلیه شما شده است در برخی از درجه آسیب دیده. در حالی که سطح کراتینین یک شاخص مهم در انعکاس عملکرد کلیه است.

کلیه از مهم ترین ارگان های فیلتر در بدن ما می باشد. در شرایط عادی، آنها می توانند فیلتر کردن مواد زائد مانند کراتینین، اوره، و غیره اضافی را از خون و در عین حال حفظ مواد مفید در بدن مانند پروتئین است. کلیه ها از یک خوشه از عروق خونی کوچک تشکیل شده است. این عروق خونی کوچک ساختار پایه فیلتر در کلیه ها تشکیل می دهند. هنگامی که سلول های آسیب می، آنها را عوامل و التهابی و دیگر مواد مضر برای کلیه ها را جذب کند. اگر این مواد مضر نمی تواند حذف شود و بیشتر و عوامل التهابی بیشتر به کلیه ها نفوذ، سلول های بیشتر و بیشتر درگیر خواهد شد.

سطح کراتینین 1.6 است بیش از حد بالا نیست و نیز آن را تا به نشانه های بسیاری در این مرحله توسعه است. همه این نشان می دهد که هنوز بسیاری از سلول های عملکرد در کلیه ها برای حفظ عملکردهای اصلی کلیه ها وجود دارد. با این حال، به عنوان بخشی از سلولها را دچار اختلال شده است و حتی نکروز، سلول را ترک خواهد کرد قطعا انجام کار اضافی از طبیعی است. این قطعا تسریع خواهد کرد کاهش عملکرد کلیه. اما اگر سلول های عملکرد خود را می تواند از آسیب بیشتر محافظت شده و سلول های دچار اختلال قابل بازیابی می باشند، آن را قطعا بهبود عملکرد کلیه خود را و سطح کراتینین را دریافت خواهید کاهش داد.

کلیه kidney-support@hotmail.com: اگر شما هر گونه کمک در درمان شما می توانید با ما، ایمیل ما ایمیل بیماری مزمن کلیه نیاز دارید.



:: برچسب‌ها: درمان CKD، کراتینین 1 , 6، بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 673
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت با کراتینین سطح 3 تا 4 این امکان را به این ترتیب است

من دیابت کنترل نشده، من بیش از وزن هستم. من تشخیص داده شده است که سطح کراتینین 3 به 4. لطفا راهنمایی کند ممکن است آن را معکوس؟ آیا من می توانم یک فرصت برای کاهش سطح کراتینین بالا؟ این پیام ها از ایمیل من است (اگر شما هر گونه سوال، شما همچنین می توانید آن را به من ارسال). در واقع، بلند نظر دیابت القاء خواهد نفروپاتی دیابتی، سطح کراتینین بالا یکی از علائم است. این سخت متوقف شود، اما با درمان خوب شما می توانید آن را به خوبی کنترل، و سطح کراتینین بالا را می توان کاهش داد.

مشخص شده است که اگر شما می خواهید برای درمان دیابت، شما نیاز به کنترل سطح قند خون برای اولین بار، آن را به همان برای درمان نفروپاتی دیابتی است. پس از قند خون گرفتن کنترل، شما نیاز به اقداماتی برای کاهش سطح کراتینین بالا و علائم دیگر. در مورد درمان های سنتی، hormonotherapy یکی از رایج ترین راه برای کاهش سطح کراتینین بالا است، اگر این بیماری کنترل از دست داده، پس از آن دیالیز مورد نیاز است. به منظور کمک به بیمار به رنج می برند درد کمتر، پزشکان در حال حاضر درمان های طبیعی تر توصیه برای درمان این بیماری، که در چین گیاهان دارویی پزشکی است. برای اثر درمانی قابل توجه آن و عوارض جانبی کم، آن است که توسط مردم بیشتر و بیشتر دوست داشتم. اگر شما علاقه مند در آن، شما می توانید دکتر آنلاین ما برای اطلاعات بیشتر مشورت، آن رایگان است، بنابراین انجام مردد با ما تماس بگیرید.

دیابت با سطح کراتینین 3 تا 4 سخت متوقف شود، است اما می توان آن را به خوبی با درمان مناسب و به موقع کنترل می شود. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری خود نیاز دارند، شما می توانید با ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی دیابتی، دیابت با سطح کراتینین 3 تا 4، سطح کراتینین 3 تا 4 ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می دانید راه دیگری برای درمان نارسایی کلیه به جز پیوند وجود دارد؟

من در واقع از موریس و من به دنبال یک بیمارستان که انجام پیوند کلیه برای برادرم هستم.

او 25 ساله است، در حال حاضر از نارسایی کلیه رنج می برند. ما یک اهدا کننده ندارد ..

می تواند به شما به ما کمک ..؟

من دارم تلاش در موریس برای پیدا کردن یک solution..but بیهوده ... هیچ کس مایل به کمک است ..

بنابراین اگر شما می تواند به من در مورد یک بیمارستان و یا doctor..it توصیه می شود greatful در شما از طرف ..

در بالا یک سوال از ما "آنلاین دکتر" بخشی است، ما واقعا امیدواریم که به او و برادرش کمک کند. در واقع به دلیل عدم کنندگان، بسیاری از بیمار می تواند پیوند نمی کردم، بنابراین ما راه دیگری چینی گیاهان دارویی پزشکی برای حل این مشکل پیدا کنید. در زیر مطالب اصلی پاسخ ما، به امید آن را نیز می تواند به شما کمک کند.

کاملا در مورد انواع داروها 1000-2000 چینی وجود دارد، استفاده رایج در مورد چند صد می باشد. در صورت، داروها چینی گیاهان ریشه، ساقه، ریزوم و برگ، می توان آنها را به عنوان مواد غذایی گرفته شده است، همچنین آنها به عنوان دارو استفاده می شود. در واقع در واقع وجود دارد برخی از داروهای گیاهی است که می تواند عوارض جانبی ایجاد کند، به عنوان مثال، دارو به نام MADOULIING، CHUANMUTONG می تواند فیبروز بینابینی باعث زیرا آنها حاوی یک نوع ماده اسید aristolochic. این برای همه شناخته شده است، بنابراین ما را انتخاب کنید داروهای گیاهی بسیار با احتیاط.داروهای گیاهی ما را انتخاب کنید و استفاده می باشد در مرحله اول بدون سمیت کلیوی و هر گونه عوارض جانبی. گیاهی گردان درمان، گیاهی جدید فشرده سازی درمانی، دارو گیاهی حمام درمانی، دهان طب گیاهی درمان، بالا گیر گیاهی انما درمان، فوت گیاهی حمام درمانی، طب سوزنی گیاهی و فتیلهگذاری درمانی، تقویت کننده گیاهی و تغذیه درمانی درمان های منحصر به فرد از بیمارستان ما می باشد. آنها عمدتا از خارج استفاده می شود، و گیاهان از طریق اولتراسونیک کاویتاسیون خرد کردن فن آوری پردازش، مواد تشکیل دهنده داخل داروها را می توان به طور موثر از طریق پوست جذب شده و هدفمند در ضایعات کلیوی می رسند. با کمک آنها، بیمار ممکن است شانس برای جلوگیری از پیوند داشته باشد.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد راه های چینی گیاهان دارویی پزشکی برای درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com



:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیوی، نارسایی کلیه، راه دیگر برای درمان نارسایی کلیه به جز پیوند ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پا حمام درمانی می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین بالا

پا حمام درمانی یکی از راه های طبیعی برای درمان بیماری مزمن کلیه است، می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین بالا، با عمل تخلیه سموم از طریق پوست است. با توجه به عوارض جانبی کم آن و اثر درمانی قابل توجه، آن است که به شدت توسط بسیاری از مردم دوست داشتند.

مشخص شده است که کراتینین یک نوع از زباله های تولید شده توسط سوخت و ساز بدن عضلانی است، در شرایط عادی، آن را توسط کلیه ها ما تخلیه می شود. پس از کلیه های آسیب دیده، کسانی که زباله را نمی توان از بدن در زمان دفع و با زمان رفتن، آنها در بدن در نتیجه به سطح کراتینین بالا تشکیل تجمع می یابد.

انواع بسیاری از گیاهان چینی در پا حمام درمانی وجود دارد، و می توان آنها را آزادانه با توجه به وضعیت بیمار ترکیب شده است. با فرو بردن پا به جوشانده دارویی، این درمان از حمام پا می تواند چی اصلی در نصف النهار کلیه از پا shaoyin کافی را و جریان هموار به کلیه و سپس بازگرداندن چی اصلی در کلیه است. همچنین می تواند به درد رها کمک، بهبود خواب، افزایش اشتها، دست گرم و پا، افزایش حجم عرق کردن، detumescence و سرخ و خارش امداد. چه چیزی بیشتر، می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین بالا توسط تخلیه زباله در بدن است.

از بالا ما می دانیم که پا حمام درمانی می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین بالا، با عمل تخلیه زباله از طریق پوست، اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این روش درمانی، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ما ایمیل، ما شما را پاسخ در اسرع وقت. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com



:: برچسب‌ها: درمان CKD، پا حمام درمانی، سطح کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پا حمام درمانی برای درمان نارسایی کلیه مفید است

نارسایی کلیه یک نوع بیماری مزمن کلیه است، روند درمان نیز بسیار طولانی، آن را به مردم واقعا آزار دهنده است. در طب سنتی، دیالیز و پیوند کلیه هستند که در دو روش درمان رایج این بیماری است، اما با توجه به عوارض جانبی آنها، مردم به دنبال برخی از درمان های جایگزین دیگر که می تواند کمک به درمان این بیماری بدون را بیشتر به کلیه ها صدمه دیده است. پا حمام درمانی به عنوان یکی از درمان های طبیعی در حال آمدن است به زندگی بیمار، در حال حاضر به ما اجازه دهید اطلاعات بیشتر در مورد آن یاد بگیرند با هم.

پا حمام درمانی یکی از هفت درمان منحصر به فرد از بیمارستان ما است، به طور عمده تابعی از آن است که برای روشن سموم رسوب در کلیه ها و تنظیم گردش خون می شود. 49 فرم های دوزاژ و 147 نسخه در آن وجود دارد، در طول درمان، ما تنظیم با توجه به شرایط بیماری بیمار را. این آسان است به کار خواهد شد و هیچ گونه عوارض جانبی برای بیماران آورد، علاوه بر این، قبل از خواب، بیمار می تواند حمام پا درست مثل فرد عادی لذت می برند، پس از آن توسط بسیاری از آنها را دوست داشت.

داروهای ما در پا حمام درمانی استفاده می شود تمام گیاهان طبیعی چین و هیچ سمیت کلیوی، مواد تشکیل دهنده فعال در آن می تواند ضایعات پوست به طور مستقیم و سموم در بدن نیز خواهد شد پوست مرخص رسیدن، به طوری که آن را نمی خواهد بیشتر را آسیب به کلیه ها. اگر شما علاقه مند در این روش درمان می باشد و یا می خواهند بدانند که اطلاعات بیشتر در مورد روش های درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com

 

 



:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، پا حمام درمانی، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی فشار خون با ادم: علل و درمان رژیم غذایی

همانطور که همه ما می دانیم که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی یا فشار خون بالا دارند یک نیاز سخت روزانه، چه رسد به بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا. با پیشرفت بیماری، بیماران ممکن است از برخی از علائم رنج می برند، و ادم از علائم بالینی شایع است. در همین حال، درمان رژیم غذایی مناسب می تواند کمک به بیماران مبتلا به تاخیر انداختن پیشرفت کلیه و از بین بردن ادم.

چرا بیماران نفروپاتی فشار خون بالا مبتلا به ادم؟

نفروپاتی فشار خون متعلق به بیماری ثانویه کلیوی ناشی از بیش از پنج تا ده سال از فشار خون بالا. فشار خون بالا می تواند در دراز مدت آسیب کلیوی جدی شود و بر عملکرد کلیه است. همانطور که همه ما می دانیم، کلیه مسئول برای تنظیم تعادل آب و سدیم است. با از دست دادن عملکرد کلیه، مایع بیش از حد نیز ممکن است از بدن تخلیه شده نیست و ممکن است در بافت های بدن را بگیرد. به عنوان یک نتیجه از آن، ادم می شود.

مدیریت رژیم غذایی نفروپاتی فشار خون بالا با ادم:

اول، محدود کردن مصرف نمک به شدت

خوردن نمک زیاد می تواند بار از کلیه را افزایش می دهد و ترویج فشار خون به شدت در حال افزایش است. بنابراین، بیماران باید مصرف فروش به شدت محدود و اجتناب از غذاهای پر سدیم.

در مرحله دوم، کنترل مصرف آب

ادم بدان معنی است که کلیه ها قادر به تنظیم تعادل آب در بدن، و در نتیجه آب آشامیدنی بیش از حد افزایش بار بر روی کلیه ها و تشدید ادم. که شده است، برای بیماران به منظور کاهش مصرف آب لازم است.

سوم، پروتئین خوردن با احتیاط و به درستی

پروتئین ضروری است برای ما برای حفظ سلامت ما، در حالی که برای بیماران مبتلا به مشکلات کلیوی، آنها نیاز به کاهش مصرف پروتئین و شما بهتر است در غذاهای غنی از پروتئین با کیفیت بالا است.

علاوه بر این، بیماران باید مصرف خود را از پتاسیم و فسفر محدود، و به دور از سیگار کشیدن و نوشیدن بماند.

چرا بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا ممکن است از ادم رنج می برند؟ و چه مدیریت رژیم غذایی بیماران است؟ در حال حاضر، شما باید پاسخ داشته باشد. اگر شما هر گونه چیز معلوم نیست و یا سوالات دیگر، ما از شما دعوت به ارسال ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com و ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.



:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون بالا، درمان رژیم غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه سندرم نفروتیک می کند بیمار استروئیدها را به درمان

سندرم نفروتیک است که توسط پروتئین های سنگین و التهاب شدید همراه است. برای کنترل این علائم و کند کردن روند NS، معمولا استروئید استفاده می شود. سپس، بیماران باید می خواهند بدانند که چگونه بیماران طولانی استروئید برای درمان سندرم نفروتیک.

پاسخ پیچیده است، چرا که طول از فردی به فرد تغییر می دهد. با توجه به بررسی های بالینی، 40٪ از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک به درمان استروئید پاسخ نمی دهند، و کلیه زنده ماندن نرخ برای بیمارانی که بهبود با استروئید دست یافته اند حدود 90٪ برای 10 سال است.

به طور کلی، اصل استفاده از استروئید است که بیماران نیاز به استروئیدهای خوراکی مثل پردنیزون به مدت 8 هفته و یا 12 هفته و سپس کاهش دوز در عرض 2-3 هفته، به تدریج، و در نهایت نگه داشتن یک دوز کوچک را برای چند ماه و یا نیم سال است.

در واقع، در طول مدت باید در مورد بیماری شرایط بیمار بستگی دارد و به علت زمینه ای نیز تاثیر می گذارد زمان آن طول می کشد استروئیدها برای درمان سندرم نفروتیک.

اگر NS توسط بیماری تغییر حداقل (MCD) ایجاد می شود، بیشتر بیماران به استروئید پاسخ سریع، اما اثر درمانی ممکن است به عنوان سن کاهش می دهد.

اگر NS به نفروپاتی غشایی نسبت داده، این بیماری می تواند تبدیل به نارسایی پیشرونده کلیه اما دارای میزان بالایی از بهبود در مراحل اولیه.

اگر سندرم نفروتیک است که توسط مویرگی باعث و مزانژال گلومرولونفریت پرولیفراتیو گلومرولونفریت مزانژال شدید، بیماران ممکن است به استروئید مقاوم در برابر و نارسایی کلیه به سرعت.

اگر سندرم نفروتیک با توجه به FSGS، پروتئینوری و بیماران به استروئید به طور عمده موثر بر پیش آگهی بیماران پاسخ دهند.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم زمان بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک در نظر گرفتن درمان استروئیدی برای درمان بسیار متفاوت است می دانم. در واقع، بیماران می توانند برای بهبود برخی از اثرات درمانی سیستمیک دیگر و کوتاه شدن زمان درمان درمان. به عنوان مثال، ایمونوتراپی تنها درمان خوب است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا عوارض، شما می توانید یک چت با دکتر آنلاین بیشتر داشته باشد.



:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، را استروئیدها به درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 546
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چهار "A" درمان مرحله 4 کلیه در چین

امروز بیشتر و بیشتر بیماران با سود بیماری کلیه از درمان های چینی. برای کسانی که به مرحله 4 بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی که در حال تلاش تلاش خود را برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه، درمان چین است که به ارمغان می آورد امید تازه. مطالب زیر چهار "یک" درمان مرحله 4 نارسایی کلیه در چین، و ما معتقدیم که می توانیم کمک کند.

اولین مربوط به یک بطری دارو ثبت اختراع چینی. ما مای کانگ ترکیب (MKM) تماس بگیرید. سه نوع از توابع است که در حال حمایت از چی، تقویت گردش خون و وثیقه لایروبی. ترکیب کانگ بنابراین، مای نظر گرفته شده است داروی انتخابی برای اولین بار سم راکد.

دوم مربوط به یک داروی خوراکی چینی. مرحله 4 بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی نشان می دهد نوشیدن طب چینی های دهان هر روز به حذف سم کدورت حالت سکون سم سم و راکد. این دارو به صورت خوراکی چینی بین بیماران مختلف، شرایط مختلف و مراحل مختلف درمان متفاوت است.

سوم، اشاره به دوز خارجی از طب چینی. ما می توانیم طب میکرو چینی Osmotherapy تماس بگیرید. بیماران فقط نیاز به دراز کشیدن بر روی تخت را به دو کیسه از داروهای گیاهی چینی پردازش تحت پشت پایین تر از بیماران قرار می گیرد. این دستگاه کمک می کند تا به روش اسمز مواد فعال به طور مستقیم به کلیه ها را وادار به بازی نقش، از جمله ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، ترویج گردش خون، گسترش عروق خونی، ترویج تکثیر DNA از سلول های کلیه ها آسیب دیده و کلیه ارائه تغذیه. بنابراین، آن را درمان خوب است و برای کمک به بهبود سطح GFR و عملکرد کلیه است. همچنین درست مثل ماساژ چینی، بسیار راحت است.

چهارمین اشاره به حمام حوضه پا پزشکی. مرحله 4 بیمار مبتلا به نارسایی کلیوی توصیه می شود که این درمان قبل از رفتن به رختخواب. ممکن است بیماران که ترویج گردش خون کمک کند.

این چهار "یک" درمان مرحله 4 نارسایی کلیه در چین در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی خارجی با امن و بیشتر و بیشتر محبوب است. اگر شما نیز علاقه مند به او هستند و می خواهند بدانند که بیشتر، لطفا به ما اطلاع دهید، ما خوشحال به کمک هستند.



:: برچسب‌ها: مرحله 4 نارسایی کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در ادرار کردن مکرر

با پیشرفت نفروپاتی IgA در بیماران آسیب پذیر از نشانه های مختلف رنج می برند. ادرار کردن مکرر فقط یک نشانه شایع از بیماری مزمن کلیه و نفروپاتی IgA در است. بدانید که چرا این بیماران کلیوی ادرار کردن مکرر؟ اگر نه، دنبال من برای پیدا کردن جواب.

علل تکرر ادرار در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در

معمولا نشان عفونت های مکرر دستگاه ادراری دفع ادرار، نفروپاتی IgA در حالی که بیشتر احتمال دارد که افزایش خطر ابتلا به عفونت. از یک طرف، تنها نفروپاتی IgA در با یک اختلال سیستم ایمنی است که به شما می دهد یک فرصت برای باکتری یا ویروس برای حمله به بدن ایجاد می شود. علاوه بر این، بیماران ممکن است نیاز به استروئید و یا داروهای سرکوب کننده ایمنی برای کنترل شرایط بیماری خود را، در حالی که این داروها سیستم ایمنی بدن بیماران را تضعیف و سپس باعث عفونت.

علاوه بر این، بدتر شدن عملکرد کلیه ها نیز می تواند در ادرار کردن مکرر، به خصوص در شب. به طور معمول، کلیه ها می تواند مایعات بیش از حد در طول روز موثر از بین بردن. با این حال، زمانی که کلیه های آسیب دیده هستند، لازم است به کار در شب، که منجر به تکرر ادرار در شب است.

چگونه برای درمان تکرر ادرار در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA؟

اگر ادرار کردن مکرر توسط عفونت های دستگاه ادراری ایجاد می شود، بیماران توصیه به نوشیدن آب بیشتری مگر آنکه از آن ادرار به اندازه کافی تولید نمی کند. علاوه بر این، آب آلبالو یک خانه خوب طبیعی درمان برای پیشگیری و درمان عفونت های دستگاه ادراری است. در موارد شدید، بیماران باید برخی از آنتی بیوتیک ها است.

اگر عملکرد کم کلیوی دلیل آن این است از آن خواهد شد بسیار سخت تر برای مقابله با. تا به حال، ساقه و سلول های پزشکی Osmotherapy طب میکرو چینی در درمان بیماری کلیوی ناشی از اختلال سیستم ایمنی موثر ثابت شده است. هر دو می تواند به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده منجر شود و بازسازی سیستم ایمنی بدن بیماران. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان ها، شما می توانید از دکتر خود را به طور مستقیم و یا ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com آنلاین مشورت کنید.



:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در، ادرار کردن مکرر ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 5 نارسایی کلیوی دیابت رژیم غذایی و درمان

در حال حاضر، بیماری های کلیوی و دیابت از شایعترین بیماریهای که سلامت ما را تهدید می باشد. از همه بدتر، برخی از مردم از مرحله 5 به نارسایی کلیوی رنج می برند مبتلا به دیابت. ما می توانید تصور کنید چه هولناک آن است که به خرس. به منظور کند کردن پیشرفت بیماری و بهبود کیفیت زندگی بیماران، سمت، لطفا با صبر و حوصله رژیم غذایی و درمان برای مرحله 5 نارسایی کلیه و دیابت.

به طور کلی، نیاز به رژیم غذایی باید در پروتئین حیوانی با کیفیت بالا مانند سفیده تخم مرغ، گوشت بدون چربی و ماهی است. علاوه بر این، بیماران باید مصرف نمک را محدود کند، و اگر شما ادم یا فشار خون بالا، لازم است برای کنترل مصرف آب. از آنجا که بیماران مبتلا به دیابت بر اساس سطوح بالای قند خون همراه می تواند آسیب کلیوی را تشدید، برای بیماران به منظور محدود کردن مصرف شکر لازم است. اما یک نقطه بیشتر، شما باید یک رژیم غذایی مناسب تحت آموزش پزشکان خود را برای جلوگیری از سوء تغذیه خوردن.

سپس به ما اطلاع درمان موثر برای مرحله 5 نارسایی کلیه و دیابت دهید. هنگامی که آن را به درمان می آید، ما باید بگوییم هیچ درمان است که می تواند بیماری را درمان، اما درمان موثر می تواند بیماری را کنترل و کمک به بیماران به یک زندگی دیگر وجود دارد. در بیمارستان Shijiazhuang کلیه بیماری در چین، شما ممکن است امید تازه ای پیدا کنید. درمان و تصفیه خون گزینه خوبی برای شما به حذف سموم از بدن شما، نه تنها سموم مولکولی کوچک محدود است. پس از این درمان، نشانه های شما خواهد شد بدیهی است، رها شوند و قند خون نیز می تواند کاهش می یابد. علاوه بر این، ما همچنین می توانید درمان های طبیعی ما را برای شما به بهبود کلیه شما، مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی عملکرد هفت درمان TCM را انتخاب کنید.

در نتیجه، ما می توانیم قول می دهم که ما می توانیم بیماری را کنترل و طول عمر موثر است. چه چیزی بیشتر، درمان ما دارای عوارض جانبی هستند، بنابراین شما لازم نیست که در مورد خطر از درمان نگران باشید. اگر می خواهید برای پیدا کردن درمان های ما در جزئیات، ما امیدواریم که شما می توانید یک ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com ارسال، و ما ASAP پاسخ خواهد داد.



:: برچسب‌ها: مرحله 5 نارسایی کلیه، دیابت، رژیم غذایی و درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گیاهان چینی به منظور افزایش 44٪ از عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به PKD

در درمانگاه، GFR و یا EGFR اغلب استفاده می شود به منعکس کننده سطح عملکرد کلیه است. کلیه عملکرد 44٪ به معنی بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) است که در مرحله 3 پیشرفت، که در آن کیست های کلیوی به سرعت در حال گسترش است. بنابراین، از آن زمان به بهبود عملکرد کلیه از 44٪ بیماران مبتلا به PKD است. خوشبختانه، داروهای گیاهی چینی مفید هستند.

مرحله 3 PKD همچنین دوره گسترش است که بیماران به طور کلی بالاتر از 40 بوده است نامیده می شود. با گسترش کیست های کلیوی، بیماران به احتمال زیاد به ارائه یک سری از علائم بالینی مانند درد پشت، پروتئینوری، هماچوری و فشار خون بالا. مرحله 3 PKD مرحله مهم است که طب غربی و طب چینی رفتار است.

داروهای غربی عمدتا گرفته شده برای کنترل علائم بیماران، مانند فشار خون بالا و هماچوری، در حالی که طب چینی می تواند کمک به حفاظت از بافت کلیه عملکردی باقی مانده و بهبود عملکرد کلیه است.

با 2500 سال از تاریخ، طب چینی سنتی (TCM)، نشان می دهد که برتری بزرگ و آشکار در تنظیم محیط داخلی و درمان اختلالات مزمن. برای درمان PKD، برخی داروها تجویز می شوند را کاهش می دهد تمام کیست های کلیوی در همان زمان، با افزایش نفوذپذیری دیواره های کیست و بهبود گردش خون در خارج از دیوارهای کیست، در حالی که دیگر داروهای چینی به گرفته افزایش جریان خون به کلیه ها و افزایش ظرفیت برای خود ترمیم سلول های کلیه معلول. به عنوان ترمیم سلول های کلیوی ذاتی و آسیب دیده تر، سطح عملکرد و فعالیت کلیه را می توان به وضوح افزایش یافته است.

داروهای چینی در واقع می تواند انجام بسیاری برای بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به PKD. با این حال، آنها ممکن است زمان نسبتا طولانی برای انجام عملکرد آن نیاز دارید. از این نقطه، کارشناسان کلیه که خوب در درمان بیماری های کلیوی با TCM است ایجاد یک روش خارجی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy. به دلیل آن است برای غلبه بر مشکلات از طب سنتی چینی، بیشتر و بیشتر بیماران با PKD ترجیح می دهند برای استفاده از این درمان برای درمان بیماری کلیوی.

اگر می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب چینی و یا خارجی، شما می توانید سوال خود را در فرم زیر و یا از طریق ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com را ترک کنند.



:: برچسب‌ها: بیماری های چینی کلیه پلی کیستیک (PKD)، 44٪ از عملکرد کلیه، گیاهان ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

CKD را می توان با فشار خون بالا معکوس

در سال های اخیر، ابتلا به بیماری مزمن کلیوی (CKD) در حال افزایش است، و بسیاری از مردم از آن فوت کرد، به طوری که بیشتر و بیشتر مردم شروع به توجه به آن است. برخی از CKD توسط فشار خون بالا ایجاد می شود، و برخی از بیماران CKD با فشار خون بالا همراه است. CKD را می توان با فشار خون بالا معکوس؟

با توجه به سال ما را از مشاهدات بالینی، ما متوجه شدیم که پیش آگهی از CKD با فشار خون بالا ضعیف است. بنابراین، درمان زودهنگام ضروری است، فقط به عنوان آن را نیز ضروری برای کنترل فشار خون است. CKD را می توان با فشار خون بالا معکوس؟

در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، CKD را می توان با فشار خون بالا معکوس شود. از آنجا که CKD و فشار خون بالا تا حد زیادی می تواند بر یکدیگر، در حالی که تلاش برای CKD، آن را نیز لازم به پایین آوردن فشار خون. در بیمارستان ما، برخی داروهای ضد فشار خون می توان برای پایین آوردن فشار خون. علاوه بر این، ما همچنین درمان های ویژه ای داشته باشند برای CKD، به عنوان مثال، "چهار" یک "" هفت TCM روش های درمانی سنتی طب چینی. این درمان های ترکیبی برای بیماری کلیه درمان های نوآورانه است و می تواند CKD را از ریشه درمان کنند. این درمان به این نتیجه ترکیب طب چینی خوراکی Maikang، طب میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا درمان هفت درمان TCM. آنها درمان CKD خود را به طور عمده از دو بخش، از بین بردن مواد سمی و سلول های آسیب دیده را ترمیم و بافت کلیوی. از طریق ترکیبی از محیط داخلی و خارجی، ما می تواند بیماری خود را به سرعت و به طور موثر کنترل می کند. اگر شما در CKD مراحل اولیه است، ما مطمئن هستیم تا به عقب بیماری خود هستند. در حالی که، اگر شما در میانه یا اواخر CKD مرحله، ما می توانیم این بیماری را کنترل و جلوگیری از بدتر شدن. اگر درد و رنج از CKD و فشار خون بالا هستند، ما از شما دعوت به ارسال ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com و ما به زودی پاسخ داده خواهد شد.

در نتیجه، CKD را می توان با فشار خون بالا معکوس بستگی به وضعیت بیماری خود را، اما برای ما، ما همه چیز ممکن است برای معکوس کردن بیماری خود و کمک به یک زندگی سالم زندگی می کنند شما انجام دهد. هر گونه سؤال دیگر، ما شما را دعوت به مشورت پزشکان ما آنلاین برای کمک رایگان.



:: برچسب‌ها: بیماری بالا مزمن کلیوی (CKD)، فشار خون ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که توسط بیمارستان بیماری های نفرولوژیست Shijiazhuang شرکت کلیه معرفی، سندرم نفروتیک می تواند در هر سنی رخ دهد اما در کودکان شایع است، و این بیماری یک پیوند نزدیک با سیستم ایمنی غیر طبیعی. سلول های بنیادی تنها می تواند کمک به درمان بیماری کلیوی ناشی از اختلال سیستم ایمنی. اگر شما از این روش درمانی شنیده باید می خواهند بدانند که میزان موفقیت ایمونوتراپی برای سندرم نفروتیک.

سندرم نفروتیک

اولیه، ثانویه و به ارث برده: با توجه به علل، سندرم نفروتیک (NS) به سه نوع تقسیم شده است. اولیه N متعلق به بیماری های گلومرولی اولیه و شرایط بسیاری است که می تواند باعث از قبیل بیماری تغییر حداقل، مزانژال گلومرولونفریت پرولیفراتیو، گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال، نفروپاتی غشایی، و غیره. NS ثانویه را می توان با نفریت پورپورا، نفریت لوپوس، نفروپاتی دیابتی، و غیره ایجاد می شود.

مهم نیست که چه علت مستقیم از سندرم نفروتیک، که اغلب توسط رسوبات از کمپلکسهای ایمنی و واکنش های التهابی در سرزنش NES همراه است.

نفروتیک سندرم کمک سلول های بنیادی درمان آثار چگونه؟

سلول های بنیادی ایجاد می شود که در درمان اختلالات کلیوی نسبت به بیماری ایمنی بدن تمرکز می کنند. از طریق حفاظت از سیستم ایمنی، سلول های بنیادی می تواند عملکرد کلیه و فیلتر کردن بافت تعمیر NES ساختار چوبکاری باقی مانده محافظت می کند. در نهایت، تنظیم ایمنی بدن اعمال می شود برای عادی سیستم ایمنی بدن، پیشگیری از عود سندرم نفروتیک. بنابراین، بیماری کلیوی می تواند ریشه درمان می شود.

میزان موفقیت ایمونوتراپی در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک

از آنجا که ایمنی درمانی است به منابع طبیعی است که عوارض جانبی کمتری است. تا کنون، میزان موفقیت خود را 85٪ ~ 90٪ .It می گویند، اکثر بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک می تواند درمان بهبودی بزرگ دریافت کنید. البته، به منظور افزایش اثر درمانی، برخی از درمان های کمکی نیز اعمال می شود.

اگر شما میخواهید بدانید که یک برنامه درمانی دقیق و میزان موفقیت آن بیمار خاص، شما نیاز به ارسال گزارش آزمون خود را، شرح بیماری بیماری kidney-support@hotmail.com. بنابراین، کارشناسان کلیه در اینجا شما را در عرض 48 ساعت پس از تجزیه و تحلیل مورد پاسخ دهید.

http://enfermedad-renal.com/el-sintrome-nefrotico/1580.html



:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، سلول های بنیادی، درمان Naturopathy ,
:: بازدید از این مطلب : 630
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

این را می توان با نفروپاتی IgA و مرحله 3 نارسایی کلیه معکوس؟ بسیاری از مردم مشتاق به دانستن پاسخ، به ویژه برای بیماران مبتلا به این بیماری است. هنگامی که در مرحله 3 به نارسایی کلیوی بدتر برگشت پذیر است؟

به چه معنی است نفروپاتی IgA و مرحله 3 نارسایی کلیه؟

نفروپاتی IgA در بیماری کلیه های خود ایمنی ناشی از کمپلکسهای ایمنی IgA به سپرده در منطقه مزانژال گلومرولی است. این کمپلکسهای ایمنی سپرده IgA در می تواند سلول ها و بافت کلیه ها آسیب برساند به تدریج. اگر درمان نشود و یا به طور نادرست درمان، با گذشت زمان، آسیب کلیوی شدید است. مرحله 3 کلیه عملکرد کلیه نارسایی بدان معنی است که تقریبا 50٪ از دست داده اند، و نشانه های نارسایی کلیه رخ خواهد داد. اگر چه هیچ درمان است که می تواند بیماری کلیوی را درمان وجود دارد، درمان به موقع و موثر می تواند معکوس نفروپاتی IgA و مرحله 3 نارسایی کلیه.

چه درمان می تواند نفروپاتی IgA و مرحله 3 نارسایی کلیه معکوس؟

در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، درمان های نوآورانه سیستماتیک ایجاد می شود و برای درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود. این بیمارستان در سنت طب چینی مهم است، و درمان های جدید نیز در طب سنتی چینی است. دلیل ما آن را یک روش سیستماتیک به دلیل آن می تواند بیماری را جدایی ناپذیر کلیه را درمان کنند. این درمان به این نتیجه "cuatro'uno" درمان سنتی چینی و هفت درمان سنتی چینی است. "Cuatro'uno 'درمان سنتی چینی" مناسب برای تمام بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی برای حذف کدورت و از بین بردن حالت سکون سم سم است. علاوه بر این، آن را نیز دارای عملکرد تعمیرات آسیب دیده سلول های کلیوی ذاتی و تکثیر و حذف سلول های مرده. علاوه بر این، ما همچنین می توانید درمان مناسب از هفت در طب سنتی چین برای شرایط خود را به گرفتن اثر بهتر و سریع تر را انتخاب کنید.

در نتیجه، آن است که پیش از این اثر درمان بهتر ممکن است به معکوس نفروپاتی IgA و مرحله 3 نارسایی کلیه در بیمارستان ما، و. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد بیماری یا درمان خود را، ما از شما دعوت به ارسال ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com و ما شما را به موقع پاسخ دهید.

http://enfermedad-renal.com/nefropatia-por-IgA/1579.html



:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در نارسایی کلیه 3 درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

از آنجا که PKD یک خانواده به ارث برده بیماری است، بسیاری از خانواده ها در مورد این بیماری نگران هستند. برخی از بیماران مبتلا به PKD توسط سطوح بالای اسید اوریک همراه است. این، و آن را ممکن است ریشه؟ نگران نباشید، بعد، لطفا جواب را در مقاله زیر را مشاهده کنید. هر گونه سؤال، شما می توانید پزشکان ما آنلاین بپرسید، و ما به زودی پاسخ داده خواهد شد.

قبل از شروع درمان لازم است بدانید که وضعیت بیماری خود را به وضوح و پیدا کردن عوامل مستعد کننده در بدن شما. به طور کلی، برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، سموم بسیاری در بدن است. در اینجا، ما تست ویژه ای برای PKD، به عنوان شواهدی از سموم در ادرار و 8 آزمون از صدمه به کلیه ها. از طریق آزمون ویژه ما، ما می توانیم می دانیم که چه نوع از سموم در بدن و سطح آسیب به NES خود را سرزنش، کراتینین، اوره، اسید اوریک، β-2microglobulin، cystatin، پروتئین تام در ادرار، فشار اسمزی در ادرار و در نتیجه به نوبه خود. استفاده از اسید اوریک غیر طبیعی کاهش میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR).

پس از ملاقات وضعیت، بیماری خاص خود را دارند، ما درمان ویژه ما برای شما، و "چهار" یک "چهار" یک "" پزشکی را انتخاب کنید "طب سنتی چینی و طب سنتی چینی و هفت درمانهای موثر برای بیماری های کلیوی هستند." طب چینی به معنی چینی سنتی خوراکی، یک بطری از ترکیب Maikang، دوز خارجی از طب چینی (میکرو چینی Osmotherapy پزشکی) و حوضه از حمام پا پزشکی. از طریق حذف کدورت در سم گانه چوبکاری، که می تواند پیشرفت فیبروز کلیوی را مسدود کند. به علاوه، این درمان نیز می تواند سم حالت سکون و از بین بردن سلول های مرده به ارائه یک محیط خوب برای تعمیر سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و بهبود GFR. علاوه بر این، هفت TCM می تواند جایگزین. و ما می توانیم با توجه به شرایط فردی خود را انتخاب کنید یک یا بیشتر از هفت TCM.

اگر چه PKD یک بیماری ژنتیکی است، به طور موثر می تواند مدیریت بیماری خود و جلوگیری از بدتر شدن. علاوه بر این، ما می توانیم سطح نیز پایین بالا اوریک اسید و دیگر شرایط. اگر شما میخواهید بدانید که درمان های خاص ما، ما از شما دعوت یک ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com برای ارسال، و او را مقدمه ای مفصل در درمان در خارج را. بهترین آرزوها!

http://enfermedad-renal.com/la-enfermedad-renal-poliquistica/1578.html



:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، طب سنتی چینی (TCM) ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چهار "یک" درمان سنتی چینی به معنای یک داروی خوراکی چینی، یک بطری مخلوط Maikang، می کند از خارجی چینی پزشکی و حوضه از پا حمام پزشکی، آنها درمان های منحصر به فرد از بیمارستان ما می باشد. پس از سالها تحقیق و تجربه درمانگاه، مردم پیدا کرده اند که آنها اثر درمانی قابل توجهی در درمان نارسایی مزمن کلیه. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آنها، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم و یا چت به عنوان خوانده شده در.

پزشکی خوراکی چینی، آن است که از انواع بسیاری از گیاهان را و کسانی که گیاهان را می توان با توجه به لزوم ترکیب شده است. 49 فرم های دوزاژ و 196 نسخه و در مجموع وجود دارد. در طول درمان، ما سبزی های مختلف برای درمان عوارض مختلف استفاده کنید.

همانطور که برای یک بطری مخلوط Maikang، هیچ تغییرات زیادی در مواد وجود دارد، اما می تواند کمک به تنظیم گردش خون، چه چیزی بیشتر، آن است که داروهای لازم برای درمان این بیماری است.

نشانی از خارجی چینی پزشکی از جمله دو شکل دوز و دو نسخه، آن را نیز با توجه به شرایط بیماری استفاده می شود. عملکرد آن است که به ترویج گردش خون و از بین بردن استاز خون.

حوضه از پا حمام پزشکی شامل 49 فرم های دوزاژ و 147 نسخه، آن است که قبل از خواب اهداف به ترویج گردش خون و تخلیه مواد سمی توسط پوست استفاده می شود.

مزایای استفاده از این چهار "یک" است می تواند کمک به درمان نارسایی کلیه بدون آسیب رساندن به کلیه ها، پس از آن می تواند توسط همه بیمار استفاده می شود. اگر می خواهید بدانید که آیا بیماری شما می تواند کاملا درمان، شما می توانید ما را با اطلاعات دقیق خود را ارسال کنید. ما ایمیل: کلیه kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/kidney-failure-treatment/1246.html



:: برچسب‌ها: کلیه درمان نارسایی، درمان سنتی چینی، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

NURUL AISYAH BT ADNAN یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه و کراتینین سرم 2114 است، به منظور کنترل بیماری او، او به چین در 20 جولای سال 2014. پس از یک ماه درمان های چینی گیاهان دارویی پزشکی بود، بیماری او را ثابت می رود، در زیر برخی از جزئیات بیشتر در مورد بیماری خود و درمان در بیمارستان ما.

قبل از اینکه او را به بیمارستان ما آمد، او توسط ادم پلک برای نزدیک به 17 سال اذیت و سطح کراتینین بالا 4 سال و بسیاری از حباب در ادرار او وجود دارد (حباب معنی نشت پروتئین). چهار سال پیش، بیماری او بدتر رفت، فشار خون بالا به عنوان 140 / 100mmHg، او شروع به سقوط کرد سرگیجه، سردرد، تهوع و ضعف رفت. پس از آن، فشار خون خود را افزایش تمام وقت، آن را تا به تا 160 / 100mmHg، حال، سطح کراتینین می رود به 2114umol / L. بدون روش درمان خوب در زادگاه او، بنابراین او به چین می آیند به دنبال کمک از چینی طب گیاهی.

پس از یک سری از آزمون، او را به عنوان نارسایی مزمن کلیه (پایان مرحله بیماری کلیوی)، گلومرولونفریت مزمن، کم خونی، فشار خون بالا، هایپراوریسمیک، متابولیک اسیدی شدن تشخیص داده شد. با توجه به شرایط بیماری خود، از کارشناسان در بیمارستان ما تصمیم گرفت تا او را تحت دیالیز اول، که لازم است با سطح کراتینین بسیار بزرگ است. پس از آن که به او دارو پا حمام درمانی، دهان چینی گیاهان دارویی پزشکی، فیزیوتراپی و انما درمان. با کمک از این درمان های منحصر به فرد از بیمارستان ما، بیماری خود را تحت کنترل در حال حاضر.

اگر شما میخواهید بدانید که اطلاعات بیشتر در مورد درمان نارسایی کلیه، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا ایمیل با ما مشورت، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/patient-story/1245.html



:: برچسب‌ها: داستان بیمار، دارو پا حمام درمانی، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مخلوط Maikang یک نوع از داروهای منحصر به فرد از بیمارستان ما است، آن است که به بهبود گردش خون در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود. بنابراین برای این پرسش مطرح شده در عنوان، پاسخ این است: بله، مخلوط Maikang می تواند کمک به درمان بیماری مزمن کلیه.

عملکرد این دارو

این می تواند به کاهش چربی خون، ضد ترومبوز، ضد پیری کمک می کند، بهبود شاخص های رئولوژی خون، افزایش ایمنی، ترویج سنتز پروتئین های سرم و اسیدهای نوکلئیک، ضد التهاب و غیره.

در طول درمان بیماری های کلیوی، می تواند در برابر اختلال در عملکرد سیستم ایمنی ناشی از بیماری کلیه در عفونت داخل بدن، علاوه بر این، می تواند کمک به کاهش عوارض جانبی ناشی از استفاده از hormonotherapy مانند قند خون، چربی خون، فشار خون بالا، تصلب شرایین. همچنین می تواند در مقابل آسیب به سلول های اندوتلیال عروقی ناشی از سموم افزایش کمک کند.

چگونه به استفاده از مخلوط Maikang؟

نگاهی به 40 میلی لیتر، 2 بار در روز در هر روز صبح و شب قبل از شام، در صورت نیاز، دکتر تغییر خواهد کرد می کند با توجه به شرایط بیمار، اما بیماران قرار نیست برای افزایش یا کاهش دوز توسط themself.

از بالا ما می دانیم که مخلوط Maikang برای درمان بیماری مزمن کلیه مفید است. در بیمارستان ما، آن است که داروهای لازم برای درمان این بیماری است. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید پیام را ترک و یا به ما ایمیل، ما اطلاعات شما را به صورت رایگان می خواهید فراهم می کند.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد درمان بیماری مزمن کلیه داشته باشد، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/ckd-treatment/3786.html



:: برچسب‌ها: درمان CKD، مخلوط Maikang، بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به کجا برای دریافت طب میکرو چینی Osmotherapy؟ این سوال را از ما "دکتر آنلاین" بخشی است. برای این سوال، پاسخ تنها یک، که چین است.

طب میکرو چینی Osmotherapy توسط کارشناسان در بیمارستان ما اختراع، آن است که در سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی مبتنی بر هدف و در درمان بیماری مزمن کلیه. تا به امروز، ما هر شاخه به دلایل بسیاری از تنظیم نشده خارج از کشور. علاوه بر این، این درمان نیاز به مهارت های عمل بالا، بنابراین مردم می توانند آن را در خانه را ندارد. اما پس از بیماری خود را ثابت می رود، ما آنها را یک ابزار ساده است که می تواند آنها را زنده بهتر پس از آنها کمک به خانه خواهد داد.

برای بیمار به بیماری مزمن کلیه، در صورتی که می خواهید برای دریافت این درمان، آنها باید برای آمدن به بیمارستان ما. من می دانم که آن را برای برخی از افراد بسیار دشوار است، آنها باید برای غلبه بر مشکلات بسیاری را در زندگی و اقتصاد دو جنبه. به منظور از بین بردن بار اقتصادی خود را، ما آشپزخانه برای آنها را به پخت و پز آماده شده است. چه چیزی بیشتر، ما برنامه درمان با توجه به شرایط بیماری مطمئن شوید که با حداقل مقدار از دارو برای رسیدن به بهترین اثر درمانی را.

به وضوح روشن است که از آمدن به بیمارستان ما برای به دست آوردن میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، می تواند بیمار برای زندگی بهتر و طولانی تر کمک کند. برای بیمارانی که در مراحل اولیه این بیماری هستند، آنها ممکن است فرصتی برای بهبود یافتن از آن را دریافت. برای بیمارانی که در مرحله پیشرفته ای از این بیماری است، بیماری آنها ممکن است برگشت پذیر است اما آنها می توانند با آن را برای یک مدت طولانی زندگی می کنند.

اگر شما میخواهید بدانید که اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Omotherapy، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ما ایمیل: کلیه kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/ckd-treatment/3785.html



:: برچسب‌ها: درمان CKD، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نام: NURUL AISYAH BT ADNAN

جنسیت: مونث

سن: 27

وضعیت تاهل: مجرد

کشور: مالزی

بیماری: نارسایی مزمن کلیه (پایان مرحله بیماری کلیوی)، گلومرولونفریت مزمن، کم خونی، فشار خون بالا، هایپراوریسمیک، متابولیک اسیدی شدن

در 20 ژوئیه 2014، او را به بیمارستان ما برای اولین بار آمد. او یک بیمار با تورم در پلک ها تقریبا 17 سال و افزایش کراتینین سرم 4 سال است. پس از تشخیص، کارشناسان ما را به یک برنامه درمانی برای او، به شرح زیر می باشد برخی از جزئیات بیشتر در مورد این برنامه است.

طرح درمان:

داخلی 1. کلیه سطح معمول پرستاری Ⅰ

2. به کم نمک، کم چربی، پروتئین با کیفیت بالا و رژیم غذایی پورین کم

3. نگاهی قرص لوزارتان پتاسیم 500mg در دو بار در روز به کنترل فشار خون

4. نگاهی به همودیالیز (به عنوان بالا به عنوان 2114، ما نیاز به تخلیه سموم و مواد زائد در حال حاضر در این مرحله)

5. او دهان چینی گیاهان دارویی پزشکی، فیزیوتراپی، انما درمان و دارو پا حمام درمانی را به تخلیه مواد سمی، محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده و تنظیم گردش خون.

پس از درمان، بیماری او را ثابت می رود و کراتینین سرم بالا پایین می رود. من هرگز فکر نمی کردم بیماری من را می توان به خوبی کنترل شده، او گفت، بسیار هیجان زده. اگر چه ی ارومیه می تواند، اما با درمان مناسب و به موقع نمی توان درمان، می توان آن را برای مدت زمان طولانی تحت کنترل است، بنابراین بیمار می تواند با آن را برای مدت طولانی تری زندگی می کنند.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا به ما ایمیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ما ایمیل: کلیه kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/tell-your-story/3784.html

 



:: برچسب‌ها: مطلب را، نارسایی کلیه با کراتینین سرم 2،114، نارسایی کلیه، کراتینین سرم 2114 ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از تورم در همه جا با FSGS

FSGS هنگامی رخ میدهد که جای زخم کلیه توسعه در فیلتر در گلومرول های کلیوی است. گزارش شده است که حدود دو سوم از بیماران FSGS شدید التهاب می شود. اگر شما با FSGS تشخیص داده شده و از تورم در تمام رنج می برد، شما می توانید از درمان های موثر یادگیری برای جلوگیری از تورم است.

با توجه به احتباس مایعات اضافی و نشت پروتئین بالا می تواند منجر به تورم، درمان باید بر روی علل بستگی دارد.

اگر تورم توسط احتباس مایع ایجاد می شود، اثر درمانی باید قادر به حذف مایع بیش از حد باشد.

نخست، بیماران باید مصرف خود را از مایعات و سدیم را محدود، و همچنین برای جلوگیری از تشدید التهاب یا ادم. دوم، شما می توانید یک چای گیاهی بنوشید. همانطور که توسط پزشکان از طب سنتی چینی معرفی شده، چای گیاهی دارای خواص مدر. به عنوان مثال، ریشه قاصدک، برگ گزنه، ابریشم ذرت و غیره، هر کس می تواند کمک به کلیه ها برای حذف بی درنگ تر مایع است. سوم، بیماران ممکن است نیاز به گرفتن برخی داروها مانند داروهای مدر، مهار کننده های ACE، ARBs و استروئید. این داروها دارای اثر درمان تورم.

اگر التهاب است با از دست دادن پروتئین ایجاد می شود، درمان باید نشت ساختار پروتئین و یا آسیب دیده را ترمیم فیلتراسیون کلیه جلوگیری می کند.

از یک طرف، مهار کننده های ACE، ARBs، استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی ممکن است کمک به کاهش پروتئینوری به طور موثر، اما اساسی نیست. بدتر از آن، استروئیدها یا داروهای سرکوب کننده ایمنی هستند بیشتر احتمال دارد به علت تعدادی از عوارض جانبی. علاوه بر این، سلول های بنیادی و یا پاک کردن خون آلودگی درمانی تواند برای رفع سلول های کلیه آسیب دیده و یا بازگرداندن سیستم فیلتر از کلیه است. هنگامی که کلیه ها قادر به فیلتر کردن مواد زائد و حفظ nourishments از جمله پروتئین در بدن به طور معمول از دست دادن پروتئین خواهد شد به طور موثر کنترل می شود. در نتیجه، همه چیز تسهیل تورم خود به خود.

در موارد مختلف، بیماران نیاز به چند درمان. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه رژیم غذایی بالا و یا درمان گزینه، لطفا با ما تماس بگیرید به طور مستقیم.



:: برچسب‌ها: FSGS، توقف تورم ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیماران لوپوس از تکرر ادرار رنج می برند

لوپوس نیز به عنوان SLE (لوپوس اریتماتوی سیستمیک) آنجا که یک بیماری سیستمیک است شناخته می شود، می تواند باعث بسیاری از سیستم. برخی از بیماران ادرار کردن مکرر. تعیین علت تکرر ادرار در این بیماران مبتلا به لوپوس می توانید آنها را به شرایط درمان مناسب منجر شود.

چرا بیماران لوپوس ادرار کردن مکرر؟

در اغلب موارد، ادرار کردن مکرر با لوپوس در دو جهت در ارتباط است. یکی از عفونت های دستگاه ادراری است. لوپوس یک بیماری خود ایمنی است که می تواند ظرفیت کم ایمنی بدن، که خطر ابتلا به عفونت ها و عفونت های دستگاه ادراری را افزایش می دهد باعث شده است.دیگر نفریت لوپوس، بیماری کلیوی ناشی از SLE است. تکرر ادرار نشانه ای از آسیب کلیوی است.

چگونه برای مدیریت ادرار کردن مکرر در بیماران لوپوس؟

اگر شما در حال تجربه این مشکل، روش های زیر ارزش امتحان می باشد.

1 نوشیدن آب بیشتر و قره قاط: این نکته است توصیه می شود که ادرار کردن مکرر توسط عفونت های دستگاه ادراری ایجاد می شود. تصور می شود که آب به بهترین پاک کننده برای دستگاه ادراری، در حالی که آب آلبالو می تواند در پیشگیری و درمان عفونت های دستگاه ادراری. در موارد شدید، بیمار ممکن است نیاز به مصرف آنتی بیوتیک. با این حال، اگر بیماران التهاب، فشار خون بالا و یا سطح پایین عملکرد کلیوی، محدود کردن مصرف آب.

2 کمپلکسهای ایمنی را از بدن: در حال حاضر، برخی از داروهای چینی در ترکیب، تقسیم، انحلال و ترشحات از کمپلکسهای ایمنی از بدن به طور موثر موثر بوده است. در موارد شدید، تبادل پلاسما، جذب دفاعی یا CRRT مورد نیاز هستند به طور مستقیم حذف این مواد.

تغذیه کلیه 3: طب میکرو چینی Osmotherapy یک درمان است که می تواند کمک به ارائه خون، تغذیه و اکسیژن به سلول های ذاتی کلیه و همچنین برای درخواست ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده به تدریج باشد.همراه با روش دوم، این درمان به طور موثر می تواند به نفریت لوپوس را درمان کنند. هنگامی که کلیه ها به طور معمول در خون فیلتر، ادرار کردن مکرر خواهد شد به طور موثر اداره می شود.

بیماران مختلف نیاز به داروها و درمان های مختلف. برای مشاوره شخصی، شما می توانید به کمک مشاوره آنلاین بپرسید و یا ارسال یک ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com.

 



:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس، ادرار کردن مکرر ,
:: بازدید از این مطلب : 766
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه پلی کیستیک با فشار خون بالا

نام: عبدالعزیز Almahmeed

محل تولد: بحرین

جنسیت: مرد

سن: 55

2014 ژوئیه 14، عبدالعزیز Almahmeed به بیمارستان ما برای درمان بیماری خود آمد. 15 سال پیش، او مبتلا به بیماری کلیوی Polysistic تشخیص داده شد قبل از به بیمارستان ما، در ادرار به مدت 15 روز و ادرار را از خون 5 روز دشوار است که آمد. بعد از گذشت 40 روز از شروع درمان، تمام علائم به خوبی، به طوری که آنها می خواهند برای رفتن به خانه، به منظور کاستن از بار مالی از پزشکان در بیمارستان ما او موافقت کردند تا به خانه بروند و ادامه درمان خانگی برای تقویت اثر درمانی. در زیر برخی از اطلاعات دقیق در مورد شرایط و درمان خود در بیمارستان ما، اجازه دهید نگاهی هم.

پس از یک آزمایش از این سری، او به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک، اورمی، فشار خون بالا کلیه، کم خونی کلیوی، اسیدوز متابولیک، سنگ های متعدد کلیه، دیابت نوع 2، هیپرپلازی پروستات، کبد چرب، هیپرپاراتیروئیدیسم ثانویه تشخیص داده شد. سپس، با توجه به شرایط خود، ما را درمان مربوطه: درخواست طب گیاهی چینی خارجی و حمام پا دارویی برای تحریک گردش خون، استفاده از دهان گیاه چینی برای محافظت از عملکرد کلیه، را Maikang مخلوط 50 میلی لیتر سه دو بار در روز به کنترل خون و چی. موافقت با اقدامات فوق، ما نیز به شما برخی از دارو را، مانند قرص های با دوز 20mg سیمووستاتین یک بار در شب به منظور کاهش gliclazide چربی پایدار انتشار 30 میلی گرم قرص یک بار در روز به کاهش قند خون، آسپیرین 81 میلی گرم 1 را هنگامی که / روز به تسکین درد و تب، قرص آلوپورینول 100 میلی لیتر یک بار در روز به کاهش اسید اوریک، ویتامین D، 5000 IU یک بار در هفته برای تنظیم متابولیسم کلسیم و فسفر، آملودیپین 10 میلی گرم یک بار در روز به کاهش فشار خون بالا و دیگر داروهای لازم برای کمک به بیماران زندگی می کنند بهتر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید پیام را ترک و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: بیماری kidney-support@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک بالا، فشار خون ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به بهبود عملکرد کلیه با گیاهان سنتی چینی

طب چینی است و نه متفاوت از روش درمان غرب در درمان بیماری مزمن کلیه است. این به طور عمده را به گیاهان سنتی چینی برای تعمیر کلیه آسیب دیده، که در حال حاضر ثابت شده است که بسیار موثر است.

برای درمان این بیماری، در ابتدا ما باید خون خود را به تمیز کردن. می سموم بیش از حد و عوامل التهابی در خون شما است که باعث آسیب بیشتر به کلیه ها وجود دارد. در طب غربی، همودیالیز تنها می تواند سموم مولکول های کوچک مانند کراتینین، اوره و اسید اوریک را حذف کنید. سموم مولکول های بزرگ مانند هموسیستئین و پروتئین رتینول هنوز در خون هستند و باعث آسیب جدی تر.

دوم، برای تمیز کردن بیشتر سموم و پیچیده ایمنی سپرده در رگ های خونی و کلیه ها، ما استفاده از طب گیاهی چینی.مواد فعال از گیاهان چینی می تواند با ترکیب پیچیده ایمنی، تقسیم آنها و تخلیه آنها از بدن است. علاوه بر این، طب چینی می تواند رگ های خونی گشاد می شوند، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون در کلیه ها، بسیار پیچیده و فوق العاده ماتریس سلولی ایمنی بدن است که باعث فیبروز کلیوی در تصویر را می توان مرخص شد.

گام سوم برای تنظیم سیستم ایمنی ذاتی و تکمیل خون و چی تا که به دوباره تجدید خود از سلول های کلیه آسیب دیده و ترویج بهبود عملکرد کلیه است.

چه چیزی بیشتر، استفاده از طب سنتی چینی بسیار سخت است، تنها زمانی که ما تجزیه و تحلیل کامل از وضعیت کلیه بیمار را ساخته اند می تواند ما شما را به دستورالعمل مربوطه.

بنابراین اگر شما علاقه مند به درمان های منحصر به فرد ما، شما می توانید به ما ایمیل و یا پیام های ترک به ما. ما ایمیل: کلیه kidney-support@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: درمان CKD، گیاهان سنتی چینی، چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه نوع درمان می تواند کمک به درمان نارسایی کلیه

JEFREY GARCIA یک بیمار نارسایی کلیه 26 ساله است، او از فیلیپین MANILA است. در 17 ژوئن، 18، 2014، او را به بیمارستان ما آمد، این است که او آمده تا با هدف بیمارستان ما را به درمان بیشتر است. در زیر برخی از اطلاعات دقیق در مورد او و درمان در اینجا.

نتایج آزمون پذیرش خواندن، مثل این:

آزمون معمول خون: هموگلوبین، 168 گرم / L، سلول های قرمز خون تعداد به 5.63 ایکس 1012 / L

الکترولیت ها: تمایل پتاسیم برای 3.21 / L، گرایش دی اکسید کربن در کل 17.2 / L، تمایل فسفر برای 1.52 L

شش عملکرد کلیوی: کراتینین 207 umol / L، اوره تمایل نیتروژن برای 9.0 / L، اسید اوریک 537 umol / L

پس از درمان، دکتر ما او را معاینه دوم، نتایج آزمون به شرح زیر می باشد:

آزمون معمول خون: هموگلوبین، 143 گرم / L، سلول های قرمز خون تعداد به 4.92 ایکس 1012 / L؛

عملکرد کلیوی شش: کراتینین 172 umol / L، اوره تمایل نیتروژن برای 7.2 / L، 210 umol / L اسید اوریک. الکترولیت ها: تمایل پتاسیم برای 3.93 / L، گرایش دی اکسید کربن در کل برای 23.7 L.

آیا می خواهید بدانید که چرا بیماری خود را به خوبی به سرعت در حال می رود؟ این تابع از درمان های منحصر به فرد ما، که پا حمام درمانی و میکرو چینی گیاهان دارویی Osmotherapy پزشکی است. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آنها، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت کنید.

به منظور کمک به کمک به تحکیم بیماری او، پزشکان همچنین او را به برخی از داروها به خوردن پس از او به خانه را، آنها بی کربنات ریواس است 0.9 گرم 3 بار / روز، Shenshuaining 1.08 گرم سه بار / روز، آلوپورینول قرص 1 قطعه از 0.1 گرم / روز، چینگ های کپسول کلیه کان 0.44 گرم 3 بار / روز.

 



:: برچسب‌ها: داستان بیمار، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پا حمام درمانی مفید است به درمان نارسایی کلیه

JEFREY GARCIA، 26 ساله، او یک بیمار نارسایی کلیه از فیلیپین MANILA آمده است. در 17 ژوئن، 18، 2014، او را به بیمارستان ما آمد، این دومین بار است که او برای درمان بیشتر به بیمارستان ما آمده است. در زیر برخی از اطلاعات دقیق در مورد او و درمان در اینجا، اجازه دهید ما یک نگاه دارند با هم.

نتایج آزمون پذیرش را نشان می دهد، مثل این:

آزمون معمول خون: هموگلوبین، 168 گرم / L، سلول های قرمز خون تعداد به 5.63 ایکس 1012 / L

الکترولیت ها: تمایل پتاسیم برای 3.21 / L، گرایش دی اکسید کربن در کل 17.2 / L، تمایل فسفر برای 1.52 L

شش عملکرد کلیوی: کراتینین 207 umol / L، اوره تمایل نیتروژن برای 9.0 / L، اسید اوریک 537 umol / L

پس از تجزیه و تحلیل، پزشکان در بیمارستان ما را به یک برنامه درمانی برای او، آن را شامل دو بخش، که از داروها و روش های درمانی است.داروها قرص آلوپورینول 0.1 گرم 3 بار / روز به کاهش اسید اوریک. Shenshuaining قرص دیسپرس 1.08 گرم 3 بار / روز. Haikun Shenxi کپسول 0.44 گرم 3 بار / روز برای کمک به تخلیه مواد سمی. Rhei و سدیم بی کربنات قرص 1.2 گرم 3 بار / روز برای درمان اسیدوز.درمان های هستند پانسمان طب چینی و پا حمام درمانی، عمدتا تابعی از آنها است به تقویت گردش خون، بهبود میکروسیرکولاسیون و محافظت از کلیه است. پس از 22 روز درمان، این بیماری به خوبی می رود و در حال حاضر او آماده است تا به پشت خانه است.

قبل از اینکه او به خانه، کارشناسان ما او را به برخی از داروها به تحکیم بیماری خود، آنها ریواس بی کربنات 0.9 گرم 3 بار / روز، Shenshuaining 1.08 گرم سه بار / روز، قرص آلوپورینول 1 قطعه از 0.1 گرم / روز، چینگ های کان کپسول کلیوی 0.44 گرم 3 بار / روز. به جز کسانی که داروهای، آنها نیز او را به برخی از اعمال گیاهان چینی خارجی است که می تواند کمک به او را بهتر زندگی را.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد پا حمام درمانی، شما می توانید به ما ایمیل. ما ایمیل: کلیه kidney-support@hotmail.com.

 



:: برچسب‌ها: داستان بیمار، پا حمام درمانی، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بلغور جو دوسر است خوب برای مزمن کلیه بیماری رژیم غذایی

رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری مزمن کلیه بازی می کند، تا زمانی که ساخت برنامه رژیم غذایی افراد نیاز به توجه بالا برای جلوگیری از این مواد غذایی که ممکن است آسیب بیشتر به کلیه ها می شود. سپس، بلغور جو دوسر خوب برای بیماران مبتلا به این بیماری است؟

بلغور جو دوسر یک نوع از غذاهای محبوب در میان مردم غرب است، آن را در بسیاری از تغذیه است. بعد اجازه دهید ما یک نگاه توابع آن است.

1. جو دو سر به طور موثر می تواند در بدن کاهش کلسترول، اغلب خوردن، می تواند کمک به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی مغز است که تهدید اصلی برای افراد مسن.

2. منظم جو دو سر مصرف بسیار خوب اثر خوبی در کاهش قند خون و از دست رفتن وزن برای بیماران مبتلا به دیابت.

3. بلغور جو دوسر اثر برای حل یبوست است که یک چیز دردناک برای بسیاری از مردم ساله و بیمار است.

4. همچنین می تواند به بهبود گردش خون، کاهش فشار کار می کنند.تغذیه شامل در آن مانند کلسیم، فسفر، آهن، روی و سایر مواد معدنی می تواند کمک به پیشگیری از پوکی استخوان و کم خونی و ترویج بهبود زخم. علاوه بر این، مکمل خوبی از کلسیم است.

5. بلغور جو دوسر سرشار از اسید لینولئیک است، آن را در درمان کبد چرب، دیابت، ادم، یبوست و غیره موثر است. همچنین دارای اثر درمانی کمکی برای افراد به منظور افزایش قدرت و طول عمر.

از بالا ما می توانید ببینید که بلغور جو دوسر چیزهای خوب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است، اما آن را نیز سرشار از پروتئین است، بنابراین شما باید بیش از حد بخورند. در یک کلام، به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی شما باید یک برنامه رژیم غذایی را و اصرار آن، آن را برای سلامتی شما مفید است.

اگر سوال دیگری در درمان بیماری خود، شما می توانید پیام را ترک و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: رژیم غذایی CKD، بیماری مزمن کلیه، بلغور جو دوسر ,
:: بازدید از این مطلب : 1319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی دیابتی و تاری دید: علل و درمان

بسیاری از بیماران نفروپاتی دیابتی شکایت دارند که چشم انداز خود را به شدت در حال کاهش است. ما می توانید تصور کنید که تاری دید می تواند ناراحتی به زندگی بیمار به ارمغان بیاورد. بنابراین بسیاری از مردم که تعداد سوالات: نفروپاتی دیابتی می تواند باعث تاری دید چگونه به طور موثر درمان بعدی، لطفا پاسخ متخصص کلیه در بیمارستان از Shijiazhuang بیماری کلیه را ببینید؟

در واقع، برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، تاری دید یک ارتباط مستقیم و نزدیک با نوسان قند خون. علاوه بر این، به علت نفروپاتی دیابتی سطح قند خون بالا است. به این معنا که کنترل قند خون در محدوده امن برای پیشگیری و درمان عوارض ناشی از نفروپاتی دیابتی بسیار مهم است. همانطور که برای تاری دید که می تواند توسط رتینوپاتی و آب مروارید که در بیماران مبتلا به دیابت شایع است ایجاد می شود.

اگر چه هیچ درمانی برای نفروپاتی دیابتی در حال حاضر تنظیم سطح قند خون در محدوده معقول ممکن است کاهش روند پیشرفت بیماری کمک می کند و برای محافظت از چشم خود. هنگامی که آن را به درمان نفروپاتی دیابتی می آید، مهم ترین چیز این است که برای درمان دیابت، و دوم این است که برای درمان بیماری های کلیوی به علت قند خون بالا و فشار خون بالا از عوامل اصلی که باعث تشدید بیماری می باشد . با این حال، در بیمارستان ما، ما باید درمان ویژه ای برای نفروپاتی دیابتی. و شما باید داروهای موثر برای Tangyikang، acarbose، و غیره علاوه بر این، درمان های خاص ما هستند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، انما درمانی، حمام پا درمان، درمان حمام دارو و غیره. نشان داده شده که موثر باشد، امن و راحت از طریق کاربرد بالینی. چه چیزی بیشتر، ما نیز می تواند داروهای ویژه ما برای بازگرداندن vista.Si شما می خواهند بدانند که دارو و درمان ما برای درمان نفروپاتی دیابتی و تاری دید را انتخاب کنید، ما شما را دعوت به ارسال ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com و ما به زودی پاسخ داده خواهد شد.

در نتیجه، تاری دید از عوارض معمول نفروپاتی دیابتی است، اگر شما یکی از درد و رنج است، شما باید برای رفتن به بیمارستان به طور منظم دریافت درمان مناسب است. هر گونه سؤال دیگر، شما همچنین می توانید با پزشک آنلاین چت از مشاوره رایگان. بهترین آرزوها!



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، تاری دید، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

PKD و مرحله 3 کلیوی اختلال: علائم و درمان

PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) بیماری کلیه ژنتیکی است که با رشد کیست های متعدد در کلیه ها است. اگر می توان آن را تشخیص داد و درمان زود هنگام، این بیماری به سرعت بدتر خواهد شد. هنگامی که PKD بدتر در مرحله 3 نارسایی کلیه، کیست های کلیوی به اندازه خطرناک رشد کرده است. بنابراین، می دانیم که علائم و درمان از PKD و مرحله 3 نارسایی کلیه؟ لطفا موارد زیر را مشاهده کنید.

نشانه های PKD و مرحله 3 نارسایی کلیه:

از آنجا که از ظلم و ستم از کیست های کلیوی، بیماران ممکن است از تعدادی از علائم، از جمله فشار خون بالا، درد کمر و درد کلیه، پروتئینوری، ادرار، خون، سنگ کلیه و غیره رنج می برند. با توجه به مطالعه بالینی، مرحله 3 PKD یک دوره درمانی کلیدی است، و طب چینی و طب غربی درمان ترکیبی ممکن است عملکرد کلیه به طور موثر محافظت می کند. بعد، لطفا درمان موثر برای این بیماری را ببینید.

درمان PKD و مرحله 3 نارسایی کلیه:

با در نظر گرفتن درمان، ما باید به توصیه می کنند که درمان های طبیعی، طب میکرو چینی Osmotherapy. در این روش درمانی، از خارج به ضایعات کلیوی به طور مستقیم و به سرعت با کمک از دستگاه های پیشرفته استفاده می شود، و مواد مخدر از این درمان می تواند نفوذ کرده است. مانند در حال حاضر، بسیاری از بیماران مبتلا به PKD اینجا بهبود و یک زندگی عادی. و برنامه های کاربردی بالینی نشان داده اند که این درمان ایمن، موثر و مناسب است. علاوه بر این، داروهای توابع از مهار ترشح مایع کیست کلیوی، و ترویج از خروج مایع کیست کلیوی است. به این معنا که می توان آن را به اندازه کیست های کلیوی به تدریج کاهش دهد. علاوه بر این، آن را نیز می توانید کلیه حفظ و بهبود عملکرد کلیه است. علاوه بر این، کنترل علائم نیز بسیار ضروری است، بنابراین برخی از طب غربی نیز می تواند گرفته شود.

در حال حاضر، هر چیزی در مورد PKD و مرحله 3 نارسایی کلیه می شوید؟ اگر شما هر گونه چیز مشخص نیست در مورد علائم و درمان خود را، ما از شما دعوت به ارسال ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com و ما خواهد شد پاسخ در اسرع وقت.



:: برچسب‌ها: PKD، کلیه علائم شکست و Tratamientosdad، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 3 نارسایی کلیه با افزایش سطح کراتینین: علل و درمان

بسیاری از بیماران مبتلا به مرحله 3 نارسایی کلیه ممکن است با افزایش سطح کراتینین همراه است، اما بسیاری از آنها هیچ ایده از علل و درمان. به منظور کمک به بیماران از بین بردن شک و تردید و به دست آوردن مجدد سلامتی می کنند. سپس ما یک مقدمه ای مفصل را، لطفا به زیر مراجعه فرمایید.

چرا بیماران مبتلا به مرحله 3 به نارسایی کلیوی از افزایش سطح کراتینین رنج می برند؟

با در نظر گرفتن کلیه ها، تقریبا همه می دانند که یکی از کارکردهای طول می کشد مراقبت از دانلود کردن محصولات متابولیک بدن است. اگر چه، یک بار کلیه آسیب دیده است، کار نمی کند، و این باقیمانده و مواد سمی نمی تواند حذف شود. مرحله 3 نارسایی کلیه بدان معنی است که در حدود نیمی از عملکرد کلیه از بین رفته است، در این زمان، شاخص های مربوط به کلیه ها در بدن ما غیر طبیعی هستند، مانند سطح کراتینین و سطح BUN.

چگونه برای درمان نارسایی کلیه 3 و افزایش سطح کراتینین به طور موثر؟

اگر چه هیچ درمانی که می تواند به نارسایی کلیه در حال حاضر درمان وجود دارد، ما 50٪ احتمال معکوس مرحله 3 نارسایی کلیه در بیمارستان از Shijiazhuang بیماری کلیه. و در مقایسه با عمل جراحی یا هورمون، درمان محافظه کارانه برای مرحله 3 نارسایی کلیه است. با توجه به علت ریشه ای سطح کراتینین افزایش یافته است کلیه آسیب دیده است، به طوری که تعمیر کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه ممکن است سطح کراتینین بالا از ریشه کاهش می دهد. طب میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا درمان، درمان حمام دارو برای وضعیت شما مناسب است، و هدف آن است که برای تحریک نیروی کلیوی و تجدید کلیه آسیب دیده. در حالی که کلیه ها آسیب دیده تعمیر، سموم انباشته شده می تواند از بدن حذف می شوند. است که، افزایش سطح کراتینین نیز می تواند به حالت عادی کاهش خواهد یافت.

در حال حاضر، علل و درمان مرحله 3 به نارسایی کلیوی با افزایش سطح کراتینین در اینجا ذکر شده است. اگر شما در یکی از بیماران تحت درمان به موقع بسیار توصیه می شود. هر گونه سؤال، قابلی یک ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com را ارسال و یا پیام زیر را ترک کنید، و ما به زودی پاسخ داده خواهد شد.

 



:: برچسب‌ها: مرحله 3 نارسایی کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه پلی کیستیک با ادرار کمتر

بعد از 40 روز درمان، عبدالعزیز Almahmeed آماده به عقب خانه در اوت 23 می، 2014. او یک بیمار بیماری کلیه پلی کیستیک از بحرین، مرد 55 ساله است. من به کمک از همه پزشکان و پرستاران خود را بسیار سپاسگزار هستم، او گفت سپاسگزاری. در مقایسه با یک ماه پیش، او بهتر به نظر می رسد در حال حاضر. بعد من به شما برخی از اطلاعات در مورد بیماری و درمان در بیمارستان ما را.

در 14 جولای 2014، عبدالعزیز Almahmeed به بیمارستان ما برای درمان بیماری خود آمد. او 15 سال پیش به عنوان بیماری کلیه Polysistic تشخیص داده شد، قبل از به بیمارستان ما آمد، او دارای مشکل در ادرار برای نزدیک به 15 روز و در ادرار خون 5 روز. پس از یک سری از آزمون، ما او را به عنوان بیماری پلی کیستیک کلیه، ارومیه، کلیه فشار خون بالا، کم خونی کلیوی، اسیدوز متابولیک، سنگ کلیه چند، دیابت نوع 2، هیپرپلازی پروستات، کبد چرب، ثانویه هیپرپاراتیروئیدیسم تشخیص داده میشود. سپس با توجه به شرایط خود، ما او را درمان مربوطه را: درخواست خارجی چینی طب گیاهی و دارو پا حمام به ترویج گردش خون، استفاده از دهان چینی گیاهان دارویی پزشکی برای حفاظت از عملکرد کلیه، را Maikang کننده 50ml مخلوط سه بار در روز برای تنظیم خون و چی. شرایط اقدامات فوق، ما نیز او را به برخی از داروها را، مانند قرص سیمواستاتین دوز 20mg یک بار در شب به کاهش چربی را، Gliclazide قرص 30mg انتشار پایدار یک بار در روز به کاهش قند خون، آسپیرین 81 میلی گرم 1 / زمان روز برای از بین بردن درد و تب، قرص آلوپورینول آقایان 100ml یک بار در روز به کاهش اوریک اسید، ویتامین D IU 5000 یک بار در هفته برای تنظیم متابولیسم کلسیم و فسفر، مقدار mg10 آملودیپین یک بار در روز به کاهش فشار خون بالا و غیره.

بعد از 40 روز درمان، بیماری او به دست تا حد زیادی زدایی شده. به منظور کاستن از بار اقتصادی، پزشکان در بیمارستان ما موافقت او را به پشت خانه و ادامه درمان میزبان به تحکیم اثر درمانی. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان بیماری خود، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا ایمیل با ما مشورت کنید. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.

 



:: برچسب‌ها: داستان بیمار، بیماری کلیه پلی کیستیک، کمتر ادرار، بیماری کلیه پلی کیستیک با ادرار کمتر ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم مرحله 2 از نارسایی کلیه با درمان کم خونی می شود

ژوئیه 13،2014 Bashaer که از عربستان سعودی به خانه پس از درمان یک ماه در بیمارستان ما دوباره. او یک بیمار با مرحله 2 نارسایی کلیه و کم خونی است، به شرح زیر می باشد برخی از اطلاعات دقیق در مورد او.

نام: Bashaer

جنسیت: زن

سن: 26

وضعیت تاهل: مجرد

محل تولد: مکه AlFaiha

بیماری تاریخچه: پروتئینوری 5 سال، سطح کراتینین شروع به افزایش و یک سال قبل و تشدید 2 ماه پیش

پس از آزمون تشخیص داده به عنوان گلومرولونفریت مزمن، مرحله 2 از نارسایی کلیه، کلیوی، کم خونی، کلیه، فشار خون بالا، هایپراوریسمیک، چاقی

در زیر اطلاعات دقیق در مورد آزمون:

آزمایش خون نشان می دهد: تعداد گلوبول های سفید خون 14.53 ایکس 109 / L، تعداد گلبولهای قرمز خون به 4.41 ایکس 1012 / L، هموگلوبین 109 گرم / L

آزمایش ادرار نشان می دهد: پروتئین 3+، مخفی + خون،

عملکرد کبد: 52.5g TP / L، آلبومین 31g / L

هفت عملکرد کلیوی: اوره 13.3mmol ازت / L، 179umol کراتینین / L، 442umol اسید اوریک / L

24 ساعت سنجش کمی ادرار 3.86g / از 24h

سونوگرافی داپلر: ضایعات دو منتشر کلیه، در هر دو کلیه منقبض شده

نوار: عادی

رنگ سونوگرافی: عادی

اقدامات درمان: مصرف دارو گیاهی چینی دهان و خارجی، پا حمام درمانی و انما درمان به تخلیه مواد سمی و محافظت از عملکرد کلیه است. استفاده از مخلوط Maikang برای تنظیم خون و چی، در نتیجه به بهبود ایمنی. با توجه به طب سوزنی برای بهبود ایمنی. نگاهی به دارو حمام برای تقویت میکروسیرکولاسیون.، در همان زمان، برخی از داروها به کاهش فشار خون بالا و درمان کم خونی.

پس از درمان، تمام شاخص به نظر می رسد طبیعی است. که ما مرحله 2 نارسایی کلیه مبتلا به کم خونی را می توان با درمان فورا درمان می گوید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد درمان درمان، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا ایمیل با ما مشورت کنید. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.

 



:: برچسب‌ها: داستان بیمار، مرحله 2 نارسایی کلیه، نارسایی کلیه با کم خونی، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نام: عبدالعزیز Almahmeed

محل تولد: بحرین

جنسیت: مرد

سن: 55

در 14 جولای 2014، عبدالعزیز Almahmeed به بیمارستان ما برای درمان بیماری خود آمد. 15 سال پیش، به عنوان بیماری های کلیه Polysistic تشخیص داده شد، قبل از به بیمارستان ما آمد، او دارای مشکل در ادرار برای نزدیک به 15 روز و در ادرار خون 5 روز. بعد از 40 روز درمان، تمام علائم به خوبی می رود، بنابراین او می خواهم به بازگشت به خانه، به منظور از بین بردن پزشکان بار اقتصادی در بیمارستان ما موافقت او را به پشت خانه و ادامه درمان میزبان به تحکیم اثر درمانی. در زیر برخی از اطلاعات دقیق در مورد بیماری خود و درمان در بیمارستان ما، به ما یک نگاه دارند با هم.

پس از یک آزمایش سری، ما او را به عنوان بیماری پلی کیستیک کلیه، ارومیه، کلیه فشار خون بالا، کم خونی کلیوی، اسیدوز متابولیک، سنگ کلیه چند، دیابت نوع 2، هیپرپلازی پروستات، کبد چرب، ثانویه هیپرپاراتیروئیدیسم تشخیص داده میشود. سپس با توجه به شرایط خود، ما او را درمان مربوطه را: درخواست خارجی چینی طب گیاهی و دارو پا حمام به ترویج گردش خون، استفاده از دهان چینی گیاهان دارویی پزشکی برای حفاظت از عملکرد کلیه، را Maikang کننده 50ml مخلوط سه بار در روز برای تنظیم خون و چی. شرایط اقدامات فوق، ما نیز او را به برخی از داروها را، مانند قرص سیمواستاتین دوز 20mg یک بار در شب به کاهش چربی را، Gliclazide قرص 30mg انتشار پایدار یک بار در روز به کاهش قند خون، آسپیرین 81 میلی گرم 1 / زمان روز برای از بین بردن درد و تب، قرص آلوپورینول آقایان 100ml یک بار در روز به کاهش اوریک اسید، ویتامین D IU 5000 یک بار در هفته برای تنظیم متابولیسم کلسیم و فسفر، مقدار mg10 آملودیپین یک بار در روز به کاهش فشار خون بالا و برخی از necessar دیگر
داروهای سالانه برای کمک به بیمار بهتر زندگی می کنند.

اگر شما میخواهید بدانید که اطلاعات بیشتر در مورد درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید پیام را ترک و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/tell-your-story/3781.html



:: برچسب‌ها: مطلب را، بیماری کلیه پلی کیستیک، فشار خون بالا، بیماری کلیه پلی کیستیک با فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

در جون 11،2014، Bashaer که از عربستان سعودی به بیمارستان ما برای اولین بار آمد، او یک بیمار با صدمه به کلیه ها در حد متوسط ​​و پروتئین 3+، زیر برخی اطلاعات دقیق در مورد او باشد.

نام: Bashaer

جنسیت: زن

سن: 26

وضعیت تاهل: مجرد

محل تولد: مکه AlFaiha

بیماری تاریخچه: پروتئینوری 5 سال، سطح کراتینین شروع به افزایش و یک سال قبل و تشدید 2 ماه پیش

پس از آزمون تشخیص داده به عنوان گلومرولونفریت مزمن، مرحله 2 از نارسایی کلیه، کلیوی، کم خونی، کلیه، فشار خون بالا، هایپراوریسمیک، چاقی

پس از اطلاعات دقیق در مورد آزمون:

آزمایش خون نشان می دهد: تعداد گلوبول های سفید خون 14.53 ایکس 109 / L، تعداد گلبولهای قرمز خون به 4.41 ایکس 1012 / L، هموگلوبین 109 گرم / L

آزمایش ادرار نشان می دهد: پروتئین 3+، مخفی + خون،

عملکرد کبد: 52.5g TP / L، آلبومین 31g / L

هفت عملکرد کلیوی: اوره 13.3mmol ازت / L، 179umol کراتینین / L، 442umol اسید اوریک / L

24 ساعت سنجش کمی ادرار 3.86g / از 24h

سونوگرافی داپلر: ضایعات دو منتشر کلیه، در هر دو کلیه منقبض شده

نوار: عادی

رنگ سونوگرافی: عادی

اقدامات درمان: مصرف دارو گیاهی چینی دهان و خارجی، پا حمام درمانی و انما درمان به تخلیه مواد سمی و محافظت از عملکرد کلیه است. استفاده از مخلوط Maikang برای تنظیم خون و چی، در نتیجه به بهبود ایمنی. با توجه به طب سوزنی برای بهبود ایمنی. نگاهی به دارو حمام برای تقویت میکروسیرکولاسیون.، در همان زمان، برخی از داروها به کاهش فشار خون بالا و درمان کم خونی.

پس از درمان، کاهش پروتئین به +، پروتئین مخفی -، کراتینین 178 umol / L، نیتروژن اوره 11.6mmol / L، اسید اوریک 339 umol / L، 24 ساعت پروتئین ادرار 0.89g سنجش کمی / از 24h.

از بالا ما می توانید ببینید که بیماری او را به خوبی می رود، به منظور تحکیم اثر درمانی، ما او را به برخی از داروها را بعد از او به خانه برگردانید. در همین حال، ما از تلفن های خود را در زمان برای نظارت بر وضعیت بیماری را.

اگر شما میخواهید بدانید که اطلاعات بیشتر در مورد روش درمان، شما می توانید پیام را ترک و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/tell-your-story/3780.html

 



:: برچسب‌ها: آسیب کلیوی متوسط​​، پروتئین 3 +، مطلب را ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین از بزرگسالان سالم معمولا بین 62 ~ 115 محدوده، و اوره 2.5-8.0 متفاوت است. هر دو creatinina235 اوره و 13 بسیار بیشتر از حالت عادی، این بدان معنی است که حداقل 50٪ از بیماران مبتلا به FSGS عملکرد کلیه از دست داده اند. لطفا نگران نباشید. در این مورد، چندین روش هنوز هم می تواند کمک به آنها را خاموش.

1 دهان پزشکی غربی

در کشورهای غربی، بسیاری از داروها می توانند سطح کراتینین و اوره کمک می کند. به عنوان مثال، می تواند تولید کراتینین Ketosteril و اوره را کاهش می دهد، و به آنها پایین تر است. همچنین برخی از داروها می تواند کمک به افزایش میزان دفع کلیوی، با زباله های تر.

2 دارو دهان و دندان چینی

برخی از داروهای چینی نیز اثر کاهش سطوح بالای کراتینین و اوره در خون داشته باشد. به عنوان مثال، membranaceus گون می تواند به کلیه ها خارج کردن مواد زائدی، از جمله کراتینین و اوره است. در مقایسه با داروهای غربی، برخی از داروهای چینی قادر به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود سطح عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به FSGS به تدریج.

3 چای گیاهی

چای گیاهی درمان خانه خوب برای حذف مواد زائد برای بیماران FSGS است. برگ گزنه، ریشه قاصدک، ابریشم ذرت، مریم گلی، و غیره، همه را می توان مصرف چای به عنوان گیاهی برای کاهش سطوح بالای کراتینین و اوره.

فشرده سازی گرم 4.Terapia

در این روش درمانی در منطقه کلیه استفاده می شود، به منظور بهبود گردش خون در سراسر بدن، به خصوص کلیه ها. همانطور که خون جریان به کلیه ها، گلومرول می تواند خون در هر دقیقه و مواد زائد بیشتری دفع سموم و می تواند حذف شود از فیلتر.

5.Inmunoterapia

سلول های بنیادی در درمان ریشه FSGS و بازسازی سیستم فیلتر از کلیه ها متمرکز شده است. هنگامی که کلیه ها بهبود می یابند به کار عادی، سطح کراتینین و اوره در حال سقوط خود به خود.

البته این به آن معنا نیست که بیماران FSGS باید تمام روش های بالا را برای کنترل شرایط بیماری خود را. برای دانستن برای شما مناسب است که، شما می توانید دکتر را از اینجا از طریق ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com مشورت کنید.

http://enfermedad-renal.com/Glomeruloesclerosis-focal-y-segmentaria/1571.html

 



:: برچسب‌ها: FSGS، کراتینین 235، اوره 13 ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1393 | نظرات ()